• 39.

    אמת. אדם מלומד אינו בהכרח חכם, וכבר היו דברים מעולם (ל''ת)

    ישראלי הגיוני , 26/08/09 14:41

  • 38.

    הערה על הכרזת המדינה - ציטוט (מזכרון) של דברי ב''ג בעצמו

    reuvenholzer, 26/08/09 10:42

    ב''ג אמר בשנות השישים, לאחר ש(הו)עזב את מפא''י:

    לא הייתה לי בעצם ברירה. במאי 1948 היתה בפועל מלחמה בין היישוב היהודי והערבים. (אי) הכרזה על מדינה לא הייתה משנה את המצב הזה. זה היה כבר מצב קיים.
    לעומת זאת, הכרזה על מדינה איפשרה לנו להקים צבא סדיר, לגייס את משאבי הציבור לטובת מלחמת המגן ולהכריז על גיוס חובה. ללא זה, המצב שלנו היה הרבה יותר גרוע.

    והערה אישית. כן, המרצה הזה למדעי המדינה הוא אכן אויל משריש.

    • שכחת לציין מקור! (ל''ת)

      יהודי גאה להיות יהודי, 26/08/09 11:37

  • 37.

    אולי נכיר בעובדה

    טכניוני, 26/08/09 10:16

    שמדעי הרוח והחברה הן לא מדע. אלה בליל של התקשקשויות. שאין אפשרות לבחון אותן באופן אוביקיאטיבי. הדבר היחידי הלומדים שם זה רק לעשות פרובקציות. קשר בין זה למדע הוא מקרי.

    • אין בכלל מדע!

      יהודי גאה להיות יהודי, 26/08/09 11:24

      מדע אמור קודם כל לבחון את כל העובדות ולהסיק על פיהן את המסקנות המתבקשות גם אם אין מסקנה אחת שמכריעה!

    • קלעת בול! היות שאין מדד אוביקטיבי להצלחות בתחום לכן מתקדמים שם רק ע''י

      כלכלן, 26/08/09 11:36

      ישור קווים עם משטרת המחשבות השמאלנית-רדיקלית ופרובוקציות מתאימות.
      זה גם המקום לציין שאנשי ''המחקר'' בתחומים אלו לא תורמים מאומה לאנושות, מלבד קשקשת אוילית עטופה במילים מפוצצות וכרוכה בניר כרומו.
      ובמילים פשוטות: חבורת פלצנים פרזיטים שחיה על חשבוננו.

    • ואתה יודע מה לומדים שם?

      סטודנט בטכניון, 26/08/09 13:23

      איך אני אוהב את ההתנשאות של סטודנטים בטכניון על מוסדות אחרים, כשלרוב הטכנוין משמש כפס יצור לחשמלטורים המתמחים בהנדסת ציונים. אתה יודע בכלל מה זה מדע?

  • 36.

    כנה הערותסנדביץ' עם גבינה. הכותב הוא כנראה ''שוטה מופלג''. שנית, מקום עבודתו הנוכחי של הדוקטור מעיד על היותו מקושר, ותו לא. שלישית, לאף אחד לא היה איכפת מהדוקטור השוטה המופלג

    אנטי-נפוטיזם, 26/08/09 05:37

    ראשית, אפילו בפוסט באינטרנט מצופה מדוקטור להציג נימוקים מינימליים (גם אם לא משכנעים) לטענות שלו. ביזבזתי מזמני וקראתי פעמיים את הפוסט - ולא מצאתי דבר חוץ מקשקוש על שכתב את הפוסט הזה - לא במרכז הבינתחומי ולא במעריב - אם לא היה נכדו של דוד בן-גוריון.

    • אין יריב הצד שצריך להוכיח

      יהודי גאה להיות יהודי, 26/08/09 09:41

      1.האם אותו מרצה שטוען כנגד דוד בן גוריון מסתמך על דברים כתובים שכל אחד יכול לראותם או על דברים שהוא שמע מפי אחרים שאז זה רק בגדר שמועה.
      2.אותו מרצה שקורא להחרים את ישראל ארצו שלו בה הוא חי ופועל כל זאת בכדי שתהיה מדינה לפלשתינאים-אכן קריאה זו לא מעידה על תבונה ואף על טיפשות או אפילו על רשעות ובוגדנות בצורה השפלה ביותר.
      3.אכן דרך המדענים בכל התחומים לשער שדבר מסוים קרה,להפוך זאת בראשם לעובדה מוגמרת ואז להתחיל לבדוק במציאות ולעוות את הממצאים בכדי שיתאימו לתאוריה שהם בנו או בקיצור-גילו שיטה מדהימה לבנית בניינים באויר!

  • 35.

    יריב יש לך מיששין =משימה MISSION להפוך את החילונים לדתיים. נכון מסיונר (ל''ת)

    לא נשכח את המאמר המטופש שלך הקודם, 26/08/09 04:49

    • יש רק בעיה אחת,הוא צודק! (ל''ת)

      ציוני עברי, 26/08/09 07:52

  • 34.

    מלים כדורבנות - כל הכבוד

    בילבי, 26/08/09 01:14

    לאחרונה שמתי לב לכך שישנם בקרב אוכלוסיית האקדמאים המרצים באוניברסיטאות השונות העושים הכל על מנת להכפיש את שמה של ישראל, ובכך הם רואים את עצמם כרדיקלים בעלי חשיבה מתקדמת ונאורה, הם טופחים לעצמם על השכם ומרגישים חכמים מאד - הם פתאום מבינים בפוליטיקה יותר מאשר כולנו, הם אינם משתייכים לרוב העם, הם מרגישים מורמים מעם ומרשים לעצמם להכפיש את הבית ממנו הם מקבלים את משכורתם, את המדינה ממנה הם מקבלים הגנה , כמו ילדים קטנים שאינם יודעים להעריך את מאמצי הוריהם לשמור עליהם. יש להוקיע אותם מעל כל במה. תודה לך על שעשית זאת בשבילנו - כן ירבו כמוך.

  • 33.

    ניב גורדון בתחילת דרכו

    Yossi Rumyal , 26/08/09 00:22

    לעומת זאת יריב בן אליעזר בסופה של קריירה בינונית.

  • 32.

    כל הנאמר כאן נכון גם ובעיקר לגבי כותב המאמר הזה....

    amitliraz , 26/08/09 00:09

    שבחר לא להתמודד עם האמת הכואבת המובעת שם, אלא לזכות בכותרות הלאומניות הפופוליסטיות...

  • 31.

    אז מה, השיטה עובדת והם היחידים שמצוטטים בעולם, משמע זה עובד ! (ל''ת)

    יוסי, 26/08/09 00:08

  • 30.

    יריב בן אליעזר איפה הגילוי הנאות?

    יהודי גאה להיות יהודי, 25/08/09 23:05

    האמת אין לי דעה או ידע לגבי אם המרצה צודק או לא אבל לפחות תציין כגילוי נאות שאתה נכדו של דוד בן גוריון!

  • 29.

    מניצולי שואה בוני מולדת, הפכנו לקלגסי כיבוש משיחיסטים אטומים,,, (ל''ת)

    מותר למרוד בחונטה פשיסטית,,, מצווה למרוד !!!, 25/08/09 22:21

    • כמו שכמה פלאחים בוזזים הפכו לישות טרור (ל''ת)

      משיחיסט פתוח להצעות, 25/08/09 23:58

  • 28.

    עכשיו המדענים המציאו שטות חדשה-אבולוצית הצמחים

    יהודי גאה להיות יהודי, 25/08/09 22:18

    הצמחים התאגדו והחליטו זה בחר את הצבע האדום למה? כי הוא מעדיף את החרק שנמשך לצבע האדום למשל דבורה או פרפר. וואלה לא ידעתי שיש פשע מאורגן גם בצמחים!

  • 27.

    קודם כל להשעות ולא להשהות

    רם עמית, 25/08/09 21:39

    חוץ מזה, מדובר כאן במשהו בהחלט גרוע יותר מאיוולת.

  • 26.

    המרצה צודק. ההתנחלויות שישראל זרעה בשטחים הכבושים הם מכשול

    ע''ש, 25/08/09 21:31

    לשלום (וגם לקיום עתידי של מדינת ישראל כמדינה יהודית). התנגדויות של ארה''ב להתנחלויות, ללא סנקציות, לא עוזרת לפינויים.
    עתיד ישראל תלוי במדיניות תקיפה של ארה''ב ושל מדינות אירופה.

    • אתה ציוני או אנטי ציוני?

      יהודי גאה להיות יהודי, 25/08/09 22:36

      אם אתה ציוני הרי שכל הציונות משמעה השיבה לארץ ישראל בה היינו לפני הגלות ושיחרורה מהכובש הזר דהיינו הבריטים והערבים שהובאו לכאן ע''י האמפריה העותומאנית או שאתה אנטי ציוני ואתה לא שונה מנטורי קרתא!

    • לא יודע איפה אתה גר

      דוד אמיר, חדרה, 26/08/09 04:54

      וזה גם לא כל-כך משנה
      אם תשים לב למטרותיה של הישות הפלסטינית, הם לא רואים הבדל בין התנחלות לא חוקית למקום מגוריך שלך.
      הם, בפשטות, רוצים להעיף את כולנו מכאן.
      אתה תומך בשונאיך.
      בכדי לשכנע אותי שאתה צודק ואני טועה, אנא הבא אישור בכתב מהרשות הפלסטינית, שהם מסכימים שאתה ובני ביתך תחיו באושר ובבטחון במקום שבו אתה גר.
      עד אז, אתה מבחינתם מתנחל כמו כל אלו שאתה מגנה אותם ובז להם.
      אז להתווכח בתוכנו זה לגיטימי. לתת עצות כנגדנו למבקשי נפשנו, זו כבר מנגינה אחרת לגמרי.

  • 25.

    ''...בציבור רווחת הדעה שכל אנשי אקדמיה הם ''עלית שבעלית''''? לא ממש.

    ASCH , 25/08/09 20:52

    העלית יושבת במדעי הרפואה והמדעים המדוייקים. שם אי אפשר לברבר ולהמציא ''דעות מתקדמות'' או ''תאוריות אמיצות'' מבלי שתבדק אמיתותן והממציא ייתן דין וחשבון אקדמי מלא על איכותן.

    זאת היא הסיבה לזינוק מ-ENIAC שפופרתי עם שעון 200KHz של 1946 לפנטיום dual-core עם שעון של 2 ג'יגה היום.

    זו הסיבה שאנושות קפצה ממטוסים דו כנפיים רעועים של 1909 לנחיתה על הירח ב1969.

    במקביל לזה מה קרה בתחום החברתי והפוליטי, עליו ''אחראית'' זרוע מדעי הדשא?
    1. אי עצירת הקומוניזם בשנות ה20-30.
    2. אי עצירת הנאציזם.
    3. תמיכה נרחבת בקרב ה''אינטלקטואלים'' במערב בברה''מ. (למעשה- תמיכה במחנות ריכוז הגליות והוצאות להורג). זאת, תוך הכפשת נאט''ו, הכח היחידי שהפריד בין צווארם של אותם ''אינטלקטואלים'' לחבל תוצרת ברה''מ.
    4. תמיכה בהצפת המהגרים האיסלאמים את ארצותיהם.
    5. הכפשות וגינוי למדינה היחידה במזה''ת שכלל מתייחסת לזכויות אדם, תוך הערצת הטרור והאלימות הערבים.

    תגידו לי-זו אליטה?

    איך אמר סטאלין?
    ''כח אדם קובע הכל''.
    אכן כך.
    ראו את הפקולטה לאווירונאוטיקה בטכניון.... וראו את הפקולטות ה''הומניות''.

    • ניתוח נבון מאוד. תודה לך. (ל''ת)

      ישר ולענין , 25/08/09 21:35

    • צודק במיליון אחזו (ל''ת)

      מישהו, 25/08/09 23:55

    • איפה היו מדעי המחשב ללא הבלשנות?

      טמבלים יש בכל מקום - גם בתגובות פוסטים, 26/08/09 05:41

      איפה היה מהחקר המדעי והרפואי בלי לשאול למה בכלל לעשות את זה? למה לחוקר X ולא Y זה טוב? מי שחושב שהמחקר המדעי והרפואי מתחוללים רק ממוחו של המדען הוא שוטה גמור!

      • בלשנות היא מחקר הלשון ולכן מהווה מדע אקדמי.

        ASCH , 26/08/09 12:59

        לימודי הלשון והשפות דורשים כושר הבנת השפה מחקרים והוכחות. ואפשר תמיד לבדוק אתכם.

        מדעי המדינה והחברה, כפי שזה מתקיים היום (לפחות בישראל) אינם מדעים אלא דומים יותר לאסופת אנשים לקומזיץ שבו הם אוכלים קצת, שותים הרבה, וגם מעשנים לא מעט מהחומר הטוב שכנראה לעולם לא חסר להם.

        ואח''כ עושים תחרויות למספרי צ'יזבטים פוליטיים חולניים ולדקלום ''הנרטיבים הנכונים'' אל תוך הלילה. ובבוקר הם מתעוררים ורצים בעיניים בורקות לעיתונות תוך דקלום הברברת המטופשת שהם שמעו בלילה, סביב המדורה. זאת, תוך אמונה שלמה בנאורותם, צדקנותם, ועליונותם השכלית על ייתר ''ההמון המתבהם'', שבלעדיו לא היה להם כלום, לא חיים ולא אוכל.

        אותו ''המון מתבהם'', אנחנו, שנאלץ לשמוע גידופים והכפשות של ה''נאורים'' הללו על עצמו ואי זכותו לקיום.

        ולאלו משום מה קוראים ''אליטה''.

  • 24.

    מי שקורא לי מטומטם - אני אשסה בו את הכלב שלי , דני מחובר. (ל''ת)

    יורי פינס, 25/08/09 20:49

  • 23.

    לנו הליכודניקים מי שאשם זה שר החינוך סער שלא פיטר את המרצה,כנסו

    פועל קשה יום , 25/08/09 20:34

    שר החינוך גדעון סער רועד מתקשורת השמאל והשמאל עדיין שולט בכל המוסדות האקדמים

    • הוא לא רועד מהם. הוא אחד מהם. (ל''ת)

      תיקון, 26/08/09 01:15

    • להפך - העונש לטיפש הוא לא לפטר אותו. למה להפוך אותו לקדוש מעונה? (ל''ת)

      שימשיך לסבול בארץ - לא עדיף?, 26/08/09 01:36

  • 22.

    כותרות לאנשים האלה במדור הפלילים או במדור מודעות האבל. כך יאה. (ל''ת)

    מוקי יפה, 25/08/09 20:29

  • 21.

    יופי של טור!!!

    יוני, 25/08/09 20:16

    ישר כוח

  • 20.

    את משתפי הפעולה שלחו אחרונים לתנורים

    רמי הזאב, 25/08/09 19:54

    כל משתפי הפעולה היהודיים במלחמת העולם השניה הוצאו להורג,ככה שכל הדוקטורים המוכרים את המדינה סופם יהי מר,ככה זה בחיים.

  • 19.

    ולגופו של עניין ?? יש מנהיג בארץ שמסוגל להוציא אותנו מהשטחים הכבושים ?

    רצח רבין מצדיק את הפניה לעולם, 25/08/09 19:51

    ותודה מיוחדת לברק שהסגיר את השמאל לימין

    • אין דבר כזה ''שטחים כבושים''

      שי, 25/08/09 20:27

      זו פיקציה של העולם הערבי, שהשמאל הישראלי אימץ בטיפשותו על מנת להתחבב על אירופה.
      אני גם בטוח שאתה מאמין במושג הערטילאי ביותר הקיים - ''שלום''. הרי מה הוא שלום? בשפה פשוטה - אתה לא תפגע בי, ואני לא אפגע בך. זה שלום אמיתי. השלום המוצע לנו למעשה הוא אחר - אל תפגע בי, ותתן לי את האדמות שלך תמורת זה. אין ספק, עסקה הוגנת. הרי מול מי אנחנו נלחמים למעשה? מול ארגוני טרור. ותבינו את זה טוב טוב, וכמה שתבינו את זה יותר מוקדם, כך ייטב לכולם: עם העולם הערבי, שרובו חוסה תחת ארגוני טרור, לא ניתן לקיים שלום אמיתי.

      • כבשת, דרסת, רמסת,,, ועכשיו אתה רוצה שלא יפגעו בך... (ל''ת)

        לוחמי חרות פלסטין, 25/08/09 22:18

        • ואתה אדון מוחמד, מה עשית?

          מישהו, 25/08/09 23:57

          תחזור לערב הסעודית, שם זה מקומך ועזוב את המדינה שלנו...

    • אם אינך מסוגל לפתור את הוויכוחים הפוליטיים שלך בתוך המדינה...

      ASCH , 25/08/09 21:06

      וכשאתה מפסיד במסגרת המאבק הדמוקרטי, אתה פונה החוצה תוך הכפשות וגידופים- אתה לא ראוי לא למדינה ולא לעצמאות.

      לכן רצוי מאוד שתסור למשרד הפנים, תפקיד את ת.ז. שלך שם, תוך וויתור מרצון על אזרחות ועצמאות שלא מגיעים לך בזכות ותעוף מכאן החוצה עם המטוס הראשון.

      נ''ב: מה הקטע שלכם עם ''רצח רבין''? הא? אנחנו יודעים שה''טיעונים'' שלכם לא מחזיקים מים, אבל תגוונו קצת, אל תשעממו אותנו.

      • מגיב 19: בשום אופן על תקשיב ל ASCH. שאז ישארו בארץ רק תולעי זבל כמו:

        יריב א. , 25/08/09 21:46

        PANACEA
        שדבי
        אבי געזונט
        שאבי מהעיריה
        ציפורה
        פנדה
        פייגלין
        לנדאו
        ציונית גאה
        זלמן אהרונוביץ

        והרשימה די ארוכה

      • '' הקטע שלכם עם רצח רבין,,, '' - הגדרת את עצמך... פרשת מבני תרבות,,, (ל''ת)

        רצח רבין לא היה ''הפסד במאבק דמוקרטי...'', 25/08/09 22:15

    • לא נצא מהשטחים המשוחררים.מי שאינו מעונין בשליטתנו שם,שיעזוב את הארץ

      שלמה, 25/08/09 21:52

      או ינסה לשכנע את הציבור בנימוקים אמיתיים ולא בדרכי מרמה, כמו שנעשה ב''אוסלו''.

      • השלום יצא לדרך,,, איתנו או בלעדינו,,, או נגדנו,,, (ל''ת)

        מותר למרוד בחונטה,,, מצווה למרוד בחונטה,,,, 25/08/09 22:47

  • 18.

    לאקדמאים שלא הבינו: בן אליעזר אומר שיש אקדמאים טיפשים

    תנו להם טורייה, 25/08/09 18:51

    כמו שיש אינסטלטורים טיפשים ויש גם מגיבים טיפשים.
    משרה קבועה באוניברסיטה אינה מעניקה לבעליה חוכמה יתירה, אלא במקרה הטוב חסינות לא מוצדקת.
    זה נכון במיוחד לגבי הפוץ ולגבי ציפורה, שאפילו לא מפעילים את המעט שיש להם בקודקוד.
    בטוחני שאף לעובד הקבלן שמנקה את חדרו הממוזג של ניב גורדון יש יותר חוכמת חיים מגורדון ומאביו הפנסיונר גם יחד.

    • וכולם במדעי הרוח. (ל''ת)

      שלמה, 25/08/09 21:55

  • 17.

    כל מעשיק היה מפטר עובד שקורא להחרמת החברה

    אוניברסיטת חלם, 25/08/09 18:50

    בכל מקום שהעובד היה קורא להחרמת המוצר של חברתו, היו מפטרים אותו בבזיון ומקיאים אותו מכל חברה אחרת.
    המחלקה שלו באוניברסיטה כנראה לא חושבת שהוא מעיד על סחורתה. חוסר ההבנה של מנהלי האוניברסיטה שלו היא אנציקלופדיה. הם מכנים עצמם בעלי תארים אקדמאים, אבל הם חסרי ידע בסיסי בניהול. אם העובדים שלהם לא מאמינים בטיב הסחורה, מי הטיפש שיקנה מהם חוסר הבנה כזה ?
    מי ערב שזו בלבד חוסר ההבנה ??

    • ''מעשיק'' זו הברקה אמיתית. שאפו (ל''ת)

      רם עמית, 25/08/09 21:42

  • 16.

    גם למרצים יש דעה והם לא תמיד חייבים להציג תזה... (ל''ת)

    שוקי, 25/08/09 18:49

    • שיציג את דעתו בארץ, ולא בעיתון בארה''ב.....

      יפה, 25/08/09 21:02

      שיתעמת בארץ עם רעיונותיו, אולי יצליח לסחוף אחריו את הציבור.
      ישראל היא מדינה עם חופש דיבור , לא?
      אלא אם כן, תוחלתו שונה.....

  • 15.

    אני מקווה שלא אגורש לשוודיה

    משועמם תזה, 25/08/09 18:48

    כשאני צריך לבור מוץ מתבן, לנקות אינדוקטרינציה פוליטית משדה הידע, לא נשאר הרבה מה לעשות במרחב המחקר, מלבד הערצת המרצע וציון עובר בחיים. אינטלקטואל הדור הבא.

  • 14.

    לא צריך להיות חכם גדול - כדי לדעת שיש גם דוקטורים מטומטמים (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 25/08/09 18:44

  • 13.

    ציפיתי למילים יותר קשות ממך. חבל שאין אפשרות לשלול מהם אזרחות. (ל''ת)

    sarimiri , 25/08/09 18:31

  • 12.

    האבסורד הוא שפירסומים בכתבי עת באירופה הם עילה לקידום באוניברסיטה בארץ

    אלון, 25/08/09 18:11

    האוניברסיטאות מודדות את איכות המרצים לפי כמות הציטוטים של הכתבים שלהם בכתבי עת ''יוקרתיים'' בעולם.

    מי קובע מה יוקרתי?

  • 11.

    הבוץ והפוץ

    מני, 25/08/09 18:09

    אל תשלה את עצמך - הבוץ החם בתוכו אתם חיים
    ונהנים איננו אמבטית בוץ אלא בור בלי תחתית בו
    רק שוקעים ושוקעים ומתוכו לעולם אין משתחררים
    ללא עזרה מסיווית מבחוץ. כל ישראלי יחיד דוגמת
    ניב גורדון הצועק הצילו יצליח בכך לקצר את הזמן
    הנדרש להקמת וועדה להצלת ישראל מידיי עצמה!
    כשתקום אם בכלל, היא תהיה חשובה יותר אפילו
    מהקמתה של המדינה עצמה שאותה היא מבקשת
    להציל. בהצלחה!

    • אתה פוץ יומרני, מתנשא וגבבן הבלים (ל''ת)

      נו באמת, 25/08/09 18:19

    • אתה כנראה פוץ לא קטן מניב גורדון (ל''ת)

      רמי, 25/08/09 18:33

      • הבוץ והפוץ והפלוץ

        מני, 25/08/09 19:19

        ניראה כאילו קלעתי בול-בול
        שחרור הלחץ נשמע ברמה
        לבריאות לשניכם! וכה לחי!!

        • אולי תצא מה''בוץ'' שלנו ולך להפליץ במקום אחר?

          לך תמצא לעצמך מדינה אחרת., 25/08/09 19:56

          אוסף כזה של הבלים עלובים ורופסים של יהודי גלותי. לך מפה.

          • הבוץ והפוץ והפלוץ והקוץ הנפוץ

            מני, 25/08/09 20:43

            אנשים כמוך אוהבים להתפלש בבוץ
            ''בהתגנבות יחידים'', לא עם שליחים
            מוועדת ההצלה. אבל כאן לא מדובר
            בך אישית! ציבור של מיליונים רבים,
            עצבנים כמוך מחכים לגאולה. אולם:
            המשיח איננו מתכוון לבוא, sorry!!!

          • לא שמת לב שהוא כבר במקום אחר? כנראה ארה''ב (ל''ת)

            mamamenny , 25/08/09 22:16

    • מכל נסיונות ההצלה של השמאל רק שקענו יותר בבוץ (ל''ת)

      דני, 25/08/09 18:54

    • שחרר את עצמך מיסוריך! מספיק כבל חשמל קצר!

      בני, 25/08/09 19:18

      אנחנו מתכוונים להישאר כאן לפחות ל-2,000 השנים הבאות. אח''כ קצת פחות איכפת לי.

      • הבוץ והפוץ והפלוץ והקוץ

        מני, 25/08/09 20:12

        עם כבל חשמל דווקא לא הייתי משתמש כדי
        למשוך אותך וחכמים כמוך מהבוץ. כי אפשר
        להתחשמל בקלות. אבל התשובה הראשונה
        והאחרונה שלך, התאבדות, מראה מה עמוק
        אתה כבר בבוץ. 2000 שנה כבר 'חיית' שם.
        עוד 2000 שנה?

        • מני, לא אמרו לך למשוך אותנו עם הכבל.

          ASCH , 25/08/09 21:10

          מה שאמרו לך- קנה כבל, עשה ממנו לולאה. תלה אותו מתחת לתקרה, תעלה על הכיסא, הנח את צווארך בפנים ודחוף את הכיסא.

          ואז תוכל להתאמן בפלוץ וקוץ ובוץ כמה שבא לך. העיקר- פטור אותנו מכסילותך וחוצפתך.

          • הבוץ והפוץ והפלוץ והקוץ הנפוץ, קפוץ!

            מני, 25/08/09 23:06

            יש לנו כאן שוב מומחה למות לא טבעי.
            האם אתם כולכם משרתים בשב''כ, או
            שאחר 61 השנים הפותחות את 2000
            השנה אתם רק במוות עסקינן לא בחיי
            נצח? איך שלא יהיה כמומחה לקפיצות
            אתה יכול לקפוץ לי אם הבוץ לא םמיך
            מדי. . .

  • 10.

    יש רושם שבתוך אקדמיה שלנו נשרודו אנטישמיים ממלחמת עולם. שמצו פה מקלט.

    borisdo , 25/08/09 18:07

    לא מדובר על עצמאות אקדמי.
    השמצת מדינה והסתה נגד מדינה חייבים להפסיק.

    צריכים לפטר אותו ממרצים אוניברסיטה מדינת ישראל. יש גבול.

  • 9.

    יריב בן-אליעזר פשוט לא הבנת את התיזה, ציונך נכשל!

    נבוזרדן, 25/08/09 18:06

    התיזה מאוד פשוטה והיא שאין דרך אחרת ללחוץ על ישראל אלא אם כן היא תוחרם! הבנת? וההשתלחות שלך במי שביטא רעיון זה בסגנון אויל משריש איננה מעוגנת בשום נימוק רציונלי ואולי פשוט התעצבנת מנסיון (אולי לא נכון) לייחס לסבא שלך דברים לא לו. זה בהחלט לא מספיק לטעון שהכותב אוויל משריש והפוסל במומו פוסל.

    • מצד שני, התיזה שלך היא מכס' טיזי (ל''ת)

      ישבנולוג, 25/08/09 19:20

    • סבא שלו היה קורא לרבין ומטווח חלאות כמוך וגורדון בתותח הקדוש (ל''ת)

      דובי, 25/08/09 19:27

  • 8.

    הידד יריב, רק את הנזק שהם עושים קשה לתקן.. (ל''ת)

    יש לשרש אווילים., 25/08/09 18:03

  • 7.

    בושה לאוניברסיטת בן גוריון על שלא פיטרה את המרצה מיד! (ל''ת)

    סטודנט, בן גוריון, 25/08/09 17:56

  • 6.

    מה הוא כבר לא ניסה כדי להתפרסם?

    דוקטור ניב לא מגניב, 25/08/09 17:55

    אפילו היה נער השעשועים של ערפאת תקופה, אך גם זה לא עזר.. בעצם - זה כן עזר.. רגע יריב, אתה טועה.. מסתבר שכל אותן פרובוקציות של מרצים הזויים כןעוזרות להם להתקדם - ראה את המסד האקדמי בארץ אשר מטפח אותם ומקדם אותם.. ואותו ניב גורדון כבר התמנה להיות ראש המחלקה לפוליטיקה וממשל באוניברסיטת בן גוריון.. אז מי אמר שהפרובוקציה לא עוזרת? בושה לאוניברסיטה ולפרופסור בקה כרמי העומדת בראשה.

  • 5.

    כמה צודק

    בני בנקר, 25/08/09 17:49

    אין ספק שתואר אקדמי גבוה לא שולל את האפשרות שהאיש יהיה טיפש.ראיתי במו עיני כיצד מרצה מוערך,שלימד בו זמנית בטכניון,באוניברסיטת ת''א ובאוניברסיטת בן גוריון,מנסה למלא קומקום מים(בחוסר הצלחה),דרך הזרבובית המתעקלת של הקומקום במקום לפתוח המכסה הגדול שלו.
    הגששים היו מתים מצחוק ואני צוחק מזה עד היום.

  • 4.

    אין להשוות

    אחד מגולני, 25/08/09 17:32

    בין ארז כסף שאכן התיג תיזה בעניין בן גוריון שלא ברור על מה היא מבוססת לבין ניב גורדון שאמר את האמת ולא בגלל כותרת בעיתון. במקום להתמודד עם הטיעון בן אליעזר משתמש בטכניקה הישנה של להרוג את השליח. גורדון לא רק אומר אמת אלא גם שאם לא נשמע לו, המדינה שסבא של בן אליעזר - בן גוריון- הקים, לא תמשיך להתקייםן במתכונתה הנוכחית עוד זמן רב.

    • שניים מהפואנטה

      מה זה משנה מי הכריז על המדינה, 25/08/09 18:33

      זה שהמרצים עוסקים בהנחלת דעותיהם, בהדגשים שיבליטו אותם, ובפיתוח מיתוסים שוליים או תחליפיים, עדיין לא הופך אותם למייצגי האמת הנסתרת.
      לעניינו- עיקר הדבר שקמה המדינה, וזה היה היינו הך אם בגין היה מכריז עליה. אפילו לגביך, היית גודל להיות עוכר אותה לפחות באותה מידה. לפחות אתה לא מרצה בחו''ל, או שכן.

  • 3.

    יריב אתה צודק לחלוטין והדברים חלים בראש ובראשונך

    ציפורה, 25/08/09 17:31

    עליך תאב פירסום שכמוך שמכניס ידיעות למדורי הרכילות כדי ששמו יתפרסם. האוויל הראשון שאתה פוגש כל יום הוא זה שמתבונן עליך מהצד השני של המראה.

    • אני יריב אחר אבל בכל זאת שאלה. ומה את רואה כשאת מסתכלת בראי? (ל''ת)

      יריב א. , 25/08/09 21:35

      • אני אפס. אתה צודק. יריב איש גדול. צריך להיות ראש הממשלה. (ל''ת)

        ציפורה, 25/08/09 23:22

    • ציפי'לה,תרגעי

      avidafi123 , 26/08/09 13:30

      אז מה אם לא נבחרת לראשות הממשלה?
      זה לא אומר שאת צריכה להיות כ''כ ממורמרת...

  • 2.

    מה אתה מקשקש? הוא פרסם מאמר דעה בל.א טיימס, לא מאמר מדעי (ל''ת)

    יואב, 25/08/09 17:24

    • העיתון נתן לו לפרסם שם כד''ר למדע המדינה מישראל- לא כאינסטלטור

      קרן, 26/08/09 06:15

      אין טעם להתמם, גם אם אתה רוצה להגן על המעשה החמור שעשה.

      הד''ר ניצל את הכסות האקדמית שלו ואת עובדת היותו אזרח ישראלי וחוקר באוניברסיטה ישראלית, בשביל לקרוא לחרם על ישראל.

      לא היתה ניתנת לו הבמה שניתנה לולא היה מקבל את משרתו האקדמית באוניברסיטה ישראלית.

      אזרח ישראלי שעובד באוניברסיטה ישראלית וקורא לפעולה נגד מדינתו, הוציא את עצמו מהכלל ולא פעל כחוקר, אלא כאקטיביסט שמזדהה עם אויבי המדינה.

      זכותו לפעול נגד מדינת ישראל, אבל אין מקום להמשיך להעסיקו ולתפוס מקום של חוקר שיתרום למדע ויקדם את המחקר - לא במדינה שהוא פועל נגדה, בכל אופן.

  • 1.

    למה אתה חושהב שאתה יודע טוב יותר? לנכד של...קצת יותר כבוד

    יריב א. , 25/08/09 17:07

    לאלו שאינך מסכים עימם. כדאי שתוכיח שהם לא צודקים אחרת עם עובדות אחרת התואר האקדמאי שלך מאבד את אמינותו.
    איך אמרו חכמים ממני, אם אתה חי בבית זכוכית, אל תהיה זה שמשליך אבנים על אחרים.

    • ואם אכן בגין היה מכריז על המדינה (ל''ת)

      הייתם ציונים?, 25/08/09 18:22

      • שאלה לא במקום.

        ASCH , 25/08/09 21:42

        ''יריב א.'' הינו איש שמאל קיצוני שתגובותיו יושבות אי שם במרחב הפוליטי של חד''ש-בל''ד-אנארכיסטים.

        לכן אי אפשר לשאול אותו על היותו ציוני. זה כמו לשאול סיני על זהותו הניו-זלנדית.

        • הצחקת אותי. חד''ש-בלד ימינה ממני. אני קיצוני כל כך שאני רוצה לראות

          יריב א. , 26/08/09 02:33

          את כל ההתנחלויות מתפרקות, את ירושליים מחולקת או מתחלקת, את הירידה מהרמה ואת ניקוי המדינה מהזיהום הפשיסטי גזעני משיחי שפשה בה ומאיים לחסל אותה כמדינה עם רוב יהודי.אני כל כך קיצוני בשמאל שכבר הזמנתי את פארק הירקון למסיבת נצחון שהימין הוא זה שיביא שלום עם סוריה, לבנון ויעזור להקמת מדינה פלסטינית בגבולות 4 יוני 67. גם הזמנתי המון שקים עם אפר ואדמה שתוכלו להתעטף בהם ולקונן שעולמכם ההזוי חלף מין העולם.
          זה עושה לי טוב לראות אותכם מסתכלים בתדהמה איך נתניהו וממשלת הימין מודיעה בשבועות הקרובים על הקפאה, סליחה המתנה, מוחלטת. לא גידול טבעי ולא בטיח.

          אני מקווה שהאצבע שנכנסה לכם עמוק מאחור הייתה מסוכה עם המון ווזלין.

      • ב 1948 בגין היה טרוריסט ורוצח שבאירגונו היו אולי כמה אלפים.

        יריב א. , 25/08/09 21:50

        איש כזה ב 1948 לא היה מסוגל להכריז על הקמת מדינה. לבושתינו הוא הוכשר ב 30 שנה אחר כן. והתוצאה מלחמת לבנון הראשונה. אבל היה לו הדר!!!!!

    • אכן יריב אתה חי בבית זכוכית(ישראל) וזורק עליו אבנים ללא הרף

      חיים, 25/08/09 21:26

      מוטב שתעבור לשבדיה שם יהיו קונים לעלילות הדם שלך.

      • למה יריב רוצה להקים בית לאומי פלשתיני

        רוצה הביתה, 25/08/09 23:52

        מעבר למעמד, משכורת, ולקריירה בינלאומית, רק כך תוכל נפשו המסוכסכת להימנע מלרגום את עריסתו בציון- היא תחזור להיות ארגז זכוכית מוזיאוני בחסות האסלאם הנאור.

      • כמה פקחות הצלחת להכניס ב 9 מילים. בטח היית מראה סימני גאונות עם 10 (ל''ת)

        יריב א. , 26/08/09 02:53