• 154.

    כתבה מעולה!!! והלוואי וילמדו את ''מקרה דלומי'' במוסדות חינוך.

    טוב לתת את הדעת., 07/09/09 10:39

    גועל נפש הזוי התחולל בעונה הנ''ל, והניסיון להקטין זאת חורה לי.
    אני מאמינה שנדרש מ''שופט'' לבנות את האדם אשר עומד מולו ולא לקבור אותו על פי טעמו האישי.

    חוסר מקצועיות משווע!!! וההתנשאות והיומרה! מי אתה גל אוחובסקי???
    ולמה אתה מקבל נערה לתוכנית ואז מתלונן שהיא צעירה מידי???

    למה לנסות ולשבור מישהי שכל חייה עובדת על הדבר שהיא רוצה - דבר שאנו צריכים לשבח ולשבח ולשבח!! בעיקר בימינו אנו.

    שמחה מאד על הכתבה. ורוני אותי הכי הרשימה מכולם.

  • 153.

    רוני ניצחה כי היתה הזמרת הכי איכותית העונה (ל''ת)

    פסק הדין של עם ישראל, 06/09/09 21:44

  • 152.

    חח אהבתי תכתבה!! איןןן על חובייי מלךךךךךך (ל''ת)

    מיכל חלימי, 03/09/09 21:04

  • 151.

    סוף סוף מישהוא שם את הדברים על השולחן (ל''ת)

    אחד, 03/09/09 20:57

  • 150.

    אז למה הדיחו את לירן דנינו לפי התיאוריה שלך? (ל''ת)

    עלק תיאוריה, 01/09/09 20:42

    • בדיוק מאותה סיבה: השופטים האדירו אותו ולא בנו אותו, והעם אמר את דברו! (ל''ת)

      בדיוק אותו דבר מכיוון שונה., 07/09/09 10:40

  • 149.

    ההורים שלי כל הזמן מתעקשים שאלך לאוניברסיטה

    שאולי, 01/09/09 19:25

    והנה מגיע דוקטור, ומוכיח שגם אחרי מי יודע כמה שנות לימוד אפשר להיות אידיוט

  • 148.

    בוז למאמר הומופובי ומסית שתורם לאלימות

    אחת מהקריות, 01/09/09 18:57

    וקרעים בחברה.

    • מה??????????????????????? חי בסרט של קיפוח הזוי!! (ל''ת)

      לסבית., 07/09/09 10:41

  • 147.

    רק ''ריגשי'' יכול לכתוב גיבוב שטויות כזה...

    דנה, 01/09/09 14:20

    צא מה''ריגשי'', למה אתה מזלזל באנשים (משני הקצוות שדיברת עליהם)?
    מותר לכל אחד להעדיף מוזיקה מכל סוג שהוא.
    ומה הקשר לשמות פלצניים? ראם זה שם תימני?
    זה שם יפה ולא מגדיר לשום עדה או מגזר פוליטי (ואני לא מאוהבי הז'אנר הים תיכוני)!
    אתה מזלז במי שנראה לך שחושב שהוא טוב ממך - וזאת רק ההרגשה שלך...
    ומזלזל במי שנראה לך ''עמך'' - שוב, רק ההרגשה שלך!
    רוני לא עמך! מיי לא פלצנית (אתה יכול לא לאהוב את הסגנון, אבל היא מראשל''צ ולא משיינקין)! וולאדי - נפלא (למרות הבחירות המוזרות שלו - דווקא שירים ים תיכוניים...)!

    אז צא מזה, אפשר לאהוב את כל הסוגים בלי להשתייך לצד פוליטי.

    לא צריך לנתח כל דבר.

  • 146.

    תגיד אתה בסדר ?כולה תוכנית טלוויזיה פופוליסטית וזולה .

    שששבשש , 01/09/09 13:24

    לאחד מבכירי הכלכלה בישראל אין חומרים חשובים יותר לדון בהם .
    ואם כבר כתבת ,הרי שנפלת חזק בכל התאוריה השטותית שלך משום שבסה''כ מדובר בבת טובים מאחד הישובים העשירים בישראל .
    יאללה ,כתוב את התאוריה מחדש ומצא כוכב אחר לשחק בה את התפקיד הראשי .

  • 145.

    העם =דלומי? בת האליטיסטים מעומר, הישוב השלישי בעושרו בארץ?

    עמנואל , 01/09/09 12:45

    ומי זה האליטות? חובי בן למשפחה החד הורית מקרית ים?


    אבל למה להפריע לתיאוריה עם עובדות.

  • 144.

    כוכב נולד?! בערוץ 1 היה סרט, ''הפליטים שנשכחו''

    ר.בקצה, 01/09/09 12:36

    על יהודי ארצות הערב.ואתה מבזבז את המטראז' שלך באינטרנט על הקישקוש העלוב הזה?

  • 143.

    מחנה קייץ

    אבי הדרומ, 01/09/09 12:31

    סך הכל תחרות, עוד פעם נופלים לתוך הקלישאות
    אליטותץ מחנה ימין מחנה שמאל. סך הכל מחנה הקייץ של כוכב נולד, הסתיים בכל תרועה.
    מייד מתחילים האודישנים למחנה קייץ מספר 8 .
    גם לאייל גולן נמאס מול הסוללה המשומנת של הכוכב הנודד. גולן לא היה מוכן לשיר בגמר, זה נוגד את הערכים עליהם גדל ככוכב {לא אינסטנט} טוב שלומי שבת הטורקי הופיע, אחללה ביותר. אולי נבין שמוזיקה ישראלית זה שילוב של כל המחנות. תבלין מזרחי,וטורקי, ורוסי, וערבי. עכשיו הגיע הזמן לדרוזי, ערבי, היה טוב וטוב שהיה, המדיה השמיע את דברה.

  • 142.

    כתבה מעניינת מקורית ומבריקה (ל''ת)

    נועה, 01/09/09 11:56

  • 141.

    ומה שאתה לא מבין זה:

    א.אוהל, 01/09/09 11:40

    שבלאדי פחות קיטש מדאלומי?
    מרגול או צדי פחות קיטש מדאלומי
    איזה אליטה - הכל פופ ישראלי
    בסגנון סוף שנה בביה''ס
    אין הבדל בין מזוז לדלומי
    והשופטים בעיניי מרחמים על המתמודדים
    או סתם לא מבינים כלום

  • 140.

    מה בעצם כתוב במאמר?

    שמאלני אליטיסט, 01/09/09 11:26

    כלומר - העם לא הצביע למי ששר/ה הכי טוב. העם לא הדיח את רובי סטאר כי הוא זמר פחות טוב מאלו שלא הודחו אלא בגלל שהוא 'מהאליטות'. העם הצביע נגד מיי לא בגלל ששרה גרוע אלא בגלל שיש לה שם 'פלצני'
    ובאותה מידה העם לא הצביע בשביל מה שטוב למדינה בהכרח אלא כדי 'להכניס' לאליטות המתנשאות ולעזאזל התוצאות. זה בסדר בתחרות שירה, זה קצת מסוכן כשמדובר בעתיד של כולנו.

    • אני אגיד לך מה כתוב במאמר :

      שששבשש , 01/09/09 13:25

      שטויות במיץ עגבניות .

  • 139.

    צודק במאה אחוז.גם אני הרגשתי כךכל העונה. הכל שקר (ל''ת)

    תהילה, 01/09/09 11:12

  • 138.

    בקיצור אתה אומר, דפקנו את האשכנזים . (ל''ת)

    חיים כהן, 01/09/09 11:05

  • 137.

    מענין אם העם ימשיך ויתמוך בדלומי ויקנה את הדיסקים שתוציא. (ל''ת)

    chaimgal , 01/09/09 10:38

    • עם יחצ''ן/ ומנהלת אישית מבריקה-רוני תדיח את נינט טייב מהר מאד...... (ל''ת)

      prague , 01/09/09 11:20

  • 136.

    הדברים הרבה יותר פשוטים ופחות קונספירטיביים

    נעה, 01/09/09 10:21

    רוני באה ממשפחה סופר אליטיסטית מעומר. זכתה כי הקהל אהב אותה ונוכח ירידות השופטים, עשה מאמץ להציל אותה שבוע אחרי שבוע.
    לגבי חובי, הגיע הזמן להגיד את זה -הוא מתוק ומוכשר אבל פחות מוכשר מה-6 המובילה למרות הפרפורמריות המצויינת.
    מיי נפלה מהסיבה ההפוכה מזו של רוני. היה ברור שהיא מנצחת ואנשים לא סימסו כי היו בטוחים במקומה
    השופטים אכן במקרים רבים קישקשו שטויות בלי להקשיב, חוץ מצדי שתמיד מקשיב באוזן פתוחה ובהחלט כדאי לחשוב לצמצם את ההרכב. הם מלאים ומעייפים

  • 135.

    דוקטור לרדידות (ל''ת)

    משה מרכז, 01/09/09 10:11

  • 134.

    למה רוני ניצחה?

    זאב, 01/09/09 10:03

    קודם כל, כי מבין אלו שהגיעו לגמר היא היתה הטובה ביותר.
    שנית - כי נקעה נפשו של הציבור מהעוינות הבלתי מובנת של השופטים מרגול את אוחובסקי כלפיה.
    האם מישהו שם לב שהביקורות של השופטים על הביצוע של מיי היו פושרות, ולעומת זאת וולאדי ורוני זכו מהם לשבחים, אבל בסיכום היא קיבלה מהם את המקום הראשון. לי זה צרם.
    וחוץ מזה - רוני דלומי היא לא העם. היא ילדת שמנת מעומר, שהתמזל מזלה והיא גם זמרת מחוננת וגם נערה יפה ומקסימה. היא זכתה בזכות יכולותיה. יתכן שבהרכב גמר שונה, מישהו אחר היה זוכה, אולי אילו השופטים היו נוהגים יותר בהגינות, התוצאה היתה שונה. אבל זה היה הגמר, והשופטים הכריעו בו את הבחירה, בגלל חד צדדיותם המקוממת.

  • 133.

    אם מוטי קירשנבאום (המומחה) הכריז על מי כזוכה המאמר הזה צודק

    רוני באה מעומר, 01/09/09 09:52

    האמנים מהשמאל היונגד רוני דלומי כי גדלה בעומר בה ראש המועצה פיני בדש
    איש ימין, ראש מועצת עומר, חבר כנסת מטעם מפלגת צומת בכנסת ה-13 ומטעם ליכוד-גשר-צומת בכנסת ה-14.
    שימו לב
    (מתוך ויקיפדיה)
    ב-12 בספטמבר 2006 שלח בדש מכתב לכל 251 ראשי הרשויות המקומיות וקרא להם שלא להזמין את הזמר ג'קו אייזנברג לאירועים והופעות שמארגנות הרשויות במרכזי הערים, דוגמת במות הבידור של יום העצמאות. אייזנברג, זוכה תוכנית הטלוויזיה כוכב נולד, אמר בריאיון לאחר זכייתו כי לא שירת בצה''ל וכי הוא גאה בכך. דובר מועצת עומר אמר אז בשמו של בדש כי ''פיני חושב שאחד שמסרב להתגייס בעצמו לצה''ל זכאי לבוז ולא לאהדה ... חייבים שהנוער יעריץ ויעריך את אלה שתורמים ומסייעים למדינה''. באותה שנה היה ביישוב עומר אחוז המתגייסים הגבוה ביותר בארץ.

  • 132.

    זה מה שאתה עושה עם המסים שאני משלם?

    סטודנט מב''ש, 01/09/09 09:23

    בושה וחרפה!

    get a job!

    • אויש, תנוח. (ל''ת)

      סטודנטית מב''ש., 07/09/09 10:46

  • 131.

    כן, אבל מה בדיוק אמר העם?

    מיי גוד, 01/09/09 09:13

    שהוא שמרני, סטנדרטי, צפוי, משעמם, לא מעניין (וסליחה לרוני המתוקה, כי אין לי דבר נגדה), אבל בחירתה של דלומי חסרת בשורה, אין חידוש ואין עניין (עדיין...). מי יודע אולי בעתיד תפתיע לאחר שתתבשל קצת. אך בהחלט ניכר ש''העם'' עשה דווקא לשופטים והביא אותה בהפוכה. כל הכבוד ל''עם'' (נאמר בציניות).

  • 130.

    ה''עם'' זה ילדות בנות 10 שהצביעו לרוני כי היא יפה. נקודה (ל''ת)

    אסנת, 01/09/09 08:59

  • 129.

    המאמר מעניין אבל נראה שקצת אנס את הסיטואציה לטובת הרעיון (ל''ת)

    הדסה, 01/09/09 08:45

  • 128.

    מאמר מעניין שלקח את המטרה (ל''ת)

    יוגב, 01/09/09 08:44

  • 127.

    לשיטתך, מיי לא חלק מהעם

    שמאלנית שגם היא חלק מהעם, 01/09/09 08:22

    כמו גם אוחובסקי, דנה אינטרנשיונל וכו'.
    אז אולי נחפף מכאן את כל מי שלא מה'עם' יחד עם הערבים והאתיופים גם הם לא שייכים. (אולי בעצם את האתיופים נשאירף לשיטתך הם בטח כן רצויים)

    • הכוונה היא לרוב העם לעומת מיעוט אליטיסטי (ל''ת)

      שרון, 01/09/09 09:21

      • כלומר מוכרי הפלאפל והחמוצים הם רוב העם? (ל''ת)

        ככה?, 01/09/09 09:43

        • תשמע חצוף, אתה אינך שווה יותר ממוכר חמוצים, קוראים לזה שוויון (ל''ת)

          לא ככה, 01/09/09 10:28

  • 126.

    ראיתי את התוכנית של רוזנטל על האושר - נמאס לי מהמסטיק של כוכב נולד

    יופיטר יופיטר, 01/09/09 07:47

    כדי לסחוט מהילדים אסמסים - ולפתח בהם פולחן אישיות - להלביש את הנוער בבגדים מגוחכים של יפים ואמיצים - וגם שופטים משעממים -

  • 125.

    איזה שטויות (ל''ת)

    אין פה אליטות, הן הובסו מזמן, 01/09/09 07:41

  • 124.

    דוקטור שלמה פרענק צדוק...

    דוקטור שקשוקה, 01/09/09 07:19

    כנראה קיבל התואר כהעדפה מתגת לפרענקים...

  • 123.

    אחת מתכניות הטפש הגדולות, שטדי כימיקלים הביאה לעם

    פו הדב, 01/09/09 06:31

    ישראל,מי משפיעה כל זבי החוטם ומנצח על
    הטמטום מר פרוכטר(הדר) עם שנינות של
    קומדיאנו דה לה ג'ורה. חבר השופטים?

  • 122.

    המאמר הכי הזוי שקראתי עד היום.

    מצטער., 01/09/09 05:53

    ומריח קצת ריח של רגשי נחיתות .
    מרגול וצדי ואוחובסקי ודנה וצביקה הם סופר מייצגי העם .
    וגם ,מצביעי הימין ראויים ליותר הערכה.

  • 121.

    אחי הכותב, זאת תכנית ריאליטי מטומטמת, אין לך משהו יותר טוב לעשות? (ל''ת)

    לך לקרוא איזה ספר או משהו, 01/09/09 03:20

  • 120.

    כתבה מכורה וחסרת טעם

    העממי, 01/09/09 02:48

    ידידיי רוני דלומי היא משאת נפשו של העם???
    היא עממית כמו ירון לונדון בהופעה של אבנר גדסי מה זה החרטא הזה

  • 119.

    מה ענין מחט לת.....

    אחד מהעם לא ד''ר, 01/09/09 02:45

    עשית שקשוקה לא טעימה מתחרות תפלה -ימין שמאל אליטות ?? צא וכתוב ספרימדע בדיוני .(אגב מיי בעלת מגוון קולות מרשים רוני מקסימה והייתי רוצה שבני יתחתן איתה אבל זמרת קטנה)
    ראוי להזכיר את הצעתך התמוהה''תא''ל (מיל') חנוך מילוא וד''ר שלמה צדוק, חוקר מדעי החברה, שיגרו היום (ג') מכתב המלצה להעניק את פרס ישראל על מפעל חיים ותרומה מיוחדת לחברה ולמדינה לארקדי גאידמק

  • 118.

    רוב שולחי הס.מ.ס. הן ילדות בנות 12.

    mamamenny , 01/09/09 02:27

    עם כל הכבוד למסמסות, ממתי זה נקרא ''העם''

  • 117.

    דלו מי? (ל''ת)

    ??, 01/09/09 02:02

  • 116.

    עצה לכותב ולשכמותו: כשאין מה לומר, עדיף לשתוק (ל''ת)

    ..., 01/09/09 01:49

  • 115.

    בעיירה היו קוראים לדבריו של הכותב: ''דרעק מיט לאבער''

    מתנצל על שגיאות הכתיב, אם היו - אינני כותב יידיש, 01/09/09 01:48

    שזה כבד עם צואה. משהו כמו חרא בלבן.

  • 114.

    כוכב נולד, דנה ואוחובסקי=הבשורה של התשקורת למובטלים (ל''ת)

    פראבדה - השופר של החונטה, 01/09/09 01:44

  • 113.

    נהניתי מכל מילה, והסכמתי. (ל''ת)

    גדעון, 01/09/09 01:22

  • 112.

    ואללה. איזו דרשה נהדרת מפי הד''ר למדעי עצמו ותסכוליו. (ל''ת)

    דרישת שלום לד''ר מרוחן של סטאלין, ומקרטי ואידי אמין, 01/09/09 00:47

  • 111.

    Hey Frenk, what are you talking about? (ל''ת)

    Voozvooz, 01/09/09 00:08

  • 110.

    מסכים עם כל מילה, ונקווה שבעונה הבאה ישפטו אחרים את הכוכבים הנולדים. (ל''ת)

    אמיר ב. , 01/09/09 00:08

  • 109.

    אני במקומך הייתי מוציא את הטלוויזיה מהבית

    ג'קסון , 01/09/09 00:07

    הפרסומאים הושיבו את השופטים והעם יחדיו בתוך קופסה כדי למכור לך שמפו.לראות טלוויזיה זה כאילו מרהיב.

  • 108.

    Hey Frenk, what are you talking about? (ל''ת)

    Voozvooz, 01/09/09 00:06

  • 107.

    ''העם''=כל מי שלא סיים בי''ס עממי ועוד ד''ר אחד שמינה עצמו אחראי על ''העם''

    חמור נושא ספרים, 31/08/09 23:59

    הד''ר בעצם קובע שכל מי שהצביע ליכוד הוא בהמה גסה, ושש ושמח לשייך את עצמו לעדר. אפילו חלק מהאליטות האהובות עליו לא הלך כ''כ רחוק.

  • 106.

    לד''ר צדוק - אליטה זו לא מילה גסה. (ל''ת)

    הפכת את מצביעי כוכב נולד ל''עם''?, 31/08/09 23:57

  • 105.

    לד''ר צדוק -מעולם לא היו לך כל כך הרבה תגובות .

    ענת, 31/08/09 23:51

    עימות תרבותי+אליטות+''כוכב נולד'' מבעירים כמו אש בשדה קוצים את רחשי ליבם של המגיבים .לפעמים כשה''שד העדתי'' והבעיות החברתיות הקשות הסמויות מהעין ומהדיון הציבורי יוצאות להן לטיול קצר דואגים כולם לנעול מיידית את תיבת הפנדורה המסוכנת.

    • אל תכעסי. המסכן חי מזה והרבה תגובות מגדילות את הסיכוי שימשיכו להעסיקו (ל''ת)

      אל מלא רחמים, 01/09/09 09:55

  • 104.

    שאפו

    עופר שיפמן, 31/08/09 23:47

    למעריב מגיע הפעם פרס על שאיתרו כותב שנון כזה שהאירוניה שלו בלבד מזכה אותו בנקודות. מכבר לא נתקלתי בכתבה סוגרת חשבונות כמו זו הכתובה בתובנה מרשימה, אפילו אם חולקים על דעת הכותב. איכותו עומדת היטב במבחן של הרף שהציג ראש וראשונה לעצמו.

  • 103.

    Danjorous and Divisive words

    temani, 31/08/09 23:33

    I watched the whole show and can't believe that you are serious. your divisive words will break the country!!who looks at piercing and people's color of hair?! your words are far more dangerous then the so called elitist's words. I live in Canada and can't believe how some Israelis inferiority complex can affect their view on the world. and yes I am a mizrachi myself..

  • 102.

    Danjorous and Divisive words

    temani, 31/08/09 23:28

    I watched the whole show and can't believe that you are serious. your divisive words will break the country!!who looks at piercing and people's color of hair?! your words are far more dangerous then the so called elitist's words. I live in Canada and can't believe how some Israelis inferiority complex can affect their view on the world. and yes I am a mizrachi myself..

  • 101.

    ''הצביע לא בגלל אהבת האג'נדה הליכודית'' - זה מתנשא! (ל''ת)

    גיא, 31/08/09 23:26

  • 100.

    אם תשים חמור 10 שנים באומיברסיטה (ל''ת)

    הוא יהיה דוקטור, 31/08/09 23:12

  • 99.

    הדוקטור יורד אל העם

    mgiloh, 31/08/09 23:07

    נשמע ממש פלצני
    משחק אותה עממי
    נכון שרוני יותר יפה -ולילדות שולחות הsms זה מה שקובע ( יש לי כאלה בבית....)
    אל תבנה מגדלים אקדמאים
    המטרה לגלות כוכבת -לא הושגה!!!

  • 98.

    גם לכמה אידיוטים יש תואר שלישי. איזה בליל של שטויות. (ל''ת)

    יריב א., 31/08/09 22:54

  • 97.

    כדי להבין כמה אתה צודק.. צריך לקרא את זעקות השבר של האליטות על הזכיה.. (ל''ת)

    מרעכת, 31/08/09 22:50

  • 96.

    כמה שאתה צודק.... וכמה שהמגיבים מכחישים את המציאות לא יעזור להם....... (ל''ת)

    מערכון, 31/08/09 22:48

  • 95.

    צריך להעיף את השופטים האולטרה-אליטיסטים - עלק מוכשרים אבל רחשי ציבור

    שי שלום עזרן, 31/08/09 22:39

    לא מבינים

  • 94.

    לא רואה את הזבלית הזו ולא יודעת במי מדובר אבל האבחנה העדתית לא במקום

    עין צופיה, 31/08/09 22:31

    ''הברנג'ה הנאורה והמתקדמת'', מבחינתי במרכאות כפולות ומכופלות, כוללת אנשים מבני כל העדות.
    ביניהם אנשים כישרוניים ומקצועיים וביניהם מתנשאים גסי רוח שהתנהגותם דוחה.

    לבנות תיאוריה שלמה ולחלק בשרירותיות את החברה כפי שנעשה בכתבה, איננו משקף נכונה את המציאות שלנו כאן ואיננו מקצועי כלל ועיקר.

    צר לי.

  • 93.

    אז איך אשכנזי חילוני שמאלני כמוני היה בעד רוני כל העונה? (ל''ת)

    מנתץ התיאורייה, 31/08/09 22:28

    • תשמע בכל תאורייה יש יוצאים מן הכלל

      sahar_m10 , 01/09/09 02:18

      בוא נגיד שאתה חריג מאוד .

  • 92.

    על ראש הגנבים בוער הכובע

    ד''ר לשם כבוד, 31/08/09 22:08

    הכותב הנכבד כתב מאמר לתפארת ולא הזכיר ימין או שמאל מזרחים או אשכנזים.
    הוא מציג מודל מהחיים שבו מתוארת פעולת גומלין בין גורמים סימבוליים המדמה מאוד את החיים הפוליטיים והחברתיים במדינה.
    והנה קופצים כל אלה שיורים קודם ואחר כך שואלים. ומיד רצים להפגין בעד בילעין ונגד כפר שלם.
    השמאל המזויף הזה הוא פתטי. בעיקר בניסיונותיהם הנלעגים להיות אירופה. מי שחי באירופה או למד שם לא קונה את מה שאתם מנסים למכור. אתם מזרח תיכונים עם תסביך נחיתות ורצון כמעט נימפומני להוכיח עליונות.

    • כל מי שנגעל מ''כוכב נולד'' גם מפגין בבילעין? מאיזו מערה יצאת? (ל''ת)

      צריך למחות בפני אוניב' לטביה על התואר של צדוק, 01/09/09 00:00

  • 91.

    תגובה

    עירן, 31/08/09 22:00

    מענין אם היית רואה את הסרט הרובטריקים, אז היית טוען שמגאטרון מיצג את שלטון מפא''י ואילו אופטימוס פריים הוא בעצם מנחם בגין?

  • 90.

    אחד המאמרים היותר מגוחכים.. אולי אתה ד''ר אבל מוזיקה

    שרון, 31/08/09 21:32

    ונשמה אין בך.. מיי פשוט יותר טובה בכמה דרגות מזמרת המתנ''סים שזכתה.. רוני באה רע על המסך.. מתאמצת ומתאמצת אוטוטו מתפוצצת.. הקול שלה בינוני ומטה וטענתי זאת כל העונה... אז את כל התיאוריות ההוזיות שלך שמור לעצמך.. העם הזה בינוני ורדוד ולכן מגיע לו זוכה כמו דלומי.. וזה הכל.

  • 89.

    טור גרוע ופופוליסטי. מיי הייתה פשוט יותר טובה

    אייל, 31/08/09 20:28

    אף אחד לא התלונן בעונות שעברו על מתמודדים שהשופטים בחרו- בועז מעודה, ישראל בר און, וכו'.

    • ולדעתי היא היתה פחות טובה.

      דעתי טובה כשלך וזה לא קשור לכתבה., 31/08/09 22:56

      עשתה לי פריחה בעור כל פעם ששרה.
      לא רק שלא אהבתי פשוט לא סבלתי!!!!

    • טור מעולה וצודק,

      אמיר ב. , 01/09/09 00:17

      במאי מזדקן,זמר אשמאי, זמר/ת ללא זהות, זמרת מזדקנת בסוף דרכה והומו מהפכן,האם אלה מייצגי העם?

      • הבנת הנקרא

        מבקר המדינה, 01/09/09 12:55

        לא נודניק , אלו לא מייצגי העם, הם גם לא אמורים לייצג את 'העם' . הם כן אמורים להיות ברי סמכא בנושא בידור ומוסיקה. כשהולכים למוסך לא רוצים מוסכניק שמייצג את 'העם' כשהולכים לרופא לא רוצים רופא 'עממי' וכשרוצים ביקורת כלכלית רוצים מבקר שמבין בכלכלה. בשביל לשמוע את 'העם' אני לא צריך את גל אוחובסקי ולא את מרגול אני נוסע באוטובוס לעבודה ושומע את העם (או קורא טוקבקים כמו שלך ומתייאש).

  • 88.

    ד''ר למדעי המדינה

    גל, 31/08/09 19:29

    נדמה לי שרף הקבלה למדעי המדינה הוא 500 נקודות בפסיכומטרי וככה זה גם נראה ונשמע.
    מרגול זה אליטיזם ודלומי זה העם?

    • דלומי, זה העם ועוד איך, צעירה יפה חכמה וצנועה ושירתה כשירת הזמיר. (ל''ת)

      אמיר ב. , 01/09/09 00:21

  • 87.

    הכותב חמום מוח..

    ליאור, 31/08/09 19:12

    מה''מקופחים''

    • בכלל לא. הוא מקופח מקצועי שמתפרנס מזה יפה מאוד (ל''ת)

      תיקון, 01/09/09 00:01

  • 86.

    כזו רדידות מחשבתית מעולם לא ראיתי

    ד''ר מלטביה, 31/08/09 18:57

    מה בכלל חופר הד''ר המכובד בענייני תוכנית הקריוקי הזו, והאם באמת הוא סבור כי לילדות היסטריות ששולחות מסרונים יש אג'נדה פוליטית-עדתית סמויה?

    • הבנת הנקרא?הד''ר המכובד, מצביע על תופעה שחוזרת שוב ושוב ולכן היא נכונה (ל''ת)

      דקל ב , 31/08/09 19:29

    • לא. אבל הוא צודק שהן מייצגות את הליכוד (ל''ת)

      אליטיסט, 01/09/09 00:02

  • 85.

    ד''ר צדןר , ממרום השכלתך,אתה מבזבז זמן על מדמנה צואתית של כוכב נולד ? (ל''ת)

    פלפל אל מצרי, 31/08/09 18:55

  • 84.

    אחלה מאמר (ל''ת)

    שרון, 31/08/09 18:53

  • 83.

    ואי לא זוכר מתי קראתי מאמר כל כך קולע!כנסו דחוף לא תצטערו...

    רן, ב''ש, 31/08/09 18:49

    בתוך כל גיבובי השטויות והתובנות שיצא לי לקרוא בזמן האחרון במסגרת הטרנד ההולך וגובר של מאמרי אורח של אנשים שהתואר שלהם הוא לפעמים ''בעל תעודת בגרות'' או תארים מרשימים אחרים, אני חייב לציין, ואגב למרות שאני לא גרופי של תוכנית ההבלים כוכב נולד, אבל מיי היא המוכשרת מכולם ללא צל של ספק, ולמרות זאת המאמר הזה קלע בדיוק לשורש העניין ומוזר ששאר כותבי התגובות המתלהמים לא רואים את זה.וכל הכבוד למר צדוק על האבחנה. ואני בד''כ לא חובב גדול של ד''רים חוכמולגיים למדעי הדשא דוגמת ד''ר גורדון המוזר מאוניברסיטת ב''ג. בכל אופן שימו לב שהעם דווקא נתן לשרון 40 מנדטים אחרי שהתקשורת קטלה אותו, דווקא העלה את נתניהו לאחר שנמאס לו משטיפת המוח לאחר רצח רבין, ולכאורה להשוות את אלה לעניין רוני דלומי זה בדיחה אבל אם תחשבו רגע תבינו...ולסיכום, כל היעני ''אליטות'' שחושבים עצמם מורמים מהעם וחכמים יותר מכוווולם משיגים תמיד תמיד תמיד בעקבות שטיפת המוח שלהם את התוצאה ההפוכה..
    עוד דוגמאות אם בא לכם שקפצו לי סתם ככה לראש- ההתגייסות של העם לצד מיקי רוזנטל שאחרון נהגי המוניות תמך בו למרות שאין לו מושג על מה מדובר רק בגלל ששמע שהאליטות חושבים אחרת, דודו טופז ז''ל שלציבור נמאס לשמוע כבר כל יום ארבע שעות נוספות בטלויזיה של גילויים חדשים שמגלים כמה הוא היה מפלצת ועוד ועוד ועוד ועוד...
    אז מסתבר שהעם האמיתי שעובד באמת למחיתו וחי מהיד לפה יותר חכם מהטפילים שיושבים בביה''מ העליון, בפרקליטות, ובמערכות העיתון והחדשות... שיהיה לכם יום טוב וכמו שאמר פעם מי שהיה בקבוצה אחת של העם ועבר במהלך השנים לשניה, ובמקרה הנחה אתמול את הערב המשעמם- ''ותחשבו על זה...''

    • צודק ! שער בנפשך שהתקשורת היתה יותר מאוזנת..היא בכל זאת מצליחה לשטוף..

      דקל ב , 31/08/09 19:39

      את מוחו של הציבור.
      והמספרים לרעת התקשורת היו הרבה
      יותר דרמטיים !

    • הד''ר לא השתחרר מריגשי נחיתות עדתיים (ל''ת)

      יהושע, 31/08/09 22:22

  • 82.

    ד''ר,אתה חולה

    טובה, 31/08/09 18:47

    בעלי דעות פוליטיות קיצוניות ושמרניות יכולים תמיד ליצור קישורים שבינם לבין המציאות עובר רק קו אחד של פחד ושנאה(כמובן בשם ''אהבת ישראל'') והמקרה שלך מדגים זאת היטב. התיאוריה שלך לא אומרת דבר על הברנג'ה(השמאל למי שלא הבין),אך אומרת הרבה על השקפת העולם שלך ושל דומיך.

  • 81.

    מפרסמים כל שטות שמישהו כותב?? זה מה שמלמד באוניברסיטה? (ל''ת)

    NRG - התדרדרתם!, 31/08/09 18:43

    • הוא לא מלמד בשום אוניברסיטה. הטור הזה מפריד בינו לבין הרעב (ל''ת)

      קצת פירגון. עדיף שיקבל סעד או שיאשפזו אותו?, 01/09/09 00:05

  • 80.

    כתבה מבריקה (ל''ת)

    נועה, 31/08/09 18:42

  • 79.

    ד''ר צדוק - תמיד כותב מקורי (ל''ת)

    הדס, 31/08/09 18:39

    • מקורי זה נכון. יש הרבה מקוריים עד להפתיע במחלקות הסגורות (ל''ת)

      עוד אחד מקורי, 01/09/09 00:05

  • 78.

    מי יזכור את רוני דלומי בעוד 5 שנים ? ודווקא למיי פיינגולד יש סיכוי

    הדס, 31/08/09 18:32

    להצליח משום שהיא אומנית אמיתית עם אמירה מובהקת ועם אישיות בימתית.
    רוני דלומי תגיע מן הסתם לערוץ הילדים ותשמש שם כמנחה אבל קריירה מוסיקאלית לא תצמח ממנה.
    ובכלל,מדוע האיש הזה שמציג עצמו כבעל תואר דוקטור כותב על דברים שהוא לא מבין בהם ?
    איך יתכן ש''העם'' בחר את רוני דלומי מעומר האליטיסטית ולא את מיי פיינגולד מראשון ואת ולדי בלייברג מחולון ?

  • 77.

    אם תורתו של ה''דוקטור'' נכונה איך זה שראם כהן לא זכה?

    שימי, 31/08/09 18:32

    פשוט מאוד - העולם הוא לא רק כן-לא-שחור-לבן אלא מורכב הרבה יותר

  • 76.

    העם הוכיח שאפשר אחרת (ל''ת)

    כתה מצויינת, 31/08/09 18:32

  • 75.

    כמזרחי ממשפחת ליכודניקים, אני יכול להגיד בוודאות, מהפך 77 היה טעות!

    רן, 31/08/09 18:26

    בני עדות המזרח הרגשניים עשו טעות ומאז שלטון הליכוד ב 77 המדינה רק הולכת ומתדרדרת, צדקו אותם אשכנזים מאפ''יניקים שאמרו שאפשר לכבות את האורות, הם ראו מה שאנחנו רואים עכשיו!

  • 74.

    צודק! תנו לעם לשלוט ותראו איך שליט משתחרר חי או מת ...... (ל''ת)

    יש מי שמבין, 31/08/09 18:22

  • 73.

    צודק!!!! (ל''ת)

    נימרוד, 31/08/09 18:22

  • 72.

    תביקה*2 ימניים אז מה הקשר או שהכתבה שקר ימני נוסף (ל''ת)

    גם עני עם, 31/08/09 18:15

  • 71.

    לא פלא שהכותב הוא ''ד''ר'' - טיפש ברמות שלא יאומנו! זה אמיתי ?? (ל''ת)

    היום כל אחד מקבל תואר ד''ר בקלות, 31/08/09 17:55

  • 70.

    רגע שאני אבין, אז בעצם את דברייך אפשר להגיד מילה במילה רק הפוך

    אני, 31/08/09 17:44

    על מקרה האח הגדול? שהאליטה ניצחה?

    ואף זה יותר נחשב. הרי זה הסעיר את המדינה. הרי הויכוח היה בדויק על זה. לא בעקיפין במסווה של תחרות שירה. אלא בדיוק על כך היה הויכוח. אליטות נגד העממים. גלוי לכל. ומספר הSMSים הגבוהה ביותר בתלודות ישראל לתוכנית טלוויזה התקבלו שם.

    ומי ניצחה? שפרה.

    היו בכוכב נולד הרבה יותר עממים מרוני. מורן, ראם, אמור ועוד... רוב העממים עפו מהר. לגמר הגיעו שני ''לא עממים'' כמו מיי וולדי. וגם רוני היא לא שיא העממיות. היא אליטה לא קטנה בעצמה.

    אז מה אתה מקשקש בדיוק?

  • 69.

    דוקטור, אתה חולה !

    ד''ר למחול, 31/08/09 17:40

    עלה על דעתך שהמועצה המקומית עומר הייתה יותר מאורגנת מעיריית חולון האפטית ועירית ראשל''צ שבכלל נרדמה בשמירה ואירגון האסמסים היה טוב יותר? אתה יודע כמה אסמסים באמת שוגרו?

  • 68.

    ד''ר יקר. נחמד שהשם שלך כביכול נותן למאמר חותמת של חוכמה, לא?

    אני, 31/08/09 17:37

    אז לא. רוני דלומי זכתה לביקורת נוקבות כי היא פשוט... גרועה. אין לה יכולות ווקליות מרשימות, היא לא יכולה להגיע לגבהיים. היא שרה בקו ישר ומשעמם. כמובן שלשם הפוליטקי קוקרט הם לא יכלו להגיד לה''חמודה, לא משנה מה תשירי. את שרה גרוע'', אבל הם רמזו לה זאת. אבל שהם הבינו שהיא לא הולכת לעוף כי לקהל ממש לא אכפת ממה שהם אומרים אלא מי הכי חתיך ומי הכי כוסית- הם התחיל להיות יותר מועדנים.

    אני מבין שאתה חש זעם רב ותסכול רב על נושאים פוליטיים למינהם ועל מחנה פוליטי מסוים.
    אבל בחייאת. יכולת למצוא הקשר יותר טוב בשביל לשפוך את מה שעל ליבך. כי הקשר בין רגשותייך על פוליטקה לכוכב נולד הוא מקרי בהחלט.

    רוני דלומי ממש לא עממית. דנה ומרגול לעומת זאת מאוד כן.
    אם מישהו עממי היה מנצח זה היה ראם כהן או מורן מזוז, או אחד מהדתיים(לא זוכר את השמות, אבל היו שניים). הדתיים עפו בשלב מוקדם וגם בסופו של דבר ראם כהן ומורן מזוז.

    אין שום דבר אליטסטי בכוכב נולד. אולי גל אוחובסקי, ובזה זה נגמר.

    בטח שלא שאר השופטים ובטח שלא המתמודדים.
    כולה תוכנית בידור טיפשית שקהל היעד של המסמסים הוא ילדות בנות 17.

    • רוני אלופה

      עמי, 05/09/09 08:41

      סתם לידיעתך , רוני שבעיניך היא סתם זמרת גרועה , היא אלופת אירופה לשירה סולנית , בתחרות שנערכה במוסקבה לפני שלוש וחצי שנים, ואם תבדוק תמצא גם נתון מהמם על הדרוג שאליו דורגה על ידי הבוחנים ללהקות הצבאיות.וזה לא הכל.

  • 67.

    לא העם ולא השופטים קובעים

    פתי מאמין, 31/08/09 17:33

    קובע מר אלמוני שיושב ליד ''התוצאות'' ומחליט מי ילך הלאה. (באח הגדול קראו לזה ההפקה. גם כאן זה ככה)

  • 66.

    העם אמנם החליט אבל העיתונאי לא מזהה בעד מי העם החליט.

    אבי, 31/08/09 17:29

    השופטים בחרו באלו המנומסים פחות,באלו האיכותיים פחות באלו הפחות אסתטיים בתנועותיהם ואופן התנהגותם -ובזו לאלו מהרקע התרבותי הגבוה יותר כמו פאולה ורוני דלומי.
    השופטים אימצו לחיקם דמויות כמו דנינו ,מיי ותבורי שאפילו לעמוד יפה אינו יודע.
    נראה שאותו קהל שהעדיף את שפרה על בובליל העדיף גם את רוני דלומי על השאר.
    זה בדיוק אותו קהל המעדיף תוכניות בישול אסתטיות על תוכניות בהם צוחקים צחוק פרוע ומקללים כל שניה.

  • 65.

    איזה מאמר הזוי של אדם שרואה הכל בשחור ולבן (ל''ת)

    שמשון, 31/08/09 17:22

  • 64.

    ל48 בלי קשר לכלום את מורן מזוז השופטים העיפו נקודה (ל''ת)

    בלי קשר, 31/08/09 17:21

  • 63.

    רק אל תבלבלו את ד''ר צדוק עם העובדות

    צופה, 31/08/09 17:16

    רוני דלומי אינה בדיוק ''עממית''. היא מעומר- פרבר השמנת הדרומי.
    חובי סטאר- גם אאוטסיידר, גם מהקריות- חדר השינה אפוף זיהום האויר של הפריפריה הצפונית השרויה בשפל כלכלי- הודח. גם לירן דנינו- ילד פנימיות קשה יום אך יפה תואר ומוכשר הודח. אם ''העם'' היה בוחר לפי ''עממיות'' אולי היה זוכה גם ולדי- עולה שהרבנות לא הכירה ביהדותו ונאלץ לעבור מסלול מפרך של ''קבלה'' כולל ברית מילה בגיל מבוגר. אבל אל תבלבלו את ד''ר צדוק עם העובדות- כי דלומי- הילדה של השכנים שאצלה הכסף ללימודים אקדמיים כבר מונח בצד- היא הזוכה. רוני דלומי בחורה מקסימה, נחמדה ואינטיליגנטית- עממית היא לא.גם לשיר היא לא יודעת- מתאימה,במקרה הטוב, לשיר בטקס סיום השנה בבית ספר.

    • קבל שיפור קל לטיעונך. לירן דנינו בא ממשפחה מאד מבוססת (ל''ת)

      צופיה, 31/08/09 20:15

  • 62.

    מי זה החכמולוג הזה?

    ד''ר שלמה צדוק, 31/08/09 17:08

    מי זה החכמולוג הזה? כל פעם שיש אירוע מקפץ לו איזה ימני הזוי. דוקטור, יעני. YEH,RIGHT.

  • 61.

    העם לא סובל יהירות ואלטיסטיות. נכון, בגלל זה מי עפה! (ל''ת)

    מי-פה, 31/08/09 17:07

  • 60.

    מה הקשר בין מה שרשמת למציאות???

    yuliar , 31/08/09 17:02

    תעדכן את העם איפה אתה מלמד - על מנת שנוותר על הקורסים שלך... דר'...

  • 59.

    סוג של ירדנה ארזי

    יותר יפה, פחות זמרת, 31/08/09 17:02

    יש הרבה כאלה מסתובבות. אבל מי יקנה תקליט שלה?

  • 58.

    אחלה מאמר!! וזה לא רק בכוכב נולד (ל''ת)

    רועי, 31/08/09 17:00

  • 57.

    חבל שככה אנשים ראו את זה...

    למיי הכי הגיע, 31/08/09 16:57

    אני באתי נטו לתחרות שירה ולכן כ''כ התאכזבתי מהתוצאה העגומה. הבינוניות ניצחה...

  • 56.

    אם דבריך נכונים אז מורן מזוז היתה נשארת בגמר

    קישקוש.אני מהמחנה השמאל ולרוני הגיע לזכות!, 31/08/09 16:51

    וגם ראם. אבל העם לא אוהב מונוטוניות
    מורן מזוז ירדה כי היא לא היתה מגוונת מספיק, לא יודעת לזוז או אולי לא יכולה? בכל אופן היא זמרת מדהימה אבל לא מתאימה להיות הכוכב הנולד וראם עם הקול התימני המדליק - נפל כי גם הוא לא גיוון ובחר שירים מזרחיים, גם דנינו שר תמיד אותו הדבר וגם מיי תמיד כמעט תמיד צורחת את השיר - ודי נמאס. רוצים גיוון ורוני וולדי היו המגוונים ביותר, היו זיקית שהתאימו עצמם לכל שיר

  • 55.

    יאללה רוני בכל הכוח

    אבי, 31/08/09 16:49

    כל הכבוד לה זמרת נהדרת מתוקה ויפה שאין דברים כאלה. שופטים תאכלו את הכובע כנראה שהדעה שלכם לא באמת מקצוענית כי עצם זה שיש לכם פייבוריט זה כבר לא מקצןעי אבל העם אמר את דברו וזה מה שחשוב. יאללה מתוקה בהצלחה לך את גדולה.

  • 54.

    כתבה מצויינת. החברה שלנו שסועה, גזענית ומתנשאת

    ענת, 31/08/09 16:49

    העימות התרבותי הפוליטי נוגע לאנשים בקרביים ומוציא הכי הרבה אמוציות.הבעיה הכי כואבת היא כי החברה הישראלית עדין לא בשלה לנהל ויכוח על כך. הפצע עדיין מדמם אצל כולם, ישר מתחילות כל הקלישאות שהאכילו אותנו בהם במשך יותר מ-60 שנה. אבל את האמת קשה לחנוק, היא משפריצה החוצה בכל פעם באופן אחר,( פעם בתוכנית בידור, פעם בראליטי,ובעיקר בבחירות,) הביטוי שלה נמצא כמעט בכל תחום. והכי כואב שהיא נמשכת במלוא עוצמתה בקרב הדור הצעיר. בבית הספר גם היום יותר מ-60 שנה , החלוקה היא לערסים ופרחות(רובם מעדות המזרח,) לפריקים ולחננות (רובם בעלי מאפיינים אירופאים)ה''בועה'' התל אביבית מכתיבה טעמים מוזיקליים, נוצר אנטיגוניזם, נוצר ואקום, מתמלא הואקום בערוצי נישה,ובטעמים אחרים.חבל שלא נותנים ביטוי לבעיה הקשה ביותר בחברה הישראלית ותמיד חונקים את השד לבקבוק בחזרה. חבל.....

    • הדאגות שלך יגרמו לך לאולקוס פסיכוסומטי

      רואה שחורות, 31/08/09 20:17

      ואז באמת תוכלי להאשים אתצ שאר העולם ואישתו כמו כל היהודו-פלסטינאים פה שמאשימים תמיד מישהו אחר אבל לא את עצמם.

  • 53.

    איזה זוכים עד כה היו בגדר החלטות של ''ברנז'ה אליטיסטית''? (ל''ת)

    צביקה הדר וכוכב נולד בכלל-זה אליטיסטי??, 31/08/09 16:47

  • 52.

    וואלה??זו היתה הצבעת מחאה תרבותית פוליטית נגד הברנז'ה??

    עצה מאיימת לפוליטיקאים להתחבר ל''מחנה הנכון''?, 31/08/09 16:43

    אנשים פה יורדים מהפסים בכמויות מסחריות

  • 51.

    ש.ש

    עוד מקופח, 31/08/09 16:41

    אנשים פה השתגעו במדינה הזאת,בחיי

  • 50.

    ד''ר - אתה גזען שפל

    אביאל, 31/08/09 16:35

    כמה תסכול נוטף ממך
    חבל שאתם מתעקש להוציא את הדש העדתי מהבקבוק
    (עד המאמר הטיפשי הזה לא שמעתי בשום מקום שדובר בו על כוכב נולד על העניין הזה).
    אתה גזען במסווה של אינטלקטואל

  • 49.

    הצלחת להצחיק אותי דוקטור...תיכנסו מצחיק

    דודי, 31/08/09 16:33

    איזה עם בחר?? עם?? לילדות בנות 13 וחצי שההורים שלהם הולכים לשלם 800 שקל חשבון טלפון החודש אתה קורא עם?? מצחיקול
    תגיד שרצית להיכנס קצת באליטות ואנסת את כוכב נולד לתוך העניין. מה אתה מספר לנו סיפורי עם?

  • 48.

    מה כל כך מזרחי/עממי ברוני? היא אליטה לכל דבר ועניין

    שימי, 31/08/09 16:29

    אם שמה לא היה דלומי בכלל לא היית יודע שהיא מזרחית. היא לא שרה שירים מזרחים אלא מוסיקה אשכנזית למהדרין - כולל השיר של אתמול. ואני די בטוח שאם תשאל אותה אם היא תומכת בביבי תיענה בשלילה מוחלטת.

  • 47.

    אז עכשיו מרגול ודנה אנטרנשיונל זה הממסד?

    קצת מגוחך לא?, 31/08/09 16:24

    יש תאוריות סוציו פוליטיות שקובעות שלא ניתן להחליף את העם? וואו הן בטח תאוריות מאוד מורכבות לא? אני תמיד הייתי משוכנע שאפשר להחליף את העם אבל זה כנראה משום שלא הכרתי את התאוריות הללו.

    זה מגוחך לראות במרגול ודנה אינטרנשיונל ממסד או ברנז'ה. כדאי לזכור שהם גם אחראים לקביעת הסגל שהתחיל את העונה סגל שלדעת כולם היה מגוון וייצוגי מכל בחינה לרבות לעניין עממיות. אני מניח שלו אתה השופט ''האיש עם האיפור המוזר'' או הבחורה עם השם השינקינאי הפלצני מיי בכלל לא היו נכנסים לחבורה.

    ומה זה אומר על הנצחון של ישראל בשנה שעברה בתמיכתם המלאה של השופטים? איך שם התיאוריה לא עבדה?ומה זה אומר על הנצחון של שפרה על בובליל? מאבק שהוצג לכל אורך הדרך כמאבק בן בת אליטה במי שמייצג עממיות מובהקת (כמובן שבפועל שפרה לא מייצגת אליטות ובובליל לא מייצג אף אחד)

    ואולי זה טוב שיש שופטים שיכולים שלמרות (ולא בגלל) שמישהו נראה קצת שונה הוא עדיין שר מצוין?

    מורן מזוז אגב זכתה לתמיכה גורפת של השופטים בשלבים רבים של התחרות.

    אולי מספיק עם הפוליטיקה? לא מדובר בהצבעת מחאה אולי זה פשוט טעמו המוסיקלי של הקהל?

  • 46.

    יש כאלה שראו את מי וראו ''אשה חזקה'' והפסיקו להקשיב לשירים, (ל''ת)

    דלומי היא החוזק האמיתי הלא מתלהם שחסר פה כל כך, 31/08/09 16:19

  • 45.

    כמה שטויות במאמר אחד - דלומי היתה חלשה ביותר רוב העונה ורק לקראת הסוף (ל''ת)

    השתפרה - מה קשור מחט לתחת?, 31/08/09 16:16

  • 44.

    ממורמרת! (ל''ת)

    Guy, 31/08/09 16:13

  • 43.

    שטויות, אני ליכודניק כל חיי וחושב שמיי היתה חייבת לזכות (ל''ת)

    עודד, 31/08/09 16:12

  • 42.

    אפשר כך ואפשר אחרת, תאוריה לא רצינית

    שמוליק, 31/08/09 16:07

    בתוכנית האח הגדול.
    הבובללים והעם שלך חשבו שינצחו.
    אך העם לא מסתכל בשחוקר לבן.
    לא תמיד חושב פוליטיקה.
    לעם יש חושים בריאים גם יותר משלך.
    ואז בחר שפרה, שמדברת יפה.
    לא צועקת ומתלהמת.
    העם בורר בעצמ.
    כולנו העם. אשכנזים ספרדים וילדינו
    שרבים רבים מהם חצי ספרדים וחצי אשכנזים.
    את המלחמות שלך תעשה בדרום אפריקה.

    • אמת ויציב. הכותב תקע חץ ואז שרטט עיגול. מקרה מורן מזוז למשל

      מיכל, 31/08/09 16:26

      והרי השופטים פרגנו לה הרבה יותר מן הנחוץ ומן המגיע. היא התקדמה בזכותם משבוע לשבוע. אז מאיפה הטענה המגוחכת כאילו השופטים לא רצו אותה? האם לא שמע את התעלפותם המתמשכת ממנה שבוע אחר שבוע למרות העובדה שביצועיה חזרו על עצמם? מנגד, בועז מעודה קיבל פרגון מתמשך ואף זכה למרות שהזכיה הגיעה דווקא למרינה מקסימילאין שהיא בוודאי הזמרת הטובה ביותר שאי פעם היתה בכוכב נולד. בקיצור, אין שום דפוס ושום תיאוריות בשקל לא ישימות כאן.
      באשר לבחירה ברוני, רוני נבחרה משום ששרה יפה והתחבבה מאוד. זהו. לא יותר, לא פחות. זמרות צרודות שלא מחייכות, פחות מדברות לקהל הרחב וגם לא זמרים עם איפור שחור בעיניים. כל כך פשוט. באמת שאין צורך בדוקטורט כדי להבין זאת.

  • 41.

    מה אתה מקשקש...

    מרסס קשקשנים, 31/08/09 16:05

    למען השם איזה מאמר מטופש. איך אני אוהב דוקטורים באוניברסיטה אליטיסטים ומרוחקים מהעם שמפרשנים את העם ואת רצונותיו ואוהבים בהתפלפליות סרק להציג רעיון ולאנוס אותו לתוך המציאות. קשקשן, מדובר בסך הכל במי הצליח לאסוף סביבו מכונת אס אמ אסים משומנת. לא צריך להיות לא מבקר אליטיסט ולא עמך ישראל כדי לדעת שדלומי (מתוקה ככל שתהיה ) היא הזמרת הפחות כישרונית מבין השלושה. ואני מוכן להתערב ולהתחייב שגם היא עצמה יודעת ומרגישה את זה. וגם אתה יודע את זה. רק שכל כך רצית לצאת עממי ופשוט והולך עם הרוב שיצאת מתנשא ומנותק. ככה זה שאתה אליטיסט בנשמה

  • 40.

    קשקוש פסאודו-אקדמי

    אור, 31/08/09 16:05

    אני שמאלני אשכנזי והצבעתי לרוני מכל הלב. ודרך אגב זה לא שהיא מייצגת איזושהי אג'נדה עדתית-פוליטית. אנשים הצביעו לה כי היא חמודה ויפה ושרה יפה, לעומת מיי שכולה פוזה ופאתוס ואין פה קשר לפוליטיקה

  • 39.

    ד''ר צדוק,. האם אתה במקרה פרענק?

    בלונדיני, 31/08/09 16:01

    מוטב להם, לדוקטורים כגון צדוק, שיתעסקו בכוכב נולד ולא בדברים רציניים יותר - משהו קצת יותר עמוק כנראה גדול על מידותיהם...

    • אחלה תגובה מספר 38

      איציק, 31/08/09 16:37

      אהבתי...:)

  • 38.

    האם נערכו אתמול בחירות בישראל?

    יוסי, 31/08/09 15:59

    כולה תוכנית טלוויזיה. קצת פרופורציות.

  • 37.

    צודק, אני הצבעתי פעם ראשונה בחיי, וזו היתההצבעת מחאה לשופטים! (ל''ת)

    מאיר הכהן , 31/08/09 15:57

  • 36.

    דנה א וצביקה פיק דווקא פירגנו לרוני דלומי.

    עודד, 31/08/09 15:52

    דנה אפילו שמה אותה אתמול במקום הראשון.

  • 35.

    חובי הוא זמר מדהים וכשרוני מאד מאד! (ל''ת)

    דודו, 31/08/09 15:52

    • מסכימה, חובי היה צריך לזכות!

      חנה ברביבאי, 31/08/09 16:01

      פגשתי אותו בשבוע שעבר, במסיבת יום ההולדת של אורן כהן, מנכ''ל גו מנג'מנט ישראל, סוכנות הטאלנטים והדוגמנות המפורסמת. הוא ממש חמוד גם במציאות. חבל שלא זכה, איזה הפסד לכולנו.

  • 34.

    לי יש בעיה אחת עם דלומי: לקחו בחורה תמימה והלבישו אותה כמו זונה!

    אלי, 31/08/09 15:48

    תגידו, אתם נורמליים?

    מה זה הלבוש הזנותי הזה?

    אני חושש שהיא ניצחה רק בגלל עודף סקס ולא בגלל הקול.

    אני לא מבין איך נותנים לילדים לצפות בתוכנית שלוקחת ילדה צעירה למקומות כאלו.

    פשוט בושה.

    • למה לא תשבור את הטלוויזיה המשחיתה בבית שלך? (ל''ת)

      גם אני חרדית מזוזעת, 31/08/09 17:43

  • 33.

    כמה שטויות אפשר לכתוב במאמר אחד למען השם? (ל''ת)

    ניר, 31/08/09 15:43

  • 32.

    נסחפת חבל על הזמן

    RFR, 31/08/09 15:43

    בסך הכל תחרות כשרונות. לא מעבר לזה.

    • מה אתך. זה המאבק האמיתי בין העם לאליטות והליכוד לשמאלנים (ל''ת)

      קצת כבוד! המאמר המטורלל נכתב ע''י דוקטור!, 01/09/09 00:11

  • 31.

    נראה לי שלכל השופטים ביחד יש 10 שנות לימוד. אז הם אליטות? (ל''ת)

    קומפורטי, 31/08/09 15:43

  • 30.

    כמה פלצנות בטור אחד

    אלון, 31/08/09 15:42

    כל קשר בין המציאות לטור הזה מקרי בהחלט. זו בסך הכל תחרות זמר והכותב המלומד מחליט להפוך אותה לדו קרב פוליטי בין ה''עם'' ל''אליטות'' או ל''ברנז'ה'', נו באמת.
    שלא לדבר על זה שהשופטים לאורך כל העונה החמיאו ופרגנו למועמדי ה''עם'', ראם כהן ומורן מזוז.

  • 29.

    מעניין למה מסתירים בכל תוכנית כמה הצבעות היו

    זיו, 31/08/09 15:40

    מעניין למה מסתירים בכל תוכנית כמה הצבעות היו וכמה השופטים נתנו לכל משתתף.
    אתמול התגלה הבלוף מיי קיבלה רק 10% מהשופטים ולא 25% כרגיל והלכה הבייתה.
    נכון השופטים והממשלה אותו דבר הכל קומבינות עד שתופסים את הרמאיות

  • 28.

    שטויות!!!!!! העם בחר ברוני, כי אתמול היא פשוט היתה טובה יותר!!!!!! (ל''ת)

    רוני (לא דלומי), 31/08/09 15:36

  • 27.

    מאמר מטומטם

    אמיתי, 31/08/09 15:36

    סליחה מה הקשר בין הטמטום של ילדות בנות 17 ובין טמטום של מדינה שלמה? ומה הקשר בין שופטים שמחליטים שמבחינה מקצועית אדם כזה או אחר מתאים יותר או פחות, לבין עדר של מוסתים שמצביעים בעד חורבן מדינת ישראל.
    אותו שמאל שכולכם אוהבים לשנוא, הקים את מדינת ישראל, הביא לכאן שני מיליון עולים, הקים את הכור בדימונה, ניצח את ששת הימים, הביא בשנות השישים והשבעים את מדינת ישראל למקומות הראשונים בהשגי החינוך.
    מה עשה הימין?
    רצח ראש ממשלה, הביא שיטות אלימות לרחובותינו, כן כן מה שקורה במאחזים ושאר מרעין בישין פרי אוזלת היד והטמטום של מנהיגי המדינה מאז שישים ושבע זולג לרחובותינו כי מה זה משנה פוגרום בערבי או פוגרום בטיילת תל ברוך לא שם ולא שם המשטרה לא מתערבת.
    וכו' וכו' וכו'.
    הדבר המדהים הוא שהימין מלא רגשי הנחיתות עוד מעז לטעון שהקשורת שמאלנית והאליטות שולטות. תשחטו את האליטות תישארו עם 50% חרדים וערבים נראה אז מי יעשה כאן מילואים וישלם מיסים

    • תגובה מעולה! (ל''ת)

      לירון, 31/08/09 15:51

    • הוצאת לי את המילים מהפה. (ל''ת)

      לשון הנפץ, 31/08/09 16:08

    • גם אתה אלטיסט (אשכנזי) מטומטם

      אני, 31/08/09 16:18

      השמאל לא עשה כלום בשביל מדינת ישראל!!!
      המערך/מפא''י של אז הוא הימין של היום! אין שום קשר בין עוכרי ישראל השמאלנים של היום, לאנשים שהקימו את המדינה!
      וללא הימין, אנשי ההתיישבות, לא היתה קיימת מדינת ישראל יותר.
      ולמרות שהאליטות שולטות,אין שום נחיתות, אני יודעת שזה זמני , ומרגישה נהדר!
      אתה צודק בדבר אחד - המאמר מטומטם, אין קשר בין התוכנית הרדודה הזו לרדידות של המדינה שלנו (בגלל אנשים כמוך)
      הייתי מציעה לך לארוז את הדברים שלך, ולחפש לך מדינה אחרת, אנשים כמוך רק הורסים את המדינה. (אתה יכול גם להתאבד אם מתחשק לך)

      • את פתטית. (ל''ת)

        מוכיחה כמה ימנים הם טיפשים., 31/08/09 17:48

        • אולי פתטית, אבל צודקת :-) (ל''ת)

          חפש/י מקום אחר לחיות בו, 31/08/09 18:17

    • ''ניצחו את 6 הימים'' ומה עם יום כיפור? (ל''ת)

      י'טמבל, 31/08/09 16:20

      • הנצחון הגדול ביותר מאז מלחמת השחרור

        גנראל עמאר, 31/08/09 17:45

        אם טרם השתכנעת, סימן שאתה לא מבין שום דבר חוץ מנצחון בכדורגל וגם זה מהטריבונה.

    • ברור שהשמאל הציוני הקים את המדינה

      פנדה , 31/08/09 16:27

      והליכוד הוא ממשיכו של השמאל הציוני - אם תבדוק תראה שאין הבדל גדול בין מפא''י לבין הליכוד, ולעומת זאת יש הבדל ענק בין מפא''י לבין מרצ ומורדי העבודה.

      • יש הבדלים גדולים בין מפא''י לליכוד במישור החברתי (ל''ת)

        ליכוד יבאו אותנו למדינה הלכה. עבודה להפרדת דת ומדי, 31/08/09 17:31

    • זה לא אותו שמאל-------------------------------------------

      יהודי, 31/08/09 16:40

      איזה מגוחך, שהשמאל הפריזטי והמשתמש של היום, שארץ ישראל בשבילו זה מילה גסה.. יקח קרטיד על מעשיו של השמאל האמיתי של מלפני עשרות שנים.

      בן גוריון, וכמוהו כל מנהיגי השמאל האמיתי של פעם - התנגדו למסירת הגולן וירושלים.
      כך ענה בן גוריון כשנשאל על כך אחרי ששת הימים.
      אלון בכלל הציע תוכנית שהייתה משמרת תחת ישראל את השליטה בשטחים כולם.

      וגולדה מאיר, ששללה כל פשרה.


      אז תפסיק לקשקש.

    • ומה עשה השמאל מ 1967 ועד היום? למה אתה לא ממשיך? היכן השמאל הזה? (ל''ת)

      הפך להיות אנטי ציוני, זו הבעיה, 31/08/09 17:23

  • 26.

    לא הבנתי מה רצית להגיד מה הקשר בין תוכנית סוג ז' לניתו

    דר' גיל, 31/08/09 15:36

    ח המעמיק שניסית לעשות ולא ברור למה... כולה תחרות ובמקרה רוני נתנה הופעה מצוינת. זה כל הסיפור.

  • 25.

    רוני דלומי עיראקית ומייצגת את המזרחים בכבוד (ל''ת)

    שלי, 31/08/09 15:34

  • 24.

    נכון ד''ר, אבל אתה מתעלם מכך שזה ניצחון ספיציפי - שקרה רק בגלל

    יהודי, 31/08/09 15:33

    שהעם בוחר.

    איפה שהם לא בוחר, אל מוסדות המדינה, או סתם ממונים מטעם עצמם.

    הרי שהברנז'ה שולטת.
    תראה איזה יצירות מקבלות מימון מהועידות מטעם המדינה - מי שיושב בועידות האלה זה אנשי שמאל קיצוני, שאלא אם אתה מכפיש וקורע את ישראל ביצירה שלך לא תקבל שום מימון, זה נכון בעיקר בתעשית הסרטים.
    ומה שעצוב שהכל זה על חשבון משלם המיסים.

    במקומות אחרים זה בועידות הפרסים - בספרות, כמובן גם בקולנוע, בפרס ישראל, וגם בהקשר של עבודות אקדמאיות..

    כך למשל באונבירסטת תל אביב, בחוג לסוציולוגיה, מחקר ששאלת המחקר שלו היא ''למה חיילי צה''ל בניגוד לחיילי כיבוש אחרים לא אונסים פלסטינים''
    והמסקנה היא ''בגלל שהם גזענים!''
    קיבל פרס..

    בקיצור, הברנז'ה עדיין שולטת, למרות שהדעות הפוליטיות שלה הם של פחות מ5 אחוז מהעם.

    ואיזה ''ניצחון'' עקיף (למען האמת בקטע הזה אני לא כל כך מבין אותך - אין שום קשר מידי, מלבד התפלספותי.. לנושא הפוליטי הזה) בכוכב נולד לא משנה את זה.

    ושוב, מה שהכי עצוב זה שהכל על חשבון משלם המיסים.

  • 23.

    זה נכון שהעם קובע ולא השופטים. אבל,

    סופר SMSים, 31/08/09 15:31

    במקרה הזה מי שקבע זה קבלני הקולות שפיני בדש ראש מועצת עומר אירגן ותיזמן עפ''י החליל שלו.

    כי במקרה של רוני בעלת הקול ציפ ציפ גם לא היו לוקחים אותה למקהלה של '' על ראש הברוש שבחצר '' כדברי השיר.

    • קלעת בול (ל''ת)

      ציפור דרור, 31/08/09 19:10

  • 22.

    אז איך אתה מסביר את זה שמיי וולדי הגיעו כל כך רחוק? יותר מראם ושות' (ל''ת)

    שי, 31/08/09 15:29

  • 21.

    מרגול ודנה הם ''חבר שופטים אליטיסטי''? (אל תפריע לעובדות לבלבל אותך.)

    שדגכ, 31/08/09 15:27

    אם היו יושבים שם חברי אקדמיה, אז מילא, היית יכול להגיד דבר כזה.
    אבל השופטים האלה (חוץ מגל אוחובסקי) הם העממיים שבעממיים. אולי אפילו עממיים מדי!!
    איזה ניצחון של העם יש כאן?
    יש כאן ניצחון של מערכת שיווק משומנת, שעשתה מסע בחירות לבחירתה של רוני דלומי, כולל חלוקת עלונים וכולי.
    ויש פה גם קצת שינאה לעולים מרוסיה וניסיון ''להראות להם'' שהמועמד שלהם לא יזכה.
    זה הכול.
    בחיי, אתם האקדמאים מוכנים לבנות תיאוריה גם אם אין לה שום ביסוס עובדתי!!

  • 20.

    אחת הכתבות המפגרות שקראתי (ל''ת)

    דנה, 31/08/09 15:23

  • 19.

    בוא ונניח שאתה צודק...

    אסי, 31/08/09 15:23

    אז איך אתה מסביר את גמר האח הגדול? את הניצחון של שיפרה האליטיסטית על צמד הבובלילים העממיים?

  • 18.

    קישקוש מקושקש

    אלי, 31/08/09 15:21

    קצת מעליב לקרוא כי זהו מאמר פרי עיטו של ד''ר.
    לא כל דבר צריך לקשור לפוליטקה . בסופו של דבר מדובר בתחרות שירים , והעם בחר (אולי) בדלומי לא בגלל אבחנותיו הפוליטיות של הד''ר המלומד , אלא בגלל סיבות אחרות לגמרי. אחת מהן, לטעמי, אינה קשורה כל ועיקר ליכוליתיה הווקאליות של הרוני אלא נעוצות ביופיה. אם היו שואלים אותי - (כן גם אני ''העם'' יוצא עדות המזרח , אך מסרב בתוקף להיכנס למקומות המצטדקים והמתקפחים תדיר) רוני לא הייתה נכללת גם לא בעשירייה הראשונה. 

  • 17.

    יש לך טעות בסיסית- רוני היא האליטה

    לירון, 31/08/09 15:20

    ילדה טובה ומתוקה מעומר.
    הכל טוב ויפה במה שרשמת, אבל את תשכח שמי שצופה בתוכנית הם ילדים ללא זכות הצבעה, שטרם גיבשו זהות חברתית או פוליטית.
    בארץ זכות הבחירות אינה מותנת בתשלום, בניגוד לאס. אמ, אס ולכן ההקבלה שלך לטעמי, אינה נכונה.

  • 16.

    בשביל לדפוק את ה''אליטות''

    מיכאל, 31/08/09 15:18

    מעלים על נס את הבינוניות. חבל.

  • 15.

    ליאור

    אתה גמור לגמרי, 31/08/09 15:15

    כוכב נולד זה פוליטיקה?
    אנשים כמוך וכמו אריאנה מלמד מנסים להעלות באוב את השד העדתי ולערב פוליטיקה
    במה שהוא בסך הכל תחרות כשרונות לזמרים.
    אין שום צורך לחלק את הציבור לאנחנו והם.
    לפי דבריו של הכותב היה אפשר לחשוב שדלומי גרה בקריית ארבע.
    אם התכנית הזו הוכיחה משהו היא הוכיחה את הרגלי הצפייה המחורבנים של המדינה שלנו,
    זו רק טלוויזייה רדודה שמשום מה תופסת יותר מידי מקום בשיח הציבורי , והטור הזה הוא אחד הקלושים שיצא לי לקרוא בסגנון.
    אם בא למישהו בא לומר משהו על מות האליטה האשכנזית או ''בוז לשמאל'' , או לחילופין ''המזרחים האלה משתלטים לי על הטלוויזייה'' שימצא אילן אחר להיתלות בו.
    זה אולי מביא לכם עוד כמה קוראים אבל בהחלט לא מוציא אותכם אינטיליגנטים.

  • 14.

    יפה נכון צודק וחכם

    רינה, 31/08/09 15:10

    העם החליט ללמד את השופטים צדק מהו.

  • 13.

    הם יעדיפו למות ולא להתחבר עם העם

    אלכס מהכרמל, 31/08/09 15:09

    הם הרי חייבים להרגיש מיוחדים, לא רגילים. הביטחון העצמי שלהם כל כך בריצפה שהם חייבים להשפיל במחשבותיהם ובמעשיהם מישהו אחר כדי להרגיש על הגובה. אני אישית מרחם על האליטו דמיקולו אצלנו שלא יצרו בשנים האחרונות שום דבר בעל ערך חוץ מעצומות שמאלניות.

  • 12.

    אמת ונכון !!!! (ל''ת)

    צביקה, 31/08/09 15:08

  • 11.

    דוקטור צדוק צודק.

    אריה מחשי, 31/08/09 15:07

    לא 'מיי' לא 'חובי' לא 'ולדי' סתם רוני ,משלנו.
    'מעצבי דעת הקהל' בשוק,
    אנחנו לא ממושמעים יותר איזה כייף!

    • קצת גזעני, לא?

      דניאל, 31/08/09 15:22

      על ''מיי'' אולי אפשר להגיד שזה שם צפוני, אבל ''ולאדי'' זה פשוט שם של עולה מאוקריינה. אז מה, העולים הם לא משלנו?

      • פשוט רוני זה שם מאוד מאוד ישראלי...

        פנדה , 31/08/09 16:34

        זה שם בעברית, שפת הקודש, ועוד על שורש ר.ו.ן שזה שירה...

        • כמובן. זוהי סיבת הזכייה! ללא ספק. בגלל שהשם שלה הוא מהשורש ר.ו.ן (ל''ת)

          הדיון מדרדר מרגע לרגע...., 31/08/09 17:52

  • 10.

    מתי כבר תתגבר על ריגשי הנחיתות ד''ר צדוק?

    כואב לי השטנגה של העין, 31/08/09 15:07

    עאלק איש פשוט. אופטימי. המדינה והעם זה אנחנו.
    בן-אדם, כולה מדובר על תחרות שירה. היו כאלה טובים, וכאלה יותר טובים ומי שנבחרה, נבחרה כי היא שרה טוב יותר בעיני אלה שטרחו להצביע.
    איך תמיד יש כמה שחורים קטנים שיקשרו כל דבר לקיפוח המזרחי, לעיירות הפיתוח ולדי-די-טי.
    דאחילאק, ד''ר, תנער את שאריות הדי-די-טי, תפתח את העיניים ותגלה תרבות הטרוגנית במדינה יפייפיה שיש בה מהכל וגם מקום לכולם.
    לרוני דלומיות ולמיי פיינגוליות וגם לולאדיים.
    אה - מעניין - בחרת דווקא להתעלם מולאדי. די תמוהה בעיניי, שחוקר העוסק בסוציולוגיה יתעלם ממנו.
    מה קרה? ולאדי (העולה החדש-ישן) מרוסיה קצת מקלקל לך את תאוריית הקונספירציה?

    מיי זה שם מפולצן משינקין בדיוק באותה מידה ששלמה צדוק זה שם של עארס עם באסטה לפיצוחים משוק מחנה יהודה. איזו הכללה של איש קטן וחסר אינטיליגנציה.

    מי נתן לך תואר אקאדמי מי? עוד אפס עם רגשי נחיתות!

    • קח כדור ותירגע (ל''ת)

      מודאג, 31/08/09 22:14

    • צודק בהחלט

      שחר, 31/08/09 23:26

      כוונתך אליטיסטים= אשכנזים
      כמו מרגול, ודנה וצדי צרפתי ולצידם הומו וחייזר ??
      ד''ר צא מזה. כנראה שאתה האדם הכי מבוגר שצפה ושלח מסרונים לתוכנית מטופשת שכל תכליתה היא העשרת קופת ''קשת'', ירדני ושות' והשופטים.זאת לא טלווזיה חינוכית ולא ממלכתית, אלא זבל להמונים משועממים וכך צריך להתייחס אליה. טמבל.

  • 9.

    מה עובר עליך, דוקטור?

    מיקו , 31/08/09 15:02

    לפעמים עדיף לשתוק. לפעמים כל מילה מיותרת. המלים שלך היו מיותרות. דעה של דר' אינה בהכרח דעה מלומדת, והאייטם הנ''ל מוכיח זאת. למה לערבב בשר וחלב? למה לעשות פוליטיקה מתוכנית בידור? ומה יש לך, מר צדוק, מזרחי גאה מן הסתם, נגד צוות השופטים? בסרט ''להיות ג'ון מלקוביץ''', באחד הקטעים ההזויים שלו, כל בני האדם הם ג'ון מלקוביץ', והדבר היחידי שהם חוזרים ואומרים הם ''ג'ון מלקוביץ'''. התבלבלת מעט בין הסרט למציאות. נכון, יש דמיון מסוים בין גל אוחובסקי ה''שינקינאי המפולצן'', הגדרה שלא תמהר להיפטר ממנה, אבל לא רק גלים אוחובסקים היו שם, אלא גם מרגלית צנעני ודנה אינטרנשיונל התימניות, או שאולי שכחת? דר' יקר, עסוק בדברים שאתה מבין בהם, אל תשטח בפנינו תיאוריות סוציו-פוליטיות שמשרתות דעה מאוד מסויימת וקיצונית. מספיק עם טענות הקיפוח על בסיס עדתי. יש אשכנזים בעלי קול זהב ויש ספרדים שלא יודעים לשיר. הבעיה היא שאנשים כמוך בונים קריירה על בסיס קיפוח, ואם מעריב נותן לך את הבימה, על מה ניתן להלין?

    • אהה! הסגרת את עצמך

      מכיר אתכם!, 01/09/09 00:10

      הד''ר לא שמע על ''להיות ג'ון מלקוביץ'''. זה סרט שרק האליטות הלכו לראות ונשארו בו עד הסוף. העם האמיתי יצא באמצע וביקש את הכסף בחזרה. בתגובתך הוכחת שאתה סנוב, מתנשא, שיינקינאי ובטח גם יש לך ג'יפ :-)

      אגב, סרט מצויין. כמובן רק בשבילנו האליטות.

  • 8.

    מילים כדרבנות

    מציאותי, 31/08/09 15:02

    טקסט מעולה שמילותיו חצובות בסלע אני מקווה שהשנקינאי המפולצן(חזקקק)המצוי יקרא את זה

  • 7.

    הוצאת לי את המילים מהפה! (ל''ת)

    כל הכבוד!, 31/08/09 14:59

  • 6.

    זה ד''ר זה? (ל''ת)

    ד''ר לזיבוליישן, 31/08/09 14:58

  • 5.

    מי הפלצן האמיתי, דוקטור? (ל''ת)

    מיקו, 31/08/09 14:55

  • 4.

    רק דלומי הנאה רצופה של אומנית אמיתית (ל''ת)

    קולהאמת , 31/08/09 14:55

  • 3.

    לא מבין בזה, אבל אם הימין ניצח זה נורמלי

    @ בנצי - א @, 31/08/09 14:54

    דרישות של השמאל תמיד לא נורמלי

  • 2.

    כנראה שהמחנה ה''נאור'' זה לא העם!! (ל''ת)

    דני ברקוביץ' , 31/08/09 14:51

  • 1.

    דלומי משדרת יופי ובעיקר אופי=קולה הענוג והקטיפתי מצדיק את בחירתה =בהצל

    נ.כהן מי בניגוד לה אוי כמה מפחידה באגרסיביות שלה!!, 31/08/09 14:28

    דלומי הייתה רחוקה מבנוניות=לעומת מי ששידרה כוחניות הבחירה בה הייתה מוצדקת. מי צריך קול תותח כזה=מפחיד. השופטים התחלקו לשתי קבוצות גב' מרגול החרטטנית שיצאה כבר מכל החורים שידרה התנשאות ואוחובסקי הבלתי נסבל התאים עצמו לתדמית שלו צמד לא חמד. דלומי לא תשיר באופרה אבל תמיד יהיה לה קהל שירצה להאזין לקולה הנעים שמשרה רוגע סוג של זמרת נשמה. היא תשרוד הרבה אחרי כלם. מי שהוכיח/ה את עצמה בגדול זו דנה החכמ/ה והעניינ/ית כל הערה של/ה קלע/ה בול למטרה לא התחנפ/ה ולא התנשא/ה. צביקה הוא אדם עם נשמה ענקית ידע ללטף ולהרגיע ולא השתחצן אפילו לרגע. יש לו הומור בריא ועממי כל הכבוד.

    • רוני מייצגת משהו איכותי ופשוט. מיי- משהו גלותי, חיקוי ותחפושת וצעקות

      בעד התלתלים הטבעיים ולא הצבע, 01/09/09 02:39

      מיי צועקת. רוני- שרה.
      מיי מתחפשת וצובעת את השיער, רוני- עם תלתלים חיננים וטבעית.

      אישית, הייתי מעדיפה לתת את הכבוד לזמר הכי טוב שם- שהיה ולדי שפשוט שולט בקול בצורה מקצועית לחלוטין, אבל בתחרות ''כוכב נולד''- מי שבאמת התקדמה והתפתחה ופרצה זאת רוני הנעימה.

      להיות בן אדם נחמד, זה משהו חיובי. העם אמר את דבר.

      • להיות בן אדם נחמד זה משהו חיובי?

        העם אמר את דבר?, 01/09/09 11:01

        עוד שתיים שלוש קלישאות ותזומני לחבר השופטים של הכוכב