• 209.

    האם במדינות אחרות שניהלו מלחמות הובאו קצינים וחיילים לדין? (ל''ת)

    my story , 06/11/09 14:44

  • 208.

    its time to put u against the wall for lying (ל''ת)

    d, 20/10/09 20:20

  • 207.

    כן עונש קולקטיבי ומוצדק

    אמיר שלום, 22/09/09 13:31

    הנחת היסוד של האדון גולדסטון היושב בניו יורק שגוייה שאין לעניש את הפלסטינים בעזה
    באונש קולקטיבי האם באמת משהו חושב בעם אשר שבחר בהנהגת החמס אשר משך 8 שנים מפציץ את ישובי הדרום , מחזיק את גלעד שליט כבן ארובה , שולח מרצחים לפגוע באזרחים , ורוקד
    בחוצות על דם יהודי שנשפך האם באמת אין להם כל אחריות על המצב ?

  • 206.

    סליחה, הגעתי למסיבה של כהנא. יש איזה לינץ בסוף הערב ? (ל''ת)

    שמאלן, 22/09/09 01:24

  • 205.

    Numbers 200-201, you are absolutely right (ל''ת)

    Goldschmuck, 20/09/09 22:47

  • 204.

    אסור בשום פנים ואופן להשליך את הדו''ח לפח!!!!

    אלון, 20/09/09 14:56

    זה לא ידידותי לסביבה. יש לחתוך כל עמוד לארבעה חלקים ולתלות בשירותים. מסתבר שהדף עליו מודפס הדו''ח סופג חרא בצורה יוצאת מהכלל.

    • ענק !!! (ל''ת)

      Hagai Hadad , 21/09/09 11:32

  • 203.

    גולדסטון הוא הקפו של היום (ל''ת)

    יריב א., 20/09/09 13:44

  • 202.

    פשוט ניאו קאפו (ל''ת)

    בשעת הצורך ימלט כמו עכברוש לישראל, 20/09/09 12:44

  • 201.

    גולדסטון להוציא להורג (ל''ת)

    שי, 19/09/09 18:07

  • 200.

    גולדסטון חלאה אנשית (ל''ת)

    יניב, 19/09/09 08:31

  • 199.

    עזבו שנייה את הדו''ח אבל יש לי שאלה לימין

    רוני, 19/09/09 04:39

    האם זה לא נכון שבמקרים פנימיים בצה''ל, כגון התעלוליות נגד טירונים, או ניצול מיני של מזכירות, או ניצול מעמד של קצינים וכל אותם מקרים שמוכרים לנו מהחדשות הימיומיות, האם זה לא נכון שבמקרים כאלה צה''ל מטייח ומשקר ?
    האם זה לא נכון שיש תרבות של התחמקות מאשמה בצה''ל ?
    כולנו בעם ישראל יודעים שכן. יש כזאת תרבןת בצבא. אנחנו יודעים שאם קצין מטריד מינית מזכירה, אז כל חבריו הקצינים יבואו לעזרתו ויעזרו לו לטייח את המקרה. אנחנו יודעים שזה מה שקורה במקרי התעללות נגד טירונים.
    עכשיו בוא נחזור לדו''ח.

    מה גורם לכם לחשוב שהפעם צה''ל לא מטייח? לא מתחמק מאשמה?
    הרי זאת תרבותו גם ברמה הפנימית והמקומית.
    סביר להניח שההתעסקות בכל העניין באמת מוגזמת. המסקנות באמת עברו כל פרופורציה, שכן אפילו אם חייל ירה בעציר אחד והשאיר אותו לדמם, או אם היו כמה מקרים שירו פגזי זרחן, זה לא מספיק בשביל להאשים אומה שלמה ב''פשעים נגד האנשות'' ובכך לעזור בתהליך הדהלגטימציה של ישראל. העיסוק המוגזם של האו''ם בהתהגות של צה''ל בהחלט לא פייר.
    אבל, העובדות שהאו''מ מביא נראות יותר אמינות מהעובדות שצה''ל מביא ולכן יש לקיים ועדה פנימית .

    • איך אתה חושב להלחם בטרור, לצעוק להם ''פויה תתבישו''? (ל''ת)

      יריב א., 20/09/09 13:43

    • אם בועדה ישבו אנשים מהסוג של המגיבים כאן, היית סומך על הדוח שלהם ? (ל''ת)

      שמאלן, 22/09/09 01:26

    • שירת בצבא? ואם כן איפוא?

      אלישי, 22/09/09 16:10

      להטריד מינית זה דבר אחד ולטול חיים זה דבר אחר לגמרי.
      אני משוכנע שביחידות הקשוחות ביותר,אחוז ניכר מהלוחמים יתקשו לחזות בשחיטת תרנגולת, גופה מיותרת היא חויה שתותיר אצל הלוחם סריטה עמוקה אותה ישא במרבית חייו הבוגרים. חלק מהם, אנו כבר יודעים נזקקים לסיוע נפשי.חיילים בצהל לא יוצאים למשימות הריגה מתוך זדון.נסה לצאת פעם אל מחוץ לעיר, בשעת לילה, בשטח חשוך והבחן כיצד כל שיח הופך להיות צללית מאיימת.החיילים שלנו פועלים בתנאים קשים מאוד. במלחמת לבנון השנייה, הבחין התותחן בחוליית הנט.לא קבל אישור יירי ושניות לאחר מכן נפגע הטנק ושלושת אנשי הצוות אינם איתנו.
      בקיצור, כדאי שתרגע...

  • 198.

    גולדשטיין השופט מול גולדשטיין הרוצח

    ליברמן, 18/09/09 14:45

    שני יהודים ואיזה הבדל.

    • אחרי התגובות כאן, אתה חייב להסביר מי הצדיק ומי הפושע (ל''ת)

      שמאלן, 22/09/09 01:27

  • 197.

    להעמיד אותך לדין על ביזוי האמת והאנטישמיות שלך (ל''ת)

    שנה טובה, 18/09/09 13:21

  • 196.

    יש לזה שם:Self Hating Jew (ל''ת)

    סטודנט ישראלי בארה''ב, 18/09/09 13:16

    • השופט גולדסטון הוא יורש הנביאים

      משה, 18/09/09 14:47

      גם את הטפות הנביאים לא אהבו בשעתו.

      • אתה מתכוון לנביא מוחמד, משה? (ל''ת)

        ציפורה, 19/09/09 08:16

  • 195.

    מעניין שרק אצל היהודים אפשר למצוא אנשים שנאמנים לשונאיהם...

    נלסון מנדלה, 18/09/09 12:14

    מנטליות של עבדים נרצעים , חסרי כבוד או מוסר.

    • השופט גולדסטון מביא כבוד לעם היהודי

      ברוך, 18/09/09 14:48

      רדיפת הצדק שלו ומוסריותו שומרים על הגחלת היהודית.

      • רדיפת הצדק

        חכם, 19/09/09 03:27

        ביסוס דוחות ע''ג ממצאי ''בצלם'' או גורמים פלסטיניים מוכחים כתומחי טרור אינם רדיפת האמת אלא הטייה של האמת וביסוס שיטת הטלפון השבור כעובדה לעניין... יש הרבה בונוסים בתמיכה במקור נפט ובארגוני טרור עולמיים, האו''ם ומרבית אירופה כבר הוכיחו את זה.

      • You and him should convert to Islam and join HAMAS

        Goldschmuck, 21/09/09 09:55

        and leave Judaism for nice Jews, like Ariel Sharon, Uzi Landau and Jared Israel

  • 194.

    את הסוג הזה של יהודים , אנחנו מכירים. יגיעו רחוק.

    יוליוס ואתל רוזנברג מקום חם., 18/09/09 12:10

    ולא נשכח גם את חומסקי , אסנר ולוונסטין.

    • גולדסטון הוא בן נאמן לעם היהודי

      נאמן, 18/09/09 14:50

      גינוי של פשעי מלחמה הוא מצווה.

  • 193.

    גולדסטון , מה דעתך על היד הקלה על ההדק של אנשי החוק במדינתך דר''אפ ?

    נושי, 18/09/09 11:51

    לזכויות האדם של הפלסטינים אתה דואג ?
    צבוע , בכור שטן.

  • 192.

    היהודים תמיד היו קתולים יותר מן האפיפיור...

    חזאי הטמטום הישראלי , 18/09/09 11:41

    מהרסייך ומחרבייך מתוכך יצאו
    גולדסטון, כצפוי אינך בדיוק ''הר זהב''.

  • 191.

    אין בעיה גולדסטון

    אורן, 18/09/09 11:24

    אני ממנה אותך עכשיו לחקור את האמריקאים הבריטים הצרפתים ושאר המדינות שביצעו ומבצעות ברגע זה פשעי מלחמה בעירק באפגניסטן, לחקור את הרוסים בצצניה ובגרוזיה על המלחמות שם ואני יכול להמשיך עוד הרבה. בוא גולדסטון בוא נבדוק קצת את מדד הצביעות שלך למבחן.

  • 190.

    אמרו שהעקירה מרצועת עזה תביא לאהדה בנלאומית, שמאלנים מטומטמים! (ל''ת)

    עם לבדד ישכן ובגוים לא יתחשב, 18/09/09 11:15

  • 189.

    התגובות המתלהמות מוכיחות שרוב המגיבים באתר אשמים בגיבוי פשעי המלחמה! (ל''ת)

    העולם הבין שיהודים-הישראלים הם ''שמום'' אחד גדול!, 18/09/09 09:38

    • כן בוא תתעלם מכל ממצא מדעי שאומר אחרת

      חכם, 19/09/09 03:32

      ונסתמך על ממצאים של ארגוני שקר כגון ''בצלם'' ו ''מקורות פלסטינאים אמינים'' כמו גולדסטון.

      אתה מסוג האנשים שתמכו בממצאי ''מקרה חוף עזה'' שהוכח כביום פליוודי פסודו הוליוודי.

    • אני מבין שאתה מדבר על עצמך (ל''ת)

      חכם, 19/09/09 03:33

  • 188.

    תגידו השתגעתם? חשוב לעשות חשבון נפש, להיות טובים יותר, לכבד את מבקרנו (ל''ת)

    מה קרה לנו? הפכנו למנוולים, 18/09/09 09:09

  • 187.

    בשעת מלחמה -ההיגיון הוא בגידה

    חזק הנביא, 18/09/09 08:55

    לגולדסטו ''היהודי''שהדו''ח החד צדדי שלו מבוסס כולו על עדויותיהם של הרוצחים הטרוריסטים -חמאס ,גיהאד חז''ע אנשי בן -לאדן ועוד מרעיןבישין נזכיר את אימרתו של הסופר הדגול ''בשעת מלחמה -ההיגיון הוא בגידה .אילו גולדסטון זכה לשת''פ מצד ישראל ולו רשמית בלבד ייתכן,וזו היפוטיזה ,שהדוח שלו היה נכתב לא בדיו אנטי יהודי אלא בתמהיל יהודי ערבי אובייקטיבי כמתחחיב מתורת המוסר.לי אישית נראה שלנדון תסביך יהודי דומה לזה שהיה לברונו קרייסקי מוינה מנוחתו עדן.נ.ב הסופר לעיל הוא גיימס הילטון.

  • 186.

    אחרי אייכמן התור של היהודי המנוול הזה לתלות ללא משפט ולשרוף ולפזר בים (ל''ת)

    בנץ, 18/09/09 08:14

  • 185.

    להעמיד לדין אנטישמים יהודים תחילה! (ל''ת)

    קורןנאוה טבריה, 18/09/09 04:02

  • 184.

    מהרסייך ומחרבייך ממך ייצאו, (ל''ת)

    mairmair , 18/09/09 01:47

  • 183.

    goldshit (ל''ת)

    דר, 18/09/09 01:06

    • LOL (ל''ת)

      LOL, 19/09/09 08:19

  • 182.

    יפה גולדסטון. חשבת על התאבדות ? נראה לי שתעשה חסד עם כולנו... (ל''ת)

    ארבע אימהות מודאגות ואב אחד, 18/09/09 00:08

  • 181.

    גולד סטון מאבד כיוון

    משה, 17/09/09 23:22

    איזה מזל שכבוד השופט גולדסטון לא חקר את התנהגות בנות הברית במלחמת העולם השניה.
    מסקנתו היתה שהאמריקאים הבריטים ושאר האומות שלחמו בכוחות הרשע הנאצי האיטלקי והיפני פעלו בניגוד לאמנה. יתר על כן הם פעלו בתגובת יתר ורצחו גרמנים איטלקים וסתם יפנים חפים מפשע. מסר לי לשופט גולדסטון : לא חוקרים רק את התוצאה ,יש לבדוק את כל המסלול ... מי פתח באלימות ומי גרם להמשכה ולתוצאות האומללות. אתה סובל מסקלורוזה. כמה חבל.

  • 180.

    היתי בונה לו תא גזים קטן, שיהיה פרופורציונאלי לגודל שלו (ל''ת)

    דוד, 17/09/09 22:26

    • אל תהיה שוטה. מגיע לו למות מוות איטי , אבל אנחנו טובים ממנו...

      יושקו, 17/09/09 23:20

      אל תתבטא כמו איזה נאצי מטומטם.
      מתאים לו יותר לדבר כך...

      • הוא שרד כי משפחתו היו קאפו (ל''ת)

        שגיב א., 18/09/09 00:22

      • I assume that David's comment is similar to the one of a common Jaseno

        Goldschmuck, 21/09/09 10:04

        Jasenovac death camp survivor, and not of a ''little dumb'' Nazi or collaborator

    • In his age, 10-20 years in prison would do (ל''ת)

      Goldschmuck, 21/09/09 10:05

  • 179.

    עם ישראל ידוע בבוגדים שבו אין אומה שיש בה מקרובים

    שמעון הצדיק , 17/09/09 21:48

    כמו העם היהודי.
    האיש גדל בדרום אפריקה אתם באמת מאמנים שהוא צדיק הדור

  • 178.

    למרות ש...

    האסטרטג, 17/09/09 21:42

    לפני ההתנתקות אנחנו השמאלנים אמרנו שאם נצא מעזה,תהיה לישראל לגיטימציה מלאה להגיב בכל הכוח על כל טיל או מעשה טרור שייצא מהרצועה,אני מחזק את ידיו של גולדסטון בדרישה להעמיד לדין בינלאומי את קציני צה''ל שהסכימו להשתתף בעופרת יצוקה.
    ההגינות מחייבת אותי בדיעבד, לומר היום שהדברים שאמרנו אז בהקשר של יציאה מעזה,ותגובת ישראל אם ימשיך הטרור לאחר היציאה,היו דברים שנאמרו רק בכדי לרכך את ההתנגדות של הימנים הפסיכים פה בארץ,שהתנגדו בכל תוקף לעזוב את עזה.
    מעולם לא התכוונו באמת לאשרר או להצדיק תגובה כה חמורה וחזקה של צבא הכיבוש על כמה טילים מסכנים,שלא מסכנים חיי אדם,ובוודאי לא מהווים איום קיומי,כפי שכמה פוליטיקאים דמגוגים ימניים,מנסים להפחיד את העם,באומרם שיש איום קיומי מצד ארגון קטן יחסית כמו החמאס.

    • תודה לך. אני ראוי לך ואתה לי. עזוב אותך ממה שאמרת...

      גולדסטון, 17/09/09 23:30

      ...גם אני אמרתי , ועוד אומר המון דברים שלא התכוונתי ולא אתכוון אליהם.
      העיקר שישראל , הישות הציונית , תחזור להיות מדינה קטנה , חמודה , ודמוקרטית ללא יהודים.
      ויבוא שלום על פלסטינה.

    • You sound like this:

      Rami, 18/09/09 09:11

      My wife had sex with my brother but I forgive her cause all stays in the family.
      We need to live real life in ISRAEL and not one misle here or there like you say.

    • מודה ולא עוזב... יש לך עוד קצת זמן עד יום כיפור (ל''ת)

      פנדה, 18/09/09 12:54

    • ''אנחנו השמאל אמרנו''??

      אליוי, 18/09/09 14:22

      אתה בטח מתכון אמרנו אבל לא התכונו ......
      שהרי אתה וחבריך ישבתם בבית קפה כאשר המבצע התנהל
      אם היית יוצא למבצע כזה היית מבין את הסכנות שעמדו בפני החילים

      וכל חייל רוצה לחזור בריא ושלם ולא לקחת סיכון אפילו של אלפית האחוז להפגע בטח לא
      כדי לספק את הגחמות של השמאל האינפנטילי

  • 177.

    להעמיד לדין את גולדסטון שתומך בעלילות הדם (ל''ת)

    מוחמד א-דורה, 17/09/09 21:15

  • 176.

    בשביל להצליח בהשמדת היהודים, צריך לגרום להם קודם להרגיש אשמים...

    88, 17/09/09 20:41

    זה תפקידו של הגייס הנאצי החמישי, המכונה גם ''אבירי זכויות האדם''.

  • 175.

    גולדסטון למד את המקצוע מאנשי השמאל הישראלים (ל''ת)

    גדעון לוי הוא הרבה יותר גרוע ממנו, 17/09/09 20:41

  • 174.

    מקווה שתימנע כניסתו לארץ. (ל''ת)

    שיילך לעזה, 17/09/09 19:54

  • 173.

    עכשיו הוא מנסה להצדיק את הסירחון שהוא הוציא מתחת ידיו (ל''ת)

    בזיון, 17/09/09 19:43

  • 172.

    מה אתם יוצאים מדעתכם?

    רמי, 17/09/09 19:36

    או שהאו''ם משקר (וזה יתבהר בבית הדין לפשעי מלחמה בהאג שרוב חיילי והנהגת ישראל יגיעו אליו) או שהחיילים אכן ביצעו פשע כלשהו, שזה ייתכן לאור ההיסטוריה של החייל הציוני הממוצע ואז אפשר להגיד שבושה וחרפה שעם ישראל מחליט לעמוד מאחורי פושע מלחמה.

    • כשאין דעה אז זה בלתי אפשרי לצאת ממנה :) (ל''ת)

      פנדה, 18/09/09 12:56

  • 171.

    בהשוואה לגולדסטון הזה , אני למד ווניק. (ל''ת)

    רם עימנואל, 17/09/09 19:34

  • 170.

    הלוואי שגולדסטון יעשה ''חשבון נפש'' בעשרת ימי תשובה ויבקש מחילה וסליחה..

    רוני מהשרון , 17/09/09 19:21

    שיעשה ''חשבון נפש'' רציני בעשרת ימי התשובה ושיינצל את יום הכיפורים הבא עלינו לטובה כדי לבקש סליחה ומחילה מכל אדם בישראל, על כך שהוא פגע בו, הפך אותו לפושע והתיר את דמו !!!

    אין שום אפשרות אחרת שמדינת ישראל והעם היהודי יסלחו לאיש הזה, ושום תירוץ שקר ''צדקני'' לא יעמוד לו כמליץ יושר !!!

    • שיבקש...אין סליחה לאדם כזה. מותר לסלוח לאויבך ה-א-י-ש-י בלבד. (ל''ת)

      XXX, 17/09/09 20:58

    • He should seek forgivenes from Serbia and from others too (ל''ת)

      Goldschmuck, 21/09/09 10:10

  • 169.

    בעולם לא שונאים יהודים שונאים יהודים שמאלנים!

    שגיב א., 17/09/09 19:10

    בגלל שהם חושבים שכולנו מלשינים, לקקנים, בוגדנים כמו גולדסטון הם שונאים את כולנו!!!

  • 168.

    זה לא יפה לדבר ככה על יהודי , רק בגלל הוא מבל''ד. (ל''ת)

    מוסטאפא דיראני, 17/09/09 18:57

  • 167.

    שנה טובה לכל עם ישראל.

    ליאורה, 17/09/09 18:48

    תכלה שנה וקללותיה.
    הלוואי ותהיה השנה הבאה , בטוחה , טובה , שתהייה פרנסתנו בשפע , בריאותנו טובה , ומשנאינו עמוק באדמה.
    גולדסטון - הכוונה אליך.

  • 166.

    להבדיל אלפי הבדלות, מזכיר בהתנהלותו הצדקנית את השופט לינדשטראוס (ל''ת)

    יודן ראט, 17/09/09 18:47

  • 165.

    אם זה יכול להיות שופט , אז בין לאדן צריך להיות תובע... (ל''ת)

    הועדה למינוי שופטים, 17/09/09 18:46

  • 164.

    יש לי הרגשה שזוהי אחת מנקודות השפל שאליה הגיע האו''מ.

    אדם הגון, 17/09/09 18:44

    אפשר נמוך יותר , אבל ממש קשה...

    • זאת בוודאי אחת מהנקודות הנמוכות ביותר שאליהן הגיע אדם מעם ישראל...

      רוני מהשרון , 17/09/09 19:00

      מהאו''ם אני לא מצפה להרבה... בוודאי שלא מאותה ''וועדה למען זכויות האדם'' שנשלטת על ידי סודן, לוב ואלוהים יודע מי עוד...

  • 163.

    מה לגבי מעורבות אונר''א בטרור הפלסתיני ?

    ש, 17/09/09 18:42

    הרי הוכח מעבר לכל ספק שפשעי מלחמה פלסתינים רבים מאין ספור בוצעו מתוך מתקני אונר''א ובאמצעות תשתיות אונר''א ורכבים של אונרא''א

  • 162.

    אוטואנשימי! (ל''ת)

    חיים, 17/09/09 18:40

  • 161.

    יש יהודים כאלה , בלי כבוד. (ל''ת)

    דזמונד טוטו, 17/09/09 18:22

  • 160.

    לך תחקור את ארה''ב יא טמבל (ל''ת)

    שתישרף בגיהנום אידיוט, 17/09/09 18:21

  • 159.

    צריך להעמיד לדין כל פושעי המלחמה מראש ממשלה ועד עובד משק (ל''ת)

    רמי, 17/09/09 18:17

  • 158.

    קבורת חמור תהיה קבורתך , גולדסטון. בנכר . בין הצבועים והתנים הטלואים. (ל''ת)

    קברן מהר הזיתים, 17/09/09 18:15

  • 157.

    זה נכון שהאיש הזה ראוי לחרם ? (ל''ת)

    אייל סיוון, 17/09/09 18:10

  • 156.

    מה אתה שם עצמך מבין בחיי אדם , גולדסטון ? בהמה מנוולת שכמותך. (ל''ת)

    תוהה, 17/09/09 18:07

  • 155.

    לפי אמנות ז'נווה מותר לפגוע בנשים וילדים

    רועי השמאלני, 17/09/09 18:06

    ההנחה שכל פגיעה בחפים מפשע היא פשע היא מופרכת גם אמנות ז'נווה מכירות בכך.

    גולדסטון הוא פרי הביאושים של אהרון ברק ויצחק זמיר

  • 154.

    בוא , גולדסטון. מחכים לך. גם שמעון צבר שולח ד''ש. (ל''ת)

    טניה ריינהרדט היידריך, 17/09/09 18:06

  • 153.

    אדון גולדשטיין בבקשה....

    שמואל ב', 17/09/09 18:04

    אני לא יריתי אפילו יריה אחת אבל מחיאות הכפיים שלי הדהדו בכל הבית עם כל פגיעה בול .השאלה שלי אדון גולדשטיין ,אני אוכל לנסוע לארצות-הברית ?

  • 152.

    יש בתוכנו אנשים כגולדסטון , מיידוף , וענונו , פחימה , אילן שליים ...

    ציוני מהשמאל המתון., 17/09/09 17:59

    אני תוהה אם בכל אומה ישנם כאלה?
    האם קוללנו?
    האם חיים בראשית , אילן פפה , נעם חומסקי ,סטיבן רוז , אודי אלוני , גדעון לוי , עמירה הס ודניאל מחובר הם גזרה משמיים?

    • אין עוד אומה בעולם שהשנאה העצמית מגיעה בה לרמות כל כך גבוהות...

      רוני מהשרון , 17/09/09 19:03

      אנשים כמו אלו שהזכרת נחשבים בדרך כלל כ''בוגדים'' במדינות אחרות...

      אין כמובן שום השוואה בין אנשים שהפגינו נגד מלחמת וייטנאם או נגד המעורבות בעיראק...
      זה לגיטימי להפגין נגד מלחמה... בעיקר כאשר זאת מתרחשת אלפי קילומטרים מהבית...

    • יש לנו הרבה ''תכשיטים'' בעם היהודי :)

      פנדה , 17/09/09 21:01

      כנראה שעל כל גאון יש אוטואנטישמי אחד לפחות...

    • וכל אלו קטנים ליד גדעון לוי (ל''ת)

      אוטו-אנטישמיות, 17/09/09 21:16

  • 151.

    אצלי בצנצנת איבר זרחני לתרומה (ל''ת)

    מוח לגולדסטון, 17/09/09 17:55

  • 150.

    גולדסטון - ברכות לשנה החדשה.

    אלי, 17/09/09 17:54

    רשע - מה הוא אומר ?
    מה העבודה הזאת לכם ?
    לכם ולא לו.
    לפיכך אברכך מעומק ליבי :
    הלוואי ותדע רק צער ואימה.
    הלוואי ותהיה כולך פצע וחבורה קשה .
    הלוואי ויבוא גמולך באיטיות כואבת ומייסרת.
    ונאמר כולנו אמן , כן יהי רצון.

  • 149.

    אז אני בתור לוחם . אומר לך גולדסטון ''מחילה מכבודו.. כבודו ילך להזדיין'' (ל''ת)

    איציק..., 17/09/09 17:40

  • 148.

    ל- 134 אתה מדבר על חמאס נכון? וחוץ מזה ברק איננו איש ימין (ל''ת)

    איתי, 17/09/09 17:36

  • 147.

    גם יהודי יכול להיות אנטישמי

    מייד, 17/09/09 17:27

    יש להחרים את גולדסטון בכל המוסדות היהודים בעולם
    בכלל יש לעשות לעוכר ישראל הזה
    פולסא דנורא

  • 146.

    לא חסרים יהודים בחו''ל ששונאים את ישראל. (ל''ת)

    8, 17/09/09 17:23

    • הם יהודים כאלה , שמוטב ימ''ש. (ל''ת)

      אד אסנר, 17/09/09 23:23

  • 145.

    למה אין לו מה להגיד על זכויות האדם (או אי זכויות) באיראן למשל ? למה ..

    1, 17/09/09 17:22

    כל הפשעים הכי נבזים שנעשים חוץ מבישראל לא מעניינים אותו ?

  • 144.

    בוא נזכור שהפלסטינים היו עושים פיגועים כדי להרוג יהודים. ותו לא ....

    11, 17/09/09 17:21

    פשוט להרוג יהודים באשר הם בגלל שהם יהודים . אין יותר פאשיסטי מזה.

  • 143.

    ייצא הדוח על מעשי ארה''ב בעירק (ל''ת)

    מיד אחרי ש..., 17/09/09 17:18

  • 142.

    הימין רוצה להרוג בשקט .. בלי פיקוח ובלי ביקורת .. (ל''ת)

    שמענו ., 17/09/09 17:17

    • מה עוד שמעת , נערי המאותגר ?

      הימין שרוצה להרוג..., 17/09/09 18:00

      שתף אותנו בהגיגיך.
      חשוב לנו לקרוא את דעתך המלומדת.

  • 141.

    ברק מפציץ ואז צלפים יורים באזרחים .. יופי של מלחמה .. (ל''ת)

    פששש גבורה גדולה.., 17/09/09 17:16

    • צלפים ירו באזרחים ומכרו את האיברים שלהם (ל''ת)

      שכחת להוסיף, 17/09/09 17:27

    • זהו ? האם זה מה שהבנת ? (ל''ת)

      הימין שרוצה להרוג..., 17/09/09 18:01

  • 140.

    צביעות

    ליאור, 17/09/09 17:15

    אני חושב שאם העולם היה מתנהג על פי אמות המידה האלה בזמן מלחמת העולם השנייה .
    הנאצים היו חוגגים את שנת ה 65 להיווסדות הרייך השלישי.

  • 139.

    הפצצת ילדים ואזרחים אינה חוקית ... האיש צודק (ל''ת)

    הקשיבו בהמות הימין --, 17/09/09 17:11

    • ירי לכל מקום - לרבות בתי ספר או בתי חולים- מהם יורים על כוחותינו

      תשומת ליבך חלאת השמאל, 17/09/09 17:23

      הוא חוקי לפי הדין הבינלאומי.
      אבל יש שתי בעיות איתך:
      1. אתה בטח בור גמור בדין הבינ''ל, והדין הבינ''ל לא ממש מעניין אותך, אלא רק לנגח את צה''ל וממשלת ישראל.
      2. כשאני אני אומר ''כוחותינו'' אתה חש בלבול מסויים, כי לא בטוח שאתה מבין מה הכוונה...

    • אז למה 8 שנים כשזה היה בכוון שדרות (ל''ת)

      האיש היה בתרדמת??, 17/09/09 17:24

    • אתה מבין גם באנשים ? בצדק , במוסר ?

      בהמה, 17/09/09 18:03

      יש לך קלפים של יוגי-הו ?
      ומה אתה יודע על ילדים ?
      בילדות אתה מתעניין ?

    • תן לערבי אינטרנט וישר הוא מתחיל לטקבק ... (ל''ת)

      יהודי גאה ולא גלותי, 17/09/09 18:48

  • 138.

    קודם החמאס

    ישראלי, 17/09/09 17:10

    היות והחמאס פתח במתקפת טילים על ישראל אשר בעקבותיה יצאנו למבצע. עליו להיות הראשון לשפוט ולהעניש את כל העוסקים בטרור.ורק לאחר שיסיים, ישראל תתחיל לחקור את מעשיה.

  • 137.

    הוא צודק-.. צהל מטייח .. משקר .. מסתיר .. .כולנו יודעים זאת . (ל''ת)

    בואו נהיה כנים לרגע --, 17/09/09 17:09

    • אכן צה''ל איבד אמינות . (ל''ת)

      ר., 17/09/09 17:12

    • ואתה יודע את זה כי....''מקורות יודעי דבר'' מסרו לך זאת? (ל''ת)

      ??, 17/09/09 17:20

    • צה''ל יצא למבצע צבאי מוצדק ביותר (ל''ת)

      כדי להפסיק ירי מכוון ומתמשך על אזרחי המדינה, 17/09/09 17:28

    • בוא. אני מחכה לך. אהיה כן אתך הרבה יותר מרגע. כנות אני אוהב.

      רגוע אך צנוע, 17/09/09 18:13

      לא אשקר לך , לא אסתיר ממך ולא אטייח אותך...
      בוא.
      תהנה מכל רגע...
      ואם לא תהנה , לא נורא. אני אהנה.

  • 136.

    נבלה בן נבלה !!!

    יעקב, 17/09/09 17:06

    בושה שאחד כזה הוא יהודי !!!

  • 135.

    עוד שופט מנוול. (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 17/09/09 17:04

  • 134.

    ביבי צריך לעשות משהו אפילו שאנחנו לא מסכימים איתו (ל''ת)

    אריק, 17/09/09 17:04

  • 133.

    טוווווובבבב גבררררררררר (ל''ת)

    אדם די האגדי, 17/09/09 17:01

  • 132.

    And a big thank you for your cooperation, Mr. Schalit (ל''ת)

    Miki Goldwasser, 17/09/09 17:01

  • 131.

    אם יש מנוולים באונבריסטאות שלנו, אז מה נלין על מנוול תוצרת חוץ (ל''ת)

    אלי, 17/09/09 16:58

    • זה שפה יש פושעים לא פוטר פושעים אחרים מעונש. (ל''ת)

      גולדסטון צריך לעמוד לדין, 17/09/09 17:08

  • 130.

    מאז שגדעון לוי הוא מליץ היושר של גולדסטון כל מילה מיותרת (ל''ת)

    בונמו, 17/09/09 16:58

  • 129.

    התגובה ההולמת: להפציץ מיד מטרות בעזה ובאו''ם (ל''ת)

    שמום, 17/09/09 16:57

  • 128.

    למה חסרים שמאלנים יהודיים?איזו היתממות של המגיבים פה (ל''ת)

    חאלס עם השקר העצמי הזה!, 17/09/09 16:56

    • חלק גדול מהאוטו-אנטישמים שבשמאל מתחילים להבין שהאנטישמים בעולם מתירים

      ל-126 שמשקר לעצמו ונוזף באחרים, 17/09/09 17:04

      גם את דמם. גולדסטון המתועב וחבר הקטגורים האנטי-ציוניים והאנטישמים ששמו עצמם שופטים מתירים דמם של כל הישראלים ללא יוצא מן הכלל.

  • 127.

    פרצוף מחלי

    חכמון עמוס, 17/09/09 16:53

    תיסתכלו על הפרצוף תבינו הכל יש לו פרוצוף אנטי יהודי מהגרועים ביותר

    • אפילו הפטיש מקיא (ל''ת)

      ..., 17/09/09 17:54

  • 126.

    כאילו חקריתו של גולדסטון הנה אוביקטיבית

    אבי, 17/09/09 16:51

    הרי רק לראות ממי הוא גבה עדות רואים עד כמה היתה מוטה.
    בקיצור,יש לעצור את כל הישראלים שעזרו לו ובעיקר את אנשי בצלם ושלום עכשיו ולהעמידם לדין בעוון בגידה,כשכמובן יש לדרוש עבורם את העונש המקסימלי הקבוע בחוק.

  • 125.

    גולדסטון,גדעון לוי- מה צריך יותר (ל''ת)

    גידי, 17/09/09 16:50

  • 124.

    גולדסטון לדין בסעיף עשיית דין בנאצים ובעוזריהם

    שלומי, 17/09/09 16:48

    את הפרוטוקולים של זקני ציון בישלו במרתפי הנ.ק.ו.ד. הוא עשה הכל תחת השמש בלי להתבלבל

    • שמע שלומי.. טיפת מוח אין לך בגולגולת .. (ל''ת)

      אסי, 17/09/09 17:14

      • אסף דווקא התגובה של שלומי מוכיחה יותר שכל בגוגולת מאשר לך (ל''ת)

        בנץ, 18/09/09 08:20

    • OK, or better, to judge NATOzis to (ל''ת)

      Goldschmuck, 21/09/09 11:02

  • 123.

    תמיד החיילים

    kadpw7 , 17/09/09 16:45

    תופעת הש.ג, בסוף החיילים הפשוטים שהונעו מפחד ולא ראשי המממשלה הם אלה שחוטפים.

  • 122.

    להעניש על הטימטום של הממשלה

    אילן, 17/09/09 16:41

    להעניש את ישראל שנקטה אמצעים מיותרים
    שסיכנו חיילים במלחמה.
    ישראל נוהגת בטימטום במלחמה ואף מסכנת חיי חילי צהל.
    לפני מתקפה על מחבלים דואגים להודיע להם בטלפון
    נוהגים לחלק עלונים מהאויר על שעת המתקפה הקרובה
    ואשור לירי מתעכב לפעמים חצי שעה בכדי לברר פרטים
    וכל זה בזמן שהחילים נמצאים תחת ירי.

  • 121.

    עוד מנוול שרוצה להתפרסם ולהיות מתוגמל על חשבון ישראל.

    להקיא, 17/09/09 16:40

    גולדסטון הוא לא גולדשטיין במקרה? עם ישראל רווי בבוגדים.

  • 120.

    מפעל שמייצר נשק יש להשמידו

    אילן , 17/09/09 16:40

    מהיא אוכלוסיית עזה היא אותו המפעל שמשמש ליצור נשק. במקרה זה מתאבדים. וטרוריסטים. ושיפסיקו לכנות את אוכלוסיית עזה אזרחים תמימים. הם אינם כאלה.

  • 119.

    דווקא ישראל שמרה על חוקיה בכך שהגנה על אזרחיה!-בדיוק כמו

    אליקבליקבום , 17/09/09 16:39

    שעשתה ועדיין עושה ארצות הברית-בעיראק ואפגניסטאן!!

  • 118.

    לפעמים אני לא מבין את הקהילה הבין לאומית

    alonr , 17/09/09 16:37

    אנטישמיות גואה

  • 117.

    מנהיגות ישראלית של עו''ד טיפשים,הם יודעים שאי הופעה פרושה אשם,ראה ברגות

    עקדת צ.ה.ל., 17/09/09 16:36

    מאחר וידעו שיצאו אשמים לא הכינו כתב הגנה מסודרת לעם ולתקשורת,ולמעשה כל התגובות הן מן המותן ורגשניות, ואינן עונות לטענות ,או לקיום הועדה, בזמן שהחליטו עו''ד שעמדו בראש המדינה לא לשתף פעולה כעו''ד ידעו מה תהיה התוצאה, הרי כך נוהג גם בית המשפט הישראלי לדוגמא בפרשת ברגותי,איפה החכמה להכין הגנה, אבל הכל כרגיל ללא תיכנון ועתונות טיפשה שאינה דורשת דו''ח אלא כותרות המסופקות על ידי יחצנים,היכן שר החוץ החדש, היכן ראש הממשלה החדש, מילא אולמרט וליבני לא אחראים ומה הם? אלא שפשוט חשוב להצטלם עם מדונה, ולהפקיר את חיילי צהל.שהם ישאו באשמה.והפוליטיקאים ימשיכו לעשן סיגרים ולשטות בכולם.חיילי צהל ואשכנזי בראשם הופקרו.ע''י מנהיגי העם,והתונות הישנונית.

  • 116.

    אני מאחלת לך , גולדסטון , שתאריך ימים.

    לילי, 17/09/09 16:36

    שכל יום בחייך יהיה רווי סבל , מצוקה ,יסורים וכאבים.
    הלוואי שתשאל את נפשך למות בכל שניה מחייך , ושתאריך ימים....
    הלוואי ותראה את זרעך נקבר לפניך.
    ושתאריך ימים....

    • אמן, והלוואי על כל שונאי-ישראל... (ל''ת)

      Yossi V , 17/09/09 16:49

    • הוא מסוג האנשים שהם התגלמות הנרקסיזם

      אילן , 17/09/09 16:52

      מה איכפת לו. אם בניו. ימותו לפניו. העיקר שהוא ממשיך לחיות. תאחלי לו שבניו ילעסו מבשרו . ויעשו נקבים נקבים בבשרו. כדי לשתות מגופו המדמם.

  • 115.

    מסכנה הועדה......איך היא תעביר את המימצאים וההמלצות בקשר לחמאס (ל''ת)

    למועצת הבטחון?? (צפו למעשי לוליינות..), 17/09/09 16:36

  • 114.

    לא עלה על דעת איש אפילו להכריז עליו אישיות בלתי רצויה (ל''ת)

    ולסלק אותו ואת ''ועדתו'', 17/09/09 16:36

  • 113.

    השופט אוהד ישראל כי (ל''ת)

    חקירה תחזק אותנו!, 17/09/09 16:33

  • 112.

    אם יהודי כזה מי צריך אנטישמים בעולם

    יואל, 17/09/09 16:33

    הכי קל לבקר מרחוק.לא זוכר שמשהו מהאום חקר את הטווח באפריקה או מה שהרוסים עשו בגרוזיה או בצ'צניה.
    או מה שהסינים עושים.
    נוח להם להתעסק איתנו.מוסר כפול יש להם.
    אבל אנחנו ההוכחה הניצחת שלא משנה מה שיעשו לנו אנחנו נשאר פה ולא נעלם לעולם.

  • 111.

    אם כ''כ מפריעה להם צורת הלחימה

    רונה, 17/09/09 16:32

    שישלחו את הבנים שלהם לפה כחלק מצבא האו''ם האימפוטנטי ושהם ימותו ממטעני תופת ומחבלים מתאבדים.
    נמאס כבר מהעולם הדפוק הזה ובפרק מהאו''ם האימפוטנט שמייצג אותו.
    למה לא מוציאים דו''ח כזה על מלחמת לבנון 2 שבה נהרגו המון אזרחים ישראלים תמימים? ולמה לא מוציאים דו''ח כזה כל פעם שחיזבאללה 'מאשר' לירות קטיושות לשטחינו??

    צבועים ושמאלנים- נמאסתם!

  • 110.

    יש להכניס תיקונים לחוק השבות. אסור שיחול אוטומטית על כל יהודי.

    ישראלי, 17/09/09 16:31

    אנשים מסוגו של גולדסטון אסור לקבל אל חיקנו גם אם תהיה צפויה לו סכנת מוות.

    • התכוונת ליברמן הניאו-פאשיסט....גולדשטיין הוא ציוני החרד לשלטון החוק... (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 17/09/09 16:59

      • ששששש. שוב אתה מתערב בשיחות של חכמים ממך. שתוק. אולי תחכים אם תאזין. (ל''ת)

        סמדר, 17/09/09 18:05

      • עכשיו אני מבין למה אתה מתכוון כשאתה מכנה את עצמך ''ציוני''.

        גומולקא, 17/09/09 18:18

        ובכן , אחא רחימאי , אתה ציוני כמו נועם חומסקי. מארה בעצמותיכם.

      • שתזכה להגיד על הציוני הזה קדיש. אתם ראויים זה לזה. (ל''ת)

        חיים בראשית וסטיבן רוז, 17/09/09 18:50

      • מה רצית לומר ? שגם אתה ציוני כמותו ?

        זולפיקאר, 17/09/09 18:55

        אם כן , מגיעה לשניכם התנצלות גדולה.
        אתם יוצרים דווקא רושם של אנטי ציונים , עפ''י התנהגותכם.
        אנחנו , בשר ודם , לא יודעים לבחון כליות ולב...
        מי שמתנהג כמו נועם חומסקי נדמה בעיננו הסומות ללא ציוני.
        אפילו לאנטישמי , רחמנא ליצלן.
        אבל אם אתה מעיד על גולדסטון ועל עצמך כעל ציונים , יאללה בסדר.
        סליחה.
        אגב , אם אתם ציונים , גם מל גיבסון ודני גלובר וג'רמייה רייט כנראה ציונים..

  • 109.

    העונש לגולדסטון: לקרוא את הטוקבקים עליו ולשננם (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 17/09/09 16:30

  • 108.

    כשהאנטישמים רוצים לפגוע ביהודים, הם מוצאים יהודים משת''פים להיות עלה

    Yossi V , 17/09/09 16:30

    התאנה שלהם. ארור כל מי שעוזר להם.

  • 107.

    להעמיד אותך לדין בגין העבירות הבאות

    משה, 17/09/09 16:30

    תמיכה בארגון טרור
    תמיכה בפעולות טרור מתוך אוכלוסיה אזרחית
    תמיכה בירי על אזרחים חפים מפשע על מנת להרוג ללא הבחנה.
    חוסר אבחנה בין תוקפן למותקף
    בשל כך יש לבקש הסרת תוארו כשופט נטול פניות
    והאשמתו במשוא פנים ולפוסלו מלשפוט בעתיד בכל אינסטנציה שהיא.

  • 106.

    טינופת. יהודה איש קריות. (ל''ת)

    מוכר אחיו בכסף, 17/09/09 16:30

  • 105.

    מישהו בדק את חשבונות הבנק שלו ??? (ל''ת)

    avre10 , 17/09/09 16:28

    • There is no need. Saudi Arabia & the USA turn ICTY chief prosecuters

      Goldschmuck, 21/09/09 15:58

      into malty millionaires. And this is a well known fact

  • 104.

    גולדסטון , אם תבער באש - לא אשתין עליך... שתישרף , חולירע. (ל''ת)

    ישראלי מתגונן, 17/09/09 16:27

  • 103.

    מי שיורה על האזרחים שלנו, האזרחים שלו חייהם הפקר. וטוב שככה. (ל''ת)

    Yossi V , 17/09/09 16:27

  • 102.

    יהודים כמוך גולדסטון התנדבו להיות קאפוס. מארה עליך. מנוול. (ל''ת)

    היו זבלים , אני אותם זוכרת.., 17/09/09 16:23

  • 101.

    גולדסטון לפני שהוא חיבר את הדו''ח שתה גולדסטאר

    יצחק, 17/09/09 16:23

    היה ראוי שדווקא השמאל שלנו יגן על המדינה
    אבל איפה הם?

  • 100.

    אם היה לנו רמטכ''ל שמתכנן מבצע כראוי ולא עם 'הראש בקיר' הכל היה נראה א (ל''ת)

    אחרת !!!!!, 17/09/09 16:21

    • במלחמה כמו במלחמה,לא צריך להתנצל.צריך להעניש את הפושעים שתומכים בטרור. (ל''ת)

      ומוציאים דיבתה של מדינת ישראל, 17/09/09 16:51

  • 99.

    הוא דורש מהחמאס לחקור את עצמו, ממש הצחקת אותי מר גולדשטיין!

    ציונית גאה, 17/09/09 16:20

    עוד מעט תבקש גם מאירגון אל-קאיידה לחקור את עצמו.במה שונה החמאס מאל-קאיידה?

  • 98.

    בוא גולדסטון. מחכים לך כאן. (ל''ת)

    טניה ריינהרדט, 17/09/09 16:18

  • 97.

    מנוול צבוע המחפש קידום על חשבון ישראל

    ציוני המום, 17/09/09 16:13

    אם הוא היה מספיק הגון, הוא היה צריך להצהיר שאם אין חקירות מקבילות של התנהלות רוסיה, סין, פקיסטן, נאטו וארה''ב בכל הסיכסוכים האחרונים הוא לא יחקור את ישראל. אבל כנראה הנבלים לא נגמרים אלא פשוט מתחלפים.המנוול הצבוע מנסה לבנות קריירה נוספת על חשבוננו, ולעזאזל מדינת ישראל.

  • 96.

    ומה עם אנש'י החמאס?להם צריך לתת פרס? (ל''ת)

    ישי, 17/09/09 16:11

  • 95.

    גולדסטון (גולדשטיי) או גולדרעק איך אתה מסוגל לפגוע

    פו הדב, 17/09/09 16:09

    בבני עמך, אם אתה לא יודע מה עבר עלינו
    שיעבור עליך אותו דבר אמן ואמן כן יהי
    רצון

  • 94.

    אינו טוב מתולעים כמו נעם חומסקי וחיים בראשית. (ל''ת)

    מעריך, 17/09/09 16:09

  • 93.

    גולדסטון . אתה מנוול יש לך ראש של אבן

    י.צ., 17/09/09 16:09

    אין לך שום זכות להשמיץ את חיילי צה''ל הם המגינים על חיינו בארצינו.

  • 92.

    לא שונה במאומה מכל השמאלנים שכאן, זה שהוא יהודי לא אומר כלום

    lili_lili , 17/09/09 16:09

    גם בשואה היו יהודים ששיתפו פעולה עם הגרמנים, וזה שהבת שלו עלתה לארץ וזה מופיע בכל ערוץ חדשות לא אומר כלום, אז הבת שלו עלתה לארץ ומי יודע למען מי היא פועלת, אני לא אתפלא כלל אם יוודע שהיא מקיימת יחסים עם אופנהייימר החנזיר יבלות.

    כל זמן שלא יהיה כאן מנהיג ''עבריין'' כדוגמת אחמידיניגידי כולם יתעללו בנו בלי חשבון.
    אם היו יודעים מראש שהאשמות ללא הוכחות חותכות יביאו לגירוש האו''ם ושלוחותיו מהמדינה תוך שעה לא היו מעיזים לפרסם את הדו''ח.

  • 91.

    מקווה שגולדסטון ירקב בבית לבד במשך החג

    COMMREPORT, 17/09/09 16:08

    מקווה שהקהילה היהודית בדרום אפריקה תקיא מתוכה את הגולדסטון הזה שהחליט להילחם במדינת ישראל.
    שופט יהודי שעושה יד אחת עם החמאס ואם מיטב האנטישמים בעולם בכדי לקעקע את המדינה היהודית היחידה בעולם.

    כאשר בדרום אפריקה תתגבר האנטישמיות, לאן הזבל הזה יברח?
    לישראל? אולי לשדרות??

    עופרת יצוקה היתה מהלך מבריק ומוצלחהפסיק את טיפטוף הטילים על שדרות.
    .

    תושבי הדרום סוף סוף ישנים בשקט, הולכים לעבודה ללא חשש, לבתי הספר, לגנים.

    כל הכבוד לצה''ל, צבא העם.

    מקווה שאת ראש השנה הקרוב, אותו יהודי משומד- גולדסטון,
    יחגוג לבד בבית.
    שאף בית כנסת לא יאפשר לו להכנס.

    • אני מקווה שיבלה בשדרות וכשירו לעברו יגיד נו נו נו. (ל''ת)

      תגובה מידתית, 17/09/09 16:57

  • 90.

    די עם פסטיבל גולדסטון. צריך להתעלם מהאדיוט הזה ולא

    elkazam, 17/09/09 16:06

    לנפח את כל העינין.
    אם לא נתיחס לשטויות שלו הוא לא ישיג דבר וכל העינין ימות מעצמו.בקול דממה דקה.
    מאידך גיסא אסור לשכוח לו את עצם הבגידה. לעם היהודי יש אורך רוח , נשימה ארוכה. תבוא עוד הזדמנות להפרע מהבוגד הזה.

  • 89.

    האשמה אינה רק לגבי השופט..!!

    avievan , 17/09/09 16:05

    אפילו בהיותו יהודי מדרום אפריקה, ואת זה אין לשכוח. באשר לאשמותיו נגד ישראל? זה לא רק מעשה ידיו אלא מעשי מזכיר האו''ם הידוע בהשמוצתיו נגד ישראל. חוקי האו''ם הם כלדלהלן: מה שמותר לארה''ב, לרוסיה, לאנגליה, לסין, ולערבים, זה אסור לישראל, בעיניהם אנו ארץ שמיצרת בעיות, ולא פחות מזה
    השמאל הישראלי ששם רגל לעמו עצמו, אז איך אנו בתור עם ממשוכל יכול לבוא בטענות נגד השופט בו בזמן שיש ארגונים ישראליים שרוצים לראות בהריסתה של ישראל..קודם כל צריך לעשות נקיון בית ואחר כך לבוא בטענות לכלל..

  • 88.

    איפה החקירות האוביאקטיביות נגד חיילי ארה''ב?

    ואיפה הדו''ח נגד צבא ארה''ב שנילחם בעירק ואפגניסטאן, 17/09/09 16:05

    ישראל צריכה להתנות כל התייחסות לדו''ח נגדה בדו''ח דומה שיכתב נגד צבא ארה''ב ובשוואה אוביאקטיבית בין שני הדוח''ות ובין מספר האזרחים ההרוגים בעזה לבין אפגניסטאן ועירק.

  • 87.

    הלוואי ולא יימצא מי שיתפלל לעילוי נשמתו.

    אויערבאך, 17/09/09 16:05

    ואם יהיה מי - שתפילתו לא תיענה.
    שאול תחתיות הוא מקומו של יהודי אשר כזה.
    משרתו של הסיתרא אחרא.

    • היש נשמה בחיות?. (ל''ת)

      וטרינר., 17/09/09 16:38

      • בחיות - יש. בטיפוס הנ''ל - אני מסופק. (ל''ת)

        לא לפגוע בחיות, 17/09/09 20:13

  • 86.

    יהודי לא מבזה יהודי!!

    אמינוב, 17/09/09 16:03

    כבוד השופט בוא נניח שאתה צודק.. אל תשכח שהאבות שלנו ושלך לחמו בשביל שתיהיה לנו אדמה ושלא ניהיה בגולה במשך אלפיים שנה תתנהג בהתאם לעם שלך!

  • 85.

    שיש מור על החוק בדרום אפריקה - קודם כל - חתיכת קאפו בהתנדבות (ל''ת)

    יופיטר יופיטר, 17/09/09 16:03

  • 84.

    היה ראוי שהמגיבים לא יהיו כל כך חד צדדיים. המראה לפעמים מראה כיעור.

    מיכל, 17/09/09 16:01

    תתייחסו לגופו של עניין. רק תשוו בין מספר ההרוגים שהיו שם למספר ההרוגים בכל השנים שהיו קסאמים בשדרות. כמה אזרחים נהרגו שם?
    תהיו בני אדם חושבים ובודקים. לא תמיד אנחנו צודקים וגם לא תמיד ב 100%.
    דעו לכם שערבים הם בני אדם בדיוק כמונו. לא נחותים מאיתנו.

    • ולכן תומך באחיו המחבלים. זה לא קשור לצה''ל. צה''ל מאוד הומני.

      מר ''מיכל'' מרגיש נחות, 17/09/09 16:26

      אנו מסוגלים לרפא את כאבו של '' מר מיכל'' אך ורק ע''י אי קיומנו. שהוא ישוב למדינתו המקורית-אתח ממדינות ערב הרבות, ואז לא יחוש נחות.

    • חוצפנית. אבל לשיטתך ,בשביל מה ,אם ככה,ועדה

      וחקירות ועדויות?, 17/09/09 16:28

      אם 8 שנים היינו מפגיזים בכוונה עם מרגמות את בית חאנון-כבר היית יודעת איזה שמות לתת לזה.

      כלפי שדרות התובנות והדמיון שלך נסתמים.

    • זה אומר שאם בגן שנפגע היו ילדים ואם בב''ס שנפגע היו תלמידים-

      מידתיות או צביעות?, 17/09/09 16:56

      היית מרגישה יותר טוב?
      כלומר אם מדינת ישראל לא היתה משביתה את מערכת החינוך ובאותו היום היו נהרגים ילדים היית אומרת- ''אה עכשיו אני מרגישה בסדר זה פחות או יותר פיטים עם הערבים. גם הם הרגו לנו וזה כבר יותר מידתי''.

    • במקרה שלך - סביר להניח :)

      פנדה , 17/09/09 21:08

      מיכלי אולי תפתחי במסע הרג כדי ''להשוות את מספר ההרוגים''? אולי גם צריך להרוג 450 יהודים תמורת האזרחים הפלסטינים ואנשי פת''ח שחמאס הרג בהפיכה צבאית? או שזה בסדר, כי זה מתקזז... ערבים הם אולי אנשים כמונו, אבל לא כשהם הורגים אחד את השני - אז זה לא מעניין ואף אחד לא מקים ועדה.

  • 83.

    למה אנחנו מתרעמים על גולדסטון? המלשינים של השמאל הבוגדני גרועים ממנו (ל''ת)

    גולדסטון היהודי יכול כבר להצטרף לשלום עכשיו, 17/09/09 15:59

  • 82.

    בלתי ניתפס, במקום לגנות טרוריסטים שנלחמים מתוך אוכלוסייה אזרחית (ל''ת)

    עופר1976 , 17/09/09 15:58

  • 81.

    גולדסטון ואני , אילן פאפה וסטיבן רוז - נהיה כפרתם של כל יהודי העולם...

    אודי אלוני, 17/09/09 15:58

    את ענשנו נקבל...
    השתא הכא.

  • 80.

    גולדסון הוא צורר ישראל ויש להביאו לכאן למשפט- שילמד מה זה צדק ישראלי. (ל''ת)

    רעמסס, 17/09/09 15:58

  • 79.

    השופט-גולסטון

    משה, 17/09/09 15:56

    לך להזדיין!!!

    • עם עצמו כמובן. מה אשמות הנשים ? (ל''ת)

      הסתייגות, 17/09/09 20:14

  • 78.

    גולדסטון זה הוא מסוג האנשים שאינו ראוי להקרא יהודי. נבל. (ל''ת)

    ענבל, 17/09/09 15:55

  • 77.

    אמנם עכשיו ימי סליחה, אבל אני מאחל לך שתיהיה לך שנה מקוללת

    ישראלי יהודי, 17/09/09 15:55

    אתה ויהודים כמותך, מבחינתי אינם יהודים!

    לכל עם ישראל אני מאחל ''תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה''.

    אך לאדם כמוך אני מאחל שתחל שנה וקללותיה ושתקבל את עונשך על כך שכיהודי אתה פוגע עם שלך! תתבייש!

  • 76.

    שנה טובה לכל עם ישראל. גולדסטון ,בראשית, חומסקי...-הכוונה לא אליכם. (ל''ת)

    זולפיקאר, 17/09/09 15:54

  • 75.

    פסטיבל גולד סטוונד

    מושון, 17/09/09 15:51

    איך מכל המדינות הרצחניות בעולם ,הוא נטפל אלינו .נניח שנרצחו כאן בדם קר 1000 מנוולים .בסין זו מנה יומית ,באיראן זו מנה שבועית ובסודן הפסיקו לספור מזמן .אולי הבעיה האמיתית היא שישראל לא מקימה צעקות על מה שקורה שם ,ולכן מאשימים אותנו .אנחנו צריחכים לעבור לצד של המאשימים ולהפסיק להתגונן ,זה לא עובד ,לא עבד ולא יעבוד .לו אחדינידיני היה יודע שחייו בסכנה אמיתית ,כמו נסראלה ,הוא לא היה מטייל בעולם וצוחק עלינו באו''ם ,שם הצדק מרשה לו לדבר על חיסול שלנו ולנו לא מרשה להתגונן.

  • 74.

    גולדסטון - הזרוע הפוליטית של חמאס. לטפל בו (ל''ת)

    כמו ברנתיסי, 17/09/09 15:50

  • 73.

    להעמיד לדין את גולדשטין גם הוא אינו מעל לחוק והוא סייען לטרור

    גיל, 17/09/09 15:50

    גולדשטיון פושע נגד האנושות מעודד טרור איסלאמי ברברי

  • 72.

    יש להתייחס לגולדסטון כראוי. כמו ההתיחסות לנעם חומסקי ולאילן פפה

    יושקו, 17/09/09 15:50

    בוגדים בבני עמם .
    המיץ של הזבל.

  • 71.

    גולדסטון יהודי עם שנאה עצמית סובל מבעיות חלל-

    נעמן, 17/09/09 15:50

    החלל שבין האזנים

  • 70.

    אדם בזוי

    רם עמית, 17/09/09 15:49

    אף אדם הגון לא היה מסכים לעמוד בראש ועדת-לינץ' שכתב ההאמנה שלה קובע מראש את מסקנותיה ואשר יושבים בה אנשים שהצהירו מראש על מסקנותיהם.
    זאת, עוד לפני שבודקים את הגרוטסקה הקרויה בפיהם ''חקירה'' ו''גביית עדויות''.

  • 69.

    לפעמים אני שואל את עצמי למה ביטלנו את הממשל הצבאי

    אלוון, 17/09/09 15:44

    הח''כים הערבים פשוט לא מבינים איפה הם חיים

  • 68.

    השופט צודק! יישר כח! יהודי חכם!

    דן, 17/09/09 15:44

    החקירה תחזק את ישראל כי תראה שלא מדובר במדיניות עבריינית אלא בפושעים בודדים!

  • 67.

    גולדסטון על תתרגש כל -כך מעצמך !

    k.a.r, 17/09/09 15:43

    תבוא לבקר נרגיע אותך !!

  • 66.

    עכשיו מטיל גולדסטון ספק גם במערכת השיפוטית שלנו.

    א. ברק, 17/09/09 15:42

    גולדסטון כמובן לא יודע שקציני מצ''ח ומערכת השיפוט הצבאית מאויישים בעו''ד ושופטים שבאים מהמערכת האזרחית.

    אם היה נחוץ עוד משהו כדי להוכיח שהדו''ח אינו אובייקטיבי, שגולדסטון לא ממש מחובר למציאות חוץ-אקדמית ובנוסף לכך, הוא מטיל ספק במערכת שמרבית המדינות הדמוקרטיות אמרו עליה הלל, אז זו היציאה הזאת.

    אם היה מסתפק בדו''ח המטיל רפש בצה''ל ובמדינה, אפשר היה להלחם בדו''ח בכלים משפטיים סבירים. עכשיו, בהתלהבותו הרבה, שמט מוכה השנאה העצמית הזה את הקרקע תחת רגליו.

  • 65.

    גם האו''ם לא מעל החוק. יש לשקול להעמיד אותו לדין שלא בפניו על תמיכה (ל''ת)

    בטרור על פיראטיות שיפוטית, 17/09/09 15:40

  • 64.

    זה מה שקורה כשאיזה יהודי עומד בראש ועדה....

    מאיה, 17/09/09 15:40

    הוא מרגיש צורך להיות יותר בסדר מכל גוי מצוי, ולכן מאשים את אחיו היהודים יותר מכולם. זה תמיד היה כך ותמיד יהיה!

    • אינו ראוי להקרא יהודי. שיתנצר כמו וענונו המשומד. (ל''ת)

      אוטו, 17/09/09 16:17

  • 63.

    גולדסטון,העם היהודי מקיא אותך וממך.אתה אדם קטן ושפל

    אריק, 17/09/09 15:37

    מדוע להיטפל לישראל? האם במקומות מסוימים בעולם אין פשעי מלחמה גלויים? איראן טווחת באזרחיה,העולם שותק,עירק אחראית לצמצום אוכלוסית העולם,העולם שותק,רוסיה פגעה בגרוזינים והעולם שותק,סודן,קונגו,סוריה,חיזבאללה והעולם שותק...אבל את הישראלים היהודים שחוטפים טילים וטרור על בסיס יום יומי אתה מאשים.הלוואי תסבול

  • 62.

    דו''ח הוגן ומאוזן

    זכויות אדם, 17/09/09 15:37

    ''ישראל, וכמוה תנועת חמאס, חייבת לחקור מה קרה בעזה, ולהעמיד לדין כל חייל או מפקד שיימצאו אשמים בהפרת חוקי המלחמה הבינלאומיים''. ידוע שהחמאס כבר הקים ועדה לבדיקת הארועים ומתכוון להעניש בחומרה כל אדם ישרה על מטרות אזרחיות בישראל ב-8 השנים האחרונות. בשלב הבא גם ארה''ב ואל-קעידה יידרשו לפעול כנגד מי שהפר את החוק בעימות ביניהם.

    • אכן,ככה זה כשאין משוא פנים

      ומכבדים את החוק הבינלאומי, 17/09/09 16:18

      התקבלה זה עתה ידיעה באל ג'זירה שבין לאדן עלה ביוזמתו על מטוס להאג

      • זה נכון, אגב - יש לו עורך דין יהודי :) (ל''ת)

        פנדה , 17/09/09 21:10

  • 61.

    חוצפן הגולדכלום הזה, מאיפה יש להם את החוצפה לבקר את ישראל???

    gil, 17/09/09 15:37

    הם יודעים מה זה לחיות תחת טרור ?
    אפילו מ 9.11 הם עוד לא התעוררו , חבורה של מטיפי מוסר בשקל , נראה אותם חיים פה ..

    8 שנים הפציצו את שדרות , מה חשבו שיקרה?
    למה לא שמעו את הנבלה הזאת אז ???

  • 60.

    אם היה לנו רמטכ''ל שמתכנן מבצע כראוי ולא עם 'הראש בקיר' הכל היה נראה אח (ל''ת)

    אחרת, 17/09/09 15:36

  • 59.

    זווית צילום מוצלחת תפסו לגולדסטון...עם המיקרופון תקוע לו בסנטר....חחחח (ל''ת)

    שיישאר ככה, 17/09/09 15:36

  • 58.

    למה 8 שנים של קסאמים על אזרחי ישראל,מהן 3 בהסלמה מוטרפת-- (ל''ת)

    לא גירו אצלו את ה''אסור/מותר''????, 17/09/09 15:35

  • 57.

    גולדסטון אתה צבוע!

    יצחק שושנה , 17/09/09 15:35

    מספיק עם ההתחסדות הזו.החיילים שלנו נכנסו לעזה כדי להפסיק את ירי הקאסמים . למה אותו יפה נפש לא פתח את הפה הגדול שלו כשהטילים נפלו על גני ילדים בתי ספר ובתי חולים בארץ ברור לכל אתא אנטישמי!

  • 56.

    WHY? The worse anti-Semites in the history, always happened to have so

    Natan, 17/09/09 15:35

    WHY? The worse anti-Semites in the history, always happened to have some Jewish origin

    BEING a Jew give one no right to be dumb.

    Mister Goldi, go to hell.

  • 55.

    BARAK OSANA SUPPORT THE IRANIAN EFFORTS

    AMY, 17/09/09 15:34

    to have the nuclear bomb. this is the koran tactic

  • 54.

    מדינת ישראל צריכה להכריז על גולד-שטן כעל אישיות בלתי רצויה (ל''ת)

    אחד שחטף טילים, 17/09/09 15:34

  • 53.

    גולדסטון הוא בעצם נפוליאון מתוסכל,הוא לא מתכחש למטרות הצבאיות (ל''ת)

    הוא רק יודע איך בדיוק ומאיפה היו משיגים באלגנטי, 17/09/09 15:33

  • 52.

    יהודי אנטישמי - לא יאומן!!!

    מישהו, 17/09/09 15:32

    על אלה אני בוכיה - יהודים נרצחו במשך אלפי שנים בגלל היותם יהודים, והאדם הזה (המכונה ''שופט'' ו- ''יהודי'') עושה את הדברים שסביו וסבתותיו נרצחו בגללם - עלילות דם!

  • 51.

    השופט גולסטון לא ראוי

    משפטן, 17/09/09 15:32

    השופט גולסטון מנמק מדוע ראוי שגוף בינלאומי יטפל בהפרות חוקי המלחמה הבינלאומיים. לגבי חמאס הוא מסביר שחמאס יזם ועודד הפגזת ישובים אזרחיים בישראל - על כן מובן מאליו שרק גוף בינלאומי צריך לטפל במעשי החמאס.
    אבל, לגבי ישראל הוא קובע :''בישראל החלו אמנם בחקירות המקרים. אולם _סביר להניח שהחקירות לא יהיו רציניות ואובייקטיביות...''

    השופט ניחן, כנראה, בחוש נבואה ( ואנו יודעים מי מתנבא מאז חורבן הבית), והוא מניח מראש שהחקירות לא יהיו רציניות. זו חוצפה חסרת כל בסיס עובדתי. היכן ומתי ישראל ''זייפה'' או מיסמסה חקירות? זאת לא אומר השופט הלא נכבד. המינימום שהיה מצופה ממנו לומר הוא, שיש להמתין לתוצאות החקירות בישראל, ולאורן לקבוע את עמדת האו''מ.

    אבל, מה אפשר לצפות מאדם לא ראוי ?

  • 50.

    יש פתגם בערבית שאומר

    אחד מהעם, 17/09/09 15:26

    גאי טריינזך

  • 49.

    צודק במאה אחוז

    דוד, 17/09/09 15:23

    ככה לא מתנהג עם צודק

    זה שישראל לא הגיבה כנדרש במשך הרבה שנים

    ופתאום מגיבה בעוצמה מעורר שאלה הגיונית

    האם כך מתנהג עם צודק יורדים למקלטים

    בורחים מהבתים מתקצבים סכומים אדירים

    למיקלוט באיזה מדינה זה היה יכול לקרא

    חוץ מישראל מסקנה אחת ויחידה להבהיר

    לכל ארצות ערב מהיום אום שמום

    כל פגיעה ונסיון פגיעה כולל ירי חטיפה

    תהיה תגובה נימרצת ולעמוד באיום זה

    שנה טובה לכל בית ישראל

  • 48.

    החקירה שלו ממש היתה אובכיקטיבית, תחקר רק את החמסניקים

    אייל, 17/09/09 15:23

    הוא יכול לנגב את התחת עם הדוח שלו, הוא והבוגדים מהשמאל

  • 47.

    אין ספק. מה שיש פה זה רדיפת צדק.

    אחת ולתמיד צדק צריך להיעשות בעולם !מזל שיש ישראל!, 17/09/09 15:23

    איך העולם היה מקבל שיעור בצדק בלי לשפד את ישראל?

    ואל תשאלו למה הצדק הגלקטי לדורותיו צריך להתרחש דרך מדינת ישראל.

    בעוד אלף שנה ואלפיים וחמשת אלפים יזכרו את הרגע-הרגע שבו נעשה הצדק בעולם !

  • 46.

    אלה מגדוד 77 של 188 יודעים מה לעשות לאחד כזה בלילה! (ל''ת)

    רוני, 17/09/09 15:22

  • 45.

    מי זה הפחדן הזה? למה הוא לא הולך להתלונן על רוסיה? מפחד שרוסיה תחסל או (ל''ת)

    מישהו, 17/09/09 15:21

  • 44.

    עצם הלגיטימציה שמעניק גולדסטון לחמאס הופכת אותו לסייען טרור (ל''ת)

    לעוצרו ולהעמידו לדין בישראל., 17/09/09 15:20

  • 43.

    לידיעת כב' השופט

    א.ל. רמת-גן, 17/09/09 15:19

    ישנן עשרות מדינות מעל לחוק, ואיש לא יעז לחקור אותן. בראש עומדות ארה''ב רוסיה וסין. עוד לא נולדה האמא שבנה יעיז לחקור את מעשיהן!!!

    • כל כך נכון! (ל''ת)

      אזרחית, 17/09/09 15:38

    • אין שום דבר מכובד בשופט הזה. הוא ראוי אך לבוז. (ל''ת)

      יושקו, 17/09/09 15:51

  • 42.

    זה המחיר ל''חופש הטימטום''..

    אור77 , 17/09/09 15:18

    כשיש מבקרים מבית,ללא סיבה אמיתית ונכונה,זה מה שקורה.
    האם אנחנו יכולים לבוא בתלונות כלפי הדו''ח הזה??! אנחנו אשמים ! חופש הביטוי כאן בישראל,עבר את הגבול ! לפעמים השתיקה יפה לה ולא כל שמאלן צריך לרוץ לתקשורת בזמנים קשים,בשעת מלחמה וכו'. זה חוזר אלינו כבומרנג.
    החמאס השתמש באנשים כחומת מגן אנושית וצה''ל ננזף כאילו הוא עשה זאת. אם נפגעו חפים מפשע,זה רק כי החמאס השתמש בהם !
    ההשוואה בינינו לחמאס בכלל לא במקום. הם אירגון טרור.אנחנו לא. הם רצו את המלחמה,אנחנו לא.
    האם מדינות המערב לא פוגעים ופגעו בכל מיני חפים מפשע,בעיראק למשל ?! לא ראיתי שיצא דו''ח כזה..
    אין לי מושג אם זה יגיע לאו''ם. בכל מקרה,אני לא מבינה מה אנחנו עושים שם ! הרי ממילא לא שמים עלינו, ואם שמים עלינו,זה בגלל ש(אוי אוי אוי),התנהגנו לא יפה..
    אולי המדינה,כיאה לבת 61,תתחיל לחשוב בצורה עצמאית ?!!

    • לאור

      זאב, 17/09/09 15:50

      עוד אינך מבין מטרתם של העיתונות ואירגוני השמאל ? מטרתם היא השמדת מדינת ישראל

    • זה לא יעזור, הם עושים את רוב התעמולה מעבר לים

      פנדה , 17/09/09 18:44

      מה שכן חובה לעשות כבר אתמול, זה להפסיק לתקצב פקולטות שמהן יוצאים דברי בלע ועלילות דם, גם אם המרצה עושה את זה בביקור בחו''ל - לא ייתכן שנשלם בעבור זה שיפעלו כדי להשמיד אותנו.

      כנ''ל לגבי עמותות שונות שמתקצבות סרטים אנטי ישראלים בכסף שלנו - אני בעד שיפיקו איזה סרט שהם רוצים, רק לא על חשבוני.

      מצד שני את עשרות המיליונים שחסכנו כאן יש להשקיע בהסברה איכותית, ופעילות דיפלומטית נמרצת להקמת איחוד מדינות דמוקרטיות חופשיות, במקום האו''ם שהפך לסניף של הליגה הערבית.

  • 41.

    לזכור את השם גולדסטון - האיש שתקע סכין בלב העם היהודי (ל''ת)

    אילן, 17/09/09 15:15

  • 40.

    דוגמא מובהקת

    חן אדון , 17/09/09 15:15

    ליהודי שונא עצמו- ושונא ישראל!!!

  • 39.

    גולדסטון פשוט מתיר דמם של אזרחי ישראל (ל''ת)

    או שהוא טיפש או מתועב, 17/09/09 15:14

    • הוא חדור שליחות קלינית (ל''ת)

      אני מתחיל לחשוב, 17/09/09 15:29

    • גולדסטון הוא פושע מלחמה תומך טרור שצריך לעמוד לדין בישראל. (ל''ת)

      על שיתוף הפעולה שלו עם ציר הרשע של האנטישמים, 17/09/09 22:54

  • 38.

    גולדסטון שפרוש השם בעיברית זה אבן זהב סובל משינאה עצמית ברורה ביותר (ל''ת)

    פקק תנועה , 17/09/09 15:14

  • 37.

    Goldstein = Fig leaf (ל''ת)

    Hofjude, 17/09/09 15:13

  • 36.

    מענין אם אפשר להעמיד יהודי לדין בגין אנטישמיות?

    העיט, 17/09/09 15:12

    השמוק שמאמין בשלטון החוק?!

  • 35.

    כליאה היא פשע, אז מדינה שמפעילה כלא היא פושעת, לא?

    סטאס, חיפה, 17/09/09 15:12

    מול אלימות מגיבים באלימות, אין דרך אחרת, מול ירי מגיבים בירי והאחריות היא על היורה לראשונה, האחריות כולה רובצת על כתפי חמאס, כל הרוג, כל יתום, כל אלמנה, כל בית שנחרב הוא על כתפי הארגון הטרורסטי,הפושע חמאס וכמוהו כל מי שתומך בו, שמאלנים ארורים

  • 34.

    גולדסטון - להכריז עליו פרסונה נונן גראטה

    שוש, 17/09/09 15:12

    עם כל הכבוד לעובדה שגולדסטון יהודי ויש כבוד, הרי שחייבים להכריז עליו כלא רצוי במדינתנו. לא יכול להיות שהוא יעמיד את עצמו כאיזה שופט עליון ויתעלם מכל מה שקורה באזורנו וכל מה שקרה בעבר ואין ספק עוד יקרה...ויגרום לכך בהבל פה שיעמידו לדין חיילי צבא ההגנה לשיראל? מה זה נפלנו על הראש? ששיילך לעזעזל הוא וכל משפחתו - הרי הוא משמש עלה תאנה ללכל השונאים שלנו ותמיד יימצא יהודי תורן שייעשה את העבודה המלוכלכת עבור אנטישמים ואפילו בדבקות ובשמחה רבה כפי שהשופט המהולל שקנה לעצמו שם עולמי עכשיו במחיר מכירת מדינת ישראל לכלבים...

  • 33.

    למה להתייחס לנאצי הזה שינבח עד מחר (ל''ת)

    ךלנ, 17/09/09 15:10

  • 32.

    החוק הבינלאומי זה בדיחה

    ארז, 17/09/09 15:10

    החוק הבינלאומי זה בדיחה, כי אין מי שיאכוף את החוק הזה.

    נכון, אף אחד לא מעל החוק, אבל חוק שאי אפשר לאכוף, או חוק שלא כולל בתוכו סנקציות כנגד מי שמפר אותו - הוא חוק לא רלוונטי. בדיוק כמו גולדסטון.

  • 31.

    במלחמה יש נפגעים

    ממש, 17/09/09 15:09

    מי שלא נלחם לא נפגע .
    כשהחמאס יפסיק להילחם לא יהיו לו נפגעים .
    פשוט מאוד ..

    ובכלל מה האירופאים המסריחים האלה רוצים?
    שולחים צבא לעיראק ואפגניסטן ושם הם ממש מלאכים ..

  • 30.

    עופרת יצוקה

    צפוני, 17/09/09 15:08

    חולה נפש הבן אדם צריך אישפוז דחוף . ומי ששלך אותו לחקור הוא לגטימי?

  • 29.

    לכל האנטי ישראל המרוצים: לפי גולדסטון גם חמאס על הספסל הפלילי (ל''ת)

    תנסו לעכל את העובדה, 17/09/09 15:08

  • 28.

    ואף רופא לא יעמוד מעל החוק

    סטאלין, 17/09/09 15:08

    האו''ם ממשיך מסורת ארוכת שנים של גרירת יהודים לכיאלו-משפטים, הרשעתם בדין והוצאה לפועל. בדרך כלל זה נגמר בהרג. במקרים היותר סימפטיים זה נגמר בהחרמת רכוש וגירוש.
    על הדרך גם היכו, אנסו, חטפו ילדים.

    והכל בשם החוק והמשפט. פעם זה היה משפט הקיסר או האינקוויזיציה הקדושה, והיום זה ''החוק הבינלאומי''.
    אין שום הבדל בין השנים.

  • 27.

    אני הוזה

    סטאס, חיפה, 17/09/09 15:07

    חמאס ירה על אזרחים במשך שמונה שנים, חמאס כולו גוף טרוריסטי פושע, מצפים מגוף פושע לחקור פושעים? אולי שאדולף אייכמן היה חוקר פושעים נאצים? אולי ששיח חאלד מוחמד, מתכנן הפיגוע בבנייני התאומים יחקור את הפיגוע? אולי שבני סלע יחקור פושעי מין? אולי שברנרד מאדוף יחקור פושעים כלכליים? הזוי, הזוי ביותר. לא ייאמן ששמים את ישראל וחמאס באותה קטגוריה, הרי כליאה היא פשע, נכון? הרי כל מדינה שיש בה כלא היא מדינה פושעת.

  • 26.

    ביבי - דחוף להפעיל את המוסד.............. (ל''ת)

    קונג פו פנדה, 17/09/09 15:07

  • 25.

    גולדסטון בלע בשקיקה את שקריהם של הפלסטינים (ל''ת)

    גורי, 17/09/09 15:06

  • 24.

    לדעתו ''ישראל יכלה לעשות יותר כדי לא לפגוי באזרחים'' (ל''ת)

    ''יכלה לעשות יותר'' זה לא ''פשע''!, 17/09/09 15:06

  • 23.

    פשוט לא ייאמן

    אופיר, 17/09/09 15:06

    האיש לא מצליח להוציא את הראש מהתחת.
    מה שמוכיח שלא משנה מה נעשה תמיד נהיה אשמים.
    הדרך הנכונה רעיי , היא להתנהג כמו משוגעים ולא לראות אף אחד ממטר , רק אם נראה נחושים נצליח לשכנע בצדקת דרכנו.
    הייתי מכריז עליו מיידית ''אישיות לא רצויה''
    בלי לפחד מההשלכות

  • 22.

    יהיה צורך להעמיד לדין את ברק אובמה,....

    בינלאומי, 17/09/09 15:03

    לפני כשבועיים תקפו מטוסים אמריקאיים שתי מכליות דלק בצפון אפגניסטאן. קצין יבשה גרמני הוא שביקש מחיל האוויר האמריקאי לתקוף את המכליות באישון לילה, בשטח מאוכלס. התקיפה עלתה יפה: שתי המכליות נפגעו, עלו באש והושמדו. ואולם כתוצאה של המתקפה האווירית האמריקאית-הגרמנית המוחצת נהרגו כ-70 בני אדם. אל בתי החולים הגיעו פצועים קשה ביותר, שפניהם מושחתות, ידיהם חרוכות וגופם מפוחם.

    עד היום לא ברור, אם רוב השרופים למוות היו לוחמי טליבאן, כפי שנאט''ו טען בתחילה, או אזרחים חפים מפשע שביקשו להביא הביתה מעט נפט. ואולם כך או כך, ברור לחלוטין שארצות הברית וגרמניה נושאות באחריות למעשה הרג אכזרי ביותר. גם בריטניה, צרפת, ספרד, הולנד, בלגיה ונורווגיה נושאות באחריות לטבח, בתוקף היותן חברות בנאט''ו.

    אם הקהילה בינלאומית אכן מחויבת למשפט הבינלאומי ולמוסר האוניברסלי - שאינם מפלים בין דם לדם - מן הראוי שתחקור את התקיפה הנפשעת הזאת. אם ארצות הברית, גרמניה ומדינות נאט''ו יסרבו לשתף פעולה עם החוקרים, מן הראוי שהאו''ם ישקול את העברת הפרשה לטיפול של בית המשפט הבינלאומי בהאג. לא מן הנמנע, שבסופו של תהליך יהיה צורך להעמיד

  • 21.

    האו''ם גם החליט שציונות הינה גזענות

    אברי, 17/09/09 15:02

    עם כל הכבוד לשופו המכובד, הוא לא שם שהוא הפך לכלי בכדי לנגח את ישראל. מכל המדינות בעולם, רק ישראל מואשמת בהאשמות מעין אלו. ומה עם רוסיה בצ'צ'ניה, סרי לנקה והנמרים הטמירים, המלחמה של המערב בעירק ואפגניסטן, והמלחמה של פקיסטן בטליבן?

  • 20.

    איש יקר ויהודי חם

    אסף, 17/09/09 15:02

    הוא באמת רק רוצה בטובתנו ומגדיר את עצמו כציוני. כמובן שהציונות שלו אומרת שעדיף שלא תהיה פה מדינה יהודית. כך גם היתה נמנעת לתמיד האפשרות שישראל תבצע פשעי מלחמה.רק שאלה קטנה אחת. למה מותר לאיש הזה להיכנס לישראל ?

  • 19.

    צריך לנתק את היחסים עם הבריטים האנטישמים ולמנוע מהאזרחים שלהם ויזה (ל''ת)

    אלון, 17/09/09 15:00

  • 18.

    צריך להעמיד את גולדסטון לדין בישראל.

    על שקר,הוצאת דיבה ואחיזת עיניים, 17/09/09 15:00

    ושיתוף פעולה עם האוייב האנטישמי של העם היהודי.
    חייבים להקים בית דין לאנטישמים בארץ,שאליו יובאו אנטישמים מהעולם,ישפטו ויענשו.או שישפטו שלא בפניהם.

    • אהבתי. צודקים לגמרי. (ל''ת)

      ישראלי, 17/09/09 15:37

    • להקים בית-דין לאנטישמים בארץ,על בסיס בית הדין הבין לאומי בהאג.

      צו השעה, 17/09/09 15:37

      כל אחד שייחשד בפעילות אנטישמית ישפט ותהיה לו הזכות להגן על עצמו.
      גם שופטי בית הדין בהאג יאלצו להגן על עצמם בבית הדין לאנטישמים במידת הצורך.
      מי החליט שהם השופטים שלנו ?
      גם אנחנו נישפוט את מי שמבצע פשעים,גם אם הוא קיבל תארים מופרכים אלה או אחרים.
      כולם ברי שפיטה,כולם בני אדם,אין עמים וקבוצות של אנשים שהם מעל אחרים ומינו את עצמם לשופטים של אחרים.
      בשביל זה צריך להקים את הגופים המתאימים שילחמו בגופים המסועבים שהקימו בעלי אינטרס.

  • 17.

    הנתוח הצליח החולה מת ! (ל''ת)

    אילן, 17/09/09 14:58

  • 16.

    גולדסטון מאמין באידיאולוגיה של החמאס ורוצה בהשמדת ישראל (ל''ת)

    רוני, 17/09/09 14:57

  • 15.

    למה הוא לא בודק את פגיעת צבא ארה''ב באזרחים בעירק,אפגניסטן ??סתם מסקרן. (ל''ת)

    סתם, 17/09/09 14:57

  • 14.

    אתה יודע מה? שחמאס יתחיל...

    אורן, 17/09/09 14:57

    אם שני הצדדים מחוייבים לחקור ולהעמיד לדין את החיילים ה''פושעים'', אז אני מציע שחמאס יתחיל עם אנשיו שלו. היות וזה לעולם לא יקרה, אז הכל בסדר...

    יש לי רק תיקון אחד לשופט הנכבד: ישראל פגעה פה ושם באוכלוסיה אזרחית **בשגגה**. חמאס עושה זאת בכוונת מכוון.

  • 13.

    חמאס שלא הקפיד להישמר מפני פגיעה באוכלוסייה אזרחית?

    ככ34, 17/09/09 14:57

    MORON

  • 12.

    ''אני מאמין בכל לבי בשלטון החוק ובחוקי המלחמה''... (ל''ת)

    זועק חמאס, 17/09/09 14:56

  • 11.

    והאם הפאשיסטים מעזה , ניסו לצמצם הפגיעה באזרחים ?? חוצפה !! (ל''ת)

    ישראלי, 17/09/09 14:56

  • 10.

    למה קיבלת את זה אחרי שכמעט כולם התנערו?

    פנדה , 17/09/09 14:56

    כל מכובד שהוצע לו התפקיד התנער בטענה שמדובר במנדט לא מוסרי - רק גולדסטון, עלה התאנה הקאפואי, הסכים. מה זה אומר עליו? ומה זה אומר על הועדה הזאת, שרוב מדינות העולם החופשי סירבו לתמוך בה?

  • 9.

    מפתיע אתכם שהוא יהודי? (ל''ת)

    הגרועים באוייבנו, מתוכנו, 17/09/09 14:56

  • 8.

    עצוב, אבל הבן אדם פשוט מטומטם (ל''ת)

    אני, 17/09/09 14:53

    • לא יפה! - פשוט נפל בפח

      כל הפלשטינאים חמס, 17/09/09 16:51

      רשות טרוריסטית שנבחרה כחוק מעידה על בוחריה.

      ממש כמו הגרמנים שהעלו את השלטון הנאצי ושילמו מחיר הפצצת עריהם ע''י כוחות הברית.

  • 7.

    איפה מחלקים שקיות הקאה? (ל''ת)

    נעמן השפוי פה , 17/09/09 14:52

  • 6.

    יש להעמיד לדין את גולדסטון!!!!! פושע אנטישמי!!!! (ל''ת)

    ממצה, 17/09/09 14:52

  • 5.

    איפה היה הבהמה גולדסטון כששמונה שנים פגעו החמאס באזרחי הדרום בלי אב

    ש.לוין צביעות האו''מ מרקיעה שחקים, 17/09/09 14:51

    צריך להעמיד לדין את האיש הזה גולדסון על שהתעלם במשך שמונה שנים מפגיעת החמאס באזרחי ישראל החפים מפשע בדרום הוא צריך להעמיד לדין את כל החמאס מלמעלה ועד אחרון החמאסניקים.
    אבל הם פוחדים מהטרוריסטים לכן הוא נטפל לישראלים עם הערכים .
    שילך לכל הרוחות הגולדסטון הזה וכל האומות המאוחדות יחד איתו.

    • איפה הוא היה , לא ממש משנה. אני מאחל לו שיהיה בשנה הבאה עלינו לטובה...

      יושקו, 17/09/09 15:52

      ...במקום אליו הוא ראוי...
      ושיכאב לו...

  • 4.

    לפי גולדסטון רק הטרור החמאסי מעל החוק!!

    מעל החוק, 17/09/09 14:51

    להעמיד לדין את גולדסטון בגין תמיכתו בטרור הערבי.

  • 3.

    לגרש את המשפחה האנטישמית הזו מהארץ! - גולדסטון - גולד שטן (ל''ת)

    ברוק לסנר, 17/09/09 14:51

    • חבל שהבת שלו לא מתה מקסאם (ל''ת)

      אני, 17/09/09 15:44

  • 2.

    ריצ'רד , אני שם

    גולנצ'יק, 17/09/09 14:50

    פס עליך ועל כל השמאלנים הצבועים

  • 1.

    אין דבר יותר מגעיל ושפל מיהודי שמלקק לגוים (ל''ת)

    א, 17/09/09 14:49

    • צודק ! רק הם יביאו לחורבן הבית השלישי . (ל''ת)

      ג, 17/09/09 16:40

    • REACT

      READER, 17/09/09 16:52

      GOD, SECURE ME FROM MY ''FRIENDS''
      FROM MY ENEMY I WILL SECURE BY MY SELF