• 57.

    הוא היה מפקד של הגיס שלי בעורב צנחנים בשנות ה-90, הוא ראש אמ"ן השלישי

    , 26/04/14 09:53

    שהיה מפקד סיירת מטכ"ל

    IP: 85.65.34.156דווח על תגובה זו

  • 56.

    הרצי הלוי תותח (ל''ת)

    שושש, 22/02/13 17:31


    IP: 79.181.99.47דווח על תגובה זו

  • 55.

    האם הוא נשוי? ילדים? (ל''ת)

    מעוניינת, 18/10/09 15:19


    IP: 82.81.160.240דווח על תגובה זו

  • 54.

    הרצי - האיש והאגדה

    בוחן תחמושת 35, 12/09/09 23:41

    הרצי!
    המון הצלחה באמ''ן.
    על כל מה שהיית בשביל חטיבת הצנחנים ובשבילי בשנתיים האחרונות.
    ולא הרבה יודעים...
    32 - אתה צודק בכל מילה.

    IP: 84.228.214.63דווח על תגובה זו

  • 53.

    אל''מ הרצי הלוי

    מיכאל בוידן, 07/09/09 20:21

    אל''מ הרצי הלוי אינו רק חייל דגול אלא בעיקר בן אדם. אשרינו שיש לצה''ל מפקדים כמוהו!

    IP: 77.127.249.235דווח על תגובה זו

  • 52.

    למנוע חטיפות ולמנוע פיגועים. לא לשחרור מחבלים (ל''ת)

    השני מהאמצע, 05/09/09 23:14


    IP: 79.181.34.161דווח על תגובה זו

  • 51.

    פתרון לסוף החטיפות

    שבט משואות, 05/09/09 20:52

    ברגע שהתגלה לנו שרגב וגלדווסר חזרו בתוך ארון- היינו צריעים לחסל מבאוויר את כל באסירים ששוחררו כולל החוטפים
    וסזה היו מפסקים לחטוף כי יבינו שאין לנו עניין לעשות עסקאות חילופין - לא עם שליט ולא עם החטופים העתידיים

    IP: 93.172.28.2דווח על תגובה זו

  • 50.

    איש מרשים, שקול וחד

    פקוד לשעבר, 05/09/09 14:57

    שיהיה לו בצלחה, לצערי אנשים באיכותו של הרצי נדירים בשורות הקצינים בכלל והבכירים בפרט. לכל המלעיזים- הסו הלוואי והאיש אכן יגיע לרמטכלות, ייטב לכולנו

    IP: 93.172.148.187דווח על תגובה זו

  • 49.

    כשהקצין אומר: אני מקווה שצהל לא יפנה ישובים- זו אמירה פוליטית (ל''ת)

    צהל הפך שלוחה של הימין, 05/09/09 14:05


    IP: 89.139.110.117דווח על תגובה זו

    • טיפש, מזמן הוחלט כבר שהמשטרה ומג''ב מפנים ולא צה''ל. זה נועד בדיוק

      Eחד, 05/09/09 17:36

      כדי להוציא את צה''ל מהפוליטיקה, ולכך כיוון האומר.

      IP: 84.228.132.36 דווח על תגובה זו

  • 48.

    מח''ט קשקשן ,מיחצן לעצמו את הרמטכ''לות.

    אב של לוחם בצנחנים, 05/09/09 13:35

    חטיבת הצנחנים אינה מיוחדת ! אפילו מכתבים ללוחמים לא העברתם. אני לא מאמין שאתם מעריכים חיי אדם ,דבר איתי ואספר לך אל''מ יקר שלי. אב של לוחם.

    IP: 79.177.143.44דווח על תגובה זו

    • מיד אנחנו מזמנים אותך ליום הורים. אל תשכח להביא לילד תיק אוכל

      Eחד, 05/09/09 17:40

      לא העבירו מכתבים? אוי יוי יוי! אפשר לחשוב שהם לא היו בבית חצי שנה, או שאין טלפונים איפה שהם נמצאים. נמאס מהורים המתערבים בצבא. רק נזק אתם עושים!

      IP: 84.228.132.36 דווח על תגובה זו

      • חיילים קשוחים או נערים במחנה קיץ בפיקוח ההורה המלווה?

        השני מהאמצע, 05/09/09 23:12

        הרי מדובר בחטיבת הצנחנים לא?

        IP: 79.181.34.161 דווח על תגובה זו

    • משוחרר טרי מגדוד 202

      דני, 06/09/09 20:52

      על מה אתה מדבר??!!
      כמי שלחם בעופרת יצוקה תחת פיקודו של הרצי הלוי,יכול להגיד לך שאתה הוא הקשקשן!
      ותאמין לי שאם בנך היה רואה את התגובה הזאת,הוא היה מתבייש בך!

      IP: 84.108.168.200 דווח על תגובה זו

    • מח''ט קשקשן - תגובה

      מיכאל בוידן, 07/09/09 20:50

      כאב שכול, אשר בנו שירת ביחידה מובחרת בצנחנים ונפל תחת פיקודו של הרצי הלוי, אני יכול להעיד על כך כי 48, אשר מסתתר מאחורי השם ''אב של לוחם'', אינו יודע על מה הוא שח.

      IP: 77.127.249.235 דווח על תגובה זו

  • 47.

    עם ישראל חי על תנאי! איפה הציונות? (ל''ת)

    ABRAHAM, 05/09/09 10:06


    IP: 79.178.118.162דווח על תגובה זו

  • 46.

    משפחות מבריחות את ילדיהם לפני הגיוס! מה אנחנו מקשקשים? (ל''ת)

    איפה הציונות? ABRAHAM, 05/09/09 10:04


    IP: 79.178.118.162דווח על תגובה זו

    • כנראה שאתה גר בצפון ת''א. גם אם יש כאלה - הם תמיד היו ויהיו

      Eחד, 05/09/09 17:37

      גם במלחמת השחרור השתמטו רבים.

      IP: 84.228.132.36 דווח על תגובה זו

  • 45.

    לך תסביר את זה להורים! לא מפנימים יותר, ולכן סוף הדרך. (ל''ת)

    איפה הציונות? ABRAHAM, 05/09/09 10:02


    IP: 79.178.118.162דווח על תגובה זו

  • 44.

    ''מסביב יהום הסער ,אך ראשנו לא ישח'' ''אנו אנו הפלמ''ח'' ''שיפתח עלי

    אריק ג., 05/09/09 09:53

    שיפתח''''בסיירת שקט''....
    ''מה אברך'' ? שיוחזרו לאלתר הלהקות הצבאיות ,שגידי ,שלום ,שלמה ,מתי ,אפרים ,ירדנה מירי ושלומית יחזרו לבמות ב''וועד למען החייל'' בערים השונות והאופוריה התמימה תשוב לשגרת חיינו .
    ''היו זמנים ,לחמנו וחלמנו''...
    מתי כבר נצא לטיול מאורגן ''אל מול הר סיני'' או ''לפסגת החרמון''...
    בהצלחה לאל''מ הלוי ,בהצלחה לכולנו .

    IP: 78.188.39.79דווח על תגובה זו

  • 43.

    שוב אדם אמיץ נגד הזרם, כ הכבוד. לא לשחרר יותר ממחבל 1 (ל''ת)

    נתן, 05/09/09 08:32


    IP: 79.180.124.33דווח על תגובה זו

  • 42.

    הרצי הלוי,מזל טוב והצלחה בתפקידך הבא,ותודה על השירות האדיר לעם ישראל. (ל''ת)

    אמיר ב. , 05/09/09 05:42


    IP: 68.197.98.123דווח על תגובה זו

  • 41.

    מכינים את הקרקע להתנערות מאחריות. בושה וחרפה לצבא ולאהוד ברק. (ל''ת)

    י.ג., 05/09/09 05:20


    IP: 96.49.198.46דווח על תגובה זו

  • 40.

    אמירת האמת היא סימן למנהיגות (ל''ת)

    השני מהאמצע, 05/09/09 02:10


    IP: 79.181.34.161דווח על תגובה זו

  • 39.

    יום יבוא והרצי הלוי יהיה הרמטכ''ל

    מושיק, 05/09/09 01:22

    הוא תותח

    IP: 85.64.234.152דווח על תגובה זו

    • יום יבוא ותגיע לירח

      אריק ג., 05/09/09 10:15

      אמר בזוקה ג'ו לטרזן .
      מקווה שלא עשית לו ''עין הרע'' טפו טפו טפו .

      IP: 78.188.39.79 דווח על תגובה זו

  • 38.

    כרגיל מעלים את האיש גבוה כדי שאח''כ יוכלו להפילו מגובה רב

    Eחד, 05/09/09 01:07

    רק יפרסמו משהו קטן בגנותו ומיד התקשורת והטוקבקיסטים יהפכו לכרישים צמאי דם.
    תעזבו אותו בשקט! בלי כתבות תדמית אוהדות ובלי חיסולים ממוקדים. אנחנו צריכים אנשים כמוהו.

    IP: 84.228.132.36דווח על תגובה זו

  • 37.

    הרצי טועה ומטעה

    שימי, 05/09/09 00:41

    תמיד שחררנו,והיו מקרים חמורים בהרבה.תמורת שני אנשי מוסד שנעצרו בירדן {לא בעזה,בירדן שם לא היו נתונים בסכנת מוות} שחרר ביבי האמיץ את השייך יאסין,מאבות האינתיפאדה השניה.יאסין אחד משוחרר שוה להרבה עשרות אנשי חמאס מבחינת ליבוי יצרים,גיוס מתנדבים והגברת השנאה.אם הרצי היה טוען שאסור לשחרר מחבל אחד עם דם על הידים היה פה ויכוח,אבל כבר הסכימו לשחרר והויכוח הוא על כמות קטנה של אסירים,לא על העקרון.

    IP: 84.110.203.53דווח על תגובה זו

    • טעויות העבר אינן טיעון בהווה. להיפך. (ל''ת)

      מבוגר, 05/09/09 04:39


      IP: 173.48.252.225 דווח על תגובה זו

  • 36.

    המח''ט מתעלם מדבר חשוב

    אלמוני, 05/09/09 00:33

    כבר הסכמנו לשחרר מאות אסירים,הויכוח עכשו הוא על עשרות,כלומר ממשלות ישראל החליטו החלטה עקרונית לשחרר.לו היה ויכוח אם בכלל לשחרר או לא הייתי מבין את הרצי {אבל לא מקבל את דבריו} אבל כשהויכוח הוא על שןליים? על זה להשאיר חייל בשבי?? אני גם לא מאמין לזה שכל התשתית היתה מורכבת מאסירים משוחררים,זו הגזמה.כשהם בכלא אין גיוס של חדשים? הרי רוב המתאבדים הם מגוייסים,ביניהם צעירים מאד שלא היו בכלא כלל.צריך לשחרר את גלעד ולעשות הכל שלא יהיו חטיפות נוספות.

    IP: 84.110.203.53דווח על תגובה זו

    • אולמרט הסכים להרבה דברים. זה אומר שצריך לכבד את זה?

      אז מה?, 05/09/09 04:41

      הנבל החליט על פי אינטרס אישי, לא לאומי.
      ובכלל, למה בכלל דנים בלי לקבל הוכחת חיים?
      איזה מין הגיון זה?

      IP: 173.48.252.225 דווח על תגובה זו

  • 35.

    מהיכרות אישית..

    דניאל, 05/09/09 00:17

    מהיכרות אישית ,אמנם קצרה, עם האיש, נוכחתי לדעת שהוא ריאליסט, אחראי, הוגן ובעיקר- מפקד מעולה ושקול.

    הכתבה מייצגת את הרצי (וגם את החטיבה) כהלכה.

    IP: 93.173.248.216דווח על תגובה זו

  • 34.

    האם המח''ט באמת יודע מה קורה אלו בחטיבה ?

    אבא של לוחם, 04/09/09 23:53

    מעניין מה מקבלים מפקדים שהפקירו לוחמים בשטח והגיעו לחלץ אותם רק למחרת.
    וכיצד ממוססים תחקיר ,עכשיו אתם מבינים מדוע מחלקים צל''שים ,כדי לחפות על פשלות ובזיונות של הצבא. הסיפור אמיתי ,אם החמאס היה מזהה אותם לא היה להם סיכוי ,למות או ליפול בשבי כמו גלעד שליט.
    חטיבת הצ....

    IP: 79.177.143.44דווח על תגובה זו

    • מיד אנחנו מזמנים אותך ליום הורים. אל תשכח להביא לילד תיק אוכל

      Eחד, 05/09/09 10:05

      נמאס מהורים המתערבים בצבא. רק נזק אתם עושים! את כל מה שכתבת אתה אולי יודע מסיפורים, הרי לא היית שם בעצמך. אז אם זה כל כך חשוב, שאלו שסיפרו לך יפנו לגורמים המתאימים בצבא וידווחו, ולא ירוצו להביא את ההורים כמו ילדים בגן.
      בכל מלחמות ישראל היו פשלות, חלקן ענקיות. החווה הסינית היא אחת כזו, שהפכה לסיפור גבורה. יש עוד דוגמאות רבות. צה''ל של היום הרבה פחות מחפף ומטייח מזה של לפני 20 או 30 שנה.

      IP: 84.228.132.36 דווח על תגובה זו

  • 33.

    עם כל הכאב..

    אחד, 04/09/09 23:46

    לא פעם השארתי כדור בכיס החולצה למקרה שהוא ישאר האחרון שאצטרך להשתמש בו....נפילה בשבי זה משהו שהייתי מנסה למנוע ,במדת האפשר בהתאבדות,באופן תיאורטי למזלי.עם כל הסלידה אני מסכים עם דברי ברק על לא בכל מחיר.זכור לי שבאינתיפאדה ב-88 ראיתי את הפלסטיני הראשון שהעז! לדקור חייל בעזה כולם היו מופתעים מעצם המחשבה והמעשה ,הפלסטינים לא היו הומאניים יותר אז , פשוט זה לא היה בלקסיקון לנסות ולפגוע בחייל, בזכות ההרתעה והתגובה של צה''ל.זו היתה הרוח אז והמצב היום זו ההתדרדרות.שחרור אסירים אוטומטי מיד עם חטיפה ייצור מוטיבציה לחטיפות רבות בכל מקום של חיילים.אני מאמין בצעדי הרתעה ולא בציפיה למתינות מהאויב.יש ליצור מצב בו שליט יוחזר מעזה בתחנונים מצדם. וזה אפשרי לדעתי ובדרכים שונות .

    IP: 77.126.239.95דווח על תגובה זו

  • 32.

    רמטכ''ל העתיד

    רוני, 04/09/09 23:23

    הרצי הלוי כבר סומן לפני שנים להיות רמטכ''ל .
    מדובר באיש נדיר .צנוע .אמיץ,ישר ,פיקח ואהוב על חייליו .
    לא מבין למה לא קיבל עכשיו דרגת תא''ל ומייד תפקיד חשוב יותר .
    בפוליטיקה הרצי לא מבריק .. וזה יכול להפריע לו !
    מכיר אותו אישית מהילדות עד סיירת מטכ''ל .כולל שהיה מפקד היחידה .
    מקווה שאחרי התפקיד הלא ברור שקיבל לא יעלם - כי אז זה יהיה בזבוז אדיר !

    IP: 93.173.33.206דווח על תגובה זו

    • ואני מכיר את כל עובדי שירותי המודיעין מאז שהיו תינוקות (ל''ת)

      , 26/04/14 09:55


      IP: 85.65.34.156 דווח על תגובה זו

  • 31.

    כמה שהוא צודק בעניין שליט

    גולנצ'יק, 04/09/09 23:03

    שני הצדדים צודקים: חשוב להחזיר שבויים, אבל גם לשחרר מחבלים יביא להרוגים.

    מי שחושב שהוא יודע יותר טוב מהעוסקים בעניין השחרור, או משר הבטחון - חיי באשליות.

    IP: 84.109.150.104דווח על תגובה זו

  • 30.

    במלחמת לבנון הרצי לא נלחמת! ולהורים השכולים כן היתה השפעה שלילית!

    יודעת דבר, 04/09/09 22:46

    לא חווית לחימה אמיתית אז עדיף שתשתוק!

    IP: 79.178.28.117דווח על תגובה זו

    • מה את יודעת? ''יודעת דבר''. לא ראינו אותך איתנו בלילות של עשיה.

      Eחד, 05/09/09 01:04

      כל אחד נלחם לפי מה שמזדמן לו במהלך שירותו. מי את בכלל לשתדברי?

      IP: 84.228.132.36 דווח על תגובה זו

    • למה? כי דעותיו לא תואמות את שלך? (ל''ת)

      השני מהאמצע, 05/09/09 02:11


      IP: 79.181.34.161 דווח על תגובה זו

    • אם היית קוראת את הכתבה

      קרא את הכתבה, 12/10/09 00:13

      היית מבינה שהרצי לחם במלחמת לבנון הראשונה ופיקד על מוצב ריחן. מי את בכלל שתקבעי מהי ''לחימה אמיתית''?

      IP: 207.232.5.232 דווח על תגובה זו

  • 29.

    בא לי לצאת היום (ל''ת)

    ג, 04/09/09 22:27


    IP: 217.132.111.221דווח על תגובה זו

    • עזוב, לא כדאי. סתם תבזבז כסף ולא תיהנה. (ל''ת)

      יועץ, 05/09/09 04:43


      IP: 173.48.252.225 דווח על תגובה זו

  • 28.

    עד שלא תתנו לנו לחזור לחיפא, יפא אישדוד והשאר, לפי חוק זכות השיבה,

    ערבי גאה, 04/09/09 22:11

    לא ניתן לכם שלום.

    IP: 72.89.246.154דווח על תגובה זו

    • אז מה לא נוכל לאכול כנאפה בשקט? (ל''ת)

      איזה באסה, 04/09/09 22:40


      IP: 85.64.80.4 דווח על תגובה זו

    • ערבי גאה, תסביר את זה לשמאל. הם עוד לא קלטו מי אתם. (ל''ת)

      huph, 04/09/09 22:57


      IP: 173.48.252.225 דווח על תגובה זו

    • אז אתה מבטיח שאחרי שתבואו במיליונכם לערינו, יהיה שלום?

      שואלת, 05/09/09 04:45

      בוודאי יהיה שלום. בקבר.

      IP: 173.48.252.225 דווח על תגובה זו

  • 27.

    גולני נמושות רק צנחנים-מקצועיות,אחריות ושכל!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אריה מחשי, 04/09/09 21:54


    IP: 79.179.73.13דווח על תגובה זו

  • 26.

    שבי ומוות הם תוצאה של טימטום ויהירות ישראלית, אז שיהיו לכם חיים טובים. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 04/09/09 21:46


    IP: 92.24.109.47דווח על תגובה זו

    • קראתי כבר עשרות מתגובותיך וכולן היו נגועות באותן תכונות עצמן שהזכרת (ל''ת)

      Eחד, 05/09/09 01:00


      IP: 84.228.132.36 דווח על תגובה זו

      • EXTRA-שמאל הוא ערבי שחושב שהוא יודע יותר טוב (ל''ת)

        petertspy , 05/09/09 09:00


        IP: 66.108.255.8 דווח על תגובה זו

  • 25.

    אנשים רציניים מתחילים להתבטא בנושא השבויים

    ברוך, 04/09/09 21:44

    לא לתת במה רק לשמאל בתקשורת שמטרת אדוניו באירופה היא לפגוע בנו. אנחנו לא שבדיה.

    IP: 89.139.82.103דווח על תגובה זו

  • 24.

    אדון מח''ט, כל המבצע היה מיותר לחלוטין,הינייה וראשי החמס חופשיים ושליט

    טורונטו טורונטו, 04/09/09 21:18

    בשבי, כל הסיפורים שלך יכולים לנפח את החזה ליוצאי סיירת מטכ''ל הנפלים היושבים בכנסת ובמוסדות השלטון והורסים את המדינה. הצבא הזה סבל ונפגע מאותם גנרלים שיצאו מסיירת מטכ''ל. בהצלחה ומקוה שתעשה טוב יותר, שנה טובה לצה''ל ולעם ישראל.

    IP: 99.238.30.226דווח על תגובה זו

  • 23.

    הפכנו להיות צבא של כוסיות....הרצי אתה תותח (ל''ת)

    מוטרד צפוני, 04/09/09 21:04


    IP: 87.70.1.114דווח על תגובה זו

  • 22.

    הרצי בהצלחה- (ל''ת)

    יוסי אילוק, 04/09/09 20:43


    IP: 93.173.167.211דווח על תגובה זו

  • 21.

    איזה כייף שיש מי שמייחצן אותך. (ל''ת)

    טוראי בטיטו-טוחן שמירות ומטבחים., 04/09/09 20:34


    IP: 77.125.160.140דווח על תגובה זו

  • 20.

    נכון! נכון! נכון! (ל''ת)

    הגיע הזמן להכניס הגיון לדברים, 04/09/09 20:32


    IP: 84.228.151.106דווח על תגובה זו

  • 19.

    בארץ נורמאלית הצבא וחייליו מגינים על ארצם.

    דני ב., 04/09/09 20:22

    אצלנו התהפכו היוצרות.
    צודק שר הביטחון שמזכיר לאנשים ששירות בצבא יש בו סיכון ואחד הסיכונים הוא נפילה בשבי על כל המשתמע מכך.
    לא אחד מחיילינו נרצח בשבי או מת במהלך שיביו, זה כואב וזה מתסכל אך לשם כך הוקם הצבא.
    בשנים האחרונות דומה שפרט לאסיפות הורים כמו בבית הספר הכל כבר נעשה.
    ''הילד'' נשאר בתורנות בבסיס: טלפון למ''כ או למ''פ.
    הילד קיבל עונש-קצין קבילות.
    המפקדים בצה''ל היום הם כמו השוטרים המפזרים הפגנות, למה להם להתאמץ אם מיד יגישו קבילה נגדו?
    לכן עם כל הצער וההשתתפות בכאב המשפחות שיקיריהן נפלו בשבי, זהו הסיכון של השירות בצבא.
    צריך לעשות את המירב לשחרר את השבוי אך לא את הבלתי אפשרי.
    אנו מאבדים את חוסננו המוסרי והערכי.
    מישהו צריך להגיד את הדברים הללו פעם אחת ולתמיד והפסטיבל הזה של שליט נותן רוח גבית לשוביו.

    IP: 217.132.213.10דווח על תגובה זו

  • 18.

    אין סיכון בשיחרור גלעד, ואם יש, עם ישראל חזק מספיק כדי להתמודד איתו (ל''ת)

    מסוכן, לא לשחרר שבוי בגלל בעיות אגו טיפשיות, 04/09/09 19:55


    IP: 217.132.36.193דווח על תגובה זו

    • ''אין סיכון'' ? - הצחקת את חאלד משעל (ל''ת)

      מיקי, 04/09/09 22:27


      IP: 217.132.203.174 דווח על תגובה זו

    • מס' 18 : אתה נביא? ולמה אתה מתעלם מהעבר שהמשוחררים רצחו רבים? (ל''ת)

      האומנם?, 04/09/09 22:55


      IP: 173.48.252.225 דווח על תגובה זו

    • אתה מוכן לקחת על עצמך דם של מאות אזרחים?

      ~השם~ , 04/09/09 23:00

      קל מאוד להגיד שאין סיכון.
      יש סיכון ועוד איך.
      אזרחים רבים נרצחו מידיהם של משוחררים בעסקאות קודמות, זו לא סיסמה זה עובדה, אם אתה לא מאמין פנה לארגון אלמגור הוא יתן לך את הפרטים.

      העסקה הזאת עלתה לנו לראש, צריך להתנהל בשקט ובחוכמה.
      אין ישראלי אחד שלא רוצה שגלעד יחזור הביתה כבר מחר, אבל גם אין ישראלי שרוצה להרצח בפיגוע או שגורל דומה יהיה לאחד מבני משפחתו.

      אם מעמידים את בני משפחתך מול כיתת יורים ואומרים לך הם או גלעד? מה תעשה?

      זו שאלה שכל ישראלי צריך לשאול את עצמו לפני שהוא תומך בשחרור מחבלים באופן נחרץ ונאיבי.

      IP: 79.177.128.204 דווח על תגובה זו

    • אין סיכון? דברי הפקרות ואיוולת

      הרצי צודק בכל מילה, 05/09/09 02:09

      אחרי אוניברסיטה לטרור אין סיכון בהחזרת רבי מרצחים לשטח פעולתם הקודם? מומחים ורוצחים בפועל מוחזרים שנית, להזכירך חיי אדם נקטלו כבר על ידם. חיילים סיכנו את חייהם כדי לשבות אותם ועתה הקטל יחזור חיי אדם יקופחו וחיילים אחרים יסתכנו שוב כדי לשבות אותם.
      מעבר לכך, החמאס מבין את הרווח האדיר שיש בחטיפה ומתעודד לחטוף עוד ועוד חיילים כיון שיש בתוכנו עיוורים המוכנים ''לכל מחיר'' למה לא לממש עוד רווחים עתידיים? החמאס מתקפל אחרי שובו של גלעד ומתחיל לייצר מפיות מקרמה? המוטיבציה שלו תפגע או תשתקם אחרי שהצליח להוריד מדינה על הברכיים?

      IP: 80.230.1.135 דווח על תגובה זו

    • החמאס יפגע בנו, או לא, מסיבות אחרות - לא חסרים לו רוצחים,,, (ל''ת)

      לכן - שיחרור גלעד לא יגדיל את הסיכון, 05/09/09 08:25


      IP: 85.250.109.173 דווח על תגובה זו

  • 17.

    כיף לשמוע מפקד חכם, מקצועי, אמיתי ומפוקח (ל''ת)

    צנחן מילואים, 04/09/09 19:45


    IP: 212.235.120.30דווח על תגובה זו

  • 16.

    איך שאתה קורא את הפתיחה קומבינת הקידומים צצה......

    טובה מורגנשטרן, 04/09/09 19:44

    ואתה מבין איך מתקדמים.

    IP: 77.125.160.140דווח על תגובה זו

  • 15.

    עוד אחד עם רכב צמוד ומשכורת עתק רוקד לנו על הדם. (ל''ת)

    טכנאי זוטר בחיל האוויר, 04/09/09 19:42


    IP: 77.125.160.140דווח על תגובה זו

    • דרקל קטן, תעשה מה שהלוי עשה ותקבל גם משכורת יפה. (ל''ת)

      nahc, 04/09/09 22:54


      IP: 173.48.252.225 דווח על תגובה זו

  • 14.

    הרצי הלוי הוא דוגמא ומופת

    איתן, 04/09/09 19:34

    קצין אמיץ וחכם. עוד בתקופה של מוצב ריחן בלבנון יותר מלפני 15 שנה היה ברור שהוא יגיע רחוק. חזק ואמץ

    IP: 84.229.209.189דווח על תגובה זו

  • 13.

    הרצי התותח אוהבים אותך

    ניר, 04/09/09 19:31

    המפקד הכי גבר שהיה ביחידה!!!

    אייסמן!!

    IP: 77.127.145.21דווח על תגובה זו

  • 12.

    מספיק

    ה, 04/09/09 19:27

    עם כול הכאב אמת ויציב דבריו של המחט.במלחמה מתים וגם נופלים בשבי,תחליטו מה יותר טוב

    IP: 217.132.180.52דווח על תגובה זו

  • 11.

    אם גלעד היה בנך, היית תולה פוסטר לא רק סטיקר, חצוף. (ל''ת)

    אל תהיה יאיר, 04/09/09 19:20


    IP: 85.64.80.4דווח על תגובה זו

    • מה הקשר ? זה לא הבן שלו - והוא לא חצוף... הוא שקול. (ל''ת)

      koldan , 04/09/09 21:48


      IP: 77.125.112.148 דווח על תגובה זו

      • ואם זה היה בנך, גם היית שקול?? (ל''ת)

        חכמולוג, 04/09/09 22:39


        IP: 85.64.80.4 דווח על תגובה זו

        • ברור שלא

          ~השם~ , 04/09/09 23:03

          אם זה היה בני הייתי מוותר על כל העולם ורק שהוא יחזור!
          ופה בדיוק צריך לשים את הנקודה, פה מגיע החלק שאנשים רציונליים ואובייקטיבים צריכים לשים את הגבול שנפרץ מזמן.

          IP: 79.177.128.204 דווח על תגובה זו

        • לא, כנראה שהוא לא היה שקול

          גלעד, 04/09/09 23:18

          ולכן אי אפשר לקבוע את המדיניות הביטחונית על פי חשיבתם של אנשים לא שקולים

          IP: 79.183.117.85 דווח על תגובה זו

    • נמאס כבר מהסיסמא הדמגוגית הזו. למפקד ולמנהלי המדינה יש הרבה בנים.

      tuh, 04/09/09 22:53

      הם צריכים לחשוב על הכלל, ולא על הפרט. שליט אינו ראוי שיהודי אחר ימות למענו. אף אחד לא שווה דמו של אחר, ושחרור המחבלים יהרוג הרבה בנים.

      IP: 173.48.252.225 דווח על תגובה זו

      • ספר זאת לביבי (דובר צה''ל), ולאולמרט (הזמן הוורוד) ועוד ועוד.. (ל''ת)

        בנים גידלתי ורוממתי, 04/09/09 23:13


        IP: 85.64.80.4 דווח על תגובה זו

    • אם הבן שלך היה נרצח ממחבל מתאבד ששוחרר בעיסקת שבויים

      לא שה תמים, 05/09/09 01:23

      היית מדבר אחרת ובאמת ההורים של הרוגים כאלה יוצאים נגד מטה שליט.

      המדינה צריכה להסתכל על הדברים בצורה אובייקטיבית וכוללת יותר ולא דרך נקודת מבט מצערת של משפחה אחת.

      IP: 79.182.107.81 דווח על תגובה זו

  • 10.

    הרצי התותח אוהבים אותך

    ניר, 04/09/09 19:20

    המפקד הכי גבר שהיה ביחידה!!!

    אייסמן!!

    IP: 77.127.145.21דווח על תגובה זו

  • 9.

    עם כל הכבוד ויש, הצבע איבד את שליט ועליו לקחת אחריות!!

    תעשה את עבודתך, 04/09/09 19:18

    אז אם כל הכבוד לך, אם החטוף היה בינך הייתה שם פוסטר לא רק סטיקר!!!

    IP: 85.64.80.4דווח על תגובה זו

    • יש גבולות גם לצבא ולמדינה. אסור להכנע לאוייב, זה מסכן את כולנו. (ל''ת)

      צבע ופחחות, 04/09/09 22:51


      IP: 173.48.252.225 דווח על תגובה זו

    • עוד אחד עם הציטוט הלא רלוונטי ''אם זה היה הבן שלו''

      רוני, 04/09/09 23:17

      כל אחד היה מקריב את המדינה בעבור הבן שלו, מה לעשות שבתור קצין בכיר הוא חייב לדאוג לביטחון של כל אזרחי המדינה.

      IP: 79.183.117.85 דווח על תגובה זו

  • 8.

    בן 40 והתגייס ב-'85 לצנחנים????

    אנדלו', 04/09/09 19:07

    מה הוא היה בן 16? :)

    IP: 217.132.138.238דווח על תגובה זו

    • כן הוא עשה כמו הערס מכוכב נולד ששיקר בגיל (ל''ת)

      ר, 05/09/09 00:39


      IP: 77.126.77.44 דווח על תגובה זו

    • הרצי יליד דצמבר 67, ב85 הוא היה בן 18 (ל''ת)

      ויקיפדיה, 12/10/09 00:07


      IP: 207.232.5.232 דווח על תגובה זו

  • 7.

    תודה.ובהצלחה! (ל''ת)

    890, 04/09/09 19:05


    IP: 93.173.211.42דווח על תגובה זו

  • 6.

    תותח על! (ל''ת)

    תותח, 04/09/09 19:04


    IP: 84.108.214.170דווח על תגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד עושה רושם בחור רציני ולא פרייר (ל''ת)

    פאנייקה , 04/09/09 19:02


    IP: 86.93.176.47דווח על תגובה זו

  • 4.

    הרצי הלוי אדם משכמו ומעלה...תענוג גדול לדעת שעל בניינו מפקדים כאלה (ל''ת)

    אנשים דרך צלחה בתפקיד החדש..., 04/09/09 19:00


    IP: 79.178.251.107דווח על תגובה זו

  • 3.

    כאלה מפקדים עם ישראל רוצה! הוא גם רוצה עיתונאים אחרים

    ציוני, 04/09/09 18:55

    ראוים שהלוי קורץ מחומר אחר - ציוני, בעל צדקת הדרך ודוגמא אישית. הופעתנו לראותו בשטח בזמן המבצע ועכשיו מובן למה. האיש לא מתייפייף ולא מתחנף.

    הוא והחיילים הנפלאים אחראים למבצע החשוב, שהביא בתקווה, לשינוי המצב.

    הלוואי שהמאפיה השמאלנית לא תשבור גם את הלוי ולא תסרס אותו.

    IP: 77.127.233.61דווח על תגובה זו

  • 2.

    כן ירבו כמותו בצה''ל (ל''ת)

    uziy10 , 04/09/09 18:54


    IP: 93.172.54.85דווח על תגובה זו

  • 1.

    איש טוב ויקר

    אורי, 04/09/09 18:53

    וכמו הרצי עצמו, אני לא הולך להכביר במלים.

    טוב שיש לנו אותו.

    IP: 216.41.26.122דווח על תגובה זו

    • לא הכביר במילים??? דפק פה קורות חיים שלמים.... (ל''ת)

      ראיון עבודה, 05/09/09 00:08


      IP: 85.64.80.4 דווח על תגובה זו