• 115.

    לא בכל מחיר

    דנה ונדנשטיין, 05/07/11 19:19

    שחררנו כאלפי מחבלים עם דם על היידים. המון יהודים נהרגו. האם אלפי המשפחות מוכנות לקחת סיכון שאחד מבני משפחתם יהרג? והכול בשביל חייל אחד?. לא בכל מחיר. לא ניתן לחמאס לשלוט בנו על ידי לקחת אדם לשבי. יש גבולות

  • 114.

    איוולת ה''בכל מחיר'' התעית הצבור ע''י תועמלני ויחצ''ני מש' שליט

    גלילי, 10/07/10 11:39

    שירתתי בצבא למרות שהיה ידוע לי
    טרם גיוסי על נפילת חיילים בשרותם,ובמקרה שלי כבן למשפחה שכולה הייתי מודע לכך במיוחד,

    כולנו ידענו לקראת מה הולכים והלכנו. כי הלכו לפנינו,וילכו גם אחרינו מאותה סיבה ומפני שאין לנו ברירה.

    חיילי צה''ל שנפלו בשבי או נחטפו בשרותם הומתו תוך עינויים קשים ידענו זאת כולם טרם הגיוס,ולא ידוע לי מקרה של סרוב גיוס מסיבה זו,

    ההנחה שיסרבו להתגייס מחשש לנפילה בשבי עקב מקרה גלעד אין לה אחיזה במציאות חיינו. כולנו יודעים הולכים וילכו,

    למרות זאת חוזר לאחרונה ''נימוק'' זה פרי המצאתם של תועמלני ''בכל מחיר'' וקונים אותו נאיבים קלי דעת רדודים שהתועמלנים משטים בשכמותם לתועלתם שלהם.

    עוללות המחבלים כתובים בדם חיילים ואזרחים חפים מפשע ,תפיסתם והבאתם לדין עלתה שוב בדם חיילים יקר, והתועמלנים הס מלהזכיר.

    מנסים לשכנע אותנו בנימוקים נטולי יושרה לשחרר את המסוכנות שבחיות הטרף ב''נימוקים מוסריים'',

    אלפי אזרחים ישלמו בחייהם ובגופם את מחיר התעמולה/התעיה זו .

    חיילים ידרשו בשנית למצוד אחר חיות אלה ובמחיר חייהם חלילה.איזה נימוק מוסרי יתן להם הפעם מפקדם שילך בראשם ???

  • 113.

    דם על הידיים, הינו אנלוגיה,גלעד שליט הוא באמת

    ליאורה צנטנר, 05/12/09 21:16

    אין יגון שעשוי להיות נורא מיגונכם,,,,,

    אך אם כל הכאב,אנני מוצאת שום הצדקה,לניסיון המזויעה שלכם,לסכל הליך שהוא
    בבחינת ייהרג ולא יעבור ברוח הצה''לית של השבת חייל הביתה,ולהוסיף את משפחת שליט
    לרשימת האבדן הזה.
    בני וחבריו,התגיסו לשרת בצה''ל,וכמוהם גם גלעד שליט,לא כדי לשמש מלאכי נקם עבורכם.
    אלא כדי פשוטו כמשמעו לשמש בצבא ההגנה.
    מעגל דמים ,צריך להפסיקו,ללא שיקולים סנטימנטליים.
    אחרת ימשיך ויגבה את חובו בריבית.
    שמו של גלעד,אם יתוסף לרשימה זויחל מעגל חדש.והפעם ,ידו מי יהיו מגואלות בדם?
    דם נמחה,
    הנזק שיגרם לרוח הצה''לית,תהיה לכם כאות קלון.
    אנחנו חיים במציאות נוראית כל-כך,שלאיש
    אין אומץ לגעת באיקונים הקדושים שהפכתם
    עצמכם להיות.
    שום דבר לא קדוש מלבד החיים.
    זכותי לא להתבייש לרצות לחיות למען ארצי,
    אינכם מתבישים לדרוש להנציח את השכול בו אתם
    נתונים.
    אולי אילו הייתם הורים של חילים,,,לא הייתם
    משאירים את חברם מאחור.
    בכבוד

  • 112.

    דם על הידיים, הינו אנלוגיה,גלעד שליט הוא באמת

    ליאורה צנטנר, 05/12/09 21:09

    אין יגון שעשוי להיות נורא מיגונכם,,,,,

    אך אם כל הכאב,אנני מוצאת שום הצדקה,לניסיון המזויעה שלכם,לסכל הליך שהוא
    בבחינת ייהרג ולא יעבור ברוח הצה''לית של השבת חייל הביתה,ולהוסיף את משפחת שליט
    לרשימת האבדן הזה.
    בני וחבריו,התגיסו לשרת בצה''ל,וכמוהם גם גלעד שליט,לא כדי לשמש מלאכי נקם עבורכם.
    אלא כדי פשוטו כמשמעו לשמש בצבא ההגנה.
    מעגל דמים ,צריך להפסיקו,ללא שיקולים סנטימנטליים.
    אחרת ימשיך ויגבה את חובו בריבית.
    שמו של גלעד,אם יתוסף לרשימה זויחל מעגל חדש.והפעם ,ידו מי יהיו מגואלות בדם?
    דם נמחה,
    הנזק שיגרם לרוח הצה''לית,תהיה לכם כאות קלון.
    אנחנו חיים במציאות נוראית כל-כך,שלאיש
    אין אומץ לגעת באיקונים הקדושים שהפכתם
    עצמכם להיות.
    שום דבר לא קדוש מלבד החיים.
    זכותי לא להתבייש לרצות לחיות למען ארצי,
    אינכם מתבישים לדרוש להנציח את השכול בו אתם
    נתונים.
    אולי אילו הייתם הורים של חילים,,,לא הייתם
    משאירים את חברם מאחור.
    בכבוד

  • 111.

    לא לעסקה!

    לא לא לא לא, 30/09/09 16:39

    תתביישו לכם אתם, אנשים שיש להם חוצפה לבוא בטענות אל משפחות שכולות (ולא אני לא אחת מהן)!
    200=1 איפה!?
    מאתיים לא שווה אחד גם אם האחד הזה הוא גלעד שליט

  • 110.

    שחרור מחבלים = פגיעה בהרתעה ובזכר הנרצחים!!!

    אייל, 05/09/09 22:13

    על ישראל לשחרר את שליט בכל דרך למעט בכניעה לטרור בכלל ובשחרור מחבלים שבוודאי ישובו לעסוק בטרור בפרט. שחרור חייל אחד אינו מצדיק סיכון חיי חיילים ואזרחים רבים ומתן רוח גבית לטרור! הקץ לשחרורים הסיטונאים של מחבלים. הרצחת וגם שוחררת???

    • כל מילה זהב (ל''ת)

      מישהי שלא נכנעת לזבל תקשורתי!, 30/09/09 16:46

  • 109.

    לא לעשות עסקה על שליט עד שלא יודעים על מצבו מכל גורם שהו. (ל''ת)

    הרגש הנכון , 31/08/09 18:47

  • 108.

    מישהו יודע אים גילעד חי? לו. אז על מה אתם מדברים? (ל''ת)

    אני פשוט לו מאמין, 31/08/09 16:39

  • 107.

    להורים השקולים. עם כל הצער והכאב, ויש הבנה ואמפטיה רבה

    @@@@@@, 31/08/09 15:44

    לאובדן שחוויתם,,, שלא תדעו עוד צער לעולם. אבל..... כאן קיימת דילמה של חייל ישראלי שנמצא חי בעזה. הדרך היחידה לשחרר אותו היא שחרור אסירים עם דם על הידיים . אין לנו אסירים אחרים, אנשי הצווארון הלבן... לא זו הסיטואציה כאן, כהורים שקולים, כבני אדם כאנשים שעברו והקריבו את היקר ביותר, מה לדעתכם צריך לעשות כדי להחזיר את החייל המסכן הזה שיושב למעלה משלוש שנים בבור שחור בעזה???????

  • 106.

    הורים שכולים לא ניתן לשחרר את הרוצחים של בינכם

    הדתאםכלהרוע , 31/08/09 11:00

    מדינה חצופה

  • 105.

    אם גלעד מת- אסור לעשות עסקה (ל''ת)

    רועי יוגב, 31/08/09 10:34

  • 104.

    אני עם ההורים השכולים = לא לעיסקת שליט (ל''ת)

    hkglh4 , 31/08/09 10:02

  • 103.

    גולדה היתה שיא הטמטום! היא לא הבינה כלום! ושהכיבוש יגרום ל''כיפור''!

    איך נמנע את הטעויות שכל ראשי ממשלתנו עושים?, 31/08/09 09:25

    כותב לו ''מקס'' אחד: ''האומץ ולקיחת האחריות של גולדה ראויים להערצה''. האם אומץ זה ההיפך להבנת האחריות הכבדיה שמוטלת על כתפי ראש ממשלה?
    במינכן, 11 ספורטאים בני ערובה, נרצחו. האם כשגולדה ''הישירה מבט ואמרה שישראל אינה עושה מו''מ עם טרוריסטים'', היא מנעה את הרצחם, או את מעשה הטרור הבא? או את מלחמת יום-כיפור?

    מקס, כתבת שטויות כתובות בדם, לא במיץ עגבניות! רק משא ומתן מהיר, והחזרת כל השטחים שישראל כבשה, יביא שלום!

  • 102.

    לעשות את המעשה הנכון - לא את המעשה הקל

    איציק שדמי, 31/08/09 09:08

    אסור לשחרר רוצחים. כי זה לא מוסרי, כי זה עידוד לרצח הבא, כי זה עידוד לחטיפת חיילים.

    ומה עם גלעד, שחייבים להביאו הביתה ? כל דרך אחרת: מניעת ביקורים לאסירי חמאס, מניעת דלק וחשמל לעזה, תקיפה בעזה, חטיפת בכירים - הכל.

    ולא עושים כלום !
    וזה נתניהו שמתפאר בהבנתו המיוחדת בנושא מלחמה בטרור !

  • 101.

    רי

    ח.מני, 31/08/09 08:41

    ילדיכם היו מביישים בכם. נוקמים על חשבון חיי שליט

  • 100.

    אני יודע שזה קשה לכם השכולים אך אני חושב

    גלעד, 31/08/09 08:15

    שצריך למנוע עוד משפחה שכולה ואפשר למנוע את זה.

    מי כומכם יודע מה זה לאבד מישהו קרוב, בואו ונעצור את זה לפני שיהיה מאוחר צריך לשחרר את גלעד לפני שהוריו יהיו שכולים.

  • 99.

    איפה גולדה איפה?

    מקס, 31/08/09 06:50

    במינכן,יא ספורטאים בני ערובה, יא, 11, לא אחד. ולגולדה היה את האומץ הבלתי אפשרי הזה להישיר מבט ולומר שישראל אינה עושה מו''מ עם טרוריסטים.
    האומץ ולקיחת האחריות של גולדה ראויים להערצה.
    אני יודע שבני משפחות ה 11 סביר שלא אוהבים את גולדה עד היום, זה המחיר של להיות יהודי, זה המחיר של להיות ישראלי וזה המחיר של להיות ראש ממשלה.
    אם אתה לא מסוגל לקחת החלטות קשות, אל תרוץ לראשות הממשלה, זה לא גנון ולא שוויץ.

  • 98.

    לשחררו בכוח ומה שיהיה יהיה, אין לשחרר רוצחים בכלל.!!!! (ל''ת)

    EN914, 31/08/09 05:26

  • 97.

    לא מוכן להיות קורבן לפיגוע בידי הרוצחים שאתם רוצים לשחרר! (ל''ת)

    ילד קטן שרוצה לחיות, 31/08/09 01:27

  • 96.

    חייבים להחזיר את גלעד הביתה, כל עוד הוא בחיים.-אח''כ נשבור את הראש

    שוש הלוי, 30/08/09 22:54

    למרות כל הטיעונים נגד העיסקה להשבת גלעד שליט הביתה, אני אומרת -כן לעיסקה וטיעוניי
    עימי:

    * - לגבי הטיעון שמחבלים עם דם על הידיים ישובו לבצע פעולות-טרור לכשישתחררו, אני אומרת -גם כיום מסוכלים מעשי-טרור רבים, ואם ירצו המנוולים לשוב לפעילות-טרור, נתפוס אותם שוב, והפעם-לא ניקח שבויים, ודי לחכימא.

    * - גלעד חי!!! - זה הדבר החשוב שעליו יש לתת את הדעת, ולכן יש לעשות את כל המאמצים להשיבו הביתה כל זמן שהוא בחיים. דורות של חיילים התחנכו על רוח-צה''ל האומרת שלא משאירים פצועים בשטח, לא כל שכן-שבויים.
    ''תדע כל אם עבריה''!

    * - אנחנו מתמודדים עם טרור כל הזמן, העובדה שזה לא בחדשות, אינה אומרת שלוחמי צה''ל אינם מסכלים פיגועי-טרור מדי יום, ולכן - מה כבר משנה אם במקום להתמודד עם הכמות של הטרוריסטים הקיימת היום, יתווספו להם עוד כמה מאות או אלפים.

    * - ברור שעדיף לשחרר מחבלים שאין דם על ידיהם, אבל אם לא תהיה ברירה-צריך לקחת הכל בחשבון על-מנת להחזיר את הילד שלנו הביתה.

    * - תיסלחנה לי משפחות-השכול, לבנו עם כאבכם ואובדנכם היקר מכל, ואולם -דווקא מכם הייתי מצפה ליותר הזדהות עם משפחתו של גלעד.

  • 95.

    שחרור המחבלים יגרום לרצח חיילים ואזרחים אחרים, אז מה עשינו בזה? (ל''ת)

    יוסף, 30/08/09 22:29

  • 94.

    אני יודעת מהו שכול !! חייבים להציל את גלעד!!!

    אחות שכולה, 30/08/09 21:18

    תחשבו רגע אחד על גלעד, הילד הזה שהקריב עצמו למען המדינה, נשבע להגן עליה בכל מחיר-גם בנפשו. האין זה מחיר כבד? אנחנו משלמים מקו המדינה מחיר כבד מנשוא....
    אבל הוא נשבע למולדת-עכשיו היא חייבת לו, לגלעד, לילד הזה שהוריו רוצים רק לחבקו!! אנחנו חייבים לו ולהם כמדינה,
    אני מבינה את כאב המשפחות כי אני אחות שכולה!!!!אני יודעת שכול מהו!!!אבל לעזאזל -
    ה י ל ד ה ז ה ח י !!!!

    • הוא נשבע למולדת? למה הוא לא נלחם? שניים אחרים נפלו! (ל''ת)

      את דואגת לשחרור מחבלים!, 31/08/09 01:15

      • אני חושב שהיא (ל''ת)

        תודה תודה תודה, 05/07/11 19:28

  • 93.

    אילו גלעד שליט היה הבן שלך...

    אבא, 30/08/09 20:59

    כשאני אומר לכולם שאני מתנגד לשחרור מאות רוצחים תמורת גלעד שליט, הם שואלים אותי מה הייתי אומר אילו גלעד שליט היה הבן שלי..

    חשבתי הרבה על השאלה הזו, והתשובה שלי היא, שכולם הבנים שלי !!

    כן, גם גלעד שליט הוא כמו הבן שלי, אבל גם הילדים שימותו חס וחלילה בפיגועים הבאים הם ילדים שלי, וגם החיילים שימותו בידי המרצחים שישוחררו בעסקת שליט הם הילדים שלי, וכל מי שיפגע כתוצאה מהעיסקה המבישה הזו הוא הבן שלי.
    לא צריך לחשוב רק על גלעד ''המיסכן'', כי כולם יהיו מסכנים אחרי העיסקה הזו.
    לדעתי עדיף עם כל הצער שבכך, שגלעד לבדו ימשיך לשבת בכילאו כי זהו גורלו. לא להחליפו תמורת הרוצחים שימשיכו לרצוח.
    יש דרכים אחרות ויצירתיות יותר כדי לשחרר אותו. (שכחנו את מבצע אנטבה?)

    • תתבייש לך!!!

      אמא, 30/08/09 21:31

      נראה אותך חכם גדול אומר על בנך בשר מבשרך ''לבדו ימשיך לשבת בכילאו כי זה גורלו''....
      אל תשחק אותה יפה נפש ''כולם הבנים שלי''...
      ואם באמת בלבך תה ממין שכך היית מגיב אם בנך האמיתי היה במקום גלעד אז מסכן הבן הזה.
      ולא רוצים בכלל אבא כמוך.

      • מונופול הרצון השמאלני

        איציק, 30/08/09 23:52

        התביישי לך ''אמא'' מטומטמת.
        לא רוצים אמהות כמוך. אמהות שעוזרות לאויב להמשיך לרצוח.
        אני חייל מילואים המצהיר שאין לשחרר מחבלים אפילו עבור שחרור שלי עצמי מהשבי ובוודאי שלא עבור ילדי.
        לכי לעבוד במשרד ההסברה של האויב.

      • מצטער אמא, אבא צודק! (ל''ת)

        ילד, 31/08/09 00:57

      • תתביישי שאת דואגת לשחרור מחבלים במקום לשחרור שליט! (ל''ת)

        אמא ערביה?, 31/08/09 01:12

      • תתבייש לך אתה!!!

        בושה לך, 30/09/09 16:40

        וקבל עשיתי יותר סימני קריאה!!!!
        ואני אפילו לא ממשפחה שכולה

    • יישר כח (ל''ת)

      חיים, 31/08/09 03:17

    • אתה צודק במאה אחוז!

      לא רוצה לקחת סיכון, 05/07/11 19:26

      אם נשחרר את אלפי המחבלים האלה כולם יהיו מסכנים. גלעד חי. אם נשחרר את המחבלים הם עשויים להרוג לגרום למוות של אלפי יהודים חפים מפשע. חייבים דרכים אחרות. אבל ראש הממשלה לא עונה. המון הפגנות עשו. הממשלה שותקת.

  • 92.

    מעניין לדעת אם ניראה את ההמונים גם בהלויות של הישראלים שיפגעו אחרי השי

    יובל ארהב, 30/08/09 20:20

    זה ברור שגילעד ישוחרר(ורוצחים עם דם על הידיים ישוחררו) וזה ברור עוד יותר שלא מעט ישראלים ישלמו על כך בחייהם !!!
    אותי מעניין אם אותם אנשים שעושים רעש גדול ומתמידים להופיע בהפגנות יהיו מספיק אמיצים להגיע לעשרות או מאות הישראלים שירצחו ע''י אותם ''משוחררים''תמורת גילעד
    ויתמכו במישפחות באותה נחישות
    את גילעד חייבים לשחרר ואני מניח שיש דרך

  • 91.

    אני עם ההורים השכולים. שליט הוא חייל בשבי - לא ''ילד''. (ל''ת)

    לא לשחרור מחבלים כלל!, 30/08/09 20:19

  • 90.

    מטורפים

    מזיג, 30/08/09 19:29

    אני מרבה להגיב לידיעות ולמאמרים כמו רבים אחרים.נתקלתי כבר בתגובות על גבול הטירוף,אך כמות כזו של מטורפים צמאי דם והזויים יש כנראה רק לעיתון הארץ.

  • 89.

    כדי לראות את גלעד בביתו אני מוכן לוותר...

    יושקו, 30/08/09 19:05

    ...על מוסריותי ולהוציא להורג את מנהיגי החמאס , על בני משפחותיהם.

    • כל הכבוד! רק בויתורים כ-א-ל-ו נחזיר אותו! (ל''ת)

      אמא, 31/08/09 01:19

  • 88.

    עם כל הצער האינטרס הלאומי קודם לאניטרס האישי!!!!

    יוסי, 30/08/09 18:33

    ושחרור שליט יביא הרבה יותר נזק מתועלת!!
    מחבלים משוחררים חטיפות נוספות !!!

  • 87.

    כל מפקד ישר מודה-אין סיכון בשיחרור המחבלים-כן מסוכן להפקיר חייל בשבי ! (ל''ת)

    אין ציונות בלי הצלת גלעד !!! אין בית לאומי !!!, 30/08/09 18:32

    • לא הגזמת קצת?... (ל''ת)

      יריב O , 30/08/09 18:44

    • אתה בכיתה א' ? מה זאת אומרת לא מסוכן לשחרר רוצחים ? (ל''ת)

      רוני, 30/08/09 18:48

      • אני בכיתה א'

        מזיג, 30/08/09 19:33

        אלה שאתה מכנה רוצחים,נקראים גיבורים ולוחמים ע''י הצד השני בדיוק כפי שאנשי לח''י ואצ''ל נקראו טרוריסטים ע''י הבריטים וגיבורים על ידנו.
        מכאן שלא בטוח כלל שהמשוחררים ישובו לרצוח,מקסימום יצטרפו למפלגת החמאס ויקבלו ג'ובים.

        • אתה אפילו לא ראוי להיות בכיתה א'

          גנדי, 31/08/09 01:00

          מפגר שאין לו מושג, סתם כותב שטויות

        • אתה לא בכתה א - אתה סתם טיפש

          מקס, 31/08/09 06:40

          אנשי הלחי והאצל לא שוחררו מהכלא הבריטי כל עוד היו פה בריטים.
          לא משנה איך תכנה את חלאות האדם - הם רצחו אזרחים חפים מפשע. אולי בשבילך הם לוחמי חירות, כמו שצה גאווארה הוא גיבור בשביל כל זב חוטם, הם עדיין רוצחי ילדים ותינוקות, כמו הנאצים רק עם תקציב קטן יותר.

    • ניסינו בדיוק את מה שאתה מציע שילמנו באלפי הרוגים - רק אוויל מתעקש

      שקר שקר שקר, 09/07/10 14:44

      לא ללמוד ועוד ברוב חוצפתו משקר - שקר שעולה לנו בדם !!

    • תגובה 87 חוזרת על עצמה מאז עסקת גיבריל - וגם התוצאות של אלפי נטבחים (ל''ת)

      מזל שליהודים אין זיכרון, 09/07/10 14:48

  • 86.

    לא לעיסקת שליט. לא לשחרר 1000 רוצחים חים בעבור גופה. לא! (ל''ת)

    נחמיה , 30/08/09 18:26

  • 85.

    סדר העדיפויות השפוי הוא: קודם המדינה. אח''כ האזרחים. ורק בסוף: החיילים.

    Yossi V , 30/08/09 17:57

    לא מצילים חייל במחיר חיי אזרחים שיירצחו.

  • 84.

    אם ניכנע לחוטפים, מחר יחטפו חייל חדש, והפעם זה אולי הבן שלך... (ל''ת)

    Yossi V , 30/08/09 17:38

    • אתה צודק , אבל הם נותנים כאן במה גם לאלה שממש מחבלים ומנצלים את הצער

      אתה צודק אתה צודק., 30/08/09 18:04

      על מנת ללחוץ לשחרור הרוצחים, שזה מעשה בלתי מוסרי ומעיד על התמוטטות כפי שהמחבלים רוצים שיקרה לנו, וזאת הם דורשים תוך הסתה אנטישראלית כבדה ביותר ושקרית לחלוטין כמקובל עליהם (ראה לדוגמא 77).

  • 83.

    לשחרר את גלעד: בכוח או בלחץ...לא לשחרר רוצחים! בשום אופן! (ל''ת)

    Yossi V , 30/08/09 17:34

  • 82.

    כל רוצח שישוחרר=יגרום להורים רבים=כאב X ומכופל=קורבנו היה לשאו=אסורררר (ל''ת)

    נ.כהן כניעה לחמאס מזמין עוד סחטנות=לא יהיה לזה סוף, 30/08/09 17:11

  • 81.

    אם תהרגו את גלעד, תרגישו יותר טוב ? יהיה יותר טוב ? יותר בטוח ? (ל''ת)

    אל תדונו אותו לגורל דודו שנרצח שבוי, כפות וירוי, 30/08/09 17:06

  • 80.

    כל חיינו כאן הם הסתכנות מתמשכת אחד עבור השני - להציל את גלעד עכשיו !!! (ל''ת)

    מאיין הרשעות לדון את גלעד לגורל נרצחי הטרור ?, 30/08/09 17:01

  • 79.

    גם ליפנים היו מתאבדים קמיקזה Kamikaze שהשמידו הרבה יותר אמריקאים

    והטרוריסט הראשון שהרג 3,000 עזתים - ש מ ש ו ן!, 30/08/09 17:00

    קמיקזה (מיפנית -神風, ''רוח אלוהית'') הוא כינוי שניתן במלחמת העולם השנייה לטייסים היפנים אשר התאבדו עם מטוסיהם עמוסי הדלק לתוך ספינות אמריקאיות...

    • אתה מציע שנזרוק פצצות אטום על עזה? (ל''ת)

      Yossi V , 30/08/09 17:53

  • 78.

    שיחרור גלעד שליט-התנגדות משפחות שכולות

    גדי, 30/08/09 16:44

    אני מבין את כאבם !
    את ילדיהם אי-אפשר להחזיר-את גלעד כן !
    לא הייתי רוצה להיות במקומם,וליבי איתם.
    אם כל הכאב והמחיר הכבד להחזיר את גלעד בכל מחיר-בתנאי שהוא בין החיים !

  • 77.

    הייתי ברח' מוריה פינת שמשון בחיפה - לעזור! למרות הסבל חייבים לשחרר!

    זה היה נורא, אבל אין ברירה - אם רוצים שלום!, 30/08/09 16:40

    אין פתרון אחר. ישראל השמידה הרבה יותר פלסטינים וגזלה את מכורתם! זה מה שגרם להם לנקום באופן כה אכזר. אבל מי שרוצה שהאכזריות תיפסק צריך לנקוט בצעד אנושי.

    זיכרו: ישראל חטפה אלפים וחיסלה מאות ''מבוקשים'' [דובדבן קראתם ליחידת המחסלים] פלסטינים - הם חטפו רק חייל אחד!

    • נן, אלה האנשים שדורשים את שיחרור שליט בכל מחיר

      רונית, 30/08/09 18:19

      ממש לא מפתיע. מה שרק מחזק תגובות קודמות בנושא.

    • תעמולה זולה של ערבי שיודע לכתוב בעברית ונכנס פה לתגובות בשביל להכות

      די לשקרים, 30/08/09 18:38

      עוד ועוד ישראלים ולסכסך ביניהם.

      מדינת ישראל מעולם לא השמידה פלשתינאים! מעולם לא!

      הפלשתינאים משמידים את עצמם וכל מדינה ערבית בה הם חיו השמידה אותם.
      המצרים זרקו את הפלשתינאים מעזה ולא רצו אותם בחזרה בהסכמי השלום שחתמו עם מנחם בגין.
      חוסיין מלך ירדן ירה בהם באלפים והרגם שהם יצאו לרחובות להפגין בעד זה שירדן ש80% מאוכלוסיתה היא פלשתינאית - תהיי מדינה פלשתינאית.
      היחידים שלא הרגו פלשתינאים במתכוון ובכוונה תחילה (אלא רק בטעות תוך כדי קרבות) היו הישראלים.
      דובדבן הרגו טרוריסטים ולא פלשתינאים.
      הרבה מהטרוריסטים באים מאירן ומערב הסעודית ומעוד מדינות ערב והם בכלל לא פלשתינאים.

      די לשקרים של הערבים!

    • פלסטין? מכורתם??

      אתה דפוק..., 30/08/09 20:22

      פלסטין אינה דבר אמיתי
      אין כזה דבר עם פלסטיני
      יש אנטישמיות ערבית מוסלמית

      הרבה לפני שהוקמה מדינ ישראל רצחו וחטפו פה יהודים....

    • 7 7 כמו רבים בשמאל רוצה בשחרור מחבלים (ל''ת)

      אביב, 31/08/09 01:04

  • 76.

    זה פשוט כך , לא להאמין !במיוחד ממי שמכיר את הכאב שבשכול. לא להאמין ! (ל''ת)

    ד, 30/08/09 16:40

  • 75.

    לא נעים להגיד אבל זה מאוד ילדותי..אין אפשרות אחרת להחזיר אותו....

    תתנחמו בהצלתו של ילד יהודי חייל צה''ל, 30/08/09 16:38

    אין , אי אפשר להחזיר את גלעד בלי להחזיר מחבלים , אז כדאי להתגבר על הכאב ולהבין שבחיים לפעמים יש כאב ויש כאב גדול יותר כי לא הכל כמו שרוצים . כולכם רוצים שמחבלים ירקבו בכלא אבל ממול זה רוצים את גלעד אז אי אפשר גם וגם לכן בוחרים את הרע במיעוטו

  • 74.

    פשששש...יש מישהו שנותן במה למתנגדים לשחרור רוצחים??!!!

    שלום, 30/08/09 16:36

    מה??יש כאלה אנשים?? ואני חשבתי שכל העולם בעד ''בכל מחיר'' גם במחיר השמדת מדינת ישראל!!ככה לפחות אני מתרשם מקריאה וצפייה באמצעי ה''תשקורת''!!!

  • 73.

    הורים שכולים שרוצים לצרף את משפחת שליט ל''משפחת השכול'' (ל''ת)

    בושה לכם!, 30/08/09 16:27

    • בושה לך שאתה רוצה לצרף את כל אנשי מדינת ישראל לשכול. (ל''ת)

      בושה לך, 30/08/09 18:39

  • 72.

    לא לשחרר את הרוצחים האנטישמים -לעד! (ל''ת)

    נחמיה , 30/08/09 15:40

    • מנהיגינו יותר אנטשמים מהחמאס! מי שמטיל מצור על בני-דודיו הוא אנטישמי! (ל''ת)

      לשחרר את פלסטין מכבלי הציונות!, 30/08/09 16:30

      • בן דודך לא בן דודי-לא לשחרר את הרוצחים האנטישמים -לעד! (ל''ת)

        נחמיה , 30/08/09 17:12

      • שמאל מטורף - תרופות ! מהר !! (ל''ת)

        אני, 30/08/09 18:51

  • 71.

    אסור לנו להכנס למקום של רגש מול רגש.

    אביגיל, 30/08/09 15:28

    זה לא רק ענינם של ההורים השכולים. זו עסקה שתפגע בכל יהודי באשר הוא כמועמד הבא לחטיפה.
    הענין הוא שכניעה לתנאים של המחבלים היא רק עידוד לביצוע חטיפות נוספות.
    אסור להכניס את כל עם ישראל לסכנה כזו למען אדם אחד, עם כל הצער והכאב על גלעד שליט ועל בני משפחתו. זה פשוט לא מוסרי.

  • 70.

    אם היה מנהיג עם אומץ...

    יהודי, 30/08/09 15:06

    אם היה לנו מנהיג עם אומץ, צה''ל היה ממשיך בעופרת יצוקה עד שלא הייתה נותרת אבן על אבן ברצועת עזה. זה הפתרון, ולא שחרור מחבלים.
    צה''ל יכול לאטום הרמטית את הרצועה, ולחסל במחילות את כל חברי ארגוני הטרור שיעיזו לא להכנע.
    נכון, יהיו הרוגים ופצועים לכוחותינו, אבל למי שלא זוכר - זאת מלחמה, ועדיף חייל ישראלי הרוג מפעוט הרוג.
    תפקידו של החייל - להלחם, ושל הפעוט - להתבגר, ועד שאנישם לא ייזכרו שזאת החלוקה בחברה, מצבנו לא ישתפר.

  • 69.

    דעתי הנחרצת כדעת ההורים השכולים

    Jona's, 30/08/09 15:03

    הרואים את הלאום להאומה בעדיפות עליונה


    עם כל הצער והסימפטיה להורי גלעד שליט, סבורני שיש לחזור 40-50 שנה אחורה, הן באידאולוגיה והן באממוץ הלב, הנחישית נגד הצוררים מחליפי הנציזם ותומכיהם

    חוששני שגלעד שליט לאור כל המנייברות הנו אוצר יקר ערך לברברי החמס ושותפיהם, גלעד שליט הנו שופר תעמולה של החמס על מנת למרוט את עצבינו ותמרן בנו לעד, אלא אם ננחית מכה
    מבצעית גם במחיר אבידות שלנו ונחסל אחת ולתמיד את תפיסת החולשה שלנו מול אויבינו

  • 68.

    בושה לתקשורת הישראלית שרק עיתונאי אחד יצא נגד העסקה

    שמוליק, 30/08/09 15:00

    חיפשתי מאמרים נגד העסקה עם החמאס ומצאתי שרק עיתונאי אחד מתוך מאות עיתונאים בישראל יצא נגד העסקה. זה היה בן-דרור ימיני

    • זה מוכיח שהעיתונאים הם כלי שרת בידי מי שמפעיל אותם

      Inventor , 30/08/09 18:48

      פעם היו עיתונאים שתפקידם להביע דעות - גם אם הן לא פופולריות. היו הפופוליזם שולט בכיפה. וכדי להוסיף חטא לפשע גם את תגובות הציבור ממיינים לכאלה שדוחפים לקידמת החדשות וכאלה שמחביאים לפי האג'נדה הנ''ל

    • נכון, חוץ מבן-דרור ימיני אף אחד לא העז לצאת נגד העסקה (ל''ת)

      העיתונות היא עדר, 30/08/09 19:01

  • 67.

    דעתי כדעתם של ההורים השכולים (ל''ת)

    Jona's, 30/08/09 14:56

  • 66.

    מסכים איתם. שחרור מחבלים יביא לשפיכות דמים, חטיפות, ופגיעה בגורם ההרתע (ל''ת)

    מה גם שימחק את אבו מאזן, 30/08/09 14:51

  • 65.

    אין מדינה במערב שהייתה משחררת 1000 תמורת 1

    צבי, 30/08/09 14:51

    המחשבה לשחרר אלף (כולל רוצחים היושבים מספר מאסרי עולם בכלא) תמורת אחד אף לא עולה על דעתם של הבריטים והאמריקאים שגם להם חטופים. מה יואמרו כל אלו המצודדים בשיחרור שכזה כאשר ראשוני המשוחררים ישובו לרצוח חיילים. היעלה על הדעת שלא ניקח בחשבוןגורם זה במגעינו עם החמאס. ועוד לא אמרנו אף מילה על כוח ההרתעה ההולך ונישחק במסע זה.

  • 64.

    לעשות משאל עם- הרי בסוף אנחנו אלו שנרצחים

    PeepShow , 30/08/09 14:45

    בפיגועים.

    אם העם ידע איזה רוצחים משחררים הרוב לא יסכימו לשחרור המחבלים.

  • 63.

    להסתכל באומץ בעניים של מש שליט ולאמר שזה מנוגד לאינטרס הישראלי (ל''ת)

    מועמד לחטיפה, 30/08/09 14:23

    • להסתכל באומץ בעיניים של משפחת לוי וגו'

      פנדה , 30/08/09 14:58

      מי זאת משפחת לוי? סתם משפחה, לא משפחה סלבריטאית, שבגלל שחרור המחבלים איבדה את בנה או ביתה. אתה עוד לא יכול להסתכל להם בעיניים, אין להם אתר, תנועה או עמותה, אין להם כח פוליטי, אין להם אזרחות צרפתית. סתם עוד משפחה שתצטרף למעגל השכול, אחת מני רבות על פי הסטטיסטיקה.

  • 62.

    מה אם שבועיים אחרי עסקת שליט לחמאס יהיה צורך פוליטי לחטוף עוד?

    ASCH , 30/08/09 14:21

    מישהו חשב על זה?

    אם בתמורה לחייל אחד אפשר לשחרר מאות רוצחים מהכלא, זה לא רק מבזה את מדינת ישראל ואת מערכת המשפט שלה. זה לא רק נוגד את רוח היהדות (אין פודים שבוי ביותר משוויו), ומחליף את העומק העצום בתרבותנו, בצעקנות רדודה של אומנים מקדמי עצמם, מלכי הרייטינג סוחטי הדמעות, צקצקני הלשון הצדקנים ומומחי ה''מוסר''. זה מעיד שחטיפה זה עסק טוב שעובד היטב וכדאי להשקיע בו.

    תחשבו על זה:
    בחטיפת שליט נהרגו כמה חיילים. שליט כבר חטוף, ואין לחמאס צורך לחטוף עוד בכדי לבצע סחיטה פוליטית.

    לא עדיף לנו שעד שלא נגיע לעסקה סבירה ולא מופקרת, להשאיר שבוי אחד בשבי במקום לסכן עוד אנשים שייחטפו וייהרגו לשווא? אל תשכחו- בכל חטיפה ישנם הרוגים. ובמצב הנוכחי- כל סיום של פרשת חטיפה הינה נקודת אתחול ספירה עד לחטיפה הבאה.

    • לא צריך לחשוב על זה. זה מה שהם עושים כבר עשרות שנים במילא. (ל''ת)

      זה לא משהו חדש, 30/08/09 15:27

      • ולמה הם עושים את זה??בגלל שאנחנו מעודדים אותם עם התשלום בגין החטיפות !

        יוסי, 30/08/09 18:31

        אם אנחנו לא היינו נכנעים להם ומשחררים מאות מחבלים תמורת חייל 1 או 2 אז מזמן לא היו מבוצעות חטיפות!!!

  • 61.

    אני מציעה ששירותי-הביון שלנו יחטפו את נאסראללה. אז יהיה לנו קלף-מיקוח

    שוש הלוי, 30/08/09 14:14

    חזק שנוכל להחזיר תמורת גלעד שליט.

    אם הוא רק ייצא מהבונקר בו הוא מסתתר כבר ממלחמת לבנון -2.

  • 60.

    זה לא פופולרי שיחרור מחבלים הוא פגיעה בביטחון הלאומי (ל''ת)

    משה, 30/08/09 13:38

  • 59.

    אני שמח שאני לא צריך לקחת החלטות מסוג זה

    ילד שצועק המלך עירום , 30/08/09 13:28

    ההחלטה קשה
    כל מדינה מתוקנת לא ניכנעת לטרור, אסור לנו להיות הראשונים, אפשר לקרוא לזה מחווה הומניטרית, אבל בואו נקרא לילד בשמו, החלפת שבויים...
    כשלנו שנית אם נשחרר מאות רוצחים פעילים עם דם על הידים......זו בכיה לדורות.
    כולנו כואבים עם משפחת גלעד
    האם אנחנו רוצים עוד משפחות כאלו???

  • 58.

    חסידי מרוואן ברגוטי יעשו הכל כדי לשחררו. ינצלו יאוש של

    נ., 30/08/09 13:27

    משפחת החטוף,כאב של הציבור האינפנטילי שלא מסוגל לעמוד בסחיטה הרגשית,מנהיגים לחוצים שפוחדים לאבד רייטינג,מכונת התעמולה המשומנת שעומדת לרשותם תמיד.כל זה כדי להביא פרטנר חדש לעוד סיבוב של תהליך ''השלום''.מעניין רק מאיפה הכסף לכל התעמולה הזאת?''מכון פרס לשלום'' מממן?

  • 57.

    מי היה מאמין שאתגעגע לאולמרט

    אסיר ציון בציון, 30/08/09 13:21

    ביבי כמיטב המסורת בדרך להיהפך לאתרוג וזו רק ההתחלה - סמרטוט ולחיץ.
    הדמגוגיה שמלווה את ''העסקה'' היא פשוט מדהימה וחוצפנית :
    אם משלמים מחיר כה כבד למה לעזעזל חיכו 3 שנים ?
    אם כבר משחררים את הרוצחים מדוע לפחות לא פגעו בתנאי הקייטנה שלהם בכלא ? (רק כי זה נוח לשב''ס ?)
    אם כבר אין חוק , משפט וצדק אז מדוע אנשים מתנגדים לעונש מוות ? כלומר חלאה שרצח 50 בני אדם יודע כי לכל היותר ישב ב''כלא'' 5-7 שנים עד ''העסקה'' הבאה.
    מדוע לא כבר קריטריונים ברורים לחטיפה הבאה - כלומר, מהיום והלאה לא ינוהל מו''מ עם טרוריסטים או לכל היותר אחד תמורת אחד ?
    כל פסטיבל שליט יחזור על עצמו גם בחטיפה הבאה והכתבלבים חסרי האחריות ישאלו בתמימות - כיצד לא הופקו הלקחים ?
    ישראל מאבדת עצמה לדעת - אין צדק, אין מוסר, אין היגיון, מה שיש זה רייטינג (חגיגה תקשורתית שתימשך יומיים- יותר עיתונים ופרסומות נון סטופ) וסנטימנטליות ברברית השייכת לבהמות.
    וביבי - יום אחרי ''העסקה'' התקשורת תצלוב אותו על הויתורים שעשה לחמאס ועל תרומתו לחיזוק החמאס ועל היותו לחיץ וסמרטוט יותר מאולמרט.

    • תירגע. בינתיים מי שצינן את האופטימיות העיתונאית היה נתניהו. אמר שיקח

      רוני, 30/08/09 18:54

      זמן עד שיהיו התפתחויות. אל תבלע את כל מה שזורקים לך

  • 56.

    ה.ורים שכולים אתם כל כך צודקים והפיסקה האחרונה

    רונית, 30/08/09 13:20

    הציטוט של אותו איש ציבור בכיר פשוט מזעזעת שככה נקבעת מדיניות בישראל.פשוט מזעזע.צריך לפרק את השילטון הישראלי שאיבד כל אחריות לעם ולמדינה

  • 55.

    איך ניתן לחזק?

    אני, 30/08/09 13:18

    איך ניתן לחזק את הפעילות של אנשים אלה? האם יש עצומה שניתן לחתום עליה או פעילויות אליהם ניתן להצתרף

  • 54.

    ההורים השכולים צודקים במאה אחוז

    אבי, 30/08/09 12:51

    עלינו להראות לערבים שדרך סחטנות ולחץ הם לא ישיגו את מבוקשם כי אם נספק להם את מה שהם רוצים זה לעולם לא ייפסק!

  • 53.

    לא לוותר. אסיר אחד תמורת שבוי אחד.

    אריאל, 30/08/09 12:43

    אחרת- אנחנו מזמינים את החטיפה הבאה.

  • 52.

    צביעות: לשחרר את בני סלע או יגאל עמיר איש לא היה מסכים עבור אף אחד

    את''ע, 30/08/09 12:35

    אבל אם זה בסה''כ טרוריסטים ערבים ששחטו יהודים ברחובות, זה משהו אחר.

  • 51.

    נמאס כבר מהשליט הזה, לא לשחרר רוצחים בעבורו (ל''ת)

    יעל, 30/08/09 12:06

    • נכון, הוא שבוי כחייל, האזרחים לא צריכים לשלם המחיר (ל''ת)

      mm, 30/08/09 12:43

    • מה זה נמאס??

      דדד, 30/08/09 12:45

      לא ארחיב פה למה את לא שווה את זה

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      סופסוף, 30/09/09 16:43

  • 50.

    הסכנה היא חטיפות נוספות שאנחנו מעודדים בעסקאות כאלה. (ל''ת)

    אלתה, 30/08/09 12:02

  • 49.

    הורים שכולים- מסכימה עם דבריכם. (ל''ת)

    לא לתת פרס לטרור, 30/08/09 11:59

  • 48.

    די!!!! האלימות של תומכי שליט מזעזעת אותי!!!

    ראובן, 30/08/09 11:39

    מילא שיש חילוקי דעות בין אנשים שכואב להם, אבל כזו התלהמות? כזו אלימות? כזה זלזול באנשים שלקחו להם את היקר מכל?

    אני רוצה להאמין שזה החמאס מחזיק טוקבקיסטים שיקדמו את האינטרסים שלו, כי אם אלו יהודים טובים ששונאים כל כך את האחים שלהם אנחנו בצרות צרורות...

    • כנראה שמדובר במימון אירופאי, כמו של ''שלום עכשו'' (ל''ת)

      תמר, 30/08/09 12:02

    • למרבה הצער אלה הם ''יהודים טובים'' שגרועים מחמס במובנים מסויימים. (ל''ת)

      נ., 30/08/09 13:55

    • לא מדובר חלילה בתומכי שליט

      פנדה , 30/08/09 15:03

      רק ההורים ומעט החברים של שליט באמת תומכים בו, כל השאר רק מתגלחים על זקנו. מדובר בתומכי טרור שמעוניינים בשחרור טרוריסטים רבים ככל האפשר לרחובות, ו/או תומכי ברגותי שדומים מאוד למועדון המעריצות של יגאל עמיר (רק שלהם יש אשכרה סיכוי להביא לשחרור אלילם, רק בגלל שהוא ערבי שרצח יהודים).

  • 47.

    שיחרור מחבלים = הצלחה לטרור האנטי יהודי (ל''ת)

    רק במבצע צבאי, 30/08/09 11:35

  • 46.

    ליבי איתכם אנשים יקרים.אך נראה שאין לכם סיכוי מול מכונת תעמולה משומנת,

    נ., 30/08/09 11:31

    ציבור היסטרי וקל דעת, שלא מסוגל לראות מעבר לאף שלו ומנהיגים לחוצים שמרצים את דעת ההמון.

  • 45.

    למה כשאשה נאנסת את/ה מוכן לדרוש צדק ומשפט?לא לגבי הפלסטינים? (ל''ת)

    ל37, 30/08/09 11:27

  • 44.

    אם היו מבטיחים חיים חדשים תמורת שבויים ה..א? (ל''ת)

    רפי, 30/08/09 11:20

  • 43.

    משיח גם

    מושון עכשיו, 30/08/09 11:19

    אלו שרוצים משיח עכשיו ,שלום עכשיו ושליט עכשיו עוסקים בטיפוח אגו וניפוח עצמי ,על חשבון גלעד ועל חשבוננו. הפסטיבל שאתם מריצים לא מקרב את שיחרורו ,ומעלה את המחיר .יושבים מנוולים בדמשק ועזה ורואים עד כמה היאהוד רוצים .רוצים -שישלמו -יותר ! המשיח לא יגיע בגלל שמישהו ''רוצה ''השלום לא יגיע בכל מקרה כי מספיק צד אחד למלחמה ,ושחרור שליט מתעכב גם בגלל הלחצים שלכם שמעלים מחירים בצד שני .אם הייתם דורשים מהממשלה להחריב את עזה ,כל יום 10 סתים עד שירצו ...זה מהתנ''ח וזה היה עובד .אבל אתם רוצים גם גלעד וגם שלום וגם עכשיו. זה חברים רצון טוב ,שלא ניתן למימוש . אני מקווה שהפיגוע הבא עלינו לטובה לא יפגע בילד שלכם ,כדי שלא תחיו עם הידיעה שיכולתם למנוע אותו ואת שחרור היזם והמבצעים.

  • 42.

    אם הוא חי-אין מחיר להחזרתו

    קופיקו, 30/08/09 11:17

    אם הוא מת אסור בשום פנים ואופן לשחרר אותם

    • אתה בטוח ? גם אם אחד מהמשתחררים ירצח את אבא שלך ? (ל''ת)

      רוני, 30/08/09 18:56

  • 41.

    האם דמינו איננו אדום מספיק?

    אבריש, 30/08/09 11:10

    בכל מקום בעולם לימדנו שלא נכנעים לטרור אלא מכניעים אותו.
    בכל העולם (ואפילו בראשות הפלסטינית) למדו את המסר, ואכן מטפלים בטרור באפס סובלנות.
    אין מי שלא רוצה את שליט חי בבית.
    אף אחד גם לא קיבל ממנו שום אות חיים.

    לקרא לאנשים שאינם רוצים רוצחי-המונים - שהורשעו בבית משפט למס' מאסרי עולם -מסתובבים ברחובות רשעים, רעים, רק שינסו להיות במקומם? את/ה היית רוצה להיות במקומי? התוכל/י להחזיר לי את אחי, ואת אחיניתי?
    התוכל/י להחזיר לחיים אלפי אנשים אחרים, שלא הכרת בחייהם - ולאחר מותם יתברר החלל שישאירו? הזכות אותם ''צדיקים''?
    למה? באיזה זכות סוחרים בדמם של אנשים? בגלל שזה הכי קל? בגלל שזה משקיט את המצפון ש''עשינוהכל''=''הפכנו כל אבן''?
    היכן העמדה המוסרית שלנו? היכן העמדה היהודית שלנו? היכן העמדה המעשית שלנו?
    למה?
    בגלל שמישהו החליט שבכל מחיר=כניעה? אולי בכל מחיר שוה חשיבה מחודשת?
    אולי בכל מחיר =תג מחיר לחמאס - שעד שגלעד לא יוחזר, לא יראו מנהיגיו את יום המחרת? אולי בכל מחיר=שאותם רוצחים לא יראו את משפחותיהם לעולם?שימירו את שלל מאסרי העולם שלהם בעונש יחיד?

    האם לא הקזנו מספיק דם? האם דמינו איננו

    • Thank you and God bless (ל''ת)

      AR, 30/08/09 17:38

  • 40.

    בשביל מה לכל הרוחות בחרו הליכודניקים בביבי לראש הממשלה (ל''ת)

    א. פובליציסט, 30/08/09 11:07

  • 39.

    צודקים! שחרור שליט רק במהלומה צבאית/מדינית! (ל''ת)

    קובי, 30/08/09 10:58

  • 38.

    להחזיר מהר לפני שיהיה מאוחר (ל''ת)

    סיגל, 30/08/09 10:56

  • 37.

    צר לי אבל המתנגדים מגייסים טיעון בטחוני כדי להצדיק נקמנות... (ל''ת)

    עוד מתים לא יצדיקו את הנופלים ולא יחזירו אותם, 30/08/09 10:55

  • 36.

    ליברמן היה משחרר אותו מזמן בדרך יותר נכונה וזולה (ל''ת)

    עופר, 30/08/09 10:46

  • 35.

    אסור לשחרר מחבלים רוצחים!

    יוסי, 30/08/09 10:45

    ההיסטוריה מלמדת ששיחרור מחבלים רוצחים רק מזמין עוד חטיפות ורק מעודד את הטירור

  • 34.

    אני אתכם! (ל''ת)

    מראה מראה שעל הקיר, 30/08/09 10:42

  • 33.

    במדינת הדמגוגיה אין סיכוי לדיון ענייני

    דוד הרצלך, 30/08/09 10:40

    לא ניתן לקיים דיון מהותי במדינה על המחיר לשחרור שבויים שכן תמיד יקפוץ הטמבל התורן ויגיד ''האם אתה מוכן להתחלף איתו?''.
    אנחנו לא לומדים לקחים מהשחרור המופקר שבוצע בזמן שמיר עקב לחץ של האמהות שהביא לאלפי הרוגים. חייבים לחפש שיטה חדשה לפתרון הנושא.

  • 32.

    שחרור שליט

    משה, 30/08/09 10:37

    אם היו משחררים אותו בפעולה צבאית, כפי שראוי ומצופה מצה''ל, (וניתן היה לעשות זאת); היה נמנע כל הויכוח המייסר הזה.

  • 31.

    אלה תוצאות העיסקה הצפויה:

    מרזוט, 30/08/09 10:32

    אלה תוצאות העיסקה הצפויה:

    רוח גבית לטרור. זו לא סיסמא. מתגייסים חדשים ומשולהבים יצטרפו לכל זרועות הטרור. כספים ותרומות יזרמו למכביר. הלל ושבח ל''גיבורים''

    השפלת ההרתעה שלנו. לאחר עיסקת הנפל מול חיזבאללה, לאחר ששחררנו רוצח של אב ובתו הקטנה, דומה שלא הפקנו לקח מן העיסקה.

    עידוד חטיפות ורצח עתידי. עם מחירים כאלה אנו מסכנים את כל היהודים בעולם, ואזרחי ישראל בפרט, וחיילי צה''ל במיוחד.

    וגלעד שליט? אחד תמורת אחד. אין משהו אחר.
    ואם הם לא רוצים? יהא זכרו ברוך.

    זו האמת ואין בלתה. יש להיישיר אליה מבט באומץ, ולנהוג בהתאם.

    נ''ב
    יש להרחיק את המשפחות מקובעי המדיניות. לחלוטין. כולל מידור. צר לי, אך הדבר מתבקש.


    מרזוט.

    • Thank you and God bless (ל''ת)

      AR, 30/08/09 17:39

  • 30.

    שחרור חייל בתמורה למאות רוצחים זו התאבדות מדינית!!

    נטלי, 30/08/09 10:30

    ההחלטה לא צריכה לבוא עקב לחץ משפחתו או התקשורת! ההחלטה היא חורצת גורלה של מדינה!!!
    אני לא אומרת שלא נעשה כלום, אבל לדעתי ולצערי - היינו צריכים לשחררו מזמן ורק בכח הזרוע!!
    שעה לאחר חטיפתו , הייתה ממשלת ישראל צריכה להודיע שמעתה, כל שעה עגולה יחוסל בכיר בחמאס, עד שישוחרר שליט. ולבצע!! ואם לא עוזר, אז להמשיך בשיטוח שכונות בעזה כל שעה עגולה!!
    נכון- אולי שליט היה מוצא להורג, אבל ישראל הייתה מלמדת את הערבים שאין מ''ומ עם טרוריסטים!! ולא היו נחטפים עוד גלעד שליטים!!
    אנחנו עם של סמרטוטים מונהג ע''י סמרטוט רצפה שמתחלף כל שנתיים. סופנו קרוב מאוד.

  • 29.

    אנשים רעים

    ליאת, 30/08/09 10:29

    תרגעו כבר ותנו לראות את הילד הזה בבית גועל נפש של התנהגות,לא תוכלו להחזיר את יקרכם, אבל הילד הזה חי תנו לו להיות בבית מגעילים.אתם מטרפדים את הכל.

    • הבעיה לא קורבנות העבר אלה קורבנות העתיד

      שושו, 30/08/09 10:58

      145 ישודים נרצחו ע''י משוחררי עיסקאות קודמות
      ועכשיו מדברים על רוצחים סידרתיים כבדים

      ניראה אותך מדברת בלוויה של יקירך שח''ו יפגעו ממשוחררי העיסקה הזו

    • ליאת -''הילד'' ?ומה בקשר ל''ילדים'' האחרים שימותו ממחבלים שישוחררו? (ל''ת)

      שלומי, 30/08/09 11:08

    • מה עמ עשרות הרוגים שיהיו עקב העיסקה? גם לקרוביהם תקריאי מגעילים? (ל''ת)

      נ, 30/08/09 11:12

    • הוא לא ילד אלא חייל בצה''ל! ותפקידו כחייל להגן על ילדים בגופו

      רן, 30/08/09 14:37

      תפקידו של חייל בצבא הוא בדיוק להגן על ילדים אחרים בגופו!!
      צבא זה לא גנון והילד הוא לא ילד אלא חייל ותפקידו כחייל להגן על המולדת, אם איתרע מזלו ונהרג או נשבה אז כך יהיה!!

  • 28.

    הורים שכולים נגד שחרור רוצחים תמורת שליט

    כפר סבאי, 30/08/09 10:27

    תומך בכל לבי באי שחרור רוצחים.

    זו לא רק פגיעה בהורים השכולים, אלא פתח דבר לנרמחים ולשכולים עתידיים.

  • 27.

    כמה הורים שכולים הצטרפו למעגל בגלל ''שליט '' - לא לשחרר אסירים (ל''ת)

    yuyui33 , 30/08/09 10:26

  • 26.

    אני תומכת בך רון קרמן. ביבי הוא רו''מ הכי חלש שהיה לישראל.

    כרמלה-נפגעת טרור, 30/08/09 10:25

    האיש נכנע סדרתי. הוא ייכנע לכל אג'נדה פרסומית של התקשורת ורוב התקשורת רוצה בשחרור מחבלים כדרך לשחרור שליט. החלופות של לחץ על המחבלים וב''ב לא מתקבלחת אצלם.

  • 25.

    אחד תמורת אחד בילבד! וקודם רון ארד! (ל''ת)

    רוני, 30/08/09 10:23

  • 24.

    תתחליו הורים שכולים להעריך את אולמרט שלא נכנע לקמפיין . (ל''ת)

    יוסי-קדימה, 30/08/09 10:22

    • צודק. בעיניין הזה תמיד הערכתי והתפעלתי מאולמרט.

      רונית, 30/08/09 13:01

      אבל רק בעיניין הזה.

  • 23.

    לשחרר את שליט

    עדנה, 30/08/09 10:20

    כל חייל ואדם ישר צריך לתמוך בשחרור
    אחר כך לטפל בהם כמו שצריך
    להורים השכולים אני אומרת שבטח בניהם שנפלו או נרצחו על ידי האויבים היו תומכים בשחרור

  • 22.

    אפקט ההדחקה של עם מפונק

    המזכיר, 30/08/09 10:15

    שכחתם שהיה בדיוק אותו ויכוח ציבורי לגבי עיסקת רגב גולדווסר ז''ל ובסוף כולם בכו מרה,אז המשוואה היא פשוטה
    אם אין סימן חיים-אין חיים.
    ויש לחסל את הנייה וא זאהר ויפה שעה אחת קודם.בתור התחלה.

  • 21.

    הסוהרים של גלעד יושבים בממשלה (ל''ת)

    הבועה, 30/08/09 10:09

    • אין גבול לחוצפה של מסיתים! תגיד עוד שהם חטפו אותו? (ל''ת)

      נ., 30/08/09 11:20

  • 20.

    ליבי איתכם על מות יקירכם אבל האם הייתם רוצים

    גליה, 30/08/09 10:06

    את מותו חלילה של גלעד?
    האם זה מה שנחוץ? האם לא הגיע הזמן להחזיר את הילד הזה על מצפונכם כבר להורים שלו? האם הילד והמשפחה הזו לא סבלו מספיק? אנא חישבו עוד קצת והפסיקו את ההתנגדות הזו. חייבים להחזיר הביתה את גלעד. די הגיע הזמן.

    • דמגוגיה זולה

      שושו, 30/08/09 11:00

      שבויים משחררים בכוח הזרוע
      שיחרור מחבלים רוצחים יביא לקורבנות נוספים כמו שקרה בפעמים הקודמות

      ואז תבכה גם? אבל יהיה מאוחר מידי

    • ידע כל רוצח שחרותו אבודה!!!

      מוטי, 30/08/09 11:24

      האם ליבך ומצפונך בלבד ימנעו הרג נוסף של ישראלים בעקבות שחרור הרוצחים הנאלחים.
      לא לשחרר!!! בנים שירצחו לא פחות יקרים מיקירנו גלעד שליט,יש לגבות מחיר יקר מראשי החמס !!!

    • הוא לא ילד, הוא חיל. אם כל הצבא שלנו בנוי מילדים אנחנו בבעיה (ל''ת)

      ג'וני, 30/08/09 11:33

  • 19.

    למתנגדים לעסקה: נפתחה ההרשמה לכל מי שמעוניין להחליף את גלעד בשבי (ל''ת)

    רוצו להרשם, 30/08/09 10:03

    • אני מוכן להחליף את גלעד

      אבי טרנגו, 30/08/09 10:38

      יש לי צוואה.

      יש מכתב ברור לאשתי: אם אני נופל בשבי אין לשחרר תמורתי רוצחים.

      רק חייל תמורת חייל. בשום פנים ואופן לא מחבלים תמורת חייל.

      אם יש בצד השני חיילים (כאלו שלא פגעו באזרחי ישראל) אותם ניתן לשחרר במסגרת החלפת שבויים.

  • 18.

    אין גבול לטיפשות של ישראל! נא להתחשב במשפחות שכולות!

    אייל, 30/08/09 10:02

    איך עושים עיסקה בלי לוואדות שהוא חי? מה יקרה אם חלילה נקבל גופה תמורת מחבלים? היה כבר מיקרה עם חיזבאללה.

  • 17.

    אכן קשה לעמוד מול משפחת שליט,אך יהיה קשה יותר לעמוד מול שכולים בעתיד.

    נתן.ש מעלות. , 30/08/09 10:01

    אותם רבי מרצחים יחזרו לנסות ולרצוח גם בעתיד,את בנינו ובנותינו.למען העם והמדינה חייבים להפסיק עם הנוהל הקיים,אחד תמורת אחד.מנהיגות אחראית חייבת לגלות אחריות ונחישות.

  • 16.

    ההורים השכולים צודקים בהחלט! (ל''ת)

    דני ברקוביץ' , 30/08/09 10:00

  • 15.

    אני אם שכולה ואינני מסכימה איתכם. שחררו את גלעד עכשיו (ל''ת)

    בכול מחיר, 30/08/09 09:49

    • לא לשחרר -אנחנו לא רוצים להיות הורים שכולים בגלל טמטום (ל''ת)

      yuyui33 , 30/08/09 10:26

    • בכל מחיר? ואם ידרשו לחסל 100 תינוקות יהודיים?

      שושו, 30/08/09 11:03

      היכן הגבול? שיחרור 1000 רוצחים יביא למותם הוודאי של עשרות יהודים זה שווה?
      רוצה לתרום מישהו ממשפחתך?

    • בכל מחיר?השתגעת? לשחרר את כל המחבלים?מטורפת (ל''ת)

      כרמלה-נפגעת טרור, 30/08/09 11:29

  • 14.

    זה לא מוסרי ושומט את עצם הבסיס לקיומנו, מה גם שאנו מיעוט שחייו בסיכון.

    אסור לשחרר את הרוצחים, 30/08/09 09:47

    אני חושד שהכסף למטה למען שליט עם כל זאת שאני כמובן בעד ההורים ובעד החייל- מגיע מגורמים אנטישראלים קיצונים שמצאו את הדרך למוטט את ישראל ע''י הפרה של כל אפשרות משפטית להגן על אזרחיה מטרור, ולהעניש את הרוצחים. הדרך לשחרר את שליט- רק בכוח.

    • ממליצה!!!! (ל''ת)

      ממליצהQ!!!!!!, 30/08/09 10:30

  • 13.

    מדינת ישראל מחויבת להחזרת גלעד שליט

    אהרון, 30/08/09 09:41

    רק בפעולה צבאית(מה שהיינו קרובים אליה מאוד בעופרת יצוקה) ולא תוך שחרור מרצחים שסטטיסטית וודאי שיחזרו לפעילות טרור ומי יודע כמה יהרגו בעקבותיה.

    • ישראל מחוייבת בהחזרה ללא פגיעה בבטחון ישראל (ל''ת)

      yuyui33 , 30/08/09 10:32

  • 12.

    שיחרור מחבלים מתכון בטוח למשפחות שכולות נוספות

    י.א, 30/08/09 09:35

    עם ללא עמוד שדרה סופו להיכחד.

    מה הבעייה לאיים בהוצאה להורג של מחבלים עם דם על הידיים באם לא ישוחרר שליט או כל חטוף עתידי אחר?
    ''בלתי אפשרי'' - כי אנחנו ''נאורים'' אהבלים.

    • צא מהפאניקה!!! אל תנסה להפחיד אותי בסיוטך (ל''ת)

      הבועה, 30/08/09 09:50

      • למר בועה - אתה הוא הבועה! (ל''ת)

        מורה נבאכים, 30/08/09 10:44

      • שום פאניקה, רק ידעת העובדות הכואבות

        שושו, 30/08/09 11:05

        מחבלים משוחררים רוצחים שוב ושוב

        נתון יבש לגביך אך כואב לנרצחים

      • אתה אכן בועה. בטח אותם דברים ענית להזהרות בפני הסכמי ''שלום''. (ל''ת)

        נ., 30/08/09 11:26

  • 11.

    רק שינסו להיות במקום הורי גלעד

    יונת, 30/08/09 09:35

    המהלך הוא קשה לכולם מכיוון שכולם מודעים לסכנות העתידיות של השיחרור הגורף אולם מנגד הייתי מציעה להורים אלו לחשוב לרגע כיצד הם ישנו בלילה אם בנם היה בשבי ( אני הייתי מעדיפה שבני ייהרג ולא ייפול ליום אחד בשבי ) ואז ייקל עליהם להצטרף למשפחת שליט עובדה היא לכל אחד בעם מציקה העובדהנ כי עד היום הוא לא שוחרר וכולנו לא יודעים עד היום מה קרה לרון ארד. יש לגמור את הפרשה מייד ||!!!!

    • הם לא צריכים להיות במקומם (ל''ת)

      סתם שטות, 30/08/09 09:59

    • בולשיט

      חן, 30/08/09 10:29

      היית מעדיפה שבנך ייהרג ולא יהיה יום אחד בשבי? את סתומה.

      הורי של גלעד שליט לא היו מתחלפים עם אף משפחה שכולה

  • 10.

    ליבי עם ההורים השכולים....אך גלעד חי וחייב לחזור הביתה למשפחתו. (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 30/08/09 09:34

    • לברווז, מאיפה הביטחון הזה שהוא חי?ראית אותו במו עיניך? (ל''ת)

      ל, 30/08/09 09:55

      • אם הוא לא היה בין החיים..היינו יודעים.. (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 30/08/09 10:30

        • ממש כמו שידעת על רגב גולדווסר הי''ד (ל''ת)

          קשקשן, 30/08/09 10:47

        • מה היהירות הזאת - אתה לא מצליח לדעת היכן הוא...

          מאיפה הבטחון הזה, 30/08/09 11:14

          אנחנו הרי כל כך חכמים? הרי עם כל המודיעין המשוכלל, האנשים החכמים בעולם והצבא הטוב בעולם, ןאפילו עופרת יצוקה שלמה, ואנחנו לא יודעים היכן הוא.
          אז איך את חושב בדיוק לדעת אם הוא חי או לא?

          • מה זה ההתנפלות הזאת? אסור לאדם להביע את דעתו? (ל''ת)

            רונית, 30/08/09 12:44

            • לא מתנפלים תירגעי,אבל שלא יגיד שגלעד שליט חי... (ל''ת)

              ל, 30/08/09 13:16

              • שיגיד מה שהוא רוצה,שכל אחד יגיד מה שהוא רוצה,די להיות מגעילי נפש. (ל''ת)

                רונית, 30/08/09 13:59

                • תודה רונית. ל הזה אדיוט ! (ל''ת)

                  ברווז ושמו געגוע , 30/08/09 14:56

                  • בבקשה ברווז אנשים נחמדים אתה והנסיכה שלך... (ל''ת)

                    רונית, 30/08/09 18:10

                    • תודה לך מתוקה. (ל''ת)

                      ברווז ושמו געגוע , 30/08/09 20:41

  • 9.

    תתביישו!!! את המתים לא נחזיר. אדם חי לא מפקירים בשבי!!!! (ל''ת)

    שדגכ, 30/08/09 09:31

    • מי אמר שהוא חי? ראית אותו אתמול?? (ל''ת)

      רון, 30/08/09 09:47

    • קצת רגישות ואמפטיה לא יזיקו

      האזרח ק', 30/08/09 10:20

      אינני מסכים לדעתם של ההורים אבל זכותם להביע את מה שהם מרגישים. זה שיש לך מקלדת לא נותן לך זכות להתבטא כך להורים שכולים.

    • מי אתה שתגיד למשפחות שכולות להתבייש (ל''ת)

      חן, 30/08/09 10:30

    • ומה לגבי אלו שעוד לא מתו אבל ימותו בעיקבות השיחרור? (ל''ת)

      אני רק שאלה, 30/08/09 10:45

    • להחזיר את שליט בצורה זו = חטיפת חיילים נוספים! (ל''ת)

      מאור, 30/08/09 10:58

    • מי דיבר על הפקרה? האלטרנטיבה היא גביאת מחיר

      שושו, 30/08/09 11:07

      ממנהיגי המחבלים

      לחסל כל אוחז נשק או מפקד או מדינאי או מממן עד שהם בעצמם ישחררו את גילעד או יפסיקו לחטוף יהודים אחרים

      לא ניתן להחזיק מדינה שלמה כבת ערובה

    • זיכרו שכתוב כבוד החי קודם לכבוד המת (ל''ת)

      נכון, 30/08/09 12:31

  • 8.

    תגובה ל1 ול3

    רון, 30/08/09 09:26

    עם כל הכבוד והכאב להורי גלעד שליט
    ועם כל הרצון שיחזור מהר ובלי פגע,
    אין לשחרר רוצחים עם דם על הידים
    היינו כבר בסרט הזה

    • לא משאירים חייל בשטח - זה ערך עליון שבלעדיו אין לנו צבא (ל''ת)

      העורף, 30/08/09 09:52

      • מאיפה הקישקושים האלה? (ל''ת)

        רונית, 30/08/09 13:09

  • 7.

    לא לעסקת שליט הכרוכה בשחרור רוצחים. את שליט יש לשחרר רק בכוח.

    פיני -1, 30/08/09 09:20

    שחרור רוצחים יביאו עוד ניסיונות חטיפה.
    שחרור רוצחים יביאו עוד פיגועים והרוגים.
    ארצות הברית אינה משחררת את חיליה השבויים באמצעות שחרור רוצחים.
    גולדה מאיר לא שחררה מחבלים תמורת החוטפים של ספורטאינו במינכן.
    את שליט יש לשחרר רק בכוח !

    • ארה''ב גם לא משחררת את פולארד, שלא רצח אף אחד.

      יוני, 30/08/09 09:49

      מחוות, כנראה רק ישראל צריכה לעשות

    • פיני יקר. אתה מוזמן לשבת בבור במקום גלעד (ל''ת)

      חניתה, 30/08/09 09:53

      • אינך מבין שזה עניין עקרוני?

        יוני, 30/08/09 10:40

        כן, אם הייתי במקום גלעד הייתי רוצה להשאר שכלא ולא שימותו בגלל שחרורי מאות אנשים.

  • 6.

    הורים יקרים ,מצטער, אם המצב היה הפוך, אני בטוח שהייתם חושבים אחרת .

    אזרח במדינה, 30/08/09 09:20

    גלעד שליט חייב לחזור הביתה.
    את המלחמה בטרור לא נעשה על גב חייל שנפל בשבי.
    מדינת ישראל זוכרת באהבה והוקרה את הבנים שלכם.
    אבל מוסריות מדינת ישראל וצה''ל היא בחזרתו של גלעד שליט הביתה.

    • מוסריות המדינה והצבא היא שהטרור לא יחזור להכות

      רונית, 30/08/09 13:12

      באזרחים . בשביל זה בדיוק יש לנו צבא. אם התפקיד של הצבא זה לחזור הביתה בשלום בכל מחיר אין לנו צורך בצבא. את התוצאה של המנטליות הזאת ראינו במלחמת לבנון.

  • 5.

    תפסיקו. תנו להחזירו הביתה. מבינה את כאבכם. הבינו לכאב שליט. (ל''ת)

    rubv, 30/08/09 09:20

  • 4.

    בשם אילו שאמורים להירצח ע''י המשוחררים: הצילו!!!!!!!'' (ל''ת)

    מנחם, 30/08/09 09:18

    • גם בלי האסירים יש בעזה מאות אנשים שמוכנים להרוג בנו (ל''ת)

      לשחרר, 30/08/09 09:56

    • תרגום לעברית בבקשה (ל''ת)

      אליעזר בן יהודה, 30/08/09 10:21

    • מסכימה. אסור להיכנע לטרור. אחד תמורת אחד- לא יותר (ל''ת)

      מפחד מגל הפיגועים הקרב, 30/08/09 11:44

  • 3.

    עם כול הכבוד להורים אלו ישראל מחויבת להחזרת גלעד שליט לישראל בהקדם (ל''ת)

    פקק תנועה , 30/08/09 09:07

    • היתה מחויבת להחזיר גם הגופות של גולדבסר ורגב

      זקן בעל ניסיון, 30/08/09 10:21

      לו היו יכולים לחקות עוד מספר שנים להחזרת העצמות????

      • יש לשחרר ערבים גם ישראלים בתמורה לשחרורו של גלעד שליט (ל''ת)

        פקק תנועה , 31/08/09 08:12

  • 2.

    ושוב, הנהגה מתחמקת מאחריות והחלטות.

    שפוי, 30/08/09 09:03

    ההחלטה בעניין עסקת שליט (ולא, זו לא החלפת שבויים - זו כניעה לטרור, ןהחלפת חטוף ברוצחים) היא החלטה שצריכה להתקבל בממשלה.
    זו החלטה ערכית אידיאולגית.
    במקום לקבל החלטה, מוציאים לרחובות הורים שכולים מול הורי החייל החטוף למין משחק גלדיאטורים אמוציונלי, ואז תתקבל החלטה על פי ''סקר דעת קהל''.
    זו לא החלטה לפרסומאים, ולא לרגשות, ואפילו לא לס.מ.ס
    זו צריכה להיות החלטת ממשלה - ללא נמנעים.

  • 1.

    אם כול הכאב עליכם חייבים להחזיר את גילעד מהר להוריו (ל''ת)

    מורן, 30/08/09 09:00