• 90.

    ''עשינו עסקאות בעבר''

    שרון, 03/09/09 07:18

    זה נכון, אבל זו בדיוק הבעיה. בגלל זה חטפו את שליט - הם מצפים לאותן תוצאות כמו בעבר.

    האם טחו עיניהם מראות ?

  • 89.

    היה צודק אם היו פועלים נכון,אבל מאחר והמדינה לא פעלה כלל,והסירה

    מעצמה אחריות בנושא,ובכך אבדה ההרתעה ממילא-אין מנוס, 02/09/09 17:27

    מלשלם את המחיר !

    עוד טעות קשה הייתה מצד ליבני שלא פעלה במישור הבינלאומי לעקרון ההדדיות.
    היה צריך לפעול לגיבוש הסכמה כי עם שבוחר בדרך הטרור,מאבד בכך את הזכויות המקובלות בין העמים.לא יתכן כי לטרור יהיו רק זכויות ללא חובות !!!

  • 88.

    המדינה צריכה לעשות הכל...זה כולל הכל...אפילו בכח...עד לשיחרורו

    מוטרד צפוני, 02/09/09 13:00

    למה לא מציבים להם אולטימטום????למה לא לנתק להם את מקורות הדלק והחמצן....ויש עוד הרבה למה

  • 87.

    שיחרור גלעד שליט=חלק ממלחמת ההשרדות שלנו, לא ''בעייה הומנית'' (ל''ת)

    אמת כואבת עדיפה על שקר מתוק, 02/09/09 12:03

  • 86.

    אלוהים ישמור על ילדי ישראל,,, ועל ילדי עזה,,, (ל''ת)

    מפניו, 02/09/09 11:47

  • 85.

    ישראל מספיק חזקה לשחרר אסירים !!! זה ברק שאינו מספיק גבר להציל חייל !! (ל''ת)

    מפקיר,,, משקר,,, ונוזף בהורים ובמפגינים,,,, 02/09/09 11:22

  • 84.

    ה''הנהגה'' אינה פועלת בחוכמה,ולכן עליה לשלם את המחיר.

    היה צריך מתחילה לטפל בנושא ללא דיחוי בכל האמצעים, 02/09/09 11:13

    לאחר מתן אולטימטום למחבלים.מאחר והמדינה בחרה לא להתמודד כלל,עליה לשלם את המחיר הכבד,שכן ההרתעה ממילא אבדה.

    צריך גם לתת את הדעת על כך שליבני כלל לא פעלה במישור הבין לאומי בכדי להפעיל לחץ על אנשי הטרור.לא יתכן כי לטרוריסטים ינתנו זכויות עפ''י אמנות בין לאומיות,ללא הדדיות-זה פרס לטרור.
    במקום זאת השלימה מדינת ישראל עם תמיכת העולם בעזה כביכול על רקע הומניטארי.לעם שבחר בטרור מרצון לא צריכות להיות זכויות המגיעות ליתר העמים..

  • 83.

    שיחרור אסירים אינו ''בכל מחיר'' !! פחדן מי שנמנע מלהציל שבוי במחיר הזה ! (ל''ת)

    ברק מקריב את גלעד כדי לצאת גבר גבר על החמאס !!!, 02/09/09 10:17

  • 82.

    '' אין חסד לחלשים,,,'' לנכים לצוענים וליהודים,,, (ל''ת)

    אף אחד לא מינה את ברק להיות אלוהים,,,, 02/09/09 10:13

  • 81.

    חילופי אסירים הם לא- בכל מחיר !!! רק האגו של ברק לא נותן לו להתפשר !!! (ל''ת)

    3 שנות הפקרה ורמיה !!!, 02/09/09 10:02

  • 80.

    צודק ברק

    אזרחי , 02/09/09 09:26

    מי שטוען ''בכל מחיר'':
    1. מעודד חטיפות בהמשך
    2. מעודד כשל מבצעי
    3. מעודד פיגועים של המחבלים
    4. הופך פיגוע חטיפה לפיגוע אסטרטגי
    היו דברים מעולם וחיילים מכל הצבאות ישבו בשבי פרקי זמן ארוכים.

  • 79.

    פעם הקיבוצים הובילו את המחנה הציוני, היום הם מעמסה....

    ASCH , 02/09/09 08:57

    גם כלכלית ומסתבר, שגם מוסרית. צודק ברק: המדינה עומדת מאחורי החייל ומנסה לשחררו בכל דרך אך תשלום מחירים מופקעים גורר עוד חטיפות.

    ומי קורס מוסרית ודורש ''בכל מחיר'' ועושה הפגנות צווחניות ובזויות? הקיבוצים.

  • 78.

    חוט השידרה של עם ישראל זו רמת הגולן ירושליים ביקעת הירדן צפון ים המלח

    פקק תנועה , 02/09/09 08:43

    אי נסיגה גורפת בגבולות 67 אי מתן שטחים חלופיים בנגב ואי מתן זכות השיבה הפלשטינאית ואפילו מתונה ביותר וכן אלהה

  • 77.

    חוט השידרה של ישראל זו ירושלים ביקעת הירדן רמת הגולן צפון ים המלח

    פקק תנועה , 02/09/09 08:25

    לטרון ואי נסיגה גורפת לגבולות 67 ואי מתן שטחים חלופיים ומתן זכות השיבה הפלשטנאית ואפילו חלקית ביותר כניראה שבמדינת ישראל אף אחד לא מבין דברים אלו חוץ ממני

  • 76.

    barak is right! (ל''ת)

    barak true leader, 02/09/09 06:35

  • 75.

    מוכן לתת עצמי תמורת גלעד!!!-יש לו עתיד.לי כבר אין.איני צוחק

    ניר בוקר, 02/09/09 04:06

    אני רציני לחלוטין.

  • 74.

    אם לא הייתה המולה סביב שליט הוא היה בבית מיזמן וברבע מחיר (ל''ת)

    יובל ארהב, 02/09/09 03:40

  • 73.

    ילדון טיפש שחושב שצבא זה קייטנה, זה הוא שצריך להבטיח את חיי המדינה

    רן, 01/09/09 23:38

    מה זה הנוער הבכיין והרגשן הזה?? אלו הם חיילי העתיד שלנו?? חבורת טיפשונים חסרי עמוד שידרה שחושבים שהם נמצאים בשוויץ!!

  • 72.

    נפתחת הרשמה: מי מנדב את ילדיו להיפגע מידי המחבלים שישוחררו? (ל''ת)

    Yossi V , 01/09/09 21:02

  • 71.

    כל הכבוד לתלמיד התיכון שחשף את ערוותו של ברק

    ש, 01/09/09 19:45

    אפילו אם מסכימים שהמחיר גבוה מידי ואי אפשר לשחרר אסירים, אז למה סיימנו את מבצע עופרת יצוקה בלי גלעד? למה הסכמנו לצאת בלי שקיבלנו בחזרה את החייל שלנו?
    הייתה לנו הזדמנות חד פעמית לתרגם עמדת כוח להישגים ואנחנו העדפנו לחזור הביתה בידיים ריקות. הייתי רוצה לראות איך ברק היה מגיב לטענה הזאת.

  • 70.

    איפה הבן של ביבי משרת?

    ש, 01/09/09 19:40

    זה אומר הכל.

    • איך אתה מעז?? נתניהו וברק סיכנו את חייהם למען המדינה

      המחליט, 01/09/09 21:14

      כשאתה אפסיון שכמוך יושב על התחת השמן שלך ומלעיג.

      • הוא לוחם

        יוניי, 02/09/09 10:15

        ביחידת צנחנים ואיפה אתה? עוד לא הבנתי מה בושה בצנחנים

      • היית צריך להגיב לכתבה ולא לתגובה יא אהבל (ל''ת)

        ז, 02/09/09 11:22

  • 69.

    צודק

    משטמת גאה, 01/09/09 19:17

    צודק, אין ערובות, אולי באמת ניפול בשבי.
    לכן לא חייבים להתגייס!! מי שמתגייס לא צריך לצפות לכלום מהמדינה, אז שהם לא יצפו מאיתנו..

  • 68.

    חשבתי על זה הרבה- אני חושב שכדאי לקרוא

    דוד, 01/09/09 18:43

    אני חושב שברק צודק וכמובן שנועם שליט צודק. חשוב שמר שליט יבין שהמחבלים מצפים ממנו לבכות לממשלה כדי שאנחנו נוותר. מר שליט רואה כמובן רק את הצד שלו ולכן אני חושב שהוא מראש צריך לוותר על איזה ''זכות'' להגיד מה לעשות כאן. אני במקומו הייתי נותן את הזכות הזאת לחבר קרוב/ מישהו מהמלואים/ מישהו שואהב את גלעד שליט כמו אבא שלו אבל לא אבא שלו. רק מישהו כזה יוכל להחליט בשבילו מה ההחלטה הנכונה איך לשחרר אותו. המחבלים רוצים שנועם שליט ירכך וימרח אותנו, ואסור שזה יקרה לנו. אנחנו צריכים להפסיק ללקק לאירופים והאמריקאים. הם לא יגידו לנו מה מוסרי ומה לא. אנחנו גם לא צריכים לחשוב מה הערבים חושבים עלינו( אני באופן אישי לא שם עליהם כלום). כל ערבי וכל אויב צריך לדעת שאם הוא נלחם נגדינו הוא מת- הוא לא חוזר. וככה לא יהיה את מי לשחרר. החולרות חטפו את גלעד שליט רק בשביל לשחרר תתי- אדם שהיה להם מזל שלא יאומן שמישהו אצלנו רוצה להראות שהוא מוסרי והשאיר אותם חי. אם הם היו יודעים, והם חייבים לדעת את זה, שאין את מי לשחרר הם לא יחטפו אף חייל. הם כמובן ינסו להרוג אותו, וגם אם הם חוטפים מישהו הם מן הסתם לא יתאמצו להשאיר אות

  • 67.

    מה לעשות -צבא זה לא רייטינג-ועריציי הרייטינג לא קובעים בו (ל''ת)

    נחמיה , 01/09/09 18:17

  • 66.

    צודק ברק...עדיף חייל שבוי חי ---,על חייל הרוג. (ל''ת)

    סא'ל לוחם בדימוס (ב- 5 מלחמות ישראל בעבר..), 01/09/09 17:41

  • 65.

    אם כאן זה לא שוויץ אז למה ברק מתנהג כמו שוויץ?

    תתחיל למחוק את עזה ולשרוף את הגדה!!!!, 01/09/09 17:06

    לגרש את כל הערבים.......כאן זה לא שוויץ!

    כאן זה מזרח תיכון מטורף!

  • 64.

    ''האם המדינה יכולה להבטיח את חיי כשאתגייס לצבא?'' - לא. וטוב שלא.

    תשובה לתלמיד המתבכיין., 01/09/09 17:06

    אתה הולך לצבא כדי לשמור על מדינה, ולשמור על אזרחיה. אם יהיה צורך, אתה אמור להקריב את חייך. כן. זה צבא. הגן והגננת הם ברחוב השני.

    • יישר כח ידידי,הפכנו לגנון מגעיל ברוח גבית של התקשורת (ל''ת)

      המחליט, 01/09/09 21:16

  • 63.

    ואני אומר לתלמידים: שנת ואהבת לרעך היהודי כמוך! שנת

    solsam , 01/09/09 16:42

    לימוד ערכים יהודים מן הבסיס ועד הכולולילו...לי לה לי לה לו! וששמעון ימשיך לדבר שטויות... מי שומע לו בכלל? חייבים להעיר את שמעון, שמעון............. תתעורר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אנחנו מדינה יהודית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! איש איש תחת גפנו ותחת תחת תחת... לי לה לי לה לו! ולבני דודינו, מי רוצה ללמוד מוזמן! בעיקר הדיבר... ''לא תרצח''!

  • 62.

    גלעד חשוב. אבל אזרחים שיירצחו בידי המחבלים שנשחרר, חשובים יותר. (ל''ת)

    סדר עדיפויות, 01/09/09 16:41

  • 61.

    מי שנכנע לחוטפים, מזמין חטיפות נוספות. אולי של הבן שלך, אדוני... (ל''ת)

    די לכניעה לחוטפים!, 01/09/09 16:38

  • 60.

    נראה את ברק השפן -ברק ברח - מותר על שומרי ראשו. (ל''ת)

    אנונימי, 01/09/09 15:44

    • ברק שחרר את גלעד ומיד...

      קפטן בארי, 01/09/09 16:45

      ברק לו בן שלך היה שבוי גם אז היית אומר לעם ישראל שאסור להתבכיין? לפי דעתי
      ניתן לסגור החלפת שבויים תוך 48 שעות ולדעתי הנהגת החמאס עושים טעות בכך שהם לא מעדיפים
      400 שבויים תמורת שבוי ישראלי אחד..
      זה מראה לעולם שהנהגת החמאס דוגלים בטרור ועד כמה הם אינם מעריכים ומכבדים את המשפחות של אותם 400 שבויים שמוחזקים בבתי הכלא בישראל..
      FREE GILAD SHALIT NOW

  • 59.

    ברק צודק

    עודד ב, 01/09/09 15:44

    למען גלוי נאות,זה לא שאני לא מסמפט את ברק,אני לא סובל אותו מתוך מאה ואחת סיבות שלא כאן המקום לפרט.
    צבא זו לא קיטנה של גן ילדים שבא משחקים עם כדורי מים.
    אנו ,לדאבוננו, חיים כיום על חרבנו,וזה אומר שיש סכוי סביר שמישהו מהחיילים יפגע ,חס וחלילא יהרג ,או יפול בשבי. ומי שלא משכיל להבין זאת,מוטב שיארוז את הפקלאות וילך מכאן

  • 58.

    אל תשחרר מחבלים אבל לפחות תלחץ על החמס !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מיכ, 01/09/09 15:32

    אז בסדר - אל תשחרר מחבלים אבל לפחות תלחץ על החמס , למה אתה מאפשר לאסירי החמס לקבל בכל שבועיים ביקור משפחות , וללמוד לתארים גבוהים ?

    למה אתה מאפשר לדור אלון להזרים דלק לעזה מעבר לצרכים ההומניטריים ? ועל הדרך להעשיר הרבה אנשים . 
    למה אתה מאפשר הזרמת סחורות מעבר לצרכים ההומניטריים ( כולכם מוזמנים לבקר במעברים ולהתרשם מגודלן של השירות)

    אתה לא משחרר ,לא לוחץ ולמעשה לא עושה דבר אז למי כאן אין חוט שדרה ??

  • 57.

    לא להתבכיין,שברק יביא לו חיילים מהפיליפיניים.......... (ל''ת)

    שאול קאופמן , 01/09/09 15:28

  • 56.

    לא להתבכיין,שברק יביא לו חיילים מהפיליפיניים.......... (ל''ת)

    שאול קאופמן , 01/09/09 15:27

  • 55.

    לא להתבכיין,שברק יביא לו חיילים מהפיליפיניים.......... (ל''ת)

    שאול קאופמן , 01/09/09 15:27

  • 54.

    לא להתבכיין,שברק יביא לו חיילים מהפיליפיניים.......... (ל''ת)

    שאול קאופמן , 01/09/09 15:26

  • 53.

    ברק צודק בדבריו הפומביים

    worstguy , 01/09/09 15:06

    אני רק מקווה שבשיחות סגורות ישראל מגלה קצת יותר גמישות. כמובן שהאמרה בכל מחיר נכונה בהקשר הזה ובעצם בכל הקשר. מצד שני הטענה ששחרור טררוריסטים יעודד אחרים הוא מופרך. הרי רוב המפגעים והטרוריסטים יוצאים לדרכם במטרה למות עם האויב. אין פה חשיבה רציונלית של תמורה ועונש. מי שלא מפחד למות לא מפחד מהכלא. אם כבר, הוא יפחד מהכלא אחרי 10-15 שנה שם.

    ןעוד נקודה אחת. מבחינת הערבים גלעד שליט אינו חטוף - הוא שבוי מצבא כובש. הוא גם מטבע עובר לסוחר בשביל החמאס בנסיונותיו לצבור השפעה והכרה בשטחים, בארץ ובעולם. אפשר אמנם לקוות שהם יישמו את אמנת ז'נבה וכ''ו אבל הלכה למעשה אי אפשר לצפות מהם לעשות זאת כיוון שהפלסטינאים אינם מדינה אלה חבורה של לוחמי גרילה משבטים שונים. אין לצפות מהם שיכבדו את אמנת ז'נבה יותר משאפשר לצפות מהפשע המאורגן לעשות זאת.

    זה המצב ואם זה צריך לעבוד. אין לי ספק שבישראל מבינים זאת ואם לא היו צריכים לרצות את הימין ואת המשפחות השכולות כבר מזמן היו משחררים את האסירים שהחמאס דורש. מעבר לכלפי מיקוח מה אנחנו צריכים אותם?

    • באמת,מי צריך אסירים חיים .יותר קל עם המתים

      עודד ב, 01/09/09 15:52

      כשאני קורא את מה שאתה כותב,אני מנסה לדמיין לעצמי עד איזה נומך יכולה תבוסתנות להגיע.
      אני מציע לך לקרוא בעיון את מה שכתבת,ואלי,ממש אולי תבין מה למעשה אתה אומר

    • ברק צודק, הבעיה האמיתית במו''מ היא זאת:

      האמת האמיתית באמת, 01/09/09 16:20

      פורסם שהחמאס רוצה לשחרר מחבלים בעלי ת''ז כחולה זאת אומרת ערבים אזרחי ישראל שנעצרו, נשפטו ונכלאו בסמכות בית משפט ישראלי לכל דבר.
      על הדרישה הזאת אסור לממשלת ישראל להיענות ויהי מה. ההשלכות האסטרטגיות של לתת לחמאס - ארגון גרילה מסכן שזורק צינורות המונעים על ידי דשן וסוכר - לערער את היסודות הדמוקרטיים ואת החוקים של מדינת ישראל, השלכות אלו יהיו קשות וכואבות בטווח הארוך.
      אם ניענה לדרישה המגוחכת הזאת - בחילופי השבויים הבאים (שעם כל הצער שבדבר - יהיו) נצטרך לשחרר את רוצחה של דנה בנט, את רוצחיו של אריק קרפ. ואיך נוכל לסרב?
      עצם העלאת הדרישות האלה מראות שהחמאס לא מסתכל על זה כעסקת חילופי שבויים צבאית לכל דבר, אלא למשהו שהוא הרבה מעבר. גישה זאת מנותקת מהמציאות האמיתית והיא רווחת בקרב הציבור הישראלי ובקרב ההנהגה של חמאס וזאת בזכות מטה המאבק, התקשורת ועודד בן-עמי היקר שכל יום בסוף המהדורה מזכיר לנו כמה ימים חלפו מאז שהחמאס לקח חייל ישראלי בשבי.
      החמאס רוצה למנף את חטיפת שליט כדי לצאת הגיבור של אזרחי עזה, אך גם של אזרחי ישראל הערבים בגליל, במזרח י''ם, במשולש, ובנגב. את זה אסור לנו לאפשר, בשום מחיר!

  • 52.

    הסיבה ששליט נחטף היא שעשינו בעבר עסקאות ושחררנו אלפי מחבלים

    Eחד, 01/09/09 14:43

    לאלמוג התלמיד ולכל מי שחושב כמותו:
    במרחק כמה ק''מ מהבית שלך יש חיילים במחסום או על הגבול, ורק בזכותם אתה חי חיים נורמאליים ולא חושש שיהרגו או יחטפו אותך מביתך ממש. הם עושים את זה כי עכשיו תורם, ובבוא העת יהיה זה תורך. בלי זה אין לישראל קיום.
    כשאתה מתגייס אתה עושה את זה לא בשביל ברק ולא בשביל הרמטכ''ל אתה עושה את זה בשביל לשמור על המשפחה והחברים ש-ל-ך! המדינה לא יכולה להבטיח לך שלא תהרג בצבא. עד היום נהרגו יותר מ 22 אלף איש במלחמות ישראל ופעולות איבה! הם נהרגו כדי שאתה תוכל לחיות במדינת ישראל בביטחון. זו המציאות שלנו, ואם אינך מרוצה ממנה יתכן שישראל איננה המקום בשבילך.

  • 51.

    חיילים אמורים לשמור על המדינה ועל אזרחיה. בכל מחיר. ולא להפך. (ל''ת)

    Ehad Haam-Jewish , 01/09/09 14:40

    • נכון. שאלת התלמיד מגוחכת ומצביעה על חוסר הבנה בסיסי (ל''ת)

      אם צבא אז צבא, לא ילדים והורים, 01/09/09 16:40

  • 50.

    מי שאומר ש''אין מחיר לחיילים שבויים'' מבטיח חטיפות נוספות. (ל''ת)

    Yossi V , 01/09/09 14:35

    • על פי איזה הגיון ?

      שששבשש , 01/09/09 15:02

      למה שתהיה להם מוטיבציה .
      טוב ,האמת היא שכולנו יודעים שהם לא זקוקים לאיתגור לחטוף .
      בין אם גלעד ישוחרר (אמן ובמהרה בימינו ושוב אמן) ואם לא חו''ס .

  • 49.

    סוף סוף פוליטיקאי עם קצת אומץ

    צודק, 01/09/09 14:34

    רחמי על משפחת שליט, אבל זה בדיוק ההבדל בן אבא או אמא לבין קברניט שצריך לקחת החלטות ולבחון אותן באספקט הלאומי ולא האישי.

  • 48.

    ברק צודק. יש לשחרר את שליט ע''י לחץ על אסירי החמס. די עם הביקורים.

    Yossi V , 01/09/09 14:29

    די עם הקיטנה. שיסבלו.

  • 47.

    מה יקרה אם תמורת החזרת שבוי החמאס ידרוש להיות בראש

    ממשלת ישראל?, 01/09/09 14:29

    או 100 מיליארד דולר?
    או את שניהם?

  • 46.

    שאלה

    מני, 01/09/09 14:02

    האם האסירים שיוחזרו תמורת גלעד שליט
    אינם חיילים שנחטפו על ידי הצד הישראלי
    בנסיבות דומות? האם התמונה המתחסדת
    של ''הצבא המוסרי בעולם'' לעומת רוצחים
    פליליים פלסטינים נצרבה במוחותיהם של
    ישראלים עד כדי כך, שהם מוכנים להקריב
    את ''בן השכן'' ע''מ לשמור על ''כל הקופה''
    שלהם? ההבדל בין חיילים ורוצחים באמת
    אינו תמיד כה גדול כמו שהפופוליסטים או
    הפופוליטיקאים משווקים בשוק.

    • תרשה לי

      שאלה לשואל, 01/09/09 14:32

      תרשה לי לנחש.. אתה קורא נאמן של עיתון הארץ !!... כן, יש לנו את הצבא המוסרי בעולם ואסירים שנמצאים בכלא הם לא חיילים שנחטפו אלא רוצחים שנתפסו. אנחנו לא הורגים בכוונת תחילה ילדים, זקנים ונשים והם כן!
      אני מציעה שתלך למילון ותבדוק את ההבדל בים חיילים ורוצחים. לולא חיילנו לא היתה לך מדינה. ואולי באמת כדאי שלא תגור פה. מה דעתך? מי ישמור עליך אם לא החיילים? ידידיך הרוצחים או הרוצחים בפוטנציה?

      • תרשה גם לי

        מני, 01/09/09 15:43

        תרשה גם לי לנחש. אתם לא רוצחים בכוונת תחילה ילדים,
        זקנים ונשים. ואתם גם לא רוצחים בלי כוונת תחילה ילדים,
        זקנים ונשים. אתם אך ורק מפזרים פרחים, flower power
        מהיבשה, מהאוויר ומהים. אולם כשהילדים, הזקנים והנשים
        מנסים לאסוף אותם, רצים אחריהם בני משפחתם הרוצחים
        והורגים אותם לפי חרב, ויאספו אל עמם. ולכן את הרוצחים
        תפסתם ועליהם אתם יושבים כעת בגן הפרחים שלכם ושם
        אתם מחנכים אותם להיות יהודים טובים ומוסריים כמותכם.

        • תרשה לי שוב

          שאלה לשואל, 01/09/09 16:35

          מני, צר לי עליך, באמת.. זה הזמן לפנות לעזרה או לחילופין לעזוב את הארץ- למה אתה נשאר פה? הרי לשיטתך אנחנו רוצחים- אז מה זה אומר עליך שאתה גר פה? שאתה משת''פ!!
          בחיים לא קראתי כ''כ הרבה דברים חסרי שחר. תתבגר ותפתח את העיניים. לא זכור לי שהפלסטינאים כ''כ רודפי שלום. מתי פעם אחרונה היתה שם הפגנה נגד האלימות? הרי כלבכל ההפגנות רק נושאים נשק, יורים ושורפים את דגל ישראל. מה אתה מצפה שנשלח להם שוקולדים כאות תודה? כולנו רוצים שלום (בעצם לא בטוח שהפלסטינאים רוצים לאור החינוך לאלימות ולטרור שהם מעניקים לילדיהם ולהעצמת השהידים)אך לא בכל מחיר. וכמו שביבי אמר- יתנו- יקבלו, לא יתנו- לא יקבלו. גם לנו יש כוח ואם דוחפים אותנו לקיר אנחנו יודעים להגיב.

          • תרשה גם לי שוב

            מני, 01/09/09 17:37

            מה אתה בעצם רוצה, להפוך את הפלסטינים לעם הסגולה? אז
            מה יהיה איתכם, הפרושים (זה סינונים לצבועים)? אתם גוזלים
            וחומסים אותם בלי רחמים, בלי בושה, בלי רגש אנוש אלמנטרי
            ועוד טוענים שהם ''דוחפים אותנו לקיר'', שאתם בניתם לאורכה
            ורוחבה של אדמתם! אז לאן שידחפו אתכם, לתחת?!

            • אתה בושה למדינה. (ל''ת)

              לא מבקש רשות, 02/09/09 11:27

  • 45.

    בתנך היהודי כתוב ושבו בנים לגבולם והכוונה גם לשבויי ישראל (ל''ת)

    פקק תנועה , 01/09/09 13:59

    • לא מומלץ להפגין כזו בורות ברבים

      תוציא את הפקק, 01/09/09 14:42

      ושבו בנים לגבולם זו הבטחה לאחרית הימים ולא לפדיון שבויים.אם כבר להסתמך על המסורת היהודית כדאי להזכיר דווקא את הפסק שאסור לפדות שבויים בכל מחיר. הפסק ניתן בגולה כשגויים החלו לחטוף יהודים בהנחה שהקהילה תאסוף כסף לפדות אותם. לפיכך הוציא רב חשוב פסק שאסר על פדיון השבויים כדי להפסיק את התופעה. זהו הפסק הרלוונטי לסוגיית שליט. במחיר סביר כן - לא בכל מחיר

      • זאת אומרת שדינו של גלעד שליט כדינו של רון ארד ואולי גם בגלל

        פקק תנועה , 01/09/09 15:22

        סיבה כזו ודומה לה לא טרחו להחזיר את רון ארד לישראל

        • תשובה לפקק

          ., 01/09/09 16:38

          אם שיחרורו יפגע באינטרסים האסטרטגיים של ישראל אז כן. עם כל הצער שבדבר.
          די להיות סמרטוטים

          • או שאתם רוצים חברה וחינוך ומדינה או עולם רביעי וחמישי וכן אלהה

            פקק תנועה , 02/09/09 08:28

            האנטרסים האיסטרטגיים של עם ישראל ומדינת ישראל ניפגעו כבר ב48 וכיום הם נמצאים של שולחן הדיונים של אומות העולם בכול מחיר ובכול דרך כולל עזרה מעצמנו עבור עצמנו

    • בתנך היהודי כתוב הרבה דברים. פתאום נזכרת באיזה פסוק לא קשור? (ל''ת)

      Ehad Haam-Jewish , 01/09/09 14:43

    • במסורת היהודית:''אין פודים את השבויים יתר על כדי דמיהם'' (ל''ת)

      ----דורון, 01/09/09 15:03

      • תגובות כמו של שר הבטחון גורמות לכך שגלעד שליט לא יחזור הבייתה לעולם (ל''ת)

        פקק תנועה , 01/09/09 15:16

      • פתאום כולם נעשו צדיקים ועוד יותר משר הבטחון של מיפלגת העבודה (ל''ת)

        פקק תנועה , 01/09/09 15:18

      • אם כך כול מעשינו והסכמי השלום עם הפלשטנאים הם לא חוקיים בעליל

        פקק תנועה , 01/09/09 15:25

        מאלף ועד תף

        • אתה מתכוון להסכמי האסלה מ-1993? מה קשור? (ל''ת)

          יוני איש-שלום, 01/09/09 17:15

          • כול תהליך מדיני חברתי קשור לכול תוצאות הלוואי שלו השליליות והחיוביות

            פקק תנועה , 02/09/09 08:33

            החברהישראלית לא לקחה בחשבון דברים אלו וכיום אנו סוחבים דבר זה על גבנו כמו חוזה חסר תו תקן ואחריות וביטוח על מוצר כולשהוא

          • בוודאי כול הסכם מדיני חברתי יש לו תו תקן ואחריות ותופעות לוואי חיוביות

            פקק תנועה , 02/09/09 08:50

            ושליליות ואחריות וביטחון לתושבים וזה מה שקרה עם הסכמי אוסלוו רק שליליות וחוסר בתו תקו בדיוק כמו במכשיר חשמלי שניקנה מקולקל וללא תו תקו ואחריות וביטחון אם כול מה שמישתמע מכך ולצרנו הרב והתוצאות ידועות לנו הייטב עד היום

    • פתחת פה צ'ט. תחליפו טלפונים ותתוכחו שם. (ל''ת)

      ז, 02/09/09 11:29

      • אתה כותב את דבריך ברצינות רבה למדי אולי אתה תלך לשם (ל''ת)

        פקק תנועה , 02/09/09 15:18

  • 44.

    מי שחושב שצבא זה משהו בשביל האגו שלא יתגייס..

    טוקבקיסט, 01/09/09 13:48

    באמת שיש גבול לטפשות. זה צבא! אנשים מתים שם. זה שם כדי להציל חיים של אנשים אחרים.

  • 43.

    אז שתחליף את בנה בגלעד (ל''ת)

    אמי, 01/09/09 13:24

  • 42.

    לנועם שליט

    קובי הוד השרון, 01/09/09 13:16

    נועם שליט צריך להבין כי כל ויתור יגרור תביעה נוספת מצד החמאס, התבכיינות האחרונה הביאה את החמאס לדרוש גם את שיחרורם של מחבלים ''ישראלים'' ע''מ לשמש גם לערביי ישראל מודל לחיקוי ואהדה ומימלא להתרחקות משחרורו.
    לדעתי, לו נועם שליט ורעייתו היו אומרים מלכתחילה כי הם מעמידים את גורלו של בנם היקר ל''גורל הימים'' הרי מצבם היה טוב יותר, החמאס לא היה מתעלל כל כך בחולשת רגשותיהם.
    צודק שר הבטחון ברק.
    הפגנת חולשה פומבית בסיוע לוחצני ובלתי פוסק של אירגונים לכאורה וולונטריים, רק פוגעת בשחרורו של גלעד.

  • 41.

    במדינה עם אחוז שולי של משרתי צבא קרביים- רק פראיר ייסכן את חייו

    אחד, 01/09/09 13:15

    אם תסיימו שירות מלא- המדינה לא תעזור לכם להדביק את הפער שצברו אלו שלא שירתו בצבא
    אם תעשו שירות חלקי, גם מסיבות רפואיות- המדינה תראה אתכם כמשתמטים
    אם תיפצעו- המדינה לא תעזור לכם
    אם תישבו- המדינה לא תעשה את המוטל עליה לשחרר אתכם

    רק אם תהרגו המדינה תעשה משהו כדי לזכור אתכם קצת

    אז למה בכלל ללכת לצבא???

    • למה בכלל אתה גר בישראל??

      עודד ב, 01/09/09 15:59

      באם אתה מאמין במה שכתבת ואתה עדיין חי בישראל אז אחת מהשתיים.
      או שאתה מזוכיסט , או,וזה יותר סביר. אתה טפיל שחיי על גבי סיכונם של אחרים

  • 40.

    אני מסכים עם כל מלה של ברק (ל''ת)

    kame , 01/09/09 13:13

  • 39.

    הייתי וח שאני בדעת מיעוט אבל לפי התגובות לא.לא בכל מחיר!!התקשורת אשמה

    חכמון, 01/09/09 13:12

    אבל הפעם היא באמת אשמה.זה רק מראה שלחץ ציבורי כמו שהיה נגד אולמרט לא עבד אבל לחץ תקשורתי גם כשרוב הציבור מחזיק בדעה אחרת כן עובד.הציבור הישראלי מאס בעסקאות המשפילות האלה של חילופי השבויים שרק מסכנות חיי ישראלים ומגבירות את המוטיבציה לחטיפת חיילים,אבל לעובדה הזאת אין משמעות כי מקבליי ההחלטות מושפעים בעיקר ממה שאומרים עליהם בטלויזיה ובעיתונים.התקשורת מכתיבה את הדעה והתקשורת טועה בגדול כי היא מאויישת על ידי אנשים שהדעות שלהם נכונות ל-1999. לא עוד עסקאות משפילות!!! לא עוד הסכמיי שלום הזויים שמסכנים את מדינתנו!!! לא עוד נסיגות חד צדדיות !!! אין ספק שדיבורים על שלום תמיד נשמעו מפתים אבל המציאות היא אחרת ואנחנו צריכים לשאול את עצמנו שאלה אחרת:האם כל מה שישראל עשתה הביא אותה למצב טוב יותר?האם ישראל של 2009 יותר בטוחה מישראל של 1989? צריך לשאול את השאלה הזאת היום כי ישראל של 2029 צריכה מאוד להדאיג אותנו!!!

  • 38.

    טוב למות בעד ארצנו, ילדודס. . .

    מני, 01/09/09 13:10

    תראו אני כבר מתי פעם אחת, היה מזה
    טוב! והנה קמתי לתחיה. מי היה מאמין!!
    אומרים, חתולים חיים ממש שבע פעמים
    כי להם חוט השדרה אלסטי אז לא צריך
    להתבכיין. . . מיאו! מיאו!

  • 37.

    די לקידוש המתים על פני קידוש החיים

    שרון, 01/09/09 13:09

    למחבל משוחרר עם דם על הידיים יש אותו סיכוי לחזור ולבצע פיגוע כמו לכל טרוריסט אחר בפוטנציה, שלא הוציא לפועל את כוונותיו.
    גלעד שליט חי וניתן לשחררו בתמורה לטרוריסטים. מה זה יעזור לאלה שכבר מתו?
    האם רק בשם הנקמה והעונש לאלה לא נחזיר אותו הביתה?

    • לפי התאוריה הזו-אין משמעות לכליאת טרוריסט או גנב או רוצח. (ל''ת)

      התשובה לך היא ''ה ר ת ע ה''!, 01/09/09 13:27

    • אז למה לא לשחרר את יגאל עמיר? (ל''ת)

      Yossi V , 01/09/09 14:31

  • 36.

    כל הכבוד לברק על דברים אמיצים ונכונים!

    יוסי י., 01/09/09 13:04

    למרות שאנני נמנה על אוהדיו, יש להודות כי זה מפגן יוצא דופן של מנהיגות מצידו.

  • 35.

    כשאתה שר בטחון, אתה חייב לברור מילים ביתר זהירות (ל''ת)

    מתבכיינת על גלעד שליט, 01/09/09 13:02

  • 34.

    ואפשר בהחלט גם ל''עדן'' את השפה כשמדברים אל ילד לא בוגר .

    שששבשש , 01/09/09 13:02

    ברק תראה מה עשית .
    את ההוא שכבר ממילא מרגיש ''גבר'' ומשוכנע שמחר הוא כבר לוחם מן המנין במטכ''ל ,עשית עוד יותר ''גבר'' .
    ולעומת זאת ,וזה הרבה יותר חשוב ,את זה שפוחד ומהסס רק דרבנת למצוא במקרה הקל ''שירות נעים וקל'' - שלא לדבר על מעבר לכך .

  • 33.

    מי שלא ממצמץ מול בתי קברות מול ..... הלו????????????????

    maia, 01/09/09 13:01

    ברק מה קרה לך???????? אתה צריך להסביר לילדי בית ספר את המציאות דרך דקירות ישר לבטן הרכה ואתה מצפה מהם שהם ירוצו ל'מרינס'??????? אם קודם הם היו מבולבלים מה לדעתך הם עכשיו??????? אתה רוצה חייל אם ביטוח החזרת שבוי, כמו שמחתימים באדי????? לאן בדיוק פניך?????? איני בטוחה שהעם פונה לאותו הכיוון.... ובכלל, אני מצפה מאדם שהוא עם נסיון רב כמו שלך שיהיה יותר בהיר ונהיר.

    • את אומרת דבר והיפוכו.בהיר נהיר ודובר אמת זה בדיוק מה שנאמר. (ל''ת)

      מי זה????????????., 01/09/09 13:24

  • 32.

    תגובה לאימהות בדעה של אין מחיר...

    Jona's, 01/09/09 12:55

    בוש ונכלם אני לקרוא את תגובת האמהות הללו שבעבורם גם כנראה מותר למכור את המדינה על מנת לקבל את ילדיהם חזרה

    חלק מחיינו כאן, קל לחומר אני שלחמתי ב-4 מלחמות (החל ב-1967), והורי שלחמו ועברו את מלחמת העולם השנייה, הבריגדה, מלחמת הקוממיות, ומבצע קדש,הנן הגורל לחיות בארץ ישראל (ואיני דתי כלל וכלל) שמאז ומעולם הנהלו בה מלחמות שליטה בין הערבים לבין עצמם, ושחטו אתד את השני, שכן תרבותם הנה תרבות אלימה ווולגרית מלפני 1400 שנה (עת יסוד הדת המונוטאיסטית השלישית, היינו: האיסלם שעבר עיוותים ולמעשה כיום הנה דת רצחנית

    אולם שוב, הבוז להורים המונעים ואו לא מוכנים להקריב את ילדיהם אם אין ברירה למען המולדת

  • 31.

    משתמטיםםםםם!!!!!! (ל''ת)

    אני תומכת בברק!!!! מה עלשות שאנו חיים עם דור של, 01/09/09 12:55

  • 30.

    ברק צודק...אבל לפחות פעם היו נעשות פעולות מבצעיות לשחרור (ל''ת)

    מוטרד צפוני, 01/09/09 12:54

    • לא זוכר פעולה לשחרור שבוי כלשהו. אתה יכול להזכיר לי? (ל''ת)

      kame , 01/09/09 13:24

      • חתיכת טיפש. אנטבה, ססנה ועוד (ל''ת)

        מיכאל, 01/09/09 14:42

      • נחשון וקסמן,מלון סבוי, אוטובוס הדמים ,מעלות (ל''ת)

        היו גם היו, 01/09/09 23:48

      • צר לי מאד שזכרונך קצר...אבל אולי שמעת את המלה..אולטימטום????? (ל''ת)

        מוטרד צפוני, 02/09/09 12:58

  • 29.

    כותרת פופוליסטית ולא בהקשר

    משה, 01/09/09 12:53

    עם כל הצער ברק צודק מיליון %
    הבכינות יכולה להוביל לבכי גדול בהרבה

  • 28.

    יש להעיף מהארץ את כל מי שבחר בו (ל''ת)

    מי מסכים?, 01/09/09 12:51

  • 27.

    לאמא הטיפשה - דבר של ברק נכונים וחכמים!

    רון, 01/09/09 12:50

    בגלל אמא טיפשה כמוך ישוחררו מהנדסי פיגועים ונראה גל טרור חדש. להתחיל לחשוב על פעולה צבאית לשיחרורו ויהיה מה שיהיה.

  • 26.

    אולי היא שרדה ,יש מאות נרצחים בגלל העסקאות שהיו. (ל''ת)

    לאמא הדמגוגית, 01/09/09 12:44

  • 25.

    סוף סוף דברי טעם ! (ל''ת)

    הוא צודק ב-100 אחוז, 01/09/09 12:40

  • 24.

    אורנה איינשטיין: ''אין מחיר לחיילים שבויים. דבריו של ברק היו דמגוגיים''

    אזרח מודאג, 01/09/09 12:38

    האמירה הזאת היא בדיוק הדמגוגיה ב-ה הידיעה שאותה מאכילים אותנו תומכי השחרור בכל מחיר בתמיכה נלהבת של העיתונים. שיחרור מחבלים גורף יהיה דלק למדורת גיוס הטרוריסטים הבאים. אורנה איינשטיין ונועם שליט צריכים להתחייב שאחרי כל פיגוע שיהיה מעורב בו טרוריסט ששוחרר הם יגיעו לבתי המשפחות האבלות ויסבירו את עמדתם הצודקת והלא דמגוגית

    • איינשטיין דמוגוגית נעם שליט לא

      תומר, 01/09/09 12:51

      נעם שליט רוצה ובצדק לשלם כל מחיר ומצידו שהמדינה כולה תשרף תמורת הצלת בנו, כל אב היה חושב כך.
      איינשטיין אכן דמגוגית, כי ברור שאם נסכים לשלם כל מחיר, אז הצד השני תמיד ידרוש עוד ועוד. למשל אם מראש נסכים לשחרר את כל האסירים, הם ידרשו גם כסף, או נשק וכו וכו.

  • 23.

    חבל שלמדינת ישראל יש שר ביטחון ללא מפלגה וללא ראש עובד!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    בממשלה הבאה אתה כבר לא שר הביטחון!!!!!!!!!!!!, 01/09/09 12:38

  • 22.

    ברק איש דוחה..לא יעבור את אחוז החסימה.... (ל''ת)

    יואב, 01/09/09 12:36

  • 21.

    סוף סוף קצת מנהיגות!! מילים של מנהיג. כאן זה לא שוויץ.

    מני, 01/09/09 12:32

    התבכיינות = אובדן לדעת של החברה.
    שחרור מאות מחבלים בתמורה לחייל = ביטוח לטרור

    חיילים צריכים לשחרר בכוח. ישראל נדונה להילחם עוד שנים ארוכות, וככל שנתחזק ונפסיק ולהתבכיין כך ייטב. המנהיגים צריכים להיישיר מבט לאזרחים ולהגיד להם את האמת בפנים - כל הכבוד לברק!
    האמת כואבת - אנחנו עומדים מול אויב אכזר ומציאות קשה שתמשיך עוד דורות ומאות שנים. נתקפל - נמות, נתחזק - נשאר פה.
    אגב - כל זה לא אומר שלא צריך להחזיר שטחים. אנחנו צריכים להחזיר כל שטח בו יושב ציבור ערבי גדול - המשולש, מזרח י-ם וכו' - ולהלחם באכזריות של עם שרוצה לחיות מתוך שטחים בעלי רוב יהודי.
    את גלעד שליט יש לשחרר בכוח צבאי לא פרופרוציונאלי.

    • אינך מבין שחלק מההתחזקות היא לא ''להחזיר'' שום שעל שברשותך

      ----דורון, 01/09/09 12:47

      רק ככה האויב הערבי יפנים שאין לו סיבה להמשיך במאבק ויאבד תקוה בדרך הטרור.
      ככל שנפנים זאת מהר יותר כן ייטב.

  • 20.

    צודק. כואב אבל נכון

    יוסי, 01/09/09 12:31

    כל מחיר זו הזמנה לחטיפות בעתיד.
    כל מחיר זה ביטחון למחבל שישוחרר בסופו של דבר.
    כל מחיר זו כניעה.
    חייבים לקבוע כללים ולעמוד עליהם.

  • 19.

    להורים שמוכנים לעשות הכל להחזרת בנם=שיסתכלו טוב בעיני הורים שכולים (ל''ת)

    נ.כהן מוכנים לשחרר רוצחי ילדיהם בכל מחיר=איפוא הצד, 01/09/09 12:29

    • אני מחזק את דבריך

      Jona's, 01/09/09 13:01

      מילים כדורבנות, בייחוד לי שלחמתי ב- 4 מלחמות החל ב- 1967 כמפקד צוות ביח' חסוייה
      ורואה את התבוסתנות של ההורים שעבורם מוטב לקבל את ילדיהם חזרה ולו גם במחיר חיים תחת שלטון ערבי....

  • 18.

    דברי ברק דמגוגיים? האם נחזיר את יפו למען שליט? האם נוותר על ירושלים? (ל''ת)

    נמאס, 01/09/09 12:29

  • 17.

    כל הכבוד ברק הוכחת מנהיגות (ל''ת)

    מציאות , 01/09/09 12:29

  • 16.

    הודעה לגברים ישראלים: אתם חושבים שרק בשבי המדינה תשכח אותכם (ל''ת)

    ח....כו שתתגרשו, 01/09/09 12:27

  • 15.

    אמירה עלובה. ומדוע השימוש בצילומי ארכיון ולא בצילומים עדכניים??? (ל''ת)

    miranda, 01/09/09 12:27

  • 14.

    צודק - אסור לשחרר מאות ואלפים תמורת חייל אחד

    james, 01/09/09 12:26

    אנשים שוכחים שזה חייל...

  • 13.

    אני משוכנע שברק חושב כל יום על דרך מקורית להחזרת גלעד

    אהוד ברק חייל אמיץ, 01/09/09 12:26

    שר הביטחון צודק, יש מחיר למדינה שרוצה לחיות בשלום ולהגן על כל האזרחים , הכוח שלנו חזק אבל הוא לא אינסופי, המקרה של גלעד קשה ביותר, חייל אחד שמסר את עצמו למען מדינה שלימה, מערכת הביטחון מצליחה לשמור על בתינו ועל שלום כל בנינו, במחיר גבוה מאד של גלעד היקר. אנו נימצא דרך לחלץ את גלעד שליט ! היו בטוחים כי מערכת הביטחון יושבת על הנושא הזה , ולא תרפה עד שיוחזר אמן.

  • 12.

    ברק צודק. אנחנו במלחמת קיום נגד אוייב גדול מאיתנו בהרבה

    אסור לספק לו תחמושת עם התנהגות בכיינית, 01/09/09 12:26

    אין לבוא בטענות על אם שמגוננת על בנה החייל (שהוא גבר, לא ילד). זה אינסטינקט טבעי.

    אבל לכל חייל בצה''ל יש אמא, ואם כל אמא תרחיק את בנה מאיזור הסכנה, ולא יהיה מי שיילחם, יבואו אוייבינו וישחטו אותנו. ורק שוטה יחשוב שזאת ''דמגוגיה''.

  • 11.

    צודק לחלוטין

    מודי, 01/09/09 12:24

    אי אפשר לשחרר חייל אחד במחיר סיכון חייהם של רבים, כדי לאסוף את כל המחבלים - שירותי הבטחון של מדינת ישראל שילמו בדם רב על מנת להבמיח את שלומם של אזרחי וחיילי מדינת ישראל.

  • 10.

    יפה, אמירה נחרצת נגד רוח תבוסתנית רכיכתית של אנשי שמאל ''נאורים'' (ל''ת)

    י.א, 01/09/09 12:21

  • 9.

    ודווקא מברק?

    סוף סוף שומעים את הדברים, 01/09/09 12:20

    מתי יקוומו מנהגים תאבח חיים ויגידו את האמת הפשוטה הזו?

  • 8.

    אני צוחק בפנים לעבדים המזרחיים בדרום שילדיהם נפגעו והופקרו 8 שנים

    מלחמת קודש , 01/09/09 12:17

    חחחח

    איזה עבדים נחותים בני שפחות ...

    לאנשים כאלה אני מאחל שתמיד יהיו מושחתים כמו אולמרט וליבני ראשי ממשלה

    אם להם (העבדים המזרחיים) לא אכפת מחיי ילדיהם, למה שלי יהיה אכפת?!

    הם לא מתקרבים לסוליית הנעל של האזרחים האיראניים האמיצים שלא מפחדים למסור את נפשם במאבק על ערכים.

    בניגוד לאיראנים האמיצים האב-אדם המזרחי שיש לנו כאן בארץ מסוגל להפוך עולמות, לשרוף צמידים, ולהבעיר פחים על תוצאות של משחק כדורגל שאינו מתאים להם. אבל כשילד משלהם נהרג הם בוכים, יושבים שבעה, קמים ועושים עוד ילד ... נו נו ... :))))

    • התגובה היא דוגמא לווירוס ורבלי הגורם לרגרסיות תאי מוח קשה (ל''ת)

      זהירות!, 01/09/09 12:33

  • 7.

    כאשר מניחים את הרגש בצד – הוא צודק ב 100% (ל''ת)

    כל השאר - פופוליזם רצוף, 01/09/09 12:17

  • 6.

    כל הכבוד לברק!

    amir, 01/09/09 12:16

    סוף סוף מישהו אומר את האמת.
    ''אין פודין את השבויין יתר על דמיהם''.

  • 5.

    ''המדינה לא קרסה'', סה''כ נהרגו כמה עשרות יהודים... (ל''ת)

    מיקי, 01/09/09 12:15

    • משוחררי עסקת ג'יבריל הם היו המנוע מאחורי האינתיפדה של 87

      amitos1978 , 01/09/09 13:32

      כתוצאה מהאינתיפדה הראשונה ,הסכמי אוסלו בעיקבותיהם ,והאינתיפדה השנייה מניין ההרוגים הישראלים מגיע לאלפים

  • 4.

    אל תדאגו צעירים, אני כבר יגיע בסרסל לחלץ אותכם (ל''ת)

    ''קומה ראשונה'', 01/09/09 12:14

  • 3.

    חצוף!!!!!!!!!

    שושנה, 01/09/09 12:10

    חצוף שר הביטחון
    אין לו בנים משרתים בצה''ל ועלולים ליפול בשבי, כך גם לראש הממשלה נתניה
    בנו אמנם בצבא - אך ביחידת דובר צה''ל עם
    שמירה צמודה
    הייתי שמחה לראות את התנהגותם, לו - בנם היה נופל בשבי
    גם אולמרט לא יוצא נקי מהעסק, כי בנו בכלל יושב בחו'ל ולא בארץ
    מה ההתחסדות שלהם?
    חצופים ומגעילים
    אחד אחד וכולם יחד
    ואמרתו של ראש השב''כ ששחרור האסירים הוא סכנה לבטחון ישראל !!!!!! האם אין כאן הגמה פראית???
    האם עד כדי כך אנחנו סמכנה? ממחבל אחד או שניים?

    • שושנה היקרה - אין שכל אין דאגות! (ל''ת)

      עו''ד ריאלי, 01/09/09 12:26

    • מחבל אחד או שניים או 450?

      נה, 01/09/09 12:39

      קראי קצת הסטוריה.
      תתחילי מג'בריל
      אחרי זה המחבלים שגורשו ללבנון
      ואחמד יאסין

      תעשי קצת חישוב כמה אנשים מתו.

    • כמשקל נגד לתגובתך, מה תאמרי אם אחד המחבלים שישוחררו

      ----דורון, 01/09/09 12:49

      ירצח בגרזן\\יתפוצץ\\ישלח מחבל\\יבצע לינץ' בקרוב משפחתך?

    • שושנה לכי לישון את נשמעת עייפה (ל''ת)

      דיי להתבכיינות צריך להילחם על המדינה, 01/09/09 12:56

    • לשושנה

      PLANET X, 01/09/09 13:20

      את הדוגמה לתרבות האינסטנט וה''כוכב נולד'' שנגסו בכל חלקה טובה או פחות בע''י.
      נחטף חייל? תחזירו אותו עכשיו ובכל מחיר.
      אנשים כמוך צריכים להפנים שכאן לא גבול נורבגיה שבדיה ויש מחיר להיותנו כאן,מי שסובל מהחום שיתרחק מהמטבח.
      .
      ברק צודק בכל מילה.
      וכמו שכתב לפני העו''ד-אין שכל-אין דאגות.

  • 2.

    חובתם של צעירים לא להתגייס, לא לצבא כיבוש ולא לצבא שיפקיר אותם. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 01/09/09 12:09

    • שאלה קטנה ?

      אילן, 01/09/09 12:50

      כשאתה קורה לעצמל EXTRA שמאל אתה מתכוון לגודל השכל שלך ? או אם נמדוד את קוטר הראש שלך זה מה שזה ייתן ?

  • 1.

    ברק אנחנו השפויים איתך לא לשחרור אסירים (ל''ת)

    צודק, 01/09/09 12:05