• 102.

    סקופים

    יושבת על הגדר, 16/09/09 20:49

    לא מענין את אף אחד מכם מה עם הדמויות האמיתיות יש לכם רק סקופים בראש,
    ומי שיודע לנצל זאת ניצל את הראש שלכם עד הסוף

  • 101.

    אפשר לחשוב שהמצב במדינת ישראל עד שנת 77 לא היה אותו הדבר

    פקק תנועה , 13/09/09 12:05

    הוא הייה אפילו הרבה יותר גרוע זו לא חוכמה ליטמון את הראש בחול ואחר כך להגיד שרק חלק 1אשם במשהוא מכול הכולל והסובב אותנו וביחוד בגלל מה שסובב את חיינו ומנהל את חיינו בישראל ועם המדינות השכנות אלינו

  • 100.

    בטח שהחברה הישראלית נחלשה, אחרי 30 שנה של קיפאון אגוטריפי ביו''ש.. (ל''ת)

    נראה שיו''ש תהיה הקבר של ישראל, 13/09/09 10:40

  • 99.

    כולם יודעים שאת כל הרעש הזה אתה עושה כדי שלא יעיפו אותך מהערוץ הראשון. (ל''ת)

    עובד הערוץ הראשון, 13/09/09 10:23

  • 98.

    כולם יודעים שאת כל הרעש הזה אתה עושה כדי שלא יעיפו אותך מהערוץ הראשון. (ל''ת)

    עובד הערוץ הראשון, 13/09/09 10:23

  • 97.

    כבר ידוע שבן כספית הוא זאב בעור כבש:

    יוסי,ירושלים., 13/09/09 08:15

    אומר בקיצור מירבי:נתניהו רק כמה חודשים ספורים בתפקיד רוה''מ וכבר ניתן לציין נקודות זכות רבות לזכותו:תוכנית כלכלית מצויינת,תקציב לשנתיים,מהפכת הקרקעות.התמודדות ראויה עם נשיא אמריקני בעייתי,שקט מוחלט כמעט, בצפון ובדרום(שקט כזה לא היה שנים,גם אחרי עופרת יצוקה החמס עדיין ירה לא מעט טילים ופצמ''רים),כל ראשי הפשע בדרך לכלא,מהפיכה במערכת החינוך ,לא הייתה שום פרשת שחיתות בליכוד,אין שוחד גניבה,חשדות לפלילים,וכל מה שקדימה טובה בו,כל זאת ועוד והבן אדם בקושי נכנס לתפקידו.ובמה בוחר כספית הנפסד(ורוב התקשורת המוטה והמסוכנת) להתמקד? בתקריות מינוריות חסרות חשיבות,שרובן פרי ניפוח של התקשורת,לשם דוגמא ''פרשת המתקן הסודי''-מלכתחילה התקשורת יצרה את הבעיה עם חטטנות מיותרת ,לדעתי במצב כזה מותר ואף רצוי לשקר לה,התקשורת יצרה את הבעיה סיכנה את ביטחון המדינה ולאחר מכן כעסה ונעלבה שלשכת נתניהו הגיבה איך שהגיבה,איך שלא נסתכל על זה כל העניין הוא חסר חשיבות,פרט לכך שהיה מפגש סודי בין רוה''מ לנשיא רוסיה והתקשורת בטיפשותה חשפה זאת וסיכנה את ביטחון ישראל.בקיצור נמרץ כבר אמרתי.

    • טוב!!!! (ל''ת)

      jozefinyot , 13/09/09 09:06

  • 96.

    ביבי למד גם למד, אז הוא צפצף על השמאל היום הוא מלקק להם ב.... (ל''ת)

    האמנם? למד למד., 13/09/09 08:08

  • 95.

    בקצב הזה ליבני יכולה להכין החליפות (ל''ת)

    נפתלי, 13/09/09 06:45

    • החליפות כבר מוכנות

      סרק סרק, 13/09/09 09:30

      אבל הם יעלו עובש וסירחון מרוב המתנה על הקולב בארון של נפתלי שפיצר.

      • זאת אותה החליפה איתה חוללה בבארים ב''מסיבות הניצחון'' (ל''ת)

        אוי ואבוי, 13/09/09 19:46

  • 94.

    לבני בוי ! לבני בוי ! חחחחחהההה זה עיתונות זה????? (ל''ת)

    קונדסון, 13/09/09 04:54

  • 93.

    אני מדמיין את כספית קורא את התגובות ומתעצבן כל-כך... (ל''ת)

    אופס, לא קנו את השטויות שלו..., 13/09/09 02:40

  • 92.

    נתניהו?אנחנו לא הפקנו לקחים (ל''ת)

    אריק, 13/09/09 02:40

  • 91.

    אם כ''כ רע לך פה אתה יכול ללכת !

    חנן, 13/09/09 02:38

    בחייאת בן, עזוב אותנו בשקט

  • 90.

    מזלזל בבן כספית

    מזלזל בבן כספית, 13/09/09 02:37

    בן כספית הוא אדם קטן עם מילים גדולות. לא הצבעתי עבור בנימין נתניהו. אבל בניגוד לכהונה הראשונה שלו הבן-אדם שותק ועובד. האם הוא עובד טוב או לא? דיון לגיטימי. אבל להשמיץ אדם כלשהו כשלא בא לו לחלוק מידע עם ''בן כספית המיוחד''? נו באמת...

  • 89.

    מה לעשות ולביביתון כמו שקראת לו יש יותר קוראים מלעיתון המוצלח שלך. (ל''ת)

    אוהב שלום , 13/09/09 02:18

  • 88.

    מה שכואב לתקשורת שנתניהו נסע והם לא ידעו ! אחלה של רה''מ!! המשך כך!

    uz7 , 13/09/09 01:57

    חבורת הזבל בתקשורת לא איכפת שנתניהו נסע בדחיפות לפגישת ביטחון על המדינה הכול אצה זה רייטינג ושכולם ידעו . חבורה חסרת אחריות ומלאה שנאה עצמית מאסנו בכם!!!
    לא פלא שכל שאתם מחשפים כלום ועושים כותרות מכלום נתניהו מתחזק בעם יותר , כי חשפנו כבר את כל השקרים שלכם ! מאסנו בכם!

  • 87.

    מר כספית.....

    אמיר ב. , 13/09/09 01:44

    הכל לקוי, מקולקל ומבלבל בסביבתו של ביבי, כל כך גרוע עד שנראה כי הכל מתמוטט,אתה כדי להציל אותנו מעצמנו ודאי היית מתנדב לנהל את הענינים דרך דפי העתון,קשה התסכול של אי יכולת לשפיע, כואב שאין נגישות קלה ומודלפת כפי שהורגלת בעבר הלא רחוק,כואב ומרגיז עד שמנסים לנקום בכל דרך,משתתף בצערכה וכאבך.

  • 86.

    אם ביבי מנצח את הבחירות הבאות מצבו של כספית יוחמר קשות... (ל''ת)

    תארו לעצמכם, 13/09/09 00:45

  • 85.

    שמר כספית העיתונאי מטעם של קדימה מקבל מאיתנו האזרחים משכורת ! (ל''ת)

    בושה לערוץ 1הממלכתי המממומן מכספיי ציבור, 13/09/09 00:41

  • 84.

    בעקבות מאמריו של כספית בבחירות הבאות אצביע ליכוד ! (ל''ת)

    מצביע של קדימה, 13/09/09 00:40

  • 83.

    מעתה אפשר לאמר בפשטות:בן כספית ! כל מילה נוספת מיותרת ! (ל''ת)

    כאשר שואלים את הציבור למה הוא שונא את התקשורת, 13/09/09 00:40

  • 82.

    כספית במסווה של עיתונות שופך שנאה מזוקקת על ראש הממשלה-התוצאה-

    רצח אופי במסווה עיתונאי, 13/09/09 00:38

    מיום ליום הוא לא רק מאבד את אמינותו(אותה איבד מזמן)הוא רק משניא עצמו וגורם לרבים וטובים שלא מתים על ביבי להצביע דווקא לנתניהו !

  • 81.

    מצוקה אצל אייל ארד העם לא קונה את השטויות של כספית! (ל''ת)

    לבני-בוי, 13/09/09 00:34

  • 80.

    נו בן כספית מה יהיה?

    רונן גולדשטיין, 13/09/09 00:34

    אם היית כותב על אולמרט לשכתו ושריו הסורחים, רק רבע ממה שאתה כותב על נתניהו,אפשר היה אולי להתייחס ברצינות למה שאתה כותב ואולי להאמין לך. אבל מאחר ואנו זוכרים היטב את תפקודך בתור כתבלב הלשכה של אולמרטורס המושחת,אין ברירה אלא לדחות את דבריך,ולהגיע למסקנה שאתה אובססיבי בשנאה שלך לנתניהו,עד שאתה ממש ''שוכח'' את שקריו של אריק שרון לעם,שקרים,שאתה ביחד עם כל התשקורת,מחאתם להם כף.

  • 79.

    הסיכוי שישראל תעפיל למונדיאל גדול מהסיכוי שכספית יבקר את ציפי לבני.... (ל''ת)

    מפוכח, 13/09/09 00:33

  • 78.

    שיצטרף לארד ואדלר או לחלופין שיבקש מציפי שריון לבחירות הבאות ! (ל''ת)

    למה כספית לא יוצא מהארון?, 13/09/09 00:32

  • 77.

    הוא מבין כיצד להתייחס לברנע,אברמוביץ וכספית שונאי נתניהו הותיקים! (ל''ת)

    הציבור הישראלי התבגר, 13/09/09 00:31

  • 76.

    ועדיין אף מילה של ביקורת על ציפי לבני(האח הידד לפרשן ההגון כספית) (ל''ת)

    ספרתי 975 מאמרים של כספית, 13/09/09 00:30

  • 75.

    אני לא טורחת לקרוא את הזבל שאתה כותב

    רויטל, 13/09/09 00:25

    אבל אני טורחת לכתוב משהוא נגדך, תגיד לא עדיף שתחפש לאח שלך עבודה אחרי שזרקו אותו מרומניה? כל החיים אתה עסוק בנבירה בביבים, בסופו של דבר אתה תגמור שם בביוב, כי אתה מצחין מרוב רעל .

  • 74.

    לבחור שמצנזר את התגובות

    קרמר, 13/09/09 00:17

    אין צורך שתפרסם את התגובה הזאת , אבל אודה לך מאוד אם תבקש בשמי ממי שצריך לבקש להפסיק לתת לבן כספית במה לסגירת החשבונות האישיים שלו עם ראש הממשלה, זה לא מעניין, לא מוסיף כבוד לא לעיתון ולא לעיתונאי .
    זה כבר נראה כמו איבוד עשתונות מוחלט של הכתב.

  • 73.

    הפעם הציבור לא קונה את הפרופוגנדה של חסידי השמאל בתקשורת! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 13/09/09 00:04

  • 72.

    כל הרעש הזה על מה על זה שלא עידכן אתכם? התקשורת בארץ מתנהגת כאילו (ל''ת)

    הם השולטים במדינה, עסוקים רק בביקורת והכפשות., 13/09/09 00:02

  • 71.

    לישכה על הפנים

    חבר מרכז ליכוד, 12/09/09 23:57

    ביבי תתעורר! העוזרים שלך לא חוזרים בטלפונים ואחר כך על תתפלא. תראה לאן נפל סילבן שלום. בפעם הבאה הוא יהיה מקום 17 לא 7. הוא עוד יתגעגע ל - מקום 7.אם לא תעשה סדר בלישכתך, ותקווה כי לשכת מנכ''ל הליכוד תעשה זאת ותזמין אנשים בתחנונים כדי שיהיו אנשים בכנס שלך כן הרמת כוסית האחרונה, תמצא את עצמך מהר יותר וגרוע יותר משנת 1999. תחשוב על זה.

    • אם חברי מרכז ליכוד מנסים לתקשר עם ביבי רק דרך טוקבק כנראה שלפחות

      ג'ורג', 13/09/09 01:57

      בעניין מרכז הליכוד ביבי הצליח הצלחה לא מבוטלת.

    • רק תסביר לכולנו למה חבר ליכוד מתקשר ללשכה... (ל''ת)

      חזורים לימים ההם...., 13/09/09 02:55

  • 70.

    מאמר ארוך, משעמם וסוטה הרבה מהאמת (ל''ת)

    חן אדון , 12/09/09 23:03

  • 69.

    התחושה היא כי בן כספית שונא את נתניהו סתם. סתם!

    שלי, 12/09/09 23:02

    בלי סיבה. שנאה. סתם.

  • 68.

    מכתבה לכתבה של כספית כוחו של נתניהו עולה..... (ל''ת)

    כספית אל תפסיק לכתוב...., 12/09/09 22:59

  • 67.

    כח העמידה של העם

    אבי, 12/09/09 22:58

    כנראה שהכתב שהה בחו''ל בקיץ 2006 וחבל, שרתתי במילואים 38 יום , השארתי בבית אישה עם תינוק ובהריון בחודשים מתקדמים, הגבורה שנתגלתה לי אז ואשר נתנה לי את הכוח להתנהל בתוך המלחמה ההיא ,לא באה לי מהחזית אלא מהעורף מהעמידה האיתנה והעקשנית של המשפחה והחברים שגיבו אותנו בכול תוקף. אז אל לך מר כספית, אומנם הנייר סובל הכול, אולם עם עובדות קשה להתווכח.

  • 66.

    מר כספית, לא יעזור לך, ביבי הוא ראש הממשלה ולא ציפי ליבני (ל''ת)

    יצחק, 12/09/09 22:49

  • 65.

    בשוק אומרים שציפי נעלמה כי ביבי הצליח להעלים אותה עמוק באופוזיציה (ל''ת)

    כך שביבי יותר חכם ממנה,, נכון,,,, 12/09/09 22:40

  • 64.

    הידעתם ש28 אנשי קדימה ירדו למצולות האופוזיציה כמו הטיטאניק למצולות הים (ל''ת)

    בצלאל, 12/09/09 22:34

  • 63.

    אע''פ אני מעדיף את ביבי מאשר את ציפי ארד - אדלר

    מאמר סביר של בן כספית, 12/09/09 22:23

    תודה רבה בן.

  • 62.

    וואלק אני מבסוט מביבי, יותר טוב מציפי ואפללו וחסון ודליה איציק בטוח (ל''ת)

    משה הספר מפתח תקוה, 12/09/09 22:06

  • 61.

    אני אומר שעדיף ביבי 1 וטוב, מאשר צפורה 1 ו 27 גוזליה,,הבנת בן כספית (ל''ת)

    בצלאל, 12/09/09 22:04

    • 27 גוזליה?

      סרק סרק, 13/09/09 00:36

      אולי התכוונת 27 מושחתיה במקרה?

  • 60.

    ג'וחה הוא החלמאי בספרות הערבית,בן כספית הוא הג'וחה של הפרשנות העברית (ל''ת)

    רחלה מאשדוד, 12/09/09 21:58

  • 59.

    אומרים באנגלית שIT TAKES 1 TO KNOW 1 (ל''ת)

    בצלאל, 12/09/09 21:52

  • 58.

    גם אתה לא ממש השתנית מאז... (ל''ת)

    מישהו אחד, 12/09/09 21:40

  • 57.

    בן כספית צודק לעם נמאס מהבטחות רוצים תוצאות בשםח. (ל''ת)

    my story , 12/09/09 21:28

  • 56.

    ביבי מצליחן בינלאומי. בכל קנה מידה! בכל דבר!

    jozefinyot , 12/09/09 21:27

    הוכיח את עצמו ב: כלכלה. ביטחון. יחסי חוץ בתקופת אובמה הקשה. בממשלה יציבה. בקואליציה צייתנית. ובהתנהלות מרשימה ומעוררת כבוד. ואפילו הערצה.

    לא היתה ממשלה יציבה ומוצלחת כזו כבר זה 20 שנה!!!
    (פשוט להיזכר. או לפתוח עיתונים מאז, בספריה העירונית, לשכחנים או הצעירים שבינינו)

  • 55.

    המשך

    גדעון, 12/09/09 21:09

    האם אמור לענין אותו מה צבע עניבתו של מר נתניהו, או שמא אמור לענין אותו שהביטחון האישי לא נפגע ושהמצב הכלכלי משתפר, ויש הצלחות בנושא המדיני.

    לכן אמרתי שכשתפסיק לתקוף את מר נתניהו כל פעם מחדש, נתחיל לקרוא את מאמריך ברצינות.

    שבוע טוב ושנה טובה.

    • גידי (אפשר לקרוא לך גדעון?).

      אריק ג., 12/09/09 21:51

      שנה טובה גם לך .
      הטוקבק משתבח במגיבים כמוך .

      • תודה לך אריק ידידי! (ל''ת)

        גדעון, 13/09/09 00:26

  • 54.

    כשתפסיק לתקוף את נתניהו כל פעם מחדש, נתחיל לקרוא את מאמריך ברצינות.

    גדעון, 12/09/09 21:06

    האם לדעתך אולמרט התנהל נכון? האם אולמרט דיבר רק אמת?
    ובכן אם זכרונך בוגד בך, אזכיר לך מה היה עם מר אולמרט בערב המבצע בעזה.

    היתה ישיבת קבינט שהחליטה לצאת לפעולה, לאחר החלטה זו הודיע מר אולמרט לכם הכתבים ולכל עם ישראל ולכל העולם, שביום א' תתקיים ישיבת קבינט שבה יוחלט האם לצאת למבצע, מיותר להזכיר, שבעצם יום השבת החל המבצע על ידי הפצצות מן האויר של מאות מטוסי חיל האויר.
    האם זו לדעתך אמירת אמת? האם זה ברדק? כמובן שלא. מדוע? כי זה היה אולמרט וכעת זה נתניהו.

    הצביעות במאמריך עולים על כל דמיון.
    אתה כותב בין שלל הגידופים, גם כמה מחמאות, (שבעולם מתוקן היו צריכים הם לתת את הטון בכל המאמר) האם זכור למישהוא איזה מאמר קטן שבו משבח מר כספית את ראש הממשלה על תפקודו בנושא המדיני, בנושא הביטחוני, או בנושא הכלכלי? תנסו להיזכר לא תצליחו, כי פשוט אין, המקסימום שהוא הצליח זה בכתבה על חולשתו של אובמה לזרוק גם כמה מילים טובות על נתניהו, חוץ מזה כלום, אפס, גורנישט.

    ועכשיו ענה בכנות מה מענין את העם ומה אמור לענין את העם, האם אמור לענין אותו איזה צבע עניבתו של מר נתניהו או אמרו לענין אותו שביטחונו

  • 53.

    התקשורת כלב השמירה של השמאל (ל''ת)

    יקי אביבי, 12/09/09 20:43

  • 52.

    הוא לא מינה שר אוצר גנב (ל''ת)

    נופר נוי, 12/09/09 20:42

  • 51.

    בנימין נתניהו ראשד ממשלה טוב מאוד שזוכה לתמיכה ציבורית . זה פשוט מרתיח (ל''ת)

    ממליכי מלכים מקרב העיתונאים, 12/09/09 20:39

  • 50.

    נראה שנציגי המעצמה השביעית נעלבים מנתניהו. הוא מסרב לתת יד להשמצות (ל''ת)

    ולהכפשות שהם ששים לשרבט, 12/09/09 20:37

  • 49.

    די די נמאסת כבר צא לנו מהוריד ! (ל''ת)

    ממשלה טובה מאד, 12/09/09 20:35

  • 48.

    הייתם צריכים לשמוע בשבוע שעבר את המלה האחרונה של אברי וג'קי

    אורנה, 12/09/09 20:27

    הם אמרו מלים נכונות על תקשורת פגועה מראש ממשלה שלא חייב לה כלום. לא מתראיין, לא מדווח וכו'

    והיא מתנפלת על נתניהו שעושה לה את זה בגדול.

  • 47.

    ליכודניקים. הביבי שלכם יוביל את המדינה לנסיגה לגבולות 67

    benzi. a, 12/09/09 20:12

    היום אתם קשי ההבנה לא מבינים ולא תופסים זאת. אך כשנגיע עם הביבי הזה לנקודת אל חזור לא יהיה מי שיוכל להציל את המצב...

  • 46.

    האם מר בן כספית אוביקטיבי לגבי נתניהו ?

    דיוניסיוס, 12/09/09 20:04

    אציין רק שאני מאמין, שאין כיום לנתניהו
    תחליף, וכי המדינה הזאת מגדלת רק
    עסקנים או אנשי קומבינה.

  • 45.

    התקשורת אינה כלב השמירה של הדמוקרטיה

    ר . דה - מארי, 12/09/09 20:00

    התקשורת הישראלית אחוזה בולמוס של ביקורתיות כלפ השלטון,בעת שהעולם כמעט כולו נגדנו וזה מחליש את מצבנו.עתונאים,כמו חיים
    יבין ודן מרגלית (על גדעון לוי נדלג הפעם)
    מופיעים בתקשורת כאילו היו הוגי-דעות מלומדים.לא רק שאין הם אוחזים בדיפלומות
    ראויות,הם להוטים להפגין את ידיעותיהם מבלי
    לסייג את דבריהם בביטוי ''לעניות דעתי''.

  • 44.

    כספית (שמו של יסוד רעיל ומזיק ביותר)-אתה יודע מה זה ''ברדק''?. (ל''ת)

    ''בית השמש העולה'', 12/09/09 19:57

    • ברדק זה ''כוס'' בטורקית (לא לא - ראשים מלוכלכים שכמותכם) GLASS או

      אריק ג., 12/09/09 20:39

      CUP באנגלית .
      בסדר - זה גם ''בורדל'' בשפות הסלאביות ,אבל מתערב אתך שלא ידעת עך הטורקית .
      בקיצור קלקלתי לך - ושמחתי את עצמי .

      • ברדק= בית בושת בטורקית (ל''ת)

        מוסטפא כמאל, 12/09/09 23:32

  • 43.

    נתניהו ראש ממשלה מצוין,וטוב שנבחר!

    שנה טובה לעם ישראל!!!, 12/09/09 19:53

    נתניהו הרבה יותר מתאים מלבני.

  • 42.

    נכון שיש ברדק אבל מותר לר''מ לנסוע בלי שהתקשורת תדע לאן

    אלמוני, 12/09/09 19:22

    יש בלגן בלשכה,ביבי לא מתפקד היטב,לא הצבעתי לו ולא אצביע לו,אבל:מותר לו לנסוע נסיעות סודיות,מותר ללשכה שלו לא להגיד את האמת,אפילו אם כמה כתבים מדיניים נעלבו.ניהול מדינה כרוך גם בפעולות סודיות,וזכות הציבור לדעת לא עולה על זכות בעלי התפקידים לעשות כמה דברים שנסתרים מעין הציבור.תארו לכם שמחר תהיה עסקה על שחרור שליט וכל מילה יכולה לקלקל,איך צריך ראש הממשלה להגיב אם ישאל על כך? להגיד את האמת ולפוצץ את העיסקה?? אני לא רוצה לדעת את הכל,לא מעניין אותי איפה נמצא ביבי בכל דקה,רק שיעשה את תפקידו.

  • 41.

    שקרן תמיד שקרן...

    הברון מינכאוזן, 12/09/09 19:13

    מי שסיפר בנאום בכנסת [!]איזה שר נהדר ונאמן היה גנדי בממשלתו... מי שזכר את הבריטים מקימים מחסומים בירושלים שלפני תאריך הולדתו... ועוד ועוד שקרים כהנה וכהנה הוא שקרן טבעי ואינטואיטיבי שעל כן, לעולם לא ישתנה. אבוי לנו וזה ראש ממשלתנו.

    • ממתי טוקבקיסט בשכר של אייל ארד הוא מינכאוסן? (ל''ת)

      dodel, 12/09/09 19:48

    • אם אלה השקרים שאתה מנופף בהם, ביבי ישר יותר מסרגל

      ודווקא תגובתך גובלת בשקר, 12/09/09 20:19

      א. ביבי מעולם לא אמר שהוא זוכר ''את הבריטים מקימים מחסומים''. אתה משנה שוב את הדברים שנאמרו אחרי שהעיתונאים ששטפו לך את המוח כבר נסוגו מהסיפור המכוער הזה שלא הוסיף להם כבוד.
      ב. גנדי היה אדם לא ישר שנבחר לכנסת באמצעות מצע כוחני ותדמית גזענית. נכון. אבל ביבי קיים את הכלל של ''אחרי מות קדושים אמור'', שבמעמדו ובמצבו כנראה שהוא מצא לנכון לקיים. זה אפילו לא שקר. אני לא יודעת איך הוא תפקד כשר, אבל תפקודו כמפקד בפלמ''ח ובצה''ל אכן היה יוצא מן הכלל.
      ג. חונכת על ברכי האג'נדה ''ביבי שקרן ביבי שקרן ביבי שקרן''. טוב שיש משהו חד-משמעי ועקבי להאמין בו. אבל אל תצפה שנשתכנע אם תחזור על הססמאות הללו שוב ושוב. כבר אכלנו את הלוקש הזה בעבר מאנשים חכמים ממך, ולא נאכל אותו שוב.

  • 40.

    אייל גבאי יביא לביבי עוד הרבה בושות

    אמיר, 12/09/09 17:53

    המנכלים שהיו לשרון ואולמרט ליגה ארופאית לעומת המנכל גבאי חסר עמוד שידרה מול הפיגורןת הפועלות בלישכת ביבי... בן כספית צודק מאה אחוז.

  • 39.

    בן-בברירה בין :לשכה לא מתפקדת+רוה''מ מתפקד, לבין לשכה מתפקדת+רוה''מ

    שוש הלוי, 12/09/09 16:58

    לא מתפקד או יתרה מכך -מתפקד גרוע והולך בנתיב המסוכן למדינת-ישראל ולאזרחיה, אני מעדיפה את החלופה הראשונה -רוה''מ מתפקד מעולה + לשכה צולעת שאינה מתפקדת במלוא מיטב ומירב הפוטנציאל שלה, ועדיין יש להניח שהקלקולים בה יתוקנו, בטווח הנראה לעין.

    צריך לזכור -מה מוטל על הכף: ישראל מאויימת בשלל איומים אסטראטגיים שהחמור והמסוכן מכולם הוא -האיום הגרעיני האירני המאיים למחות אותנו מעל פני האדמה, ואשר גוזל את מלוא מעייניו , האנרגייה והזמן של רוה''מ נתניהו.

    בשעת-חירום לאומית זו , הייתי מצפה שגם התקשורת תתן יד וכתף למאמץ הלאומי בו עסוק רוה''מ נתניהו.

    בסופו של דבר - כולנו יחד בסירה הזאת, ואם מישהו יחורר בה חריר קטן -נטבע כולנו, וזו אינה קלישאה. בעידן האינטרנט צריך לדעת שבמרחב הסייברי, מה שאתה כותב בישראל - יכולים לקרוא גם גדולי שונאינו ואוייבינו בקצה העולם, ולהשתמש בזה כנגדנו.

    שנה טובה וחג שמח לכל בית-ישראל

    • ביבי ר''מ טוב .

      אולמרט היה ראש ממשלה הרבה יותר טוב ., 12/09/09 17:47

      ללישכה באמת אין חשיבות .

      • אף ר''מ בישראל לא היה גרוע כפי שהתקשורת וקוצר הזכרון מטעים אותנו לחשוב.

        הטוב ,הטוב יותר והכי טוב ., 12/09/09 19:57

        כולם היו אנשים מוכשרים ,חלקם גאונים ''על באמת'' ורובם היו פוליטיקאים בינוניים ומדינאים קטנים (מה שגורם בטעות להחשיבם ככשלונות בתור מנהלי ממשלות ).
        מלבד ב.ג. ,בגין ופרס לא היה ראש ממשלה ישראלי שניתן לומר עליו כי רכש שם של מדינאי בעל שיעור קומה .
        אלא שבישראל על כל בעיותיה המיוחדות והקיומיות יוחד תפקיד אחר לזה שנבחר לרה''מ : להגן על חיינו תוך נסיון על אנושי למשול ולנהל ממשלה בתנאי קואליציה ושיטת ממשל בלתי אפשריים .
        ולכן דווקא האפרוריים והבירוקרטים מבין ראשי ממשלותינו למיניהם נחשבים בעיני לטובים ביותר :
        - אולמרט .
        - ביבי .
        - שמיר .
        - אשכול .
        רובם אנשי ליכוד במקור . ואני דווקא איש ''עבודה'' .הסיבות לכך רבות ואי אפשר לפרטן בתגובה אחת .
        יוצא מן כלל כמובן בן גוריון שהיה אחד בדורו ועדיין לא קם לו יורש .

    • הברירה היא בין לשכה ורוה''מ לא מתפקדים לבין רוה''מ לא מתפקד ולשכה מתפקדת

      אבל אם נהיה רציניים, 12/09/09 17:48

      אחרי יותר משלושים שנות שלטון הליכוד, אנחנו באמת בשעת חירום לאומית. מערכת החינוך לא מתפקדת, המדינה לא אחראית לרווחת התושבים, המשטרה אינה מספקת ביטחון, והמעמד הבינוני הולך ונעלם. זאת ועוד, אנחנו בעיצומו של תהליך בו הרוב היצרני הופך למיעוט.
      השאלה היא האם אותם אנשים חסרי אחריות, שבחוסר כישרונם כי רב הניעו את התהליכים שהרסו כל חלקה טובה במדינה, יהיו אלה שישנו את המציאות העגומה? צריך להיות עיוור למציאות, או לחילופין תומך ליכוד, בכדי להאמין שכן.

      • בלי אמונה - צאסקא לא היתה אוכלת אותה. זוכר?!-צריך להיות אופטימי כדי

        שוש הלוי, 12/09/09 19:12

        להיות -יהודי, ועוד יותר אופטימי כדי להיות -ישראלי. החיים ב''עמק-הבכא'' הקרוי -ישראל, מעולם לא היו חיים של דולצ'ה -וויטה וליקוקי דבש, אבל צריך לזכור כי זוהי המדינה היחידה שיש לנו בכל העולם, שהחלוצים שהגיעו ארצה בתחילת המאה הקודמת, לא מצאו כאן דבר, מלבד טרשים וסלעים ומכלום בנו כאן ארץ לתפארת שאפשר רק להתגאות בכל ההישגים המפוארים אליהם הגיעה מדינת-ישראל בכל התחומים: במדע, בחקלאות, ברפואה, בתעשייה, ובצבא, ב- 61 שנותיה, לעומת מדינות וותיקות בהרבה שנשארות רחוק מאחור במבחן ההישגים, מול ישראל.

        הדבר הכי קל הוא - לקטר, אבל - אם כל אחד מאיתנו יעשה בחלקת-אלוהים הקטנה שלו מה שהוא יכול לקידום המדינה, והחברה בה אנו חיים, אני מאמינה שיכול נוכל להצליח להתמודד מול כל הבעיות ולפתור אותן בדרך המוצלחת ביותר שיש.

        קצת אופטימיות לכבוד השנה החדשה - לא תזיק!

        שנה טובה וחג שמח לך, לבני-ביתך ולבית-ישראל

        • לאמונה היו כמה עוזרים נאמנים .

          רלף,אולסי,מיקי,ג'ים,לו...לו היו היום ,אח אח אח ., 12/09/09 20:45

          את רואה דמויות בעלות שיעור קומה כאילו סביב ביבי ?

          • יש לא מעט אנשים מוכשרים בסביבה הקרובה של ביבי -אין צורך לזלזל בכולם

            שוש הלוי, 12/09/09 22:53

            אם אתה רוצה שמות, בבקשה -
            חגי הדס,
            דן מרידור,
            בוגי יעלון,
            עוזי ארד,
            אייל גבאי,
            גלעד ארדן,
            בני בגין,
            ישראל כ''ץ,
            משה כחלון,
            יובל שטייניץ,
            יוסי פלד,
            סילבן שלום,
            ציון פינייאן,
            מיקי איתן,
            אופיר אקוניס,
            יריב לוין,
            כרמל שאמה,
            חיים כ''ץ,
            לימור לבנת,
            ציפי חוטובלי,
            מירי רגב,
            לאה נס,
            גילה גמליאל,
            איוב קרא,
            יולי אדלשטיין,
            זאב אלקין,
            דני דנון,
            רובי ריבלין,
            גדעון סער
            גדי אריאלי -מנכ''ל הליכוד
            רפי דואק -סמנכ''ל הליכוד
            עו''ד אבי הלוי-יועץ משפטי של התנועה
            עוזי דיין-חבר
            טל ברודי -חבר
            ספי ריבלין-חבר
            יוסי מימן -חבר
            מוטי גלעדי -חבר
            ועוד רשימה ארוכה של חברים, בארץ ובחו''ל

            • אם התכוונת ל-''כוורת'' הרי שהרשימה מצומצמת בהרבה. כנס

              שוש הלוי, 13/09/09 11:40

              במטבחון המצומצם נמצאים האישים הבאים:
              אהוד ברק - שר הביטחון
              דן מרידור - השר ''הממונה על האיומים
              האסטראטגיים''
              בוגי יעלון - השר ''הממונה על השירותים
              החשאיים''
              איבט ליברמן- שר החוץ
              אלי ישי - שר הפנים
              בני בגין - השר ''למשימות מיוחדות''

              תסכים איתי שהם אנשים מוכשרים.

              שנה טובה וחג שמח לך ולכל בית ישראל

        • מי שבנה פה מדינה לתפארת היתה מפא''י

          ומי שהורס אותה זה הליכוד, 12/09/09 21:12

          כל ההישגים שמנית: הפיכת המדבר לפורח, ההישגים בחקלאות, מדע, צבא, רפואה, ותעשייה הגיעו לשיאם באמצע שנות השבעים. במבחן ההישגים אכן מגיע למפא''י ציון מעולה. מבחינה זו באמת אין על מה לקטר. הנסיגה הגדולה התחילה עם עליית הליכוד לשלטון, והיא לא תסתיים עד שחבורת שרלטנים זו תפנה את מקומה לקבוצה בעלת יכולת שילטונית. זה אינו עניין של אמונה, אלא של בחינה אובייקטיבית של המציאות וההישגים (או יותר נכון היעדרם הכמעט מוחלט)

          • לממשלות הליכוד לדורותיהן, היו לא מעט הישגים, אין כל צורך לזלזל

            שוש הלוי, 12/09/09 23:04

            והרי רשימה חלקית:
            הסכם השלום עם מצרים,
            פרוייקט ''שיקום השכונות'',
            שיקום הכלכלה ההרוסה,
            חילוץ ישראל מן המשבר הכלכלי הגלובאלי,
            פישוט הליכי הביורוקרטיה למי שרוצה לבנות בית, ''רפורמת הקרקעות''
            שיקום צה''ל אחרי מלחמת לבנון -2
            העברת התקציב לשנתיים
            תוכניות חינוך כמו -''דוברת'' ו''אופק'' ותוכניות עדכניות של שר החינוך סער לשיקום מערכת החינוך,
            שנה חינם לסטודנטים בשנה א
            הארכת חופשת הלידה ליולדות
            פיתוח מואץ בענפי התחבורה השונים,
            תוכניות מתקדמות במשרד לאיכות-הסביבה,
            תוכנית הטבות לצופי-הטלויזיה,

            ונא לזכור כי הממשלה קיימת רק -חצי שנה.
            תנו קצת קרדיט!

            שנה טובה וחג שמח לך ולכל בית ישראל

            • מאחלת לך שנה טובה בכל יקום מקביל בו את חיה

              רונית, 13/09/09 00:28

              קצת לא נעים לי, אבל חצי מהדברים שכתבת לא נעשו ע''י הליכוד, והאחרים הם שוליים ולא חשובים. את גם לא מבחינה בין תוכניות על הנייר וסיסמאות בחירות לבין ביצוען בפועל.

              למשל, דו''ח דוברת לא יושם מעולם (''אופק חדש'' יושם ע''י יולי תמיר. לידיעתך, היא לא חברה בליכוד). ובכלל, מה משנות כל התוכניות האלה אם בשנות ה-70 היתה לישראל מערכת חינוך בין הטובות בעולם והיום, אחרי 32 שנות ליכוד, היא מתחרה בזו של טורקיה?
               
              שיקום צה''ל אחרי מלחמת לבנון זו עבודה של ברק ואשכנזי. לידיעתך, גם הם לא חברים בליכוד.

              תוכנית הטבות לצופי הטלוויזיה?! מה זה בדיוק ומה הקשר של זה לליכוד?

              שיקום הכלכלה?! את רצינית?! הליכוד הביא את ישראל בשנות ה-80 לפשיטת רגל כלכלית עם רעיונות מבריקים כמו ''הכלכלה הנכונה'' והדולריזציה. פרס, במאמץ עילאי, מנע את החורבן בשנתיים בהן כיהן כראש ממשלה.

              ההשקעות המסיביות בתשתיות התחילו ב-1993, עם
              ממשלת רבין, לא ע''י הליכוד.

              שנה חינם לסטודנטים בשנה א?! בישראל?!

              מבין כל הדברים שמנית, הסכם אי הלוחמה עם מצרים הוא הדבר היחיד שיכול להיחשב להישג של הליכוד, אבל מאז עברו 30 שנה!

              • בואי נעמיד דברים על דיוקם

                שוש הלוי, 13/09/09 10:22

                קצת לא נעים לי, אבל - את תוכנית ''אופק חדש'' ח''כ יולי תמיר העתיקה מילה במילה ממאמר שאני פירסמתי בעתון ''כל הנגב'' (מצטערת, לא התכוונתי לציין זאת אבל לצורך הטיעון -אין לי כל ברירה), ואני חברת ליכוד. באשר לתוכנית ''דוברת'' - חלקים ממנה יושמו ועדיין יש בכוונתו של גדעון סער לאמץ את המשכה. אלו אינן תוכניות על הנייר -אני מכירה את האיש מקרוב, ויודעת כי הוא אמין בעיני מספיק על מנת שאסמוך עליו שיבצע את תוכניותיו.

                באשר לכלכלה -אני מסכימה איתך באשר ל''דולריזציה'' והאינפלצייה הדוהרת בשנות השמונים, מלבד זה - בשנים שלאחר מכן, הופקו הלקחים, ואם את זוכרת את פרשת ''וויסות המניות הבנקאיות'', באותן שנים, הרי שחבריי ואני פעלנו אז להקמת ''וועדת בייסקי'', שקיבלה החלטות חשובות ואשר -''וועדת בכר'' שהוקמה שנים לאחר מכן, ביססה את החלטותיה על החלטות ''וועדת בייסקי''.
                בהמשך - שיקום מצב המשק, בקדנציה הראשונה של נתניהו, כמו גם -כעת , אינו נתון לוויכוח, כמו גם חתימת ההסכם עם ההסתדרות, מה שמבטיח למשק שנות עשייה ללא זעזועים ושביתות כפי שהורגלנו עד כה, ונא לא לזלזל בכך -כל יום שביתה גורם נזק במיליוני דולרים למשק.

              • המשך

                שוש הלוי, 13/09/09 10:32

                החלטה על שנת לימודים חינם לסטודנטים בשנה א התקבלה זה לא מכבר. תתעדכני במקורותייך.
                עד היום - נמשך שיקום צה''ל, ציודו המתוחכם והפקת הלקחים ממבצעים קודמים.
                השקט הביטחוני - גם הוא הישג.
                ראשי האוצר הצליחו לחלץ את המשק הישראלי מן המשבר הכלכלי הגלובאלי, אין על כך וויכוח וגם זה הישג.
                באשר להטבות לצופי הטלויזיה - שר התקשורת הודיע לא מכבר שהצופים יוכלו לרכוש ממיר מיוחד שיאפשר להם לקלוט את שידורי הערוצים: 11, 22, 9, 99, 8, וזאת מבלי להיות מחוברים לכבלים, ומבלי להוציא הוצאה משמעותית של מאות שקלים בכל חודש. התוכנית אמורה כבר לפעול -אם תיגשי לחנות למוצרי -חשמל ותיקני את הממיר המיוחד (המוכרים בחנות כבר יודעים במה מדובר) תוכלי גם את לקלוט את השידורים ללא הצורך להיות מחוברת לכבלים.
                ועוד היד נטוייה, קצת קרדיט לא יזיק.

                שנה טובה וחג שמח לך ולכל בית ישראל

                • את לא מבחינה בין תוכניות על הנייר וסיסמאות בחירות לבין ביצוען בפועל

                  רונית, 13/09/09 15:44

                  יש הבדל גדול בין דוחות ורעיונות על הניר לבין ביצוען במציאות. זה גם חסר חשיבות לדון בשאלה מי העלה רעיון מסויים ובאיזה מקום כשמערכת החינוך היום מפגרת מאד בהשוואה למצבה לפני עליית הליכוד לשילטון. בסופו של דבר, זה המבחן הקובע.
                  באשר לשנה א חינם באוניברסיטאות, נחיה ונראה אם זה באמת יתבצע בפועל (ניחוש שלי - לא). בינתיים זה עדיין לא התבצע, ולא במקרה. ואגב, הליכוד כבר יותר משלושים שנה בשלטון - מישהו הפריע לו לעשות את זה קודם?

                  שאר הזוטות שאת מעלה (ממיר לטלוויזיה, למשל) אינן חשובות. כשהבית בוער לא מתעסקים בצבע האריזה של משחת השיניים.

                  ככלל, חוסר ההבחנה בין מאוויים ושאיפות לבין המציאות הוא מאפיין ידוע של תומכי הליכוד. כשאין הישגים ראויים לשמם, אז מסתפקים בסיסמאות, בהבטחות, ובעיוות המציאות. בזה באמת אין לליכוד מתחרים.

                  • מבחינה גם מבחינה. ואולם -את נעולה בקונספציה שלך , ויהא זה חסר תוחלת

                    שוש הלוי, 13/09/09 16:06

                    לנסות לשכנע אותך בהיגיון צרוף, ולכן -אני פורשת מהדיאלוג המתיש הזה איתך.

                    זה נראה כמו דו-שיח של חרשים.

                    שנה טובה ומפוכחת לך

          • אף אחד לא מתיימר לקחת את הישגי ממשלות מפא''י כפי שאף אחד לא שוכח

            שוש הלוי, 13/09/09 15:19

            את הניכור שהן יצרו בחברה הישראלית. היו אלה ממשלת-מפא''י לדורותיהן שיצרו את המושג הנלעג ''ישראל השניה'' וחצצו בין בני העליות השונות, והיפלו את בני עדות המזרח בכל תחום החל מקבלת עבודה שהותרה רק למי שהיה לו ''פנקס אדום'' (אני זוכרת שלאבא שלי לא היה ''פינקס אדום'' ולכן היו לו קשיים אדירים למצוא עבודה ולהתפרנס, במשך זמן לא קצר), וכלה בהפניית בני עדות המזרח להתגורר בערי הפיתוח בפריפריה, רחוק מן העין-רחוק מן הלב, לא היה ייצוג כמעט לבני עדות המזרח במוסדות המימשל עד למהפך ב-77 עם בואו של בגין לכס ראש הממשלה.

            לא בכדי, התחלף השלטון.ולא בכדי -ביקש אהוד
            ברק סליחה מעדות המזרח.
            צריך גם לזכור את כל פרשיות-השחיתות של ממשלות-מפא''י החל באברהם עופר ז''ל, עבור דרך מיקי אלבין ז''ל, פרשת הדולרים של לאה רבין ז''ל, אברהם בורג, ומן הסתם יש עוד פיגורות שאני לא מכירה או לא זוכרת.

            ואולם - אין צורך לדוג במים עכורים. התקופה הזאת רחוקה מאיתנו כמה אלפי שנות-אור, והיום משמשים יורשיהם של אנשי מפא'' יחד עם אנשי חרות לשעבר בממשלת-אחדות אחת
            שזהו, אגב, גם הישג בפני עצמו של ממשלת נתניהו, שהיתה לי הזכות לפעול למען הקמתה.

            • קליטת עליה - ראינו את הטיפול המצויין בעולי אתיופיה

              רונית, 13/09/09 16:40

              קליטת כמה עשרות אלפי יהודי אתיופיה ע''י מדינה בת 4 מיליון. 20 שנה אחרי, ויש בתי ספר שלא מאפשרים לבני העדה להיכנס וללמוד בהם וזאת על סמך מוצאם בלבד. מי שמדבר על ניכור (ולא משנה מה עשתה הממשלה בנידון, הכישלון הוא בכך שאחרי 20 שנה תופעה כזו יכולה בכלל להתרחש). והשווי למצב העולים בני עדות המזרח 20 שנה אחרי הגעתם לארץ.

              לגבי השחיתות: היא היתה בהיקף הרבה יותר קטן, וחשוב מכל - המושחתים התביישו במעשיהם (חלקם אף התאבד מרוב בושה). הם לא העסיקו יחצן שירוץ עבורם לאולפני הטלוויזיה או שכרו את שירותיו הטובים של ציון אמיר.

              התקופה הזו אכן רחוקה שנות אור מהמקום הרע בו אנו נמצאים היום. חבורת השרלטנים שדירדרה אותנו למצב זה לא תוכל לתקן אותו.

              הגענו לשנה חדשה (גם זה בטח הישג של ממשלת נתניהו) - אז שנה טובה.

      • ספיח-זה מה שעושה את החיים כאן למענינים. אתה יודע שבשוייץ, למשל, נרשם

        שוש הלוי, 12/09/09 19:55

        אחוז מקרי ההתאבדות הגבוה ביותר בעולם?! אתה יודע למה?! - בגלל השעמום שאופף את האזרחים שם: הכל מצוי בשפע, אף אחד לא צריך להתאמץ יותר מדי כדי לפרנס את משפחתו, אין לשוייץ אוייבים, כך שהאזרחים שם אינם מוטרדים בגין בעיות-ביטחון, מה שהופך את החיים שלהם לחיי-שלווה אינסופית ומשעממת. פשוט אין להם אתגרים, שהחיים פה בישראל מזמנים לנו, על כל צעד ושעל.

        אתה רואה - בפרספקטיבה נכונה אפשר למצוא בכל עז גם את המתוק, ומשהו טוב בכל דבר רע.
        הכל שאלה של תפיסה פילוסופית, את החיים.

    • לא הייתי יכול לבטא זאת יותר טוב. תודה על מלים נכונות (ל''ת)

      אוריאל, 12/09/09 20:23

  • 38.

    ''לפתוח רגליים''? למה הגסות הסקסיסטית הזו?אין לנו מספיק צרות? יופי של תר

    Y, 12/09/09 16:35

    בות יש לך. גס רוח ובור בענייני תרבות ודרך ארץ. אתה מוסיף לרוע ולאלימות בישראל בשפה המכוערת הזו שלך.

    • סקסיסט באזני השומע. זהו גם מונח מתחום הכדורגל. (ל''ת)

      mamamenny , 12/09/09 18:40

  • 37.

    נתניהו לא צריך לדווח לאן נסע והעיתונאים מטורפים (ל''ת)

    העיתונות בישראל כמו הכדורגל, 12/09/09 16:27

  • 36.

    התשקורת הפיקה לקחים שנים של שטיפת מוח בולשביקית רודנית ארורה (ל''ת)

    התותח, 12/09/09 16:11

  • 35.

    כשאתה לא מוכן לגלות את מחיר המינמום שלך לפני המשא ומתן

    פה, 12/09/09 16:08

    זה לא נקרא לשקר.
    זה נקרא להיות חכם ולהיות נושא ונותן נבון.

    ככה זה בעסקים וככה זה ברוב המקומות בפוליטיקה בעולם. ובאופן כללי בהרבה מקומות בחיים שבהם מתנהל משא ומתן.

    אבל לא בישראל.
    בישראל אפשר להחריב מדינה רק כדי שאפשר יהיה לטעון שראש הממשלה משקר.

  • 34.

    שפקיד קטן משמיץ את נתניהו פתאום הוא הופך לענק והוא לא ידע שהוא כזה (ל''ת)

    התותח, 12/09/09 16:07

  • 33.

    בואו נעזור לביבי: (ל''ת)

    נגה, 12/09/09 15:47

  • 32.

    בממשלת שמאל כל פרשיה מפיל תהפוך לנמלה בממשלת ימיו מנמלה יעשו פיל (ל''ת)

    התותח, 12/09/09 15:15

    • יפה מאד. אם שמעת את אברי גלעד בגל''צ...

      אוי ואבוי, 12/09/09 15:37

      תלוי מאיזה צד מסתכלים בטלסקופ.מכיוון אחד גרגרי אבק נראים כהרים ומצד שני נשרים נראים כזבובים.(זה רוח הדברים,לא ציטוט).
      זה בהקשר איך התקשורת התייחסה לאולמרט ואיך היא ''רודפת'',ציטוט מדוייק,את נתניהו.

      • אני לא צריך לשמוע את אברי כדי לדעת שיש לנו תשקורת בולשביקית ארורה (ל''ת)

        התותח, 12/09/09 15:53

  • 31.

    אוי, ששש!!! (ל''ת)

    raquel_fernandez, 12/09/09 14:29

  • 30.

    הרפואה מצליחה להתגבר על רוב המחלות. אך על מחלת השקרנות אין סיכוי למרפא

    benzi. a, 12/09/09 14:05

    שקרן ישאר שקרן לעולמי עד ובמיוחד אם המדובר בשקרן פתולוגי כמו ביבי. לזה הרפואה לא נתנה וגם לא תתן אי פעם תשובה.

    • בנציהו,מה קורה ? גם שנאה פתלוגית וטיפשות הן מחלות חסוכות מרפא... (ל''ת)

      דקל ב , 12/09/09 15:19

  • 29.

    תיראו מי מדבר כפית עלוב קטן שם הנרדף שלך זה רמאי שקרן וממציא כתבות (ל''ת)

    התותח, 12/09/09 13:28

  • 28.

    תיקון קטן ליפה

    מושון,חולון, 12/09/09 13:24

    המצב הכלכלי לא ממש השתפר בתקופת ביבי הראשונה
    ביבי אמר שהמצב לא משתפר כי ''בכל העולם יש מיתון'' וכי הוא בעצם בולם את קריסת כלכלת ישראל.
    באותן שנים ארה''ב של ימי קלינטון ואירופה צמחו ברמת החיים בצורה יפה, וישראל היתה תקועה מבחינת הצמיחה שלה. כמו כן, אם ישראל במיתון, כל המגזרים צריכים לשאת בנטל הכלכלי, באותה תקופה הכספים היחודיים הגיעו לשיא נכון לאותה תקופה.
    לזכותו של ביבי יאמר שהוא עמד בכמות השרים מתוקף התיקונים לשיטת הממשל, אבל מונו לא מעט סגני שרים. היום יש המון שרים, וגם לא מעט סגני שרים.
    לגבי עליית ביבי בסקרים - ביבי היה במגמה יציבה בתחילת כהונתו הקודמת, ולאחר כשנה התחיל לרדת בסקרים, ועובדה שבבחירות 99 אהוד ברק הביס את ביבי, והליכוד התרסק ל19 מנדטים.

    • פרופורציות:

      יפה, 12/09/09 14:11

      1. ציינתי ''לא הורע'' הכוונה לכלכלה. השתפר הכוונה לביטחון.
      2. ברק שניצח ב-99 יצא בהכרזה הכלכלית : ''תפתחו את המקררים''. משום מה נשמט מזיכרון התיקשורת (ואולי גם הציבור?).
      3. מגמה יציבה (ב-97) אינה זהה למגמת עליה....

      • מציאות

        קובי, 12/09/09 17:32

        על פי כל פרמטר אפשרי, מצבה הכלכלי של ישראל הורע בתקופת כהונתו הראשונה של נתניהו. גם כיום הרווחה הכלכלית של רוב האוכלוסיה הולכת ונעלמת, אם כי מצבו של המיעוט העשיר משתפר. הטענה שהמצב הבטחוני משתפר צריכה להיבחן בעוד מספר שנים, ולא היום.

      • יפה, כשכל העולם המערבי צומח וישראל לא, יש פה בעיה...

        מושון,חולון, 12/09/09 18:13

        ולגבי השקט הבטחוני -
        כמו שאת מאשימה אותי בשיכחה, אני אזכיר לך את ארועי מנהרת הכותל, בהם ביבי יצא נגד המלצות כל המערכת הבטחונית, כולל שר הבטחון שלו ופתח את המנהרות - זו התנהגות אחראית? בנוסף, תקופת ביבי היתה התקופה שבין 2 האינתיפדות ולכן יחסית השקט. רבין גירש 400 ומשהו אנשי חמאס (ונכון, אולץ לבטל את הגירוש לאחר כשנה פלוס) אבל האם ביבי ניסה לבצע צעד דומה מלבד ההתנקשות במשעל? מה לגבי עשרות ההרוגים בלבנון? מדוע אף אחד לא סופר אותם? בתקופתו הקצרה של ביבי כראש ממשלה נהרגו יותר חיילים ממה שנהרגו מסוף מלחמת לבנון הראשונה ועד ימיו.
        לגבי האינתיפדה - הדעות חלוקות לגבי מה היתה מטרת גל הפיגועים של החמאס לפני בחירות 1996 - יש כאלה שאומרים שמטרת הפיגועים היתה כדי להעיף את פרס וזאת על מנת לקבור את הסכם אוסלו. האם זה נשמע לך כזה מופרך שגורם זר , בין אם זה האיחוד האירופאי שמממן מפלגות שמאל , ובין אם זה החמאס שמנסה לטרפד כל גורם שחותר לשלום יתערב בנעשה בישראל? אל תשכחי שגם ביבי היה ראש הממשלה היחיד בין 2 האינתפידות, וזה עוד משהו שתרם לשקט.
        ודרך אגב, ברק גרוע כמו ביבי בעיני

        • אתה טועה בנוגע למספר ההרוגים בלבנון

          אורן, 13/09/09 00:56

          כמות ההרוגים בלבנון ב-3 שנות נתניהו הייתה דומה למדיי לכמות ההרוגים ב-3 השנים שקדמו לו (למעט אסון המסוקים).

  • 27.

    שולה זקן ועומרי שרון ניהלו את המדינה בשיטת מאפיה מישהו שמע את כסםפית (ל''ת)

    התותח, 12/09/09 13:21

    • אם שולה ועמרי ניהלו את המדינה בשיטת המאפיה זה היה במסגרת שלטון הליכוד

      benzi. a, 12/09/09 14:13

      כל המושחתים וכול השחיטויות הנוראות הגנבות והפשעים ומעלליו של הנשיא לשעבר קצב כל זה היה וקרה במסגרת שלטון הליכוד ובתוך הליכוד וכל המעורבים שם היו ליכודניקים. המעללים והשחיטויות של הירשזון היה בתוך הליכוד עם אנשי מרכז הליכוד הידועים לשימצה וכל זה היה בהסתדרות הלאומית והגניבות בתוך קופת חולים של הליכודניקים לטובת מעלליהם של אותם הבכיינים שתומכים היום בהתלהבות לביבי שלהם.

      • בינצי שולה ועמרי חצו את הקווים אז גיבלו גב עם המון עצי אטרוגים (ל''ת)

        התותח, 12/09/09 14:33

      • דואר ישראל מחזיר את המכתב לשולח:

        אוי ואבוי, 12/09/09 16:41

        ''הנמענים עברו לכתובת אחרת,ברר בקדימה''.

        • מפלגה שמנפיקה מושחתים בסרט נע

          תמשיך לעשות זאת, 12/09/09 17:24

          מצטערת, למרות הניסיון של איל ארד למכור לנו מציאות מדומה, קדימה היא בסך הכל סניף של הליכוד. מאידך, זה תמיד משעשע לראות איך אנשי הליכוד מאשימים את אנשי קדימה (חברי המפלגה שלהם עד לפני 4 שנים) בכל הפשעים האפשריים. ועל זה נאמר: גמל אינו רואה את דבשתו.

          • שתי הערות

            אוי ואבוי, 12/09/09 17:43

            כנראה גם פרס הלקחן,ציפי המשפצת והלשונאי חיימוןהם ממש,ממש ליכוד.הליכוד נפטרו מצרה ותבוא קקדימה תחתיה.נא להפנות מכתבים לכתובת הנכונה ,ברור?

            • הערה אחת

              על מושחתים ועיוורים, 12/09/09 19:27

              למרות שתי הדוגמאות שהבאת, יותר מ-90% מאנשי קדימה הם יוצאי הליכוד. הדוגמה של הגברת ליבני מדברת בעד עצמה. ציפי ליבני היתה כל חייה חברת ליכוד, ומי ש''גילה'' אותה (כמו גם את רוחמה אברהם ועוד תכשיטים) היה בנימין נתניהו עצמו.

              • סליחה על הגסות...

                מים בששון, 13/09/09 00:40

                הליכוד נכנס לשירותים חירבן את קדימה והוריד את המים...מה כל כך קשה להבין ולמה נמוכי מצח כבנצי והכותב הנכבד מדביקים מחדש את הח...למי שנפטר ממנו ורווח לו?

                • אם נמשיך את המטאפורה הגסה של כבודו

                  אגב, אין מים, 13/09/09 03:06

                  ייצור ח... זו פעולה מחזורית, וכל רווחה היא זמנית בלבד. מה כל כך קשה להבין?

                  ואגב, למרות נטיית הלב של כבודו - אין הבדלים משמעותיים בין שתי המפלגות האלה.

          • צביעות מול מציאות

            רצהבי, 12/09/09 21:01

            אין גבול לצביעות:
            1. רוב המושחתים עזבו את הליכוד. אחד גם נכנס לכלא בימים אלה, והשני ייכנס גם ייכנס.
            2. מרכז הליכוד כבר אינו קובע את מועמדי הליכוד לכנסת.
            3. כל החקירות כנגד נתניהו הולידו כלום.

            ועדיין יש אנשים שמכריזים כי הליכוד מושחת.
            עד מתי?

      • להכזירך באותה תקופה אתה היית חבר מרכז ליכוד ועזבת את הליכוד עם המושחתי

        אהרון1, 12/09/09 20:45

        לקדימה וזכית לג'וב.

  • 26.

    מה ההבדל בין כהונתו הראשונה של נתניהו לשניה?

    יפה, 12/09/09 13:04

    לדברי כספית, המצב הכלכלי, הבטחוני השתפר ולא הורע בתקופת נתניהו הראשונה.
    ובכל זאת הודח.
    ומה קורה היום : המצב הבטחוני , כלכלי השתפר בתקופת נתניהו.

    מה הדומה?
    התיקשורת תקפה ותוקפת ללא הרף.
    הביקורת מתמקדת בענינים סמנטיים, ומנפחת אותם. נושאים שענין הציבור בהם רחוק תק פרסה.

    אז מה ההבדל?
    בתקופה הראשונה, לביקורת הלא עינינית והחד צדדית,לא היה מענה.
    מאידך, היום בעידן התיקשורת הפתוחה (יחסית), הטוקבקיסטים פוקחים את עיני הציבור לתמונה המלאה.

    ומה התוצאה?

    1. נתניהו זוכה לנקודות ציון גבוהות בציבור הרחב.
    2. עליה ניכרת בסקרים לליכוד ולגוש הימין.
    3. ירידה מתמשכת לחביבת התיקשורת ליבני, למרות מאמרי הקילוסין ושבח.

    • יפה אמרת ! (ל''ת)

      שלומי, 12/09/09 14:00

  • 25.

    זה רק שנאה לביבי (ל''ת)

    זה רק שנאה לביבי, 12/09/09 12:55

  • 24.

    מאמר חשוב מאוד ואני מקווה שיוסקו ממנו המסקנות הראויות והן:שלנתניהו יש (ל''ת)

    מה לשפר,ולבן כדאי ללכת לטיפול פסיכולוגי באובססיה, 12/09/09 12:53

  • 23.

    ועדיין יש הבדל בין ניהול לשכה רע לניהול מלחמה רע (ל''ת)

    צביקה, 12/09/09 12:51

  • 22.

    בנו כלבלבו.לא יצלח לך.ביבי פה ל9 שנים.תמשיך להשלים הכנסה בערוץ 1 . (ל''ת)

    אתה הפודל של ליבני., 12/09/09 12:41

  • 21.

    א (ל''ת)

    דקל ב , 12/09/09 12:36

  • 20.

    אני מבסוט מתפקודו שימשיך לשקר לנודניקים

    מצביע ביבי, 12/09/09 12:15

    לא כל אחד צריך לדעת כל דבר.
    יש שרים שזו בושה בכלל לתואר.
    אז אין סיבה שביבי יעדכן כל 0 בנושאים החשובים באמת.
    שימשיך לתמוך ולקדם התיישבות ביהודה ושומרון.
    אני רק מקווה שדעתו לא תשתבש עליו כמו שרון.

    • אז מודים שביבי משקר? (ל''ת)

      ומי מינה את השרים?, 12/09/09 17:50

      • ''מודים''? מי מודה? שלום עכשיו,כספית ובצלם? (ל''ת)

        panacea , 12/09/09 22:13

  • 19.

    עד שביבי לא משתחווה למלך הסעודי כמו שאובמה עשה, עד לחלציים.... (ל''ת)

    ביבי לא גבר. זה יספק את בן כספית ונתן ש., 12/09/09 12:05

  • 18.

    איך אתה מספיק כל יום לכתוב נגד ביבי? זה לא אנושי. (ל''ת)

    עודד, 12/09/09 12:01

  • 17.

    אמרו חז''ל זנב הכלב ישאר עקום אפילו אם----------

    חכם, 12/09/09 11:56

    אמ תיישר זנב כלב ותכניס אותו למקפיא 20 שנה הוא ישאר עקום

    • אמרו חז''ל : בזמננו לא היה מקררים ואם תשמעו מישהו (ל''ת)

      שמבלבל את השכל אז הוא השקרן, 12/09/09 14:57

      • שיחקת אותה!! (ל''ת)

        גדול, 12/09/09 16:11

      • טעות נפוצה - ארגזי קרח ואפילו גלידה היו עוד לפני המצאת חז''ל .

        קיסרי רומי אכלו גלידה שיוצרה משלגי החרמון ., 12/09/09 17:52

        רצוי להשכיל לפני שמשתמשים בהוד חזלו''תם.

        • יש לי אפילו תמונה איך רבי עקיבא לפני שנכנס למערה

          צודק, 13/09/09 00:45

          השתמש במקרר מתוצרת אלקטרה וחימם צהריים במיקרוגל.

  • 16.

    בן כספית אתה חיי בסרט

    avi, 12/09/09 11:30

    דיי ללקק לציפי ,

  • 15.

    ציפי תתכונני את ראש (ל''ת)

    שחר, 12/09/09 11:17

    • השפעת התרופה פגה בדיוק באמצע התגובה? (ל''ת)

      panacea , 12/09/09 11:26

      • שאלה ל PANACEA .

        ענה ענה עניינית ואל תתחמק כהרגלך ., 12/09/09 17:56

        זה תורשתי ?
        כלומר - הטיפשות שלך ?

    • ציפי תתכונני את ראש האופוזציה ל7 השנים הבאות ..שחר ואתה מזה צודק (ל''ת)

      ירח כחול , 12/09/09 11:56

  • 14.

    בן פורת יוסף

    ויקיפדיה ערך בן כספית, 12/09/09 11:12

    כשלונות מקצועיים
    כספית עמד בעבר בביקורת ביחס למה שכונה בידי מבקריו כשלונות מקצועיים: באמצע שנות התשעים פרסם מידע המעיד על קבלת שוחד מיני על ידי שופט בית המשפט העליון דאז תאודור אור - בעת שזה כיהן בתפקיד שופט בית המשפט השלום. המידע הופרך מכל וכל. רגע מביך נוסף נרשם לכספית, כשתועד בסרטה של ענת גורן ''כל אנשי הקמפיין'', חוזר בשידור כמעט מילה במילה, על מה שאמר לו חבר הכנסת גדעון סער קודם לכן בשיחת טלפון, כדברי פרשנות מלומדה וחסרת פניות.
    ביוני 2009 הוציא דובר שגרירות ארצות הברית הכחשה לידיעה שפורסמה על ידי כספית, ובה הביא ציטוטים כביכול של הסנאטור לשעבר ג'ורג' מיטשל בגנות אופי יחסי ישראל וארצות הברית. הדובר כינה את ידיעתו של כספית ''המצאה מוחלטת'' ו''שערוריה''‏‏ וציין כי הוא שותף לכעסו של מיטשל [1]. בתגובה בן כספית פרסם מאמר במעריב ו-nrg שכותרתו: ''ג'ורג' מיטשל מכחיש - המציאות מוכיחה אחרת'', ושם הציג מברק שנשלח מנציגות ישראלית גדולה בארצות הברית, שמאשר את גרסתו.

  • 13.

    הגם אתה ברוטוס?

    איש ימין, 12/09/09 11:06

    מפליא לראות איך גם אתה הצטרפת ללהקת הזאבים המייללת.

    מה לא יעשו אנשי תקשורת כדי לקבל קצת לגיטימציה מהברנז'ה....

  • 12.

    למרות היותך פטתי, שנאתך לביבי מובנת לאור מצבך בלשכתו (ל''ת)

    dodel, 12/09/09 10:54

  • 11.

    כתבה אמינה ומלמדת משקפת מציאות,גם עם היא לא נעימה לכולם.

    נתן.ש מעלות. , 12/09/09 10:50

    בן כספית כותב באומץ ויש להעריך זאת.

    • שוב פעם התחלת נתן?

      רונן גולדשטיין, 12/09/09 11:03

      כמה פעמים צריך להגיד לך שכל מה שבן כספית כותב,הכל מונע משנאה לנתניהו נטו?

      • לידידי רונן 11.03 חולק על דעתך,בן כספית משקף את עבודת הלשכה.

        נתן.ש מעלות. , 12/09/09 16:34

        ומאמין בו הצלחת רה''מ היא הצלחתינו,אסור לנו לקחת דברי בקורת כשנאה.ואני אישית למרות כל הבקורת והכעס,שהיית לי כלפי רה''מ בתקופת היותו שר אוצר.לאחר נאומו בבר אילן שכחתי הכל,אך אי פעם לא הייתי נגוע ברגשות שנאה חלילה.ואני בטוח כי גם בן כספית משוחרר מרגשות שנאה.

        • גם אתה תקוע בלשכה? תשכח ממנה יש מדינה,יש נכדים,יש חיים (ל''ת)

          אוי ואבוי, 12/09/09 16:50

        • נתן ,למה זה חשוב לכל הרוחות ? מתי נתחיל לעסוק בעיקר ולא בטפל?

          אריק ג., 12/09/09 16:57

          שנה טובה ומוצלחת .

          • לאריק 16.57 וכי בן כספית מתריע על הטפל ? הרי המדינה היא של כולנו.

            נתן.ש מעלות. , 12/09/09 17:23

            הרי לא יתכן באם ישנה בקורת,לשייך זאת לימין או לשמאל.ני נראה כי הבקורת של בן כספית היא בקורת בונה.גם בכהונתו הראשונה של רה''מ,הלשכה הכשילה אותו והעם והמדינה שלמו את המחיר.והעיקר הוא הגשמת תוכן נאומו של רה''מ בבר אילן.מאחל לכולנו שנה טובה ומוצלחת.

            • עדיין לא החלטתי אם אתה תם או מיתמם

              עדיין לא החלטתי, 12/09/09 17:48

              בכל מקרה שטויות במיץ.

              • מה שטויות במיץ? הא מתפלספים....אז נתפלסף.

                גם שאינו תם ,בהתממו - תם יחשב ., 12/09/09 20:35

                השטיות במיץ זה העיסוק האובססיבי בחליפה ולא בלובשה .
                חליפה כידוע ניתן לחייט או לרכוש אחרת ולזרוק לפח את הישנה .

    • בן כספית כותב בשליחות של ציפורת (ל''ת)

      וכולם יודעים את זה, 12/09/09 11:16

      • ל 11.16 שטויות במיץ עגבניות. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות. , 12/09/09 17:24

    • היא לא נעימה לכולם ..ל28 מנדטים שבחרו לקדימה..סליחה 22 מנדטים

      ירח כחול , 12/09/09 11:24

      שבת שלום לך חרד לשלום המדינה ..איך במושב הזקנים..באחוזת ראשונים..הספקת לסרוג סוודר לנכדים..או שתתחיל לסרוג כיפות למתנחלים
      כי יש הרבה התנחלויות לבנות ולהרחיב..משמה
      הרבה מתנחלים ..ברק טוב למתנחלים ..בן כספית משעמם עד פיהוק..בנימין נתניהו ראש
      הממשלה ל-7 השנים הבאות

      • ואיך הגעת ל22 מנדטים בדיוק?

        מושון,חולון, 12/09/09 15:08

        ביבי העביר את חוק מופז, אבל מופז עדיין בקדימה.
        שהמורדים בליכוד לא ינצלו את חוק מופז כדי להכריח את ביבי לעשות כרצונם.

        • קצת ראיה קדימה ,ידידי

          אוי ואבוי, 12/09/09 17:17

          בסקר רשת ב' הציף ציף ירדה ל 24 עוד כמה כדורים להנחתה כמו המאמר הזה ודומיו,שגורמים לה נזק ודאי, והיא משייטת ל22 .זה לא כל כך רחוק.

          • לידידי 17.17 תקותי שרה''מ יצליח להגשים תוכן נאומו בבר אילן.

            נתן.ש מעלות. , 12/09/09 19:44

            ולמרות היותי חבר קדימה,לאחר שנים רבות היותי חבר ליכוד.תומך בהגשמת תוכן נאומו של רה''מ בבר אילן,שנה טובה וחג שמח.

      • ל 11.24 בואו לבנות ולפתח את הנגב והגליל,נחלת אבות ואויר הרים. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות. , 12/09/09 17:26

    • נתן - יכול להיות שאתה בכלל קרוב-משפחה של ביבי נתניהו, כנס

      שוש הלוי, 12/09/09 18:11

      בהרמת כוסית לכבוד השנה החדשה, ביבי סיפר לנו ששם המשפחה המקורי שלו היה -נתן, וסבו שינה אותו לנתניהו מסיבה פרוזאית כלשהיא.

      כך שאם שם המשפחה שלך הוא -נתן, ייתכן שאתה בכלל קרוב משפחה של רוה''מ נתניהו שאתה מתעקש לבקר ללא לאות.

      שנה טובה וחג שמח

      • לשוש 18.11 מנאומו של רה''מ בבר אילן,אינני מבקר אותו.

        נתן.ש מעלות. , 12/09/09 19:40

        והעיקר כולנו בני משפחה אחת,למרות שפה ושם ישנן חילוקי דעות.אך כפי שאת הגבת באתר,יש חריקות מזיקות בלשכה ומקוה כי רה''מ יעשה סדר.היה לי לכבוד להשתייך למשפחת נתניהו,תומך נלהב אני לתוכן נאומו בבר אילן.אך יחד עם זאת אינני מעלה על דעתי,כי בן כספית מעלה בקורת מתוך מניעים פוליטיים.נאחל לכולנו שנה טובה וחג שמח,

  • 10.

    אפילו אתה...

    אוי ואבוי, 12/09/09 10:50

    שלא חשוד באהבה יתירה לנתניהו(אהבה...חחחה)
    ,נניח שיחסך גובל אפילו בתיעוב קל,( שלא לומר משטמה אובססיבית)גם אתה
    , כמו בלעם ,בעל כורחך אתה אומר
    אם להחליף את ה ''לא רע'' שהוצאת מפיך כמי שכפאו שד,בתואר ''טוב מאוד''(כמו שצריך וכמו שרוב העם חושב,65 אחוז,לפחות) המדינה מתנהלת
    ט ו ב מ א ד .

    אז מה לעזאזל חשובים השטויות שלך על הלישכה
    כאשר יש מדינה ,מונהגת כראוי,בלי מלחמות שווא ובלי שחיתויות ומינויים מוזרים באמת
    (גנב-שר אוצר,מצית שביתות-שר ביטחון) כשהעסק דופק טוב מאד,למגינת לבך,כנראה ,לפי כמות האנטי שנשפכת פה חופשי כבר למעלה משבוע.
    אסיים בשני דברים לתשומת לבך:
    אנחנו חיים במדינת ישראל ,אנחנו לא חיים בלישכה,המדינה צועדת קדימה וזה מה שחשוב.
    אתה בוחר לחיות בלישכה,זבש''ך!!

    דיברת על חזרה לקדנציה הקודמת כולל ההדחה,לא?


    הציבור למד משהו מ1999 .העפנו אז מדינאי מעולה(פוליטיקאי צעיר ,ולא כל כך מנוסה) למען אישים כאלה ואחרים שהתגלו,רובם,או כזיבוריות או כמושחתים או שניהם כאחד.עברנו
    עשר שנים או משמימות ושוחות בפיגועים או מושחתות . לא עוד.בטח לא נעדיף עליו את ''האלטרנטיבה'' ,מחוללת ''הניצחון'' שלא היה.

    • אחלה תגובה (ל''ת)

      דניאלה, 12/09/09 11:13

    • תודה על התגובה היפה. (ל''ת)

      panacea , 12/09/09 11:27

    • תגובה יפה ועיניינית כל הכבוד (ל''ת)

      א, 12/09/09 12:49

    • תגובה יפה מלבד המילה - ''זיבורית'' שפירושה -הדובדבן שבקצפת -מחמאה (ל''ת)

      שוש הלוי, 12/09/09 13:48

      • שוש היקרה תודה על המחמאה ולעצם התיקון

        אוי ואבוי, 12/09/09 15:23

        זיבורית ,לפחות לפי המילון שלי,בבילון,זו אדמה לא טובה.אדמה גרועה או סחורה גרועה.

        • צודק - אין לי מילון עברי, יש לי רק מילון אנגלי-אנגלי של אוקספורד

          שוש הלוי, 12/09/09 16:44

          ומכיוון שכך - אין לי אלא לקבל את דברתך בנושא.

          היות שאני, באופן עקרוני שולטת בעברית, וגם לימדתי לשון עברית, באחת מתחנות חיי, לא ראיתי צורך ברכישת מילון עברי, והיות שנתקלתי בפירוש שנתתי, מפיו של סופר כלשהו (לא אחשוף כאן את שמו, על-מנת לא להביך אותו), הינחתי שאכן זהו הפירוש הנכון. מסתבר שהוא טעה ואני הוטעיתי, בעקבותיו. קורה במשפחות הכי טובות.טעות לעולם חוזרת.

          שנה טובה וחג שמח לך ולכל בית ישראל

          • שוש היקרה חג שמח גם לך ולעם ישראל כולו. (ל''ת)

            אוי ואבוי, 12/09/09 17:20

        • מקור המילה זיבורית

          תנא ופליג, 13/09/09 09:04

          בפרק ראשון במסכת בבא קמא לעניין תשלומים מקרקעות, יש שלשה סוגים:
          1. עידית = טובה מהממוצע
          2. בינונית
          3. זיבורית = קרקע גרועה

          • תודה על השיעור המאלף במישניות -החכמנו. שנה טובה וחג שמח לכל בית ישראל (ל''ת)

            שוש הלוי, 13/09/09 11:58

      • זיבורית - משמע קרקע גרועה....... (ל''ת)

        יפה, 12/09/09 15:34

      • אוי ואבוי, זיבורית היא אכן מילת גנאי:

        panacea , 12/09/09 16:06

        זיבורית
        nf. badlands, poor soil, dry barren land; poor goods

  • 9.

    הליכוד , קדימה , ש''ס העבודה ורוב המפלגות

    האזרח, 12/09/09 10:38

    הם אותו הדבר בשמות שונים.
    מנהלים מדינת גטו.
    ואנחנו הנתינים משלמים את המחיר.
    1. שלום הכזב.
    2. משבר תשתיות והעיקרי הוא מים.
    3. סחיטה באיומים של אזרחים בעזרת מסים דרקוניים.(נעיקר שעשירים משלמים פחות מס הכנסה.)
    4.משברים כלכלים לציבור. בעזרת אינפלציה , מנופלים וקרטל המסחרי.(בכול תחום יש קרטל - אין שוק חופשי)
    5. הדור שלנו משלם את מחדלהם של אלה שנהילו את המדינה בשנות ה70 והשמונים.
    הלאמת הבנקים , אינפלציה והורדת רמת החיים דרסטית לאזרחים.
    20 אחוז חיים בגטו טוב ושאר נענקים בחובות , שכר ירוד ויוק מחיה יקר.
    6. החינוך רווחה ובריאות.
    כתוצאה מזאת האזרח איבד את בטחנו במדינתו.
    הפשע והספסרות שולטים.
    בישראל יש 3 דרכים לצאת ממצוקה כלכלית.
    1. להיות מוכשר מאוד.(אין הרבה כאלה ולא כולם יכולים)
    2. התעשרות העיקרית להכיר את האנשים הנכונים.
    3. פשע.

    • מה אתה עוד פה ..סע למדינה אחרת וניראה איך תחיה שם..במדינות

      ירח כחול , 12/09/09 11:31

      אחרות מה שציינת לא קיים ..גן עדן..ממש
      סע לאנגליה ..לשוודיה..לצרפת..שם אין מיסים..אין פשע..אין עבריינות..סע..אין פשע מאורגן..הכול דבש..מעניין כול מי שנסע חזר
      תבין זאת המדינה שלנו לטוב ולרע..אבל זה החרא שלנו ואנחנו מנקים אותו ..יש משטרה בתי משפט..צבא ..אין מה לעשות..בכול מדינה יש רצח..יש גנבות..סמים..אלכוהול זנות..
      (גם אצלנו)

      • זה נכון מה שאתה אומר

        מושון, 12/09/09 14:32

        אבל אתה יכול לראות כמה ישראל מקציבה לחינוך, בטחון פנים, בריאות וכו' - וכמה מדינות אחרות.
        אולי בבריאות מצבנו עוד יחסית טוב, אבל הולך ומתדרדר, אבל תראה מה קורה בחינוך לעומת מדינות אחרות, ומה קורה בבטחון הפנים מבחינת כמות השוטרים לתושב (ויש עוד נתוני שבטחון הפנים נמדד בהם). הבעיה היא שהציבור החילוני מצביע בשבטיות וחושב רק על המצב המדיני/גרעין איראני.
        נניח, אם ביבי יפתח את הפריפריה חבל על הזמן, יבנה רכבות וכבישים שיחברו את הפריפריה במרכז, ישקיע בתעשיות ובחינוך, ובשיפור בבריאות - עדיין, לא מעט אנשים לא יצביעו לו כי הוא נציג הימין וכי הוא בעד ההתנחלויות.
        אותו הדבר אפשר להגיד על ציפי לבני או כל מועמד אחר מהשמאל-מרכז - אם מועמד כזה יעשה את כל מה שאמרתי, עדיין חצי מהיהודים לא יצביעו לו כי הוא בעד מסירת התנחלויות וכו'.
        הגיע הזמן שהציבור בארץ יבין שיש דברים יותר חשובים מ''שלום עם פלשתינים'' , ''ארץ ישראל השלמה'' , ''גרעין איראני'' - וזה איך שאנחנו חיים ביום יום. כשממש ממש יהיה רע לחיות כאן, אז אנשים יעזבו, ולא בגלל הגרעין האיראני או כי אין שלום.

  • 8.

    ביבי אסון למדינת ישראל. צריך לדאוג לסלקו מראשות המדינה (ל''ת)

    בשם יגאל עמיר, 12/09/09 10:37

  • 7.

    מ ש ע מ ם ! ! ! (ל''ת)

    ירמיהו, 12/09/09 10:28

  • 6.

    הוא לא למד כלום וכך בוחריו.

    cinege, 12/09/09 10:28

    בגיל שלו כבר לא מסוגלים ללמוד וכך נשאר שקרן, נהנתן, מבולבל,לחוץ ומזיע ומובל ע''י אישתו, צרתו.
    הבעיה היא שגם בוחריו המטומטמים לא למדו כלום ושוב נתנו לידיו את הגה השילטון .

    • מסוגלים להשתנות אחרי טיפול פסיכולוגי ארוך

      מושון,חולון, 12/09/09 15:07

      ולא נראה לי שביבי או ברק עברו טיפול שכזה.

      • אתה בעצמך-האם עברת כזה טיפול?

        panacea , 12/09/09 16:42

        ראשית,עוד לפני הטיפול,כדאי שתלמד לראות את המציאות, שבנויה מעובדות,ולא מססמאות או אמרות ריקות מתוכן.

  • 5.

    10 שנים מאז פרסום: ''אהוד ברק-חייל מספר 1''. חובה לקרוא..ולצחוק (ל''ת)

    כבשה סרקסטית, 12/09/09 10:22

  • 4.

    פוליטיקה אי דבר לא ישר אין מה לעשות .אצל ביבי אין מעטפות ושוחד

    ירח כחול , 12/09/09 10:17

    מתחילים לייצר שמועות שקרים דיבורים..וגם שכחנו.. ביבי היה ללא נסיון ..אז..עכשיו יש
    והוא טוב לעם יהודי בגלל זה הוא ראש הממשלה שלנו..ל-7 השנים הבאות ציפי הייתה נותנת את
    הנשמה שלה לחתול השחור ..

  • 3.

    התקשורת שונאת מי שמעיז למשקר לה (ל''ת)

    ישראלי, 12/09/09 10:12

  • 2.

    פייטר

    יורם, 12/09/09 10:07

    ''הנוער הישראלי חושב איך המדינה תבטיח את שלומו במקום שיתגייס להבטיח א שלומה''.נחשו בילה הכתב הפייטר את שרותו הצבאי ואיך שמר על המדינה. בין הפותרים יוגרלןו גליונות של העיתון הקרבי ''במחנה''.

  • 1.

    יכול להיות שעוזי הוא ראש הממשלה בפועל וביבי הוא הפודל שלו?? (ל''ת)

    +מי מנהל את העניינים במדינה????, 12/09/09 09:54

    • יכול להיות שאתה טוקבקיסט בתשלום ? (ל''ת)

      אופיר, 12/09/09 21:10

      • ויכול להיות שאתה בתשלוט? (ל''ת)

        אופירה, 13/09/09 00:20