• 38.

    כבר אמרנו שוב ושוב אובמה מדבר נתניהו לעשות (ל''ת)

    סעיד ספורי נצרת, 26/03/10 09:17

  • 37.

    כתבה של מקצוען . כל הכבוד. זאת עיתונות ! (ל''ת)

    פליקס, 23/01/10 12:40

  • 36.

    The problem is not OBAMA

    doctor, 08/09/09 07:35

    The problem is not Obama. The problem is Iran. So give Obama a temporary freeze and let's get Ir whacked

  • 35.

    תשאלו את יוסי פלד שיפרש את מה שאמר ביבי לאמריקאים ! (ל''ת)

    האלוף יודע האנגלית, 02/09/09 16:58

  • 34.

    איזה כתבה משובחת, ללקק את האצבעות, עיתונות במיטבה. (ל''ת)

    שפתי כהן , 31/08/09 04:31

  • 33.

    כל מילה הבל

    בילהה, 30/08/09 15:15

    קראתי את המאמר מתחילתו ועד סופו, ולא הצלחתי להבין מה הכותב רוצה להגיד.

  • 32.

    מדוע לא מצליחים להקפא את פיתוח הנשק הגרעיני של אירן (ל''ת)

    פקק תנועה , 30/08/09 09:30

  • 31.

    למה שארהב תתמוך בישראל

    יריב, 30/08/09 09:00

    נכון שארצות הברית יצאה למלחמה נגד צפון קוריאה וצפון ויטנאם כשאלה איימו על בעלות בריתה. אבל הקונטקס היה שונה לגמרי. התקופה היתה שונה. המלחמה הקרה דרשה מארצות הברית לעמוד לצד לקוחותיה על מנת שנפילתן לא תערער את שליטתה במקומות אחרים באזור ובעולם ותצמיח התעצמות סובייטית. אבל מה בדיוק ישראל מציעה לארהב מבחינה אסטרטגית ?
    אם ישראל תפול המזרח התיכון רק יהיה יותר יציב. לא שהמלחמות יגמרו בו, אבל הן ילבשו אופי הרבה יותר מקומי שלא ידרוש התערבות בינלאומית.
    ארהב מחויבת לישראל כל עוד ישראל לא יצאה עדיין מדעתה.
    חברים, חברים, אבל גם לחברות יש גבולות, וברגע שהחברות יותר פוגעת מתורמת היא תיפסק.
    ארצות הברית לא תממן משטר שיהפוך את הרודנות שלו לממוסדת.
    אם ישראל תתנער באופן רישמי מהקונצוס הבינלאומי (שתי מדינות לשתי עמים על פי מתווה ז'נבה) היא תשאר לבד. אנחנו נהיה בדיוק כמו החמאס.

    • נכון שאין לך חברים?

      panacea , 30/08/09 09:35

      ''חברים, חברים, אבל גם לחברות יש גבולות''
      ''ארצות הברית לא תממן משטר שיהפוך את הרודנות שלו לממוסדת''-התכוונת שהיא תפסיק לממן את מצריים?
      ''אם ישראל תפול המזרח התיכון רק יהיה יותר יציב''-כמו למשל עיראק? לבנון?
      ''היא תשאר לבד. אנחנו נהיה בדיוק כמו החמאס''-למזלנו-יש עדיין בעולם אנשים הוגנים המבינים מי צודק בקונפליקט הזה, (הרבה יותר מהשונאים מחוץ והבוגדים מבית).
      לשאר גיבוב השטויות והפרשנות ההסטורית בגרוש-אין צורך להתייחס.

      • תשאר חבר של אדם שנהיה רוצח ?

        יריב, 30/08/09 19:48

        ההבדל בין ישראל למצרים, שישראל מתיימרת להיות דמוקרטית. ברגע שהדמוקרטיה תרד מהפרק, ישראל לא תהיה בת דמותה של ארצות הברית במזרח התיכון יותר.
        היא תהיה בדיוק כמו מצרים, רק הרבה יותר גרוע. לפחות למצרים יש השפעה בליגה הערבית. מצרים מהווה משקל נגד ערבי נגד הקיצוניות (בזמן שישראל רק מלבה את הקיצונית הזאת היום, ורק תגביר אותה כשתהפוך את ההתנחלויות והאפליה נגד הערבים לממוסדת).
        מצרים היא נכס אסטרטגי גדול הרבה יותר לארהב מישראל. ב91, כשארה''ב פלשה לכווית, היא התחננה בפני ישראל שלא תהרוס לה בזה שהיא תצטרף. לעומת זאת, מהמצרים הם התחננו להצטרף.
        חוץ מזה, אתה באמת רוצה להיות כמו מצרים ?
        כמו דרום אפריקה ? האם אתה באמת רוצה שמדינת ישראל תהפוך לדיקקטורה ?

        תבין טוב טוב. אין בעולם הרבה אנשים שחושבים שהישראלים צודקים. אם מישהו בעולם חושב כך, זה רק בגלל שהוא לא רואה מספיק חדשות או קורא. יהיו הסיבות אשר יהיו, הדבר היחיד שמחזיק את ישראל מנפילה לתהומות הבידוד העולמי, הוא מעמדה כדמוקרטיה. אם נזרוק את זה לפח, אף אחד לא יצא מגדרו בשביל לשמר עוד דיקקטורה במזרח התיכון. בטח לא יהודית.

      • בנוגע להיסטוריה של ארה''ב.

        יריב, 30/08/09 19:57

        האמריקאים חשבו שנפילתה של דרום ויטנאם הייתה מובילה לנפילתה של תיאלנד קמבודיה וכו'.
        אתה באמת חושב שאובמה מאמין בתאורית דומינו מזרח תיכונית שישראל היא המרכיב המרכזי שלה ?

        מה בדיוק יקרה לאינטרסים של ארצות הברית אחרי שהיא תפסיק לתמוך בנו ? תיפול ערב הסעודית ? מצרים ?


        האנשים ההוגנים שמאמינים בצדקתנו כרגע נשארים איתנו בגלל שאנחנו הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון.
        איזה אדם הוגן תומך בדיקטטורה, ועוד בדיקטטורה גזענית ?
        אמות המידה של המערב רחוקות מאוד מאמות המידה של המתנחלים.

  • 30.

    לתגובה מספר 14 - יוסי אקוודור

    רוני, 30/08/09 08:52

    איך בדיוק ארצות הברית תהרס אם היא תנטוש את ישראל ? איך האיסלאם הקיצוני יגיע בדיוק לארצות הברית ויהרוס אותה ? הרי אל קעידה תקועה בהרי פאקיסטן ללא יכולת לבצע שום פיגוע בתוך ארצות הברית. מה גם שמאז 11 בספטמבר אמצעי הביטחון נגד טרור השפתרו. אין אפשרות ריאלית לבצע פיגוע נגד ארהב, בטח שלא ''להרוס'' אותה
    מה שכן מאיים על ארצות הברית זה השתלטות של מאגרי הנפט במזרח התיכון שנמצאים תחת חסותן של משטרים שתומכים בארצות הברית, אבל אם ארצות הברית תתמוך בישראל כשישראל תלך עם הראש בקיר (כמו שאתה מציע)
    האם התמיכה הזאת של יצאניות הנפט תעמוד ?
    גם אם ערב הסעודית לא תטיל סנקציות על ארצות הברית, אף אחד לא יכול להיות בטוח שהיא תנהג כך. אבל זה סביר. אובמה לא יכול להרשות לעצמו צמיחת מחירים גדולה בעיצומו של משבר כלכלי וגירעון מפלצתי

  • 29.

    התקדמות לאחור איננה התקדמות

    קלוגי , 30/08/09 07:09

    למי שרוצה להשאר בסטאטוס קוו יש מליון ואחת סיבות: אבל אחת הסיבות העיקריות היא פחד.
    אם רוב העם בישראל חי בפחד, ואתו פחד מכל שינוי,  נאלץ להתרגל לשינויים כפויים ביזמה של אחרים: למשל אובמה, או השינוי הדימוגראפי הצפוי. תפסיקו לבזבז זמן יקר בויכוח אידיוטי איך לא לעשות כלום: אולי פעם תקחו ברצינות את האתגר לנסח פשרה אמיתית.

    • גן ילדים

      גננת, 30/08/09 15:22

      קלוגי, אנא ממך תציע את הצעותיך לערבים, במיוחד את ''אולי פעם תקחו ברצינות את האתגר לנסח פשרה אמיתית''. ואנא אל תתייחס אל הערבים כמפגרים בגן ילדים הצריכים מכוגר או גננת (במקרה זה - ישראל) שתנסח עבורם הצעות פשרה. אם יירצו - ייקבלו.

  • 28.

    אתה מפחד לכתוב שרק אובמה עשה את הטעות פה ולא ביבי ! .פוליטיקלי קורקט (ל''ת)

    המייבין, 30/08/09 05:48

  • 27.

    האווילים בישראל חושבים שזה דו שיח בין שווים, הרי ללא אובמה ישראל בבוץ

    EXTRA-שמאל , 30/08/09 04:06

    ואילו ארה''ב יכולה להסתדר טוב מאוד ללא כאב הראש המכונה ישראל.

    • ''האווילים'' זה רוב העם...סנוב שחצן ללא ביסוס

      panacea , 30/08/09 09:37

      הם יסתדרו מצויין בלעדינו-קדימה! הם לא עושים לנו טובות.
      (למרות שהשמאל האנטי-ציוני רוצה להאמין בכך).

      • זה ידוע שהציבור מטומטם והציבור ישלם...הרוב קובע אבל לא בהכרח צודק (ל''ת)

        ובטח שלא בהכרח חכם..סטטיסטית זה ההפך האמת.., 30/08/09 11:09

        • נכון.קובץ גאוני השמאל מנכסים לעצמם את כל החכמה, חחח (ל''ת)

          panacea , 30/08/09 13:27

  • 26.

    האווילים בישראל חושבים שזה דו שיע בין שווים, הרי ללא אובמה ישראל בבוץ

    EXTRA-שמאל , 30/08/09 03:59

    וארה''ב יכולה לחיות טוב מאוד ללא כאב הראש שנקרא ישראל.

  • 25.

    השורה התחתונה: לישראל אסור להגיע לשום סיכום כשאובמה הנשיא! (ל''ת)

    מכל בלבולי השכל מגיעים למסקנה אחת!, 29/08/09 23:38

  • 24.

    ''עונת חגים סוערת''- ככה קוראים היום לגירוש יהודים מביתם? איפה האנושיות? (ל''ת)

    יוסף, 29/08/09 23:26

  • 23.

    חבל שרק ניתוחים שמאלנים כתובים ב-NRG. אפשר גם להיות בעד ההתנחלויות

    חבר מרכז הליכוד, 29/08/09 21:43

    שרוב הציבור בישראל תומך בהן, ולכתוב מאמרי פרשנות. חבל שרק מיעוט קולני כותב פרשנויות פוליטיות.

  • 22.

    'שני מקצוענים שאמריקה היא הזירה המוכרת להם. ג'רמי יששכרוף...'' והשני??? (ל''ת)

    עוד כתבה מרושלת, 29/08/09 21:34

  • 21.

    BIBI,TELL MITCHEL TO GO SUCK NODUMBA-THATS ALL HE IS GOOD FOR (ל''ת)

    avi, 29/08/09 21:27

  • 20.

    אף אחד במזה''ת לא באמת מעוניין בשלום

    אובמה ג'וניור, 29/08/09 19:21

    זו לפחות ההרגשה שלי ולדעתי גם של אובמה.
    אני גם לא מבין למה שכחנו את הסכמי השלום הפשוטים של פעם - שלום תמורת שלום. אני לא ימני קיצוני בדעותיי, אבל לשלם במטבעות קשיחים תמורת זה שיפסיקו להציק לנו (או לארה''ב והמערב) זה סוג של פרוטקשן. הפרדוקס הוא שארה''ב וישראל יכולות כל אחת בנפרד להפוך את לוב ואירן (בהתאמה) למכתשים ענקיים (מגרש חנייה משול לטיול קטן בעירק). דווקא המדינות החזקות כלכלית, צבאית וטכנולוגית, נכנעות לבריון המטומטם, רק כדי לקבל קצת נחת. רק כדי להנות קצת מפירות ההשקעה בחינוך ובכלכלה. כאילו שלאותם בריונים אין מה להפסיד. שקט תמורת שקט. ישראל התנסתה בהצקות מתמשכות במשך עשרות שנים והבריונים מסביב למדו לא להתעסק איתנו. הם למדו שיש להם מה להפסיד: אם ישראל כבשה את הגולן וסיני במלחמת יום כיפור, לאן היא עשויה להגיע אם הם ייצאו להרפתקאה חדשה.
    ולכל מי שחשב שמובארק חושב עלינו, תקשיבו היטב לשר החוץ שלהם בימים אלה. שיתוף הפעולה הצבאי בסיכול הברחות דרך המנהרות הוא אינטרס מובהק של המצרים. לקח להם קצת זמן להבין את זה. נסראללה היה השעון המעורר. המעבר בתעלת סואץ של כלי שיט ישראליים הוא מסר ברור לאירן

    • ההרגשות שלך ושל אובאמה מתואמות ? יופי. אני מתואם עם רם עימנואל. (ל''ת)

      ראאד סאלאח, 29/08/09 19:34

  • 19.

    ארה''ב איננה ידידה לישראל. לא תחת ממשל אובאמה.

    יקי, 29/08/09 19:11

    יש לעמוד בלחצים ולא להעתר לשום דרישה אמריקאית , לפחות ארבע שנים , עד שיוחלף נביא השקר במישהו שאפשר לסמוך עליו.

  • 18.

    אובאמה איננו האנטי-כריסטוס. להפך, הוא מוסלמי. (ל''ת)

    ג'ימי פאקינג קארטר, 29/08/09 18:53

  • 17.

    מי ששם מבטחו באובאמה וחבר מרעיו - יגמור רע. (ל''ת)

    רם גוט מיט אונץ, 29/08/09 18:51

    • HUSSAIN NOBAMA-SHOVE YOUR NOSE SOME PLACE ELSE-U KNOW (ל''ת)

      avi, 29/08/09 21:28

  • 16.

    Obama - False Prophet (ל''ת)

    St John, 29/08/09 18:50

  • 15.

    לא לעשות כלום זה הרבה יותר פרודוקטיבי מלעשות נזק כמו ציפישטות (ל''ת)

    Avi Ecuador, 29/08/09 18:00

  • 14.

    יריב 9

    Avi Ecuador, 29/08/09 17:21

    לארצות הברית היום יש הרבה מדינות ותרבויות שרוצים בנפילתה
    יש הרבה ניגודי אינטרסים ומנטליות בין ארצות הברית למדינות ערב, הם מבינים היום באופן רציונלי ופשוט שעליהם לא לדחוף יותר מידי להרס מדינת ישראל ושזה בדיוק יביא להריסתם, זאת מכיוון שגם אלה ששונאים אותם יומרו לעצמם שאם לידידים הם מתייחסים כך ומפילים אותם או לא תומכים בהם אז הם לא שווים הרבה ומה שיותר גרוע שאין כבר ממה לפחד מהם וכמו שהם הצליחו להרוס את ישראל הם יצליחו להרוס את ארצות הברית.
    יש בארצות הברית אנשים רציונליים שמבינים שישראל בולמת למערב בגופה את הרוסים במלחמה הקרה ואת תרבות האסלאם הפנטית במזרח התיכון, הם כבר רואים מה תרבות זו עשתה להם באפגניסטן ובעיראק וכמה קרבנות הם הקריבו, אתה חושב שהם כל כך מתלהבים להחליף את השמאלנים שלנו שמתברברים בלהלחם להפוך תרבות של רשע לתרבות של בני אדם?
    אתה טועה!
    ארצות הברית מבינה שישראל בתרבותה מנסה לחקות אותה,מעריצה אותה, אומנם לא בכל כך הרבה הצלחה אבל היא זאת בצורה שהכי דומה וקרובה אליה בדעותיה, ישראל היא זו שנאמנה ושווה באמת לארצות הברית אם נומר שמתעלמים מהנפט של הערבים שבשלב כל שהוא יהיה לו תחליף, כבר היום יש אבל לא משתלם לחברות שמתעשרות על גביו להחליף אותו ויש להם השפעות בשלטון.
    לארצות הברית לאבד את ישראל כסמל למאבק אפילו, זו הקטסטרופה הגדולה ביותר שיכולה ליפול על המערב והם מתחילים להבין זאת!
    לישראל יש מתחת לשרוול הרבה יותר משהיא מאמינה וחבל שהיא לא יודעת ומנצלת זאת.

    • למה אתה מתעכב על שוטה הכפר הזה?

      גזבר הקיבוץ, 29/08/09 19:18

      הוא אמנם ''חושב'' שארה,ב לא צריכה את ישראל אבל מתעלם (כדרכם של תועמלנים מהימין והשמאל הקיצוניים) מ-3 מיליארד דולר טבין ותקילין שארה''ב משלמת לשיראל כבר 27 שנים. מעניין למה מדינה שארה''ב ''לא צריכה'' אותה נהנית מסכום כזה בו בזמן שמצרים (שארה''ב בטח צריכה) מקבלת פחות מ-2 מיליארד ומצוקותיה גדולות יותר.

      אההה...זה בטח ''מאפיית היהודים'', אלה ששולטים בכלכלת האיברים העולמית (לשיטתו של יריב).

      • הוא חי בבועה, מדבר על משאלות ליבו או על תאוריית הטמטום שהפכה

        Avi Ecuador, 29/08/09 19:26

        אצלו ואצל רבים מהשמאל לתורה ומנסה להסביר לנו על הטמטום שלו שצריך לקבל ולעבוד לפיו, כנראה זה כספית, שכל בגרוש.
        והוא עוד חושב שהוא אנליטי ויותר מוצלח מהכתב שכתב כאן?!

  • 13.

    מדוע ששר החוץ לא יספר לציבור על הערכות...

    גיא, 29/08/09 17:17

    הגורמים המקצועיים במשרדו?

  • 12.

    רק שמדובר בכבשת הרש ובמשפט המלך שלמה, לישראל אין מה לתת, לערבים ואירופ

    Avi Ecuador, 29/08/09 17:04

    להסתפח לארצות הברית ולהפוך לשמורת טבע של אינדיאנים, סליחה, לדת לכל העולם ואזרחות אמריקאית לכל יהודי העולם, השמאל זה גם כך לא שלטון בשביל יהודים, לא אמור להגן על יהודים ולא אמור לשמור על יהודים.
    המטרה שלו אמריקה עם ערבים, עדיף אמריקה עם אמריקאים וצבא ארצות הברית שיהיה אחראי להגן על שמורת טבע, אני מבטיח לכם שבהמשך יתפשט כמו שכבש את קליפורניה, אריזונה, ניומקסיקו וטקסס מהמקסיקנים, חתמו חוזה שלום בשערי דמשק ואיימו להיכנס, סליחה, חתמו בשערי מקסיקו סיטי, על השלום לא חתם נשיא או איש פוליטי מצידם של האמריקאים, חתם גנרל.
    אין ספק שהשלום יציב, הלוואי עלינו עם הערבים שלום כמו לארצות הברית עם מקסיקו יפן או גרמניה...

  • 11.

    רק שמדובר בכבשת הרש ובמשפט המלך שלמה, לישראל אין מה לתת!

    Avi Ecudor, 29/08/09 17:01

    להסתפח לארצות הברית ולהפוך לשמורת טבע של אינדיאנים, סליחה, לדת לכל העולם ואזרחות אמריקאית לכל יהודי העולם, השמאל זה גם כך לא שלטון בשביל יהודים, לא אמור להגן על יהודים ולא אמור לשמור על יהודים.
    המטרה שלו אמריקה עם ערבים, עדיף אמריקה עם יהודים וצבא ארצות הברית שיהיה אחראי להגן על שמורת טבע, עני מבטיח לכם שבהמשך יתפשט כמו שכבש את קליפורניה, אריזונה, ניומקסיקו וטקסס מהמקסיקנים, חתמו חוזה שלום בשערי דמשק ואיימו להיכנס, סליחה, חתמו בשערי מקסיקו סיטי, על השלום לא חתם נשיא או איש פוליטי מצידם של האמריקאים, חתם גנרל.
    אין ספק שהשלום יציב, הלוואי עלינו עם הערבים שלום כמו לארצות הברית עם מקסיקו יפן או גרמניה...

  • 10.

    רווזנר על המזרח התיכון

    nitani332 , 29/08/09 15:31

    מאמר מקיף, עניני ומדגיש לא רק תוכן אלא גם את התהליכים שהם הבסיס לכל

  • 9.

    בסוף ספטמבר אני מקווה להאכיל את רוזנר עם המאמר הזה

    יריב א., 29/08/09 14:44

    כבר מזמן לא קראתי פרשן שהופך את משאלות ליבו לעובדות ואז משתמש בהן לנתח מהלכים עתידיים.
    אדון רוזנר, ארצות הברית לא צריכה את ישראל. היא תמשיך להתקיים גם אם ישראל תיעלם.והמשוואה איננה סימטרית. כמה מצחיק לקרוא את הקטע על האקבי שבארצות הברית אין מי שבכלל זוכר אותו.
    ובשורה התחתונה, כינוס עצרת האו''ם ומועצת הבטחון בעוד כמב שבועות הן האיום הכי גדול שיש לנתניהו כרגע. דו''ח השופט גולדסטון עומד להתפרסם והאו''ם יידרש לנקוט באמצעי ענישה נגד ישראל ונגד אישים מסוימים. כמו שכתבת, לכל דבר יש מחיר, ולווטו האמריקאי הפעם המחיר ידוע וברור:
    1. הקפאה מוחלטת של הבניה בשטחים. כל מה שאובמה הסכים זה שבהודעה שנתניהו יפרסם, מזרח ירושליים לא תוזכר במפורש אבל הבניה תוקפא גם שם.
    2. הורדת כל המאחזים
    3. פתיחת כל המעברים לעזה
    4. הורדת כל המחסומים בגדה
    5. הסכמה להשתתפות בוועידת מדריד שניה לשם השגת שלום אזורי כולל (כן, כולל ירידה מהרמה)
    רוזנר מתעלם לחלוטין מהתוכניות האסטרטגיות של ארצות הברית כמו יציאה מעירק ומאפגניסטן שאחד הצעדים ההכרחיים להשגתם הוא פתרון הסכסוך במזרח התיכון.

    • בן כספית - הקינאה מסגירה אותך. (ל''ת)

      יריב צר עין, 29/08/09 16:00

    • ''ארצות הברית לא צריכה את ישראל''

      קריב, 29/08/09 16:44

      ארה''ב לא צריכה את אנגליה/צרפת. לא שווה להילחם מלחמה אבודה עבורן ולהקריב את דם בנינו עליהן ועוד פעם שניה תוך 20 שנה.

      ארה''ב לא צריכה את דרום קוריאה. לא שווה להילחם מלחמה אבודה עבורה ולהקריב את דם בנינו עליה.

      ארה''ב לא צריכה את ויאטנם. לא שווה להילחם מלחמה אבודה עבורה ולהקריב את דם בנינו עליה.

      ארה''ב לא צריכה את קוסובו. לא שווה להילחם מלחמה אבודה עבורה ולהקריב את דם בנינו עליה.

      ישראל לא צריכה את יריב א. לא שווה להילחם מלחמה אבודה עבורו ולהקריב את דם בנינו עליו.

    • לארצות הברית היום יש הרבה מדינות ותרבויות שרוצים בנפילתה

      Avi Ecuador, 29/08/09 17:34

      יש הרבה ניגודי אינטרסים ומנטליות בין ארצות הברית למדינות ערב, הם מבינים היום באופן רציונלי ופשוט שעליהם לא לדחוף יותר מידי להרס מדינת ישראל ושזה בדיוק יביא להריסתם, זאת מכיוון שגם אלה ששונאים אותם יומרו לעצמם שאם לידידים הם מתייחסים כך ומפילים אותם או לא תומכים בהם אז הם לא שווים הרבה ומה שיותר גרוע שאין כבר ממה לפחד מהם וכמו שהם הצליחו להרוס את ישראל הם יצליחו להרוס את ארצות הברית.
      יש בארצות הברית אנשים רציונליים שמבינים שישראל בולמת למערב בגופה את הרוסים במלחמה הקרה ואת תרבות האסלאם הפנטית במזרח התיכון, הם כבר רואים מה תרבות זו עשתה להם באפגניסטן ובעיראק וכמה קרבנות הם הקריבו, אתה חושב שהם כל כך מתלהבים להחליף את השמאלנים שלנו שמתברברים בלהלחם להפוך תרבות של רשע לתרבות של בני אדם?
      אתה טועה!
      ארצות הברית מבינה שישראל בתרבותה מנסה לחקות אותה,מעריצה אותה, אומנם לא בכל כך הרבה הצלחה אבל היא זאת בצורה שהכי דומה

      • nrg הגבלתם יותר מידי את המילים בכותרת ובתוכן, תוסיפו קצת

        Avi Ecuador, 29/08/09 18:11

        התגובה הקודמת מחתכה, קראו תגובה 14

    • אופנהיימר - צריך להחזירך למעבדה. (ל''ת)

      אנטי וירוס, 29/08/09 18:52

    • וכמה המציאות כבר האכילה אותך? המשך לדפוק את הראש בקיר.

      panacea , 30/08/09 09:40

      זה כבר מתחיל להיות משעשע,מעבר לטראגי-אדם החוזר שוב ושוב על הטענה: חכן,חכו! ובנתיים המציאות טופחת על פניו,אבל הוא מנסה לסובב את ראשו שוב ושוב ולברח מאותן מכות.

  • 8.

    תודה רוזנר על המידע בנוגע לג'ון אדמס. חשוב מאד. (ל''ת)

    רן פ., 29/08/09 12:55

  • 7.

    זה אומר שאם נספק הסחורה או לא יזרקו אותנו או אחרי או לפני..ידידות?פששש (ל''ת)

    דודי, 29/08/09 12:34

  • 6.

    חברים יש רק ב-''אגד''

    נהג אוטובוס, 29/08/09 12:34

    ביחסים בינלאומיים תמיד קיים מו''מ של ''קח ותן''. לא חדש ולעולם יהיה.

  • 5.

    בכול מה שאובמה נגע הוא הפסיד הבן אדם היה בטוח שהוא אלוהים (ל''ת)

    שרוליק, 29/08/09 12:32

    • lchen nemar:''eved ki imloch. (ל''ת)

      gol, 29/08/09 14:12

  • 4.

    כתבה מצויינת. הכותב מתגלה כעיתונאי משובח.

    איך לא שמענו עליו קודם.., 29/08/09 12:31

    אנטיתזה לרשימותיו האמוציונליות נמוכות המצח של הכתבן הרכילאי כספית.

  • 3.

    עיסקת המאה : עוד מדינה ערבית ונשק גרעיני לאיראן תמורת שלטון ביבי

    @ בנצי - א @, 29/08/09 12:20

    ויהיה סנקציה על יבוא דלק לאיראן חברים של חוסיין זבובי באופן זמני וחלקי
    הישג גדול לביבי !!!

  • 2.

    רק המציאות קובעת\\\\לפלשתינים יש זמן והם לא יותרו על עכו ויפו\\\\

    טוטו, 29/08/09 12:04

    ראש-הממשלה נתניהו האיש הנכון ובזמן הנכון
    אוי לנו אם הסטודנית ליבני היתה מנהלת את המדינה

  • 1.

    נתניהו ניצח נצחון מדיני דיפלומטי מזהיר.

    דרך המלך, 29/08/09 11:21

    לא אתפלא אם המצב יגיע לכך שדווקא נתניהו ירדוף אחרי אובמה והפלשתינים בדרישה-בואו נחתום
    על הקפאת הבניה בהתנחלויות ל-9 חודשים(מלבד ירושלים וריבוי טיבעי),והם...''יברחו לחדריהם'' מפחד-
    נתניהו דרש מאובמה 2 תנאים בתמורה(וידע שאין לערבים אפשרות לעמוד בהם)-1 )מתן אפשרות למטוסי נוסעים ישראלים לטוס מעל סעודיה.2)חילופי שגרירים עם סעודיה ומדינות המפרץ.
    אובמה הירוק והלא כל כך חכם השיב-peace of cake.
    כשאובמה בא לסעודים,הם זרקו אותו מהמדרגות-
    ומדוע?
    מתן היתר טיסה מעל המרחב האוירי מצריך תיאומים,הגעת משלחת בטחונית ישראלית לבדיקת האיזור מבחינה בטחונית
    שמעליו טסים ועוד'-הסעודים עדיין אינם בנויים לכך ''ורועדים מפחד''.
    חילופי שגרירים-למדינות המפרץ ברור שהפסטיבל התקשורתי שיערך בישראל שבו נראים שגרירים לבושים כפיות בורקות
    מגיעים לנתב''ג,מצטלם ומתפרש לא טוב בקרב האיסלאם הקיצוני והמחיר עלול להיות קשה.
    אובמה אינו מסוגל למלא אחר 2 דרישות שנראו לכאורה פשוטות.לכן,היום הזמירות אחרות.ארה''ב פתאום אומרת שהצדדים
    יקבעו איך להמשיך את המו''מ בינהם ללא קשר להקפאת ההתנחלויות.

    • צודק, צודק.... ועוד על נתניהו:

      יפה, 29/08/09 13:41

      1. בנאום בר-אילן, נתניהו מכתיב ולאובמה אין תשובות (ראה ועידת פתח).
      2. הקפאת הבניה בירושלים, בומרג של אובמה. נתניהו החצין את הדרישה האמריקאית, וקבל קונסנוס רחב בעם. תוצאה, הסכמה בשתיקה גם בבניה בהתנחלויות.
      3. הכלכלה, רובה מונעת מהמימד הפסיכולוגי. הציבור (למעט התיקשורת) הבין שנתניהו הוא היחיד שמסוגל לחלץ את כלכלת המדינה. כשיש אמון במנהיג, יש הצלחה בתוצאה.
      4. נושא אירן, על כל היבטיו (דיפלומטי/ביצועי), זוכה לדרגת חשיבות עליונה, בממשלה הנוכחית.

      • שניכם צודקים בכל מילה!!! (ל''ת)

        יעקב א , 30/08/09 08:47

      • אכן, שניכם צודקים

        סטודנטית, ירושלים, 07/09/09 01:35

        פעם ראשונה שאני סומכת על ראש ממשלה בעיניים עצומות.

        נתניהו - מנהיג משכמו ומעלה!
        קדנציה - 8 שנים מינימום.