• 13.

    אובמה בוצר ענבים בכרם,,וביבי השועל אורב לו ליד השער בחוץ,,מסכן חוסיין, (ל''ת)

    בצלאל, 08/09/09 21:19

  • 12.

    Mr Obama,you can't fool all the people all the time (ל''ת)

    U OUT SMART YOURSELF, 08/09/09 21:15

  • 11.

    חוסיין אובמה חשב שהוא בורא עולם,,וביבי ידע שמה שעולה מהר,,נופל מהר,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 08/09/09 21:10

  • 10.

    מה לאמריקן איידול ולנשיאות ארה''ב?

    ר.בקצה, 08/09/09 09:35

    להערכתי, בעוד כ-20 שנה, ייבחר הנשיא האמריקאי במסרונים במסגרת התוכנית אמריקן איידול. אובמה הוא בסה''כ פיילוט בוסרי של התוכנית הזו- בעל מראה ייצוגי, רהוט ובעל סיפור חיים מרתק (מעניין אם הוא גם יודע לשיר).אלו התכונות הדרושות לזכייה באמריקן איידול, ואלו התכונות שקיבלו האמריקאים הכסילים שהצביעו לו.מה מעבר לזה?
    נו, עכשיו מתברר לכולם...

  • 9.

    למעשה, בעימות נתניהו אובמה, נתניהו ניצח בנוק אווט (ל''ת)

    גדעון, 08/09/09 09:23

    • גידי (הרשה נא לי לכנות אותך גידי) ידידי .הכיצד ? היכן ההסבר המלומד .

      אריק ג., 08/09/09 11:47

      העם סבור אחרת ,שכנע .
      ואגב ,ה ''אווט'' היחג שהעם מכיר הוא שוער נבחרת הנפל .

      • אריק ידידי, הניצחון ברור

        גדעון, 08/09/09 14:29

        נשיא מעצמת על שדורש הפסקת התנחלויות כולל, דהיינו הפסקה מוחלטת של הבניה בכל יהודה ושומרון,וכולל מזרח ירושלים.
        אינני מאמין שדרישה זו היתה רק פתיחה למשא ומתן, הוא באמת ובתמים האמין שאנו חייבים להפסיק את הבניה בכל השטחים ששוחררו ב-67.

        ומר נתניהו אמר בנאומו בבר אילן: ירושלים המאוחדת בירת ישראל לנצח, לא נבנה התנחלויות חדשות, אבל נאפשר קיום חיים נורמלי בישובים האלו.

        ומה קרה לבסוף?
        הבניה בירושלים תמשך כרגיל, 500 דירות חדשות יבנו ברחבי יהודה ושומרון, לא כולל 2500 דירות שכבר אושרו, ולא כולל מבני ציבור כבתי ספר וכו' שיבנו ללא הפסקה, כלומר החיים בישובים אלו ימשכו בצורה נורמלית.

        ותגיד לי אתה, מי אם לא נתניהו ניצח במאבק הזה?

  • 8.

    כיום יש לאובמה אותה תמיכה (53% מול 43% מתנגדים) שהייתה לו בבחירות! (ל''ת)

    Ehad Haam-Zionist, 08/09/09 08:51

    • חוסר ידע או הרהורי לבך

      זה שיודע לקרוא, 08/09/09 09:35

      בדיקה קלה ברשת מגלה שאחרזי התמיכה באובמה נמצאים בירידה מתמדת מאז הבחירות.

      לפי גלופ עומדת היום התמיכה באובמה על 52% לעומת 41% מתנגדים (לעומת קרוב ל 70% תמיכה בסמוך לבחירתו).

      לפי רסמוסן עומדת היום התמיכה באובמה על 48% והמתנגדים על 51% (לעומת תמיכה של כ- 65% עם בחירתו).

      כך או כך, הרי שהתמיכה בו נמצאת בירידה מתמדת בקרב הציבור האמריקאי מאז בחירתו, וחוסר הצלחתו בקשר עם הרפורמה בתחום הבריאות כמו גם בתחום הכלכלי, כפי הנראה תמשיך לתת אותותיה.

      משאלות הלב של אלה החושבים כי לאובמה זמן בלתי מוגבל ללחוץ על ישראל בניסיון להוציא דווקא מכאן את הצלחותיו, הן בסך הכל משאלות לב. אנחנו צעצוע נוצץ אבל כל נשיא ארה''ב ילדותי מאבד בנו עניין די מהר.

      • בהנחה שאתה צודק והפופולריות בירידה (למרות ש52% במדינה עם 250

        אריק ג., 08/09/09 11:54

        מליון בעלי זכות בחירה אומר ש 126 מליון דווקא כן מעריכים ,וזה פי 25 מס''ך האלקאוראל הישראלי .סטטיסטיקה YOU KNOW..). אז מה ?
        וכשיהיו לאובאמה רק 40% תמיכה ,כפי שאתה צופה (''ירידה'' - כתבת) הוא ישנה את ייחסו לישראל ויהפוך לאוהב ציון ?אני צופה שההיפך מכך יקרה .
        יתרה מכך ,אם אובאמה ''נחוש בדעותיו נגד ישראל''(ואני איני שותף לסברה הזו) ,הרי אם יבין שאין לו סיכוי לקדנציה שניה ,הרי שיקשיח יותר - ככל שישראל תתקשח נגדו .
        אחרי הכל הוא הנשיא ולו זכות הווטו .

        • בהנחה שאני צודק...

          זה שיודע לקרוא, 08/09/09 13:34

          התיזה שהעליתי פשוטה מאוד. אובמה, כמו כל פוליטיקאי (תתפלא אבל בניגוד לדעת מיעוט מסויים בארץ שעדיין חושב שהוא המשיח), מעוניין לשמר כוח פוליטי, להיבחר שנית או לחזק את מחנהו (הדמוקרטים) לקראת הכרעות עתידיות.

          כל נשיא אמריקאי שראה לאורך זמן כי התעסקותו בנושאים מסויימים גורמת לירידת התמיכה בו, חדל מלעסוק בהם. כאשר התעסקות בנושאים מסויימים לא הביאה לעליה או ירידה בכוחו, גם אז לרוב נטש אותם ועבר לעסוק בנושאים שהביאו הצלחות שניתן לתמחר במחירים אלקטוראלים.

          התמימות של אובמה לפיה הוא יביא בתוך שנה שנתיים שלום למזרח התיכון וסוף לסכסוך העקוב מדם, נחמדה אך לא מציאותית לאור ניסיון העבר. כשהמציאות המזרח תיכונית תכה על פניו לאורך זמן, והצרות מבית יכבידו על תפקודו, תתחיל גם רוחו של אובמה לנשוב לכיוונים אחרים, שהאמריקאים רואים כחשובים יותר להם.
          למרות שלפעמים נדמה לנו בגלל מעורבות הממשל האמריקאי באזורנו כאילו העם האמריקאי עסוק כולו בגורל המזרח התיכון, צר לי לנפץ לך את האשליה. הציבור שם דואג יותר לכוח הקנייה שלו לקראת חג המולד.

          • אתה צודק בגלל שלא קראת מה שכתבתי-התמיכה באובמה זהה לתוצאות הבחירות....

            Ehad Haam-Zionist, 08/09/09 16:01

            אמת היא שאחרי הבחירות, ובמיוחד בחודשיים הראשונים אחרי השבעתו המריאה הפופולריות שלו לשחקים, הן בגין הבחירה ההיסטורית של נשיא שחור, ובעיקר בזכות ההערכה לאישיותו השקולה והכריזמטית.

            ואז כמו לכל ירח דבש יש לזה סוף:
            מכונת ההשמצות הרפובליקנית המוזנת בפיות שדרני רדיו קיצוניים העושים הרבה כסף מליבוי שנאה וגזענות נכנסה לפעולה-ומצד שני החורבות הכלכליות והחברתיות שהשאיר ממשל בושחייבו מאבק עיקש על תיקונם והשקעת כספים נרחבת שאינה נעשית במצב של העברת יציבות מדינתית משלטון לשלטון.
            אובמה גם איכזב קצת את תומכיו הלוהטים מאד שרצו את השינוי החברתי שעליו חמלמו מייד ובמלואו, בעוד אובמה מנסה לקדם שינוי מדורג תוך שליטה מהמרכז (שזאת הדרך להשגת רוב לעמדותיו בקונגרס).

            לגבי ישראל ושכנותיה: אובמה רואה (בצדק לדעתי) את האינטרס האסטרטגי של ארהב בבידוד הקיצונים בעולם(גם איסלמים וגם אחרים), ורואה בצדק שריפוי הסיכסוך הישראלי/פלשתינאי/ערבי הממאיר היא דרך נכונה לשמוט כלי תעמולתי אדיר המשמש לגיוס טרוריסטים ולהצדקת קיצוניות.

            לציבור האמריקאי ''נשבר'' מישראל והפלשתינאים-שניהם טיפשים בעיניהם המקדשים סיכסוך שבטי על פני פשרה...

            • הבנתי, אכלו לו שתו לו

              זה שיודע לקרוא, 08/09/09 17:26

              אני חוזר שוב אל הערתי לגבי היות הנשיא האמריקני הנוכחי ילדותי ועל כן יימאס לו בקרוב מהצעצוע החדש.

              לגבי ה''עובדות'' להן אתה טוען והניתוח הנשען עליהן לעניין המצב הפנימי בארה''ב, ראה כותרת תגובתי.

              לגבי הסכסוך האזורי, ממשל אובמה מורכב בחלקים נרחבים שלו מבעלי השפעה בממשלים דמוקרטים קודמים שהיו משוכנעים ועודם משוכנעים במנטרה המגוכחת שפתרון הסכסוך באזורנו הוא תרופת פלא כנגד עליית האסלאם הקיצוני. מדיניות הפיוס נכשלה מול גרמניה ואין סיבה שתצלח כאן. מאחר ואנחנו נמצאים בצד שהאינטרסים שלו הם אלו שיוקרבו לשם כך, ראוי שלפחות אנחנו ננסה לשמור עליהם.

    • עם הבחרו הראו סקרים על מעל 80% תמיכה של הציבור האמרקאי, ועכשיו,,,

      המראה, 08/09/09 12:29

      ועכשיו חוסיין אובמה מתדרדר במהירות לעבר ה- 40-42 אחוזי תמיכה בלבד, וזו רק ההתחלה, חוסיין אובמה היה בלוף ודמגוג שנבחר כי כל מועמד של הדמקראטים היה נבחר לאחר הדלגיטמציה שנעשה למקיין אחרי בוש, ובעיקר בשל המשבר הכלכלי החמור,, אבל מהר מאוד לאחר שקיעת הבלופים והטריקים , והשטיקים , הציבור האמרקאי רואה את האמת המרה, לא רק שחוסיין אובמה לא מקיים את הבטחותיו הדמגוגיות חסרות השחר, אלא שמימשלו גורם לנזקים קשים וחמורים בכל מה שהוא נוגע, ובנוסף לכך ממישלו של חוסיין מעמיד את ארה''ב, בסכנה ממש מול האיומים שהולכים מתגבשים מצד צפון קוריאה,! אירן,! וונצואלה,!
      ולכן ימיו של חוסיין אובמה בבית הלבן הולכים מתקצרים , וייתכן שלא יסיים גם את הקדנציה הראשונה שלו,!!

  • 7.

    שיעזוב עניין וזהו. לנו נמאס ממנו. זה הדדי (ל''ת)

    יוני, 08/09/09 08:27

  • 6.

    הנשיא האנטי ישראלי ביותר מאז אייזנהאור. (ל''ת)

    עברנו את פרעה, 08/09/09 08:22

  • 5.

    אובמה גילה את פרצופו האמיתי מהר מכפי שחשבתי-מתחילה טענתי שאינו נימנה (ל''ת)

    prague , 08/09/09 08:19

  • 4.

    אובמה יכול לקפוץ לנו! בעוד שנה הוא מפסיד בקונגרס ואולי גם (ל''ת)

    את החיים שלו! 4 שנים הוא לא יהיה נשיא., 08/09/09 07:45

  • 3.

    במזה''ת מי שממהר לא יגיע לשום מקום. ואגב כסף לחמאס- אם ביבי מעביר, למה

    רעמסס, 08/09/09 07:40

    לא אובאמה?

    • החמאס - בעיה ברורה וקיומית לישראל ,שיצרה אותו .

      אריק ג., 08/09/09 11:56

      שאלה לרוממותך : והיכן מודפסים לדעתך הדולרים שישראל מעבירה לחמאס ?

      • החמאס אינו איום קיומי על ישראל,אף פעם לא היה ואם יהיה יופל במלחמה. (ל''ת)

        אמיר ב. , 09/09/09 04:46

        • אזרח אמריקני רחוק מן העין והלב יקר: ''אינו'' ''ואם היה'' אינם שותפים למשפט

          אקסודוס , 09/09/09 08:07

          לוגי ,ואין לתחביר הזה אח ורע .
          אם אינו - אינו ,ואם ישנו - ישנו .
          אך תתנשא ממרחק 10000 מייל .

  • 2.

    פורד ירד בסקרים מהר יותר מכולם - לא רק ביל ואובמה

    קן המתקן, 08/09/09 07:32

    אני מניח שזה נחמד שאתה יכול לבנות סיפור - נשיאים שנוגעים בבריאות נופלים - אך אל תעוות את הנתונים.

    • תיקון לקן המתקן

      שמואל רוזנר, 08/09/09 11:02

      פורד מעולם לא נבחר לנשיאות, כך שלנתונים הקשורים אליו אין שום רלוונטיות. הוא היה נשיא מחליף אחרי הדחת ניקסון, והפסיד בבחירות 1976 שבהן התמודד מול קרטר.

  • 1.

    ההנחה כאילו יתמקד אובמה בזירה הפנים אמריקאית שגויה,

    אמיר ב. , 08/09/09 07:06

    אובמה ינסה ללכת בצורה אגרסיבית דווקא על מדיניות החוץ משתי סיבות עקריות.אחת: למרות הקשיים עדיין זה הכוון שקל בו יותר להשיג תוצאות מהירות, ולייצב את מעמדו המתדרדר בסקרים, שתיים:אם יכשל יוכל לתלות את האשמה בהילרי קלינטון שהיא האיום הגדול עליו בבחירות הבאות,האשמתה של קלינטון באי ההצלחה במדיניות החוץ תחליש אותה,ותצמצם את הביקורת עליו ואולי כך יוכל ליצב את התדרדרותו בסקרי דעת הקהל.בקיצור מדיניות החוץ היא הרע במיעוטו עבור אובמה.אנחנו צריכים להערך בהתאם.

    • אמיר-למרות שאתה חי בארהב אינך מבין את גישתו החברתית והמדינית של אובמה!

      Ehad Haam-Zionist, 08/09/09 08:05

      ברור שבעיות הפנים הן החשובות ביותר-ונשיא עם 53% תמיכה בציבור הוא מצב טוב לעומת נשיאים אחרים.

      ייצוב הכלכלה מהצניחה החופשית שירש מבוש כבר החל להראות את אותותיו, ואין כמו הבורסה שעלתה ב50% בחצי השנה האחרונה ללמד על כך.

      השגת ביטוח בריאות לכל-ובקרה על השתוללות חברות ביטוח הבריאות הקיימות היא מטרה חברתית וכלכלית שאובמה נחוש להשיגה, וההערכה היא שבחודש/חודשיים הקרובים הצעת החוק החשוב תסוכם(ותיחתם לפני סוף השנה הנוכחית).
      בצד שני האיטרס האמריקאי האסטרטגי הוא להביא לבידוד הקיצוניים בעולם האיסלמי, והדרך שאובמה נוקט בחוכמ רבה היא על ידי ריפוי הפצע המוגלתי הכואב של הסיכסוך הישראלי/פלשתינאי/ערבי

      • אתה שכן גר בארה''ב ,מאמין לפרופוגנדה של אובמה ובטח גם בסנטה קלאוס. (ל''ת)

        אמיר ב. , 09/09/09 04:41