• 63.

    יש פסק מפורסם של הווקף המוסלמי הגוזר עונש מות על מי שמוכר ליהודים קרקע

    ירושלמי, 02/09/09 17:31

    היו מוסלמים שנרצחו על פי פסק זה
    אך הדבר אינו מפריע לשמאל ''הנאור והליברלי''.

    כאשר יהודים נוקטים בשיטה מאזנת כדי לבלום את ההשתלטות על שכונות בירושלים
    נזעקים הנאורים להגנת הערבים.

    מי שנוקט במוסר כפול - אל יתפלא שיזלזלו בו.

    מי שמעדיף אויב על אחים - כדאי שיבדוק את עצמו

  • 62.

    אבל ביבי אמר שכל אחד יכול לבנות בירושלים

    רון וייס, 02/09/09 14:38

    כל אחד,התכוון שגם ערבים יכולים לקנות קרקע
    ולבנות בירושלים.

  • 61.

    אלה לא רבנים! מי שקורא לעצמו ''סנהדרין'' מעצמו הוא רשע ופושע!

    אויל לא מחריש, 01/09/09 12:11

    הרי גם אני יכול לגדל זקן ולקרוא לעצמי סנהדרין.

    גדולי הדור מכל המחנות הליטאים, החסידים, מרכז וכו' כולם כולם כולם נגד תופעה שכזו.

  • 60.

    הצדק עם הרבנים. רק יש להוסיף רעיון נוסף: כדאי לקרוא!!

    הרב זלמן מירושלים, 01/09/09 11:03

    דומה עלי, כי לו היה אדם מוכר קרקע לערבי לפני 100 שנה, לא היו הרבנים מחרימים אותו, בגלל המצב של הישוב בפרק זמן ההוא. אולם כיום, ידוע לכל, אפילו לשמאל בארץ, כי כל ערבי הקונה קרקע או בית מיהודי, מטרתו היא לחסל את הישוב היהודי, לחתור נגד העם היהודי. הרי הכספים שאותו ערבי משלם, מקורם באיראן.לפיכך, אין ספק כי הרבנים צודקים מה שפסקו, לאור המצב שעם ישראל נמצא בו, לא זו בלבד, אלא המוכר קרקע או בית לערבי, מסכן את עם ישראל כולו.

  • 59.

    There is nothing new in this Psika. 17 corrupted Robonim (ל''ת)

    oudi, 01/09/09 08:35

  • 58.

    רוב התגובות מגלות עד כמה הפכנו לגזענים - בושה לנו !!!

    avre10 , 01/09/09 07:29

    הרבנים הראו שאין הם טובים מהאייטולות. אין בהם שמץ של יהדות !!!
    המגיבים שאינם מצליחים לראות את זה - עליהם נאמר - טול קורה מבין עיניך !!!

  • 57.

    ואם מכרתי לערבי אני יכול להתחתן עם גרושה סוף סוף?

    מר כהן, 31/08/09 21:50

    אני יכול לפתוח את העסק שלי בשבת סוף סוף? למכור חמץ בפסח? או שזה כן חל עלי?

  • 56.

    צודקים בכל מילה!!! פשוט צודקים

    יוני, 31/08/09 19:33

    אי אפשר היה להבהיר את זה יותר טוב מאיך שהם הבהירו את זה.

  • 55.

    הסטה, איומים, גזענות- רק לבחור עבירה, ברוך השם בכלא בישראל יש מניין (ל''ת)

    מזוז? פרקליטות? מישהו בבית?, 31/08/09 18:59

  • 54.

    המזועזעים ,נא לנסות לקנות אדמה מערבי !

    ישראלי, 31/08/09 16:27

    מתחסדים בגרוש.

  • 53.

    גבול הרבנות

    y2kin, 31/08/09 16:22

    הרבנים הימניים הפכו מזמן את היהדות לדת הזויה, משיחית, חסרת מוסר וחמלה.
    הי אתם שם המכונים רבנים.
    אתם הרחקתם מהיהדות יותר יהודים מאשר האינקויזיטורים והצלבנים.
    אז... שבו בשקט.

    • כמה צודק

      מיתמית , 31/08/09 19:05

      הרבנים הפכו את היהדות הדתית לשנואה בעיקר בקרב יהודים טובים .

  • 52.

    צריך להתנהג לערבים, כמו שהם מתנהגים אלינו. (ל''ת)

    Yossi V , 31/08/09 16:17

    • כלומר אתה חושב שאיך שהם מתנהגים אלינו זה לגיטימי. (ל''ת)

      ץ, 31/08/09 21:51

  • 51.

    סוף סוף אני מסכימה עם הדוסים. (ל''ת)

    אורית, 31/08/09 16:10

    • כמה שאת לא חכמה. (ל''ת)

      שם המשתמש כבר תפוס , 31/08/09 16:50

  • 50.

    יש פה מלחמה בין יהודים לערבים מזה מאה שנה, ובמלחמה צריך לנצח. בכל

    תרגעו כולם, 31/08/09 16:10

    בכל מחיר.

  • 49.

    הצדקנות של חלק מהמגיבים פשוט מגעילה אותי

    בוב, 31/08/09 16:07

    תראו אותנו, אנחנו נאורים..
    פחחח....

  • 48.

    נראה לי שהסמכות הרבנית העליונה בדורנו הוא המופתי...

    קומפורטי, 31/08/09 15:47

    ...לכן הרבנים מסתמכים על הפסיקות שלו.

  • 47.

    אז מה דינו של מי שהציע את הרפורמה במנהל מקרקעי ישראל? (ל''ת)

    בנג'ילה, 31/08/09 15:45

  • 46.

    הסנהדרין והחמס - חד הם. (ל''ת)

    בן טובים, 31/08/09 15:44

    • אבל בן של ידעוני ופלישתי נישמע הולם (ל''ת)

      בן טובים לא ממש, 31/08/09 19:41

  • 45.

    מי אלה הרבנים הללו שמגדירים עצמם סנהדרין

    מי אלה הרבנים הללו, 31/08/09 15:43

    האין זאת יוהרה (התשובה במהופך: ןכ), האין זה מינוי מטעם עצמם (כנ''ל)?

    הסנהדרין בוטלה ם חורבן הבית, והאנשים האלה הם רמאים ומטעי הציבור.

  • 44.

    מני מזוז: מי שיוציא פסק ''מסירה ובגידה'' מטיף לרצח. אל תברח מהאחריות שלך

    יריב א. , 31/08/09 15:37

    בלי להיכנס לוויכוח על הצביעות שבהכרזת נתניהו שפלסטינים יכולים לגור וגרים בשכונות יהודיות בזמן שהחשוכים האלו הולכים בכיוון הפוך, פסק דין הלכתי שבו מדובר הוא הטפה לרצח. רבין נרצח בגלל שכמה ''רבנים, מהשטחים הוציאו עליו פסק ''מוסר''.
    עכשו אנחנו אוכלים את השיט שנשאר בגלל שאז לא עצנו אותם והעמדנו אותם לדין.
    הזבל היהודי הזה שמתהדר בתוארים ריקים של ''רבנים'' חייבים להבין שיש מחיר לפסקי דין הלכתיים כאלו.

    אותו זבל גם אחראי לבושה בפתח תקווה.הגזענות שביהדות נחשפת כל יוןם ובלי כל בושה.לא פלא שאלהים מעניש אותנו על כך שאנחנו מקבלים בלי תגובה את קיום הזבל הזה בתוכנו.מסלפי הערכים האמיתיים של היהדות הם הגורם הראשון והעיקרי לאנטישמיות. לגביהם אני מלך האנטישמיים. אם יכולתי להגלותם לאי השדים הייתי עושה זאת בחדווה ובדיצה.

    • זבל תקרא לאבא שלך, ולבן שלך הראשון. (ל''ת)

      הערבים אויבינו, 31/08/09 16:12

      • אני יודע שהאמת מכאיבה. אבל זה לא ישנה את העובדה על הבזיון שהדתיים

        יריב א. , 31/08/09 19:33

        בפתח תקוה מציגים לפנינו.
        ואם זה לא זבל אז אולי זה משהו יותר מזוהם ןמצחין.
        והצחנה גם עולה מהמוח המעוות שלך.

    • הכל בשם שלך כבר נאמר במישנה

      יריב יריב יריב, 31/08/09 19:40

      שסופו של כל אדם יהודי שלא לומד את התורה להפוך חס ושלום לאחד משונאהה וזה לא לטובתך כי אתה לא חכם כמו שאתה חושב אתה בטח לא נאור כי הנאורות היא שהולידה את המישטר הנאצי בעזרת השם שלא יריב ולא יטור אלא יהיה רודף שלום קודם לעם שלו

    • יריב הצבוע,מעניין שאתה לא רץ להגלות את הפלסטיניים לאי השדים,אלא רק יהו

      ziontrain, 01/09/09 02:48

      יריב הצבוע,מעניין שאתה לא רץ להגלות את הפלסטיניים לאי השדים,אלא רק יהודים.

      הרי אצל הפלסטינאים לא מדובר ככמה אימאמים קיצוניים,אצלהם מדובר בחוק רישמי של הרשות הפלסטינית!!!חוק של המתונים בפלסטינים!

      עשרות רבות של ערבים,אם לא מאות, נעצרו,עונו,וחלק אף הוצא להורג,בגלל שמכרו אדמה ליהודים,וגם בתחומי הקו הירוק,ערבי שמוכר אדמה ליהודי שם נפשו בכפו.

      אבל כמובן,מאנשים כמוך ''יריב'',אין לצפות לשיפוט מוסרי אמיתי...אתה עוד אחד מאלא שמנסים להסתיר בעלה תאנה מוסרי את ערוות השינאה ליהודים שבוערת בעורקיהם.

  • 43.

    ל30 ''ישראל 1'' (ל''ת)

    ben, 31/08/09 15:12

  • 42.

    אחדים מחקלאי כפר תבור מוכרים קרקעות לערבים בושה. (ל''ת)

    א ב, 31/08/09 15:07

  • 41.

    מה,פורוש נדחף גם לשם ? ומה דינם של בני משפחתו המשתמטים מצה''ל ? (ל''ת)

    ר' יואליש , רכבת קסטנר ,מחלקה ראשונה (מהדרין), 31/08/09 15:00

  • 40.

    מה שעצוב בסיפור הזה שלכל המגיבים אין מושג מהו הסנהדרין הזה.

    ערן ארז, 31/08/09 14:52

    העיקר להיכנס במחנה היריב.
    אני בטוח ש90% מהמגיבים לא היו מסכימים עם הרבנים האלה על כלום.
    אבל ידיעה היא לא הצד החזק של טוקבקיסטים, רעש וצילצולים כן.

  • 39.

    טוב מאוד, הגיע הזמן לעשות משהו בנידון. א''י אדמה יהודית בלבד. (ל''ת)

    ציונית מתל אביב, 31/08/09 14:47

  • 38.

    כל הכבוד! סוף סוף מישהו קם כנגד אזלת היד של כל גורמי השלטון (ל''ת)

    ----דורון, 31/08/09 14:42

  • 37.

    אין בהחלטה זו כדי להרתיע חילונים שממילא אינם עולים לתורה ואינם

    ורדינה, 31/08/09 14:41

    שליחי ציבור במובן הדתי של המושג. אבל, יש לחוקק חוק של המדינה אשר יסדיר עניין זה וימנע מכירת נכסים בשכונות יהודיות, ובכלל העברת בעלות על נכסים מיהודים לערבים. לחוק כזה יש להוסיף סעיף אשר יקבע, שאם ערבי הצליח לרכוש קרקע באמצעות בא כוח יהודי או אחר, אשר לאחר הרכישה העביר את הבעלות לידי ערבי - תבוטל העיסקה לאלתר.

    • גם בגרמניה

      y2kin, 31/08/09 16:23

      אסור היה ליהודים לרכוש קרקע

  • 36.

    אין בהחלטה זו כדי להרתיע חילונים שממילא אינם עולים לתורה ואינם

    ורדינה, 31/08/09 14:37

    שליחי ציבור במובן הדתי של המושג. אבל, יש לחוקק חוק של המדינה אשר יסדיר עניין זה וימנע מכירת נכסים בשכונות יהודיות, ובכלל העברת בעלות על נכסים מיהודים לערבים. לחוק כזה יש להוסיף סעיף אשר יקבע, שאם ערבי הצליח לרכוש קרקע באמצעות בא כוח יהודי או אחר, אשר לאחר הרכישה העביר את הבעלות לידי ערבי - תבוטל העיסקה לאלתר.

    • הכותרת שלך גורמת לך להישמע לא טוב

      חזק וברוך, 31/08/09 19:11

      אבל את צודקת ב100 אחוז

  • 35.

    מכירת אדמה

    מידו, 31/08/09 14:34

    אתם היהודים גנבתם והשתלטתם על אדמות הערבים והפלסטינים.מה אתם קוראים לזה?

  • 34.

    והפונה לבתי משפט--ערכאות- ולא לבתי הדין,מהו דינו? ושמחות

    בבה יגה, 31/08/09 14:30

    ללא הפרדת המינים? והסתכלות בטלויזיה? והליכה לסרטים ולארועים מעורבים? ורחיצה בים מעורב?
    ןבנ''ע?

  • 33.

    או... הגיע הזמן לומר אמירה ברורה, תודה (ל''ת)

    ב.ימין, 31/08/09 14:25

  • 32.

    אני מציע שהכנס יהיה בגרמנית (ל''ת)

    יניב, 31/08/09 14:22

    • שאינם מוכנים להניח למיעוט היהודי לקבץ את אדמתו ברשותו.

      הערבים עם אדיר בעל שטח אדמה עצום, 31/08/09 15:15

      לא לחינם סירב העם הערבי להתיר למיעוט היהודי להינצל בביתו הלאומי מהנאצים, בתק' שזה היה בהחלט ניתן: לפחות עד יולי 1937 (וועידת אוויאן) הנאצים שאפו לגרש את היהודים מאחר והאמינו בטעות שהעולם יתנגד לרציחתם. הערבים לא נתנו להם להינצל כאן, השואה יכלה להימנע! וזו לא ארץ ערבית, לא היה כאן 'עם ערבי' שזו ארצו, אלא בעיקר מהגרים מכל מדינות ערב שנכנסו ברובם בזמן המנדט, אזרחי מדינות ערביות מוכרות. נפוצה השמועה בכל העולם הערבי שהבריטים מחלקים את אדמות הבית הלאומי של היהודים (שנועדו ''להתישבות צפופה של יהודים על הקרקע'' לפי החוק הבינלאומי מ1922)- לערבים.

  • 31.

    הם ב- 100 אחוז צודקים. (ל''ת)

    אני, 31/08/09 14:20

  • 30.

    עוד מדרגה בהדרדרות מדינת ישראל לחמאסטאן 2 (ל''ת)

    הלכה המדינה, 31/08/09 14:18

  • 29.

    כעת המשטרה והפרקליטות יתנפלו עליהם (ל''ת)

    יוסי, 31/08/09 14:17

  • 28.

    כל בכורייכם וכספייכם וזהבייכם ואדמותייכם -למקדש יהיו רכוש

    נחמיה , 31/08/09 14:11

    ויאמרו כל העם אמן !כאשר יבקש כן ניתן וכן נוסיף -ויתעצמו ישראל ברוחם -ויגפו אויבהם ליפניהם מאוד ! ועימם אפוקליפסה בת נוצרים (קליפת עישו) ודמון בן מידבר הנעצוצים והנהלולים (קליפת ישמעל) וארא את אויבי מת על שפת הים -נחמיה המשיח האחרון;

  • 27.

    נכון מאוד! (ל''ת)

    נכון, 31/08/09 14:05

  • 26.

    רבנים? איתוללות !!!! (ל''ת)

    יהודי, 31/08/09 13:55

    • הרבה יותר גרוע!!! (ל''ת)

      בושה וחרפה, 31/08/09 14:18

  • 25.

    בממלכת ירדן וברש''פ,מכירת דירה ליהודי דינה מוות,ושום שמאלן לא צווח

    דרור מרמת גן, 31/08/09 13:49

    וגם לא איש מהימין העלוב.

    • אנו לא צריכים ללמוד מהערבים( צריך אבל קצת) הם צריכים ללמוד מאיתנו (ל''ת)

      ערן ארז, 31/08/09 14:45

  • 24.

    ומה דינו של יהודי הקונה מן הגויים?!

    גרכד עדנאן, 31/08/09 13:42

    מה דינו של יהודי הקונה קרקעות מן הגויים?!האם הוא לא בוגד?או שמא לדעת אותם רבנים ליהודים כן מותר לקנות קרקעות אך לגויים אסור שתהיה זכות זו?ואם מחר יחליטו בארה''ב כי המוכר אדמות ללא נוצרים הוא בוגד מה יאמרו אותם רבנים? בקיצור,מה שמותר לאחר באופן טבעי מותר גם לך!!!זוהיא ההגינות הבסיסית!!!
    בכבוד רב
    גרכד עדנאן

    • מה אתה משווה השוואה שלא במקום...פה זה לא ארהב..דבר שני

      רמי הדני , 31/08/09 14:51

      אם הערבים מקבלים עונש מוות אם הם מוכרים ליהודים...אז למה שיהודים ימכרו לערבים..לוגיסטיקה פשוטה...לחץ מוליד לחץ נגדי..לקנות מערבי זה לא פשע כמו שליקנות מיהודי זה לא פשע...וכמו שאמרתה ...מה שאסור להם גם אסור לנו..אז איפוא אתה רואה את הבעיה...

    • אז על אחת כמה וכמה!!

      אורית, 31/08/09 16:13

      זה בדיוק הסנריו שצריך להיות לכל יהודי בראש,שאולי יש מקומות בהם לא יתנו ליהודים לקנות קרקעות ולכן עלינו לשמור את אלה שכבר בידנו,בידנו!

  • 23.

    ודינו מוות כמקובל בכל מדינות ערב וברשות הפלשתינית (ל''ת)

    מיכל, חיפה, 31/08/09 13:33

  • 22.

    למה לא עוצרים את רבני הסנהדרין האלה? (ל''ת)

    ערן ארז, 31/08/09 13:21

    • לא צריך לעצור.צריך לאשפז,ודחוף. (ל''ת)

      גהה קוראת להם, 31/08/09 14:19

    • על מה בדיוק ?! על אמירת אמת בפומבי ???????!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אמנם זה נוגד את עקרונות בג''ץ אבל ..., 31/08/09 14:22

    • למה לא עוצרים את רבני הסנהדרין האלה?

      ערן ארז, 31/08/09 14:39

      הרי הם שייכים לימין הקיצוני של הימין הקיצוני.
      הם אלה שהוציאו דין נרדף לרבין שרון אלופי מרכז ועוד כמה אנשים זוטרים.
      בנוסף הם אלה שנותנים פיסקי הלכה שמאפשרים למתנחלים (חלק קטן מהם) להתפרע לפצוע ולהרוג ערבים.
      אחד מהם גם נתן ליגאל אמיר את האישור לפעול, אין סיכויי שיגאל פעל ללא אישור מרב (שלא נעצר מעולם).
      בקיצור זוהי חבורה חתרנית וגזענית שרוצה פה שלטון מלכות, עם חוקי ''שריעה'', בקיצור המקבילה של החמאס רק בשיטה היהודית.

    • בשביל מה לעצור את הרבנים..זה רק נוגע לדתיים לא לחילונייים...

      רמי הדני , 31/08/09 14:53

      אתה רוצה למכור את הבית שלך לערבי אתה עדיין יכול..אם המצפון שלך לא יפריע לך..

  • 21.

    יש חוק כזה בדיוק ברש''פ...

    ארז, 31/08/09 13:17

    רק שהוא אוסר על מכירת קרקע ליהודים. העונש על מכירת קרקע ליהודים הוא מוות. לא שמעתי אף שמאלן קופץ וזועק נגד החוק הזה. מה ההבדל? 

    • אז אנחנו רוצים להיות כמו הערבים?

      ערן ארז, 31/08/09 14:43

      כנראה שהימין רוצה, כי הוא רוצה את אותו הפתרון כמו הערבים מדינה אחת לשני עמים.
      הוא רוצה שלטון סמי דתי.
      והוא טוען שלעם השני אין שום זכות באדמה זו.
      כנראה שהדמיון עולה על המציאות. 

  • 20.

    הכל משמים, כשאלוהים ירצה, לא תהיה מכירה. (ל''ת)

    אורי, 31/08/09 13:17

  • 19.

    זה לא רבנים, זה אייטולות.... רבני שקר וכזב! אלוהים ישלם לכם (ל''ת)

    עופרר , 31/08/09 13:15

  • 18.

    כן כן כן. בגידה שמידה. אולי תשמרו על פיכם?

    דותן, 31/08/09 13:12

    גועל נפש. החוקים ה ש ת נ ו רבנים (תואר שלא מגיע לכם). החוק הוא אחר, והוא חזק יותר ממכם ומהממסד שלכם. הסתכלו במראה. כך ניראים מתיוונים מתחסדים. אם הארץ הייתה חשובה לכם, הייתם כבר ממזמן בעליה. דרככם שגויה, לכן גאולתינו רחוקה.

  • 17.

    אסור למכור לערבים- הם חיות (ל''ת)

    מעיין, 31/08/09 13:11

  • 16.

    הרבנים צודקים ! (ל''ת)

    מישל, 31/08/09 13:06

  • 15.

    בושה!!!בושה!!בושה!!!המתחזים לרבנים הם בושה לעם היהודי,נטע זר בתוכנו. (ל''ת)

    דתי, 31/08/09 13:04

    • הרמדאן בפתח שיהיה חג שמח אה שמח סליחה היתכוונתי לומר משהוא שתבין אז שי (ל''ת)

      דתי בדת המוסלמית, 31/08/09 19:35

  • 14.

    איך אפשר להיפטר מהרבנים האלה.... (ל''ת)

    הצדיק , 31/08/09 13:04

  • 13.

    השנאה והגזענות העבירו אותם על דעתם. (ל''ת)

    מתבייש שכך יהודים חושבים, 31/08/09 13:01

    • למה גזענות...אתה חשבת לרגע שהערבים גזענים שאוסרים למכור

      רמי הדני , 31/08/09 14:57

      ליהודים....לא ...יא צבוע.

      • כן,רמי,חשבתי.אלו ואלו גזענים חשוכים.

        מתבייש שכך יהודים חושבים, 31/08/09 15:56

        אלה אמות המוסר שאתה רוצה לנהוג לפיהם?להידמות לגרועים שבאויבנו?

  • 12.

    לא צריך את הרבנים בשביל פסק הלכה שכזה. זה פשוט ברור (ל''ת)

    בוקסר , 31/08/09 13:00

    • ומה עם למכור אדמה לצרפתי? (ל''ת)

      הכל למכירה, 31/08/09 15:14

  • 11.

    לא חסרים קיצוניים מאף צד (ל''ת)

    אזרחי , 31/08/09 13:00

  • 10.

    ומתי מחנות לכשרים לעבודה ומחנות לחינוך ?. (ל''ת)

    Vox Ami , 31/08/09 12:59

  • 9.

    לא כל שנאה היא גזענות אך כל גזענות היא שנאה. (ל''ת)

    Vox Ami , 31/08/09 12:58

  • 8.

    רבנים:ערבי שמוכר קרקע ליהודי - בוגד. (ל''ת)

    Vox Ami , 31/08/09 12:57

  • 7.

    איזה יופי של השוואה

    אורי יצחקי, 31/08/09 12:45

    הם במו פיהם משווים עצמם לפלסטינים

    • איזה ראייה מעוותת..הם לא משווים את עצמם לפלסטינים...אבל

      רמי הדני , 31/08/09 15:02

      מידה כנגד מידה...לחץ גורם ללחץ נגדי..וחוץ מזה זה רק לדתיים...כי אתה לא עליתה לתורה וגם הילדים שלך לא יעלו ..אז אין לך מה לדאוג....חוץ מזה שאין לך מה למכור..אז תארוז את עצמך ותצא כשיהיה לך משהו מעניין לומר.

  • 6.

    מתי יתחילו בבנית בית המיקדש השלישי ככול שיוקדם כך יטיב עימנו ואם כולנו (ל''ת)

    פקק תנועה , 31/08/09 12:27

    • שהרבנים לא יקחו כסף על כל תפילה שהם מוצאים מהפה... הפכו את התורה לעסק (ל''ת)

      עופרר , 31/08/09 13:17

      • צריכה להיות החלטת ממשלה ועם וגורפת בנושא ומיד להתחיל בנית הבית השלישי (ל''ת)

        פקק תנועה , 31/08/09 15:06

  • 5.

    אוי לנו שהגענו לדור בו רבנים אלו מתהדרים בנוצות סנהדרין (ל''ת)

    יוחנן, 31/08/09 12:19

  • 4.

    אולי קומץ ערסים ופרחחים (ל''ת)

    ירושלמי -החבורה הזאת לא מייצגת אף אחד, 31/08/09 12:15

    • קומץ?!

      Joe Anaaref, 31/08/09 14:00

      מדינה מלאה.

  • 3.

    במה שונים הרבנים מהאיממים ומטיפי הדת המוסלמים הקיצוניים ??? (ל''ת)

    avre10 , 31/08/09 12:13

    • בכך שאת הקיצוניות המוסלמית...

      ארז, 31/08/09 13:16

      אתם בשמאל מקבלים בהבנה.

    • בכך שהם צודקים וכוחם הוא מתורתנו הקדושה (ל''ת)

      פשוט לא ????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 31/08/09 14:26

  • 2.

    יש בשכונה רופאה לא ידועה שהרבה יהודים כולל דתיים חייבים לה את חייהם (ל''ת)

    צבועים, 31/08/09 12:13

    • ילדים פלשתינאים רבים חייבים את חייהם לד''ר ברוך גולדשטיין המנוח. (ל''ת)

      דרור הנאור מרמת גן, 31/08/09 13:57

      • חבל שאותך הציל. (ל''ת)

        דרור הפלשתינאי מרמת גן, 31/08/09 14:13

    • אז מה? מה הקשר? (ל''ת)

      ד''ר א''י כהן, 31/08/09 14:07

  • 1.

    אולי הגיע הזמן להפסיק להתסיסאת השכונה על ידי זרים (ל''ת)

    תושב הפסגה, 31/08/09 12:10