• 67.

    בהחלט אינטרסים זהים

    ירושלמי חילוני ממורמר, 08/09/09 12:05

    אם מסתכלים על התמונה שצמודה למאמר באמת רואים עד כמה החרדים והערבים דומים...אולי באמת אתם צריכים לחיות ביחד, קווי הדמיון זהים ביניכם. הבעיה שהם לא חושבים עליה היא מהמיסים של מי הם יממנו את הישיבות וכל הדברים שהם קוראים להם '' מערכות חינוך עצמאיות '', אם הם כאלה עצמאיות אז שיפסיקו לממן את זה במיסים שלנו, או שאולי הערבים יממנו להם את זה מהמיסים שלהם...מעניין

  • 66.

    מדינה פלסטינית וחילופי שטחים

    מיקי זו, 06/09/09 07:40

    במסגרת חלוקת הארץ למדינה יהודית ומדינה פלסטינית, יהיו חילופי שטחים לאורך הקו הירוק.
    כך אפשר יהיה להעביר למדינה הפלסטינית את השכונות החרדיות של ירושלים, את מודיעין עילית, את ביתר עילית, את אלעד ויישובים נוספים הסבורים שתחת שלטון ערבי ייטב להם.
    בתמורה, ייששרו תחת שלטון ישראלי אריאל, מעלה אדומים וכד'.
    וכך כולם (כולל המסטול מאתר האינטרנט החרדי) יהיו מרוצים, לא ?

  • 65.

    שלטון ערבי לא יתעניין מה קורה במערכת החינוך החרדי כי...

    אסף, 05/09/09 21:06

    כולם יהיו בים באותו יום שהוא יעלה לשלטון....

  • 64.

    די כבר!

    אדם שלא חי בהכחשה, 05/09/09 14:02

    קשקושים

    את המדינה הזו מנהלים כרגע שני היוספים. הרב עובדיה יוסף והרב יוסף שלום אלישיב. על פיהם ישק דבר. די כבר עם ההתכחשות למציאות הפשוטה.

  • 63.

    תפסיקו להסית, קראתם את כל המאמר?

    החרדי, 04/09/09 13:43

    מה אתם סתם קופצים ומסיתים נגד החרדים, הכותב מפרט בטוב טעם בדיוק למה הוא ממליץ לעשות את זה.

    אין לכם מושג מה עובר על יהודי חרדי בבתי המשפט ובמשטרה, לא מפסיקים להתנכל לו בגלל שהוא חרדי.

    • מעולם לא חשבתי שאני אוכל לשנוא יהודי כמו שאתם שונאים אותי (ל''ת)

      אתם מבחילים אותי., 05/09/09 10:15

    • אין לך מושג מה עובר יהודי חילוני בבית הדין הרבני

      שירן, 06/09/09 03:15

      ובניגוד אליך, שאתה בהחלט יכול למנוע את כניסתך למשטרה או לבית המשפט (זה קל מאוד-אל תפשע!), אם אני רוצה להתחתן/להתגרש ואם בני משפחתי רוצים לקבור אותי, אנחנו חייבים לעבור ברבנות.

    • וואללה מסכן הפושע החרדי בבית המשפט

      דודיק, 08/09/09 10:47

      מכניסים לו בגלל שהוא פושע וחמור הזה לא מבין שאילולי היה פושע, לא היה מגיע לבית המשפט. אז לכל הפושעים החרדיים, אני מקווה שיכניסו לכם בביהמ''ש כל כך חזק, שלא תחשבו אפילו לעבור על חוקי המדינה. את החוקים הפרימיטיביים שלכם, אתם יכולים לכופף ככל שתרצו.

  • 62.

    לשלטון הערבי יהיו ''לימודי ליבה'' משלו.. (ל''ת)

    (לא כולל סיבסוד ''תורתו אומנתו'' חחחח), 04/09/09 12:20

  • 61.

    דווקא רעיון מצוין!!! איפה אפשר להצביע? (ל''ת)

    בית משפט בראשות דהמשה!!!, 04/09/09 12:20

  • 60.

    נחמיה ועזרא הכניסו תרבות זרה ורבנות בבלי זרה לארץ ישראל. (ל''ת)

    Vox Ami , 04/09/09 11:13

  • 59.

    כמה עצוב- רק לפני חודש וחצי ציינו את תשעה באב

    איתי, 04/09/09 11:10

    המסמל את שנאת החינם ותוצאותיה והנה שוב אנחנו נמצאים שם. אני חרד לעתיד העם היהודי- חרדים וחילוניים כאחד.

  • 58.

    הרבה חרדים מגיבים כלומר קוראים עתונות חילונית

    דוד צפוני, 04/09/09 10:50

    ומשתמשים באינטרנט לא כשר.

    • הם ה-צבועים בהא הידיעה (ל''ת)

      דון קורטיזון, 05/09/09 10:16

  • 57.

    השלטון הערבי גם יממן את הישיבות ואת החינוך החרדי ומענקי מחיה

    גילה, 04/09/09 10:19

    וגם יסכים לסגור את המקומות הפומביים בשבת ובחג, וישמור על החרדים מפני פרעות ואיומים ממשיים, יממן את כל אורחות החיים שלהם, וסכים לכל שטות שתעלה על דעתם מפני כבוד היהדות. השלטון הערבי גם ממש יתרגש מהצרחות אנטישמים ונאצים, מיותר לומר שאלו לא ישמעו יותר לעולם כי את זה עושים רק כלםי יהודים חילונים.
    אולי כדאי באמת להעביר אותם לרשות הפלשתינית ושיחיו שם את חייהם בשקט ובשמחה.

    • ויתקוף את ש''ע כי זה פופולרי . (ל''ת)

      אריק ג., 04/09/09 11:16

  • 56.

    יצא המרצע מן השק

    אורן, 04/09/09 10:16

    מעניין טברסקי, מה תחשוב על ידידיך הערבים, ברגע שיערכו בך פרעות וישרפו את ביתך עליך.

    אולם בעצם מדוע לתהות ולא פשוט לבדוק? לך תקים ישיבה בעזה ותראה איך אתם מסתדרים...

  • 55.

    ממשלה של פחדנים (ל''ת)

    רמי הזאב, 04/09/09 10:04

  • 54.

    המשותף רב מהשונה

    דורון, 04/09/09 09:53

    צניעות, כבוד לאלוהים, התנגדות ללהט''בים, זילזול במערב.

  • 53.

    הוא שכח, הליצן, שהערבים לא יתנו קצבאות לאוכלי החינם החרדים (ל''ת)

    החרדים יצאו לעבוד ??? האהאהא, 04/09/09 09:51

  • 52.

    חזרה לגבולת 67 + השארת ההתנחלות = ניצחון הציונות (ל''ת)

    67, 04/09/09 09:43

  • 51.

    להעיף אותו לכל הרוחות (ל''ת)

    רפניל , 04/09/09 09:20

  • 50.

    האמת, יהיה מעניין...

    י. המאושר, 04/09/09 08:54

    יהיה מעניין לראות מתי לחילונים בירושלים תתחיל להימאס הברבריות החרדית והסבלנות תגמר ואז הכפפות יורדו ובאמת יתחילו לפזר הפגנות ולהרגיע את הרוחות בעיר, כל עוד מתייחסים לפרעות הללו כאפיזודה חולפת- ימשיכו לעלות רעיונות נישה הזויים ופופוליסטים כאלו, צריך תמיד לזכור-ככל שהחוזק המנטלי של השלטון- במקרה זה של ניר ברקת, הוא חזק יותר כך קל יותר לכולם ''להתיישר'' על פי מוסכמות, הפגנות, התפרעויות ומעשי ברבריות הם כולם סימפטום של מנהיגות חלשה- וניר ברקת צריך להכיר בכך, אני לא אומר שהוא צריך להתפטר- אלא להיפך: שיגדל זוג ב*צ*ם מעופרת ויתחיל לתת בראש לכל מי שמעז להפר את השקט או את הסטטוס קוו המפורסם של עיר הבירה של ישראל, יש לזכור, המדינה שלנו היא מארג של עמים ודתות, וכמו שאני לא אעיז מחר בבוקר לקום ולהתחיל לפוצץ אנשים מכות - כי אני יודע ששעה אח''כ אני במעצר, אני מצפה שהמדינה תתייחס לכולם אותו דבר ותפסיק את הברבבריות הזו ואז אולי רעיונות כאלו ישמעו באמת הזויים ולא יזכו לאהדה כל כך רבה בטוקבקים.

    שבת שלום,

  • 49.

    הערבים רצחו יהודי חברון - ותיכננו לשתף פעולה עם הנאצים (ל''ת)

    בשלטון ערבי - לא בטוח שתאריכו ימים ..., 04/09/09 08:36

  • 48.

    טברסקי , מספיק שאתה בטלן, קבצן ומשתמט. לא צריך להיות גם אידיוט (ל''ת)

    הגאב''ד , הרב וייס-אלצהיימר, 04/09/09 08:31

  • 47.

    חשבתי עד הכתבה שהחומנים הכי גרועים (ל''ת)

    גודמן, 04/09/09 08:09

  • 46.

    גאליציע של המזה''ת .

    אריק ג., 04/09/09 07:54

    עכשיו היהודי מחפש פריץ שישלוט עליו ,ומדי פעם יבעט באחוריו .(''סוס עם כתם על הראש'').

  • 45.

    חרדים זה ''יהדות יהתורה'' ו''ש''ס'' ,והללו הן ''שותפות טבעיות'' מן הסתם...

    אריק ג., 04/09/09 07:50

    תקנו אותי אם אני טועה .

    • אמת, וש''ס זו המאפיה הכי גדולה ומסוכנת... (ל''ת)

      דואגת, 04/09/09 11:20

  • 44.

    המשיח האחרון -נו יהודים צריך או לא צריך בית מיקדש ? (ל''ת)

    נחמיה , 04/09/09 06:19

    • כשתמצא את ארון הברית המיתולוגי, אני יביא את האבן הראשונה.

      לך לישון, 04/09/09 12:24

      עד אז זה סתם יהיה בית כנסת ובית מטבחיים שאין כל קשר בינו ובין בית המקדש.

  • 43.

    היפרדות מדינית מערסים/ש''ס/חרדים/ערבים עכשיו !!!

    מלחמת קודש , 04/09/09 05:22

    לא ייתכן שהאוכלוסיות הפרזיטיות האלו יחיו על חשבון אלו שבמאת ערכיים, טובים ופרודוקטיבים ויעשו לנו את הגיהנום פה!

    לתת להם מקום ואוטונומיה ושיחיו וישגשגו שם ויעזבו אותנו בשקט!


    מה עשו הערבים? פיגועים ??

    מה עשו הערסים? את המוזיקה המזרחית היפהפיה??

    מה עשו החרדים? את מוסדות מעיין החינוך ה''תורני'' ??

    את האקדמיה, את הצבא, את התעשיה, את ההתיישבות ... שום דבר הללו לא עשו!

    כל האוכלוסיות המנויות לעיל חיות על חשבון אלו שבנו כאן הכל ... בואו נראה מה הם שווים ... היפרדות מהם! שיעשו להם אוטונומיה משלהם ושם יהיו להם

    כלכלה, תעשיה, צבא ... אין לי ספק שיצליחו וישגשגו :)))

    באשר לאוטונומיה של החרדים והערסים - אין ספק שלרבנים שלהם יש מספיק סיעתה דשמיא שתביא לכם הרבה ברכה ושגשוג בתחום הכלכלי-חברתי, תעשייתי,

    צבאי, אקדמי ...הכל :)))

    רק שיעזבו אותנו בקט ... שיקחו את הערסים שלהם, יחזירו אותם בתשובה ושיקימו להם כבר אוטונויה וירדו לנו מהווריד!


    הישארו קשובים ומעודכנים לניסיון להקמת תנועה פוריטאנית (Puritan Movement)

    • מסכימה, חוץ מהערסים

      שירן, 06/09/09 03:23

      אני לא סובלת ערסים ומוסיקה מזרחית אבל ערסים, בסופו של דבר, יעסקו במקצועות שאנחנו לא רוצים לעסוק בהם- אוסף זבל, אינסטלטור, בנאי, צבעי וכו'....אז צריך להשאיר אותם.

      חוץ מזה, הם גם מתגייסים לצבא.

  • 42.

    הם צריכים ליצור שנאה כלפיהם כדי להשתמר כקהילה

    ישראלי, המאה ה-21, 04/09/09 04:51

    אל תתנו לעדה הזו את הדבק שמלכד אותם סביב אורח חיים שאבד עליו מזמן הכלח.

    • מצטער לאכזב אותך, אבל אני לא מצליח לאהוב אותם (ל''ת)

      דודיק, 08/09/09 10:33

  • 41.

    טסלר, אתה יוֹשן*. תלמד היסטוריה

    הראובני, 03/09/09 23:27

    הקהילות החרדיות התנגדו התנגדות נחרצת להקמת המדינה. אין כאן שום גישה מהפכנית או משהו חדש. יש פה רק מישהו שמוציא החוצה את מה שרוב הקהילות מעדיפות לטשטש.


    *השגיאה מכוונת, למי שלא הבין.

    • אבל איזה נציגות מכובדת יש ל''שותפים הטבעיים'' האילה בממשלה .

      אריק ג., 04/09/09 07:52

      22% ליתר דיוק .
      מדינת חוכא ואיטלולא .

  • 40.

    מעניין איך ייראו תקציבי הישיבות וההתנחלויות

    רועי, 03/09/09 22:52

    שלטון ערבי - הפתרון הטוב ביותר לאזרח החילוני

  • 39.

    החרדים לא מבינים שהם כרותים את הענף שהם יושבים עליו (ל''ת)

    זלמן, 03/09/09 22:22

  • 38.

    סנונית ראשונה - כן ירבו.

    דודיק, 03/09/09 22:12

    לכל הקופצים - הירגעו נא.
    מזה זמן מה, ברור לכל מתבונן זהיר, שהחרדים איבדו את הצפון. מעולם לא נחתה עליהם תשורת ממון כה גדולה. הם פשוט השתכרו. הביטחון העצמי שלהם הרקיע שחקים. נדמה להם שמלכות שמיים בהישג יד ו...''ירושלים תחילה''.

    הצלחתם לכופף את ראש העיר ברקת וניסיונות המשטרה להגיע איתם להבנות, ממש העבירו אותם על דעתם. מתוך היותם מנותקים מהמציאות הישראלית, אין הם מבינים עד כמה הצליחו להשניא את עצמם על כלל החילוניים. אין הם תופסים עד כמה היו לנו לזרה, תגובתם הרופסת של שלטונות החוק ותשלומי האתנן לקניית קולות בממשלה. אין הם מבינים מפני שהם מאולפים לציות ולא לחשיבה.

    הצהרה זו, של עורך ''אתרוג'', היא ניסיון. התכחשותם לו, כמוה כקריאותיו של יגאל עמיר ''סרק...סרק''. אני אכן מקווה, שביטחונם של האחרים יגבר ותישמענה הצהרות דומות. ככל שירבו המצהירים, כן יקל עלינו לתקן את העיוות.

    אם נדע להיות סבלניים, תהא תקופה זו תחילת הסוף עידן הפרזיטים. דיני ההלכה ימחקו מספר החוקים של מדינת ישראל והמושג ''תורתו אומנותו'' יחדל מהתקיים. דת תהיה בחירה אישית.

    • אמן כן יהי רצון (ל''ת)

      שי, 04/09/09 08:23

  • 37.

    הנביא ישעיהו פרק מ"ט:מהרסיך ומחריביך ממך יצאו

    עמית כהן, 03/09/09 22:11

    ב"ה

    ובכל זאת אני מתפלל ומייחל לשלום בין יהודים-שהוא ורק הוא,יביא את הגאולה לנו ולעולם.

    • ואני מתפלל שנודניקים יפיסקו לצטט פסוקים (ל''ת)

      זלמן, 03/09/09 22:23

      • ואני מתפלל שהמחשב יכה את הטיפשים כשהם כותבים את טיפשותם (ל''ת)

        שמעון הצדיק , 04/09/09 08:27

  • 36.

    הגזענות המושרשת אצל החרדים לא תתן להם לחבור ל''גויים''. (ל''ת)

    חילוני, 03/09/09 21:55

  • 35.

    למלנו אין לחמסנים ולחמאסניקים החרדים נשק אחרת הם היו עושים לנו מה

    למזלנו........., 03/09/09 21:42

    שהחמאס עשה ועושה לעזאתים.

  • 34.

    זאת היתה גישת נטורי קרתא מאז ומעולם,אין בכך שום חידוש... (ל''ת)

    בבא יגה, 03/09/09 21:38

  • 33.

    נקודות השקה

    כפיר, 03/09/09 21:29

    כדתי לאומי שמשרת בצבא ומשלם מיסים.
    קשה להתעלם מהקווים המשותפים לאוכלוסיות.
    בערות.
    פאנטיות דתית.
    התלהמות.
    תרומה אפסית למדינה.

    או בקיצור כמו שאומר הערבי " שערה מין תיזק פיל חנזיר ברכה"
    שפירושה המילולי - שערה מישבן של חזיר ברכה- קרי כל מה שתצליח למצוץ מהמדינה - טוב הוא.ואידך זיל גמור.

    מה שכן עוד לא נמצא מחבל חרדי. שזה גם משהו.

    • חכה, זה בדרך (ל''ת)

      דודיק, 03/09/09 22:23

    • יגאל עמיר (ל''ת)

      אבל דתי לאומי, כן!, 03/09/09 23:08

  • 32.

    האמת לחרדים לא נוח עם הריבונות היהודית כמו שלערבים לא נוח איתה

    לא מפתיע, 03/09/09 21:21

    אם כל העולם עד ביאת המשיח עומד על לימוד תורה, למה להתעסק בהבל הזה של לנהל מדינה? ועוד כזאת שטוענת שהיא יהודית למרות שיש חילול מצוות רשמי , לפי החרדים.בטווח הארוך בהחלט יש דילמהבמי לתמוך בערבים או ביהודים החילוניים והדתיים-לאומיים.

  • 31.

    טוב שיש בארץ חרדים וש''סניקים שעושים בשבילנו,האיסלמים,את העבודה...... (ל''ת)

    השייח' מולא עומר-מנהיג הטאליבן, 03/09/09 21:15

  • 30.

    טועה ומטעה (ל''ת)

    ט, 03/09/09 21:05

    • דווקא אתה טועה (ל''ת)

      י, 03/09/09 21:24

      • הפוך גוטה (ל''ת)

        ט, 03/09/09 21:50

        • משחק אותיות טיפשי (ל''ת)

          י, 03/09/09 22:23

        • כולנו טועים לפעמים. (ל''ת)

          ח, 04/09/09 00:32

          • טל''ח.

            .ין בעין, 04/09/09 11:58

            ויפה שעה אחת קודם.

  • 29.

    כמה הזוי, ככה מפחיד. מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו. אדם בא לפני דת. (ל''ת)

    יעקב, 03/09/09 21:02

  • 28.

    כל אדם שפוי,רציונלי וריאלי יודע שהחרדים והש"סניקים מסוגלים להכל (ל''ת)

    לא אופתע........, 03/09/09 21:02

  • 27.

    להחזיר את המנדט הבריטי במילא צריך לפרק את המדינה! (ל''ת)

    אנגלמן, 03/09/09 20:15

  • 26.

    אותי הוא מייצג.

    בתור חרדי, 03/09/09 20:11

    נמאס לי שהציונים קובעים לי מה לעשות בטריטוריה שלי. פותחים חניון במקום שאבותי ואבות אבותי חיו וחיים כבר למעלה מ250 שנה. תפסיקו לכבוש אותנו. אנחנו מסכימים שתגורו בנחלתנו אבל בתנאים שלנו. ואם זה לא טוב לכם אתם מוזמנים לחזור לאירופה או לארצות ערב. נשבר ממכם ציונים ארורים.
    וכמה שזה לא נעים לכם לשמוע העדה החרדית היא חלק מהישוב הישן בירושלים שהיתה כאן ליפני בוא הציונות.

    • ה"ציונים" האלה מממנים אותך ושומרים עליך,חתיכת פרזיט. (ל''ת)

      רועי, 03/09/09 22:07

      • אותי ואת העדה החרדית אתם ממש לא ממנים.

        המגיב מלמעלה, 03/09/09 22:40

        ההפך אני מממן אתכם ציונים. כשאני קונה במבה אני משלם שקל וחצי לקופת הציונות. וכשאני קונה חפיסת סיגריות אני משלם 5 ש''ח למדינה.
        ולא. אני לא לוקח ביטוח לאומי. ולא נהנה מתקציבי הציונים. וככה גם רוב העדה החרדית.
        ובנוגע לשמירה. חיינו כאן עם הערבים מצוין לפני שהגעתם. אתם באתם לארץ והתחלתם להיתגרות בערבים כבשתם להם שטחים וגזלתם אדמות..
        הדבר הכי טבעי זה שתאלצו להגן על עצמכם. מי שחפר את הבור שידע גם לסתום אותו.

        • סללו לך כביש? יש לך ביוב ומים זורמים? בית חולים? תחבורה ציבורית? (ל''ת)

          זה מהמס על הבמבה., 04/09/09 06:46

      • פרזיט?גוי אנטישמי מסריח -ערבער-טפו ימ''ש דוסמאלני (ל''ת)

        נחמיה , 03/09/09 22:49

      • Not surprised at all

        Moish, 04/09/09 02:38

        The Chareidim are suffering to much from the Chilonim for to long.

        Bagatz, McDonald, PRITZOT on the street Kfia Chiloni, Sina, etc.

        I was by the Kotel 2 months ago, after along time not being there and I was shocked at the behaviour of the Chilonim there.

        There is anger cooking and the resolts wont be pleasant.

    • כנראה חרדי זה שם לחוסר הבנה

      אבי, 03/09/09 22:12

      אילו היתה חרדי וידע על מה אתה מדבר או על מה חונכתה כחרדי היתה נמנע מאמירה הבלית כפי שכתבת הרי אנחנו חיים במדינה שהובטחה לנו לא בגלל אופן הציון שאתה רואה בו את ההתנהלות אלא על היות הבטחה לאבותיך ואסור לך למסור את המדינה לאיש ובוודאי לא לגויים גם עם אחיך אינם לטעמך לגמרי כי זו מסירת המדינה לגוי וכן הלאה, ואולי אילו היתה מקדם האבת חינם ולא שינאת חינם כפי שהיה בחורבן בית שני הרי שהיתה זו אולי גם בחיי הזה וחיי עולם הבא. הגאולה תבוא מתוך אהבה שנעניק אחד לשני מהיותנו יהודים ואופן האמונה מישני לחלותין השינא והקנאה המוצגת על ידך מביאה חורבן בלבד, ואני לא בטוח שאתה מבין אותן משפחות בודדות ששרדו בארץ את החורבן או שהגעתה אולי במועד מוקדם יותר אבל גם מקורותיך הן מחוזרי הגלות אז לאיכן בדיוק אתה מוביל? שאל את רבני עדתך באמת ובדוק בעצמך באותם מקורות בהם אתה מאמין על מה אתה מצווה. ואז תגיב. עדיף שהיתה נמנע מלדבר כלל.

    • 26 מתחזה לחרדי כדי לסכסך - הכנסו וראו

      ברל, 03/09/09 22:29

      חרדי אמיתי לא מדבר על טריטוריה
      ולא כותב ליפני אלא לפני.

      עורך אתר אתרוג ניסה והצליח לעשות פרסומת לעצמו - בחינם ובגדלות.

      אלו רק דוגמאות בולטות כדי לדעת שיש אנשים [יהודים? או ערבים?] שמטרתם לסכסך בינינו לבין עצמנו.

      לצערי לפעמים הם מצליחים.

      שתהיה לכם ולכל בית ישראל שנה טובה ומתוקה.

    • אני בהחלט מאמין לך שהוא מייצג אותך.

      בתור חילוני, 03/09/09 22:48

      גם נכון בהחלט שהחרדים היו פה לפני הציונים, גם הערבים.
      בתקופה ההיא כשבית הדין הנודד של הכנופיות היה עובר בין הכפרים הערביים זה היה נגמר בהוצאה להורג אחת בכל כפר , תמיד והיום כשיש הרוגים בהתפרעויות של הציבור הערבי מקימים וועדת חקירה.
      בתקופה ההיא שום חרדי לא היה חולם לשרוף את הדגל הטורקי ביום העצמאות הטורקי אם יש כזה ואם לערבים התחשק לעשות פוגרום במאה שערים אז נעלו את הדלתות והתחבאו מתחת למיטה.
      היום יש ציונים, אפשר להתלונן , לא צריך להתחבא מתחת למיטה ואפשר להגיד לנו לעוף מכאן, אם באמת נעוף מכאן פתאום תהפכו חזרה ליהיות ילדים טובים ומנומסים, גם אתם וגם הערבים.

    • שקר היסטורי, אתם לא מייצגים את הישוב הפרה-ציוני יותר מאיתנו

      חילוני ירושלמי, 04/09/09 09:12

      מרבית צאצאי היישוב הישן אינם חרדים.
      מרבית החרדים אינם צאצאי היישוב הישן, אלא פליטים אירופאים מהמאה העשרים.
      בכל מקרה, החרדיות של היום היא עיוות והקצנה של מה שהיה ביישוב הישן, כתגובת נגד לשואה ולציונות.

      אין לך שום זכות יתרה עלינו בירושלים
      כל מה שאתה רואה בירושלים - החשמל והמים בבית שלך, המדרכות, פנסי הרחוב, קווי האוטובוס, וכו' וכו' - הכל זכות הציונים.
      אתה האורח.

  • 25.

    מדינת ישראל נמצאת תחת מתקפה נגיפית אפידמית חרדית וכתוצאה מזהחייה בסכנה (ל''ת)

    שפעת החרדים, 03/09/09 19:55

  • 24.

    הטמטום הוא שאנו מממנים את החינוך האנטי-ציוני הזה (ל''ת)

    חילוני חרד, 03/09/09 19:51

  • 23.

    הסבר פשוט. ביטול המדינה העברית יהיה הוכחה של עמדת הרבנים מלפני 80 שנה

    עמוס, 03/09/09 19:37

    לא של הרבנים הציוניים אלא של הרבנים שהמליצו להשאר בגולה.

    • לצערי העם יהודי אינו מושלם תרתי משמע

      חילונית, 04/09/09 11:13

      אני כן חושבת שהחרדים הלא ציונים שמוכנים להעביר את המדינה לידיים ערביות, כאלה שהיו רוצים להמשיך להישאר בגולה- היו צריכים להישאר בגולה ולא להיות פה!

      המדינה הזו לא בשבילם פשוט ככה

      אח''כ נעיף את כל הערבים הפנאטים, נשאיר את הערבים החילונים (אני לא גזענית) ואז יהיה לנו עתיד כמדינה מערבית.
      אבל כדי שזה יקרה צריך ממשלה אחרת, מנהיגים אחרים, שונים ואמיצים

  • 22.

    אין בעיות. לשלול אזרחות. שיסתדרו בעצמם. (ל''ת)

    מורה נאבכים, 03/09/09 19:32

  • 21.

    הכותב בטח חושב שהערבים יממנו את הישיבות, החיידרים והכויללים (ל''ת)

    ערליך , 03/09/09 19:10

    • מה זה ערליך? (ל''ת)

      תם, 03/09/09 22:24

  • 20.

    .....וכספי הנפט הערבי יופנו לתמיכה במיליוני הפרזיטים החרדים. (ל''ת)

    אברהם-חיים טברסקי, 03/09/09 18:55

  • 19.

    יכול להיות שיש לנו כאן ענין עם סוסים ווירוסים טרויאנים........ (ל''ת)

    אויבו של אויבי ידידי, 03/09/09 18:44

  • 18.

    ליכשיבנה מקדש גם אתה תכוף את ראשך לפניו!-משיח

    נחמיה , 03/09/09 18:36

    נו יהודים צריך או לא צריך מיקדש?

    • אבל מה לעשות שהוא לעולם לא יבוא. צר לי.

      הראובני, 03/09/09 23:21

      תתעורר.

  • 17.

    החרדים מצהירים בריש גלי,כמו השיעים והחמאס ,שהם רוצים בסופה של המדינה (ל''ת)

    בריש גלי........, 03/09/09 18:36

  • 16.

    נו, נמשיך לפרנס את הסרח העודף הזה... (ל''ת)

    עמי, 03/09/09 18:20

  • 15.

    ברור שחסן והמיסיונר אמנון פועלים כל אחד בדרכו להחלשת המדינה....... (ל''ת)

    אמנון נאסראללה, 03/09/09 17:49

  • 14.

    היה ברור שהמדינה עבור הגידול החרדי הממאיר היא אוייב ולכן אני לא מופתע

    קואליצית שונאי המדינה, 03/09/09 17:47

    מכך שיהיו קואליציות בין אוייביח המדינה לבין ש''ס והחרדים.

  • 13.

    כחרדי

    מאיר, 03/09/09 17:45

    אני חייב לומר שהוא בהחלט מייצג את דעתם של רבים הרואים בעיניים כלות, את השנאה והאפליה בכל תחום במדינתינו וההיטפלות (כמובן באמתלות ''חוקיות'' ו''משפטיות'') לכל בנ''א ''חרדי'' בישראל,ובהחלט עם הסכם מסודר אין שום עדיפות לשלטון ציוני עוכר התורה ולומדיה, לשלטון ערבי המכבד את הדת, ומאפשר לנו לחיות בשלווה! הוא לא הראשון ברעיון הזה, והרעיונות האלו עוד יגיעו העז''ה רחוק!!!

  • 12.

    עוד איזה מטורף.

    אמיר, 03/09/09 17:23

    החרדים הם אחד הציבורים הימנים ביותר בישראל.
    הבן אדם חי בסרט רע מאוד.

    • זה שקר וכזב, האנטישמים החרדים מתנגדים ללאומיות יהודית

      אתה טועה, 03/09/09 18:41

      להגיד שהחרדים הם ימנים זה אידיוטי לחלוטין וזה חוסר הבנה משווע.

  • 11.

    גיס חמישי או לא גיס חמישי? (ל''ת)

    לך לישון, 03/09/09 17:18

  • 10.

    בצורה דמוקרטית להפליא,הם ישספו את גרונך עם סכין לא חדה, עורך אתרוג יקר (ל''ת)

    י, 03/09/09 16:23

    • בעצם אתה אומר הם יהרגו אותנו והציונים רק לא נותנים לחיות? (ל''ת)

      השואל, 03/09/09 20:16

      • מי לא נותן לך לחיות? אתה ושכמותך פרזיטים!! (ל''ת)

        העונה, 04/09/09 13:28

  • 9.

    עוד אידיוט שאינו מבין איזה נזק הטפשות שלו גורמת לכלל הציבור (ל''ת)

    חרדי שפוי, 03/09/09 16:20

    • בקשר לשפוי כדאי שתבדק! (ל''ת)

      פסיכאטר, 03/09/09 20:17

  • 8.

    למה לא ציטטת את העיקר??

    קראתי את המאמר המקורי, 03/09/09 15:47

    הכותב שם מאשים שהסכמת היהדות החרדית למדינה יהודית בארץ שראל, היתה במקורה בתנאי שיששמר הסטטס קוו בענינים מוסכמים. ניתנה הבטחה (עלידי בן גוריון גרינבוים ופישמן), נתקבלה תמורה- החרדים המליצו לועדת אונסקו''פ של האו''ם, וההבטחה אינה מקויימת!

    רק אז מצהיר הכותב שאחר שניסינו לשמור את עצמאותינו הדתית ונכשלנו, יש לשקול דרכים אחרות. כי אין דרך פסולה למען המטרה הזו. אלו החיים שלנו. ואי אפשר לדרוש מאיתנו לוותר עליהם. בשביל חיים עושים הכל.

    • ''הסכמת היהדות החרדית למדינה יהודית בארץ שראל'' חה...חה...חה...

      קראתי וצחקתי, 03/09/09 17:31

      מי בדיוק אתם שצריך את הסכמתכם להקמת מדינה או להכרה בסניף יהדות כלשהו?

      תגיד תודה שאנחנו מסכימים בחריקת שיניים שתשארו פה. תמשיכו במה שאתם עושים עכשיו ואני יכול להבטיח לך שמלחמת אזרחים בוא תבוא. יותר ויותר אזרחים חילונים מוכנים להפעיל עליכם אלימות בלתי מוגבלת כדי להעיף אותכם מפה.

      • כנראה שאתה חכם מבן-גוריון

        תביט למציאות, 03/09/09 18:36

        הוא הבין שאין סיכוי לקבל מנדט מהאו''ם למדינה יהודית בלי הסכמה של היהדות החרדית, ולשם כך הסכים להתחייב בכתב שעקרונות הדת ישמרו במדינה שתקום.

        השנאה שאתה משפריץ היא זו שמביאה יותר ויותר חרדים למחשבה כי השותפות עם החילונים נכשלה.

        • היהדות החרדית היתה סבארץ הרבה ליפני כל התנועות הציוניות.

          צחק צחק, 03/09/09 20:01

          הישוב הישן בירושלים קיים כבר למעלה ממאתיים שנה. הציונאצים הגיעו לכאן וכבשו את השטח בכח הזרוע מהחרדים והערבים שחיו כאן בשלום ואחווה. אז כן מישהו צריך לבקש רשות לגור כאן. והמישהוא הזה זה הציונים הכובשים.

          • ואיכן היתה לפני מאתיים שנה?

            אבי, 03/09/09 22:21

            הרי אופן הביטוי לדבריך מראה על בורות קרא את חיי הרשש וראהעד כמה ניזקקה הקהילה לניסי ניסים לשרוד שואות ופראות בארץ. כך נראו יחסי שכנות טובה בין יהודים לערבים או פרעות טרפ''ט בחברון או כל החיים המשותפים בהם הקרבו עשרות חיי אדם בעיקר יהודי על מזבח המדינה וכנראה זו האמונה שלך הקרבת קורבנות אדם, אחרת היתה מחפש דרך להפיץ אהבה וחמלה כפי שאתה בוודאי מתפלל כל יום לאלוהך אל רחום וחנן וכן הלאה אין זה מחייב אותך לנהוג גם באופן זה. בדוק הנחיות והוראות רבנים גדולים לאורך כל הדורות. האין הקמת המדינה נעשית בהסכמת האל?! האין אנחנו חווים ב60 שנות קיום ניסי ניסים אף במלחמות ישראל. אז מנין הנבערות הזו והחוצפה למסור חלקי ארץ לזרים כשאתה מצווה לשומרה ופתוחה לאחיך ולנהוג בגר הגר בתוכך באופן מכובד השומר על יחודו וקיומו.

          • נאסים זה הסתה לרצח חתיכת דרעק! (ל''ת)

            נחמיה , 03/09/09 22:52

        • אתה מבטא יפה את אחת הנטיות הבולטות של החרדים

          ראובני, 03/09/09 20:32

          לכתוב את ההיסטוריה מחדש.
          ועל הדרך אתה גם מפזר שנאה, אך מאשים בך את הזולת - עוד נטיה בולטת..

          • מי שהמציא את הבילו''יים הוא משכתב ההיסטוריה

            מגיבון, 04/09/09 10:06

            מערכת החינוך הציונית מתעלמת משלל הישובים והמושבות שנוסדו במסירות נפש על ידי יהודים חרדים, ומעלה על נס קבוצה של 25 בילו''יים כאילו הם גאלו את הארץ.

            מי הקים את פתח תקוה, נס ציונה, משמר הירדן, ראש פינה. ועוד

            מי היו העולים לארץ במשך מאות שנים עד לקום התנועה הציונית, תלמידי הגר''א, תלמידי הבעש''ט, יהודים חרדים שעלו במסירות נפש ליישב את הארץ.

            עד לתרפ''ט חיו יהודים בכל ישוב בארץ ללא מורא ובכבוד רב. יהודים גרו בעזה, בשכם בג'נין, בחברון ובכל חלקי ירושלים, ואף אחד לא ראה עם זה בעיה, מהרגע שהציונים החליטו שיש להשתלט על הארץ, התחיל כל הישוב לסבול מפרעות, ובכלל זה גם החרדים שישבו כאן לבטח הרבה לפני שהרצל התחיל להזות.

      • אהבתי את תגובתך אתה בכיוון הנכון

        בדולף וי, 03/09/09 20:18

        שתגמרו אותם נתחיל אתכם!

  • 7.

    טברסקי הרי לא התכוון ברצינות. אלא לנגח את השמאל, וצודק!

    פינדוש, 03/09/09 15:37

    לדאבון הלב, צריך לומר את האמת העגומה. הרי בעוד מספר שנים, חס וחלילה, הערבים יהיו כמעט רוב. כי הם מתרבים מהר, גם הם מקיימים - לחעשה - את זכות השיבה, וכל יום מתווספים עשרות ערבים מכל העולם, לישובים הערבים במדינה.זאת ועוד. הרי יום אחד, שלא נראה רחוק כ''כ, יהיה ניתוק עצום בין הדתים לבין החילונים, שעוד ומעט, ולא יימצא משפחה אחת כשרה - יהודית בין החילוניים. מכאן, שדברי מר טברסקי, אינם הזויים לחלוטין. כמוני סוברים 98 אחוז של החרדים והדתיים. תודה.

    • התכוון בהחלט. (ל''ת)

      דעת אפעס, 03/09/09 22:25

  • 6.

    הערבים רוצים להרוג אותך.נקודה.

    rennert , 03/09/09 15:19

    בוודאי שהם לא יתערבו במערכת החינוך שלך. הם יהרגו אותך עוד הרבה קודם. מטורף הזוי.

  • 5.

    תגובה לחרדית

    החרדי, 03/09/09 15:17

    אני לא יודע אם הוא מייצג אותך, אבל הוא בהחלט מייצג את כלל הציבור החרדי שמרגיש מקופח

    • באמת מקופח: בלי משכורת, בלי חופשות מהצבא...

      דודיק, 03/09/09 20:35

      רק להתנועע ולמלמל כל היום ולהשריץ צאצאים בלי גבול. אני שואל אתכם, ככה אפשר לחיות?! !

  • 4.

    את תרפ''ט שכחת? (ל''ת)

    נץ, 03/09/09 15:03

  • 3.

    בלה בלה

    חרדית, 03/09/09 14:44

    בתור חרדית אני יכולה לומר לכם שהוא לא מייצג כלל את דעותיו של החרדי המצוי.

    עוד מטורף.

    • אני חושב שאו שאת מתחזה או סתם מופקרת... (ל''ת)

      בתור חרדי, 03/09/09 20:19

      • למה להגיב על תגובה, כאפשר לחשוב על משהו מקורי? ואה? (ל''ת)

        התור טוקבקיסט, 03/09/09 22:27

      • אולי אתה מופקר? אולי אתה לא מסוגל להתמודד עם המציאות? (ל''ת)

        חיפאי צהוב, 04/09/09 13:27

    • זאת שלפני היא בלה, אבל היא מגמגמת לכן היא כתבה פעמיים (ל''ת)

      בלה בלה האמיתית, 03/09/09 22:26

  • 2.

    הציונים והערבים זה אותו דבר. עשו שונא לישראל.

    מנשה, 03/09/09 14:42

    חבל על הזמן. צריך מדינת הלכה.

    • אני בעד, תהיה לי פרנסה בלי סוף (ל''ת)

      גוי של שבת, 03/09/09 18:17

  • 1.

    על זה נאמר : ענבי הזבל בענבי הזבל. ואיכא דאמרי : מצא מין את מינו (ל''ת)

    ר' יואליש , רכבת קסטנר ( מהדרין ), 03/09/09 14:32

    • ישר כח, ר' יואליש . חילך לאורייתא . (ל''ת)

      בבא יגה, 03/09/09 15:17

    • ועוד נאמר, צאנה וראינה, ובעטנה ושאבתם מים בששון (ל''ת)

      ציטוט, 03/09/09 22:27