• 14.

    כמה את צודקת התקשורת מגזימה ואנחנו צורכים ללא הפסקה - הם לא אשמים

    איציק ניו יורק, 16/09/09 23:44

    היתיחסות מדהימה לנושא אני שוב טוען שהתקשורת ניזונה מהרייטינג שאנו מספקים לה אם כל אחד מאיתנו לא ייתן יד וכח לתקשורת הדיווחים יכנסו לפרופורציה וגם ידווחו ברוח חיובית יותר ולא מוגזמת ומרתיעה - סה''כ זה פוגע בעם שלנו ובסוף גם בהם.
    הם לא האשמים היחידים אנו צורכים כי אנו רגילים לצער וכאב - אם אנשים יקחו אחריות על החיים שלהם ולא יתנו לדיווחי רעל להיכנס למוחם חייהם וחיי הסביבה יהיו מאושרים ונעימים יותר.
    גם חדשות לא טובות יש דרך לשדר
    תודה טלי היקרה:)

  • 13.

    התקשורת שוב נתפסה בנסיון לרגש בכל מחיר

    motimorg , 15/09/09 03:44

    בפעם הקודמת, רק לפני שבוע, פמפמו לנו מכתב של גלעד שליט לרגל פרוס עונת החגים כאילו מדובר במשהו חדש, בתוכן שהוא עצמו חיבר וכו'.
    יללה, עליתם לנו על העצבים בנסיון למכור עיתונים.

  • 12.

    עם כל הכבוד –ויש לי המון למשפחת רמון, האב נהרג בתאונת עבודה ובן בתאונת

    מדינת חלם., 15/09/09 02:24

    אימון מתקדם שגם היא תאונת עבודה.

    שנייהם אינם חללי צה''ל שנפלו בהגנה על המולדת.

    אבל כשיש אב מפורסם אזי הכל אפשרי...

    בקיצור, בא לי להקיא אבל אני לא מתפלא אחרי שנתניהו מצא זמן לפגוש מדונה, ופרס את חוליו איגלסייס...וזאת בשעה שחייל גולני –אורי חן–נרצח ואין פוצה פה.

    • כאדם דתי סופר לייט

      יובל, 15/09/09 14:23

      אני מאוד משתדל להיות אדם טוב יותר,סלחן שדן לקו זכות במיוחד בחודש הרחמים והסליחות אך לא מן הנמנע מלהגיד שהבורות מתפרצת ממך..טיפש!

  • 11.

    ומה עם שליט שאביו כל יום בכותרות העיתונים עם תמונה?

    האמנם?, 15/09/09 00:55

    כל אדם ממוצע יאמר שהטרגדיה של משפחת רמון גדולה יותר.
    צריך שיוויון אבל תגידי את זה ל''מטה שליט'' שהפך השבת חייל נעדר אחד (שאני אישית בטוח שהוא כבר מת) למטרת העל של כל המדינה.

  • 10.

    אכן עיסוק מוגזם- ואת אורי חן, שנרצח כך סתם לפני יומיים, כבר שכחנו

    גל, 14/09/09 22:44

    בנפילתו של אסף רמון ונסיבותיה, הממוקדות בתחום המקצועי מאוד של טיסה, יחקרו וילמדו עד תום על ידי גורמים מקצועיים ביותר בחיל האויר, שבודאי יעשו כל מה שניתן לעשות, אם בכלל ניתן, כדי שמקרים כאלה לא ישנו.
    המקרה של הרצח של אורי חן, ושל רבים אחרים שנרצחים לאחרונה במקומותינו, ניתן אולי למניעה, אבל לצערנו מתחילים להתייחס אליו כאל רע הכרחי, כחלק מהחיים, כמו לתאונת דרכים. ביום שמדינת ישראל ועם ישראל ישקיעו עשירית מהמאמץ שיושקע בנפילתו של אסף רמון ז''ל או בשחרורו מהשבי של גלעד שליט, במניעת רצח, המצב יתחיל להשתפר.

  • 9.

    האמנם?לקרא ולא להאמין,לא הפנמת את סוג הטרגדיה כניראה. (ל''ת)

    פרא, 14/09/09 21:10

  • 8.

    תקשורת ברובה הוכיחה שוב שפלות חסרת גבולות!

    sailor, 14/09/09 21:04

    היתקבצות של חלאות התיקשורת סביב הבית לפני שנימסרה הודעה רשמית על מותו של אסף לאמו זה פשוט חבורת אוכלי נבילות ב''מיטבם''! שוב הוכח( גם אחרי פסטיבל מי מה אמר איפה נעלם נתניהו) כי עיתונאי בישראל צריך תחונה בסיסית עם אגינדה-להיות שמאלן וחלאה( למעשה אחד קשור בשני) חלאות נמסתם!!

  • 7.

    נכון נכון נכון

    אורית11 , 14/09/09 20:54

    אני כל כך מבינה את ההזדהות של כולם עם משפחת רמון, לא יכולה אפילו לנסות לשים עצמי במקום שממש מרגיש את האסון שפקד אותם.
    אבל ... באמת התקשורת ממש הגזימה.
    מאתמול בערב ועד עכשיו, ללא הפסקה? הגזמתם !
    והכי הגזימו לעשות, משרד החינוך הורה לבתי הספר לשוחח בכיתות בשעת מחנך, על משפחת רמון.. נו באמת. ומה על משפחת הכהן? ומה על משפחות הראל ובלחסן וכל המשפחות שאיבדו את יקיריהן מספר פעמים מאז קום המדינה? חסרים?
    לא נראה לכם מוגזם בעליל הסגידה הזו?
    נסו לחנך את הילדים כל השנה לאזרחות טובה, לערכים טובים ועל אהבת המדינה, במקום תרבות ה''שנורר'' וה''יהיה בסדר''. שעת חינוך כזו לא תביא לשום תמורה בחינוך. יותר טוב שתתעסקו בשיחות מוטיבציה לערכים אלה. ואני משוכנעת רונה רמון ומשפחתה לא יתנחמו בשעורי מחנך שכאלה.

  • 6.

    אתה חוצפן בתגובה שלך.....

    תגובה ל-2, 14/09/09 20:43

    אתה חוצפן ומעליב בתגובתך. ישנם הרבה משפחות במדינתינו שאיבדו שניים ושלושה בני משפחה במלחמות ישראל ולא היה לזה הד תקשורתי. היגיע הזמן שניקח דברים בפרופורציות... עם כל האמפתיה לאסון משפחת רמון הכותבת צודקת....

  • 5.

    ניסחת בצורה מדוייקת

    מיכל, 14/09/09 20:32

    ואפילו באופן זהיר מדי. במשך כל היום לא מניחה לי המחשבה על כך שיש כאן אובר התייחסות לאסון הזה. לבו של כל מי ששמע על כך כואב, אולם הפרופורציות פשוט נעלמו. האם אחרי פיגוע עם מספר הרוגים ישיבה בממשלה נפתחת בדקת דומיה?? איכשהוא נראה לי שהגזימו עם כל הסיקור.
    ובקשר להערתך האחרונה - אני פשוט בשוק. איזה חוסר רגישות מזעזע מצד גורמי התקשורת.

  • 4.

    את מי מעניינים חדשות טובות?!

    נילי, 14/09/09 20:06

    אני מסכימה שהתקשורת מקצינה המון דברים ואין לה גבולות.
    אך מדובר בטרגדיה מאד קשה וכואבת,ןיש לזכור שאנו מדינה קטנה ולכן נושא כזה כואב מקבל סיקור נרחב.
    מעניין איך יראו החדשות אם יקצינו וירחיבו על דברים טובים ופחות על טרגדיות?!
    אני מניחה שהאנשים יהיו יותר שמחים (אך החדשות פחות מעניינות).

  • 3.

    צודקת (ל''ת)

    חנה, 14/09/09 18:51

  • 2.

    חוצפה!!!

    פעיל חברתי, 14/09/09 18:19

    לפעמים לפי הכותרת של כותבי הטורים, אפשר
    להבין את רמת המשכל של מרבית המדינה, אוי לנו שעיתונאית, ודוברת משלחת ישראל לאו''ם
    לא יודעת ומבינה את ההבדל בין אסון משפחת רמון, לאסונות אחרים.אם הכותבת כל כך מוכשרת
    ועוסקת בתקשורת שתשאל את עצמה מדוע מותו של בנו של בני בגין ונכדו של הגדול מכולם מנחם, לא קיבל סיקור תקשורתי גדול כאשר הוא התרסק עם מטוסו. כן יש הבדל כי מדינה שלמה צפתה בשידור חי באב מתרסק עם המעבורת, לאחר שעשה היסטוריה ולאחר שמדינה שלמה עקבה במשך ימים ארוכים אחריו בחלל. כל המדינה זוכרת את אצילות הנפש של רונה רמון אחרי האסון וכולנו זוכרים את בנה, אסף ז''ל, לובש את מדי החלל של אביו. זה ההבדל גברתי.יש רגעים שבהם אדם בעל כורחו נחשב בעיני התקשורת והעם ליותר. אביו של ניר פורז לא התרסק בשידור חי ואף אחד לא ידע מי זה ניר פורז ז''ל לני מותו. למרות שמעשיהם אציליים יותר מאשר ביקור בחלל...
    אולי כדאי לך לעשות תואר בעוד משהו בכדי להבין דברים כאלה.

    • תרגע, הטיעון שהבאת לא משכנע.

      יהודיה, 14/09/09 23:47

      זה שמדינה שלמה צפתה בשידור חי בהתרסקות המעבורת, אינו תרוץ לאבל לאומי.

  • 1.

    ישר כח

    עמיקם אזולאי, 14/09/09 17:38

    טל לאור היקרה!המילים השפויות ביותר שנכתבו לאחרונה בתקשורת הישראלית.חזקי ואמצי.מזדהה עם כל מילה.