• 96.

    סגל צודק ואמיתי (ל''ת)

    מייק, 13/09/09 20:04

  • 95.

    תודה רבה לך אראל, פרסמת בדיוק את מה שאני חושב!

    Swedish Josh , 13/09/09 12:51

    כל כלי התקשורת כבר מזמן למדו שגלעד שליט=רייטינג, שכל סיפור, אייטם או ידיעה בנושא תקבל אחוזי צפיה וקריאה גבוהים והם משתמשים בזה בצורה מבזה וחסרת בושה.

    אני מבין את משפחת שליט שלא רוצים שבנם ירד מהתודעה הציבורית - היות ואז כביכול הוא ירד גם מתודעתם של הפוליטיקאים, אבל הקרנבל הבזוי הזה לא עוזר במאום לגורלו של החייל האמיץ, לא מאכילים זאב פראי בתקווה שהוא ישבע ויסתלק, מלמדים אותו שלהתקרב זה מסוכן.

    בלי ביקורים לאסירים עד שאין ביקור לגלעד, אין חשמל וטיפול רפואי עד שלגלעד אין טיפול רפואי ואין שום עסקאות בשום צורה - אסיר אחד על חייל אחד, ולא אצבע יותר.

  • 94.

    צודק לחלוטין (ל''ת)

    יוני, 13/09/09 09:11

  • 93.

    צודק 1000%

    מוש הצפוני, 13/09/09 00:17

    גם אני מתפלל יום יום שגלעד בן אביבה ישוחרר. אבל למדנו ש''אין פודים את השבויים יותר מכדי דמיהם'' ואם ברור, מנסיון מר של אירועים קודמים, ששחרור מחבלים יביא להרג נוסף של יהודים (מאות יהודים נהרגו בידהם של מחבלים ששוחררו בעסקאות שבויים) אין לחתום על עסקה זאת! כמה שזה קשה, אם גלעד היה נהרג חס וחלילה באותה פעולה, אתם לא הייתם זוכרים אותו יותר מכל אחד אחר. חייל צה''ל יודע שהוא יכול להיהרג או להיחטף. החייל אמור לשמור על האזרחים. ואם הייתם שואלים את גלעד מה הוא מעדיף שימותו עוד מאות ישראלים הוא שהוא יישאר שם מה הוא היה עונה? מה אתם בתור חיילים הייתם עונים? זוהי דילמה קשה, סבוכה וטרגית. אבל אל לנו להסתנוור מתיאורי השבי של גלעד. גלעד הוא קדוש, שכל רגע ורגע של סבל שלו הוא איום ונורא, אך אני משוכנע שסבל של משפחה נוספת שתכנס חס וחלילה למעגל המשפחות השכולות הוא סבל גדול ונורא יותר. מה אם כן צריך לעשות- קודם כל הרבה טעויות כבר נעשו. ביום החטיפה היה צריך לשתק את עזה ולצאת למבצע לשחרורו. עזה זה לא לבנון ולא היה צריך לחשוב פעמיים. ואם היה נהרג? אז החמאס לא היה מחזיק אותנו בביצים 3 שנים.

  • 92.

    תרשמו, ידיעות הרחיק את גלעד בעוד שנה! (ל''ת)

    אפה השכל, 12/09/09 10:52

  • 91.

    גלעד

    ישי, 12/09/09 08:52

    כמה אתה צודק.
    די לנהי ולבכיות תנו לצי שעוסק במקצוע לעבוד.

  • 90.

    עיתונאי ערבי פלוס חמאס יתחלקו ברווחים וכמובן

    בוקסר , 11/09/09 05:16

    הנתח של ידיעות אחרונות.
    לא לקנות את הספר.

  • 89.

    מסכים

    מינו56, 11/09/09 05:01

    אראל בדרך כלל אני חושב הפוך ממך, אבל בענין זה אתה צודק במאה אחוז.

  • 88.

    צביעות מעריב

    נועה, 11/09/09 03:58

    גם אם דבריך אכן נכונים, הרי העורכים שלך בעיתון היו מתים לפרסם את הסיפור בעצמם בדיוק מאותן סיבות שעורכי ידיעות מפרסמים אותו.

  • 87.

    בבקשה תסתמו כבר!!! תפסיקו לנסות לעזור לי!!! (ל''ת)

    ג.ש., 11/09/09 03:51

  • 86.

    ידיעות? אפילו לנגב איתו זה כבר מגעיל אותי!

    מני, 11/09/09 03:21

    חרא של עיתון. צהובון זול ומסריח . מקדם האג'נדה העיקרי של השמאל בישראל.

  • 85.

    אראל סגל בוגד , יש לעמידו לדין בתוקף צו חרום מס 8 (ל''ת)

    אין תקוה לבוגדים מסוגו של סגל, 11/09/09 02:48

  • 84.

    לא מסכים

    שבתאי , 11/09/09 02:43

    כאזרח
    אתה מחוייב לחשוב דרך המשקפיים של החייל.
    מה האינטרס שלו.
    לא מה האינטרס שלך.
    הוא הגיבור
    הוא הסובל.
    הוא כרגע מי שמעניין
    לא אתה
    אתה בזמנים אחרים מעניין
    לא תמיד
    לא בקשר לסוגיית גלעד שליט

    לדעתי פעלו נכון בידיעות אחרונות כשפירטו את חוייותיו. אם הממשלה של העם לא עושה שום דבר. אולי הגיע הזמן שהעיתון של העם יתחיל להזיז עניינים.

    אז גנבו לכם רעיון

    ממש

    אם הרעיון הזה היה עולה במעריב, הכתבה הייתה מתפרסמת במעריב וה''אראל סגל'' של ידיעות היה כותב על מעריב מה שאתה כתבת עכשיו.

    המשחק משעמם.

    מה שמעניין זה איך גלעד שליט מרגיש. זה באמת מה שמעניין. ובעיתון, להזכירך, ראוי שיהיה כתוב דברים שמעניינים או עשויים לעניין את הציבור.

    לא כן?

    • כן? וזה שתקרא אתה בספר מה מצבו, זה יעזור לו? ספר לי בדיוק כיצד?

      Swedish Josh , 13/09/09 12:55

      הסקרנות המציצנית שלך והעאלק השתתפות בצער המשפחה שאתה מביע לא משלים אף אחד - יותר משאנשים אוהבים ''לעזור'' לגלעד הם אוהבים לדבר על לעזור לו.

      כל ספר שיוצא על גלעד מעלה את המחיר שהחמאס ירצה עליו ומפחית את הסיכוי שהמדינה תסכים לשלם אותו, תחשוב על זה ככה.

  • 83.

    באתר שלהם באנגלית כתוב היום שביבי נסע לרוסיה

    avi, 11/09/09 01:41

    בשביל לעדכן אותם על ההפצצה באירן , בכל שאר התקשורת הישראלית לא כתוב כלום בנושא,
    כל האינטרנט סוער ופה דממה ,מה זה צנזורה?

    • כן זה לא חדש (ל''ת)

      איתן, 11/09/09 03:13

  • 82.

    ידיעות אחרונות משנת 2006 הפך לעיתון מטעם של מפלגת קדימה ! הוא-

    סטודנט לתקשורת, 11/09/09 00:29

    תמך באולמרט בבחירות ,אח''כ הגן עליו מהאשמות בשחיתות,תמך בלבני נגד מופז ואח''כ התגייס לטובת לבני בתקופת מערכת הבחירות תוך שהוא תוקף את נתניהו,ברק וליברמן.מאז הבחירות הוא תוקף ללא הרף את ממשלת נתניהו ולא אומר ולו מילה אחת רעה על לבני...העיתונאים המובילים את הקו הזה:
    נחום ברנע,שמעון שיפר,יובל קרני,נחמה דואק,יאיר לפיד והכי גרועה:סימה קדמון:שנאתה לנתניהו משתווה רק לזו של פרשניי ערוץ 2:אודי סגל ואמנון אברמוביץ.דרך אגב:גלי צה''ל(רזי ברקאי,יעל דן,ליפקין שחק) וערוץ 2 הם המקבילים של ידיעות אחרונות לחלוטין משרתיי קדימה ללא בושה !

    • בוקר טוב, סטודנט. את זה למדנו בגן חובה....

      יאיר, 11/09/09 03:17

      התקשורת הישראלית כבר מזמן הפכה למערך יח''צנות משומן לרעיונות השמאל באשר הם..
      מה שמקומם זה שבשנים האחרונות הם אפילו לא מנסים להסתיר את זה...
      להקיא...

  • 81.

    רבותי- הפיתרון הוא להיות מנוי לישראל היום, ישר ולענין (ל''ת)

    בנצי משיך מוניס, 10/09/09 22:32

  • 80.

    אראל:פתחת חשבון עם ידיעות אחרונות ? צפה פגיעה ! רביב דרוקר,זוכר ? (ל''ת)

    דקל ב , 10/09/09 22:31

  • 79.

    עד עכשיו המשוואה היתה כזו -קנית ידיעות, עזרת למושחתים. ועכשיו? (ל''ת)

    נחום תקום ברנע, 10/09/09 21:40

  • 78.

    אראל,אני מסכים,אבל המציאות רחוקה מזה לצערי... (ל''ת)

    אסף, 10/09/09 21:21

  • 77.

    סג''ל כולם רוצים למכור עיתונים והכל כשר, גילעד נקודה רגישה אצלך, כנראה (ל''ת)

    יניב, 10/09/09 19:56

  • 76.

    ידיעות מחריב את המדינה. אראל צודק לחלוטין (ל''ת)

    ש.ר, 10/09/09 19:46

  • 75.

    ארא''ל סגל מלך הנבערים, אלה שהם תמצית האספסוף (ל''ת)

    אותי ארא''ל מבחיל, 10/09/09 19:43

    • האמת מרגיזה, תתמודד לגופו של עניין (ל''ת)

      הפוסל במומו פוסל, 10/09/09 22:32

  • 74.

    ארא''ל סגל מלך הנבערים, אלה שהם תמצית האספסוף (ל''ת)

    אותי ארא''ל מבחיל, 10/09/09 19:43

  • 73.

    שאלה לסגל: מה היה קורה אם מעריב היה מפרסם את הספר?

    עיתונאי רציני, 10/09/09 19:31

    האם גם אז היית כותב כך? ואם כן האם העורך היה נותן לך לפרסם את המאמר?

    • 73, אני אענה לך: העיתון ניצל אותו כמו פיון שהולך לבד להילחם במתחרה (ל''ת)

      עיתונאית רצינית, 10/09/09 22:24

  • 72.

    צמאי דם וכסף ארורים . שונאי ישראל (ל''ת)

    לא לקנות ידיעות !!!, 10/09/09 18:59

  • 71.

    צודק , עיתון בהחלט בזוי ואנטי ישראלי (ל''ת)

    מתנזר משקרים, 10/09/09 18:58

  • 70.

    כל הכבוד לאראל סגל על היושר והעוז לכתוב את האמת ללא כחל וסרק.

    המלך הוא עירום, 10/09/09 18:27

    זה מזעזע לראות שהעיתונות הישראלית נותנת במה לחלאות כמו החמאס או כל אירגון טרור אחר.

    פסטיבל גלעד שליט הפך לעוד תוכנית ריאלטי במסגרת פסטיבל השבויים, שהוא המשכו של פסטיבל אהוד גולדווסר.

    להבדיל מכל מופע קוליסאום אחר, פה יש מטרה ברורה לסחוט רגשית את הקהל, כדי שיפעיל לחץ על ראש הממשלה והשרים ומקבלי ההחלטות בכלל.

    במקום לשים את הדגש על דרכים אחרות (כמו שמציע אראל סגל בפיסקה האחרונה) ולהעניש את שבויי החמאס בישראל, הנתיב הוסט להצגה רבת משתתפים שמשרתת את החמאס, ואת החמאס בלבד.

    שיחרור מחבלים רוצחים נאלחים תמורת חייל או גרוע מכך תמורת גופת חייל (כמו במיקרה של אהוד גולדווסר) הוא אסון נוראי מכל. הוא פותח שער עצום ולא רק דלת רחבה, לכל החטיפות הבאות. ותמיד תהייה הבאה בתור.

    די לשתף פעולה עם ההצגות החולניות והמעוותות האלו.

  • 69.

    יש בעיה איתך סגל תתחיל לכתוב עברית בעיתון ישראלי דוברת אנגלית (ל''ת)

    נמאס לראות את מה שאתה יודע באנגלית וזהלא הרבה דובר, 10/09/09 17:50

  • 68.

    הראל סגל העיתונאי של העשור (ל''ת)

    אנשם, 10/09/09 17:44

  • 67.

    אני הייתי מכור לעיתונים וניגמלתי, מזהמים את המח ואת הסביבה (ל''ת)

    עופר1976 , 10/09/09 17:39

  • 66.

    עיתון ידיעות מוכר למגזר הערבי יותר עיתונים מכל עיתון אחר וזה חשוב (ל''ת)

    שוש, 10/09/09 17:11

  • 65.

    ידיעות וערוץ 2 הצהובים הרסו את המדינה...גועל נפש מרוכז... (ל''ת)

    סגל צודק בכל מילה, 10/09/09 17:07

  • 64.

    ידיעות אחרונות עיתון ביבים-תקראו את החינמון 24 דקות

    נפיח, 10/09/09 16:24

    ותבינו.אני מחקתי אותו מזמן.

    • 24 דקות שייך לקבוצת ידיעות יא חכם חחח (ל''ת)

      גילעד, 11/09/09 00:08

  • 63.

    אני מחרים אותם הם עברו את הגבול

    avi, 10/09/09 16:15

    לא נכנס לאתר ולא קונא את העיתון המסריח שלהם.
    רק פגיעה בכיס תמוטט אותם

  • 62.

    אם מעריב היו מפרסמים את זה קודם, גם אז היית כותב מאמר זה

    הפורנו הוא של ''כל הקודם זוכה'', 10/09/09 16:13

    בעיני כל התקשורת המערבית ובכלל זה הישראלית כבר מזמן רודפת אחרי הפורנו של -הכאב, האלימות, המציצנות ועוד. דברים שלא העזו להראות לפני 20 שנה מפאת כבוד האדם והתחשבות בצופים, מוקרנים כיום באופן שגרתי.
    האשמה היא גם עלינו הקוראים והצופים.ככל שרע אנחנו נאנחים ואומרים: ''איזה נורא'', ''איזה מסכנים'' ''איך הם סובלים''....
    אך ממשיכים לצפות/לקרוא ומעלים את הרייטינג של כל הזבל הזה.
    סביר להניח שאם מעריב היה משיג את המידע לפני ידיעות אחרונות אז הם היו מפרסמים אותו ובידיעות היה מאמר מקביל לזה.

    • ממליצה על ''מקור ראשון'' שהפך לאובייקטיבי, יותר מדי, לצערי, אבל נקי לגמר (ל''ת)

      shvarts131 , 10/09/09 21:37

  • 61.

    חרם צרכנים על העיתון בשירות החמאס ''ידיעות אחרונות''. (ל''ת)

    ציונית גאה, 10/09/09 15:56

  • 60.

    בא לי להקיא כל פעם שידיעות מורח (שוב) על השער ''עסקה תוך שבועות/ימים'' (ל''ת)

    כתב ''ידיעות'', 10/09/09 15:36

  • 59.

    אני בעד החרם (ל''ת)

    שי, 10/09/09 15:22

  • 58.

    מרכז

    משה, 10/09/09 15:13

    אראל סגל כל כך צודק, שזה מפחיד.

  • 57.

    סגל צודק בגדול

    א ב, 10/09/09 15:07

    אבל מי מקשיב ?

  • 56.

    צודק

    רונן, 10/09/09 15:05

    צודק במאה האחוזים

  • 55.

    מצטרפת לחרם (ל''ת)

    הדס, 10/09/09 15:04

  • 54.

    רק שהם בטלויזיה עובדים כבר שנים לטובת המחבלים והרוצחים.

    אתה צודק מאוד, 10/09/09 14:53

    אם תגיד להם מילה על צהובונותם המבישה המיועדת למכור, שהיא עבודה מובהקת למטרת חיזוק המחבלים, הם השקרנים יכחישו, וימשיכו לעבוד לטובת המחבלים ולתגבור הפיגועים.

  • 53.

    לא שאני חסיד גדול של ''מעריב''

    יהודי, 10/09/09 14:42

    אבל כשראיתי את הכתבה בידיעות באמת עלה בי קבס, זה באמת היה שיא חדש של טעם רע. (וכנראה גם גרוע מכך :-( )

    • עם יד על הלב,מה יש לך נגד מעריב?הוא נופל מידיעות?

      בונגי, 10/09/09 19:53

      לא ולא.הציבור רק מרויח מקיומו.תאר לך מצב שידיעות הוא העיתון היחיד.גם כך עוצמתו גדולה ממה שהדעת (ורמתו או תת רמתו)מצדיקה

  • 52.

    צודק צודק - סוף סוף עיתונאי שפוי ולא שמאלני עוכר ישראל !!! (ל''ת)

    שרה, 10/09/09 14:32

  • 51.

    על מי אתה עובד?

    אחד שמבין, 10/09/09 14:30

    כאילו מעריב יותר טוב...כולכם הולכים רק אחר פרסום ותו לא. סתם מחפשים את הבאזז, את מה שיביא עוד 'סקופ', לא אכפת לכם על מה אתם דורכים בין לבין.

    עיתונות ישראלית פשוט גרועה.

  • 50.

    אתה קשקשן - הקנאה והתסכול מדברים מגרונך!

    טוביה, 10/09/09 14:29

    ''ידיעות'', גם ההוצאה וגם העיתון, זכו בהישג עיתונאי גדול. אין לצפות ש''מעריב'' ישבח אותם על זה (גם ''ידיעות'' לא משבח את ''מעריב'' על הישגיו), אבל אפשר לצפות שבעלי הטורים של''מעריב'' לפחות ישתקו ולא יבלבלו את דעת קוראיהם.
    היום מתפרסמת ב''ידיעות אחרונות'' תמונה של נועם ואביבה שליט, מקבלים את הספר מעורך הספר, במערכת העיתון. נראה לך שגררו אותם לשם באוזניים? הם באו כי הם משתפים-פעולה עם הספר, הם חושבים שזה יתרום לשחרורו, וזו זכותם.
    הקישקושים שלך על ''סנאף פורנוגרפי'' פשוט מצחיקים. מדינה שלמה רוצה לדעת מה עבר ועובר על גלעד שליט בשביו. מה פסול בזה? אבל בעצם, ברור לי שאתה יודע את האמת, רק שהרצון ללכלך את העיתון המתחרה גובר על ההגיון ועל היושר האינטלקטואלי.

    • ?

      א, 10/09/09 15:09

      זה לא הישג עיתונאי. מילא היו מראייים את גלעד במקום חטיפתו עזה.
      אבל זאת ביזיון בכלל כל התנהלות בארץ של חייבים להחזיר גם במחירים גבוהים שיגבו כמעט ודאי הרוגים ופצועים בישראל לא מזיזה לאנשים רבים. החיילים הם לדידכם הם ילדים חסרי מגן.
      החיילים הם גברים צעירים שמגינים על הארץ, לפעמים נפצעים ולפעמים גם חוזרים בתוך ארון. ולפעמים שום דבר באצם לרוב שום דבר לא קורא.
      ויש גם מקרי גלעד שליט.

      לרקוד על הדם שלו אינו הישג רק עזרה לערבים הטרוריסטים.

    • אחח..יא טוביה....התמימות התמימות עוד תוביל אותך רחוק (ל''ת)

      שלום, 10/09/09 16:04

    • זה מכתב מלפני 3 (שלוש, כן שלוש!) שנים. זה סנאף מוחלט

      רננה, 10/09/09 18:35

      המכתב הזה כבר פורסם לפני שלוש שנים.
      כעת 'ידיעות אחרונות' ממחזר אותו,
      כדי לקדם את מכירות הספר.
      אתה הבנת את זה-ברוך?

  • 49.

    מצטרף לחרם על ידיעות! - שיתביישו (ל''ת)

    שפויים, 10/09/09 14:18

  • 48.

    מסכים עם הכותב. כל מלה. (ל''ת)

    הסכמה, 10/09/09 14:15

  • 47.

    בשל מדיניות כזו הפסקתי לקרוא ידיעות אחרונות לחלוטין, מזה כשנתיים

    אלעד, 10/09/09 14:04

    והייתי מנוי על העיתון במשך מספר שנים.
    אולי זה בגלל שאני התבגרתיף אך נראה לי שהעיתון הפך לצהובון ומבחינה פוליטית לשופרה של ''קדימה''.

  • 46.

    כל הכבוד סגל! (ל''ת)

    רוני, 10/09/09 14:03

  • 45.

    כל הארגונים הבוחשים בקדרה

    א א, 10/09/09 14:02

    עשרות הפגינו, באקט יחצ''ני, בפתח כלא מגידו לפני כשבועיים ותבעו להטיל הגבלות על הביקורים אצל המחבלים. אך בני משפחות הרוצחים ישבו באוטובוסים הממוזגים וגיחכו.

    הם ידעו, שלאחר שעה קלה יתפזרו המפגינים והשערים ייפתחו לפניהם. מאז לא היה כמובן כל המשך אפילו למהלך החלוש הזה.

    אם האלפים שהפגינו בכיכר למען שחרור מחבלים תמורת שליט יפגינו למען שלילת זכויות המחבלים האסירים - ויתמידו בכך כשם שהתמידו בהפגנות ובעצרות למען עסקה בכל מחיר - שום ממשלה, בוודאי לא ממשלת ימין, לא תוכל לעמוד בלחץ. וכשייעצרו ביקורי המשפחות אצל רוצחי החמאס ויישללו ההטבות האחרות, המשפחות הפלסטיניות המתגעגעות ייכנסו לפעולה. עיקר ההפגנות למען שחרור שליט יעברו אז מכיכר רבין לכיכר פלסטין בעזה.

    משפחת שליט וכל הארגונים הבוחשים בקדרה יודעים זאת. מדוע אפוא לא ננקט עד עתה אמצעי הפעולה הזה? תעלומה

    • תגובה א.א. (ל''ת)

      נכון, 10/09/09 14:40

  • 44.

    צודק צודק להחרים את ידיעות (ל''ת)

    יעל, 10/09/09 13:44

    • צודק צודק להחרים את את כל התקשורת!!! (ל''ת)

      לא רק ידיעות, 10/09/09 14:36

  • 43.

    גם אני מצטרפת לחרם!

    יעל, 10/09/09 13:01

    הפיצו בין כל ידידיכם. אולי כך יבין העיתון שיש גבול. הלואי.

  • 42.

    מה שמעניין את ידיעות ספרים

    נפגע איכנוולד, 10/09/09 12:53

    את הוצאת ידיעות ספרים מעניין רק (או כמעט רק) המכירות והכסף. הם מוכנים להוציא ספרים מוטים, מוטעים ואפילו שקריים - ובלבד שיימכרו. וזה בנוסף לכך שהם ידועים כהוצאה שלא אומרת אמת למחברים ובעלת מוסר תשלומים ירוד.

  • 41.

    זה יותר חמור מפורנוגרפיה וממש לא קשור לגלעד שליט

    אזרח, 10/09/09 12:47

    כיצד עוברים לסדר היום על זה שעיתון מבצע קידום מכירות לספר במסווה של חדשות? איך ניתן להאמין למילה אחת בחדשות אם אינטרס מסחרי תופס עמודים שלמים במדור החדשות ושעות בתקשרות האלקטרונית?

    הרי אין פה חדשה, החדשה היחידה כאן היא שעומד לצאת ספר!

  • 40.

    אתה תותח - צודק - ואנחנו אוהבים אותך, תמשיך כך ! (ל''ת)

    נפתלי, 10/09/09 12:40

  • 39.

    מלחמות העיתונים ביזבוז כ''כ הרבה דם של מילים.

    דודי, 10/09/09 12:28

    כבר ממזמן הפכתם כל ארוע לקיטש צהוב שבד''כ כולל בחובו פגיעה של חפים מפשע וכל זאת מתוקף זכות הציבור לדעת. אנחנו השלמנו עם המצב של עיתונות שפל שלא מחדשת שום פן הסתכלותי ורק מספקת יצרי מציצנות ןזעם ההמון. המלומדות, הידע הכללית ההיסטוריה והעברית והפכו למוקצים בעידן המודרני. דווקא אתה הראל שכתיבתך עם מעט ניחוח השראה מעולם זה. מדוע החילות לצעוק המלך הוא עירום על הגורם המתחרה בעודך ניצב מעלינו על במה שקופה עם שאר מרעיתך הלבושים חצאיות סקוטיות (וכן, רואים לכם). בקיצור בפעם הבאה אולי תופיע על במה קצת פחות שקופה. ואולי כדאי שהעיתונאים יתחילו ללבוש תחתונים.

  • 38.

    צודק בכל מילה

    ורד מאשקלון , 10/09/09 12:28

    מחר אני לא אקנה ידיעות

  • 37.

    אפשר לשחרר את שליט בלי לשחרר אפילו מחבל אחד

    ר . דה - מארי, 10/09/09 12:17

    גלעד יוחזר תוך שעה מרגע שישראל תמנה את
    אחמד טיבי למנהל הכור בדימונה ואת זאחלקה
    לראש המוסד.

  • 36.

    עיתונות עם אג'נדה לעשיית ממון ללא שום ערכים של נאמנות...

    H2c12o3 , 10/09/09 12:15

    פופוליזם זול , מסעות של ''עשיית מעשים טובים'' מתוקשרים שאין מאחוריהם אלא רדיפת רייטינג...
    דודו טופז - אבל בגדול.
    ע''ח כולנו.
    ועל האג'נדה הפוליטית - עוד לא דיברנו...

  • 35.

    גלעד שליט

    נאוה ברק, 10/09/09 12:02

    העתונאי אראל סגל צודק מאוד, מעניין מאיפה העתונאי הערבי יודע מה מצבו של שליט, האם הוא ביקר אותו, ובאמת הגיע הזמן להנמיך פרופיל, ולבצע פעולה צבאית לחילוץ החייל החטוף עדה לא רחוקה מדי, תלמדו איך שחררו האמריקאים את העתונאי שלהם

  • 34.

    הבראנז'ה העיתונאית חרגה אפילו מהמקובל בעיתונות האיראנית...

    יושקו, 10/09/09 11:39

    רק שבניגוד לאיראן , שם העיתונות מגויסת למען ה''אומה'' ומנהיגיה הדגולים , אצלנו העיתונות מגויסת כנגד הלאומיות הישראלית , הציונות , והאינטרסים של המדינה.
    ממש כשם שלא חשוב היה לאף אחד בישראל , לאן נסע ראש הממשלה , או במילים אחרות - חשוב היה שלא לדעת מתעקשית הבראנז'ה לעשות מהעניין מטעמים עד כדי פגיעה באינטרסים הישראליים.
    אבל הם נעלבו , אבירי הממלכה השביעית...

  • 33.

    מסכים עם כל מילה (ל''ת)

    הקלע מת''א, 10/09/09 11:14

  • 32.

    רק תמשיך לכתוב ועדיף דברי ביקורת !!! (ל''ת)

    יאבו, 10/09/09 11:10

  • 31.

    אתה טועה, אראל. כך אולי תתעורר הממשלה ותביא לשחרורו (ל''ת)

    זכות הציבור לדעת, 10/09/09 10:54

  • 30.

    הפוך=מלאכתם של רשעים נעשית בידי אחרים=כמו השמאל=התקשורת הבלתי אחראית!! (ל''ת)

    נ.כהן הכל למען הריטינג והכסף=לחיי אדם אין כבר ערך!, 10/09/09 10:47

    • מה הימין מכבד אם לא כוח ואלימות ואתנוצנטריות ובערות?

      תסתכל איך הימנים נראים, 10/09/09 19:40

      תלמדו עברית בסיסית לפני שאתם מטיפים פטריוטיזם לציבור שאין חוק שפוטר אותו, לא חלקית ולא באופן מלא משירות צבאי. אני לא יודע אם שמעת על שלומציון המלכה(מהתנ''ך-כן) ועל דבריה על ימנים כמוך-צבועים, שקרנים, נוכלים.

      • ''תסתכל איך הימנים נראים?''

        המחליט, 10/09/09 23:08

        אתה הרי נראה הרבה,אבל הרבה,הרבה יותר רע!!

  • 29.

    מי שקונה את הספר עוזר לחמאס!!!

    חגי, 10/09/09 10:35

    צריך הרבה אומץ לכתוב את הדברים האלה ואראל סגל הוא האיש הנכון בזמן הנכון...אשרייך. הלוואי וזה יעזור. מי שקונה את הספר עוזר לחמאס!!!!

  • 28.

    רק איום בעונש מוות על אסירי חמאס - יחזיר לנו את גלעד בחיים.

    איטל, 10/09/09 10:29

    יש לנו אפשרות להכאיב לאלפי משפחות פלסטיניות, ע''י פגיעה בבניהם הרוצחים היושבים אצלנו בכלא.
    למה הרוצחים הללו צריכים להמשיך לחיות???

    עונש מוות עליהם (או לפחות על אלה שהמשפט עדיין לפניהם) יגרום לשקשוקי ביצים בצד הפלסטיני ולהשבתו של גלעד בחיים.

    קצת מחשבה מקורית מצידנו. זה הכל.

  • 27.

    זוהי האמת

    benhen , 10/09/09 09:47

    סגל כל הכבוד אני עד כדי כך לא מאמין שישנו אדם דגול כמוך שלא פוחד לומר את האמת ,
    בנושא ערוץ 2 שמזכיר לנו את מנין הימים כדי להפעיל לחץ על מדינת ישראל לטובת החאמס אתם יורים לעצמכם ברגל,
    הציבור נגעל מכם מה שמענין אתכם זה האימפריה שלכם לפחות אל תשחקו כאילו אתם דואגים לציבור חד משמעי זה לא .
    אתם משחקים בקקי .

  • 26.

    אראל סג''ל לראשות הממשלה (ל''ת)

    אייל, 10/09/09 09:37

  • 25.

    תחרימו את א-שפעי את ספרו ואת ידיעות אחרונות !!! (ל''ת)

    אור, 10/09/09 09:30

  • 24.

    גלעד שליט שבוי בבור מלא כסף

    חללי אל-בוחטה, 10/09/09 09:19

    אם שוביו יבקשו לשחרר אותו, מח' המכירות תשרוק להארכה.

    • בעבר אני הגבתי ברשימה של כל האנשים שחיים טוב מאוד על הגב של שליט וזה..

      69, 10/09/09 10:13

      כלל את שמם ואת כל הטיולים שעשו בין ירושלים, קהיר, דמשק, פריז, ניו יורק, ברלין, איסטנבול ועוד... ואת רשימת מלונות הפאר שאותם אנשים שהו בהן, ואני רק יכל לתאר לעצמי את סוג המתנות שהם קנו לילדים ולאישה שבבית.

  • 23.

    קום התעוררה עם חלכה לא אל, לא מלך, לא גיבור (ל''ת)

    Vox Ami , 10/09/09 09:15

    • באמשך..מה אתה רוצה...גם זה מהברית החדשה?

      צרפתי מאנפף, 10/09/09 10:56

      קום התנערה עם חילך, עם עבדים ומזה רעב; אש הנקמות בלב ליחכה, לקראת אויב היכון לקרב''

      • לשניכם: הנה המקור -האינטרנציונל

        הולך ורש, 10/09/09 16:00

        התרגום העברי/אברהם שלונסקי
        קוּם הִתְנַעֵרָה עַם חֵלֵכָה
        עַם עֲבָדִים וּמְזֵי רָעָב
        אֵש נְקָמוֹת הַלַּב לִחֵכַה
        לִקְרַאת אוֹיַב הִכּוֹן לַקְרָב.
        עוֹלָם יָשָן עָדֵי הַיְּסוֹד נַחְרִיבָה
        מִגָּב כָּפוּף נִפְרוֹק הָעוֹל
        אֶת עוֹלָמֵנוּ אָז נָקִּימָה
        לֹא כְלוּם מִתְמוֹל,
        מָחָר – הַכֹּל.
        זֶה יִהְיֶה קְרַב אַחֲרוֹן בְּמִלְחֶמֶת עוֹלָם
        עִם הָאִינְטֶרְנָצְיוֹנַל יַעוֹר, יִשְגָב אָדָם

  • 22.

    אתה צודק בהחלט החברי (ל''ת)

    יוש, 10/09/09 09:14

  • 21.

    נכון מאד. לא צריך תיאורים בוטים בכדי להבין שגלעד שליט סובל בשבי.

    אני, 10/09/09 09:13

    ולא צריך תיאורים פלסטיים מפיגועים בכדי להזדעזע מהם.
    אנחנו עדיין בני אדם. מבינים, כואבים ומרגישים גם בלי עזרתה הבוטה של התקשורת.

  • 20.

    פעם חשבתי שמדינת ישראל קדושה, היום אני מבין שזו טעות לשרת במדינה (ל''ת)

    שדואגת לחליפות ארמני לפני חייליה...., 10/09/09 09:09

  • 19.

    הגברת המצור וכו' לא תהיה כדי שברק, ביבי, יוכלו לטייל בחו''ל ללא אימת צו (ל''ת)

    מעצר בי''ל, 10/09/09 09:03

  • 18.

    אמרנו תומכיי גרילה או לא אמרנו תומכי גרילה-לא לשחרר! (ל''ת)

    נחמיה , 10/09/09 08:54

  • 17.

    ידיעות אחרונות - ידיעות מבחילות

    דנה, 10/09/09 08:45

    הדברים הכתובים מעלים אסוציאציה שמישהו שמח על החטיפה כי היא יצרה חלון הזדמנויות לעוד כסף...

    איך משפחה שמתרחקת מהתקשורת נתנה ידה לספר שכזה?
    השורה התחתונה- הספר לא יביא לשחרור גלעד, הוא רק יעשיר את קופת המוציא לאור. וזה פשוט מבחיל!!

  • 16.

    אראל - שאפו !! כל מילה נוספת מיותרת. (ל''ת)

    avi-nosh, 10/09/09 08:33

  • 15.

    בקרוב: ריאליטי-שבי בהפקה משותפת עם חמאס

    הפח הגדול, 10/09/09 08:32

    בזמן הפרסומות - לא יהיו קסאמים.

  • 14.

    הפיסקה האחרונה

    צביקה, 10/09/09 08:24

    להדפיס ולשלוח לרוה''מ ולרמטכ''ל.
    נמאס מההתנהגות הגלותית

  • 13.

    חמס מצא תמונה פשוטה וגילה שזה בכלל מונה ליזה.

    גלעד שליט כמשל, 10/09/09 08:24

    פתאום יש משהו ששווה פי מליון מערכו האמיתי.

    תחשבו שאתם בשוק הפשפשים קונים שעון ישן ומתברר לאחר זמן מה שזה השעון של נפוליאון, מה הייתם עושים ?

    החמס התאהב בסחורה, ולא יחזיר אותה מהר. אנחנו בטימטומנו גם גילינו לו את הסוד וגם מעלים את ערכו מיום ליום.

    אנחנו הסוחרים הכי טיפשים במזרח התיכון.

    • אם זה היה הילד שלך

      עובד, 10/09/09 09:25

      גם היית מדבר עליו במונחים של ''שעון ישן'' ''תמונה פשוטה''?
      בשביל ההורים של גלעד הילד שלהם הוא הרבה יותר ממונה ליזה ואין לי ספק שאם הם היו יכולים לשלם מיליארד דולר עבור ''השעון הישן'' הם היו עושים את זה.

      • מספיק כבר עם ה''אם זה היה הילד שלך''..... גלעד הוא של כולנו... (ל''ת)

        ועדיין אסור לשחרר בכל מחיר., 10/09/09 09:59

      • כמה אופייני ליפי הנפש אך חסרי התובנה

        מרחם עליך, 10/09/09 11:15

        אתה באמת חושב שהוא התכוון שגלעד שליט הוא שעון ישן? הוא אפילו הדגיש שהכוונה היא לגלעד שליט כמשל. צפוי שמישהו יפה נפש יצלצל בפעמוניו ויצרח ש ''אבוי! מישהו קרא לגלעד שליט שעון!!! איזה אסון! אולי ארים טלפון ל HRW?''. הביקורת של הכותב מופנית כלפי המדיניות הנהוגה במדינתנו כלפי הלוחצים אותה - לפיה אם מוותרים מקבלים את מה שרוצים. בפועל ניתן לראות בשטח שהמציאות שונה לגמרי - מי שאינו מוותר ודווקא לוחץ בעצמו הוא זה המשיג את מטרותיו.

  • 12.

    כל נכון ומדויק! ועצוב... (ל''ת)

    דבורה, 10/09/09 08:22

  • 11.

    חייל חטוף

    morii74 , 10/09/09 08:21

    שימוש קר וציני עשה העתון בשם החייל

  • 10.

    צודק בכל מילה (ל''ת)

    מנש, 10/09/09 07:55

  • 9.

    תדע כל אם עבריה

    שבנה חייל או יהיה חייל בעתיד, 10/09/09 07:50

    שהכניעות הקודמות לטרור הביאו את החטיפות שאחריהן והרג חיילים נוספים בעת החטיפה.
    המחיר של כניעה עכשיו יכול להיות הבן שלה.
    ועכישו שתעשה את חשבון הנפש.
    כמה תעלה לנו כניעה לתביעות החמאס.
    מדוע לא השתמשנו ואיננו משתמשים באמצעים שבידינו (גם הבלתי סימפאטיים) כדי לאלץ את החמאס להתחנן לפנינו לקבל את שליט תמורת פלסטינאי אחד בלבד.

    • כמה תעלה לנו הכניעה לחמאס

      שי, 10/09/09 09:49

      כמה מאות אסירים פלשתינאים זה הכל.
      אני מאמין שזה שווה את המטרה - שיחרור גלעד שליט.

  • 8.

    ידיעות הוא המקבילה המודפסת של ערוץ 22 ,שניהם ''יציאה צהובה'' (ל''ת)

    בבון חולה על ידיעות, 10/09/09 07:28

  • 7.

    תודה אראל, בזכותך אני נזכר שלא כולם בארץ יצאו מדעתם.

    רועי, 10/09/09 07:04

    אני יודע שזה נשמע כמו ליקוק אבל מה לעשות, זה נכון.
    כמובן שאני רוצה שגלעד יחזור וליבי עם המשפחה אבל כל כך הרבה איבדו את חייהם מאז שנחטף וכמעט אף אחד לא זוכר את שמם.

    החמאס משתמש בתקשורת כדי להשפיע על הציבור והציבור בתורו לוחץ על ההנהגה, כולם יודעים אבל מפחדים להודות, אף אחד לא רוצה לשמוע שאלות כמו, ''ואם זה היה הילד שלך?''
    קשה לצאת מויכוחים שכאלה.
    גם אני חושב שאפשר להשתמש בלחץ.
    נראה שהפלשתינאים מנצחים בקרב על דעת הקהל ונראה לי שזה המקום שהכי חשוב שנתחיל לעשות משהו, בלי זה כל צעד שלנו יתקבל בהפגנות ענק.

  • 6.

    אני כבר לא קורא ידיעות אחרונות כמעט 3 שנים!

    דרור, 10/09/09 06:58

    עיתון מגעיל שלא בוחל בשום אמצעי כדי לקדם מכירת העיתון.

    • אותו כנ''ל (ל''ת)

      צביקה, 10/09/09 08:21

    • כנ''ל, עיתון המשרת את השמאל הקיצוני, איני נוהג לקרוא!!

      תמיד אוהב לקרוא אותך סגל, 10/09/09 08:47

      אחד הדברים הטובים שעשה מעריב הוא שהחזיר את סגל לעיתון!!

  • 5.

    ידיעות התחילו בספין המלוכלך אבל גם אחרים שיתפו פעולה

    motimorg , 10/09/09 06:58

    למה המכתב שבו מדובר ''שוחרר'' לפרסום רק עכשיו? מה המיוחד בו שהוחזק ''בסוד'' 3 שנים?
    התשובה (לדעתי) היא שמדובר במסמך שאינו מבטא את מה שחש גלעד אלא את מה שביקשו שוביו שיכתוב ולכם הוא מהווה אמצעי לחץ על אזרחי ישראל וראשיה וומטרתו המקורית היתה תעמולה לשם זריעת פחד ודמורליזציה.
    ידיעות אחרונות הביאו את המכתב ואראל סג''ל מסביר מדוע. הבעיה היא שגם כלי תקשורת אחרים, ובכלל זה ערוצי תקשורת בטלויזיה, שיתפו פעולה עם הספין המגעיל.

  • 4.

    תופעה

    tאריאל, 10/09/09 06:50

    אותי מעניינת השאלה איך הפכנו לעם המוכן לסבול את הפרסומים הללו איך המסה של האנשים מוכנה לקרוא דברים כאלו ולא מקיאה את הכותבים ואת העיתון מחוץ לגבולות הקונצנזוס.

  • 3.

    ההבדל בין מי שצורך למי שלא צורך

    להיות עם חפשי, 10/09/09 06:46

    מי שלא צורך חדשות, ולא רואה טלויזיה - מודע לעיוותי התקשורת וגם משוחרר מהם.

    אבל מי שכן צורך חדשות וכן רואה טלויזיה - אינו מודע למה שזורם חפשי לעורקיו ערב ערב, וגם מכור לסם המזיק הזה, ולא יכול בלעדיו.

    לכן הכתבה הזו, ובמיוחד הפסקה האחרונה, היא משב רוח אמיתי ומרענן בתקשורת. איך לא אמרו את זה קודם ?

  • 2.

    צודק. אותי ''ידיעות'' איבדו. יש גבול (ל''ת)

    רחל, 10/09/09 05:35

  • 1.

    חרם על הוצאת הספרים ועל העיתון

    רותם, 10/09/09 05:19

    סג'ל כהרגלו נוגע ישירות בפצע המדמם וקורא לילד בשמו שליט תמורת מכירות ,אין גבול לרמת התיעוב שאני חש כלפי מי שמיסחרו את כאבו של השבוי הלאומי שסלימאן א-שאפעי הצליח לשאוב פרטים אודותיו ועוד לעשות על זה קופה .שכל אחד מכם פשוט ישאל את עצמו איך הוא היה חש אילו גלעד היה אחיו או בנו .חרם רכישות כבר נמאס על כולנו אבל ידיעות אחרונות כבר לא יהיה עיתון שאקנה יותר.

    • חרם על העיתון!

      חיה קריות, 10/09/09 07:13

      אילו יכולנו להתאגד, כל רוכשי ''ידיעות אחרונות'' ולא לרכוש את העיתון, לפחות בשבת הקרובה....
      הלוואי ויכולנו להחרימו לגמרי וללמד איזשהו לקח את כל חולי הרייטינג והרוקדים על הדם.

      • אני מצטרף לחרם

        שלמה, 10/09/09 09:39

        לא קונה ידיעות

    • מצטרפת לחרם !!! (ל''ת)

      אור, 10/09/09 10:03

      • צודק !!!! (ל''ת)

        בן, 11/09/09 00:39

    • אני גם מצטרף: לא קונה את גליון ראש השנה של ידיעות

      צדק ירושלמי, 10/09/09 10:47

      זה הכבוד הקטן שלי לגלעד שליט ולמשפחתו לחג - לוותר על עיתון. גלעד לא קורא עיתון כבר הרבה זמן

      • מצטרפת לחרם. כולם עם משפחת שליט. (ל''ת)

        אמא 1, 10/09/09 12:14

    • מצטרף לחרם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אלי גן יבנה, 10/09/09 11:42

      • חחח.. כולכם נפלתם בפח של מעריב ומחרימים את ידיעות? (ל''ת)

        הרי מעריב עושה בכתבה זו את מה שטען שידיעות עשה!, 11/09/09 05:17