• 84.

    חוצפה ממדרגה ראשונה למען הרוצח?

    איממא, 19/10/09 23:17

    חשבתי כשאישה מזדיינת עם זר היא חייבת לקחת בחשבון את כל התוצאות חוצפה לירות במאהב של האישה אותה הוא רוצה אז חיזר תתלונן במשטרה אבל אל תקח את החוק לידיים

  • 83.

    עצומה למען בן טל זל

    דנה, 02/10/09 21:32

    כנסו למען בן טל

  • 82.

    חשוב ביותר

    עצומה למען ניר, 22/09/09 10:27

    תיכנסו לחתום בעצומה שנפתחה למען ניר להלן קישור: http://www.atzuma.co.il/petition/shemaya/1/1000/
    רפ''ק ניר סומך הינו אזרח מין השורה אשר תרם למעלה ממחצית חייו לשירות מדינת ישראל. אין עוררין שמדובר בקצין מצטיין משכמו ומעלה אשר תרם המון למיגור הפשע בדרום. ניר מגיע ממשפחה מאוד ערכית אשר מעודדת לציונות ותרומה למדינה. אביו, אחיו ואחיותיו שרתו בכוחות הביטחון בתפקידים בכירים וממשיכים עד היום לתרום על מנת להגן על שלומינו אזרחי מדינת ישראל.

    • תגובה ל82

      דנה, 26/09/09 05:39

      גם אולמרט ושולה זקן ועוד רבים וטובים תרמו ותורמים למדינה וזה אינו מעניק הנחות לקצין שמיהר לשלוף אקדח ולקחת חיים של בחור צעיר ניר לא היה מספיק גבר אחד שויתר לאישתו על בגידה וחוץ מזה אתה בטוח לא מכיר את הצד השני של ניר סתם חמום מוח חסר עמוד שדרה בחור רע רק זה חסר לותר לרוצח שיירה מספר כדורים וגם עשה וידוי הריגה שיירקב

  • 81.

    הוא זכאי

    יוסי כליפא, 21/09/09 16:12

    אני מכיר את ניר,אדם משכמו ומעלה,מלח הארץ ,הוא הגן על עצמו ,הגיע הזמן להגדיר מהי הגנה עצמית ולהעביר מסר לכל איש ,הבא להרגך השקם להרגו,וזה מה שניר עשה ,הןא היה בסכנת חיים והגן על עצמו , אשתו ובנותיו.

  • 80.

    רצח

    ?????, 21/09/09 15:39

    לאף אחד בעולם אין זכות לרצוח, לקחת חיים של משהו , הגנה עצמית זה לירות כדור ברגל לא שלושה כדורים, בכלל יש משטרה כשמשהו לא כשורה,,,, לא הייתה לאדון שום זכות לרצוח כולם מטייחים זה רצח לא הריגה.
    יופי זה מה שנהייה במדינה ישראל כל אחד שלא ימצא חן בעיניו משהו ירצח יהפכו זאת להריגה
    וייצא בזול.
    דווקא בגלל שהאדון קצין נערץ וטוב ,הוא ידע יותר טוב מכל אזרח את החוקים, לכן צריך לקבל
    עונש כראוי הוא צריך להוות דוגמה לציבור לנוער אסור לקחת את החוק לידיים לבד....
    תפנימו כל המעריצים של הרוצח ,אשתו ניהלה רומן ארוך, שילכו לחקור במושב ילדים הם לא משקרים!!!כולם ידעו שהיה רומן של כמה שנים ,זה במקום לבעוט לאשתו בתחת??? היא לא שווה יריקה. משטרה ושופטים יקרים פה יש רצח לא הריגה,,, אסור שאזרחים ייקחו את החוק לידיים
    בגלל זה מדינתנו נראית כמו שהיא נראית מותר לקום לרצוח ו...... אזרחים יקרים מחר זה יכול להיות הבן שלכם הנכד החבר השכן תפקחו עיניים א נ ש י ם ז ה רררר צצצצצ חחחחחח
    זה צריך להיות מאסר עולם.

    • אדון ?????? היקר - אתה חוזר על עצמך, ובכל פעם בזהוי אחר

      משה רוטשטיין קריית יובל, ירושלים, 22/09/09 09:12

      בגלל אנשים כמוך שמעודדים פשע ברחובות, אנו נראים בצורה הזו.
      אולי אתה מכיר את המטריד או המשפחה, או שאתה סתם פרובוקטור חסר מצפון, שמנסה להלהיט את הרוחות, אבל ב''ה לא יעזור לך.

      אני לא מאחל לך לעמוד בסיטואליה של הקצין, אם אדם מטריד וכנראה מעורער בנפשו, היה יורד לחייך, מאיים ללא הרף על משפחתך, ומגיע אחוז אמוק לתקוף אותך, אז אולי הייתה מבין.
      הפשע הפך לחלק מחיינו,
      ראה מקרה אחרון של העבריין מהצפון מיאל מור שיצא לחופש בקרוב, כשהוא מלגלג על החוק והמשטרה בארץ. הייתי מצפה ממערכת המשפט לנקוט ביד קשה בעבריינים.

      לכן, אם אתה מקורב למשפחה, אל תחשוש ותחשוף את שמך האמיתי ותעמוד מול האמת.

      ואם אתה סתם פרובוקטור, אני מבקש שתפסיק לרדת כל כך נמוך.

    • אותה הגברת בשינוי אדרת!

      יוסי, 29/09/09 12:02

      לפחות תשנה סיגנון כתיבה שייראה יותר 'אמין'

      תמשיך לקשקש ולבלבל לא יעזור לך שום דבר, ניר זכאי! בקרוב יצא לחופשי ותמשיכו לבכות על חולה הנפש בן טל שבא לרצוח אחרי שהציק הטריד ואיים אין ספור פעמים!

  • 79.

    לעיתים אין ברירה אלא להגן על חייך (ל''ת)

    בורג .ע, 21/09/09 12:43

  • 78.

    מח''ש - אתם תמוטתו את המשטרה, כל האשמה עליכם (ל''ת)

    שוטר, 21/09/09 12:39

  • 77.

    גם אני הייתי נוהג כמו הקצין - החיים שלי עדיפים מחייו של התוקף (ל''ת)

    אבי, 21/09/09 12:38

  • 76.

    תעזרו לניר, מדובר על אדם ישר ותמים דרך (ל''ת)

    מור יוסי, 21/09/09 12:37

  • 75.

    ניר איש רציני ביותר, אם מצא לנכון לנהוג בדרך זו, כנראה בלית ברירה (ל''ת)

    בר עידו, 21/09/09 12:35

  • 74.

    ניר סומך קצין ואדם נפלא - לדעתי זו הגנה עצמית פרקסלנס

    קולגה של ניר, 21/09/09 09:00

    מי שמכיר את ניר יודע, שהטרגדיה שפקדה אותו לא תשפיע רק עליו ועל משפחתו , אלא גם על המדינה, אני לא מאמין שניתן למצוא תחליף לניר
    למה הגורל היה צריך להפגיש בינו לבין המטריד
    ניר לא מסוגל להזיק לזבוב , לדעתי זו הגנה עצמית פרקסלנס

    • תגובה ל74

      אאאא, 26/09/09 05:44

      קולגה אתה מתכוון למגבניק חמום מוח וזה לא ישפיע על המדינה הוא פשוט יישכח רבים וטובים הלכו ולכל אחד יש תחליף נסחפת יותר מדי

  • 73.

    חשוב ביותר! (ל''ת)

    תחתמו על עצומה שמופצת בימים אלה לטובתו של ניר, 21/09/09 08:28

  • 72.

    הקנאה אכלה אותו..

    חצ, 20/09/09 06:33

    לפי עדויות אישתו אכן ניהלה רומן עם המנוח.לא צריך להיות גאון כדי להבחין שפשוט הקנאה גרמה לו לאי שפויות..חצ

  • 71.

    אני חבר של בן טוב

    יוני א, 19/09/09 12:20

    אתם ממש עלובים הוא היה הבחור הכי מקסים שהיכרתי וגם בן טל ה זה רצח טיפשיןםיה במישמר הגבול ביחידה מובחרת הוא שם את הקצין בכיס הקטן זה רצח טיפשים היאהאישה אהבה את בן מאד עובדה שהם עברו לזיקים עים מיספר חסוי והוא לא ייכל לדעת היא היתקשרה אילו האשה שיחקה בישניהם והיא ניהלה איתו רומן במשך שנים בידיעת הקצין הוא הכיר אותה עוד מהבית ספר הם למדו ביחד ויש הוכחות להכל 4 כדורים זה רצח אני גם היתי עים בן בשרות שלו ובתור לוחם זה ירי על מנת להרוג הוא לא גבר אני היתי בועט לאשה בתחת קצין ניר עלוב פחדן ולא גבר אים היה גבר היה זורק את אישתו ששיחקה עים שניהם לכו ליראות את כל המיכתבים ואת המתנות ואת התמונות שהיא נתנה לא ואז תדברו

    • מזעזע! איפה למדת? אם בכלל.....

      תלמד לכתוב!, 29/09/09 12:07

      אחרי שתלמד לכתוב ולאיית גם לא תצליח להגן על בן טל כי הראיות מצביעות על הגנה עצמית.
      קשה לקרובים של בן טל לקבל את העובדה שהנ''ל התנהג באופן בלתי שפוי בלשון המועטה וניר למעשה פעל מהגנה עצמית בלבד!
      המשפט יוכיח הכל !

  • 70.

    אביבה טל אישה נהדרת אמא להערצה

    דודו אביכזר, 18/09/09 22:38

    אביבה טל היא אחת האמהות הכי נאמנות ונהדרות בעולם כולו ומי שחושב שיכול לשפוט אותה על כך שיצצאה לתקשורת אמן תחווה מה שהיא מרגישה כרגע ואני מבטיח לך שהיא לא תרצה שתעבור את זה אבל אני כן אם קצין משטרה יכול לרצוח בדם קרר ולשקר בחקירה אחר כך אז כן בושה למשטרת ישראל ובושה לקציני המדינה שאמורים להיות העילית שלנו

  • 69.

    ירה בו אצלו בחצר? הוא זכאי (ל''ת)

    חוק דרומי, 18/09/09 19:36

  • 68.

    ניר סומך

    רוקסנה, 18/09/09 18:48

    ניר לא כזה נפלא לקקנים שכמוכם בחילה מהמגבניקים בן מת שלא באשמתו מה עם הנזירה הקדושה אשתו של ניר

  • 67.

    מחזקים את ניר

    קובי, 18/09/09 01:17

    מה עושים לשוטר שעוצר עברין?
    פותחים נגדו תיק מחש- הפרעה לעברין במילוי תפקיד. מה קרה לנו פשטנו רגל?

    ניר תחזיק מעמד. חייבים להתארגן למען ניר.

    • מה אתה חי בסרט????????????

      תושבת הקיבוץ, 20/09/09 09:14

      על איזה עבריין בדיוק מדובר? ומזאת אומרת להתארגן בשביל ניר????
      קובי!!!!! בשביל להגן על עצמך לא יורים 3 כדורים בראש ועם אחד מהם היה פוגע באיזה ילד שעבר בסביבה???
      אתה אולי פשטת רגל אם אתה הולך להתארגן בשביל רוצח.....

  • 66.

    הוא קצין טוב,מודל לחיקוי,לא מאמין שהוא עשה את זה.

    מגבניק גאה, 17/09/09 23:27

    הוא קצין מצוין,נותן דוגמא אישית,איש משכיל מאוד וצריך לבדוק טוב את הדברים אני מקווה שמה שהוא אומר זה אמת,אבל הוא קצין מצוין

  • 65.

    אם אכפת לכם כנסו לעצומה לטובת ניר. (ל''ת)

    יעל, 17/09/09 22:23

  • 64.

    שקרנים מסלפי דברים

    אחד שיודע, 17/09/09 15:45

    אים הוא תקף אצלו בחצר למה הגופה בכביש??? למה יש פגיעות ירי ברכב????התריד???? מדינה של עלובים אים אלו הקצינים שלנו אוי ואבוי לנו .

    • קודם למד לכתוב בלי שגיאות ואח''כ פענח את הזירה (ל''ת)

      יעל, 17/09/09 22:24

    • ????

      ????, 18/09/09 12:44

      ל 64 אחד שיודע.
      לכתוב אתה לא יודע , וכבר פתרת את תיק החקירה?????????

      • לפי התגובות האלה,

        one, 19/09/09 02:53

        כנראה שהסיפור לא כ''כ תמים.

  • 63.

    לאמא של בן טל

    תמי, 17/09/09 13:52

    כואב מאוד לאבד בן ועוד בסיטואציה כזו אבל מי כמוך יודעת מי הוא ניר חברו של בניך שבטוח דאג לבניך ולשמו כוון שאם לא הודיע על האיומים של בניך למשטרה זה מוכיח שהקצין המבריק בעיני הינו אדם בעל רגשות שקט ושקול על מנת לשמור על שם בניך העדיף אף לעבור דירה מה היית את עושה במקומו מעניין אם הוריו ידעו בכלל שבנם עובר בגלל הסיבה הזו שבניך מציק ואובססיבי אליהם.
    בטלויזיה הודעת שהקצין התקשר אלייך לפני המקה ואחרי מה עשית כאם לפני המקרה שוחחת עם בניך בטלפון?ניסית להרגיע אותו גם בך יש לא מעט אשם כאם שלדברייך ידעת על האהבה של בניך לאשה נשואה מה עשית למענו ולמענם?
    ויתרה מכך איך את כאם היושבת שבעה על בנה מוצאת את הכוח הנפשי לשוחח עם התקשורת ולדאוג שהיום תהיה כתבה בעתון זה נקרא אם שרודפת בצע ולא חיה במציאות אולי גם לך יש בעיה?קחי לדוגמא את רונה ששכלה את בנה תלמדי שצניעות ושקט מובילים לדרך נכונה

    • אני מצדיקה כל מילה שלך.במקום לבכות את מות בנה יוצאת לתקשורת (ל''ת)

      יעל, 17/09/09 22:27

    • תגובה לתמי המנחמת

      דנה, 20/09/09 21:32

      מצאת זמן לרדת על אמא שאיבדה את בנה ולא משנה באילו נסיבות תגובתך תמוהה שלא להזכיר את העקיצות שמכוונות לאימו של בן זל מעניין מדוע הקצין מבריק בעינייך ואם מותר למבריקים לירות כדי לחסל חשבונות אין ספק שניתן לקרוא את הארס בין השורות שלך לכי לטיפול מה גם שניתן להסיק שהצניעות רחוקה ממך

    • האם בעצמה התלוננה על בנה במשטרה

      אמת לאמיתה, 22/09/09 11:19

      כולם יודעים שיש תלונה של אביבה במשטרה על כך שבנה היכה אותה באופן קשה
      היא יודעת בדיוק מי היה בנה המקרה נגמר בצורה מצערת אולי בגלל שלא מילאת את תפקידך כאם!

  • 62.

    הוא הקורבן אך איפה האשה??

    קורא בין השורות, 17/09/09 13:25

    לצערי הוא נקלע לבעיה והאמת רק אשתו יכולה לספר ,כנראה הגברת חגגה מידי פעם עם הבחור בשלב מסוים היא נתקה מגע והחליטה להפוך את מה שהיה קודם סיפור רומנטי להטרדה [לכל מטבע שני צדדים]לבחור הרווק היה קשה כי בכל זאת הוא רווק ולה יש את המסגרת שלה וכך נוצר הפלונטר

    ככתוב אשהבונה אשה הורסת.............
    וניר שבאמת ניראה לי תותח רציני נפל לבור מסכן.....

  • 61.

    הוא זכאי אם מישהו עדיין לא הבין זאת! (ל''ת)

    לשחרר את ניר לאלתר!, 17/09/09 13:18

  • 60.

    שחררו את הקצין המצטיין

    משה, 17/09/09 12:33

    עבריין אחד פחות, תודה לאל

  • 59.

    מה רציתם שהקצין יעשה??- הוא דאג למשפחתו!!!! (ל''ת)

    קשיש, 17/09/09 12:31

  • 58.

    על פי הנתונים בתקשורת אין ספק שהקצין פעל להגן על עצמו

    קצין משטרה בדימוס, 17/09/09 12:26

    מי שמבין קצת בתחום יודע שקציני משטרה לא ממהרים להשתמש בנשק , למרת ההסתה הבילתי פוסקת להשמצת השוטרים.

    העובדה היא שהשוטרים חוטפים מכות יום יום, מסכנים את בריאותם וחייהם מול גורמים עוינים

    האמינו לי, השוטרים מתוסכלים מאוזלת ידה של מערכת המשפט בכל הנושא.

    בכל מקרה כששוטר נקלע למצב כזה, אני מעדיף את חייו של השוטר על פניו של העבריין העלוב.

  • 57.

    ניר בין הקצינים הכי מוערכים

    שרונה, 17/09/09 12:20

    האמת תצא לאור וניר ייצא לחופשי

  • 56.

    אוהבים אותך - אתה תצט זכאי אין ספק בכלל (ל''ת)

    ניר - קצין בזכות, 17/09/09 12:19

  • 55.

    מה קורה לנו - למה לשפוט את הקצין- תנו קרדיט

    סתם גולש, 17/09/09 12:19

    כל עוד אנו לא ממש יודעים מה קרה שם, אין להשמיץ את הקצין

    על פניו נראה כהגנה עצמית

  • 54.

    אוהבים אותך - אתה תצט זכאי אין ספק בכלל (ל''ת)

    ניר - קצין בזכות, 17/09/09 12:18

    • כנס לעצומה בעד ניר (ל''ת)

      שירה, 17/09/09 22:28

  • 53.

    ניר לא מסוגל להזיק לאיש- כנראה לא הייתה לו ברירה (ל''ת)

    ישראלי, 17/09/09 12:15

  • 52.

    צל''ש לקצין

    טריגר, 17/09/09 12:00

    מה רציתם שיעשה - צודקת אשת השוטר

  • 51.

    יפי נפש הכנסו !!!!! - לטפל במטרידים מנובלים

    ג'ולי, 17/09/09 11:56

    אולי אתם לא שמים לב לעובדה שנרצחים ונטבחים יום יום אזרחים תמימים, נערים ונערות, אמהות ותינוקות, על ידי עבריינים אלימים.

    הענישה בארץ לא מספיק יעילה.

    מערכת המשפט לרויזיה מידית

    איפה המנהיג שיביא לשינוי

    לשחרר לאלתר את הקצין

  • 50.

    עד מתי תקלו עם העבריינים - השוטר חף מפשע (ל''ת)

    רעות, 17/09/09 11:47

    • שום חף מפשע ושום כלום (ל''ת)

      דודו אביכזר, 18/09/09 22:43

    • איך חף מפשע

      דודו א, 18/09/09 22:45

      אם היה פורץ למישהו לבית מישהו לא חמוש בנשק והוא היה יורה בו אז גם פה לא היו אומרים שהוא חף מפשע אז איך העובדה שגם אם היא נכונה ובן היה מזיין את אשתו של אבי מול הפנים שלו זה לא נותן לו את הזכות לרצוח אותו בן היה בחור כארז מה לעשות אם בחורה שרלילה בחור בא לזיין אם לא הוא אז אחר קצין מצטיין שולף נשק על מחבל לא על לוחם מגב אחר בגלל תסביכים אישיים ודי להגן על רוצח מתועב

  • 49.

    שופטים - גם אתם נתונים לאיומים ואלימות, תחזקו את השוטרים והחימירו עם ה

    אזרח חרד, 17/09/09 11:45

    העבריינים

  • 48.

    הקצין פעל מתוך הגנה עצמית

    ע''וד, 17/09/09 11:00

    כאחת שמכירה את עולם המשפטים על פניו המקרה נראה כהגנה עצמית פרופר

    • רמת ידע משפטי לקוי

      לא עורך דין, 19/09/09 12:00

      ראויהיה שלא תחרציכבר את הדין ואים הינך באמת עורכת דין הכצד את מנתחת את המקרה ללא הכרת מכלול העובדות הראיות שבחלקם חסויות ורק ניזונה מתקשורת אבוי לנו שעו''ד ברמה כזו אמורה לייצג אותנו

      אזרח מודאג

      • עו''ד

        לאזרח מודאג, 29/09/09 12:12

        מכירה את המקרה ונחשפתי לפרטים הקטנים, לכן רשמתי כך.
        וזאת אם הינך אוהב זאת או לא! בכל מקרה יהיה משפט ולפי מה שאני רואה סיכויים סבירים שניר יצא זכאי.
        נחכה ונראה!

  • 47.

    אין הנחות כשמדובר על הגנה עצמית מול מטורף ''אחוז אמוק''

    יהודה, 17/09/09 10:59

    אדם שמרחיק את משפחתו 50 ק''מ מהמטריד האלים, יש די בכך להוכיח שהכוונה של הקצין היורה היו טהורות( יש לקחת בחשבון את ההפסד הכלכלי האדיר בקבלת החלטה כזו).

    אולם כמו מקרים רבים שאנו נחשפים לאחרונה, האלימות בארץ הולכת וגוברת, והשופטים ממשיכים להקל

    דיברו לא פעם על כך שהענישה של העבריינים לא מרתיעה, וזו הסיבה שאותו מטריד הרשה לעצמו להמשיך ולהטריד את המשפחה, אף לנסוע 50 ק''מ עם מוט ברזר בכדי לרוצץ את גולגלתם של בני המשפחה.

    כולנו יודעים שהטענה השכיחה והמוצלחת ביותר בכדי לצאת זכאי מעברה כזו היא, ''אי שפיות זמנית'', והעונש על זה לא מידתי . וזאת עובדה.

    קשה מאוד לדמיין תגובה של אדם שנמצא תחת התקפה של פסיכופת ''אחוז אמוק''

    לצערי בשירות הצבאי שלי נתקלתי במקרה דומה שלמזלי הסתיים בכי טוב, אבל אין ספק שאדם מטורף יכול להרוג עם מוט ברזל.

    צריך להבין שבמקרים כאלה לא תמיד יש זמן לנהוג על פי נוהל עצירת חשוד.

    לפעמים הסיטואציה כל כך חריפה , שדורשת ממך להחליט בשבריר שניה _ אתה או הוא.

    מאוד מצער אותי לראות את התגובות האינפנטיליות של חלק מהאנשים שמשמיצים מבלי לדעת את העובדות.

  • 46.

    לכל החכמים ולכל הגיבורים שמסתתרים מאחורי מסך!! כנסו!!

    אשת שוטר, 17/09/09 10:12

    מה היה קורה אילו אנחנו היינו נקלעים למצב של ניר? כאילו מה נסגר איתכם.מי נתן לכם בכלל זכות לשפוט? תבינו שאין לכם תזכות לשפוט אותו או להתיימר ולנסות להבין בכלל מה היה שם, כי אתם לא הייתם שם!!! ניר הוא אדם מקסים ולא משנה מה היה הגורם למעשה בגידה או לא בגידה, את מה שקרה אי אפשר לשנות אלא רק לנסות ולחזק את ניר ולא להפסיק לומר לו עד כמה הוא חשוב ואהוב בקרב הקולגות, המשפחה והחיילים שלו.
    הלוואי שהכל יגמר מהר.

  • 45.

    עם כל הכבוד, נראה שההורג עשה לעצמו איזה שהם הנחות,

    1, 17/09/09 06:30

    אתם יוצאים נגדו או בעדו, אך מתעלמים מכך,
    שכן, לפעמים אתה רוצה להרביץ למישהו שמתריס בך, מתעמר בך, מצפצף באמצע הלילה בשכונה,
    בועט לך ללא סיבה בכלבה,
    אך אתה עוצר את עצמך,
    אתה יודע ששום דבר טוב בסופו של דבר לא יצא מזה מלבד רגע קט של הרגשה שזה הגיע לו.

    נסו להוציא את עצמכם מהסיטואציה ולהסתכל רגע בעיניים אובייקטיביות,
    הרי אף אחד שלא היה שם, יכול באמת לדעת מה קרה.

    נראה שהבחור פשוט הלך עם זה רחוק מידי,
    הוא יכל לירות לו בכתף, בבטן התחתונה, באחת הרגליים,
    חבר'ה, הבחור לקח חיים של בן אדם,
    זה לא עובר ככה סתם,
    הוא לקח אותם על דעת עצמו, לשם עצמו,
    והפר בכך את האמון שהחברה נתנה בו.
    אדם צריך להיות הגיוני ורגוע,
    ולא לתת גם למצבים הקיצוניים ביותר להזיז אותו משלוותו ושפיותו,
    נראה שניר, עם כמה שמספרים עליו פה שהוא בחור טוב, והוא נשמע כך,

    פשוט מעד במבחן הזה,
    ולמרבה הצער,

    הפיל את עצמו.

    נדע יותר כאשר התיק יפתח,
    מחזיק לו אצבעות,
    אך ממתין לעובדות.

    לכל חבריו,
    מחזק את ידכם.
    נשמע באמת כבחור לעניין.

    • 1 קח את זה כחומר למחשבה...

      1 קח את זה כחומר למחשבה..., 17/09/09 10:40

      מגלומני משהו לקרוא לעצמך 1

      אבל אם נהיה עניינים כדבריך, אז כשיפתח התיק רק אז תוכל לחרוץ גורלות.
      אל תסתור את עצמך מחד באומרך שתביע דעה לכשיפתח התיק ובמשפט הבא להגיד בצורה מעודנת שהקצין אשם.

      בוא ננסה משהו קטן.
      תעצום את העיניים, דמיין שמישהו עומד חצי מטר ממך עם לום ביד. לבחור יש עבר של הטרדה אובססיבית לך ולמשפחתך. לך אין כל דרך להתגונן.
      חכה אל תיפתח את העיניים קח שלוש שניות ותגיד לי מה חכם ואיש משפחה כמוך היה עושה באותו הרגע...

      כנראה שהיית אומר, ''רגע אם אני אירה אז יש סיכויי שאני אהרוג אותו, ואם אני לא אירה הוא יהרוג את משפחתי אישתי ואולי יהיה באטרף ויפגע בבנותיי...
      ואז תחשוב, שהנה נרצחת ועלית לשמיים, בינתיים משפחתך לא תספיק לעלות לקברך ולחשוף את המצבה שבנו והנה פחות מחודש והרוצח כבר משוחרר על נפשי בעצת פסיכולוגים...

      הלוווו תתעורר נסחפת קצת עם הזמן והדמיון, אתה באמת חושב שיש לך את כל הזמן שבעולם. בזמן שעשית את כל החישובים הוא כבר בדרך לילדיך עם הלום אחרי שסיים איתך ועם אישתך...

      1 קח את זה כחומר למחשבה...

      • מסכים עם כל מילה - גם אני הייתי נוהג כמו השוטר (ל''ת)

        ג'קי, 17/09/09 11:42

      • 1 זה לא שם מגלומני.. רק 1, זה כלום, שום דבר - אף אחד.

        1, 17/09/09 17:48

        בקשר לתגובה שלך,
        אז קודם כל, יפה שהגבת,
        דבר שני,
        מהמשפט הזה:
        ''והנה פחות מחודש והרוצח כבר משוחרר על נפשי בעצת פסיכולוגים...''
        נראה שמה שהינך מעוניין לעשות הוא, לסגור חשבון,
        לבצע את תפקיד מערכת המשפט,
        ולהיות זה שקובע למי מותר לחיות ומי למות..

        האם זה לא מטורף?
        האם באמת לבן אדם יש את הזכות האיומה הזו לקבוע מה נכון?
        את מי הוא יכול ו''מותר'' לו להרוג?

        אין לו זכות כזו,
        למען האמת להיות מגלומן זה בדיוק לעשות דברים כאלה,
        להגיד שמותר לך, לנצל את ה''זכות'' שניתנה לך ל''אחוז'' בנשק, ולעשות סדר כראות עינך.
        בשביל זה יש חברה, חוקים, בשביל איננו חיים במצב של אנרכיה.
        ביום אחר תירה בכלב משוטט, בחתול שמפריע לך,
        או בבן אדם חירש שמסתובב במושב ולא עונה לך...
        זה יכול להיות כל אחד,
        ברגע שבני אדם לוקחים את החוק לעצמם,
        הם יוצרים בלאגן.
        אח''כ כל אחד שיפריע למישהו, ימות,
        פשוט אנשים ילכו וירו אחד בשני ללא הבחנה מיוחדת,
        זה דבר שאסור לעשות, בכל מקרה.
        ומה יקרה אם הנורה תושב השטחים?
        אז יהרגו אותו רק בשביל שהסתובב ליד הכביש ונראה חשוד,
        למי יש זמן לבדוק אם הוא מסוכן?
        אולי הוא ישלוף פתאום אקדח ויתחיל לירות?
        אולי יש עליו מטען?

      • דבר שני הוא, (הדף נגמר, בבקשה, נא לפרסם).

        1, 17/09/09 17:55

        אין פה שום סתירה,
        המקרה מאוד קשה לאבחון,
        מצד אחד, קצין מצטיין, אדם מוערך מאוד ע''י חבריו, שיהיו מוכנים לעשות כמעט הכל עבורו,
        מצד דני,
        קצין כזה מקצועי וקר רוח,
        שיורה לבן אדם 3 יריות בראש,
        לא בשביל ל''רסן'' - בשביל להרוג.
        וישנם אחרים שמוסיפים שהיו עושים כמוהו,
        משמע,
        יש פה בעיה שאנשים מרגישים שמותר להם להרוג אחרים, בנסיבות מסוימות,
        עם הקלות של כאלה ואחרים, הנסיבות יכולות מאוד להשתנות ולהיות אף מגוחכות...
        ''אבל אם נהיה עניינים כדבריך, אז כשיפתח התיק רק אז תוכל לחרוץ גורלות.''
        זה נאמר, קודם כל, נראה שהוא לקח את החוק בידים, (גם לפי איך שחבריו עונים בתגובות וגם מהיכרות עם הלך הרוח במדינה הזו),
        אך בוא נהיה פתוחים לשינויים ולכן, נוכל לקבוע רק כאשר התיק יפתח, אולי קרה שם מקרה יוצא דופן?
        זה אמור לענות לך על הטענות.

  • 44.

    כולנו מחזיקים ידיים לניר (ל''ת)

    מחזיקים ידיים לניר, 16/09/09 23:01

  • 43.

    שום סיבה בעולם לא מצדיקה רצח

    מודאגת, 16/09/09 19:45

    הרבה דברים מטרידים אותנו בחיים-
    חיסלת את המטרד ואת חייך וחיי משפחתך !!!

    • לכן דברייך כלל אינם רלוונטיים

      אינך מצוייה בפרטים, 17/09/09 12:46

      ניר תהיה חזק הכל יסתדר אני בטוחה

  • 42.

    שוטר רוצח

    הגיוני, 16/09/09 17:12

    איזה הגנה עצמית ואיזה נעליים

    • ניר הוא דוגמא ומופת

      רופא, 17/09/09 12:51

      שלא תעז לאמר מילים כאלה על ניר, אין לך שמץ של מושג במי מדובר!
      הצדק יצא לאור אין ספק בכלל
      יש לו תמיכה ציבורית רחבה לא סתם, יש הרבה סיבות לכך, אני ממליץ לך לחכות למשפט ועד אז לסתום את הפה ולא לרשום שטויות הזויות.
      ניר הוא מלח הארץ ואין על זה ויכוח כמו כן הוא פעל מתוך הגנה עצמית בלבד!

  • 41.

    ניר ה;קורבן

    אורנה, 16/09/09 16:57

    אין ספק כי ניר סומך הוא קורבן לנסיבות טרגיות. סיפור הסרט ''חיזור גורלי'' הוא הסיוט שניר עבר. הוא ניסה בכל כוחו למנוע עימות. שילם מחיר כבד במעבר מהמושב לזיקים, אך רודפו השיגו גם שם. ניר ניסה בעבר לעזור לבחור אך כנראה שהנ''ל היה רדוף אובססיה.
    ניר אב לשתי בנות, אב מופתי, בעל מסור וקצין מעולה. בן משפחה נאמן,שקט ומהכירות עמוקת שנים עמו אני יודעת שאינו מסוגל לפגוע בזבוב. ליבי עמו, מה עבר בתקופה האחרונה ועל כך שהוא צריך לעבור יסורי דין עבור גבר שלא חסך ממנו, מאישתו ובנותיו התנקלויות והטרדות ואיומים. צריך להתייחס במלא כובד הראש למטריד ולדאוג להרחיקו בזמן וכך הייתה נמנעת הטרגדיה הכפולה. כולנו מחזקים את ניר ואת כל משפחת סומך היקרה.

    • תיארת נכון , כל מה שנותר הוא להחזיק לניר אצבעות (ל''ת)

      אני איתך בכל מילה, 17/09/09 12:35

  • 40.

    יש להפסיק ''לרסק'' את השוטרים בארץ - תנו להם גיבוי

    redial, 16/09/09 15:38

    אני לא מכיר את השוטר באופן אישי, קראתי את דבריו ''כצנלסון''בתגובתו לכוח התג וזה ריגש אותי מאוד

    כל מילה בסלע

    מספיק עם ההרס העצמי, עוד מעט כל השוטרים יראו כמו השוטר אזולאי
    לא יתכן ששוטרים וחיילים יחששו להתעמת עם פורעי חוק.

  • 39.

    ניר מלח הארץ

    מכירים את ניר, 16/09/09 14:57

    אין הגדרה אחרת, וגם הפעם הוא לא טעה כשפעל כך
    ב''ה תצא זכאי
    קבוצת חברים שמכיריה את ניר ופועלו היטב

    • אוהבים אותך ניר

      ניר, 16/09/09 23:37

      קצין תותח בחור לעניין בעזרת ה שיצא מכול הסיפור הזה.

  • 38.

    רוצים אמת-זה האמת,,,,,,,

    באבאבא, 16/09/09 14:45

    כולם מתעסקים בקצין-מלח הארץ,אף אחד לא שואל מי הנירצח,למה פיתאום הוא הגיע לדבריי אדון קצין,ליתקוף במוט ברזל,באייזה סרט הוא חשב שהוא יצליח להוליך שולל את הציבור,סתם אדם ,בנוסף איש חוק ,עוזב ישוב, ועובר לישוב אחר ,בגלל המטריד,שאין לו לדעתי עבר פלילי,זה לכל טמבל לא מיתלבש בגרסה של הקצין-מלח הארץ,שלוקח את החוק לידיים,בגלל קינאה חולנית,,,,,,

    • אתה מעוות את המציאות מתוך בורות (ל''ת)

      מי שחולני זה אתה, 17/09/09 12:37

  • 37.

    כנסו....כנסו....

    אי-שפיות זמנית מכת מדינה...., 16/09/09 14:38

    לפי מה שכתוב בוואלה, ההרוג ז''ל היה בעל עבר של אי-שפיות. הוא ניסה לדקור את עצמו ולהתאבד.
    ולפי הכתבה בנענע הקצין התקשר לדווח לאם על על כך שבנה נמצא מחוץ לביתם ומטריד אותם.

    א. לא נראה לי שיש כוונת תחילה להרוג אם הודיעו לפני כן לאם. ורק בשיחה השנייה דיווח לה הקצין שירה בו.

    ב. מי לא מכיר כבר את נפלאות הטענה הידועה של ''אי שפיות זמנית''. כך שאם ידו של המנוח הייתה על העליונה. היינו עדים לרצח הקצין וחשוד ברצח שמשוחרר לביתו.

    די כבר עם כל חולי הנפש האלה שרוצחים ילדות, אזרחים פשוטים וחושבים שהם הגביר של המדינה. ואם לא יפעלו כדרכם אז הם יקומו להורגנו. למזלנו הקצין המצטיין, צדיק גדול, והשכים להורגו.

  • 36.

    חיילי מגב

    מכלוף, 16/09/09 14:37

    חיילי מגב הם החתך התחתון של חיילי צה''ל,ערבים בדואים,דרוזים ,ומזרחים חסרי השכלה
    כולם חברו יחד,לאמלל ולהרוס את חייו של הפלסטיני
    האינטיפדה הייתה תוצאה ישירה של התעמרותם של המגבניקים באוכלוסיה הפלסטינית
    לא מן הנמע שהכוחניות שהופגנה כלפי הפלסטינים הוטמעה כל כך בקרב המגבניקים עד שהם משתמשים בה לפתרון בעיות ביניהם ובין בני משפחתם

    • תגובה

      מג''בניק גאה, 16/09/09 15:47

      ידידי היקר, אתה מחד מנסה להתנסח כמי שדואג כלכ כך לפלסטינאים ואנו המגבניקים מתעמרים בהם, אך מאידך אתה מציג לראווה את הגזענות שטמועה בךכשאתה מצייר אותנו באור שלילי באותה נשימה עם ערבים בדואים ודרוזים המשרתים בחייל. חבל לי שאדם שכל שך לא מכיר את משמר הגבול מעז לכתוב דברי רפש כאלה, לעניין ניר סומך, מדובר בקצין שהיה קצין מצטיין גם כאשר שירת בצהל וגם עכשיו במג''ב.

      • מעניין למצוא מגבניק שיודע להתנסח (ל''ת)

        שלו, 16/09/09 16:29

        • תסתכל בקנקן של עצמך לפני שאתה מתנסח ביהירות

          שלו= גזען ואיש חסר השכלה, 17/09/09 12:42

          מי אתה בכלל?
          אני בטוח שמעולם לא פעלת למען הזולת , מעולם לא תרמת למדינה, ומה שיש באמתחתך זה יהירות וגזענות!
          חיילי מגב עושים עבודתם נאמנה יום יום תוך חירוף נפש והם דוגמא ערכית לכל אדם במדינה הזו.
          בקשר לניר מי שמכיר אותו ואת הסיפור האמיתי יודע בוודאות שהוא ייצא זכאי.
          אוהבים אותך ניר!

    • תגובה למכלוף כל הכבוד אתה צודק מגבניקים אלימים

      דנה, 20/09/09 19:50

      התנדבתי לצערי במגב אני חרדה לגורלם של כולנו במיוחד של בנות ישראל תראה את התגובות של היוצאים מגדרם כדי לעזור לרוצח האם זה לא נראה לך מוזר שהוא עבר דירה נראה שהתוכנית של ניר ושותפיו לא יצאה לפועל והכי נכון הם משתמשים באלימות גם לפתרון בעיות בניהם ומכים גם נשים מגיע לו

  • 35.

    ישוחרר ניר לאלתר!

    שמרית, 16/09/09 14:35

    כל מי שמכיר את ניר ויודע עד כמה האדם הזה יקר ועד כמה פעל לטובת האזרחים ללא עוררין תוך חירוף נפש הרבה פעמים, יודע היטב שיש לשחררו מיד בתום החקירה שתוציא את האמת לאור

    ניר היה חזק אנו בעדך ולא ננטוש אותך

  • 34.

    ניר זה בעקרון לא באשמתך,,,אבל זה לא הייה שווה את מה שאתה הולך

    אאאאא, 16/09/09 14:34

    לשלם, וזה שלקחתה נשמה ברגע של נקמנות עקב השפלה,זה לא עובד בצורה הזאת,במיוחד שאתה איש חוק.

  • 33.

    הוא צריך לבוא בטענות אך ורק לבת זוגו,חולה נפש,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    שר, 16/09/09 14:21

    • מספיק ללכלך

      מרכבה, 16/09/09 15:09

      שר - נראה לי שאתה בעצמך חולה נפש, באיזה זכות אתה כותב זאת.

      תמצא לך בית חולים לבריאות הנפש שקרוב לביתך , ואשפז את עצמך

      • שר

        חולת נפש,,,,,,,,,,,,,,,, 16/09/09 17:30

        ניראה לי שאת חולת נפש,על סמך רק מה שפורסם,מתקבל על הדעת,שהגנה עצמית מצריכה לדפוק שלוש יריות בראש של אדם,ובנוסף ניראה לך אמין שאדם יגיע ליתקוף את מלח ביודעו במי מדובר,חביבתי אני נגד אלימות בכל צורה שהיא,אבל אי אפשר במסווה של הגנה עצמית ,לבצע רצח כניראה עקב השפלה,קינאה,בגידה,הראייה שאפילו מח''ש לא מקבל את גירסתו,אויי וואווי לנו שכל אדם יפתור את בעייותוו,תחושותוו,על ידי קיפוח חיי אדם,במיוחד שמדובר בקצין,שיודע ומכיר כיצד אמור להיתנהג איש חוק.
        בהקשר לב''יח לחולי נפש,תבדקי את עצמך ליםני שאת ממליצה על מישהו--שנה טובה

        • שר, טיפ קטן לחיים (;

          ניר העם איתך!!!, 17/09/09 00:50

          שר החמודה!
          כנראה שאת, בתור מי שקרובה למנוח זכרונו לברכה. קשה לי עם קרובים שנזכרים בקרוביהם רק כאשר הם מתים.
          אולי שאלתם את עצמכם כל השנים היכן הייתם כשהמנוח זעק לעזרה, ולפי מה שפורסם רק הקצין הוא זה שדאג למנוח לטיפול נפשי.

          לידיעתך קצת קשה לצרוח רצח רצח רצח!!! כאשר מתקשרים לאם להודיע לה שבנה בא להטריד שוב, והיא בשלה לא עשתה כלום.
          חכם מצידה להגיד, למה הם לא קראו למשטרה אם הוא הטריד אותם?

          אז עצוב שהיא פתאום נזכרת שיש לה בן להגן עליו, איפה היא הייתה כדי להניא אותו מלתקוף, למה היא לא התקשרה, למה לא לקחה אותו לטיפול רפואי-פסיכולוגי?
          ואולי את צריכה לשאול את עצמך איפה את היית שם בשביל המנוח? כמו גם רשויות הרווחה?

          הכי קל לקום ולצעוק רצח, רצח רצח!!!

          לידעתך, כל הרעש התקשורתי שאת והכתבים מנסים ליזום וליצור כותרות לחדשות הן טקטיקה של לחץ שעברה ממזמן מעולמנו.

          היחיד שיכול להיות שלם עם מעשיו זה הקצין, שניסה להציל את משפחתו ממטורף אובססיבי שלא מצא את עצמו.

          יום כיפור קרב ובא, קחי את הזמן ועשי חשבון נפש עם עצמך...

          • מילים כדורבנות!

            כל הכבוד!, 29/09/09 12:19

            תיארת כל יפה ואמיתי שאין מה להוסיף מלבד מילות חיזוק ואהבה לניר היקר , מתפללת שייצא לחופשי במהרה.

  • 32.

    לשחרר את הקצין- מה קורה לשופטים ?, באמת הם רוצים לחסל את המדינה- (ל''ת)

    רותם, 16/09/09 14:16

  • 31.

    למה אתם לא מפרסמים את האמת

    שר, 16/09/09 14:15

    לא דופקים שלוש יריות בראש ,עם אין עיניין של נקמנות ,והמבין יבין,,,,,,,,

  • 30.

    הבא להורגך השכם להורגו (ל''ת)

    יוסי אשקלון, 16/09/09 14:12

  • 29.

    ניר - אנחנו איתך עד הסוף! מחזיקים אצבעות

    די עם השחיתות, 16/09/09 14:09

    מקווים שהצדק ייצא לאור בזמן ולא מאוחר מידי.

  • 28.

    קצין לדוגמה - אדם שקול שמעולם לא איבד את עשתונות

    חבר, 16/09/09 13:59

    שרתתי עם ניר שנה ותשעה חודשים, אני רוצה לומר לכם שהוא דוגמה לחייל ואדם בכלל, גם כשהיה מדובר במצבים הכי קשים, תמיד פעל בקור רוח.
    אני בטוח שמה שקרה שם, הצדיק דפוס פעולה כזה

    חבל מאוד לאבד אדם יקר כזה

    • נו באמת,בתור שוטר,אתה מאמין לעצמך,אוי לנו ואלה מגיננו......... (ל''ת)

      אאאאאאאא, 16/09/09 14:47

    • טענתך רק מחזקת את ההשערה שמדובר ברצח

      אסף, 16/09/09 15:40

      3 יריות בראש מעידות או על איבוד עשתונות, או במידה והוא אכן קר רוח - על רצח.

      אדם מקצועי, קר רוח, בעל נסיון במצבים מסוכנים וחמוש באקדח - היה מנטרל אדם אחר עם מוט ברזל בלי להרוג אותו.

  • 27.

    אדם עם מוט ברזל ביד שנסע 50 ק''מ בא לרצוח !!!!! (ל''ת)

    קצין משטרה, בעבר מגבניק, 16/09/09 13:39

  • 26.

    כוח-התג,,,,,,,,,,

    שר, 16/09/09 13:30

    אני לא הייתי באירוע,אבל,אני לא מאמין שלא הייתה דרך לעצור את המטריד מבלי להרוג אותו,ישנם שוטרים,שכוח שתעודת-שוטר שניתנה להם מנוצלת לא נכון,הרבה שוטרים מנצלים את הכוח שניתן להם,וחושבים שהם אלוקים,מה זה לקחת חיים בגלל שהוא הטריד את מישפחתו,זה נישמע הזויי,יש להישתמש בסמכות בכובד ראש,ובהתאם לחוק,ממה שפורסם זה נקמה במסווה של הגנה עצמית,יש למצות את הדין,זה רצח,במובן המילה.

    • זאת שפלות לשפוט אותו כך!

      גיל, 16/09/09 14:26

      אינך מעורה בפרטי הפרטים מוטב שתאלם!!!!!!!!!!!!
      הצדק ייצא לאור וניר ישוחרר כי זה מה שמגיע לו!

      • כניראה שאת לא יודעת את האמת,אבל יש אנשים שיודעים........ (ל''ת)

        אאאאאאאאא, 16/09/09 14:49

        • אאאאאא- שר קוראים לך במקרה אשר

          אאאא שם מצחיק, 17/09/09 00:54

          נכון חמוד
          בגלל זה אתה נקרא אאאאאאא

          אובססיה = מחלה נפשית
          מקומם של אלו באברבנל.
          ואם אתה מכיר את כל הפרטים, במקרה דנן זה היה צריך להיות כבר ממזמן.

          וחבל שלמנוח ז''ל לא היו כאלה חברים טובים ומשפחה שטוענים שהם מכירים את הפרטים כדי לעזור לו....

    • כוח התג - לא במקרה הזה - ניר אדם שקול ומקצועי

      כצנלסון, 16/09/09 15:01

      כאשר אדם שקול בדעתו (אני מכיר באופן אישי את ניר) עומד בפני סכנת חיים מעבריין אלים, אין ברירה אלא לעצור אותו בצורה הזאת.

      אני אומר לכם, עמדנו בסכנת חיים לא פעם במהלך השרות המשותך שלנו, ניר תמיד החמיר עם עצמו ועם פיקודיו, והתוצאה היא- מאות לוחמים שהם קודם בני אדם, ורק אחר כך חיילים.

      אין שום סיכוי שבעולם, שניר יעשה מעשה שאינו שקול,

      במקרה זה לא מדובר בכח התג, אני בטוח שאתה ומשפחתך ישנתם בשנים האחרונות בשקט יחסית זה בגלל לוחם מצטיין כמו ניר.

      ניר לא השתמש מעולם בסמכותו כשוטר לבצע מעשה לא ראוי או לקדם את עניניו. מה שעניין אותו זה רק בטחון המדינה והאזרחים.

      הבעיה הגדולה שמפחידה אותי באופן אישי, והרבה מאוד ממכריי, זה מוסד המשפט בארץ, לא תמיד רואים הם את המצב באור נכון, והתוצאה היא : אלימות הולכת וגוברת בכבישים , חבורות נוער שיכורים שרוצחים אזרחים תמימים שעוברים לידם, משפחות פשע ומיותר להרחיב בנקודה זו ,
      לכן אין צורך להתבטא בצורה שכזו מבלי שיש בידך מידע אמין.

      אני אומר בכל ליבי - כן ירבו כמותו בישראל. אם הייתי יכול הייתי שוכב על הגדר בשבילו

    • תגובה

      דודו, 16/09/09 15:51

      דידי היקר
      אם לא היית באירוע ואתה לא מכיר פרטים, אל תעריך!!
      נותר לך להעריך את עצמך ולקוות שהצדק יצא לאור!!!
      אם מחר בא אליי אדם ולא מדנה מי הוא ומה הוא מניף מעל ראשי מוט ברזל, הוא יקבל 4 כד' לראש, ללא כל ספק!!!
      הבא להורגך השכם להורגו!

  • 25.

    למדינה זה מצויין

    יובל, 16/09/09 13:28

    המהלך של מעצר הקצין זה מצויין למדינה שלנו מכוון שכל אלה שנעצרים זה בגלל שאיכפת להם , בגלל שהם מבצעים עבודה נאמנה וקשה מאוד , עכשין שקצינים מסוג אלה של ניר ישבו בבית הסוהר העבריינים יחגגו למדינה שלנו זה טוב , הטובים בכלא והרעים ישלטו על כולנו . בסוריה למשל זה לא היה קורה , כי היו מוציאים את העבריינים להורג ונגמר הסיפור , באיזה מדינה שמענו שפוגעים באנשי חוק ? הרי זה לא היה עובר לסדר היום .

  • 24.

    תצילו את האזרחים היד רכה על ההדק המשטרה לא מעל החוק (ל''ת)

    משה, 16/09/09 13:26

  • 23.

    צריך לעצור גם את הקצין וגם את אישתו

    אבי, 16/09/09 13:23

    אישה בונה אישה הורסת

  • 22.

    אין מה לעשות , בעבריינים יש לטפל באגרבסביות, למען יחששו (ל''ת)

    ויויאן, 16/09/09 13:23

  • 21.

    יש לי שכנה חולת נפש והיא מטרידה אותי שנים על גבי שנים ואת משפחתי (ל''ת)

    והמשטרה ובריאות הנפש לא עושים כלום, 16/09/09 13:22

  • 20.

    ניר סומך מלח הארץ , קצין מעולה (ל''ת)

    אבא של..., 16/09/09 13:19

  • 19.

    ניר אנו איתך היה חזק

    אורן, 16/09/09 13:17

    מאמינים בך ובחפותך אתה איש ישר הגון ועם ערכים טובים

    • ניר,אתה לא גבר ,,,,,,,,,,אתה ראוי לשלם במאסר עולם,,,, נקמן (ל''ת)

      זה שמכיר מקרוב,,,,,,, 16/09/09 14:25

      • אתה לא מכיר , שקרן שכמותך

        אורן, 16/09/09 14:53

        אתה סתם עלוב נפש, מאחל לך שתיקלע למצב דומה

      • אם היית מכיר את ניר לא היית רושם את זה... (ל''ת)

        רועי, 18/09/09 16:05

  • 18.

    עולה של בעל נבגד

    judosh, 16/09/09 13:17

    כל עוולו של הנרצח שניהל קשר רומנטי מרצון הדדי עם אשת הרוצח.
    במקום שהבעל הקנאי יפתור את בעיותיו עם זוגתו בנועם כמובן הוא בחר לנהוג כחיה אכולת קנאה. ועל כך עליו להענש בחומרה רבה.
    אדם שלצורך עבודתו מחזיק בנשק כל שכן צריך לדעת לנהוג באיפוק . שנה טובה לכולכם.

    • אינך מבין דבר!!!!!!!!!

      עדי, 16/09/09 14:30

      המטורף נסע 50 ק''מ עם מוט ברזל מוחבא באוטו למטרה אחת ברורה לפגוע ולהרוג
      הוא עקב אחריהם עד שגילה היכן הם גרים , מטורף חולה נפש ואובססיבי
      כואב הלב שניר הבחור המצטיין הזה איש משכמו ומעלה נקלע למצב הקשה הזה

    • לפי מה אתה קובע?

      עומר, 16/09/09 16:47

      שיש כאן רקע רומנטי? מדובר באחד בלתי שפוי שהפך חיים של משפחה לסיוט,מאיפה הבאת את הדבר ההזוי הזה.תקרא היטב את הכתבה.

  • 17.

    הוא זכאי !!!!!!!!!!! הוא הגן כל עצמו . (ל''ת)

    סמוכה, 16/09/09 13:09

  • 16.

    קלות דעת

    יוסי כהן, 16/09/09 13:03

    צר לי על הקצין שבנסיבות כאלה לקח את החוק לידיים. הוא כנראה ישב בכלא תקופה לא קצרה. אפשר להבין לליבו את הזעם והקינאה לאישתו בשל ההטרדות החוזרות ונישנות אך מיכן ועד רצח זה חציית גבולות במיוחד מיצד שוטר אשר אמור לישמור על החוק

  • 15.

    צריך להתארגן ולאסוף כספים למען הגנתו של הקצין (ל''ת)

    פינס, 16/09/09 12:56

    • שמשהו ירים את הכפפה (ל''ת)

      כצנלסון, 16/09/09 13:21

    • חברים של ניר -תתעוררו (ל''ת)

      חנה, 16/09/09 13:53

      • ותראו איזו תמיכה רחבה יש לניר

        כנסו לפייסבוק, 17/09/09 13:15

        כל החברים של ניר לצידו

        • יש הרבה מאוד אזרחים שאכפת להם

          זה לר רק החברים, 29/09/09 12:23

          על העצומה של ניר חתמו כ- 1700 אזרחים
          יש לניר הרבה חברים אך לא באלפים
          תיכנסו לחתום

  • 14.

    מאיפה התעוזה להטריד את המשפחה, חייבים לעשות סוף לעברינם כאלה (ל''ת)

    דוגרי, 16/09/09 12:51

    • בהיעדר ענישה ראויה, אין פלא לפריחה של מטרידים אלימים בחברה

      ויקטורי, 16/09/09 13:27

      לשחרר את הקצין ולתת לו להמשיך בחייו

  • 13.

    רק בישראל: אם עבריין או מטורף יתנפל עליך - אתה אבוד

    בעד היורה, 16/09/09 12:46

    בתי משפט,פרקליטות ומשטרה חסודים שלא מסוגלים להגן על האזרח הפשוט ועוד מונעים ממנו להגן על עצמו.

  • 12.

    קצין מצטיין מאוד חבל שהביאו אותו למצב הזה.

    haget5 , 16/09/09 12:42

    קצין מצטיין מוערך מאוד חבל מאוד שהמטריד הלא נורמלי הביא אותו למצב הזה

  • 11.

    צריך לעודד אנשי משטרה להיות נחושים במלחמה בעבריינות

    אח ואחות, 16/09/09 12:24

    אבל הבעייה היא בתי המשפט בכל פעם שיש חייל או שוטר שעושה את עבודתו כראוי, תמיד יהיו כאלה שידאגו לערוף את ראשו ולהוריד את המוטיבציה לכל חייל או שוטר בעל מוטיבציה

  • 10.

    השכן המטריד בא לשתות קפה אצל ניר ?

    מעיין, 16/09/09 12:22

    למה הוא בכלל ?

  • 9.

    לכל אזרח עו''ד

    עו''ד, 16/09/09 12:18

    אני מאוד שמח לבשר כי המדינה החליטה לצאת בפרוייקט.....לכל אזרח עו''ד. פורצים קדימה לעבודה נתבע את הניפרצים

  • 8.

    כל אדם עם קצת תושייה היה פועל כמו הקצין, חייבים להלחם בפשע (ל''ת)

    יוליוס, 16/09/09 12:16

  • 7.

    מדינה אוכלת שוטריה !!!

    רועי, 16/09/09 12:13

    מי ירצה להגן על המדינה כאשר כל הזמן צריך עו''ד צמוד

    • מעניין מי הראשון שיצליח לחסל את כולנו, עבריינים או הערבים

      משה, 16/09/09 13:42

      יש לשנות את החוקים בארץ ולחזק את המשטרה !!

    • יש לתת כח למשטרה על חשבון ''זכויות העבריינים'' - מספיק עם יפי הנפש (ל''ת)

      דואג, 16/09/09 14:10

    • אז מבחינתך כדור בראש זה משהו שצריך לסגור בלי עורך דין? (ל''ת)

      וואלה שוטר..., 17/09/09 02:50

  • 6.

    יש לשחרר את הקצין לאלתר

    יהודה, 16/09/09 12:10

    אם המטריד היה מצליח לפגוע ולהרוג אצ הקצין או במשפחתו, אזיי היו שולחים אותו לחופשי בטענה לאי שפיות - נמאס לנו ממערכת המשפט בארץ - תתעוררו כבר, אל תתנו יד לעברינות בארץ - מ ס פ י ק

  • 5.

    גם אני הייתי יורה במישהו אם היה רץ אליי עם לום.

    יגאל, 16/09/09 12:06

    ולא בפלג גוף תחתון ---- במרכז מסה בלבד

  • 4.

    ניר סומך - קצין מצטיין

    עודד, 16/09/09 12:04

    שרק ידברו עם כל מג''ב, הקצינים ויראו מי זה ניר סומך.

  • 3.

    בושה וחרפה

    הדר, 16/09/09 11:59

    אוי למדינה שככה עושה למיטב בניה. המדינה נותנת לקציניה את מיטב החינוך וכשהם מייסמים את החינוך להגנת ביתם - עוצרים אותם. מי ירצה לשרת את המדינה יותר.

    • חושב בדיוק כמוך (ל''ת)

      יהודה, 16/09/09 12:36

    • לפי התגובה שלך את בטוח שוטר שמגן על חבר רוצח (ל''ת)

      עופר, 16/09/09 13:21

  • 2.

    פה יכול ליהיות או רצח או כלום

    ע, 16/09/09 11:52

    ירי של שלושה כדורים בראש , הן לא פעולה, שאולי היורה חשב שההרוג יחיה אירי זה. זה פעולה שמשמעותה, גרימת מוות ודאית

    כנראה היורה שכח, שלא עומד מולו ערבי. כי אה זה היה ערבי, אז כך תירוציו היו מתקבלים, הערבי כמובן היה הפושע , והוא היה כבר משוחרר

    • תלמד קודם לכתוב, אח''כ תגיב (ל''ת)

      זרניצקי, 16/09/09 12:34

    • בוש והיכלם!

      עודד, 16/09/09 13:16

      אתה צריך להירקב במקומך ושאנשים טובים כמו ניר לא יגנו על שפלים כמוך שככה מתבטאים בכפיות טובה ומבלי להיות מצוי בפרטים
      בגלל אנשים כמוך המדינה שלנו מתפוררת , לך תלמד ערכים לפני שאתה מלמלל שטויות
      היית רוצה להיות דומה בקצה קצהו של ניר

    • כאשר אתה מתגונן על חייך זה שונה מלראות סרט בטלויזיה.טפשות לחשוב

      אבי, 16/09/09 13:32

      שבשבריר שניה אתה יכול לחשוב ולתכנן את הכול
      כך שאחכ הכול יצא הגיוני בחקירה.
      אני מקווה שכאשר תגן על עצמך או בני משפחתך תפגע במתקיף באופן שרק יפצע קלות אבל גם יפסיק את התקפתו

      • אני מקווה שתדע להתמודד כיקרה לך דבר דומה!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        עודד, 16/09/09 14:54

  • 1.

    למה לעצור אותו? מגיע לו פרס (ל''ת)

    מקרה דומה, 16/09/09 11:35

    • ליבי עם הקצין ומשפחתו (ל''ת)

      דולי, 16/09/09 12:12

    • מקווה שיצליח להוכיח כי פעל מהגנה עצמית

      מכירה את ניר, 16/09/09 12:59

      מדובר באדם כל כך ערכי ממש מלח הארץ, אני בטוחה שפעל מתוך הגנה עצמית.
      מחזיקים אצבעות לניר , עצוב שנקלע לסיטואציה הזו שלא באשמתו.

    • יש סכסוך מוקדם ביניהם.למה בן טל בא לזיקים אליה עבר הירה ממושב בו גרו? (ל''ת)

      יש לברר מה הרקע לסיכסוך ביניהם?!, 16/09/09 18:18