• 90.

    גיא, מזל טוב ליום הולדתך..... תרגיע...... ברק לא בדיוק לא

    maia, 05/09/09 13:36

    איכפת לו מגלעד שליט, אבל היועצים שלו... מה לעשות, הוא הרי לא התכוון בכלל לענות לתלמיד, הוא התכוון בדיוק לאזניו של משעל.... שהקשיב בדיוק לאום כולתום.... נו באמת. אל תהיה ראש קטן לא מתאים.ולגנב שפרץ למכוניתך..... ריגשותיך מאד מובנים לי...הצורה בה אתה מבטא את רגשותיך, פחות. אז .... שיהיה לך הרבה במזל טוב,,, והרבה,,, בחג שמח.... אחד המעלות בחיים טובים זה לזרום..... תן לגנב להתנגב.... והכן לבנך בגדים הרבה יותר חדשים ויפים ותהנה מכל רגע, ואל תשכח שלא להשאיר אותם במכונית....

    • אז איפה שישאיר אותם?במכונית של אורלי, גם לשם אפשר לפרוץ.ואם לברק היה

      ירמי1, 05/09/09 16:15

      איכפת מגלעד כבר מזמן היה נלחם, כמו שנלחם להדיח את אולמרט, להשוות את תנאי האסירים מהחמאס לתנאי גלעד, מה שהיה יוצר לחץ לא קטן מצד משפחות האסירים על החמאס, ויכול היה להילחם על צימצום הספקה לעזה למינמום שבמינמום, כך שהחיים בעזה היו עוד יותר גיהנום מה שהם היום, וזה עד לשחרור שליט. לסיכום כספית צודק, לברק איכפת מברק, נקודה.....

      • אני ממש לא מליץ יושר לאיש, חוץ מאשר לעצמי- לעיתים...

        maia, 05/09/09 17:05

        אבל, נא לא להיות כל כך בוטים, ברק הוא איש צבא מהמשובחים שישראל אי פעם ידעה. הנסיון שלו אדיר בכל התחומים. אני משוכנעת שכאיש צבא, כראש ממשלה, כרמטכ'ל וכשר בטחון וכאדם שמרבית חייו שרת את המדינה בצה'ל, אדם כמוהו לא יכול בשום פנים ואופן לזרוק אל מאחורי השכם את ענינו של גלעד שליט. הצרה היא שתכניותיו לא תמיד תואמות את מה שניתן להעשות. בנוסף יש פה 'ארמיה נוספת' שקוראים לה משפחת השכול, שכולי אמפטיה עליהם. אבל לא פשוט להתמודד עם הבעייה הכל כך קשה הזאת, ולשכנעה מאה עשרים חברי כנסת פלוס ממשלה לחתום על שחרור השבויים קשה יותר מאשר ללכת עקב בצד אגודל לשחרר את גלעד שליט. אני מניחה שלברק יש תכניות שהן ודאי יצאו אל הפועל ואיש כולל אותי לא יכול לאמוד את התכניות האלו. להערכתי, לא יקח עוד זמן רב וגלעד שליט ישוחרר, בתקווה כנה שהוא עדיין נמצא בין החיים. אני מאד לא מאושרת מן העניין בלשון המעטה שלא הראו אותו בוידאו חי וקיים.... היו עתונאים, אני חושבת שאחד גרמני שביקש אינפורמציה עליו ונ ענה בצעקות וכעס על ידי ארד.... בכל אופן, נא לא להשמיץ אדם כמו ברק שעשה ועדיין עושה הרבה מאד למען המדינה, לא תמיד צריך לשפוך את

  • 89.

    נהניתי לקרוא (ל''ת)

    אוי, אתה מעולה:), 05/09/09 11:51

  • 88.

    אתה נתלה בחבלי סאטירה גבוהים בהרבה משיעור קומתך.

    פטריוט אמיתי, 05/09/09 11:20

    דעתי היא כי בגלל אנשים שכמוך, גלעד עודנו בשבי.
    כל הטררם שעשתה התקשורת בשם חופש הביטוי נוגד כל ערך בסיסי של שפיות ואף גובל בפשע כנגד המדינה וכנגד גלעד עצמו.
    ישנם נושאים שהם באחריות דרג אליטרי בלבד ואל לתקשורת להתערב בהם בצורה כה גורפת- אתם פשוט אונסים את חופש הביטוי.
    אין בך מידה של אחריות? רק התלהמות?
    היחידים שראויים להערכה ולא לגינוי על מעשיהם הם בני משפחת שליט.

    • אתה אידיוט עם לפחות קבלה אחת מעצמך-התגובה הימנונית שלך

      כל ימני=פושע, כהגדרה, 06/09/09 03:44

      שישימו אותך במקום כמה אבנים בכותל כהנצחה נאותה.

  • 87.

    אז גיאצ'וק היקר, מעתה אתה הגאון החדש. וכן שהגנב ישרף

    y, 05/09/09 10:43

    אמן. באותה נשימה עם קריאת הספר של יונה וולך. ומבמה זו אני קוראת לשר החינוך לשים על שולחנו של כל תלמיד בישראל במיוחד אלה שלא פותחים את האינטרנט לצרכי קריאת הכתבה שלך, לשים אותך לקריאת אקטואליה על הבוקר , בכל שלחן, בכל כיתה. תבורך.
    וזאת כדי שמי שחשב לא ללכת לבדוק אם יש לו פוליפ בתחת, ימהר לעשות זאת כי אתה קטליזטור גאוני, ואשתך גם כן.אולי אפשר בעזרתך יהיה לשלוף את כל הפוליפים שעתידים לסרטן, מהתחת של המדינה הזאת.אמן.

  • 86.

    מסכים לגבי ברק, בין הפילים מקובל להגיד על פיל קשוח במיוחד שיש לו עור

    irmi1 , 05/09/09 10:33

    כמו ברק.....ברק לא גאון....ואם כן שיפרסם את ה-IQ שלו. הערצה העיוורת לפרס שלא שירת בצהל בזמן שכל ילד נורמלי שירת ומשרת...ולא יעזרו מליון הסיפורים של הכור האטומי ושאר האגדות של ביטחון המדינה...הוא לא שירת בצהל...נקודה.....

  • 85.

    אל תחשוב מה אפשר לקבל מהמדינה תחשוב מה אתה יכול לתת

    חייל לשעבר, 05/09/09 10:24

    אני ממש לא תומך נלהב של ברק, אבל אני חייב להסכים איתו. לאור המציאות שנולדנו לתוכה אנחנו היחידים שיכולים להגן על המדינה הזאת
    במצב זה אף אחד לא יכול להבטיח את שלומנו או ביטחוננו
    למרות שאני יודע שכולם עושים מאמצים עיליים ע''מ שכל חייל יחזור הביתה בשלום. וכל המאמצים נעשים גם להחזיר את השבויים למרות שלא תמיד זה עולה יפה או בצורה שרצינו. חשוב להגיד גם כי ביטחונה של מדינת ישראל ואזרחיה היא הערך העליון ובגלל זה אפשר גם להסכים עם עמדתו של ברק לגבי שחרור שליט - לא בכל מחיר

    • אתה חי בסרט, לא עושים מאמצים עילאיים להחזיר את גלעד.אחרת ממזמן היו (ל''ת)

      משוים את תנאי אסירי החמאס ומצמצים העברות לעזה..., 05/09/09 12:32

  • 84.

    ???צריך לשחרר את גלעד??? החייל צריך לשבת

    ילד שצועק המלך עירום, 05/09/09 10:01

    גלעד שליט כבר נהיה פופוליזם, עשו לו יחצנות מושקעת וטובה.
    בואו נשאל את עצמנו אם אנחנו מכירים שם אחר מעשרת החיילים ההורגים האחרונים שמתו?
    אם אנחנו מכירים שם אחד מעשרת החיילים שאת שארית חייהם יחיו כנכים?
    טוב שאנשים כמו גיא מירוז (שנהיה ילדותי עם הזמן) לא עושים את ההחלטות, ואני בטח שמח שזה לא אני, אבל בוא ניתן לאנשים שעושים את עבודתם נאמנה לעשות אותה בשביל כולנו כמו שצריך.
    להגיד בכל מחיר זה לחרוץ את עתידנו
    העתיד יהיה פה כבר מחר

  • 83.

    תסביר לי,מה מצאה בך אורלי?........................

    מכלוף, 05/09/09 09:47

    לא שהיא משהו.

  • 82.

    רדוד מינוס (ל''ת)

    עמיחי, 05/09/09 09:28

  • 81.

    רק בגלל שהחיים הטיבו אתך אתה מרשה לעצמך להתקיף כל מה שזז=ולזלזל באנשים (ל''ת)

    נ.כהן החיים הטובים שלך הפכו אותך לאגואיסט=אטום!!!!, 05/09/09 09:18

    • אם היה בדברים שלך שמץ אמת לא היינו קוראים את הדברים הכואבים של מרוז (ל''ת)

      אני מוצא דמעות בין המלים, 06/09/09 03:47

  • 80.

    זה בדיוק מה שהמורה להיסטוריה חווה תאומי אמרה לנו לפני 20 שנה!

    אורן מתל אביב, 05/09/09 09:14

    חווה תאומי, אישתו של שחקן התאטרון עודד תאומי, שהייתה המורה לתנ''ך שלנו בתיכון חדש אמרה לנו שהמשפט ''טוב למות בעד ארצנו'' הוא טיפשי לחלוטין. והיא צדקה כמובן!

  • 79.

    טוב למות בעד ארצנו

    זאוס, 05/09/09 09:11

    האם יש מקום לערך נעלה כזה,
    בחבר שאימצה את תרבות השקר,
    שם שוחד ותרמית הם שיטות פרנסה.

    ?

    האם יגרום המצב בישראל לפתיחת תיבת בנדורה חדשה ?

  • 78.

    ריק מתוכן! (ל''ת)

    רחל, 05/09/09 09:09

  • 77.

    למה אתה לא כותב על האתיופים

    שמעון הצדיק , 05/09/09 08:20

    בגלל שהם שחורים נכון

  • 76.

    עד מתי יעלוז המרוזים בארצינו? והתקשורת תסייע להם? (ל''ת)

    קורןנאוה טבריה, 05/09/09 08:04

  • 75.

    חולצה כחולה עם שרוך,מצעד המות והאתיופים

    אלף אלף , 05/09/09 06:48

    במקרה קראתי ושמעתי השבוע על תנועות נוער עם השרוך הנכוןנישואל של ''בזמננו''שלא צרפו נערים שבאו מהתופת ובחיפה אחד מהם קם והקים תנועה בשם נורדיה נכון מקרה חריג כמו זה בפ,ת
    יש היגיון בדיברי ברק שבשלב מסוים לחץ על מקבלי החלטות מחליש אותם, בניגוד להפגנות מול בתי הכלא ובממעברים לעזה שמחזק את יכולת המקוח שלהם והעקר שישוחרר כבר

  • 74.

    חשבתי שאתה חכם קצת יותר,התאכזבתי מכתיבתך הילדותית. (ל''ת)

    אמיתי, 05/09/09 05:14

  • 73.

    הבעיה היא בהתמקדות בשינאה... למה לפזר שינאה סתם? זה לא טוב ללבלב. : ) (ל''ת)

    ברציני. אני., 05/09/09 02:13

  • 72.

    גיא, אתה בדיוק הסיבה למה הנוער חומרני כלכך. . .

    קוקו, 05/09/09 01:29

    הנוער, למרות כל הקשיים שמנית,
    מתנהל היום כמו שהמנהיגים מנהלים את המדינה אבל מחר ההנהגה תשתנה. (לך תדע)
    אבל הנוער צריך לחשוב (ואת זה בדיוק מה שהיית צריך לכתוב) על העם ועל הארץ.
    מרוקאים שהתלוננו בעבר כי הם מקופחים . . .
    אבל היו מרוקאים אחרים שהמשיכו קדימה מבלי להתלונן והצליחו (מה יגיד לך ציון אמיר למרות הקשיים שעבר והיום הוא אחד מבכירי עו''ד?)
    אז מה תגיד להם על הממסד שתמיד דפק את המרוקאים?
    תן לאתיופים של היום זריקת מרץ ורוח גבית וסיבה להצליח למרות הקשיים ולא חומר דלק למרד !!!

  • 71.

    אתה בן אדם דיכאוני שרואה רק שחור קח את אורלי ולך תישתה איזה דרינק (ל''ת)

    שרוליק, 04/09/09 23:57

  • 70.

    שנון , חכם ואמיתי, כל הכבוד-גיא מרוז. (ל''ת)

    hv140 , 04/09/09 22:59

    • ואת זה הוא עוד כתב ב-''יום ללא אלכוהול''. (ל''ת)

      יוחנן המהלך, 05/09/09 00:12

  • 69.

    גיא אתה בן אדם שלילי שמוצא את הרע בכל דבר. מצטער בשבילך! (ל''ת)

    אלירן, 04/09/09 21:41

  • 68.

    דמגוג זול

    איתי, 04/09/09 21:03

    מנצל את זה שיש לך במה להעביר את הדעות ההזויות שלך ש90& מעל ישראל חושב ההפך.
    צביעות לשמה.

  • 67.

    מדינת ישראל היא מדינת כל אברכיה

    גליציה של המזרח התיכון, 04/09/09 20:37

    אני מציע לכל יהודי לחשוב טוב אם הוא רוצה לשרת בצבא של מדינה שנותנת הטבות וממנת אברכים אנטי-ציונים.

    • אירן היהודית יותר מתאים (ל''ת)

      סבחה, 05/09/09 09:15

  • 66.

    לא למדת על ילדייך שבבית הספר אין דיון בעניני דיומא ואקטואליה ?! (ל''ת)

    תור, 04/09/09 20:18

  • 65.

    זה שהתחתנת עם בחורה צעירה לא הופך אותך במידית לאב'שלנו ! (ל''ת)

    תלמיד, 04/09/09 20:05

  • 64.

    נספר לכם עד שתיפסק ההכחשה (ל''ת)

    ''לכם'', 04/09/09 20:00

  • 63.

    מרוז שמאלן הזוי ממשיך בהסתה, לא שכחנו דגל סוריה (ל''ת)

    דויד, 04/09/09 19:56

  • 62.

    גיא,גם הש''סניקים חושבים שלא שווה למות בעד ארצנו.בדיוק כמוך.

    אייל , חולון, 04/09/09 19:35

    אתה פטריוט (פלוס , מינוס) בדיוק כמוהם.

    וכמוהם בדיוק , מעניין את התחת שלך (במקרה שלך , הוא משדר ישירות דרך הפה), שלשר הביטחון של מדינת ישראל יש מחויבות כוללת , למנוע במידת האפשר , חטיפות נוספות של חיילים נוספים.
    אחת הדרכים למנוע חטיפות נוספות , היא , לא לאפשר לתנועות הטרור שחוטפות , לסחוט מאיתנו את כל שבחפצן.

    הכוונה היא לנהל מו''מ מולן , באופן שכזה שיוציא להן את החשק לבצע חטיפות נוספות.

    ובנוגע לחברי ש''ס שפשעו ?
    אם חבירהם למשכן (כולל אליליך ממרצ) לא מוקיעים אותם , אז אתה באמת מצפה מאיתנו שנוקיע רק אותם ?

  • 61.

    12 שנות לימוד. הממ...

    דוד, 04/09/09 19:03

    כנראה שזה מספיק כדי להיות בעל טור...

    • לזהבי אין גם את זה. אז מה? לא התואר עושה את האדם (ל''ת)

      קוורטי , 05/09/09 04:43

    • על לפחות 90% שגמרו אתי תואר ראשון ניתן לומר שהם טפשים מאוד

      האונ' מעניקה תואר לא שכל, 06/09/09 03:52

      ולגיא מרוז הגנים של הוריו העניקו, לתפיסתי, הרבה שכל. מן הסתם הרבה יותר ממה שהגנים של קודמיך שתלו בך, אהבל.

  • 60.

    One of the best weekly columns

    Uri, 04/09/09 18:42

    Guy -

    I live in SF, i left Israel over 10 years ago and reading your column once a week always reminds me (sadly) why i don't want to come back and live there.
    As usual, great piece and happy birthday.

    • do us a favoure

      avishay, 04/09/09 19:01

      stay wherever you are and don'nt come back

      • ומה נישאר פה? כל הפסולת. כמו למשל אחד שניקרא אבישי-לא חרם? (ל''ת)

        לאבישי, 06/09/09 03:54

    • Uri, you must be living in tha Castro dist. with you boy (ל''ת)

      friend, 05/09/09 00:41

    • toda

      guy meroz, 05/09/09 10:25

      next week i am in s.f please look me up in fasebook i need some help

      • FB

        Uri, 06/09/09 00:16

        Thanks for the add on FB. Drop me a line if you want some recommendations while in S.F or whatnot. UK

  • 59.

    ומה עם האלימות, גיא?

    אבישי, 04/09/09 18:41

    הסגנון שלך בוטה, גס ואלים. השפה פופוליסטית ורדודה וכל כולה נוטה לאלימות של חנונים. אתה ונתן זך השיכור תשבו ותתמוגגו ואנחנו נעשה מילואים, נפתח צירים, נעשה חיפושים ונשמור על המולדת שאתה ונתן זך בזים לה. (אגב, גם אם נצא מהשטחים, נצטרך לעשות מילואים - אפילו יותר.

  • 58.

    מר מרוז טעית

    meni, 04/09/09 18:29

    בפסקה 5 כתבת דברים שהם ההפך ממה שאתה שואף להגיע פה במדינה. אם בגלל שגנבו בגדים אתה מאחל להם למות אז איך תבוא בתלונות למי שדוקר על החוף כי תפסו לו מקום חניה? הדבר שאתה אמור לייחל לו זה שהגנב יתעשת יחזיר את הגניבה ויתנצל או ייתפס ע''י המשטרה ויועמד לדין. אבל אם אתה ''שמאלני מחמד'' שואף למותו אז
    מה יגידו אזובי הקיר????

    • בסיוטי לילה לא הייתי רוצה לפגוש שמאלני נאור הומני וכועס בסימטה חשוכה (ל''ת)

      irmi1 , 05/09/09 11:21

  • 57.

    גיא מרוז הינו רב אלוף בהתנשאות

    motimorg , 04/09/09 18:22

    במאמר אחד מצליח גיא מרוז להתנשא מעל כולם ומעל מה שקורה סביבו. הנה שתי דוגמאות.
    גיא אינו היחיד שראה במיכל (מיי) פיינגולד כוכבת נולדת. גם אחרים, רובם שיינקינאים גאים, חשו שהגרושה הצבעונית הזו טובה יותר והצביעו עבורה. מה לעשות ורוב אלו שהשתתפו במשחק הריאליטי הזה גרים מחוץ לבועה הפלצנית ההיא וחשבו אחרת? אז כנראה הם לא יודעים לבחור בטוב כשהוא עובר לידם. לא יכול להיות למשל שגיא טעה בשיקול הדעת.
    דוגמא שניה, קשורה לילדי העולים מאתיופיה. אני מוכן להתעמת עם גיא מרוז אם מדובר בגזענות אכזרית של בתי הספר בפ''ת או שצביעות של ראשי המדינה הזו אם רק יסביר לי מה הסיכוי שביום (אפילו לא למחרת) בו הצליחו סוף-סוף לסגור את הפרשיה עם 36 הילדים המסכנים התברר כי משרד הקליטה הפנה עוד 40 ילדים חדשים לפ''ת. למה לא שלחו את משפחות 40 הילדים ''החדשים'' הללו לתל אביב? לירושלים או לחיפה? יעלה על הדעת שמישהו ''שם למעלה'' מעדיף לדחוף את כל העולים לפריפריה, ליהוד, אור יהודה, פ''ת ובית שמש במקום לפזר את נטל הקליטה על כל תושבי ישראל, ובלבד שבבתי הספר בערים הגדולות לא ייאלצו לקבל ילדים כהי-עור ויוכלו להסתפק בהטפת מוסר?

  • 56.

    תופינים כותבים בת' ולא בט'. אולי זה בגלל שאתה מתפטם בבשר ולא בבצקים.לך

    לגיא בן אחיתופל, 04/09/09 18:15

    ללמוד עברית.

    • תודה נחמה. יופי. (ל''ת)

      נחמה ג', 06/09/09 03:56

  • 55.

    מה ההסבר שלך לכך שאתה נזקק תמיד להצמד לנשים עם עצמה :שלי יחי',אורלי?! (ל''ת)

    לגיא'לה המפונק., 04/09/09 18:04

  • 54.

    המשך בדרכך גיא, חזק ביותר

    ניצן, 04/09/09 17:57

    תמיד כתיבתך גיא מעלה חיוך על פניי - ההערות שלך חודרות ואף נכונות. הומור אמיתי מהחיים שאני מאוד אוהבת. מקווה שהמילים משפיעות על הקוראים בצורה שבה התכוונת ... הכול תלוי עד כמה אינטלגנטים ומביני עניין הם.... שיהיה לך שבת שלום מגיא מרוז ותמשיך בדרכך

    • נימתך מתנשאת בידיוק כמו בעל הטור (ל''ת)

      אלי, 04/09/09 21:49

    • מסכים, ומכריח את עצמי לחייך ולהבין עניין, גם אני רוצה להיות אינטלגנטי. (ל''ת)

      irmi1 , 05/09/09 11:25

  • 53.

    טור דוחה

    ...., 04/09/09 17:53

    גיא מרוז,
    אנא, די להרעיל ולהמאיס את המילה הכתובה על כולנו.
    אתה כותב בשפה משוחררת מעכבות ובלי מנגנון סינון-אבל אין המדובר בכתיבה איכותית ונרגשת אלא בשפתך פחות או יותר: ''הלכלוך שבתחתית מכולת הזבל''.
    חבל שכך נראה פני העיתון שאני קורא כל בוקר מזה שנים.
    הנייר אולי סופג הכל אבל קח את הנייר שעליו אתה שופך את כח קיתונותיך ושמור אותו לעצמך.
    כשאתה פונה לציבור הקוראים- תנסה לשמור על עידון כלשהו או לפחות בשפה שאינה מעוררת תחושת גועל

  • 52.

    כמה קל לעמוד על הטריבונה ולרסס לכל עבר... (ל''ת)

    בשבע עיניים , 04/09/09 17:50

  • 51.

    אם זה היה תלוי באנשים כמוך היינו עדיין בגלות (ל''ת)

    בשבע עיניים , 04/09/09 17:49

  • 50.

    גיא מרוז - הגזמת!!

    מיקו, 04/09/09 17:34

    1. הגם אתה בפופוליסטים? הגם אתה בפלצנים? משה קצב לא הורשע!!!! אתה יכול לחשוב שהוא יורשע, שהוא אכן אנס, אבל לקבוע עובדה שכזו? נשיא וגם אנס? לא רק שאתה שם את העגלה לפני הסוסים, אתה גם משווה את משה קצב לסדאם חוסיין, הרודן האכזרי? אין כאן סרקסטיות, אין כאן הפוך על הפוך, אתה כותב שחור על גבי לבן שמשה קצב אנס!! שתי ציפורם במכה אחת - גם השמצת אדם שעדיין לא הורשע וגם הבעת זלזול במערכת המשפט שעדיין צריכה לדון בעניין. פופוליזם במיטבו.

    2. אהוד ברק אמר את מה שהיה צריך לומר מזמן - ישראל היא מדינה במלחמה. לעתים נופלים שבויים, הרבה יותר חיילים מתים בקרבות. יש מדינות כמו ברוניי או נורווגיה - שם אין מלחמות, שם אין קורבנות מלחמה, שם אין שבויים. בישראל זה לא עובד ככה. מסכן גלעד שליט ששבוי כבר ארבע שנים. מסכנים השבויים לעתיד. מסכנים אנחנו שצריכים לשמוע את גסות הרוח שלך כלפי ברק רק בגלל שאתם לא חולקים אותו קו מחשבה. אחרי קריאת הטור שלך אפשר להבין את כל אותם אלה המחסלים אחרים שהפריעו להם, בין אם ביקשו לסלק אותם מהדירה שברשותם ובין אם דרשו סיגריה ברחוב ולא קיבלו. אם פופוליזם היה עברה היית יושב!

  • 49.

    אתה אפס ורק בזכות התקשורת אתה מפורסם מעניין אם אותי יקבלו בעבודה

    שמעון הצדיק, 04/09/09 17:30

    שאתה עושה ותאמין לי אני יותר ישר ממך יותר הגון ממך ויותר יפה ממך אדיוט

  • 48.

    קמת על צד שמאל?

    משועשע, 04/09/09 17:09

    מה העצבים על הבוקר? הכל רע רע רע רע. אם נעזוב בצד את הפוליטיקאים, אז בסך הכל במה שתארת מעורבים קצת מאוד אנשים מכלל האוכלוסיה. למה לצבוע הכל בשחור? זה גורם לאנשים להתייאש ולא להאבק בדברים שכן שווה להאבק בהם כמו שיש בכתבות שלך לפעמים. אתה יורה לעצמך ברגל ואז מתלונן שלעם לא אכפת.

  • 47.

    מעריב! למה יש לגיא מרוז מנדט לכתוב?????? (ל''ת)

    קדמון הימים, 04/09/09 16:54

    • והמנדט של ביבי להיות רא''מ ניראה לך?מרוז מזהיר אותנו מהימין המטורף-אמן (ל''ת)

      מנדט לימין=מילחמת נצח, 06/09/09 07:41

  • 46.

    ביזבזתי חמש דקות מחיי על פופוליסטיות זולה, עדיף לראות הישרדות

    רונן, 04/09/09 16:41

    קצת נמאס מתרבות ה''בו

  • 45.

    תודה על הכתבה, תענוג לקרוא

    שוקו, 04/09/09 16:38

    ואפילו יותר כיף לקרוא את התגובות הנזעמות של האספסוף, אם הם צועקים זה סימן שאתה לוחץ על הכפתורים הנכונים.

    • צחקתי ונהנתי. מצא חן בעיני ''נשיא ואנס באותה קדנציה...''

      תמשיך לתקוע לעדר ה''מאמינים''...(באונס ובגניבות), 05/09/09 09:21

      טוב שכל פושעינו מזדהים כ''ימנים'', ''יהודים גאים'', ''שומרי אמוני ישראל'' וכו'-ככה הכל ברור מאליו.

  • 44.

    מזל טוב למומולדת!

    shir, 04/09/09 16:31

    וזהו :)

  • 43.

    אחרון שונאי ישראל היה נדמה לי שהוכחד אבל טעתי. (ל''ת)

    מנוול, 04/09/09 16:26

  • 42.

    ג'ובניק מדבר.... (ל''ת)

    אדר, 04/09/09 16:16

  • 41.

    לכל המתלוננים...

    רפי לביא, 04/09/09 16:03

    יש לנו מדינהה מדהימה..ממשלה מתחשבת..שרים מעולים ומותאמים בצורה מיוחדת לתפקידם...ראש ממשלה שעושה הכל למען האזרח הקטן..משטרה שעושה הכל כדי שהצדק יצא לאור..המגזר האוקטודוקסי שקט ושליו כעדר שיות..תשתיות כמו שלנו לא יהיו בחו''ל גם עוד מליון דורות..הקיפוח לא קיים..וגזענות זה מילה מיושנת למילונים עתיקים..אנשים פה לא נרצחי הם נופלים על הסכין (מוזרים הם)..התאונות קורות בגלל שהקירות לא נותנות זכות קדימה למכוניות..והפשיעה זה משהו שלא קרה פה בעשר שנים האחרונות..



    אוייש....נגמר לי הראש בבאנג אני חייב לשים חדש כדי להמשיך לכתוב..

    (קחו עיצה..סעו לחו''ל תגורו שם שנה שנתיים עשר ואז תבינו כמה המדינה יפה -- מרחוק :-) )

    • כתבת את זה מהעולם הבא? עם היד הקצרה? (ל''ת)

      הגרבוזיה, 05/09/09 00:09

  • 40.

    אתה פשוט פופוליסט רדוד\\הקמפיין למען שליט רק מרחיק

    יודה1 , 04/09/09 15:56

    אותו מהבית
    כל שביתה והפגנה רק מחזקת את החמאס שיודע
    שהמרוזים למינהם יעשו לו את העבודה

  • 39.

    תיקון קטן

    אלמוני, 04/09/09 15:27

    אני אתך לאורך כל הכתבה אבל בן-גוריון הוא שכיהן הכי הרבה זמן-15 שנים כשבאמצע שנה הפסקה לצרכי שדה בוקר.

  • 38.

    אם חיילים לא יהיו מוכנים למות למען המולדת, נושמד כולנו. (ל''ת)

    Yossi V , 04/09/09 15:16

    • מה הקשר בין ''מוכנים למות למען ארצנו'' לבין ''להיזרק לכלבים'' ע''י חברים,,, (ל''ת)

      גלעד הופקר בגלל האגו של ברק,,, רק בגללו,,,, 04/09/09 20:29

  • 37.

    פשוט תענוג כל שבוע מחדש לראות איך הטור של גיא

    כל הכבוד לגיא, 04/09/09 15:06

    מטריף את היודופאשיסטים בתגובות כאן. אני קורא את התגובות של המיעוט ההזוי, הרועש והמסוכן הזה ומתמוגג!!!

    • מיעוט הזוי?

      רונן גולדשטיין, 04/09/09 16:02

      אולי אתה הוא גם מיעוט וגם הזוי?
      תספור את התגובות של השמאלנים מול הימנים,ואם למדת לספור,מהר מאוד יתברר לך שאתה הוא המיעוט,ובעקבות כך תגלה שגם הזוי שמחשיב את הרוב למיעוט.

      • רוב, מיעוט, אבל המאמר צודק: לא כדאי למות בעד שום דבר. (ל''ת)

        למות למען הכיבוש?, 04/09/09 17:02

      • כן אתם מיעוט.. מיעוט שעושה הרבה הרבה רעש!! (ל''ת)

        עלק הוא אומר לי ספור, 04/09/09 21:19

      • הימנים לא מיעוט ולא הזויים הם נטו(!!!!!)פושעים והם הרוב=ייצור פגום (ל''ת)

        על זה אדולף בנה כשהשתלט על גרמניה, 06/09/09 04:02

    • אתה בטח לא מיעוט הזוי, רועש , מסוכן (ל''ת)

      דוד, 04/09/09 16:38

  • 36.

    בן האדם מחוק! פיצול אישיות מדהים!! (ל''ת)

    NY, 04/09/09 14:50

  • 35.

    גיא מרוז-אתה עושה רושם של אדם לא רציני... (ל''ת)

    סער א , 04/09/09 14:28

  • 34.

    הציניות השתלטה עליך אח שלי

    תומר, 04/09/09 14:27

    תפסיק עם השליליות הזאת ולנסות להציג את החברה הישראלית באופן הכי מגעיל שיש.זה כמו בתכניות שלך שאתה דוחף לאנשים מצלמה מול הפנים ומאשים אותם בדברים (שלא תמיד הם אשמים בהם) רק בשביל ליצור דרמה צהובה.

    אני בטוח שאתה הרבה יותר מועיל גם בלי כל השליליות הזאת..

  • 33.

    ברק פשוט צודק

    ארז, 04/09/09 14:18

    כאב לחיילים קרביים אני אומר להם אותו דבר -יש מחיר שהנזק בעטיו עולה על תועלתו - ואסור, לפיכך, לשלמו.

    • כחייל קרבי ואב לקרבי אני שואל אותך

      אלמוני, 04/09/09 15:29

      ואתה בטוח שהגבול בין שחרור שליט לאי-שחרורו עובר בדיוק בין כמה עשרות המחבלים שיגורשו לעזה או ללבנון? בגלל הספק הזה אתה מטכן להקריב חייל חי?

      • והרצח הבא מהרוצחים שישחררו מי ישן את הדין ? (ל''ת)

        אם רוצחים ישוחררו רבים מהאוייבים יתגייסו לאירגון, 04/09/09 16:52

  • 32.

    הטורים של מרוז וזהבי הכי טובים בברנז'ה. עיתונאים למופת. (ל''ת)

    מישהו אחר לגמרי, 04/09/09 14:06

    • חחחחחחחחחחח

      יהודה, 04/09/09 14:17

      לא להאמין איזה מטומטמים יש בעולם עם גישה למחשב ... או שזאת הייתה ציניות מוצלחת במיוחד?

      • תסתכל על אחיך הפוגרומיסטים בגדה(אתה גם?)לפני טיפול במומי אחרים (ל''ת)

        הרשלה ממרוקו, 06/09/09 04:04

  • 31.

    מרצ והשמאלנים סכנה מוחשית למדינת ישראל (ל''ת)

    גל, 04/09/09 13:53

    • מה אוחובסקי, זה אתה??? (ל''ת)

      ג'קברק, 04/09/09 15:08

    • ממש. זה בלתי נסבל שהם לא גונבים ולא רוצחים..! (ל''ת)

      נא להיצמד לכללים, 04/09/09 19:33

  • 30.

    בקרוב יהיה לישראל ראש-ממשלה אתיופי (ל''ת)

    לגיא מרוז אתה צודק, 04/09/09 13:48

  • 29.

    למה מרץ צריכה 7 מנדטים ?

    דוד, 04/09/09 13:46

    מה ,הם לא גרמו נזק בלתי הפיך למדינת ישראל עם הרבה פחות ?

    • מרץ מזנבים בדמוקרטיה או חבריך עוטי הסמרטוטים והשמלות-החמאס הישראלי? (ל''ת)

      א-טה-ברוטה?יוליוס, 06/09/09 04:06

  • 28.

    אחוז קטן

    אגואיסטים, 04/09/09 13:42

    תפסיקו לשבת מול המחשב ולהגיב בטוקבקים מפגרים שאין לכםמושג לגבי מה שאתם אומרים.

    מרוז עושה ופועל למען החברה, יודע דבר , אתם לא עושים את האחוז הקטן שהוא עשה.
    שבו בשקט ותחזרו לדפוק את הראש מול האח הגדול.

    בן נוער בישראל

  • 27.

    לומר את האמת - פשוט לא רוצים לשחרר את שליט

    הוגה דעות, 04/09/09 13:39

    פשוט מאוד לממשלה לא בוער לשחרר את שליט .נוח לה שהוא שמור אצל השכנים .ככה שכל פעם שיש קצת בעיות ,ישר מעלים את עניינו ואןמרים שיש התקדמות , וכך מסיטים את הוויכוח הציבורי מעניינים בוערים או בעייתים . כבר בזמנו , טבע בן גוריון את המושג ביטחון מעל הכל ושתמיד עומדים עלינו לכלותינו והכל מסתתר מאחורי הבטחון ולפניו לכן אין טעם לשחרר את שליט מכיוון שהוא מהווה תירוץ וכיסוי לכל התפתחות .

    • הסיבות הם הרבה יותר פשוטות - תסמונת הראש הקטן...

      זלמנוביץ ישראל, 04/09/09 14:05

      פעם אף אחד לא ערער על שיקולי מפקדי הצבא, לא היו 4 אמהות, 3 אבות... ועדות חקירה וכו'.

      אבל היום כשעשרות עמותות וארגונים עוקבים אחר כל כדו תועה...וכל סמל כבר צריך ללכת עם מצלמה ועו''ד לקרב... מי עוד מוכן ליזום פעילות מבצעית לא הגנתית בקרב אוכלוסיה אזרחית...

  • 26.

    עם אנשים כמו ברק אסור להלחם, שמא נהיה כמו גלעד (ל''ת)

    מרים11 , 04/09/09 13:33

  • 25.

    איזה נודניק (ל''ת)

    mooshy, 04/09/09 13:32

  • 24.

    יש לי חדשות בשבילך

    הצדיק מסדום, 04/09/09 13:31

    לא רק למות בעד ארצנו אין טעם.
    גם אילו היית שוכב פצוע בצד הדרך והייתי רואה שזה אתה, להייתי ממשיך בדרכי. יען כי החיים סופיים וכל דקה צריכה להיות מנוצלת באופן מיטבי, למען עצמי. אז לבזבז זמן עליך?
    ומסקנה הגיונית מדברים אלה היא כי אין לעזור לזולת כלל. חשוב רק על עצמך ועשה רק למען עצמך.

    • נו, ביזבזת את זמנך ואת זמני!! (ל''ת)

      אשת לוט, 04/09/09 14:52

      • תגובה מטומטמת לדברים נכונים (ל''ת)

        שמעון הצדיק , 05/09/09 07:58

  • 23.

    כותרת המשנה רלוונטית גם ל-48?

    יפה, 04/09/09 13:26

    לולא הנחושים לקרב, שהלכו אל מותם להקמת המולדת, לא היית כותב מאמר זה.....
    וב-73, חללי המלחמה , שהגנו בגופם על מולדתך...

    • להלחם על הארץ כן-אבל לא בשם אמונה באלוהים, טירוף חסר רציונליות (ל''ת)

      וכדי להקים את ממלכת יהודה מחדש, 06/09/09 04:09

  • 22.

    ונניח שהחמאס היה דורש לפנות את הגליל תמורת שליט. גם היה צריך להסכים? (ל''ת)

    מרוז - דמגוג בכל מחיר, 04/09/09 13:21

    • ונניח שהחמאס היה דורש שמדינת ישראל תעלם תמורת שליט .. (ל''ת)

      היכן נעצרת הדמוגוגיה ?, 04/09/09 13:55

  • 21.

    אידיוט

    אורי רעננה, 04/09/09 13:13

    מר מרוז ,קל להיות ציני מאחורי המקלדת
    קראתי את כתבתך וההתחלה מתועבת.

    איני מאוהדיו של ברק, אבל רב המרחק מזה ועד המשפט ''ובאמת אכפת לו מתי ישוחרר גלעד שליט''

    גם לכתיבה צריך להיות גבול

  • 20.

    אין ספק כי לברק יש חלק גדול בפשלה - אבל לתקשורת עוד יותר...

    זלמנוביץ ישראל, 04/09/09 13:12

    ברק וממשלות ישראל לא יכולים להתנער מהשיתוק שאחז אותם בעניין שליט.
    במדינה נורמלית כבר היו מתחלפים 10 שרי בטחון במשך ה 3 השנים...

    אבל אצל התקשורת היו צריכים להחליף את כל העורכים והכתבים שעסקו בנושא/נושאים.

    הכתבות והפירסומים הרבים בנדון הם למעשה הגורמים העיקריים למצב !!!

    ככל שהנושא מפורסם יותר - המחיר עולה, וככול שהמחיר עולה - היכולת לנהל מו''מ פוחתת.
    ואין כל ספק כי חיי חייל גובר על זכות הציבור לדעת (רכילויות...).

    • למרות שאתה יודע כבר את דעתי על כך שאתה רוצה...

      רון, 04/09/09 18:26

      שאנו נחייה לפי ''מה ששמצווה לנו מלמעלה'', אני נוטה להסכים עם תגובתך בעניין שליט, אם כי אני לא בטוח באשר לאיכות תהליך קבלת החלטות שאינו מבוקר ע''י מישהו אחר מהמחליט.

  • 19.

    הורים חייבים הכל לילד אשר איננו חייב כלום להוריו. (ל''ת)

    Vox Ami , 04/09/09 13:06

    • טעות. כתוב ''כבד את אביך ואת אימך'' באף מקום לא כתוב ''כבד את ילדיך''... (ל''ת)

      Yossi V , 04/09/09 15:21

  • 18.

    למות על קידוש השם,זאת תרבות ועבודה זרה. (ל''ת)

    Vox Ami , 04/09/09 13:05

    • להעלות קרבן אדם או להבדיל חיה לא כשרה ניקרא מולך(בניקוד-

      נחמיה , 04/09/09 15:04

      בניקוד צרה)זוהי עברה גמורה נקודה.למות על קידוש השם שהיתנגד תקיפות ונחרצות למולך זה מיצווה גדולה מאוד .לגביי אברהם ומעמד הר המוריה ,מאז כולנו עושים ברית מילה ולא עושים מולך, פרט לכמה מלכים חוטאים שנישכח שמם מישראל בעבור שהיו מוציאים להורג בעינויים, ועל כך יצאנו לגלות פעמים אתה ואני , ולכן איין בישראל עונש מוות ורק ערבים מטיפים לכך באינטרנט , כי ישמעל היה פרא אדם רצחני כמו עישו שלא קיבל שפת הקודש ונשמה עד היום .ישמעל -ערבים, עשיו -יוונים ,ליוונים איין אמונה בנשמה תיבדוק! ואמונה בפסיכה (נפש)זה לא אמונה בנשמה ורק מאז ישו הם מאמינים בנשמה וקוראים לה ישו .אותו אחד(הנוצרי) העלה את עצמו למולך או מוצג כמולך בידי המאמינים בו ולפיכך כופר במעמד הר המוריה ולפיכך ישראל שונאים אותו ואת הדם שלו בטקסים הנוצרים שבהם במותו האנושי הוא מכפר על העוונות ,וזהו שורש הקרימינליות בנצרות ,מה שתעשה יסלחו לך . בכבוד רב נחמיה המשיח האחרון בדרכו למיקדש ה-6- למנורה;

    • להקריב ילדים למולך השלום זו עבודה זרה. (ל''ת)

      Yossi V , 04/09/09 15:23

      • צריך להקריב הכל למען הקמת בי''מ לעובדי אלילים כמוך? (ל''ת)

        שחלקם פטורים מהגנה על המולדת?, 06/09/09 04:20

    • עבודה זרה

      רונן גולדשטיין, 04/09/09 15:31

      זה להיות שמאלן קיצוני עלק נאור.

      • האם אתה קודם כל בן-אנוש או קודם כל יהודי? (ל''ת)

        רון, 04/09/09 18:28

        • שאלה כזו דורשת שאלה אחרת האם אתה מבין את המשמעות של בן אנוש

          שמעון הצדיק , 05/09/09 08:17

          מה זה אנוש

      • עבודה זרה זה להיות פרזיט ולזין תשכל לנורמלים שיקריבו עצמם בגלל מטורפים (ל''ת)

        בימין בטוח לא תמצא אנושיות, 06/09/09 07:31

  • 17.

    חוץ מאברהם מי מוכן לשחוט את בנו מבלי לשאול אלוהים מדוע? (ל''ת)

    Vox Ami , 04/09/09 13:04

    • השמאלנים מקריבים את בנינו למולך השלום ולאליל טוהר הנשק. (ל''ת)

      Yossi V , 04/09/09 15:24

      • השמאלנים הקרבו 1500 איש והליכוד ממשכים להקריב

        שמעון הצדיק , 05/09/09 08:18

        במקום להרוס את ערוץ 10 שיקמו אותו על חשבוני.
        מדוע הליכודנים הנאלחים לא דורשים תקשורת ימנית

  • 16.

    אימפריות צמחו על הסיסמה

    ני אגיב רק לכותרת, 04/09/09 13:03

    הסיסמה ''טוב למות בעד ארצנו, יוחסה ליוסף,
    כי חשיבותה רבה והיא ניתבה את ההסטוריה.

    צבא חזק, הוא צבא שחייליו מאמינים,
    שעליהם להקריב את חייהם, למען ארצם.

    שליטים שהפכו את ארצם לאימפריות, החדירו
    לראשי חייליהם השאות, שאדם חייב לתת את
    חייו כדי להגן על מולדתו ולנצח את אויביו.

    בצבא הרומי, היו מוציאים להורג חיילים
    שלא סיכנו את חייהם בקרב, ובצבא הסיני
    גם במדינת אן וכמובן חייליו של צ'ין,
    הוצא להורג כשלא הרגו מספיק חיילי אוייב.

    כורש היה שונה.
    כורש כבש את בבל, בלי שנפגע גם לא חייל
    אירני אחד.
    הוא השתמש בתחבולות ולא בהקרבת חיי אנשיו.

    • טמבל (גמור) מי שמקריב את חייו למען הקמת אימפריה.

      אימפריה? על הזיין!!, 04/09/09 17:04

      ונוול מי שמחנך את הצעירים לרצות להקריב חייהם למען אימפריה.

      • אבסולוטלי. אבל הימנים מקריבים עם שיגיונותיהם בעיקר שמאלנים

        בית מיקדש-המטורפים דורשים, 06/09/09 04:25

        למען אבנים וגרגרי עפר שרחב הזנזונת דרכה עליהם. טוב למות למען מיטת הזנונים של רחב!!??

  • 15.

    לתחקירנים בגרוש ,שמפחידים אזרחים שלווים עם מצלמות טלויזיה

    אח שכול, 04/09/09 13:00

    שחרור החייל גלעד שליט ,
    בתנאים קשים של תחושת סחטנות נגד צה''ל והמדינה,
    המובילה לדעת רבים, לתוצאה של זילות, מורשת ההקרבה של חללי צה''ל.

    מציאות חיינו כאן בארץ, מעמידה את צעירנו ,פעם ועוד פעם במבחן ההקרבה,
    והם הגיבורים המופלאים שלנו, לעולם לא יכזיבו,
    וגם בני דורנו משתלבים בפסיפס הגבורה ,המרכיב את מגש הכסף
    עליו ניתנו גאולתנו וחיינו,

    כבן למשפחה שכולה וכאח לחלל מלחמת יום הכיפורים ,
    אני מרשה לעצמי לשאול את השאלה, שלזיכרוני עדיין לא נשאלה,
    והיא האם מישהו במדינה טרח,
    לנסות ולהיכנס במקומו ולתחושותיו כחייל ,של גלעד שליט ולחשוב על המעמסה המצפונית ,שתרבוץ על מחשבותיו של החייל החטוף לכשיתבררו לו,
    , פרטי העסקה הסחטנית והמחיר הכבד שנדרש לשחרורו,
    והמחיר העתידי הצפוי להתמשך, שישולם בעקבות שחרורו, גם במישור הלאומי, גם בצבאי ,וגם
    למורשת ההקרבה של חללי צהל לדורותיהם.

    כפי שמכיר וזוכר היטב ,את תחושותיו ורוח ההקרבה ,של אחי החלל
    לי אין ספק ,שלא הוא ולא בני משפחתו הקרובים ,לא היו נוטלים על עצמם
    את תוצאות מחיר הסחטנות, ויזום פעולה כל שהיא שתגרום לזילות כה משמעותית.

    • אתה כותב יפה, אבל מדבר שטויות

      קניגסברג, 04/09/09 15:14

      גלעד שליט רוצה הבייתה, נקודה.
      המשפחה שלו רוצה אותו בבית, עוד נקודה.

      מבחינתם כל השאר לא באמת חשוב, יש להם צרה משלהם. אי אפשר לצפות מהם לחשוב על אחרים כאשר בנם בשבי, מבחינתם כל מחיר הוא לא גבוה מדי.

      המדינה היא זו שצריכה לחשוב על המחיר, ועל כדאיות העסקה.

      • לפעמים אני חולם בלילה

        לאנשים שחושבים רק על עצמם, 04/09/09 16:38

        על אחי שהתנדב ,נהרג במלחמה ולא שב.
        ובחלומי הוא מאוד רוצה לחזור הביתה,
        לבית שנשאר ביתי וביתנו בזכותו ובזכות חבריו הלוחמים האמיצים ללא חת.
        שחרפו נפשם למען המדינה ולא חשבו באותו רגע,על האופציה הקיימת תמיד, לסגת ולחזור הביתה.

    • יפה אמרתה אח שכול. גם בראשי עלתה המחשבה והשאלה:

      אב לחייל קרבי., 05/09/09 08:51

      כיצד יחוש גלעד שליט כאשר הוא ישוחרר ויוודע לו המחיר הגבוה ששילמנו עבורו?

      אני אישית חושב שהוא ימשיך את חייו בהרגשת דיכאון ותחושות מועקה כבדות, ובעיקר אם (וזאת רק שאלה של זמן...) אחד המחבלים שישוחררו יחזור לפעילות טרור וירצח עוד ישראלים.

  • 14.

    שהדתיים והחרדים ישלחו את הילדים שלהם למות

    ש, 04/09/09 12:59

    כבר זמן רב שמהדינה הזאת לא משרתת את הציבור החילוני שלה, אלא רק מנסה לרצות ולפייס את המיעוטים. וכל זה בזמן שאנחנו ממשיכים לשאת בנטל כאילו ''עסקים כרגיל''.

    ובכן לא עוד. אי אפשר לדרוש מנער שיקריב את חייו למדינה אם לא כולם נדרשים לעשות את אותה מחווה. להתרעם נגד אי הצדק הזה זה לא בכיינות, זה היגיון בריא.

    כשכולם יעשו צבא, ושכולם יעשו את אותו משך השירות - 3 שנים. בלי שטויות של ישיבות הסדר או חצי השתמטות כמו שירות לאומי. כשזה יקרה ברק יוכל לחזור ולדרוש את בנינו, עד אז - לך חפש.

    • ל=ש. שמעת על רס''ן רועי קלין??

      חילוני לחלוטין, 04/09/09 13:12

      של נעליך כאשר אתה תוקף ''דתיים'' כקבוצה.

      אם לא שמת לך חובשי כיפות למניהם ממלאים תפקידים בכל שידרות הפיקוד של צה''ל. אם הם לא היו אני חושב שזה בטוח לומר שהצבא שלנו היה פחות טוב ולא היה מי שישמור על אידיוט כמוך שלא נשם אבק, שמע פיצוץ, או הריח איזשהו סוג של לחימה.

      • מה הקשר?

        ש, 04/09/09 15:45

        עם כל הכבוד לחלליהם של הדתיים, זה לא מסביר למה מגיע להם לעשות חצי שירות. גם קיבוצניקים משרתים באחוזים גבוהים מאוד בקרבי, ועדיין אף אחד לא מציע להם לעשות שנה ו-3 חודש במקום 3 שנים.

        עדיין לא הצלחתי למצוא דתי שימצא לי הצדקה לאי השיוויון הזה. לרוב הם מתעטפים בצדקנות ובאחוזי הגיוס לקרבי. אז מה? גם החיילים הקרביים שהם לא דתיים משרתים שלוש שנים, גם חיילי ההסדר ביחידות מובחרות והטייסים ''מוותרים'' ומשרתים שירות מלא, למה שלא כל החיילים הדתיים יעשו את זה?

        • הקיבוצניקים אתה לא מתבייש לשקר היום הקיבוצנים מתגייסם רק לשלום עכשיו (ל''ת)

          שמעון הצדיק , 05/09/09 08:19

      • תנו גם לי לעשות רק חצי מהזמן.. אני מוכן להיות הכי קרבי שיש

        מתגייס, 04/09/09 16:04

        שכחתם שרוב הסרוגים ה''גיבורים'' משרתים רק חצי מהתקופה שחילוני רגיל משרת.

        • אתה טועה ומטעה ! תתבייש (ל''ת)

          רונן, 04/09/09 16:45

          • הוא לא טועה

            יואב, 04/09/09 17:30

            פרק השירות הצבאי של ישיבות ההסדר נמשך שנה ושלושה חודשים, וזה כולל בתוכו גם את הטירונות וההכשרה. בשאר ה''שירות'' שלהם הם לומדים בישיבה.

            לאחרונה נפתח מסלול נוסף שמאפשר לדתיים לשלב שירות צבאי יותר ארוך עם למידה בישיבה (בערך שנתיים של שירות צבאי), אבל הפלא ופלא - אין הרבה קופצים על המציאה הזאת.
            מסלול אחר בהסדר שבו משרתים שירות מלא של 3 שנים בנוסף ללמידה בישיבה קיים כבר הרבה זמן, וכמעט ואין דתיים שבוחרים בו. אני לא אופתע אם הוא נסגר בינתיים כתוצאה מחוסר עניין.

  • 13.

    חצוף!! תזכיר לי איפה שירתת בצבא?? דמגוג קטן...... (ל''ת)

    מתי, 04/09/09 12:55

  • 12.

    סטיריקן -ציניקן- בעל לב -קצת מיואש מרגיז ומשעשע -בעייתי !

    נחמיה , 04/09/09 12:48

    אבל עדיין מעלה חיוך ובימים כאלה זה הרבה מאוד -נו טוף מדינה חופשית -דעות חופשיות

  • 11.

    לברק לא איכפת ? למה ? כי הוא לא כותב בעיתון 100 פעם..

    מוטי, 04/09/09 12:39

    אני רוצה שגלעד יחזור הבייתה?
    מה אתה יודע מה קורה בחדרי חדרים?

  • 10.

    ארצנוֹ=עצמנו (ל''ת)

    אבי, 04/09/09 12:38

  • 9.

    כל הכבוד

    ג'וליאן , 04/09/09 12:36

    זו כתבה לעניין,נהניתי מכל רגע.

    • ממה יש להנות אדיוט. (ל''ת)

      אדריאן, 04/09/09 13:18

      • מהצגת בבונים ימנים כמוך כמו שהם-פושעים זולים (ל''ת)

        רבי עקיבא שונא הימנים, 06/09/09 04:27

  • 8.

    Object of War Not to Die for Your Country But Make Other Bastard Die f

    huy, 04/09/09 12:26

    or his

  • 7.

    כיוון שזו מדינת כל עשיריה- שבני העשירים ימותו בעד ארצם. (ל''ת)

    מרי אזרחי, 04/09/09 12:21

    • 7: לייבא חיילים זרים מסין. על כמויות אפשר לקבל מחיר נמוך במיוחד (ל''ת)

      כ''א זול, 04/09/09 19:14

  • 6.

    איזה מזל שנותנים לך לכתוב

    איריס, 04/09/09 12:17

    כל שבוע מחדש אני אומרת תודה שמאפשרים לך לכתוב ולפרסם - גם אם אתה מקומם לא מעט.
    בכתיבה שלך, שאנשים מפרשים כילדותית - יש כל כך הרבה אמת וחכמה.
    אני אפילו סולחת לך על הגסות.
    בגלל היושר.

  • 5.

    לימדו תורה מפי איש רשע הורס משפחות

    יוסי, 04/09/09 12:12

    מי אתה שתלמד אותנו מוסר תתביש כולך נופת צופים אך אתה אדם ריקני שקרן רודף פירסום שתעשה הכול בשביל ריטינג גם כסף מעשירים לקחתה כמו לניר נועם, גם בהיותך פרוד מאשתך הלכתה עם אחרות אז חביבי ממך לשמוע ואולקבל עצות זה סוף העולם תתבישו אתה ''ורעיתך''

  • 4.

    גיא צודק. די למלחמות. גלעד שליט הביתה בכל מחיר! (ל''ת)

    עדין, 04/09/09 11:46

    • גם במחיר אימך או ילדיך?אתה מוכן לכל מחיר?

      lili_lili , 04/09/09 12:27

      אתה מוכן להיפרד מילדיך לעולם תמורת שובו של גלעד שליט?מה הקישקוש הזה?לקשקש מילים יפות כולם יכולים.
      אז תחשוב טוב לפני שאתה פולט שטויות.

      • אני מוכן לתת אותך בתמורה.. בלי לחשוב אפילו

        קחו את ההזוי הזה, 04/09/09 16:05

        חצוף!!

    • גיא טועה ודמגוג, לא בכל מחיר (ל''ת)

      גיל אזולאי, 05/09/09 11:33

  • 3.

    ציניקן

    גבי, 04/09/09 11:44

    אתה פשוט ציניקן נוראי גיא מרוז, בגלל אנשים כמוך חבל שיש חופש ביטוי :@.

    אם תפתח ספר היסטוריה תראה שאתה פה בגלל אנשים שמסרו את הנפש, שנלחמו בקדחת ובערבים.
    בשביל מה הם נלחמו? בשביל שתשחרר את המקלדת שלך ותמחק את כל מה שהם נתנו? שתגיד שהם טעו?

    לא הכל פה מושלם, ולפעמים זה רחוק מלהיות מושלם, אבל אם נעמוד מהצד ונבכה כמה הכל נורא- ולא ננסה לשנות, זה ימשיך להיות ככה.

    באמת תודה רבה לך.

  • 2.

    לך הביתה. פוסט יהודי. אנטי ציוני. אני מרחם עליך (ל''ת)

    הלל, 04/09/09 11:43

    • לפחות גיא שנון עם הומור לב ושכל ואתה? עוד בהמה מהעדר שמחפשת כוח וממון (ל''ת)

      נחמיאס, 05/09/09 09:41

  • 1.

    כל שבוע אני בהלם מחדש...

    אורן, 04/09/09 11:35

    מהכתיבה המגובה במחשבה ילדותית כ''כ של גיא מירוז.

    • ככה זה

      גיא, 04/09/09 11:52

      אנשים לוקחים את האינטלגציה המוגבלת של עצמם יותר מדי ברצינות..

      ולצערינו הוא לא היחיד.

    • שלא לדבר על הגסויות

      שלמה, 04/09/09 11:57

      ילד קטן במאבק כוחות עם הוריו מנסה אותם בהשמעת כמה גסויות כדי לראות מתי סבלנותם תפקע. לכולנו זה קרה וכולנו התבגרנו. גיא כנראה עדיין נמצא בתקופה ''ההיא''.

    • תבדוק ממה ההלם שלך כימני חלול ראש אתה בטח מחפש עדיין את השכל שלא קיבלת (ל''ת)

      שלי-יחי, 05/09/09 09:43