• 187.

    כל הכבוד מעריב- הציבור רוצה עוד שמות- החשבןנות יססגרו (ל''ת)

    חפי, 12/12/09 10:00

  • 186.

    גפסו - ביריון, מושחט וגנב

    תושב העיר, 04/09/09 14:14

    עוד לא היה לנצרת עלית ראש עירייה כל כך מושחט מאז הקמתה. גפסו עסוק אך ורק בקידום שלו עצמו והבטחת כסאו, ועושה כל מה שרק צריך על מנת לשמור על מקומו.

    אחרי פרשיות פליליות ושחיטויות שהאיש הצליח לאסוף בתוך כמה חודשים לכבונתו - מה עוד צריך לקרות כדי לילך הביתב????

  • 185.

    רשויות זה כסף קטן.... למה לא שתלו אף אחד במעצ?!...

    מוישלה, 04/09/09 07:50

    שם מאות מליונים של כספי מדינה מטיילים להם בחוסר מעש (צ) עד אשר מוצאים הם את דרכם לכיסים הפרטיים של כמה מחברי ההנהלה...

  • 184.

    האם רק בעירית נצרת עילית היטו מכרזים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    dandun, 04/09/09 07:35

    כנראה שעם ישראל התבלבל ,ברוב העיריות ומועצות המקומיות נבחרים יסמנים ע''מ לספק את יצריהם הקודחים של הנבחרים.כלום לא השתנה מאז ומתמיד

  • 183.

    מכרזים תפורים

    נעמי, 04/09/09 07:34

    תנסו לבדוק בנשר תנסו לבדוק מי בנה ומי מנהל את הקואונטרי קלאב שאדון עמר בונה

    תנסו לראות מי מנהל את הרשות הדתית- אחיו של עמר ראש העיר תנסו לבדוק למה מקבלת רשות דתית הקצבה של חצי מליון שקל כשכל המצביעים של ש''ס הם אולי 100 איש

    תנסו לבדוק מי משלם ארנונה בנשר ומי חייב ארנונה ולמי מוחקים ארנונה בנשר רק למקורבים ולתומכי ראש העיר
    מדוע לא עושים תחקיר על עירית נשר??????

  • 182.

    יישר כוח לקלמן ליבסקינד, שלא מוותר לשחיתות

    רכטמן, 04/09/09 07:33

    במצב העגום בו רוב השופטים הפסיקו לעשות את עבודתם/חובתם, והם ''סוגרים עניין'' בכך מצדדים אוטומטית בממסדים ובחזקים,
    משליכים וקונסים ''בהוצאות..'' את החלשים,
    ישנה חשיבות כפולה ומכופלה,
    לתקשורת בנסיון בלימת הפקרות ממסדים וחזקים,
    יישר כוח לעיתונאי קלמן לבסקינד,
    שעושה את העבודה הזו.

  • 181.

    moshe gapso

    dany, 04/09/09 07:01

    ATA CHEL AT ADAM , HORES ET HA MEDINA
    ZEVEL LA MIZBALA

  • 180.

    כל הכבוד למעריב! ! !

    אילן, 04/09/09 06:08

    כתבות כאלו יוצרות פאניקה ולחץ בריא עם תוצאות לטווח ארוך לשיפור המוסדות המסאובים
    רקובים ומלאי שחיתות האלו הניקראים עיריות.
    לתקשורת כח אדיר שביקורים כאלה במקומות כמו ביטוח לאומי רשות המיסים ועוד גופים ששם מסתובבים כלומניקים ירפאו ויעזרו לשפר ולהבאיר ולנקות לנו את החיים

  • 179.

    מי שעדיין לא נתן שוחד מוזמן לבני ברק

    בני ברק עיר השוחד, 04/09/09 03:34

    אפשר לשאול כל אדם בבני ברק אצל מי נותנים שוחד והרשימה ארוכה... הנדסה, חניה, וכו' הכל כסף ושכולם יקפצו אם נתת לאדם הנכון שוחד אתה יכול לבנות כמה שתרצה! זה לא סוד מי הם האנשים... המלצה שלי למעריב שווה בדיקה

  • 178.

    יש להם עוד שיטה להעשיר את עצמם כל מיני טריקים לנפח

    rue, 04/09/09 02:42

    חוב למועצה להגיש להוצאה לפועל הנישום נלחץ רץ ומבקש לסגור את החוב והשליח אומר תן לי 25000 שח והקטין לך את התשלום ואם אתה חכם בודק את הענין דרך האינטרנט יהיו לך הרבה הפתעות טובות ותחסוך לך הרבה כסף בלי פיניקה ותעשיר את הראש עם המתווך שלו .......

  • 177.

    הצחקתם אותי במעריב

    חוזוליטו, 04/09/09 02:25

    מה לא ידעתם??..כך עושים בבנק הפועלים,על כל המחלקות,האגפים,הסניפים..זה שיטה של :''שמור לי ואשמור לך+חבר מביא חבר''
    אז מה חדש בבנק הפועלים פיתחו את השיטה שעברה עוד מימים ימימה..ואחר כך העבירו את השיטה לכל חברות הבנות של הבנק..ומשם הדרך היתה ,ועודנה ,פתוחה...ובממשלה בכל האגפים זה לא קורה??..במשרד האוצר זה לא קורה??
    בצבא הגנה למיקי מאוז זה לא קורה??ברשות שדות התעופה זה לא קורה??במיכרז על המרת כספים של הרשות לא זכה אדון ג..שחמו הוא מישהו גדול,בפנסיה,בממשלה??
    הצחקתם אותי..אני כבר לא משחק שם..כי ראיתי איזה שחקנים חרא מקבלים את הג'ובים

  • 176.

    רק גופמן חבר מועצה שקול וראוי (ל''ת)

    אורי, 04/09/09 00:58

  • 175.

    דובר עיריית חיפה-מינוי מדהים

    חיפאי, 04/09/09 00:35

    כאשר נבחר יונה יהב בפעם הראשונה, הוא תפר את התפקיד למישהי שהיתה עיתונאית קטנה במקומון ופעילה במטה שלו. מכיוון שהסתבר שאיןלה תואר ראשון היה דרישה לתפקיד, לא אוייש תפקיד למשך למעלה מחצי שנה, למרות שהיו מועמדים רבים וראויים. אבל עיר בסדר גודל של חיפה היתה ללא דוברות במשך יורת מחצי שנה. מאי שם הבזיק הרעיון הגאוני אצל יהב לקחת את עוזרו הנאמן צחיטרנו, שבעברו היה סוכן ביטוח קטן שנצמד ליונה יהב והפך לעוזרו האישי הנאמן, וליווה אותו לכנסת וגם חשוד בפרשיות העומדות לחקירה עדיין בימים אלו וניתן לקרוא עליהם בישראל היום. אותו טרנו שהיה עוזרו הוקפץ למעמד דובר כתפקיד רוחב למרות שלא עמד בקריטריונים של דרישות התפקיד כולל העובדה שמעולם לא מילא שום תפקיד הקשור לתקשורת או דוברות, והפך לראש אגף פרסום ודוברות.
    לאחרונה קודם בתנאי השכר שלו למרות מחאות הצוות המאשר זאת.
    יש סברות שונות הקושרות זאת למוכנותו לעמוד בחזית ולהגן בגופו על יונה יהב מפני החשדות העומדים כנגדו בפרשיות המוזכרות בישראל היום. נשאלתן השאלה איך אדם כמו צחי טרנו, חסר כישורים וניסיון לתפקיד, קיבל לידיו את ניהולה של מערכת חשובה ומקצועית?

    • צחי טרנו היה סוכן ביטוח

      יגאל, 04/09/09 10:35

      זה לא הפריע ליונה יהב להפוך אותו לדובר שלו. כנראה שליקוק בתחת בסוף משתלם.

  • 174.

    סקופ מארץ הגמדים... (ל''ת)

    הפנתר, 03/09/09 23:24

  • 173.

    עיתונות עלובה

    הרטמן, 03/09/09 21:24

    הפעם אין ספק, התקשורת התבלבלה. יש גבול לניצול העיתוונות לטובת נקמה פוליטית.

    • פחחחח....כמה משלמים לך על התגובה הזו? (ל''ת)

      זו דווקא עיתנות במיטבה, 04/09/09 00:00

    • חשבנו לקרוא גם נימוק , אז חשבנו...

      שישקו, 04/09/09 07:21

      ליבסקיד ידוע ככתב סופר מעולה,
      דייקן, עניינן, שלא עושה חשבון
      אלא לתפקידו להביא אל הציבור
      את המראה (הלא נעים יש לומר)
      של הביצה המגעילה בה אנו חיים,
      וזו אולי הסיבה שמגיב 173 לא
      מסביר איפה כאן הבלבול של התקשורת,
      כאן אין בילבול של התקשורת
      יש שחיתות של ראש העיר
      כל ילד רואה,
      כל מבוגר גן מבין...

  • 172.

    In other words....the unions are with them, 1 big maffia (ל''ת)

    Kapu, 03/09/09 20:11

  • 171.

    ולמושחטים האלו אתם רוצים לתת שוטרים שלהם ?

    פנתר ורוד, 03/09/09 19:48

    אתם מבינים
    עם קראתם השבוע אז פקחים עושים רק עברות
    אבל רוצים לעשות אותם שוטרים
    קצת עיבדנו שפיות

    • המשטרה לא עושה את עבודתה(משולמים משכורות לחינם)אז חסרי היכולת בממשלה

      מנסים למצוא פיתרון, 03/09/09 20:31

      אבל ללא יכולת כל הפתרונות יוצאים על העוקם.
      זה המצב,אפשר לעבוד על אנשים אבל אי אפשר לעבוד על המציאות.אנשים חסרי יכולת לא יוכלו לספק את הסחורה.

  • 170.

    כשאנשים יתחילו לחשוף את מה שקורה בעיריית חיפה

    חיפאית, 03/09/09 19:46

    תהיה פה רעידת אדמה. הבעיה שכולם מפחדים.

  • 169.

    כל הכבוד לקלמן ליבסקינד כותב הטור! (ל''ת)

    ישר כוח, 03/09/09 18:58

  • 168.

    כל המדינה מנוהלת ומתפעלת ע''י מקורבים שכל כישרונם הוא בקירבתם.

    בגלל זה אנחנו ניראים ככה, 03/09/09 18:16

    זה הגורם היחידי להתדרדרות המדינה בזמנים האחרונים שבהם פשעה השחיתות בכל חלקה במדינה.
    מינוי מקורבים הוא השחיתות הכי הרסנית למדינה,הוא הריקבון,הסרטן שהתפשט בכל גופה של המדינה.
    המקורבים פשוט לא יכולים לנהל את המדינה כמו שצריך כי הם לא מהטובים ביותר,ותוצאות עבודתם הם ברמות נמוכות,וזה מפורר את המדינה.
    מה שהופך את מדינות העולם השלישי לכאלה זה הרמה הנמוכה של אלה שמנהלים ומתפעלים אותם.זה הכל.
    ואנחנו יורדים לרמתם כתוצאה ממינויי המקורבים שכל כישרונם הוא בקירבתם ואין להם את היכולת לנהל את המדינה כמו במדינות המתקדמות.
    וכולנו אוכלים אותה בגלל המושחתים.
    בישראל יש אנשים בעלי יכולות מהגבוהות בעולם,אבל המושחתים מתעקשים למנות את מקורביהם לתפקידים והופכים אותנו במו ידיהם למדינת עולם שלישי.
    אם מסכימים עם הנאמר כאן אז אפשר להגדיר שמינוי מקורבים הוא אפילו פשע נגד מדינת העם היהודי ואזרחיה.
    מעניין למה אף אחד לא מטפל בזה.

  • 167.

    מבקר העיריה

    רענני, 03/09/09 18:04

    מבקר העיריה שממונה על היושרה והצדק, לכל תלונה על שחיתות, תשובה אחת לו : ''כל הגופים הרלוונטיים פעלו כדין בנושא שהעלת''
    בקיצור, עומד על רגליו האחוריות להגן על הפקידות המושחתת - כל זמן שמשכורתו של המבקר משולמת ע''י העיריות השחיתות חוגגת!!!
    העיריה כגוף מושחת היא עובדה
    בא לי להקיא.

  • 166.

    מבקר העיריה

    רענני, 03/09/09 17:57

    מבקר העיריה שממונה על היושרה והצדק, לכל תלונה על שחיתות, תשובה אחת לו : ''כל הגופים הרלוונטיים פעלו כדין בנושא שהעלת''
    בקיצור, עומד על רגליו האחוריות להגן על הפקידות המושחתת - כל זמן שמשכורתו של המבקר משולמת ע''י העיריות השחיתות חוגגת!!!
    העיריה כגוף מושחת היא עובדה
    בא לי להקיא.

  • 165.

    כדאי לכם לבדוק גם את מה שקורה בבת ים ראש העיר שם הוא המושחת ביותר שיש

    תפר תפקידים לכל החברים העבריינים והאנאלפאבתים שלו, 03/09/09 17:51

    כל עודי העיריה והפקידים שם הם חבריו מקורביו וקרובי משפחתו כשמגיעים לעיריה רואים שאין עם מי לדבר הוא מארגן להם נסיעות לחו''ל לימודים ועוד והכל על חשבון משלם המיסים
    כשביוב זורם ברחובות או כשמצטברים ערימות של זבל ברחובות ומתקשרים למוקד העירוני אין עם מי לדבר השכונות והרחובות הפנימיים של בת ים ניראים יותר גרוע מעזה הוא בסך הכל שיקם כמה גינות וגם זה כדי לתת עבודה לחברים שלו אם תסתכלו היום תראו שהגינות בכלל לא מתוחזקות והרבה דברים שם שבורים והרוסים

  • 164.

    בוקר טוב. מישהו פה התעורר מתרדמת? זה קיים כבר מאז קום המדינה

    פרוטקציה בע''מ, 03/09/09 17:47

    שיטת השמור לי ואשמור לך, יד רוחצת יד, והזוכה הוא הקרוב לצלחת - קיימת מזה עידן ועידנים. אז מה קמתם לזעוק חמס דווקא עתה?

    בכל מקום בעולם צריך קשרים. בכל מקום בעולם בו נבחר ציבור נבחר על ידי העם בבחירות דמוקרטיות, ברגע שהוא עולה על כסא השלטון- הוא מעיף את כל הברנז'ה של קודמו
    ומביא את מלחכי פנכתו (במכבסת מילים : ''אלו שהלכו עימי לאורך כל הדרך'').
    רק שבישראל העלו זאת לדרגות על של פרוטקציה היא הדרך היחידה ואין בלעדיה.
    כלומר לא חשוב בכלל הכישורים העיקר הקשרים.
    וזה כבר חוצה את כל גבולות הקוים האדומים.

  • 163.

    מכרזים בעיריית ראשון לציון

    ראשונית, 03/09/09 17:27

    כדאי שיבדקו גם מה קורה במכרזים בעיריית ראשון,מי נבחר ומדוע...

  • 162.

    כסדום היינו לעמורה דמינו... (ל''ת)

    המטיף, 03/09/09 16:54

  • 161.

    זו רק ההתחלה של הסוף. יאלה בחירות חדשות.

    דוד, 03/09/09 16:51

    חכו שאנשים יפסיקו לפחד ,ויספרו את מה שהם יודעים .

  • 160.

    חשיפת המעשים היא כמו אור השמש המאיר את המחשכים. (ל''ת)

    משורר אלמוני, 03/09/09 16:41

  • 159.

    ל ''מעריב'' , המשיכו לבצע תחקירים מצויינים כאלו. (ל''ת)

    דובר צדק, 03/09/09 16:35

  • 158.

    נצרת עילית ומצפה רמון-כמו בערב הסעודית...

    מקורב למשפחת בר-רבי,שושן ומפחד להזדהות..פן יבולע.., 03/09/09 16:15

    במועצת מצפה רמון הייתם??תשאלו שאלות את מבקר העיריה הוא נותן גיבוי לארועים כאלו,הוא היה יועץ משפטי במצפה רמון אגב אשתו של מבקר העיריה בנצרת היא היועצת המשפטית של ראש מועצת מצפה רמון פלורה שושן אחותו של עמיר פרץ.במצפה רמון הכל עובר בירושה יועץ משפטי מעביר לאשתו,ראש מועצה מעביר לאשתווכך הלאה ''כסדום היינו וחסעודיה דמינו''ככתוב בתורה.המ רע לתת יעוץ משפטי בכ-100,000$ כן קראתם נכון!!!מנצרת היא ''מבקרת''במועצה במצפה רמון ובעלה מבקר בעיריה בנצרת

    • משפחת בר-רבי עו''ד בע''מ יעוץ משפטי באינטרנט

      משה ד., 03/09/09 23:41

      למה אתה לא מציין את השמות של הזוג הישר,שמם עו''ד ערן בר-רבי ואשתו עו''ד שרית בר-רבי בוטנסקי.מעניין אם הם נשארו רשומים גם כתושבי מצפה רמון.במקרה שלכם הפטור ממס הכנסה שווה למשכורת של שניהם מבקר עיריית נצרת עילית ויועצת משפטית במועצת מצפה רמון משהו כמו 50-60 אלף ש''ח בשנה. לטובתם אני מקווה שלא.מעניין למה צריך יועץ משפטי מנצרת. כבר אין עו''ד בדרום?

  • 157.

    כל הכבוד שאתה חושף שחיתויות אבל

    קלמנוביץ, 03/09/09 16:00

    השאלה היא האם חוץ מפרסום יזוז משהו כתוצאה מכך, הייתי אומר להפגין בככרות, האם זה יעזור? חוששני שלא. קראתי את מאמריך על השחיתות ברשות המיסים ועל החושף רפי רותם, הרי בסוף הוא נזרק מביתו, אז מה עוזרת החשיפה? אולי היא אפילו מזיקה, אם כל רשויות השלטון כולל הרשות השופטת שאמורה להגן על האזרח הקטן, מושחתות, מי יעשה את המהפך? אולי נעלה על בריקדות כמו במהפכה הצרפתית? ותהיה כאן אנרכיה.

  • 156.

    כל הכבוד על האייטם. וזה לארק בעירית נצרת, תראו מה הולך בנתניה (ל''ת)

    שולי, 03/09/09 15:59

  • 155.

    מעריב - נמוכים אפילו מים המלח - האם כך תשםרו את מעמדכם?

    מרים224, 03/09/09 15:42

    מקווה מאד שמישהו במעריב קרא את התגובות והבין כי כתביכם אוכלים לוקשים ומקיאים אותם לדפי העיתון. זו לא עיתונות ולא חקירה. וכנראה שגם אני לא אזיל דמעה כשהעיתון ייסגר בשעה טובה ומוצלחת. מקווה מאד כי מזרימי הלוקשים הנ''ל, לא יצליחו לשכנע את האוצר להזרים סיבסוד להמשך הסיאוב העיתונאי.

    • מרים - אהבתי את הלוגיקה וההסבר המנומק לדחיית

      מנש, 03/09/09 18:20

      הכתבה. מה אני אגיד לך - טיעונים לוגיים אחד אחד.

      אגב, מי משלם לך על כתיבת התגובה?

      • אבל הערותי ברורות כשמש לעומת טיעוניך. ועל הצ' ק שבידי מתנוססת חתימתך

        מרים, 04/09/09 00:03

        חוזרת: חתימת ידך, למרות שכנראה אין לו (לצ'ק) כיסוי, כמו לכל יתר הדברית שכתבת.

    • מרים - את קשקשנית ואולי גם -בעלת ענין, מקורבת או מושחתת בעצמך!

      שוש הלוי, 04/09/09 13:34

      כמי שעסקה שנים בנושא השלטון המקומי אני יודעת שהכתבה נכונה, מדוייקת ואמינה, ממקור ראשון. אני ראיתי את הדברים בעצם התרחשותם בעירי - וקלמן ליבסקינד צודק במיליון אחוז, לא במאה אחוז!

    • כנראה שמרים היא מירי שטיצקי (שהכתבה מבוססת עליה)

      מאיר, 06/09/09 03:13

      האם לא ראוי שתחשפי את שמך המלא במקום להשמיץ עיתונאי שחשף את עלבונה של עיריית נצרת עילית?

  • 154.

    כל הכבוד ל ''מעריב''. תחקיר מצויין ולעניין. (ל''ת)

    אחד העם, 03/09/09 15:36

  • 153.

    הפתרון - המדינה תממן את קמפיין - הבחירות של מתמודדים לרשות מוניציפלית

    שוש הלוי, 03/09/09 15:36

    ולא - קבלנים עשירים ובעלי-ענין, או כל גורם אינטרסנטי אחר שהוא. ברגע שמתמודד לראשות עיר מסיימת, נזקק לכספים שאין לו ממקורות עצמיים, והוא נעזר לשם גיוסם בבעלי-ענין, הרי שיום לאחר היבחרו הוא מחוייב לקיים את חלקו בהסכם הלא כשר הזה ששמו -''שמור לי -ואשמור לך'', וכך הוא נגרר לביצוע מעשים שלא ייעשו כמו -תפירת מכרזים, העדפת רכש של ציוד לעיריה, דווקא מספק זה ולא אחר, על אף שהוא יקר יותר, (וזהו בהחלט-בזבוז של כספי-ציבור), רק בגלל שהוא נמנה על תומכיו ומממניו של ראש-העיר המסויים, מינוי אנשים לא ראויים בעליל לתפקידי-מפתח בעיריה, גם כאלה משפיעים ישירות על איכות חייו של התושב, כמו -תפקידים במערכת-החינוך העירונית למשל,
    וזו רק דוגמא אחת.

    ברגע שנוציא את ענין מימון קמפיין-הבחירות של המתמודד המסויים, מן המשוואה,ונעבירו לגוף ממלכתי, נניח -משרד הפנים, הרי שפתרנו חלק גדול מן הבעיה.

    לענין המינויים הלא ראויים -מוטב שיוקם גוף ספציפי לנושא זה , ב''מרכז השלטון המקומי'' או במשרד-הפנים, משהו בדומה ל''וועדת רביבי'' למינויים בנציבות שירות המדינה, והוא יקבע קריטריונים קבועים שאינם ניתנים להגמשה, לבחירת האנשים.

  • 152.

    נצרת עילית

    אני, 03/09/09 15:30

    קודם כל מירי עולה בכל פרמטר.דבר שני ככה יעשה לאדם שעזר לראש העיר ואבוי לו לראש העיר באם לא היה דואג לאלו שדאגו לו

  • 151.

    ישראל מדינה קטנה שבה שחיתות רבה.השלטון המקומי נתון ללחצים מפיוזיים

    ביבי חושב שבמטה קסם פותרים בעיות הוא פשוט לא מבין, 03/09/09 15:27

    שצריך ליעל עבודת המערכות.

  • 150.

    מדוע אתם לא מפרסמים את תגובתי לגבי השחיתות הציבורית והמיקצועית זה

    פקק תנועה , 03/09/09 15:24

    בדיוק מה שקורה במדינה מהחינה הזו וזה נכון ואן שום סיבה בעולם מדוע לא לפרסם את תגובתי זו ואחרות שבת שלום לכם

    • כי אתה חפרן מקצועי חסר פואנטה (ל''ת)

      אבי, 03/09/09 20:17

  • 149.

    מה שקורה בנו יורק הכי גרוע

    udil10 , 03/09/09 15:11

    ממש

  • 148.

    לסגור את המדינה (ל''ת)

    udil10 , 03/09/09 15:05

  • 147.

    זה הזמן לפרום את התפרים!!! (ל''ת)

    שי, 03/09/09 14:53

  • 146.

    בעיריית אשדוד המצב חמור יותר !! (ל''ת)

    ביטון אוהד., 03/09/09 14:32

  • 145.

    בבקשה עשו משהו בנידון. (ל''ת)

    נתי, 03/09/09 14:31

  • 144.

    סופסוף עיתונות כמו שצריך - שאפו

    ניר, 03/09/09 14:28

    אולי גם ידיעות יזכרו מה תפקיד של עיתונאי.

  • 143.

    בסקטור הפרטי המצב יותר גרוע.שם אין מכרזים.אין דין ואין דיין. (ל''ת)

    פילוסוף, 03/09/09 14:28

    • סקטור פרטי זה משהו אחר לגמרי.

      לא שייך, 03/09/09 18:55

      בסקטור פרטי לא אמור להיות מכרז.

      אם הקמתי חברה פרטית ואת כל חיי וכספי הקדשתי לה, אני אוריש אותה לילדיי. אני אכניס אותם ואותם בלבד לעסק המשפחתי.

      מה אתה מצפה? שאנשים יקימו חברה מכספם ואז יחפשו מישהו זר שינהל להם אותה? זה נראה לך הגיוני?

      ולכן הסקטור הפרטי לא קשור ולא שייך לסקטור הציבורי.

      הבעייה היא שבסקטור הציבורי מתנהגים באותו דפוס כמו בסקטור הפרטי וזה האסון. נבחר ציבור לא מקבל עיר ששייכת לאבא שלו, אלא עיר (או מפעל ) ששייך לציבור.

      • תשובה למגיב

        פילוסוף, 03/09/09 20:05

        חלק מהסקטור הפרטי מגייס הון מהבורסה, ולכן הוא חייב דין וחשבון לציבור המחזיק במניות או באגרות החוב של החברה.כמו כן, הוא חייב לתת דין וחשבון לגבי ממלאי התפקידים שהוא ממנה אשר משפיעים על התוצאות העיסקיות, וכן על ערך המניות ואגרות החוב שבידי הציבור.

  • 142.

    רוב הנשים משרתות בצה''ל ובמשטרה בתפקידי פקידות ויוצאות לפנסיה בגיל 45

    נשים וגברים בגיל הזה נלחמים קשה כדי להתפרנס......., 03/09/09 14:27

    אפשר להגיד שהמדינה נותנת זכיה גדולה בלוטו למי שמשרת שם.

  • 141.

    בבנימינה נבדק כעת חשד לתמונה דומה ועגומה

    עו''ד שימי קדוש, 03/09/09 14:17

    מספר גופים חוקרים כעת את הנעשה במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה ונבדק כעת חשש כבד למכרזים תפורים של מקורבי ראש המועצה ותומכיו במערכת הבחירות האחרונה.
    תפקיד התושבים הינו לא להרפות, לבדוק בזכוכית מגדלת את התנהלות הרשות. רק כך נגיע למצב של התנהלות תקינה ונקיה מכל רבב.

  • 140.

    קודם כל מחלטים לפי גובה הציצים... וקריצת עין יכולה לעזור (ל''ת)

    מוכשרת ומבוגרת, 03/09/09 14:01

  • 139.

    בשביל זה יש וועדת עירעורים על מכרזים,אתם פונים אלינו במקום לשם.? (ל''ת)

    אוזניים לכותל, 03/09/09 13:37

  • 138.

    נו? מה חדש? (ל''ת)

    במכרזי בניה אותו הדבר., 03/09/09 13:37

  • 137.

    וביבי רוצה להאציל סמכויות תכנון לועדות המקומיות

    צפוני, 03/09/09 13:33

    לראש הממשלה, לגבאי, לשר הפנים ולכל מי שעוסק ברפורמה בתכנון, אם רציתם לדעת מה קורה ברשויות המקומיות, הנה קיבלתם דוגמה ,
    ולוועדות המקומיות אתם מתכוונים להאציל סמכויות תכנון כדי לקצר תהליכים.
    אתם מבינים מה שאתם מתכננים לעשות?
    איפה הראש?

    • חייב להרבה

      שמעון, 03/09/09 14:45

      הצחקת אותי ואתה חושב שהם לא יודעים,אתה לא יודע מה זו עצימת עין?

  • 136.

    ירושלים צועדת בראש!!!!

    ישראל, 03/09/09 13:31

    אני מבקש לא לגנוב את הבכורה מירושלים עיר הקודש , כל אגף רקוב משחיתות החל בפיקוח על הבנייה החנייה התחבורה , רגע מה אני כותב שטויות , כל האגפים בעיריה , מסכן ראש העיר שלי ניר ברקת גונבים לו את העיר מתחת האף !!!!!!

    • אל תדאג לו

      יעל, 03/09/09 16:52

      תחפש בארכיון של מעריב תמצא כתבה שבה הוא לא נופל מאחרים בתפירת מכרזים

  • 135.

    המתפרה

    מוטי, 03/09/09 13:17

    כנראה ששמעון ''הצדיק'' מבלי לשים לב פתח ''מתפרה''.
    ואני חשבתי שכל המתפרות עברו לסין,מסתבר שלא.

  • 134.

    הוא היה יו''ר פעם בבר-אילן?

    סטודנטית, 03/09/09 13:11

    ואני חשבתי שדברים כאלה קורים במכרזים רק באגודות סטודנטים ובהתאחדות... בושה למדינה!

  • 133.

    תבדקו גם במקומות הבאים - הכל מניסיון אישי

    Dan, 03/09/09 13:09

    רמת השרון
    גדרה
    אשדוד
    ראשון לציון
    אוניברסיטת תל-אביב

    מי שעושה קופות זה משרדי ההשמה והמכונים של המיונים.
    ממינים עשרות אנשים לכל משרה
    ובסוף ממנים את מי שרוצים

    אבל ''עושים הליך תקין''

    שווה בדיקה של מבקר המדינה

  • 132.

    כתבה!! אחרי הרבה זמן שלא הייתה כתבה ולא שטויות (ל''ת)

    ישראלי, 03/09/09 13:00

  • 131.

    מכרזים תפורים בכל העיריות והרשויות המקומיות בישראל

    מדינת הקומבינה, 03/09/09 12:52

    כועבד עירייה לשעבר אני יכול לומר לכם שרוב המכרזים שיצאו מהראש היו תפורים. מקורבים לראש העיר ופעילים במטה הבחירות שלו, קרובי משפחה ובעלי כוח בעיר זכו במכרזים ללא קשר לכישורים שלהם. לא גיליתם דבר חדש.

    • ישראל היא אחת המדינות הכי מושחתות בעולם (ל''ת)

      דניאל, 03/09/09 13:29

  • 130.

    ועוד רוצים לתת לרשויות המקומיות לנהל משטרה מקומית?

    מיכאל, 03/09/09 12:44

    שום דבר טוב לא יצא מזה, רק ג'ובים למקורבים של ראש העיר ולבכירי העירייה.

    • ובעוד כמה שנים יקימו ועידת חקירה ממלכתית... (ל''ת)

      רונה, 03/09/09 13:05

    • זאת הבדיחה הכי טובה ששמעתי

      קולומבוס, 03/09/09 13:06

      לתת לחתול לשמור על החלב

  • 129.

    תבדקו מה קורה בעיריית חיפה

    יגאל, 03/09/09 12:34

    אפילו אתם תופתעו מהגועל נפש שיש בעיריית חיפה.

    • חיפה מובילה בשחיתות וסיאוב

      חיפאית לצערה, 03/09/09 12:46

      ג'ובים למקורבים זאת נורמה בעיריית חיפה. אזרחי חיפה המסכנים שמשלמים את הארנונה הכי גבוהה בארץ, מממנים את השחיתות.

      • בקצרין יעשו לכם בית ספר גם בחופשה

        קצרין ראשונה, 03/09/09 14:13

        בקצרין השחיתות הזאת היא שיגרה. מסרו למבקר המדינה שיחקור מי עובד ברשות בועד ישובי הגולן ובמכללת אוהלו ובמתנס. רק חברים ופעילים של סמי האחד והיחיד.
        מבקר המדינה היה כאן והוא לא הרגיש בכך וחבל שלא עשה משהו לטובת המדינה והתושבים. הכסף של המיסים שלנו הולך לכיסים הלא נכונים.

  • 128.

    בידקו מה קורה גם ברמת השרון.

    רמת שרוני, 03/09/09 12:30

    ראש המועצה דואג לכל מי שעזר ותרם לו בבחירות.
    שימו לב מי זוכה במכרזים.
    מרוב שחיתות, חושבים שכך צריך להתנהג...

  • 127.

    שלטון מושחת! צריך לאחד את כל הרשויות המקומיות

    גבריאל, 03/09/09 12:16

    ולקצץ לכל פקיד ממשלתי שמרוויח מעל 15,000 ש''ח.

  • 126.

    שפו למעריב! סוף סוף כתבה עיתונאית ולא זיבולים. תמשיכו כך. (ל''ת)

    קןרא מפסוט, 03/09/09 11:50

  • 125.

    מעריב קצינה עם נסיון בצה'ל לא שווא לעומת חסרת נסיון מצה'ל. עובדה חלוץ

    פאנייקה , 03/09/09 11:49

    מעריב קצינה עם נסיון בצה'ל לא שווא לעומת חסרת נסיון מצה'ל.

    עובדה שחלוץ לא נלקח לעבוד ב- VW אלה מצא עבודה השווה את רמתו ''סקודה''

  • 124.

    אם הכתבה לא תגרום לשינוי אז יוצא שמספרים לנו (ל''ת)

    מה שכל המדינה יודעת ושותקת, 03/09/09 11:45

  • 123.

    היא עסקה פעם בפעילות מוניציפלית או קהילתית? היא בכלל גרה בנצרת?

    קצת היגיון, 03/09/09 11:33

    במכרז היא בכלל ידעה מה הצרכים של התפקיד? מה הבעיות של כל רובע? היא פעלה אי פעם בועד של שכונה או רובע? היא הייתה מעורבת בפעילות של מתנ''ס כלשהו? מה הופך אותה למתאימה לתפקיד חוץ מניהול (בעיקר של ניירת לפי הרזומה)? יש לה מושג היכן חסרים גני ילדים? באיזה רובע נדרש פיתוח? מה בדיוק הופך אותה למתאימה בלי שום רקע בתחום מלבד פנסיה צבאית ותפקידים שונים בצה''ל שאינם קשורים כהוא זה לתפקיד אליו הגישה את מועמדותה?
    אינני מכיר את העיר בכלל ואיני מכיר את המועמדת שכן נבחרה, והאם היא אכן מתאימה או לא, אולם דרך הצגת הדברים בכתבה לא מראה שחיתות למרות הכותרות המפוצצות.

    • ללמוד נתונים- כלאחד יכול. הנסיון והכישורים הם העיקר

      האזרח קיין: ההגיון ממך והלאה, 03/09/09 15:40

      יהיה לה מושג היכן חסרים גני ילדים.
      החשוב - יכולת ניהול ולא הכרת השכונה או העיר ספציפית.

      בשונה מהנבחרת לתפקיד, מועמד ראוי אינו מלקק לאדוניו הממנה אותו.

      הבנת? אתה חסר ההגיון.

    • לך ולמד על עברה

      גילה, 03/09/09 15:53

      ראוי ללמוד מה היו הסיבות שעזבה את העירייה בתקופתו של אריאב

  • 122.

    במדינה שאין דין,ואין דיין. כל דייכפין יתיי ויאכל (ל''ת)

    חיים כהן, 03/09/09 11:10

    • ואם כבר יאכל ,רצוי שיאכל אוכל טורקי אורפלי אסלי .הא חיים ? (ל''ת)

      אריק ג., 03/09/09 19:21

  • 121.

    בניזרי והירשזון מחפשים שותף שיסבן להם את הגב (ל''ת)

    צדק, 03/09/09 11:08

  • 120.

    אני לא מבינה - זו לא עבירה פלילית???

    מישהי, 03/09/09 11:05

    זה מצריך הגשת תביעה כנגד כל מי שבעירייה גם מי שידע ושתק - פשוט שחיתות מגעילה!!!!!!!!!!!!!

  • 119.

    מכרז תפור - בבואה של החברה הישראלית

    קובי, 03/09/09 11:05

    גדלנו עם זה מאז קום המדינה, עוד לפני שאנשים התלוננו ועיתונאים התעניינו בכך.

    כולם ידעו ויודעים גם היום. זאת החברה שלנו, בדקו את עצמכם במקומות העבודה (הציבוריים) שלכם. תבואו בטענות לקרובים שלכם, החברים והשכנים שלכם. אתם והם חלק מזה.

    טוב שיש עיתונות חוקרת שמראה את הפרצוף האמיתי שלנו !

  • 118.

    אשדוד כדוגמא לפארסה

    תושב אשדוד, 03/09/09 11:04

    צו

    צוות לעניין בעיריית אשדוד מנכל מירוחם ממנה (במכרז תפור) ראש לחינוך ופקידות מירוחם.ראש האופוזיציה גבי כ, ממנה את חבריו למנכל וסמנכל תאגיד המים.וכו .אין ספור מינויים מיותרים ותפירות.

    • שם על כולם קצוץ.מה יעשו לי ?מפחדים לדבר איתי אפילו. חחחח

      כנפו, 03/09/09 14:32

      כמעט גמרנו להחליף את כולם ,האמת הרשימה דיי גדולה(היו הרבה סייענים בבחירות) אותותו אני מסיים .למה אתם חייבים להפריע?

    • מה באמת ? אלנו אין דבר זה באשדוד. (ל''ת)

      לסרי וגם אילן, 03/09/09 14:33

  • 117.

    הטיפול חייב להתחיל מהמנהיגים

    צביקה, 03/09/09 11:03

    אתם נוגעים בשוליים הטיפול חייב להתחיל עם המנהיגים יש להחליפם ולהכיל תקנות חדשות הישנות לא הוכיחו עצמם

  • 116.

    עבודה עיתונאית חשובה. כל הכבוד למעריב! (ל''ת)

    m, 03/09/09 11:02

    • הידד האח

      רונן, 03/09/09 12:06

      אני מסכים עם מה שכתב ההוא שמעליי בטוקבק. עבודה עיתונאית היא בדיוק אחד הכלים שבעזרתם ניתן לחשוף שחיתויות. אין ספק שיש עוד אמצעים אחרים, אולם עיתונאי מעריב צריכים לקבל צל''ש על עבודתם בנושא.
      יישר כוח.

  • 115.

    איפה מבקר המדינה? (ל''ת)

    ארז, 03/09/09 10:46

    • מכרזים תפורים

      לורן, 03/09/09 13:16

      לשאלתך, התשובה היא: משתף פעולה, אחרת זה לא היה עובד.

  • 114.

    מאז ומתמיד ואף אחד עוד לא שם לזה סוף.

    בוקסר , 03/09/09 10:42

    וזה כמובן קורה כל הזמן בכל עירייה והכי מעצבן שנבחרים אנשים ללא כישורים (בלשון המעטה)לתפקידים רגישים וחשובים.

  • 113.

    בלו בלו בלו בלו בלו.... בועות, עשן, סאונד, ניוול ופיגור

    חזאי הטמטום הישראלי , 03/09/09 10:40

    מה זה - ירוק בחוץ אדום בפנים ויש לו גרעני אבטיח?

    מה זה - מתקתק מתקתק מתקתק נופל על הריצפה נשבר השעון?

    מה זה - מושחתים בראש, מושחתים בפנים, מושחתים ממונים ומשחתים בודקים - מציצים שוב מגלים נפוטיזם, הירשוניזם, צחי נגביזם, שו''סיזם, דרעיזם, בניזריזם, עולם שלישי או רביעי, עולם של ראיסים מן הזן היהודי?

    הא?

    בטוח שאינכם יודעים
    איך אני יודע שאינכם יודעים?
    עובדה, זה בביתכם ואינכם מגיבים, אינכם משנים.

    * מנה מנה תקל ופרסין

  • 112.

    בכל הרשויות והעיריות המשחק מכור! (ל''ת)

    הצחקתם אותי!, 03/09/09 10:33

  • 111.

    די

    ע.הלל, 03/09/09 10:32

    למנות ועדה קרואה

  • 110.

    די

    ח.מני, 03/09/09 10:29

    לזרוק את ראש העיר המושחת ומיד

  • 109.

    בוקר טוב עולם!

    תושב לשעבר, 03/09/09 10:19

    אין ספק שמדובר בגועל נפש אחד גדול! לדעתי, ראש עירית שמעון גפסו נפל קורבן לאלו אשר מונו מינויים פוליטים על ידי קודמו מר מנחם אריאב ואשר התבקשו לפנות את מקומם או לקצץ בשכרם אם ברצונם להמשיך כעובדיי עירית נצרת -עלית
    אשמח אם תחקיר זה לא יתחיל ויגמר עם שמעון גפסו אלא ימשיך לתקופות של לפני שמעון גפסו בהן משרות העיר וקידום בתפקידים היה שמורות למספר משפחות בלבד כמשפחת בייר וכמשפחת לארדו אשר יזמו את התחקיר בעקבות קיצוץ כנפיהם
    בברכה ובתקווה לראות אובייקטיביות לשמה, נצרתי לא משוחד!!!

    • כך תופרים מכרז

      מ.צ, 03/09/09 16:17

      107 צודק מאוד, בסך הכל גפסו ממשיך את קודמו בתפקיד , השוני הוא בכך שהעובדים תחת אריאב פחדו מאוד לדבר. ידוע לכל תושב איזה משטר הנהיג מנחם אריאב, אם לבדוק אז עד הסוף כולל 30 שנה אחורה.

  • 108.

    לגבי גבסו

    א. פ., 03/09/09 10:18

    כשהיה באופוזיציה טען לניקיון כפיים ושזו תיהיה דרכו

    לקח פחות מעשרה חודשים כדי שערימת השחיתות שלו תעלה לראש טבלת המדד.

    ואני אומר, שיחזירו את מנחם

    • וכי בעזרת מה חשבת שימרפק דרכו לתפקיד?

      חזאי הטמטום הישראלי , 03/09/09 10:41

      ''איך הפשפש עלה למעלה...''

  • 107.

    האיש הזה הוא חבר ישראל ביתנו.כמו תמיד כל השחיתות נמצאת מן העבודה ימינה (ל''ת)

    שמאלני שפוי, 03/09/09 10:17

    • כמובן! כל השמאל והשמאלנים ברים וצחים כשלג (דאשתקד)

      חזאי הטמטום הישראלי , 03/09/09 10:57

      שחיתות בשמאל?
      נפוטיזם?
      פרוטקציוניזם?

      חס וכרפס, פוי! לא ''אצלנו''


      איזה עולם יפה החמצנו

      • השמאל המציא את השחיתות כל השאר העתקים עלובים.. (ל''ת)

        פרנץ ק. , 03/09/09 15:25

  • 106.

    כישורים וקשרים

    הצפוני, 03/09/09 10:16

    בישראל אינך צריך להיות עם כשרון אלא עם קשרים

  • 105.

    עכשיו ראש העיר יכול לטעון.

    razefi , 03/09/09 10:15

    אחרי שהורידו את סף המכרז ראש העיר יכול לטעון שהתפקיד גדול על הקצינה והוא לא יכול לשלם לה משכורת גבוהה.
    צריך לקום או שיש גוף שיפקח על דברים כאלה ויכול לפעול נגד מי שתופר תפקידים

  • 104.

    בוקר טוב אליהו !!!!!

    נענע, 03/09/09 10:12

    התופעה קיימת מימים ימימה בכל רשות מקומית כמעט .. הפתרון הוא להעביר את נושא המינויים לגוף חיצוני . לפחות כך תיעשה עבודה יותר רצינית בבחירת מועמדים
    ראשי מועצות מוגבלים מבחינת הבטחות שנתנו לפני היבחרם ולחלק יש נגיעה אינטרסנטית .
    שינוי שיטת הבחירות לכנסת ולרשויות המקומיות היא הפתרון האולטימטיבי

  • 103.

    אני זוכר כשמונה לתפקיד במשרד המשפטים עו''ד חיצוני לתפקיד בכיר

    כך במשרד המשפטים, 03/09/09 10:10

    חסר רקע ונסיון בתחום. אני הגשתי מועמדות אני מנוסה ובקיא בתחום. כשבררתי מדוע הוא זכה מאמר לי שהוא חבר של שר המשפטים דאז.ואכן זו הסיבה היחידה.

  • 102.

    ביזיון לאומי

    ב''ש, 03/09/09 10:08

    ראיתי במו עיני, כמועמד לכמה מכרזים כאלה את השחיתות. אין שום קשר בין מקצועיות לתפקיד הנידרש.ועדות ''קבלה'' ענקיות עם משתתפים ממשרד הפנים,כ''אילו'' עפ''י הספר, משתפים פעולה עם ראשי הרשויות בבחינת ''יד רוחצת יד''.לפחות ב-10 רשויות חויתי את זה ובנצרת עילית זה היה שיא השיאים!! לא הסתירו אף בפני שאר המועמדים את ההעדפה של ראש העיר.בזיון שפוגע בכולנו האזרחים- בכל הארץ ובכל השכבות.

  • 101.

    בוקר טוב אליהו. השבוע היה לי ראיון למכרז לתפקיד בעיריה מסוימת

    כך בעיריות נוספות ובחברות ממשלתיות, 03/09/09 10:08

    לא הגעתי פקידה צלצה אלי נזעמת שהרבה לא מגיעים. הסברתי לה שאנשים שולחים מועמדות הם מניחים שהמכרז תפור אז אם מסתדר מגיעים אם לא אז לא . באמת למה לעשות מאמץ כשאתה מניח שזה תפור

  • 100.

    עירית נצרת עילית היא מהרשויות המושחתות בישראל

    נכוותי שם בעבר, 03/09/09 10:06

    התמודדתי בעבר על משרה נחשקת המסונפת למערכת החינוך בעירייה, עברנו מספר ימי מיונים מתישים. מבין מספר מעומדים, דווקא זו החלשה ביותר, אותה אחת שלא נתנו לה אפילו סיכוי בגלל הכישורים המקצועיים שלה, התקבלה, היו מספר מעומדים ראויים ביותר מוכשרים ממנה. אני לא ממורמר על כך שאני לא נבחרתי לתפקיד, אני מסודר תודה לאל, אך שיטת הקומבינה, הקרבה למנהלת המתנ''ס, היא זו שקבעה וההפסד הוא של תושבי העיר, במקרה זה של הצעירים בניהם.

  • 99.

    מכרזים תפורים

    אז מה?, 03/09/09 10:05

    ממש רחמנות על הקצינה במילואים.אחת מהשחיתויות הגדולות במדינה הזאת,כשאנשי צבא בכירים פורשים לגימלאות וישר מקבלים תפקידים בכירים באזרחות בלי מכרז וזוכים אח''כ לכמה פנסיות.שמעתם פעם על גנרל או גנרלית שהיו צריכים את השירות של לישכת התעסוקה? או שחיזרו על הפתחים של חברות כוח האדם?לכמה פנסיות זוכה אזרח רגיל בחייו?

  • 98.

    הוא ראש עיר מצויין (ל''ת)

    מיקי, 03/09/09 10:04

  • 97.

    אלף בושה ומיליון חרפה , הצעתי לראש העירייה לארוז מזוודות וישר לאירן (ל''ת)

    בילאל איברהים, 03/09/09 10:03

  • 96.

    מכרזים תפורים

    לורן, 03/09/09 10:00

    לידיעתכם!!!
    המכרזים תפורים בכל משרדי הממשלה, מה חשבתם שגילתם את אמריקה?, הבעיה שאי אפשר לפעול כנגד זה, כי כולם מושחתים והבעיה מתחילה בראש, גם נציבות שירות המדינה לא עושה דבר בנידון למרות פניות שמגיעות אליה.

  • 95.

    לזה קוראים תחקיר עיתונאי (ל''ת)

    כל הכבוד למעריב, 03/09/09 09:59

  • 94.

    מתי יפיקו לקחים בחלונות הגבוהים ויפסיקו גם את מעשי השחיתות הללו (ל''ת)

    פקק תנועה , 03/09/09 09:57

  • 93.

    ומה חשבתם ? חחחח , כישלון ידוע מראש ! (ל''ת)

    רון, 03/09/09 09:56

  • 92.

    מה שקורה בבת ים הרבה יותר גרוע

    המומה מהשחיתות, 03/09/09 09:56

    מכרזים ו''ועדות איתור'' לתפקיד בכיר בעיריה שממש נתפר מראש...מי שנמצא שם יודע למי הכוונה...

  • 91.

    לשם מה ראש עיר עובד קשה על מנת להבחר....

    אחינופל הזילוני, 03/09/09 09:53

    כדי לעשות פרוטקציות וטובות הנאה...ודאי שלא לטובת העיר או המועצה המקומית. מה כ'פת לו מהם.

  • 90.

    עד מתי יכהן הולנדר כנציב שירות המדינה ויתן ידו למכרזים תפורים? (ל''ת)

    איתן, 03/09/09 09:52

  • 89.

    יוזמה עיתונאית מבורכת (ל''ת)

    כפיר, 03/09/09 09:50

  • 88.

    אנו אוהבים אותך שמעון אתה ראש העיר הכי טוב בארץ (ל''ת)

    תושב העיר, 03/09/09 09:50

    • חחחחחחחחחהההההההההההההההההההההה

      דוד, 03/09/09 16:57

      עוד אחד שקיבל בטח ג''וב

  • 87.

    ככה זה בכל רשות מקומית, משרד ממשלתי או גוף ציבורי אחר

    מנוסה, 03/09/09 09:47

    ישראל בין המדינות המושחתות ביותר במערב. לא חשוב הכישורים אלא הקשרים ורצוי הפוליטיים.

    • צודק (ל''ת)

      עוד מנוסה, 03/09/09 13:50

  • 86.

    גם בתאגדים ממשלתיים (ל''ת)

    זלמן, 03/09/09 09:46

  • 85.

    ראש העירייה המושחת הזה צריך להיות בכלא !!!

    קמרש, 03/09/09 09:46

    העיריות והרשויות המקומיות בארץ
    נשלטות על ידי ראשי מאפיה מקומיים שעושים בקופה הציבורית כבשלהם !!!

    בושה וחרפה !

  • 84.

    יופי - עכשיו קחו את ראשי הערים האלו ותנו להם משטרה עירונית.... (ל''ת)

    Jרי מפקד זרוע היבשה , 03/09/09 09:41

  • 83.

    מה קרה ? מה קרה ?

    yehuda, 03/09/09 09:40

    כלום !
    הכל מושחת כרגיל

  • 82.

    לצערנו,בכל מקום זה ככה..

    שרית, 03/09/09 09:37

    גם אני נגשתי למכרז בעירייה אחרת והייתי מתאימה לדרישות בול ואף התעליתי עליהן-ולא התקבלתיבמקרה,דיברתי עם עובדת עירייה שאמרה לי אותו הדבר -כל המכרזים הם לכאורה-התוצאות כבר ידועות מראש
    זה לא רק שם,זה בכל מקום בעיקר בעיריות גדולות במרכז

  • 81.

    העובדת שמוציאה דיבה על מקום עבודתה יורקת לבאר ממנה היא שותה. כמו ד''ר (ל''ת)

    גורדון שקורא להחרים את ישראל אבל עדיין מקבל משכורת, 03/09/09 09:37

    • נכון. זה ממש אותו הדבר. אחחחח, אם לטיפשות היה גבול...... (ל''ת)

      ., 03/09/09 10:29

  • 80.

    חומר למחשבה...משטרה בידי השילטון המקומי???מי יהיו השוטרים?? (ל''ת)

    יאק, 03/09/09 09:37

  • 79.

    כל פעם שנגענו בשחיתות...סבלנו.והוגלנו.אנחנו הורסים את המדינה.

    תיקראו קצת בתורה., 03/09/09 09:37

    הלכה האמונה,אין דרך ארץ,ממש סדום ועמורה.

  • 78.

    לצערנו בשילטון לא המוכשרים אלא המקושרים!!!! (ל''ת)

    יאק, 03/09/09 09:35

  • 77.

    ואיפה מבקר העיריה ? נא לפנות למבקר המדינה !!!!! (ל''ת)

    אזרח שומר חוק, 03/09/09 09:35

  • 76.

    תחליפו את שם העיר באשדוד ויש לכם עוד כתבה

    אשדודי שבא לו להקיא, 03/09/09 09:34

    צוחקים עלינו בעיניים

  • 75.

    זה אומר שצריך להגדיל את גיל הפנסיה. היתה יכולה לתרום לצבא עוד 20 שנה (ל''ת)

    ולא לתפוס מקום עבודה של מי שאין לו פנסיה, 03/09/09 09:34

  • 74.

    מה חדש?אקדמאים נגשים למכרזים ממשלתיים ופרוטקצ' מתקבלים

    לא נדהמת, 03/09/09 09:33

    כבר שנים שאקדאמים עם תארים מתקדמים(מאונ' ישראליות מוכרות!) ניגשים למכרזים למשרות בשירות המדינה ומי שמתקבל לבסוף הם פרוטקציונרים שכלל לא עברו בחינות, ללא תארים וכ''ד. מדינת חלם!

  • 73.

    הרשויות למדו ממשרד החינוך !!!

    משרד ממשלתי, 03/09/09 09:32

    במשרד החינוך נהוג למנות מועמד זמני, למשרה שהתפנתה

    במשרד החינוך נהוגה הפרוצדורה הבאה:
    אנשי המשרד ממנים את העובד שהם רוצים - כממלא מקום בפועל של המשרה שהתפנתה.... (כמובן רק ''באופן זמני...עד למכרז'')
    אחרי חודשים ארוכים (לפעמים שנה ויותר)... בהם המשרה מאויישת ע''י ה''מועמד הזמני'', וכולם ''התרגלו אליו''...
    אז מבצעים את המכרז.

    כמובן שהמועמד אשר מונה לתפקיד כבר ''מוברג היטב'' במקומו...
    וועדת המכרז - שוקלת את המועמדים הנוספים, אחרי כשנה שהמשרה כבר מאויישת ''באופן זמני''
    כמובן שוועדת המכרז ''רוצה למנוע זעזועים נוספים במערכת''...
    ...ובוחרת את זה שממלא כבר כשנה את התפקיד למשרה...

    אם שמואל הולנדר (נציב שרות המדינה) יבדוק כמה פעמים ה''פרוצדורה'' הזו בוצעה בהצלחה - הוא יופתע.
    אבל - לא לדאוג.
    שמואל הולנדר לא אוהב הפתעות - ולכן גם לא יבדוק!

  • 72.

    למה בכלל פנסיונרית מקבע צריכה לגזול פרנסה? (ל''ת)

    יש לה כבר פנסיה., 03/09/09 09:31

  • 71.

    להכניס את מבקר המדינה, יבחון הסטוריה המכרזים, להגיש תביעות ולפטר! (ל''ת)

    ., 03/09/09 09:31

  • 70.

    כל הכבוד למעריב! (ל''ת)

    תמר, 03/09/09 09:30

  • 69.

    ל -58 , תתבייש לך

    אלעד, 03/09/09 09:27

    אתה באמת חושב שעדיף מועמד ''צייתן'' ולויאלי על פני מועמד מוכשר עם יכולות ונסיון מוכח??? זוהי בדיוק הסיבה שאיכות כוח האדם בעיריות נמוכה ואין שיפור של תהליכים וראייה לטווח ארוך ותכנון אסטרטגי. מה שקורה בעיריות זוהי בושה וכלימה. ככה לא נגיע לשום מקום.

  • 68.

    על תפירת מכרזים

    מישהו שיודע, 03/09/09 09:26

    בוקר טוב וולקאם לעולם השחיתות. דוגמאות נוספות - היועצת המשפטית של בית שאן נבחרה שלא כדין על ידי ''ועדת מכרזים'' שלא היה מורכבת מהנציגים שאמורים לכהן בועדה כזו. מי שלא היה אותה עת מנכ''ל העירייה הגיע לישיבה וכיכב בה ולחץ למינויה של היועצת, על אף שהוא לא היה באותה עת מנכ''ל העירייה. היועצת לא עמדה בתנאי הסף המחייבים ניסיון של חמש נים של טיפול בדיני רשויות מקומיות ודוגמאות בלי סוף למכרזים תפורים לא חסרות.

  • 67.

    כל הכבוד על הכתבה. (ל''ת)

    מעריך, 03/09/09 09:24

  • 66.

    שחיתות יכולה להתקיים רק בגופים ציבוריים, יש להפריט כל מה שאפשר (ל''ת)

    פרנץ ק. , 03/09/09 09:23

  • 65.

    מה ?! רק כעת גילו את אמריקה ?! (ל''ת)

    כריסטופר קולומבוס, 03/09/09 09:21

  • 64.

    בעיה מוכרת וקשה במיוחד במועצות מקומיות ועיריות קטנות (ל''ת)

    מבקר המדינה צריך לבדוק העניין, 03/09/09 09:16

  • 63.

    זה רק קצהו של קרחון השחיתות ברשויות המקומיות.אסור אבל אסור בהחלט לתת (ל''ת)

    לראשי הערים לשלוט גם במשטרה מקומית., 03/09/09 09:15

  • 62.

    שמעו מה קורה בנהריה

    נהריני, 03/09/09 09:15

    הבן של ראש העיר הוא יושב ראש קבוצת הכדורסל ואחרי זה בוכים שאין ספונסרים כאשר ראש העיר מעביר כספים לקבוצה שמנוהלת ע''י הבן שלו.

  • 61.

    ועכשיו ניתן לאדיוטים שמנהלים את העיריות גם משטרה. גאונות לשמה!

    אשקלוני, 03/09/09 09:06

    חחח

    ראשי הערים, המקורבים לא אחת לפרשות שחיתות ופשע מאורגן, הם שיגנו עלינו? השם ישמור

    ובנוגע לכתבה: אם זה נכון, זה לא רק חמור, אלא פלילי. יאללה משטרה (ארצית)- לחקור.

    • תפסיקו לבחור ראשי ערים מושחתים, אז תהיה לכם משטרה עירונית

      פנדה , 03/09/09 13:39

      ברעננה, כפ''ס, הוד''ש - בזכות התושבים שיודעים תמיד לבחור ראשי ערים ראויים, יש היום משטרה עירונית (שלא לדבר על איכות חיים).

      • וצפיפות ופקקי תנועה בלתי נסבלים .שעה מהוד השרון לת''א. (ל''ת)

        אריק ג., 03/09/09 19:22

  • 60.

    היום...הקריטריון היחיד האיכותי הינו....פ ר ו ט ק צ י ה,,,,,,,,,,,,,,,,

    מוטרד צפוני, 03/09/09 09:02

    האיכות לא רלוונטית...רק הקירבה המשפחתית או אחרת.....מדינה מושחתת

  • 59.

    זה פשוט עיוות: ראש עיר נבחר לנהל את העיר ולכן... להמשך כנסו!

    רוני, 03/09/09 09:01

    מי שלא מבין בעניינים כתבה שכזו מכעיסה אותו עד בלי די ובצדק. לכן במילים קצרות אסביר לכן כמה שזה לא נכון ואבסורדי:

    ראש עיר נבחר ע''י הציבור לנהל את העיר. אם הוא לא מצליח הציבור ידיח אותו בבחירות הקרובות.

    ראש עיר לא יכול לנהל את העיר אם הוא לא מוקף באנשים שמצייתים להוראותיו. כל תפקיד בכיר בעירייה כמו התפקיד המדובר עליו כאן. האדם הנבחר יכול לעשות מה שהוא חושב שראוי גם אם ראש העיר מתנגד למדיניותו.לכן כדי שראש עיר יוכל למלא את תפקידו כיאות הוא חייב לוודא שבתפקידי המפתח בעירייה ממונים אנשים שהוא סומך עליהם. לכן הוא דואג שאנשים טובים יציגו מועומדות, ורק באמצעים כשרים כחוק- הוא גם מנסה לסייע לבחירתם.

    אם הוא שגה ובחר את האנשים הלא נכונים, הוא לא יצליח לנהל את העיר כמו שצריך, והציבור ידיח אותו מיידית.

    לפעמים עדיף עובד טוב, מוכשר, מסור ונאמן, בלי תעודת בגרות על פני גאון בעל תואר שלישי דעתן סנוב ועצלן שיפריע לראש העיר לנהל את העיר.

    לכן כתבה כזו היא סתם קשקוש וניסיון להפריע לראשי הערים שלנו במקומות בהם אנחנו גרים לעשות את כל שביכולתם ע''פ הבנתם לטובתנו.

    • שטויות במיץ עגבניות!!!!! (ל''ת)

      אזרחית, 03/09/09 09:34

    • שטויות

      יוני, 03/09/09 09:56

      משרות אימון אינן דורשות מכרז, משרות מקצועיות כן. אחרת בשביל מה מכרז? האם תרצה להיות מנותח ע''י הבן של מנהל בית החולים שאומנם אינו דוקטור אך עושה כל מה שאבא מבקש?

    • אנא סלח לי אבל אתה אידיוט ברמה הכי גבוהה שיש! (ל''ת)

      אלון, 03/09/09 10:05

    • שטויות במיץ.

      אריק ג., 03/09/09 10:27

      כלומר שטויות במיץ עד אשר ישונה החוק ולראשי ערים תנתן האפשרות לבצע את המינוים אישית וישירות .

    • אפשר למצוא איש טוב ומשכיל בעל כישוי ניהול התחום

      זיו, 03/09/09 11:01

      אם ראש העיר לא מסוגל למצוא בקרב עובדיו איש משכיל ובעל ניסיון לתפקידי מפתח והא מחפש רק יס מניים אז חבל לו על הזמן כך תראה העיריה שלו.

      בערים הגדולות והחזקות מציגים מועמדות אנשים ''מטעם'' אבל כאלה שהם מוכשרים ועם השכלה מתאימה

  • 58.

    מכרז תפור ברשויות האם חדש?

    שוש, 03/09/09 08:59

    אמנם קיים בהרבה רשויות בהוד השרון היה, קיים וימשיך. אולי משרד הפנים ייתן דעתו בעניין על מנת למגר את התופעה.

  • 57.

    עכשיו אתם מבינים למה צריך לצמצם את מספר הרשויות??

    סתם מקום עבודה לא יעיל להרבה אפסים, 03/09/09 08:58

    למה צריך עיריה נפרדת לבת ים חולון תל אביב גבעתיים רמת גן בני ברק ??

    אי אפשר לקצץ את המספר שם בחצי ?

    כל מועצה זה עשרות אם לא מאות אנשים בתפקידי מנהל שונים מראש העיר ועד אחרוני הפקידים בכל האגפים
    (לא פקחים או גננות - כאלה שמספרם תלוי בגודל האוכלוסיה)

  • 56.

    תחקיר חשוב ורציני, מדהים לקרוא הטוקבקים שתומכים בעירייה (ל''ת)

    נעם, 03/09/09 08:57

  • 55.

    אם זה נכון ואם אני ראש העיר

    יעקב, 03/09/09 08:56

    אני הייתי מכין את התיק לקראת מעשיהו
    אין עבירה שלא נעברה כאן

  • 54.

    התגלמות הסוציאליזים

    עידו, 03/09/09 08:56

    זה בדיוק התגלמות הסוציאליזים או כפי שונוהגים לכנות אותה בישראל - הגישה החברתית.

    לתת לאנשים ללא כישורים והכשרה תפקידים בעלי שכר גבוה ותנאים נהדרים. הבעיה היחידה, אף אחד לא דואג שהעבודה תתבצע.
    capitalism - best man for the job
    socialism - best job for the man

    • די לחוצפה!!!

      גרכד עדנאן, 03/09/09 11:35

      שחיתות תמיד יש במקומות שבהם הכסף מתגלגל.הכסף מאוד מצוי בחברות קפיטליסטיות ולכן -גם ססטיסטית- השחיתות היא מאוד רבה ומאוד עמוקה במשקים המבוססים על גישה קפיטליסטית.אבל אין ספק שהשחיתות לא מבדילה בין קפיטליזס לבין סוציאליזם באשר החמדן הוא האדם ושניהם(גם הקפיטליסט וגם הסוציאליסט)אוהבים כסף!!!אז בוא נהיה עניניים ולא נכנס להגדרת המושחת על פי תפיסתו הכלכלית!!!
      בגדול,האשם בשחיתות הוא האדם הקטן שנכשל כל פעם מחדש בבחירת האנשים הלא מתאימים לנהל את החברה.
      בכבוד רב
      גרכד עדנאן

  • 53.

    תיבדקו טוב גם בעירית רחובות השחיטות בשמים

    משה, 03/09/09 08:55

    העיריה מתפקדת כמו צבא של משפחת פשע

    • פרוטקציה ברחובות

      עובד עיריית רחובות, 03/09/09 09:26

      צודק במיליון אחוז במיוחד עכשיו שאין לנו ראש עיר כמעט שנה כולם עושים מה שהם רוצים

  • 52.

    תגובה למאמר

    משה דוידי, 03/09/09 08:54

    כל הכבוד למעריב..
    הצעה לאתגר מצאו רשות מקומית או מערכת צבורית שאצלם אין דברים כאלה..
    ודי לחכמים ברמיזה....
    תודה...

    • עיריית הרצליה נקייה

      יויו, 03/09/09 10:42

      אמרו: ''נוח איש צדיק בדורותיו'' אין צדיק מושלם, אבל יעל גרמן היא ראש עיר נקייה והתוצאות בשטח.

  • 51.

    אם רוצים לתקן,

    עם ישראל, 03/09/09 08:53

    לסלק את ראש העיר בבושת פנים ובלי ופיצויים
    למען ישאו וייראו. אחרת חבל על הכתבה.

  • 50.

    מה אתם חושבים קורה אצלנו?

    תושב הוד השרון, 03/09/09 08:52

    תבדקו אצל ראש העיר, איך זכו חסרי כישורים מתאימים המשרות ניהול כי היו פעילי בחירות.
    תשאלו אותו מה היה עם ההיא, ה''מקורבת'' מנהלת המחלקה לא רק בלי תואר גם בלי בגרות והייתה מאוד ''מקורבת'' לראש העיר ולאחיו וגם הייתה מטלפנת לחברי ועדת המכרזים וצועקת עליהם איך הם מעיזים לא לבחור בה.( המילה ''מקורבת'', לבדוק מה זה מקורבת, כי נישואים גם לא מפריעים לכאלה).
    ככה נבחרו עוד ראשי מחלקות בלי כל כישורים כמו מי שהיה ראש מחלקת גינון אחרי בחירות הקודמות וככה ראש אגף חינוך בלי תעודת הוראה רק מדריך שלח שהכירו לו בזה כאילו היה מורה.

    הנה דוגמא טובה למה אסור שתהיה משטרה מקומית ברשויות המקומיות - כי השחיתות הגדולה שם וןבהוד השרון למשלי שיותר מדי בכירים שקשורים איכשהו למשפחות פשע מקומיות.
    אולימעריב יעשה בדיקה גם שם?

    כל הכבוד על התחקיר.

    תושב שיודע.

  • 49.

    ישראלי ופלסטיני יושבים

    salman, 03/09/09 08:52

    אומר הפלסטיני איזה חרבנה עוד מעט תהיה לנו מדינה מס הכנסה שוטרים חוקים חובות פולטיקאים מושחתים ומערכות שילטוניות רקובות אומר לו הישראלי זה ככה גם אצלינו 60 שנה עונה לו הפלסטיני כן נכון אבל אתם כבר מריחים את הסוף

    • גדול!!!! (ל''ת)

      מיקו, 03/09/09 09:24

    • חחחח (ל''ת)

      נפלתי, 03/09/09 10:31

    • אתה מתכוון ל''ישראלי וערבי'' או ''יהודי פלסטינאי וערבי פלסטינאי''

      אביב ישראלי, 03/09/09 10:54

      אין דבר כזה רק ''פלסטינאי'' למרות מה שכותבים בעיתונים, אומרים ברדיו ומשוחחים בין הפוליטיקאים.

  • 48.

    מה חדש ?!

    cinege, 03/09/09 08:52

    ככה זה ב99% של המכרזים ולא רק בעיריות והמועצות המקומיות אלא גם במשרדי הממשלה ובחברות הציבוריות.

  • 47.

    כנסו ותקבלו הסבר איך כותבים קורות חיים בצבא..

    סמל טויטו, 03/09/09 08:51

    ככה כותבים קורות חיים בצבא:

    בתפקידי פיקדתי על צוות לוגיסטי בסיסי = אחראי על עובדי רס''ר וניקיונות בבסיס.

    תחת אחריותי פעלו 20 לוחמים = מדריך מכונאות נגמ''ים בבה''ד צריפין.

    אחראי לוגיסטיקה = אפסנאי.

    רכז מזון = טבח.

    מפקד שינוע ותובלה = נהג משאית צבאית.

    אחראי צוות אבטחה = סמל תורן.

    ואני מניח שיש עוד הרבה תפקידים כאלו...

  • 46.

    זה קורה גם במוסדות ממשלתיים כמו בתי חולים

    קצין בכיר מאד במי''ל, 03/09/09 08:50

    אני יכול להעיד כי לקרת מכרז לתפקיד בכיר בבית חולים בני ציון שלחתי קורות חיים כאשר עוד לפני המועד בו מתכנסת וועדת המכרזים - התעניינתי אצל אדם שאני מכיר שאשתו עובדת בבית חולים לגבי הסוגייה - כלומר האם יש סיכוי וכו' ואז נאמר לי כי חבל לי על הבול של המעטפה כי עוד בטרם המכרז נבחר מועמד מתוך בית החולים לתפקיד ובדיעבד התברר שמי שביררתי אצלו את הנושא - צדק!!!
    מאז היפסקתי לשלוח קורות חיים לרשויות מקומיות ומוסדות ממשלתיים כי הבנתי שהכל נעשה ע''מ לרצות את מבקר המערכת וכו' ובסך הכל המכרזים תפורים מראש.
    אגב גם אני בוגר 2 תארים עם רקע קרבי , פיקודי עשיר - בקיצור הבנתי כי ע''מ לקבל תפקיד בכיר או יוקרתי לא צריך עבר או נסיון או לימודים אקדמאים אלה צריך להיות מקורב
    אז ממה אתם מופתעים?

  • 45.

    המשטרה צריכה לחקור - צחי הנגבי עומד על דברים כאלה לדין

    ןגל, 03/09/09 08:49

    פשוט, להגיש כתב אישום נגד כל המעורבים, ויש כאן הרבה מעורבים.

    גם ראש העיר וכל אנשי הוועדה עם עבריינים שצריכים להישפט כדין.

  • 44.

    כל הכבוד למעריב עבודה יפה יוזמה אדירה

    משה מ. אשקלון, 03/09/09 08:47

    נהניתי מאוד מהכתבה מעתה אגלוש יותר באתרכם. ופחות בוואי נט.

  • 43.

    עם כל הכבוד לקצינה - לא כל מנהל צריך להגיע מצה''ל עם תעודות ותואר

    אחד העם, 03/09/09 08:42

    יש גם מקום לאנשים הפשוטים.
    לא כל מנהל במדינה הזו חייב להיות קצין בוגר צה''ל עם תעודות מהאוניברסיטה.
    ללמוד באוניברסיטה תואר ראשון במדעי הכלום והשום דבר לא עושה מנהל טוב.

    • בחיית רבבק - ממש קשור לנתוני הכתבה. (ל''ת)

      האזרח קיין, 03/09/09 09:04

      • זה קשור לבלגן הציבורי במדינה ולחוסר ההגיון הניהולי הציבורי במדינה

        פקק תנועה , 03/09/09 14:37

        ומעשי השחיתות המרובים שרובם נעשים על ידי אנשים שסימו השכלה אוניברסיטאית אקדמאית מיקצועית והם מחונכים ליכאורה כבני אדם מהישוב ולא כפרחח מצוי מהרחוב שהוא אדם ישר ומנהל את סביבתו כהלכה וביושר ציבורי וללא שחיתיות שונות ומשונות וללא כישורים שונים ומשונים ויוצאי דופן ציבורים אישים וכדומה

        • פקקי מתפרנס מכתיבת תגובות? יופי של ג'וב,זה לפי מילים או שעות? (ל''ת)

          שאשא מהתברואה, 04/09/09 02:50

      • זה קשור לכך לבלגן הציבורי האישי והמוסרי וחסר הגיון שרובו מנוהל על ידי

        פקק תנועה , 03/09/09 15:16

        אזרחי המדינה שסיימו לימודים אקדמאים אניברסיטאים מיקצועיים ושרובם מחונכים כהוגן מבני הישוב כפי שאומרים אולם זה וכפי שניראה לנו פשוט לא נכון לא הגיוני ומוסרי ולא מתאים לחיי הציבור והציבוריות במדינה ובניגוד לפרחח מצוי מהרחוב שהיתקדם בחייו והוא מנהל ביושר רב את החיים הציבוריים של תושבי המדינה וללא מעשי שחיתיות שונים וסדר אישי וישר למופת ומשונים וללא כישורים יוצאי דופן ומוזרים

    • גם גישה זו נכונה לאור הבלגן הציבורי שישנו במדינה (ל''ת)

      פקק תנועה , 03/09/09 09:59

  • 42.

    זה קרה גם בנהריה

    נציג העם, 03/09/09 08:41

    אין ספק שנגע השחיתות נגע רע, אולם לעיתים נראה כי התקשורת שמה לה למטרה נבחרים מסויימים אותם היא בחרה להוריד. התקשורת באמצעות עסקנים מקומיים נוטים להסחף וליצור דעת קהל כדי להדיח נבחר ציבור מכהן.
    איני תושב נצרת עילית אולם את גפסו אני מכיר במהלך שירותו הציבורי כעוזר לעוזי לנדאו, איש ישר אשר התחיל כפעיל ליכוד, עבר דרך מטה הצעירים איש שמחובר וצמח מהאנשים הקטנים והם שעשו אותו, כמו שהוא עשה אותם.
    אני מאחל לשמעון שיעלה ויצליח ושנה טובה.

    • היה עוזר זוטר חודשיים מאיפה ההכרות העמוקה? (ל''ת)

      מכיר אותך, 03/09/09 13:47

  • 41.

    תחקיר אמיץ ועמוק חחחחחחחחח (ל''ת)

    אאאא, 03/09/09 08:41

  • 40.

    קציני הצבא הורסים את המדינה!!!!

    יוסי מאשדוד, 03/09/09 08:41

    כל אותם קציני צבא שפורשים בדרגת סגן אלוף ומעלה, בגיל 45.
    יוצאים לשוק עם הראש בעננים, עם פנסיה לכל החיים.
    עם חברים מהצבא שכבר בעמדות מפתח שמסדרים להם ג'ובים.
    החברה האלה הורסים כל דבר טוב במדינה.
    הם באים עם ה''ראש הצבאי'' ומחרבים חברות.
    נכנסים לרשויות המקומיות והורסים גם שם.
    מגיעים לפוליטיקה ולכנסת והורסים גם שם.
    הללואי ויעלו את גיל הפנסיה בצבא ל67!!!
    כמו כולם.
    למה לא??

  • 39.

    מכרז תפור

    אורי, 03/09/09 08:41

    היתי בשבוע שעבר באור יהודה במכרז לתברואן הינו חמשה מועמדים ואני היתי עם התארים והוותק הכי מרשים ובכל זאת לא נבחרתי הנבחר היה אדם ללא ניסיון בעבודה אך מקורב ומהעדה הבוכרית.הבנתי שהיתי רק סטטיסט בועדת הקבלה צר לי שכך הדברים מתנהלים

  • 38.

    זה קורה גם בהרבה רשויות אחרות ואף דברים גרועים מכך

    רמות-השבים, מ.אזורית דרום השרון, 03/09/09 08:38

    גם במקומות קטנים של כ300 בתי-אב, האינטרסים וההפליות והאבסורדים הצורמים- בולטים,
    והכלבים נובחים והשיירה עוברת- אלו שתפסו כסאות של שליטה ועושים בכספי הציבור במניפולטיביות שלילית- ככל העולה על רוחם, לפי צרכיהם האישיים, לקדם את עצמם ,רכושם... להתעשר בהעלאת הנדלן שלהם, ע''י הקניית משאבים לטיפוח סביבת בתיהם ובד-בבד הרס אזורים אחרים בצורה גלויה וקיצונית.
    וכולם שותקים

    • כל מילה נכונה אמן ואמן (ל''ת)

      דנה, 03/09/09 08:49

  • 37.

    כל הכבוד למעריב

    יעל מהצפון, 03/09/09 08:35

    השחיטות היא סכנה קיומית

  • 36.

    נצרת עלית מתגמדת מול מה שקורה בשדרות,

    נועם יעקב, 03/09/09 08:32

    ראש העיר מויאל היה צדיק מול דוד בוסקילה,
    ישנם אנשים אחרים ולא ראש העיר מנהלים את העיר. אולי בעתיד יתפרסם הכל.
    התחקירים והכנות בדרך.

  • 35.

    ממש תחקיר, תבדקו מינויים למוסדות ציבוריים ע''י שרים וראו פלא

    חלם, 03/09/09 08:32

    חסרי ניסיון והשכלה מופקדים על ניהול מוסדות מדינה באופן פושע רק כי הם מקורבים.

  • 34.

    זה בכל משרדי הממשלה, העיריות והחברות הממשלתיות (ל''ת)

    עובד משרד האוצר לשעבר, 03/09/09 08:31

  • 33.

    שחיתות

    riki, 03/09/09 08:31

    ראשי רשויות ועוד נבחרי עם, חבל שאתם לא לומדים! אתם בסוף מתגלים. נתפסים! תלמדו שהיושר היא הדרך.

    דיי לשחיתות נמאס !!!!!!!!!!!! אין מקום ואין די כוח אדם בשב''ס.יותר מדיי פשע,יותר מדיי שחיתות,
    ויותר מדיי אלימות!!!!

  • 32.

    הראש השתנה לא השחיטות

    יורם, 03/09/09 08:30

    כתושב לשעבר של העיר(כמו רבים וטובים שנוהרים החוצה מהעיר!!!) צר לי לומר ששנים ייחלנו לכך שראש העיר הקודם מנחם אריאב ששלט בעיר ביד רמה ומושחטת!!! ילך הביתה ויבוא הגואל.... אך לצערינו בא שמעון גפסו שלאורך שנים באופוזיציה הצהיר על ניקיון כפיים ומסתברשאף אותו כח השילטון שיכר. חבל, כי שמעון גפסו נתפס בעיני האזרח הקטן כאדם אמין. אך לא עוד!!!

  • 31.

    להכין עוד תא בבית הכלא לראש שהעיר. אז מה נסגר, חמש או שבע בפנים? (ל''ת)

    משועשע, 03/09/09 08:27

  • 30.

    עכשיו אתם מבינים למה לא רוצים משטרה חזקה?

    ג.ר., 03/09/09 08:21

    כי משטרה חזקה ,מאיימת על השחיתות העצומה בעיריות, במוסדות, בממשלה ,בבתי-המשפט ובכל מקום שאפשר כמובן לגנוב בגדול את האזרח משלם המיסים.

  • 29.

    מעריב כל הכבוד על העתונות שאתם מגלים במדינה שבה עתונות היא ציטוטים

    ועוד ציטוטים, 03/09/09 08:18

    בואו תראו מה קורה במועצה אזורית מרחבים. עוד לא ראיתם כלום.

  • 28.

    זה לא רק בנצרת עילית

    מעיין, 03/09/09 08:17

    זה קורה בכל העיריות.עד שלא יעבירו את שיטת ניהול העיריות למקצועית במקום פוליטית,מצב זה יונצח.אנשים שבחיים לא היו מתקבלים לתפקידים בכירים בסקטור הפרטי עובדים בעיריות ומקבלים משכורות עתק בתפקידים בכירים ביותר.ובתגובה ל-2,באמת לא הוגן לקבל יוצאי צבא קבע עם פנסיה ומענקים שקיבלו,אבל מבוטחני שישנם אנשים מוכשרים מבין האזרחים שלא מקורבים.הבעיה העיקרית היא שאנו התושבים לא זועקים מספיק לשינוי השיטה.

  • 27.

    הלוואי וזה היה רק מקום או שניים. בכל המקומות כמעט יושבים אנשים חסרי

    עובדת במקום עם מצב דומה, 03/09/09 08:16

    השכלה שפשוט יש להם קרבה לראשי ארגון.

  • 26.

    אופייני למדינה שבה 2 שרים לשעבר נכנסו לבית הסוהר ושר החוץ תחת חקירה

    מורדו , 03/09/09 08:16

    ושלא לדבר על רה''מ לשעבר אולמרט ונשיא המדינה, גם לשעבר למזלנו, שמתדיינים כעת בבתי המשפט לפלילים.
    אז מה הפלא שיש קומבינות מלוכלכות במכרזים?

  • 25.

    הרשויות המקומיות הן רעה חולה של מדינת ישראל

    שמוליק אפוטה, 03/09/09 08:15

    כחבר מועצה לשעבר בבית שאן צר לי לאשר את הטענה הזו שנכונה בכל עיר/עיירה במדינתנו הקטנה והמשוחתת... את התרגיל הזה יכלו לעשות גם בעירי החביבה וגם שם כנראה התוצאות היו זהות... עד שמשרד הפנים לא יתעורר ויחליף את מנהלי המחוזות האחראים בעקיפין לשחיתות הזו שום דבר לא יקרה וראשי הערים המושחתים ימשיכו בשלהם.... כנראה שהשיטה משרתת את כל הצדדים חוץ מאת אזרחי המדינה ולכןכלום לא יקרה.....

  • 24.

    על מה נזעקת, מר קלמן ליבסקינד?!

    חיה קריות, 03/09/09 08:13

    רק בעירית נצרת? הרי ההתנהלות הזו הפכה במקומותנו ל''נורמה''! העובדה שאתה מעלה דבר כ''כ ''טריויאלי'' ומצוי נותנת לי איזושהי תקוה לתיקון העיוות הזה במדינה, ואולי אני תמימה? הלואי!

  • 23.

    בעירית רחובות המצב יותר גרוע !!!! (ל''ת)

    תחקירנית , 03/09/09 08:11

  • 22.

    וזהו? נסו כל עיריה בישראל בכנסת ובמישטרע (ל''ת)

    איתי1960 , 03/09/09 08:10

  • 21.

    יש שגיעת כתיב---------יודתעת-אין מילה כזו (ל''ת)

    פרופסור, 03/09/09 08:10

  • 20.

    גם בקריות החליפות נתפרות בהתאם.....זה מוכר (ל''ת)

    נאמן למקור, 03/09/09 08:08

  • 19.

    תעשו אותו דבר לגבי מכרזי נציבות שירות המדינה (ל''ת)

    אבי, 03/09/09 08:06

  • 18.

    חחח בוקר טוב במשרדי הממשלה והחינוך יותר גרוע מדינת קומבינות

    ש.לוין, 03/09/09 08:06

    זה לא חדש בכלל כך מתנהלת המדינה עוד מימי בן גוריון זה נכס שעבר בירושה אצל כל הקומבינטורים לא המציאו את זה בנצרת מה קרה לכם פתאום נזכרתם.
    אי אפשר להלחם בתופעה אלא אם כן יקום גוף מרכזי של מכרזים בשירות הציבורי המורכב מאנשי מקצוע פרופר וזה בטח לא יהיה.

  • 17.

    ידוע לכולם

    ארז, 03/09/09 08:06

    יש לי חבר שעובד מול מועצות מקומיות, והן תמיד מכריחות אותו לגשת למכרז, אבל מראש אומרות לו שהוא יזכה... יש גם שיטה שאדם ניגש למרכז ומקים חברת קש שתתמודדת מולו ותמיד תציע מכיר גבוה יותר... הכל מושחת, ועכשיו רוצים לתת לראשי ערים שתהיה להם משטרה משלהם?

  • 16.

    מה חדש?

    זהבה המתוקה, 03/09/09 08:05

    ובינינו - גם אני לא הייתי בוחרת בקצינה מצה''ל. תסתכל על הצבא ותבין שיש בו אי-ניהול למופת.

  • 15.

    ככה זה לצערנו בכל מקום, באקדמיה, בדת, אצל כולם

    יודעת, 03/09/09 08:03

    מי שלא מנהל מערכת בדרך זו הוא יוצא דופן, זה מה שמצער.

  • 14.

    לעיתון מעריב

    רונן, 03/09/09 08:01

    כל הכבוד!
    זו תפקידה של התקשורת. אנא אל תרפו מכך עד שהאחראים לשערוריה יצטערו היטב על כך.

    • עיתונות חוקרת במיטבה. כל הכבוד!! (ל''ת)

      האזרח קיין, 03/09/09 09:01

      • ממש ככה - כל הכבוד לבמה לידיעות כאלו (ל''ת)

        אמיר, 04/09/09 02:39

    • נכון. כשמגיע מגיע. (ל''ת)

      פנדה , 03/09/09 13:54

  • 13.

    חומר למחשבה לכל המתלהבים מהקמת משטרות עירוניות

    זוהר המזהיר, 03/09/09 08:01

    כך מתנהלות כל הרשויות המקומיות - בלי שום יוצא מן הכלל.
    ולאנשים האלה (רובם בוגרי האקמיה לשחיתות המכונה ''מרכז הליכוד'') אתם רוצים לתת לנהל משטרה?
    כדאי לחשוב טוב טוב ולזכור את האזהרה שלי.

    • אתה צודק במאה אחוז

      רמי, 03/09/09 09:00

      בדיוק מה שעבר לי בראש כשקראתי את זה

    • ומי מנהל את המשטרה היום?

      פנדה , 03/09/09 14:04

      מה ההבדל בין המושחת הראשי שמנהל את המשטרה למושחתים המשניים שינהלו אותה בעירייה? אי אפשר לעשות דברים מתוך הנחה שהמנהיגים שאתה בוחר הם מושחתים, זה גם מראה על הלך חשיבה מאוד תבוסתני ש''אי אפשר להילחם בשחיתות, עדיף להיכנע לה'', כלומר להכיר בה ולפעול תוך הנחה שכולם מושחתים - גישה שיש לה עלות כלכלית גבוהה. מוכח שככל שרמת הבטחון בין אנשים יותר גבוהה היעילות הכלכלית עובדת. ראה למשל את החנויות בבני ברק שפועלות במהלך היום ללא מוכר - יותר יעיל כלכלית, בתנאי שאף אחד לא גונב.

      עדיף שנשקיע מאמצים בבחירת אנשים ראויים ופיקוח עליהם, ונתן להם יותר חופש ולא נגביל אותם, אחרת למה אנחנו בוחרים אותם מלכתחילה?

      אני גם לא מתרגש יותר מדי ממכרז תפור כזה או אחר. אם הרחובות נקיים, המים זורמים, הילדים מחונכים - שיתפרו כמה מכרזים שהם רוצים.

    • גפסו לא בליכוד

      אזרח תמים, 03/09/09 14:05

      ראשית גפסו לא בליכוד. הוא בישראל ביתנו. שנית לא כל מי שהוא חבר מרכז ליכוד מושחת. לא צריך להכליל.

  • 12.

    כל הכבוד!!!! הגיע הזמן לחשוף מה שכל תינוק יודע. (ל''ת)

    שמעון, 03/09/09 08:00

  • 11.

    שטיצקי יותר יפה. וזה מה שקובע (ל''ת)

    aviku, 03/09/09 08:00

  • 10.

    למה הוא לא בכלא? (ל''ת)

    אזרח, 03/09/09 07:58

  • 9.

    יש עוד אדם אחד שרוצה לגדל ילדיו במדינה הזאת שיהיו לקקנים (ל''ת)

    אבי ישראל, 03/09/09 07:58

    • כל הכבוד על האומץ, גם אני תוהה כיצד אנשים מפליצים ילדים כאן כאילו

      אאאא, 03/09/09 08:34

      יש להם עתיד מדהים.
      מלחמות ושחיתות.
      ההורים לא עושים דבר למען עתיד ילדיהם, לא מפגינים לא משנים עבורם את המדינה.
      מדור לדור מלחמות ושחיתות.
      ממש כיף לגדל כאן ילדים.

  • 8.

    ובוועדות האיתור?

    המאתר, 03/09/09 07:54

    כדאי אולי שתבדקו מה קורה בוועדות האיתור, האם שם לדעתכם המצב שונה, או שגם שם מאתרים את מי שנקבע מראש?

  • 7.

    וואו. מפתיע. לא. (ל''ת)

    זיקו, 03/09/09 07:53

  • 6.

    תחשבו על זה

    עמוס, 03/09/09 07:52

    תחשבו על זה, מעבר לכך שהמכרז תפור כדי לספק עבודה\\כסף למקורבים למיניהם.

    בסופו של דבר ההפסד לתושבים יתבטא בטיב השירות שאותו יקבלו , הרי אין אפשרות שהמקורבת תספק שירות ברמה של סגנית האלוף שהריצו מעריב ,
    כי עם כל הכבוד למקורבת , אין לה השכלה מתאימה , וממילא אין לה כישורים ואין לה ניסיון.

    יוצא שתושבי העיר משלמים מכיסם עבור קומבינות של קידום מקורבים, והתמורה שהתושבים מקבלים , תהיה כמובן הרבה פחות ממה שהיו יכולים לקבל , אילו השיקולים היו טובת הציבור.

  • 5.

    לא ברור לי למה אתם מופתעים

    עוז, 03/09/09 07:49

    זה ברור וידוע כבר מזמן,
    כל המדינה מתנהלת בצורה הזאת.

  • 4.

    כמה לא צפוי

    v, 03/09/09 07:49

    הצליח לו לבחור
    בקושי שנה ראש עיר ולקבל כתבת שער

  • 3.

    בוקר טוב אליהו............ (ל''ת)

    נוני, 03/09/09 07:47

  • 2.

    מצד שני למי שלא שירת בקבע שנים רבות , הסיכוי פוחת למרות שיכול להיות...

    א, 03/09/09 07:43

    שהוא מוכשר מאוד וגם עם שני תארים. אז זה פייר ?
    גם קבלה אוטומטית של יוצאי קבע על חשבון אזרחים שעובדים בחברות שונות הוא דבר פסול.
    וחוץ מזה מי אמר שניהול במסגרת צבאית מעיד על הצלחה בניהול מערכות אזרחיות שהן שונות בתכלית ביחוד בתחום השרותים ?

    • קבלת אנשי קבע לא הנושא כאן יא נודניק!!!

      ש, 03/09/09 08:20

      מה שרוצים להגיד שהכל תפור מראש שגם עם תואר שני והתמחות במקצוע ומועמד שיושב תפור על התפקיד לא מקבלים ורק מקורבים שאפילו לא סיימו ביה''ס מקבלים מכרז. זה שהיא יוצאת צבא זה שולי

    • 2 מנסה להסית מהנושא כי בטח הוא גם מינוי מקורב...

      ישראל, 03/09/09 09:00

      אני מוכן להתערב על כמה דברים:
      1- א' לא שירת בצהל מעולם
      2- כפי שאמרתי, א הוא מינוי מקורב לדעתי או
      מקורב לאדם כזה

      אין מה להתעצבן על אנשים כמוך, א', אתה מדבר שטויות.

  • 1.

    ומה עוד חדש?זה בדיוק המצב בכל משרדי הממשלה,בכל השרות הציבורי (ל''ת)

    ובכוחות הביטחון.הסיסמה היא עדיף קישורים על כישורים, 03/09/09 07:42

    • למגיב מס 1(ל''ת)

      אזרח, 03/09/09 08:17

      כמה שאתה צודק!!!!!!!!