• 65.

    מי שחושב שהוא יכול ללכת בחשיכה בשולי כביש סואן ולא להפגע

    הולך בטל , 26/08/09 21:39

    מרכב חולף--טועה.
    השולים בנויים לבטחון הנהגים, לא להולכי רגל שלהם ממש אסור ללכת בהם. בארצות רבות נהוג כי משאיות חייבות לרדת לשולים כדי לתת לרכב מהיר לעקוף.
    האנשים שגו ושילמו בחייהם, אין להוציא את הנשמה גם לנהג.
    ילמדו כל הולכי הרגל כי אין ללכת על כביש .

  • 64.

    איפוא התגובות שלי...אף אחת לא מופיעה.. לא חושב שכתבתי משהו

    רמי הדני , 25/08/09 14:45

    חריג או שונה מרוב התגובות כאן....

  • 63.

    כואב, כואב מאוד! (ל''ת)

    יואל, 25/08/09 10:39

  • 62.

    איך זה שקובעים כל כך מהר שהנהג נירדם על ההגה...למה לא דריסה

    רמי הדני , 25/08/09 10:37

    בכוונה תחילה....המהירות הייתה עצומה שהעיפה את השניים למרחק גדול ...ואיך נהג נרדם במהירות כזו גדולה..אם נהג מרגיש עייפות חזקה הוא באופן אוטומטי נוסע יותר לאט...אבל לא במקרה הזה.... חומר למחשבה.....

  • 61.

    הערבים ידועים כנהגים אחראים שמצייתים לחוקי התנועה

    עבדאלה המשתומם, 25/08/09 10:06

    הפליא אותי לגלות שהנהג היה ערבי

  • 60.

    שולי כביש ראשי זה לא מקום להישאר בו ! ועוד במיוחד בלילה (ל''ת)

    ועוד בכוון הנסיעה,ועוד ללא סימון זוהר, 25/08/09 09:19

  • 59.

    אל תתלהמו - יכול לקרות לכל נהג - סטייה. הולכי רגל לא אמורים להיות שם! (ל''ת)

    הולכי הרגל בד''כ אשמים בתאונות כאלה, 25/08/09 09:16

  • 58.

    הולכי רגל לא צריכים ללכת בשולי כביש ועוד בלילה. הפעם הנהג לא אשם!! (ל''ת)

    נהגת ותיקה, 25/08/09 09:15

  • 57.

    מי יודע אולי פגוע חבלני. ה' יקום דמים יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    למשפחה אתכם באבלכם על מות יקיריכם, 25/08/09 08:46

    • כולה תאונה מיותרת(באשמת מי שצעדו שם) (ל''ת)

      תפסיקו להציף עם שטויות, 25/08/09 10:53

  • 56.

    לכל ''הצודקים'' כנסו!

    לכול הצודקים, 25/08/09 05:44

    מאיפה לכם לדעת באיזה כיוון הם הלכו?? אהה
    זה קרה בשבע וחצי בערב יש עדיין קצת אור תחשבו ועוד משהו הם גרים ליד הכביש איפה אתם רוצים שהם ילכו ליד לבנון?

  • 55.

    כנסו!!!!!!!

    מישהי שמכירה אותם, 25/08/09 05:23

    מתי תבינו שלבן אדם עם 2 גרסאות עשה את זה בכוונה
    איך אפשר להעיף יותר מ-200 קילו בטעות איך תסבירו לי כי אני לא יודעת ולא מבינה
    וכול משמצדיק את הנהג הזה ''שנרדם'' ושיפתח את העיניים כאילו לא אכפת לי אם הוא ערבי או דרוסי מצידי שיהיה אסיאתי זה היה בכוונה וזה לא קשור כל כך לקטע של הערבים נגד היהודים

  • 54.

    הכי מגוחך לקרוא איך משטרת ישראל פועלת בצורה לא מקצוענית בושה. (ל''ת)

    פאנייקה , 25/08/09 04:47

  • 53.

    כל כך עצוב ומצער

    Avi Ecuador, 25/08/09 04:28

    בילדותי למדתי כשהולכים בכביש יש ללכת בצידי הדרך ומול התנועה, הם כנראה רצו לחסוך לעצמם את הסינוור של הרכבים.
    יכול להיות שהנהג נרדם והוא יצא מהכביש והאשמה בו אבל אם היו רצים מול התנועה היו רואים אותו ומצליחים לברוח.

  • 52.

    תכנסו בבקשה

    בחור ממגאר, 24/08/09 23:47

    בתור אחד שמכיר טוב את משפחת אבו גוש
    ואת הבחור המדובר , מדובר במשפחה נפלאה בבחור טוב שומר חוק עם ראש על הכתפיים ולב רחב שבחיים שלו לא פגע בזבוב.אבל קרתה לו תאונה מצערת שגבתה חייהם של שני אנשים.
    מדובר בתאונה שיכולה לקרות לכל אדם .

    תנחומיי למשפחות ההרוגים שלא תדעו עוד צער

    • ממש מלח הארץ.....חסר שישים כיפה על הראש (ל''ת)

      ליבי ליבי, 25/08/09 10:04

  • 51.

    לא שאני מצדיקה את הנהג, אבל למה הם צועדים

    D, 24/08/09 21:15

    בערב בכביש מהיר? למה סתם להסתכן? קצת שכל וזהירות, מה קרה.

    • לעניות דעתי אנו צריכים לבקש רשות, גם מאובאמה, לנשום ללכת בערב, הכנסו!

      לדבר, לצחוק לנגע זיעה ועוד, אוי לנו ולאנשים, 25/08/09 08:53

      שמרחמים על אכזרים, סופו להתאכזר על רחמנים.
      אין אמונה בגויים אפילו 40 שנה בקבר, פגע במשהוא והוא לא יודע הא?
      להעיף אותם כ-200 מטר ואולי יותר הוא לא הרגיש הא? תעשו טובה, לא נולדו היום,. כנראה שעלתה לו הג'נאנה והחליט להרוג ושיראה כתאונה מה לעשות היום אין יום ללא רציחות והרוגים שה' ישמור, צריך פשוט לצעוק רוצים מ ש י ח!!!! כך אולי נוכל לשרוד ולחיות מי שעדין חי.

      ולמשפחה היקרה שהקב''ה יתן לכם כוחות על אנושיים כדי לכאוב את הכאב הנוראה, שנשמתם של הנרצחים, הרוגים תהיה צרורה בצרור החיים

  • 50.

    חח

    אלמוני, 24/08/09 21:14

    לפחות הוא התקשר ולא כמו שאר המקרים של פגע וברח

    • גם טריק טוב.... (ל''ת)

      רמי הדני , 25/08/09 10:51

  • 49.

    בלי קשר לסיבת התאונה- גזענים הם גם בורים מסתבר

    נו באמת, 24/08/09 19:39

    הבחור בכלל דרוזי בלי קשר לסיבת הסטייה. העיקר להפוך את התאונה הזאת לעדר של תגובות מטומטמות.

  • 48.

    גם דרוזים משתתפים בפיגועים ?

    אבו איבראהים, 24/08/09 19:04

    משפחת אבו ע'וש מהכבפר מע'ר היא דרוזית.

    • גזען

      טארק, 25/08/09 00:59

      כוס אימק

    • האייטוללה עובדיה אמר ש''סה וסדר''..פחחחחחחחח (ל''ת)

      ערן שמיע - גבעתיים, 25/08/09 07:27

  • 47.

    נפגעי טרור

    יהודה, 24/08/09 18:43

    צריך להעמיד את הפוגע לדין על רצח , מדובר באינתיפאדה!!!

    מתי יתחילו להתעורר כבר במדינה הזאת? מתי התקשורת תתחיל להתעורר???

  • 46.

    זוהי ''אינתיפאדה'', כל יום רוצחים ערבים את היהודים בתאונות (ל''ת)

    מסכנוביץ, 24/08/09 18:28

  • 45.

    ראמאדן ערבי המית 2 יהודים בתאונה מצערת

    חזיר כשר, 24/08/09 17:49

    אב ובנו יהודים, נהרגו בתאונה על ידי נהג ערבי שלא נהג בטרקטור

  • 44.

    זה עצוב זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו. (ל''ת)

    tami.me , 24/08/09 17:18

    • היי..נשמה שלי...התגעגעתי...ומתנצל על אתמול..את מאוד יקרה לי! (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 24/08/09 17:34

      • מה? ומה היה אתמול? (ל''ת)

        חווה,, 24/08/09 17:49

        • אני בהמתנה לך. (ל''ת)

          חווה, 24/08/09 19:24

        • ומה עם כל מה שאמרת לי להגיד לה? (ל''ת)

          חווה, 24/08/09 19:29

      • ברווז אני סולחת לך.לא אתן לאף אחד להרוס מה שביננו. (ל''ת)

        tami.me , 24/08/09 20:15

        • תודה מאמי. חזר אליי האור נשמה שלי.שום דבר יותר לא יפריד בינינו. (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 24/08/09 20:29

        • ברוז תמי וחוה - לכו תמצאו חיים - מה יש לכם בטוקבק?לכו לצ'ט (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 24/08/09 20:31

          • יופיטר. יש לך ניק יפה. (ל''ת)

            ברווז ושמו געגוע , 24/08/09 20:49

            • ברווז שלי אני מחכה לך היכן שקבענו...לא לאחר. (ל''ת)

              חווה, 24/08/09 21:09

            • אחי אני מריח ריח טוב??? (ל''ת)

              בני, 24/08/09 21:13

        • תמי אמנם חיפפת אותי ואני מבין אבל האם אני מריח משהו טוב?? (ל''ת)

          בני, 24/08/09 20:35

          • כן בני...אני ותמי התפייסנו...אני לא יכול בלעדיה. (ל''ת)

            ברווז ושמו געגוע , 25/08/09 10:08

            • ברווז אין מאושר ממני אני אוהב אתכם.אני שמח בשבילכם. (ל''ת)

              בני, 25/08/09 12:43

        • ברווז נשמה שלי אני ממתינה לך בשעה שקבענו במקום שקבענו (ל''ת)

          חווה,, 24/08/09 20:42

        • תמי זה מאוחר לך מדי זה כבר נהרס מה לא קלטת? (ל''ת)

          חווה,, 24/08/09 20:43

          • אני דדוקא מאמינה לברווז ולתמי חווה אולי את סתם מקנאה? (ל''ת)

            רונית, 25/08/09 08:16

            • נכון רונית...הקנאה מטריפה את חווה..אך האהבה שלנו חזקה יותר. (ל''ת)

              ברווז ושמו געגוע , 25/08/09 10:06

              • תיארתי לי (ל''ת)

                רונית,, 25/08/09 13:28

  • 43.

    הגזענות

    המרחם, 24/08/09 17:16

    לכל אלה שמתבטאים בכל מיני שטויות על זה שהוא הרג אותם אותם בכוונה כי הוא ערבי, אגיד לכם דבר אחד שהבחור הזה ממגאר שרת את המדינה בנאמנות ןעשה למדינה יותר מכל היהודים במדינת ישראל אני מכיר אותו ואת משפחתו טוב מאד הוא איננו בן אדם רע להיפך הוא עם לב טוב ומגיע לסלוח לו, עשה טעות אבל אל תהפכו את זה לגזענות יא יהודים מספיק עם זה ואתם ראשי הגזענים בעולם,

  • 42.

    מזעזע !..לקבור אבא ובן באותו יום..כואב הלב ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 24/08/09 17:06

    • אל תאחר לי היום... (ל''ת)

      חווה, 24/08/09 21:28

  • 41.

    תנחומי הכנים ומשתתף בכאבכם,שלא תדעו עוד צער. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 24/08/09 16:44

  • 40.

    רק שתדעו שה''תאונות'' שנעשות ע''י ערבים-ישראלים הם סוג של אינתיפאדה !

    מתבונן מהצד, 24/08/09 16:33

    כנ''ל לגבי רציחות למינהם!! ערבי ישראל תחת כסות של תאונות או פשעים על רקע ''פלילי'' מתחילים ליישם אינתפאדה חדשה כנגד יהודים בלב הארץ!!

    • שטויות במיץ........אסון נוראי אך בטוח שלא היתה כוונת זדון............. (ל''ת)

      prague , 24/08/09 16:56

    • הרכבים שלהם הפכו לכלי נשק קטלניים באינתיפאדה החדשה שלהם כלפינו (ל''ת)

      לימור, 24/08/09 17:07

    • Stop the bullshit/ It was an accident (ל''ת)

      panacea , 24/08/09 22:02

      • PANACEA...אני חושב שאתה צודק..הוא נסע וחזר מאילת מהצהרים. (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 24/08/09 22:21

  • 39.

    ולכלבים כן מגיע למות ככה? אמירה מטופשת (ל''ת)

    עידן, 24/08/09 16:20

  • 38.

    למה לא לצעוד בשדרות רבין?

    יוקנעמי, 24/08/09 16:18

    בקרבת אלייקים יש את שדרות רבין של יוקנעם,
    עם מדרכה מסודרת.

    מה שיותר מוזר, אם תושבי אלייקים בכל זאת הולכים בשדרות רבין ברגל ,הם הולכים דווקא בצד של האין מדרכה...

    • צודק. מי צועד על כביש ראשי?

      רונן, 24/08/09 17:40

      ראיתי בטלויזיה את זירת הארוע הטראגי. לא היה עולה בדעתי בתור צועד ללכת לצד תנועה סואנת כ''כ . משתתף בצער המשפחה.

  • 37.

    עוד רצח על הכביש. תנחומי למשפחה ולארוסה (ל''ת)

    ל, 24/08/09 16:18

  • 36.

    למה הערבים שקרנים פתלוגים?? אף פעם לא יגידו אמת. (ל''ת)

    זה פיגוע שינאה, זה פיגוע שינאה........., 24/08/09 16:15

    • Bullshit (ל''ת)

      panacea , 24/08/09 22:03

      • פנקייק תומך בערבים?היהפוך נמר חברבורותיו?

        השפוי האחרון, 24/08/09 23:40

        בד''כ הקיאה הזה פוצח בזמירות פשיסטיות,מה קרה? השם החליף בן אדם?

  • 35.

    אני לא מבינה למה היא מתכוונת - שהרגו אותם בכוונה? (ל''ת)

    מיכל, 24/08/09 16:03

    • ועוד איך הרגו אותם בכונה בגלל שהם יהודים! (ל''ת)

      דוד, 24/08/09 16:20

  • 34.

    נמאס מהם

    יעקב, 24/08/09 16:01

    שימו לב! כמעט כל התאונות קשורות לערבים!!
    חייבים כבר להעיף אותם מפה!!
    שילכו לירדן ויחיו עם ברברים כמותם!

    • במסווה של תאונות הם רוצחים יהודים! בצפון הם נוסעים כמו מטורפים!! (ל''ת)

      רן, 24/08/09 16:35

    • היית מת (ל''ת)

      משה רבנו, 24/08/09 23:40

  • 33.

    הוא ערבי ועשה זאת בכוונה תחילה בגלל הכיבוש כנס

    aVNERB, 24/08/09 15:32

    כל הערבים מתחילים לפגוע ביהודים ברכב מקבלים הוראות מגבוה כנראה גם בלוד זה כך ממש מנסים לדרוס אותך.

    • אתה חוצפן, אם אתה נהג אני לא מאחל לך מקרה כזה, אני ימני אבל זאת חוצפה (ל''ת)

      הלם, 24/08/09 16:17

      • 100% (ל''ת)

        panacea , 24/08/09 22:04

        • הוא נהג יותר מ - 8 שעות רצוף...כנראה נרדם..ופגע בהם. טרגדיה. (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 24/08/09 22:24

          • חיה ערמומית ומטרופת

            פיל נויל, 25/08/09 06:17

            למה אתה מדבר שטיות הלואי שתהיה נמלה

  • 32.

    אם אין ערבים - אין תאונות ואין פיגועים! (ל''ת)

    להחזיר את שלטון האפרטהייד נגד ערבים!, 24/08/09 15:28

  • 31.

    אם היה חרדי אין לי ספק מה הייתם כותבים (ל''ת)

    שכחתם לציין שהנהג ערבי, 24/08/09 15:26

  • 30.

    עצוב מאד

    אסתר, 24/08/09 15:19

    מות טראגי

  • 29.

    יש עוד הרבה דברים שאני רואה יום יום ומתפלל שלא יקרה כלום

    גד, 24/08/09 15:08

    ראשית תנחומיי למשפחה, אני לא מאחל אפילו לשונאי ישראל האכזריים ביותר מוות כזה אכזרי ומיותר, ולמה באמת אנשים לא שומרים את נפשם? לעשות ספורט ולשמור על בריאות זה טוב אבל לא במחיר של סיכון חיים, ומה עם אלה שנתקעים עם הרכב ולא זזים לצד הדרך אלה ממשיכים לעמוד כמו שהוא ומייד מתקשרים בטלפון? ומה עם אלה שלמזלם כן עומדים בצד אבל דואגים לפתוח את הדלת לכיוון הכביש ולעמוד בולט לזרם התנועה, למה כל מי שנתקע חושב שמרגע זה מותר לו הכול, גם לסכן את החיים שלו ????? מי יכול לענות לי ????

  • 28.

    למס' 1

    הגיוני, 24/08/09 15:05

    אתה חכם כזה שאיש לא ראה ואיש לא שמע עליו. איך אתה לא במכון ויצמן כבר??אתה פשוט מתבזבז סתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יש גבול לכל לדבר, אפילו לאוולת

  • 27.

    מה התגובות האלה למה ללכת בשולי הכביש -כנסו כל המצחיקים

    חנה, 24/08/09 15:03

    מה זאת השטות הזאת ללכת בשולי הכביש, דרך אגב השוליים שם רחבים וכן ניתן לעשות הליכה
    שנית אלה שני אנשים איך לא מבחינים בהם
    הוא הדליק אורות , ומה זאת התגובה המפגרת הזאת דידי הררי עם השטויות שלו חתיכת אדיוט ותגובה אדיוטית .
    הנהג הזה צריך לשבת בכלא הוא רצח שני אנשים שהלכו בתומם זה זכותם ללכת איפה שהם רוצים שידליק אורות ושיהיה ערני אם הוא לא מסוגל שלא יעלה על ההגה.

    • לא נכון.

      יואל, 24/08/09 15:46

      חנה, את טועה. לא רק שאין זו זכותם ללכת איפה שהם רוצים אלא שאסור להולכי רגל להכנס לתחום של כביש מהיר. אין להם מה לחפש שם, וזהו. הם מסכנים המשפחה שלהם מסכנה ומסכן הנהג - בין אם הוא אשם או לא, ויתכן מאד שהוא לא אשם אבל המצפון יאכל אותו כל החיים.

  • 26.

    רישיון

    מזועזעת, 24/08/09 14:56

    אני לא מבינה איך נותנים רישיון לרוצחים על הכביש

  • 25.

    במקום כסף להתנחלויות מוטב להשקיע בשבילים להולכי רגל ואופניים (ל''ת)

    תחשבו על זה., 24/08/09 14:53

    • מוזר שהשילוב בין יהודים מתים וערבי הורג מוציא תמיד משמאלנים תגובה כזו (ל''ת)

      רונן, 24/08/09 15:36

    • עדיף להשקיע בכרטיסי טיסה חד פעמיים לשמאלנים (ל''ת)

      מיקי, 24/08/09 16:37

    • אולי במקום כסף לערוץ 10, או אולי במקום כסף ליום אזכרת רבין

      שלמה, 24/08/09 16:43

      אולי תוותר על כספי הביטוח לאומי ודמי אבטלה יא טפיל. תפסיק לעלק עלינו.

  • 24.

    עצוב למדי: ההליכה בצידו של כביש מהיר חשוך/מהירות נסיעתו /נרדם (ל''ת)

    אהוד, 24/08/09 14:38

  • 23.

    מאיפה צץ הנוהג הזה לעשות הליכות בשולי כבישים מהירים???

    g, 24/08/09 14:35

    חבל מאוד שכך קופחו חייהם. תנחומי למשפחה.

  • 22.

    לא אשמת הנהג!

    נועה, 24/08/09 14:15

    במקום לבוא בטענות לנהג ולמשטרה צריך לבוא בתאנות לאבא ולבן מי הולך בדרך מהירה בשולי הכביש? נהג שעוצר בצד חייב ללבוש אפוד זוהר, ברור מהסיפור שהנדרסים לבשו בגדים כהים (אחרת לא היה לוקח כול כך הרבה זמן למצוא אותם ..) לא תמיד הכול באשמת הנהג!!!

  • 21.

    לאורך כביש 57 אין גדר המגינה על הולכי רגל

    תושב כפר יונה, 24/08/09 13:43

    זהו כביש בין עירוני העובר בתוך היישוב ומהווה אחד מצירי הרוחב החשובים של כביש 6. בין המדרכה מצד דרום של הכביש אין גדר שאמורה להגן על הולכי רגל. כשאני עובר שם חולפות ליידי משאיות במרחק קטן ביותר. אסון יהיה השאלה מתי. משתתף בצער הבלתי נתפס של משפחת ההרוגים

    • לתשומת לב המשטרה והנוגעים דבר ! (ל''ת)

      !!, 24/08/09 14:56

  • 20.

    אסור להולכי רגל להיות על כביש מהיר. נקודה.

    יואל, 24/08/09 13:39

    לא מגיע לעברייני תנועה עוש מוות אבל זה מה שקורה כאשר אנשים בלתי אחראיים עוברים עבירות מהסוג הזה. זה מוות ידוע מראש. חבל על השניים האלה ותנחומים למשפחה אבל אין להם מה לבוא בטענות אלא לעצמם.
    לכל המגיבי הקודמים - עם אפוד זוהר או בלי, ביום או בלילה, עם הגב לכיוון התנועה או עם הפנים לכיוון התנועה - כל זה זה בולשיט. להולכי רגל אסור להכנס לתחום של כביש מהיר. נקודה. זה נכון גם לגבי רוכבי אופניים.

    • הם לא יכולים לבוא בטענות אל עצמם-הגזמת (ל''ת)

      אילנה, 25/08/09 01:02

    • וגם לנהגים אסור לנסוע בשולי הכביש...הם לא הלכו על הכביש

      רמי הדני , 25/08/09 11:10

      הם הלכו בשולי הכביש..

  • 19.

    למה לעשות הליכה אם יש חדרי כושר? הליכה זה משעמם. (ל''ת)

    חווה, 24/08/09 13:34

    • את גם משעממת וגם בטח בהמה אם לדעתך הליכה זה משעמם (ל''ת)

      רונית, 24/08/09 16:38

  • 18.

    הליכה נכונה

    משה, 24/08/09 13:31

    זה לא אסון ראשון בשוליי הכביש,ואנשים לא לומדים,
    אין ללכת בשוליי הכביש,ועוד בשעת לילה ,אם אין אפשרות אחרת יש ללכת נגד כיוון הנסיעה,כך שאפשר לראות את הרכבים ולהתרחק יותר ולמנוע סכנה,
    אני לא מאשים את הנהג,
    יש פעמים שהגלגל מתפנצר באמצע הנסיעה,ומאבדים שליטה,לכן ההליכה מסוכנת בשוליי הכביש,ועוד בלילה,

  • 17.

    אם יש תופעה של הליכה ספורטיבית בשולי כבישים- (ל''ת)

    המשטרה צריכה לאסור!, 24/08/09 13:29

  • 16.

    משטרת ישראל: אומנם מצאנו 4 רגליים, אבל חשבנו שלאיש היו 4

    הולך בטל , 24/08/09 13:19

    ולא היה צורך לחפש עוד גופה.
    אפילו היתה גופה, אז למה לחפש בלילה? אתם יודעים כי בלילה יוצאים מן הקרקע אדים מרעילים?

    • מצחיק אותי שלאנשים עוד יש ציפיות מהמשטרה (ל''ת)

      זה מועדון האידיוטים וזהו, 24/08/09 14:45

  • 15.

    תוספת תקנים להשתלת מוח המונית

    מושון, 24/08/09 12:49

    אצלנו תמיד אחרים אשמים .כך המפכ''ל מאשים למשל את נערי האוצר .היו שוטרים במקום ,למרות המחסור בתקנים ,מכאן שלא הכמות קובעת .אם היו שולחים גם מושתל מוח אולי היה הבחור אולי בחיים . אם השוטרים היו ננזפים ,הבחור הבא היה ניצל .ואם אני לא טועה ,כל זה לא יקרה .

    • התגובה הכי חכמה כאן. (ל''ת)

      הלואי שיפנימו., 24/08/09 13:54

  • 14.

    אם לא דידי הררי והשטויות שלו אולי באמת היו מצילים את הבן (ל''ת)

    דידי אשם!, 24/08/09 12:37

  • 13.

    מי עושה הליכה בלילה על כביש מהיר (ל''ת)

    מה פתאום ללכת על שולי כביש מהיר, 24/08/09 12:31

    • ומי ''זוכה'' לפגוע בשניים בבת-אחת. (ל''ת)

      כמו במטווח ?, 24/08/09 13:45

    • זה לא כביש מהיר

      JO, 24/08/09 14:01

      לפחות בהגדרה
      כביש 70 הוא לא כביש 6 , 2 או 4
      והקטע בו הם הלכו היה מואר
      אין כאן ספק - הנהג ורק הנהג אשם

      מי שמציע לא ללכת או לרכב בשולי הכבישים
      מציע לנו גם לא לעלות עם רכב על הכביש
      וגם לא ללכת לשפת הים וגם לא על חוף הים בטיילת

      • אילוץ לחצות זה לא ללכת לאורך

        שולי כביש בינעירוני-לא נועדו להליכה לאורכם, 24/08/09 15:07

        קרו אסונות גם בחנייה כן לגיטימית בשולי כביש בינעירוני/מהיר -- כשלא סימנו במשולש מאיר וללא לבוש מחזיר אור.

        פה גם ההליכה (לצורכי ספורט) לא היתה לגיטימית.

  • 12.

    האסון נוראי אבל אין בעולם צידוק לצעידה בשולי כביש בכלל ובלילה בפרט.זהו

    מורי, 24/08/09 12:27

    מוות כל כך מיותר ואם זאת כל כך צפוי מראש.

  • 11.

    אה הוא מתנצל, זה כבר יספיק לשופטים המטומטמים לגזור עונש מצחיק (ל''ת)

    אבו זמבורא, 24/08/09 12:23

  • 10.

    לפעמים השתיקה יפה

    ד, 24/08/09 12:22

    כמה קל להעביר ביקורת....
    המשטרה מטומטמת (האזרחים לא...)
    ההולך בצידי הדרך מסתכן (ההולך במדרכה?..)
    משטרה לא מקצועית (המגיב כן...)
    ברור שאם יש שני שעונים... אין מקצועיות

    אנשים,
    לפעמים יפה השתיקה ויפה שעה קודם!
    כולנו בני אנוש
    איני מקטינה מעוצמת האסון - אני מכירה!
    מה היה קורה אילו נתון בחסדי כוח עליון.

  • 9.

    מקרה מצער מאוד...ההשוואה על הכלבים צורמת

    עינת, 24/08/09 12:12

    לאף אחד לא מגיע שידרסו אותו (היא לא אומרת זאת במפורש, אך ההנחה הסמויה בדבריה היא שאילו היה המקרה דריסת כלבים בכוונה, אז ייתכן וזה היה בסדר, שכן מדובר רק בכלבים).

    משתתפת בצערי המשפחה שאיבדה שניים מיקיריה, שלא תדעו עוד צער ובמידה והנאשם אשם, שיישב שנים רבות בכלא (אין סיכוי עם בתי המשפט הרכרוכיים של ימינו לצערי).

    • קשה יותר לרחם עליה אחרי האמירה הדוחה הזאת שלה (ל''ת)

      יוסי, 24/08/09 13:25

      • לא שופטים אדם בשעת צערו

        שיר, 24/08/09 15:11

        תנחומי, שלא תדעו עוד צער.

      • איזו אמירה דוחה? זה כמו לומר הרגו אותם כמו ברווזים במטווח. (ל''ת)

        סוג של ביטוי שאין מאחוריו זילות בבע''ח., 25/08/09 00:20

    • הערה במקום!

      נועה, 24/08/09 13:56

      מי שלא יודע לנהוג ידרוס כל דבר חי. ומי שלא נזהר בכלבים וחתולים, צפוי שלא יזהר בבני אדם. תמיד צריך לנסוע בצורה בטוחה ולא לסכן אף יצור חי. ילד שרץ לכביש מפתיע בדיוק כמו חתול שקופץ בין הגלגלים, והנהגים בישראל צריכים להפנים את העניין הזה.
      סיפור מזעזע וקשה. וכמה חבל שאכן כל מי שאשם פה לא יקבל את המגיע לו. משטרה דמיקולו.

      • הכלל שהבאת ממש לא נכון

        אסתר, 24/08/09 15:24

        דבר ראשון כמובן שזה נורא לדרוס כל יצור חי, וזה מזעזע לדרוס כלבים וגם שועלים.
        מצד שלי הכלל זה לא מי שלא נזהר בכלבים וחתולים צפוי שלא יזהר בבני אדם אלא ההפך.
        דבר ראשון תזהר עם חיי אדם ובעדיפות שניה חיי חיות (בלי לזלזל בחיות שגם להם מגיע לחיות)
        דוגמאות אפשר ללכת 65 שנה אחורה לתקופה של לפני השואה בגרמניה הנאורה שהכלבים קבלו יחס של מלכים בזמן שהרגו בני אדם כמו זבובים - על ידי אותם אנשים

        • השוואות

          קטיה, 24/08/09 16:14

          זה בדיוק הזמו לאיזו עינת/איזה יוסי לומר לך: ''בלה בלה בלה... וההשוואה לזבובים צורמת'':))

    • הייתי מציע לא לנתח יתר על המידה אמירה שגורה שמשתמשים בה בהקשרים שונים.

      א, 24/08/09 15:15

      ברור ומובן למה התכוונה האישה והאם השכולה, וכל ניתוח נוסף מצד מגיני בע''ח למיניהם בזמן הזה מטופש לגמרי.

  • 8.

    מסקנה חשובה, ללכת בשוליים רק מול התנועה ולא אם הגב לכיוון התנועה. (ל''ת)

    עצוב., 24/08/09 12:11

    • זה מה שהם עשו. .

      סתם אחד, 24/08/09 13:00

      לא לעשות הליכה בכביש כי נהגים נירדמים לפעמים..

  • 7.

    משתתף בצער המשפחה, לחייב באפוד זוהר בכביש בן ערוני

    צפוני, 24/08/09 12:00

    לאסור על הליכת הולכי רגל בכבישים בין עירונים בלי אפוד זוהר, מספיק דם נשפך.

    • מסכימה , לחייב לבישת אפוד זוהר, גם לאופנוענים ורוכבי אופניים

      ד.א.א., 24/08/09 13:30

      בכל שעות היום!!!

  • 6.

    משטרה מטומטמת (ל''ת)

    י.א, 24/08/09 11:57

    • עליך להוסיף לאי.קיו שלך מינימום 90 נקודות כדי שתהיה חכם כמו בבון (ל''ת)

      דרווין, 24/08/09 12:28

      • אתה כו''כ חכם. (ל''ת)

        ודרווין יש רק אחד וזה בטח לא אתה., 24/08/09 13:46

        • איזה משפט אדיוטי... אתה שוטר? (ל''ת)

          ארי, 24/08/09 14:51

          • לא, אבל גם אתה ניראה חכם נורא. (ל''ת)

            ., 25/08/09 00:23

    • האם מישהו יודע מדוע לא נעזרים בכלבי גישוש? (ל''ת)

      ישראלי עייף, 24/08/09 17:14

  • 5.

    בכביש אל תהיו צודקים תיהיו חכמים --אל תצפו שיראו אתכם אלה......

    משתתף בצערם הכבד של המשפחה, 24/08/09 11:53

    אל תלכו בשולי כבישים עם אור ובטוח בלי אור ------------לכו רק במקום בטוח - אל תסמכו שרואים אותכם כי מיליון יראו מספיק האחד שלא רואה מכל סיבה שהיא .

    אני גם לא מבין את רוכבי האופניים גם כשהם רוכבים בשולי הכביש ----בכבישם מהירים זאת סכנת חיים --כי לא מספיק שרוכב האופניים שומר על זהירות --שם 50% לא תלוי בו

  • 4.

    קצת לא אחראי לעשות הליכה בלילה בכביש מהיר מחוץ לישוב וללא תאורה נאותה. (ל''ת)

    מצפים ממבוגרים להפגין קצת היגיון וזהירות, 24/08/09 11:53

  • 3.

    כל מי שהולך על הכביש או בצידי הכביש מסתכן בחייו

    יגאל, 24/08/09 11:47

    די להאשים את כל העולם.
    אין להולך רגל מה לעשות בכביש או לצד הכביש,
    ובטח לא במקום חשוך בכביש מהיר.
    עובדה לא תמיד הנהגים רואים.
    לא תמיד הנהג אשם.

    • מסכים - טיול על השוליים היא דיי ניסיון התאבדות

      שמעון, 25/08/09 09:29

      גם בכביש מואר לא ממש רואים את האנשים.
      זה לא מקום לטיולים - לא לאופניים ולא להולכי רגל
      זה רק ענין של זמן עד הדריסה

  • 2.

    רק מהתגובה של השוטרים על סיפור השעונים רואים את חוסר המקצועיות שלהם (ל''ת)

    א, 24/08/09 11:46

    • מה אתה מקשקש (ל''ת)

      מי היה חושב על 2 הולכי רגל באותה מכה, 24/08/09 12:22

  • 1.

    לפי המכה ברכב נראה שהנהג הסיט בכוונה את הרכב (ל''ת)

    zoro22 , 24/08/09 11:40

    • חוכמה גובלת בטיפשות

      הגיוני, 24/08/09 14:55

      נ ראה לי שהמוח שלך הוסט לתחת מר חוכמולוג? מניין לך החוכמה הזאת? מה אתה עושה פה? לך לחקור בפיסיקה כבר!!

    • לא הגיוני..ערבי יהרוג שני הולכי רגל תמימים שממקרה הם יהודים.. (ל''ת)

      רונן, 24/08/09 15:37

      • הגיוני = ערבי נוהג+ חושך+ 2 יהודים על הכביש = ? (ל''ת)

        רוביע, 24/08/09 17:47

        • תגובה גזענית ומזעזעת (ל''ת)

          אחת, 24/08/09 19:30

          • אני מזועזע ממך

            אלי, 25/08/09 03:22

            צדקנית שלי

      • דרוזי הוא לא ערבי.ויש דרוזים רבים טובים.דיי לגזענות (ל''ת)

        אילנה, 25/08/09 01:03