• 133.

    מפסטיבל שליט (בכיין כפייתי ) לפסטיבל רמון =העם אוהב מתים (ל''ת)

    נורא, 15/09/09 10:35

  • 132.

    למה מסתירים את העובדה שהוא נהרג עוד באויר.

    תושבת הר חברון, 15/09/09 09:36

    למה מסתירים את העובדה שהוא נהרג עוד באוויר. מישהו פגע בו. ראו את זה אצלנו בעיניים! אבל הצבא והעתונאים משתיקים.

  • 131.

    העתונאים=הם עיטים נשרים שעטים על טרף=רוצים בשר חי הרגע ועכשיו=בלי חמלה

    נ.כהן מאיזה חומר הם קורצו=אין להם משפחה=ילדים=דייי, 14/09/09 18:32

    ליבנו דואב עם משפחת רמון בזמן כזה אין מילים לנחם די בשתיקה והשתתפות בצערם העמוק שהוא הצער של כלנו. שהזמן ירפא את הפצע המדמם ושמעתה יהיו רק שמחות והמשפחת תגדל ותיפרח למרות הכל.

  • 130.

    עתונאות מושחתת וחסרת מצפון

    מיכאל, 14/09/09 18:08

    באמתלה של חופש הדיבור נודע לרונה רמון על מות בנה היקר מאמצעי התקשורת, צריך לשים גבולות למפלצת הקרויה עתונות, מדוע לא מפרסמים את שמות העיתונאים ואמצעי התקשורת שחשפו את דבר מותו של אסף לפני שצהל הודיע לאימו? התקשורת בעבר סיכנה חיים, במלחמת לבנון השנייה סייעו אמצעי התקשורת לחיזבאללה לטווח מטרות בישראל באמתלה העלובה של חופש הבטוי חייבים להפעיל את החוק ולהעמיד עתונאים לדין

  • 129.

    רציתי לומר שאוסף הטפשים שאני קורא כאן מזעזע ונזכרתי כי אין לי עם אחר ו

    סתת, 14/09/09 18:05

    נזכרתי גם כי אלה שלחמו אתי היו גיבורים שאם היו כותבים כאן היו נראים גם כן די מטופש.

  • 128.

    עצוב מאוד ואבל גדול לכל העם היהודי...

    עדי, 14/09/09 17:13

    עצוב באמת שעצוב מאוד... זה רק הגורל שולט בנו כנראה...

  • 127.

    ועדת אתיקה עם עונשי מאסר בפועל

    אורי, 14/09/09 14:39

    קודם כל תנחומים למשפחת רמון, אין מילים להביע את הצער והכאב, כל העם איתכם באבלכם.

    חופש העיתונות הינו ערך עליון וחשוב במדינה דמוקרטית. אך ללא אתיקה, ניתן כוח רב מדי בידי עיתונאים והאזרח אינו מקבל כלב שמירה אלא כלב תקיפה.
    יש להקים וועדת אתיקה שתורכב משופטים ועיתונאים ותהיה שקופה לציבור, וועדה זו תוכל לדון בתלונות נגד עיתונאים כולל פפראצי למיניהם ותוכל להמליץ על פתיחת חקירה משטרתית שסופה הגשת כתב אישום במקרים חריגים.
    האם משפחה אבלה לא זכאית למעט פרטיות??? ברור שכן, כל מי שעיניו בראשו יודע זאת.
    אם יש עיתונאי, צלם או סתם נודניק מזדמן שאינו מבין ומפנים זאת,יש למצות איתו את הדין.
    חופש דמוקרטי אינו מזמין פגיעה בצנעת הפרט או פגיעה מכל סוג בבן אדם אחר.
    זה מגעיל ומקומם!!!

    • אתה צודק.אבל לאנשים חסרי מצפון ומוסר-שום ועדת אתיקה לא תעזור. (ל''ת)

      panacea , 14/09/09 14:56

  • 126.

    ל''ת

    יטיב מלול, 14/09/09 14:30

    יהי זיכרו ברוך שיהיה להם רק טוב במשפחה ושלא תדעו עוד צער

  • 125.

    עצוב

    שולי לביא, 14/09/09 13:54

    אין מילים לנחם
    עצוב עצוב עצוב

    ועל התנהגות התקשורת חבל שכך קרה

  • 124.

    לקנוס את מערכות החדשות! (ל''ת)

    אסנת, 14/09/09 13:18

  • 123.

    ז''ל

    אייל, 14/09/09 13:15

    ז''ל

  • 122.

    יום הדין של התקשורת. האם יכו על חטא,או שימשיכו,ביוהרה,

    גל, 14/09/09 13:14

    לטעון שלהם הכל מותר ''בשם חופש הביטוי''?

  • 121.

    אין מלים בפי כמה עצוב וקורע . ליבי ממש נקרע

    יהי זכרם ברוך, 14/09/09 12:58

    ליבי אתכם משפחה יקרה. מה אפשר לומר בשעת צער שכזו. כואבת אתכם מאד.

  • 120.

    אסף רמון

    דורית, 14/09/09 12:31

    לבי דואב וכואב עם משפחת רמון רונה והילדים אני רק מבקשת לחזק את ידם.
    בעניין העיתונאים איזו חוצפה יש להם להגיע לבית המשפחה לפני שסופר למשפחה על האסון צריך פשוט לקחת להם את רישיון העיתונאי!!!!
    האם אין להם רגשות ורק סקופ או להגיע ראשונים לדווח על המקרה היה מאוד אכפת להם
    איפה החוק בעניין הזה למרות שלא נעשתה כל עבירה פלילית אך יש את העבירה הכי גדולה מכולם החדירה לפרטיות של המשפחה והמידע שהתקבל לעיתונאים

  • 119.

    מה עוד צריך לקרות כדי שהציבור יבין שכאשר התקשורת מדברת על חופש הביטוי

    פרנץ ק. , 14/09/09 12:27

    היא מתכוונת לחופש מוחלט שהיא דורשת ומקבלת לעשות הכל לטובת רייטינג כלומר לטובת בצע כסף

    מה עוד צריך לקרות שהציבור יבין שהדרישה לחופש הביטוי ללא גבולות הוא מקלטם של הנבלים?

  • 118.

    אסף רמון ז''ל (ל''ת)

    סולומון סוזי, 14/09/09 11:56

  • 117.

    רונה, לו יכולתי לקחת אפילו מעט מהכאב שלך - הייתי עושה זאת (ל''ת)

    כואבת אתכם, 14/09/09 11:56

  • 116.

    אכן הרייטינג הורס כל חלקה טובה,אבדנו את הרגישות. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 14/09/09 11:47

  • 115.

    אסף רמון

    ליאת, 14/09/09 11:36

    מזעזע ביותר איך אפשר לנחם את רונה והילדים ילד מקסים אבדה גדולה תהיו חזקים כמה שאפשר ושלא תדעו צער זו אבדה גדולה לכל עם ישראל

  • 114.

    אילן ואסף רימון

    תרצה מ., 14/09/09 11:11

    אוי לנו. אנו מאבדים את מלח הארץ...

  • 113.

    גם אבא/בעל וגם אח/בן לאבד..

    אישה מסכנה..ילדים מסכנים.., 14/09/09 11:10

    רונה,טל,יפתח ונועה אני משתתפת צערכם עוד מאז מות אילן..אילן ואסף הם יהודים יקרים שמסרו את חייהם לטובת המדינה. גיבורים שלנו!

  • 112.

    אולי המיקרה של אסף רמון זה פשר חלומו של יעקב סולם יעקב ומלאכי שמים

    פקק תנועה , 14/09/09 08:59

    יורדים ועולים בסולם עד לב השמיים.

  • 111.

    חבל שהעתונאים חשים מיד על המשפחה,

    אסתר ברמי ר., 14/09/09 08:43

    אבל בטוחני שכולם הורידו דמעות ולבם כאב.
    אין כף משפחה בארץ או בעולם, שלא מתאבלת היום.

  • 110.

    קשה מאוד והלב כבד. הרבה זמן לא הרגשתי ככה (ל''ת)

    לירון, 14/09/09 08:38

  • 109.

    טרגדיה נוראית

    שני, 14/09/09 08:36

    קשה לדמיין את מה שאירע תנוחמו מהשמיים
    יהי זכרו ברוך

  • 108.

    הלב נשבר!!!!!! (ל''ת)

    חנית, 14/09/09 08:23

  • 107.

    אובדן גדול מנשוא ונחמה אין!!! (ל''ת)

    קורןנאוה,טבריה, 14/09/09 08:19

  • 106.

    מסכנה לאבד 2 אנשים במשפחה זה קשה איך אפשר להתמודד (ל''ת)

    k99, 14/09/09 08:06

  • 105.

    מאד מטריד שטייסים מסמסים להורים על מה שקורה בטייסת... (ל''ת)

    ללא תיווך, 14/09/09 07:53

  • 104.

    אבל גדול

    esther170 , 14/09/09 07:45

    משתתפים בצער המשפחה. שלא תדעו עוד צער ויגון

  • 103.

    קשה מאוד מהשמים תנוחמו- מקיר את אילן ז''ל מעציון 1974שלא תדעו עוד צער

    אלי, 14/09/09 07:35

    נתינה כל הזמן מכל הלב.אנחנו צריכים ללמוד מהצדיקים הללו.ת.נ.צ.ב.ה.

  • 102.

    באמת כבוד גדול שהמשפחה יודעת על האסון דרך עיתונאים

    עדו, 14/09/09 06:53

    עוד בושה לצה''ל.

  • 101.

    תפסיקו להאשים את העתונאים הם לא אשמים

    השפוי, 14/09/09 06:32

    מי שאשם זה מי שמוסר להם את הידיעות. מה הם אשמים שחיל האוויר לא דאג להודיע למשפחה לפני מסירת מידע לעתונאים? או אולי נראה לכם שהיו עתונאים בדרום הר חברון? וגם, לא כל סיקור של אסון הוא חגיגה על הדם,כי כך אפשר גם להגיד על כל פיגוע או תאונת דרכים נו באמת הכאב גדול אין מילים אבל לא לצאת מהשפיות.

    • אל תסנגר .הערפדים עפי מהר יותר. לקוח זמן לארגן צוות להודיע. (ל''ת)

      אדיוט עתונות, 14/09/09 08:33

    • הגדיל לעשות משה נוסבאום

      זבלי האדם, 14/09/09 09:41

      ותיאר תיאורים פלסטיים את השטח
      ומה מחפשים שם.
      בושה פשוט בושה
      העיתונאים הפכו ליצורים הכי נאלחים
      כמוהו יונית הצנונית
      אחרי דבריו של ברק
      היא אמרה ''לפחות עכשיו אנחנו מסכימים''
      מה זאת אומרת??? מי את בכלל??? ראש הממשלה?
      העיתונאים האלה בטוחים שהם מנהלים את המדינה
      והם היצורים הכי קרובים לאלוהים
      זבלי אדם!!!

      • למי שמעלי: כל מילה בסלע!!!

        tch, 14/09/09 11:08

        אתה צודק

  • 100.

    ramon family

    judy, 14/09/09 04:35

    god will be with you, no more sadnes, amen

  • 99.

    אין מילים לנחם. פשוט אגרוף בבטן בבטן הרכה

    עצוב. עצוב. עצוב, 14/09/09 03:14

    ותפסיק להתפרנס בכתבות כאלה עצובות.
    לא לעניין!

  • 98.

    נקרע הלב

    שוש, 14/09/09 02:59

    אין מילים שיכולות להביע את העצב הרב,ההפסד הגדול וחוסר האונים מול טרגדיה אכזרית שכזו.

  • 97.

    גם אני יוצא למשפחות שכולות ותמיד יודעים מאיתנו- יימח שמנו העיתונאים

    עיתונאי--, 14/09/09 02:10

    אין לנו אלוהים, תמיד נתבקשים על ידי העורכים שלנו לצאת ולהביא רפרדוקציה ולדבר עם בני המשפחה. לא איכפת לנו שאסון כבד נפל על המשפחה, לא איכפת לנו שהם אולי טרם יודעים.. נמאס לי מהמצוע הזה

  • 96.

    אנשים תירגעו, אנשי התקשורת לא יכלו לדעת שעדיין לא הודיעו לרונה

    עצוב, 14/09/09 01:35

    עצוב מאוד על מה שקרה היום, אני מבכה באופן אישי על כל חייל שנופל אך אנשי התקשורת לא יודעים האם כבר הודיעו למשפחה או לא ולכן הם מתאגדים בקצה הרחוב ולא מול ביתה, היא ראתה אותם מהחלון, אין להם כוונות רעות אלא לסקר את העניין.

    אסף מלח הארץ, התנדב לקורס הטיס למרות שהיה באפשרותו לשרת בכל תפקיד שהיה חפץ בצבא, הוא דוגמא ומופת לכל המשתמטים העלובים באשר הם, הוא דוגמא ומופת לכל צעיר במדינתנו הקטנה והיקרה שצריך להבין שמחובתו לתרום 3 שנים למדינה ורצוי יותר בקורס טיס או בקבע באחת היחידות המובחרות.

    דרכו הסתיימה היום אך מותו הוא צו החיים של הצעירים שימשיכו את דרכו.

    • בטח שכן

      טל, 14/09/09 03:12

      יש דבר כזה שנקרא צנזורה, התקשורת גם אם לא שמת לב את חוק הצנזורה מקיימת, הצנזורה מבוססת על כמה עקרונות כשחלק מהם הוא בדיוק מקרה כמו זה, בו הידיעה מגיעה לכלי התקשורת לפני המשפחה ולכן בשלב כזה לדוג' עדיין לא מפרסמים את המידע בתקשורת, כך שהתקשורת מודעת היטב למידע רק לא לרגשות.

    • יכלו גם יכלו. יש דבר כזה שנקרא טלפון. (ל''ת)

      raquel_fernandez, 14/09/09 07:00

  • 95.

    God bless this family of heros. Rona be strong (ל''ת)

    Abir, 14/09/09 01:24

  • 94.

    פעם שניה שמשפחת רמון שומעת על מות יקירם באמצעי התקשורת

    mamamenny , 14/09/09 01:23

    בפעם הראשונה את מות אילן הם קיבלו בשידור ישיר, ובפעם השניה אתמול הם קיבלו את ההודעה על אסף מההתגודדות בחוץ.

  • 93.

    אני - קהל היעד של התקשורת -, מכריזה בזאת ששום דבר לא בוער לי

    סיגל, נס ציונה, 14/09/09 01:19

    לא בוער לי לדעת שהייתה תקלה מבצעית
    לא בוער לי לדעת שהתרחשה תאונה
    לא בוער לי לדעת שיש נפגעים
    לא בוער לי לדעת שהנפגעים הם הרוגים
    לא בוער לי לדעת מה שמות ההרוגים
    ובוודאי לא בוער לי לראות תצלום של אם רגע לאחר שלמדה על מות בנה מ''התקשורת''

    עיתונאי זבל ואשפתות,
    קחו צעד לאחור. קחו מאה צעדים לאחור.
    בעצם, קחו אלף צעדים לאחור.
    אתם לא נותנים לאנשים לחיות, זה כבר ידוע, אבל תנו להם למות בלי כל הצהוב והרפש שאתם מפזרים בכל מקום שאליו אתם מגיעים.

    • סיגל את צודקת ב100% (ל''ת)

      אני איתך., 14/09/09 02:05

    • את כל כך צודקת. סליחה, משפחת רמון, על חוסר הרגישות. אוהבים אתכם מאד (ל''ת)

      נעמה, 14/09/09 07:07

    • סיגל תודה. כל מילה בסלע ורק מתוך נימוס וכבוד לשפה לא אוסיף את דעתי

      ללא תיווך, 14/09/09 07:55

      על עיתונאים. הרבה שנים עבדתי במערכת עיתון גדול וזה הרבה יותר גרוע ממה שאתם חושבים

      • סיגל, צודקת!!! (ל''ת)

        אלי, 14/09/09 09:27

    • מילה בסלע (ל''ת)

      ישורון, 14/09/09 11:38

    • ספרי את זה ליונית לוי החסודה או למשה נוסבאום האפס! (ל''ת)

      משה, 14/09/09 11:49

  • 92.

    ליבי איתכם רונה

    רינה, 14/09/09 01:06

    חברתי לצרה האיומה ששמה שכול. אין נחמה יש לשרוד רונה אנו נישארות אך ורק לישרוד. האמיני ליבי איתך כל רגע הדמעות כבריבשו. אנא רונה היי חזקה מחבקת אותך קרוב. אשמח לראותך כיתבי אלי אמא שכולה פעמיים. שימרי על הפרחים לידך הם זקוקים לך ואת להם . כל העם בוכה חבל אמא יקרה .

  • 91.

    בושה וחרפה לתיקשורת

    כואב ועצוב, 14/09/09 01:01

    לתיקשורת אן רגשות גם במיקרים כאלה תיתבישו לכם אמא שכלה את בנה ולכם חשוב סקופ למה אמא מדהימה כמו רונה צריכה להבין בדרך לא דרך ששכלה את בנה איפה הרגש תיתבישו

  • 90.

    ושוב התשקורת חוגגת על הדם. זבלים! (ל''ת)

    משה, 14/09/09 00:43

    • למה סתם לקלל? לא היתה פה שום חגיגה. לא כל סיקור עיתונאי זו חגיגה.

      לקרוא עיתונים אתה אוהב. לא?, 14/09/09 02:03

      למה סתם להתנפל על התקשורת?
      הרי כל מי שמגיב פה קורא את העיתונים ומקבל עידכונים בזכות העיתונים.
      זה שהעיתונאים הגיעו לסקר אירוע זה לא משהו חריג ולא היתה פה שום חגיגה.
      אין לך גם שום מושג מה עשו העיתונאים. אולי הם הזילו דמעה ובכו ונקרע להם הלב בדיוק כמו לך?

  • 89.

    מצמרר ובלתי נתפס

    אתי אלול-קפלן, 14/09/09 00:35

    הייתי בעבודתי כאחות ששמעתי את הידיעה,גופי
    הצטמרר ולא רציתי להאמין שזה נכון,אני שולחת לך רונה ולילדים את תנחומיי האישיים,
    היי חזקה,ליבם של כל העם איתך.יהי זכרו ברוך.

  • 88.

    עיתונאים מגעילים. קודם היו צריכיםלברר אם היא בכלל יודעת מזה. דוחים (ל''ת)

    לפטר אותם, 14/09/09 00:17

  • 87.

    נורא לחכות ככה שעה באי וודאות שכל אוכלי הבלות בחוץ (ל''ת)

    רינה, 14/09/09 00:15

  • 86.

    כאב שאין לו מרפא,

    ג'ויה, 14/09/09 00:12

    הכיצד אפשר לנחמך?
    אומר רק, היי את וילדייך מבורכים בחיים,בשמחות ובימים אחרים,אמן
    כל העם מחבק אותכם,באמת,בכאב ובאהבה.

  • 85.

    עיתונאים צמאי דם (ל''ת)

    דורון, 14/09/09 00:03

  • 84.

    איך יתכן שהתקשורת יודעת לפני המשפחה.

    יום עצוב, כולנו עם המשפחה., 13/09/09 23:59

    צריך להעמיד לדין את התקשורת שמפרסמת דברים כאלו לפני שהמשפחה יודעת.

    • לא נראה לי שקראת את מה שכתוב

      לא אישי, 14/09/09 12:52

      התקשורת לא פרסמה גם שעות לאחר שנודע לרונה

      היא פשוט הגיעה לבית שעות לפני קצין העיר

      אז תעמיד לדין את קצין העיר חבר, כי לקח להם יותר משלוש שעות להגיע לבית ברמת גן

  • 83.

    הטרגדיה הכפולה

    ט.פ, 13/09/09 23:31

    גורל אכזר וכאב נוראי למשפחה מיוחדת זו, אין מילים לתאר. עם זאת, אולי מוקדם לטבילת אש כזאת, צריך לצבור יותר נסיון. ואם כבר יוצאים לאימונים כאלה (כחודשיים לאחר סיום הקורס), כדאי לבדוק שוב רפואית אם ניתן לעמוד בטיסות אלה ולהקדים תרופה למכה??? וכך להציל לוחם יקר. בוכה ומזדהה עם כאבה של המשפחה.

  • 82.

    אין לי מילים

    אוי אוי אוי, 13/09/09 23:26

    קשה

  • 81.

    כולכם פה תקללו את התקשורת ומחר בבוקר תדליקו טלויזיה ותראו מחדש את כל

    מני, 13/09/09 23:23

    הזבלים, ולכן העיתונאים משתינים עליכם בקשת.
    יש רק דרך אחת לשנות את זה והיא להוריד להם את הרייטינג לאפס.
    בואו ונתחיל מערוץ 10 שיקרוס ואז העיתונאים יתחילו לשקשק.

    • לא צריך טלויזיה בבית בכלל,ואז נהיה יותר רגועים ויותר נורמלים

      ציטוט מדברי פרופסור לא יהודי מאוניברסיטת הרוארד, 14/09/09 06:14

      החדשות והתקשורת עושות אותנו חולים.

  • 80.

    רונה ליבי איתך

    כרמי, 13/09/09 23:21

    אונה והילדים קבלו את תנחומי הכינים אך אין לסלוח לעיתואים שבסך הכל חיפסו כותרת אך לא התחשבו ברגשות אשה מקסימה שלא מזמן איבדה את בעלה,
    למה רצו הכתבים לפני קצין העיר ורופא,
    אני פשוט לא מבינה למה הנוהלים בנפול לד שקצין העיר והצוות מגיעים ולאחר מכן העיתונות והשאר למה הביזיון רק לכותרת עיתון בושה וחרפה למה לא חושבים על רגשות אשה שהאבל לא חלףוהגיע אבל שני למה לא לכבד רגש משפחה שכולה,,,,,
    ממני אני שולחת תנחומים משמים,,,,

    • את כבר בשמים? (ל''ת)

      דנה, 14/09/09 07:43

  • 79.

    ל19- ולעיתונאים

    טל אביב, 13/09/09 23:14

    מגיב מספר 19- אתה סתם חתיכת זבל, למה?? כי אני חושב שזה באמת כך,
    לעיתונאים שסיקרו לפני בוא אנשי קצין העיר, אתם חתיכת זבל.. למה? כי אין בכם טיפת אנושיות לסבלם של אחרים. במקרה זה. רונה ומשפחתה.

  • 78.

    תנחומים למשפחת רמון

    כרמי, 13/09/09 23:13

    אין מילים להביע את התנחומים הכינים,
    תתנחמו משמים גם השמים בכו אתמול בערב השמים ידעו והחלו לבכות גם אני בוכה על אוצר אנושי,
    משפחת רמון תנחומי הכנים בהילכך מכם אדם יקר שהצטרף לאביו היום,

  • 77.

    עיתונאים יודעים לפני המישפחה,סוד צבאי יצא?!

    רותי, 13/09/09 23:11

    אם העיתונאים ידעו לפני הצבא, סימן שמישהו בחיל האוויר פישל קודם לכל.למעשה עד לאישור ,הארוע אמור להיות סודי עד כמה שניתן, ובוודאי שם הטייס.דרושה חקירת משטרה צבאית. מלבד זאת, לצאת למקום לפני הודעה למישפחה ,ממש פשע ללא קשר לצבאיות.

  • 76.

    ל19- ולעיתונאים

    טל אביב, 13/09/09 23:10

    מגיב מספר 19- אתה סתם חתיכת זבל, למה?? כי אני חושב שזה באמת כך,
    לעיתונאים שסיקרו לפני בוא אנשי קצין העיר, אתם חתיכת זבל.. למה? כי אין בכם טיפת אנושיות לסבלם של אחרים. במקרה זה. רונה ומשפחתה.

  • 75.

    הטהורים לא נשארים פה. זאת האמת! טהור, טהור, טהור

    solsam , 13/09/09 23:09

    יהי זיכרו ברוך! מנסיון מר אני אומר זאת.

  • 74.

    חבורת חלאות...

    TNL , 13/09/09 23:06

    תנו כבוד בסיסי לבן אדם. תנו לאמא את הזכות המינימלית להתייחד בפרטיות עם המשמעות שאיבדה את בנה

  • 73.

    העיתונאים,כרגיל,רוקדים על הדם...לא יכלו להתאפק...אין רחמים!

    טליה, 13/09/09 23:06

    התגלמות הרשעות והרוע.

  • 72.

    שמתם לב לשם הרחוב.הושע.הושע את עמי.את המשפחה מיגונה (ל''ת)

    אורי, 13/09/09 23:04

  • 71.

    התקשורת

    ליטל, 13/09/09 23:03

    התקשורת אין לה טיפת מצפון, אך הם מעיזים להגיע ולהתנחל ליד הבית לפני שהמשפחה יודעת.
    התקשורת היא כמו סרטן הורגת ולאט.

  • 70.

    אז איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי (ל''ת)

    אחרי שתית הדם, 13/09/09 23:01

  • 69.

    19 תישרף זבל שכמותך

    נסיך, 13/09/09 22:58

    זבללללללל

  • 68.

    MY HEART WITH YOU-GOD SAVED GOOD PLACE FOR HIM (ל''ת)

    avi, 13/09/09 22:49

  • 67.

    MY HEART WITH YOU-GOD SAVED GOOD PLACE FOR HIM (ל''ת)

    avi, 13/09/09 22:49

  • 66.

    ממש מלחי הארץ

    ליבנו עם רונה והמשפחה, 13/09/09 22:44

    איזה אובדן

  • 65.

    להעמיד לדין את העיתונאים בפני בית הדין לאתיקה של מועצת העיתונות! (ל''ת)

    ע, 13/09/09 22:43

    • בית הדין לאתיקה מורכב מעיתונאים בהווה ושופטי בג''ץ בעבר

      ziv78 , 13/09/09 23:28

      =קליקה אחת גדולה. כמו לטעון ''להעמיד את הגנב לדין אצל מנהיג הכנופיה''.

    • ומה יתנו להם? נזיפה? איךזה יפצה את רונה? (ל''ת)

      גזית, 14/09/09 00:27

  • 64.

    התקשורת איבדה כל גבול!!!

    מיטל, 13/09/09 22:35

    התקשורת איבדה כל גבול אמא צריכה לשמוע שהבן שלה מת מכלי התקשורת????!!!! איבדתם כל גבול!!!!

  • 63.

    יהי זכרו ברוך (ל''ת)

    בן 21, 13/09/09 22:35

  • 62.

    בושה!

    זאב:-) , 13/09/09 22:35

    באיזו קלילות הכתב מודיע ''לאם נודע לפני הגעת הקצינים בגלל הכתבים''. כאלו שזה דבר הכי טבעי בעולם.

    צריך לרסן את חסרי הלב האלה!

  • 61.

    משפחת רמון היקרה אין מילים לתאר את הזעזוע והכאב ליבי איתך רונה. (ל''ת)

    ל.ג, 13/09/09 22:27

  • 60.

    מוטב היה אילולא העתונאים,לא היו נשלחים ,כה מוקדם. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 13/09/09 22:27

  • 59.

    asaf ramon

    shvartsman raya, 13/09/09 22:24

    כואב מאוד הלב.
    אין מילים לביטוי הכאב!
    אבל לאומי!

    טרגדיה משותפת לכל העם!!!!!!

    רונה, אני אם לילדים,לחיילים, מחבקת אותך
    ומאחלת לך המון כח!
    רעיה שוורצמן
    ק.מוצקין

  • 58.

    תנחומים

    לבנה, 13/09/09 22:18

    קשה לנחם אשה ששכלה את בעלה וקשה שבעתיים לנחם אם ששכלה את בנה,שהמקום ינחם אתכם.

  • 57.

    לתשקורת אין בושה ! הם איבדו צלם אנוש (ל''ת)

    הלוואי שתיפול על הערפדים האלה קטיושה, 13/09/09 22:11

  • 56.

    העם צריך להחרים עיתונים ותקשורת, הם אוכלי נבלות (ל''ת)

    לילו, 13/09/09 22:11

  • 55.

    שחדר הבקרהיכול לפלוט מתחת לגובה מסויים !!!! אלא

    תמציאו כסא מפלט נשלט חיצונית, 13/09/09 22:11

    אם מדובר בצורך לטוס נמוך למטרת תקיפה.

  • 54.

    העם צריך להחרים עיתונים ותקשורת, הם אוכלי נבלות (ל''ת)

    לילו, 13/09/09 22:10

  • 53.

    העם צריך להחרים עיתונים ותקשורת, הם אוכלי נבלות (ל''ת)

    לילו, 13/09/09 22:09

  • 52.

    בלתי נתפס

    שירז, 13/09/09 22:08

    וכמו לקוח מסרט הוליוודי גרוע. מי יתן ולא ידעו עוד צער.

  • 51.

    הלב בוכה עם משפחת רמון. (ל''ת)

    יושקו, 13/09/09 22:05

  • 50.

    העיתונאים כמו זבובים

    משה, 13/09/09 22:04

    גועל נפש של התנהגות.
    וזה לא דבר חד פעמי.
    מנוולים גועל נפש.

  • 49.

    תתחזקו, אנחנו אתכם!!

    שירןן, 13/09/09 21:56

    עצוב ומזעזע לשמוע ):

  • 48.

    התנהגות העיתונאים כרגיל גועל נפש חסר רגישות ואנושיות איכס (ל''ת)

    שרי, 13/09/09 21:55

  • 47.

    שלא תדעו עוד צער (ל''ת)

    עמיתוש, 13/09/09 21:50

  • 46.

    אימהות , אל תחתמו לבנים שכבר חוו שכול (ל''ת)

    למה לעזאזל שאלמנת צה''ל תחתום לבן שלה?, 13/09/09 21:45

    • ל-46 , אסף ז''ל לא היה בן יחיד , הוא לא היה צריך חתימה

      טל, 13/09/09 22:18

      יהי זכרו ברוך .

      • אתה מבלבל בין בן יחיד ובן שכול

        יונתן, 13/09/09 23:27

        בן שכול חייב חתימה גם אם אינו בן יחיד להוריו

  • 45.

    הקטע עם העיתונאים קרה גם לילדים של דודו טופז!!!

    יוני, 13/09/09 21:39

    החבר'ה האלו שרדפו סקופ לא חיכו לנוהל מסודר שיודיעו לילדיו של האבא על דבר מותו, ורצו לפרסם בטלזויה וברדיו איך שהדבר הודלף לתקשורת [ע''י מי באמת????] וגם שם מספרים על הלם טואטלי שאחז בילד של דודו [ניראה לי דניאל] שלא ידע מאיפה זה בא 'על הבוקר' תרתי משמ....

    אין חוק נגד דברים כאלו?
    איפה הרגישות?

    ואם כבר, נזכיר גם שבאסון המסוקים הטלויזיה צילמה את פריטי החיילים כולל תרמילים עליהם היו כתובים שמות חיילים ומשם הורים שזיהו את הפריטים והשמות זיהו שבנם נפל, וזאת קודם הגעת קציני העיר השונים ל-73 הקורבנות שנפלו באותו לילה עצוב

  • 44.

    הלב כואב

    יפית, 13/09/09 21:38

    לרונה והילדים היקרים

    רונה יקרה מאז אסון המעבורת אני מעריצה אותך על אצילות הנפש והפגנת הכוח
    מקוה שאלוהים ייתן לך את כול הכוח שבעולם להמשיך הלאה למען ילדיך
    שלך בכאב רב יפית

  • 43.

    יבוא יום והעם יקום ויתקומם כדי לרסן את חופש העיתונות המופקר הזה (ל''ת)

    מינה, 13/09/09 21:38

  • 42.

    צריך להגיד את האמת מה שגרם לטרגדיה הוא בריחה מאחריות של צה''ל!

    ניקו, 13/09/09 21:36

    צה''ל מטיל אחריות בלתי מתקבלת על הדעת על המשפחה השכולה בכך שהוא מאפשר לבן להחתים את הוריו על אישור לשרת בחייל קרבי.

    ההורה החותם לא יכול להתמודד עם הלחץ הנפשי שהבן מפעיל עליו.

    צבא חזק ומוסרי צריך לדחוף לחקיקת חוק שבן למשפחה שכולה לא ישרת בחייל קרבי! עדיף בן מבואס מאימא בוכייה!!!

    אפשר לתרום למדינה באלפי תפקידים אחרים שלא דורשים סיכון חיים.

    • חתימה לשרות קרבי

      ע.ג., 13/09/09 23:56

      הכותב 42 צודק! אסור לתת אפשרות כזאת לבנים למשפחות שכולות. צריך לאסור עליהם שרות קרבי. יש עוד תפקידים שהם יכולים לבצע. ליבנו עם משפחת רמון באבלם- גם האב וגם הבן היו מצטיינים בכל דבר.

    • אפשר להיהרג גם על אופנוע -או בפיגוע

      ערן, 14/09/09 12:17

      כשהגורל רודף אותך הוא משיג...
      אולי נחוקק חוק נגד רכיבה על רכב דו גלגלי -שהרי כולם בסוף נפצעים או נהרגים שם
      יש כאן סוג של טרגדיה לא נתפסת -אלפי טייסים עוברים את השרות ולא קורה להם כלום -זו אפילו לא היתה מלחמה -סתם תאונה
      תאונות יכולות לקרות גם ברכב ובכביש - אז אולי נאסור על בנים למשפחות שכולות לנסוע ברכב גם כן?
      זו דילמה קשה -אבל די בחתימה כדי לאפשר לאם למנוע -אם היא היתה מעדיפה בן מתוסכל -לא היתה חותמת לו

  • 41.

    עצוב (ל''ת)

    reuvenholzer , 13/09/09 21:31

  • 40.

    פשוט דוחה

    v vf, 13/09/09 21:31

    העיתונאים האלה אם אפשר לקרוא להם ככה, התואר הזה כבר מזמן איבד את כל מה שסימל.
    הם פשוט מוצצי דם, עלוקות וזונות שרוקדות על סבל של אחרים!
    איבדנו היום חייל יקר, משפחת רמון ספגה אבידה שנייה במה שניראה כתרחיש סוריאליסטי.
    וכל מה שהמוצצי דם האלה יכולים לחשוב עליו זה המשכורת ולהתחבב על העורך.
    אני מתבייש בכם, היום חציתם קו אדום! אם היה בכם טיפה אומץ הייתם מפרסמים את שמם, אבל ככה זה כשהתקשורת מחזיקה את המדינה בביצים, פחדנים עלובים.

  • 39.

    לשפוט את העיתונאים ואת החייל\\ים שהדליפו (ל''ת)

    ziv78 , 13/09/09 21:21

  • 38.

    לרונה ואסף

    שלומית מירושלים, 13/09/09 21:20

    רןנה
    הייתי איתך ברגעים הקשיים ההם
    ועבשיו ליבי נישבר

  • 37.

    מישהו צריך לרסן את העיתונאים חסרי המצפון

    ziv78 , 13/09/09 21:19

    הם לא ביקשו סליחה על הנזקים האדירים בחיי אדם שגרמו במלחמת לבנון.

    הם כל הזמן טוענים שמגיע להם לדעת, להדליף, לסכל עסקאות שלא פוגעות מספיק בביטחון ישראל וכ''ו.

    ועכשיו, הם גרמו לרונה רמון לשעה נוספת של ייסורים רק כי לא יכלו לחכות עוד דקה נוספת לסקופ.

    למה אף אחד ממכם לא נותן את דעתו?

    • יש להוציא מחוץ לחוק התקהלות עיתונאים מחוץ לבתי אבלים!!!!!

      יונתן, 14/09/09 12:46

      לא יתכן כי אם תשמע את הנורא מכל מעיתונאי!
      בושה לעם שידיעה עיתונאית חשובה מרגשי אם אבלה!

  • 36.

    די לאוכלי הנבלות

    מלמל, 13/09/09 21:16

    האם אין לתקשורת כבוד.האם השביל ידיעה עיתונאית מותר הכל.לא פלא שאין אהדה לתקשורת.הגיע הזמן שמועצת העיתונות ירסן עיתונאים כאילו.

  • 35.

    יהיה זכרך ברוך.

    מיכל, 13/09/09 21:12

    רונה ,יקרה לבי איתך. שלא תדעי עוד צער ושהאל מלא הרחמים ישמור עליך ועל ילדיך -אמן!

  • 34.

    עטוף יגון, על לכתו של טייס, שידע יגון

    אהרן ש., 13/09/09 21:10

    האם אנו לא פזיזים מדי, בהתפעלותנו, מאיך שהדברים נראים מבחינה לאומית ותקשורתית. רק אתמול, איבד הנשיא את הכרתו, וכבר ציפו ממנו ''להראות'' שהוא כשיר לכל דבר.

  • 33.

    התקשורת שמוצצת את הדם לאנשים

    דוד, 13/09/09 20:42

    כן התקשורת האדומה שמוצצת לכולם את הדם , שרומסת את כבוד האדם
    התקשורת וראשיה שמנהלים מסע צלב נגד אדם אשם (טופז) ורומסת את כבוד האדם (רמון)

    אותה תקשורת שחושפת נקודות רגישות בצבא ומפרסמת מידע לאוייב

    התקשורת היא זו שתביא לחיסולנו בסופו של דבר .

    התקשורת מיזד...

  • 32.

    איבדנו כל צלם אנוש. השלב הבא מכירת המדינה בשביל סיפור טוב (ל''ת)

    Xעיתונאי, 13/09/09 20:33

  • 31.

    כולנו המומים וכואבים! אין מה לומר בשעה קשה זו (ל''ת)

    שירה, 13/09/09 20:28

  • 30.

    אסף

    ע, 13/09/09 20:25

    יהי זכרו ברוך

  • 29.

    הסקופ רומס את כבוד האדם.

    קור כלבים, 13/09/09 20:20

    יהיה זכרו ברוך.

  • 28.

    למה אלוהים ? למהההההה (ל''ת)

    למה, 13/09/09 20:20

  • 27.

    נא פרסמו את שמות העיתונאים שהגיעו לפני ההודעה

    ישראלי, 13/09/09 20:13

    מצפה מן העיתון שיפרסם את שמות העיתונאים וצוותי העזר שהמתינו לפני הגעת ההודעה לרונה רמון.
    כפי שאתם העיתונאים אומרים - חופש המיידע. תנו לקוראים לשפוט את המיידע, אל תסתירו מפנינו הקוראים את השמות - זו חובתכם כעיתונאים. אין לכם זכות להסתיר שמות אלה.

    • ממליץ- אין לחלאות האדם מן התקשורת שום חמלה ובושה!!! (ל''ת)

      התוהה בקול... , 13/09/09 20:20

    • עיתונאים חסרי אנושיות. (ל''ת)

      דני, 13/09/09 21:15

      • קצת הבנה רבותי המתלהמים

        ערן פלד, 14/09/09 12:22

        נכון שזה לא נשמע טוב שהעיתונאים כבר שם לפני צה''ל
        אבל גם הם צריכים להתפרנס -ואת לא יתפסו את התמונות של האסון ברגע הדיווח יש מצב יותר מסביר שהעורך שלהם יפתר אותם -פשוט מאוד
        תפקידם להיות במקום ולדווח
        אנחנו מאוד אוהבים -גם ברגעי אסון לקבל את הדיוחים ממש מהמקום ממש בהתהוותם -ואיך נקבל זאת ללא שיהיו שם העיתונאים? ובזמן?
        נכון שהיה צריך לחשוב גם על ההשלכות ואולי להסתתר ולא לעמוד שם -כשברור מה סיבת הגעתם -את זה צריך לחוקק וככה למנוע תחרות פרועה שגורמת להוספת הרע בנוכחותם ובמסר העובר אגב כך

    • נכון, בבקשהפרסמו את אוכלי הנבלות האלו, טורפים אכזריים (ל''ת)

      לא ביררו קודם אם היא בכלל כבר יודעת, 14/09/09 00:20

  • 26.

    הצבא אשם. למה מגיבים כל כך לאט??? זו דמות ציבורית ברור (ל''ת)

    שיהיו שמועות!, 13/09/09 20:11

    • מה אתה מבין ?!

      קרנף לבן, 13/09/09 20:57

      נדבקת מהעיתונאים ?
      הצבא צריך לבדוק מספר דברים כדי להיות בטוח בזיהוי. שלא כמו העיתונאי הנצוי שעט על כל דבר !!!

      • נראה לי שאתה לא כל כך מבין

        ?, 14/09/09 12:59

        מדובר בהתרסקות של מטוס F16, צה''ל יודע בדיוק איזה מהמטוסים שלו טס, מתי הוא טס, ומי יושב בתא הטייס.

        מייד כשהנקודה על המסך מפסיקה להבהב, יודעים בצה''ל איזה חייל שלהם בסכנה.

        אבל, כמו כל גוף בירוקרטי אחר, לצה''ל יש טפשים למלא ודרג שלם של מפקדים לידע אותו - לפני שמדברים עם המשפחה.

        לעיתונאים לעומת זאת. אין שמץ של מושג מי נמצא באיזה מטוס ומתי.

        אז איך אתה חושב שהדבר נודע לעיתונאים?

    • אתה טיפש (ל''ת)

      ziv78 , 13/09/09 21:19

  • 25.

    יהיה זכרו ברוך, חוצפה יש לעיתונאים רגש אין לפני שהמישפחה יודעת (ל''ת)

    ירושלמית, 13/09/09 20:09

  • 24.

    רמון

    אלירז, 13/09/09 20:06

    יום עצוב לחיל האוירר

  • 23.

    רונה כולנו איתך

    מימי, 13/09/09 20:04

    אסף ואילן היו מלח הארץ
    מקווה שזו הטרגדיה האחרונה שתפקוד אתכם.

  • 22.

    ח'אלס, איזה התקפה על העיתונאים, נגיד יהי זיכרו של אסף ברוך!! (ל''ת)

    ציון בזוקה , 13/09/09 19:54

  • 21.

    אתם בתקשורת ממש אבל ממש חצופים!!

    ג'ק ראיין , 13/09/09 19:51

    מה אתם עושים ליד הבית שלה, שעה לפני הצבא?
    יופי שיש לכם מקורות, אבל אתם יכולים לחכות ולהגיע אחרי הצבא!

  • 20.

    זה ביזיון שאין כמותו שהתקשורת יודעת לפני בני המשפחה

    א, 13/09/09 19:50

    זה מה שמקולקל במדינה הזאת שאין ארגון וסדר הכל במחטף וחזירות ללא רחמים

  • 19.

    אולי כשהכל פרוטקציה ולא בדיוק מאה אחוז כישורים יש לכך מחיר? לצערי בנו

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@, 13/09/09 19:50

    אולי כשהכל פרוטקציה ולא בדיוק מאה אחוז כישורים יש לכך מחיר? לצערי בנוסף ל300 מיליון דולר שעולה המטוס

    • איש קטן ודוחה שכמוך... אין מילים. (ל''ת)

      יוסף, 13/09/09 20:07

    • טמבל מושלם

      אזרחית שפויה, 13/09/09 20:13

      ממש טמבל מושלם

    • כמה דוחה יכול אדם קטן וטיפש להיות? (ל''ת)

      תמהה, 13/09/09 20:21

    • אתה טיפש ולא ראוי לתגובה (ל''ת)

      ג'ק ראיין , 13/09/09 20:21

      • מאיפה כל המידע השלילי הזה?

        המום, 13/09/09 20:31

        אידיוט חמור טיפש וגועלי...!

        • גם אתה לא ראוי לתגובה (ל''ת)

          @@, 14/09/09 08:59

    • ואולי הוא לא טיפש ולא קטן ואמר משהו שאולי רק אולי הוא

      דוקטורית לא בפרוטקציה שזה משהו נדיר במדינת ישראל, 13/09/09 20:31

      גם נכון. תחשבו על זה? בלי שאני אסביר.תחשבו על הסבירות, ועל התאונה לפני חצי שנה ושוב על הסבירות שזה יקרה,ואולי עוד
      דברים פסיכואנליטים? האם זה קשה לבקש מכם לחשוב בשקט לבד בלי לקלל? בלי להיות מאוימים?
      פשוט לחשוב?

      • אם את באמת דוקטור..

        הנדסאי לא בפרוטקציה, 13/09/09 21:19

        אז בושה להשכלה הגבוהה במדינת ישראל.
        לעצם העניין, לא, אני לא יודע אם לא עשו לבן של אילן רמון פרוטקציה. אני גם לא יודע אם אילן רמון לא עישן סמים על המעבורת (יש למישהו הוכחה שלא?) , אולי גם רפול נפצע קשה במיתלה כי הוא קיבל הלם קרב וקפא במקומו ובטח שאסון השייטת באנצריה נגרם כי מפקד הכוח היה שיכור והוביל את כולם למארב. ואלו רק מעט דוגמאות, יש עוד הרבה.

        • למחוק את הודעה 19 מייד (ל''ת)

          שירלי, 13/09/09 21:52

      • יש גם דוקטורים לא בפרוטקציה ללא שכל- את הדוגמא

        לוג תואר שני לא בפרוטקציה, 13/09/09 21:24

        איך את מעיזה לכתוב דבר כזה או אפילו להסכים היום?

    • צודק צודק צודק. הרי זה פעם 2 שהבחור הייתה לו תאונה.

      מפקד, 13/09/09 20:34

      יהי זכרו ברוך.

      • בפעם הקודמת זו היתה תקלה במטוס. תתבסס על עובדות במקום להמציא שטויות (ל''ת)

        c, 13/09/09 22:10

    • הלוואי ואפס כמוך היה מגיע לציפורניים של אסף... (ל''ת)

      יהי זכרו ברוך, 13/09/09 20:46

    • פרוטקציה ?!

      קרנף לבן, 13/09/09 21:00

      האם גם אתה עיתונאי בלי לב ?
      עד מתי אפשר יהיה לכתוב ולפרסם כל שעל ליבנו ?!?!?

    • הוא היה מצטיין הקורס

      אוהד, 13/09/09 21:03

      אתה פשוט אידיוט.

    • תת רמה!

      כואבת, 13/09/09 21:06

      של נעליך מעל רגליך!
      דומן!יבחוש אפסי!

    • בואנה אתה

      עומר, 13/09/09 21:12

      יא חתיכת מטומטם...הוא קיבל חניך מצטיין וכל חבריו ליחידה העידו על כך שהוא היה מקצועי. הוא גם הצליח להמנע מהתרסקות אחרי תקלה במטוס לפני חצי שנה וזכה לשבחים על כך.
      את פשוט בן אדם מסכן ואם אני מנחש נכון החיים שלך עלובים.

    • You are right!!! (ל''ת)

      moshe, 13/09/09 21:31

    • אתה לא מבין כלום מחייך איך מתנהל קבלה לטייס הבוחנים לא מכירים מי מולם (ל''ת)

      צחי, 13/09/09 21:44

      • אתה חי בסרט (ל''ת)

        בסדר..., 14/09/09 01:44

    • ל 19.50 מילה אחת מתאימה לך,''שרץ''. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות. , 13/09/09 21:47

    • מטומטם שכמוך רע לב שכמוך זבל (ל''ת)

      מיכלי, 13/09/09 21:52

      • די תירגעו תפסיקו עם הקללות זה מראה עליכם לא על האדם

        מכובדת, 13/09/09 22:23

        שהצביע אולי שהמלך עירום? ואולי לא! אל תגיבו אם אתם לא יכולים להגיב באופן מכובד. אנשים אמרו את דעתם היא שונה משלכם, דמוקרטיה חופש ביטוי שמעתם על זה? גם אם מישהו מת? גם אם זה לא מתאים לכם? אתם ישראלים לא? מערביים לא? קוראים לעצמכם הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון? אז תוכיחו את זה מרגע זה ואילך אל תוסיפו להגיב בנושא איש איש בדעתו

    • תגובה ל-19

      רחל, 13/09/09 22:24

      אתה חסר רגש אנושי וכואב לי שאני בכלל מגיבה לחלאה שכמוך

    • היה צפוי שיבוא חלאה כמוך

      זר, 13/09/09 22:30

      ראשית גם אם הוא התקבל בפרוטקיה , חייל מצטיין הוא לא היה מקבל אם הוא לא היה כזה.
      שנית F16 עולה 50 מליון ולא 300.
      שלישית, אתה מפגר ברמות אטומיות.

    • רחמים

      רחמים, 13/09/09 22:31

      פשוט לרחם עלייך ועל מחשבותייך , עלוב נפש!!! שבורא עולם לא יעמיד אותך ואת בנית משפחתך במצב זה !!!
      הפרח הזה היה מלח הארץ מה שקשה להאמין שיש עוד דכאלה רבים במידנה הזו לרשום תגובה כזו.
      בושה וכלימה !!!!

    • .it is 30 milion,and 30 stand also for your I.Q (ל''ת)

      ZIONTRAIN, 13/09/09 22:52

    • שילוב של מטומטם ורשע (ל''ת)

      אלי, 13/09/09 22:54

    • 19 אתה אדם שפל ורשע, חבל שלא הלכת במקומו. כמה רוע יש בך!!! (ל''ת)

      %%%%%%%%%%%%% אזרחים %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%, 14/09/09 00:22

    • די ברור שמס' 19 הוא מישהו מתוסכל, גזען או שלא התקבל לקורס טיס ונוקם (ל''ת)

      אתה איש רע, קנאי בעל רגשי נחיתות, לבך שחור משחור, 14/09/09 00:25

    • מעריב אתם חלאות שפרסמים כל הודעה של ילד משועמם שבודק

      דודי, 14/09/09 00:27

      עד כמה ניתן למתוח את חופש הטוקבק. נראה אותכם לא מפרסמים את התגובה שלי. פלורליסטים בגרוש ששמחים לפרובוקציות לקידום עסקיהם ואחר כך בעיניים מצועפות עוד מתלוננים על קידומי מכירות של המתחרים על חשבון חיילים חטופים. אני אתבע אותכם על הארוחה שהקאתי עכשיו

      • תראה, גם את ההודעה שלך פרסמו (ל''ת)

        וגם היא עילה לתביעת דיבה נגדך, 14/09/09 13:01

    • חוצפן

      ראטי, 14/09/09 02:21

      תתבייש לך חסר רגשות רשע!

  • 18.

    הלב והנפש איתכם משפחת רמון

    אורלי, 13/09/09 19:48

    מי יתן ולא תדעו יותר צער לעולםםםםםםםםםםם
    אנשים טובים!!!
    נקרע הלב והדמעות לא מפסיקות לרדת
    מתכווץ הלב על הבחור הנפלא שהלך... ועל הטיס שחל האויר הפסיד .

  • 17.

    טינופת, פשוט טינופת!

    יוסף, 13/09/09 19:44

    אתם גורמים לי בחילה. פיזית, לא מטפורית,
    כתבים יקרים.

  • 16.

    יש לחתור למען אמנה שתרסן את ברקודות התקשורת הצמאים לדם (ל''ת)

    נגעל עד מאוד מהעיתונאים, 13/09/09 19:43

  • 15.

    אני לא מבינה

    ., 13/09/09 19:42

    לא אמורים לעמוד בני אדם מאחורי המושג הזה ''תקשורת''?
    אין גבול לאכזריות, בזה כבר נוכחנו מזמן.
    האנושיות אבדה , הכל כל כך אינטרסנטי וקר.
    נטול רגשות.
    איכס

  • 14.

    שרותי כבאות יהי זכרו ברוך

    שרותי כבאות מרכינים ראש, 13/09/09 19:42

    רונה שלא עוד צער

  • 13.

    להקים ועדת חקירה - תיקשורת חוצפנית (ל''ת)

    יניב, 13/09/09 19:42

  • 12.

    גועל נפש יז למצות את הדין עם העיתונאים הארורים האלה. (ל''ת)

    דר סוס, 13/09/09 19:39

    • איזה דין, בדיוק?

      גולם, 13/09/09 21:17

      איזה דין, בדיוק צריך למצות פה? על איזה חוק הם עברו? איזו עבירה הם ביצעו?

      לא יאה, אבל לא בלתי חוקי.

  • 11.

    מי שהדליף צריך להתבייש (ל''ת)

    homosful , 13/09/09 19:38

  • 10.

    כואב הלב על המשפחה הנהדרת הזו (ל''ת)

    אסוון נוראי למשפחה, 13/09/09 19:35

  • 9.

    נבלות אוכלי פגרים . אלהים ישלם לכם כגמולכם (ל''ת)

    לא יכולתם להמתין ???, 13/09/09 19:33

  • 8.

    לא יכולים להתאפק?

    גיא, 13/09/09 19:33

    אפילו לקקי אפשר להתאפק... אז לזה לא?
    רודפי בצע.

  • 7.

    המקצוע הכי מגעיל בעולם! שפל המדרגה המוסרי. (ל''ת)

    Eחד, 13/09/09 19:33

  • 6.

    קצת חמלה , אכזרים שכמותכם (ל''ת)

    תקשורת נשרים, 13/09/09 19:33

  • 5.

    עיתונאי קטן שלי

    אזרח, 13/09/09 19:32

    על כך בדיוק שר אריק אייינשטיין - אז איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי...אחרי שפיכת הדם איך אתה נרדם

  • 4.

    לעיתונאים אין לב, רק רייטינג ובלעדיות בראש. (ל''ת)

    זיקו, 13/09/09 19:32

  • 3.

    הלב בוכה (ל''ת)

    יעל, 13/09/09 19:32

  • 2.

    זונות הרייטינג.... כבר אין מעצורים בפני הסקופ!!!!!

    אדום הזקן, 13/09/09 19:29

    למה להמתין שיודיעו למשפחה? לא צריך.... הכי טוב לתפוס את המשפחה בהלם ובאלם שלה... בשביל זה זונות הרייטינג ידרכו על גופות כדי להגיע ראשונים לתמונה ולידיעה....

  • 1.

    אתם לא בני אדם

    גיא, 13/09/09 19:29

    והלוואי והייתה לי אלטרנטיבה והייתי יכול לוותר על שרותיכם. טוב לדעת שככה היא שמעה על האסון הפרטי שלה. מקווה שאתם גאים בתמונה ובהשג העיתונאי הכביר

    • מגעלים העיתונאים

      זוהר ביטון מגדל העמק, 13/09/09 21:32

      שונאת אותכם ככה אתם הורסים משפחה מה ההבנה? סתמו תפפסיקו לרוץ על כול דבר...

    • זה שהדליף מחיל האויר או הצבא הוא המגעיל האמיתי

      ואפילו לא חיכה שצה''ל יגיע קודם, 14/09/09 02:35

      ברור שהעיתונאים יגיעו, כי זאת העבודה שלהם (אם כי אפשר היה להיות רגיש יותר, כי זאת באמת לא צורה שבה אמא צריכה לשמוע על מות בנה), אבל מישהו בצה''ל ישר רץ להתקשר לעיתונאים.