• 56.

    אני דווקא השתכנעתי שבצלם עושה עבודה רצינית (ל''ת)

    טל, 23/09/09 22:45

  • 55.

    הכל כשר עבור מעוותי מח ונפש

    חזאי הטמטום הישראלי , 22/09/09 13:59

    ''איסמעיל חמדאן, ''השהיד הלוחם'' לפי רשימתו של פבל, הוא למעשה ילד בן תשע שנהרג עם שתי אחיותיו, ושעותק תעודת הלידה שלו שמור במשרדי בצלם בירושלים'' (מתוך תגובתה של שרית מכאלי כאן)

    וכמובן, לשרית האמונה על האמת ידוע כי זו תעודה אמיתית יותר ממה שהנבזים מעזה מפרסמים באתריהם. נכון?

    ה''הוכחות'' שאוספים מעוותי נפש אלה ודומיהם הינן חד-מגמתיות בעליל ודגל שחור מתנוסס מעליהן, אך כפי שציין טל פבל במאמרו שאותו תוקפת שרית -

    ''דוח זה, כמו דוחות דומים שפורסמו, הופכים בהמשך לחומר הגלם של גופים בינלאומיים, ובכלל זה דוח ועדת גולדסטון. החמאס מבהיר שמדובר באנשיו, אבל במעשה פלאים הם הופכים ל''אזרחים חפים מפשע''''.

    כל זב חוטם בארץ יודע זאת, רק זבי הלבבות וארגוני זכויות הטירוריסט לזניהם וסוגיהם ''יודעים'' אחרת...

  • 54.

    סוף סוף נותנים לכם את האמת ואתם מתבכניינים

    נאדר ליפתאווי, 22/09/09 13:00

    הצבא שלכם לא שונה מכל צבא כיבוש אחר והוא גם יותר גרוע

    • רק פתי מאמין לפראבדה

      אדם, 22/09/09 16:22

      תחת כמה משטרי כיבוש חיית כדי להשוות?

  • 53.

    אחמדיניג'ד יכול לשכור את שרותיו של ד''ר פבל להכחשת השואה (ל''ת)

    דגידפ , 22/09/09 08:52

  • 52.

    מחפשים אמת

    אזרח שפוי, 22/09/09 04:55

    לצערי אני לא יכול להאמין לא לבצלם ולא לפבל. אם נעשו עוולות במלחמה צריך לשלם עליהן ולתקנן, אבל בצלם הוא איננו ''גוף לא תלוי'' בעליל. הוא גוף שאמינותו איננה מותלת בספק, להיפך, אי אפשר להאמין לגוף כ''כ מוטה פוליטית ואידאולוגית. בצלם איבד אמון אצל כל אזרח שפוי, וזו אשמתו בלבד. זהו גוף שיש לו התנהלות פונדמנטליסטית שלא בוחל בשום אמצעים, חוקיים או לא, הוגנים או לא כדי לכפות עמדה פוליטית. זהו גוף שצריך להיות מוקע ע''י התקשורת, כמו שהוקיעו גוף גזעני אחר בסוף שנות השמונים.

  • 51.

    בצלם מי?

    אדם, 22/09/09 03:48

    בהמות יודעות כתוב אך טרם למדו להבדיל בין עדות לצ'יזבט.

    • בצלם אלוהים בראו אותם...ואל תשכחו שמשה וירמיהו (וישו) היו שמאלנים.....

      Ehad Haam-Zionist, 22/09/09 06:06

      שהשתמשו חפשי חופשי במילים כמו צדק, וזכויות המיעוט...

      • שימוש במילים אינו בהכרח עדות להבנתן.

        אדם, 22/09/09 09:44

        בדייה אינה עדות וזכויות אינן משויכות אוטומטית ל'מיעוט'.
        ולמה רק משה וירמיהו וישו? מה, שמואל היה ימני? או שהחליף צדדים בין א' לב'?

  • 50.

    כלומר, אנחנו יודעים בוודאות שהחמאס שקרנים, אבל אין לנו בעיה להסתמך על

    ''אנשי שטח'' מעזה? באמת, הצחקת אותי., 22/09/09 02:15

    איך אפשר לקבל טענה כל כך מגוחכת? מישהו ערב לך שעובדיך הנאמנים, שמטבע הדברים הם פלסטינים, אכן מעבירים לך מידע נכון?
    זאת בעיה כל כך גדולה לספק לך תעודות לידה ופטירה?

    מעבר לזאת - ברור שנהרגו כאן אזרחים ואף אחד - חוץ מכמה פסיכים - לא שמח על זה.

  • 49.

    יש לבצלם ניסיון מאוד עשיר בהפיכת מחבלים הרוגים לאזרחים תמימים

    יהודי, 22/09/09 01:40

    אני זוכר שעוד בתחילת האינתיפאדה הם פירסמו באתר שלהם בתור הרוגים ''תמימים'' מחבלים שהשתתפו בפיגועים.

  • 48.

    קו ההגנה האחרון של ההסברה הישראלית

    ג'ורג', 22/09/09 01:12

    הפך להיות - ''לא רצחנו כל כך הרבה כמו שאומרים'', או ''באפגניסטן רוצחים יותר''.

    תודה על עבודת הקודש של שרית היקרה ושל 'בצלם'.

    • זבש''כם. מי שמנסה לרצוח יהודים יחטוף (ל''ת)

      אורוול, 22/09/09 03:34

    • התכוונת בוודאי לעבודת האלילים שלה, לא-כן? (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 22/09/09 14:01

  • 47.

    במקום לבלבל אותנו בפרופוגנדה של בצלם, תתחילי לענות ליונתן דחוח הלוי (ל''ת)

    עודד, 22/09/09 00:27

  • 46.

    אני לטובת בצלם- (וגם הפצ''ר שיבח אותם בראיון אתמול) (ל''ת)

    יהודי, ימני בדימוס, 22/09/09 00:17

    • אני לטובת היהודים - גם הנאצים היו נגדם (ל''ת)

      יהודי אמיתי, 22/09/09 03:38

  • 45.

    לשריתי

    אבי, 21/09/09 23:52

    את לא צרכה להתאפר שימי פס על הפסים את לא צריכה להתגנדר פשוט חייכי בלי היסוסים תההיי טבעית ונינוחה שדרי את שמחתך יופייך הוא טוב ליבך האנושי...

  • 44.

    תגידי יש לך חבר? (ל''ת)

    ריקו, 21/09/09 23:40

  • 43.

    ''תחקירני השטח'' של בצלם? את בעצמך בדיחה עצובה (ל''ת)

    טורגוט אוזאל, 21/09/09 23:34

  • 42.

    בצלם מקבלים אתנן ממדינות אירופה

    JJ, 21/09/09 23:33

    לא מדובר בארגון ענייני אלא במקבלי אתנן ממדינות אירופיות שונות הבוחשות בקלחת המזרח תיכונית מסיבות אינטרסנטיות.

    עדיף כבר לקבל מידע מן החמאס. לפחות להם יש נאמנות לצד כלשהו בזירה.

    • שמאלנים מקבלים כסף מאירופה האנטישמית. מעניין למה.... (ל''ת)

      צצצ, 22/09/09 02:49

  • 41.

    יש להוציא את בצלם מחוץ לחוק. מדובר בגוף עויין את המדינה, שפועל בחסותה. (ל''ת)

    חבל על כל רגע, 21/09/09 23:32

  • 40.

    בצלם פעם הוציאו דוחות על הטילים שהערבים יורים (ל''ת)

    עלינו מעזה????, 21/09/09 23:23

  • 39.

    השווה בין פבל לבין בצלם הוא ששניהם דמגוגים

    אחד, 21/09/09 23:07

    רק כל אחד לקיצוניות אחרת.
    בינתיים אף אחד מהם לא עשה מחקר רציני ואמין על מספר ההרוגים וזהותם. כך שלפחות נכון לעכשיו יש כאן רק רק קרב צווחות שבו כל צד יכול לנפח חזה ולתפוח לעצמו על השכם על כמה הוא צודק וכמה הוא ''באמת'' מוסרי וכל מי שמצייץ נגדו הוא שקרן.

  • 38.

    אילו יפי-הנפש היו מנהלים את מלחמת העולם השניה, העולם היה מדבר גרמנית

    Yossi V , 21/09/09 22:50

    היום.

    • יפי הנפש לצערנו,מנהלים את המדינה שלנו

      בוב, 22/09/09 00:28

      לא משנה מי בשלטון - ''האליטה'' השולטת בארץ הם בתקשורת ובבתי המשפט שמובילים את סדר היום הציבורי .

      • ושולטים בתקשורת ובהכל מאחורי הקלעים. נכון?

        אפרופו מלחה''ע השניה..., 22/09/09 05:25

        שולטים בכל העולם באמצעות הכסף שלהם גם אולי?
        מה הדימוי הזה מזכיר?

  • 37.

    התמליל המלא:

    התחקיר של בצלם, 21/09/09 22:42

    תחקירן: ''אז אני מבין שחשפת לאירועים קשים מאוד שלעיתים מוגדרים כפשעי מלחמה?''
    החייל: ''לא! אני רק אמרתי ששמעתי ממישהו מפלוגה אחרת שמישהו סיפר לו על חייל ששתה את דמו של ילד בעזה''
    התחקירן:''וואו, זה נשמע נורא להיות עד לדבר שכזה...''
    החייל: ''לא הייתי עד לזה. אמרתי לך. אני באופן אישי לא מאמין שזה קרה''
    התחקירן:''ובכל זאת, תוכל לרשום פה את שימך ולחתום על ההצהרה שבה את מעיד שראית את המקרה?''
    החייל: ''כמה פעמים צריך להגיד לך??? אין שום הוכחה שזה קרה וגם מי שסיפר לי על זה שהוא שמע את זה אמר לי שהוא חושב שזה חייל שמאלן מרמת אביב שמנסה לעשות פרובקציות - וזה נשמע עוד יותר הזוי - כי אין תל אביביפ שמאלנים בקרבי או בצבא''
    התחקירן: ''וואו, אני מזועזע. אתה לא רוצה לעקור את הרשע הזה מתוך הצבא?''
    החייל:''תקשיב לי אידיוט - דבר כזה מעולם לא קרה, יש שמועות גם שרחל אימנו הצילה חיילים מבית ממולכד בעזה - אולי כדאי שתכתוב על זה. יש סיכוי גדול יותר שזה קרה במציאות מאשר העלילות המופרכות חסרות הבסיס שאתן מאשימים בהם את הצבא''.

    • שאפו על היצירתיות. אבל כפי שגם אתה יודע - מח ערל ישאר כזה ללא פגע (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 22/09/09 14:04

  • 36.

    אני לא מאמין ל''עובדי השטח'' שלכם!!!

    יעקב, 21/09/09 22:28

    האם ''עובדי השטח'' חקרו כמה מהקורבנות האזרחים שימשו מגן ללוחמי החמאס. האם הם בדקו כמה מהשוטרים שנהרגו בהפגזת צה''ל היו
    לוחמי חמאס. האם הם בדקו היכן איכסן החמאס את הטילים ושאר הנשק.במסגדים? בתים פרטיים?
    קרוב לבתי ספר?
    חבל שבצלם לא רוצה להבין נגד מי נלחמת ישראל.

  • 35.

    אינני יודע בקשר לד''ר פבל, אבל אינני יודע באיזה צלם אתם נבראתם

    חזאי הטמטום הישראלי , 21/09/09 22:15

    לא נראה לי כי צלם יהודי ו/או ישראלי.
    אתם מעוותי מח שנוהים אחר תחושת צדק פרטית משלכם שמתאימים את המציאות לאג'נדה שלכם.

    החטאתם החטאה מרחיקת לכת של מטרתכם שהיתה מתחילה ראוייה ביותר.

    אולי רבצתם זמן רב מדי עם פרעושים וכינים.

    • לדידו של ארגון זה ליהודי אין צלם (ל''ת)

      מיכאל עכו, 22/09/09 00:31

  • 34.

    צודקים. הסתמכות על שקרים של פלסטינים היא הרבה יותר אמינה מהאינטרנט.

    סתם אחד, 21/09/09 22:06

    אבל כשאנשים שבויים כל כך עמוק בכבלי שנאת עמם כמו הגברת הזו וכנופיתה אין טעם להשתמש בהגיון.

  • 33.

    את משקרת במצח נחושה תגידי מי אלה החמס לא עזתים

    שמעון הצדיק, 21/09/09 21:53

    החמס הם שיבוט של ערפאת או לדידך ערפאת לא היה רוצח שנית.
    אין לך שום זכות לעביר ביקורת על צהל כל עוד את ומשפחתך לא גרים בשדירות.
    וחבל שראש מועצת השדירות הטיפש לא מקים כל צעק כנגדכם ורודף ואתכם עד חורמה כי מחר המדינה תזנח את עירו כמובן הטיפש שוכח שהוא וילדיו גרים שם

  • 32.

    הנסיון של ארגון תעמולה אנטישמי להיראות לגיטימי - פאתטי!!

    דני, 21/09/09 21:49

    נו באמת,

    כאילו ה-''תחקירנים'' של בצלם, ה-''מסמכים'' וה-''עדויות'' המפוברקות שלהם אינם שקר אחד גדול...

    למעשה זה טבעי לחלוטין שהאויב יפיץ תעמולה מלחמתית שקרית המשרתת את צרכיו. הבעיה עם ''בצלם'' שמדובר ביהודים העושים בשירות האויב בהתלהמות והתלהבות אוטו-אנטישמית מעוררת קבס.

  • 31.

    הייתה nלחמה בשטח בנוי ונהרגו אזרחים, Thats Life

    reuvenholzer , 21/09/09 21:07

    למה שכל פושעי נמלחמה מ Human Rights Watch וכל האנטישמים הצבואים יקבעו לנו אןם מותר לנו להגן על ישובי הנגב מול פושעי המלחמה מהחמס.

    HRW היו רוצים לראות יחס יותר ''מאוזן'' בין קרבנות ישראלים ופלשתינים? למה? מה פתאום שהם יקבעו מכסות מוות. ואיפה הם היו 7 שנים שהפציצו את צפון הנגב בטילים ומרגמות?

  • 30.

    כנראה שאנשי הימין מעדיפים שקרים ואמירת אמת שווה אצלם לבגידה

    ביקשתם את זה, 21/09/09 20:58

    שרית מיכאלי מציגה עובדות כפי שהיא מכירה אותן, להפוך אותה ל''בוגדת'' בגלל שהעובדות האלה אינן נוחות לכמה אנשים, מוכיח שהשפיות
    נעלמה מחוגי הימין - ושלא יהיה מנוס מלכפות
    פתרון להתנחלויות על ישראל.

    • מה הקשר?

      Walsingham, 21/09/09 23:22

      ההתקפות היו על הקיבוצים בדרום ועל שדרות. אם אלו מוגדרות התנחלויות בעיניך, התעמולה הערבית הצליחה (ולא שאני מן המנוולים כמו שטרנהל, המעודד התקפת התנחלויות כדבר לגיטימי). בצלם הופכת את ההגנה העצמית של ישראל ללא חוקית. היא מסלפת עובדות (ראה מאמריו של ד''ר דחוח-הלוי באתר של יואב יצחק ''מחלקה ראשונה'') ומחפה ןמגינה על פשעי החמאס.

    • שרית מיכאלי מציגה את ה''אמת'' שמסרו לה תחקירני בצלם בעזה ???

      זלמנוביץ ישראל, 22/09/09 00:02

      אחרי שראינו אנשים נזרקים מקומה רביעית, ואנשים נורים בבירכיהם (נכים לכל החיים), יש עוד מישהו שיכול להאמין שמשם מישהו יפרסם משהוא הנוגד את הקו ההסברתי של החמס ???

    • בסופו של דבר לאיראנים יהיה נשק גרעני ואז תחזרו לגרמניה ופולניה (ל''ת)

      במילא אירופה היא זו שמממנת אתכם מטעמים אנטישמיים, 22/09/09 01:44

    • ביקשנו אמת

      שקרן חוזר בתשובה, 22/09/09 05:06

      מה זה בדיוק ''תחקירנים בעזה''? גוף בלתי תלוי? אנשי אמת? אנשים שמותר להם לפרסם אמת, בלי לקבל כדור בברך? שבצלם יפרסמו שמות של עדים, שיבדקו אמינות של תעודות פטירה, שיפרסמו תחקירנים ודרכי פעולה.
      ביקשנו אמת, ואמינותו של בצלם שווה לאמינותו של גולדסטון, שלפני תחילת התחקיר נתן כותרת: '' בדיקת פשעי מלחמה של צה''ל במבצע עופרת יצוקה''. זה מה שנקרא לירות חץ ואח''כ לשים מטרה.

  • 29.

    נמאס מההתבכיינות

    אהוד, 21/09/09 20:55

    של כל המתנחלים.
    לפחות לבצלם יש עמוד שדרה

    והם לא בוכים בכל פעם שתוקפים אותם.

    • איך בדיוק קשורים המתנחלים לתוצאות ''עופרת-יצוקה'' ? (ל''ת)

      זלמנוביץ ישראל, 21/09/09 23:55

    • הם לא בוכים הם פשוט ממשיכים לקבל כסף מהאיחוד האירופי האנטישמי (ל''ת)

      אודי חמודי, 22/09/09 01:45

  • 28.

    ממש אמינים

    נתנאל, 21/09/09 20:42

    הולכים לאוייבים ומבקשים נתונים על ''הפשעים'' של מדינת ישראל. ת''ז ותעודת פטירה - גם אני יכול לזייף אלפים, אז זה אומר שחמס רצח אלפי יהודים במהלך מבצע עופרת יצוקה?
    כל בת שאבא שלה רצח אותה בגלל כבוד המישפחה הופכת לשהידית וכל אישה שבעלה היכה אותה למוות הופכת לקדושה מעונה. די לקישקושים.
    וגם אם זה נכון לא איכפת לי שילכו בצלם ושימותו בעזה במקום האזרחים של אוייבנו, אני מעדיף אלף אוייבים הרוגים מאשר חייל אחד שלי פצוע.

  • 27.

    איפה אתם כשארה''ב מוחקת חתונה עם טיל טועה ? רק אנחנו אכזריים?

    אני, 21/09/09 20:36

    רק במלחמות ישראל נהרגים אזרחים ?
    כל היתר הורגים בפינצטה ?
    אין גבול לטמטום ולרשעות

  • 26.

    לקרוא ולא להאמין

    tbh, 21/09/09 19:59

    עוד מאמר כאילו מלומד, כאילו אקדמי, כאילו נצמד לעובדות.
    ובכן, גברת נכבדת, הארגון שלך הוא ארגון אנטי ישראלי (ולא, הדוח שהוצאתם לפני שלוש שנים והזכרתם בו את החמאס לא מוכיח שום דבר).
    אתם ארגון אנטי ישראלי ואנטישמי.
    קשה להתפעם מ''חקירת'' העובדות שאתם עושים.
    יכול להיות שהתורמים שלך באיחוד האירופי מתרשמים. מי שקבר את מתיו בטרור הערבי לא.

  • 25.

    יש להוציא מחוץ לחוק כל ארגון המקבל כספים מגורמים זרים עוינים למדינה. (ל''ת)

    רעמסס, 21/09/09 19:48

    • הצרה היא שיש יותר מדי ''חברים של'' שנהנים מכך.

      בדיוק, 22/09/09 01:27

      אגב, שמעתם שיוסי ביילין נעשה ''איש עסקים''??

  • 24.

    קוראים לזה הודאת בעל דין, וזה לא משנה שזה באינטרנט

    ירדן, 21/09/09 19:47

    מצד שני, הייתי מאוד מופתע אם הייתם מוצאים מילה טובה להגיד על היהודים. אני מסופק אם הספונסרים שלכם באירופה משלמים לכם בשביל זה.
    בצלם ושלום עכשיו- אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק

  • 23.

    מאד מקווה שנחזור לשפיות ונחסל בוגדים של בצלם (ל''ת)

    אריה, 21/09/09 19:42

  • 22.

    מומלץ מאוד להכנס למאמריו של יהונתן דחוח הלוי העוסקים בבצלם

    גילה, 21/09/09 19:39

    יהונתן דחוח הלוי כתב מאמרים רבים העוסקים במהימנותו של ארגון בצלם. הוא הוכיח באין ספור מקרים כי נתוניו של בצלם אינם מהימנים.

    • ושכחת להוסיף

      אני רק הערה, 22/09/09 09:02

      ד''ר דחוח הלוי פונה תמיד למנכ''לית בצלם לקבל תגובה , אבל מעולם (!!!) הם לא טרחו לתת תגובה. מעניין למה.

  • 21.

    שרית מיכאלי, את הגרועה והמסוכנת שבאויבינו (ל''ת)

    ----דורון, 21/09/09 19:38

    • פחימה ושרית תאומות

      שרינה, 22/09/09 00:26

      לא נכון - פחימה יותר מסוכנת.

  • 20.

    אחח זה יהיה צדק פואטי יותר מתוק מכל שוקולד אם בנך יהרג ע''י פלסטינאים

    ואז נראה אותך מגינה עליהם, 21/09/09 19:36

    תמשיכי להגן על האויב שרק רוצה להשמיד אותנו,תמשיכי להנציח כל שם של ה''קורבנות'' שלהם ,שהרי הם אינם קורבנות כלל וכלל כי הם בחרו בממשלת החמאס,הסתירו בתוכם מחבלים ואז כשהם מתו הם מתכיינים.
    נמאס מהצביעות מהשקרים ומהבוגדניות של השמאל הסהרורי,תעשי טובה לנו ולך ותעופי לגור בעזה עם אנשים שאת כל כך מעריצה הרוציחם הטרוריסטים וחלאות האדם מהחמאס.תודה .

  • 19.

    אם התגובה של בצלם לא היתה מצחיקה זה הייה עצוב

    בוריס, 21/09/09 19:33

    תחקירני שטח נו באמת תיחקור עובדות אצל עדי ראיה נו בחייכם זה לא רק לא רציני זה מגוכח איך ניתן לדעת שהם באמת היו עדי ראיה אולי הכל מומצע אם בצלם רוצים להיראות אוביקטיבים שיתאמצו יותר ובכלל זה מגעיל לראות איך ארגון בצלם יוצע מגדרו בשביל להאשים את חילי צה''ל

  • 18.

    כל הכבוד לבצלם על עבודת הקודש שלהם (ל''ת)

    אורי, 21/09/09 19:31

  • 17.

    הדוברת היתה כתבת בגלי צהל

    נאור, 21/09/09 19:24

    בחורה רצינית אינטילגנטית ומבריקה. כל מי שמכיר אותה יודע שצריך להתייחס לדבריה ברצינות רבה.

    • מבלי להכיר אני קובע שהיא אינה חכמה

      אבי, 21/09/09 21:02

      כלל לא מבריקה,ומבחינת מראה נו שוין לו חוה היתה דומה לה חזקה על אדם הראשון שהיה מעדיף שלא להוליד אתה את המין האנושי בכלל.

    • שרית, למה את מתחפשת לנאור? תפסיקי לתת לעצמך מחמאות הזויות. (ל''ת)

      נאורה, 22/09/09 01:28

    • ''שירתה'' בגלי ''צה''ל'' ? ממש תעודת יושר. (ל''ת)

      נאור יותר, 22/09/09 01:43

    • אף אחד לא אומר שהיא לא אינטליגנטית. השאלה אם מקורותיה באמת אמינים? (ל''ת)

      זכור את ה''טבח'' בג'נין - גם שם היו אינטליגנטים..., 22/09/09 02:10

  • 16.

    ''בירור נסיבות הריגתם של כ-770 תושבים '' לא הבנתם שזו מלחמה?

    גרגר, 21/09/09 19:07

    בצלם לא הבינו שזו היתה מלחמה, בשטח אזרחי צפוף שהאזרחים שימשו בו כמגן אנושי על ידי החמאס. מה יש לחקור כאן?
    כל צבא אחר שהיה פועל באותם תנאים היה
    פוגע ביותר אזרחים.למשל נאט''ו, הרגו 500 אזרחים בקוסובו בלי להיכנס קרקעית בכלל, רק בהפצצות מהאוויר.
    אין מלחמות נקיות וכדאי שבצלם יבינו את זה ויפסיקו לדרוש מצה''ל לעמוד בסטנדרטים בלתי אפשריים שאין צבא בעולם שיכול לעמוד בהם.

  • 15.

    הלוואי ותאריכי ימים , שרית מיכאלי.

    מברך בכל ליבו, 21/09/09 19:03

    ושיהיה לך כל יום קשה מיומך הקודם.
    הלוואי שתדאי מכאובים ויסוריים ואך יגון ואנחה.
    ולוואי שתאריכי ימים יותר מצאצאייך....

    • אמן. כן יהי רצון. (ל''ת)

      Yossi V , 21/09/09 22:52

    • תירגע ומהר

      Darth Mohl, 21/09/09 23:19

      למה להגיד דברים כאלו?

    • ימני אנושי

      איבדת את הצפון, 22/09/09 05:14

      מה נסגר איתך? אם בוצעו פשעי מלחמה הם בוצעו ע''י אנשים שאיבדו שליטה, כמו שקרה לך עכשיו,
      ולא, אני לא שמאלני ולא מתיפיף, ולא בוכה על אף ערבי שנהרג במלחמה הצודקת הזאת, ומקווה שיוציאו את בצלם מחוץ לחוק. אבל לטפטף דם ושנאה זה לא אנחנו. כלפי אף אחד, כולל ערבים

    • אתה איש מתועב שזקוק לטיפול דחוף (ל''ת)

      אורן כבר עזב , 22/09/09 05:15

  • 14.

    בשורה התחתונה צלם תומך בטרור

    דן, 21/09/09 19:01

    אם היה מדובר בגוף פנימי ישראלי המבקש לתקן ליקויים הייתי לוחץ את ידו. גם אני לא רוצה הרג אזרחים ללא סיבה. אבל ארגוני ''זכויות האדם'' מפיצים מידע בעולם שכבר רווי בשקרים על ישראל, שאטום לסבל שישראלים עוברים (ראה את הנזיפה העלובה של גולדסטון לחמאס) ושבשורה התחתונה רוצה למנוע מישראל את היכולת להגן על תושביה.
    התוצאה היא שאנחנו מתיחסים למידע שלה בדיוק כמו למידע של החמאס.

  • 13.

    שקי לי בטאיפ ארדואן , מנוולת. (ל''ת)

    ישראלי הגון., 21/09/09 18:59

  • 12.

    כשאת אומרת תחקירן בצלם, למה את מתכוונת?

    מיכאל, 21/09/09 18:54

    תעודות זהות, תעודות לידה. תעודות פטירה. מי בדיוק הביא לך אותם? מה את יודעת על אמינותם? הרי לתחקירנים שלך יש מטרה מסויימת. זה בדיוק כמו לקרוא למתחם אונר''א בעזה מתחם של האו''ם, כשנורים ממנו טילים, כשמאוחסנים בו אמצעי לחימה הוא מחסן נשק. מה שבצלם צריכים לבדוק זה למה החמאס השתמש באזרחים כמגן אנושי, למה הוא מלכד בתי ספר, למה הוא השתמש במסגדים כבמחסני נשק. מקרה מוחמד א. דורה צריך לעמוד כנר לרגלייך. הערבים האשימו חיילי צה''ל בהרג ילד, יותר מזה, היו תמונות. אף על פי כן התברר בבית משפט צרפתי כי הילד לא מת וכי הקלטת בושלה. האם את בודקת את התחקירנים שלך גברת מיכאלי לפני שאת מבשלת התקפות שלוחות רסן על המדינה?

  • 11.

    חומר רקע על סדרת הבדותות והעלילות של ארגון בצלם - כדאי לקרוא

    עדינה, 21/09/09 18:50

    http://www.news1.co.il/Archive/003-D-40282-00.html?tag=18-47-29

  • 10.

    מדוע בצלם מעולם לא ענו לד''ר יהונתן דחוח-הלוי על טענותיו נגדם

    Darth Mohl, 21/09/09 18:49

    ד''ר הלוי הוכיח שוב ושוב במאמריו באתר של יואב יתחק 'מחלקה ראשונה' כי בצלם מדווח בצורה לא נכונה, מסולפת, חלקית ואף שקרית. בצלם מעולם לא ענו לו העולם לא הציגו סתירה אחת לטענותיו.

  • 9.

    בצלם מאמתים עובדות על ידי תחקירני שטח בעזה: האם יש סיכוי שתחקירן כזה

    חנה, 21/09/09 18:44

    יוציא אינפורמציה ללא אישור החמאס?-
    נו טוב- החמאס הוא רודף אמת ידוע! שום אינטרס פוליטי/מדיני לא ימנע ממנו לרדוף אחרי האמת לאמיתה ולפרסם אותה כמובן בעזרתו האדיבה של ארגון בצלם

  • 8.

    אמור לי מי מממן אותך ואומר לך שברור מראש מה שתכתוב.

    יחיאל כ''ץ, 21/09/09 18:25

    מהיכן המספרים שבצלם מפרסם?

    • למה אתה מאשים את פבל שהוא ממומן על ידי משרדי תעמולה ערביים??שהרי...

      Ehad Haam-Zionist, 21/09/09 20:22

      כל כך קל להפריך את דבריו.....

      • וואלה ''אחד העם ציוני'' עלק, אתה עושה לנו עבודה מומחאז מומחאז. (ל''ת)

        אחמד, 22/09/09 01:31

      • השמאל ממומן ע''י אירופה האנטישמית שזוממת את הפיתרון הסופי 2 (ל''ת)

        וזו עובדה, 22/09/09 03:39

        • מופרע-יושב בארהב וזועק ,העולם כולו נגדנו'' (ל''ת)

          Ehad Haam-Zionist, 22/09/09 06:02

  • 7.

    שמת לב שהתייחסת לפחות מעשירית מהטיעונים שלו?

    יהודי, 21/09/09 18:11

    איך יכול להיות שנהרגו 700 אזרחים ורק 100 נשים בתוכם (בקושי 15 אחוז)... כאשר אחוז הנשים באוכלוסיה הוא 50 אחוז?

    אם ה700 האלה היו באמת אזרחים.. הרי שהם אנשים שנהרגים באופן אקראי ואחוז הנשים מהם היה צריך להיות באזור ה40-60 אחוז.

    ולפני שתעני באיזה צורה מגוחכת כמו תמיד..
    אז ברור שלא כל גבר זו מטרה לגיטימית וזו לא הטענה.

    פשוט העובדה הזו מראה שבקרב ה''אזרחים'' יש אחוז לא פרופורציונאלי וגדול של גברים בגילאי לחימה..

    מה שמראה, שלפחות מספר עשרות מה''אזרחים'' שלכם הם למעשה מחבלים.

    • כדאי להסתכל

      אמיר, 21/09/09 18:57

      כן, חכמים גדולים. הפריכו 3 עובדות מתוך מאות אי הדיוקים שהצביעו עליהם בדוחות שלהם.

      יהונתן דחוח-הלוי בפרט, מפריך חלק גדול מדיווחי בצלם. ראוי לציין, שלמרות מספר מכתבים ל''בצלם'' משום מה לא התקבלה מהם אף פעם תשובה ...

    • אם לכך הגיע המוח היהודי, אנחנו בצרות

      סטטיסטיקאית, 21/09/09 19:57

      אכן, בקרב האזרחים שנהרגו יש מספר גדול יותר של גברים מאשר נשים. מכך כמובן לא נובע כפי שהכותב (שמוצא לנכון משום מה להדגיש שהוא יהודי) שהגברים שנהרגו אכן היו מחבלים.

      סביר להניח שמראש כוחות צה''ל התייחסו לכל גבר כאל חשוד בפוטנציה, ולכן היתה לגביו יד קלה יותר על ההדק, מה שיכול להסביר את העובדה שאזרחים רבים יותר שנהרגו היו גברים.

      בסופו של דבר, מה שקובע הוא העובדות שניתנות להוכחה. ו''בצלם'' הצליחו עד עכשיו לא רע במשימה העובדתית, בין אם זה מוצא חן בענינו ובין אם לא, כפי שאמר הפצ''ר.

      • שטויות במיץ............

        יהודי, 21/09/09 22:19

        הרי שלפי שונאי ישראל, רוב ההרוגים האזרחים היו מתקיפות אוויריות והפגזות על מבנים שבהם היו אזרחים.
        כך שזה לא עניין של אצבע קלה על ההדק כלפי גברים או לא.. כי האנשים נמצאים כביכול בתוך מבנים.

        ובמצב כזה לא רק שלא היה אמור להיות אחוז כל כך קטן של נשים אלא הם גם היו אמורות להיות רוב.

        זה ממש לא עניין של ''היו יותר הרוגים גברים מנשים''
        אם היית סטיסטיקאית באמת, הרי שהיית יודעת שהעובדה שאחוז כל כך קטן של נשים - פחות מ15 אחוז.
        מראה שרוב רובם של ה''אזרחים'' ההרוגים (למעלה מ60 אחוז מהם למעשה) הם גברים צעירים בגילאי הלחימה (למרות שהם פחות מ30 אחוז מהאוכלוסיה)

        מה שמראה שלפחות כמה עשרות מהם הם אכן היו שותפים ללחימה.
        ואכן העובדה הזו נופלת הישר לעובדות האחרות שהובאו על ידי יונתן דחוח ואחרים בנוגע ל''אזרחים'' שהם למעשה מחבלים.

    • אם היו מנהלים מלחמה במשך שבועות בתל אביב-מי היה יוצא להביא אוכל ומים??

      Ehad Haam-Zionist, 21/09/09 20:25

      גברים או נשים וילדים???????????

      ואחוז הלוחמים (והגובניקים) באוכלוסיה של מליון וחצי הוא אחוז או שנים

      • הגברים היו נלחמים- ולכן הנשים, או נערים.... (ל''ת)

        יהודי, 21/09/09 22:56

      • אתה ''ציוני'' כמו הנייה (ל''ת)

        ציוני, 22/09/09 02:50

  • 6.

    בצלם? זה מגעיל אותי (ל''ת)

    אחד מהרחוב, 21/09/09 18:06

    • גדול!!!!!! (ל''ת)

      מצחיק, 22/09/09 11:12

  • 5.

    הדוברת היא גם אישה חכמה וגם יפה (ל''ת)

    חדווה, 21/09/09 17:42

    • לא יפה , לא חכמה לא הגונה ומן הסתם לא הגיינית.

      אייל סיוון מאדר פאקר, 21/09/09 19:00

      לא מציאה אפילו לעמידה בחצר.

    • יפה? גיחי. אבל מילא. שיהיה. חכמה? גיחי. צדקנית? הו הו הו.

      צהלה, 21/09/09 19:01

      העיקר שהיא מנסרת את הענף עליו יושבת המדינה, בהזדהותה עם גורמים המסייעים לתעמולה הערבית השואפת לדה לגיטימציה של ישראל. אם היא כזו חכמה, איך היא לא מבינה את זה?

    • שרית, מתי שינית את שמך לחדווה? (ל''ת)

      מתפלאת, 21/09/09 19:02

    • גם אני. (ל''ת)

      טלי פחימה, 21/09/09 19:45

    • ציניות? (ל''ת)

      יהודי, 21/09/09 19:50

  • 4.

    באר שבע

    מיכל, 21/09/09 17:18

    מאוד מעניין איך אדם קורא לעצמו חוקר כשכל מה שהוא עושה זה חיפוש בגוגל ומיון של התוצאות. ילד בכיתה ג' יכול לעשות את זה.

    • למד מגלעד שרון... (ל''ת)

      עמנואל, 21/09/09 18:07

  • 3.

    פבל - אפילו הפצ''ר אומר שבצלם רציניים ועושים עבודה יסודית

    אורי, 21/09/09 16:11

    רד לשטח, תבדוק, תברר לפני שאתה יוצא לתקשורת.

    עם בג''צ ובצלם!

    • כן, בגלל זה בצלם נתפסו במאות שקרים ע''י יהונתן דחוח-הלוי

      אמיר ש , 21/09/09 17:29

      מעולם בצלם לא הפריכו את טענותיו של דחוח-הלוי, הם אפילו לא מגיבים למרות שטענותיו מבוססות ומנומקות. הם שותקים כי אין להם איך לסתור את טענותיו. עובדה שכשהם מצאו את שלושת הטעויות (לכאורה) במחקר של פבל הם כן פירסמו תגובה.

      • נכון מאוד - הם מעולם לא ענו לו!

        Darth Mohl, 21/09/09 18:47

        ראו כתבותיו ב news 1

      • נניח שיש 10-20-50 ואפילו 100 טעויות....עדיין מחצית ההרוגים הם אזרחים.. (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist, 21/09/09 20:27

        • באותו אופן ניתן להניח שיש להם

          תניח לנו, 22/09/09 00:58

          400 500 1000 טעויות וחלקן מגמתיות ומהותיות מאוד.

        • אתה עושה עבודה עלה כיפאק ''אחד העם ציוני'' (מוחמד אחי) (ל''ת)

          nizar, 22/09/09 01:34

        • ככה זה שמנסים לרצוח יהודים. תתרגלו (ל''ת)

          ש, 22/09/09 02:51

  • 2.

    בצלם נתפס שוב ושוב במאות שקרים. חבל שהדוברת מתעלמת מכך...

    יוסי, 21/09/09 15:56

    היה יותר מעניין אם דוברת בצלם הייתה מתייחסת לנקודות הבאות:
    1. עמדתם המוצהרת של ראשי בצלם כי מדינה יהודית היא עיוות ועוול מוסרי שיש להעלימו מהעולם.
    2.הטייה האידיאולוגית והמתודולוגית של בצלם בבואו להגדיר מי הוא לוחם.
    3.מאות השקרים שבהם כבר נתפס אירגון בצלם ביחס לנפגעים פלסטינים.

    • זה ידוע שבצלם מסרב להגיב לטענות נגדו...

      אבנר, 21/09/09 23:11

      יהונתן דחוח-לוי פירסם עשרות תחקירים שהפריכו את נתוני בצלם. מה עשה בצלם? סירב להגיב.
      הארגון הזה לא חש שהוא חייב דין וחשבון על אמינותו בפני הציבור הישראלי - פשוט משום שהוא לא קהל היעד שלו. לכן, תמשיך לחלום שדוברת בצלם תתייחס לדברים האלו.

  • 1.

    נא לא לבלבל את הימין הטוקבקסטי המתלהם עם עובדות! (ל''ת)

    עמנואל, 21/09/09 15:11

    • באמת קשה להתבלבל כשיש בדיוק 3 ''עובדות'' של בצלם, ומאות של פבל (ל''ת)

      אמיר ש , 21/09/09 17:30