• 182.

    One thing you all just don't get.

    me, 02/10/09 15:32

    Barrak does not talk to only to you. He talks to the Hamas, the Fatah, the world, and his speech is more than the simplistic meaning your view point allows you to have...

  • 181.

    ברק מתעקש הפעם כי בעבר נכנע. על חשבון שליט. (ל''ת)

    נמשיך בהפגנות, 09/09/09 14:26

  • 180.

    ברק האדם הכי לחיץ שיש. בגלל דעת קהל לא עשה שלום עם סוריה. (ל''ת)

    זוכר, 09/09/09 14:22

  • 179.

    ''ברק אמר במפורש גם 4 אמהות השפיעו עלי כשיצאתי מלבנון.'' (ל''ת)

    לברק נדרשת סדנת זכרון, 09/09/09 14:21

  • 178.

    גם ברק שיפסיק להטיף לנו מוסר אחרי כל הכשלונות שלו אחד אחד. (ל''ת)

    מתביש בברק, 09/09/09 14:16

  • 177.

    ברק שנכנע ל4 אמהות ויצא מלבנון בצורה פשלאית אין לךזכות לדבר (ל''ת)

    זוכר, 09/09/09 14:14

  • 176.

    מעניין כמה ממגיבי ימין (כולל חרדים ודתיים) שוחררו מגיוס בשל אי-התאמה

    שאלה שחלפה, 04/09/09 20:22

    וכמה ממצביעי השמאל ?!

  • 175.

    חבוב, אתה נבחר ציבור, ''הטפת המוסר'' כהגדרתך, היא בקורת לגיטימית

    זה ברק החדש?, 03/09/09 19:54

    על התנהלותך הצולעת.

  • 174.

    100 אתה חבל על הזמן...קרעת אותי (ל''ת)

    רועי, 03/09/09 19:42

  • 173.

    כל הנימוקים האידאולוגיים שברק מציג - הם שקר אחד גדול של איש קטן וברחן, (ל''ת)

    אין לו חוט שדרה באמת,,, רק בריחה מתמדת מהכרעות,,,, 03/09/09 16:45

  • 172.

    לברק יותר חשוב ''לנצח'' את החמאס במשא ומתן מאשר להציל חיים !!! (ל''ת)

    זה האיש הקטן הקובע חיים או מוות בישראל,,,,גורו לכם, 03/09/09 16:41

  • 171.

    ברק הורג את גלעד בגלל מאבקי אגו שלו מול החמאס !!! (ל''ת)

    אין סיכון בשחרור האסירים !!!, 03/09/09 16:38

  • 170.

    Barak is bad to Gilad to soldiers and to Israel. (ל''ת)

    NEKODA, 03/09/09 16:31

  • 169.

    אני מצדיק אותו ב 100% כל (ל''ת)

    מוטי, 03/09/09 15:47

  • 168.

    למי שפוחד לשחרר מאות מחבלים - כנסו

    הבועה, 03/09/09 15:30

    נראה לי שאתם חיים בסרט אימים
    אתם יודעים בדיוק מה יעוללו לנו וכמה אנשים יהרגו
    אתם נשמעים כמו אנשים מבוהלים שהולכים לידעונים שקוראים להם את העתיד. עתיד שחור. הא?
    צאו מהפחד!!!!!!!!!
    הרגעו!!!!!!!!!!!!!
    או
    הרשמו להרשמה שנפתחה למתנדבים להחליף את גלעד, בינתיים ההרשמה ריקה תפסו מקום ראשון

  • 167.

    ברק אתה עושה חושך

    מאיר, 03/09/09 15:06

    ברק היתה חייל ומפקד מצוין
    אבל בתור פוליטיקאיאתה לא מפסיק לקשקש
    אז אולי תחשוב לפני מה שאתה מוציא מהפה ותעבור למעשים

  • 166.

    אני ממליץ לילדי להכריז על עצמם כתלמידי ישיבה הם לא משרתים בצהל

    ונחשבים לימין יש 70000שסניקים וחרדים בגילים 18-23, 03/09/09 14:32

    שלא משרתים ואין אצלם שאלה של סכנה או ליפו בשבי

  • 165.

    הפסטיבל התקשורתי וכל ''רוכבי הגל'' של גלעד שליט צריכים

    ציון בזוקה , 03/09/09 13:51

    להוריד פרופיל ולהיעלם. אין ספק שאהוד ברק שכן ''מוריד את הפקקים מהמשקפת'' יודע על מה הוא מדבר ואין ספק שרוה''מ נתניהו ואהוד ברק יביאו אי''ה לשיחרורו של גלעד בריא ושלם.

  • 164.

    לא יתכן שלשחרור חייל אחד נשלם בחיי מאות אזרחים תמימים, די לפופוליסטיות (ל''ת)

    מהנדסמ שחור, 03/09/09 13:16

  • 163.

    הבורח הלאומי עושה אבו עלי

    עופר, 03/09/09 13:15

    מה האדון המחורבן הזה יודע לעשות חוץ מלברוח מאחריות??

    מצאלים ברחת
    מלבנון ברחת
    מישיבה באופוזיציה ברחת
    מאישתך[נאווה] ברחת..

    תעשה לנו טובה ותברח כבר מהמדינה הזאת..

  • 162.

    למה ברק לא משווה את תנאי אסירי החמאס לגלעד. למה ברק לא מקצץ בהעברות (ל''ת)

    לעזה שבטוח יחזירו את גלעד, כי הוא רוצה רק שקט., 03/09/09 13:06

  • 161.

    ברק כל הכבוד אני תומר בר (ל''ת)

    מאיר כהו, 03/09/09 12:41

  • 160.

    ברק אומר בתקשורת דבר אחד ומאחורי הקלעים פועל בדיוק הפוך

    אילן, 03/09/09 12:17

    זו דרכו ואין עוד אחד שמאמין למילה אחת שהוא מוציא מהפה.

  • 159.

    לכל הבכינים ..... דברי ברק נכונים ולעניין .... כנסו ..

    ריאד, 03/09/09 11:49

    מבלילהתיחס מי הוא ברק ומה הוא עושה היום או מה יעשה מחר- דבריו נכונים ולגופו של עניין . חייל הוא חייל . לפעמים נהרג , לפעמים נשבא ולרוב מסיים את שירותו הצבאי בשלום . הלחצים והקיטורים של המתבכיינים רק יעלו את המחיר וידרבנו את האויב לחטוף יותר חיילים . אם אתם חפיצי חיים ורוצים שהמדינה תמשיך להתקיים רדו לברק מהכתפיים ותנו לו ולנתניהו לנהל את המדינה .

    • קודם שיקצץ את תנאי אסירי החמאס ואת העברות לעזה ושאז ידבר (ל''ת)

      לברק איכפת רק מברק, 03/09/09 13:07

  • 158.

    כל הכבוד לברק. תקראו בבקשה את התגובה של 141 ותבינו למה רק ברק.

    פאנייקה , 03/09/09 11:42

    כל הכבוד לברק. תקראו בבקשה את התגובה של 141 ותבינו למה רק ברק.

  • 157.

    אל תשגו באשליות ,החיים בארץ יהיו כרוכים בסבל ,ושכול עוד זמן רב (ל''ת)

    מזקני צפת., 03/09/09 11:16

  • 156.

    ברק צודק ב 100% אף אחד לא צריך להדריך את שר הבטחון שלנו. גם לא ההורים

    פאנייקה , 03/09/09 11:12

    ברק צודק ב 100% אף אחד לא צריך להדריך את שר הבטחון שלנו. גם לא ההורים של גלעד שליט
    ברק חופשי להחליט לבד
    וגם אם ברק יחליט שלא לשחחרר אסירים חיבים לקבל החלטות.
    מי בכלל אומר שגלעד ''שפוי'' לאחר כל התקופה שעברה ואולי הוא לא חי באמת אנשים תרגעו
    חיילים נהרגים או נשבים בקרב

  • 155.

    איך זה שרמטכלי ישראל כמו ברק יעלון וחלוץ, כל כך אטומים - ללא טיפת רגש (ל''ת)

    לא מוזר בעיניכם?, 03/09/09 11:08

  • 154.

    לולא היו משלמים ליחצים של ברק נראה לכם שהם היו כותבים פה? (ל''ת)

    הם מהללים אותו רק תמורת תשלום, 03/09/09 11:05

  • 153.

    מדקלמי ברק אתם לא משכנעים וזכותנו להשמיע דעה אחרת (ל''ת)

    רן, 03/09/09 10:41

  • 152.

    אנשי רשת ה יחצנים של ברק? מה פתאום הוא מנצח? הוא כושל גדול (ל''ת)

    מאזין, 03/09/09 10:40

  • 151.

    ברק: בקרוב תתפנה משרה ניהולית בקובה, שם תוכל לומו דברים בלי לקבל הטפות

    לוק, 03/09/09 10:13

    ובכל מקרה אין-אונותך התגלתה בעופרת יצוקה שיצאת מבלי לשחרר את שליט שכל הצבא חיכה להזדמנות. העם כבר לא מוכן למות בשבילך ובשביל חבריך ההדוניסטים. חשוב טוב לפני שתצא למלחמה נוספת, כי לצעקת ''אחריי'' תגלה לפתע פתאום שאתה מסתער לבד.
    עם הוא לא סיירת מטכ''ל, הוא יותר דומה לפלוגת רובאים, חברות ונאמנות הם ערכים עליונים. הפקרת חיילים (ומי כמוך רב-אלוף בזה - ע''ע צאלים) לא מתקבלת בהבנה ואת הלוגיקה והרטוריקה הצרופה שלך שמור לגאלות עם כוסית שמפניה עם דומים לך ולא לתלמידים לפני גיוס. ולסיום: ''תדע כל אם עבריה שהפקירה את בניה בידי אנשים אטומים, פחדנים וקהי לב''

  • 150.

    ברק תפסיק לפטפט ולעשות שרירים-שחרר מיד את שליט-די! (ל''ת)

    chaimgal , 03/09/09 09:54

  • 149.

    שר ביטחון -זה תפקיד אקסלוסיבי -ולא אספסופי -ולא תיקשורתי

    נחמיה , 03/09/09 09:52

    רק במדינה שכל שחקן שש בש בשוק הכרמל מרשה לעצמו לחלק עצות לנשיא ארצות הברית יכול ליהיות כזה קמפיין מטומטם שמיתימר להשיב גופה לחיים

  • 148.

    גלעד שליט

    אודי, 03/09/09 09:48

    ככל שתרבו לדבר בנושא, המחיר רק עולה ועולה, הדרישות של החמאס גדלות, והכאב שלנו גובר, היגע הזמן לשתוק ולשתוק ולשתוק

  • 147.

    אהוד ברק צודק ב100 אחוזים ויותר מכך :

    שלמה, 03/09/09 09:44

    הדבר שמסתירה התקשורת מאיתנו הוא שרוב עצום של הציבור חושב כמוהו. זוהי דוגמא קלאסית לעריצות של מובילי דעת הקהל בתקשורת שהחליטו כי יש להיכנע לחמאס כמו בכל הפעמים שהיו וגם יהיו.
    כל אמירה פוליטית אמיצה כשל ברק וגם של לבני בעבר מוצגת מיד כ'מופע של זעם' או 'מעוררת מחלוקת' וכדומה.הילד החוצפן שאל את השאלה מיד מוזמן לראיונות כאילו היה איזה הוגה דעות.
    והגרוע מכל - עמדת התקשורת ויחצני המשפחה היא היא הגורמת לחמאס לא למצמץ. האשמה כולה על המתבכיינים.
    אני מקווה שלא ישוב הביזיון של עסקת טננבוים/ ג'יבריל והפוליטיקאים ימשיכו לגלות מנהיגות ועוצמה בין אם תהיה עסקה או לא.

    • 144 צודק. כל הכבוד לברק. (ל''ת)

      גיל, 03/09/09 10:35

  • 146.

    חיילים מוכנים למות בקרב,,, לא במלחמת האגו שלך בחמאס !!! (ל''ת)

    לא התגייסתי כדי לשרת אותך,אלא את כל העם, כולל גלעד, 03/09/09 09:29

    • אז תשרת בנחישות - וקח סיכונים (ל''ת)

      אורי, 03/09/09 12:19

  • 145.

    אף אחד לא נתן לברק מינוי להרוג את גלעד !!! (ל''ת)

    לעצור את ברק עכשיו, 03/09/09 09:27

    • צודק

      אורי, 03/09/09 12:20

      נכון, ולכן אסור לשחרר את רוצחו של גלעד מהכלא.

  • 144.

    אשרינו שזכינו בברק

    רחל, 03/09/09 09:26

    מבקריו הנלעגים של שר הבטחון שלנו מדברים אך ורק מהבטן והאמוציות משתלטות עליהם ורק דבר אחד עומד לנגד עיניהם - חזרתו של גלעד שליט. על מנת שלא יובנו דברי כהלכה, אומר שאני מאוד רוצה שגלעד יחזור לא פחות מכל אחד אחר אבל לא בכל מחיר ויפה הסביר זאת שר הבטחון. עם כל הכבוד לחייל הבודד - אבל יש כאן מדינה שלמה שצריך לנהל אותה ולקיים אותה ואם שר הבטחון חושב שהמחיר בעבור החייל הבודד הוא מחיר בלתי נסבל שיגרום לערעור הבטחון שלנו בעתיד הקרוב והרחוק - צריך להקשיב לו היטב ולא לקפוץ ולהשתולל. אני חושבת שמעתה והלאה צריך לקבוע שאם חלילה יהיה חייל נוסף בשבי - המחיר צריך להיות בהתאם, כלומר חייל מול חייל ולא חייל אחד מול אלפי מחבלים. אגב, ההתנהגות הפרועה שלנו במקרים הקודמים שקרו לצערנו העלו את המוטיבציה לחטוף חיילים כל אימת שאוייבנו יוכלו.

    • חוזרת כמו תוכי על דברי ברק.את יחצנית שלו? (ל''ת)

      שואל, 03/09/09 10:39

    • ברק יכול להשוות את תנאי אסירי החמאס לגלעד אבל הוא פוחד, יכול לעקב

      ולהמעיט את העברות כסף דלק בטון וכו לעזה אבל אין לו, 03/09/09 12:55

      ב...כל זה היה מזרז את החזרת גלעד. אבל ברק פוחד שלא יוכל להתמודד עם לחץ עולמי וצבאי של החמאס ומזה סובל גלעד....

    • למה ברק הזדרז לצאצ מעופרת יצוקה לפני שסגר על החזרת שליט.... (ל''ת)

      ליבני ואולמרט טענו שברק פוגע באינטרסים ישראליים, 03/09/09 12:57

    • מעניין אם היית מגיבה כך כאשר היה מדובר בבנך?

      עופר, 03/09/09 13:12

      או בבנו הוא של הבורח הלאומי הדוחה הזה..

    • מבחן התוצאה של מקרה רון ארד

      דני, 03/09/09 18:24

      על איזו התנהגות פרועה את מדברת ? במקרה של רון ארד רבין בזמנו סירב לשחרר אסירים מאותם טיעונים בדיוק מוציאים מהבוידם שאין לשחרר מחבלים עם דם על הידיים , ואסירים כבדים שאחראים לפיגועים וכל הקלישאות הידועות שאסור להיכנע לטרור. זה קשקוש מוחלט. הרי הסירוב לשחרר אסירים במקרה של רון ארד הוביל לאובדן חיי אדם ולאובדן עקבותיו , מאז הטרור והפיגועים נגד ישראל רק גברו וגם המוטיבציה שלהם לחטוף חיילים לא בדיוק נעלמה.

      • הכותבת את הנלעגת שמת לב? עוד יחצנית של ברק. כמה יש לו? (ל''ת)

        די ליחצן את ברק .עמי., 09/09/09 14:17

  • 143.

    ברק אותנו לא תשתיק אנחנו לא כבשים ממפלגת העבודה אנחנו נצעק (ל''ת)

    דמוקרט, 03/09/09 09:22

    • ומהם המילים שבצעקותיכם ? (ל''ת)

      אורי, 03/09/09 12:21

  • 142.

    ברק כשל בלא לעשות הרבה ובפספוס הזדמנויות זה ברור. (ל''ת)

    תומך במורדי העבודה, 03/09/09 09:21

  • 141.

    אהוד ברק ממשיך להפגין שיקול דעת בעייתי

    פרוייקה, 03/09/09 09:09

    יתכן, יש המאמינים שאהוד ברק צודק בהתייחסותו לקמפיין לשחרור גלעד שליט.

    יש החושבים שההתבטאות הפומבית של אהוד ברק , ממש לא לענין ולא בטוי של חוכמה או תיחכום.
    ברק ממשיך לאכזב!!!!!!!

  • 140.

    משפחת שליט, די. אתם מקוממים נגדכם את העם. תאמינו לי. נמאס מכם.

    אראלה, 03/09/09 09:05

    יש הרבה מאד משפחות שכולות במדינה. יש משפחה של רועי שנפל על רימון כדי להציל את חבריו. יש משפחות הקשורות לחבריו של שליט, שלחמו ולא נכנעו לאוייב.
    בעזרת כסף רב של גורמים אינטרסנטים הפכתם את בנכם לדבר הכי חשוב במדינה, שצריך להקריב הכל למענו. רוב העם שבתחילה אהד אתכם עכשיו נסוג. זה שאתם שקטים ואדיבים עדיין לא מבטל את העובדה שאתם מוכנים שרבים אחרים ימותו העיקר שהבן שלכם ינצל.

    • בוש לך והיכלם !! - גם אם דעתך שונה הם עושים את חובתם לבנם

      של נעילך, 03/09/09 09:24

      הממשלה מאידך חייבת לחשוב על כולנו וטוב עושה ברק שאומר את האמת ולא מנסה להתיפיף
      אבל חלילה מלפגוע במשפחה שבנה נפל בשבי !

    • גברת נכבדה כשבנך יפול בשבי תנהגי אחרת... (ל''ת)

      יואב, 03/09/09 12:59

  • 139.

    עוד כשלון שמתווסף כשלונותיו הרבים של ברק, והוא מטיף לנו מוסר

    קראו כשלונות ברק, 03/09/09 08:59

    פבפס שלום עם סוריה, צאלים, עמותות, שני כשלונות בבחירות, מדחת יוסף ועוד ועוד

  • 138.

    אם זה היה הבן שלי הייתי מחזיר את ירושלים וגוש דן,ברק אחראי לכל העם (ל''ת)

    אסור לתת לחמאס ניצחון אדיר, 03/09/09 08:57

    • זה עוד כלום

      אורי, 03/09/09 12:24

      אם זה היה הבן שלי הייתי מחזיר את כל מדינת ישראל וגם את החלק המערבי של אוסטרליה.

  • 137.

    בהתקפה פראית ומעליבה מתגונן ברק מפני כשלונותיו הרבים מספור (ל''ת)

    אזרח, 03/09/09 08:57

  • 136.

    אני קורא לכלנו לבוא לקריה ולשבת ליד שובת הרעב. יש גבול לפלצנות ברק (ל''ת)

    ברק פגע בנו., 03/09/09 08:56

  • 135.

    ברק לא ניצל הרבה הזדמנויות בטהדיאה, במלחמה , ולא עשה ונכשל (ל''ת)

    דברי השר לשעבר פרידמן, 03/09/09 08:55

  • 134.

    ברק אמר את ההיפך כשלבני אמרה זאת. אז ציצתם יחצנים. (ל''ת)

    כועס על התעלמות מהאמת, 03/09/09 08:52

  • 133.

    יחצני ברק בשכר תתבישו הרי מכירים את הסגנון שלכם. ברק פספס הזדמנויות (ל''ת)

    שמעתי את דברי פרידמן, 03/09/09 08:50

  • 132.

    כל הכבוד למטה הנוער כל הכבוד לשובת בקריה.אנחנו אתך אתה גבור. (ל''ת)

    ורד, 03/09/09 08:48

  • 131.

    עכשיו אנחנו צריכים לחפש דרכים? איפוא היית אתה לא עשית נכשלת (ל''ת)

    כועס, 03/09/09 08:47

  • 130.

    גלעד שליט - תמונת מצב (לתשומת לב המטה).

    יהודה, 03/09/09 08:44

    לכל הצדדים (הישראלים) יש רצון עז לראות את גלעד מתאחד עם משפחתו. ישנן שתי שיטות לממש את זה.
    1. להפוך ללא משתלם את החזקתו, מניעת ביקור אצל אסירים, חיסול בכירים של חמאס ועוד. בד בבד לא להכנע לדרישות המפליגות עד שלמישהו בחמאס יפול האסימון כי יש לסגור עסקה קצרה והגיונית כי ההפסד מהמשך החזקתו גדול מן הרווח.
    2. דרכם של ''המטה להשבת גלעד'' - תנו למחבלים מה שהם רוצים! לצורך זה מפעילים לחץ בלתי פוסק על חברי הממשלה. בצד השני זה מתפרש ובצדק כחולשה ולכן הם מעלים את המחיר להשבתו. מה לעשות אבל יש מחירים שאותם מדינה ראציונלית לא מוכנה לשלם כמו אובדן הרתעה ומתן לגיטימציה לחטיפות נוספות עד כדי שחרור מחבלים תמורת גופות חיילים! וכך רק מתרחק היום בו נשוב לראות את גלעד ביננו , אם בכלל...
    סיכום: בדרך הראשונה יש סיכוי לראות עסקה נחתמת מהר ובמחיר נמוך (וגם לראות על הדרך כמה מבכירי חמאס מתאדים באויר) וחשוב מכל לא לאבד את ההרתעה ולא לעודד חטיפות נוספות.
    הדרך השניה גורמת להשתהות המשא ומתן וממילא לעיכוב גדול בחזרתו של גלעד.
    זו האמת המרה! המטה לשחרור גלעד עושה לו עוול ויותר מזיק לו מאשר עוזר...

  • 129.

    המסר המוסרי הכא:

    ''הרעות'', 03/09/09 08:38

    לא בכל מחיר להוציא פצוע מזירת המלחמה.... ''הרעות'',.. היא נחלת העבר.. היא רק מילה בשיר..... שניתן לזמזמה בצביעות ביום ההוא.. ונכון להיום ניתן לגזור מהרעות את מה שתואם את המוסר העכשווי -הרע! או הרוע!!!!!!!

    • הרעות לא הייתה בכל מחיר מעולם,גם לא בעבר

      אורן, 03/09/09 14:33

      הפפקרות פצועים במקרים קיצוניים היו בכל המלחמות, שלא יהיו לך אשליות.

  • 128.

    אם זה היה הבן שלך הוא מזמן היה פה

    משה, 03/09/09 07:36

    אתה יכול לשחרר לאויר כמה אמירות שאתה רוצה
    לכולם יש ריח של נפיחה ותו לא.אם זה היה הבן שלך הוא כבר מזמן היה איתנו.ואל תנסה אפילו לומר שלא.
    חוץ מזה מר ברק, מאז נחשפה התנהלותך במהלך תרגיל צאלים ב' אל תטיף לנו מוסר בענינים ערכיים.

  • 127.

    חבורת ליצנים מי לא רןצה להחזיר את גלעד החמס. ברק צודק (ל''ת)

    ברק צודק ב100%, 03/09/09 07:28

  • 126.

    ברק אני חושב שאתה פלצן אן לך בנים לדעתי האישית ולא ילד בצבא

    ואם כן אז הוא בקריה, 03/09/09 07:19

    או הבת שלך אם שומר ראש ...כמו הילד של בייב ....

    • בנותיו של ברק שרתו בצבא ולא בקריה (ל''ת)

      למה להשמיץ, 03/09/09 10:50

  • 125.

    נמאס כבר מהנפוליאון הזה...הורס את המפלגה ואת העצבים שלי! (ל''ת)

    pablo, 03/09/09 07:17

  • 124.

    רק לראות איך הוא מתגונן

    אלון ה, 03/09/09 07:16

    אשכרה פוחד מהצל של עצמו או אולי גם מהטוקבקיסטים.

  • 123.

    מי אמר ''...אין מקום לביקורת....''?

    אבי, 03/09/09 07:12

    א.נשיא אירן?
    ב.נשיא לוב?
    ג.נשיא צפון קוריאה?
    ד.נשיא סין?
    ה.נשיא ונצואלה?
    ו.שר הביטחון של ישראל?
    ז.כל התשובות נכונות

    ועוד איך ז!!! זה שר בממשלה של המדינה ה''דמוקרטית'' שלנו ):

  • 122.

    כל הכבוד לברק - דבריו נכונים ואמיצים (ל''ת)

    יוני, 03/09/09 07:08

  • 121.

    לעצור את מטה שליט מלשהאיר את גלעד בשבי

    אורן, 03/09/09 07:06

    כל הפעילות שלהם רק מזיקה לגלעד

    מישהו צריך להגיד לנועם ואביבה את האמת:

    שבו בשקט וכך יש איזה שהוא סיכוי שעוד כמה שנים חמאס יוריד את המחיר.

    תמשיכו ככה - לא תראו את גלעד לעולם.

  • 120.

    מישהו צריך לעצור את ההשטוללות של יחצני שליט (ל''ת)

    יעל, 03/09/09 07:02

  • 119.

    ברק חייב לאמר את מה שאמר-החמאס אינו מתרגש מפסטיבל ''גלעד שליט''

    prague , 03/09/09 06:51

    מי מממן את כל ההפגנות, הנסיעות הההוצאות הרבות הקשורות לקמפיין לשחרורו של גלעד. עם ישראל שוכח ושכח לחלוטין שביום החטיפה נהרגו 2 חיילים שאפילו את שמותיהם איננו יודעים. גלעד שליט אולי עדיין חי ויש סיכויי שיחזור הביתה אך שני ההרוגים לא יחזרו ושמותיהם נישארו עלומים.

  • 118.

    אחרי שנסוג באורח מחפיר מהצפון והביא עלינו את האינטיפאדה איני מצפה ממנו

    השני מהאמצע, 03/09/09 06:45

    האדם שמוטט את הסכמי קמפ דייויד לא רק שאינו מכה על חטא אלא יושב בתפקידי מפתח ומטיף לאותו דגם התנהלות מדינית , סימן שאין לו מוסר ומצפון

  • 117.

    כל הכבוד לברק, סוף סוף נאמרים דברים מציאותיים

    כל הכבוד, 03/09/09 06:20

    יש להפסיק מיד את ההתבכיינות בנושא שליט.
    עם כל הכבוד .. יש כאן לנהל מדינה.. ולא מנהלים מדינה מתוך כניעה לטרור !!!

  • 116.

    ברק צודק,המדינה קודם,החלטתו קשה ואמיצה,מאחל החזרת גלעד בריא בהקדם. (ל''ת)

    עצבני, 03/09/09 06:19

  • 115.

    המשפט הזה קבר את חופש הביטוי וערכי הדמוקרטיה סופית ! (ל''ת)

    אזרח, 03/09/09 06:10

  • 114.

    זה מה שנקרא לזלזל בבוחר/באזרח. נבחר ציבור צריך לקבל גם הטפות מוסר. (ל''ת)

    8, 03/09/09 06:08

  • 113.

    רוב המגיבים בעד שיחרור שליט אשקארה מישתמטים.!!!!!!!! (ל''ת)

    ט - 206, 03/09/09 06:05

    • ורוב המתנגדים הם גבורי המקלדת (ל''ת)

      לורן, 03/09/09 10:52

  • 112.

    די נמאס לנו!!!!!!

    שושי, 03/09/09 05:56

    מר ברק, נמאס לנו לדון בעניין גלעד שליט!!! כל עם ישראל, ואני חוזרת ואומרת כל עם ישראל רוצה לראות אותו שב הביתה בריא ושלם. אנחנו כבר יודעים ומכירים אותך, יש פה משפחה שלמה, ועם שלם שמחכה לו כבר, אז מספיק עם כל הפוליטיקה המטופשת הזו של כל הממשלה הזו. אנחנו רוצים לראות אותו בבית ואתה יודע מה? כן אנחנו רוצים לראותו בבית ''בכל מחיר''.

    • את טועה ומטעה

      חלק מהעם, 03/09/09 09:22

      כולם רוצים לראות אותו חוזר, אבל לא כולם מוכנים לשלם את המחיר שהחמאס דורש!

  • 111.

    בכל צריך להחזיר חייל גם חי או מת

    משוחרר, 03/09/09 03:26

    מגיע לכל אחד קבורה מכובדת אם חי צל''ש

  • 110.

    TZODEK

    ephi, 03/09/09 02:28

    Bachyanim

  • 109.

    ברק יוצא נמר

    שושנה, 03/09/09 02:20

    ני לא מאמינה למיקרא עיני - אלו דבריו של אהוד ברק?
    עד כה הערכתי שגם הוא שייך להזויים חסרי עמוד השידרה שלא מבינים ש''אין לחלשים חסד במיזרח התיכון'' (דברי ברק).
    אז כך - מצד אחד ראוי לשחרר את השבוי ולהשקיע כל מאמץ בנידון. מצד שני אין לשחרר בכל מחיר, כי המחיר יאמיר לשמיים.

  • 108.

    היום לא הייתי מתגייס לצהל ועושה הכל שבני משפחתי לא יתגייסו תשובה (ל''ת)

    לשר בטחון שנראה שדואג יותר לאסירי החמאס ולעזה..., 03/09/09 02:15

    • אם לדעתך מדינה שלמה צריכה להקריב עבור חייל אחד,תשאר בבית. (ל''ת)

      ט - 206, 03/09/09 06:00

      • שר בטחון שבמשך 3 שנים מזרים לעזה כסף בטון דלק מיים חשמל תרופות

        מטייל בכל העולם ולא מסוגל להחזיר חייל משוחרר, 03/09/09 13:03

        נותן לאיסירי החמאס ביקורים, טלפוניפ, קנטינה עיתוניפ טלוויזייה, אוניברסיטה, בזמן שחייל ישראלי מבודד מהעולם וממשפחתו, והוא מטייל בכל העולם, וואללה מתאים לכם שר בטחון כזה....

    • היום הייתי מתגייס לצהל ועושה הכל שבני משפחתי יתגייסו תשובה

      גלעד שליט, 03/09/09 07:20

      נא לא להתבכיין שניתפס לדיבורים שאין להם כיסוי

    • תתבייש! אתה מוכן שמאות אזרחים וחיילים יהרגו בגלל שחרור שליט? (ל''ת)

      אזרח מודאג, 03/09/09 13:19

  • 107.

    כל מה שהוא צריך לעשות זה לשהוות את תנאי אסירי החמאס לגלעד ולהזרים (ל''ת)

    בקיצוץ של כסף דלק ומזון לעזה - אבל לזה צריך ב..., 03/09/09 02:13

  • 106.

    חומת מגן

    די, 03/09/09 02:04

    מדוע סימו את המלחמה בדרום לפני שחילצו את גלעד

  • 105.

    כל מבקרי ברק עיוורים על גבול הטמטום! זה חלק מהמו''מ עם החמאס הסחטן

    זיו אב, 03/09/09 01:51

    מה אנשים כל כך לקויי שכל?

  • 104.

    ברק צודק, שיחרור רוצחים הוא הפחכת כל תושבי המדינה לבני ערובה (ל''ת)

    שני, 03/09/09 01:50

  • 103.

    צודק ב100ֵֵ אחוז ולהסיף עדיין לא קיבלנו שום סימן מימנו (ל''ת)

    הוריקן , 03/09/09 01:35

  • 102.

    מהריסייך ומחריבייך ממך יצאו

    אבטיפ, 03/09/09 00:46

    זה ממש טרנדי להשתתף בהשתלחות כלפי אהוד ברק.נראה אתכם,יפי הנפש,עושים מה שאתם עושים היום כאשר,חלילה,יחטפו לנו חייל אתיופי מפתח תקווה !
    מה תגידו,יפי הנפש,אם החמאס ידרוש בחטיפה הבאה שאחמד טיבי ימונה למנהל הכור בדימונה ???

    • ל-101

      אבו-תשר, 03/09/09 11:48

      תרגע,במקרה שכזה יולי תמיר תתן הרצאות
      על הנכבה של היהודים בפלשתינה !!!

    • הוא מתאים, יש לו תואר דוקטור (ל''ת)

      הכור בכרכור, 03/09/09 14:34

  • 101.

    לחייל מספר אחד...לא איכפת מחייל פחות אחד (ל''ת)

    גאון, 03/09/09 00:33

    • ל''גאון'': כמה משלם החמאס בימים אלה? (ל''ת)

      עברי, 03/09/09 04:53

  • 100.

    כל מילה אמת !!!

    בנג''ו, 03/09/09 00:30

    אני לא מחסידי ברק או מפלגתו,אבל את האמת יש לאמור ,לגבי הורי גלעד הם מתנהגים באצילות נפש, ליבי איתם

  • 99.

    איך זה שמי שהיו רמטכלים כל כך אטומים, ראו את ברק, יעלון וחלוץ (ל''ת)

    פשוט נורא, 03/09/09 00:10

  • 98.

    מפתיע לטובה- סופסוף קצת ביצים וקצת גבריות !! יישר כוח (ל''ת)

    מעיין, 03/09/09 00:10

  • 97.

    סוף סוף מנהיג שאומר אמת

    משה, 03/09/09 00:09

    על שיחרור גילעד נשלם בדם .זה ברור .אז אם משלמים אז שיהיה דם של גיבורים......

  • 96.

    לא מאמין לשר הבטחון ברק . (ל''ת)

    סומך על החייל ברק שיחלץ אותו., 03/09/09 00:08

  • 95.

    ברק אמיץ - מהיחידים שאומרים מה שהרבה חושבים ןשותקים (ל''ת)

    כל הכבוד - סוף סוף אומרים את האמת בפנים, 03/09/09 00:07

  • 94.

    ל- 84 גם לגלעד נמאס . והוא חשוב לנו יותר מהצהרותיך (ל''ת)

    שרית, 03/09/09 00:03

    • בעיני התנועה למען שליט היא משת''פים של גדולי שונאינו מתוך טמטום ויהירות (ל''ת)

      מהנדס שחור, 03/09/09 13:21

  • 93.

    רגע, זה המנהיג הדגול שמוחק את מפלגת העבודה? שמכר את מפלגתו בעבור תיק

    יובל, 03/09/09 00:03

    הביטחון? שהרס את צה''ל בהיותו רמטכ''ל, הפסיק את המילואים כמעט לחלוטין? שמתקשה לקבל ביקורת כמו דיקטטור ממוצע? שהוריד את הפלולה כדי להיות יפה יותר ונכשל אפילו בזה? באמת יש לו זכות להגיד מה הוא יקבל ומה לא? בעיניי הדבר היחיד שהוא צריך לקבל זה שיעיפו אותו מהפוליטיקה.

  • 92.

    ל- 84 גם לגלעד נמאס . והוא חשוב לנו יותר מהצהרותיך (ל''ת)

    שרית, 03/09/09 00:02

  • 91.

    עכשיו צריך כבר פסיכאטר כדי להציל את גלעד מברק !!! (ל''ת)

    הרחיקו אותו מגלעד,,,, 02/09/09 23:59

  • 90.

    כל הכבוד! זו מנהיגות !! (ל''ת)

    שמואל ד. , 02/09/09 23:54

  • 89.

    שקרן,,, מפקיר כרוני,,, אגומניאק,,, (ל''ת)

    צא מחיינו, 02/09/09 23:49

  • 88.

    אידיוט!!!! (ל''ת)

    דקלה, 02/09/09 23:49

  • 87.

    מוסר פוליקאים ? (ל''ת)

    א, 02/09/09 23:45

  • 86.

    ברק פועל נכון

    יואב, 02/09/09 23:44

    רק שקט מוחלט ייקדם את שחרורו של גלעד!

  • 85.

    צריך להפסיק את יחסי הציבור להחזרתו. אפילו לי נמאס!

    שושקל, 02/09/09 23:43

    שיחזירו אותו אבל שיפסיקו להמאיס! הם יוצרים אפילו אצל הרבה שרוצים בשיחרורו המאסה.

    ואכן- לא בכל מחיר! והמחיר הרי כבר מרקיע שחקים בגלל ה PR. צריך להמשיך לפעול אבל בחוכמה!

    • ככה בדיוק הרבה אנשים מרגישים וחושבים. אבל זה לא ''יפה'' לומר. (ל''ת)

      הרבה אנשים, 03/09/09 04:55

  • 84.

    יוצאי סיירת מטכ''ל בשלטון.לשעבר הורסים לי את המדינה, ברק,ליפקין מופז

    טורונטו טורונטו, 02/09/09 23:39

    בוגי,וילנאי,לוין,עזרא,דיכטר,נתניהו עם כל מי ששכחתי איתכם הסליחה.אולי תלכו הביתה

    • שכחתה את ביבי.............................................. (ל''ת)

      הוריקן , 03/09/09 01:40

    • הם בבית ואתה... עדיף שתישאר בטורונטו

      עופר, 03/09/09 01:41

      ותעביר ביקורת על הקפה בטים-הורטון

      • טים אורטון יקר מידי ,אפשר במק דונלד, חצי מחיר או חינם,ועדיין אני צודק! (ל''ת)

        טורונטו טורונטו, 04/09/09 02:12

  • 83.

    כמה שפל היצור הזה - עם ישראל לא ישכח לך את המילים הללו

    עמוס, 02/09/09 23:38

    לאורך ולרוחב ההיסטוריה לא נראה ולא נשמע יצור עלוב כזה.

    • כמה שפלה משפחת שליט שמוכנה שיהיו עוד מאות משפחות שכולות משחרור בנם. (ל''ת)

      משה, 03/09/09 13:23

  • 82.

    אני קורא לשחרר את שליט

    באתי מאתר מגיבים, 02/09/09 23:33

    בכל מחיר

    • בכל מחיר, הא? זה בדיוק מה שהחמאס אומר... (ל''ת)

      שומר, 03/09/09 04:56

  • 81.

    להציל את גלעד מברק !!! (ל''ת)

    ואת כולנו, 02/09/09 23:30

  • 80.

    ברק היה צריך מזמן להעלם מהפוליטיקה הישראלית

    סילק-רוד, 02/09/09 23:29

    חצוף!
    טוב שזו הקדנציה האחרונה שלו.
    אף אחד לא מאמין לו.

  • 79.

    ברק,איזה יופי של מנהיג,באמת!!!

    השפוי האחרון, 02/09/09 23:29

    מעולם לא עמד בישראל איש יותר הגיוני,הוגן, מעשי ובוטח ממנו.
    ברק הוא התקווה של כולנו (אפילו של ביבי).
    בבחירות האחרונות הצבעתי עבורו ואני שמח כי כך עשיתי.אין מישהו שמתקרב אליו וליכולותיו.

    • והתגובה

      אריק ג., 03/09/09 15:15

      כרגיל מצוינת ,כה שפויה וחכמה!

  • 78.

    הלשון הארוכה של ברק!

    חוה, 02/09/09 23:25

    פלא שפחות ופחות צעירים מתגייסים?

    אם הייתי בגילם, גם אני לא הייתי מתגייסת! חבל שהבנים והנכדים שלי התגייסו. אשתדל לשכנע את אלה שעתידים להתגייס, לנסוע ולחיות בחו''ל אצל המשפחה, על מנת שלא יתגייסו!
    האמינו לי, מי שגורם לאי התגייסות הצעירים זה הפה הגדול של ברק!

    • נכון זאת בדיוק הסיבה שלא התגייסתי. (ל''ת)

      אביבוש גפני, 03/09/09 10:57

  • 77.

    עבור שחרור שני סוכני מוסד, שולם מחיר של הצלת חיי ח`אלד משעל ושחרורו,,, (ל''ת)

    להציל את גלעד מברק, 02/09/09 23:23

    • אתם אלו שמזיקים לשחרור שליט, אתם אלו הנרפים הבכיינים החלשים

      מירו, 02/09/09 23:40

      משום מה יש לי הרגשה שאנשים כמוכם מעוניינים בהחלשת המדינה והחברה בישראל, ואתם ממחנה פוליטי מאוד מסוים.

    • וזו היתה טעות גדולה בדיעבד. (ל''ת)

      כן, 03/09/09 04:57

  • 76.

    השתן עלה לברק לראש,,, והוא הפסיק בכלל לשמוע,,, (ל''ת)

    האיש חולה, 02/09/09 23:22

  • 75.

    מי זה בכלל המפקיר הכרוני הזה שלא יקבל ביקורת ??? (ל''ת)

    מי אתה בכלל ??? מעל החוק ??? מעל ביקורת ???, 02/09/09 23:21

    • ומי אתה? חמאסניק וסכסכן? (ל''ת)

      שואל, 03/09/09 04:57

  • 74.

    אוסף של מגעילים טקבקו פה יום

    ח, 02/09/09 23:18

    כל אלה שמצדיקים את ברק
    כל אלה שמתייחסים לכאבם של משפחת שליט כאל בכי והתרפסות
    נראה אתכם מחזיקים מעמד בשבי החמאס יום אחד
    נראה אתכם כשמישהן יקר לכם נשאר בשבי ולאיש לא אכפת
    זה ההבדל בין ישראל לשאר העולם שכאן נלחמים על כל חייל
    שכאן כאבה של אמא אחת הוא אחריות של כולם
    אבל כולכם שכחתם את זה
    פולחן הכוח
    פולחן הגבריות המטומטם שברק וכל המתקבקים כאן מפגינים
    בואו נהיה גברים
    לא נראה חולשה
    תתביישו לכם אתם נמושות
    חסרי רגישות וטומים

    • תפקידו של חייל להגן גם במחיר חייו על אזרחי המדינה - לא להיפך!

      אלכס טוקבק, 02/09/09 23:27

      אם המחיר של הצלת חייל הוא חיי עשרות אזרחים אז זה מחיר שמדינה לא יכולה ולא צריכה לשלם!

    • מי שכתב את 73 הוא או טיפש או סוכן אוייב. (ל''ת)

      73, 03/09/09 04:59

    • אוליי גילעד מוחזק בדירת פאר....הייכן שצהל לא יחפש ???!!! (ל''ת)

      tomy ---איש יהודי עסיסי החי באר''הב הברית., 03/09/09 13:06

  • 73.

    ברק צודק ב-100% כל השאר יללנות ובכיינות !

    ע. מיכאלי, 02/09/09 23:13

    מה קורה במדינת החננות הזו ? כל זב חוטם מבקש ערבות לחיו כחייל - איזה מין לוחמים אלה יהיו ? אני מציע לתלמיד שיחפש מסגרת הולמת ששם יתבגר קצת כי חיילים כאלה יגיעו לבקו''ם עם עורך דין . תלכו בבקשה להר הרצל ותראו כמה לוחמים בני 16,17 ו-18 טמונים שם. הם לא שאלו שאלות מטומטמות את בן גוריון אלא קודם לחמו ובזכותם אנו חיים היום ! ברק ! לא להתרגש מכל המתחכמים שמטיפים מוסר ועושים אפס !!

    • מכירים את סגנון תומכי ברק זה בתשלום בושה (ל''ת)

      דן, 03/09/09 08:53

  • 72.

    עכשיו ברק כבר נכנס לאמביציה מתגוננת,,, הוא מסוכן לעצמו ולכולנו,,, (ל''ת)

    ביבי- קח את ענין שליט עליך,,, הרחק את ברק המתפרק, 02/09/09 23:10

  • 71.

    אני לא הולך לחדש

    גלעד שליט אתר מגיבים, 02/09/09 23:09

    אבל בכל זאת צריך להחזיר את גלעד שליט

    • צריך, אבל אי אפשר. יש רצוי ויש מצוי. ואולי הוא בכלל לא חי? (ל''ת)

      נכון, 03/09/09 05:00

  • 70.

    לעצור את ברק !!! (ל''ת)

    השתוללתו חסרת מעצורים,,,, 02/09/09 23:07

  • 69.

    עם כל הצער וכאב הלב, דבריו של ברק היו מדוייקים נכונים ןברורים!

    חזאי הטמטום הישראלי , 02/09/09 23:07

    מלחמה זו אינה חברת ביטוח. אין דרך להבטיח את חייו של חייל, הגם שאמור תמיד להיעשות מאמץ עליון לשמור על כל חייל, אבל לא במחיר של הפסד הקרב או המלחמה.

    חשוב שידע ויפנים זאת כל חיל. חשוב שידע ויפנים זאת כל הורה שבניו ובנותיו מתגייסים.

    אני יודע, אנחנו דור ההורים הרשינו לעצמנו לקחת את הסיכון הנדרש, אך היינו מעדפים לפטור את ילדינו ממנו כי איננו רוצים לחוות את האובדן.
    זה טבעי, זה מובן ואין להאשים אף אחד על חששותיו המוצדקים.

    אבל, יש לשים קו ברור גם כשמדובר בילדינו, בין חששותינו לבין הטלת מורך לב בהם. הם תופשים את מקומם בדיוק כמונו בזמנו, ופועלים מאותה מחוייבות של אין ברירה אלא להיות חזקים ומכנים להקריב.

    מלחמה ועמידה על הגנת המדינה גובות ויגבו מחיר תמיד. זהו סיכון קבוע.

    אין לוותר ולשם ''כל מחיר'' להחזרת שבויים. זה אידיוטי. זה מקנה כח תמידי בידי הצד השני להשיג כל שלא יכול היה להשיג במלחמה, והישגים מסוג זה עולים לנו במחיר כבד מאד מאד שיעלה בסופו של דבר בעוד הרבה חיים ואולי אף ביותר מכך.

    כל האמור לעיל, אין בו כדי לפטור את הממשלה ובכללה שר הביטחון מלנסות ולהשיב שבויים, כולל גם חטיפת מנהיגיהם!

  • 68.

    שיחרור אסירים הוא מחיר מקובל ואינו מסכן את ישראל !!! (ל''ת)

    זה רק האגו של ברק שהורג את גלעד !!!, 02/09/09 23:06

    • אידיוט? הפושעים ששחררו עבור טננבאום כבר גרמו לרצח 150 יהודים. (ל''ת)

      משה, 03/09/09 13:25

      • ואריק שרון המושחת עם דמם על ידיו. הוא שיחרר חבר (מישהו שידע משהו עליו) (ל''ת)

        נכון, 03/09/09 19:24

  • 67.

    ברק צודק ב-100% כל השאר יללנות ובכיינות !

    ע. מיכאלי, 02/09/09 23:04

    מה קורה במדינת החננות הזו ? כל זב חוטם מבקש ערבות לחיו כחייל - איזה מין לוחמים אלה יהיו ? אני מציע לתלמיד שיחפש מסגרת הולמת ששם יתבגר קצת כי חיילים כאלה יגיעו לבקו''ם עם עורך דין . תלכו בבקשה להר הרצל ותראו כמה לוחמים בני 16,17 ו-18 טמונים שם. הם לא שאלו שאלות מטומטמות את בן גוריון אלא קודם לחמו ובזכותם אנו חיים היום ! ברק ! לא להתרגש מכל המתחכמים שמטיפים מוסר ועושים אפס !!

  • 66.

    צודק ... צודק שר הביטחון מר אהוד ברק -- איתך באמת היחידה !!!!! (ל''ת)

    דניאלה, 02/09/09 23:03

  • 65.

    איזה טיפוס מגעיל. כמה פעמים צריך להגיד לו שהוא כישלון בשביל שילך ?

    אילן, 02/09/09 23:02

    אף אחד לא יטיף לו מוסר לגבי האינתיפדה השניה ומרחץ הדמים שהיה פה לאחר שנות שלטונו.

    אף אחד לא יטיף לו מוסר לגבי נסיגתו הבהולה מלבנון שהביאה למציאות הנוכחית מול החמאס.

    אף אחד לא יטיף ל-גבר גבר על העדפתו את הסכם הרגיעה המזוייף על המשך הלחץ על החמאס.

    אף אחד לא יטיף מוסר לאדם הקטן הזה שמהתל בחברה הישראלית כבר כ-15 שנה.

    לך הבייתה!

  • 64.

    מחר הם ידרשו שנמסור את הגולן לסורים,מה יהיה אז? (ל''ת)

    עודד, 02/09/09 23:00

  • 63.

    אם המחיר הוא שניאלץ להרוג פוליטיקאי שהם יחליטו,אתם מוכנים? (ל''ת)

    עודד, 02/09/09 22:59

  • 62.

    ברק צודק 100 אחוז ! די להתקפלות ! אין כניעה לטרור ! (ל''ת)

    אריאל , ת''א, 02/09/09 22:58

    • די להתקפלות?

      חוה, 02/09/09 23:27

      אם זה היה בנך שנחטף, גם היית מדבר כך?

      • ואם בנך או בתך נרצחו על ידי אותם מחבלים? (ל''ת)

        שאלה, 03/09/09 11:02

  • 61.

    אהוד אתה מלך!! כול הכבוד לך

    ירון, 02/09/09 22:55

    וכמו 52 - אם אין אם לדבר, אז פשוט להיכנס בהם. כל העם יעמוד מאחורי פעולה גדולה ככל שתהיה שתביא בסופו של דבר להחזרת גלעד או לחיסול כל ראשי החמס

    אהוד, תמשיך ככה.
    שים פס על כולם ותגיד ותעשה מה אתה יודע

  • 60.

    ואם זה היה הבן שלך...

    וואלה, 02/09/09 22:55

    או הבן של נתניהו, נראה אותך אומר דברים כאלה.
    אה, שכחתי, הילד של נתניהו ג'ובניק, אבא הפעיל קשרים.

    אפסים, שווה להתגייס כדי לדעת שאם ניפול בשבי אתה לא תחזיר בכל מחיר?
    צבוע שכמותך!

    • אהוד פעל לא לפי הרגש

      חושב עם שכל, 02/09/09 23:05

      חבר!כדאי שתתחיל לפעול עם שכל ולא עם רגש!הסוגיה קשה מאוד!אך יש להסתכל על ההשלכות של מהלך ''החזרה בכל מחיר''.מחבלים החוזרים לפעולה,ומתן לגיטימציה לחטיפות רבות.

    • אם זה היה הבן של מי שצריך להחליט, אסור היה לו להחליט.

      מצטער, 03/09/09 05:03

      די עם הטיעון הדמגוגי הזה.

    • אורי אילן ז''ל היה בנה של חברת כנסת ממפ''ם (ל''ת)

      מזקני צפת, 03/09/09 11:03

    • מנהיג צריך להסתכל בראייה הלאומית ולצערי ברק צודק (ל''ת)

      הייתי מוכן גם לוותר על רמת הגולן טבריה והשטחים, 02/10/09 18:00

  • 59.

    ולמה לא חוטפים להם אנשים שזאת השפה שהם מבינים ולמה לא מונעים ביקורים? (ל''ת)

    השואל, 02/09/09 22:54

  • 58.

    בארץ ישראל יושבת מדינת ישראל ובתוכה לא עם ישראל .

    שמואל ב', 02/09/09 22:50

    עם ישראל האמיתי היה רץ אל הדגל ,מכה את האוייב מכה ניצחת וחוזר לביתו מי להמשיך בחייו ומי לבכות את מתיו .היו גם היו כאלה שבניו נעדרו בפעולה ומקום נפילתם או קבורתם לא נודע .היו כאלה שנפלו בשבי והמדינה עשתה ''הכל'' להחזירם הביתה מן השבי .המצרים החזירו אחרי חודשים ,הסורים החזירו אחרי חודשים .חילופי השבויים נעשו תוך כבוד הדדי הראוי לשמו .כיתור הארמיה השלישית ב-73 היווה אבן דרך לערבים שראו בנו עם מנצח וחכם .חיזבאללה וחמס ורוב הערבים הישראלים מנסים להרויח מן ההפקר .לא ,לא תקום מדינה עבור כל אלה שהתנחלו בארץ ולא משנה מתי הגיעו .הם מצליחים לפגוע בחלשי האופי שבינינו בגלל אופיים החלש ואף פחדנותם . אני מעביר מסר ברור לכל השונאים שלנו ,אתם לא ראיתם את קצה קצהו של הקרחון שאנו עשויים ממנו .נפעל בנחישות שלא ראיתם עדיין ואני יכול לאמר לכם בכנות חבורת הטרוריסטים של החמס ואפילו של כל הערבים אתם תגרמו בסופו של דבר לאבדנן של מדינות ערב וזה בלתי נמנע !

  • 57.

    שאלה למתיפיפים:אם המחיר הוא פינוי רמת אביב (שיח מוניס)

    עודד, 02/09/09 22:46

    ואכלוסה בפליטי 48.אתם מוכנים לכך?

  • 56.

    אם גלעד ימות - אז לא יהיו יותר חללים ? לא יהיו יותר פיגועים ? (ל''ת)

    קודם כל להציל את מי שניתן, אחר''כ נתגבר על היתר, 02/09/09 22:41

  • 55.

    אם מטה שליט באמת נלחם על החזרת גלעד, אז שיענו בבקשה:

    רמי, 02/09/09 22:40

    1) מדוע אינם מונעים בגופם בהפגנות יומיומיות את מעבר הסחורות ומשאיות השקלים לעזה?
    2) מדוע אינם מונעים בגופם ביקורי אסירים פלסטינים?
    3) מדוע אינם מנצלים את אזרחותו הצרפתית של שליט להגשת תביעות פליליות וצווי מעצר ברחבי האיחוד האירופי כנגד ראשי החמאס?
    4) מדוע אינם מגישים תביעה נגד ממשלת ישראל בארה''ב בגין משאיות השקלים, אשר מפרות את חוקי המימון האמריקאי לטרור?
    5) מדוע אינם מקיימים משמרות מחאה רציפות מול ביתו של מזכ''ל האו''ם ומול ביתו של מנכ''ל הצלב האדום הבינלאומי?
    6) מדוע אינם מונעים בגופם מעבר של אנשי הצלב האדום ואירגוני סיוע אחרים לעזה כל עוד אין ביקורים אצל גלעד?

    • חזק ונכון. מעניין האם זה יחלחל... ממליץ לקוראים לקרוא תגובית זו (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 02/09/09 23:18

    • אלו בדיוק תפקידיה של הממשלה, כולנו דורשים זאת, זה לא תפקידם לבצע פיזית (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 02/09/09 23:30

    • להפגין

      פנינה, 03/09/09 02:32

      עם כל הכבוד, אבל מטה שליט לא מוכן לעשות את הדברים הנכונים. למטה שליט נוח לעשות את הדברים הקלים, כלומר להפגין נגד ישראל, במקום לעשות את הדברים הקשים והנכונים - להפגין נגד החמאס, נגד האו''ם, נגד הצלב האדום, נגד מזכ''ל האום, ונגד אירגוני הצדקה למיניהם.

    • למה? כי הם מעוניינים בשחרור הערבים, לא בשחרור שליט. (ל''ת)

      יפה, 03/09/09 05:04

  • 54.

    כמובן שהשמאל דוחף את ה''ביקורת'' כדי לעזור לחמאס

    טלי, 02/09/09 22:38

    אין דבר כזה ''בכל מחיר''.

  • 53.

    מכיוון שלא נראה פתרון מדיני, רק אופציה צבאית!!!

    NY, 02/09/09 22:38

    ברק דובר אמת. לא בכל מחיר. אם היה אומר שבכל מחיר אז למה לא שיחררו אותו עד היום? מה זה לא ברור שכל המנהיגים עד היום לא הסכימו למחיר?!
    לכן, יש לקחת בחשבון שאנשים כמו ג'וברי, הניה, משעל ושאר הטרוריסאים חייבים להבין שחייהם תלוים בחזרתו של גלעד בחיים. יש להתמקד בחטיפתם או חיסולם עד שחמאס יישרו קו.
    לצערי המהלך הכרחי לקיומה של מדינת ישראל ולמניעת חטיפות עתידיות.

  • 52.

    האגו שלך שיגע אותך מה אשם גלעד והכסף החדש ניפח אותך תרתי משמע (ל''ת)

    מ, 02/09/09 22:36

  • 51.

    פדיון שבויים - לא בכל מחיר

    שי, 02/09/09 22:34

    ''אין פודין השבויים יותר מכדי דמיהן מפני תיקון העולם שלא יהו האויבים מוסרין עצמם עליהם לשבותם, ואפילו אם קרובים רוצים לפדותו ביותר מכדי דמיו אין מניחין אותן''.

  • 50.

    כל הכבוד לאהוד ברק על האומץ לאמר את האמת (ל''ת)

    יוסי, 02/09/09 22:34

  • 49.

    זה לא יתכן שבגלל חייל לא בטוח שהוא בחיים נשבית את המדינה!

    ל, 02/09/09 22:33

    מאז שהוא נחטף ישראל דרשה אות חיים מגלעד?שום כלום!הכי קל להגיד לשחרר מחבלים.

  • 48.

    לא לתת לימין למסמס

    מיכאלה מאתר מגיבים, 02/09/09 22:30

    את נושא שליט.
    לשחרר אותו מיד.

    • ה הקשר לימין או לשמאל? (ל''ת)

      רק חול וחול, 03/09/09 11:06

  • 47.

    אדון ברק הנכבד

    אריק -צפון, 02/09/09 22:29

    מעניין לדעת מה היית עושה אילו היה בנך בעזה?

    תתבייש לך חצוף

    • ברק היה בעצמו לא פעם בעזה והסתכן גם במוות.

      גל, 02/09/09 22:39

      להיות חייל קרבי זה קצת מסוכן ידידי...
      האם אתה שם בצפון מוכן שישחררו את הרוצח הסידרתי שרצח את דנה בנט? כמובן שלא, כי יש לך אחות/אשה/חברה/אם/בת. אז למה אתה חושב שפחות מסוכן לשחרר מאות מחבלים?

      • ברק היה חייל כמו רובנו,לא יותר,אבל הוא לא מנהיג,כמו רובנו.

        אין לו את זה, 03/09/09 10:11

        הוא משחק על מבצעי חילוץ שהוא נישלח אליהם כחייל כמו שאר החיילים ע''י מנהיגים אמיתיים.
        אולי הוא היה חייל טוב,לא הייתי שם ואני לא מתייחס לסיפורים בלבד מפני שבסיפורים כולם טובים במדינת רפובליקת הבננות הזאת.
        בתור מנהיג אני פה,ואני רואה שאין לו שום יכולת של התוויית דרך הגיונית ולחץ נכון על אירגוני הטרור כמו שעשו בעבר מנהיגים אמיתיים.
        ובשל כך הטרור מעיז לעשות שרירים מול ברק.
        ברק היה נישלח ע''י מנהיגים אמיתיים לחסל טרוריסטים בקצבות תבל.אבל כמנהיג הוא לא מסוגל לבצע את הדרך הזאת ובשל כך הטרור חוגג על מדינת ישראל ועל שליט.
        בטרור צריך להכות ללא הפסקה עד שיקפל את זנבו.
        ברק לא מסוגל להבין את זה,בזה בעייתו,בעיה של הבנה,כי בביצוע הוא טוב.
        ללא יכולת הבנה אי אפשר להיות מנהיג,אבל אפשר להיות חייל וגם מפקד שמבצע פקודות של מנהיגים.

        • איזה מנהיגים בדיוק ?וייצמן ששחרר עשרות מחבלים עבור אברהם עמרם

          מזקני צפת, 03/09/09 11:10

          רבין ששחרר יותר מאלף מחבלים עבור חיילי הנח''ל.שרון ששחרר את עובד ודירני עבור טננבאום

          • מדובר בבן-גוריון,בגולדה,בדיין ובעוד רבים וטובים מהדור ההוא שהיו בזמן

            שלא היה עם פלסטינאי וידעו את זה, 03/09/09 14:04

            ואמרו בפה מלא קבל עם ועולם שאין עם פלסטינאי,ונילחמו בטרור ללא הפסקה,ושלחו את ברק למבצעים וחוקקו חוק שאסור לדבר עם הטרור.
            הפרזיטים הגיעו אח''כ והרסו וממשיכים להרוס כל חלקה טובה מתוך אי כשירותם לתפקידים הללו,מתוך זה שיש להם אישיות לא מתאימה,מבולבלת,שניגררת ומושעת מלחצים של מדינות זרות שהאינטרסים שלהם הם שונים מהאינטרס של מדינת ישראל.
            אי אפשר לנהל מדינה כמו ישראל ע''י אנשים חסרי אופי והבנה חדה של המצב ושלא יודעים אפילו את ההסטוריה.

    • אורי אילן ז''ל היה בנה של חברת כנסת ממפ''ם (ל''ת)

      מזקני צפת, 03/09/09 11:07

  • 46.

    גלעד ימות בגלל אי יכולתו של ברק להתפשר !!! כי אין סיכון בשיחרורו !!! (ל''ת)

    התפשר או התפטר !!!, 02/09/09 22:25

  • 45.

    תנסו לגשת למפגינים ''הנאורים'' ולבקשם בקשה קטנה,כנסו.

    המחליט, 02/09/09 22:23

    מה דעתכם להפגין גם למען שחרורו של פולארד??
    כן זה שנמק בכלא זה למעלה מעשרים שנה?

    קרוב לודאי שתתקלו בנחירות בוז,ואפילו ביטויי רשע כנגד האומלל היהודי באמריקה.הוא בשפט למות בין כתלי הכלא האמריקאי הקשוח,בריאותו מתערערת, ושום בדל זמרת כמו טייב ושוחפיה לא תזמרר בדל זמר לתמוך בו.

    ה''צביעותיקלי קורקט'' של עדרי ''הנאורים'' ו''האמנים'' מעלה בי הרגשת קבס!!

    • תודה לכך ומאד במקום. יש לנו אכן אופנות שמאלניות אופנתיות

      חזאי הטמטום הישראלי , 02/09/09 23:11

      אבל אכן מאד מונוכרומטיות וסלקטיביות.
      רחוק מן העין רחוק מן הלב, כולל ה''חייל'' האמריקני שפעל בשירות המדינה גם אם ''בשוגג''

      תודה לך ידידי על צלצול השכמה זה.

      כולנו נזקקנו לו למרות שהרבה יכחישו ויתכחשו, כרגיל...

  • 44.

    ה ת פ ט ר ! ! ! (ל''ת)

    ברק התמוטט סופית והא מסוכן לעצמו ולציבור, 02/09/09 22:21

  • 43.

    ברק צודק

    עודדי, 02/09/09 22:20

    כל הכבוד לברק שאמר את מה שצריך לומר ומה שרוב הציבור חושב.
    נכון שזה לא פופולרי ולא נעים לשמוע , אך זה נכון ,צודק, חכם ומוסרי.
    חבל שדווקא בני משפחתו של גלעד הם שדיברו הרבה ונסעו לכל מנהיג בעולם, דבר שלא הניב כלום, מלבד להעלאת מחירו של השחרור.

  • 42.

    ה ת פ ט ר ! ! ! (ל''ת)

    עכשיו, 02/09/09 22:13

  • 41.

    מי אתה שלא תקבל ביקורת ??? העם הזה הרבה יותר גיבור ממך,,, (ל''ת)

    אגומניאק כוחני שאינו מסוגל להתפשר,,, תתפטר, 02/09/09 22:12

  • 40.

    אין סיכון בשחרור גלעד - זה רק מלחמת אגו של ברק בחמאס !!! (ל''ת)

    איש קטן, כוחני ונבוב הורג את גלעד,,,, 02/09/09 22:09

    • זה מה שהחמאס אומר. האמת היא או ששליט כבר לא חי, או שאסור לשחרר רוצחים. (ל''ת)

      לא נכון, 03/09/09 05:07

  • 39.

    מסכים עם ברק עם כל הכאב שבדבר. הפכנו לבכיינים והטרוריסטים משחקים על ז (ל''ת)

    דוקטור ספין , 02/09/09 22:09

  • 38.

    אתם נלחמים על חיי גלעד - אנחנו על חיי קורבנות העתיד

    ביושר ובכאב, 02/09/09 22:08

    ילדך מר שליט - אינו חשוב יותר מילדים אותם זוממים המשוחררים לחסל.

    לא מדובר בענישה, נקמה או הרתעה כסיבה לאי שחרור מחבלים מסויימים אלא בעובדה כי הענות לתביעות החמאס משמעותו גלעד משוחרר + הרבה הרבה יהודים מתים אחרים.

    גלעד אינו בחזקת 'הילד של כולנו' יותר מאשר ילדים רבים אחרים שישנים במיטתם מבלי לדעת רוצחיהם יוצאים לדרך בחסות 'עסקה בכל מחיר'

    הבט סביב וראה כי רבים מהקולניים המזדנבים אחר מאבקך הם כאלה אשר יתכן וחפצים בשחרור מחבלים או מחוות לחמאס ללא קשר לעיסקה כלשהי.

    • החמאס יפגע בנו, או לא, מסיבות אחרות - לא בגלל ששיחררנו את גלעד,,, (ל''ת)

      ואם גלעד ימות - לא יהרגו יותר ילדים ???, 02/09/09 22:38

    • ואם גלעד ימות,,, לא יהיו יותר קורבנות ??? (ל''ת)

      אם אתה בטוח בזה - אז להרוג את גלעד,,,, 02/09/09 22:43

      • ומניין לכולכם שגלעד כבר לא מת? למה החמאס מסרב לתת אות חיים? (ל''ת)

        שואל, 03/09/09 05:08

    • מנסיון העבר כל שני מחבלים משוחררים עולים ברצח אזרח ישראלי.

      נורית, 03/09/09 13:31

      האם הפועלים למען שחרור שליט היקדישו בדל מחשבה שהם פועלים למען רצח 500 אזרחים ואולי קרוביהם או תינוק של השכנה???

  • 37.

    אומללה המדינה שפיגורה עלובה שכזאת היא שר הביטחון שלה. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 02/09/09 22:07

    • אומלל העם שאינפנטילים כמוך נימנים על בניו. (ל''ת)

      מראה מראה שעל הקיר, 02/09/09 22:26

  • 36.

    צודק

    גיא, 02/09/09 22:05

    ועדיין צריך להחזיר את שליט!

  • 35.

    לא חיביים לשחרר 1000 מחבלים תמורת שליט

    עקיבא, 02/09/09 21:59

    צריך לפוצץ את הנייה וכל המנוולים לכל הרוחות ולסיים את עופרת יצוקה כמו שצריך. להחזיר את גלעד מתוך עוצמה!

  • 34.

    סוף-סוף מנהיג דובר אמת

    עופר אחר, 02/09/09 21:58

    מוכנותו של הנוער להקריב את חייו למען המולדת אינו צריך להיות פונקציה של דמגוגיה שיווקית. המינימום היא האמת אותה אנו חייבים לבנינו טרם גיוסם. אם האמת תפגע בנכונות ילדינו להקריב את נפשם למען המולדת זה רק משום ששכל להם בין האזניים. אם בדרך הדמגוגיה נבחר, אזי קצרה הדרך לפני שנבטיח להם 72 בתולות.
    טוב לראות זכר לקיבוצניק אשר בברק.

  • 33.

    לצערו של ברק הוא מתעקש להיתפס לא כמי שלמד מטעויות עבר,אלא כמישהו

    שממשיך לעשות אותן., 02/09/09 21:57

    שממשיך לעשות אותן.הוא עוד לא הבין לדעתי,את ההבדל בין צודק לחכם.

    • במקרה הזה הוא גם צודק וגם חכם

      לולן, 02/09/09 23:13

      צודק כי טובת המדינה עולה על טובת חייל לפחות בעסקה המשוגעת שנראה שחותמים עליה.

      חכם כי זו הדרך להוריד את המחיר.

      שב בלול.

      • הוא לא חכם שהוא אומר את הדברים האלה לציבור.

        גם תרנגול עיוור תופס גרגר, 03/09/09 12:02

        אמא צריכה לדעת שהבן שלה לא יזדקן בשבי,אחרת חצי מהאימהות ישדלו את בניהן להשתמטות מצה''ל.דבר נוסף הוא שאמון הציבור בצה''ל ש''לא מפקיר פצועים בשטח'' הולך ונסדק עם אמירות כאלה משר בטחון .
        ברק צריך להיות יותר שקול באמירות שלו ולא ללכת עם הראש בקיר ולנסות להילחם בציבור של הורים מודאגים עם אמירות כמו:הבן שלכם יחזור,בתנאי שהמחיר ישתלם למדינה.
        אגב-עם אמירות כאלה ניתן אולי בהיקש פשוט להבין את ההתנהלות של ברק בפרשת הפקרת מדחת יוסוף ומתגנב החשד שברק עשה שיקולים קרים של רווח והפסד ,כשמדחת יוסוף הופקר לדמם למותו בסופו של דבר.

  • 32.

    לא ניתן לברק להרוג את גלעד בגלל מלחמת אגו שלו בחמאס !!! (ל''ת)

    לא רוצה ביקורת - תתפטר עכשיו !!!, 02/09/09 21:56

  • 31.

    קיבלת מינוי להיות שר ביטחון !!! וכן תקבל ביקורת על שיקולך המוטעים !!! (ל''ת)

    אגומניאק אינפנטיל, 02/09/09 21:53

  • 30.

    מישהו יכול לחלוק על דיברי ברק??

    אלי אא, 02/09/09 21:52

    מה לא בסדר אמר ברק .לאן היגענו חיילים רוצים להתגייס עם תעודת ביטוח שעליה יחתום שר הבטחון אשר מבטיח להם שיחזרו לביתם בכל מקרה בשלום.איש מעולם וגם בין האנוש ברק אינו יכול להבטיח.שומו שמיים הפכנו לחיילי שוקולד .מה אנו גרים במונקו .אולי הולנד או ניס. לא רבותי אנו במזרח תיכון .מדינת ישראל מוקפת באוייבים הרוצים את נפשנו גם אנחנו שירתנו בצבא ולא שאלנו את מפקדנו שאם ניפול בשבי נוחזר בכל מחיר .לא אדון חייל נכבד איש לא יבטיח .אולם נעשה כל מאמץ להשיבך אולם לא במחיר התאבדות .במילים אחרות לא בכל מחיר.מה לא בסדר מצד ברק ואכן כך ענה לחייל שהקשה קושיה .קיבל בדיוק תשובה שגם אנוכי ובני יקבל ובצדק.

  • 29.

    שליט

    עמוס, 02/09/09 21:52

    אהוד ברק היקר תרשה לי לומר לך שהמדינה והצבא אשמים שגלעד שליט בשבי זה לא אלחנן טננבאום שהלך לסחור סמים זה חייל שהצבא והמדינה לא שמרו עליו וכבר שלוש שנים לא הצליחו להחזיר אותו,תמיד ידענו שמחיר של חייל אחד שווה יותר מכמה זבלים מחבלים שניתן אתם מורידים את המוטיבציה של חיילים לשרת בקרבי דבר אחד אני בטוח שאם גלעד שליט היה קרוב משפחה או בן של אחד השרים מזמן הוא היה בארץ

  • 28.

    לאור ההצהרות האלה

    נח, 02/09/09 21:50

    מטומטם מי שעוד מתגייס לצבא ששר הביטחון שלו הוא ברק.

  • 27.

    דברים לא הגיוניים

    פקק תנועה, 02/09/09 21:50

    ומה יקרה אם יחטפו את כול תושבי מדינת ישראל

    • אתה באמת פקק!! (ל''ת)

      NY, 02/09/09 22:33

      • בזמן מלחמה פעילה זו חטיפת כול תושבי המדינה אם זו תשובת ברק אז מה יהיה

        פקק תנועה , 03/09/09 08:01

        במלחמה הבאה

      • ומה יקרה אם יחטפו לנו עוד חיילים במלחמה עתידית (ל''ת)

        פקק תנועה , 03/09/09 08:19

    • אז כולנו נקבל אזרחות עזתית (ל''ת)

      חולץ פקקים, 03/09/09 11:27

      • ובית מפואר אם גינה ו4 כווני אוויר על שפת היה בעזה ברבע מחיר מזה שבארץ (ל''ת)

        פקק תנועה , 03/09/09 13:18

        • ואולי נלמד עברית סוף סוף באולפן על שמו של רנטיסי (ל''ת)

          חולץ פקקים, 03/09/09 14:40

  • 26.

    אין סיכון בשחרור גלעד !!! זה רק מלחמת אגו של ברק בחמאס !!! (ל''ת)

    ואנחנו מובלים ע''י גנרליסימו אינפנטילי נבוב,,,, 02/09/09 21:46

  • 25.

    לברק יותר חשוב ''לנצח'' במשא ומתן מאשר להציל את גלעד !!! האגומניאק,,, (ל''ת)

    גלעד ימות בגלל אי יכולתו של ברק להתפשר !!!, 02/09/09 21:45

  • 24.

    ברק ברח ושוב בורח (ל''ת)

    משה, 02/09/09 21:44

  • 23.

    בגין המנהיג של הימין לא נלחם מעולם הוא היה גיבור של מילים כמו אוהדי (ל''ת)

    ביתר השסניקים והחרדים נחשבים לימין אבל לא מתגיסים, 02/09/09 21:43

    • חוץ מלהשלח לסיביר ולחרף נפשו נגד הבריטים.. (ל''ת)

      האצ''ל, 03/09/09 10:32

  • 22.

    אם האומה הייתה קשוחה כמו החמאס גילעד כבר היה בבית. הם את חולשתנו (ל''ת)

    ., 02/09/09 21:42

  • 21.

    צריך לשנות פאזה - אם החוק לא מאפשר מניעת ביקורים אצל המחבלים

    יופיטר יופיטר, 02/09/09 21:41

    עלינו כאזרחים לעשות זאת - ובאופן שיטתי - רק מניעת ביקורים של יביאו את המישפחות ללחוץ באופן כואב על החאמס - כמו כן על כל ההפגנות להיות מופנות - כלפי הצלב האדום - ליד האום - ובשגרירות ארה''ב - כדי שמוברק חוסיין אובמה - יבין עם איזה מוסלמים לנו יש עסק

    • זה לא עיניין של חוק,מעצר מינהלי של כל הביקורים של אסירי חמס

      עד לשיחרור שליט, 02/09/09 22:14

      פשוט מאוד,נוהל מצב חטיפה.
      צריך שכל ויצירתיות כדי להצליח להזיז דברים.
      יושבים שם אנשים בינוניים חסרי כל יכולת יצירתית.
      זה ההבדל בין ישראל של היום לישראל של פעם,שאז ניהלו את המדינה אנשים מתוך אהבה ומדינה ולא מתוך אהבה לקריירה.

  • 20.

    לק עקשנות ועמידה ש-''לא בכל מחיר '' החמס ישנה

    חץ, 02/09/09 21:40

    את עקשותו ויסכים לשנות את הרשימה .

  • 19.

    טוב שהדברים הברורים וטריביאליים נאמרו על ידי מנהיג השמאל.. (ל''ת)

    ברוך, 02/09/09 21:39

  • 18.

    מדינת מתנ''ס

    יוני, 02/09/09 21:38

    כל מיני אזרחים גדלים בארץ, פועלים בה, איש איש ופועלו, ויום אחד מוצאים שחסר להם משהו .
    משהו שהוא גדול מהחיים, משהו שיאפשר להם באמת ''להתבטא''.
    ואז הם הולכים למתנ''ס למצוא חוג שיביא להם את מה שהם צריכים.
    תיקון טעות קטנה - לא הולכים למתנ''ס, אלא, פותחים בסוג פעילות שייתן להם את זה....
    מה, אתם חושבים שזה זה?
    ארבע אמהות, משגיחים על המחסומים, אוספים כלבים, מאכילים חתולים, מצלמים התנחלויות, מצילים את גלעד שליט, אוספים דגן במפרץ, צועקים על החרדים, צועקים על החילונים, מרביצים לפולשים, חמישה אבות,מקפצים על הגבעות, מכים מוסקי זיתים, ראשי המאבק לשליט מתבטאים בכיכר. ראש המאבק לשליט סוחף אחריו את משתתפי החוג במתנ''ס, ראש המאבק לשליט מביא את כל המתבטאים לכיכר העיר, ראש המאבק לשליט מגלה את גבריותו ואת רוחניותו, ראש המאבק לשליט כותב ספרים, ראש המאבק לשליט משמיץ את הממשלה.
    כולם מתבטאים על חשבון המדינה.
    כולם קורעים מהמדינה חתיכות חתיכות, ולמדינה אין מי שייגן עליה.
    אבל, מדינה אמיתית מבוססת על זה, שלא רק בעלי תפקידים שומרים עליה, אלא, כל אזרח אמור להבין שהאחריות היא גם עליו אישית. בייחוד מדינה כמו שלנו, המלאה בבעיות, שהיא קטנה, ויש לה אויבים במספר עצום ורב.
    כאן המקום שמשתתפי המתנ''ס אומרים לעצמם: אבל זהו בדיוק, אנחנו אחראים למדינה ולכן חשוב לנו להשתתף בחוג של המתנ''ס, ולזעוק את זעקת ההתבטאות שתגרום לנו לתחושה טובה, ולחוג מוצלח, וכך ממשיך ומתעצם הבלגן, כי הם חייבים להתבטא, אחרת יגלו שנשמתם חרבה.
    הנה, עכשיו קם סוף סוף אהוד ברק ואומר מלה או שתיים, לא כל כך עוזר,,
    מדינת מתנ''ס.
    העיקר שראש מטה המאבק גילה את עצמו.הוא, וכל שאר משתתפי המתנ''ס.

  • 17.

    אהבוד ברק צודק!! נאמנות ושרות הינם ללא תנאי

    ציון בזוקה , 02/09/09 21:37

    האויבים שלנו יודעים על חשיבות פדיון שבויים
    ולכן משחקים את המשחק המלוכלך הזה. אנחנו שעברנו את 1967, 1973, 1982, מלחמת המפרץ, תקופת הפיגועים (קורבנות השלום עאלק), אם נתחיל למצמץ ולהתבכיין, הרי שעשינו לאויבנו חצי עבודה. לגור כיהודי במדינת ישראל ''ולהתפנק'' זה לוקסוס, לא כאן, לא יהודי במזרח התיכון. מי שלא ניראה לו, באוסטרליה ובקנדה מקבלים אזרחות בצ'יק צ'אק.
    לא הצבעתי לאהוד ברק, אבל מאז ''עופרת יצוקה''
    אני מאד מאד מעריך אותו. הוא הוכיח שאפשר אחרת, הוא שר ביטחון שכן מוריד את הפקקים מהמשקפת.

  • 16.

    צודק השר נמאס לנו מהנועם שליט הזה

    צפניה, 02/09/09 21:33

    הרבה חילים נעדרו וכ''ו ואף אחד לא קיבל במה כזו .החיילים נרדמים בשמירות ונחטפים וכל המדינה גועשת ונועם שליט נראה לי שהוא נהנה מכל החשיפה הזו.מה יעשה אח''כ?

  • 15.

    פעם אמרת''צבא קטן וחכם'' נשארת קטן ולא חכם, לך הביתה אדם רע. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 02/09/09 21:33

  • 14.

    Mr. Barak, you are so right!! Kol Hakavod (ל''ת)

    Yona from Kfar Yona, 02/09/09 21:22

  • 13.

    אני קוראת פה יותר מדי קולות

    באתי מאתר מגיבים, 02/09/09 21:20

    לא לשחרר את שליט.
    מעניין מה הם היו אומרים אם גלעד היה הבן שלהם.

    • הבן של כולם

      סיומה, 03/09/09 02:42

      למגיבה, אלו שני דברים שונים.
      אם השבוי היה הבן שלי הייתי מרגיש אומלל ופגוע.
      זה לא אומר שהמדינה, קרי: ההנהגה צריכה להתחשב ברגשותי.

  • 12.

    אהוד- אתה מלך!!! המנהיג היחיד כאן עם ביצים!

    אייל, 02/09/09 21:12

    ידוע שהוא עושה הכל על מנת להשיב את גלעד הבייתה.חמאס צריכים לדעת מי כאן הבוס.

  • 11.

    ירדנו כל כך נמוך שחייבים לחזור לחזור לעצמנו

    amir, 02/09/09 21:12

    חייבים לבער את השמאל מקרבנו
    כל הכבוד לברק

  • 10.

    shlit

    yuda, 02/09/09 21:12

    let the government do their job every litle shmok in israel,think his the primeminster

  • 9.

    הנה הגבורה האמיתית, איפה היא היתה כל הזמן ?

    היידה אהוד !, 02/09/09 21:07

    2 גבורות יש היום בעם ישראל:
    1. להילחם בערבים ולא לרחם
    2. להתעלם מהשמאל התבוסתני, ולא לפחד

    נ.ב. אולי זו אותה הגבורה, כי רק בגלל השמאל אנחנו נסוגים ועושים כל הזמן מחוות לערבים

  • 8.

    איש רע

    ולחשוב שבחרתי בו אחרי מות רבין, 02/09/09 21:04

    איש קר.
    אכזר.
    מעניין אם היה מדובר בנכד של אהוד ברק, הוא גם היה דורש להפסיק להתבכיין.
    כל מקבלי ההחלטות צריכים להתייחס לגלעד כאילו היה הבן/הנכד שלהם.
    חייבים להחזיר את גלעד שליט.

    • אתה יותר אכזר

      לב, 02/09/09 21:15

      אם אתה בכזאת קלות מקריב את חייהם של עשרות חיילים ואזרחים שימותו בידי אותם רוצחים שאנחנו נשחרר עבור גופתו של גלעד שליט. אין לך מצפון. לא יודע איך אתה ישן בלילה.

    • נועם שליט - הוא הרע פה במאורע

      דודו, 02/09/09 21:26

      במקום לשתוק ולתת לנהל מו''מ מוצלח, הוא מכניס הפרעות שיעלו את המחיר, ויטרפדו את העסקה.
      כבר נאמר- יפה שתיקה לחכמים

    • מנהיג משכמו ומעלה

      ברק הוא הראוי ביותר להנהגת המדינה, 02/09/09 21:38

      מנהיג צריך לומר לעמו את האמת ולהיאבק עליה ולא להצטבע כנהוג בחלק ממקומותינו.

    • גאולה כהן כבר אמרה בעקבות עסקת ג'יבריל

      לא משנה, 02/09/09 21:39

      שאם בנה ימטף היא צריכה להלחם כדי שישחררו כל מספר שהוא של מחבלים תמורתו, ועל הממשלה להתעלם ממנה.
      כך צריכה הממשלה לנהוג גם היום.

    • אתה לא חכם, אינני מאוהדי ברק בלשון המעטה

      אבל הוא עשה הרבה יותר ממך וספק אם עשית, 02/09/09 21:51

      ברק וגם ראש הממשלה היו במקומות שהסבירות לנפילה בשבי או להיהרג, היא יותר מהמקום שגלעד נחטף, בלי שירה כדור אחד.
      כן רה''מ ושר הבטחוןשל היום, בהחלט היו נוהגים כך במקרה לו היה זה הבן או הנכד.
      יותר נכון הם היו מעבירים את הטיפול לשר אחר.

    • חייבים ??? דברי הבל !! (ל''ת)

      ע. מיכאלי, 02/09/09 23:08

    • משהו הישתבש נוראות בדרך המשי של הזוג המופלא הזה. (ל''ת)

      שבתאיי תמוז @ רחובות., 03/09/09 07:11

    • אורי אילן ז''ל היה בנה של חברת כנסת ממפ''ם (ל''ת)

      מזקני צפת, 03/09/09 11:24

  • 7.

    סוף-סוף מנהיג שאומר את האמת

    עופר, 02/09/09 21:01

    האמת לא נעימה - אבל נעים לראות מנהיג שאומר את האמת. ישנם בעם הגורסים כי אין לאמר את האמת הזו לצעירים העומדים בפני גיוס. גם משורות הצבא יש התומכים בהסתרת האמת מהנוער ממנו אנו מצפים להקרבה.
    עדיף מתגיס ששינה את נכונותו להקריב משום שהבין שהגב לו יזכה מהמדינה הוא מוגבל למחיר מוסכם בעני המנהיגות ממתגיס אשר נפל לו האסימון רק לאחר גיוסו.
    אותו קצין מהשייטת אשר גורס כי אין להציג את האמת כי זה יסכל בנכונות הנוער להתנדב, לא ירצה לראות ביחידתו מתנדבים כפועל יוצא מהדמגוגיה בה הוא רוצה לשווק לנוער רוח התנדבות משום שזהו מרשם לכדור בגב.

    • מנההיג הוא לא אבל לפחות אומר את האמת (ל''ת)

      מורה נבוכים, 02/09/09 22:28

  • 6.

    אהוד ברק איש חכם

    חיים, 02/09/09 21:01

    אומר את מה שחושב באומץ,שיפסיקו להתבכיין.דרכו ומחשבתו נכונים הוא יחזיר את גלעד הבייתה. אבל לא בכל מחיר.

    • פוליטיקאי חכם צריך גם לדעת ''איך'' ולא רק ''מה'' להגיד . (ל''ת)

      אריק ג., 03/09/09 15:01

  • 5.

    וכל הכבוד שהוא עומד בפני ההיסטריה בענין שליט. (ל''ת)

    ברק צודק., 02/09/09 21:00

  • 4.

    זה עצוב אבל נכון - שקר לנסות ליפות (ל''ת)

    ברק צודק, 02/09/09 20:57

    • נועם מכין את הקרקע ליום שאחריי... הוא צובר תאוצת רייטינג היום.....

      אבוטבול [האמיתי] תומך רוני בראון וסמי בן לולו., 03/09/09 07:00

      צובר תאוצת רייטינג היום בזכות כל תנועות המאבק שלו...... הכל כסף ! כן הכל כסף !
      הוא מכין את הקרקע לכתיבת סיפרו של גילעד לאחר השיחרור.... רוצה להיתעשר מהר כמו נכדתו של מר יצחק רבין.
      על הצבא לאסור על גלעד ליכתוב ספרים או להיתראיין בתשלום !!

      • אינך יודע מה אתה סח, נועם שליט אבד את אחיו במלחמת יום כפור

        של נעליך, 03/09/09 11:22

        ואתה מנסה להציג אותו כמי שהכסף ורק הכסף מענין אותו

      • And what if

        me, 02/10/09 15:22

        he write a book? And the book becomes bestseller and makes him money? Well, good for him! You are eish katan.

  • 3.

    ברק הוא סמרטוט שהורס כל דבר שהוא מביט עליו (ל''ת)

    ., 02/09/09 20:51

  • 2.

    סוף סוף מנהיג פוליטי ישראלי שאומר לנו את האמת בפנים

    עפר, 02/09/09 20:41

    שנים רבות עברו מאז הסתלק לו יצחק רבין מנוף הפוליטיקה הישראלית
    ברק עושה סימנים של תואם רבין
    הוא אומר לנו את האמת ישר בפרצוף בלי זיופים ובלי שקרים
    תרצו תקבלו לא תרצו לכו לביבי או לשאר האופורטוניסטים שסובבים אותנו
    לסיכום לפעמים האמת לא נעימה אבל לפעמים שווה שיאמרו לנו אותה
    תחשבו על זה

  • 1.

    ברק, כל הכבוד. (ל''ת)

    מילואימניק קרבי - צו 8, 02/09/09 20:40

    • יש ליסגור את כל מטות המאבק למינהם... הם רק מזיקים. (ל''ת)

      טובה עזיז,טורונטו, 03/09/09 06:55

    • אין על ברק, צודק ב 100% (ל''ת)

      פאנייקה , 03/09/09 11:14