• 68.

    קהילה (ל''ת)

    נתן קורש מדרך עוז, 23/09/15 16:02


    IP: 132.230.195.196דווח על תגובה זו

  • 67.

    עוז יש לו מדרך אגב (ל''ת)

    קורש נתן, 17/09/15 15:06


    IP: 132.230.195.196דווח על תגובה זו

  • 66.

    גם ליגאל עמיר לא הייתה כוונה לרצוח

    יחזקאל,הרצליה , 15/09/09 15:33

    רבין הסתכל על יגאל עמיר כל יום.דרך החדשות בטלויזיה.ולכן עמיר ירה בו פעמיים מהגב.זה לא רצח !
    רגע,
    התובעת,הפרקליטה מסתכלת עליי.גם השופט מסתכל עכשיו

    IP: 80.230.66.48דווח על תגובה זו

    • די לקשקש. זה היה תוך כדי קטטה

      אחד, 18/09/09 06:53

      מה הקשר לרצח רבין? האיש הזה הוא בהמה גדולה ופושע בפוטנציאל (שהתממש!), אבל הבחור השני זרק עליו גם בקבוק בראש והכל קרה תוך כדי קטטה. הוא הרי לא הכיר את האיש הזה ובטח לא תיכנן לרצוח אותו. ההחלטה של בית המשפט נראית נכונה, ולא צריך להתלהם סתם. בכל אופן, הוא יבלה לפחות את 10 השנים הבאות שלו בכלא (המקסימום על הריגה זה 20, ויכול להיות שבמקרה הזה השופט יילך על המקסימום או קרוב לזה).

      IP: 66.16.198.230 דווח על תגובה זו

  • 65.

    הוא הסתובב עם סכין כדי לקלף תפוזים (ל''ת)

    שייסטר צמרת, 15/09/09 14:08


    IP: 89.138.233.225דווח על תגובה זו

  • 64.

    מידי פעם צריך לשלוח שופטים להסתקלות - אולי הם לא שפויים ? (ל''ת)

    מירב, 15/09/09 13:20


    IP: 212.199.196.12דווח על תגובה זו

  • 63.

    חברי מערכת מכובדים מה קורה אם כול תגובותי מדוע גם הפעם הם לא מפורסמות (ל''ת)

    פקק תנועה , 15/09/09 11:16


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 62.

    אדם שמסתובב עם סכין קפיצית ברחוב ובסוף רוצח-זו כוונה תחילה!!!

    מה הקשר אם רצח את דסלון או מישהו אחר, 15/09/09 11:03

    איך אדם מסתובב עם סכין קפיצית בכיס,רוצח ועוד בסוף מזוכה כי לא הוכחה כוונה תחילה?!...
    מה זה חשוב אם דסלון הסתכל עליו ולא בוזגלו?
    שור מועד שבסופו של דבר גם מבצע את העבירה צריך להסביר איך ולמה הוא מסתובב עם סכין קפיצית ברחוב ולהיות מואשם ברצח.כך גם ההולכים בעקבותיו יצטרכו להסביר מדוע דקרו ויידעו שיואשמו ברצח בכוונה תחילה,מאחר וללכת ברחוב עם סכין קפיצית ולחפש קורבן-כמוה כתכנון לכל דבר,כשהדבר היחיד שהוא בחזקת משתנה הוא זהות הקורבן.

    IP: 80.230.55.105דווח על תגובה זו

  • 61.

    ואחרי זה מתפלאים על הקלות שבה רוצחים אנשים תמימים ברחוב (ל''ת)

    מערכת המשפט מעודדת פשיעה ואלימות, 15/09/09 10:38


    IP: 132.66.223.54דווח על תגובה זו

  • 60.

    למה לא נרצח בן של שופט???

    מי אלה השופטים???, 15/09/09 08:04

    למחור את הסעיף רצח מספר החוקים זה לא רלוונטי ...

    IP: 84.228.142.59דווח על תגובה זו

  • 59.

    לפי תאור המקרה בכתבה מדובר ברצח שתוכנן מראש

    השפוי האחרון, 15/09/09 02:31

    לאחר שנזרק הבקבוק לעברו של הרוצח,גמלה בליבו ההחלטה לפגוע בדסלון ע''מ להרגו עובדה שדקר את הקורבן פעמים רבות-משמע רצח לכל דבר!!!!
    יתרה מזו לפי התאור של האירוע הרוצח כנראה הגיע כבר למקום עם כוונות לרצח.
    זאת משום שנשא על גופו סכין ופתח בהתגרות מילולית ללא שום פרובוקציה מוקדמת מצד הקורבן ומיד לאחריה גם חבט בקורבן.זה נראה כמו ביום מריבה וקטטה ע''מ ליצור כביכול תואנה ל''הצדקת'' בצוע הרצח שיראה כהריגה ''תמימה'' בעת קטטה ב''עידנא דריתחא''.
    ולא היא משום שהרצח עצמו היה ספור נורא של התעללות עם דקירות רבות בקורבן חסר ישע,חלק מהדקירות נועד רק להכאיב וחלק (השתיים) היו קטלניות.כלומר מדובר ברוצח נתעב וצמא דם במיוחד...פשוטו כמשמעו!!!.
    לכן אני תמה כיצד פסק לו בית המשפט אשמת הריגה בלבד.האם חסרים פרטים בכתבה?

    IP: 79.182.76.222דווח על תגובה זו

  • 58.

    מה ז''א לא התכוון לרצוח אותו?

    ?????!, 14/09/09 23:55

    לבן היה סכין. מהבית. הוא לא תפס איזה משהו באקראי תוך כדי מריבה והרג אותו.
    הבן אדם ר ו צ ח ! ! !

    IP: 95.86.72.203דווח על תגובה זו

    • זה היה בטעות המת נפגש בסכין הלי כוונה (ל''ת)

      יוד, 15/09/09 15:45


      IP: 93.172.142.70 דווח על תגובה זו

  • 57.

    כשטסתי לשנת עבודה בניו יורק, הזהירו אותי

    זהו, זה סופי נהיינו אמריקה, 14/09/09 23:53

    לא ליצור קשר עין עם אנשים זרים ברכבת, ברחוב, בחנות בכל מקום, כי אי אפשר לדעת איך הבן אדם יפרש את זה וזה יכול לעלות בחיי.
    והנה, אמריקה הגיע לכאן. נהיינו ככל העמים.
    מעניין אם בן גוריון היה מרוצה ממה שנהיה כאן.

    IP: 95.86.72.203דווח על תגובה זו

  • 56.

    נכון צודקים השופרעים הוא היה עם סכין קפיצית לשחק משחקי חברה (ל''ת)

    איתי1960 , 14/09/09 20:38


    IP: 79.179.116.97דווח על תגובה זו

  • 55.

    נכון צודקים השופרעים הוא היה עם סכין קפיצית לשחק משחקי חברה (ל''ת)

    איתי1960 , 14/09/09 20:31


    IP: 79.179.116.97דווח על תגובה זו

  • 54.

    שוב פעם ערסים צפון-אפריקאים?? לאאאאא (ל''ת)

    Herr Claus, 14/09/09 20:01


    IP: 77.126.21.244דווח על תגובה זו

  • 53.

    מה עוד צריך לקרות כדי שהשלטונות יתעוררו ויטפלו בבעית האלימות? (ל''ת)

    tommf , 14/09/09 19:51


    IP: 99.50.83.63דווח על תגובה זו

  • 52.

    עין תחת עין ''בלי כוונה''. זה צדק! השופט לא מגן עלינו! (ל''ת)

    מחר לא נוכל ללכת ברחוב, 14/09/09 19:35


    IP: 89.139.50.12דווח על תגובה זו

  • 51.

    לעZZל מה זה משנה היתה לו כוונה או לא=העובדה שהוא רצח אותו לא מספיקה ?? (ל''ת)

    נ.כהן מה עובר על השופטים=הם למדו בכלל משפט=בובות!, 14/09/09 18:40


    IP: 217.132.218.241דווח על תגובה זו

  • 50.

    מכת מדינה

    אזרח, 14/09/09 18:12

    פסקי דין כאלה הפכו למכת מדינה.
    כמו השופט משה דרורי (קופאית ממוצא אתיופי שנדרסה).
    ולא רק, גם השחיתות שלא פוסחת על מערכת המשפט השופט העילוי דן כהן (השופט שברח לפרו - קיבל שוחד בהיקף של מיליוני שקלים).
    וזו רק במערכת המשפט. ומה נלין על השחיתות השילטונית ??

    IP: 77.125.89.198דווח על תגובה זו

  • 49.

    דקירות בחזה ובכל חלקי גופו אבל לא התכוון לרצוח?

    שחר, 14/09/09 18:04

    שופטים מטומטמים, אולי צריך שזה יקרה למישהו קרוב אליהם כדי שהם יבינו, אדם שיוצא מהבית עם סכין, דוקר אדם אחר בכל חלקי גופו כולל בחזה מתכווםן בהחלט לרצוח, אין שום דבר אחר שיש לו בראש, הוא התכוון להרוג את העומד מולו, לא משנה התפתחות האירועים, אם היה דוקר פעם אחת מילא אפשר לפקפק שרצה לרצוח אבל דקר כמה פעמים ועוד בחזה, מה הוא חשב שהוא יעשה מאדם אחר מסננת אבל לא יהרוג אותו?
    שופטים אומללים

    IP: 192.115.180.11דווח על תגובה זו

  • 48.

    זה באמת מרגיז שנועצים בך עניים.בגלל זה שלחתי לא מעט

    פרעוש, 14/09/09 17:56

    בנות לחדר מיון

    IP: 79.176.241.26דווח על תגובה זו

  • 47.

    לא רצח!!

    אריה.נ , 14/09/09 17:55

    שימו לב היטב!!
    על מנת שמקרה כמו שצוין יוכר על ידי בית המשפט כרצח חייבים להתקיים 2 תנאים עקריים.

    1. על הנאשם להוכיח בכתב ומראש כי הוא מתכוון לרצוח מישהו בקרוב.
    2. על הקורבן להיות קרוב משפחה של השופט.

    ואז אולי אולי יורשע הנאשם ברצח.!! 

    IP: 194.90.125.232דווח על תגובה זו

  • 46.

    בקצב הזה חס וחלילה אזרחים עצבניים ירצחו שופטים רשלנים

    ש, 14/09/09 17:53

    בתקווה שאז אולי השופטים שישארו בחיים יתחילו להבין סוף סוף שהתפקיד שלהם זה להכניס לכלא עבריינים, ולא להחזיר אותם לרחוב ע''מ שיתקפו שוב.

    כשאין חוק, יש וויג'ילנטים.
    חבל מאוד.

    IP: 84.109.174.26דווח על תגובה זו

    • בעזרת אשם (ל''ת)

      איתי1960 , 14/09/09 20:35


      IP: 79.179.116.97 דווח על תגובה זו

  • 45.

    עצוב. אין שופטים בישראל. (ל''ת)

    panacea , 14/09/09 17:53


    IP: 192.168.0.97דווח על תגובה זו

  • 44.

    למה הריגה ולא רצח

    אייייייייייייטם, 14/09/09 17:52

    רצח זה רצח ולא חארטה הריגה

    IP: 77.124.17.145דווח על תגובה זו

  • 43.

    רוצח בכוונה תחילה מואשם בהריגה, וקורבן שמגן על עצמו מואשם ברצח

    ש, 14/09/09 17:46

    שופטים מטומטמים

    IP: 84.109.174.26דווח על תגובה זו

    • שופטרעים (ל''ת)

      איתי1960 , 14/09/09 20:36


      IP: 79.179.116.97 דווח על תגובה זו

  • 42.

    מפחיד

    גל, 14/09/09 17:38

    צריך לשנות את החוק ולקבוע מדרגה נוספת בין רצח להריגה. ההבנה האינטואיטיבית שלי היא שהריגה היא תאונה, ואילו כאן היה מעשה מכוון שתכליתו בסבירות גבוה ליטול את חייו של אדם אחר.

    IP: 93.173.10.186דווח על תגובה זו

  • 41.

    הקלות הבלתי נסבלת של מינוי שופטים מפגרים וחסרי בינה בסיסית (ל''ת)

    האלימות מתחילה מבתי המשפט, 14/09/09 17:30


    IP: 84.109.160.136דווח על תגובה זו

  • 40.

    הם לא שופטים הם טיפשים!!!!!!!!! (ל''ת)

    עופר, 14/09/09 17:26


    IP: 84.228.60.80דווח על תגובה זו

  • 39.

    מכת מדינה

    אזרח, 14/09/09 17:26

    פסקי דין כאלה הפכו למכת מדינה.
    כמו השופט משה דרורי (קופאית ממוצא אתיופי שנדרסה).
    ולא רק, גם השחיתות שלא פוסחת על מערכת המשפט השופט העילוי דן כהן (השופט שברח לפרו - קיבל שוחד בהיקף של מיליוני שקלים).
    וזו רק במערכת המשפט. ומה נלין על השחיתות השילטונית ??

    IP: 77.125.89.198דווח על תגובה זו

  • 38.

    צריך לשנות את החוק, לאפשר לתבוע שופטים.

    מיכאל י-ם, 14/09/09 17:24

    אם שופט דן מישהו אלים לתקופת מאסר קצרה ואותו אדם השתחרר וחזר להיות אלים. על אותו השופט לתת את הדין, הוא חייב להיות חשוף לתביעה אזרחית. לא ייתכן ששופט יהיה מעל החוק.קבלן שבנה בצורה רשלנית מותר לשפוט אבל שופט ששפט בצורה רשלנית אי אפשר?!
    השופטים שאמורים להגן עלינו מתרשלים בתפקידם, מחזירים עבריינים לרחוב. לכן הרחובות שלנו נראים כפי שהם, לכן אין בטחון אישי. כבר נאמר במקורות: מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר אל רחמנים. הדבר מתקיים בשופטי ישראל כל יום. הם מרחמים על האכזרים שבפושעים, ודנים אותנו לחיות בפחד!

    IP: 212.199.69.1דווח על תגובה זו

    • 100000000000000000000000000000000000000000000% צודק (ל''ת)

      1000000000000% צודק, 14/09/09 23:57


      IP: 95.86.72.203 דווח על תגובה זו

    • זו שטות ממדרגה ראשונה

      השופט, 15/09/09 03:02

      אין שום טעם לשפוט שופטים.
      ישנם חוקים וגזר הדין הינו ביטוי לפרשנותו של השופט את החוק.כלומר אם בעיני הציבור פרשנות מסוימת אינה טובה הוא חיב לדרוש מהמחוקק לשנות את החוק ולא לרוץ ולהעביר ביקורת (שאינה בונה ואין לה כל השפעה) על השופט.הבנתם את זה זילותניקים?
      הבעיה היא שאין הפרדת רשויות כלומר השופטים אינם נבחרים בידי הציבור (כנבחרי שתי הרשויות האחרות) כי אם בידי גלעד ארדן (ועד לפנסיה-בלי קדנציות)....זה למה.
      מבחינת השלטון הכוחני,העצלן והבלתי מוסרי,עדיף לאנוס את הדמוקרטיה (הפרדת רשויות מוחלטת) ולמנות שופטים מטעם מאשר לחוקק חוקים נכונים,מוסריים ודמוקרטיים בפשטותם...מה לא ברור כאן?

      IP: 79.182.76.222 דווח על תגובה זו

      • אתה יודע מה? (ל''ת)

        גם אתה צודק, 15/09/09 11:44


        IP: 95.86.72.203 דווח על תגובה זו

  • 37.

    ניסיתי לעשות סדר

    פרידמן, 14/09/09 17:23

    פרופסור פרידמן רצה לעשות סדר במערכת המשפט המטונפת שלנו, אבל לא נתנו לו. השופטים הטיפשים האלו הורגים אותנו

    IP: 212.68.144.42דווח על תגובה זו

  • 36.

    בואו נצעק כמה השופטים פה פלגמטים ממגדל שן...מזלם שהילדים שלהם סגורים..

    יאבו, 14/09/09 17:17

    בבית.

    IP: 84.110.78.45דווח על תגובה זו

  • 35.

    WHY NO ONE DOES ANYTHING...

    DAVE, 14/09/09 17:16

    EVEYONE LIKE TO COMPLAINE ABOUT THE JUSTICE SYSTEM, BUT NO ONE DOES ANYTHING TO CHANGE THE SYSTEM. WHAT ABOUT DEMONSTRATION IN FRONTB OF THE PRIMEMINISTER RESIDENT.

    IP: 205.188.116.131דווח על תגובה זו

    • yeah,

      מ.ש, 15/09/09 09:18

      what about it?

      IP: 217.132.53.67 דווח על תגובה זו

  • 34.

    מערכת המשפט רקובה!!! (ל''ת)

    אוי לנו, 14/09/09 17:14


    IP: 64.20.14.130דווח על תגובה זו

  • 33.

    עכשו הבנתי למה הדתיים שונאים את הבית משפט (ל''ת)

    יונתן מרמת גן, 14/09/09 17:12


    IP: 80.179.91.24דווח על תגובה זו

  • 32.

    איך אמרה המשוררת:שלום,אני נוסעת. (ל''ת)

    ג.ר., 14/09/09 16:59


    IP: 84.228.117.85דווח על תגובה זו

    • בלונדון לא יותר טוב. (ל''ת)

      שיר, 14/09/09 23:58


      IP: 95.86.72.203 דווח על תגובה זו

  • 31.

    יציאה מהבית עם סכין=כוונה לרצח (ל''ת)

    לשנות את החוק!, 14/09/09 16:53


    IP: 192.114.23.18דווח על תגובה זו

  • 30.

    מערכת המשפט הישראלית???בעעעעע.....בא לי להקיא! !אני רציני!!! (ל''ת)

    שלום, 14/09/09 16:43


    IP: 82.81.145.129דווח על תגובה זו

  • 29.

    או.קי. קראתי, הבנתי ועכשיו נותר לחכות לרצח הבא... (ל''ת)

    סאן שיין, 14/09/09 16:42


    IP: 10.236.10.69דווח על תגובה זו

  • 28.

    מערכת המשפט היא הבעיה ולא הפתרון.

    amir, 14/09/09 16:41

    ביום ששחררו את דמיאניוק הבנתי שמערכת המשפט נרקבה.
    עונשים קלים שופטים מנותקים וסחבת איומה צריך להרוס ולבנות מחדש, אין פתרון אחר.

    IP: 212.150.85.66דווח על תגובה זו

  • 27.

    שופטים מטומטמים!!!!!

    אזרח מודאג, 14/09/09 16:35

    כנראה ששום דבר,אבל שום דבר שיקרה במדינה הזאת ויהיה נורא ככל שיהיה לא יניא את השופטים שלנו מקבלת החלטות מטומטמות כגון זו שלפנינו.ילמדו אותי השופטים הנכבדים:''האם בו אדם מן היישוב יוצא לרחוב כשסכין בידו??.בוודאי שלא.מי שיוצא עם סכין מעיד על עצמו שהוא מחפש קורבן!!!! בוודאי שלא היתה לו כוונה לרצוח דווקא את המנוח פושע כזה מחפש לו קרבן -כל אחד שמזדמן לדרכו ולכן אין פה בכלל שאלה של כוונה להמית דווקא את המנוח-יש פה כוונה ברורה לרצוח מישהוא-כל אחד!!!!!חבל מאוד שלא הורשע ברצח-עכשיו יקבל גם עונש מצחיק ומגוחך כפי שאוהבים לתת השופטים שלנו.....

    IP: 194.90.163.100דווח על תגובה זו

  • 26.

    אם זה לא רצח אז מה כן? מי יוצא מהבית עם סכין? (ל''ת)

    לקרוא ולבכות, 14/09/09 16:29


    IP: 80.132.101.201דווח על תגובה זו

    • רצה אולי לקטוף ולקלף תפוזים? (ל''ת)

      ?, 14/09/09 23:58


      IP: 95.86.72.203 דווח על תגובה זו

  • 25.

    מגוחך (ל''ת)

    עצוב מצחיק, 14/09/09 16:28


    IP: 84.229.81.190דווח על תגובה זו

  • 24.

    בתי המשפט בישראל שערורייה, אנרכיה מוחלטת (ל''ת)

    יוסי, 14/09/09 16:26


    IP: 194.90.133.162דווח על תגובה זו

    • מה פתאם יוסי,באנרכיה אין רציחות כאלה

      האנרכיסט, 15/09/09 02:48

      אנרכיה הינה תנועה חברתית שמנסה לצור מצב בו אין שלטון מדכא מנצל ומשפיל.
      באנרכיה אמיתית החברה יודעת טוב מאד כיצד לטפל באנשים כמו קורש ולנטרל אותם עוד לפני שהם יוצאים לרחוב מוטרפים עם צמאון לדם וסכין בכיס.
      במקום להבין שהאנרכיה היא המצב היחידי בו יהיה נתן להמנע ממקרים כאלה,אתה מיחס לה את החוליגניזם הכיאוטי שהשלטון הנוכחי מיצר ממש מול פניך.כלומר לרע קורא טוב ולטוב קורא רע.
      לידיעתך זו ממש טרגדיה,משום שרק באנרכיה אמיתית תוכל להפתר בעית האלימות ואתה דוחה אותה על הסף ולא מבין מדוע המצב רק הולך ומחמיר....

      IP: 79.182.76.222 דווח על תגובה זו

  • 23.

    השופט שפט אותנו לחיי פשע , עבריינות ואלימות

    יהודה, 14/09/09 16:25

    בתי המשפט אשמים באלימות ולא המשטרה.
    מי שמסתובב עם סכין בכיס, בסופו של דבר יגרום להרג.
    השופטים חיים בבועה מנותקת מציבור שומר החוק.
    כבר אי אפשר להסתובב ברחוב בבטחון.
    הגיע הזמן לעונשים חמורים ואף לעונש מוות.

    IP: 192.116.207.179דווח על תגובה זו

  • 22.

    למה קובעת הכוונה כשיצא מביתו? כששלף את הסכין ודקר! (ל''ת)

    גל, 14/09/09 16:25


    IP: 85.250.240.98דווח על תגובה זו

  • 21.

    אז הנאשם יצא עם סכין קפיצית בשביל.... מה בעצם?

    פנדה , 14/09/09 16:25

    שופטים ארורים, אני ממש מאחל לכם בכל הלב שתתקלו באדם שיצא עם סכין קפיצית מביתו אבל ''לא חיפש קורבן להמתה''.... פשוט חלאות, אין מה לדבר, הרי לא היה כאן עניין של חוסר בראיות וכו'. מאחל לכם מכל הלב שתרגישו על בשרכם מה זה הרגשה של סכין ננעצת ויוצאת, פעם אחר פעם!!!

    IP: 10.236.11.247דווח על תגובה זו

  • 20.

    הוא הכניס לו סכין לחזה בעומק 9 ס''מ ולא התכוון להרוג ?

    אבנר - ארה''ב, 14/09/09 16:25

    היה כאן רצח לא הריגה , הקלות הזאת שבה כל ערס מוציא סכין ושוחט אדם שלא נראה לו זה אך ורק בגלל קלות העונשים של בית המשפט .
    בארה''ב אחד כזה היה מקבל מאסר עולם בלי אפשרות חנינה במקרה הטוב , במקרה הרע זריקת מוות.

    IP: 24.193.181.223דווח על תגובה זו

  • 19.

    למה אין עדיין רצח מדרגה שנייה ?

    ניר י-ם, 14/09/09 16:24

    אדם השולף סכין ודוקר אדם בכל חלקי גופו עושה זאת לשם מטרה אחת בלבד - רציחתו של האדם.

    גם אם לא היתה לו כוונה תחילה (התנאי לביסוס עבירה של רצח) - עדיין היתה לו כוונה להמיתו.

    נתנאל קורש, יימך שמו וזכרו, הוא רוצח במלוא מובן המלא. זה שבית המשפט בישראל קבע שהלכה למעשה - הוא איננו רוצח - זו תעודת עניות למערכת החוק והצדק של ישראל.

    זו לשופטינו, ובוז עצום עוד יותר למחוקקינו

    IP: 94.159.216.26דווח על תגובה זו

  • 18.

    בתוך עמי אני יושב.... ?

    בקרוב אצל בן השופט, 14/09/09 16:20

    נראה כי פשוט לא רוצים לפתור בעיות במדינה !
    הבעיה המרכזית אינה המשטרה בניוגד למה שחושבים אלא מערכת המשפט !!!
    ר שופט מורם מעם יכול להתעלם ולהחליט שאין מדובר כאן ברצח אחד שאינו חי בתוך העם היושב ומשקשק בציון.....

    IP: 217.132.146.31דווח על תגובה זו

  • 17.

    אני עוזב ת'ארץ (ל''ת)

    דן דן, 14/09/09 16:19


    IP: 62.90.18.189דווח על תגובה זו

    • I already left thank god (ל''ת)

      Moshe, 14/09/09 17:42


      IP: 24.107.99.90 דווח על תגובה זו

    • האלו תזהר, עלינו לא מאיימים פה, בוא הנה לך מפה.... (ל''ת)

      סע לשלום, 15/09/09 00:00


      IP: 95.86.72.203 דווח על תגובה זו

  • 16.

    אוי אוי איזה שופטים זבל ישראלי (ל''ת)

    xxxx, 14/09/09 16:19


    IP: 79.176.118.85דווח על תגובה זו

  • 15.

    די לאלימות - די לערסים במדינה הזו (ל''ת)

    שי, 14/09/09 16:17


    IP: 192.118.30.102דווח על תגובה זו

  • 14.

    שופטי סדום ועמורה! (ל''ת)

    גד, 14/09/09 16:15


    IP: 87.68.32.35דווח על תגובה זו

  • 13.

    מי שהולך עם סכין בכיסו הוא רוצח בפוטנציה- אין שופטים בירושלים. (ל''ת)

    רעמסס, 14/09/09 16:15


    IP: 89.139.49.170דווח על תגובה זו

  • 12.

    מטומטמים, לשם מה היתה לו סכין קפיצית בכיס? לקלף תפוזים? (ל''ת)

    אריק, 14/09/09 16:13


    IP: 173.70.188.225דווח על תגובה זו

  • 11.

    שופטים נתעבים! בושה וחרפה למערכת המשפט בישראל! (ל''ת)

    ערן, 14/09/09 16:12


    IP: 93.172.7.32דווח על תגובה זו

  • 10.

    ''הנאשם לא יצא כשסכין ברשותו כדי.............

    N, 14/09/09 16:10

    לחפש קורבן להמתה, ודאי לא את המנוח''
    סוף ציטוט מקביעת השופטים.
    אז אולי שיסבירו לשם מה בן אדם נורמלי צריך להסתובב עם סכין קפיצית?
    ההסבר של השופטים אומר הכל על מערכת אכיפת החוק ועל בתי המשפט בארץ.
    לא צריך להוסיף כלום יותר.

    IP: 93.172.3.161דווח על תגובה זו

    • אתה צודק ובגדול...

      מזועזע, 14/09/09 16:27

      מה לא נאמר על מע' המשפט האידיוטית שלנו.
      דקר את הבן אדם בכל חלקי גופו ....
      אז הוא לא התכוון להרוג אותו , רק יצא לו במיקרה ..
      איזה אידיוטים... הפרקליטות לא הצליחה להוכיח
      אלוהים אדירים.
      את הבן אדם הזה היה צריך לזרוק לבור ולשכוח ממנו. בעוד 10 שנים נראה אותו מסתובב בינינו.

      IP: 212.235.71.13 דווח על תגובה זו

    • שופטים פשוט כסילים (ל''ת)

      רופאה, 14/09/09 16:30


      IP: 127.0.0.1 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק!!! בא לי להקיא!!! (ל''ת)

      שלום, 14/09/09 16:44


      IP: 82.81.145.129 דווח על תגובה זו

    • הסכין שימשה כקמע.... נגד עין הרע

      נאור, 14/09/09 16:44

      הסתכלו עלי אז יש לי את הקמע בכיס.
      ממש לא התכוונתי לרצוח....
      אולי שכולנו נתחיל ללכת עם קמעות בכיס
      ואוי לו למי שיעז ל'סתכל עלינו.

      תחי פרשנות השופטים.

      IP: 132.64.40.174 דווח על תגובה זו

    • צודק.כשישתחרר ירצח שוב. דם הקורבנות על השופטים. (ל''ת)

      panacea , 14/09/09 17:51


      IP: 192.168.0.97 דווח על תגובה זו

  • 9.

    מה הקשר בין דקירות בכול חלקי הגוף לבין כוונה לרצוח ?

    יניב, 14/09/09 16:10

    זה ברור שמישהו שדקר 2 דקירות באיזור החזה לא התכוון לרצוח.

    IP: 87.69.158.119דווח על תגובה זו

  • 8.

    יש צדק בעניינים - וגם בעניים!

    לכל מטבע שני צדדים, 14/09/09 16:08

    מה זה הדבר הזה ''להסתכל''? שישלם!
    חוצפה...
    גם הבחור השני היה ''חמוש'' עם בקבוק בירה-שתוכנו תרם ללא ספק להשלחת הבקבוק...

    IP: 212.199.220.114דווח על תגובה זו

  • 7.

    לא נורא נו, זה לא הבן של השופט, אז מה העניין ? (ל''ת)

    שופטים = כלבים, 14/09/09 16:07


    IP: 93.173.199.206דווח על תגובה זו

  • 6.

    אחרי שהוא זרק עליו בקבוק הוא החליט לרצוח אותו

    דוד, 14/09/09 16:05

    זה רצח בכוונה תחילה.
    בכל מקרה, מה זה חשוב, העיקר כמה שנים הוא קיבל?

    IP: 77.127.112.7דווח על תגובה זו

  • 5.

    שופטים מנותקים

    ליאת, 14/09/09 16:05

    הבן-אדם שלף סכין ודקר את המנוח בכל חלקי גופו מספר רב של פעמים אבל ''לא התכוון לרצוח אותו????''? פשוט ביזיון!
    לשופטים במדינת ישראל יש חלק גדול בעליית האלימות בחברה.

    IP: 217.132.251.135דווח על תגובה זו

  • 4.

    אם זה לא רצח - אז איך מוגדר רצח?

    ציוני, 14/09/09 16:04

    זו הבעייה כאן. כל רוצח ואנס יוצא עם עונש מגוחך..

    IP: 82.81.59.220דווח על תגובה זו

    • הגדרה לרצח

      שופט מזדמן, 14/09/09 16:58

      בכדי לקבל כתב אישום לרצח, צריך להוכיח שהייתי תוכנית מתועדת מראש, עם מספר שותפים, שהיה שימוש בכלי נשק כלשהו (חניקה לא נחשב!) ושהשופט עצמו היה עד למעשה.
      אם כל זה אינו מספיק, לא נורא... ע''ד טוב ועסקה טובה יסדרו את העניינים ותצא בסוף עם דו''ח חנייה בלבד, ובתשלומים נוכים.
      הבנת את זה, מר ברוך?

      IP: 212.199.220.114 דווח על תגובה זו

  • 3.

    אם הוא היה ערבי הוא היה מורשע ברצח (ל''ת)

    יוני, 14/09/09 16:02


    IP: 212.150.224.118דווח על תגובה זו

  • 2.

    להביא 100 שופטים יהודים מארה''ב!! דחוף!!!!!! (ל''ת)

    ישראל, 14/09/09 16:02


    IP: 212.143.139.191דווח על תגובה זו

    • רצוי מאיזה מדינה דרומית בארה''ב, ועדיף לא יהודים. שלא ירחמו יותר מדי. (ל''ת)

      ........., 15/09/09 00:03


      IP: 95.86.72.203 דווח על תגובה זו

    • שופטים גויים עדיפים בהרבה (ל''ת)

      גוי של שבת, 15/09/09 14:16


      IP: 89.138.233.225 דווח על תגובה זו

  • 1.

    הוציא סכין דקר אותו מספר פעמים אבל לא התכוון לרצוח

    השואל, 14/09/09 15:59

    מה הוא בדיוק חשב שיקרה אחרי כל כך הרבה דקירות?

    IP: 62.219.163.206דווח על תגובה זו