• 42.

    הינו פראירים שסבלנו את הטילים של חמאס 8 שנים ובבת אחת הגבנו בכל הכוח

    my story , 01/02/10 00:59

    ובחודש התשעי תוך המבצע ''נולד דוח גולדסטון העזוי'' ככה נולדות פרסות למדינות שחייבות בצדק להגן על העםם-ההסברה הישראלית החלשה!

  • 41.

    גברת חזן והשמלנים שלה אתם חופרים תחת יסודות המדינה

    יהודי מאמין, 30/01/10 19:37

    ידוע לך בר דעת שאתם מקבלים תרומות ונתמכים ע''י קרן פורד והמטרה שלכם לקעקיע
    את יסודות המדינה היהודית .אולם אני תוהא
    איך זה ש16 ארגונים עוניים מקבלים תרומות
    מבעלי דבובה {כגון קרן פורד}והשרות החשאי
    לא עלא על זה ונתנו להם להמשיך במעשהם
    הנפשעים ולשלוח לאותו שופט יהודי שונא
    ישראל להשתלח בצה
    ,

    • אם אתה יהודי מאמין תאמין בשלום! (ל''ת)

      my story , 01/02/10 00:59

  • 40.

    ארצה''ב נגד גולדסטון

    אריה פישר, 28/01/10 16:48

    בסד
    ידידי העורך
    אני אדם מבוגר כבר ולא ילד ולכן אני אומר כאן ללא משוא פנים אף אחד לא אוהב אותנו חוץ
    מהקב''ה וזה מה שחשוב וגם הדוד סם לא ממש ציוני פשוט אנחנו כאן וכדי שפוטין לא יהיה בעל הבית כאן באזור גם הדוד מאמריקה מחייך אלינו אבל לא ממש מאהבת מרדכאי כי אולי משנאת המן הרשע
    כל הדוח הזה בא לעולם מסיבה אחת בלבד ותו לא
    ההתנתקות-הגירוש גוש קטיף ושבירת בתי הכנסת
    והוצאת הגופות מקברן ושם ישתלטו אויבי ישראל הישנים וגם החדשים.
    אסור ולא יהיה שלום כמה שננסה כי שמן ומים אי אפשר לבלל
    והאמת היא אחת לנו הארץ בזכות וגם עזה שלנו וגם יו''ש שלנו רק שחסר מוח לפוליטיקאים שיגידו בקול ולא פעם כך ופעם כך אחרת לעולם
    נוכל חרב ונשפוך דמים
    ולכן אסור להאמין לשום ידיד גם לא לאובמה שהוא גם מוסלמי
    אני אדם אופטימי מטבעי אבל הפעם גם אני כבר לא מאמין בשוןם ידיד

  • 39.

    גולדסטון כתב את הדוח כדי לרצות את הערבים על חשבון ישראל

    רומאו, 30/12/09 20:37

    אני מבין אותו...הוא לא מעוניין שאיזה ערבי ירצח אותו כמו שרצחו את ההולנדי... או שיפציצו לו את הבית...מסכן מפחד..לכן אנחנו סולחים לו..

  • 38.

    אם גולדסטון היה עושה עלייה, לבטח גם הוא כמו קאסטנר היה זוכה

    alan18 , 30/12/09 20:08

    למשרה בכירה באיזה מפלגה מובילה כמו קדימה או האבודה.
    הגרועים שבין אויבינו תמיד היו מקירבנו.

  • 37.

    אתם רואים את העשן המיתמר בתמונה, זה פיצוץ של תחמושת שהערבים פיזרו....

    pini, 20/10/09 23:37

    כדי לפגע בדרכים בחיילנו. והאל רצה אחרת.

  • 36.

    צפרדע

    שרה'לה, 11/10/09 16:13

    כתב יריב א' בתגובתו: ''במדינה בה חיים צפרדעים מכוערות כמוך''.
    כמו תמיד משפט זה נכון לגביו הוא עצמו.

  • 35.

    יש לשפוט את מכחישי הטרור הללו גולדסטון אופנהימר

    פשעים נגד האנשות, 20/09/09 07:11

    בהאג !

  • 34.

    מציע למכירה חולצות עם דיוקן גולדסטון בועידת דרבן הבאה.

    הצעה עיסקית מאד אסנר, 19/09/09 19:56

    יש לי סיבה טובה להניח שהם יחטפו כמו ממתקים בסעודת האיפטר...

  • 33.

    איך זה שאף אחד לא קורא את הדו''ח? אין שום בקורת על המלחמה עצמה

    יריב א. , 19/09/09 19:47

    או הסתייגות מזכות ישראל להגן על עצמה. אבל אין רשות לישראל---או לכל מדינה אחרת--לבצע פשעי מלחמה תוך כדי פעולות הגנתיות. ועל זה סובב כל הדו''ח. צה''ל תוך כדי המבצע ביצע מעשי זוועה שחייבים לחקור ולהעניש. דוגמאות:
    1.מי שנתן פקודה לירות פצצות זרחן לבן או מי שנתן הוראה לירות כדורי פלשט, לתוך אוכלוסיה אזרחית, חייב להישפט ולהיענש בחומרה.
    2. שירה באנשים שהניפו דגל לבן ומי שירה באנשים---כולל ילדים---שהיו כבולים באזיקים, ומי שפיקד על היורים ולא פעל נגדם, כל אלו חייבים להישפט ולהיענש בחומרה.

    אבל אנחנו לא נעשה דבר והנזק יחלחל עמוק יותר ולא נוכל למזערו.

    • למה לא חקרו את הגורם למלחמה שזה 12 אלף טילים עלינו.....

      מהרסייך ממך יצאו, 20/09/09 07:09

      יש מספיק אויבים לא צריך עוד מהבית לגרשם לאלתר

    • מי אמר?

      ימימה, 11/10/09 16:07

      ''אף אחד לא קורה את הדו''ח'' - אם זה כך יש בזה צדק רב.
      לא צריך לקרוא דו''ח שקרי או דו''ח פוליטי און דו''ח לא מאוזן או דו''ח שתוצאותיו מוכתבות מלכתחילה או תגובה של יריב.

  • 32.

    גולדסטון=סיפק את הסחורה כפי שציפו ממנו=יותר צדיק מהאפיפיור (ל''ת)

    נ.כהן =החנופה לערבים=לא היה ספק שאלו יהיו התוצאות, 19/09/09 18:01

  • 31.

    למדינות שלא מכירות בישראל, אסור ואין זכות (ל''ת)

    למנות ''ועדות'' שעוסקות בישראל, 19/09/09 17:43

  • 30.

    להלן הטיעונים שבהם ישראל צריכה להשתמש: 1. החמאס פועל ע''פי אג'נדה פוליט

    אבו אבוהה ברבוע, 19/09/09 17:39

    פוליטית ומדינית ברורה, שמטרתה השמדת מדינת ישראל(=ולכן, אין מקום לטיעון על ''התנגדות'' או ''שחרור מכיבוש'').
    2. חמאס פועל בהנחיית איראן ובחימושה, ולכן איננה רק ''תנועת שחרור של העם הפלשתינאי''.
    3. הנהגת החמאס עמדה מאחרי מתקפת ה''מתאבדים'', שבאה לזרוע הרס בחפים מפשע.
    4. ירי הטילים היה יזום, וגרם ל8 שנים של הרס בדרום, שיתוק כלכלי וחברתי. והתגובה היתה בהתאם וביחס למיתקפה והשלכותיה.
    5. החמאס השתמש ביודעין באוכלוסיה כ''מגן אנושי'', כדי להגן על בכיריו ולוחמיו, וזה מראה על אופיו יותר מכל.
    6. ישראל הזהירה והתריעה שתגובה אכן תבוא.
    7. החמאס מיקש איזורים שונים, והדרך היחידה להתמודד עם המצב, היה ע''י שמוש בחומרי נפץ מסיביים.
    8. במצב מלחמה, קשה לעשות הבחנות דקות, היכן נמצא מחבל והיכן לא (=כשברקורד של החמאס, יש ''שמוש באמבולנסים, וב''ביגדי נשים'').
    9. החמאס השתמש בעבר בנשים כ''מתאבדות''.
    10. התיקשורת החמאסית הבחינה היטב ''מי שהאיד'' ו''מי חמאסי''...ושם טמונה האמת.

  • 29.

    דו ''ח גולדסטון עלילת דם אנטישמית

    אייל, תל אביב, 19/09/09 15:54

    אנטישמים ממציאים מאז ומעולם שקרים על מעשיהם של יהודים. חוסר האיזון בין החומרה שיוחסה לפשעי החמאס לזו שיוחסה למעשיה של ישראל מוכחים בבירור שמגמת הדו''ח היא לתת דרור לשנאה אנטישמית ולהכפיש את ישראל ולהחליש אותה. העובדה שהדו''ח נכתב באו''ם פוסל למעשה את כל יתר מחקרי האו''ם למיניהם ומוכיח שהאו''ם הוא גוף קיקיוני חסר אמינות מינימלית, שאין לתת אמון בשום דבר שיוצא ממנו.

  • 28.

    מה אתם מתרגשים מוועדה שהוקמה על ידי מדינות איסלמיות ? (ל''ת)

    קחו את גולדסטון קליל דליל, 19/09/09 12:27

  • 27.

    To all those with critics against the foreign ministry

    Monty, 19/09/09 12:26

    and mean that they have not done enough to stop this resolution, pay a visit to the conference site, you will see several letter from the foreign ministry a week before the resolution in attempt to remove issue from agenda.

    You will also see an interesting attempt from Canada to dismiss the case on procedural ground..

    The foreign ministry is not sleeping.

    • And yet

      Dromi, 19/09/09 21:25

      It's definitely not awake...
      I;m not saying they dis nothing, but there was enough time to do more.

  • 26.

    גולדסטון = חמאס - נקודה! (ל''ת)

    פשוטו כמשמעו!, 19/09/09 11:38

  • 25.

    להכריז על גולדסטון כפושע נגד המציאות האובייקטיבית

    ד., 19/09/09 11:06

    ולמנוע את כניסתו לנצח למדינת היהודים
    '' הרצחניים ''
    שישאר עם הגויים בקוקטלים האנטישמים הרבים המתנהלים בעולם ובעיקר ב '' אומות המאוחדות ''.
    מזכיר לי את ה קאפו היהודים במחנות הריכוז .

    וכן שתהיה לנו שנה טובה ומאושרת .

    • אם לא נקים וועדת חקירה משלנו יתכן וזו תהיה השנה המאושרת האחרונה

      יריב א. , 19/09/09 19:31

      ובקשר להצעתך, גולדסטון כתב מכתב היום בניו יורק טיימס בו הוא מתחנן שלא נשמע בקולך. הוא לא יוכל לחיות בלי רשות לבקר במדינה בה חיים צפרדעים מכוערות כמוך.

  • 24.

    נו? גם עכשיו אובמה אנטישמי?

    לילך, 19/09/09 10:45

    ושונא ישראל? אה, סליחה, שכחתי - הוא אנטישמי רק כשהוא לא מסכים ב-100% עם כל מה שישראל עושה, או (רחמנה לצלאן) מעז למתוח עליה ביקורת.

    • רחמנה לצלאן? מה זה? מי זה? עוד שמאל שמנסה לשהתשמש במונחים עבריים ויוצא (ל''ת)

      שוטה. ''העם נקעה רגלו'' גם שלך?, 19/09/09 12:40

  • 23.

    גולדסטון רצה להראות לעולם שהוא יכול ...

    גולדסטון=חמאס, 19/09/09 10:39

    גולדסטון רצה להראות לעולם שהוא יכול להיות יותר ''סטון''/קיצוני מהחמאס, ואולי גם, רצה לעשות לעצמו מה שקרוי ''פרופגנדה'' לעצמו

  • 22.

    פרטים על המועצה שמינתה את הוועדה יסבירו את התוצאה:

    רועי, 19/09/09 10:21

    Human Rights Council

    47 מושבים
    7 בלבד למדינות המערב!!
    26 מושבים למדינות אסיה ואפריקה
    בשבוע מסוים הוציאה 5 הודעות גינוי למדינת ישראל והחלטה אחת הקוראת להגביל את חופש הביטוי!

    80% מהחלטותיה נגד ישראל,בעוד שמונעת חקירות במדינות כמו בלארוס,קונגו לוב וסודן ואינה מגינה על חופש
    הביטוי על מנת לא לפגוע ברגשות המוסלמים..

    חלק מהחברות המכובדות במועצה:

    סין,ערב הסעודית,קמרון,קובה,פקיסטן,קטר,ניקראגואה,אירן

    ועם ועדה כזאת רוצים שנשתף פעולה? הרי שיתוף פעולה עם פושעי זכויות אדם הוא בעצמו פשע!!!

    • תודה על האיפורמציה, רועי, ושנה טובה אחי. (ל''ת)

      ₪, 19/09/09 11:34

    • הסכמנו ללא שיתוף. אבל מדוע אנחנו מסרבים לחקור בעצמנו?

      יריב א. , 19/09/09 19:29

      הרי הסירוב שלנו להקים וועדת חקירה שלנו, והפקרת החקירות בידי צה''ל---שהו המואשם כאן---רק מוסיפים אמינות וכבוד לדו''ח וועדת גולדסטון.
      אנחנו צריכים להבין איך מתפרש הסירוב הישראלי בכל העולם. הוועדה שמינית את וועדת גולדסטון אינה רלוונטית יותר. בכל העולם ובכל ערוצי התרשורת מספרים לצופים מה גולדסטון אמר.
      ובגלל התגובה הישראלית האישית נגד השופט עצמו, הוא יצא בהתקפת נגד בניו יורק טיימס והטביע אותנו עוד יותר בחרא בו אנחנו שוחים.
      לאן ברח השכל היהודי המפורסם?

      • גולדסטון ויריב

        מירה, 11/10/09 16:16

        כן, לועדת חקירה ישראלית, בתנאי שתצורף בקשה לחקור את הדו''ח של גולדסטון, את האופן שבו נוהל, ואת אי האמינות של העדים שהופיעו לפניו.

  • 21.

    ליבני בלעה את הלשון???

    שרון חדרה, 19/09/09 09:59

    התקשורת וציפורה ליבני! הצעה שלי תפסיקו לזלזל באינטלגנציה של העם בישראל תתחילו לרדוף יושר! ואז יהיה לכם סיכוי אמיתי לנצח!את מי שרק תירצו.

    • סליחה, תזכיר לי מי זאת?

      רוני, 19/09/09 17:23

      בדרך כלל אני זוכר שמות?

  • 20.

    כמה אירוני - אצלנו בתי המשפט מאשרים

    פלונטר, 19/09/09 09:59

    לא פעם אנו קוראים החלטות שיפוטיות
    כולל של בייניש באלה הימים,
    המצדיקות לנהל הליכים שיפוטים
    בפני נוגעים בנושא,
    או שאינם מתאימים לשבת
    שם מסיבות שונות,
    היא מכבירה אין ספור
    נימוקים מגוחכים, וההליך יוצא לדרך..
    אולי (רק אולי) היא תתחיל
    עתה להבין שזו טעות.(או טימטום)
    צריך לקוות שגולדסטון
    לא יקושש עתה את טיעוני
    בתי המשפט ''החכמים'' שלנו ,
    כדי להצדיק את פסק דינו הנפסד.

  • 19.

    גולדסטון מזכיר לי את ,'' THE '' JUDE ,ZISS (ל''ת)

    בילעם מבילעין , 19/09/09 09:54

    • הוא יהודה איש קריות. והגברת בוועדה גם ז'דובקה, להזכירכם (ל''ת)

      30 שקלי כסף, 19/09/09 12:41

      • אתה בכלל מבין את האנטישמיות הטמונה בשימוש ב''יהודה איש קריות''? (ל''ת)

        יריב א. , 19/09/09 19:25

  • 18.

    אם ארה''ב היתה חדלה מליתמוך במחדלינו היינו מגיעים מזמן לשלום (ל''ת)

    ניסן, 19/09/09 09:50

    • בסדר ניסן, אבל מדוע פעמיים/פעמיים? (ל''ת)

      אדר, 19/09/09 11:36

    • להפנים

      הגיע הזמן, 19/09/09 12:14

      ואיך שאנחנו תולים 'כביסה מלוכלכת לפני שכנים'... אף מדינה אירופיאית לו עושה! וזה רק בעוכרינו... נא לקלוט שאנחנו מתבכיינים ומספרים כמה רע לערבים בשטחנו (אגב הרבה יותר טוב להם בשיטחנו, מאשר במדינות ערב הטוטליטריות..) - בזה אנחנו כאילו מבקשים רחמים מדורשי שומעינו - ומעבירים את הכדור לידיהם... אף אחד לא מוכן לעשות למעניינו כך סתם.. אז בבקשה לשתוק קצת ולא לזרות לעצמינו כל הזמן חול בעיניים!.

  • 17.

    אם ארה''ב היתה חדלה מליתמוך במחדלינו היינו מגיעים מזמן לשלום (ל''ת)

    ניסן, 19/09/09 09:46

    • וגם השמאל מוסיף שמן למדורה (ל''ת)

      בדיוק כך, 19/09/09 12:08

  • 16.

    להעמיד לדין את גולדסטין על הסתה - לא כל אחד יכול להמציא דוח ולצאת מזה (ל''ת)

    שיקח אחריות 1, 19/09/09 09:40

  • 15.

    גולדסטון,,, ריכרד

    משה, 19/09/09 09:04

    כן ההוא מדרום אפריקה ,,,,,,,, משפחתו בטח לא נפגעה באיזה פיגוע ו\\או ירי ..... יהווווודי

  • 14.

    דו''ח גולדשטיין (גולדסטון) מאשר את אשר אמרו מזמן

    פו הדב, 19/09/09 09:03

    מהרסייך ומחריבייך מימך יצאו, יצר נקמה
    כזה יש רק בין בני עמך, כמו שנאמר האיבה
    בין קרובים עזה ביותר,

  • 13.

    שנה טובה לכותבי האתר מסכנין, טייבה, ושפרעם, באיד אל פיטר שמחתנו (ל''ת)

    בילעם מבילעין , 19/09/09 09:02

    • עיד אל פיטר ולא איד. עוד שמאלן חסר השכלה (ל''ת)

      ז'יד אל פיטר , עוף מפה, 19/09/09 09:56

    • בלעם בן בעור ..איזה דמות חינוכית לקחת..אתה יודע מה היה סופו של בלעם

      ירח כחול , 20/09/09 09:38

      כך יהיה סופם של שונאי ישראל ..וכך כול
      מחבלי האיסלם לדורותם..שמתו מוות רע ומר
      ראו מוחמד שמת ממחלה קשה מאוד..הנביא עלק
      מי עוד אין להם נביאים ..כי הם מקוללים

  • 12.

    האם ליבני לא מגיבה כדי ''להדביק'' הדו''ח לנתניהו.

    דרך המלך., 19/09/09 08:55

    מסתבר שהתגובה מהבטן היא הטובה ביותר.
    גם במקרה זה וגם במקרה שבדיה,קיבלנו
    התייחסות מהירה ותומכת.
    כל הכבוד לליברמן על הדרך החדשה ''המסירה''
    דיפלומטיה רכרוכית.

  • 11.

    האם לא עלה בדעתכם שגולדסון הוא טיפש?

    רואה נכוחה, 19/09/09 08:42

    האם לא עלה בדעתכם שגולדסון הוא סתם טיפש? קראתי את הדיווח על המאמר שלו בניו-יורק טיימס, ושמתי לב שברוב טיפשוטו הוא אינו מסוגל להבין שמשגרי הטילים הם שליחים של ההנגה החמאסית, והוא מתייחס אליהם כאל מי שעשו את השיגור על דעת עצמם. אפשר לומר ש- 10 טילים שוגרו ללא קבלת אישור מההנהגה של חמאס, אולי 50 טילים, אבל לא 12 אלף טילים. לפיכך קשה להימנע מהמסקנה שגולדסטון (לשעבר גולדשטיין) הוא סתם טיפש.

    • אותנו זה לא צריך לעניין מי קיבל אישור למה...אותנו רק מעניין מאיפא

      רומאו, 30/12/09 21:20

      הרקטות באות...ואם זה בא מעזה אז האחראית זו ממשלת עזה.. זאת אומרת חמאס..ושום דבר אחר לא...ככה הם תמיד יגידו ...זה לא אנחנו זה ההם..לכן כשעזה שולחת טילים לתוך ישראל זה כמו הכרזת מלחמה וישראל יכולה להגיב בחופשיות ואז זה כבר לא משנה אם נהרגים אזרחים שם ...האזרחים שלהם לא יותר שווים מהאזרחים שלנו..אבל את זה הפוליטיקאים בישראל לא רואים לצערינו..

  • 10.

    ישראל גילתה מידה רבה של חסד וחמלה , ההסברה שלנו על הפנים כנסו

    הייתי שם כאיש מילואים ויש לי הרבה מה להגיד, 19/09/09 08:32

    שלום
    שמי ירון
    הייתי בעופרת יצוקה כאיש מילואים
    במהלך המבצע ראיתי לא פעם הכיצד
    צהל נמנע מפגיעה במחבלים בעיקר על
    מנת למנוע פגיע באזרחים
    חבל שההסברה שלנו לא יודעת לתרגם
    אנושיות לעיתים מיותרת לטובת הסברה
    בעולם
    חבל חבל ושוב חבל שמבצע כה חשוב
    הפך לחרב מול ישראל - במקרה זה הצודקת
    levory@zahav.net.il

  • 9.

    נילמד מהאמריקנים מה צריך לעשות לפני שמגיבים

    משה אביבי, 19/09/09 07:57

    שלושה ימים לקח לאמריקנים לקרא וללמוד את הדו''ח לפני שפרסמו תגובה.
    אצלנו, כעבור חצי שעה העיתונאים, השמאל הקיצוני וכל אלו שרגילים להלקאה עצמית, יצאו ב''מחולות''ובהאשמות: מדוע לא שיתפנו פעולה, ירינו על אזרחים ו.... כרגיל תמיד אנחנו אשמים.
    --- אין בעולם צבא יותר מוסרי מצה''ל ----
    וגם לנו יש טעויות ובודאי כשיורים מבתי חולים ומבתי ספר.

  • 8.

    256 ילדים לא ''התאבדו'' בעזה,,, (ל''ת)

    256, 19/09/09 07:43

    • נכון הם לא התאבדו הם שימשו חומת מגן לרוצחים שפלים (ל''ת)

      איתי1960 , 19/09/09 09:31

    • נכון..זה חמאס שהרג אותם...להם לא איכפת העיקר שיוכלו להאשים

      סטטיטיקאי, 30/12/09 21:24

      את ישראל....מה יש הנשים הערביות יעשו עוד ילדים במקומם...

  • 7.

    במילים אחרות - התוכן נכון,,, ההדגשים ראויים לביקורת,,, (ל''ת)

    וזה עוד קורא לעצמו ''מנהיג'' ה''שמאל'',,,, 19/09/09 07:40

  • 6.

    בהיותנו הכובש והם לוחמי חרות - כל מעשיינו לא חוקיים בעליל !!! (ל''ת)

    ''גאון'' קטן שחשב שהמציא ''מלחמה ללא קורבנות''- הכתובת, 19/09/09 07:38

    • עוד מגיב ''גאון'' -אין כיבוש בעזה . (ל''ת)

      גכעגכע, 19/09/09 12:38

  • 5.

    ציפי לבני הכניסה אותנו לבוץ ונתניהו צריך להוציא אותנו (ל''ת)

    איפה כל הציפים לבני למינהם?, 19/09/09 07:20

    • אתה מבין המוחתמים? אהה שככתי אתה מ ת ו מ כ י ב י ב י

      איתי1960 , 19/09/09 09:33

      צריך להסביר לכם לאט כדי שתבינו

      • אני לא מתומכי ביבי אני מתומכי ניני (ל''ת)

        יאללה ניני יאללה ניני, 19/09/09 12:54

  • 4.

    וכמובן, העורך והכתב מסיתים כהרגלם ושמים תמונה של בית פלסתיני מפוצץ

    ש, 19/09/09 07:01

    ואז נוצר הרושם כאילו הדו''ח הגזעני הזה נכון וצודק
    מה יהיה עם ההסתה השמאלנית הזו ?

    • ומה רצית שישימו בית מופצץ בשדרות? הם שמאל קיצוני לא? (ל''ת)

      איתי1960 , 19/09/09 09:34

  • 3.

    חייבים לשים לב למה שארה''ב אומרת. היא לא סותרת את דברי הדו''ח בקשר אלינו

    יריב א. , 19/09/09 05:56

    היא רק מבקרת את האי איזון. עוד נחמה כזו ואבדנו.

    • In plain English they say it's BS

      Galileo, 19/09/09 09:28

      That means that nobody is going to The Hague

      • That's not what it says! US demand that Hamas join our leaders

        יריב א. , 19/09/09 14:14

        on the road to Hague.
        Even in English your reading comprehension is lacking. So I'll explain it to you in simple Hebrew
        ארצות הברית לא מזכה אותנו משום האשמה שכלולה בדו''ח. היא היתה רוצה שהדו''ח היה מתייחס באותה רמה של חומרה עם מעשי החמאס.
        זה צריך להדאיג אותנו מאוד כי זה אומר שהם ישתמשו בווטו שלהם רק אם ההחלטה להעביר את ההאשמות להאג לא תכלול האשמות כבדות יותר נגד החמאס. ומה אם ההחלטה תעשה זאת? אין ווטו!!!!

    • מתחת לכל הנחמדות שלו ברק חוסיין אובמה אויב מדינתינו (ל''ת)

      איתי1960 , 19/09/09 09:35

      • I really wouldn't go thus far

        Galileo, 19/09/09 09:51

        Republicans are traditionally better than Democrats as far as israel is concerned but not always. Obama is definitely not as ''pro-Israel' as George Bush the son or McCain but is better to Israel than some other previous presidents I remember, including some Republicans such as Bush the father

        • Your observation is on the mark. Then how come you still

          יריב א. , 19/09/09 14:16

          think no one is going to Hague?

    • אופנהיימר ! אלת אותה, שתוק. (ל''ת)

      דחיכהנתגנגחניגכהינ, 19/09/09 09:58

  • 2.

    יש לנטרל את גולדסטון ע''י חשיפת הקריירה שלו במשטר האפרטהייד וכשליו.....

    עוזי, 19/09/09 04:52

    ברואנדה וביוגוסלוויה.

    • רעיון מעולה יש להעלות אותו (ל''ת)

      איתי1960 , 19/09/09 09:36

    • הבעיה הוא שהוא מאוד הצליח בקשר לרואנדה וסרביה. האמינות שלו ללא רבב

      יריב א. , 19/09/09 17:06

      ותמסור לאידיוט שהסכים איתך שכדי שיבדוק קודם את העובדות.

  • 1.

    או''מ שמום

    הזוהן, 19/09/09 04:06

    נו מה מצפים מאירגון שמורכב ממדינות ''הומניטריות'' כמו קובה,לוב,ערב הסעודית...רק מה שחסר את אחמדיניגיאד כנשיא התורן של ה''אירגון'' הזה. כמה מעניין הנושא הפלסטיני כשבאפריקה מיליונים מתים במעשי טבח ורעב - איזה תפארת של ''סיוע'' מבצע שם ה''סינדקט העולמי''! כמה מעניין לו ת'תחת שבאוסטרליה וניו-זילנד השחורים מקופחים ונירמסים עד היום!