• 266.

    יגאל אמיר תמות בגיהנום אמן תקבל כדור בראש ונאמר אמן (ל''ת)

    ל''ת, 17/09/09 13:45

  • 265.

    יגאל אמיר...יש לך רק דרך אחת להשתחרר מהכלא,והיא

    דניאל, 14/09/09 14:34

    להתאסלם ולהפוך לפלסטיני........שלא תתבלבל אני לא מעריץ שלך,אבל אני נגעל מהמערכת על ההחלטות הנקמניות נגדך

  • 264.

    לפי ההלכה, מגיע לו כל הזכיות, בפרט שהוא לא הרוצח.

    הרב עזריאל וייס, 10/09/09 21:55

    בכל פעם מעלים יפה הנפש מהשמאל, את הטענה, כי יש להחמיר עם יגאל שליט''א. הדבר אינו עולה בקנה אחד עם קביעת ההלכה. מגיע לו כל טוב כמו כל יהודי אחר. גם לא הוכח בוודאות שהוא הרוצח. ורבים וטובים סבורים שהיתה כאן קנוניה של כמה אישים לרצוח אותו. אין לי שום ספק, שבקרוב נזכה לראות את יגאל מחוץ לכלא, כי האמת תצא לאור, והרוצח יתגלה. תשאלו את שמעון פרס. הוא יודע הכל.

    • עוד סיבה למה לא לחיות לפי ההלכה - מערכת חוקים פרימיטיבית (ל''ת)

      מזל שאנחנו חיים במאה ה-21, 14/09/09 14:30

  • 263.

    לתת לו לחיות - ולא כלום מעבר לזה

    גיא, 09/09/09 12:56

    לדעתי גם צריכים לשלול ממנו בגדים, מקלחות, שירותים, וכל דבר אחר שלא הכרחי לקיומו. במדינת ישראל אין עונש מוות וטוב שכך, אבל זה לא אומר שבגלל שלא יכולנו להוציא אותו להורג אנחנו צריכים לתת לו פרס ותנאים משופרים. שיגיד תודה שהוא עוד נושם.

    מגיע לו לחיות ובזה מסתכמות הזכויות שלו.
    מבדר לראות את הימין הקיצוני שבימים כתיקונם מזלזל ב''יפי הנפש'' מתחיל לדבר על הומניות וזכויות בסיסיות.

  • 262.

    בזבוז כספי ציבור. רפיון ביהמ''ש מעודד אלימות (ל''ת)

    דוד, 09/09/09 12:51

  • 261.

    מה בכלל מבזבזים עליו את כל הדיונים האלה.

    דוד, 09/09/09 12:48

    שיגיד תודה שהוא לא הוצא להורג ויישב איפה שאומרים לו.

  • 260.

    יגאל עמיר ימ''ש הוא המחבל הכי מתועב שכלוא בארץ . (ל''ת)

    אריק, 09/09/09 12:00

  • 259.

    שינמק בכלא באותם התנאים (ל''ת)

    מלי, 09/09/09 11:11

  • 258.

    אם זה היה תלוי בעם - היית בצינוק כל החיים עם אופציה לעבודות פרך - חלאה (ל''ת)

    יוני אידלסון, 09/09/09 11:06

    • השמאל הקיצוני הנאלח איננו ''העם''. (ל''ת)

      דרור הנאור מרמת גן, 09/09/09 17:30

    • אתה לא במקרה מתכוון לעם הפלשתיני??

      אלעד צור, 10/09/09 22:12

      הם באמת מתאבלים עליו שבלעדיו הם הפסידו את ירושלים ורמת הגולן.
      ואל תצנזרו אותי!!!, עזבתי את וואלה בגלל זה. תהיו שרים והוגנים תנו לעם להיע את דעתו.

  • 257.

    אבל העיקר שלפלסטינים טוב אצלנו בכלא נכון?

    .!., 09/09/09 11:05

    צבועים!

  • 256.

    עו''ד מוסקוביץ: מטבע עיסוקך אין בך תובנה מדוע עמיר שונה

    הטוב בפרליטים רוצץ ראשו!, 09/09/09 10:55

    יגאל עמיר אינו זכאי לשום הקלה ולשום הטבה.
    לא בכדי פנה עמיר ללימודי משפטים.
    אין דינו של עמיר כשאר האסירים כשם שאין דינם של עורכי הדין כשאר תושבי מדינת ישראל.

  • 255.

    לשחרר את יגאל ולכלא את השמאלנים! (ל''ת)

    שש''י, 09/09/09 10:43

  • 254.

    מדוע המשפטן יורם שפטל, לא מגן גם על יגאל עמיר ? (ל''ת)

    בובליל, 09/09/09 10:33

    • תשאל את השאלה הזאת את היורם ואת ברק מהעליון ואז תבין את הקשר לקפוטה (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 10/09/09 00:15

  • 253.

    נראה לי שהחמאס ביקש גם את שיחרורו (ל''ת)

    חיים, 09/09/09 10:19

  • 252.

    האגף היחיד שאתה יכול לעבור זה לאגף נידונים למוות- (ל''ת)

    עידן, 09/09/09 09:39

  • 251.

    יש להעביר אותו לאגף התורני (ל''ת)

    אשר, 09/09/09 09:23

    • רק אם ''תורני'' זה מ''תורי לשחק עם יגאל 'הרם את הסבון''' (ל''ת)

      רק אז מותר, 14/09/09 14:33

  • 250.

    זוהמה

    טלי יקונט, 09/09/09 09:14

    תרקב למוות במקום שאתה או שייעשו איתנו חסט וישלחו אותך לאיראן בכרטיס חדֹכווני.
    גם ככה עלית לנו יותר מידי דמעות ,צער וכספי מדינה על חשבון משלם המיסים

  • 249.

    אפילו רוצחי חמאס שרצחו עשרות ישראלים לא מקבלים יחס כזה רע וחבל (ל''ת)

    יובל ארהב, 09/09/09 08:53

    • אתה פשוט הדיוט (ל''ת)

      משה, 09/09/09 12:36

    • זה לא ''אפילו'', זה בהמשך ישיר לכך (ל''ת)

      חנטרישים צבועים בדרגי הביניים; עבד כי ימלוך, 09/09/09 12:40

    • תישאר בארה''ב

      ש, 09/09/09 13:08

      ואל תטיף לנו מוסר בשלט רחוק. תודה.

  • 248.

    לדחות את בקשת עמיר עוכר ישראל ימ''ש

    להשאיר בבידוד - ימ''ש מסוכן, 09/09/09 08:53

    לדחות את בקשת עמיר עוכר ישראל - ימ''ש מסוכן לציבור

  • 247.

    תכף תראו איך הוא רץ לפוליטיקה.. מה, יש קלון ברצח? עלק אדם דתי (ל''ת)

    שינמק בכלא, 09/09/09 08:25

  • 246.

    ירקב הנבל בכלאו. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 09/09/09 08:15

  • 245.

    יש לשחררו, רוצחים יותר גרועים משוחררים כל הזמן בעיסקאות (ל''ת)

    ולפחות בזכותו הפסיקו ישראלים להרצח בסיטונות, 09/09/09 08:09

    • גם אותך צריך להשליך לכלא (ל''ת)

      משה, 09/09/09 12:37

  • 244.

    bakele lekol hachayim. amen! (ל''ת)

    hu nira zaken, 09/09/09 07:42

  • 243.

    יש לאפשר לו את כל זכויותיו כאסיר,אין להוסיף לו עונשים שבית המשפט לא קב

    שושי אחיצורי , 09/09/09 07:40

    על-פי כל חוקי הדמוקרטיה במדינות מערביות ובמדינת ישראל לאסירים מגיעות זכויות.
    בזמנו, בית-המשפט הכריע את עונשו. ואין לשום גוף הזכות להוסיף עונש על עונש שכבר ניתן.
    יגאל אמיר הוא לא אסיר ככל האסירים, צריך להבין זאת.הוא אמנם רצח איש אחד, אבל, הוא רצח ראש ממשלה ומשמעות הדבר : פגיעה בשלטון במדינה ריבונית.רציחת מנהיג כמוה כמרי אזרחי והמעשה אינו מעשה של עוד רצח...
    הפצצת האלטלנה היא ארוע טראגי בתולדות הציונות ותקומת ישראל בעת החדשה.ירי של יהודים ביהודים הוא חמור והינו פצע גדול וענק בתולדות הציונות.צריך לזכור עדיין שאלטלנה הייתה בתוך קונטקסט של כמעט העדר שלטון מרכזי וכל מחתרת החזיקה עדיין בתפיסה פוליטית כזו או תפיסה פוליטית אחרת..
    מה גם, שלא רבין נתן את ההוראה לירות על ספינת הנשק של האצ''ל, אלא ב.גוריון.
    ולענייננו, מעשהו של עמיר חמור מאין כמותו כי יש בו משום מרד על שלטון המדינה. אך אין איש או גוף שצריך להוסיף על עונשו שכבר קצב אותו בית-המשפט ולאפשר לו את זכויותיו כאסיר פוליטי.
    ענישתו אינה צריכה לבוא ממקום של נקמה או רשעות,התבונה והשכל הישר הם אלו שצריכים להוביל את מקבלי ההחלטות.יש להעבירו

    • גם לוענונו היו זכויות אנוש שנשללו ממנו באכזריות

      דני ב., 09/09/09 08:27

      כולל המרדפים אחריו עד עצם היום הזה גם כאשר סיים לרצות את עונשו עד היום האחרון וללא הנחות.

      • הדיון, אינו עוסק בוענונו שהמיר דתו בעבור חופן שלמונים (ל''ת)

        שושי אחיצורי , 09/09/09 08:54

        • אז ככה כל נבל שכיפה על ראשו זכאי לתנאים עודפים

          משה, 09/09/09 12:40

          על נבל בן דת אחרת ...

          שושי את פשוט גזענית מהסוג השפל ביותר

  • 242.

    יאללה תשחררו אותו וחלאס! ממילא רבין עשה רק נזק! (ל''ת)

    שמאלני לשעבר, 09/09/09 06:46

  • 241.

    יש לעשות צדק עם יגאל עמיר

    mano , 09/09/09 04:39

    יש להתייחס אליו בדיוק כמו כל רוצח אחר
    יש לאפשר לו את כל הזכויות בדיוק כמו לכל רוצח

    • מורד במלכות שרצח מלך אין דינו כדין רוצח רגיל (ל''ת)

      תקרא קצת בתורה שלכם, 09/09/09 10:05

      • לפי התורה : יש דין רוצח אחיד, ולא משנה מי הנרצח. (ל''ת)

        רוני, 09/09/09 10:38

        • בגלל זה על גדליהו צמים כל שנה?

          ש, 09/09/09 13:16

          בעוד שעל מאות הדמויות האחרות מהתנ''ך שנרצחו פוסחים?

  • 240.

    יש לעשות צדק עם יגאל עמיר

    mano , 09/09/09 04:35

    יש להתייחס אליו בדיוק כמו כל רוצח אחר
    יש לאפשר לו את כל הזכויות בדיוק כמו לכל רוצח

  • 239.

    מישהו מפחד שיגאל עמיר יפתח את הפה? מה הם מסתירים מהעם?

    ערן שמיע - גבעתיים, 09/09/09 03:08

    מישהו מפחד שיגאל עמיר יפתח את הפה? מה הם מסתירים מהעם?

  • 238.

    אין מנוס מפינוי התנחלויות (ל''ת)

    ערן שמיע - גבעתיים, 09/09/09 02:48

  • 237.

    הוצאתו מההפרדה תכשיר את שחרורו בעתיד

    אפרת, 09/09/09 00:41

    בשום אופן אין להעלות על הדעת צעד כזה. שיירקב בכלא בבידוד עד סוף ימיו.

    • ככל שיתעללו בו יותר הוא יהפוך לקדוש/גיבור יותר בעתיד לצערי

      Avi Ecuador, 09/09/09 03:19

      זה כבר לא הוא, זה כבר הסמל שהוא ייצג וזה עניין של לא הרבה זמן הייתי אומור ואפילו מוכל ''להמר'' על כך.

    • ''תרגעי''

      Avi Ecuador, 09/09/09 03:27

      אתם השמאל תהפכו את יגאל עמיר לאתר עלייה לרגל...
      ו''הפלא'' יהיה שהוא אמור להיות בחוגים מסוימים שאמורים להיות יום אחד רוב ושיודעים לזכור ולהזכיר יותר פופולרי מרבין.

  • 236.

    לדעתי, הוא גרוע מאסף גולדרינג, מארי פיזם ורוני רון-יעקב, ואלי פימשטיין (ל''ת)

    רוני השמאלני הגאה, שרצחו לו את השלום!!!!!!!!!!!!!1, 09/09/09 00:33

    • למה? יגאל הוא רוצח בדיוק כמו כל הנבלות שהזכרת

      mano , 09/09/09 04:33

      וליגאל מגיעות בדיוק אותם החובות והזכויות של רוצחים
      השמאל ברצון להתנקם ביגאל עבר כל גבול ומעשיית צדק הוא עבר לדבר אחד
      נקמה

      שמאל = צביעות

      • לפי דעתי רצח ילד קטן הרבה יותר גרוע מרצח ראש ממשלה.

        רוני, 09/09/09 10:41

        למרות שכל רצח באשר הוא הוא מעשה נבלה, לרצוח ילד זה שיא השפלות.

        • אבל רצח ראש ממשלה משפיע על חיי אזרחי מדינה שלמה (ל''ת)

          לכן היחס המיוחד, 14/09/09 14:37

  • 235.

    יגאל עמיר רצח את אבא של הרוצחים

    את יגאל חיבים לשחרר, 09/09/09 00:26

    חיבים אנשי השמאל

  • 234.

    נרצחי אלטלנה היו קורבנות השלום הראשונים של רבין שהפך בעצמו לקורבן שלום (ל''ת)

    על דאטפת אטפוך - אז שמאלנים תפסיקו ליילל, 09/09/09 00:04

    • יחי ההבדל הקטן - רבין קבל פקודה מרוה''מ - בן-גוריון (ל''ת)

      ''יגעל'' קבל פקודה ישירה מ''ריבוינו של עוילם'', 09/09/09 10:13

      • זו היתה פקודה בלתי חוקית בעליל ולרבין לא היה האומץ לסרב לאדונו (ל''ת)

        מעניין מי היה הפודל האמיתי, 09/09/09 11:23

        • בדיעבד הוא צדק, הירי על אלטלנה הציל את הישוב ממלחמת אזרחים (ל''ת)

          בן גוריון צדק, 14/09/09 14:38

  • 233.

    ל 225 על שמאלנים רוצחים פוטנצאילים (אלטלנה)

    Avi Ecuador, 09/09/09 00:01

    ''... כמה נורא שאת אותו דטרמיניזם אכזר, את אותה שפיכות דמים איומה, את אותה מלחמת אחים מציע בקלות ראש לא אופיינית עמי אילון בראיון ל''ידיעות אחרונות''. אלטלנה למתנחלים. האם אילון אינו מודע לתעצומות הזעם, התסכול והייסורים הכרוכות בסיפור אלטלנה? האם אינו יכול להביא דוגמה אחרת?
    אך העילה הראשונית שבגינה אני חוזר לסיפור אלטלנה היא התרשלות שלי בפר סום עובדה שגויה. ברשימה ''זיכרון סלקטיבי'' טענתי כי ''אלטלנה טובעה על פי פקודה של בן-גוריון. על הביצוע פיקד סא''ל יצחק רבין''. אמנם בן-גוריון נתן את ההוראה אך לא רבין דאג לביצועה. תפקידו הפיקודי בקרב היה שונה ובו נתמקד. נוכח קוראים רבים שמחו הן על אזכור רבין בהקשר אלטלנה בטענה כי תפקידו שם היה זניח והן בשל המשפט הנ''ל, מצאתי לנכון לערוך בירור שינסה לתת תשובה הוגנת לשאלה המתסיסה. לצורך בירור הסוגיה, הצלבתי שני מקורות עיקריים ונעזרתי בעדות אישית: ''פנקס שירות'', האוטוביוגרפיה של יצחק רבין שנכתבה בשיתוף העיתונאי דב גולדשטיין, הספר ''אלטלנה'' מאת שלמה נקדימון ועדותו של לוחם האצ''ל יעקב אברהמי, ''אלצפן'', ששהה על החוף בתל-אביב בשעה שהאונייה הותקפה והציל רבים מחבריו. תחילה, תקציר האירועים: ב-11 ביוני החלה אלטלנה בהפלגה לכיוון חופי ישראל. ב-15 ביוני אישרה הממשלה הזמנית בראשות בן-גוריון את פריקת האונייה בחוף כפר-ויתקין, אך מחלוקת קשה שפרצה בין נציגי צה''ל לאצ''ל על חלוקת הנשק הידרדרה לכדי מלחמת אחים ברחובות תל-אביב והפגזת האונייה עד לשריפתה. בזמן ההרעשה ולמרות כניעתה, לא פסקה האש מהחוף.

  • 232.

    להמשיך את מורשת רבין... עם ויסקי סקוטי משובח... (ל''ת)

    מושון, 08/09/09 23:57

  • 231.

    איזה ''רוצחים'' אנשי השמאל ''נרצח את אבא שלך'' התנהגות חסרת פרופורציה

    פאנייקה , 08/09/09 23:40

    איזה ''רוצחים'' אנשי השמאל ''נרצח את אבא שלך'' התנהגות חסרת פרופורציה, מתועבים שכאלה .
    אני מתחיל לפחד מהם מהשמאלנים ''הם רוצים דם''
    לרצוח את אבא שלי'' בושה לכם ילדים רעים.

    את יגאל חיבים לשחרר- מספיק חבל להאכיל את הרוצח הזה שילך לעבוד.

    • לא מקבלים עצות ממי שלא יודע לאיית את הניק שלו (ל''ת)

      פאניקה, 14/09/09 14:40

  • 230.

    למומחה מ 219

    Avi Ecuador, 08/09/09 23:33

    חבל ש NRG לא מאפשר לי לחבר לך לינק, יש מומחים גדולים ממני וזה יצא אפילו בעיתןן מעריב.

  • 229.

    מגיע לו הקלה בתנאים לאור אומץ הלב האזרחי שהוא מגלה

    מזוית אחרת, 08/09/09 23:30

    בזה שהוא מסוגל להתייחד עם המטורללת הזקנה שלו ואפילו עשה לה ילד.

    • בתנאים הרבה יותר קלים משלו שמאלנים מטורללים

      Avi Ecuador, 09/09/09 00:11

      כמו טופז לא החזיקו הרבה זמן, לפחות נסכים שיש לעמיר אופי ואמונה חזקה...

      • גם זוהר ארגוב

        שמוליקופידון, 09/09/09 08:19

        גם זהר ארגוב התאבד בכלא בתליה, אני לא חושב שהוא היה שמאלני...

    • אם הוא עושה אותה, החשש הוא שהוא יתחיל לעשות גופות בבתי קברות (ל''ת)

      גועל, 14/09/09 14:41

  • 228.

    מומלץ לתת לו קומקום עם חוט וגישה חפשית למקלחת

    אינסטלטור וחשמלאי מורשה, 08/09/09 23:25

    כמובן יש לסדר קודם צינור מספיק חזק במקלחת.

    • כן, ורוצח פוטנציאלי כמוך ''שיעזור'' לו (ל''ת)

      Avi Ecuador, 09/09/09 00:08

      • תופתע מכמות המתנדבים שיעמדו בתור לתפקיד הזה (ל''ת)

        שיעלם לנו כבר מהחיים - תרתי משמע, 09/09/09 10:08

        • תופתע כמה כאלה שלא מוכנים לעמוד בתור לרבין שמחים... (ל''ת)

          Avi Ecuador, 09/09/09 17:14

  • 227.

    שישימו לו שלט בכניסה לתא..' אגף תורני '...ופתרו את הבעיה... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 08/09/09 23:25

    • לברווז ושמו געגוע

      ל.ג, 09/09/09 08:45

      אכן פיתרון יצירתי זה בדיוק דומה שאח בבית חולים במקום להפוך את החולים יסובב להם את המיטה חחחח אחלה תגובה.

  • 226.

    להכניס לצינוק!

    עדן17, 08/09/09 23:13

    הבאן אדם צריך לשבת בצינוק...ושלא יתנו לו לצאת מה זאת אומרת....
    הוא חיי בסבבה בחיים שלו...אם אני הייתי אחראי עליו כבר מזמן הוא היה יושב בצינוק ואוכל לחם עם חלב...
    עד שימות מצידי כי שום עונש לא ישתווה למה שעשה הבן אדם המזוויע הזה.

  • 225.

    אז שימשיך לרצות

    בוריס, 08/09/09 22:55

    .

  • 224.

    אין ספק שיגאל עמיר לא משוגע, אולי עם אידיאולוגיה מוטעת

    Avi Ecuador, 08/09/09 22:23

    אבל הוא רוצח אידאולוגי ועל זה אין שום ויכוח!
    רוצחים אידאולוגיים כמוהו לצערי היום מנהלים מדינה כמו קובה והיו רבים כאלה בהיסטוריה שממשיכים להיות נערצים.
    השמאל יום אחד יכול להיות מופתע מהצורה שההיסטוריה תשפוט את יגאל עמיר שוב.
    לדעתי זה ישתנה וכבר היום אפשר לראות רבים שמתייחסים בצורה שונה לרצח של יגאל עמיר.

  • 223.

    עמיר ימ''ש

    אלכס רמון, 08/09/09 22:18

    אין דין רצח ראש ממשלה כרצח אדם אחר ממספר סיבות.
    1. חשיבות תפקודו כמנהל המערכת.
    2. בחירה בראש ממשלה מסוים מבוצעת בדרך דמוקרטית. רצח ראש ממשלה גורם נזק קיצוני לשיטה הדמוקרטית.
    3. מנהיג מציב עצמו ברמת סכנה גבוהה מעצם התפקיד. קורבן זה מחייב ענישה קשה בהרבה מענישת אדם פלוני.
    לכל המשווים רצח רבין לרצח רגיל - אם הצלחתם לקרוא ולהבין את שכתבתי (אני מניח שרובכם אנאלפבתים), טלו קורה מבין עיניכם.

    • ובאלטלנה לא היה רצח???

      Avi Ecuador, 08/09/09 22:32

      אנשים שקפצו למים ונכנעו ובכלל לא נלחמו שירו בהם?
      זה היה רצח!!!
      דרך אגב, רבין היה המפקד שדחף לירות והיה מהמחמירים!
      ממליץ לך לקרוא על הרוצח, ''סליחה'' הרצח.

      • מתיאורך המפורט ברור שהיית באלטלנה. לכן לא פלא שאתה כבר סנילי (ל''ת)

        מומחה לגריאטריה, 08/09/09 23:21

        • תאור מפורט חלק 1 מ 3

          Avi Ecuador, 08/09/09 23:49

          מבצע טיהור
          * מהאראל סג'ל
          19/11/03
          היה תפקידו של רבין בקרב
          ''ואני בתוך כל ההמון הגדול למטה על שפת הים עמדתי ויחד עימהם במו עיני ראיתי. . . '' אלטלנה'', עמ' 306: '' צעירי אצ''ל רצו לקראת המכוניות המשוריינות של' ההגנה' כשהם פורמים את חולצותיהם בצווחה:'ירו בי, אך הניחו להם, לאחינו על האונייה, לחיות!' - כתב הסופר היהודי ארתור קסטלר, שסיקר את ההתרחשויות.' נער אחד פצוע, שמחצית גולגלתו הותזה, התרוצץ סחור-סחור על החול כתרנגול כרות ראש''' .
          '' אלטלנה'', עמ' 308: '' ג' רי זלצמן קפץ פצוע לתוך המים, כשמסביבו מתעופפים קליעים. במו עיניו ראה חבר נפגע ונהרג.' פצועים ולא פצועים נורו במשך 20-15 דקות ששהו במים'.
          '' שניים מיחידתו של זלצמן, קצינים לשעבר בצבא הבריטי, אדולף פיינגולד מחיל הצנחנים ופסח מיצקובסקי, חרקו שן למראה עיניהם. בתום האירועים יפרסמו הודעה:'אנו, כמפקדי הקבוצה האנגלו-אמריקנית שבאה לארץ להצטרף לצבא היהודי ללא נטיות פוליטיות, וכקצינים לשעבר במלחמת העולם האחרונה, דורשים שתיערך מיד חקירה צבאית לאיתור הקצין האחראי שהורה על אש לעבר אנשים ששחו במים בניסיון להציל את חייהם'.
          '' אוגוסט ג'. ליסט - נוצרי

    • אני אולי אנלפבת אבל אתה פשוט אידיוט גמור

      אבי, 09/09/09 08:28

      1. לכל אדם יש תחליף ולכן חשיבותו כמנהל שווה כקליפת השום.
      2. הדמגוגיה של הפגיעה בדמוקרטיה הוכחה כאיוולת גמורה, רבין נרצח והדמוקרטיה עדיין איתנו. נשיאים אמרקאים נרצחו והדמוקרטיה עדיין שם.
      3. לכל ראש ממשלה או נשיא יש מנגנוני שמירה והגנה שלא היו למשל לבתו של גולדרינג. איך אמר ביאליק נקמת ילד קטן עוד לא ברא השטן.
      ולסיכום אתה כנראה מטומטם אם אתה לא מבין שרצח של תינוקת שעוד לא זכתה לטעום מן החיים בגלל שהרוצח רצה לנקום באמה לא פחות חמור מרצח של אדם על רקע אידאולוגי.
      אבל אידיוט כמוך בוודאי היה פחות נלהט לו למשל היו רוצחים את ביבי.
      ובמחילה מהצנזור של NRG, אין לכם זכות לפסול העלאת תגובה שאינה משתמשת בלשון גסה או שיכולה להביא לתביעות רק בגלל שאולי היא אינה נושאת חן בעיניכם.

  • 222.

    מתקרב אוקטובר... מתחיל פסטיבל יגאל עמיר.

    יגאל עמיר הזבל, 08/09/09 22:16

    תקשורת, אל תשתפי פעולה!!!!

    • אתה צריך חוסר בושה מוחלט לדבר על פסטיבלים, שמאלנצ'יק (ל''ת)

      הבובה פסטירבין, 09/09/09 07:19

  • 221.

    הרוצח פשוט טיפש...

    ירון, 08/09/09 22:12

    ומי שתומך בו עוד יותר טיפש!!!!!

  • 220.

    לדעתי הרצח שהיה באונייה אלטלנה יותר חמור מהרצח שיליגאל עמיר

    Avi Ecuador, 08/09/09 22:12

    כן, כמובן שכאן יש גיבוי שמאלני.

  • 219.

    ואני רוצה שרבין יחזור לחיים, זה לא יקרה וגם זה לא!! שהחלאה

    נ, 08/09/09 22:10

    הרוצח ירקב בצינוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 218.

    האם באמת יגאל עמיר הוא זה שרצח את רבין?

    חומר למחשבה, 08/09/09 21:30

    לכל אלה שחושבים שהם יודעים את כל העובדות על מה שקרה בליל הרצח ובגלל זה הם משוכנעים שיגאל עמיר הוא הרוצח - תענו לי רק על שאלה אחת:
    כפי שראינו בתוכנית ששודרה בערוץ 2 לפני כשנתיים, בצידה הקדמי של החולצה שלבש רבין בליל הרצח, קיים חור כניסה של קליע.
    זו עובדה שאין עליה ויכוח.
    את הכדור הזה לחזהו של רבין, יגאל עמיר לא היה מסוגל לירות בשום פנים ואופן מכיוון והוא עמד מאחורי רבין בזמן הירי.
    אז מי ירה את הכדור הזה לחזהו של רבין???
    כל אחד מאיתנו שינסה להתנתק לכמה דקות משטיפת המוח שעושה לו התקשורת, וינסה לענות לעצמו על השאלה הזאת בצורה כנה והגיונית.
    אנשים - היו ישרים עם עצמכם, תגיעו למסקנות הנכונות רק ע''פי העובדות בשטח ואל תתנו לקיבעון המחשבתי שלכם לשלוט בכם.

    • אם הוא לא רצח למה הוא הודה?

      מושה, 08/09/09 22:02

      למה הוא לא מערער וחושף את האמת?

      האם לא הגיע הזמן להפסיק עם השטויות האלה?

      • הוא חשב שהיו לו כדורים אמיתיים ושאכן הוא רצח.

        עודד יערי, 09/09/09 12:39

        יש המון הוכחות שרבין ירו בו אחר כך.

    • לידיעתך, רבין באותו יום לבש את החולצה הפוך (ל''ת)

      המדען, 08/09/09 22:07

    • זה אפילו היה בסיינפלד עם היריקות (ל''ת)

      קריימר, 08/09/09 23:22

  • 217.

    הרצח של יגאל עמיר היה אידאולוגי וכמובן זה רצח

    Avi Ecuador, 08/09/09 21:28

    במקרים אחרים כשהרצח ''קצת'' יותר גדול ויותר מתוחכם קוראים לזה הפיכה?!
    השמאל שלנו רואה את אבות הדמוקרטיה המודרנית באלה שעשו את ההפיכה הצרפתית; את אלה שרצחו את המלך, אשתו ילדו וערפו מאות אלפי ראשים.
    יגאל עמיר לא משוגע והוא רוצח אידאולוגי שכמובן אני לא ממצדיקיו אבל הוא צריך לקבל יחס של לפחות רוצחים אחרים כמו ברגותי או כמו מוסלמים רוצחים שהשמאל מחליף אותם תמורת אסירים יהודים, רמה ההפליה?
    לדעתי הרצח של ילדה קטנה או של אנס או של ערבי על רקע לאומני הרבה יותר חמור.
    אולי הגיע הזמן לשחררו?

  • 216.

    השמאל בשיטתו

    Avi Ecuador, 08/09/09 21:18

    אמור לצערי לעשות את יגאל עמיר קדוש/גיבור היסטורי.
    זה עניין של זמן ועתיד או יותר נכון אולי חוסר עתיד.
    מאוד תלוי בקטסטרופה שעומדת עלינו לרעה והלוואי שאתבדה.
    לצערי אני יודע שאני לא טועה וזה באמת גורם לי למצב רוח לא נעים מידי פעם.

  • 215.

    השר לשעבר בנזירי נמצא במעשיהו ולא באגף התורני בכלא איילון. (ל''ת)

    שי, 08/09/09 21:08

  • 214.

    רצח הוא רצח ואין להבדיל בין רצח לרצח. (ל''ת)

    דם החונטה לא אדום יותר !!!, 08/09/09 20:23

  • 213.

    TIRAKEV BA KELE

    dany, 08/09/09 19:58

    ZEVEL LA MIZBALLA

  • 212.

    ל קיבינימט ! ! !

    ד, 08/09/09 19:48

    לפחות הוא הפסיק לחייך אחרי 14 שנה, הבן - בן - בן - זונה ! ! !

    • כנראה שהחיוך יהיה של בנו או נחדו, השמאל הופך אותו לקדו/גיבור לצערי

      Avi Ecuador, 08/09/09 22:09

      עכשיו תחייך!

    • התבוננות נכונה. גם אני שמתי לב לזה.

      מסכים, 08/09/09 23:24

      ואי''ה בעוד 14 בכלא הוא יתחיל לילל ובעוד 40 שנה גם לנבוח.

      • אדם שפוי שתשים אותו בכלא ותתיחס אליו כמו ליגעל אמיר

        Avi Ecuador, 09/09/09 03:14

        קרוב לוודאי שישתגע, אם אתה רואה בזאת הצלחה לשמאל שהצלחת לשגע אותו אז אני אפילו כבר לא מרחם עליך.

        • איזה יופי, אפילו לך יצא ''יגעל אמיר'' - בראבו! (ל''ת)

          כנראה שזו באמת תת-ההכרה שלך, 09/09/09 10:10

      • את דודו טופז השמאל ''הצליח'' לגמור יותר מהר

        Avi Ecuador, 09/09/09 03:15

        לפחות עמיר עולה עליו באמונה

  • 211.

    האספסוף השמאלני התעורר...שונאים את יגאל עמיר? אבל מחבלים אתם אוהבים! (ל''ת)

    Ehad Haam-Jewish , 08/09/09 19:07

    • אספסוף מהגדרתו ימני.השמאלנים הם אליטות ואינטלקטואלים. (ל''ת)

      הרצל, 08/09/09 19:48

      • ראינו את השכל שלכם באוסלו ובהתנתקות

        יפית, 09/09/09 13:06

        שמאל = טמטום אחד גדול

    • מה זה חשוב אוהבים-שונאים. העיקר שהוא יירקב בכלא בבידוד עד יום מותו (ל''ת)

      נייטראלי, 08/09/09 23:25

      • אתה אפילו לא הבנת מה באמת חשוב, לך חשובה הנקמה ''המתוקה''

        Avi Ecuador, 09/09/09 03:33

        יש כאלה שחשוב להם הסמל ולרבים הוא יהיה סמל חיובי לצערי, ככל שתרעו לו כך תעלה חשיבותו והשפעתו בעתיד.
        כבר היום יש ליגאל עמיר אנשים שרואים במעשיו שליחות והצלת עם ישראל, כן, לצערי.

  • 210.

    יגאל עמיר

    אני, 08/09/09 19:04

    כן מה הוא רוצה אגף תורני כי זה חסר לנו שהוא יעבור לראות אור ממש לא הוא צריך להיות בחושך כל החיים שלא ולא לראות יותר ממה שהוא רואה. כי איש כזה חבל שהוא חיי צריך להדות שהוא בישראל ולא בגולה כי מזמן הוא הייה בעולם הבא .אז תשב בשקט ותפסיק לבקש בקשות אתה צריך לשתוק ולא לבקש דברים מיותרים כי בתי משפט בארץ רחמנים אז שב בשקט בלי לציץ וגם לא להתריד את בתי המישפט וגם את בתי הסוהר

  • 209.

    אין לו זכות לבקשות מספיק שנתנו לו לעשות ילד למרות שלא הגיע לו!!!!!

    התנאים שלו יותר מידי טובים אם יש לו עוד בקשות !!!!, 08/09/09 18:58

    פושעים כמוהו אסור שישאירו צאצאים אחריהם ככה שעוד צריך לברר איך נתנו לו אישור לילד??????

  • 208.

    האגף התורני = אגף ש''ס לא? (ל''ת)

    דת היא לא קריטריון לאיכות האדם, 08/09/09 18:56

  • 207.

    איפה הצדק?

    מישהו שיודע, 08/09/09 18:53

    למה רוצחים אחרים מקבלים תנאים טובים יותר ממנו? וכי דמו של רה''מ אדום יותר? מערכת המשפט צריכה לשפוט בצדק. לא להתנקם!

  • 206.

    די להתעלל ביגאל עמיר. גם רבין רצח יהודים עם 3 רימונים באלטלנה!!

    קרן גרמניה, 08/09/09 18:46

    דמו של שום ראש ממשלה לא סמוק יותר מדמם של שאר האזרחים.
    ולמי שמבלבל את המח על רצח הדמורקטיה -
    לפי הטיעון העלוב הזה יש לכלוא בצינוק גם את כל מי ששורף את דגל ישראל.
    הדמוקרטיה עדיין חייה נושמת ובועטת (אם בג''צ לא יחסל אותה).
    מספיק כבר עם הדיקטטורה השמאלנית. לנבלות השמאלנים אין שום בעייה לשחרר את סמיר קונטאר שרוצץ את ראשה של תינוקת...(שגם הוציא תואר בכלא)

    מספיק כבר!!!!!

    • יחי ההבדל הקטן - רבין קיבל פקודה מראש ממשלה - בן-גוריון (ל''ת)

      ''יגעל'' קבל פקודה ישירה מאלוהים, 09/09/09 10:12

  • 205.

    כאד שחושב מעמיר צריך לשלם בחייו על מעשיו מפריעה לי צביעות השמאל

    שלום דמארי, 08/09/09 18:44

    שכאשר מדוכר ברוצח שרצח את רבין אז אין לו זכויות אבל כשמדובר במחבלים או שמאלנים אז מגיעה להם אוניברסיטה נשים ילדים ביקורים חברה רדיו טלביזיה
    מכאן המסקנה שדימעות השמאלנים הם יותר דימעות שנאה מאשר צדק

    • מה זה קשור לשמאל? ממשלת הימין הנוכחית נותנת למחבלים את התנאים האלה (ל''ת)

      אלרגי למטומטמים, 08/09/09 23:27

      • אז אתה אלרגי לעצמך. (ל''ת)

        חגי, 09/09/09 13:07

  • 204.

    שפרעם: מעשה לינטש פומבי גרוע בהרבה מרצח ראש ממשלה. זו קריאת-תגר על

    Ehad Haam-Jewish , 08/09/09 18:42

    החוק. אם נעבור על זה בשקט, זה אומר שאין חוק במדינת ישראל.
    רצח של ראשי ממשלה או נשיאים קורה בהרבה ארצות. אפילו במתוקנות שביניהן. לינטש פומבי? אפילו לא בסומליה!...

  • 203.

    לא ראיתי ושמעתי שרוצחי השר זאבי יושבים בדד ! הם הרי לומדים לתואר (ל''ת)

    צביעות מושחתת זה מבית מדרשכם, 08/09/09 18:38

  • 202.

    אם שיחחרו את טננבאום ורוצים לשחרר רוצחים מתועבים אפשר לשפר את תנאיו (ל''ת)

    של עמיר שרצח אדם חשוב שלא יהיה שיוויון בפני החוק, 08/09/09 18:36

  • 201.

    מי באמת רצח את רבין, ומי נתן לו את ההוראה? האשמים חופשיים, ויתכן

    Ehad Haam-Jewish , 08/09/09 18:36

    ויתכן שממלאים תפקיד ציבורי!

  • 200.

    האם מישהו מפחד שיגאל עמיר יפתח את הפה? מה הם מסתירים מהעם? (ל''ת)

    Yossi V , 08/09/09 18:35

  • 199.

    שמאלנים ככל שתעצימן את השינאה לעמיר כך תגדל האהדה אליו (ל''ת)

    ובסופו של דבר עוד יקבל חנינה, 08/09/09 18:34

  • 198.

    לעמיר צריך להיות את כל הזכויות כמו לכל הרוצחים האחרים נקודה !! (ל''ת)

    רצח את השלום עלק !! איזה שלום ואיזה נעליים, 08/09/09 18:32

    • אי אפשר ''לרצוח את השלום'', ה''שלום'' אינו בן אדם... (ל''ת)

      Ehad Haam-Jewish , 08/09/09 19:01

  • 197.

    די שמאלנים לעמוס קינן זורק הרימון על שר סגדתם ,וגו'מס נפגש עם ברגותי (ל''ת)

    אז מה הצביעות הזו ?, 08/09/09 18:30

  • 196.

    שינמק בתא סגור וחשוך עד סוף ימיו . ולא להביאו לקבר ישראל

    אזרח הארץ, 08/09/09 18:27

    אפשר לזרוק את גופתו הטמאה למאכלי חיות בג'ונגלים שבאפריקה או כמעשה חסד למסור את גופתו הנבלה לאותה ארץ שממנו הוא ומשפחתו הידועה לשימצה הגיעו קרי תימן

  • 195.

    ''האגף התורני בכלא'', משהו שם מצלצל מוזר- לא? (ל''ת)

    איש צדיק, 08/09/09 17:20

    • למה מוזר..זה בדיוק מקום המתאים לאגף תורני כשדת הופכת לכלי להכשרת פשעים (ל''ת)

      בשם הדת נעשו הדברים הנוראים בהיסטוריה האנושית, 08/09/09 18:21

      • יש אגף אחד תורני בכל בתי הסוהר וזה אומר מעט מאוד פושעים דתיים. (ל''ת)

        יוסי, 09/09/09 13:09

  • 194.

    לכל המגיבים החכמולוגים - איך אתם כל כך בטוחים שיגאל עמיר הוא הרוצח? (ל''ת)

    אם הייתם מתעמקים בנושא, כבר לא הייתם כל כך בטוחים, 08/09/09 17:09

    • כן כן..וממשל ארה''ב היה שותף של אל-קעידה באסון התאומים.. (ל''ת)

      נו באמת.., 08/09/09 18:22

    • כי הוא הודה ושיחזר, טיפש

      ש, 08/09/09 18:33

      יש גם צילום וידאו.

      • לפי ההסתמכות שלך על וידאו הודאה אני מבין שאתה אדם מאד תמים

        מממ, 08/09/09 20:28

        אפשר לעשות איתך עסקים חסרים לי מזומנים

  • 193.

    נכון הוא עשה מעשה שפל ונורא אבל מה האבדל בין רצח ילד לרצח אחר

    רחל, 08/09/09 16:42

    רוצח הוא רוצח ולא חשוב את מי התת אדם רצח

    במידה וזה ילד תמים או אדם מבוגר או ראש

    ממשלה כולם נבלות שמגיע להם אוןתו עונש

  • 192.

    ראו נא תגובה של שמאלני מצוי.תגובה 189.-למי קראת צחצחים דודו? (ל''ת)

    D00563 , 08/09/09 16:22

  • 191.

    וענונו היה בתאנים קשים מאלו ועד היום הוא אסיר בכח

    אילן, 08/09/09 15:59

    והוא פעל בשרות המדינה לא נגדה

  • 190.

    יגאל עמיר כמו אחיו התחנך במיטב בתי האולפנה של הדתיים.העם בהתרסקות כי

    מיני הדתיים,שסניקים וחרדים אחרים מסוכנים למדינה..., 08/09/09 15:59

    היהודית ציונית.

    • מה הקשר? אודי אדיב התחנך בשומר הצעיר וגם מרדכי וענונו. ואסף גולדרינג? (ל''ת)

      שמאלני הגון, 09/09/09 00:36

    • וכל המסוממים, השיכורים, הסרסורים והנהנתנים צמחו בחינוך שלך. (ל''ת)

      נועה, 09/09/09 13:11

  • 189.

    חייבים להקל על יגאל עמיר!!! (ל''ת)

    בסיכומו של דבר, הוא הציל אותנו מציפורני אוסלו, 08/09/09 15:57

    • שטויות!! (ל''ת)

      M, 08/09/09 18:22

  • 188.

    תגיד תודה !!! שאין עונש מוות בישראל , אחרת היית היום ב... (ל''ת)

    שוקי, 08/09/09 15:51

  • 187.

    חבל שהפרקליטות והמגיבים העוורים לא מצליחים לראות את האפליה החמורה (ל''ת)

    צדק צריך להיראות, והוא ממש לא נראה כאן, 08/09/09 15:48

    • צדק זה עין תחת עין ...................... (ל''ת)

      זה סולם הערכים שעמיר מטיף אליו., 08/09/09 15:54

      • נכון. שיודה שלא העמידו אותו מול כיתת יורים. (ל''ת)

        גבעתיים, 08/09/09 16:08

  • 186.

    ''באגף התורני בכלא איילון יש שרים ואישי ציבור - וזאת בדיוק

    בנג'ילה, 08/09/09 15:47

    הסיבה לא לתת לו להיות שם. כי הוא יורה בכאלה, לא?

  • 185.

    די

    chaimgal , 08/09/09 15:46

    לא רוצים לשמוע יותר על המוטציה הזאת. שישאר בהפרדה וינמק בכלא בודד. לא חופש לא חנינה כלום.

    לצערי הרב לא רחוק היום שהוא יצא לחופשי.

    רק הסיכוי הנ''ל שיצא גורם לי להרהר שמא במקרים כאלו צריך עונש מוות.ואני לחלוטין נגד עונש מוות.

    אנא תוכיחו לי שאין צורך בעונש מוות בישראל.

    ותפסיקו לכתוב עליו-הוא לא קיים.

  • 184.

    במדינת חוק, צריך להיות שוויון זכויות בין רוצח לרוצח. לא תיתכן אפליה!!! (ל''ת)

    היכן כל ארגוני זכויות האדם ???, 08/09/09 15:45

  • 183.

    מגיע לו גם יותר מזה

    תמיר, 08/09/09 15:44

    הוא רצח בדם קר בן אדם אחר, לקח את חייו וסיים אותם בצורה סופית ומוחלטת. הוא צריך לסבול על זה כל ימי חייו, כמה שייסבול יותר, יותר טוב. לא מגיע לו לחייך יותר.

  • 182.

    שיישאר בחדר חשוך וקר ללא חלונות ועם מזון דל עד סוף ימין

    יוני, 08/09/09 15:41

    ושלא יאשרו לו ביקורים.
    חלאת אדם בזוייה!!!
    שיסבול עד אחרית הימים. אמן !!!

  • 181.

    פניו המכוערים והצבועים של ה''דמוקרטיה'' השמאלנית שוב נחשפים

    יהודי, 08/09/09 15:40

    אם מדובר בפושע שלא מתאים לאג'נדה כל הפטפוטים על ''שלטון החוק'' וזכויות האדם נמוגים להם פתאום.
    כמה עלוב.

  • 180.

    מאגף ההפרדה רק למקום אחד , לבית הקברות על אלונקה

    יגאל, 08/09/09 15:40

    החלאה הזה פונה , ומישהו עוד מתייחס אליו , המקום היחידי שאני מסכים להעביר אותו הוא לבית קברות של מוסלמים מחוץ לגדר בתור אחד שפטר אותנו מנוכחותו בעולם שלנו.שירקב לבד עד שימות.

  • 179.

    על חלאת האדם להיות מבודד עד יומו האחרון,התגובות באתר מחזקות זאת. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 08/09/09 15:29

  • 178.

    אין גם אף אסיר בישראל שרצח את ראש הממשלה... (ל''ת)

    נדב, 08/09/09 15:29

    • הדם של רבין לא אדום יותר מהדם של ''קורבנות השלום'' של רבין. (ל''ת)

      צופית, 09/09/09 13:12

  • 177.

    מעניין אם למחבלים שרצחו המונים נותנים כאלה תנאים קשים (ל''ת)

    דיקו, 08/09/09 15:29

  • 176.

    יש צדק בדבריו של הרוצח המנובל

    אבנר, 08/09/09 15:28

    עם כל השנאה לאדם השפל הזה , רוצחי ילדים ומפוצצי אוטובוסים זוכים ליחס מועדף יותר ,
    אם זה העונש של רוצח נתעב אז שיוו את העונש לכל הרוצחים...

    • הוא הראשון והלואי האחרון שרצח ראש ממשלה מכהן. (ל''ת)

      chaimgal , 08/09/09 15:48

  • 175.

    מה שכייף לראות זה איך העמיר הזה מזדקן בכלא (ל''ת)

    שמחה לאיד, 08/09/09 15:27

    • הוא ימשיך להזדקן גם בלי שנראה אותו-הוא לא כלום (ל''ת)

      chaimgal , 08/09/09 15:49

  • 174.

    אין גם אף אסיר בישראל שרצח את ראש הממשלה... (ל''ת)

    נדב, 08/09/09 15:27

  • 173.

    AMEIR I LOVE YOU AND WHAT YOU DID.YOU GAVE YOUR LIFE FOR ISRAEL (ל''ת)

    REAL JEW, 08/09/09 15:23

    • read my lop's : ata tembel (ל''ת)

      dafna, 08/09/09 15:37

    • real jew ahh? why don't you come over here and say it?

      yoav, 08/09/09 15:54

      what do you know about israel? amir is piece of shit.

  • 172.

    גם אין אף אסיר אחר שרצח ראש ממשלה יא שרץ

    terminator, 08/09/09 15:23

    שב תרקב לבד עד יום מותך חתיכת מקק

    • 171 התכוונתי לכתוב את זה בדיוק (ל''ת)

      אדם, 08/09/09 15:29

  • 171.

    הגרסה הרשמית לגבי הרצח לא מסתדרת עם העובדות.... ידעתם ??? (ל''ת)

    יניב, 08/09/09 15:22

  • 170.

    יגאל עמיר

    זמר ישראלי, 08/09/09 15:21

    שאלוהים יעזור לו להרקב בכלא

  • 169.

    האגף התורני בכלא

    מני, 08/09/09 15:20

    בילדותנו נהגנו לומר כי בבית משוגעים חיים
    הנורמליים ואלו שנמצאים בחוץ הם החולים.
    היום אפשר להגיד כי בכלא יושבים היהודים
    האמיתיים ואלו שנמצאים בחוץ הם היהודים
    המיתחזים. . .

  • 168.

    מזכיר לי את השרת בבית הספר. (ל''ת)

    א, 08/09/09 15:19

  • 167.

    מודאג מאוד

    מודאג, 08/09/09 15:19

    יבוא יום ויתנו לכלב הזה לצאת מהמקום היחיד שהוא ראוי לו.
    שייחנק שם עד יומו האחרון.
    פה לא תהיה מדינת הלכה!

  • 166.

    ממש מסכן והוא לא הרוצח .. (ל''ת)

    ירח כחול , 08/09/09 15:18

  • 165.

    מה הדבר הבא שהוא יבקש מעצר בית, שיגיד תודה שהוא נמצא שם (ל''ת)

    יעקב, 08/09/09 15:16

  • 164.

    הוא טוען שהוא אסיר פוליטי- לשים אותו עם הפוליטיים!

    אחד העם, 08/09/09 15:15

    מסכן, הילד בהפרדה, רוצה לקבל יחס של אסיר פוליטי, עם ביקורי הצלב האדום. סבבה. נשים אותו עם שאר האסירים הפוליטיים, הפלשתינאים, ונראה כמה טוב יהיה לו.

  • 163.

    אם רבין לא היה נרצח היה כבר שלום במזה''ת. כנסו...

    רמי, 08/09/09 15:14

    עראפת היה חותם על סןף הסכסוך. החמאס היו מתמתנים. הערבים היו מוותרים על זכות השיבה. ונסראללה היה מתפקד למפלגת העבודה.

    • לינטש בפומבי הוא מעשה חמור בהרבה מרצח ראש ממשלה! שפרעם! (ל''ת)

      Ehad Haam-Jewish , 08/09/09 18:39

  • 162.

    להכניס לכלא את מי שבאמת רצח את רבין, או שאולי רבין

    טורונטו טורונטו, 08/09/09 15:13

    התאבד במכוניתו בדרך לבית החולים תוך התבלבלות בין אמבולנס לקדילק, היה לו קשה להחליט במה לבחור. בין החור בחזה לחור בגב. מספיק עם העבודה בעיניים.

  • 161.

    מקריח..שקיות מתחת לעיניים..מבט מדוכדך..

    יונתן, 08/09/09 15:13

    תמשיך לנבול ולקמול לאט לאט ובבדידות מוחלטת! שהעכבישים על תקרת התא שלך יהיו החברים היחידים שלך.
    הבן אדם אשם ברצח של רעיון, של רוח, של תקווה.
    כל שנותר הוא לקוות שגם לך לעולם לא תהיה תקווה. שתשכח מה זה ירוק של עץ וכחול של שמיים שאת הבן שלך תראה רק בתמונות. מקווה שתאריך ימים ותזדקן לאט לאט בבית הסוהר,בלי שום קשר לעולם שבחוץ, פשוט לנעול את הדלת ולזרוק את המפתח. לא מאחל לך מוות, כי זה פתרון פשוט מדי בשבילך.
    מה שכן..לפחות החיוך הזחוח שלך נמחק..

    • כל שלך מלה במקומה במיוחד על זה שרצח לנו את הרעיון (ל''ת)

      יונתנה, 08/09/09 15:30

      • איך אפשר לרצוח רעיון? אולי ע''י מחבלים שמסרבים לעשות איתנו שלום?! (ל''ת)

        חכמה שכמוך, 09/09/09 00:39

    • IN FIVE YEARS THE TRUE WILL COME OUT AND AMEIR WILL BE FREE

      REAL JEW, 08/09/09 17:00

      AND YOU LEFTY IDIOTS WILL EAT SHIT .OR GET OUT OF MY HOLY LAND..THAT I WILL LIKE MUCH MORE..LEFTY WILL GO BACK TO GERMANY WHERE YOU BELONG.
      ANY WAY YOU LEFTY ARE MIX BLOOD GERMAN POLAKS SHIT

    • יונתן אחי!! אהבתי, כל הכבוד!! צודק בכל מילה. (ל''ת)

      הדתיים גנבו לנו את העתיד ואופטמיות, 08/09/09 18:25

    • איזה רוח? של אוטובוסים מתפוצצים? (ל''ת)

      ליאת, 09/09/09 13:15

  • 160.

    קראתי ובכיתי.... הלב נקרע ממש.... (ל''ת)

    הרשלה, 08/09/09 15:12

  • 159.

    ''הוא מפיץ את משנתו''-שהיא כידוע לרצוח את רבין, אז את מי זה מסכן?

    בדיחת היום, 08/09/09 15:11

    אם משנתו היא לרצוח את רבין, ורבין כבר נרצח, אז מה הבעיה ואת מי זה כבר מסכן? הלא את רבין אי אפשר לרצוח פעם שניה...

  • 158.

    יגאל עמיר לא שונה מאסירים אחרים

    מערכת שופטת לא נוקמת!!!!!, 08/09/09 15:11

    צריך להשפט בקנה מידה שווה ככלל האסירים

  • 157.

    מדינה של נמושות ''חזקה'' רק על יהודים נראה אותכם מתיחסים כך אל רוצחי ילד

    גיל, 08/09/09 15:09

    ילדים ונשים ומניחי פצצות אתם עוד מוכנים לשחרר רוצחים עם דם על הידים ללא להניד עפעף!!!ככה זה ראש של שמאלנים.

  • 156.

    למה למה מה לא עשו סלקציה במבצע ''מרבד הקסמים''? הפתרון היחיד לבן הבליעל

    פקטגור הסלקטור, 08/09/09 15:08

    הזה הוא למלא את בני מעיו בהרואין ולשים אותו במטוס למלאזיה או סינגפור(במידה ואחיו והוריו ירצו להצטרף- הכרטיסים על הראסי,ואם הטרמפולינה טמפולינה בולבולינה
    רוצה גם למלאזיה-הכרטיס על הראסי!!!!!!!!!!!
    איך זה?אפילו שלא עשו סלקציה בסנעה עדיין אפשר להיפטר ממשפחת הנבלות הזאת

  • 155.

    לתלות אותו עם הרגליים מעלה בתא מבודד (ל''ת)

    קובי, 08/09/09 15:07

  • 154.

    שישאלו את נהגו של פרס מי רצח את רבין, (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 08/09/09 15:06

  • 153.

    no other prisoner like him...

    dror, 08/09/09 15:03

    there is no other prisoner in israel who murdered a prime-minister. he deserves the worst for life.

  • 152.

    החיוך נמחק לו ??? (ל''ת)

    מיכל, 08/09/09 15:02

    • החיוך נמחק לו, כי יעצו לו לא לחייך (ל''ת)

      יואל, 09/09/09 13:16

  • 151.

    הרי כל המתלהמים על ''רצח ראש ממשלה'' היו מברכים את גולדרינג אם היה רוצח

    אבי, 08/09/09 15:01

    ביבי. אתם חבורת צבועים.

    • גם את גולדרינג הייתי שמה בבידוד, הוא לא פחות שפל אם לא יותר (ל''ת)

      שטויות, 08/09/09 15:14

    • אתה מדבר שטויות. אתה שטוף שינאה. רק אל תיתן למציאות להפריע לך.. (ל''ת)

      אצלך השמש בטח זורחת במערב..ושהשמאל לא יגיד לך אחרת, 08/09/09 18:34

  • 150.

    מי גרוע יותר עמיר או גולדרינג שיזכה לתנאים טובים? (ל''ת)

    אין צדק, 08/09/09 14:57

    • צודק. יהדות היא לא קריטריון לאיכות האדם... (ל''ת)

      הרמה של ישראל יורדת בגלל חוק השבות, 08/09/09 18:32

    • זה חלאה וזה טריפה. שניהם לא שווים את השלד שהם עומדים עליו.. (ל''ת)

      שמאל חזק, 08/09/09 18:35

  • 149.

    אין אף אסיר בישראל שרצח ראש ממשלה ( ואף לא הביע חרטה). (ל''ת)

    t, 08/09/09 14:57

  • 148.

    איפה ארי שמאי כשצריכים אותו? (ל''ת)

    אוהד, 08/09/09 14:54

  • 147.

    מונטי פייטון

    שש''י, 08/09/09 14:54

    יש להם באחד הסרטים קטע בו המון נבער מדעת מתלהם נגד ''מכשפה'' ורוצה לשרוף אותה.... מעניין למה נזכרתי בזה עכשיו....

    • אדיר

      גדול, 08/09/09 15:36

      עצוב כמה שזה נכון....

  • 146.

    ברוב מדינות העולם כבר היה מחושמל למוות מזמן (ל''ת)

    ס, 08/09/09 14:53

    • נכון ברוב המדינות הוא היה מחושמל וגם המחבלים וגם וענונו וגם קלינגברג (ל''ת)

      שמאלנים אצלכם המחבלים זכאים, 08/09/09 18:17

  • 145.

    מדהים איך הצליחו לאלף עם שלם לחשיבה אחידה...

    שש''י, 08/09/09 14:51

    אוסף מתלהמים שמגיב באופן אוטומאטי ומצטט מה שלימדו אותו להגיד.... אין רצח מוצדק, אבל מכאן ועד הסגידה לרבין והתחרות בינכם מי יגיב יותר חריף ושנון נגד יגאל אמיר?.... אתם אוסף פטאטי של קורבנות שטיפת מוח! חסרי מחשבה עצמאית שכמתכם! אוסף זומבים שחושבים שברגע שיגנו את יגאל אמיר, אוטומאטית ידבק בכם אבק התהילה השמאלני.... ע ל ו ב י ם!!!

    • ברור כי הימין מצטיין בחשיבה ביקורתית אינדווידואלית.. פחחח איזה בדיחה (ל''ת)

      הפוסל במומו פוסל, 08/09/09 18:36

  • 144.

    יגאל - באגף התורני יתקעו לך בתורנות (ל''ת)

    רוברט פלנט, 08/09/09 14:50

  • 143.

    למה מי זה רבין? הוא יותר טוב מכל נרצח אחר???

    אלינור, 08/09/09 14:49

    כל בני האדם הם שווים לכן לפי דעתי החמירו עם עונשו של עמיר.
    צריך לשחרר אותו!!!!!!!!!

    • המרחם על רוצחים.. (ל''ת)

      סופ, 08/09/09 15:36

  • 142.

    למלא לו את התא במים ואז לשבור לו את הברכיים

    יואב, 08/09/09 14:49

    שיבלה את שאר החיים שלו בשחיה, השרץ.

    • איך פתאום כל יפי הנפש הופכים לאחרוני הנאצים כשמדובר ביגאל עמיר... (ל''ת)

      יאפי, 08/09/09 15:12

      • יש מי שמצליח להוציא את זה מאיתנו, רק אצלכם זה היה הרבה יותר מהיר (ל''ת)

        להזכירך - התחיל עם ערבים ואח''כ עבר גם ליהודים, 09/09/09 10:23

    • איפה השנאה המטורפת שלכם לרוצחי ילדים באוטובוסים (ל''ת)

      דיקו, 08/09/09 15:32

    • נאורות מדהימה!

      שש''י, 08/09/09 15:43

      יואב, אתה מלך! כזו חשיבה יצירתית ואהבת אדם,איך לא חשבו על זה קודם? טוב שיש לנו אחד כמוך במדינה כמשקל נגד כל הימניים הקיצוניים הברבריים האלו שכל מה שיש להם בראש זו שינאה עיוורת ולא מוכנים לקבל דעה שונה. מזל שיש נאורים כמוך, מתקדמים כ''כ בדיעותיהם! ישר כח!

      • אני לפחות לא רצחתי אף אחד

        יואב, 08/09/09 15:58

        אני בעיקר לכל היותר כתבתי טוקבק זועם, שזה פחות גרוע מלזרוק חיתולים על חיילים בהתנתקות, לרצוח ראש ממשלה או לזרוק רימון יד להפגנה של שלום עכשיו.
        אז אולי היית סרקסטית, אבל כן, באמת מזל שיש אנשים כמוני כמשקל נגד לימניים הקיצונים שמוציאים לפועל את האלימות שלהם.

        • הטוקבק שלך לא זועם... הוא סתם רע!

          שש''י, 08/09/09 17:03

          והמזל שיש מעט כמוך ושאתם מתמעטים... אחרת היינו הולכים לאבדון! ואין ימין קיצוני - תפנים. יש ימין. נקודה. אם מישהו כאן קיצוני במדינה הזו... זה השמאל!
          הימין הוא מתון, נאור ופתוח לשמוע את השונה וגם להבין אותו. השמאל הוא קיצוני, פרמיטיבי, אטום ומקשיב רק לעצמו ורק שלא יבלבלו אותו עם עובדות!

          • ''הימין הוא מתון, נאור ופתוח לשמוע את השונה וגם להבין אותו''

            יואב, 08/09/09 18:42

            על איזו פלנטה את חיה? ספרי לי, זה נשמע כמו מקום נהדר, במדינה שאני חי בה הימין הקיצוני הוא אלים, חשוך ומבטל בהינף יד דעות שונות ומכתיר אותן כ''הזיות''.

            בבקשה, בלבלי אותי עם עובדות, אני יכול להתמודד איתן. את זו שבינתיים מתעלמת מכך שיש רשימה ארוכה של מחבלים ורוצחים מן הימין, בעוד שאת השמאל צריך לרדוף עד לקום המדינה כדי למצוא שלדים בארון.

            • רינג!!! רינג!!!! גולדרינג!!!!!!!

              רוני, 09/09/09 10:57

              רצח ילדה קטנה בידי שמאלני קיצוני הרבה יותר גרוע מכל רצח פוליטי.

              כדי שהשמאל ההזוי יצליחו להבין כראוי את כוונתי, אני צריך להדגיש שכל רצח הוא מעשה נבלה.

              • רוני

                יואב, 09/09/09 13:06

                איזה כיף לכם בימין שגולדרינג רצח את הבת שלו, סוף כל סוף הצלחתם למצוא נבל בשורות השמאל.

                זה אמנם יותר מידי פאתטי מכדי שאני אכבד את זה בתגובה, אבל בגלל שיש סיכוי קלוש שאולי תצליח להבין את מה שאני אומר אני אנסה:
                ההבדל בין גולדרינג לעמיר הוא הבדל של שמים וארץ, גודלרינג לא רצח את הבת שלו בגלל הדעות הפוליטיות שלו, הוא רצח אותה בגלל שהוא בן אדם חולה ומפלצתי, עמיר לעומת זאת עשה את המעשה שלו בהשראת הרבנים של הימין.
                אף אחד בשמאל לא תומך או מביע הבנה כלפי את הרצח של גולדרינג, לעומת זאת הימין לעמיר יש תומכים רבים שלא מבינים על מה המהומה.

                אני לא יודע למה אתה חושב שתקיפה של גולדרינג אמורה לפגוע בי, מצידי שיסגרו את החלאה הזאת ביחד עם הרוצח שלכם באותה קופסה.
                אני וכל שמאלני אחר שתשאל מוקיעים את גולדרינג, אם אתה רוצה שנפסיק להתנגח בימין עם ראשו של יגאל עמיר, תוקיעו אותו בצורה חריפה ומלאה ע''י כל הימין כולל הקצוות. בינתיים אתם לא עשיתם את זה.

        • זה לא היה התנתקות אלא גרוש אכזרי ושפל (ל''ת)

          אבי, 09/09/09 13:19

  • 141.

    יהדותו של הרוצח

    יהודי שאכפת לו, 08/09/09 14:48

    איך יכול להיות שרוצח ובמיוחד רוצח ראש ממשלה, לא נשללת ממנו יהדותו. צריך לבודד אותו כמצורע עד סוף ימיו. לצערי יש לו כבר יורש.

    • ההלכה קובעת מי הוא יהודי ולא טיפש כמוך (ל''ת)

      חגי, 09/09/09 13:20

  • 140.

    אם היה צדק בעולם- יגאל עמיר כבר היה מת! (ל''ת)

    יון, 08/09/09 14:46

  • 139.

    כיף לראות כמה עמיר הזדקן וכיף לדעת שהוא מושפל (ל''ת)

    ריקי, 08/09/09 14:46

  • 138.

    הוא צריך לעבור לאגף הנדונים למוות.

    cinege, 08/09/09 14:45

    כמה חבל שאין בארץ עונש מוות.

  • 137.

    מחבלים משחררים אפשר להתחיל להקל גם עם רוצח רבין (ל''ת)

    שרית, 08/09/09 14:41

    • בחלומות הלילה בצאת הכוכבים (ל''ת)

      ענת, 08/09/09 15:11

    • בחיייייים לא !!!! הוא רצח לנו את האופטמיות והתקווה שעוד יהיה פה טוב!! (ל''ת)

      מאחיי הישראלים אני מצפה ליותר מהערבים..את לא?, 08/09/09 18:38

  • 136.

    כל המדינה היא מוזוליאום ע''ש רבין

    ישראל, 08/09/09 14:41

    רוצחו של רבין למעשה הקים את מוזוליאום רבין היחיד מסוגו בעולם. אפילו סטלין ומוסוליני לא זכו לכבוד כזה. כל כביש, צומת, רחוב, בית חולים, בית ספר ומה שרק עולה על הדעת זכו להיות ע''ש ''רבין'' גם אם היו ע''ש מישהו אחר (בילינסון). בשום מקום בעולם אין יום זכרון לאיש יחיד, צומת (כפר שמריהו) ע''ש אדם וכנ''ל כביש אגרה. פולחן רבין רק מוכיח שהמדינה הזאת נשלטת ע''י כמה משפחות (אשכנזיות) שעושות ככל העולה על רוחן כולל הצורה בה כלוא עמיר. אני בטוח שגם היו מוציאים אותו להורג אם רק היו נותנים להם...

    • צודק, אנחנו חיים באשליה של דמוקרטיה

      סיימון, 08/09/09 15:00

      כוחות אחרים חזקי מאיתנו קובעים פה את המדיניות, כמו באחוזה פיאודלית של ימי הביניים, בכל מקרה עמיר לא השפיע בכלום, לא לטוב ולא לרע, הוא פשוט האט את התהליך ולטובה...ה''פלשתינאים'' לא חפצים בשלום

    • ישראל-כאשר ירצחו אותך אני אקרא לכלב שלי על שמך (ל''ת)

      דני ב., 08/09/09 15:11

    • אתה כנראה מאלו שצמים את צום גדליה.

      משה, 08/09/09 15:43

      ואין להם מושג למה גרם הרצח הזה.

  • 135.

    לדעתי, יגעל עמיר גרוע ממרואן ברגותי, א' אייכמן וסמיר קונטאר ביחד! (ל''ת)

    רוני, שמאלני גאה שרצחו לו את השלום!!!!!!!!!!!!!!!!, 08/09/09 14:40

    • ולדעתי חברך השמאלני הגאה גולדרינג גרוע ממנו

      אבי, 08/09/09 14:52

      אגב אני מתבייש שיש אנשים כמוך בעולם רק בגלל שהכנסת את אייכמן לתגובה. אתה טיפש גמור!!!

    • גאה כמו מה דה....מצעד הגאווה ?.. (ל''ת)

      רוית, 08/09/09 14:55

    • סתם כך בא לך להגיד דברים כאלו. העיקר לטקבק. (ל''ת)

      צמטור, 08/09/09 14:56

    • אתה נאיבי אדוני.

      סיימון, 08/09/09 15:01

      עמיר לא השפיע בכלום, לא לטוב ולא לרע, הוא פשוט האט את התהליך ולטובה...ה''פלשתינאים'' לא חפצים בשלום, אני התפקחתי אחרי שגילית את פרצופם האמיתי, בצורה אישית ומחרידה ביותר :/

    • במה אתה בדיוק גאה? ממתי טמטום זה מקור לגאווה? (ל''ת)

      דר סוס, 08/09/09 15:05

  • 134.

    מגיע לו גם לצאת לחג.אז מה יש הרבה אסירים

    משה, 08/09/09 14:39

    מה ההבדל בינו לבין אסיר אחר?הוא בן אדם תראו איזה רציחות יש היום.ביתורים?על מאות שקלים הוא קולטורה אחרת ומגיע לו לצאת גם לחופשת חגים.

  • 133.

    מה עם שליט?

    כנסו כנסו, 08/09/09 14:38

    למה שליט לא זוכה לביקורים של הצלב האדום?

  • 132.

    לתשומת לב סנגורו: אין אף אסיר אחר שרצח את ראש ממשלת ישראל.

    ורדינה, 08/09/09 14:38

    הוא ראוי לכל ההשפלה שבעולם וכל השפלה שממנה
    מסבול לא יהא דיד בה כדי לכפר על המעשה הנתעב שעשה.

    • מגיע לו לחיות כמו כל רוצח אחר שהרג הרבה נפשות (ל''ת)

      צמטור, 08/09/09 14:57

  • 131.

    יגאל שלנו המתוק,תהיה חזק!! אוהבים אותך .אל תתן להם לנצח!!

    יהודי חילוני., 08/09/09 14:36

    עם ישראל חי!

    • ''מתוק''? גם כשאת רואה נחש בחצר את מלטפת אותו ועושה לו קוצי מוצי?

      ש, 08/09/09 14:56

      בעצם עיזבי, נחשים הם פחות מסוכנים מהשרץ הזה.

    • עם דעות כמו שלך בסוף הוא גם הוא ימות (ל''ת)

      ענת, 08/09/09 15:12

    • ליהודי החילוני-עם קריאות כאלו לרוצח אתה היית צריך להצטרף לרבין... (ל''ת)

      דני ב., 08/09/09 15:12

    • ''להם''..אתם לא חלק מישראל? (ל''ת)

      M, 08/09/09 18:39

    • אתה חילוני? אין ספק שלא, עפ''י התבאויותיך וכתיבתך (ל''ת)

      בטוח אבל שהקדוש ברוך הוא לא חנן אותך בשכל, 09/09/09 10:21

  • 130.

    למה הוא מתחבר לכבל חשמלי. למה זה קורה רק לטובים (ל''ת)

    צוקר, 08/09/09 14:36

  • 129.

    מגיע לו עונש מוות

    רונית, 08/09/09 14:36

    לעורך הדין היקר - אין אף אסיר בישראל שרצח ראש ממשלה!

    • אז מה?????? ראש ממשלה יותר חשוב מתינוקת שאולי היתה יכולה להיות ר''מ (ל''ת)

      אבי, 08/09/09 14:55

    • אולי נוציא אותו להורג יחד עם אסירי החמס הקכבדים במקום לשחררם

      JDH, 08/09/09 15:01

      אף אחד לא הרג כל כך הרבה אנשים כמוהם

  • 128.

    שיבקרו אותו מהצלב האדום ושיחזירו אותו לאחיו בחמאס בעיסקה הקרובה. (ל''ת)

    אלון, 08/09/09 14:34

    • אהבתי!! צודק בכל מילה!! אפשר לתת אותו תמורת שליט (ל''ת)

      הוא שירת את מטרות החמאס יותר טוב מהם, 08/09/09 18:40

  • 127.

    שירקב בכלא.אמן.להתייחס אליו כמו לג'וק (ל''ת)

    דוד, 08/09/09 14:34

  • 126.

    לרוצחים ערבים כמו ברגותי מותר לפתוח אוניברסיטה בכלא רק ליגאל אסור

    לכל מגלגלי העיניים, 08/09/09 14:33

    אפילו לדבר עם אסירים אחרים בגלל דמו של הקדוש רבין? אסור לרצוח ואכן הוא פושע אך גם אסור להפלות ולומר שדמו של רבין סמוק יותר מילדים יהןדים נשים וטף שנרצחו על ידי מחבלים

    • ל-126: יגעל עמיר גרוע יותר ממרואן ברגותי, אדולף אייכמן וסמיר קונטאר (ל''ת)

      שמאלני גאה / שלום חבר / רצחו לי את השלום, 09/09/09 00:23

  • 125.

    אחלה רעיון להקלה בעונש - להתחזק...

    שירלי, 08/09/09 14:33

    במדינה מתוקנת היו מוציאים אותו להורג על כסא חשמלי!! רק כאן אדיוטים!!

  • 124.

    הוא לא יותר גרוע מרוצח ואנס ילדים שלא היה להם שום הגנה

    בוקסר , 08/09/09 14:32

    עונשו צריך להיות כמו כל רוצח ללא שום פרבילגיות וללא חופשות.

  • 123.

    הוא לא צריך לקבל יחס משפיל!

    אלי מהנגב, 08/09/09 14:31

    הוא לא צריך לקבל יחס בכלל!

  • 122.

    ואת ברגותי הרוצח השמאלנים הסכימו לשחרר (ל''ת)

    בלי בעיה מהכלא, 08/09/09 14:29

    • תמורת שליט אפשר לשחרר את עמיר לעזה או לרשות..בטח ירגיש שם בבית.. (ל''ת)

      עם שאר אחיו האלימים רודפי המלחמה, 08/09/09 18:44

  • 121.

    המחדל הגדול בפרשת עמיר , זה שלא הרגו אותו באותה השנייה שירה (ל''ת)

    בועז, 08/09/09 14:28

  • 120.

    באגף התורני ימחקו את ''לא תרצח'' ואז יקבלו אותו

    מחיקה מסיבית, 08/09/09 14:28

    הם רק עכשיו מחקו את ''לא תגנוב'' שבניזרי הגיע.

    • בניזרי לא גנב, ולא הואשם בגניבה!!!!! לפחות תפסיקו עם הדמגוגיה !!!

      רוני, 09/09/09 11:03

      ותתחילו להתייחס קצת לעובדות!!!!!

  • 119.

    אהוד ברק אמר אחרי הרצח ''שיימק בכלא כל חייו ללא אור''..... (ל''ת)

    dorithn , 08/09/09 14:27

  • 118.

    היה צריך להרוג את הכלב.יחס משפיל עלק (ל''ת)

    חחחח, 08/09/09 14:27

  • 117.

    אם הוא היה זה שרצח אז לא מגיע לו אבל הוא לא (ל''ת)

    אודי מאשקלון, 08/09/09 14:25

    • ברור שהוא לא רצח, רבין התאבד.ותקע לעצמו כדור בגב.

      קש, 08/09/09 14:43

      המנוול עמד שם ובמיקרה ושר שירי עם תימנים.

  • 116.

    ישוחררו האחים עמיר מיד!!!

    אבי, 08/09/09 14:23

    חגי ויגאל עמיר יושבים זמן ארוך מדי

    • כי יש מן הסתם גם צדק במדינה (ל''ת)

      צוקר, 08/09/09 14:37

    • לא מספיק (ל''ת)

      שש, 08/09/09 14:41

  • 115.

    אין אף אסיר אשר רצח ראש ממשלה (ל''ת)

    ירון, 08/09/09 14:22

    • לרצוח ראש ממשלה או ילדה בת 3 (ל''ת)

      איזו רשעות גדולה יותר?, 08/09/09 14:59

      • תבדקי בתנ''ך - מקור ההשראה שלך ותקבלי תשובה (ל''ת)

        הלכה מהמקורות, 09/09/09 10:19

  • 114.

    כל פעם לפני שמגיע יום הזיכרון.......

    מישו, 08/09/09 14:21

    כל פעם לפני יום הזיכרון יגעל אמיר חייב להעלות את עצמו לכותרות. למה אתם בכלל נותנים לרוצח המתועב הזה לדבר?!

    • טעות - לפני חודש הזכרון יש מי שמנסים בכח ללבות את אש השנאה !!! (ל''ת)

      יוכבד, 08/09/09 15:08

  • 113.

    שאלה - מי הם מכובדים וגם בכלא - ומה עם מכובדים חופשיים

    אדם, 08/09/09 14:19

    אם יש מכובדים וגם סגורים בבתי סוהר אז אני אתה הוא היא אנחנו בואו נצטרף אליהם כי כל אדם שואף להיות מכובד

  • 112.

    חביבי, רצחתה למה אתה מצפה ? סוכרייה על מקל ? (ל''ת)

    T.M, 08/09/09 14:17

  • 111.

    להחליף יגאל עמיו ביונתן פולרד ובא גאולה לציון (ל''ת)

    יצחק התמים, 08/09/09 14:16

  • 110.

    להעביר את החלאה לאגף התורני.איאפשר להחזיקו בבידוד

    נפיח, 08/09/09 14:15

    עד סוף ימיו.זה פשוט לא אנושי

    • להעבירו לאגף שפוטים על רצח ואונס (ל''ת)

      צוקר, 08/09/09 14:39

  • 109.

    אם להעביר , זה לכלא ביטחוני , הוא מחבל שישב עם מחבלים ולא עם השר

    אורן1234 , 08/09/09 14:15

    בניזרי באגף שומרי המצוות , חוץ מזה בזה שהוא רצח הוא עבר על מצווה מהתורה אין לו מקום באגף שומרי מצוות , הם לפחות עשו עברות וחזרו בהם , הוא לא חוזר בו וכל יום שמח שהוא היה שליח

  • 108.

    עורך דין תמים

    יוסי, 08/09/09 14:14

    איזו טפשות ..'' אין אף אסיר שכלוא בתנאים כאלה..'' אף אחד לא רצח ראש ממשלה נבחר !!!!
    האסיר הזה הוציא את עצמו מחברת בני אדם ושיודה כל יום שהוא עדיין חי. טמטום נוסף היה לתת לו הזדמנות לעשות יורש, מי צריך עוד אחד כמוהו !!! טעות לתת לו את התענוג הזהץ

    • מי הרוצח?

      ניצולת אלטלנה, 08/09/09 14:44

      מעניין, אך גם לא היה אף ראש ממשלה שהוציא קבוצה שלמה של עשרות אלפי יהודים כשרים מחוץ לקונזסיוס והתייחס אליהם יותר גרוע מאשר לכלבים. יתרה מזו - אותו ראש ממשלה היה רוצח, כן רוצח!!! גם אם קשה לך לשמוע זאת. עיין ערך אלטלנה. אנחנו לא שוכחים את מה שאתה וחבר מריעך רוצים להשכיח.

      • ישנם אנשים עם תולעים בחלחולת שהן ניצולות יותר מנפולת מנוצלת כמוך (ל''ת)

        ווטרינר המחוזי, 08/09/09 15:11

        • רבין מודה שזרק 3 רימונים על אנשי אלטלנה

          אלטלנה, 08/09/09 16:01

          בספרו,רבין מתגאה שזרק 3 רימונים על ניצולי אלטלנה מהתותח הטמא.נו,כל רחוב וסימטה,כיכר וכו,על שמו.דין שווה ליגאל ולרוצחים האחרים,דם ראש ממשלה בדיוק כדם אדם אחר ואם היה עונש מוות,היה צריך לבצע אותו ליגאל ולרוצחים האחרים

    • אז מה אם הוא רצח את ראש הממשלה רבין?רבין גם רצח יהודים באלטלנה !!!

      עודד יערי, 09/09/09 11:53

      יגאל עמיר רצח ראש ממשלה,זה לא נותן למדינה המטורפת פה שום זכות להתעלל בו.
      למדינה יש רק זכות לכלוא אותו לא להתעלל בו על ידי בידודו.

  • 107.

    הדרום

    אלון, 08/09/09 14:13

    להשאיר במקום שבו הוא נמצא ולהוסיף לחרא הקטן עוד 30 שנה בונוס.

  • 106.

    אגף ממשלתי בכלא

    דוד, 08/09/09 14:13

    צריך להעביר אותו לאגף שבו כל הממשלה והנשיא (כולם לשעבר ובעתיד) ישבו
    ולמנות אותו''מלך ישראל''

  • 105.

    אי איי... רוצח הדמוקרטיה קובל על חוסר דמוקרטיה...

    יורגן קלוץ, 08/09/09 14:12

    בשם אילו ערכים הנבל מדבר ?

  • 104.

    העיקר שהוא לא מחייך יותר. שיכלא בחדר חשוך ובלי כל קשר לעולם החיצון! (ל''ת)

    אמן כן יהי רצון!, 08/09/09 14:10

  • 103.

    מזל שהוא דתי, ולכן הוא לא חושב להתאבד, מה שהיה

    קול הצדק, 08/09/09 14:10

    גואל אותו מיסוריו. ואנחנו הרי רוצים שיום יום שעה שעה הוא התייסר במחשבותיו ובמעשיו על האסון שהוא המית עלינו. רוצח ראש ממשלה בישראל, איש שנבחר, דינו בידוד לכל חייו. אין מחילה ואין כפרה. בדיוק כמו רוצחי נשים וילדים. אני שמח מאוד מואד לדעת כמה רע לו. שמח מאוד לדעת שהוא מתייסר וסובל מהבידוד. באמת שאני שמח. אמיתי לחלוטין. ידיעה מעולה!

  • 102.

    לאיש שהרס למדינה שלנו את העתיד, מגיע להיות מושפל עד יומו האחרון (ל''ת)

    לילך, 08/09/09 14:10

    • בבידוד ומושפל עד יומו האחרון !!! (ל''ת)

      עמוס טלמור, 08/09/09 14:36

    • מי שהרס את המדינה זה רבין ששחרר 0 100 רוצחים בעיסקת ג'יבריל

      גיל, 08/09/09 15:02

      והוא שאחראי להסכמי אוסולו הידועים לשימצה והוא זה שהטביע את אלטלנה עם יהודים והוא שקרא למתישבים ביו''ש פרופלורים !!!!

  • 101.

    להעבירו לדירה המשקיפה על ככר רבין

    מצפוניסט, 08/09/09 14:10

    כדי שיוכל לצפות משם ולתכנן רצח ראש ממשלה נוסף שישאף לכונן שלום

  • 100.

    מי שעשה מעשה משפיל אמור לקבל יחס משפיל (ל''ת)

    שרון לוד, 08/09/09 14:07

    • עמיר רצח רבין ?

      זאב, 08/09/09 14:22

      המשיכו לספר את המעשיה לשוטים. אתם השב''ק הם שרצחתם את רבין. סרק סרק סרק. עמיר המסכן הפך שעיר לעזעזל למפלצת השמאלנית .המשיכו להאמין. האמת תצא לאור יום מן הימים.נוסף. רבין גדול יותר מישו הנוצרי השמאל אימץ אותו כאלילם. לאמיתו של דבר השמאל שנא אותו יותר מהימין. כמו שצינתי שטיפת מח לעם ישראל. כיכר רבין? אינכם מבינים הוא גדול יותר מכל מלכי ישראל הוא הישו היהודי החדש

  • 99.

    ליגאל עמיר: הכליאה שלך היא נקמה לא צדק או אמת..

    לל, 08/09/09 14:06

    ישללו מימכה זכויות אדם אנוש כי מיתנקמים בך..ולא שופטים אותך כאדם רגיל...

    • ובצדק, הוא לא רוצח רגיל (ל''ת)

      ניקי, 08/09/09 14:24

  • 98.

    אין אף אסיר בישראל שרצח ראש ממשלה! (ל''ת)

    תומר, 08/09/09 14:05

  • 97.

    לתת לו לבחור אם הוא רוצה כיסא חשמלי (ל''ת)

    ולפזר את עפרו באוקייאנוס -רחוק רחוק, 08/09/09 14:05

  • 96.

    היו צריכים להרוג אותו אז במקום,היה חוסך לנו המון, סתם ביזבוז... (ל''ת)

    adi, 08/09/09 14:04

  • 95.

    מדוע דמו של ראש ממלה שווה יותר מדמם של ילדים ונשים

    ברור שההתנכלות פוליטית, 08/09/09 14:04

    כל רוצח הוא נבזה - בין אם מדובר בראש ממשלה או בבוזגלו. יש בחוק ''דרגות רצח''? הרי ברור כשמש שהמניעים פוליטיים והשמאל מנסה להתנקם בו על ידי תנאי מאסר לא אנושיים (ואין תנאים כאלה כעונש בחוק).

    • בוא אסביר לך למה

      דלמה, 08/09/09 14:19

      רצח של דמות ציבורית ברמה כזאת, היא התרת דם לרצח של נשים וילדים, או גברים, כי אחרי שרוצחים ראש ממשלה, רצח של נשים וילדים נראה כמו דבר של מה בכך, רצח של דמות ציבורית מהסוג הזה, יוצר זלזול עוד יותר גדול ברצח אנשים מן השורה.

    • אתה באמת לא מבין????????????????????????????????

      מיה, 08/09/09 14:22

      חס וחלילה שדמם של שאר האזרחים שווה פחות מדמו של ראש הממשלה.
      אבל עברו כבר 14 שנה וכל המיתממים או הנאיבים ששואלים את השאלה הזאת לא מבינים שהוא רצח את יצחק רבין לא בגלל היותו יצחק רבין האיש אלא בגלל היותו יצחק רבין ראש הממשלה. הוא רצח את הדמוקרטיה! הוא התנגד לדרכו של ראש הממשלה, ובמקום להביע את התנגדותו בצורה המקובלת - ביום הבחירות בקלפי, הוא החליט שהוא רוצח את ראש הממשלה!!

      ''האלימות היא כירסום יסוד הדמוקרטיה''

      • מה לעשות? אבל הדמוקרטיה לא נרצחה, היא חיה ונושמת!!! את דמגוגית קטנה (ל''ת)

        אבי, 08/09/09 14:59

      • אז אם כבר מדברים על דמוקרטיה אז רבין גנב את אוסלו בעזרת גולדפרב (ל''ת)

        וניסה ליגנוב את השילטון עם פרס בתרגיל המסריח, 08/09/09 18:26

      • מיה הדמגוגית!!!! מה יותר חמור רצח ילדה קטנה או רצח הדמוקרטיה? וחוץ מזה

        רוני, 09/09/09 11:18

        כמדומני שהיו כבר 5 מערכות בחירות מאז שה''דמוקרטיה נרצחה''.
        שום דמוקרטיה לא נרצחה ע''י יגאל עמיר, ושום תהליך שלום לא נרצח ע''י יגאל עמיר.
        תהליך השלום נרצח ע''י ערפאת ויורשיו עוד לפני שהחל, ורבין לא ראה זאת.

        יגאל עמיר רצח כנראה (רק כנראה כי יש הרבה עובדות תמוהות בעניין) את יצחק רבין, ואם עשה זאת הוא אכן רוצח שפל.
        וכרוצח הוא צריך לקבל עונש ככל שאר הרוצחים.
        אם העונש היה עונש מוות אז עונש מוות, ואם העונש הוא מאסר עולם אז מאסר עולם, ואם העונש נקצב לרוצחים אחרים ל-20 שנה, אז לקצוב לו ל-20 שנה. ואם באגף התורני יושבים רוצחים, אז גם הוא יכול לשבת באגף התורני.

    • יש ביחס לעמיר עיוות מוסרי. להתייחס לרצח שליט בצורה שונה מאשר לכל אזרח

      ירון, 09/09/09 01:42

      מתאים למשטרים חשוכים. כל רצח הוא חמור, ואם מחמירים עם עמיר יש להחמיר עם כל הרוצחים. ואם יש הקלות לרוצחים האחרים, יש להחיל אותן גם עליו.זהו העקרון שיש בתורה שאין להבחין בין רצח איש אשה זקן או תינוק.

  • 94.

    Igeal Amir

    Piper Oz, 08/09/09 14:04

    Let him rot in isolation he has no right to demand any thing!

  • 93.

    אין גם אף אסיר שרצח ראש ממשלה!!!

    אורי, 08/09/09 14:03

    תירקב בכלא

    • דמו של ראש ממשלה לא יותר אדום מאשר ילד ואשה

      בוקסר , 08/09/09 14:35

      שלא היה להם שום צ'אנס להתגונן...
      כל רוצח לא צריך לקבל שום פרבילגיות ושם חופשה.מאסר עולם .

  • 92.

    גם הוא איש ציבור ??????? (ל''ת)

    אזרח, 08/09/09 14:03

  • 91.

    יגאל אמיר היקר

    מאיר ןיגמן, 08/09/09 14:03

    אני מבין את המדינה. לאסיר זה לא צריך לראות אור יום וליליה .
    אסיר זה ביצעה רצח של ראש ממשלה ובזה הוא רצח גם את המדינה. הנזק שנעשה למדינה הוא גדול ביותר.
    לכן הוא צריך להיות בהפרדה מוכלתת מכל אדם עד יום מותו.

    • איזה מדינה הוא רצח בראש שלך?

      אלי, 08/09/09 14:18

      בזכותו פרס היה פעם ראש ממשלה להזכירך

      • תלמד לכתוב במקום לבזבז את זמנך בכתיבת שטיות (ל''ת)

        אחת שלא מצדיקה שום רצח, 08/09/09 14:40

  • 90.

    ראשית, אף אסיר במדינה לא רצח ראש ממשלה.

    שדגכ, 08/09/09 14:03

    הפשע שלו היה ייחודי ולכן גם תנאיו ייחודיים.
    וזה בסדר גמור.
    שנית, לדעתי הוא מנהל חיי חברה מאוד ענפים: עובדה שהכיר אישה, התחתן איתה, נולד לו ילד. בחיי, ממש לוח זמנים צפוף!
    בקיצור, לא רואה מקום להעביר אותו ליד השר בניזרי. אבל אם הוא רוצה, אולי ליד מחבלים למיניהם.

  • 89.

    נמחק למניאק החיוך העקום,איזה יופי מעניין מה אומרת האמא גאולה המנוולה (ל''ת)

    עדי יוסף, 08/09/09 14:01

  • 88.

    לתת לו לבחור אם הוא רוצה כיסא חשמלי (ל''ת)

    ולפזר את עפרו באוקייאנוס -רחוק רחוק, 08/09/09 14:01

  • 87.

    מה זה תוכנית כבקשתך שב בשקט רוצח.

    אזרח., 08/09/09 13:59

    הייתי מעביר אותך לצינוק חשוך עד סוף ימיך. אתה עכשיו בכלא בית הבראה.

  • 86.

    אפשר לצרף לו לתא את בני סלע

    איש נחמד, 08/09/09 13:59

    למה לא שיעשה לו קצת טוב......

  • 85.

    האגף התורני בכלא

    מני, 08/09/09 13:58

    בילדותנו נהגנו לומר כי בבית משוגעים חיים
    הנורמליים ואלו שנמצאים בחוץ הם החולים.
    היום אפשר להגיד כי בכלא יושבים היהודים
    האמיתיים ואלו שנמצאים בחוץ הם היהודים המיתחזים. . .

  • 84.

    שירכב בתא שלו ושיאמר תודה על התנאים שהוא מקבל

    רון, 08/09/09 13:58

    במדינה אחרת הוא היה מקבל עונש מוות

    • שיירקב בתא שלו..... (ל''ת)

      dorithn , 08/09/09 14:30

  • 83.

    למתלהמים למיניהם - הפסטיבל הוקדם השנה מנובמבר לספטמבר ??

    לוח שנה, 08/09/09 13:55

    חכו בסבלנות - יש לכם עוד חודשיים לחגיגה השנתית.

    • מסתבר שדווקא ה''יגעל'' החליט להקדים את הפסטיבל שלו (ל''ת)

      בלום פיך!, 08/09/09 13:57

  • 82.

    בשום פנים לא לתת לו

    כליפא, 08/09/09 13:54

    רוצח מתועב!!!
    להחזיקו בבדידות עד סוף ימיו (שיגיע במהרה!!)
    חלאת המין האנושי!!!

  • 81.

    מה זה?!?!

    mic, 08/09/09 13:54

    ''אין אף אסיר בישראל שזוכה ליחס כזה כה משפיל'', הסביר סנגורו,
    גם אין אף אסיר אחר שרצח ראש ממשלה בישראל, עורך דין קטן וטיפשון.
    היצור הזה ישאר שם עד שיימק ''בתנאים משפילים''.
    אני הייתי מראה לו מה זה תנאים משפילים....

  • 80.

    אני יאמר לכם למה, הוא יודע מי באמת רצח את

    גל, 08/09/09 13:52

    רבין...

  • 79.

    ומה אם הוא ינסה לרצוח גם את בניזרי?

    חרדי חרד, 08/09/09 13:52

    כבדהו וחשדהו, אם הבחור משוכנע שהוא פועל לטובת המדינה, אולי הוא גם סבור שהעונש של בניזרי אינו חמור מספיק...?

    • אל תחרידנו (ל''ת)

      פחח, 08/09/09 14:19

      • יפה

        ., 09/09/09 13:10

        :)

  • 78.

    בבקשה תקטינו לו את התא- שתרקב עד צאת נשמתך -רוצח (ל''ת)

    יגאל, 08/09/09 13:51

  • 77.

    בקשר לביקור הצלב האדום

    דורית, 08/09/09 13:50

    כאשר הצלב האדום יבקר את גלעג שליט, אולי יהיה אפשר לדון על הביקור של הצלב האדום אצל הרוצח

  • 76.

    שיקבל תנאים כמו כל רוצח אחר,גם מחבלים מקבלים תנאים יותר טובים

    growler , 08/09/09 13:50

    העונש צריך להיגזר מחומרת המעשה ולא מהאדם שהמעשה נעשה עליו.
    אנשים שרוצחים ילדים ומחבלים שרוצחים עשרות (מעשה חמור בהרבה משל עמיר) חיים בתנאים טובים בהרבה.

    מה שנעשה פה זה אפליה בלחץ השמאל שמתיפיף אבל רק כשזה לא נוגע לו עצמו.

  • 75.

    במקום תא הפרדה שתקבל תא באדמה רוצח מתועב (ל''ת)

    מוזי, 08/09/09 13:49

  • 74.

    חבורת מתחסדים שמוכנה לשחחר רוצחי שר זאבי בגם כך חיים בתנאי בית הבראה!! (ל''ת)

    דולפין מרושע, 08/09/09 13:48

  • 73.

    שמישהו יזכיר לו שגם אין עוד אסיר שרצח ראש ממשלה!!! (ל''ת)

    אין עוד אסיר בתנאים משפילים כאלו?, 08/09/09 13:47

    • אין גם ראש ממשלה, כמו יצחק רבין, שגרם למותם של כל כך הרבה יהודים. (ל''ת)

      שרית, 08/09/09 14:14

      • קבע מי בדיוק???? (ל''ת)

        אין גבול לשקרים ולדמגוגיה, 09/09/09 10:15

  • 72.

    למה לתת לו טיול לבית משפט -שידברו איתו בוידאו (ל''ת)

    חבל על האוכל שהוא אוכל -עונש מוות !!!, 08/09/09 13:44

  • 71.

    אבירי השלום , רודפי הצדק והמוסר המזוייפים , שונאים יהודים , ואוהבי חאמ (ל''ת)

    רק רציתי לומר, 08/09/09 13:43

  • 70.

    מההפרדה הייתי משחרר אותו רק לכיסא חשמלי (ל''ת)

    הוא יכול לבחור, 08/09/09 13:42

  • 69.

    די להתעולל ביגאל עמיר

    מירב, 08/09/09 13:42

    תנו לו זכויות כמו לכל אסיר.
    זה שהוא רצח ראש ממשלה -זה פשע אבל לא יותר גדול כמו רצח של אזרח פשוט.

    • בעינייך רצח ראש ממשלה שווה לכל רצח אחר? , את על כדורים במקרה? (ל''ת)

      asaf, 08/09/09 14:06

      • אסף היקר, מצדי שיגעל יישאר בכלא, אבל כל רצח הוא רצח, אין דם אדום יותר! (ל''ת)

        משנה אם אתה רה''מ או ילד שנרצח בפיגוע? רצח הוא רצח!, 08/09/09 14:28

        • כל רצח הוא לא כל רצח , איזה שטות היא זו?

          asaf, 08/09/09 15:07

          להגיד שאין דם אדום יותר , זו שטות ,

          מה לעשות , יש אנשים יותר חשובים , ויש אנשים פחות חשובים ,

          ככה העולם בנוי, הירראכיה.
          לרצוח את העומד בראש הפירמידה ,זה טאבו!

          • אסף, אתה בן אדם מסוכן מאוד. (ל''ת)

            רוני, 09/09/09 11:19

    • אם הוא היה רוצח את אבאב שלך, שהוא לא ראש ממשלה, היית רוצה להוציא אותו (ל''ת)

      להורג! אז תרגעי בבקשה!, 08/09/09 14:09

    • בוודאי שזה לא כמו רצח של ''כל אזרח פשוט''

      מיכל, 08/09/09 14:13

      זה רצח של מדינה שלמה. רצח של השלום, העתיד, התקווה. ומעל הכל זהו רצח של שלטון הדמוקרטיה. טמטום לחשוב שזה שווה לכל רצח אחר של אזרח, אבל זו כנראה הרמה של תומכי יגעל עמיר.

      • מיכל, לפי מה שכתבת אין יותר מדינת ישראל (''רצח של מדינה שלמה'')

        רוני, 09/09/09 11:30

        האם היה שלום אמיתי שהוא יכל להירצח?!
        האם אין יותר עתיד?!
        האם התקווה אבדה לעד?!
        האם אין כיום שלטון דמוקרטי בארץ?!

        דברי דמגוגיה אלו הונחלו לך ע''י שטיפת מוח שמאלנית קיצונית.

        מדוע לרצח גנדי את לא מתייחסת בכזו חומרה?
        גנדי היה שר בישראל כשרצחו אותו. האם את מסכימה לשחרור הרוצח של גנדי תמורת גלעד שליט?
        ברור לי שתשובתך חיובית, אבל זה מה שתמוה, רוצח שר בישראל ''רצח את הדמוקרטיה'', וגלעד שליט לפי דברייך הוא ''סתם אדם פשוט''.

        אני צריך להבהיר שוב לכל השמאלנים ההזויים:
        רצח הוא רצח, וככזה מגיע לרוצח את כל חומרת העונש שמגיע לרוצחים.

        ובעניין אחר לגמרי, אך מכיוון שהזכרתי אותו כאן אני חייב להוסיף ש: כולי תקווה שגלעד שליט ישוחרר במהרה לביתו בריא ושלם.

    • את מטומטמת?

      ש, 08/09/09 14:19

      זאת בעצם שאלה רטורית, כי לפי איך שאת מאייתת ''להתעולל'' אני יודע כבר את התשובה.

      רצח של ראש ממשלה זה לא כמו רצח של אזרח פשוט, לעצם ביצוע הרצח נוסף גם ניסיון הפגיעה בריבונות המדינה, וזה חמור מאוד.

      ועל איזה התעללות את מדברת? הוא מקבל תנאים של בית מלון, התא שלו גדול יותר מהדירה שאני שוכר (סטודנט עני מה לעשות). וגם עד לפני כמה זמן נתנו לו להתייחד עם המטונפת שלו. יש לו חיים כמו של מלך, אם כבר צריך להשוות את תנאיו לאלה של האסירים בעיראק.

      • הי סטודנט ש

        מירב, 08/09/09 19:12

        השקפת עולמך מעוותת .יגאל עמיר יהי מוכן להחליף תנאי המלך על החור שלך .תוכל לעבור לתא מלכותי שלו ולהיתיחד עם הטינופת שלך

  • 68.

    למה הוא מצפה

    נועה, 08/09/09 13:42

    רה''מ היקר יצחק רבין בשמיים בגללו והוא רוצה לחזור לעשות פה חגיגות ולזכות ליחס של אסיר רגיל?

    לא ולא!

    רואים שהוא הרוס נפשית, מגיע לו שישלם!

  • 67.

    אני רואה אותו ורץ להקיא. חלאה. זבל אנושי. עונש מוות, זה מה שמגיע לו (ל''ת)

    יוני, 08/09/09 13:41

  • 66.

    לקח לו 14 שנה להפסיק לחייך אולי עוד 30 שנה הוא יתחרט שישאר בבידוד (ל''ת)

    הרמן, 08/09/09 13:41

  • 65.

    מההפרדה הייתי משחרר אותו רק לכיסא חשמלי (ל''ת)

    הוא יכול לבחור, 08/09/09 13:39

  • 64.

    לתת לו קומקום + כבל! (ל''ת)

    רוני, 08/09/09 13:39

    • גדול !!!! (ל''ת)

      אהבתי, 08/09/09 13:50

    • אהבתי :) (ל''ת)

      רפי בר, 08/09/09 13:52

    • להסתפק בכבל ,לא צריך קומקום ,אגב הוא משפשף הרבה בהעדר מגע עםטימברלולו? (ל''ת)

      אמנון, 08/09/09 14:04

      • בטח גם אמנון שפשף ועדין משפשף.... (ל''ת)

        בוקסר , 08/09/09 14:37

    • גם אני אהבתי (ל''ת)

      הילה, 08/09/09 14:28

    • גם זה לא מגיע לו, לתת לו חוט דנטלי קצר

      ש, 08/09/09 14:46

      שיתאמץ המנייאק, מה יש?

  • 63.

    תנאים משפילים?

    דורון, 08/09/09 13:38

    טוב מאוד.. אולי צריך להחריף את התנאים שלו, כדי שיבין באיזה תנאים טובים הוא חי עד עכשיו. המנוול הזה צריך להתפגר, היה צריך לקבל מאסר עד יומו האחרון.

  • 62.

    הייתי מעביר אותו לאגף הכיסא החשמלי!!! (ל''ת)

    ר.נ., 08/09/09 13:37

  • 61.

    היו צריכים לפסוק לו גם עבודות פרך....שירקב בכלא השרץ העלוב (ל''ת)

    שמעון, 08/09/09 13:37

  • 60.

    יגאל המסכן.ממש רחמים.

    רון וייס, 08/09/09 13:36

    לבי שוטט דם ודמעות זולגות מעיני בשומעי את קובלנתו של יגאל המסכן.

  • 59.

    מרכז

    שושי, 08/09/09 13:36

    אכן חטא חטא חמור! אבל לא יותר מאשר אב שרצח את בתו. יש כמה רוצחים שרצחו אצ ילדיהם, יש להשוות את תנאיו של עמיר לתנאים של הרוצחים האלה.

  • 58.

    להשאיר אותו שם כל חייו עד שימות (ל''ת)

    יצחק, 08/09/09 13:36

  • 57.

    לא להאמין, עדיין סוגדים לרבין ...

    מדינתי, 08/09/09 13:35

    אתם באמת חושבים שהוא הביא שלום ?
    או אפילו תקווה לשלום ?

    הוא הרי נמשך באפו האדום בידי חבורה
    של אינטרסנטים ברשות נשיא המדינה הנוכחי
    ''החתרן הבלתי נלאה'' לפי הגדרתו של מושא
    סגידתכם.

    רבין היה איש תמים וטעות פוליטית מצערת.
    זו כל האמת.

    יגאל עמיר על אף פי כל מה שתגידו,
    לפחות ראה וחזה את המציאות נכון.

    ואולי השב''כ יצא כבר מהארון,
    לעם יש זכות לדעת, מה באמת קרה שם?
    הרי כל ''ההסתה'' הייתה פרי באושים מבית היוצר של השב''כ.

    • מיעוט השמאל והרובוטים שלו עדיין קיימים ולא רק בישראל. ראה EU UN USA ומ (ל''ת)

      X, 08/09/09 13:52

    • לא תצליח לבלבל אותם עם העובדות, , והם עוד מכנים את המתנחלים פאנטים (ל''ת)

      שרידי הדת האדומה, 08/09/09 14:08

    • מה הקשר לרבין?, הוא רצח ראש ממשלה !! (ל''ת)

      sam, 08/09/09 14:25

    • אתה גם בטח אחד מאלה

      מישו, 08/09/09 14:45

      שמסיירים באתרי אינטרנט על קונספירציות ומחפשים משהו שירגש אתכם קצת בחיים.

      אתה עלוב.

    • ואתה בטח חושב שליברמן יביא שלום. (ל''ת)

      cinege, 08/09/09 14:49

  • 56.

    הדיקטטורה השמאלנית במלוא חוצפתה

    הדיקטטורה השמאלנית, 08/09/09 13:34

    המנוולים מ''שלום עכשיו'' שמקבלים כסף מהאוייב , אף אחד לא נוגע בהם, ובכלא מובטח להם תנאי VIP

  • 55.

    אין אף אסיר בישראל שרצח ראש ממשלה!!!!! (ל''ת)

    שיירקב היכן שהוא., 08/09/09 13:33

  • 54.

    גם אין אף אסיר בארץ שרצח ראש ממשלה אז... (ל''ת)

    ''קומה ראשונה'', 08/09/09 13:31

  • 53.

    מה הוא כבר עשה? (ל''ת)

    bobby1 , 08/09/09 13:31

  • 52.

    למה לא? מקודם משריץ בן, כעת יועבר לאגף התורני

    טובל ושרץ בידו, 08/09/09 13:30

    יתפלל עם החברה, אטולי ישמע שיעורים מפי בניזרי!

    • למחבלים בכלא הישראלי נותנים להשריץ.טיולים בחצר

      בוקסר , 08/09/09 14:42

      ואפילו מכינים לעצמם אוכל...והשמלאנים שולחים להם עורכי דין וקבוצות למען זכויות........
      כל רוצח צריך לקבל את אותם תנאים ועדיף כמה שפחות ...

  • 51.

    שימו לב שהוא עדיין חובש כיפה

    מושון, 08/09/09 13:29

    אין לו בושה לחלאה הזאת.

  • 50.

    אגף תורני? אין לו בושה ואסור לצרפו אפילו למניין של רוצחים (ל''ת)

    ישעיהו רוזנברג, 08/09/09 13:29

  • 49.

    אני רואה בסיפוק ששיערו של השרץ מידלדל והוא אכן מזדקן ומרקיב בכלא (ל''ת)

    לבניזרי יש ''ז'' באמצע, 08/09/09 13:21

    • ואתה גם מרוצה שאנסים יוצאים לחופשות. זה הצדק הדפוק שלך (ל''ת)

      דולפין מרושע, 08/09/09 13:38

  • 48.

    בכל שנה עשרות אלפי אזרחים מתים מסרטן

    גקו, 08/09/09 13:20

    רובם אנשים טובים, שלא עשו שום דבר רע בחייהם. למה יגעל עמיר ממשיך לחיות ולחיות?

    זאת הוכחה לכך שאין אלוהים, אם היה הוא בוודאי היה מרחם עלינו ומוחק את היצור הזה שלא נצטרך לשמוע עליו יותר. נקווה שחיוורון והכחישות שמדווחות בכתבה הם סימנים מקדימים למחלה קשה. אם למישהו מגיע אז זה לעמיר.

  • 47.

    בארה''ב היה יושב בקולורדו 9 קומות מתחת לאדמה עם צייור של חלון

    דש, 08/09/09 13:18

    ולאיש אסור היה לדבר איתו גם הסוהרים לא ,והיה שומע רק את הקולות שלו בראש,לא טלפונים לא התיחדות,ולא עיתונים,פעם ביום מרפסת סגורה במשך 45 דקות
    וכן מקבל הזבל הזה הילטון

    • ברוסיה הוא היה שוכב 9 רגל מתחת לאדמה (ל''ת)

      שוקו, 08/09/09 13:31

      • במרוקו ארץ מוצאו היה תלוי 9 מטר מעל האדמה (ל''ת)

        בוזגלו, 08/09/09 13:42

        • מרוקו לא ארץ מוצאו ואתה אמור לדעת את זה בוזגלו (ל''ת)

          אלי יאמאני, 08/09/09 14:21

          • בתימן היו מאכילים אותו חילבה וקובנה , אבל לא יתנו לשתות, שיחנק (ל''ת)

            יקי, 08/09/09 15:38

        • ארץ מוצאו מתימן ולא מרוקו (ל''ת)

          מוקי, 08/09/09 14:44

          • לא הוא ישראלי שנולד בישראל, כמדומני גם אמו היא ישראלית....

            ארנון, 08/09/09 14:58

            פשוא אבא שלה הגיע מתימן שהיה צעיר.

        • באפגניסטן הוא היה משופד על מוט בקוטר 9 ס''מ

          גקו, 08/09/09 16:57

          נראה לי שהוצאה איטית להורג ע''י חדירה אנאלית כמו באפגניסטן זה הכי מתאים לו:
          ניסה לז*** אותנו? אנחנו נז*** אותו!

        • באנטארקטיקה הוא היה קופא מקור (ל''ת)

          זוהר, 09/09/09 10:57

      • ברוסיה גם היו מפזרים באש חיה של הפגנות השמאל (ל''ת)

        דולפין מרושע, 08/09/09 13:44

        • רעיון טוב מפני שרוב ההפגנות בישראל זה של הימין הפשיסטי (ל''ת)

          אמא רוסיה מה שלחת לנו, 08/09/09 13:55

        • עד כמה שזכור לי....

          cinege, 08/09/09 14:47

          בארץ עוד אף שמאלני לא הרג אף אחד.

          • '' הזכרון '' הבולשווקי היה ונישאר סלקטיבי, והעובדות מעולם לא עשו עליהם ר

            כת השמאל הממאיר, 08/09/09 15:16

            השמאל בישראל ביצע את הסזון שגרם לרצח של יהודים טובים בידי השילטון הבריטי, אבל גולת הכותרת היא טבח אלנטלנה , שבו ירה '' התותח הקדוש'' של רבין בניצולי שואה על סיפון האונייה אלנטלנה , ורצח עשרות יהודים ניצולי שואה,!
            ישנם דוגמאות אין ספור אין טעם להעלות אותם, משום שכאמור האמת שלכם היא סלקטיבית,!

            • יש לך דוגמא מה-60 שנה האחרונות?

              ש, 08/09/09 15:48

              כי לי יש הרבה דוגמאות, מעמיר ועד אברושמי, מגודלשטיין ועד נתן זאדה. תחפש באינטרנט מסמך רשמי של הכנסת על אלימות פוליטית מצד יהודים, כולם שם ימניים וכמעט כולם גם דתיים.

              אבל תמשיך להגיד לעצמך שהשמאל הוא האלים כאן.

              • כן, אתם הבאתם את החבר שלכם ערפאת שרצח אלפי מתנחלים (ל''ת)

                דוגמא מהשנים האחרונות, 08/09/09 21:24

              • ל ש, (ל''ת)

                אלי, 08/09/09 22:23

              • ש. המיתמם

                אלי, 08/09/09 22:24

                לפני חודש שמאלן חנק את בתו מה זה 60 שנה אחרונות..?

                • אלי

                  ש, 09/09/09 10:47

                  השמאלן שחנק את בתו עשה את זה ממניעים פוליטיים? יש שמאלנים אחרים שמגבים את הרצח שהוא ביצע?

                  אם אלה הדוגמאות שאתה מביא לי, פשוט תפסיק, אתה מביך את עצמך.

      • בצרפת היה ראש ממשלה במקום המלך שרצח

        Avi Ecuador, 08/09/09 22:17

        המהפכה הצרפתית.
        בקןבה היה קסטרו חדש...

  • 46.

    מוזר שהיו לרבין ז''ל 2 דוחות פתלוגיים הסותרים אחד את השני..........

    בן, 08/09/09 13:18

    אולי השבכ יפסיק כבר עם השקר השקוף והמכוער שלו לגבי יצחק רבין ז''ל?

    • אידיוט (ל''ת)

      ב, 08/09/09 13:28

    • צא מזה, אתה בסרט (ל''ת)

      יאללה, 08/09/09 13:29

    • תזהר אחי שלא יורידו אותך (ל''ת)

      d, 08/09/09 13:35

    • אין מה לעשות, האמת לא מעניינת את אף אחד כי בבית משפט יש אנשי שלומינו (ל''ת)

      דולפין מרושע, 08/09/09 13:43

  • 45.

    החמורים בפושעי ישראל לא פגעו במדינה כמוהו.

    מים שקטים, 08/09/09 13:17

    כל כך כיף לראות שהוא מזדקן ורואים שהוא מתכלה

  • 44.

    הוא לא רוצח רגיל, הוא פגע בכל המדינה מגיע לו. (ל''ת)

    יוסי, 08/09/09 13:17

  • 43.

    היחס לאסיר הוא פונקציה של מסוכנותו.

    יחיאל כ''ץ, 08/09/09 13:15

    אם השב''ס בדעה שהוא צריך להכלא בתנאי בידוד, כך יהיה. יש לשב''ס את הכלים לבחון את רמת מסוכנותו של אסיר.נא לזכור -
    יגאל עמיר אינו אסיר רגיל!!!!.

  • 42.

    צריכים להשוות לתנאיו את רוצחי הילדים והאנסים (ל''ת)

    איילה, 08/09/09 13:13

    • אין להשוות רצח ראש ממשלה לשום פשע - צא ולמד משהו (ל''ת)

      זוהי מרידה במלכות (לשיטתכם)!!!!!, 08/09/09 13:52

      • לא מלכות, ולא נעליים, אתם בסה''כ כת הזויה ששולטת כאן בצורה לא חוקית (ל''ת)

        כת השמאל הממאיר, 08/09/09 14:12

  • 41.

    על אף חומרה, אין להשוות רצח (רה''מ) לבין שוחד/גניבה וכיו''ב (ל''ת)

    בכלל,כדאי שהרוצח יוריד מסיכה וכיפה., 08/09/09 13:12

  • 40.

    נבלה, מיהו חושב שהוא?

    ש, 08/09/09 13:11

    שיגיד תודה שהוא מקבל תנאים של בית מלון, חלאה כמוהו צריך לסגור בתוך ארגז עם חורים קטנים לאוויר.

  • 39.

    שב בשקט

    רונן, 08/09/09 13:11

    אף אסיר בישראל לא רצח ראש ממשלה והורשע.
    תמק בכלוב סגור עד תם ימיך על האדמה
    ותבין שאתה בענש חד משמעי,סופי ותמידי

    • לעומת זה אתה מסכים לשחרר ולצפר את רוצח שר זאבי, יא מתחסד! (ל''ת)

      דולפין מרושע, 08/09/09 13:41

  • 38.

    צריך להשאר בהפרדה כענישה!!!!!!!!

    אודיה , 08/09/09 13:11

    סוף סוף הרוצח המתועב נראה כחוש ולא מחייך וואוווווווווו גדול...

  • 37.

    שיינמק בכלא . שישאר בבידוד אם אפשר בצינוק.

    vbu1955 , 08/09/09 13:11

    שלא יראה אור יום , לא עיתונים ולא כלום.
    הוא רוצח בזוי ,
    שאין לי שום שמץ של סימפתיה אליו.

  • 36.

    לא לתת לרוצח השפל שום צ'ופר . שיירקב בדד בתא . (ל''ת)

    שומר מצוות, 08/09/09 13:11

  • 35.

    מדוע להוסיף ולהראות את תמונתו של הנקלה הזה. (ל''ת)

    ביב., 08/09/09 13:10

  • 34.

    לא !! בבקשה לא !! זה כבר לא יהיה עונש.. זאת כבר מתנה..

    משה דגן , 08/09/09 13:08

    מי שגונב לחם זוכה לתנאים כשים של מעצר ללא שום הטבות.. בין אנסים ורוצחים..והינה הפושע הכי גדול שקם לישראל.. מקבל פרס ??
    חוץ משלילת החופש מה העונש שלו ?? פרטיות ?? שמירה צמודה ?? אוכל כשר למהדרין ?? חתונה ויחוד עם זןגתו ?? טלויזייה עיתונים אינטרנט לימודים ?? איפה העונש ?? נישמע לי נחמד בחיים הטובים שלו....ואים שוב נחזיר אותו להתערב בציבור... העונש של יגאל הזה כבר בטל...זה לא עונש זה כבר מתנה..

    משה דגן אוסלו

  • 33.

    אין אף אסיר בישראל שרצח ראש ממשלה (ל''ת)

    לא יאומן- שיירקב בכלא לנצח, 08/09/09 13:07

  • 32.

    להכניס לצינוק, לנעול ולזרוק את המפתח לים. (ל''ת)

    יואל, 08/09/09 13:07

  • 31.

    לפני כל דיון בבקשה יש לדרוש ממנו הבעת חרטה עמוקה וכנה בצורה משכנעת על

    קודם כל התנצלות, 08/09/09 13:06

    מעשהו !!! עליו לשכנע את כל הציבור, שהוא מתחרט על הפשע ומכיר בכך,שעשה מעשה תועבה

    • אתה מתכוון לחתונה עם לריסה, נכון? (ל''ת)

      בוב, 08/09/09 13:59

  • 30.

    אני חחושב שגם לרוצחים עדיין יש זכויות אדם בסיסיות

    yair044 , 08/09/09 13:06

    מדינת ישראל צריכה להקל במשהו את המאסר של יגעל (מגעיל) עמיר
    אין שום הצדקה אמיתית להתעלל בו כל כך הרבה זמן.את עונשו הוא מרצה וטוב שכך זה בדיוק מה שמבדיל אותנו ממדינות חשוכות דיקטטורית למדינה שדווקא במצבים קיצונים נבחנת בשמירה על זכויות אדם בסיסיות

    • זכותו לחיים נשמרת (ל''ת)

      זה גם יותר מידי, 08/09/09 13:30

  • 29.

    בושה

    moll , 08/09/09 13:05

    מה הוא עוד רוצה?

  • 28.

    הוא צריך לדרוש השוואת תנאים לאסירי החמאס

    ש, 08/09/09 13:05

    יש ביניהם רבים שרצחו מספר יהודים רב, והם מקבלים בית מלון.

    מדובר בגזענות לכל דבר, זכויות יתר לערבים בכל מקום.

  • 27.

    יגאל עמיר

    עופר .ס, 08/09/09 13:04

    אדון עורך דין יקר גם אין אדם שפל ואפס כמו הלקוח שלך אתם מתלוננים על יחס אם זה היה תלוי בי אז היו צריכים לתלות אותו ממזמן ואני איש ליכוד שאומר את זה מה שלא הייה לעולם לא רוצחים ראש ממשלה בשביל זה יש בחירות תתבישו לכם

  • 26.

    אם תבוטל ההפרדה עלול לספר מי נתן לו את האקדח ומה טיב קשריו עם השב''כ (ל''ת)

    דוד, 08/09/09 13:04

    • הוא מודה ברצח, אז מה אתם חופרים? (ל''ת)

      ארי, 08/09/09 13:58

      • הימנים ההזויים גם אם יכוונו להם אקדח לפנים וירצחו אותם

        סתמו, 08/09/09 14:28

        עדיין יטענו שזה מישהו אחר.

  • 25.

    להכניס את רוצח יצחק רבין השם יקום דמו לצינוק לכל חייו!!! (ל''ת)

    שלא יראה אור יום עד יומו האחרון! אמן!, 08/09/09 13:04

    • שהרוצח יגעל עמר (שם משפחה קודם שלו) ירקב בצינוק עד יומו האחרון! (ל''ת)

      רוצח! רוצח! רוצח! רוצח! רוצח! רוצח! רוצח! רוצח!, 08/09/09 16:20

  • 24.

    הלוואי ותירקב בכלא. איש דוחה (ל''ת)

    נעה, 08/09/09 13:03

  • 23.

    במוקדם או מאוחר האמת תצא לאור

    אלעד, 08/09/09 13:03

    ואז כולם ידעו שעמיר לא רצח את יצחק רבין...

    • פגישה עם הפסיאטר דחוף!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      לך ולדומיך, 08/09/09 13:55

    • הרופא שלך מוסר, שהכדורים בצנצנת ירוקה מתחת לכיור (ל''ת)

      האחות בלהה משלוותה, 08/09/09 14:36

  • 22.

    מה קרה נעלם החיוך לשרץ (ל''ת)

    זיו, 08/09/09 13:02

  • 21.

    לא !! בבקשה לא !! זה כבר לא יהיה עונש.. זאת כבר מתנה..

    משה דגן , 08/09/09 13:01

    מי שגונב לחם זוכה לתנאים כשים של מעצר ללא שום הטבות.. בין אנסים ורוצחים..והינה הפושע הכי גדול שקם לישראל.. מקבל פרס ??
    חוץ משלילת החופש מה העונש שלו ?? פרטיות ?? שמירה צמודה ?? אוכל כשר למהדרין ?? חתונה ויחוד עם זןגתו ?? טלויזייה עיתונים אינטרנט לימודים ?? איפה העונש ?? נישמע לי נחמד בחיים הטובים שלו....ואים שוב נחזיר אותו להתערב בציבור... העונש של יגאל הזה כבר בטל...זה לא עונש זה כבר מתנה..

    משה דגן אוסלו

  • 20.

    אין אף אסיר בישראל שרצח רוה''מ - יימח שמו של הרוצח (ל''ת)

    יעל ש., 08/09/09 13:01

  • 19.

    האמת, צודק, אפילו מחבלים טרוריסטים שמהווים סיכון אמיתי

    אזרח, 08/09/09 13:01

    לא זוכים ליחס כזה.

    אבל מה לעשות בתי המשפט שלנו מנוהלים ע''י קומץ ''משכילים'' שחיים בבועה משלהם.

  • 18.

    ביזיון

    בחיים לא, 08/09/09 13:00

    רק במדינה כמו ישראל...
    שיירקב כל חייו...

  • 17.

    ככה זה כשרוצחים את משיח השלום. (ל''ת)

    רעמסס, 08/09/09 12:59

  • 16.

    אם הוא מבקש סליחה - ללכת לקראתו!!!! (ל''ת)

    ליאור, 08/09/09 12:59

    • צריך ללכת לקראתו, לאט לאט, עד שמגיעים למרחק של חצי מטר ממנו,

      ארי, 08/09/09 13:53

      ואז לתפוס אותו בגרון והלעיף לו בוקס שימחק לו את החיוך המגעיל שלו

  • 15.

    אין גם אף אסיר אחר שרצח בדם קר ראש ממשלה מכהן.

    raquel_fernandez , 08/09/09 12:58

    ועל לזה מגיע לו להנמק בצינוק עד סוף ימיו.

  • 14.

    הגיע הזמן לשחרר את עמיר, רבין לא יחזור.מספיק עם ''ההפחדה'' עמיר סה'כ אדם

    פאנייקה , 08/09/09 12:57

    הגיע הזמן לשחרר את עמיר, רבין לא יחזור.מספיק עם ''ההפחדה'' עמיר סה'כ אדם הזקוק לטיפול רפואי
    הבן אדם לא נורמלי- עובדה אם היה נורמלי הוא לא היה רוצח את רבין הקשיש.

    • ואם אני ארצח את אבא שלך

      שוקו, 08/09/09 13:25

      גם אז תגיד שאני בסך הכל אדם חולה שצריך לשחרר אותו, ובמילא אבא שלך לא יחזור?

      עמיר הוא לכל הפחות רוצח שפל ועל זה אין ויכוח. לעניות דעתי הוא לא סתם רוצח, הוא מחבל שניסה להפיל את מדינת ישראל הריבונית באמצעים אלימים. אתם בימין אוהבים לדבר על ''דמוקרטיה מתגוננת'' נכון? לפחות תיהיו עקביים.

      • ואולי שהשמאל יהיה עקבי ? למה רוצחים ערבים משוחררים בסיטונות ?

        ש, 08/09/09 13:37

        פעם מחוות לאבו זה, פעם מחווה לרגל הרמדאן, פעם אלף מחבלים מזוהמים כנגד שבוי ישראלי אחד.

        • השוואה מענינת

          הגיון, 08/09/09 14:07

          שיחרור שליט מתעכב בגלל חוסר נכונות לשחרור מסיבי של מחבלים רוצחים, ולכן המנטרה שרוצחים ערבים משוחררים בסיטונות פשוט לא נכונה
          יתרה מכך לפי ההגיון המעוות שלך הימין צריך לשבות חייל ואז לנהל משא ומתן לשחרור המחבל יגאל עמיר

          • הגיון מעניין

            רוני, 09/09/09 11:48

            לידיעתך יגאל עמיר היה לוחם בצבא.

      • מה אתה רוצה לרצוח את אבא שלי על מנת להשתוות אל יגאל? אין היגיון?

        פאנייקה , 08/09/09 23:34

        מה אתה רוצה לרצוח את אבא שלי על מנת להשתוות אל יגאל?
        אז אין לך היגיון.
        סה'כ רבין היה ''פושע'' מלחמה,כי הוא הפציץ את הספינה עם הנשק. לא היה לא מתאים לחשוב כמו בגין או אצ'ל.
        וגם יגאל ''פושע'' קטנטן.כי הוא רצח אדם קשיש,וגם הוא חשב שזאת לא הדרך לשלום.
        בינינו זאת לא הדרך לשלום. ולא צריך לרצוח.

        ומה זה יתן או מה זה יתן שיגאל ישב עוד שנה או עשר- כלום.

        אבל אתה ''חולה'' רוצה לרצוח את אבא שלי כי אינך מסכים לדברי- הצזמת עד מאוד.

        • אני חולה?

          שוקו, 09/09/09 10:57

          מה שרבין עשה באלטלנה הוא עשה תחת פקודה של מפקדי צה''ל. ואפילו אם הוא היה צריך לסרב פקודה ולא סירב, זה לא אומר שזו סיבה מספקת לרצוח אותו 50 שנה אחר כך. מה שגם יגעל עמיר מעולם לא טען שהוא רצח את רבין בגלל אלטלנה.

          אתה מתנהג ברחמנות מופלגת כלפי יגעל עמיר אם אתה חושב שרצח הוא ''פשע קטנטן'', תוסיף על זה את הפגיעה בבטחון ובריבונות המדינה ותקבל את אחד הפושעים המזיקים ביותר שצמחו מתוכנו.

          ואל תדאג לאבא שלך, אני מבטיח לך שאין לי כל רצון לבוא במגע איתך או אם מישהו במשפחתך. בסך הכל ניסיתי להבהיר לך שגם רבין הוא אבא של מישהו, ולבטל את את הרצח שלו כסתם רצח של קשיש שאין סיבה להחזיק את הרוצח בכלא, זה עלבון אדיר למשפחתו ולאנשים שהוא השאיר מאחור.

          אני לא יודע למה בכלל טרחתי לענות לך, ברור לי שהמילים שאני כותב נכנסות מאוזן אחת ויוצאות מהשניה מבלי שהן עושות אינטרקציה עם התווך בינהן. לפחות ניסיתי.

  • 13.

    שעיר לעזאזל של אינטרסנטים במסווה של מוסרנות. (ל''ת)

    דלית, 08/09/09 12:57

    • דלית ממי: השרץ כבר לא צעיר, לשמחתינו; הוא נרקב בכלא (ל''ת)

      עונש כרת למשפ' עמיר, 08/09/09 13:23

      • (ראה תמונתו )... יכול היה להיות עורך דין יפה תואר,אך בחר להיות רוצח.. (ל''ת)

        נתן.ש. מעלות, 08/09/09 15:28

  • 12.

    תשובה לסניגור

    נעמה, 08/09/09 12:57

    מצד שני, אין אף אסיר שרצח ראש ממשלה

    • מצד שלישי אין כ''כ הרבה ראשי ממשלה

      אלי, 08/09/09 14:22

      מה לעשות

  • 11.

    גם וענונו ביקש לעבור לאגף התורני וקיבל קדחת.

    דני ב., 08/09/09 12:57

    החוצפה של הרוצח השפל הזה עוברת כל גבול.
    שילמד תורה בגיהינום שם מקומו ושל כל המסיתים מקרב התומכים בו.

  • 10.

    נו באמת...

    מאור, 08/09/09 12:56

    ''אין אף אסיר שזוכה לתנאים כאלה..''
    לפי הידוע לי אין אף אסיר שרצח ראש ממשלה.. רק על הנזק והפילוג שגרמת בעם ישראל מגיע לך להישאר שם עד סוף חייך אז שב בשקט חצוף..

  • 9.

    יגאל עמיר רצח את הימין ועליו לשלם את המחיר (ל''ת)

    יצחק, 08/09/09 12:55

  • 8.

    ישוחררו גלעד שליט ויגאל עמיר

    אזרח, 08/09/09 12:55

    במיוחד שחצי עם כבר לא בטוח שהוא אכן
    הרוצח

    • אתה חי בסרט רע....כמובן עם ''}החצי עם'' (ל''ת)

      מוקי, 08/09/09 14:51

  • 7.

    אולי בגלל שאין אף אסיר אחר בישראל שרצח ראש ממשלה...? (ל''ת)

    מישהי, 08/09/09 12:54

  • 6.

    בוקר טוב? מי רוצה לאחל לו בוקר טוב? שיהיה לו חרא של בוקר כל בוקר, אמן! (ל''ת)

    אורן, 08/09/09 12:54

  • 5.

    שיירקב!!!!

    חיים, 08/09/09 12:54

    אני בטוח שבמבט לאחור הוא מתחרט על המעשה שלו,לקחת חיים ולא משנה של מי,ובמקרה הזה בכלללללללללל...שב ותירקב באגף עד יום מותך!
    מקווה שבית המשפט לא יהפוך לאומני פתאום וייספק לחלאה הזאת את רצונו.

  • 4.

    לבודד אותו עד דק את הרוצח המתועב הזה=שיתפגר בבדידות נצחית (ל''ת)

    מתנחל ימני, 08/09/09 12:53

    • והרוצחים של ילדים יכולים לצאת בניכוי שליש?

      דולפין מרושע, 08/09/09 13:39

      ואתה גם מרוצה שאנסים יוצאים לחופשות. זה הצדק הדפוק שלך

  • 3.

    איפה חיי העורך דין של יגאל, כבר שנים ''ששולחים'' אי-מיאל ולא מכתבים, מי

    פאנייקה , 08/09/09 12:52

    איפה חיי העורך דין של יגאל, כבר שנים ''ששולחים'' אי-מיאל ולא מכתבים, מי שולח היום מכתבים?

    • לרוצח ניתעב אין מקום באגף תורני,אולי חורני כן.ייעוד התורני הוא לשקם (ל''ת)

      אסיר עם סוג עבירה אבל לא רצח ניתעב ושפל., 08/09/09 16:31

  • 2.

    מסכן, אם הוא רק היה מהחמאס איזה תנאים הוא היה מקבל. (ל''ת)

    דניאל, 08/09/09 12:51

    • אם הוא היה מהחמאס, היינו עושים לו סיכול ממוקד

      ש, 08/09/09 13:28

      וזורקים את הגופה שלו למזבלה. במקום זה אנחנו מממנים לו בית מלון מפואר, וצריכים לשמוע את ההתבכיינויות שלו ולראות את האישה המכוערת שלו כל שנה.

      הוא מסכן שהוא לא מהחמאס? בחיי שאנחנו המסכנים.

  • 1.

    כי אין אף אסיר אחר שרצח ראש ממשלה. מה כ''כ קשה להבין? (ל''ת)

    אבל אתה עו''ד אז ככה שאתה דפוק מהיסוד!, 08/09/09 12:50

    • ורוצח של גנדי שר בבמשלה יוצא לחופשי. זה לא מפריע לך? (ל''ת)

      דולפין מרושע, 08/09/09 13:38

      • איזה רעיון - לשחרר את עמיר לחמאס תמורת גלעד שליט

        רעיון לא רע, 08/09/09 13:46

        את גנדי לא רצח יהודי

      • אם אתה משווה עצמך לרוצחים מהחמאס - תפדאל (ל''ת)

        לי יש סט ערכים אחר, תודה לאל שונה משלך, 08/09/09 13:56

      • מפריע לי מאוד. לשניהם, גם לעמיר היו צריכים לערוף את הראש

        איל, 08/09/09 13:57

        אבל רק אחרי שנתיים.

        קודם היו צריכים לכרות להם את ה... ששנתיים ירגישו כמו גברים אמיתיים ואחכ להוציא אותם להורג.

        אן היה אפשר , הייתי שמח להוריד פצצה קטנה כמו מכה קטנה בכנף, בבית של ההורים של הרוצח של גנדי ובבית של ההורים של הרוצח של רבין - ולא אכפת מי נמצא בפנים.

        • איל אתה אדם מסוכן!!! לפי דבריך אתה מוכן לרצוח חפים מפשע!!!! (ל''ת)

          רוני, 09/09/09 11:50