• 162.

    אתם באמת וירוס בוגי יעלון צדק (ל''ת)

    שמאלני לשעבר, 04/09/09 18:57

  • 161.

    שלום עכשו מקבלת מימון ממשלות אירופיאיות ועושה דבריהן

    כולם יודעים, 04/09/09 18:56

    אין גבול לחוצפה ממשלת בריטניה וממשלות סקנדינביה מתערבות בעניינים הפנימיים שלנוומעניקות מימון לשלום עשכשיו וארגוני שמאל קיצוני אחרים.
    בפועל במקרים רבים הן מעניקות מימון ייחודי לנושאים כך שהן למעשה מכווינות אתכם מרחוק, הלא כך ? תתביישו שמאלנים יקרים.
    במשך מאות שנים האירופאים טבחו בנו ועכשיו אתם ממשיכים לבצע את מדניותם מרחוק.

  • 160.

    שר החוץ, הממשלה והמדינה בכלל

    Doctor ostreicher, 04/09/09 17:23

    מאמר נבון ונכון. מה הפלא שאנחנו במקום בו אנו נמצאים עם שר חוץ שהוא שר המלחמה? עם שר אוצר שהוא פילוסוף ועם רוה''מ שחושב שהוא בעצם נשיא ארה''ב? מאוד עצוב מה שקורה במדינה האת. במקום להיפרד כבר מהבעיה הפלסטינית, אנחנו משקיעים כספים בשטחים במקום בחינוך, בתשתיות ובקידום המדינה הזאת למאה ה-21. מה יהיה?

  • 159.

    מה שבטוח שיריב אוםפנהיימר הוא בעיה של ישראל, בעיה קשה (ל''ת)

    צופה, 04/09/09 14:48

  • 158.

    ההתנחלויות הן באמת הבעיה של שלום עכשיו-למה? כי לא מקבלים שם שמאלנים (ל''ת)

    panacea , 04/09/09 14:04

    • ''אגודת ישראל לא היתה מעולם כלי שמטרתו שיתוף פעולה עם התנועה הציונית''

      אריק ג., 04/09/09 16:32

      פנסאה ,את המשפט הזה לא אני כתבתי ,אלא דובר מטעם אחת ''השותפות הטבעיות'' (אתה מוזמן אגב להכנס לאתר ''אתרוג'' ולקרוא את הטור של ''טברסקי'').
      האיש קורא בפירוש להעביר את השלטון לידיים פלסטיניות בעידוד יהודים ישראלים שהם לא ש''ע מן הסתם .
      אבל זה בסדר . למה ?כי הוא ומפלגתו המליצו (פעמיים) על ביבי לראשות ממשלה .
      וזה כמובן מכפר על הכל .
      אולי תתחיל להנמיך את שנאתך לשמאל ותתחיל לראות מי הן השותפות הטבעיות של הליכוד :
      - מפלגה לאומנית וגזענית (ונעזוב את זה שראשה מואשם בפלילים - כי זה לא שייך לדיון) .
      - מפלגה חרדית סקטוריאלית מושחתת מהיסוד שכל רצונה היא ממוננו ,וכמה שיותר ואחריהם המבול .
      - מפלגה חרדית משותפת שבינה לבין הציונות אין כלום ,ונציג מטעמה כתב את הכתוב לעיל .
      שלושת אילו עדיפים בעיניך על קדימה והעבודה ,שמרכיביהן וודאי שעשו הרבה יותר עבור המדינה מאשר מרכיבי שלושת המפלגות לעיל שמהוות כמעט מחצית מהקואליציה ?
      אם תענה לי שכן ,הרי שאתה באמת נגוע בשנאה עיוורת לכל מה שאינו ימין .

      • אלה גם היו השותפיות הטיבעיות של העבודה במהלך השנים ושל

        רונית, 04/09/09 19:51

        קדימה.וגם של הליכוד.ועדיין הם לא גרמו לנזקים שגרמו השמאלנים.

        • הן לא היו השותפות של בעבודה אלא של קדימה ,כי קדימה הרכיבה את

          אריק ג., 05/09/09 09:18

          הממשלה .
          באמת מצער ,אך הרבה יותר מוזר שמפלגה אנטי ציונית הקוראת לחיסול המשטר הישראלי בישראל הנה ''שותפה טבעית'' של לאומנים .
          זה אפילו לא חיבור בין חמור לסוסה ,כי אין פה שום אפשרות זיווג .

      • ובכל זאת לא יקבלו אותך להתנחלות.אגב-מניין אתה יודע מה אני מעדיף?

        panacea , 04/09/09 21:11

        האם שאלת אותי? אבל אני מעדיף אותם על שכמותך-ועל כל מיני שלום-עכשווים, שוברי שתיקה ושאר מלשינים.

        • פנסאה ,הרגע .לא אמרתי ,אלא שאלתי ,ענה או אל תענה - רצונך כבודך .

          אריק ג., 05/09/09 09:15

          ומאין אתה יודע למה אני משתייך ?

  • 157.

    מי שלא חיסל את הקאפו אחרי השואה שלט ייבכה היום על נמוטציות שלו בישראל (ל''ת)

    הייתם צריכים לחשוב על זה קודם, 04/09/09 14:00

  • 156.

    עם ישראל רוצה לראות את תלוש המשכרת שלך (ל''ת)

    ליאורה כהן, 04/09/09 13:34

    • ליאורה צודקת רוצים לדעת מי משלם לך משכרת (ל''ת)

      רפי, 04/09/09 14:13

  • 155.

    'סתכל בראי ! אתה הבעיה ! (ל''ת)

    אתור בעיות, 04/09/09 13:31

  • 154.

    הצנזורה השמאלנית של מעריב היא עבירה פלילית של הונאה (ל''ת)

    יש להגיש תלונות פליליות על הונאת ציבור הקוראים, 04/09/09 13:18

    • על כל 50 מחיקות הם משאירים סוג תגובה כזו כדי להראות שהם לא מצנזרים (ל''ת)

      הכל מתועד, 04/09/09 13:59

  • 153.

    מי המפעילים של האופנהיימר ???????????????????

    וכמה הוא מרויח מזה, 04/09/09 12:56

    לנוכח החשיפה המדהימה שגם טדי קולק היה בוגד אשר פעל מתוככי צמרת השלטון בישראל (היה מנהל לשכת ראש הממשלה, שליח המדינה בוושינגטון וראש עיר נצחי בירושלים, אשר מחליפו הוא, הממ... אולמרט) מתעוררת החובה הביטחונית והקיומית לטהר את כל מוסדות השלטון ומוקדי ההשפעה בישראל ממרגלים, סוכנים זרים ובוגדים.

    על-מנת שלא להחשיד חלילה כשרים לשווא, אין הכוונה לנקוב כאן בשמות, על אף הראיות והסימנים למכביר, לקיומם של מרגלים וסוכנים מטעם המודיעין הסעודי (האם מישהו שיתף פעם פעולה עם עדנאן חשוגי?), המודיעין הצרפתי (מישהו עקב אחרי מי שגזר קופונים פרטיים מהנדבן הידוע הברון דה רוטשילד?), המודיעין האירני (מישהו זוכר מי עבד עם מר גורבניפאר?), המודיעין הפלשתיני (מרטין, אתה שומע?), המודיעין המצרי (מישהו אמר גז טבעי ולא קיבל?), המודיעין הבריטי (היריעה קצרה מלהכיל, אז נסתפק בטדי קולק ויתר חבריו למיזם המודיעין הבריטי, רפ''י) וממילא האמריקני (סנוב, במכון הגיוס של הוסט פוינט כבר היית, או שאתה סתם מתפרנס על-ידי הקרן החדשה לישראל או כ''עמית'' במכוני המחקר והדמוקרטיה, לכאורה? ובכלל - האם יש מישהו שמסוגל לקבל החלטות במדינה שאין ל

  • 152.

    מי שפועל להעברת חלקי מולדת לאוייב בוגד במדינת ישראל זהו החוק

    אני מבקש מהקאפו מצנזרים של שטירמר לא לצנזר את העם, 04/09/09 12:53

    חוק העונשין.
    חלק ב': עבירות
    פרק ז': בטחון המדינה, יחסי חוץ וסודות רשמיים.

    סימן ב': בגידה

    • 97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה
    • א. מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    • ב. מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    • 98. גרם למלחמה
    • מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    • 99. סיוע לאויב במלחמה
    • א. מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    • ב. לענין סעיף זה, ''סיוע'' - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.
    • 100. גילוי החלטה לבגוד
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.
    • 101. שירות בכוחו

  • 151.

    מטעם מדינות זרות? נגד רצון העם ? (ל''ת)

    למה נותנים במה לאנשים שפועלים פוליטית, 04/09/09 12:41

  • 150.

    הבעיה היא של יריב.

    tur tchjhho, 04/09/09 12:35

    מחפש עם מי לריב. כל ריב זה לירה,כל מתיישב כואב לו הלב. מה הוא מכניס את אובמה. תנו לברק ל''פוצץ '' זבובים.

  • 149.

    לו היו דעות לחוד ומעשים לחוד היינו אומרים ניחא -

    נחמיה , 04/09/09 12:23

    -ניחא מדינה חופשית ליהודים רצינו וקיבלנו , אך כאן המצב שונה לחלוטין ,האירגון לא רק תוקף את ישראל אלא את היהדות הציונית. כך שכלב השמירה של הדמוקרטיה החופשית היחידה במיזרח התיכון,הופך אל מול עיננו הכלות לסניף אקטיביסטי של אל ג'זירה,האים אל ג'זירה מבטיחה לישראל יותר מהנהגה שניבחרה על פי חוק?או מעמד אישה יותר מפותח?או זכויות אדם יותר מוטבות?או מדינה ללא עונש מוות כמישפט ישראל? או הנהגה יהודית ליהודים במדינת היהודים בארץ ישראל?האים אופנהיימר וחבורת הקומוניסטים שלו יהפכו לסיוט היהודים?האים יתכן הדבר הזה?

  • 148.

    מאיזו אצבע ממצצת שהעם נגד ההתנחלויות?

    panacea , 04/09/09 12:15

    העם באמת מרים את קולו-ואומר שהןא בעד ההתנחלויות: יש להמשיך לבנות ולפתח את גושי ההתנחלויות הגדולים,המאחזים הקטנים יםונו-כולם יודעים זאת, אבל בלעדיהם הויכוח והלחץ הבין לאומי היו כעת על ירושלים, אפילו על טבריה וחיפה.

    • כמה בזבוז אנרגיה ותחמושת . לשיטתך מר ''עם'' ,ביבי מייצג עם אחר .

      אריק ג., 04/09/09 12:24

      כי הוא דווקא הודיע על הפסקת הבניה .

      • החבר'ה שלך משלום עכשיו לא עדכנו אותך? הם טוענים שזו הקפאה וירטואלית

        panacea , 04/09/09 13:34

        וכך גם אחמד טיבי...
        הכלבים נובחים והשיירה עוברת-סמוך על ביבי.

        • אתה מבין מה כתבת פה ,כן?

          אריק ג., 04/09/09 16:05

          אותך לביבי!
          וטיבי באמת מענין לי את קצה ה...
          גם כם אסמכתא - טיבי .

          • איפה אתה חי? שמעת שביבי הורה לבנות מאות דירות? התעורר (ל''ת)

            panacea , 04/09/09 21:12

            • לבנות מאות דירות ,ולעצור לחלוטין את הבניה ,זה הציטוט המדויק .

              אריק ג., 05/09/09 09:20

              לא צריך לשמוע ,הכל כתוב באנרג'י ,ואני מקווה שביבי יתעשת ויחזור בו .

  • 147.

    הציבור הישראלי?...

    רם עמית, 04/09/09 12:09

    מה לך ולציבור הישראלי?
    הציבור הישראלי הביע את דעתו על שכמותך בבחירות האחרונות. רוב מוחלט ציוני-ימני, מיעוט בינוני בגודלו ציוני- מרכז-שמאלי וקומץ אפסי (מכל בחינה) של פוסט-ציונים בתחפושת מסוגך.

  • 146.

    טלילה פחימה ויריפ אופניידשאיד...בוגדים עלובים (ל''ת)

    אלון, 04/09/09 12:07

  • 145.

    יריב אופנהיימר הוא הבעיה של ישראל.... (ל''ת)

    ישראלי, 04/09/09 12:07

    • אתה הבעיה של מדינת ישראל (ל''ת)

      ב, 04/09/09 13:04

  • 144.

    אך ,החיים היפים של הימין בישראל 2009. כמה נעים ,נח ופופולרי לתקוף

    אריק ג., 04/09/09 11:50

    את שלום עכשיו הציונית ,האירגונון הקטן בן כמה מאות החברים ועם מינימום תמיכה ציבורית ,הבלתי אלים שאינו מזיק לאיש ,וכל מאוויוו (התמימים -אך אמיתיים) הם השכנת שלום בין ישראל לפלסטינים וקרוב הדו קיום בימינו אמן .
    בעת שבמקביל ישנו דיון חלשלוש בכתבתו של עורך ''אתרוג'' האנטי ציוני ואנטי ישראלי הקורא להחלפת השלטון בישראל בשלטון פלסטיני ,במהרה בימינו אמן...
    מאות אלפי חרדים עויני מדינת ישראל ,קיומה ,תרבותה וצביונה חיים פה בעת שאינם רוצים בנו ובמדינתנו ועושים כל שביכולתם ובאלימות להביע את כוונותיהם .
    והימין ,לא מגיב ,לא תוקף כי לא נעים ,לא נח ,ולא פופולרי לתקוף את ''שותפינו הטבעיים''...פחחח.

    • יש הבדל תהומי בין האנטי ציונים החרדים ובין האנטי ציונים של שלום עכשיו.

      זלמנוביץ ישראל, 04/09/09 12:54

      האנטי ציונים החרדים זה סיפור הלכתי מובהק -שמשכו כ 2000 שנה.
      (הם מפרשים את הציווי של:''לא תעלו בחומה'' - כפשוטו, מקימי מדינת ישראל מפרים את הצו האלוקי שלא להקים מדינה בניגוד לדעת אומות העולם.)

      ''שלום עכשיו'' מגדירים את עצמם כציונים אבל הם ממומנים (ונציגים ?) ע''י הטרנד העכשוי של השמאל האירופאי האנטי ציוני/יהודי.

      עם השמאל האירופאי אין לנו כל בעיה - הם נלחמים בגלוי נגד כל דבר שמייצג יהודים/ציונים והמדינה הישראלית...

      • צודק ,ואני מודה לך על חיזוק תגובתי . אכן הבעיה האמיתית והגדולה מספרית

        אריק ג., 04/09/09 13:24

        הנם החרדים ,וכפי שכתבת ,עם השמאל האירופי אכן אין לנו בעיה .

        • לצערך, החרדים האנטי-ציונים מהווים חלק מבוטל...

          זלמנוביץ ישראל, 04/09/09 13:50

          הקבוצה הגדולה יותר של החרדים הם תוצר של הסכמים קואליציונים...והם לא מעורבים ולא משפיעים בכלל, ואים יפסקו הקיצבאות והתמיכות (שאנחנו בטיפשותנו נותנים להם...)הם יאלצו לצאת לעבוד ולשרת כמו האחרים !

          אבל ''שלום עכשיו'' הם מיעוט שולי המנסה לכפות את דרכו על הרוב באמצעים שמעניקים לו שונאינו המוצהרים !!!

          אם השונאים המוצהרים אין לנו בעיה אבל עם ה''אוהבים'' הממומנים ע''י שונאינו יש בעיה של ניגוד אינטרסים רצינית...

          • ''אם השונאים המוצהרים אין לנו בעיה'' למה ? כי לא נוח להתמודד אתם ?

            אריק ג., 04/09/09 15:59

            ההגיון אומר שלאדם שיש לו שונא מוצהר יש בעיה .
            נגיד ''מר ישראלי ןמר איראני'' .
            שונאים מוצהרים . אז אין בעיה?

  • 143.

    אופניימר יביא לסופה של ישראל

    עידו, 04/09/09 11:34

    ביבי תתבייש העם נתן לך את הקול
    ואתה עושה בדיוק מה שאומר לך השמאל והתקשורת

  • 142.

    אולי סוף סוף הצנזורה תאפשר לקוראים לראות את האמת מאחורי ה''סכסוך'' ?...

    זלמנוביץ ישראל, 04/09/09 11:20

    יריב וקבוצתו, השמאל האירופאי והערבים נוהגים למצוא בכל עניין שישראל עושה, את ההפרעה לשלום - ואם רק היא תתקן את מעשיה ''יפרוץ'' השלום המיוחל...

    האם מישהו גם בדק אצל הפלסטינים במה יועיל להם השלום ??? מישהו באמת חושב שהם כל כך טיפשים לעשות שלום ???

    כל זכות הקיום של ''העם הפלסטיני'', התרומות והכספים שהם מקבלים הם בגלל שהם נלחמים: ביהודים, בציונים, במערב ובאורח החיים המערבי... בהתאמה לכל אחד מהתומכים/תורמים...

    לאחר פרוץ השלום כל הגופים הנ''ל יחפשו ''מתאבק'' חדש לתמוך בו - ותה יהיה על ה''עם הפלסטיני'' ?:

    בעקבות השלום - ה''מדינה הפלסטינית'' תחזור למימדיה הטבעיים ותצטרף לשאר המדינות המסכנות, כמו ביאפרה, בנגלדש, מיראמר, וכו'

    בעקבות השלום - מנהיגי ה''מדינה החדשה'' לא יוכלו להסתובב בכל העולם כמו נסיכים (מתי לאחרונה התקבל מנהיג ביאפרה אצל הנשיא האמריקאי...)
    בעקבות השלום - המבקרים החשובים מכל העולם ב''מדינה החדשה'' יהיו נציגי ארגוני הסעד מכל העולם...
    בעקבות השלום - החמס יטבח בפתח (או ההפך...)

    מעניין כי רק יריב - המקבל גם הוא תמיכה מהנ''ל לא רואה את האמת, ועל זה נאמר: ''שוחד יעוור עיני צדיקים...''

  • 141.

    אתה נכלל בכל הגדרה אפשרית של בגידה במדינת ישראל

    יעקב, 04/09/09 11:14

    אתה והאירגון שאתה עומד בראשו משתפים פעולה ומקבלים סיוע מאירגונים אנטי ישראלים מובהקים. אתה וחבריך לאירגון מזמינים בגלוי לחץ מדיני וסנקציות כנגד מדינת ישראל וממשלתה הנבחרת. די בכך כדי להגדיר מעשים אלו כבגידה.

  • 140.

    בוגדים מחסלים (ל''ת)

    לא מטקבקים, 04/09/09 11:02

  • 139.

    צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ע, 04/09/09 10:52

  • 138.

    בוגי אומר את האמת וכולם מתלהמים. (ל''ת)

    יעקב, 04/09/09 10:50

  • 137.

    יריב ישראל אופנהיימר (ל''ת)

    מתן, 04/09/09 10:36

  • 136.

    ארבייט מאכט פריי אונט יריב אופנהיימר מאכט קרוג (ל''ת)

    דו-רון, 04/09/09 10:23

  • 135.

    ישר כח על המילים (ל''ת)

    יעל, 04/09/09 10:08

  • 134.

    ארה''ב חייבת להטיל סנקציות על ישראל!

    האסטרטג, 04/09/09 10:08

    זו השפה היחידה שהאספסוף הישראלי, בראשות נתניהו, מבין!!!

  • 133.

    שלום עכשיו-לא בעיה של אובמה, בעיה של ישראל! (ל''ת)

    יריב, 04/09/09 09:49

  • 132.

    תמיד יזכרו את האדם הזה בעתיד כאחד שניסה להרוס את המדינה

    גד, 04/09/09 09:39

    ולתת את מדינתנו ביד מחבלים מרצחים!
    איש רע ומרושע!

  • 131.

    מדינה פלס' - אינטרס ציוני?????

    כתבה אנטישמית כזו מזמן לא ראיתי, 04/09/09 09:30

    אין לי מושג איפה אתה חי, יריב. כתבת ש:מטרת העל של מפעל ההתנחלויות היא סיכול האפשרות להקמה מדינה פלסטינאית , אז יש לי חדשות בשבילך:האינטרס שלי כמתנחלת הוא לקיים את זכותי לחיות, ללדת ילדים ולגדל אותם בשמחה בארץ אבותיהם. כמה ילדים יש לך בכלל? איפה אתה מתכנן לגדל אותם? איזה ערכים אתה רוצה לתת להם? הבן שלי לא מכיר את המילה פלסטיני. הוא מתנחל כי הוא גר בארץ אבותיו ומתחנך לגדל כאן ורק כאן את כל נכדי לעתיד, וגם את ילדיהם שלהם. הפלסטינים הם זמניים, עמים קמים ונופלים, אבל העם היהודי יחיה כאן לאורך היסטוריות נוספות. אז גם אם תמשיך לכתוב שטויות, ובקצב משודרג, זה לא ישנה את המציאות.

  • 130.

    כל הכבוד יריב. רוב המגיבים המגדפים מבקשים סליחה מאלוהים במקום ממך.. (ל''ת)

    עבירות שבין אדם לחברו אין יו''כ מכפר !!, 04/09/09 09:28

  • 129.

    מעריב מצנזר פוליטית תגובות שמספרות את האמת על הכותב מעריב=יריב (ל''ת)

    איציק מהמרכז, 04/09/09 09:25

  • 128.

    סופסוף מישהו אומר את הדברים כמו שהם

    יובל, 04/09/09 09:15

    הימין תמיד עושה את מה שהשמאל אומר בדיליי של עשר שנים. חכו ותראו, יהיה פינוי. ואז גם יפנו את כל ערביי ישראל לפלסטין.

    • שאנחנו נפנה, אם נרצה זה יקרה. שהם יתפנו ל''פלסטין'' ? בתיים לא !!! (ל''ת)

      זלמנוביץ ישראל, 04/09/09 09:54

  • 127.

    אין, אלא לחזור על דבריו של בוגי. (ל''ת)

    אזרח, 04/09/09 09:03

    • אתה יכול גם לאכול קדחת בצלחת או

      אריק ג., 04/09/09 09:31

      לעמוד על הראש ולנופף ברגליים ,וגם זה לא יעזור לך ,מקסימום תחטוף כאב ראש .
      ואת העובדות לא תצליח לשנות .
      אגב ,גם אם תתחנן בפני בוגי ,הוא לעולם לא יחזור על אותם דברי הבל (ממקור ראשון).

  • 126.

    הבעיה של ישראל הם הערבים החיים על אדמתה - רק זו הבעיה

    יש להבין הבעיה בכדי למצא פתרון, 04/09/09 08:52

    כל הזמן מחפשים פתרונות לבעיון שלא קיימות. אבל הבעיה היא הערבים שחיים על אדמתנו ...
    -------------------------------
    במקום למצא להם דיור חליפי על אדמת מוצאם (מצרים וירדן - 99% מערביי ישראל מוצאם כאזרחי מצרים או ירדן או מדונות ערב האחרות) מחפשים כיצד לנשל העם היהודי מאדמתו ....
    ברור שהדרך שגוייה, הבנת הבעיה שגוייה, ולכן הפתרונות המוצעים לא יובילו לשום דבר...
    ----------------------------------------
    יש להציע לערבים קבלת ריבונות ישראל ולחיות במדינה יהודית - ומי שלא רוצה שילך.

  • 125.

    אופנהיימר, האם סכום האתנן שאתה מקבל מנורבגיה שבדיה ושאר האנטישמים- (ל''ת)

    באירופה תלוי בכמות השקרים שלך או שהוא קבוע?, 04/09/09 08:50

  • 124.

    גודל הבמה שש''ע מקבלים, לעומת גודלם בציבור, מוזר. (ל''ת)

    דובב, 04/09/09 08:48

  • 123.

    זו גירסה עדכנית של ''היהודי זיס-אופנהיימר''. (ל''ת)

    פרופסר שטירמרמאן., 04/09/09 08:44

  • 122.

    הוירוס הוא הבעייה של ישראל (ל''ת)

    צחי, 04/09/09 08:42

  • 121.

    אופנהיימר

    ימני, 04/09/09 08:26

    אדון אופנהיימר להזכירך הציבור אמר את דברו
    והשמיע את קולו ב10 לפברואר כאשר לקח את אידאולוגיה שאתה מציג פה וזרק אותה לאלף עזאזל ביחד עם מפלגות השמאל והראה בדיוק מה הוא חושב על הדעות שלך והגיע הזמן שתבינו כבר שרוב הציבור הצביע למחנה הלאומי ואמר כן להתיישבות ולא לשלום עכשיו ובוגדנותה וטמטומה

    • גם ליברמן תומך בהקמת מדינה פלסטינית (ל''ת)

      מומו, 04/09/09 09:48

  • 120.

    יריב תרים את הראש מים לא ירדו מהמיקלחות האלה . (ל''ת)

    Zyklon B, 04/09/09 08:15

    • אבל המים כן ירדו עליך מה'ניאגרה'. (ל''ת)

      מנהל 00, 04/09/09 10:25

  • 119.

    אופניהמר , הקב''ה יחד לך תפקיד קשה ,תחשוב על הקפו (ל''ת)

    זה יקל לך על העבודה ., 04/09/09 08:12

  • 118.

    הוא לא יתן לעובדות לבלבל אותו

    ההסטוריה, 04/09/09 08:12

    והעובדות הן, כי במדינה דמוקרטית, מי שקובע מה טוב למדינה זו הממשלה הנבחרת, ולא מי שהובס בבחירות.

  • 117.

    גבולות השלום

    מוטי01, 04/09/09 07:58

    חצי מליון מתנחלים בשטחי יהודה ושומרון יקבעו את גבולות השלום כשיבוא הזמן.

    עם בניה או בלי בניה, יהיו פתרונות כואבים או לא יהיו, הפלשתינאים ככל שידחו את המו''מ ויכירו בזכותנו למדינה יהודית בא''י, הפתרונות מבחינתם יהיו כואבים יותר.

    מוטי

  • 116.

    ישראל כולה מעורבת בערבים, למה רק ההתנחלויות מרגיזות אותכם. (ל''ת)

    אנטי כיפות?, 04/09/09 07:51

  • 115.

    הלוואי והאנרגיות של המתנחלים היו מופנות ליישוב הגליל והנגב (ל''ת)

    אוהב ישראל, 04/09/09 07:50

    • כי הגליל והנגב מלאים בהתנחלויות לא חוקית של ערבים ואין מקום ליהודים. (ל''ת)

      אוהב ערבים., 04/09/09 08:57

    • אם היית בנגב היית רואה את כל מגורשי קטיף שם (ל''ת)

      איפה אתה חי? נורבגיה?, 04/09/09 09:32

    • אתה גר בגליל או בנגב? (ל''ת)

      ???, 04/09/09 11:03

  • 114.

    ואבוהמה הוא הבעיה של ארה'ב. (ל''ת)

    רם עמנואללה., 04/09/09 07:33

  • 113.

    שפכו מיליארדים דולרים לבתים שיימסרו לפלסטינים בהסכם השלום (ל''ת)

    אוזניים לכותל, 04/09/09 07:03

  • 112.

    כאנשיי ''מצפן'' בישעתם (1960) (ל''ת)

    נחמיה , 04/09/09 06:53

  • 111.

    לי נמאס לממן התנחלויות וצבא שישמור עליהם עדיפה השקעה בקו הירוק ובתעשיה (ל''ת)

    אזרח טוב, 04/09/09 06:37

    • התנחלויות

      יעל, 04/09/09 07:59

      על פי הפלשתינאים כל אדמת ישראל היא אדמתם, בטוח שגם את אדמתך וביתך הם רוצים וירצו, אז אל תהיה יפה נפש ובטוח שלא אתה מממן את המתנחלים גם אנו אזרחי ישראל המשלמים מיסים וכו' ומן הסתם ממנים אגאואיסט שכמותך

    • דמגוגיה זולה: א) ראה מה קרה אחרי פינוי עזה: יותר צבא, יותר משאבים,יותר

      panacea , 04/09/09 12:18

      יותר קורבנות.
      ב) אולי נממן חקלאות וחינוך מהכסף שזורם לקיבוצים? למפעלי ''תרבות'' של השמאל?

  • 110.

    מתי תטפל במתנחלים האמיתיים אלו המשתלטים על הנגב והגליל- תומכיך הערביים (ל''ת)

    ארז, 04/09/09 06:27

  • 109.

    הבעיה של ישראל היא יריב ודומיו ! (ל''ת)

    רז, 04/09/09 06:26

  • 108.

    למה צזרתם את תגובתי? לאדם שמקבל כספים ממשלות זרות אתם נותנים במה

    הגם אתם הפכתם ל YNET?, 04/09/09 05:08

    אבל מצנזרים תגובות לאזרחים מן השורה?

    מה קורה איתכם מעריב?

    • אתה בטח ימני אז שונאים אותך בכל מקום, חוץ מזה אתה לא מעניין. (ל''ת)

      אוזניים לכותל, 04/09/09 07:05

      • אוזניים לכותל,המקום שלך בין כותלי בית הסוהר.......

        צנחן.69, 04/09/09 08:30

        ..ואחרי שנשתלט על הליכוד - נדאג לפרזיטים אוכלי חינם כמוך - עוד לפני ש''נדאג'' לערבי שאתה מקבל ממנו -ז- כל ערב לפני השינה.

      • אני אישה, ולא שונאים אותי ולא ראוי לצנזר דעות שקשה לך להתמודד איתן

        המצונזרת, 04/09/09 10:07

        ואם אני כל כך לא מעניינת, מדוע טרחת להגיב ועוד להסביר שאני גבר ימני ששונאים אותו?

        אם אתה מאמין בדמוקרטיה ובשיח ציבורי ובחופש ביטוי, אתה אמור להתנגד לצנזורה על תגובות, גם אם אין לך תשובה טובה כנגדן.

  • 107.

    להקפיא למען הכלכלה

    מורן אהרון, 04/09/09 04:25

    הצבעתי ביבי ב96 אך הוא שיקר

    אנו חייבים שלום ומהר להקפיא את ההתנחלויות

    • מה בדיוק ביבי שיקר אז? (ל''ת)

      איציק מהמרכז, 04/09/09 09:21

    • כמה מבולבל אפשר להיות? ביבי הציל את הכלכלה-אפילו יריביו המרים מודים (ל''ת)

      panacea , 04/09/09 12:21

  • 106.

    המתנחלים יהיו אזרחים במדינה הפלסטינית

    חבר של יריב, 04/09/09 02:39

    אני חבר לדרך ולדעה של יריב אבל מדוע שלום עכשיו לא תבחן אפשרות לתוכנית במסגרתה ישארו מתנחלים במדינה הפלסטינית כאזרחי המדינה הפלסטינית ובתנאי שיקבלו על עצמם את החוק של המדינה הפלסטינית.

    • אני שותף מלא לדעתך ,ואף הצעתי את הענין פעמים רבות . (ל''ת)

      אריק ג., 04/09/09 09:38

    • לא.בגלל שערביי אום-אל-פחם וחבריהם מגדירים עצמם פלסטינאים

      panacea , 04/09/09 12:24

      לכן הם יעברו או יועברו לפלסטין, ואחינו היהודים יועברו אלינו.
      זה מה שנקרא החלפת שטחים מרובי אוכלוסיה.
      זה הוגן, פותר בעיות רבות, והעיקר: נותן לערבים להגשים את רצונם למדינה פלסטינית! ביקשו? יקבלו! כל הערבים המתנגדים למדינה יהודית מוזמנים לעבור-ואיתם אנשים כמוך השונאים את אחינו היהודים ומבכרים מחבלים על-פניהם.

  • 105.

    מדוע נותנים במה לשונא ישראל? (ל''ת)

    השואל, 04/09/09 02:07

  • 104.

    אולי אם יתוגמל האופנ המר הזה בכסף,יחדל מלהשתסות במתנחלים בוני הארץ?! (ל''ת)

    פרס למלשינונר, 04/09/09 01:30

  • 103.

    אופניימר - יקח לך זמן וגם אתה תתפקח.

    הלל, 04/09/09 01:07

    שמאל יורד - ימין עולה. סופסוף

    • ההיפך הגמור היא האמת .

      אריק ג., 04/09/09 09:40

      ומה הקשר לימין שמאל?
      אתה לא מעוניין בשלום (ועכשיו ,אם אפשר)?
      אם לא ,הרי שאתה המיעוט ,משום שרוב הציבור מעוניין בשלום ויפה שעה אחת קודם .

      • הפוך על הפוך. (ל''ת)

        אריק ב., 04/09/09 09:58

        • הפוך ה''הפוכה'' ,

          אריק ד., 04/09/09 11:13

          ופעמיים טורקי בשביל הילדים .

  • 102.

    טובת המדינה היא המטרה של יריב אופנהיימר ושל שלום עכשיו

    ג'וקי, 04/09/09 01:01

    ולא ריצוי אינטרסים צרים של מתנחלים שנוגדים את האינטרס של מדינת ישראל ושל העם היהודי.
    והם, המתנחלים - שמסכנים את כולנו ופוגעים בעתידנו - עושים דלגיטימציה לאלה שבאמת אכפת להם שיהיה טוב לכולנו.
    עד מתי?!

    • אחרי שהשמאל קרס וכשל

      רונן גולדשטיין, 04/09/09 07:08

      בניסיונותיו לשכנע את העם בצדקת דרכו,הוא עבר לניסוחים ציוניים בדרך למטרתו.
      פעם הטיעון של השמאל היה שארץ ישראל זו מולדת הערבים,והיהודים הם בכלל אורחים פה,עכשיו הטיעונים התחלפו,לטיעונים ציוניים.

    • ג'וקי היקר, אתה מגיב רק בשמך או בשם כל הג'וקים?. (ל''ת)

      בכל מקום שאין מתנחלים - יש ג'וקים., 04/09/09 09:56

  • 101.

    כדי להשמיד את היהודים יש לסרס את יכולות ההגנה וההתיישבות שלהם (ל''ת)

    הא אופנהיימר=קאפו בכיר=תבוסה עכשיו, 04/09/09 00:13

  • 100.

    אתה לא יהודי אולי צאצא של אנוס מאנוס בספרד ששמימנית ורבע ממנו התבולל

    יהודי שמי מוכה מהשיטפון המערבי כבר מייון ההלינסטית, 03/09/09 23:47

    באפריקאי יש יותר דם יהוד ממך, תחזור לאירופה שמה המנטליות שלך הצבועה והשרנית תתאים לך בול, פה זה ישראל לא גרמניה אנגליה וכדומה...

  • 99.

    פרט קטן

    עב''ד, 03/09/09 23:45

    לפי הבחירות האחרונות:
    יותר מחצי (65 חכי''ם) מהעם תומכים במפורש בבניה בכל יהודה ושומרון.
    אם נוסיף את קדימה שתומכת מפורשות בהמשך הבניה בגושי ההתנחלויות (מאמר של אולמרט בוושינגטון פוסט, ואל תביאו לי את רונית תירוש מהיום. היא סתם תרנגולת מקרקרת)
    נקבל כי כ-80% מהעם תומך לפחות בהתנחלות ברמה מסויימת. בהחלט קונצנזוס. אבל למר אופנהיימר וחבר מרעיו המלשינים זה לא מספיק. כנראה אצלו קונצנזוס זה מה שהוא והתולעים שלו מסכימים עליו.

  • 98.

    אתה הבעיה של ישראל

    חיפאי, 03/09/09 23:35

    ממדינה חזקה, הפכתם אותנו למדינה תבוסתנית.

    מתי כבר יוציאו אתכם מחוץ לחוק?

  • 97.

    מדינת זבל - נא להוריד את הפרצוף תחת של משת:ף (ל''ת)

    ח, 03/09/09 23:17

  • 96.

    וירוס ''שלום אך שוא'' מכה במדינה ללא רחם. (ל''ת)

    גדי, 03/09/09 23:12

  • 95.

    הוא שונא ישראלי הבעיה שלנו זה האנשים האלה שמלכלכים

    יקיר, 03/09/09 22:43

    על העם שלהם עם ארצות הברית ....
    כל מדינה אחרת היתה משמידה אתם!

  • 94.

    ממתי הקמתה של מדינה פלסטינית הפכה להתגלמות הציונות? (ל''ת)

    אייל, 03/09/09 22:05

    • יעד הציונות(מדינת לאום לעם היהודי הנרדף)מומש בתום מלחמת קוממיותנו-שלום

      Ehad Haam-Zionist, 03/09/09 22:41

      הוא כעת יעד מרכזי, בנוסף לבניית חברה בריאה והוגנת, שילוב בחברת העמים הנאורים והגברת הקשר ליהדות העולם כולו(ועליה כמובן)

      • יעד הציונות הוא מלכתחילה לבולל את העם היהודי אורטודוקסי

        לאחד, 03/09/09 23:30

        אבל דבר אחד אני לא מצליח אף פעם להבין אצלך. מה או מי בדיוק מגדיר אותך כיהודי, ואל תגיד לי החוק המטופש של הכנסת הציונאצית. ובהנחה שהמדינה הזאת תחדל מלהתקיים מי יגדיר אותך כיהודי?

        אם תפשפש היטב תמצא שאת ההכרה לעצם היותך יהודי אתה מקבל מהמסד האורטודוקסי.

        בוא נניח לזה רגע. ונשאל שנינו ביחד למה אתה צריך לשאת את התואר יהודי? הדוגמה של שריפת שישה מיליון נושאי התואר יהודי אינה מדליקה אצלך נורות אדומות ואינה גורמת לך לפחד מעתיד לא ברור?

        מה ההתעקשות הפרדוקסלית שלך לדבוק במונח של נדון למוות? די מספיק. תהיה אזרח העולם ותגיד לגויים שאתה בכלל לא יהודי ותתבע מהם שוויון זכויות מלא כאדם כמו כל אדם. כך תפטור את עצמך מקונפליקט שרק גורם לך להשפריץ רעל כמעט בכל תגובה שלך.

        • לדתי הפונדמנטליסט האנטי ציוני-אני גאה בתרומתו התרבותית של הלאום היהודי

          Ehad Haam-Zionist, 04/09/09 06:17

          ...כן, גם התרומה של דת מורכבת והומנית יותר-בזמנה....

          ואני דבק בחזון הלאומי העתידי של אומה הוגנת, הומנית ומשולבת בחלקים הטובים שבאומות העולם....

          • ''ומשולבת בחלקים הטובים שבאומות העולם.... '' ללא ארץ ישראל (ל''ת)

            gilberet , 04/09/09 11:36

        • ''יהודי הוא מי שהאחרים חושבים שהוא יהודי''

          ז'אן פול סארטר, 04/09/09 09:53

          היהודי מוגדר על ידי האנטישמי :-)

          קרא בבקשה את ''הרהורים בשאלה היהודית'' של ז'אן פול סארטר - ספר אדיר + חובת קריאה לכל יהודי

      • אל תמציא יעדים לציונות (''מדינת לאום לעם נרדף'')

        gilberet , 04/09/09 11:35

        ''מדינת לאום לעם נרדף'' אפשר היה להקים גם באוגנדה.
        הציונים האמיתיים בחרו בארץ ישראל בגלל שידעו שארץ ישראל היא ארצו של עם ישראל שהובטחה לו על ידי בורא עולם.
        עם האמונה הזו עלו לכאן חלוצי העליה הראשונה והקימו את המושבות.
        אתם הקומוניסטים הגעתם לכאן אחריהם וגם אתם ידעתם שזו הארץ שלכם ולכן לא היה לכם שום מצפון לגרש מכאן את ערביי 48.
        רק מ 77 כאשר הפסדתם את השילטון לימין המצאתם לכם ''יעדים חדשים'' לציונות כדי שתוכלו לעשות דה לגיטימציה למתנחלים שנואי נפפשכם שגנבו לכם את השילטון במדינה.

        נא לא לצנזר.

    • למעשה

      סטודנט, 04/09/09 02:27

      קראתי את'האידיולגיה הציונית' מצד לצד ולהפך ולא ראיתי שמוזכר שם המטרה של מדינה פלסטינאית
      זה לא מטרת הציונות למעשה זה דיי להפך

  • 93.

    למה נותנים לבוגד הזה במה? יימח שמו. למה הוא לא בכלא. (ל''ת)

    גדי, 03/09/09 21:41

  • 92.

    אל תבלבל את המוח

    רפניל , 03/09/09 21:34

    כתוב לאובמה.

  • 91.

    בשום מדינה בעולם אין 2 עריי בירה מחוברות זו לצד זו -למה?

    נחמיה , 03/09/09 21:22

    ולמה אנחנו צריכים ליהיות הריאשונים? -מי קבע? מי החליט? מי מכר את היהודים שלי לערבים בעבור בצע כסף? מי הנבל בן הבליעל יעלה ויבוא למישפט ביפניי מחריב מיצרים ואבות ישראל בשמים, גם כנגד רצונו !מי האיש הזה ?

  • 90.

    HUSSAIN NOBAMA-SHOVE YOUR NOSE SOME PLACE ELSE-U KNOW (ל''ת)

    avi, 03/09/09 21:06

  • 89.

    מצנזר ..תיתעלם אבל האמת תישאר לעד

    כיכר מלכי ישראל, 03/09/09 20:32

    רואים אותם צועדים ברחובות לונדון, ברלין ופריס ומפגינים נגד המלחמה בעיראק. הם לא משתנים לעולם. כותבים באותם העיתונים את אותם המאמרים מלאי הארס, ההתנשאות והשקר. מביטים אלינו ממרקע הטלויזיה ושופטים ממרומי בורותם את כולם ואת הכל. הם המבקרים הבולטים את פקידי הממשל ומנהלי החברות הציבוריות על שכרם המוגזם, בזמן שמשכורתם אינה פחותה, אבל גם לא נושאים בשום אחריות. הם נושאי הדגל של האינטגרציה החינוכית והחברתית, אך ילדיהם לומדים בבתי ספר יוקרתיים ומשתתפים בחוגי העשרה לרוב. גרים בשכונות יוקרה מבודדות וככאלה המתאימים ביותר, לדעתם, להיות דוברי שכונות העוני ומחוסרי הדיור. הם אימת הפוליטיקאים, אנשי הציבור ובעלי התפקידים, בהיותם ממונים - מטעם עצמם - על שמירת טוהר המידות, מינהל תקין ושויון מוחלט. חושפים כל מעידה קלה, כל תקלה וכל סטיה מדרך היושר, דבר שלא מונע מהם לשמור בקנאות על האינטרסים האישיים של קומץ חבריהם-שותפיהם לגילדה מיוחסת וסגורה, שתמיד מגינה על חבריה ולא יעלה על הדעת לבקר את מעשיהם והתנהגותם. אחרי שהבטיחו לעצמם משרות נוחות שמתאפיינות בשפע של שעות פנאי ושכר מעולה ואחרי שחילקו בינם לבין עצמם את המילגות, שליחויות, כיבודים ופרסים למיניהם - הם פנויים לעסוק ב''מאבקים ציבוריים''. יושבים במערכות העיתונים, באולפני הטלויזיה והרדיו. הם אלה שמורישים את משרותיהם הנוחות באוניברסיטאות לבניהם ובני בניהם. משחקים בכסאות מוסיקליים במועצות מנהלים של מוזיאונים ותיאטראות, מארגנים פסטיבלים, ימי עיון ומשלחות לכל קצות תבל. הם השופטים שמחליטים מי לחסד, לפרסום, לרווחה וחיי נוחות ומי להשתקה, ביזוי ושיכחה. הם גרועים מהגרועים שבעסקני המפלגות, מושחתים מהמושחתים של השרות הציבורי, חסרי כשרון והתאמה מהעלובים שבמינויים הפוליטיים - אבל פרטים זניחים אלה לא נודעים אף פעם - הרי הביקורת והמידע בידיהם. הם אלה שהניפו בימים עברו את הדגל האדום, שתקפו וביזו את מי שהעז לצאת או לפעול נגד הקומוניזם הנפלא ונגד שמש העמים החבר סטלין, שאינו טועה לעולם. הם בגדו בחברה שהעניקה להם כל טוב - וגם הגנה מפני כל - ושיתפו פעולה עם האויב, אך עשו זאת כמובן במצפון שקט ונקי, הרי זה היה בשם הקידמה והצדק, שאגב, לעולם רשומים על שמם בטאבו. אחרי שנכשלו מאמציהם להרחיב את גבולות גדרות התייל של מחנות הריכוז הקומוניסטיות על פני כל היבשות, אחרי שעמי רוסיה ומזרח אירופה השתחררו מחשכת הטרור האדום, נאלצו להחליף מדי פעם את המסכה, אבל מתחתיה נשארו פני הריקנות הנוראה. הוקיעו את הקולוניאליזם המדכא, הנצלן והמשפיל ודרשו בקולי קולות חופש ועצמאות לעמי אפריקה השחורה. מעניין, שבעשורים האחרונים, כשחלק ניכר מהמדינות הצעירות של היבשת שקעו בחשכת ימי הברבריות של מלחמות שבטיות וקניבליזם וטבעו בנהרות של דם ומגפות - אבירי חופש אלה הפסיקו להתעניין בנושא וכמובן מחקו מקומות אלה מיעדי ביקוריהם. מה שהם לא רואים, הרי אינו קיים. הם מלבי השנאה והפורענות עלי אדמות - תומכים בקוויבק נגד קנדה, אירלנד נגד אנגליה, ברוצחים השחורים נגד החוואים הלבנים ברודזיה וכמובן ברוצחי תינוקות יהודים של הטרור הערבי. הם אנשי הקידמה, הדמוקרטיה וההומניזם - דבר שלא מפריע להם לתמוך בשליטים אכזריים ובשלטונות דיכוי חסרי רחמים. הם מפלטם האחרון של דיקטטורים צמאי דם שדירדרו את עמיהם לעוני, בערות וסבל - כמו השליטים של קובה, לוב, סוריה, וייטנאם, דרום אפריקה השחורה ומצרים. הם נמצאים בארצות רבות, מובילים את הזרם השרלטני חסר הכשרון באומנויות, מתסיסים קבוצות מיעוט, מזהמים את הספרות וכותבים מחדש

    • ימיהם ספורים, לאט לאט הם מאבדים את מוקדי השלטון, המדינה תחזור לעם. (ל''ת)

      אמיר, 03/09/09 21:39

    • אתה תותח (ל''ת)

      שם, 03/09/09 22:44

    • רעננה

      אריאל, 04/09/09 08:38

      מסכים איתך עם כל מילה

  • 88.

    חובה לקרוא

    כיכר מלכי ישראל, 03/09/09 20:31

    רואים אותם צועדים ברחובות לונדון, ברלין ופריס ומפגינים נגד המלחמה בעיראק. הם לא משתנים לעולם. כותבים באותם העיתונים את אותם המאמרים מלאי הארס, ההתנשאות והשקר. מביטים אלינו ממרקע הטלויזיה ושופטים ממרומי בורותם את כולם ואת הכל. הם המבקרים הבולטים את פקידי הממשל ומנהלי החברות הציבוריות על שכרם המוגזם, בזמן שמשכורתם אינה פחותה, אבל גם לא נושאים בשום אחריות. הם נושאי הדגל של האינטגרציה החינוכית והחברתית, אך ילדיהם לומדים בבתי ספר יוקרתיים ומשתתפים בחוגי העשרה לרוב. גרים בשכונות יוקרה מבודדות וככאלה המתאימים ביותר, לדעתם, להיות דוברי שכונות העוני ומחוסרי הדיור. הם אימת הפוליטיקאים, אנשי הציבור ובעלי התפקידים, בהיותם ממונים - מטעם עצמם - על שמירת טוהר המידות, מינהל תקין ושויון מוחלט. חושפים כל מעידה קלה, כל תקלה וכל סטיה מדרך היושר, דבר שלא מונע מהם לשמור בקנאות על האינטרסים האישיים של קומץ חבריהם-שותפיהם לגילדה מיוחסת וסגורה, שתמיד מגינה על חבריה ולא יעלה על הדעת לבקר את מעשיהם והתנהגותם. אחרי שהבטיחו לעצמם משרות נוחות שמתאפיינות בשפע של שעות פנאי ושכר מעולה ואחרי שחילקו בינם לבין עצמם את המילגות, שליחויות, כיבודים ופרסים למיניהם - הם פנויים לעסוק ב''מאבקים ציבוריים''. יושבים במערכות העיתונים, באולפני הטלויזיה והרדיו. הם אלה שמורישים את משרותיהם הנוחות באוניברסיטאות לבניהם ובני בניהם. משחקים בכסאות מוסיקליים במועצות מנהלים של מוזיאונים ותיאטראות, מארגנים פסטיבלים, ימי עיון ומשלחות לכל קצות תבל. הם השופטים שמחליטים מי לחסד, לפרסום, לרווחה וחיי נוחות ומי להשתקה, ביזוי ושיכחה. הם גרועים מהגרועים שבעסקני המפלגות, מושחתים מהמושחתים של השרות הציבורי, חסרי כשרון והתאמה מהעלובים שבמינויים הפוליטיים - אבל פרטים זניחים אלה לא נודעים אף פעם - הרי הביקורת והמידע בידיהם. הם אלה שהניפו בימים עברו את הדגל האדום, שתקפו וביזו את מי שהעז לצאת או לפעול נגד הקומוניזם הנפלא ונגד שמש העמים החבר סטלין, שאינו טועה לעולם. הם בגדו בחברה שהעניקה להם כל טוב - וגם הגנה מפני כל - ושיתפו פעולה עם האויב, אך עשו זאת כמובן במצפון שקט ונקי, הרי זה היה בשם הקידמה והצדק, שאגב, לעולם רשומים על שמם בטאבו. אחרי שנכשלו מאמציהם להרחיב את גבולות גדרות התייל של מחנות הריכוז הקומוניסטיות על פני כל היבשות, אחרי שעמי רוסיה ומזרח אירופה השתחררו מחשכת הטרור האדום, נאלצו להחליף מדי פעם את המסכה, אבל מתחתיה נשארו פני הריקנות הנוראה. הוקיעו את הקולוניאליזם המדכא, הנצלן והמשפיל ודרשו בקולי קולות חופש ועצמאות לעמי אפריקה השחורה. מעניין, שבעשורים האחרונים, כשחלק ניכר מהמדינות הצעירות של היבשת שקעו בחשכת ימי הברבריות של מלחמות שבטיות וקניבליזם וטבעו בנהרות של דם ומגפות - אבירי חופש אלה הפסיקו להתעניין בנושא וכמובן מחקו מקומות אלה מיעדי ביקוריהם. מה שהם לא רואים, הרי אינו קיים. הם מלבי השנאה והפורענות עלי אדמות - תומכים בקוויבק נגד קנדה, אירלנד נגד אנגליה, ברוצחים השחורים נגד החוואים הלבנים ברודזיה וכמובן ברוצחי תינוקות יהודים של הטרור הערבי. הם אנשי הקידמה, הדמוקרטיה וההומניזם - דבר שלא מפריע להם לתמוך בשליטים אכזריים ובשלטונות דיכוי חסרי רחמים. הם מפלטם האחרון של דיקטטורים צמאי דם שדירדרו את עמיהם לעוני, בערות וסבל - כמו השליטים של קובה, לוב, סוריה, וייטנאם, דרום אפריקה השחורה ומצרים. הם נמצאים בארצות רבות, מובילים את הזרם השרלטני חסר הכשרון באומנויות, מתסיסים קבוצות מיעוט, מזהמים את הספרות וכותבים מחדש

    • חבל שאתה צודק, אך המסקנה המתבקשת קשה עוד יותר מהתאור (ל''ת)

      רפניל , 03/09/09 21:37

  • 87.

    שוברים שתיקה בע''מ

    כיכר מלכי ישראל, 03/09/09 20:30

    רואים אותם צועדים ברחובות לונדון, ברלין ופריס ומפגינים נגד המלחמה בעיראק. הם לא משתנים לעולם. כותבים באותם העיתונים את אותם המאמרים מלאי הארס, ההתנשאות והשקר. מביטים אלינו ממרקע הטלויזיה ושופטים ממרומי בורותם את כולם ואת הכל. הם המבקרים הבולטים את פקידי הממשל ומנהלי החברות הציבוריות על שכרם המוגזם, בזמן שמשכורתם אינה פחותה, אבל גם לא נושאים בשום אחריות. הם נושאי הדגל של האינטגרציה החינוכית והחברתית, אך ילדיהם לומדים בבתי ספר יוקרתיים ומשתתפים בחוגי העשרה לרוב. גרים בשכונות יוקרה מבודדות וככאלה המתאימים ביותר, לדעתם, להיות דוברי שכונות העוני ומחוסרי הדיור. הם אימת הפוליטיקאים, אנשי הציבור ובעלי התפקידים, בהיותם ממונים - מטעם עצמם - על שמירת טוהר המידות, מינהל תקין ושויון מוחלט. חושפים כל מעידה קלה, כל תקלה וכל סטיה מדרך היושר, דבר שלא מונע מהם לשמור בקנאות על האינטרסים האישיים של קומץ חבריהם-שותפיהם לגילדה מיוחסת וסגורה, שתמיד מגינה על חבריה ולא יעלה על הדעת לבקר את מעשיהם והתנהגותם. אחרי שהבטיחו לעצמם משרות נוחות שמתאפיינות בשפע של שעות פנאי ושכר מעולה ואחרי שחילקו בינם לבין עצמם את המילגות, שליחויות, כיבודים ופרסים למיניהם - הם פנויים לעסוק ב''מאבקים ציבוריים''. יושבים במערכות העיתונים, באולפני הטלויזיה והרדיו. הם אלה שמורישים את משרותיהם הנוחות באוניברסיטאות לבניהם ובני בניהם. משחקים בכסאות מוסיקליים במועצות מנהלים של מוזיאונים ותיאטראות, מארגנים פסטיבלים, ימי עיון ומשלחות לכל קצות תבל. הם השופטים שמחליטים מי לחסד, לפרסום, לרווחה וחיי נוחות ומי להשתקה, ביזוי ושיכחה. הם גרועים מהגרועים שבעסקני המפלגות, מושחתים מהמושחתים של השרות הציבורי, חסרי כשרון והתאמה מהעלובים שבמינויים הפוליטיים - אבל פרטים זניחים אלה לא נודעים אף פעם - הרי הביקורת והמידע בידיהם. הם אלה שהניפו בימים עברו את הדגל האדום, שתקפו וביזו את מי שהעז לצאת או לפעול נגד הקומוניזם הנפלא ונגד שמש העמים החבר סטלין, שאינו טועה לעולם. הם בגדו בחברה שהעניקה להם כל טוב - וגם הגנה מפני כל - ושיתפו פעולה עם האויב, אך עשו זאת כמובן במצפון שקט ונקי, הרי זה היה בשם הקידמה והצדק, שאגב, לעולם רשומים על שמם בטאבו. אחרי שנכשלו מאמציהם להרחיב את גבולות גדרות התייל של מחנות הריכוז הקומוניסטיות על פני כל היבשות, אחרי שעמי רוסיה ומזרח אירופה השתחררו מחשכת הטרור האדום, נאלצו להחליף מדי פעם את המסכה, אבל מתחתיה נשארו פני הריקנות הנוראה. הוקיעו את הקולוניאליזם המדכא, הנצלן והמשפיל ודרשו בקולי קולות חופש ועצמאות לעמי אפריקה השחורה. מעניין, שבעשורים האחרונים, כשחלק ניכר מהמדינות הצעירות של היבשת שקעו בחשכת ימי הברבריות של מלחמות שבטיות וקניבליזם וטבעו בנהרות של דם ומגפות - אבירי חופש אלה הפסיקו להתעניין בנושא וכמובן מחקו מקומות אלה מיעדי ביקוריהם. מה שהם לא רואים, הרי אינו קיים. הם מלבי השנאה והפורענות עלי אדמות - תומכים בקוויבק נגד קנדה, אירלנד נגד אנגליה, ברוצחים השחורים נגד החוואים הלבנים ברודזיה וכמובן ברוצחי תינוקות יהודים של הטרור הערבי. הם אנשי הקידמה, הדמוקרטיה וההומניזם - דבר שלא מפריע להם לתמוך בשליטים אכזריים ובשלטונות דיכוי חסרי רחמים. הם מפלטם האחרון של דיקטטורים צמאי דם שדירדרו את עמיהם לעוני, בערות וסבל - כמו השליטים של קובה, לוב, סוריה, וייטנאם, דרום אפריקה השחורה ומצרים. הם נמצאים בארצות רבות, מובילים את הזרם השרלטני חסר הכשרון באומנויות, מתסיסים קבוצות מיעוט, מזהמים את הספרות וכותבים מחדש

  • 86.

    אתה בעיה של ישראל, חביבי; לא ההתנחלויות. (ל''ת)

    מראה מראה שעל הקיר, 03/09/09 20:20

  • 85.

    אם ההתנחלויות לא בעיה של אובמה, לא הוא דורש הקפאה? (ל''ת)

    יפה, 03/09/09 20:15

  • 84.

    יריב, דרוש מידע על נושא שוד האיברים. דחוף! גם שמועות זה טוב! (ל''ת)

    המפעיל, 03/09/09 20:14

  • 83.

    שימשיך ליצג את השלום עכשיו, שנדע מי אתם (ל''ת)

    אזרח, 03/09/09 19:48

  • 82.

    שלום עכשיו לא יתנו לעובדות לבלבל אותם

    אבי, 03/09/09 19:26

    יש להם תאוריה יפה. שתי מדינות לשני עמים. רק בעיה קטנה הרוב המכריע של הפלסטינים רוצים מדינה אחת לעם אחד בלי יהודים. את היהודים הם יזרקו לים. הם אומרים זאת בריש גלי כבר הרבה שנים ומוכנים לסבול ולהקריב להגשמת החלום שלהם. דוגמה קטנה לכונות השלום שלהם יכולנו לראות בעקבות ההתנתקות. אבל את שלום עכשיו זה לא מעניין. הם מוכרחים לפרק את ההתנחלויות ולהכניס את ת''א לטווח הקטיושות בלי הפרעה של מתנחלים שיפריעו להם.
    שלום עכשיו מובילים להתאבדות לאומית

    • הנה דוגמא לדברים שהערבים אומרים ''בריש גלי''

      motimorg , 03/09/09 21:28

      כולם התרגשו (לטוב ולרע) כאשר ביבי איכשהוא התקרב לבטא את ה''רעיון'' של 2 מדינות ל 2 עמים. הוא רק ביקש להבהיר כי מציאות כזו יכולה להתממש רק כאשר תהיה מדינה אחת לפלסטינאים והשניה תוכר כמדינה יהודית.
      מה היתה התגובה ''בריש גלי'' של הערבים להתקרבות לכאורה של ביבי לחזון שלהם?
      אז ככה, מובאראק אמר שהדרישה הזו היא ''המכשול הגדול ביותר לשלום''. סאיב עריקאת אמר ש''גם בעוד אלף שנה לא נכיר במדינה יהודית''.
      מישהו אמר שהערבים מוכנים לשלום אם רק יקבלו מדינה?

  • 81.

    ומה נעשה עם מליון וחצי ערבים בתוך מדינת ישראל? נמשיך לגרש? (ל''ת)

    צביעות של שמאלנים., 03/09/09 19:21

    • שליש מליון תושבי החלק הערבי של מזרח ירושלים יהיו אזרחי הבירה של פלשתין

      Ehad Haam-Zionist, 03/09/09 19:32

      ואת אזרחי ישראל שבקו הירוק (16% באוכלוסיה) נשלב בחברה הישראלית הרב תרבותית

      • ואתה שאלת אותם 16%... אם הם מוכנים להשתלב ואם לא אז בכוח ??? (ל''ת)

        זלמנוביץ ישראל, 03/09/09 21:21

      • היהדות איננה רב תרבותית -הקשו עורף -הקשו עורף ! (ל''ת)

        נחמיה , 03/09/09 21:24

  • 80.

    נו יהודים, צריך או לא צריך בית מקדש ?-משיח! (ל''ת)

    נחמיה , 03/09/09 19:13

    • רק זה מה שחסר לנו (ל''ת)

      שלומי, 03/09/09 19:30

  • 79.

    150מליארד$בוזבזו בשטחים,אנשים טובים עברו להתנחלויות ועל המדינה

    השתלטו:מושחתים,שסניקים,ערבים,חרדים,בדויים ועברינים, 03/09/09 19:07

    ילדינו ברמה של ילדים בעולם השלישי.אז מי בדיוק יתחזק את המדינה שהצרכים שלה גדולים פי מאה מכל מדינה אחרת?!נערי הגבעות של המתנחלים?!הילדים מהמגזר השסניקי והחרדי?!לא ברור לכם שאנחנו מתרסקים?!!!!

    • האזרחים שלך יותר גרועים מערבים -והילדים שלך קרימינלים !-

      נחמיה , 03/09/09 19:47

      אז עכשיו תכניס בכוח את האוכלוסיה הכי משובחת לתוך הבית משוגעים שפתחת במדינת ישראל?-והם צריכים ליפרוס לכך שטיח אדום ?ואת הילדים שלהם לישלוח לבתיי הספר האנטישמים שלך?ולהיתרפס כמוך ליפניי הגויים הישמעל שניכנעת להם מבחירה -כשהיפנת ל''מיתנחלים'' עורף !כי הם המיתנחלים''דתיים יותר מידיי''?ניראה לך שהצלקות והעלבונות של מדינת תל אביב יעברו לך ככה כאילו כלום ?ניראה לך?ואת הכספים של החברים השמאלנים שלך מי יחזיר ?אתה?העיקר המיתנחלים והיהודים גנבו לי את הכסף נכון ?''היהודים גנבו לי את הכסף'' נכון?

    • למה לא.. בוא נזרוק מספרים, 6 טריליון$ בובזבזו על השמאלנים!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יהודי, 03/09/09 21:55

  • 78.

    יריב אני לא מבין איך הפכתה לשגריר של האויב מספר 1 לישראל,לך מהארץ לך, (ל''ת)

    לא רוצים לראות את הפרצוף החרה שלך,, 03/09/09 18:50

  • 77.

    שלום עכשיו הם עוד ארגון שטוען שתוקפנות ערבית/מוסלמית נגד יהודים היא

    אופיר, 03/09/09 18:49

    היא בגלל ה''כיבוש'' או ההתנחלויות.

    כאילו שב 1936 לא היה פה כלום.

    קשה לבלבל אותם עם היסטוריה.

    זהו פשוט אירגון שמפחד מעצם היותו ישראלי ולכן רוצה ש''ביום הדין'' הערבים יסלחו לו.

    כדי שיסלחו לו, הוא צריך לספק ראיות כל כמה זמן שהוא אכן סולד מההתנחלויות או כל דבר אחר שמגביל את ההתנגדות הערבית לקיומה של מדינה יהודית דמוקרטית.

    לקינוח: כתגובה לכותרת הכתבה: ''בעיה של ישראל - בעיה של אובמה''

    לילה טוב...

  • 76.

    הדעה שלך היא לגטימית

    מוטי, 03/09/09 18:48

    אבל למה אתה והתנועה שאתה מייצג מתנהגים כבוגדים ומלשינים. אתה מאמין במשהו תילחם על דעתך בתוך עמך נסה לשכנע, אבל למה ללכת ולהלשין על העם שלך שברובו לא מסכים עם הדעות שלך, איפה ההגינות, איפה הכבוד העצמי שלך כאדם?. אם אחיך הביולוגי לא יסכים איתך על עניין כלשהוא האם תלך ותלשין ותשחיר את פניו כלפי העולם?. זו בדיוק התנועה שאתה עומד בראשה. אתם מוציאים את עצמכם מהכלל ונוהגים באופן מחפיר, על אף שזכותך המלאה לחשוב כפי שאתה חושב אבל הדרך, הדרך אוי לנו ממכם.

    • שטויות במיץ נגיפים .

      אריק ג., 03/09/09 19:34

      מה שאתה עושה ,חמור בהרבה מההשמצות שכתבת ,אשר מן הסתם קראת ושמעת במדורי הרכילות .
      שום אסמכתא ,שום לינק מוכיח ואין סוף מלים רעות .
      פחח.תרגע.

      • אם חדשות מרכזיות הם מדורי רכילות בשבילך אז אין לי מה לומר לך (ל''ת)

        מוטי, 03/09/09 19:48

        • צדקתי .''אין לך מה לומר'' ,כי אין לך שום אפשרות להוכיח .

          אריק ג., 03/09/09 21:15

          אגב ,כן גם החדשות לא תמיד נכונות וכמותן כותרות העיתונים .
          אם שמת לב ,לא התווכחתי אתך .
          אלא שאני ,כעומד מהצד לא מבין מאין מגיעות ה''ידיעות והחדשות '' על ש''ע ,שרובן מעולם לא אושררו ונשארו כעורבא פרח .
          אדרבא ,השכל אותי ואשמח להיות שותף למידע ,כמוני ,ככולם .

          • כיוון שביקשת ... העובדות

            אמיר, 04/09/09 01:14

            1) ששלום עכשיו רשומה כעמותה לענייני חינוך בארץ. ועל פי קריטריון זה היא מקבלת זיכוי מס לתרומות בארץ ובארה''ב.

            2) שלום עכשיו נאלצה לחשוף את מקורות המימון שלה לרשם העמותות (אתה יכול לראות את זה בכתבה ששודרה בערוץ 2). מסתבר שחלק גדול מהכסף מגיע ממדינות זרות כמו האיחוד האירופי, ממשלת בריטניה, ממשלת נורבגיה (כן, ההיא האנטישמית).

            3) שלום עכשיו קיבלה חצי מיליון שקל תמורת ביצוע פרוייקט ספיצפי - מעקב התנחלויות. שים לב - לא תמורת פעילות פוליטית או ציבורית אלא פעילות של איסוף מידע למען ממשלה זרה.

            4) ככל ההתנהלות הציבורית של שלום עכשיו נוטה להיות מכוונת כלפי הפעלת לחץ על ישראל בניגוד לדעת הממשלה הנבחרת ולא לשכנוע הציבור. זה הופך אותם לתנועה אנטי-דמוקרטית וחתרנית (לא במובן החוקי, במובן העקרוני של כיבוד הסביבה והעקרונות הדמוקרטיים).

            העובדות הנ''ל לא מוכחשות משום צד.

            • א.לעובדות שלך יש קשר קלוש לדברי מוטי .ב.לפרשנות שלך לעובדות אין

              אריק ג., 04/09/09 07:38

              שום אחיזה במציאות .
              אז הם עמותת ממונת ע''י גורמי חוץ ,זה מותר ,זה מקובל וזה נעשה לצורך קידום השלום שהנו מטרה נעלה וצורך קיומי של מדינת ישראל .

              • אז הבחירה בידך

                קורא אקראי, 04/09/09 08:05

                או שאתה מגיב מטעם, או שאתה סתם טיפש, או שאתה שניהם, מגיב מטעם טיפש או טיפש מגיב מטעם.

                • אקראי ?

                  אריק ג., 04/09/09 09:42

                  אקראי אחראי מטעם האקראיים ?
                  ויפה שעת שלום אחת קודם .

                  • אל תבלבל את השמאל עם עובדות-האריק הזה למד יפה: לזרוק סתם ססמאות

                    panacea , 04/09/09 12:34

                    ולהתכחש לעובדות המבוססות.
                    התעמולה שלהם מסוכנת.
                    באין בסיס אידאולוגי מוצק,(חוץ משנאת הימין),צריך להתעלם מהעובדות אותן מוכיחה המציאות שוב ושוב בדרך אמפירית, וגם להתכחש לעובדות מספריות בכל הקשר-החל משכרם של פעילי שלום עכשיו, מקורו,סטטיסטיקות לגבי הבניה הבלתי חוקית של הערבים וכו'.

                    • רוצה להתווכח על עובדות ?

                      אריק ג., 04/09/09 13:27

                      בבקשה ,אני ממתין .
                      בינתיים התגובה שלך ,כמו ''מוטי'' היא דמגוגיה צרופה .

                      • אז הנה העובדותת (ידועות לכולם-אגב):

                        panacea , 04/09/09 13:43

                        1) שלום עכשיו מחבר דוחות חד צדדיים, ''מדווח'' (=מלשין) על הבניה בשטחים.
                        2) שלום עכשיו חובר לתנועות אחרות בשמאל הקיצוני בבג''צים שונים נגד המתנחלים.
                        3) שלום עכשיו מקבל מימון חיצוני-גם מגופים עוינים.
                        4) פעילי שמאל קיצןני מפגינים בימי שישי נגד גדר ההפרדה,משחיתים אותה ןפוצעים חיילי צהל ושוטרי מג''ב.
                        5) שלום עכשיו מספקת חומר למדורת האנטישמיות ושינאת ישראל על-ידי עלילות דם (בנוסח ''תוכיח שאין לך אחות''), גם במהלך הלחימה באויב.(זכורה היטב עלילת הדם בגין ''רצח חפים מפשע'') שחוברה על-ידי ארגון האח ''שוברים שתיקה''.
                        6) שלום עכשיו מנסה לפגע בדמוקרטיה בישראל על-ידי קריאה ללחץ על המדינה, כולל חרם ולחץ כלכלי,על מנת לבטל את התנהלותה הריבונית של המדינה, אשר מממשת רצון העם כפי שהתבטא בבחירות הדמוקרטיות.
                        ןעוד כהנה וכהנה.

                        • אתה עושה צחוק ?

                          אריק ג., 04/09/09 16:03

                          זה העתק כמעט מדויק של שני קודמיך .
                          מאתמול אני מבקש אסמכתאות לטענות ,ולא מקבל .
                          עד היום לא ראיתי סימוכין לאף אחת מהטענות .
                          יתכן שאתם צודקים אבל...

                          • תגיד אריק, מה-לא היתה עלילת דם על צהל בעופרת יצוקה?

                            panacea , 04/09/09 21:15

                            העיתונים לא מלאים בכתבות על זה?
                            שלום עכשיו לא מוציא דוחות על הבניה (הלשנה)?
                            מה אתה מנסה להסתיר את העובדות-עוד מעט תבקש ממני להביא אסמכתה על כך שבאויר שאנו נושמים יש חמצן...

                            • אתה מדבר על הדו''ח של ''בצלם'' ,מה זה קשור לשלום עכשיו .

                              אריק ג., 05/09/09 09:24

                              ועל דיווחים של גופים לא ישראלים .
                              מה זה ,ש''ע היא סוג של פגיעה שאח''ך מסמנים סביבה את המטרה ?
                              לזה הפכתם אותה?
                              התרכזו בחרדים - הם סכנה ברורה וקיומית למדינה .

                        • ואחרי כל כך הרבה דברים איומים מדינת ישראל נמחקה מהמפה. לא? (ל''ת)

                          יריב א. , 04/09/09 16:58

                        • איזה כשרון לחבר עובדות עם הזיות ופרושים מסולפים ולקרוא לזה אמת

                          יריב א. , 04/09/09 17:02

                          כבר מזמן לא פגשתי באדם עם כשרון נדיר שכמוך לקחת עובדה ולחבר לה פרוש רש''י מכוער ולטעון שזוהי עובדה שידועה לכל.דוגמהף
                          שלום עכשו מחבר דו''חות-----נכון מאוד
                          שלום עכשו מחבר דו''חוץ חד צדדיים----כך אתה מבין. אבל זו לא עובדה שידועה לכל.

                          דרך אגב, באותו סגנון אפשר לטעון שאתה חי (עובדה) אבל טיפש מוחלט (עובדה??)

  • 75.

    הקמת מדינה פלסטינאית היא לא אינטרס ישראלי

    רונית, 03/09/09 18:46

    היא אינטרס שמאלני אנטי ציוני

    • יפה. קצר ולעניין. (ל''ת)

      שלום אך-שווא, 03/09/09 20:23

    • הפעם רונית צודקת - אכן לא אינטרס ציוני ,

      אריק ג., 03/09/09 21:17

      אולם אינטרס ישראלי ראשון במעלה .
      לא מאהבת הפליסטינים ,אלא מאהבת עצמנו ותועלתנו .

      • אבל אמרתי שזה לא אינטרס ישראלי. מה אתה דפוק? (ל''ת)

        רונית, 04/09/09 05:02

        • אבל אני דווקא כן אמרתי . מה הבעיה ? (ל''ת)

          אריק ג., 04/09/09 07:39

  • 74.

    רוב המוחלט של הסקרים בנושא הוכיחו שרוב הציבור בעד 2 מדינות ל2 עמים

    אני, 03/09/09 18:41

    המתנחלים חיים בסרט.
    הם חושבים שבגלל שרוב הציבור נגד מסירת רמת הגולן וחלוקת ירושלים ובנייה בירושלים אז זה אומר שהם גם איתם.

    אני נגד מסירת רמת הגולן. ונגד חלוקת ירושלים. ובעד בנייה בירושלים ובמזרח ירושליים. אבל ללא ספק עם התנגדות מוחלטת להתנחלויות ובעד פינויים המידי.

    • ''רוב הציבור בעד 2 מדינות.. '' בהסתיגויות :

      יפה, 03/09/09 20:23

      1. הכרה במדינה יהודית, דהינו מחיקת זכות השיבה.
      2. מדינה מפורזת.

      ברגע שרוב הפלסטינאים יקבלו זאת, יש לקבל את ה''כותרת'' כעובדה.
      בפועל רוב הישראלים אינם מוכנים ל''כותרת'' ללא 2 ההתניות לעיל......

      • ואז נסכים לחזור לגבולות 4 ביוני 1967 או שיש לך עוד דרישות?

        יריב א. , 04/09/09 16:54

        הצביעות מחלחלת מכל נקבובית בגופך. אבל האמת היא שלא את ולא אני מהוים גורם במה שמתרחש כרגע. מהרגע שנבחר נשיא בארה''ב שהחליט להביא לסיום את הקריצות והשקרים, התמוטטה כל מדיניות הישראבלוף. אנחנו מקפיאים ויוצאים מהשטחים. ובאמת לא חשובים הסקרים. להזכירך--למרות שיתכן וזה ללמדך בגלל הגיל---חודש לפני שגולדה מאיר מונתה לראש ממשלה בדעת הקהל היא היתה במקום האחרון כמתאימה לתפקיד. חודש אחרי מחנויה היא היתה במקום הראשון. עוילם גוילם כרגיל. גם אחרי האסון של מלחמת יום הכיפורים היא ניצחה בבחירות ורק יוזמה של בחור צעיר בשם מוטי אשכנזי זרק אותה הבייתה. אז הסתמכות על סקרים בישראל--בה מצב הרוח הוא מאניק דפרסיב כל הזמן--סקרי דעת הקהל לא משקפים דבר משמעותי.
        במקרה הנידון גם הם לא חשובים כי מי שם עליהם?

    • ירושלים שלך כוללת את אבו דיס ? מה יוצא לך מזה ? (ל''ת)

      שמאלן, 04/09/09 03:41

  • 73.

    מי שרוצה רוב יהודי חייב לחשוב על ערביי ישראל ולא לחבקם באהבה. (ל''ת)

    לשמאל, 03/09/09 18:34

  • 72.

    אין פשיעה, אין טרור, רק התנחלויות והתנחלויות

    דב, 03/09/09 18:14

    האובססיה של תנועת שלום עכשיו והשמאל ל''התנחלויות'' ול''מתנחלים'' היא הבעיה. כאשר אוייבי העם זה הציבור הכי לויאלי והכי תורם פה במדינה, וכן, תבדקו מה אחוז המתגייסים לצבא ביחס לשאר האוכלוסיה, ואותו רודפים בשם ''החוק'', אז אנחנו באמת בבעיה. הבעיה היא השנאה העצמית של היהודי, לעצמו, ללאומיותו ולכל מה שהוא מייצג.
    אבל לא יעזור לאופנהיימר ודומיו, היהודי תמיד נשאר יהודי.

  • 71.

    רק בניה בישובי יו''ש תגדיל את הסיכוי לשלום אמיתי

    motimorg , 03/09/09 18:13

    ההנחה המוטעית כאילו הקפאת ההתנחלויות תקדם את תהליך השלום כל כך לא מציאותית שאין לי ספק שרק מי שלא יודע ערבית ולא מכיר את המנטליות הערבית יכול להגות אותה.
    הרי כאשר שכנינו יראו כי הבניה בהתנחלויות הופסקה המשמעות תהיה ששעון החול נעצר ושום דבר לא בוער. לא?
    ובמצב ההפוך, כאשר הערבים יראו כי הישובים עולים וצומחים לרוחב ולגובה, שבכל שנה יש יותר מתיישבים מבשנה הקודמת זה רק יגרום להם להבין שהזמן לא פועל לטובתם.

  • 70.

    צודק לחלוטין

    דורון, 03/09/09 18:11

    ישראל כבר הראתה בעבר מספר פעמים כי יש אפשרות להורדת ישובים. לאחרונה זה נעשה בזמן ההתנתקות. לכן, אין הבניה בהתנחלויות משום פגיעה אנושה באפשרות להגיע לשלום. כמובן, כל זמן שהיא לא רחבה מדי.

    אבל, הבניה בהתנחלויות היא בפירוש בעיה ישראלית. המתנחלים ותומכיהם רוצים להביא למצב בלתי הפיך בו נספח את שטחי יו''ש לישראל. גם אם נסכים להורדת ישובים מסוימים, הרי שנצא עם תשלום כפול. פעם אחת על הבניה בהתנחלויות ופעם שניה על פינוין.
    אנחנו לא כאלו עשירים. לכן, עד שיקבעו גבולות הקבע, מן הדין להמעיט בבניה בהתנחלויות כדי לצמצם הוצאות בזמן הפינוי שיבואץ

  • 69.

    עזוב אותך יריב, לא תהיה מדינה דו- לאומית, פשוט לא ניתן לערבים זכויות

    א. אלדד, 03/09/09 18:11

    כל העולם יהיה נגדנו ונגד ''האפלייה הגזעית'' ואז יבוא המשיח- אחלה תוכנית לא?

    • דמגוג.התוכנית היא אחרת: שתי מדינות לשני עמים!

      panacea , 04/09/09 12:38

      אנחנו כאן והערבים שם.גושי אוכלוסין גדולים הצמודים לגבולות יוחלפו.
      זה פותר הרבה מאוד בעיות.
      למה השמאל נגד זה?
      המתנחלים יזכו לחיות במדינה יהודית (ישראל), הערבים יזכו סוף סוף להגשמת חלומם ,כולל ערביי 487 אשר יזכו למדינה.
      לא נותר אלא לתהות מדוע אתם כה מתנגדים לפיתרון זה.

      • איך מעבירים אנשים שחיים נאמר באום אל פאחם מאות שנים יותר ממשפחתך? אולל (ל''ת)

        יריב א., 04/09/09 16:39

      • איזו הנאה יש לי לראותכם המומים ממה שקורה. לא תזיזו אזרחי ישראל

        יריב א. , 04/09/09 16:47

        ממדינתם. כן נזיז מתנחלים (מילה מכובסת שמסתירה את העובדה שכולם פושעי מלחמה) חזרה למדינת ישראל.
        אין מדינת יהודית. יש רק מדינת ישראל. כמובן שרוב אזרחיה יהודים כמו שבצרפת רוב האזרחים קתולים אבל כל אזרח במדינת ישראל יהיה שווה זכויות כמו כל אזרח בצרפת.

        יום יבוא וגם נפריד את הדת מהמדינה ונאמץ את ערכי ישעיהו ונפטר מחשכת התלמוד.

        • אתה צןחק? מי שהמום זה השמאל: הכלבים נובחים והשיירה עוברת.

          panacea , 04/09/09 21:16

          אתם הולכים ונעלמים.

  • 68.

    מדינה פלסטינית+מדינה יהודית ערבית=2מדינות לערבים (ל''ת)

    נחמיה , 03/09/09 18:09

  • 67.

    אלימות המתנחלים מעידה על ערכיהם וזיקתם למשטר האייטולות. (ל''ת)

    Vox Ami , 03/09/09 18:09

    • אלימות השמאל מעידה על זיקתם הברורה לסובייט העליון (ל''ת)

      נחמיה , 03/09/09 18:25

      • אלימות וטימטום אין סופי ברמות קוסמיות (ל''ת)

        רונית, 03/09/09 18:53

  • 66.

    המתנחלים שקר ניבאים לכם למען לקחת את אדמתם. (ל''ת)

    Vox Ami , 03/09/09 18:08

    • תן לי לנחש? מהברית החדשה? אליאדה אודיסאה? (ל''ת)

      שמעון בן הכוכב, 03/09/09 18:22

    • פו הדוב? הבית של יעל? נו..מאיפה זה מוכר לי? (ל''ת)

      שמעון שלי בפיתה, 03/09/09 18:23

      • ''הברית החדשה'' זה לא תינוק בן תשעה ימים קצוץ איבר טרי???

        שואל ומשיב, 04/09/09 05:56

        הפנו את הלחי השניה ועשו אינקווזיציה ומסעי צלב.

  • 65.

    צודק!! הימין כופה עלינו מדינה דו-לאומית בפועל וזה יהיה סופה של ישראל (ל''ת)

    השמאל רוצה להיפתר מ 3 מליון פלסט' בשביל רוב יהודי, 03/09/09 18:01

    • כולם יודעים שללא פתרון לערביי ישראל, לא עשינו כלום. (ל''ת)

      ללא פתרון, 03/09/09 18:32

    • השמאל - רבין פרס- כבר ניפרד מלפחות תישעים אחוז של הפלסטינאים

      רונית, 03/09/09 18:58

      בעזה וביוש תחת שילטון הרשות.ישראל לא מתכונת לדרוש אותם בחזרה. כך שאיך שלא תסתכל על זה נשארתה תקוע עם מיליון וחצי ערבים אזרחי מדינת ישראל. איזה תכניות היפרדות יש לך מהם?

      • רבין ופרס שמאל ? התבלבלת יקירתי .

        אריק ג., 03/09/09 21:20

        אגב ,כל החזרת שטחים מכל סוג שהוא נעשתה ע''י הימין .
        כמובן שלא ,הם נעשו ע''י ראשי ממשלות ישראל .
        רק רציתי להראות לך את האבסורד שבדבריך .

        • תגיד אתה קורא מה שכותבים ומה שאתה כותב? אין קשר בין הדברים (ל''ת)

          רונית, 04/09/09 05:05

          • רונית ,גם מוח חלש כשלך יכול לתפוש את העיקר ,אם רק בא לו .

            אריק ג., 04/09/09 07:41

            זה בדוק ועלי .

  • 64.

    מה גובה התמיכה הכספית של שוודיה בשלום אך שווא? (ל''ת)

    כלכלן, 03/09/09 17:59

  • 63.

    האם מחבלים ערבים רצחו לפני 67' (תחילת עידן ההתנחלויות)?

    ----דורון, 03/09/09 17:53

    כן או לא?

    אם כן, כל הטיעונים שלכם לגבי זה שההתנחלויות מזיקות לביטחון הם פשוט שקר ומרמה ואם כבר להפך, הן משמשות כ'בשר תותחים' לאנשי המרכז המפונק.

  • 62.

    ההתנחלויות הן לא בעיה אלא הפיתרון!

    אבי, 03/09/09 17:38

    הערבים הם הבעיה.

    • חזק אחי (ל''ת)

      אור, 03/09/09 17:59

  • 61.

    פסגת זאב, מעלה אדומים, והר חומה זה לא התנחליות !!!!!!!!!!!!!!

    אבי, 03/09/09 17:33

    מר אופנהימר
    פסגת זאב , הר חומה מעלה אדומים ואף מבשרת אדומים
    הן לא התנללויות

    יש לעבות מידית את הישובים האלה, אחרת י-ם תגיע לפיצוץ שיפגע בערבים וביהודים יחד

    צריך גם לבנות שכונות חדשות לציבור הערבי

    לידעתך , בגללך , ובגלל אנשים כמוך , הופסקה הבנייה באזורים אלו
    ולאלפי זוגות צעירים נותר לחיות ללא בית משלהם, או להכנע לקבלנים עושקים

    • אולי תחליט? האם אתה רוצה לבנות שכונות לערבים, או להרוס קיימות-ראה 62..

      Ehad Haam-Zionist, 03/09/09 17:46

      והשנאה שאתה מפגין לאלו שאת אדמתם אתה גוזל....

      • תפסיק כבר עם השקרים האלה של אדמות גזולות. (ל''ת)

        רונית, 03/09/09 19:00

        • 42% משטח ההתנחלויות על אדמה פרטית-הכבישים ליהודים ומיקום הגדר גזלו עוד

          Ehad Haam-Zionist, 03/09/09 19:35

          וגם ''אדמות המדינה'' הולבנו במהלכים אפורים ובוודאי שאינן מגיעות לאזרחי המדינה המקיימת שלטון כיבוש, אלא לתושבים הכבושים.

          • ציוניסט ,אני מציע שרונית ואתה תפסיקו את הוויכוח העקר והלא יעיל על

            אריק ג., 03/09/09 21:25

            ''מי גר על אדמותיו של מי ,היכן ומתי'' ,משום היית כבר צריך ללמוד לאן הוויכוחים האילו מדרדרים (''שיך מוניס ,גבעת עליה...וכן הלאה'').
            האויב קורא ,מחייך ומשפשף כפיו בהנאה .
            אין ספק שהויכוחים הללו לא מחזקים אותנו לקראת המו''מ האמיתי .
            בקיצור : ממש אין צורך לעשות עבור הפלסטינים את העבודה .

            • אריק-לפחות 5 פעמים נוהל מו''מ לשלום כאשר בידינו היה שטח המחלוקת-והתוצאה

              Ehad Haam-Zionist, 03/09/09 23:16

              היתה שישראל התחייבה להחזיר לריבונות העם השני את כל או הרוב המכריע של השטח המדובר...

              ואני מדבר על בגין ומצרים, רבין וסוריה, ברק וסוריה, ברק והפלשתינאים ואולמרט והפלשתינאים......

              לכן מסגרת ההסכמה במו''מ האמיתי די ידועה, ולא על כך הויכוח-גם נושא ''שייך מוניס'' סגור: הפלשתינאים וכל העולם הערבי הכירו בריבונות הישראלית המלאה בקוי 67.....

              • אני חושש שפספסת את הנקודה .

                אריק ג., 04/09/09 07:42

                הרי אין לי וויכוח אתך .

          • אחרי שתחזור מאה פעמים על ה-42% זה כהפוך לעובדה... (ל''ת)

            זלמנוביץ ישראל, 03/09/09 21:32

  • 60.

    אולי תיאות כבר לפרסם את כל המשכורות והכספים שאתה מקבל מגורמי חוץ?..... (ל''ת)

    אלעד, 03/09/09 17:30

  • 59.

    ההתנחלויות הם הבעיה של אויבי ישראל (ל''ת)

    אזרח ישראל, 03/09/09 17:28

  • 58.

    ההתנחלויות הם הבעיה של אויבי ישראל (ל''ת)

    אזרח ישראל, 03/09/09 17:28

  • 57.

    אפליה וגזענות חד הם

    סטאס, חיפה, 03/09/09 17:26

    אם אתה דורש מיהודים להתפנות מיהודה, אז למה אתה לא דורש מערבים להתפנות מישראל?
    נכון שכדאי שיהיה רוב יהודי בישראל, אך אין זאת הצדקה לדרוש מיהודי להתפנות מיהודה כשם שאין הצדקה לדרוש מערבי להתפנות מישראל,
    ונכון שזאת אמירה גזענית שכדאי שיהיה רוב יהודי בישראל, אך זאת רק תגובת נגד לגזענות של הערבים, טיבי שזועק שישראל גזענית הוא גזען קודם כל בעצמו, שכן האמירה כי ליהודים אין מקום בשטחי הרשות הפלסטינית הינה האמירה הגזענית ביותר שאפשר לומר.
    כשם שמול אפליה יש אפליה מתקנת כך יש גזענות מתקנת, אפליה וגזענות חד הם

  • 56.

    בעבר.השמאל הפיק נציגים קצת יותר מרשימים מהבחור הזה.

    שמעון בן הכוכב, 03/09/09 17:26

    אתה מבייש את השמאל.
    איפה הימים של יאיר צבן? של דדי צוקר?
    לא אהבתי אף פעם את יוסף שריד מהפרסים של ספיר

    אבל אתה? איך בחרו בך לנציג?

    בחרו באטד?!

  • 55.

    ד''ש משכונת נוה שאנן בחיפה (ל''ת)

    מ.א, 03/09/09 17:24

  • 54.

    יריב - כשמך כן אתה וארגונך - אתם הבעיה של המדינה !!!! (ל''ת)

    גיימס הטפילד, 03/09/09 17:14

  • 53.

    סתם שאלה- למה אנחנו צריכים מדינה פלסטינית?! (ל''ת)

    דני ברקוביץ' , 03/09/09 17:11

    • כדי להביא להשלמה את הסיכסוך רב הדורות בין שני עמים בעלי זכות הגדרה....

      Ehad Haam-Zionist, 03/09/09 17:31

      על אותה כברת ארץ-ובכך לשמוט את השטיח התעמולתי מתחת לרגלי הקיצוניים האיסלמיסטים-ולבודדם.

      • נראה לך שבכך שתיתן להם את חברון, עזה, מזרח ירושלים והשומרון

        ----דורון, 03/09/09 18:04

        הם ישכחו את פתח תקוה-אומלבס, רמת אביב- שייך מוניס, יפו, עכו, רמלה, וכו'??

        ואם נלך לפי דעתך הלא נאיבית להחריד, לאחר שנשמוט את השטיח ונבודד את אותם קיצוניים איסלמיסטים, מה יקרה אז?
        הם יחזירו את ספרי הלימוד הרצחניים?
        יזנחו את דרך הטרור לשם הכנת 'שערות סבתא'?
        העולם ייחלץ לעזרתינו?

        ידידי צא מהנאיביות ותלמד מההיסטוריה, הפסק לחשוב מה אתה רוצה שיהיה והתחל לראות מה נמצא מול העיניים ומאיים על חיינו.

        • כן, ובלי נאיביות: בתחילה יהיה שלום קר וחדשני, שייהפך לנורמלי תוך דור (ל''ת)

          Ehad Haam-Zionist, 03/09/09 19:38

          • שלום קר עם החמס ??? ושלום חם עם הרשות בלי זכות השיבה??? (ל''ת)

            זלמנוביץ ישראל, 03/09/09 21:36

          • ואז תתעורר... בלתי אפשרי לעשות שלום. השטח לא ניתן לחלוקה מלאכותית כזו.

            גידי, 03/09/09 21:54

            זה הכל או שלנו או שלהם. אני מעדיף שלנו.

            • הבעיה היא ששמאל מצוי מעדיף שלנו ואומר שלהם מבלי להבין

              ----דורון, 04/09/09 14:28

              את הנזק שדבריו עושים פוליטית בטחונית כלכלית וכו'

      • מדינה פלסטינית היא לא הפיתרון כי היא לא הבעיה

        רונית, 03/09/09 19:03

        לכן מדינה פלסטינאית רק תחריף את המצב.

  • 52.

    העם בישראל החליט - ממשיכים לבנות ולהתפתח! (ל''ת)

    שלום עכשיו=מיעוט קולני וצורם, 03/09/09 17:08

    • לבנות ולתהפתח כל הדרך למדינה דו-לאומית אתה מתכוון.. (ל''ת)

      או לבנות ולהתפתח כל הדרך לאבדון?, 03/09/09 18:03

      • אתה לא יודע שכמעט כל הפלסטינאים לא נמצאים תחת

        רונית, 03/09/09 19:06

        שילטון ישראלי אלא תחת שילטון הרשות? זה חדש לך?

        • הרשות היא התשתית למדינה-כשהם יבינו שישראל מסרבת, הם יפרקו את הרשות.... (ל''ת)

          Ehad Haam-Zionist, 03/09/09 22:46

  • 51.

    מאמר מצוין יריב! המעטפה בדרך! (ל''ת)

    ואן יורגן אבו חמיד - נורבגיה, 03/09/09 17:02

    • גדול! :) (ל''ת)

      NRG נודניקים, 04/09/09 09:21

  • 50.

    עניין פשוט למדי של דמוגרפיה. כנסו !!!

    רון, 03/09/09 17:01

    במשפחה אשכנזית-שמאלנית-חילונית ממוצעת יש שני ילדים.
    במשפחה מזרחית-ימנית-מסורתית\\דתית ממוצעת יש ארבעה ילדים.
    בגלל ''פשעי העבר'', מפלגת העבודה מהווה ''סדין אדום'' עבור המצביעים בקבוצת הרוב המתהווה המזרחי-ימני-מסורתי\\דתי.
    לכן העבודה כבר לא תוכל לחזור להיות כח מוביל בפוליטיקה הישראלית, ולו מהסיבה הדמוגרפית לעיל. מצביעי הרוב המזרחי-ימני-מסורתי\\דתי לא יתנו לה את קולם אפילו אם בראשה יעמוד ברק או במה או אלי או חנה או פרס או בגין.
    אנו חוזים ב – ''פירפורי הגסיסה'' של השמאל הישראלי. כבר היום, וביתר שאת בעוד 10-15 שנה (כשהילדים לעיל יגיעו לגיל שאפשר להתחיל...להצביע) , המסקנה האלקטורלית ברורה: האליטות האשכנזיות שייכות לעבר. לפחות מבחינת יכולת השפעתן על מנהיגות המדינה ומוסדותיה השונים (פיננסיים, תקשורתיים, תרבותיים וכו').

    • זה באמת פשוט, אז איך המצאת את ה''נתונים'' המופרכים האלו?

      פשוט, 03/09/09 18:03

      האוכלוסיות בהן יש את הגידול המשמעותי ביותר הן החרדית והערבית, אם התכוונת שחרדים ליטאים מבני ברק הולכים עם ''הציבור המזרחי'' והערבים הולכים עם ה''אשכנזים החילונים'' אז: א. יש הגיון פנימי בדבריך ב.אין שום קשר בין מה שאתה אומר והמציאות במדינה.

    • ובמשפחה ערבית ממוצעת 6 ילדים (ל''ת)

      עיפרון, 03/09/09 18:16

  • 49.

    מדוע להתעקש לקיים את מדינת ישראל דוקא במזה''ת? כנסו !!!

    רון, 03/09/09 17:01

    לא ניתן למנוע מקבוצת אנשים מלהגדיר את עצמה כעם. זה טיבעה של הגדרה עצמית: היא לא דורשת אישור מאחרים. בטוחני שאם הפלסטינאים לא היו מעונינים במדינה (על חלק זה או אחר ממה שכיום בשליטת ישראל) אזי לאף אחד בישראל לא היה אכפת שהם החלו לפתע לראות את עצמם כעם. אז בואו נסכים שהסוגייה אינה האם הם אכן עם או לא, אלא הסוגייה היא לגבי המדינה שהם רוצים להקים על חלק שכיום הינו בשליטת ישראל.
    אנחנו נלחמים במשך עשרות שנים עם הערבים. על מה? על התעקשות לקיים את מדינתינו דוקא במזה''ת? כמה שנים עוד אנו צריכים לחיות על חרבינו?
    ברצינות, אם היינו יודעים שניתן להעביר או למקם מחדש את מדינת ישראל באזור אחר, שבו אפשר לחיות בשקט ולגדל את ילדינו בשלווה ובבטחון, האם רובינו לא היו תומכים בשינוי מיקום המדינה כאמור ? (ישנם מספיק שטחים עצומים לצורך זה למשל בארה''ב או קנדה).
    אולי צריך להתחיל להוביל מהלך של חשיבה על מיקום מחדש של מדינת ישראל מחוץ למזה''ת. אם זה יקרה, הישראלים יוכלו לשגשג במדינתינו הממוקמת מחדש, והערבים יוכלו להמשיך לאכול אחד את השני במזה''ת. החיים במדינה ואיכותם חשובים יותר מהמיקום שלה.

    • ארץ ישראל היא המולדת של העם

      גולן, 03/09/09 17:31

      כאן חיו אבותינו וכאן אנחנו נחיה. ירושלים היא עיר הקודש ליהודים והיא נמצאת בארץ ישראל.
      דוד המלך מלך פה.
      בית המקדש הוקם כאן בארץ ואין שום סיבה שנעזוב את הארץ אחרי שהקזנו דם לכבוש אותנו מידי השבטים שחיו כאן ומידי הבריטים????!!1

      • Sunk Cost - מחיר מבוטל

        רון, 03/09/09 17:57

        אתה אומר: ''...ואין שום סיבה שנעזוב את הארץ אחרי שהקזנו דם...''
        המחיר שכבר ניתן\\שולם לא חשוב. כמו בלימודי כלכלה. מה שחשוב זה העתיד.
        כיצד אתה רואה את העתיד של ילדיך והילדים שלהם במדינה שממוקמת במזה''ת?

        • 2000 שנות גלות היו צריכות ללמד אותך משהו.... בחיי.

          גדי, 03/09/09 21:51

          אתה לא תמצא אף שטח ''פנוי'' בעולם להקים את המדינה שלך. בכל מקום שתגיע תדרוך על האצעות של מישהו אחר, ובכל מקום יזכרו לך שאתה יהודי ושאתה שייך למקום אחר. לכל היהודים במשך מאות שנים אמרו ''לכו לפלסטינה ועופו מפה''. עשינו את זה. הכנופיות שהתנחלו כאן יחד עם עזרת מעצמות ערב והאסלאם החליטו שצריך להרוג אותנו גם פה. אם לא תילחם על מה שיש לך, תמצא עצמך בים. עמוק בים. אולי שם ''ייתנו'' לך להקים מדינה. אפס.

    • עצוב לקרוא את התגובה שלך. זה פוסט ציונות למהדרין (ל''ת)

      המום, 03/09/09 17:58

    • איפה שלא נלך - תווצר בעיה דומא...רוב הערבים הנמצאים כאן היום באו

      זלמנוביץ ישראל, 03/09/09 18:16

      לארץ ישראל בעקבות היהודים...

      לפני 150 שנה לא היה כאן במעט כלום... (למעט 4 ערי הקודש שאוכלסו ברובם ע''י היהודים).

      עם העליות הראשונות התחילה להיות עבודה וכך הגיעו הפועלים הזרים הראשונים - שהיום הם הפכו למיליוני הפלסטינים...

      ולהקמת המדינה החדשה באמריקה לא נצטרך מאות אלפי פועלים זרים - שעם הזמן הם יהפכו למיליונים...

      אןלי מכאן אפשר להבין את הציווי: ''לא תעלו בחומה'' - לפי אחד הפרושים, אין להקים מדינה ליהודים ללא הוראה מפורשת מלמעלה...

      • אז אתה מוזמן להמשיך לחיות לפי ההוראות המפורשות מלמעלה... (ל''ת)

        רון, 03/09/09 18:51

        • לפי אותו פרשן, הקמת מדינה יהודית בכל מקום -בלי רשות- נדונה לכישלון. (ל''ת)

          זלמנוביץ ישראל, 03/09/09 21:42

    • יש מקום בקניה או סהרה, אבל אפילו הפרות כבר מתות שם (ל''ת)

      סתם אחד, 04/09/09 03:29

    • רון- אתה מוזמן לעוף מפה. (ל''ת)

      ירון, 04/09/09 10:46

  • 48.

    ההתנחלויות הן לא בעיה לא של ישראל ולא של אובאמה

    רונן גולדשטיין, 03/09/09 16:56

    הבעיה האמיתית של ישראל היא הוירוסים בדמותו של יריב אופנהיימר וכנופייתו המלשנית. למינים ולמלשינים לא תהא תקווה,וכל הזדים כרגע יאבדו.

  • 47.

    ההתנחלויות הן הבעיה שלך יריב לא של ישראל (ל''ת)

    נו באמת, 03/09/09 16:56

    • הם גם בעיה שלי ושל כל מי שאני מכירה.. (ל''ת)

      מיכל, 03/09/09 18:03

      • מיכל את החברה טובה. (ל''ת)

        אחמד אום אל פאחם., 03/09/09 18:23

  • 46.

    ציונות התנחלות בוגדנות

    האלוף , 03/09/09 16:52

    תפסיק לדבר על ציונות כי ציונות ובוגדנות כמוך ורעך אינם הולכים ביחד .הבעיה העיקרית של מדינת ישראל היא האויב מבפנים הגיס החמישי שנקרא שלום עכשיו אבל על דאגה הבעיה הזו תפטר ואחר כך נטפל בהיתנחלות כולל המאחזים הבלתי החוקיים על סמך הצילומים שלכם ותוספת אחת קטנה גם זמנו של אובמה ינע כי הבעיה של אמריקה

  • 45.

    שרלטן (ל''ת)

    אבי, 03/09/09 16:52

  • 44.

    אז'ו פרובוקטר - אז'ו פרובוקטר- אז'ו פרובוקטר -אז'ו פרובוקטר- (ל''ת)

    נחמיה , 03/09/09 16:50

  • 43.

    אל קעידה משלם לך על זה? שונא ישראל. (ל''ת)

    ברעם, 03/09/09 16:48

    • שונאי ישראל הם כל תומכי הכיבוש שיביאו עלינו מדינה דו-לאומית בפועל.. (ל''ת)

      אוהבי ישראל רוצים רוב יהודי, גם אם על שטח קטן יותר, 03/09/09 18:04

  • 42.

    אתה כל כך יפה..פשוש. (ל''ת)

    גדעון, 03/09/09 16:40

    • ממש דוגמן ''מהישרדות'' (ל''ת)

      פליטת ריאליטי, 03/09/09 16:47

  • 41.

    בבר מצווה שלך (אם קיימת) אמרו לך ברוך שפטרנו מעונשו של זה?? (ל''ת)

    המפליץ הסדרתי, 03/09/09 16:39

    • אין מנהגים אצל ערבים, יש מסורת.

      יודע דבר, 04/09/09 06:01

      לרצוח על כבוד המשפחה , לירות בחתונות, לגנוב רכבים וכל מה שלא קשור/אטום/חסום.

  • 40.

    יש להוציא מחוץ לחוק כל אירגון המקבל כסף מחו''ל לפעול נגד המדינה. (ל''ת)

    המטיף, 03/09/09 16:39

    • ומי קובע מה זה ''נגד המדינה''?

      יוסי, 03/09/09 17:05

      למשל, מפלגת הליכוד, בחוסר יכולתה לבצע מדיניות ארוכת טווח כלשהיא, פועלת נגד המדינה, וגוררת אותה לפשיטת רגל חברתית וביטחונית. אז האם צריך להוציא אותה מחוץ לחוק?

      (הערה: הדברים אמורים גם בקדימה. כנראה שרק אייל ארד מסוגל להבחין בהבדל בין שתי מפלגות אלה)

      • מי שמשרת ממשלות זרות בעבור כסף- הוא סוכן של מדינה זרה

        פשוט מאוד, 04/09/09 05:04

        ואת הויכוח ביננו על השיח הציבורי וכיצד לנהל את המדינה- יש להשאיר בין אזרחי ישראל.

        מרגע שיריב מקבל כסף על העברת מידע לממשלות זרות- הוא הוציא את עצמו מהדיון בשיח הישראלי.

  • 39.

    אופנהיימר אתה גורם לי להרגיש לא טוב (וירוס?)

    פ''ש, 03/09/09 16:39

    אתה רושם:
    ''הגיעה העת שגם הציבור הישראלי ירים את קולו ויאמר בקול ברור לראש הממשלה ושריה, הרחבת ההתנחלויות איננה בקונצנזוס הישראלי ופוגעת באינטרסים ובטובתה של מדינת ישראל''

    ואני אומר: הגיעה השעה שתבין כבר שהציבור הישראלי אמר את דברו. הם נאמרו טוב מאד בקלפי כשהיה רוב מוחץ לימין.

    הגיע הזמן שתכבד את הדמוקרטיה, ולא תנסה לכפות את דעת המיעון על דעת הרוב !

  • 38.

    את האינטרסים של עם ישראל ראינו בבחירות לימין.! עכשיו לך מפה מוקצה (ל''ת)

    מוגלה מדבקת, 03/09/09 16:38

  • 37.

    הבעיה של ישראל היא בוגדים כמוך...ביום היעלמכם מחיינו בעיית הערבים

    כיכר מלכי ישראל, 03/09/09 16:37

    תעלם....אתם יוצרים את הבעיה..כדי שתוכלו להנות מהכספים ..האם תיתן לילדיך לילמוד עם ערבי ?

  • 36.

    יש יותר תנועות שמאל קיצוני משמאלנים?! הכל עיניין של כסף!!! (ל''ת)

    גלציינר וירוסי, 03/09/09 16:36

  • 35.

    אין דבר יריב, עוד מעט יבאו הרכבות ויקחו אותנו מיפה (ל''ת)

    נחמיה , 03/09/09 16:35

  • 34.

    וירוס.! צא דיבוק .צא! (ל''ת)

    שלמה, 03/09/09 16:33

  • 33.

    ארור אתה מכל חיית השדה

    מאיר, 03/09/09 16:32

    יריב לך לביה''כ השבת ויקראו עליך את הפסוק הזה

    • חה חה חה ... גדול אתה

      ליאור, 03/09/09 17:17

      באמת חיית שדה

  • 32.

    כולכם, אבל כולכם

    אבנר, 03/09/09 16:27

    יודעים את האמת: ישראל נדונה לאסון אם לא תיישם בהקדם את פתרון שתי המדינות, וההתנחלויות מחבלות ביישומו של הפתרון הזה. אידך זיל גמור. משום כך יריב אופנהיימר צודק.
    כולכם יודעים שיריב ועמיתיו בתנועת השלום הישראלית אומרים אמת. יש אמיתות שלא נעים לשמוע. אבל את האמת תמיד ראוי לשמוע. עכשיו צריך להפיק את המסקנות מן האמת המכאיבה.

    • כולנו..אבל כולנו!! כן? כולנו?!!רקמה אנושית אחת חיה..כן?!

      כולו ואחד בחוב גומעה פי לייל, 03/09/09 16:42

      ואם אחד מאיתנו..כן?
      הולך מאיתנו..כן?
      משהו ביננו נשבר..כן?

      מתחנגל..כן?
      כולך?.! כן?

    • כבר 40 שנה הרייטינג שלכם 2%

      קבוצת אוכלוסין, 03/09/09 16:49

      לא הגיע הזמן שתפשטו את הרגל?

    • תנועת ''שלום עכשיו'' מעולם לא הציגה את האמת

      motimorg , 03/09/09 17:55

      אחד הדברים הכי מגעילים שיכולים להיות זה גוף שמטיף למדיניות מסויימת, המדינה מאמצת את האג'נדה שלו, מיישמת את המדיניות הזו בפיילוט שנכשל, ואותו הגוף ממשיך לבלבל את המוח כאילו השמש זורחת לו מהתחת.
      אני מזמין את כוטלם לעיין בדבריו של יריב אופנהיימר וחבורתו בימים שקדמו לגירוש יהודי גוש קטיף.
      היום לכולם ברור שגירוש זה (בהתעלם מהכשלון הלוגיסטי של הטיפול במגורשים) גם הכניס את באר שבע ויבנה למעגל האימה ולא תרם בכהוא זה לקידום 'השלום'. יכול להיות שדווקא העובדה שמדינת ישראל ויתרה על ההתנחלויות בגוש קטיף (ללא צורך) הביא לכך שלעולם לא נוכל להגיע לפתרון של ''שתי מדינות לשני עמים'' כי בפועל יש היום שתי ממשלות לעם אחד, או אולי שתי אוכלוסיות שלא יכולות לחיות יותר ביחד.
      מה שמגעיל, אם נחזור לתחילת תגובה זו, זה שיריב אופנהיימר לא מסוגל לומר את האמת שהוא וחבורתו טעו בגדול ושאולי לא ההתנחלויות מפריעות לשלום לפרוץ.

    • צודק!! אבל העיוורים מימין מונעי האגו והשינאה רוצים מדינה דו-לאומית.. (ל''ת)

      אין הסבר אחר להתנהלות שלהם, עזוב את הדיבורים.., 03/09/09 18:05

    • חבורה של דמגוגים. (ל''ת)

      ירון, 04/09/09 10:45

  • 31.

    מה עם ברק?

    ברק, 03/09/09 16:22

    תמכת בו בפריימריס. האם זה אומר שיותר לא תתקוף אותו? אתה הרי הראשון שצריך לצאת נגד מדיניותו בכל תחום. אל תהיה שפן.

  • 30.

    חפס מי ינענע אותך ואת כול שלום עכשיו. (ל''ת)

    יוסי, 03/09/09 16:21

  • 29.

    האם ההתנחלויות הן לב הסכסוך?

    טלי, 03/09/09 16:18

    לב הסכסוך ביננו לבין הפלשתינאים, איננו ההתנחלויות, אלא חוסר ההכרה של הפלשתינאים בזכותו של העם היהודי להקים מדינת לאום על חלק מארץ ישראל(לדוגמא וועידת פת''ח האחרונה, וחזון ערביי ישראל).

    גם לפני ההתנחלויות (לפני 1967) הפלשתינאים לא הכירו בזכותנו, ונלחמו בנו. מה היתה אז הסיבה? (תבדוק בבקשה מה נאמר ב''אמנה הפלשתינאית'' ומה נאמר בחזון של ערביי ישראל)

    המאבק שלנו לעצמאות עדיין נמשך!
    כאשר יכירו הפלשתינאים גם בזכותנו למדינה, נוכל להגיע להסכם ,שבמסגרתו יפונו גם ישובים.

    • טלי חמודה, הסכסוך הוא לא הבעיה.

      שמאלני, 03/09/09 16:47

      השקר הימני הקבוע הוא ש'הערבים לא רוצים שלום ולכן צריך להתנחל...' ונניח שהערבים כן היו רוצים שלום? נניח שהיה להם השכל לבוא אלינו אחרי מלחמת ששת הימים עם חיוך גדול ולהודיע שהם רוצים עכשיו אזרחות ישראלית ונניח שהיינו מטומטמים מספיק כדי להסכים מה לדעתך היה קורה? אחמד טיבי אהובך היה היום ראש ממשלת ישראל ! ה'סכסוך' הוא לא הבעיה, לא צריך לצאת מהשטחים כדי לפתור שום סכסוך (למרות שזה צעד בדרך) גם בהנחה שהסכסוך ימשיך ואף יחריף אחרי שנצא מהשטחים עדיין זה האינטרס שלנו לצאת משם בדיוק כפי שיצאנו מעזה ומלבנון. לא כך המצב לגבי סיני שבו לא היתה אוכלוסיה גדולה תחת כיבוש אבל היה משתלם לנו לוותר על השטח תמורת שלום.
      הבנת?

      • ''הערבים לא רוצים שלום'' ויש לכך מספיק ראיות בשטח

        motimorg , 03/09/09 17:45

        יצאנו מלבנון לקו גבול שהותווה בדיוק של סנטימטרים על ידי האו''ם. מאז צפון מדינת ישראל (למעשה בעד-בעד-תל-אביב, יעני, אחרי-אחרי-תל-אביב) נמצא באיום שרק לפני שנתיים-שלש חוינו אותה.
        יצאנו מעזה לקוי 67 מבלי להשאיר אפילו את 'תוחמת הצפונית' (אם אתה מבין מה זה אומר) ועד היום תושבי עזה לא נותנים לנו מנוחה. לא תמצא חודש אחד בו לא יורים עלינו.
        ביבי הכריז עם הרבה קווטץ' כי הוא מוכן לשלום, מוכן להקים ישות פלסטינאית ובתנאי שהם יראו בכך את סיום הסכסוך איתנו. התשובה היתה (ממש לא מזמן) כי ''עוד אלף שנה לא נכיר במדינת ישראל כמדינה היהודית''.
        אתה צריך עוד ראיות שאפילו הקמת מדינה פלסטינאית לא תביא שלום?

        • הסיבה לשחצנות השמאלנית

          שמאלני, 03/09/09 22:14

          השמאלנים הם שחצנים זה ידוע. התגובה שלך מראה את הסיבה, עדיף לנו לחשוב שאתם אידיוטים מאשר שאתם בכוונה מדברים שטויות. אבל אני אעשה את המאמץ שוב - לאט לאט: לא כתבתי בשום מקום שיהיה שלום בינינו לבין הפלשתינאים. הגורו הגדול של השמאל -ישעיהו ליבוביץ' זכר צדיק לברכה טען שלא יהיה שלום במאה השנים הבאות ולכל זה אין שום קשר לכך שצריך לצאת מיד מהשטחים, לא בשביל להשיג שלום אלא כדי שהאויב יהיה 'מ-ח-ו-ץ למדינה ולא בתוכה .

          הבנת ????????????

    • טלי יקירתי-ההתנחלויות הן המוקש על הדרך להסכם, ולב הסיכסוך היה לפני62..

      Ehad Haam-Zionist, 03/09/09 22:59

      שנה (או 92 או 52 ו42 שנה) בדיוק מה שאמרת....אך אחרי מלחמת יום כיפור חל מהפך בהנהגה הערבית והפלשתינאית(סעדאת הבין זאת קודם, אך גולדה בלמה): הסיכסוך הותמר מרמת העקרון היסודי של אי קבלת הזכות של העם היהודי על כל חלק מארצו ההיסטורית-לרמת הפרקטיקה ההתפשרותית (הסכמה לשלום עם מדינת ישראל בקוי 67): המצרים והירדנים חתמו שלום על בסיס זה, הפלשתינאים הכירו ב1988 בישראל בגבולות 67-וכל מדינות הליגה הערבית קיבלו זאת ב2002

  • 28.

    הבעיה של לום עכשיו ,שהעם לא מקבל דעתם מהסיבה שקודם דואגים לערבים (ל''ת)

    עדיף שתחליפו דת, 03/09/09 16:15

    • לרצות רוב יהודי במדינת ישראל זה לדאוג לערבים? (ל''ת)

      המשך הכיבוש = מדינה דו לאומית עם רוב ערבי.., 03/09/09 18:06

  • 27.

    ולך יש בעיות חלל

    נעמן, 03/09/09 16:15

    החלל שבין האזנים.

  • 26.

    גם המשך התנחלות ערביי ישראל בישראל מחריפה את אותה הבעייה

    והיא הרבה יותר מסוכנת, 03/09/09 16:08

    כי היא בעייה בכל מקום בישראל.

    למה יהודים ביו''ש לא וערבים במדינת היהודים כן?

  • 25.

    ההתנחלויות ועוד איך בעייה של אובמה

    י, 03/09/09 16:07

    ההתנחלויות מונעות מאובמה את ההישג היחיד שיכול להציל את יוקרתו ויוקרת מוסד הנשיאות האמריקאי.

  • 24.

    בבניה בגושי ההתנחלויות הגדולים היא בהחלט בקונסנזוס-''שלום עכשו''בכלל לא.

    שלמה, 03/09/09 16:05

    שקר נוסף הוא מספר הערבים הגרים ביהודה ובשומרון. מספרם הוא פחות מ-2 מליון.

  • 23.

    אז זהו, ששפעת החזירים ושאר וירוסים הם לא בקונצנזוס הישראלי

    פנדה , 03/09/09 16:04

    אבל הבנייה בהתנחלויות לצורך ריבוי טבעי (לא המאחזים הבלתי חוקיים) נמצאים לחלוטין בלב הקונצנזוס הישראלי, שלא לדבר על ירושלים, שהיא כל כך בקונצנזוס עד כדי כך שהשדרה המרכזית של העם בכלל לא מודעת לכך שמדובר בשטח כבוש לפי הגדרה שלך ושל חבריך באירופה.

    אנחנו גם יודעים את כל מה שכתבת, רק מה שעבורך נשמע כדבר רע (אוי ואבוי, היהודים האלה ישתלטו על פלסטין) עבורנו נשמע מצוין ולא מאיים כלל. מדינה דו-לאומית? אכן, מקור לדאגה (בעיקר עבור צפונבונים גזענים כמוך, לסבא שלי למשל אין ולא הייתה בעיה לגור ליד ערבים הדוברים את שפתו), אבל כל עוד אני ואתה לא תומכים בטרנ-ספר לערבים (ובמקרה שלי ושל רוב העם - גם לא ליהודים), אז אנחנו נשארים עם אותה בעיה, שהרי אם מביטים על המפה מלמעלה רואים שאין שום קו גבול בין יהודים לערבים בארץ ישראל.

    נגזר עלינו לחיות יחד עוד מ-1948, ולא תגרשו אותנו בכח. לא את הערבים מיפו ולא את היהודים מרמת אביב - הם יאלצו להמשיך להיפגש בפשפשוק בחמישי בערב, ולדעתי בסוף הם גם יסתדרו, כפי שהסתדרנו לפני שבאתם עם ''הסכמי השלום'' שלכם והרסתם לנו את המדינה. ישראל תשאר יהודית כפי שצרפת היא עדיין צרפתית.

  • 22.

    יש רק עניין אחד:

    אמיר, 03/09/09 16:02

    באמת רוב העם לא מעוניין במדינה פלסטינית.

    פשוט רוצים לא לראות אותם.

    בשיל זה בנו את הגדר,
    המאפשרת לנו ולהם שקט בטחוני (יחסי, שקט גמור לא יהיה לעולם איתם), וחופש כלכלי.

    יריב תפסיק להלעיט אותנו בתוכניות האיחוד האירופי הזדוניות לחיסולה של ישראל.

    אגב,מדוע באתר של שלום עכשיו אין פירוט על התרומות כמתחייב??

    אתה פושע נמלט!

    אה,וגם וירוס...

  • 21.

    אתה חולה נפש אין מילה אחרת (ל''ת)

    רועי, 03/09/09 16:01

  • 20.

    שקרים. שקרים. שקרים.

    מתנחל מגוש עציון, 03/09/09 16:00

    רוב המתנחלים מתגוררים בשטחי יהודה ושומרון מכיוון שאיכות החיים שם טובה, יש נוף יפה ואוכלוסייה טובה. אין בביתי שום פגיעה במדינה הפלסטינאית.
    שמעתי את אלפי ההטפות שההתנחלויות פוגעות בעם הפלסטיני אך עוד לא שמעתי נימוק אחד אמיתי...
    אנשי שלום עכשיו מרחמים על אדמות הערבים (שאגב, רובן היו יהודיות עד 1948) אך לא מרחמים על האנשים הפלסטינאים שמדוכאים באופן יום-יומי על ידי דיקטטורים וארגוני טרור.

  • 19.

    להזכירך, ציוניות זה לעזור ליהודים לא לערבים

    גדעון, 03/09/09 15:59

    הציונות המשובשת של אופנהיימר ושות' מעבירה עותם על דעתם.
    מה עוד צריך לקרות במזרח התיכון כדי שתצא מהשליות, כאילו היפרדות מהפלסטינים זה הפתרון. לבנון? טוב שם זה סיפור אחר. עזה? טוב זה היה בלי הסכם.

    מתי כבר תקלטו שרק כשיהודים ידאגו לביטחונם אז ביטחונם יהיה מובטח, לא היפרדות ולא נעלים.

    הדבר המועדד הוא שהעם אמר את דברו בקול נחרץ, יהודה ושומרון הם חלק בלתי נפרד מארץ ישראל וממדינת ישראל. ורק בזכות המתישבים שגרים שם לא מתפוצצים אצלך בתל אביב אטובסים.

    ''הגיעה העת שגם הציבור הישראלי ירים את קולו ויאמר בקול ברור לראש הממשלה ושריה, הרחבת ההתנחלויות איננה בקונצנזוס הישראלי ופוגעת באינטרסים ובטובתה של מדינת ישראל.'' לצערך העם הרים את קולו ואמר בקול ברור לראש הממשלה הרחבת ההתנחלויות היא כן בקונצנזוס הישראלי ומבטיחה את האינטרסים של מדינת ישראל.
    טוב לכולנו שאתם מיעוט שהולך ונמוג במדינת ישראל.
    נ.ב. אולי כשיגמרו התרומות משונאי ישראל, וזה כבר לא יהיה כל כך רווחי, גם אתה תודה באמת הכל כך פשוטה הזאת.

    • דברים כדורבנות!!! (ל''ת)

      יעקב, 03/09/09 16:06

    • בגלל זה יריב רוצה רוב יהודי בישראל גם עם על שטח קטן יותר.. (ל''ת)

      המשך השליטה על 3 מליון פלסט' יביאו מדינה דו לאומית, 03/09/09 18:07

      • א. למה רק 3 מליון למה לא 7 מיליון. ב. ומה יעזור היפרדות?

        גדעון, 03/09/09 20:37

        הבעיה הדמוגרפית המנופחת כלל לא קימת.

        אין שום הבדל אם זה שתי מדינות, או שהם חיים בנפרד ברשות פלסטינית ששולטת על עמה בכל הנושאים והתחומים, ובין השאר גם לא מסכנים את מדינת ישראל.

        די לעוורון המדיני. העם אמר את דברו.

      • ואי שליטה, תביא לאותו תא שטח עוד 10 מיליון ערבים; ומה תעשה אז? (ל''ת)

        רפניל , 03/09/09 21:40

  • 18.

    אין הרחבת התנחלויות!! ראשי יש''ע לא קובעים-כמו שלא קבעו בהתנתקות

    לא הבניה היא האינטרס--אלא אי קבלת הלחץ חד צדדי, 03/09/09 15:59

    אופן הלחץ הזה רק מקנה לפלסטינים ''פטור'' מבכלל להגיע למו''מ!
    קיבלו ככה פטור אולטימטיבי נצחי ממו''מ רציני.

    תמונת הסכם הקבע בעיני ישראל-היא לא בדיוק התמונה של הפלסטינים.
    בהסכם קבע ישראל תתייצב על הגבול שיוסכם.

    • נכון (ל''ת)

      רפניל , 03/09/09 21:39

  • 17.

    האם הזמן

    שחר, 03/09/09 15:55

    אם הזמן פועל לרעתנו הוא פועל לטובת הפלסטינים לכן הם לא יסכימו לחלוקה ולכן צריך לחזור לדרך היוזמת מהלך החד צדדי
    הפרדה חד צדדית = אוטונומיה פלסטינית דה פקטו = שלב א בהחזרת האופציה הירדנית
    הפרדה ואין בלתה
    שתי גדות לממלכת ירדן

  • 16.

    גם התנועה שלך היא לא בעיה של אובמה אלה של מדינת ישראל

    אורי, 03/09/09 15:55

    לגופו של עניין אומר רק שהפסקתי לנסות ולשכנע כי אדם מרבה לשמוע רק את עצמו.
    כיום אני מבין שהיגיון של אדם הוא דבר אינדבידואלי והצורה בו הוא רואה ומשקיף על הבריות היא אשר מנתבת את הלך מחשבתו (מעוותת ככל שתהיה).
    בלי קשר לדעותיי כלפי ההתנחלויות אני עומד בתוקף על כך כי התפיסה שלך נוגדת כל חוק טבעי ובסיסי אפשרי של הישרדות, כן הישרדות.
    ממה זה נובע? אולי מפחד?, אולי משגיאה בהערכת יתר לכוחה של מדינת ישראל?, אולי מהתנשאות? אולי משנאה עצמית?, אולי מעצם היותך דור שני לניצולי שואה? (כי אני לא, הורי נולדו במדינה ערבית ומכירים את אורחותיהם טוב יותר מכל יוצא אירופה).
    אני שייך לאסכולה שגורסת שחופש הביטוי איננו מולך שצריך להשתחוות לפניו, וכפי שהמדינה אמרה לא עוד להתנחלויות בעזה (ובצדק), כך היא צריכה לומר לא לאנרכיסטים נגד הגדר ולא עוד לאסכולת השמאל שהביאה עליו 3 עימותים צבאיים בעשור האחרון.
    תאמין במה שתאמין אך את ניסוי הכלים עשה על גב ילדיך לא על גב ילדי, כי האמת היא שכמה שלא אהפוך זאת אגיע למסקנה כי כל קשר ביני ובינך הוא מקרי לחלוטין, ואף לא רצוי.

    • אורי-זה מותר השמאלני על הימנני-מבחינתו שימוגו חצי מבני העם היהודי בארץ

      Ehad Haam-Zionist, 03/09/09 16:35

      ובעולם....העיקר שתומתה של הדת/הלאומנות/ההתנחלויות תישאר....אכן מבחינת הימננים הקשר לרוב בני העם היהודי בארץ ובעולם אינו רצוי...

      תודה על ההבהרה הברורה

      ממני, שמאלני הומני המוכן לקבל אותך לקהל הציוני הלאומי הבריא שהקים את מדינת ישראל

      • אוי כמה צחקתי.

        רונית, 03/09/09 19:56

        אני יודעת שלא התכוונתה להצחיק אבל זה היה בילתי נישלט. אתה באמת חושב שתוכל להסוות את הכוונות האמיתיות שלך עם דיבורים כאלה?

        • צחוק טוב לבריאות, אולי אפילו שהמחלה אינה פיזית אלא לאומנית (ל''ת)

          Ehad Haam-Zionist, 03/09/09 20:49

    • נראה שהמון מזרחיים ברחו ממולדתם עם שנאה עצמית לשכניהם בעלי הדת השונה (ל''ת)

      גזען, 04/09/09 03:15

  • 15.

    האינטרס הישראלי הוא מדינה יהודית מהים ועד הירדן

    דעת הרוב, 03/09/09 15:51

    מטרת שלום עכשיו היא מדינה פלסטינית כדי שכווולם יחיו כמו בשדרות. אבל... רוב העם כפי שהוכח בבחירות האחרונות תומך בגוש הימין.

    • איך תהיה מדינה יהודית עד הירדן עם 3 מליון פלסט' בדרך?!?! (ל''ת)

      מהים עד הירדן זו מדינה דו-לאומית בפועל.., 03/09/09 18:08

  • 14.

    אופנהיימר צודק ... ומה ההמשך?

    שחר, 03/09/09 15:51

    אופנהיימר צודק בניתוחו לגבי האינטרס של ישראל בהקפאת הבניה בגלל שעם גידול מס' ההתנחלויות והמתנחלים יהיה קשה עד בלתי אפשרי להיפרד מהפלסטינים. דבר שעלול להביא את ישראל לעמוד בפני סכנה של דרישה בינלאומית שנספח את השטחים וניצור במ ידינו את המדינה הדו לאומית.
    אך מסיבה זו ברור שלפלסטינאים אין איטרס להגיע להסכמה על חלוקה בלי החדרת פליטים רבים לישראל במסגרת זכת השיבה.

    • הפרדה ואין בלתה

      שחר, 03/09/09 16:02

      לכן כדי לשמור על מדינה ציונית יהודית יש להיפרד חד צדדית מהפלסטינאים

      • את זה כבר עשינו בעזה...ואם באמת לחיזבללה יש כבר טילים כימיים

        זלמנוביץ ישראל, 03/09/09 16:25

        (כמו שפוסם היום) אז לא יקח הרבה והם יגיעו לעזה - ואז מי ירצה לגור 40 ק''מ מהרצועה...

        אכשיו אתה רוצה אותו דבר גם במרכז - אתה בכלל יודע עד איפה אפשר להגיע - 40 ק''מ מגבולות הגדה...

        • ובעזה

          שחר, 03/09/09 17:04

          כשהגבנו תגובה לא מידתית העולם גיבה אותנו בגלל הנסיגה .
          כשהתחיל מבצע חומת מגן (אחרי הטבח במלון פארק) כל העולם דרש שנפסיק (כולל ידידנו בוש ) + עלילת דם בג'נין .
          במבצע עופרת יצוקה הפצצנו שוטרי תנועה פלסטינים בטקס סיום קורס וסרקוזי ידידנו בא לקוקטיל אם לבני .
          נשק כימי מה הקשר גם לסוריה ולאירן יש אז מה עכשיו לכבוש את כל המזה''ת.
          גם כשהיינו בלבנון היה לחיזבאללה טילים.
          רק שעכשיו אחרי המכה שחטף במלחמת לבנון השניה הוא פוחד להתחיל להילחם .
          ההוכחה לכך הייתה בעופרת יצוקה ובבחירות בלבנון שהוא הפסיד.

          • אם המבצע ובלי המבצע, מעזה יורים עלינו עד היום... רק שאתה לא גר בשדרות

            זלמנוביץ ישראל, 03/09/09 17:55

            אירן וסוריה הם מדינות אמיתיות המתקיימות על אדמתם.

            לא כן הפלסטינים - שגם אם אתה לא רוצה - החמס מייצג את הרוב - והם ילחמו בנו עד היהודי האחרון...

            זה שהם לא שולטים בגדה - כי הצבא שלנו שם, אבל כמה זמן לקח ממהתנתקות (יציאת הצבא שלנו)ועד שהחמס השתלט עח עזה???

            ולכן, אולי כדאי שתסמן גם באזור המרכז את ה 40 ק''מ מהגדה... כי אם הרתעה ובלי - החמס לא יפסיק את פעולות ההתגדות.

            • חמאס זה טוב

              שחר, 03/09/09 18:11

              הלוואי והיו משתלטים גם על הגדה .
              אני חושב שבהפיתרון יהיה מול הירדנים ואם הירדנים יחששו שהחמאס עלול להשתלט עליהם .
              אולי הם יסכימו לחזור ולשלוט בגדה (יותר נכון בחלקים שנפנה )והם יודעים לפעול כנגד הפלסטינים (ספטמבר השחור) .
              אבל הירדנים לא יתנו לנו מתנות וסכנת הסיפוח קיימת .
              לכן הפיתרון להצלת מדינת ישראל כמדינה עם רוב יהודי הוא הפרדה חד צדדית (פינוי של 32 התנחלויות ) שבמהלך זה אנו יוצרים אוטונומיה פלסטינית דה פקטו (וזה יותר טוב ממדינה מפורזת).
              ויכול להיות שזו תחילתה של חזרת האופציה הירדנית.
              הפרדה ואין בילתה!!!!
              שתי גדות לממלכת ירדן!!!!

              • להזכירך: אחד המנאי השלום של ירדן היה: לא (ל''ת)

                זלמנוביץ ישראל, 03/09/09 18:21

      • אין הפרדה כאשר אתה שם במדינה בגודל של מטבע 15 מיליון איש.

        רפניל , 03/09/09 21:38

        מתי כבר תפנים זאת?

        • אז

          שחר, 04/09/09 08:59

          אתה בעד איסרטין?
          ויוה קדפי

  • 13.

    ממומן ע''י ממשלות זרות כדי להכריע בסוגיות פוליטיות ולכן אתה הבעיה.

    אבי געזונט, 03/09/09 15:50

    אחרי האסון שהבאתם עלינו, הבוחר השאיר אותכם עם שלשה מנדטים.
    מה שאתם עושים זו שערוריה, אם להשתמש במילים עדינות, כי במילה שמתאימה ביותר לתיאור מעשיכם, מאז רצח רבין, אסור להשתמש.

  • 12.

    המתנחלים מובילים להקמת מדינה דו לאומית

    אייל הראל, 03/09/09 15:49

    ההתנחלויות שמונעות את הקמתה של מדינה פלסטינית עצמאית, הן שיובילו את הפלסטינים לוותר על הקמת מדינה עצמאית ולדרוש סיפוח מלא ואזרחות ישראלית מלאה.

    כל מדינות העולם יתמכו בהם, ממש כמו שתמכו במאבק השחורים לשיוויון זכויות בדרום אפריקה.

    החרם הכלכלי על ישראל כבר התחיל,והוא הולך ומתרחב.

    מי שחושב שישראל תצליח להתקיים ללא יצוא ויבוא שיתחיל להתכונן לקיצוב במוצרי מזון בסיסיים.

    אתמול איימו ישראלים להחרים את איקאה, והמכירות בסניף נתניה רק התגברו. מעניין איך יתמודדו הישראלים כשבאיקאה יחליטו להחרים אותם?

    • ערבים בישראל זאת אותה הבעייה, ולמעשה בעייה חמורה בהרבה (ל''ת)

      פעיל שלום, 03/09/09 16:09

    • נכון! צודק בכל מילה. שונאי הערבים הכי גדולים הם אלו שרוצים אותם אצלם. (ל''ת)

      שונאים ערבים אבל רוצים מדינה מלאה בהם...אבסורד, 03/09/09 18:09

  • 11.

    הטמטום שלך - לא בעיה של ישראל, זו בעיה שלך!

    יניב, אשדוד, 03/09/09 15:47

    אז תמנע מאיתנו את הרעיונות ההזויים והחשיבה המנותקת שלך. תודה.

  • 10.

    אלוהים ירחם! כמה פעמים צריך לחזור על זה!

    אזרח מודאג, 03/09/09 15:43

    הציבור לא נתן רוב לא לשלום עכשיו, לא למרצ לא לעבודה ולא לקדימה. הציבור נתן רוב לגוש הימין. אם הוא היה כ''כ נגד ההתנחלויות, הוא לא היה מצביע כפי שהצביע בבחירות.

    כמו כן המאמר מתעלם מהבדלי גאוגרפיה וטופוגרפיה בין יו''ש לסיני, הבדלים שהופכים את הנסיגה מיו''ש למסוכנת בהרבה ואת הפרוז לפתרון אפקטיבי הרבה פחות.

    מהמאמר לא ברור לי למה ההתנחלויות מזיקות לישראל. אופנהיימר מתייחס לזה כאל אמת מוחלטת ומובנת מעליה, שלא ניתן לערער עליה.

    זאת ועוד: מחקר של הצוות הישראלי אמריקאי לדמוגרפיה מוכיח, שהבעיה הדמוגרפית פחותה בהרבה מכפי שהשמאל מציג אותה. בכל מקרה מה שימנע שיבה זוחלת זה קודם בניית הגדר ומדיניות מחמירה יותר של משרד הפנים. ההתנחלויות לא יעלו ולא יורידו מהבחינה הזאת.

    כמו כן אין זה נכון לטעון שבגלל ההוצאות על ההתנחלויות, המצב החברתי כלכלי קשה. ומה עם הבנקים, שניפחו בזמנו את החובות של הקיבוצים, ובעקבות זאת גרמו למדינה להוציא מליארדים? למה על זה השמאל לא מרעיש?

    התשובה נעוצה באובססיה של השמאל להתנחלויות, שמתבטאת גם במאמר הזה, וההנחה כאילו הגדה היא שטח כבוש. בלוף!
    ירדן היתה הכובש עד 1967!השטח לא כבוש

    • מדוייק (ל''ת)

      יניב, 03/09/09 16:00

  • 9.

    ואני רוצה לדעת מאיפה התרומות של תנועת שלום עכשיו!!!!!!

    ליאת, 03/09/09 15:39

    נותנים לך במה כל כך חזה פה ב-nrg
    אני רוצה לדעת מאיפה הכספים של שלום עכשיו כמתחייב בחוק העמותות
    מדןע אתה לא חושף זאת?

    • האיחוד האירופי הודה שהעביר כספים לשלום עכשיו

      פנדה , 03/09/09 16:05

      כך על פי ויקיפדיה. פרט לכך, אין להם אומץ לפרט באתרם את מקורות המימון שלהם (האם זה חוקי, אגב?)

    • האיחוד האירופי מממן בגלוי ומהמקפצה ארגוני שמאל אצלנו

      motimorg , 03/09/09 17:38

      אין פה דברים נסתרים. האיחוד האירופי לא מסתיר את התקציבים שהוא מעביר ל''שלום עכשיו'', ל''שוברים שתיקה'', ל''נשיות מחסום וואטש'' וכו'.
      גם הארגונים הממומנים בידי האירופים הללו לא מסתירים את העובדה שהם מקבלים כסף ממדינות אלו. למשל, דו''ח שוברים שתקיה בעניין חברון כולל במפורש תודב רבה לבריטים. ללא עזרתם הגופים הללו היו אוכלים לחם יבש ושותים מים משלוליות.
      השאלה המתבקשת, כמובן, האם יכול להיות שגוף מקבל תמיכה כספית ממקור מסויים ויפעל כנגד האינטרסים של מי שמאכיל אותו.
      התשובה לשאלה זו ידועה ואין טעם לחזור ולדוש בה.

    • משרד המשפטים האמריקאי פירסם שהחמס מממן אירגוני שמאל ישראלים (ל''ת)

      בנייר רישמי וחתום!!!!!!, 03/09/09 20:11

  • 8.

    לחוקק חוק - המסתייעים במדינות זרות -סוכנים זרים

    ציוני, 03/09/09 15:36

    ברגע שיחקק חוק שיקבע כי מי שמקבל כסף מגופים זרים, מדינות וממשלות - יכונה בארץ כסוכן זר, ויהיה לגיטימי לכנותו כן בשיח הציבורי.

    לאור העבר, שבו הוכח כי שלום עכשיו קיבלה סיוע ממדינות אירופיות, ניתן לומר בוודאות כי מדובר בסוכנים אירופאיים אומנם תוצרת ישראל, אבל ממלאי אג'נדה אירופית אנטי ישראלית.

    אתם תנועה אנטי ישראלית מובהקת שנמאסה על הציבור הישראלי. אתם רודפים כל יישוב מעבר לקו הירוק, גם אם הוא בגושי ההתיישבות המוסכמים על הציבור הישראלי.

    אם היו עושים עליכם סקרים הייתם מבינים עד כמה הציבור היהודי בציון מתעב אתכם.

    • נהדר... אז רוב תנועות הימין הן סוכנות של הימין הגזעני האנטישמי האמריקא

      סוכנים זרים בשירות גזענים אמריקאים, 03/09/09 16:34

      הם בכלל רוצים את כולנו פה בשביל שנתנצר. והם מממנים את אירגוני הימין הישראלי!

      • הלו, עילג מוגבל בשיכלו. הקשב. דיברתי על מדינות ולא על תרומות פרטיות

        ציוני, 03/09/09 16:43

        כאן מדובר על מדינות שמכספן מממנות את שלום עכשיו. הבנת את ההבדל?

      • האוונגליסטים שאתה מתכוון אליהם הם לא גזענים אנטישמיים (ל''ת)

        רונית, 03/09/09 20:11

        • הם ''רק'' אומרים שהיהודים ילחמו מלחמה איומה-ואלו שישארו יתנצרו או יושמדו

          Ehad Haam-Zionist, 03/09/09 22:49

          אז איך תגדירי אותם??אוהבי יהודים???

    • מסכים !

      שמאלני, 03/09/09 16:42

      כלומר לא יהיה מצב שבו מיליונר חב''דניק מאוסטרליה יקבע איפה תעמוד עמדה של צה''ל בחברון (ויבוא בטענות שלא שאלו אותו, חוצפה שכזאת..) לא יהיה מצב שבו איזה מוסקוביץ' ישב לו לבטח בארה''ב ומשם יממן לי בתים במזרח ירושלים כשאחר כך אני צריך לאכול את הדייסה שהוא בישל וכל מיני נוצרים אוונגליסטים לא יוכלו לממן כאן התגרויות בערבים שמתפוצצות לי אחר כך בפרצוף כדי לזרז את בואו של ישו והכי חשוב - לא יהיה מצב שבו תנועת חב''ד שבסיסה באמריקה בכלל ורוב חבריה משתמטים מצה''ל תוכל להפיץ עלוני הסתה פוליטיים בתוך מחנות הצבא כל יום ו'.
      רעיון מצויין, אני בעד.

    • כמו רוב התרומות להתנחלויות, המגיעות מארגוני נוצרים פונדומנטליסטיים

      רוני, 03/09/09 16:53

      קיימים לא מעט אירגונים המנסים לקדם את האינטרסים שלהם על גבינו. מאידך, לנו יש בעיה בהגדרת המותר והאסור בתרבות הפוליטית שלנו, וכפועל יוצא, נטייה לראות בצד השני את שורש הרע.
      האם באמת דנו בשאלה מהם הגבולות של שיתוף פעולה עם גורמים זרים? האמת היא שלא, ומצער להיווכח שכלי התקשורת שלנו לא מנהלים את הדיון החשוב הזה. בהעדר דיון, הקריטריון היחיד להערכה הוא האם אתה מסכים עם מטרות מקבל התרומה או לא. כל עוד זה הקריטריון, לא תהיה התקדמות לקראת הסכמה וממילא ההתמרמרות על גורמים מסויימים היא חסרת טעם.

    • לכן הסוכן הזר הגדול ביותר בישראל היא ממשלת ישראל!!מאות מיליארדי דולרים

      Ehad Haam-Zionist, 03/09/09 17:57

      היא קיבלה מארהב, גרמניה, יפן....

    • כן? גם אם הם תורמים לעמותות של הימין והמתנחלים? (ל''ת)

      נאה דורש נאה מקיים, 03/09/09 18:09

  • 7.

    דעתך משוחדת בכסף אירופאי אנטישמי, פטור אותנו מעונשך, אנחנו בחודש

    פרנץ ק. , 03/09/09 15:33

    הסליחות

  • 6.

    אמממממממממממ.... לא.

    יהודי, 03/09/09 15:30

    אף אחד לא מקבל את הדעות שלך, שים לב שלא ציינת אפילו מדוע זה אינטרס ישראלי... אז כנראה שגם אתה עצמך לא מקבל את הדעות שלך - אתה לא יודע אפילו לנמק אותן.

    • חשבתי שאתה מבין. טעיתי. אז הנה ההסבר.

      יריב א. , 03/09/09 16:18

      ההקפאה היא אינטרס ישראלי מכיוון שהתחליף למדינה פלסטינית היא מדינה דו לאומית מהירדן עד ים התיכון. הזמנים בהם שלטנו במיליוני אנשים ללא זכויות אזרחיות ופוליטיות עומדים להסתיים. הברירה היא בין אובדן הרוב היהודי במדינה אחת בין הירדן לים או על שמירתו במדינת ישראל שגבולותיה יהיו קו הגבול שהיה קיים ב 4 ביוני 1967.
      כל צעד שיחזק את הפיכת ישראל למדינה דו לאומית נוגד את האינטרס הישראלי.
      אבל יש עוד היבט. המשל הבניה וההתפשטות של הקולוניאליזם מסכן את מדינת ישראל מבחינה כלכלית ובטחונית. לעולם נמאס מהמשך הפרות החוק הבינלאומי שמבוצעות על ידי ישראל. עד נובמבר 2008 צחקנו וזילזנו בעולם כי ארצות הברית ''היתה בכיס שלנו''. זה נגמר.עכשו אנחנו תחת לחצים כבדים במיוחד מהממשל החדש. ההחלטה היא שלנו מהו התשלום שאנחנו מוכנים לשלם עבור מעשינו. אופנהיימר חושב--ואני מסכים עימו--שחרמים וסנקציות הם נגד האינטרס האיסטרטגי שלנו.
      אבל אני יודע שאני--ואופנהיימר ואחרים---מבזבזים אנרגיה להסביר לאטומים כמוך שהיום יום חמישי. אבל נסיתי בתקווה שמשהו כן יחדור דרך שריון הטמטומיזציה שהתעטפתם בו אתה ואחרים שחושבים כמוך.

      • היי..הוא גם עונה לתגובות..אז אנא ממך ענה גם לתגובה 9! (ל''ת)

        9? תגובה 9? זוכר? מחכים..נו.., 03/09/09 17:07

        • הטוקבקיסט יריב א. א-י-נ-ו יריב אופנהיימר

          חושף שקרנים, 03/09/09 20:04

          לפני כשבועיים כתבתי לו במתכוון שאלה מכשילה ששמעתי את יריב אופנהיימר האמיתי עונה עליה בתוכנית ''פלאטו בלי חשבון'' תשובה מדויקת. יריב א. בלע (כצפוי) את הפתיון וענה תשובה שגויה.

          • מעולם לא התיימרתי להיות אופנהיימר. אבל יש טפשים כמוך שחשבו כך!

            יריב א. , 04/09/09 00:36

            אז ''תפסת'' אותי במה שאינני? רק דגנרט כמוך יכול להתענג על טמטומו הוא.

            • אתה מניפןלטור: מגיבים רבים קראו לך אופנהיימר ולא הכחשת-

              panacea , 04/09/09 13:46

              הבעת הסכמה שבשתיקה....נראה שהיה לך מאוד נעים להחשב לגיבור גדול כמו יריב אופנהיממר.

      • כשתכריז על עצמך כציוני-תהיה לך כאן זכות ציוץ (ל''ת)

        אופנהיימר,בניגוד אליך,כן מזדהה כציוני, 03/09/09 17:19

        • הוא יכול גם להודות שהוא מלכת היופי. אז מה? (ל''ת)

          רונית, 03/09/09 20:14

      • יש כמה הנחות יסוד שמאלניות שחובה לשרש

        motimorg , 03/09/09 17:28

        יש כמה הנחות יסוד שמשתמשים בהן בשמאל הישראלי על אף שאין להן שום בסיס.אין לי עניין ומקום להתייחס לכולן אבל אתייחס לאחת המרכזיות שבהן.
        ההנחה שיש סיכוי לשלום על בסיס הקמת מדינה פלסטינאית ל-צ-ד ישראל נוגדת את העובדה שאין אף מדינה ערבית שמוכנה לוותר על חזרת הפליטים לתוך מדינת ישראל. גם היוזמה הערבית שאובמה כל כך מחבב אינה מוותרת על חזרתם ללא תנאי של פליטי 48 לתוך מדינת ישראל.
        לא רק זאת, אלא שבאופן מוזר הפלסטינאים, שבסה''כ רוצים עפ''י יריב אופנהיימר וחבורת הזבל שלו עצמאות ל-צ-ד ישראל ולא ב-מ-ק-ו-מ-ה, לא מוכנים להכיר בכך שאחרי הקמת המדינה הפלסטינאית המדינה שלידם, הישראלית, תוכר כמדינת העם היהודי.
        למה הם מתנגדים להכיר במדינת ישראל כמדינת העם היהודי גם במחיר שלא יקבלו את המדינה ש-מ-ע-ו-ל-ם לא היתה להם? האם יעלה על הדעת שהקמת מדינה לפלסטינאים לא תהווה סוף לדרישות הלאומיות שלהם אלא סתם חזרה למשבצת קודמת?
        מה הביא את חוסני מובראק לומר לנתניהו ש''הכרה במדינת היהודים היא המכשול הגדול לשלום‮''? למה ‬סאיב עריקאת אמר ש''עוד אלף שנה לא נכיר במדינת ישראל כמדינה היהודית''?

      • איזה הפחדות מגוחכות.

        יהודי, 03/09/09 21:51

        בד''כ אומרים שהימין עושה הפחדות..
        אבל לפחות בהפחדותיו של הימין יש אמת..
        הפחדותיו של השמאל מגוחכות.

        לא תהיה פה שום מדינה דו לאומית לעולם.. זו שטות גמורה, המצאה פסיכוטת של השמאל המטורף שאיבד כל נימוק למצעו אז החל להמציא דברים.

        למה נראה לכם, שאיי פעם יקום ראש ממשלה ישראלי או נשיא אמריקאי, שיחליט לעשות לישראל התאבדות קולקטיבית?

        הנשיא האמריקאי הכי שמאלני איי פעם, לא מפעיל שמץ של לחץ על ישראל אפילו בנושא ההתנחלויות.
        אז שמתי שהוא מישהו ירצה שישראל תעשה התאבדות קולקטיבית?

        אף אחד לא שולט במיליונים בלי זכויות פוליטיות, זה שקר מוחלט.
        ישראל שולטת בפחות מ100 אלף פלסטינים.

        עזה, שטחי A וB - בשליטה פלסטינית מלאה, עם מדינה עם סמכויות מלאות בשטחי A ועזה ומרביות בשטחי B..

        כך שתפסיקו כבר עם הבורות הזו.

  • 5.

    ההתנחלויות הן כן בקונצזוס! הציבור בישראל כן תומך במתנחלים!

    רן, 03/09/09 15:29

    השמאל לא רלוונטי, 70 אחוז מהציבור היהודי תומך בהתנחלויות ובמתנחלים, זהו אינטרס ישראלי ביטחוני מובהק לשבת בשטחי יהודה ושומרון, וכך יש להמשיך לעשות!!
    קומץ שמאלנים שמהווים אחוזים בודדים מהחברה לא יקבע לנו כאן מה לעשות!!

    • אני לא. (ל''ת)

      המחתרת החילונית, 03/09/09 18:10

  • 4.

    הבעיה של ישראל היא השמאל הזורה חול בעיני הציבור- מדינהערבית ללא יהודים

    רעמסס, 03/09/09 15:28

    ומדינה דו- לאומית ליהדים ולערבים. רק חלוקה בנוסח קפריסין היא הפיתרון.

  • 3.

    יריב א. וחבריו הם הבעיה של מדינת ישראל (ל''ת)

    מאיר, 03/09/09 15:28

  • 2.

    הציבור הרים כבר את קולו - לא רוצים וירוסים!!!

    גלעד, 03/09/09 15:27

    קשקשן בשקל... מייצג את עצמו ועוד כמה כותבי הארץ שמקבלים כסף מכל העולם כדי להרקיב את מדינת ישראל מבפנים.
    ההוגה רוברט דאל קלע בדיוק להגדרה של שלום עכשיו - ''אופוזיציה חתרנית''.

  • 1.

    עוד הפעם -2-מדינות לערבים לא נימאס לך לשקר? (ל''ת)

    נחמיה , 03/09/09 15:22

    • אופנהיימר טועה ואולי אף מטעה ביודעין.

      כנס / ו ., 03/09/09 17:01

      נכון שכל נושא פנים ישראלי לרבות הרחבת בניה ביש''ע בפרט ובכל ישראל בכלל זו בעייה של הישראלים ולא של גורמי חוץ.
      אז בשביל זה יש בחירות ומנסים לשכנע.
      אסור להטות קול במדינה דמוקרטית.
      אם מיישמים הפוך מרצון בוחר למה לערוך בחירות?!
      ובכלל , למה שלום-עכשיו מתלוננת לכל מיני גורמים מחוץ לגבולות מדינת ישראל על בניה ''בלתי-חוקית''?! אם ממשלה קבעה שזה חוקי מי קובע שזה ''לא חוקי'' ?!
      אם שטחי יש''ע לא שייכים למדינת ישראל , למה יותר מ- 40 שנה אנו שם וכל גורמי הממשלה הישראלית מעורבים שם ואף מעודדים בניה שם ?!
      איזה שלום מקודם בהיפרדות משטח / אוכלוסיה עויינת ?! מקסימום אי-לוחמה וחיכוך.
      ומה עם אזרחים עוייני מדינת עם ישראל בעלי ת.ז. כחולה ?!
      למה ב- 2 מדינות ל-2 עמים אין הכרה במדינת ישראל כמדינת העם היהודי עי ''הפרטנרים לשלום'' ?!
      ליהודים מגיע מדינה או שרק מקום שיוכלו לחיות בו גם יהודים בישראל כמו מדינות אחרות שחיים בהם גם יהודים (ארה''ב,צרפת, אנגליה וכיו''ב..)
      אין ליהודים ארץ אחרת וכל ניסיון אחר יהיה בגדר גזילת כבשת הרש. ממש ככה .
      שבת שלום לכולם !!