• 62.

    שמש העמים אבי המדע (ל''ת)

    גוגשווילי, 22/09/09 13:50

  • 61.

    האין ממשלה בישראל ??? ביבי תפוס את ההגה פרס חותר תחתך

    צבי, 21/09/09 14:04

    אדוני ראש הממשלה היזהר והישמר לך משימון פרס .אדם חכם אמר כי הוא ''חתרן בלתי נלאה '' העם בחר בך לכהן כראש ממשלה ולא בשמעון פרס ,אותו ''בחרה'' הכנסת לתפקיד הנשיא ולא ראש ממשלה.

    • מי זה ביבי הזה שאתה מדבר אליו ?

      הנעלם הגדול, 21/09/09 19:09

      העם בחר בציפי ליבני ,והזקן הסנילי עם השמלה השחורה והטורבאן בחר בביבי הזה !

  • 60.

    אם זה נכון - פרס חרג מסמכותו (ל''ת)

    חיים אבגד , 21/09/09 13:23

  • 59.

    פרס אמר לשים ידיים על הראש

    פרס אמר לשים ידיים על הראש, 21/09/09 11:54

    פרס אמר לשים ידיים על הראש , אז צריך לשים?!?!?
    כמו ''הרצל אמר''.... הוא חי באופוריה....

  • 58.

    פרס גם אמר תמו 100 שנות טרור מזרח תיכון חדש אז אמר.... (ל''ת)

    קונדסון, 21/09/09 11:11

  • 57.

    פרס גם הבטיח לא לעסוק במדיניות סנילי מה לעשות? (ל''ת)

    הנגבי, 21/09/09 11:05

  • 56.

    חסמב''ה או חבורת סוד מוחלט בהחלט בקרמל

    מני, 21/09/09 10:48

    החבורה ליברמן נתניהו
    פרס עושים ברוסיה יעני
    בסוד שרירים נגד הבית
    הלבן ומקרבים את הקץ
    נוסח עבד אל נאצר ואין
    פוצה פה. נוצה בהר. . .

  • 55.

    פרס הבטיח לנו מיזרח תיכון חדש ובימקום זה קיבלנו מרחץ דמים

    פקק תנועה , 21/09/09 08:48

    הבטחות תמיד יכולוות להיתקבל עד שהכול מישתנה בהתאם למצב שקורה בשטח ועד שהאירנים יחליטו אחרת ובימקום לדבר הם יגיעו למצב של פעילות בשטח ובהתאם למצבי הרוח המישתנים של כול דיקטטור ששולט בשטח

  • 54.

    מי זה פרס? (ל''ת)

    מי זה בכלל פרס?, 21/09/09 08:34

    • פרס נתן לך אויר לנשום!!! (ל''ת)

      מרגלית, 21/09/09 09:56

    • בגלל פרס אתה עוד נושם עכשיו! (ל''ת)

      משה, 21/09/09 10:07

      • בגלל זה נאמר לדבר ''רע'', בזכות נאמר לדבר ''טוב'' (ל''ת)

        פרס זה רע ליהודים, 21/09/09 18:55

  • 53.

    פרס כן ולא? הבטיח? אבא אבן : ''אם היו מנסים למצוא אולם, בו ניתן יהיה ל

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@, 21/09/09 08:23

    פרס כן ולא? הבטיח? אבא אבן : ''אם היו מנסים למצוא אולם, בו ניתן יהיה לכנס, את כל אלו ששמעון פרס הוליכם שולל - לא היו מוצאים אולם גדול מספיק בכדי להכילם''

    • תיראה מה קרה לספי ריבלין...........אתה כנראה בדרך........ (ל''ת)

      הממונה, 21/09/09 10:10

  • 52.

    נשיא שדלתו פתוחה והוא מסייע לעניי עמו

    נשיא השלום והצדקה, 21/09/09 07:23

    השלום במזרח התיכון, קיים רק בזכותו של הנשיא שלנו.

    מדבדב הבטיח לו, שרוסיה לא תספק בעתיד נשק
    לאירן וגם תפרק את הכורים האירניים ותבנה
    אותם בישראל.

    בשיעורי מחנכת, למדנו השנה, שהוגי דעות
    ידעו, שתבונה מעצימה חברה ומדינה,
    אך עוני ומצוקה מפוררים את החברה
    ומביאים את המדינה לסיום מחזור חייה.

  • 51.

    באוגוסט לא !אבל בספטמבר......?!-! (ל''ת)

    רוני, 21/09/09 06:05

  • 50.

    פרס הוא רה''מ או הנשיא? ממתי הוא מחליט אם נתקוף? מדבב טירון פוליטי! (ל''ת)

    פרס הוא רה''מ או הנשיא? מאיפנ, 21/09/09 05:02

  • 49.

    אני מקווה מאוד שפרס מטעה את הנשיא הרוסי כי אם לא אכלנו אותה

    מושיק, 20/09/09 23:57

    אני מקווה מאוד מאוד שאנחנו משקרים לרוסים כי אם יתברר שאנחנו לא נתקוף את אירן אני מאמין שהמון יהודים יעזבו את המדינה כי לא ייתכן שנחיה במדינה שטילים גרעינים מרחפים על ראשינו כל הזמן זה פשוט בלתי נסבל
    מה שמפחיד אותי יותר היה הכתבה עם שר הבטחון ברק שאומר ומכשיר את הקרקע לאירן גרעינית הבן אדם אומר בכתבה שאפילו אם לאירנים לא יהיה טיל גרעיני זה לא איום קיומי עלינו
    בקיצור מפחיד

  • 48.

    הלכה ההרתעה. האבא של אסון אוסלו עשה זאת שוב.וביבי סומך עליו ! (ל''ת)

    א.ב. ירושלים, 20/09/09 22:55

  • 47.

    מדבדב, לפי החוק בישראל, פרס לא יכול להבטיח מאומה.

    מי שמציע לפרס לא להתערב עניינים שלא בסמכותו, 20/09/09 22:35

    יש ממשלה וראש ממשלה בישראל. אמנם פרס לא יכול בלי לבחוש בכל מקום, זה טבעו, אבל אנו מקווים כי הממשלה וראשהממשלה יעמידו אותו על מקומו וסמכויותי.
    אגב, פרס הוא הנשיא הראשון שנמצא כל הזמן על המטוסים, כי טבע לא ניתן לשנות וזה היה דרכו למו.
    אני חושב שלאחר ה-120 שלו ואני מאחלל בלי ציניות.הוא יובללחלקת גדולי האומה בטיסה שתנחת במנחת שיוקם בהר הרצל.
    אבל שיהיה בריא.

    • גם אני מאחל לך בריאות ואריכות ימים באותה נימה (ל''ת)

      חוסיין, 26/09/09 00:07

  • 46.

    פרס הבטיח מזרח תיכון חדש, האם איראן גרעינית זה מה שהתכוון? (ל''ת)

    אמיר ב. , 20/09/09 22:17

  • 45.

    פרס ומתן ומתן- חוסר הבנה מוחלט במשא ומתן

    מרק טווין, 20/09/09 22:14

    הסכם אוסלו של פרס הוא המחשה לחוסר הבנתו של פרס ולהקתו בניהול דו שיח.
    בעוד שכל טירון יודע שצריך לקבל משהו על מתן, והמעט המתחייב מהצהרה של ישראל שלא תתקוף מדינה כמו איראן , מחייב לדרוש מרוסיה , שהצהרה כזו תקפה כל עוד איראן לא מקבלת שום אמצעי טילים שיחזקו את המערך שלה - הגנתי כהתקפתי, כי זה שילוב כח.
    פרס חילק בשם ממשלת ישראל מתנות בחינם, תוך קשירת ידי ישראל, ללא כל תמורה
    ממש פזמון חוזר של פרס

  • 44.

    בגלל זה פרס התעלף לשני שבועיים-הוא כבר מזמן לא שיקר. (ל''ת)

    הוא היה בלחץ, 20/09/09 22:12

  • 43.

    פרס: מדבדב הבטיח לי שאירן לא תתקוף (ל''ת)

    שמעון פרס, 20/09/09 21:59

  • 42.

    מדבדב (ל''ת)

    רחלי, 20/09/09 21:57

  • 41.

    אני מאוד מאוד מקווה שזה תרגיל הטעייה (ל''ת)

    גד, 20/09/09 21:21

  • 40.

    פרס הזוי ונלעג מאי פעם עוד ימליך עצמו כמלך ישראל (ל''ת)

    רוני תל אביב, 20/09/09 20:55

  • 39.

    למגיבים המתלהמים

    אחד, 20/09/09 19:59

    לכל הצועקים שישראל צריכה לתקוף את איראן.
    אני מתרשם שמעולם לא נלחמתם בעצמכם ולכן אתם חושבים שהעם בישראל ישב ביציע ונראה בטלוויזיה שאיזה צהל ''חיצוני'' או ''חוצני'' יפציץ את איראן, והארץ תשקוט 40 שנה.

    המציאות אינה כזו. איראן חזקה ובעיקר עצומה בגודלה. לישראל אין אפשרות למנוע מאיראן להפציץ את ערינו כתגובה והעולם ישתוק כי אנו ''התחלנו''.
    לנו אין מה לחפש באיראן. הפצצה שלנו לא תסיים לחימה אלא רק תהיה תחילתה של תקופה ארוכה עקובה מדם. למי זה טוב? גם מטורפים יהרגו.
    ולבסוף, נשק גרעיני בידי איראן אמנם עלול להשמיט מידנו יתרון גרעיני, אך ממילא יהיה אסון אם נתמש בו. נצטרך לחזק את היתרון הצבאי הקונבנציונלי ולהשאיר למדינות המערב את המבק באיראן. בסופו של דבר תרבות המערב היא האוייב של איראן ושל אלקעידה.

    • מה תגיד כשתראה את ילדיך זוהרים באור ירקרק? שזאת רק שפעת מקומית? (ל''ת)

      אמיר ב. , 20/09/09 22:15

    • מדהים איך ההסטוריה חוזרת על עצמה..

      ----דורון, 21/09/09 09:39

      היית אומר בדיוק אותו דבר על מצרים בששת הימים ועל הכור בעיראק את שניהם השמדנו וראה איזה פלא לאחר שהאבק שקע כולם הודו לנו ובמיוחד ארה''ב כשפלשה לעיראק.

      מסקנה - אסור שלמדינה ערבית יהיה נשק גרעיני. (תראה איך העולם משקשק כל פעם שהיציבות מופרת בפקיסטן, תאר לך מה יקרה אם לאיראן יהיה נשק כזה.. )

  • 38.

    ולנו הוא הבטיח מזרח תיכון חדש... (ל''ת)

    ניקו, 20/09/09 19:01

  • 37.

    יותר מדי ''חיבוקי דוב'' בזמן האחרון...מישהו הולך לתת בראש לאירן..?!ישר.. (ל''ת)

    דודי, 20/09/09 18:34

  • 36.

    מדבדב גימטריה מגוג (ל''ת)

    אילן, 20/09/09 18:33

    • ואובמה = גוג (ל''ת)

      דוד, 20/09/09 22:04

  • 35.

    ל-23: יש רק טעות אחת בניתוח שלך...

    דוד צימרמן, 20/09/09 18:05

    מספיק שאירנים יזרקו פצצה אחת על מרכז הארץ ובכך יקיץ הקץ על מדינת ישראל.
    מדוע? כי כל הכח הכלכלי/האינטלקוטאלי/היצירתי מרוכז במרכז...

    מה שישראל תעשה לאירן כבר לא יהיה רלוונטי
    לכל אזרחי ישראל שחיו בין חדרה לגדרה...

  • 34.

    SADLY IT'S OBAMA THAT DICTATES OUR POLICIES

    ELLI, 20/09/09 18:04

     IN WHAT WAS THE USA, OBAMA IS WORKING ON REVERSE SLAVERY''.ON ISRAEL HE IS WORKING TO'' RETURN US TO PRE-1948 CONDITION 

  • 33.

    ישראל של פעם היתה תוקפת....

    k.a.r, 20/09/09 17:49

    ומזמן....אבל אנחנו כבר לא אותם גיבורים.
    כאשר אין כוח הרצון כל הטכנולוגיה הצבאית לא שווה כלום.
    חוץ מזה כשמדברים הרבה לא עושים כלום.
    ומדברים פה המון...

  • 32.

    נתניהו יצא שקרן סופר שקרן ככה שהוא צריך ללכת. (ל''ת)

    אמיר445, 20/09/09 17:41

  • 31.

    מדבדב טירון פוליטי

    mamamenny , 20/09/09 17:30

    פרס הרי עשה לו בית ספר. אפילו אם פרס היה בעמדת החלטה, לא נראה לי שלא היתה לו בעיה להסתכל למדבדב בעינים ולשקר במצח נחושה. חוץ מזה, זה שפרס אמר למדבדב ש''לישראל אין תכנית לתקוף את איראן'' מראה את הנאיביות של מדבדב. אפילו בלי גישה לחומר מודיעיני, כל ילד היה יכול להגיד למדבדבשאולי אין כרגע רצון לתקוף, אבל תכניות יש גם יש, ואפילו אימונים על התכניות יש.

  • 30.

    מי אתה באמת שמעון פרס? (ל''ת)

    ף, 20/09/09 17:30

  • 29.

    Peres political statements do not carry any weight

    Menachem, 20/09/09 17:20

    ...they can only weaken Israel's stand regarding Iran's nuclear weapons

  • 28.

    פרס, עצות אחיתופל של שנות האלפיים

    Avi Ecuador, 20/09/09 17:15

    כן, לאמתו של דבר עצת אחיתפל לאבשלום הייתה העצה הנכונה לאבשלום אבל אותו זוכרים כעצה הרעה ושהוא למעשה טעה בעצתו לאבשלום, לא נכון! אחיתפל היה מחוספס ישיר אמתיי ונכון!
    מי שהיה חלק לשון והסביר לאבשלום וקבר אותו הוא ישי הערכי, סיפר לאבשלום על כבוד ועל ''היגיון'' והרס אותו!
    אותו הדבר היום עם פרס, ישי הערכי של שנות האלפיים, נמצא למעלה, חותר ובוחש ומביא לקטסטרופה על עם-הארץ.

    • חושי הארכי (ל''ת)

      שמואל ב, 20/09/09 23:20

  • 27.

    אני מקווה שביבי לא יכניס את פרס בשיכולים שלו

    Avi Ecuador, 20/09/09 17:09

    גולדה מאיר לאחר מלחמת יום כיפור דרשה להרחיק אותו מכל משרה שמשפיעה על הביטחון והתנתה את המשך כהונתה כראש ממשלה בעתיד בהרחקתו של פרס ממנה.
    מה עשה פרס במלחמת יום כיפור שהיא כל כך הייתה מרוגזת עליו? מה הוא עולל לה?
    איזה החלטות קטסטרופלית הוא דרש או דחף אותה לקבל.
    חבל שאנו לא יודעים על כך אבל כן אנו יודעים על החלטתה של גולדה להרחיק את פרס מכל דבר שקשור לביטחון ישראל.

  • 26.

    למה פרס צריך להכניס את האף שלו ולהבטיח?!

    Avi Ecuador, 20/09/09 17:08

    שיהנה מהמשכורת וימשיך לעשות מסיבות וטיולים, כולנו נרוויח שלא ידבר וביטיח.
    אם פרס היה שדכן כל אלה ששידך היו הורגים אחד את השני או לפחות מתגרשים.
    כן, כשדכן היה לפחות מביא פחות נזק, למה לא נולד חרד דתי לכל הרוחות!
    כן, עכשיו כשאתם מדברים על חרדים וגיוס תחשבו מה עשו כאלה שהם לא חרדים ולא דתיים ואיזה אסון הם הפילו ויביאו את עם-הארץ.

    • שפרס יהיה בריא.....חכם הוא כבר לא יהיה. (ל''ת)

      מ.מיאמו, 20/09/09 23:22

  • 25.

    אין פלא שהאירנים לא לחוצים וצוחקים עלינו

    רוזמארי, 20/09/09 17:08

    משהו מכיר מאכל שכולל פלוטוניום ?

  • 24.

    בתחבולות עושה הסכם אוסלו ז'

    ר . דה - מארי, 20/09/09 17:05

    אני ממש מרחם על ביבי שבנוסף לכל הדברים
    הכבדים המונחים לפתחו לטיפול,הוא גם צריך להתגבר על קשיים שמערימים עליו מבית.יש לנו
    נשיא שוויצר,רודף כבוד,מומחה להעמדת פנים,
    אחד שקורא בגב הספרים את תמציתם הכללית מבלי
    לקרוא אותם במלואם - ולאחר מכן מדבר בשבחם
    של אותם ספרים...
    ההבטחה לנשיא הרוסי היא המבוא להסכם אוסלו
    החדש,שתאדיר את תדמיתו של פרס כרודף שלום,
    ותכביד על ישראל באופן חמור ביותר.

  • 23.

    מההתחלה ישראל היתה צריכה לנקוט באסטרטגיה הזאת במקום להראות לחוצים

    ישראל משחקת לידיים של אובמה, 20/09/09 16:58

    האירופאים וגם אובמה הם לחיצים, אבל אם ישראל שולחת את המסר כאלו זה הבעיה שלנו ואירן היא בעיה רק של ישראל, אז למה שהציבור באירופה או אמריקה יזיז לו בכלל?

    אם אירופה וארה''ב ידעו שזאת הבעיה שלהם בלבד וישראל לא מתכוונת לעשות להם את העבודה (ואחר כך תקבל גינויים)- אז הם אלה שיתחילו להבין שיש להם בעיה.

    ככה אובמה ואירופה נוזפים בנו ומתייחסים לזה כאלו זה רק בעיה ישראלית.

    ישראל צריכה להגיד חד משמעית שאם נותקף- לא משנה אם כביכול זה יהיה מארגון טרור או איזה פרוקסי אחר של אירן- אירן כולה תושמד.

    מעבר לזה, ישראל צריכה להבהיר שהיא לא תעשה דבר וזה בעיה של האירופאים ואובמה אם הם רוצים לסכן את הערים שלהם.

    כל הזמן הזה אנחנו אומרים לעולם- אוי, הוא יעשה שואה שניה, ולעולם לא ממש מזיז אם יעשו לנו שואה שניה.

    למה שלאמריקאי יהיה אכפת אם יזרקו פצצה על תל אביב או לאירופאי?

    אבל אם אמריקאי יבין שעם אוניה אחת- יכולים לשלוח לו פצצת אטום לניו יורק וברגע אחד כלכלת ארה''ב תתמוטט ולא תשאר יותר מעצמה מובילה- אז יזיז להם.

    אם האירופאים הפחדנים ידעו שברגע אחד הערים שלהם יכולות ללכת- כנ''ל.

  • 22.

    פרס היה שר בממשלת המחדל של 1973

    מני, 20/09/09 16:56

    פרס התנגד להפצצת הככור בעירק.פרס הביא לנו את אוסלו.

    • פרס הביא לנו אידיוט כמוך!- זו הבעיה האמיתית! (ל''ת)

      שלי, 20/09/09 18:59

  • 21.

    פרס גם אמר שיהיה שלום ושהוא יהיה ראש ממשלה...אז אמר. (ל''ת)

    המטיף, 20/09/09 16:56

  • 20.

    פרס -''אם איראן תשגר אטום לישראל נשקול לבקש גינוי של האו'מ'' (ל''ת)

    ''בפצצה ה-4,5,6 נגיב ביד קשה!!!!'', 20/09/09 16:56

  • 19.

    50 שנה שפרס מביא נזקים למדינת ישראל. (ל''ת)

    מנחם, 20/09/09 16:55

    • למנחם זכרון חלש

      אזרח אחד, 20/09/09 19:06

      על הכור בדימונה שמעת ? אתה יודע שלפרס היה חלק מרכזי בהקמתו.
      על הטנקים שהגיעו לארץ לפני מבצע סיני ועל מטוסי המיראג' שמעת - פרס תרם להגעתם לישראל
      את הסכם לונדון שכחת? פרס הגיע להסכם עם המלך חוסיין שירדן תקבל לאחריותה את השטחים כחלק מהסכם שלום. ראש הממשלה שמיר עצר את המהלך, וככה הגענו לפתח ולחמאס בשטחים.

      אולי גם פרס עשה שגיאות. כמובן,התשובה תלוייה בהשקפה הפוליטית של המשיב. אך גם מתנגדיו הנבונים של פרס לא יטענו שבמשך 50 שנה הוא גורם נזקים לישראל. להזכירך, תמכו בו נציגי מפלגות מכל גווני הקשת הפוליטית לכהונת נשיא המדינה.

      • לאזרח אחד. (ל''ת)

        יוסי, 20/09/09 20:26

      • לאזרח אחד, צודק, לא 50 שנה רק 25 שנה של נזקים זה לא מספיק ? (ל''ת)

        יוסי, 20/09/09 20:27

      • פרס ''תפס טרמפ'' על הכור שיזם פרופ' ברגמן.

        לאזרח התמים, 21/09/09 09:06

        ובאותו אופן הוא אימץ לעצמו את הישגיה הגדולים של המדינה, והתנער באלגנטיות מהכשלונות שלהם הוא היה אחראי באופן אישי.
        על הסכם אולו שמעת?

  • 18.

    ומדבדב הבטיח לו לא לספק נשק לאירן

    יש לנו נשיא של שלום, 20/09/09 16:45

    גם לא לספק ציוד וחמרי ביקוע לכורים.

    זהו נשיא שדלתו פתוחה לעניי ישראל.
    והוא דואג, שמא יהיה בישראל ולו זקן אחד,
    חסר בית שסעד בחג בבית תמחוי והלילה ישן מתחת לגשר.

  • 17.

    חחחחחחחחחחחחחחח

    יואב, 20/09/09 16:32

    ממתי הנשיא מחליט ??

  • 16.

    פרס הכרוכיה התנגד להפצצת הכור בעירק והפך לנשיא

    העיט, 20/09/09 16:31

    עכשו הוא יהיה נשיא האומות המאוחדות עם מזרח תיכון חדש-בלי ישראל
    אם יש פרס נובל לאסון הוא האיש שזכאותו לקבלתו אינה מוטלת בספק-ברברן מסוכן

  • 15.

    מדבד,יש מצב שקיבלת הבטחה דומה לזו גם מהחבר שלך מטהרן ?

    אייל , חולון, 20/09/09 16:19

    או שהוא , בניגוד לפרס , פטור מלא לתקוף את ישראל עם אמצעי הנשק שאתה מספק לו.

  • 14.

    פרס אחד האסונות הגדולים של מדינת ישראל

    Avi Ecuador, 20/09/09 16:14

    היביא מביא ויביא להרבה קרבנות למדינת ישראל, עזר לחשק אותה ולהביא אותה למצב מסוכן וקטסטרופי, רודף כבוד ושררה ומקבל כסף על נזקיו.

  • 13.

    פרס אחד האסונות החמורים שקרו לעם-ישראל

    Avi Ecuador, 20/09/09 16:09

    הביא להרבה קרבנות וגרם להרבה נזק ועל זה עוד מקבל כבוד ומשכורת.

    • לך תתאשפז מהר!- כבר מחר! (ל''ת)

      אלוהים ישמור אותנו מאידיוט כמוך!, 20/09/09 19:10

  • 12.

    מנהיג בעל חזון

    דוד, 20/09/09 16:02

    במו אוזני שמעתי ב-1973 שר התחבורה שמעון פרס מבתיח סמוך לבחירות, שבראשית המאה ה-21
    יתגוררו במדינת ישראל 40-30 מיליון יהודים!

    • נו,והוא לא צדק?

      מקיים הבטחות, 20/09/09 17:11

      מה הבטיח 30-40 מיליון יהודים-קאתה רוצה ממנו? הבטיח מזרח תיכון חדש-קיים.
      יים.
      הבטיח שתהליך אוסלו יביא מזרח תיכון חדש ושלום-קיים.
      הבטיח שיהיה ראש ממשלה-קיים.
      מה נדבקת לפרס? כל מה שהבטיח עד היום קיים,תעזוב אותך מירידות בחג על איש החזון הגדול הזה.

    • מסתדר?

      אהרון, 20/09/09 21:56

      תגיד לי, היום עם 7.5 מיליון אתה מסתדר או שאתה מרגיש שחסרים עוד 32.5 מיליון כדי שתהיה מבסוט בארצינו ?

    • הוא לא לקח בחשבון

      לדוד, 20/09/09 22:00

      שאת העולים האתיופים ישימו בפתח תקווה ושם לא ירצו ללמד אותם...

  • 11.

    פרס מודע שלישלראל אין מענה בעצם לאיום האירני

    שעון החול, 20/09/09 15:58

    וכיוון שכך הוא יכול '' להבטיח'' שישראל לא תתקוף, אילו היה ביכולת של ישראל לתקוף כולל , ממשלה שאמיצה וחכמה מספיק כדי להוציא לפועל פעולה כזו על כל התוצאות שבכך, כולל מלוחמה כוללת באיזור עם סוריה, החיזבאללה, והחאמס בדרום הייתה ישראל צריכה לעשות זאת, כבר כעת , מאחר והכורים האירניים למעשה עומדים להיות פעילים בקרוב, דבר שמוציא בכל מקרה את נושא התקיפה מכלל חשבון, אבל לצערנו הרב ישראל נעדרת יכולות מבצעיות , ובעיקר נעדרת יכולות של עמידה ביישום של מצבע כה והתוצאות שיבואו מיד לאחר מכן, משום שגם הציבור בארץ איבד מזמן את יכולת העמידה ומתן הקורבנות הנדרשים, ולכן ישראל נדונה בעצם על פי תוכנית האירנים לדעיכה די מהירה , שתביא לחורבנה, שכן החרב הגרעינית שתונח על צווארה תביא להגירה של כל הכוחות החזקים מתוך ישראל, שכן הציונות מזמן אינה רלוונטית יותר, ואין לעשה כל סיבה לאדם סביר עם יכולות הגירה להמשיך ולהמצא בה תוך ידיעה שזמנה של ישראל הולך ואוזל במהירות!!

  • 10.

    פצצת אטום אחת על גוש דן ומיד נתקוף את איראן !

    חכמי ישראל, 20/09/09 15:58

    כרגיל צהל והממשלה יגיבו מאוחר מידי ומעט מידי ...
    חבל שנשלם על כך מחיר כואב בחיינו וחיי משפחתנו !

  • 9.

    פרס לא אשם! בגילו המוח לא שולט בלשון שמפטפטת -זו ''שלא דבקה לחיכו''-

    מוטי ואסתי ביקשו מאחש-וראש - תן לנו עוד קצת לנקום, 20/09/09 15:53

    מי שקרא את מגילת אסתר, ולא הסתפק בצ'יזבטים לפורים,,, יודע [מפרק ט] שהיהודים הפליאו מכותיהם בפרסים בדיס-פרופורציה משוועת... במדינות המלך הרגו היהודים -סתם ככה- 75.800 פרסים - נוסף למן ולעשרת בניו. גם אז זה בא כהפתעה... כמו סיפורי פרס לדימיטרי...

  • 8.

    אמרנו פרס אמר לא הרצל אמר! (ל''ת)

    גוז, 20/09/09 15:47

  • 7.

    מזל שמר פרס לא היה ראש ממשלה ב1981

    mano , 20/09/09 15:46

    מי היה תוקף את הכור בעירק??
    הוא היה בן אלו שגינו את מנחם בגין והאשים אותו בשיקולים פוליטיים
    עד היום פרס לא התנצל

    ולגבי אירן אם אתם שואלים אותי צריך לעשות הכל כדי לעכב את הפרוייקט

  • 6.

    פרס גם התנגד לההפצת הכור בעירק !

    יפה, 20/09/09 15:46

    האם פרס מבין את המציאות ?

    • מה פישרית כמוך מבינה במציאות?.....השכל שלך נמצא בההפצה? (ל''ת)

      ג. מכוערת, 20/09/09 19:14

  • 5.

    למה להבטיח דבר כזה??? (ל''ת)

    סם, 20/09/09 15:41

  • 4.

    מקווה שזה לא נכון

    אני, 20/09/09 15:41

    שפרס יפסיק להתערב בענינים מדינייים. אנחנו ניתקוף על אפו ועל חמתו . ניגמר עידן ההבלגה.

  • 3.

    הנשיא פרס כבר סנילי... (ל''ת)

    הודעה למדבדב, 20/09/09 15:41

  • 2.

    עכשיו אני מצטער שבחרתי ביבי...הוא מפקיר אותנו לרוסים וחוסיין אובמה. (ל''ת)

    ביבימתקפל, 20/09/09 15:40

    • אתה עובד בשביל קדימה?אותה תגובה בשלושה עיתונים! (ל''ת)

      כמה משכורת?, 20/09/09 16:28

      • שקל (ל''ת)

        ג, 20/09/09 16:41

    • זה מה שישראל היתה צריכה להגיד מן ההתחלה- שזה בעיה של העולם

      קרן, 20/09/09 16:50

      ככה ישראל משחקת לידיים של אובמה ואירופה.

      הם רגועים כשהם יודעים שאנחנו נעשה את העבודה שלהם ואחר כך יאשימו אותנו (כרגיל).

      ארה''ב ואירופה צריכים לדעת שישראל לא תעשה כלום וזה בעיה שלהם אם הם רוצים לחיות תחת איום אירני של תקיפה על הערים שלהם.

      ישראל צריכה להבהיר שאם ישראל תותקף אז אנחנו ניתן מכה שניה שתגמור את אירן לגמרי, אבל מעבר לזה- אם לאובמה ולאירופה אין בעיה עם למולות יש נשק גרעיני- זה יהיה בעיה שלהם.

      ואז האירופאים יתחילו להלחץ.

      • VERY SMART

        ELLI, 20/09/09 17:51

        DON'T YOU THINK THAT IF ISRAEL IS ATTACKED IT WILL BE TOO LATE ALREADY...

  • 1.

    מילת המפתח פה היא: בינתים.......................

    יהודי, 20/09/09 15:34

    כרגע אכן אין סיבה לתכנן לתקוף את איראן..

    עןד חצי שנה, זה כבר סיפור אחר.