• 85.

    הבתים בתמונה הם לא אמיתיים ---זה משחק קוביות ''לגו'' (ל''ת)

    מבני סרק המיועדים לפרוק .!, 11/09/09 11:58

  • 84.

    מה לא יאמרו הארופיים כדי לרצות את הערבים שמשתלטים עליה (ל''ת)

    חביבי, 06/09/09 07:17

  • 83.

    לאירופה יש שותף חדש במלחמה סודית נגד יהודים בשם חוסיין (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 05/09/09 22:01

  • 82.

    והאשמים הם: השוויצרים, האיחוד האירופי, המוסלמים...

    עוד מתנחל פרנואיד, 05/09/09 17:33

    הרוסים והפולנים, אובמה, העולם כולו....

  • 81.

    הדרך לגהנום רצופה כוונות טובות

    שר החוץ הצרפתי מציע, 05/09/09 16:20

    שר החוץ הצרפתי, ברנאר קושנר, ציין כי האיחוד האירופי מפעיל לחץ על מדינות ערב לכונן קשרים דיפלומטיים עם ישראל. בין היתר הציע קושנר כי מדינות ערב יחתמו על הסכמי סחר חופשי עם ישראל ויתירו למטוסים ישראלים לעבור מעל שטחיהן.

  • 80.

    דווקא הפצצות באפגניסטן והרג של אזרחים ''תורמים לשלום העולמי'' זה מה יש (ל''ת)

    פאנייקה , 05/09/09 16:02

    • מעניין למה שתקת כשמאות אזרחים פלסתינים נהרגו ב''עופרת יצוקה'' (ל''ת)

      ההוא ששואל, 05/09/09 17:38

      • להוא ששואל ומעניין למה אתה שתשקת ב-8 שנות הטירור על היהודים חפים מפשע (ל''ת)

        מה שלא רואים מכאן רואים משם נא לא לצנזר, 05/09/09 18:24

    • בקשר לאפגניסטן.

      רוני, 05/09/09 18:25

      הצבא האמריקאי החליט להמנע מהפפצות מהאוויר על מנת למנוע הרג של חפים מפשע. ההחלטה הזאת היא אחת הגורמים העיקריים שכל כך הרבה אמריקאים נהרגים עכשיו שמה.

  • 79.

    אירופה, תכניסו לכם טוב לראש, ישראל איננה מעוניינת בשלום, רק באדמה.

    EXTRA-שמאל , 05/09/09 15:17

    הפתרון בידכם, חרם כלכלי ובטחוני מוחלט על ישראל היא השפה היחידה שמבינים כאן.

    • פעם אחת ולתמיד תהיה גבר ותודה שאתה ערבי שונא ישראל (ל''ת)

      RAMI, 05/09/09 17:24

  • 78.

    על האיטלקים להחזיר את כלי המקדש שגנבו. לא יתכן שלום בר

    סתם אחד, 05/09/09 12:52

    קיימה בלא תיקון העוול הנורא!

    • ואתה צריך להחזיר את הבית שלך לצאצאי הכנענים (הפלסתינים) (ל''ת)

      עוד מתנחל פרנואיד, 05/09/09 17:36

      • וואוו, איך שבכוח אתם מנסים לשייך את עצמכם למשהוא. אבל

        רונית, 05/09/09 19:24

        האמת , אתם ממש לא מכאן,

  • 77.

    איפה יש אתר

    גיל נס ציונה, 05/09/09 12:01

    שאפשר לברר במקום אחד על מה קורה עכשיו

  • 76.

    עשרות אזרחים נהרגו באפגניסטן מהפגזה של האמריקאים-מדוע העולם שותק?????? (ל''ת)

    prague , 05/09/09 11:41

    • זה לא אנחנו עשינו את זה, זה אתם !! (ל''ת)

      ג'ורג', 05/09/09 18:25

  • 75.

    ביבי-תמשיך להתעקש ולבנות-כל האיחוד מחכים לגזור קופונים על משקיעים

    prague , 05/09/09 11:38

    שיביאו לבנות בתים, מפעלים, בתי מלון ושותפויות בעסקים עם אבו מאזן ושותפין. הכל כסף.......

  • 74.

    סןלאנה אינו מתאפק-מחכה לגזור את הקופון (מיליוני $$$)מאבו מאזן......... (ל''ת)

    prague , 05/09/09 11:35

  • 73.

    זה בסדר אף פעם לא היה סיכויי לשלום כי הערבים פשוט לא מעוניינים (ל''ת)

    יובל ארהב, 05/09/09 11:19

  • 72.

    חטיפת חייל ואי החזרתו פוגעו בשלום. תשתקו!!!!

    אני, 05/09/09 11:15

    חטיפת חייל ואי החזרתו פוגעו בשלום. תשתקו!!!!

    • לא רוצים לשתוק מה תעשה לנו?! (ל''ת)

      חוויאר סולנה וברק אובמה, 05/09/09 17:45

  • 71.

    להקפיא את הבנייה ?...רק האסקימוסים יכולים..... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 05/09/09 11:11

  • 70.

    תגידו לאירופה שהאסלאם פוגע בסיכוי של אירופה להישאר נוצרית (ל''ת)

    אמיר, 05/09/09 11:07

  • 69.

    ביבי , אל תקבל החלטות שבאופן וודאי יגרמו לך לזגזג.

    אייל , חולון, 05/09/09 11:03

    או שבונים , או שמקפיאים.

    ברגע שהחלטת לשחק בגם וגם , אתה תצא קירח מכאן ומכאן -

    תחטוף מהקהילה הבינ''ל על שבנית ותחטוף מחברי סיעתך וממשלתך הימניים על שהקפאת.

    אבל אם כבר החלטת לבנות ולהקפיא מאוחר יותר , לפחות תעמוד בהחלטה (הגרועה) שקיבלת ,אם תזגזג עכשיו תתיפס כחלש , גם מבפנים וגם כלפי חוץ.

    ההחלטה שלך היא גרועה , אבל מומלץ לך לעמוד חאחוריה מבלי למצמץ.
    שלפחות יישאר הרושם שהיא החלטה שקולה של מנהיג חזק שמשוכנע שהיא הטובה ביותר.

    ובקשר לעניין האידאולוגי ?

    תשמע , באופן עקרוני , אני נגד בנייה ביו''ש , אבל מודע לכך שהיא לא הבעייה שלנו כיום מול הפלסטינים , מפני שהפלסטינים בעידן איראן/חמאס , רואים גם את ת''א וגם את הרצליה כהתנחלויות.
    כך שאני אדיש כיום למתרחש בשטחים.

  • 68.

    אני מציע לעומדים בראש האיחוד האירופי לפתור ראשית ....

    יחיאל כ''ץ, 05/09/09 10:59

    את בעיותיהם מבית.
    את הצרפתים הייתי שולח לרבעים בהם חיים המוסלמים בערים הגדולות ולפתור את הבעיות שיוצרים המוסלמים שם ,בעיקר בפריס ובמרסיי. להתמודד עם הסממנים האיסלמיים שהם מבקשים לאכוף בניגוד לחוקתה הצרפתית.

    את הבריטים הייתי שולח לערים הקטנות ( עליהן לא קוראים בעיתונות במרכז בריטניה) שם לילה לילה מתעמתים צעירים מוסלמים עם צעירים נוצרים בתחרות מי ישבור יותר לשני את העצמות.
    את התעמולה האיסלמית ''לשחרור'' אירופה מנוצרים הבוקעת ממסגדי בריטניה בפי המואזינים.

    את הדנים שנפשם נקעה מהעובדה שהיתירו ל כ 200000 מוסלמים ובתוכם קבוצה גדולה של פלסטינאים לנהל את חיי התרבות שלהם.

    את ההולנדים ''יפיי הנפש'' שכאשר מי מישהו קם ומציג את ''התרבות המוסלמית'' במערומיה (ראו הסרט פיטנה) הוא חי בפחד פן ירצחו אותו.

    את השבדים והנורווגים ששיעור ההתאבדות בקרב בני הנוער אצלם הוא הגדול בעולם משום חוסר התכלית והאתגר של בני הנוער שמרוב עודף זמן מתאבדים .

  • 67.

    תקדים קפריסין

    משה מ,,,, 05/09/09 10:56

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הדרומי של האי והטורקים לצדו הצפוני של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית . למגיבים: אכן נכון שזה כמעט בלתי אפשרי

    • כבר עשו את זה

      רוני, 05/09/09 18:21

      ב48 העברנו את רובם לירדן (הגדה המערבית) בניגוד לרצונם. אי אפשר לעשות את זה פעם שנייה. זה לא יתקבל על ידי אף אחד, ואם אנחנו ננסה לעשות את זה בעצנו, יכול להיות שנמצא את עצמנו באותו מצב שסרביה הייתה בו בשנות ה90 - משמע, מוקצים ומנודים.

  • 66.

    לכל החוכמולוגים כאן: איפה ליברמן שלכם? 15 מנדטים זרקתם לפח! (ל''ת)

    אז תשבו בשקט ותנו לחכמים מכם לעבוד. ברק הוא המלך!, 05/09/09 10:44

  • 65.

    איחוד אירופאי??????פעם בכלל צידדתם בנו????????????? (ל''ת)

    מוטרד צפוני, 05/09/09 10:43

  • 64.

    בגידתו של הביבי בבוחריו נעשתה במהירות שיא לעומת קודמיו,בגין

    דרור הנאור מרמת גן, 05/09/09 10:41

    ושרון.
    לשרים ולח''כים מהימין,שהציונות ולא השררה היא עדיין הערך החשוב ביותר,
    לא נותר הרבה זמן לפעול, להפלת הביבי ולארגון התנגדות פומבית ונחרצת.
    האופורטוניסטים הליכודניקים, וממפלגות הימין האחרות יפתחו,בעזרת התיקשורת השמאלנית,
    מסע של שטיפת מוח אינטנסיבית לציבור הלאומי והציוני התמים,וינסו להרדים אותו
    נוכח הסכנה הברורה והמוחשית של דרך הכניעה המוחלטת לחוסיין אובמה ולטרור
    הפלשתינאי שמוביל רה''מ.
    זיכרו מה קרה טרם הגירוש מחבל עזה. האופורטוניסטים נשארו דבוקים לכסא בטענה ששום צעד מעשי לא נעשה עדיין והכל רק דיבורים. בסופו של דבר,כולנו יודעים, האופורטוניסטים
    איפשרו את הגירוש הנפשע.
    וכמובן,שראשי מועצת יש''ע, שחלקם בגירוש בחבל עזה אף הוא גדול ביותר, נדרשים להתחיל לפעול בנחישות נגד הביבי, ולא לחכות שיהייה מאוחר מדי.
    חוסיין צ'מברלין אובמה מגייס את כל העולם להכות ביהודים, ואם היהודים לא יתעשתו, הם ישלמו את המחיר הדמים המלא.

  • 63.

    ההתנחלות מקרבת אותנו לשלום יותר מאשר ויתורים

    השני מהאמצע, 05/09/09 10:29

    כי רק לחץ על הפלשתינאים יגרום להם להבין שהם צריכים שלום.
    המשוואה היא או שלום או לחדול, גם בשביל הפלשתינאים.

  • 62.

    אבל כל ההתנחליות אינן חוקיות.

    המשת... מהמקפצה במכנסיים., 05/09/09 10:23

    הן המכשול היחידי לשלום ,ובחייאת חוסיין ופרנקו תחזיקו אותי חזק שאני לא אבנה,וכאילו כאילו , ליכוד תראו מה קורה כשאני רוצה כאילו לבנות.
    על החתום ביבי.

  • 61.

    האירופים מנסים ללחוץ על ישראל מטעמים כלכליים שלהם..

    אירופאי, 05/09/09 10:13

    וכדי להיות ביחסים טובים עם מדינות ערב שקונים את תוצרתם וכך להחזיק רמת חיים גבוהה...בלי הנפט של הערבים אף אחד לא היה מסתכל לכיוון שלהם.

  • 60.

    שהכלבים ימשיכו לנבוח! מה יותר גרוע מ אוסלו ופינוי הרצועה? (ל''ת)

    ABRAHAM ושלום עכשיו להלשין!, 05/09/09 09:56

  • 59.

    עוברים לבנית איגלואים. מתאים למוח האירופי הקפוא. (ל''ת)

    אסקימו לימון, 05/09/09 09:45

  • 58.

    מרחב המחייה המותר/אסור של היהודים זה הרגל אירופאי מימים ימימה

    עמית, 05/09/09 08:53

    האירופאים בכלל לא מודעים לכך שיש כבר ליהודים מדינה משלהם ועדיין הם סבורים שהננו מדינת חסות שלהם, שרק אם ירצו יוכלו לטפל במטרד היהודי או אם ירצו בטובם יוכלו לנצל אותו לצרכיהם. הגיע הזמן שמדינות כמו שוודיה או נורווגיה יבינו שהאכזריות המפלצתית שלהם לבעלי חיים ימיים ותמיכתם בנאצים יביאו את מצבם מול הטרור האיסלמי לשפל המדרגה.....

  • 57.

    הבנייה בשומרון עושה לי טוב על הבוקר,לא צריך שלום. (ל''ת)

    הכי חשוב, 05/09/09 08:50

  • 56.

    צינקה טרה

    ניר, 05/09/09 08:49

    שר החוץ האיטלקי מרשה לעצמו לבקר אותנו ,אבל הם עם של גנבים ותכמנים .
    ממתי גובים במסעדה כסף על עריכת שולחן ועוד 2 יורו לסועד?
    זה בסדר ?!!!
    העיקר מפריעה לך שאנחנו בונים בהיתנחלויות ?
    מה זה בעצם סידור שולחן ?
    ולמה על כוס אספרסו גובים 4 יורו בפורטופינו?
    תתעסק בגנבים שלכם ולא בגניבת כמה דונמים מערבים שלא יודעים מה זה אספרסו..

  • 55.

    למה בניה זאת פגיעה בשלום ?....

    cyrano, 05/09/09 08:41

    האירופאים ( צרפתים, אנגלים, בנלוקסים וכד' ) מאפשרים בניה חוקית לכל דכפין על אדמתםץץ זה כולל מיליונים רבים של ערבים..
    אם ככה, מה קשר בין בניה לשלום ?...
    ונניח שיוחלט בסופו של דבר ש''השטח הכבוש'' שייך לערבים, דבר שמעטים מאוד חושבים שזה נכון..
    ואז יהיו ''ההתנחלויות'' חלק מהמדינה הערבית שתקום.. כמו איזה מיליון וחצי ערבים שגרים בתוכינו.. בישראל הלגיטימית, בתוככי הקו הירוק, שבינתיים, האירופים והאמריקאים מאשרים את קיומה...
    למה הם לא טוענים באותה מידה של להיטות שבניה ערבית בישראל הלגיטימית מהווה מכשול לשלום ?..
    התשובה פשוטה: כי כל העולם הנוצרי ובעיקר חוסין אובמה המוסלמי חוטאים בפשע משותף :
    אנטישמיות מסריחה

  • 54.

    רק גירוש כל הערבים ושמאלנים יביא שלום! (ל''ת)

    שקוף לגמרי! היום הזה עוד יגיע!, 05/09/09 08:31

  • 53.

    הטעות של ביבי היא ההסכמה להקפיא את הבניה ביישובים היהודיים

    ש, 05/09/09 08:30

    אם כבר הוא היה חייב להתנות את זה בהקפאת בנייה ערבית מקבילה, כמו שהוא היה צריך לעשות מצור כולל על יו''ש עד שהטרור שם יודבר.
    בדיוק כפי שמחייב החוק הבינ''ל.

    לא ייתכן שנדון על וויתורים ישראליים חד צדדיים עם פושעי מלחמה נאציים, שממשיכים לבצע פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות על בסיס יומי ומצהירים שמטרתם היא השמדתנו, כאילו הם בני אדם נורמטיביים שווי ערך לנו.

  • 52.

    המשתמטים החב''דניקים,הש''סניקים,הברסלבים והחרדים הפכו להיות ימנים

    רק שתדעו מי אלה מחשקי השלום מהימין הקיצוני, 05/09/09 08:26

    קיצונים שתקועים לנו ולנתניהו כמו עצם בגרון.

  • 51.

    קיראו את תגובה 34 ותבינו מי מסלף ומשקר אותנו (ל''ת)

    השקשורת השמאלנית, 05/09/09 08:19

  • 50.

    השמאל הישראלי מזיק למדינת ישראל יותר מכל אוייב

    אילנית לוי, 05/09/09 08:18

    השמאלנים הישראלים מזיקים למדינת ישראל ולנו יותר מכל אוייב בעולם הם מלשינים עלינו לעולם הם מסיתים את העולם נגדנו הם מקבלים מימון של מליוני דולרים מארגוני שמאל פרו ערבים שונאי ישראל באירופה ובכסף זה פועלים נגד מדינת ישראל בקיצור השמאל הוא האוייב מספר אחת של מדינת ישראל

  • 49.

    עם ישראל ברובו תומך בנתניהו והחלטתו חוץ מהשמאלנים

    נאש דידן, 05/09/09 08:14

    רוב העם הישראלי היהודי תומך בביבי נתנייהו והחלטתו לבנות ולהיבנות פה חוץ מקומץ שמאלנים הפועלים ומדברים כל הזמן נגד ובכך מחלישים אותנו מול העולם

  • 48.

    קודם שיטפלו באיראן ,ובפצמרים, ,,,, ואז נשמע,,,,,,,,, (ל''ת)

    שושו, 05/09/09 08:14

  • 47.

    ביבי מסבך

    שרון, 05/09/09 08:01

    כדי לרצות את חוטבלי ביבי מסבך את מדינת ישראל כלה

  • 46.

    העיקר שביבי הצליח לאחד את העולם נגד ההתנחלויות (ל''ת)

    כל הכבוד!, 05/09/09 07:56

  • 45.

    איזה יופי! עברייני ההתנחלויות הם בכלל מתקני עולם..:) תחליפו עולם! (ל''ת)

    הצחקתם אותי, 05/09/09 07:53

  • 44.

    קרא כאן את הגדרת השלום שהוא החלום של מנהיגי הפלשתינים.

    אחד העם, 05/09/09 07:49

    חזונם לשלום = הוא השלום בין הזאב לכבש כאשר הכבש בבטן של הזאב !

    ואז יש יחסים ראויים ושקט ושלווה מוסלמים.

    במובן זה אין כל הבדל בין אבו מאזן ומרעיו ובין החמאס ושאר ההוזים.

  • 43.

    לדרוש מהאיחוד האירופאי לפרק את שוויץ, הרי קדאפי אמר את זה

    ש, 05/09/09 07:48

    מה, לא כל דרישה ערבית הזויה צריך להפוך ללגיטימית ?
    וואלה ?

  • 42.

    מה שמונע שלום הירצונם במדינה פלשתינית חמושה.....ןאי הכרתם בישראל

    ישראלי אחד העם, 05/09/09 07:45

    כמדיגת העם היהודי.

    לבד מזה הם ימכרו כל שקר וכזב !

  • 41.

    ;;;;;;;;ביבי ענק ;;;;;;;;; (ל''ת)

    גולי, 05/09/09 07:27

    • ותודה לפודל של ביבי המזיע תמיד,,,,,,, (ל''ת)

      שריקי, 05/09/09 08:16

  • 40.

    ביבי יקפיא את הבנייה ויבנה רק עם בלוקים קפואים מה לא ברור (ל''ת)

    בנאי קפוא, 05/09/09 06:52

  • 39.

    אירופה מכרה את צ'כיה לנאצים ורוצה למכור את ישראל לערבים. (ל''ת)

    המטיף, 05/09/09 06:32

    • אירופה אשמה, אמריקה אשמה, תחרים אותם ולך לגור בחלל (ל''ת)

      עוד סהרורי, 05/09/09 07:49

  • 38.

    רצח חפים מפשע באפגניסטן פוגע יותר בסיכויי השלום- דפ''רים. (ל''ת)

    רעמסס, 05/09/09 06:31

    • יאללה, ספר לאירופאים את כל משנתך, נראה מה יצא לך מזה. (ל''ת)

      עוד ימני גאון, 05/09/09 07:50

  • 37.

    מצטער, אבל אנחנו לא צריכים להיות שם

    יעקב מאתר מגיבים, 05/09/09 05:16

    נעשתה שגיאה לפני 30 שנה, ועכשיו זו הזדמנות טובה לתקן אותה

    • אם כבר לפני ארבעים שנה (ל''ת)

      דניאל, 05/09/09 06:04

    • מצטער, הפולש הערבי לא צריך להיות שם

      ש, 05/09/09 06:16

      נעשתה שגיאה לפני 30 שנה, ועכשיו זו הזדמנות טובה לתקן אותה - כפי שמחייב החוק הבינ''ל

    • אתה גם בישרפלסטין בקו הירוק לא צריך להיות (ל''ת)

      Avi Ecuador, 05/09/09 06:16

    • טוב שאתא לא ראש הממשלה.

      זקן בעל ניסיון, 05/09/09 10:53

      במידה ולא מוצא חן בענך הדרך פתחה לך לאובמה!!!!

  • 36.

    מצויין, לא לתת לפולש הערבי לבנות אפילו אוהל

    ש, 05/09/09 05:00

    הרי כל נוכחות ערבית בא''י מנוגדת לחוק הבינ''ל.

  • 35.

    גם אני מתנגד לבנייה (ל''ת)

    משה, 05/09/09 04:54

  • 34.

    אף אחד לא הביע זעם

    גר בארה''ב, 05/09/09 04:33

    לא ברור לי על מה מסתמכת כותרת הכתבה. אף אחד בארה''ב לא הביע זעם. הנושא שולי וכמעט לא מוזכר בכלל. כאשר מזכירים אותו אומרים שיש להבין את הקשיים שיש לנתניהו בקואליציה שלו מימין.
    תפסיקו להפחיד את הציבור בישראל עם ''הבעות הזעם'' של ארה''ב.

    • זה מה שנקרא שטיםת מוח של התישקורת השמאלנית. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 05/09/09 11:30

  • 33.

    לחדול מייד מלשחק עם האמריקאים

    הדואג מאתר מגיבים, 05/09/09 03:54

    לפני שהברז יסגר

    • קשקוש

      גר בארה''ב, 05/09/09 04:37

      לא יסגרו שום ברז. הכסף שהם נותנים מוצא כולו בשוק האמריקני. הראשונים להפגע מסגירת הברז אלו האמריקנים. אז אל תקשקש ואל תדבר על דברים שאין לך מושג בהם.

      • בדמוקרטיה לכל טמבל וחסר ידע יש את זכות הדיבור.... (ל''ת)

        דרור מרמת גן, 05/09/09 11:29

      • איזה פחד !!!

        ג'ורג' מ טקסס, 05/09/09 18:16

        ישראלים יקרים, בבקשה אל תפסיקו לשלוח כסף לארצות הברית. אם נסגור לכם את הברז הכלכלה שלנו תקרוס !!
        מה נעשה בלי חומוס אחלה ???

    • לך לעבוד ואל תהיה תלוי בברז (ל''ת)

      אינסטלטור, 05/09/09 09:35

      • המשק הישראלי תלוי בכספים האמריקאים

        רוני, 05/09/09 18:18

        אם האמרקאים לא יתנו לנו כסף יהיה קשה מאוד למצוא פה עבודה.

  • 32.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 05/09/09 03:34

    לטעון שבנייה פוגעת בסיכוי לשלום הוא שקר.
    להתעלם מגידול טבעי המצריך בנייה הוא הונאה.
    להתעלם מזכויות העם היהודי לבנות על אדמתו היא אכזריות.
    המדינות האלו התומכות בהפסקת בנייה בחרו בשקר בהונאה ובאכזריות על פני הדברות גלויה עם ישראל.
    המדינות האלו לא תזכנה לראות בהגשמת תוכניתם הזדונית.
    הנזק התודעתי שהן עושות לתהליך בכללותו גדול.
    לא נורא נתגבר ונבנה !!!
    -אין עוד מלבדו.

  • 31.

    בנייה או פוליטיקה?

    דניאל, 05/09/09 03:21

    למה קדחת הבנייה הזו שתוקפת את הפוליטיקאים שלנו כל אימת שמדובר באיום להקפאת ההתנחלויות אינה מורגשת כלל כאשר מדובר בדיור בגבולות הקו הירוק? מדוע אין תקציבים זמינים לבנייה לזוגות צעירים, חסרי דיור וכדומה? האם לא ניתןלהשיג מימון לבנייה שאינה פוליטית?

  • 30.

    אלעק פוגע בשלום על איזה שלום בכלל אתם מדברים

    פופאי אנשים הזויים, 05/09/09 02:59

    כל הערבים טרוריסטים
    איתם לא יהיה שלום לעולם
    ככל שתכניסו לערבים אשליות לראש תחטפו רק טרור

    • כל הערבים טרוריסטים ?

      רוני, 05/09/09 04:12

      גם האמהות ? גם הילדים הקטנים ?

      כל פעילות התנגדות לכיבוש צבאי היא טרור ?

      • התנגדות צבאית תוך ניצול מוסריות היא טרור

        מישו, 05/09/09 04:25

        צה''ל הוא הצבא המוסרי בעולם. זה ברור לגמרי שה''התנגדות'' הפלסטינית מנצלת את המוסריות שלנו, כדי לפגוע בנו.

        • בחורצ'יק, תפסיק לאכול את הלוקשים שמוכרים לך תעמולנים.

          רוני, 05/09/09 18:15

          צה''ל הוא לא הצבא המוסרי בעולם. הוא אמנם לא הצבא הכי לא מוסרי בעולם, אבל כיבוש אוכלוסיה אזרחית לא יכולה להשאיר אף צבא מוסרי. זה כמעט חוק.
          עד כמה מוסרי יכול להיות הצבא כשהחברה שהוא מגן עליה איבדה ממזמן אמות מידה מוסריות בסיסיות. ''כל הערבים מחבלים'' אנחנו אומרים ואחר כך הולכים לשטחים או שולחים את ילדיהם לשטחים. כולם טרוריסטים אנחנו משוכנעים. הנשים ? הם מגדלות טרוריסטים ונותנות להם מכסה, זה לא נורא כשהורגים אותן. הילדים ? הם יגדלו להיות טרוריסטים, אז זה לא נורא שמורידים איזה ילד בן 12 בטעות. הגברים ? הם בטח מתכננים משהו מתחת לשפם הערבי הזה
          שלהם, כשהורגים אותם לא צריך אפילו להתנצל.
          ומה קורה לחיילנו אם הם הורגים איזו ילדה בת 14 ? 21 ימי מחבוש והורדת דרגה. אם מתנחל הורג ילדה, הוא מקבל עבודות שרות.

          זאת לא גזענות, נכון. 60 שנה אנחנו חיים תחת איומים מצד הערבים . לפעמים האיום הוא תוצאה של התגרויות שלנו ולפעמים לא. אבל יש איום.
          אבל מה כל כך מוסרי בזה ? מה מוסרי בצבא שמפיל פצצות על חבל ארץ סגור ומנותק שצפיפות האוכלוסין שלו גבוהה יותר מהצפיפות במנהטן ?
          זה מוסר או קהות חושים ?

      • כן, גם האמהות שמחנכות את ילדיהן להיות שהידים הן טרוריסטיות מזוהמות (ל''ת)

        ש, 05/09/09 05:30

      • סליחה ...איזה התנגדות..גם לך שטפו את המוח..ונכון אתה צודק...

        מתנגד להתנגדות, 05/09/09 09:44

        כולם טרוריסטים ..גם האימאות וגם הילדים...החמס אומר שילדים יהודים גם צריך להרוג כי הם יהיו חיילים כשיגדלו..וגם אותך..

        • I rest my case. (ל''ת)

          רוני, 05/09/09 17:46

      • כול מוסלמי. (ל''ת)

        זקן בעל ניסיון, 05/09/09 10:56

  • 29.

    מעלה מ 12 מליון מוסלמים ''מדברים'' מגרונם של שרי החוץ האירופיים.

    יחיאל כ''ץ, 05/09/09 02:56

    על מה יש אם כן להתפלא.חשבון פשוט (גם אם לא מדוייק ) כ-7 מליון בצרפת. כ-3.5 מליון בבריטניה , כ-2 מליון בארצות בנלוקס וגרמניה כ- מליון בארצות סקנדינביה.
    ולא נספרו מספר המוסלמים בחצי האי האיברי(ספרד ופוטוגל) בארצות מרכז אירופה, ביוגוסלביה של פעם (היום סרביה, קרואטיה,מונטנגרו בוסניה הרצגובינה) אלבניה , כדאי להזכיר את יון .הרשימה לא מלאה.

  • 28.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 05/09/09 02:30

    למתנגדים באיחוד האירופי ולאבו מאזן בקשתכם נדחתה הנימוקים אינם משכנעים ופוגעים במרקם החיים-ובחרת בחיים ואין חיים אלא תורה.
    אשר להתבטאות החריפה של שר החוץ הבריטי בדבר חוקיות ההתנחלויות תגובתי: ''תתעסק בחוקים במדינתך לא מינינו אותך למשרת שר המשפטים בישראל. ההתנחלויות חוקיות לחלוטין ואנו נוסיף ונבנה אותם לפי צורכי הגידול הטבעי המתבקש הם לא מהוות מכשול לשלום ההיפך הן השלום בהתגלמותו!!!''
    -אין עוד מלבדו
    פשוט ברור צלול ומובן.

  • 27.

    מה רצון הגויים לגבי העם היהודי אנחנו יודעים

    השני מנאמצע, 05/09/09 02:05

    ולכן נעשה את מה שטוב לנו ןלא מה שנוח להם

  • 26.

    Build build build build until there is

    Erez, 05/09/09 01:53

    no land left for the Palastinians

  • 25.

    והאירנים שבונים פצצה ומצהירים על כוונתם לפגוע בישראל הם מדבריפ? (ל''ת)

    אירופים אנטישמים, 05/09/09 01:49

  • 24.

    זה לא עניינה של אירופה, קורסיקה, בסקים וסקוטלנד תחילה (ל''ת)

    שפיץ, ראשון, 05/09/09 01:19

  • 23.

    כמו שגוש קטיף פגע בשלום???

    יגאל, 05/09/09 01:07

    לבנות לבנות לבנות!
    פינינו את גוש קטיף בשביל מה?
    זה רק הזיק

  • 22.

    כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ. רק ביבי חזק יציל אותנו (ל''ת)

    כך העם רוצה. וששהשמאל הקיצוני והמיעו הזניח ישתוק, 05/09/09 00:39

  • 21.

    אוסלו היתה תיבת הפנדורה, שפתיחתה, החזירה אותנו אל שנות ה-30.

    לומד מהיסטוריה, 05/09/09 00:23

    כעת לא נותר לנו אלא להלחם על עצם קיומנו.

    • אוסלו היה תהליך טבעי שנוצר בגלל מרד עממי גדול.

      רוני, 05/09/09 04:16

      ישראל לא יכלה להתכסות לנצח בשכבות הרבות של הסכסוך הישראלי ערבי. מצרים, סוריה וירדן נותרו מחוץ לתמונה וזה רק טבעי שהסכסוך יחזור לשורשים האמיתיים שלו - המאבק בין היהודים והערבים הפלסטינים.

      אוסלו נכשל גם בגללנו.
      מספר המתנחלים שעברו לגדה המערבית ועזה בתקופת אוסלו הגיע למאות אלפים. בתקופת אוסלו רק המשכנו לבנות דרכי גישה ולדכא את האוכלוסיה הפלסטינית בדרכים עוקפות.
      אין פלא שיצר המאבק שלהם לא נרגע.

      • אוסלו נוצר בגלל ישראלים בוגדים-פושעי אוסלו. (ל''ת)

        יותר פשוט, 05/09/09 08:52

      • נכון אתה צודק...כי לפני כל הבניה ולפני אוסלו חיינו יחד בשקט ושלווה

        נכון מאוד, 05/09/09 09:51

        עם הערבים ...היינו כמו אחים..לעזאזל עם כל הבניה הזאת שהרסה את האידיליה ...

      • צריך לסיים את הכיבוש.......!!

        מני ממודיעין, 05/09/09 10:24

        צריך לסיים את הכיבוש ערבי איסלאמי בארץ ישראל ואז ורק אז ייגמרו הבעיות אצלנו במדינה

      • שיכתוב היסטוריה וכזבים לא ישנו העובדות

        כבשה משיבה, 05/09/09 10:42

        בסוף 1991 ''אינטיפדת האבנים'' שלה אותה קורא ''מרד עממי'' כבר הסתיימה. ''ממשלת השלום'' שזה עתה קמה, החליטה כי זה הזמן להעניק לכנופית ערפאת בטוניס את ההנשמה המלאכותית שיצילה באמצעות מו''מ באוסלו. זאת בניגוד לממשלת שמיר וכל ממשלה קודמת שפעלו לחיסול ערפאת. וכך, ב-1992 הוציאה ממשלת רבין את אויבי ישראל מתוך פח האשפה, ניקתה ויפתה אותם ובעזרת קמפיין תקשורתי כמו גם בעזרת קולות של סוחר סמים וקלנתריסט אחד, העבירה את אוסלו בכנסת ישראל. זה אולי לא נוח להזכר, אבל לולא הבגידה של ממשלת השלום בראשות רבין, היינו היום שנים לאחר סיום מוצלח של מו''מ לשלום עם אגודות הכפרים. השמאל הרחיק את השלום והביא עמו את האינטיפאדה השנייה, שערעור מעמדה הבינלאומי של ישראל הוא רק פועל יוצא שלה.

        • שלום עם אגודות הכפרים ?

          רוני, 05/09/09 17:57

          זה משנה עם רבין היה מנהל משא ומתן עם אש''ף או עם אגודת הכפרים ?

          כל הועדות המקומיות שהקים בגין היו אימפוטנטיות ועמדו מושפלות מול השבאב הפת''חי. לא הייתה שום אפשרות למשא ומתן בין ישראלים ופלסטינים בלי לפנות למוקדי הכוח בחברה שלהם. מוקדי הכוח שלהם היו מגובים על ידי פתח או היו עושי דבריהם. מהלך ישראלי שהיה מתעלם מפת''ח היה נדון לכישלון מראש.

  • 20.

    נתניהו אוהבים אותך ככה וככה כולם נגדנו אז שיהיו נגדנו עים בניה חדשה (ל''ת)

    ציפי, 05/09/09 00:14

  • 19.

    למה ליהודים אסור לחיות בא''י?

    סטאס, חיפה, 05/09/09 00:11

    למה לוותר לערבים כאשר הם דורשים להשמיד את מדינת ישראל (זן הדרישה ליישב בישראל מליוני ערבים הקרויה זכות השיבה), אין לוותר, כל צעד ושעל צריך להיות למען חיזוקה של ישראל אל מול אויב מר השואף להשמידנו.
    שתי המלחמות האחרונות הם תזכורת מרה ולא תוצאה של סרבנות שלום ישראלית.
    מה משמעותם של גבולות אם הם דורשים לשלוט בשתי המדינות?
    הם גירשו יהודים מארצותיהם, פתחו במלחמות נגדנו ועלינו הם מלינים?

    • ברגע שתבין שישראל היא מדינה ''כובשת'' ו-''מגרשת'' תיהיה לך זכות לדרוש (ל''ת)

      מדינה משלך. ישראל משכתבת את ההסטוריה אבל לא יעזור, 05/09/09 10:45

      • אנחנו לא כובשים בארץ שלנו. היא שלנו. לך אין זכות להיות כאן

        רונית, 05/09/09 18:55

        בין אם אתה ערבי או לא.

  • 18.

    גם ככה אירן בפתח עזבו את השטויות עוד בית פחות בית המילחמה בפתח (ל''ת)

    שרוליק, 05/09/09 00:06

  • 17.

    האיחוד האירופאי גם תכף יתמוך בדרישת קדאפי לפרק את שוויצריה. (ל''ת)

    למה לא? הגיוני ביותר., 05/09/09 00:04

  • 16.

    האיחוד האירופי מהווה מכשול לשלום! אף התנחלות לא היתה מכשול לשלום (ל''ת)

    בנצי, 04/09/09 23:30

  • 15.

    מכבסת מילים. החוק הבינלאומי דווקא לצידנו בסכסוך

    יונית תדמור בן ארי, גדרה הצעירה, 04/09/09 23:23

    עוד מתקופת המנדט הבריטי.

    בכלל, בכל פינה בעולם אדמות שנכבשו יושבו על ידי ה...כובשים ובזה נגמר הסיפור. וזה חוקי לגמרי. ולנו אפילו יש ''פור'' - המניעים שלנו לא היו קולוניאליסטיים, כמו אלה של בריטניה למשל, אלא הישרדותיים גרידא.

    אז עד מתי תימשך מכבסת המילים הזאת?!

    מיהם האנשים שדואגים לפמפם כל הזמן את שטיפת המוח הזאת בדבר אי חוקיותה של ההתיישבות היהודית בארץ ישראל?

    מי אצלנו הטעין את המושג החשוב ''מתנחל'' בקונוטציות שליליות?!

    ומדוע הדוברים הישראלים לא מתייחסים בכלל לנקודה הזאת, המשפטית.

    וכיצד זה ממהרים כולם לשכוח את העובדה הפשוטה, החותכת, שהמנהיגים הערביים ובכללם אבו מאזן בכלל אינם רוצים בקץ הסכסוך.

    הסכסוך הוא המשענת האיתנה לאתוס הלאומי שלהם, שעיקרו התלכדות סביב שנאת ישראל ותאוות הנקם בה, וקץ הסכסוך הוא הסיוט הגדול ביותר שלהם (והסוף האישי של הקריירה של כל אחד ואחד מהמנהיגים הערבים).

    כל עניינם - דה לגיטימציה לישראל (כי הסכסוך ממילא לא ייפתר בטווח הנראה לעין).

    וכל מדינות העולם עונות במקהלה אחרי החוסיין האובאמי: ההתנחלויות = מכשול לשלום.

    נו, באמת.

  • 14.

    לגבי ירי קסאמים ורקטות אין להם עמדה ברורה ואלו הם בוודאי פירות השלום ה (ל''ת)

    המצפה לנו, 04/09/09 23:22

  • 13.

    27 מדינות אירופה נגד ההתנחלויות, מה שאומר שבקרוב: לא נאכל פיצות

    ימנמני גאון ומדוכא, 04/09/09 23:21

    לא נשתה סקוטש, וודקה, רד בול (אלא רק
    גולדסטאר או מיץ תפוזים), לא נדבר
    בנוקיה, ניסע רק במכוניות יפניות או
    קוריאניות, נטוס רק ב''אל על'',....איזה דיכאון.

  • 12.

    בטח שהאיחוד מצטרף.גם אצלהם ''שלום דחוף'' עבדו שעות נוספות....

    מוזס גאולה, 04/09/09 23:16

    הדבר היחידי שמאפשר לאלה המכנים עצמם אנשי שלום (כאשר בפועל הם ביריונים אנרכיסטים) ,
    להשתולל ולבגוד במדינה ולקבל במה ציבורית,
    כאשר מנגד,הרוב בעם אינו זוכה להשמיע דעתו
    ולהביא לידי ביטו את העובדה שהוא הרוב,

    הוא התקשורת ברובה המכריע.
    זה חייב להפסק. זה מקומם ביותר ומתסכל.
    זו דיקטטורה של המיעוט ומעין הפיכה קבועה
    שמתבצעת במסווה והונאה .

  • 11.

    אובמה המוסלמי נוגס בכל פיסת שיתוף עם ישראל !!! (ל''ת)

    תומר, 04/09/09 23:12

  • 10.

    חייבים להחרים את השבדים, הנורבגים, האירופים האסייתים האמריקנים...

    ימנמני גאון, 04/09/09 23:12

    - וכל העולם חוץ ממיקרונזיה - רק ככה הם ילמדו!

  • 9.

    ביבי אל תוותר לאירופה וארה''ב. תבנה בכל א''י

    נוער הגבעות, 04/09/09 23:07

    הביטחון של עם ישראל מצוי בג'נין, שכם וחברון. אסור לוותר עליהם לעולם ולעזאזאל הכל.

  • 8.

    פחות איומים יותר ליכוד

    מיכאלה מאתר מגיבים, 04/09/09 23:05

    להקפיא את הבניה ולשחרר את שליט

  • 7.

    Me too!

    Helem, 04/09/09 22:50

    Send them a clear message...''we will think about it..'', in mean time, BUILD, BUILD AND BUILD,

  • 6.

    לא לגנות, להחרים. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 04/09/09 22:50

    • outlaw the left in Israel

      Gilead, 05/09/09 01:40

      People like you have no place and no say in Israel. Find a hole and bury yourself.

    • 0

      Prosperity group International, 05/09/09 03:51

      That what you are

    • צודק, נסגור את המדינה, ליהודים היה מעולה כבני חסות עד 1939. (ל''ת)

      אבי, 05/09/09 10:48

  • 5.

    עד שלא יביא את ישראל לבידוד כלכלי ובטחוני נתניהו לא ירגע

    ronentat, 04/09/09 22:44

    אבל למה בכלל להתחשב בשאר העולם? אלא גויים אלא, לא בני אדם.
    הם לא תורמים לנו מאומה, חוץ ממסחר, כלי נשק, טכנולוגיות, תרומות והשקעות...

    הם נחשבים לבהמות, רק יהודים הם בני אדם.
    מי בכלל רוצה לשמור על קשרים עם העולם המערבי? או העולם הערבי? אפילו רוסיה כבר לא מוצאת חן בעינינו.
    אולי סין תסכים לקצת ליקוק טוסיק מהעם היהודי האציל והמורם? אחרת נאכל חצץ.

    • אים אתה ערבי בוודאי לא תבין שזאת באמת המציאות העולם נגדנו מאז ומתמיד (ל''ת)

      שרוליק,, 05/09/09 00:10

    • יהודי גלותי שכמותך יעשה הכל כדי לא להרגיז את הפריץ

      יהושע בן-נון, 05/09/09 01:59

      מי אלו האירופאים האלו בכלל שיגידו לנו שליהודים אסור לבנות בארץ ישראל??? הקב''ה העניק את ארץ ישראל לעמו ישראל ושום גוי אנטישמי לא יטען אחרת!

    • כשויתרנו על שטחים זכינו להכרה בינלאומית ? (ל''ת)

      השני מהאמצע, 05/09/09 02:07

    • תגיד את האמת: אתה גם נגד מעבר ערבים לפסגת זאב? הם קונים שם בתים

      panacea , 06/09/09 09:13

      אז למה שליהודים אסור יהיה לבנות במזרח ירושלים?
      החד-צדדיות שלכם מוגזמת בכל קנה מידה.

  • 4.

    ''הנאורים'' מאירופה רצחו היום 40 אזרחים חפים מפשע באפגיסטן. צבועים. (ל''ת)

    כבשה זועמת, 04/09/09 22:39

    • אפשר לחשוב שמה שעשה האירופאים היום מונע ממך לחגוג הערב... זה מה שחשבתי

      שואל...... ועונה., 05/09/09 00:09

      זה לא מזיז לך. פשוט להתנגח!!!

      • גם להם לא מזיז הבניה ...סתם להתנגח בנו... (ל''ת)

        עונה..., 05/09/09 10:01

    • Not 40 but 90 (ל''ת)

      Talibaba, 05/09/09 00:10

  • 3.

    השבדים, הנורווגים והספרדים, בקיצור כל האנטישמים (ל''ת)

    שיקפצו עד מחר. לבנות אלפי יחידות בגושי ההתיישבות!, 04/09/09 22:28

    • טוב שהשארת את הגרמנים, השוויצרים הרוסים, האנגלים ושאר אומות העולם..

      עוד ימנמני גאון, 04/09/09 23:14

      צדיקים (חוששני שבקרוב תחזור בך...).

  • 2.

    רק האירופאים יטיפו לנו על הדרך הנכונה, אלה מכרו את היבשת לאיסלאם. (ל''ת)

    יוסף, 04/09/09 22:25

    • אמת לאמיתה!!

      אחד שיודע, 04/09/09 23:37

      מילים כדורבנות.

  • 1.

    קודם נדפוק את הישראלים, אחר כך נראה אם הפלסטינים רוצים שלום עם ישראל. (ל''ת)

    אבי, 04/09/09 22:24