• 62.

    אין שלום לרשעים אמר ה'

    אוהד בית''ר, 17/03/11 21:25

    אתם אבודים!!!

  • 61.

    הסמול הישראלי הוא ימין ערבי לאומני (ל''ת)

    שיקימו מפלגה אבל ברשות, 17/03/11 18:27

  • 60.

    השמאל

    זיוה פרידמ ן, 06/10/10 10:22

    נכון מאוחר ליכתוב על יצחק רבין אבל אם הוא לא היה נירצח המדינה לא היתה הולכת לנו לכולנו גם לימין אני עדיין מאמינה שכביכול אפשר להציל את המדינה על ידיי מנהיג חדש שכיום אינו נימצא בפוליטיקה אבל עוד יהיה מה שכן צריך להאמין גם ביכולות שלנו כעם וזה אומר ליפעול למען זיכרו של יצחק רבין ולא רק בשלום למי שלא יודע אחד ממעשיו הדגולים של יצחק רבין היה לתת כספים לעיירות פיתוח מבלי שיהיה לו את האינטרס שיבחרו בו כמובן שאני יכולה להמשיך בכתיבה על מעשיו הדגולים אבל אני בוחרת באמונה שכולנו כעם נחזור כביכול להציל את המדינה
    כי מספיק עברנו כעם בלי מדינתנו אז שכל אחד ייתן יד למעשה שימשיך את צידקתו של רבין ואותנו כעם ישראל הכי מוסרי שיש כלפיי עצמנו
    כי היינו כאלה אז זה בדמנו אז תנו יד להציל את עצמנו......

  • 59.

    הערך היחיד של הסמול זה לעשות כסף על חשבון ישראל

    שנאת ישראל, 13/09/10 02:18

    העולם מחבק את הגיס החמישי הישראלי החדש

  • 58.

    נשמע יותר גרוע מליברמן

    דני, 22/04/10 03:02

    שמאלנית שלא אוהבת שמאלנים אוריינטאליסטים, גזעניים, שחושבים שבן גוריון שונה או טוב יותר מנתניהו- שניהם אותו חרא

  • 57.

    שמאלני הוא סוציאליסט וסוציאליסט לא מאמין במדינה ליהודים, רעיון פשיסטי.

    אבי, 20/04/10 17:11

    אז שיפסיקו לבלבל במוח, כבר אין להם מושג מי הם בכלל אז הם מחפשים הגדרות חדשות שיגוננו ויצדיקו את המחשבות הפשיסטיות אשר בראשם.

    כל הערכים שלהם הם ערכי מייסד תנועת בית''ר, ז'בוטינסקי.

    חבורה של אנשים בבלבלות שמחזיקים בדעות פוליטיות כי אין להם משהו יותר טוב להאחז בו.

    בן גוריון עשה טיהור אתני, בן גוריון היה איש ימין ופוליטיקאי שלא יכל להתנתק מהכנופיה הסוציאליסטית שלו שהייתה מורידה אותו מכס המלכות.

    לא סתם בן גוריון אמר שחבל שלא עבד עם בגין.

    אם הייתה כאן ממשלת אחדות מ48 כל המדינה הזו הייתה נראית אחרת. ואנשים כמו כותבי ה''מניפסט'' לא היו קיימים בכלל, קצת פחות בושה לבני ישראל.

    ואני לא דתי, אתאיסט למעשה.

    • ל-57

      תום, 19/05/10 17:12

      הבעיה היהודית העולמית, כך הוכיחה ההיסטוריה, הינה מורכבת יותר. תאורטית אתה צודק אך אין ברירה.

  • 56.

    אם השמאל כה פטריוטי ודואג למדינה כיצד יסבירו יניב והספרי את העובדה שכל

    משה בודק, 14/04/10 08:22

    אלו שהעמדו לדין על שתוף פעולה עם האויב או בגידה או ריגול או שלשתם גם יחד הם אנשי שמאל על כל שלוחותיו.

    • אבל הם מסבירים את זה.

      דודו, 19/05/10 12:25

      הרבה יותר קל פשוט לתקוף בשאלות ולא לקרוא את מה שיש להם להגיד.
      ההסבר הוא שיש שני סוגים של שמאל.
      תקרא בעמוד 50 ''ההתנשאות של השמאל''.

  • 55.

    צאן לטבח

    בנג''ו, 13/04/10 18:51

    אני מצתרף ! רק תביאו את הצד השני ,את כל הצד השני ,בכדי שנוכל לרקוד טנגו אמיתי ,,,שלום מבת מדרשם של יניב והספרי זה הליכה כצאן לטבח

  • 54.

    שלום אך שווא (ל''ת)

    אילן, 13/04/10 15:25

  • 53.

    אולי המתפשטת תעורר? (ל''ת)

    ?, 13/04/10 12:21

  • 52.

    הפרסום של הימין עובד!

    עמי, 13/04/10 11:27

    לא ידעתי על הספרון הנ''ל, תודה למתנחלים על הפרסום.

    • בבקשה

      מלאכי, 21/04/10 03:44

      דבר ראשון זה העיתון ספריסם את הספרון ולא אנחנו.
      דבר שני, בבקשה על הפרסום שמראה את הצדדים האפלים של כותב המסמך ושל המזדהים איתו.
      מספיק כתבתי ומספיק פרטו כבר מה המטרה של המסמך השקרי חלקי הזה..

      ולפחות לקראת יום העצמאתו תוציאו משהו נורמאלי שיאחד תא העם ולךא סתם מסמך בזוי ושקרי!

  • 51.

    תבררו עובדות קודם.. כמה שטויות במסמך אחד!

    מלאכי, 12/04/10 02:30

    תבררו עובדות לפני שאתם כותבים וחוץ מזה העולם לא כזה רע כמו שאתם מתארים אותו ותפסעק שם להכביש את הימין. אם זה דמוקרטיה אז כל אחד יכול להגיד את דעתו ואתה לא חייב להסכים עם האחר אבל זה לא אומר שאתה צריך לקלל וכל מיני דברים נוראיים ולנבל את פיך. עד לאן הגענו? צריך אהבת חינם ולא סתם להטיל ארס ומחלוקת. זה בדיוק מה שאוייבנו רוצים שיהיה. נצליח שנהיה מאוחרים ולא שסתם טפיל שקרים מחרידים על הימן ועל המתיישבים בשומרון.
    על מה אתה מקשקש שהם רוצחים זקנים וילדים בשבת??? יש לך מסמך ותיעוד לזה שזה קורה כל הזמן ואפילו פעם אחת?? אתה יודע בכלל למה הם הבריחו ערבים שמסקו זיתיים?? אתה כזה תמים תגיד לי שהערבים באמת רק הגיעו למסוק זייתים ולא במקרה היו בדרך לחדירה וכבר חדרו בחלק מהפעמים את גדרות היישובים?? תסתכל במציאות!

  • 50.

    רעיון נהדר אבל ...

    יהודה, 09/04/10 17:24

    תראו הרוב רוצים מעל לכל שלום/שיוויוני.
    רוב הישראלים רוצים א''י השלמה, וגם רוב הפלסטינים רוצים פלסטין השלמה -נהדר.
    הדרך להשיג זאת :על ידי דו-קיום מדיני (לא דו-לאומי!!!)היינו שתי ממשלות עצמאיות נפרדות, וריבונות משותפת/שיווינית על כל הארץ כולה.
    מבנה גיאופוליטי כזה קרוי :קונדומיניום מדיני שמשמעותו
    ארה''ב של מדינת ישראל ומדינת פלסטינה
    The United State of Israel and Palestine - USIP
    תכנית זאת מקובלת גם על הפלסטינים גם על רוב הישראלים וגם על אובמה/האמריקאים ונתן להשיג שלום/בטחון/כלכלה משגשגת וחיים בריאים -לאלתר ולדורות.
    עבדכם :פרופסור לגיאופוליטיקה באוניברסיטאות העברית בירושלים/חיפה/תל אביב/בן גוריון והרבה שנים גם באוניברסיטאות בארה''ב UCLA.SUNY ועוד ועוד
    תצרו קשר ואשתף פעולה אתכם.
    בהצלחה

  • 49.

    לדעתי מיותר ומטופש - לא צריך להקים תנועות שמאל - גם לא ימין

    חן אדון , 16/12/09 15:52

    ולא מאומה אלא רק לעזור ולעשות את מדינת ישראל לטובה יותר , ואם רק יהה רצון טוב הדרך תמצא ומנהיגים יגיעו באופן טבעי, שמאל וימין הם הגדרות מיושנות ולא מתאימות למה שקורה באמת בישראל .

  • 48.

    אן דבר כזה שמאל ישראלי לאומי השמאל הזה הוא תוצאה ישירה של מארעות

    פקק תנועה , 16/12/09 11:09

    מחלמת העולם השנייה כולל ריגשי נחיתות קשים במיוחד והאכזבה הקשה מהקדוש ברוך הוא שלא הציל את עם ישראל במשך כ2000 שנה מציפורני הכאוס שבגלות העם היהודי שבגולה וזה שנימצא בישראל כיום לא הבין ועדין לא מבין שגורלו תלוי אך ורק בעצמו ולא בדרישות של כולם מאיתנו כגון החמאס אבו מאזן ותושבי החוץ שמחוץ לישראל בכדר הארץ

  • 47.

    האם הם באמת מתכוונים למה שהם כותבים?

    אודי, 25/10/09 16:15

    מסמך מדהים, אני בטוח שרבים בישראל יסכימו עם חלקים גדולים ממנו. וברמה העקרונית הוא מיצג את דעות רוב הישראלים היהודים החילוניים. שזה הרוב בארץ (אני מקוה).להוריד כמה השתחויות מיותרות.
    אם היה מנהיג בעל שיעור קומה שהיה מעיז להביע דעות כ''כ נחרצות (שיש בעיה להשמיע), הוא היה סוחף רבים.
    בסופו של יום, בישראל דמות המנהיג חשובה יותר מהדרך. אין תחליף למנהיגות וכריזמה.

    ויש לי חשש אחר:
    אם תוכם כברם, אז למה לקרוא לזה שמאל? זה נשמע ממש מרכז, או אפילו ימין שפוי (הפוך מימין קיצוני).
    אנשי שמאל אמיתיים כמו ''מרץ'' לא יכולים באמת להסכים לפרץ הלאומי הזה ששם את הפלשתינאים בצד וחושב מה טוב ליהודים.
    אם שלי יחימוביץ ''בפנים'' אז כל המרכז האמיתי והימין המתון שיכלו להסכים נשארים בחוץ.
    כששלי יחימוביץ מסכימה איתם, זה מזכיר את נתניהו שמדבר על שתי מדינות לשני עמים וממשיך עם ההתנחלויות.


    איזה כותרת גרועה למייל ששלחו בתפוצת נאטו לכבוש את לב הישראלים. ''ממה ביבי נתניהו חושש ושלי יחימוביץ' תומכת''

  • 46.

    סופו של המסמך 1 מתך 2 או למגרסה, או למפעל לנייר טואלט

    ער''ד אמסלם, 24/10/09 21:49

    השמאל מנסה בפרפוריו האחרונים, להזריק חמצן לעצמו, אבל זה יועיל כמו ''כוסת רוח'' למת.

    • צודק! איך אתה משווה בין המתיישבים בשומרון לגרמנים ימ''ש?

      מלאכי, 12/04/10 02:34

      מסכים איתך. השמאל כרגע או לפחות מי שכתב את המסמך הזה, נתון בכעס ושנאה אדירה כלפי הימין ובכלל כפלי כל מי שלא מסכים איתו. כמה בכפשות על ציבור שלם שעושה המון. באמת נראה לך שאנשים סתם רוצחים זקנים וילדים בשבת כל הזמן כמו שאתה מתאר?? מה אתה בכלל משווה ביום השואה והגבורה את המתיישבים בשומרון לימ''ש הגרמנים? אתה בכלל יודע מה הלך בשואה שאתה ככה משווה?
      אני מציע לך לבבר ביד וישם ולצאת למסע פולין ואז תראה כמה טוב במדינה עכשיו שיש מדינה וצבא ואל תשווה בכלל את המתיישבים בשומרון וכל מי שאתה לא מסכים עם דעותיו לגרמנים ימ''ש! איך אתה מעיז בעצם יום השוא והגבורה?

  • 45.

    מכיר את הספרי

    יהושע לוי, 21/09/09 16:52

    אני מכיר את שמוליק הספרי מהשכונה. אבא שלו היה מנהל בית הספר שלנו. שמוליק היה בקרב הגדול בחווה הסינית ואחר כך עבר לשריון והיה במלחמת לבנון הראשונה בקרב סולטן יעקב. גבר גבר. בן שלו אחד תותחן ושני בנים שלו התקבלו לצנחנים ומתגייסים ביחד (הם תאומים) בעוד חודש.

  • 44.

    בין שלי יחימוביץ' לטליה ששון. מיהו שמאל בישראל 2009?

    משה לופיאנסקי, 12/09/09 17:34

    לגבי ישראל הקריטריון לשמאליות איננו כבארצות אחרות.
    תארו לכם אדם מובא לחדר מיון לאחר תאונה.צלעותיו,ידיו ורגליו שבורות בנוסף לפגיעות בחלקים רבים של גופו.בנוסף לכל הנ''ל אחד העורקים החשובים קרוע ומדמם.
    כיצד ינהגו רופאי חדר המיון?
    בשלב הראשון הרופאים כלל לא יתעסקו עם השברים השונים,אלא ישקיעו את כל מאמציהם בעורק המדמם המהווה סכנה מיידית לחייו של הפצוע.
    ההתנחלויות,הן הן העורק המדמם של מדינת ישראל!
    כל בעיותיה האחרות של ישראל תיפתרנה בקלות יחסית לאחר שתחוסלנה ההתנחלויות.
    לצערי,צבור גדול של אנשים טובים הוא בעל השקפה שמאלית בנושאים החברתיים-דתיים-ירוקים אך חסר כל השקפה בנושא העיקרי- ההתנחלויות.חלקם אמנם מתנגד להתנחלויות אך אינו רואה בהם את בעיתה מספר אחת של ישראל.
    בישראל 2009 הקריטריון לשמאליות הוא העדיפות הברורה הניתנת לבעיית ההתנחלויות.מוגזם ופשטני יהיה לאמור זאת,אך ברמה העקרונית נכונה הקביעה שההתנחלויות הן בעיתה היחידה של ישראל.טליה ששון היא בין המעטים המבינים זאת ועל כן טליה ששון היא שמאל.שלי יחימוביץ' לעומתה,כלל איננה שמאל ואני אף איני זוכר שאי פעם שמעתיה מוציאה מפיה את המלה ''התנחלויות''.

    • אתה מתכוון שאם נחסל ההנחלויות יהיה שלום??? איז נאיביות ילדותית... (ל''ת)

      מה היה לפני ששת הימים ?, 21/09/09 14:42

    • כמה תמימות

      משה, 13/04/10 10:52

      ההתנחלויות הן הן העורק המדמם ?!?!
      לא האיסלם הקיצוני הושלט כרגע בעזה ושואף להכחיד אותנו ?
      לא איראן וסוריה המתדלקים את חמאס וחיזבאללה בנשק נגדנו.
      לא האנטישמיות בתחפושת קרי ''אנטי ישראליות'' הפושה כיום ברחבי העולם.
      כל זה ''נובע'' מההתנחלויות ...
      משה לופיאנסקי יקירי.. אני חושב שאתה נאיבי...
      זו דעתך.. וזו זכותך..
      אבל אני חושב שההתנחלויות הן רק תירוץ...
      אם הצד השני היו רוצה שלום... ההתנחלויות לא היו עומדות בדרך.
      התעורר...פקח עיניים

  • 43.

    מידע אמיתי מבפנים

    דוד, 12/09/09 09:39

    מדובר בספין של אהוד ברק לקראת הבחירות הבאות. אלדד יניב (שדרך אגב היה ג'ובניק בצבא) מקורב ביותר לאהוד ברק ומריץ בשבילו ספין כדי למשוך מצביעי ביבי למפלגת העבודה.

    • עוד מידע אמיתי עוד יותר מבפנים

      אחד שיודע: כנסו כנסו , 12/09/09 12:23

      1) דוד, שלתגובתו אני מגיב כאן, היה טבח ויצא שבוע-שבוע

      2) ביבי הוא בעצם ספין של אבו-מאזן - תראו איך הוא הבטיח ארץ-ישראל שלמה לפני הבחירות וכעת הוא מוכן ל-2 מדינות ל-2 ענים וזו רק ההתחלה.

      3) לעומת זאת ליברמן הוא בובה של החמאס - הם בעצם רוצים מדינה אחת, מהירדן ועד הים, ואז הם ישלטו פה כי הם יהיו הרוב.

      4) תסמכו עלי - אני אחד שיודע, זה מידע אמין מהאמא של האמא של מידע פנימי

      • או שאתה טוקבקיסט בשכר או שאתה סתם אהבל

        דוד, 12/09/09 19:19

        זה ההסבר לתגובה שלך שמנסה לערער את האמונה של הקורא בעובדות הנכונות שהבאתי.

  • 42.

    תענוג לקרוא - למסגר ולהמליץ לפרס ישראל

    אחד שיודע: כנסו כנסו , 11/09/09 13:43

    מזמן מזמן מזמן לא קראתי מאמר שכ''כ הזדהיתי איתו, שממש הוציא לי את המילים מהפה, שגם כתוב בהומור וגם נוגע ללב.
    צריך למסגר את המאמר הזה ולשים אותו יחד עם הנאום של ש''י עגנון (''מפאת קטסטרופה היסאורית נולדתי בפולין אבל כל חיי הרגשתי כאילו נולדתי בי-ם'') והכרזת העצמאות של ב''ג. ומדי פעם לקרוא בו שוב - כמו אויר פסגות כשהכל קשה (כמו התגובות האמפתיות פה באתר - ממש אהבת ישראל וגמילות חסדים).
    כה לחי!

    • מה תענוג גדול? לחבוט בכל מי שאתה לא מסכים איתו ולשקר?!

      מלאכי, 12/04/10 02:47

      מה תענוג כל כך אדון נכבד? אדם שלא מסכים עם דעות של מישהו אחר מסכים להכפיש את שמו, לקלל ולנבל את פיו בצורה מחרידה ועוד אתה קורא לזה תענוג? יקירי, כדי שתלמד קצת עובדות ויש םש דברי אמת ויש גם שקרים בדוקים. באמת נראה לך אחי שמה שהמתיישבים עושים כל הזמן בשומרון זה לרצוח זקנות וילדים בשבת???? באמת נראה לך שהם דומים וכותב המאמר משווה אותם לגרמנים ימ''ש בעצם ערב יום הזיכרון לשואה??? הלו, לאן הגענו? אתה לא חייב להסכים אבל לא צריך לשקר ולגדף את השני כאילו הוא אוייב שלך. התבלבלת מי האוייב האמיתי? שכחת שגם אותך בדיוק כמוני הערבים רוצים כל הזמן להרוג אותנו?? מאיפה השנאה האדירה שמבעבעת בך כל כך כלפי ציבור שאתה לא נראה לי כזה מכיר לפי הדברים שאתה כותב. אתה מסתמך על כותב מאמר שלא הכל שם אמת. אני גם מהאזורים האלו ואני יודע מה נכון ומה לא. יש מיעוט קטן שבאמת מתפרע לפעמים ועושה מה בראש שלו וזה גם בשמאל יש ויש בכלל בכל חברה תקינה. אבל דחילק! די להכביש ציבור שלם שאתה לא יודע עובדות אחי.

  • 41.

    כמה שקרים במסמך אחד

    נ.פ., 11/09/09 00:30

    1. רבין סלל את דרך השלום. שקר. מנחם בגין היה הראשון להפגש עם האוייב רבין ופרס ניסו לחקות אותו. רבין קרא לחבריו מטומטמים היה מרבה בשתיית אלכוהול ורצח את פליטי אלטלנה.

    2. רק עכשיו הסרוגים נזכרו להתגייס לקרבי. שקר. שכחנו את נעדרי קרב סולטן יעקב?! שלחתם אותם להיות בשר התותחים שלכם. הם שייכים לקטגוריית השבויים והנעדרים בדיוק כמו שליט, ארד וכמו שגולדווסר ורגב היו. סליחה שאין להם לובי.

    3. נוער הגבעות מתודלק ע''י רבנים משיחיסטים במרכז הרב. שקר. נוער הגבעות הוא מיעוט קיצוני שנולד בהתנחלויות ואוהב את ההתנחלויות כמו שאתם אוהבים את תל אביב. תמיד אני נהנה להתענג על הרעיון של פינוי פיצוי לגוש דן והשארת יו''ש בידיים ישראליות. מתאים לכם להקריב את הבית למען השלום?! זה גם יפתור את בעיית הפירוז.

    אמת:
    1. השמאל אוהב את המדינה והימין אוהב את הארץ.
    2. יהודים התפללו לשיבת ציון 2000 שנה.
    3. לעם היהודי נשללו הזכויות במשך 2000 שנה.
    4. עם פלסטיני זוהי המצאה חדשה.
    5. לא יהיה שלום בלי שיבה.
    6. העולם תמיד ישנא אותנו.
    7. השמאל הוא מיעוט של 12 מנדטים עם תקשורת ובית משפט.
    8. במזה''ת ויתורים = חולשה

  • 40.

    הגעתי לטענה שהסרוגים מתודלקים מאנרגיה משיחסטית - איזה בורות (ל''ת)

    נ.פ., 10/09/09 19:36

  • 39.

    קוראת את התגובות ויודעת שאת התגובה שלי לא תפרסמו, אבל אני אנסה:

    רפונזל, 09/09/09 22:14

    כמו שאמרתי, קוראת את התגובות של אנשי הימין שכאן ולא יודעת אם לצחוק או לבכות. לצחוק מהילד שמנגב את הדמעות ואומר למורה: ''אבל זה הוא התחיל...''
    או לבכות מפני שציבור כל כך גדול לא מבין שגם אם לא מסכימים לא צריך להיות ברוגז. ולא צריך ''לקרוא בשמות''.
    והגיע הזמן להפנים שאם לא נהיה יחד - לא נהיה בכלל.

  • 38.

    .......................אל תתחנפו לימין הבזוי (ל''ת)

    ALOS , 09/09/09 18:31

  • 37.

    עיון קצר במינשר=קלישאות של פליטון בי''ס-ניסיון פאתטי לעצב סדר יום לחברה (ל''ת)

    משה, 09/09/09 18:27

  • 36.

    יש לי כמה הצעות בשבילכם.

    מוטי, 09/09/09 18:11

    1- נתחיל מזה שתפסיקו להתנשא על הציבור במדינה.
    2- עכשיו תוסיפו ללקסיקון שלכם את המילים-'' סליחה טעינו''.
    3- תפסיקו לחשוב שאתם יותר חכמים מכולם.
    4- תתחילו להיות הוגנים כלפי הימין בתקשורת.
    5-אם אתם לא נבחרים בדרך דמוקראטית , אל תלכו לבכות וללכלך בעולם תתנו סיכוי אמיתי גם לדרך אחרת.
    אם רק תנסו להוציא את הראש שלכם מהתחת של החברים שלכם אולי תצליחו.

    • כל הדברים שלעיל אפשר לומר גם על הימין

      אבי, 09/09/09 21:17

      כל הדברים שלעיל אפשר לומר גם על הימין כאמור.
      אבל כמה אפשר לטחון את הסטריאוטיפים הללו (המתנשאים, הטועים הסדרתיים וכדו'), שרק מחזקים סטריאוטיפ של הימין שמציג עצמו כנרדף, כמושמץ וכקורבן.
      קצת יותר רצינות.

    • הינה הוגנות בשבילך, הימין מטומטם

      יובל, 14/09/09 22:47

      דמגוגיה וניגון זול על הרגש פשוט קונים אנשים לא חושבים.

      • תפסיק כבר לקלל!

        מלאכי, 21/04/10 03:50

        יש בתגבובות פה יותר מידי קללות. אתה ואני לא חייבים להסכים אבל דחילק אחי!, די לקלל כבר! אתה מעוצבן? לך תרגע, תשתה כוס מיים, תשמעמ וזיקה ומשהו שמרגיע אותך אבל תפסיק להוציא את כלל עצביך על אחים שלך. אולי לא מסכימים איתך אבל בהחלט חלק מהעם שלך ושלי, אנחנו עם אחד עם כל המחלוקות.

        זה שאתה לא מסכים עם מישהו זה לא אומר שהוא מטומטם? תסלח לי אבל אולי אתה מטומטם והוא לא?

  • 35.

    מתרגשים מהדגל ? זה פשע מלחמה. אתכם להאג ולHRW. (ל''ת)

    ''בצלם'', 09/09/09 17:51

  • 34.

    שמאל ציוני ? הצחקתם את אופנהיימר. (ל''ת)

    זהבה, 09/09/09 17:49

  • 33.

    שילוב של שמאל כלכלי ולאומיות? נשמע מסוכן

    טוקבקילר, 09/09/09 17:49

    מעניין איפה זה היה לנו בהיסטוריה. שילוב של סוציאליזם ולאומיות... לא מזכיר לכם איזו מפלגה מסוימת? הנאצית אולי? National Socialism.

    השם ישמור עלינו מתנועות כאלו.

  • 32.

    השמאל הוא בלי ערכים ציונים ולא משנה איזה תחפושת ילבשו. (ל''ת)

    אמיר442, 09/09/09 17:34

  • 31.

    השמאל הוא בלי ערכים ציונים ולא משנה איזה תחפושת ילבשו. (ל''ת)

    אמיר442, 09/09/09 17:33

  • 30.

    חחח

    יהודי, 09/09/09 17:10

    אתם סותרים את עצמכם. (מעבר לנאיביות הכמעט פושעת שמתגלה לה כאן בין השורות)

    מצד אחד מדברים על ''לגאול את עצמינו'' ומצד שני מחפשים ''סופרמן'' שינהיג אתכם.

    קצת לחשוב לפני שכותבים ויותר מכך לפני שמפרסמים היה יכול להועיל. 

  • 29.

    שירתתם בצבא, עשיתם מילואים - ונשארתם מנוכרים

    תגובה, 09/09/09 16:58

    כן, גם אריק שרון, ברק ואולמרט שירתו בצבא, וכל זה לא הפריע להם להתחבר לשמאל, להתנכר לארץ ולעזור בחורבנה. ויחד עימם היו כל האלופים והמח''טים וכל העיתונאים, שגם הם שירתו בצבא ועשו מילואים, ובכל זאת היו שפוטים מרצון של השמאל בישראל.

    • ואתה תהיה זה שיחליט מי מנוכר ומי לא - לך תמצא לך חיים (ל''ת)

      אורית הזמרית, 09/09/09 22:15

  • 28.

    ושיפסיקו לחשוב ש''יפה נפש'' הוא כינוי גנאי (ל''ת)

    א7, 09/09/09 16:51

  • 27.

    כל דרישה שח ויתור תמורת שום דבר=יוביל את השמאל לתחתית=העם לא טיפש=הבנת (ל''ת)

    נ.כהן חיזקתם את אויבנו=וגרמתם לעם סבל מיותר=לכו לכ, 09/09/09 16:45

  • 26.

    השמאל צריך להיות חילוני,ליברלי,ציוני,חברתי.

    איבוד הדרך, 09/09/09 16:33

    המדינה הוקמה ע''י יהודים חילונים.אותם ייצגתם.כרגע אנחנו בסכנה מאיבוד המדינה אותה בנינו לטובת חרדים ומוסלמים.אנחנו בסכנת הכחדת מדינת ישראל אותה הכרנו.בדעותי החברתיות אני נוטה לשמאל התיאורטי.אני לא מעוניינת להצביע לאנשים בעלי זיקה דתית שיעשו קואליציה עם ש''ס.אך השמאל איננו נאמן לערכיו החברתיים ומתנהג כמו הליכוד. אינני מסכימה כלל לגישה המדינית-שהתבררה כמוטעית,אותה בחרתם.כך יצא שאין לי-חילונית יהודייה-שום סיבה להצביע בעבורכם.אין לכם אידיאולוגיה,אתם דואגים אך ורק לכסא שלכם,מבטיחים הבטחות שווא.בנוסף אתם עוצמים את עינכם אל מול הסכנה הדמוגרפית,והמדינית ולא נילחמים בה רק בגלל הכסא.אתם נכשלתם.אינכם מייצגים שום ציבור ולכן תמצאו את עצמכם בבית.הצבעתי פעם עבודה,היום אני עדיין מחפשת-כמו שאר העם מיהו הרע במיעוטו.המצב רע מכפי שאתם חושבים.ייאשתם אותנו.אנחנו לא מאמינים לכם ועדיין אתם מאכזבים.מצליחים לרמוס את הציפיות בגובה הרצפה שמציבים לכם.תתעוררו!עוד מעט לא יהיה לכם לאן לנסוע עם הוולבו חוץ מחסמטן ודוסיטן-גם אתם גרים פה.אולי תמצאו בלבכם מעט רצון להטיב עם העם שבנה את המדינה.

  • 25.

    ככה כותבים מניפסט?!

    קרמר, 09/09/09 16:23

    במסמך כתוב שימני בין השאר הוא אחד שמאוהב במילים פןלמוסן וכו'.. המסמך הז הוא גיבוב של מילים שרוב רובם מיותרות , פולמוסיות להחריד וסטריאוטיפיות . כתוב בשפה של תיכוניסטים שבעים.אולי אם הייתם מכניסים לצוות הכותבים מישהו שבאמת מוטרד מהבעיות שההעלתם שם (בעיקר החברתיות) הניסוח היה רציני ומעמיק יותר

  • 24.

    השמאל הישראלי

    יעקב טוב, 09/09/09 16:22

    השמאל בישראל הוא הקפטליזים החזירי מה שמענין אותם זה רק אני ואני החכם מכלם ואני יודע מה טוב לישראל כי אני חכם אני תרבות אני הומאני ואני עשיר מכלם אני אדבר ואתם הישראלים שאני בז לכם תתנהגו כפי שארצה ולכן לדעתי אין שמאל בישראל אלא סתם בלבולי מח בלבד

  • 23.

    אי אפשר לברוח מן הנושא הטריטוריאלי.

    רעמסס 1, 09/09/09 16:14

    המניפסט הנחמד הזה הוא אבסטראקטי. הוא מנסה להתחמק מן הנושא הטריטוריאלי. זה איננו נושא טכני צדדי. מהות החברה האידיאלית הזאת היא פונקציה של האדמה.

    אם רוצים חברה סינטטית שתיבנה על ידי תיאורטיקנים על בסיס עקרונות ''חברתיים'' מקבלים משחק מחשב ולא חברה אנושית.

    הניסוי האחרון מן הסוג הזה - החברה הקיבוצית - נכשל.

    חברה אמיתית, אורגנית, צריכה להתבסס על היסטוריה, וצמיחה טיבעית. אפשר לכוון אותה אבל אי אפשר להמציא את זהותה.

    לחברת העם היהודי יש זהות והיסטוריה. אדמת ארץ ישראל היא הבסיס לזהות העם היהודי. ''חברת המופת'' יכולה להיות רק הקומה השניה, מעל היסודות והקומה הראשונה שהן הזהות ההיסטורית של העם היהודי.

    חברת העם היהודי המבוססת על נסיגות וויתורים על לב אדמת העם היהודי לא תוכל להיות בת קיימא. היא תתפורר כמו שהרעיון הקיבוצי התפורר.

  • 22.

    מנסים למכור את אותו דרעק באריזה בוהקת

    נעמן, 09/09/09 16:10

    אבל הפנים מסריח

  • 21.

    אם הם יסתכלו עוד יותר שמאלה ושמאלה ויעשו סיבוב. הם ימצאו מנהיג ימני. (ל''ת)

    פאנייקה , 09/09/09 16:04

  • 20.

    גיבוב של קלישאות והתלהמויות. מצער שאלה דוברי השמאל בימינו. (ל''ת)

    בן אהרון, 09/09/09 15:59

  • 19.

    הבעיה היא בראש. שמאלנות נובעת מחולשת נפש.

    איתי, 09/09/09 15:52

    הבעיה היא בראש. שמאלנות נובעת מחולשת נפש, מפחד, מרפיסות אישיותית.

    לכן, כל המרכיבים להבטיח שהפעילות השמאלנית תהיה הזויה, מצויים בילד-אין בראשיהם של יוצריה.

    • למה אתה/אתם כל כך פוחדים מהשמאל?

      אוהב ציון, 09/09/09 22:17

      מצד אחד מציינים כל הזמן כמה הוא חלש ותלוש ומעוך ודרוס והזוי ו... ו... ו... ומצד שני לא מפספסים הזדמנות להסית נגדו.
      נפלאות הן דרכי הימין המוזר.

      • תגיד לי אחי, מי הסית נגד השנאל במסמך הזה?

        מלאכי, 12/04/10 02:52

        כמו שקראתי את רובו, אני ראיתי הרבה קללות וגידופים כלפי הימין אבל לא שהימין מכפיש את השמאל. ותגיד, אתה באמת מאמין שכל יום נרצחת זקנה עם ילד בשבת כמו שפורסם? ועוד שהכותב משווה את זה לגרמניםן ימ''ש? הייתי מציע לך אחי, לך לפולין, יד ושם, ותלמד קצת על השואה (וגם לכותב זה לא יזיק) ואז תגיד לי אם אכן נכון להשוות כי נראה לי שהגזמתם יותר מידי בחלק מהדברים.

  • 18.

    תרדו ממדיניות חוץ. אין עתיד שם. הכל חברתי

    יוני, 09/09/09 15:45

    אני שמאל חברתי (כולל כלפי מיעוטים) וימין קיצוני לאומי לגבי ארץ ישראל

    אחדות העבודה גם הוא שמאל

    אתם רוצים אותי?

  • 17.

    בשביל מה צריך שמאל אם יש מרכז???

    NURIEL, 09/09/09 15:17

    השמאל זה מרצ, זה חדש. אלדד יניב ושמואל הספרי רוצים להיות שמאל גדול. אבל הם לא מבינים בכלל מה זה שמאל. שמאל זה לא קדימה. הם רוצים את קדימה אבל בשמאל. טעות. קדימה זה לא שמאל כמו שברק זה לא ימין. אז די לבלבל לנו את השכל: יש רק ימין וימין והשאר חול

  • 16.

    אתה ממש לא ג ז ע ן

    יואב, 09/09/09 15:16

    אני לא מצליח להבין מסמך באורך הגלות שמנסה להראות לנו כמה אתם מתחסדים ויש עדיין שמאל לאומי במדינת ישראל אבל לדבר אחד לא שמתם לב .ואני מצטט ''ולא סובלים משתמטים ואוהדי בית''ר''.איפה בא כאן סעיף הלאומיות ,למה להכליל ציבור שלם .אתם אלה מגנים בחירוף נפש על בני-דודינו חוטאים בגלוי כלפי ציבור שלם פשוט אותה גברת בשינוי אדרת ....לשמחתי השפיות היא נחלת הכלל וכימני בדעותיי אתם מושא ללעג

  • 15.

    אם רציתם להצחיק אז לא כדאי לכם להחליף את מקצועכם (ל''ת)

    אבי, 09/09/09 15:15

  • 14.

    כוסות רוח למת?

    אביעד, 09/09/09 15:10

    אם הספרי ויניב יצליחו לקדם פה משהו, הם יוכלו לצרף לרזומה שלהם גם את התואר ''מחייה מתים'', לא פחות. לא נראה לי שיש לזה צ'אנס.

    • אמון באנשים ובחברה לא מגיע מתוך הכפשת הצד האחר

      מלאכי, 21/04/10 03:54

      ועוד במיוחד שזה חלק מהעם. ובאמת ראוי וכדאי שמתפרסם מסמך שקרי שכזה שרובו קללות (וקראתי את רובו המוחלט), אז עדף שימית את המתים ולא יחייה משהו כי מהכפשות לא ייצא כלום.
      כנראה איבדתם את הדרך שאתם או חלקיכם כבר עושים כל דבר כדי להביע את דעתכם עד כדי כך בצורה כזאת בזוייה וזולה לע חשבון החאר שהוא גם אחד ממך.

      ''כי כולנו ריקמה אנושית אחת חייה..''

  • 13.

    חחחח

    אלמוני, 09/09/09 15:03

    חחחחח

  • 12.

    וכי עטיפת פרי רקוב בשוקולד תהפוך אותו לפרי ''מובחר'' ?! (ל''ת)

    השמאל הישראלי רקוב... קוסמטיקה לא תעזור לו........, 09/09/09 14:59

    • ספר לי אתה - הימין המציא את השיטה והוציא עליה פטנט.

      אוהב ציון, 09/09/09 22:19

      להזכירך כמה אנשי ימין יושבים/בדרכם לכלא?

  • 11.

    השמאל צריך לחזור למרכז

    ארז, 09/09/09 14:51

    השמאל הלך שמאלה ושמאלה ושמאלה - עד שהגיע לתהום (ואז הלך עוד צעד אמיץ אחד קדימה...). השמאל צריך לחזור לעצמו, לחזור להיות שמאל ציוני, כזה שהקים ובנה ופיתח, ולהפסיק להיות שמאל אנטי-ציוני, כזה שהורס ומחריב ומפרק ומקפל.
    את ערכי השמאל של היום אין כל אפשרות להביא למרכז, מכיוון שהם נמצאים כ''כ שמאלה מהמרכז, שהם חרגו מהקונצנזוס, חרגו ממה שמקובל במדינה דמוקרטית. השמאל צריך לעשות חשבון נפש ארוך ועמוק עם עצמו - כיצד הפך מהגוף המרכזי, הבונה, המפתח של מדינת ישראל לגוף הפוליטי המרכזי של יישות אוייב (הרש''פ), כיצד הפכו מנהיגיו ל''הרצל'' של האוייב, כיצד הפך מגוך בונה לגוף הורס.
    בסיומו של חשבון הנפש הזה יכול לבוא תיקון, אם תבינו את הטעויות שלכם ותתקנו אותן (עוד לא מאוחר מדי). אבל המניפסט הזה לא עוסק בחשבון הנפש הנדרש, אלא באיך למשוך בחזרה את הציבור הישראלי שאיבד השמאל (ציבור שהתפכח והלך ימינה, כנדרש). במקום לעסוק בחשבון נפש אמיתי אתם עוסקים בסימפטומים של הבעיה.
    אבל קשה לדרוש מכם רצינות והגינות...

  • 10.

    אם הם שונאים הכללות למה הם מכלילים כל הזמן? חבורה של אפסים (ל''ת)

    גיל, 09/09/09 14:48

  • 9.

    זוג אידיוטים רדודים שעולם המחשבה שלהם מתמצה בטוקבקים. (ל''ת)

    אז הנה עוד אחד, שתוכלו להוסיף ל''מניפסט'' שלכם..., 09/09/09 14:47

  • 8.

    הבעייה היא לא בתכנים אלא במיעוט השמאלנים

    ראינו שמענו היינו בסרט הזה, 09/09/09 14:39

    כל כמה זמן קם איזה איש שמאל חדש עם מניפסט שבו מלא מלים כמו איבדנו את ואנחנו צריכים להחזיר לעצמנו וכו וכו'. אבל תכלס תבדקו במה שונה המניפסט הזה מהמצע של מרץ לא תמצאו הבדלים גדולים. והטענה (הנכונה) שהשמאל בארץ לא מספיק חברתי ויותר מדי קפיטליסטי מושמעת גם היא כבר יותר מעשור ויש מי שמייצגים בשמאל קו חברתי יותר, שלי יחמוביץ, רן כהן, עמיר פרץ לפני שהחליט להיות שר הבטחון.
    אז מה החידוש הגדול ומה הפרוגרמה? מה הם מציעים לעשות בדיוק? למצוא איש חכם. נו באמת. אולי השמאלנים יתחילו לעשות ילדים כמו החרדים רק אז יהיה להם איזה שהוא סיכוי.

    • איש שמואלני לא יכול להית הכם בהגדרה. (ל''ת)

      שמואלן מותר להיות רק גד גיל 30, 09/09/09 15:46

      • אבל לטיפשות אין הגבלת גיל אני מבינה.

        עירית, 09/09/09 22:21

        איש מסכן אכול תסכולים וקנאות.

  • 7.

    עיזבו חברת מופת- לכו על מודל מדינות סקנדינביה, כחזונו של בן גוריון. (ל''ת)

    רעמסס, 09/09/09 14:37

    • ממליץ בהחלט................. (ל''ת)

      RAMI, 10/09/09 15:05

  • 6.

    ממש פטאטי

    amir, 09/09/09 14:36

    מנסים למכור לנו פעם שלישית את אותה הסחורה.

  • 5.

    בן גוריון היה יותר ימני מהליכוד של היום- בבקשה, אנחנו אתכם. (ל''ת)

    המטיף, 09/09/09 14:35

    • בן גוריון רצה לשנות את שיטת הבחירות

      samc49 , 10/09/09 11:37

      הגיע זמן להודות שהוא צדק ומפ''ם וחירות טעו טעות גורלית אז- רק שינוי שיטת הבחירות יביא לדמוקראטיה בישראל ושנדע להבדיל בין שמאל וימין
      מחצית הכנסת בבחירות אזוריות
      5-6 מפלגות

  • 4.

    חתול עושה מיאו, השמאל רוצה תהליך שלום?- וואו, תגיעו רחוק עם משפט כזה. (ל''ת)

    רעמסס, 09/09/09 14:34

  • 3.

    כל עוד לא תכניסו תכנים סביבתיים לכל מצע

    נ.א., 09/09/09 14:34

    לא יהיה שמאל. השמאל צריך להיות מפלגה סוציאל דמוקרטית סביבתית מעודכנת בדומה למדינות מערב אירופה עם מצע ברור לכולם.

  • 2.

    חבורת תימהוניים שלא מחוברים לשום דבר מלבד לעצמם. (ל''ת)

    מיכה, 09/09/09 14:32

    • אל תגיד סתם שטויות אם אתה לא בודק דברים!

      מלאכי, 12/04/10 23:58

      אנשי השמאל, או לפחות כל מי שכותב פה בצורה מאוד מכוערת: די להכפיש ציבור שלם שאתם סתם מקללים אותו ומגדפים אותו כאילו אנדי הימין כאלה חיות טרף ורעים וצריך לבער מהעולם. קצת פרופורציות! תפסיקו סתם לקשקש בראש וכל מיני דברים שהימין תמהוני ומחובר רק לעצמו.. נראה לי מיכה, שאתה מחובר רק לאגו ולגאווה שלך אם אתה כותב תא זה על אחרים ורואה רק את הפגם הזה. תסכל בצבא תגיד לי, למעלה מחמישים אחוז קצינים דתיים, סתכל בכלל בשאר מוסדות המדינה והפרטיים, חוץ מבתי המשפט שזה השמאל שולט בכסף שם, תפסיקו סתם לקלל ולגד ולרדת לרמות מאוד נמוכות כי סתם בך לכם לקלל בלי שתאם בודקים עובדות.
      נראה לי מיכה, שאתה בעצמך תמהוני מור שלא מתחבר לכלום מלבד לעצמך, אדם שרואה פגמים בחברו- כנראה שלו יש את אותם פגמים, ''כל הפוסל- במומו פוסל''.

  • 1.

    תוכלו להצטרף לחמאס...זה היינו הך (ל''ת)

    מוטרד צפוני, 09/09/09 14:29