• 31.

    אנחנו סובלים מזה

    מימי, 22/09/09 11:37

    ימין ושמאל, יהודים וערבים, שמאלנים וימנים, מתנחלים מעפרה ותושבי צפון צפון רמת אביב ג'.
    מסכימים ומתנגדים - הביוב אינו מפלה בינינו לשכנינו.
    הים אדיש לחמומי המח ולטוקבקיסטים צרי האופק.
    כוווולנו שותים את מי הביוב של עזה.
    לרוויה.

  • 30.

    יש פה מגיבים שמוכנים להוציא לעצמם עין אם לערבים יוציאו 2 (ל''ת)

    שמאלן, 22/09/09 00:59

  • 29.

    אולי הדרך למנוע את הגעתו של הביוב מעזה לחופי תל אביב,

    מיכאל עכו, 21/09/09 16:18

    היא על ידי הגעתם של מחבלים מתאבדים לחופי תל אביב

  • 28.

    טוב מאוד, תמשיך לכתוב,

    1, 21/09/09 13:24

    ואל תתרגש מכל הפסיכופתיים בתגובות,
    הנושא נכון, וצריך להיות מסודר תחת שיתוף פעולה והבנה שכול תושבי האיזור אחראיים לטיפוחו.

    כרגע ישנם מכשולים מסויימים אך הכיוון בהחלט בהחלט נכון.
    תמשיך כך.

    • פסיכופטים או לא, אתם אנטישמים. השמאלנים ניזונים מדמם של היהודים (ל''ת)

      יהודי, 22/09/09 01:26

      • בלי להתחיל פה וויכוח שלא יוביל ככל הנראה לשום מקום,

        1, 22/09/09 16:15

        חשבת פעם איך מתייחסים פה לתושבי השטחים?

        אם יש לך דוגמא יותר טובה לאנטישמיות כלפי אוכלוסיה מסוימת, תביא.

        איך קוראים לזה שרוצים לזרוק אנשים לים?
        שאומרים ''עדיף לסגור להם את המים ושימותו שם''?

        לשנאה, לסלידה וכו'?
        מאוכלוסיה שלמה ולא מכמה שפגעו?

        תתעורר חביבי,
        אנשים שתומכים בשלום והבנה אינם שונאים אף אדם, ולא מייחלים למותו של שום עם...

        תנסה לשם שינוי, לתת למילים האלה לחדור אליך,
        ולהרגיע אותך,
        אתה רוצה לנשוך כל אחד, בוגדים בך, פוגעים בך,
        זה לא תפישה שמאלנית או ימנית,
        זו פשוט האמת, תתחבר אליה, בלי פחד,

        היא שם.

      • בסדר, רק חבל שחצי מהתגובות פה לא מפרסמים.

        1, 22/09/09 21:19

        קשקוש של פרימיטיביים קיצוניים.

  • 27.

    כן,כן,הכיבוש אשם בכל....

    אורית, 21/09/09 13:22

    עם כל המיליארדים שעזה קיבלו הם יכלו לעשות מערכת ביוב גם לישראל,אבל הם מעדיפים לגנוב ולשים בבנקים בשוויץ...שיחנקו עם החרא שלהם!

    • יותר חשוב להיות חכם (מה)

      מימי, 22/09/09 13:34

      היתה פעם סיסמה - היה חכם לא צודק.
      אנחנו נטבע כולנו בביוב.
      ו..כן - אחנו אשמים -
      ישראל לא מאפשרת להכניס חומרי בינה וסולר לרצועה כפי שכתוב בכתבה.
      בלי סולר וחמרי בניה לא ניתן לתקן את הביוב.

  • 26.

    אפשר פשוט להפסיק להעביר להם מים, ככה הביוב לא יזרום לים (ל''ת)

    ytre, 21/09/09 11:51

  • 25.

    את מי אתה מאשים ?

    אסף, 21/09/09 11:41

    א. הביוב העזתי הוא ברובו שפכים סנטרי וזה לא מזיק לים התיכון, צואה היא אוכל לדגים ולא צריך לחשוש מזה נהפוך הוא.
    ב. ישראל שמטהרת כביכול את השפכים הסנטרים ומשתמשת בהם להשקיית השדות - עושה נזק חמור למאגרי המים ממליכה ומזהמת אותם.
    ג. איך בדיוק הכתב מציע לפתור את הבעיה , מה גם שזו לא בעיה לדעתי.

  • 24.

    ב''ה הביוב העזתי יגיע גם לחופי ת''א

    י, 21/09/09 11:30

    ואז אביב לביא התל אביבי יתרחץ במי הביוב של עזה בכל פעם שהוא ילך לים...

    • אל תדאג לנו התל אביבים

      תל אביבי, 21/09/09 11:44

      יש לנו מספיק ביוב וסירחון משל עצמנו שמוזרם לים בתל אביב.

      והכי חשוב שביקשת את עזרתו של השם בנושא

  • 23.

    הבעיה תחריף בהסכם עם סוריה והזרמת ביוב לכינרת! (ל''ת)

    יפה, 21/09/09 11:21

  • 22.

    כן אביב, אתה צודק

    היורה, 21/09/09 11:08

    אבל מ 94 אשף קיבל את השלטון ואיתו מאות מליוני דולרים מכל מיני מדינות בעולם.
    ומה אשף עשה עם הכסף הזה? כולם יודעים.
    הם לא שמו אגורה על תשתיות כמו ביוב אז מה אתה רוצה מאיתנו?
    עדיף שתתמקד בכדורסל נשים.

  • 21.

    נו, כרגיל, ישראל אשמה

    ארז, 21/09/09 10:37

    ואם מחר יתפוצץ צינור ביוב בסוריה, גם אז נהיה אשמים? הרי ידוע שישראל מטילה מצור על סוריה, ולא מעבירה לה את חומרי הגלם הדרושים לתיקון הצינור...
    נו, באמת... בעזה יש שלטון עצמאי, והאחריות לפתרון הבעיה היא עליו. אילו הם היו מעבירים במנהרות חומרי גלם במקום אמל''ח, רוב הבעיות שלהם היו נפתרות. ואילו הם היו משחררים את גלעד ומפסיקים את מלחמתם בישראל, כל הבעיות שלהם היו נפתרות.
    אבל עד אז, אין כל סיבה שישראל תסייע להם, כמו שישראל אינה מסייעת לסוריה או לאירן.

  • 20.

    וכרגיל היהודים אשמים בהכול! (ל''ת)

    כל האנטישמים שבעולם באתר אחד!, 21/09/09 10:37

  • 19.

    לסגור להם את המים-אם אין מים, אין ביוב, אין ערבים-ושלום על ישראל (ל''ת)

    הפיתרון הפשוט, 21/09/09 10:34

    • אני בעד. (ל''ת)

      רמי, 21/09/09 11:17

  • 18.

    להזרים את ביוב עזה לישראל אנחנו נטהר את המים ונתחלק במים המטוהרים (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 21/09/09 10:02

  • 17.

    להחרים כסף של הרשות הפלסטינאית ולטפל בעניין הזה,זה טרור סביבתי של (ל''ת)

    הפלסטינאים!, 21/09/09 09:45

  • 16.

    אותי שכנעת !

    שמואל ב', 21/09/09 09:43

    הכתיבה מבית היוצר של אומות עולם ,האום,ג'נבה גולדסטון והמצרי ההוא מהועדה לאנרגיה אטומית .לטעמכם כל סיוע שניתן ויינתן לערבים צריך וחייב ללכת לקניית וייצור אמצעי חבלה ונשק והישראלים {לא אתה חלילה} או היהודים {גם לא אתה} יתקינו ייתקנו ויתחזקו את מערכות החיים שלהם בזמן שהם מתאמנים . עזה אתה אומר ? ראה הבט ולמד ,כל הישובים הערביים והבדווים בארץ נגועים בשפכים פסולת וזבל .זו דרך חיים ולא אתה ושכמותך ייתקנו נגע זה .האותיות תמות,הכתיבה נגועה כמו בכל המאמרים האנטי ישראלים-יהודים מאז ומתמיד .

  • 15.

    איזה אדם הזוי מנותק וגזען מסוגל לבוא ליהודים בטענות למשל על הביוב בעזה (ל''ת)

    זה כל כך מפחיד ומזיק ומרעיל שזה פחד אמיתי. פחד!!, 21/09/09 09:43

  • 14.

    קפיטליזם נושא בחיקו את המלחמה כמו סערה בלב הענן ושוטף הכל עמו. (ל''ת)

    Vox Ami , 21/09/09 09:20

  • 13.

    לא בחיל ולא בכוח כי אם ברוח שלום יבוא . (ל''ת)

    Vox Ami , 21/09/09 09:18

  • 12.

    Nice try - אלו הם פירפורי שמאלניות אחרונים

    יעקב, 21/09/09 09:16

    בעזה שולטים האחים המוסלמים שהחמאס הוא זרוע מקומית שלהם.

    האחרים המוסלמים שמו להם למטרה להשמיד את מדינת ישראל ולא רק את ישראל אלא את כל מדינות ''הכופרים'' באשר הם.

    ביום שהפלסטינים בעזה ירצו לפתור את בעיית הביוב והחשמל בדרכי שלום ויפסיקו לעסוק בטרור הדברים האלו ייפתרו מהר מאד.

  • 11.

    ישראל הקימה את מפעלי הטיהור בעזה סמוך ליציאה

    יוני, 21/09/09 08:35

    אבל אף על פי כן הם הזרימו את הביוב לים לחוף נצרים

    הכל פוליטי

  • 10.

    חרטה........ המצב בעזה יותר טוב מברוב מדינות ערב

    יהודי, 21/09/09 08:29

    http://www.youtube.com/watch?v=UfxZcMGwcxE&feature=channel_page

  • 9.

    אנחנו גם אשמים בכך שאין מים לירדן כי אם לא הינו היה להם ים ולסורים כינ

    אולי תבדוק כל יום למה אתה חטוא לנו, 21/09/09 08:20

    כינרת

  • 8.

    טיפוסי: הם יורים כדי לגרום לנהרות דם יהודי ואנחנו מואשמים בפגיעה בביוב (ל''ת)

    יהודי שנמאס לו מהשמאל, 21/09/09 08:19

    • לא ממש הבנת נכון?הפגיעה היא בך וילדיך שמשתכשכים בביוב של עזה (ל''ת)

      סולנה, 21/09/09 09:41

  • 7.

    מי ביוב בעזה

    איציק, 21/09/09 07:10

    להקים מפעל טיהור שפכים ומאגרים בשיתוף מצרים וישראל והחמאס על שטח מצרי

  • 6.

    היתה התנתקות, לא? שינקו את החרא שלהם בעצמם. (ל''ת)

    רעמסס, 21/09/09 06:24

  • 5.

    נו אז סע לעזה ותבקש מהחמאס להפריש כמה מליונים מהתרומות ולטפל בביוב (ל''ת)

    תעשה משהו מועיל במקום להאשים, 21/09/09 06:18

  • 4.

    כרגיל בישראל, הטמטום עולה על כל דמיון (ל''ת)

    אודי, 21/09/09 06:16

  • 3.

    כרגיל בישראל, הטמטום עולה על כל דמיון (ל''ת)

    אודי, 21/09/09 06:15

  • 2.

    אביב לביא, למה שלא תעבור לעזה לעזור להם. (ל''ת)

    צביקה, 21/09/09 06:04

  • 1.

    פוליטיקה במסווה של איכות הסביבה

    עמית מיכאלי, 21/09/09 03:22

    הרי ידוע לך כי על מנת לעזור להם לטפל בביוב אנו חייבים להעביר להם חומרי גלם של קסאמים. גם ברור לכולם כי החמאס, ארגון טרור ולא ממשלה לגיטימית, ינצל חומרים אלה ללוחמה ולא למען איכות הסביבה. נעביר את החומרים ונאלץ לצאת ל-''עופרת יצוקה 2'' מבלי שמנענו שפיכה של ליטר ביוב אחד.

    • פוליטיקה במסווה של איכות סביבה

      אמיתי, 21/09/09 07:22

      והרי ברור לך שאתה ואני שותים את המים של עזה כמו שעראפת הבטיח, אז מה אתה נהנה מהפיפי קקי של תושבי ג'בליה. אהה, אופס שכחתי אתה ימני לא ניתן לעובדות להפריע לך זה עלול לבלבל אותך ואתה יכול לירות בראש ממשלה אם נרגיז אותך.
      זה אינטרס שלנו זה לא מובן לך?

      • צודק אתה!

        עמית מיכאלי, 21/09/09 09:32

        שכחתי איך אחרי אוסלו קם פה מזרח תיכון חדש ואוהב, ושחמאס היום מכיר בישראל. מאז שיריתי בראש הממשלה אני פשוט חמום מח ולא נותן לעובדות לבלבל אותי. היתה לי איזו הזיה שבעזה הופכים צינורות לכלי נשק נגד מדינת ישראל ומפגיזים את דרום הארץ. אתה צודק, כדאי שנמכור להם צינורות כי ברור שזה ילך מיד לאיכות הסביבה! טוב אני חייב ללכת, עוד מעט האפקט של הפטריה יגמר ואני אחזור למציאות...

        • צודק אתה! (ל''ת)

          אמיתי, 21/09/09 15:07

      • האינטרס שלנו לחיות בשלום במקום שהערבים לא ירצו להשמיד אותנו. (ל''ת)

        אז בוא נעבור לאוגנדה או חזרה לאירופה אסיה אפריקה, 21/09/09 11:37

    • אין ספק שאתה צודק. (ל''ת)

      ירון, 21/09/09 11:15