• 57.

    אוי, כתבה מיותרת(לא נורא יש כמוהה הרבה לאחרונה) (ל''ת)

    עופר ילין, 16/09/09 07:00

  • 56.

    אנא בן תמשיך ללא מורא להביע דעותיך,המשקפות נאמנה את המציאות. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 15/09/09 10:06

  • 55.

    במה הדבר מדובר?

    B, 15/09/09 04:30

    לא , אדון כספית לא הגזמת. למה שנזכור? מה הוא היה נשיא המדינה? ראש ממשלה? רמטכ''ל.
    הוא היה טייס קרב לאבא מפורסם. אפשר להסתכל על זה אחרת.
    משפחת רמון רבת הישגים ורונה רמון עם ביש מזל.
    עוד מאות חיילי צה''ל יהרגו בעתיד, אז?
    חדש לך?
    לך תמצא עבודה, כספית!!!

  • 54.

    touched deeply by your artical

    mira weitzman, 15/09/09 02:13

    ben kaspit so well written

  • 53.

    בן כספית,עיתונאי קטן וטרחן...אני יותר אזכור איפה הייתי

    צח, 15/09/09 02:12

    בשבוע שעבר ,עת נהרג לוחם גולני ליד פתח ביתו,שהוא טרגדיה יותר גדולה.
    ולגבי אסף:חבל עליו ,וכואב הלב,אולם יש לזכור שהוא בחר ללכת בדרך זו ,ואמו אישרה לו זאת.בצבא יש תמיד סיכונים,במיוחד בתפקידים קרביים כמו טייס קרב.

  • 52.

    בן כספית אתה חי בסרט (ל''ת)

    יהודה, 15/09/09 01:48

  • 51.

    הרעלת כספית

    בן הביתה, 15/09/09 00:22

    קשקשן אתה.יום אחרי ואני לא יודע איפה הייתי.קשה למשפחת רמון אבל מפה ועד איזכור גח''ל וכו'.מה עם כל החיילים ההרוגים ביום יום? -אם יהיה מקרה נוסף בו יהיה חלל שני במשפחה אתה גם תפרסם מאמר אידיוטי כזה.מה שכן בן מכיר משהו על אתרוגים-ועכשיו עונת האתרוגים:האם יש משהו שאנו לא יודעים?

  • 50.

    תאמת לא זוכרת היכן הייתי כשאילן רמון נפטר ז''ל (ל''ת)

    די כבר עם זה, 14/09/09 23:24

  • 49.

    General patton qoute

    michael katz, 14/09/09 22:29

    It is wrong and foolish to morn the dead instaed we should thank god that he provided us with such fine men.
    a quote from general patton 

  • 48.

    מזכיר לי את פסטיבל האבל של ג'ון קנדי הבן

    גדי יערי, 14/09/09 20:23

    כשהוא נהרג בתאונת טיסה לפני מספר שנים, אבל להגיד שאני זוכר איפה הייתי כשנודע על מותו... נו, באמת.

  • 47.

    בן כספית! אתה גרמת להמון הרוגים על ידי ההתנתקות שאתה העלית על סדר היום

    אלי, 14/09/09 20:06

    אנחנו עוד אבלים על ההרוגים שאתה גרמת לנו, וכל פעם שאתה כותב משהו זה מגביר את הכאב.
    אנא שב בשקט.

    תנחומים כנים למשפחת רמון, מפליא לראות משפחה ציונית כזו, כמו פעם.

  • 46.

    אולי מספיק? שתי נקודות לסדר היום:

    מיקו , 14/09/09 18:50

    1. די נמאס מכל הפסטיבל סביב מותו של אסף רמון. אין צורך לחזור על נתוני התאונה, אבל מכאן ועד יום אבל לאומי הדרך עדיין ארוכה. אז הבן של אילן רמון, טייס החלל הראשון של ישראל, מת בתאונת אימונים. עם כל הצער שבדבר - אז מה? טייסים נוספים מתו עם השנים בתאונות מטוס, חיילים קרביים נהרגו מ''אש ידידותית'', למה אז זה לא יום אבל והיום כן? מישהו בכלל ידע מי זה אסף רמון לפני שהוא נהרג? וההתגייסות של כל הממשלה, וביבי מבטל פגישה עם ג'ורג' מיטשל כדי להגיע להלוויה? הרי כל בר דעת יבין שנעשה כאן ספין פוליטי! עכשיו ידברו על אסף רמון, מלח הארץ, הבן של, ולא על הקפאת הבניה בהתנחלויות, עליה אמור היה ביבי לשוחח עם מיטשל. די לפופוליזם, ממשלה מרושעת מנצלת מוות כדי לעשות מסחרה, איכס!
    2. בן כספית, הגזמת! עצוב מאוד שרונה רמון נפרדה מבעלה והבן שלה בנסיבות טראגיות, אבל להתאונן על כך ש''אין חלוקת נטל''? הרי אתה אומר בזאת שמישהו אחר היה צריך למות, לא אסף רמון, כי הוא כבר השני במשפחת רמון שנהרג. אז מוות של בחור צעיר והפיכת אמו/אביו להורים שכולים עדיפה על מוות של אסף רמון? תתבייש לך, בן כספית, אין מוות עדיף על מוות אחר!!

    • כמה שאתה צודק

      אסי, 14/09/09 20:48

      כל הכבוד שמישהו אומר את מה שהיה צריך להאמר כבר אתמול נמאס מכל הפסטיבל התקשורתי הזה

  • 45.

    די מספיק עם פסטיבל האבל הזה, יהי זכרו ברוך. (ל''ת)

    להכנס לפרופורציות, 14/09/09 17:56

  • 44.

    השתגעתם??? זה מראה לנו מה היה קורה אם בן של..... היה נופל בשבי

    moby, 14/09/09 15:33

    אבוי למשפחת שליט המסקנה הם צרכים לרוץ אחרי נבחרי העם לפגישה ומסתבר שיש להם זמן ל''תת כבוד אחרון'' לבן של......
    למה לטקס האזכרה של חברי סרן דרור הם לא הגיעו? הוא באמת לא בן של אף אחד ו''רק נהרג בפעולה מבצעית ולא בתאונת אימונים''
    אתם השתגעתם....
    משתתף בצער משפחת רמון מי ייתן ולא תדעו עוד צער.

  • 43.

    השבוע נרצח לוחם בגולני עי שיכור פלילי-האם זה לא מזעזע מספיק את התקשורת

    אבי, 14/09/09 15:00

    נפלאות דרכי התקשורת.ידיעות אחרונות מוקדש כמעט כולו למשפחת רמון וזה בסדר גמור.
    אבל יש עוד משפחות שהקריבו את יקירם והם מקבלים מאמר תבניתי שבו העיתונאי מחליף רק את שמות האנשים.

  • 42.

    יש ישראלי כזה: אני.

    רפאלה נדר, 14/09/09 14:20

    מותו של אסף רמון הוא אסון, וזו טרגדיה נוראה למשפחה. לא יותר מזה. משפחת רמון אינה ראויה לדמגוגיה השוביניסטית הדביקה מהסוג שחירטט כאן כספית.

    • כל הכבוד, רפאלה! מסכים עם כל מלה! (ל''ת)

      עמנואל חייט, 14/09/09 15:25

  • 41.

    בן היה ויהיה לא שרלטן של מילים

    חן אדון , 14/09/09 14:09

    אתמול ושלשום נרצחו אנשים תמימים בארץ . לכל אחד מאיתנו כמעט , יש קרוב וחבר שנפל בקרב, אז אני ממש לא אזכור היכן הייתי כשאסף ז''ל נפל , ממש לא , כן אזכור את עשרות חברי, נפלאים וענווי דרך שמתו במלחמות ישראל ודמם ונשמתם יקרים לי לא פחות ובעצם הרבה יותר מזכרונו של אסף יקר ככל שיהיה - די עם הפסטבלים האויליים הללו - די , דמם של כל הנופלים סמוק באותה מידה ואת הכבוד והיקר יש לתת לכולם ובאותה מידה.

  • 40.

    תנחומי לרונה והמשפחה אבל קצת נסחפתם

    גילי, 14/09/09 14:03

    אכן מדובר בטרגדיה אבל הפסטיבל התקשורתי עם כל הקלישאות האמריקאיות מפחיתות מחשיבות מותם של לוחמים טובים אחרים- אתם עושים עוול לאסף ז''ל, הטירוף סביב מותו ישאיר טעם רע להמוני העם שלא נמנים עם האליטה הסובבת את המשפחה.

  • 39.

    עוד תאונה , עם כל הצער שבדבר, כל יום נהרגים ככה אנשים, קצת פרופורציות

    nana, 14/09/09 13:59

    לא צריך לדכא את כל העם עכשיו !!

  • 38.

    אנא מוש עארף

    אזרח ישראלי, 14/09/09 13:46

    איפה הייתי כשקרה זה. אבל עכשיו אני בכפר בישראל, זה נחשפ?

  • 37.

    ריגשת בדבריך בן - תודה (ל''ת)

    אמיר, 14/09/09 13:31

  • 36.

    בעיקר נורא

    שירה, 14/09/09 13:31

    המקום הזה נורא, לא כל כך מופלא.
    די לעשות אידיאליזציה מהמוות. די. זה לא נורמלי.
    לא נורמלי להורה לשלוח את ילדיו למקום בו הם עלולים למצוא את מותם. זה נוגד כל אינסטינקט הורי.
    הצבא צריך לאסור גיוס קרבי לבני ובנות משפחות שכולות.
    כמה תמים שזה נשמע, הלוואי שיום אחד יהיה פה שלום אמיתי ולא נצטרך יותר צבא ולא ילדים מתים. נחיה כמו אומה נורמלית, בה המוות זה דבר אישי ולא לאומי, טראגי בלבד, ולא הירואי.
    תנחומים לרונה רמון ושלושת ילדיה שנותרו. מי יתן ולא תדעו עוד צער

  • 35.

    לא לעניין

    משה, 14/09/09 12:32

    זה נסיון מאולץ ליצור פה גיבור אינסטנט.
    אין ספק שמדובר בטרגדיה גדולה למשפחה אבל הנסיון הזה פתאום ליצור, יש מאין, גיבור לאומי ממישהו שעד עכשיו לא ממש הכרנו או ידענו עליו הרבה הוא מאולץ ודי מבזה את המת.

    מאחר והיה לי קשר עקיף כלשהו לאסף רמון אני יכול להעיד שלפחות לדעתי באמת מדובר על ילד שהיה ראוי לכל השבחים שנאמרו עליו, אבל זה נכון ברמה האישית, לא הלאומית.

  • 34.

    אני לא זוכר (ל''ת)

    ytre, 14/09/09 12:12

  • 33.

    קצת מוגזם אבל לא נורא כנטען ע''י רבים

    ראובן, 14/09/09 12:07

    מיותר ולא נכון להפריד בין דם לדם.לבי לבי עם רונה רמון ושלושת ילדיה שנותרו עמה,אבל אין משהו שונה במותו הטראגי של אסף ממותו של כל טייס או טנקיסט שנפל,חללי אסון המסוקים ועוד טובי הבנים,אבל עם זאת,הגורל הכה פעמיים באותה משפחה,אילן רמון היה סמל כישראלי הראשון בחלל-ואני לא מגדיר אותו כגיבור ישראלי למרות שהשתתף בתקיפת הכור-אבל יש משהו בולט באסון זה,בדיוק כפי שארה''ב התחברה למות בנו של קנדי שנספה כזכור גם בתאונת מטוס.

  • 32.

    כתמיד בן כספית משקף נאמנה את העובדות,רגשת אותי בדבריך תודתי לך. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 14/09/09 12:00

  • 31.

    התגרות מכוונת בגורל..

    אב שכול, 14/09/09 11:47

    1. אהיה לא פופולארי אבל אומר שלרונה יש הרבה להלין על עצמה על כך שחתמה לבנה לשרת כטייס.
    בשום פנים ואופן לא הייתה צריכה לחתום.
    כעת מצפב לה עתיד איום. אני יודע.

    2. לפני שישה חודשים לאסף רמון ז''ל נכבה מנוע,באמצע הטיסה.
    זה היה אות אזהרה להפסיק לטוס.
    הוא ל-א הפסיק.

    3. נא להפסיק עם מילות הספד ,מלאי פאטוס.מליצות.
    הרבה נפלו ( ובקרב) לפני אסף ז''ל ולאף אחד זה לא היה איכפת חוץ מההורים...

    3.

  • 30.

    תשמור את השפיכות שלך לספר שתכתוב,לי הודיעו בצ'ט של פייסבוק,בספק ...

    יאבו, 14/09/09 11:20

    ...אם אני אזכור.

    את ליאור וישינסקי הרגו במהלך פעילות,אתה זוכר גם את זה אני מקווה או שאנחנו בזיכרון היומי של העיתון שלא מחזיק מעבר ליומיים העלובים שהדיו עוד יציב על הנייר.

    ליבי ליבי על כל אם שאיבדה את בנה בתאונת עבודה,ובפרט לאלה שהילד גם עזר בפרנסת הבית ובלכתו המשפחה נהרסה לגמרי.

  • 29.

    אני לא אשכח ש-YNET פרסם במבזקים ידיעה: מעבורת החלל של רמון נחתה בהצלחה (ל''ת)

    אורן, 14/09/09 11:19

  • 28.

    לא נסחפת קצת?

    ליאור, 14/09/09 11:17

    בן כספית לא יודע להבחין בין טפל לעיקר. זה אסון נורא, אבל זה לא רצח רבין, גם לא מלחמת יום כיפור.

  • 27.

    נורא להגיד את זה, אתה מגזים ובזה אתה הופךאת האבל לפאתטי (ל''ת)

    עופר, 14/09/09 10:39

    • נכון. אני חשוב שגם ההגזמה ביממה האחרונה פוגעת במשפחה. (ל''ת)

      עמנואל, 14/09/09 12:42

  • 26.

    כבר שכחתי!

    ירון, 14/09/09 10:11

    גם אני רציתי להתגייס לקורס טייס ,אבל,
    מה לעשות יש לי פרופיל 97 ואין לי פרוטקציה
    לכן התנדבתי לצנחנים .
    צריך לבדוק איך התקבל לקורס טייס למרות שיש לו בעיית ראייה.

  • 25.

    איזה מאמר נשפך - אני לא אזכור !

    ron, 14/09/09 09:40

    ולא בגלל שאני לא אוהב את הסיפור,

    זה גורל, והבן בחר ללכת בדרכי אביו,

    יום אבל לאומי ? אזכור לעולם איפה הייתי ? לא.

    אני לא מתחבר אוטומטית כשאומרים לי להיות עצוב או לבכות,

  • 24.

    אל תעשה גם אתה פסטיבל ממותו של אסף ז''ל- ונא לא לצנזר. (ל''ת)

    רעמסס, 14/09/09 09:40

  • 23.

    אפשר להתאבל על מותו ללא עת .....

    GREEN, 14/09/09 09:39

    אפשר להתאבל על מותו ללא עת גם בלי קלישאות נדושות.

  • 22.

    למה נעלם ? צא מהמערכת ומהפסימיות הכרונית בסקטור

    אבירן, 14/09/09 09:36

    עם ישראל עודנו משופע באנשים איכותיים, מאמינים ואידיאליסטים. מה הבעיה ? אף אחד מהם לא עובד בגופי התקשורת. ליבי על הטרגדיה שעוברת המשפחה.

  • 21.

    פלגיאט אינה הולמת הספדו של רמון

    Vox Ami , 14/09/09 09:15

    אין אדם שלא יזכור איפה היה ומה עשה באותו יום ( מותו של קנדי )

  • 20.

    בעת ההיא ידום

    האלוף , 14/09/09 09:10

    באם יש או קיים פסוק למצב מסויים הרי הפסוק והמשכיל בעת ההיא ידום .באם כלם היו שותקים אמש וכאבים את הכאב העצום פנימה היינו ניראים טוב יותר .ברור שהתקשורת במיוחד הלקטרונית חייבת למלא משבצות זמן שנפלו להם מן השמיים במיוחד שריאליטי יותר מזה אין בנמצא.אוסף השטוחות אמש שבר שיא גינס וכל אחד ניסה להראות עצמו חכם גדול יותר ופילוסוף מין השורה הראשונה.איך אפשר להסביר אסון כזה צרוף מקרים כזה אפילו משה רבנו לא היה מוצא תשובה והיה אומר הראני נא את דרכך .לכן כלם העיתונאים הפרשנים הכתבנים פעם אחת שבו בשקט יפה שתיקה לחכמים וכל שכן לטיפשים ושלא נדע צער

  • 19.

    מאמר נפלא

    יהונתן, 14/09/09 09:09

    של בן כספית.
    ולמקטרגים, המעטתכם בערכו של האבל על אסף רמון לא באה כדי להגדיל את ערכו של האבל על חיילים אחרים, מפורסמים פחות, אלא להגדיל את מנת הציניות והאנוכיות שהיא חלקנו הרגיל בארץ הזו, ושבגללה אנשים כמו אסף רמון נדירים כל כך.

  • 18.

    תמיד לסלבריטיז יש דם כחול יותר ולכן ה''אבל הלאומי''

    י, 14/09/09 08:57

    כבר מתו לנו טייסים אנונימים בתאונות בלי שיזכו לטור מבן-כספית. זה לא אומר שהם היו פחות טובים.

  • 17.

    לא אוהב ולא אהבתי מעולם את בן כספית

    אור הלר, 14/09/09 08:49

    אין לי מושג למה ?אבל אני לא אוהב בלשון המעטה את בן כספית .האם מישהו יכול לעזור לי בענין ?

  • 16.

    גם כספית חייב לחגוג על הגוויה של אסף רמון ז''ל (ל''ת)

    מאוס מאסנו בך כתבלב בזוי, 14/09/09 08:39

  • 15.

    אתה חייב לכתוב ספר! (ל''ת)

    קוראת, 14/09/09 08:18

  • 14.

    אתה חייב לכתוב ספר! (ל''ת)

    קוראת, 14/09/09 08:18

  • 13.

    דווקא לא

    אריק, 14/09/09 08:16

    השכול והכאב של המשפחה כבד מנשוא אין ספק
    אבל אני לא מבין למה ההתעקשות לנסות להפוך אותו לכאב ושכול לאומי

    אני לא זוכר איפה הייתי, וההשפעה של האירוע על החיים שלי הייתה מינימלית אם לא אפסית

    כנ''ל לגבי האירוע הנוכחי

    ושוב, תנחומי למשפחה

  • 12.

    אני התעצבתי וליבי נשבר, אבל קצת פרופורציות

    יגאל, 14/09/09 07:46

    יש עוד חללים שקולם נדם ואיש לא שם לב והמשכנו בחיינו כאילו כלום ... אז צריך לזכור את כולם באותה מידה
    זיכרונו לברכה וזיכרונם לברכה

  • 11.

    מה אתה רוצה ?

    שמואל ב', 14/09/09 07:35

    הכתיבה שלך היא ממש... אנחנו חיים את זה יום יום לידיעתך ! כמה טייסים חילצת מבין שברי מטוסם ? כמה שיריונאים חילצת מבין הלהבות ? חפש לכתוב משהו מרגיע ,אנחנו הלוחמים מבטינו אטום אך נחושים !הקמנו כאן מחדש את המדינה בארצנו והמייטב גם משלמים בחייהם !!!

  • 10.

    MA ATA OMER, ITONAI KATAN (ל''ת)

    BAZ LACHEM, 14/09/09 07:17

  • 9.

    מה מרגישות השפחות השכולות שבנם נפל והוא לא היה הבן של

    ספטמבריו, 14/09/09 07:14

    כל הרעש הזה כל התגייסות התקשורת לא לעניין.נפל טייס.עצוב כואב אבל למה להפריד בין דם לדם.העיסוק במשפחה הזאת הוא לא עיסוק בכאב ובשכול הוא פורנוגרפיה תקשורתית.
    ממש מזעזע.

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      אריק, 14/09/09 08:17

    • צודק בהחלט (ל''ת)

      איציק, 14/09/09 09:31

    • ככה זה במדינה הזו

      יהודי, 14/09/09 14:19

      כולם שווים אבל יש כאלו ששווים יותר.

      תנחומי למשפחה, שכל ה''הילה'' שמפמפמים סביבה לא תועיל להם בלילות של בדידות, מקוה שמילותי רגשותי הכנים , ובעיקר תקומת העם בארצו, כן יהיו להם לנחמה.

  • 8.

    נכון ,! עבור מי למעשה קיימים כאן יחדי הסגולה האלה כמו אילן , ואסף רמון

    אמת ויציב, 14/09/09 06:54

    כאשר רואים כאן אתה הרפש והגועל המתגוללים ברחובות, בכבישים, '' בבתי הספר'' בבתי החולים , בשווקים, במגרשי החניה , באיצטדיוני הספורט, בבנקים, בבורסה, בכל מקום אתה למעשה רואה אנשים מכוערים , רדופי אובססיות של אנוכיות, רוע, רשע, קמצנות, חמדנות, ווגאריות, אתה שואל , איך עדיין ישנם בתוכנו יחידי סגולה כמו אילן ואסף , איך ישנם עוד כאלה שחושבים שיש כאן עבור מה, ועבור מי, מפתיע בלתי ניתפס, אלה ועוד מעט כמותלם הם ל''ו צדיקים שבזכותם הסדום הזה עוד שור, אבל לא לעוד הרבה זמן, אלה הגיבורים האחרונים שהולכים ומתכלים, הולכים ונעלמים ,, לאחר מכן , נהיה זקוקים לחסדי שמיים, שההיסטוריה מלמדת שהם ממש לא יהיו כאן , !!

  • 7.

    בן כספית - לא מעוקצך ולא מדובשך (ל''ת)

    יעקב, 14/09/09 06:51

  • 6.

    כספית ! די כבר להיות עשוי מפלסטיק אמריקאי

    עדו, 14/09/09 06:50

    כל אחד יזכור היכן היה, עלק ! נו באמת ?

    די לפסטיבל ! זהו כאב גדול, אך הוא לא שונה

    מכאב על כל טייס וכל חייל שנהרג בדמי ימיו.

    המפורסמות של הקורבן, לא הופכת את הכאב

    לגדול יותר.

    • סוף סוף מישהו שפוי! (ל''ת)

      אני, 14/09/09 07:52

  • 5.

    ושום מילה על נתניהו (ל''ת)

    איך הצלחת?, 14/09/09 06:46

  • 4.

    בן כספית, עם כל הכאב הכעס והתסכול, הצלחת, מאמר מרגש ואמיתי........

    אמיר ב. , 14/09/09 06:43

    אבל גם ברגע קשה מנשוא זה לא אוכל שלא להיות ציני ולאמר לך, שמצאת את יעודך ואולי עלית על דרך חדשה,במקום גיבוב השטויות שלך ככתב פרשן מדיני פוליטי ובטחוני שאתה נכשל בו יום יום,ע''פ כתבה זו הוכחת את עצמך בכשרון רב וכעילוי ככתב אקטואליה.

    • מצטרף מכל הלב!

      צבי, 14/09/09 10:42

      וכמובן משתתף בצער המשפחה...

  • 3.

    אתה כותב יפה אבל רק מוסיף לנו על הכאב (ל''ת)

    י., 14/09/09 06:28

  • 2.

    בייחוד נורא, ופחות פחות מופלא

    ציוני במיל., 14/09/09 06:22

    עצוב נורא

  • 1.

    ben kaspit ,article

    mira, 14/09/09 06:10

    was touched by your article , you have written an abolute master piece

    • לא מסרת את החשבון בנק לקבלת התשלום עבור התגובה (ל''ת)

      מירה המחופפת, 14/09/09 09:03

      • חחחח וואלה

        סיגל, 14/09/09 09:24

        ''אין ישראלי שלא יזכור''

        בוא נגזים קצת. עם כל הכבוד, אנחנו לא זוכרים איפה היינו על כל חייל יקר שאנחנו מאבדים.

    • abolute master piece LOL.... you dont get out much

      ilan, 14/09/09 13:10

      now do you...