• 160.

    הערבים דווקא רוצים שנשלוט בהם- ולא חאמס הרוצח

    זבנגו, 25/08/09 11:45

    הרבה חוקרים טוענים, כי הכיבוש, הנו ברכה בין לערבים בין ליהודים. א. החיים הכלכליים אצל הערבים פורחים, הדמוקרטיה מתפתחת, בקיצור, הם עושים חיים משוגעים. ב. היהודים, קרי צה''ל, לומד לטפל ברחמים ובמסירות עם הערבים, דואג להם בכל התחומים. הערבים טוענים. כי אם חס ושלום ישלוט החאמאס, זה יהיה סוף מר. לכן רבותיי, כדי להמשיך לשלוט בשטחים.

  • 159.

    צודק (ל''ת)

    צדוק, 25/08/09 11:41

  • 158.

    השמאל משחית: לגיטימי לתמוך, אסור להדחיק (ל''ת)

    חיים, 25/08/09 11:22

  • 157.

    אחרי ששרתתי בשטחים אני יודע שיש בתוכינו מפלצות אדם

    יוגב, 25/08/09 09:43

    כל מי שמכניס את הראש לחול זכותו. אין לי ספק שבחור שמרביץ לערבים ולא חשוב אם זה ב''פקודה'' או מתוך ''אמונה'' או מתוך ''להט הקרב'' אחר כך ירים בקלות יד על אדם אחר בתוך הארץ בגלל חנייה או רעש מהשכנים או סתם מ''להט'' האירועים. ראיתי במו עיניי בחורים הגונים משתוללים בשטחים ואחר כך נכנסים כך גם לארץ. כשהשד והרשע פורצים ממך החוצה- קשה קשה קשה להחזיר אותם פנימה. מי שמאבד צלם אדם מול האוייב לא יימצא אותה אחר כך מול שכן.אני לא יירצה שהילד שלי- שייוולד בעתיד- ילך לשרת את המולדת ויחשף לאלימות מול אזרחים שלא הרעו,ילדים וזקנים רק בגלל שככה משהוא חשב שזה נכון...לי זה היה מזעזע. וההפתעה הגדולה שאני בא מבית בהחלט לא שמאלני!!!

    • שימו לב ילדים, כך נראה מגיב בשכר מטעם שוברים שתיקה בע''מ..

      שמאל = מחלת נפש, 25/08/09 11:30

      יש לך שמות? עדויות?
      אם כן, למה לא התלוננת במצ''ח?
      כי אתה שקרן שרק מבקש להטיל רפש.

  • 156.

    איך הגעת למסקנות כה הזויות? הגיון ושחמט אתה בטח לא!! (ל''ת)

    אריה פרי, 25/08/09 09:39

  • 155.

    אם לא היינו במצב מלחמה - הפערים היו בשמים ואנו היינו מדינת עולם 3

    אליטות חזיריות - היו הופכים ישראל לגהינום -, 25/08/09 08:03

    תגידו תודה לערבים שנותנים לישראל סיבה להתאחד - אחרת היה כאן גהינום!
    אבל גם זה לא מספיק כי החברה מדושנת מדיי וחזירית מידיי ורעה כלפי חבריה החלשים ...

  • 154.

    ההון שלטון והאליטות הרסו את החברה - ללא המלחמה היינו מדינת עולם 3

    פערים של מדינת עולם שלישי, 25/08/09 08:00

    מדינה של עבדים חסרי זכויות, חינוך מתחת לכל ביקורת, חוסר אידאל מאחד במדינה, חינוך לבצע כסף ולפרסום (חולי טלויזיה וריאליטי) -- אלו הרסו המדינה
    הדבר היחידי שעוד מחזיק ישראל מאוחדת קצת זה הערבים שמבקשים להשמידנו - בלעדם ובלעדי השירות בצה''ל היינו חברה חולה מפוררת ושנורא לחיות בה
    ה''כיבוש'' או המלחמה בערבים זה מה שמציל אותנו מקריסה לתהום... לצערי!

  • 153.

    מה קורה איתכם במעריב, החלטתם להתחרות בהארץ על קהל של פחות מאחוז?

    תסמונת שוקן, 25/08/09 06:59

    כמה כותבים ועורכים אצלכם משתייכים לקצה קצהו של הצד השמאלי הקיצוני של המפה (או אולי ימין פאשיסטי ערבי)?

    אתם באתם חושבים שזה חכם להתחרות עם עיתון הארץ על פלח שוק כל כך מצומצם?

  • 152.

    ערבים ושמאלנים מבנים רק כוח

    מנחם היהודי , 25/08/09 04:52

    בפער אחוזי משמעותי האלימות בארץ קורת בתוך הקו הירוק ע''י ערבים ומשפחות פשע שאין בינהם ל''כיבוש'' דבר. פשוט קישקוש של אליטה אלימה ולא דמוקרטית, ש''השטחים'' החדשים מאפשרים שיפור רמת חים של אוכלוסיות חדשות שלא השתתפו בחלוקת הקרקעות שהיתה לפני ובראשית המדינה

  • 151.

    אף אחד לא מחזיק אותם שם בכוח

    חתולה בשוק , 25/08/09 04:43

    לא טוב להם שיעזבו

  • 150.

    הכיבוש באירופה ארצות הברית

    קובי, 25/08/09 01:34

    גם משחית....רק ליהודים אסור להיות רוב במדינה עם מיעוטים . בכל הארצות כן.....הגיון שמאלני...רק תסבירו איך תגשימו זאת ? כי מיעוטים יש בכל איזור בישראל . אולי גם נפריד בין אשכנזים ספרדים או מזרחים אטיופים רוסים עובדים זרים נוצרים....אידאולוגיה תבוסתנית . תילמדו מהחמס והחיזבלה הם עושים לנו באשמתכם בית ספר . לעולם לא נלמד כי חומרנים אנחנו . מדינת ישראל הייתה ונשארה פתרון לרדיפות העבר .. קרש קפיצה בחזרה לגולה לסיר הבשר . משבר כלכלי רדיפות הגלגל חוזר .וכוונתי לכלל היהודים ללא יוצא מן הכלל .אני מקווה שיפרסמו .

  • 149.

    אני שמח שאני לא גר בארץ יותר (ל''ת)

    לפי רוב הטוקבקים פה, 25/08/09 01:18

  • 148.

    הכיבוש הערבי של ארץ ישראל באמת השחית אותם- בזכותך

    כיבוש גניבת הדעת, 25/08/09 01:02

    יחסית לכיבוש שרצו נאצר, חוסיין וכל חבריהם לעשות כאן, אנחנו יותר חביבים. נצחן שלהם היה מונע מאיתנו דיון ברגע זה.
    אבל גניבת הדעת שלך ממשיכה הלאה, בעוד ישראל היציעה תמיד מגוון פשרות, חבריך לא התפשרו, וממשיכים בכל דרך אפשרית לכבוד את דעת הקהל בשקריהם, ובהתנחלות בכל מקום מהנגב ועד לצפון . ביהודה ושומרון, והכיבוש הזה שמתעלם מכל חוק ישראלי, הוא הנותן להם את האמונה שהיהודים זמניים כאן.
    אתה הרוח הגבית של הסכסוך

  • 147.

    הכיבוש השמאלני על מדינת ישראל = אסון!

    שמאלנים = אויבים!, 25/08/09 00:51

    הגיע הזמן לגרש את השמאל מהשילטון ולגרש את כל הערבים מארץ ישראל!!!!!!!!

  • 146.

    מאז שיהושוע בן נון נכנס לכאן בכוח - האלימות לא פסקה (ל''ת)

    הדסה , 25/08/09 00:03

  • 145.

    החרדים והערבים לא אלימים ? הם לא עומדים במחסומים ובכול זאת הם אלימים ! (ל''ת)

    דקל ב , 24/08/09 22:42

  • 144.

    גולדרינג-סרבן שטחים שמאלני. רצח את ביתו (ל''ת)

    הוכחה ניצחת לטעות, 24/08/09 22:20

    • ואולי דווקא השירות בשטחים (לפני שנהייה סרבן) הפך אותו לכזה? (ל''ת)

      אלעד דקר, 25/08/09 11:27

  • 143.

    הסכם אוסלו הפך אותנו לאלימים יותר

    שקרן ונוכל, 24/08/09 22:17

    כמו השבדים גם הכותב ממציא שקרים וקורא לנו להאמין לבדיות הללו. כדאי שתבדוק איפה יש יותר אלימות בתל אביב או בקדומים.

    • זאת ארץ אוכלת יוןשביה. אין לאוסלו שום קשר לזה!!! (ל''ת)

      הדסה , 25/08/09 00:04

    • אמת ויציב

      רם עמית, 25/08/09 00:17

      העובדות הסטטיסטיות, לפחות, תומכות בטענתך הרבה יותר מכפי שהן תומכות בטענת ''הכיבוש המשחית''. שיעורי הפשיעה, מכל הסוגים, נסקו תלולות בשנות התשעים, ימי אוסלו.
      הסיבה היא, מן הסתם, רוח האגואיסטיקלי-קורקט הניהיליסטית שנשבה ממסדרונות השליטה הצפונבוניים. מדיניות עושק ההמונים, ביזת המדינה ופירוקה, מבית מדרשם של האברום בורגים למיניהם, היא זו שבאמת השחיתה את החברה הישראלית.

      • רוב האלימות כרגיל - ערבי ישראל ושאר ''מסכנים'' (ל''ת)

        חתולה בשוק , 25/08/09 04:44

  • 142.

    קשקוש שגור

    רם עמית, 24/08/09 22:10

    אין שום אינדיקציה לכך ש''הכיבוש'' הוא שעשה אותנו אלימים יותר ולא, למשל, הקיטוב החברתי-כלכלי שיצרה כאן אליטת הבוזזים, ''שמאלנית'' רובה ככולה.
    למען האמת, אין שום ראיה לכך שנעשינו אלימים יותר כלל. הטבח בכפר קאסם התרחש לפני ''הכיבוש''. כך גם אלטלנה, דיר יאסין, השלכות רימוני-יד למליאת הכנסת, הטמנת פצצות בבתי שרים, הטרטורים בטירונויות שנות החמישים והששים שהיו גרועים בהרבה מאלו הנהוגים כיום, אלימות המשטרה ועוד ועוד.
    אבל מהו כוחן של עובדות מול קלישאות.

  • 141.

    זה קצת מוזר שנהיית נטורי קרתא,לא?

    יהודי גאה להיות יהודי, 24/08/09 22:04

    הציונות ראתה את התהליך הזה כשיבת ציון ושיחרור וגאולת הארץ או ששכחת כבר אדון אנטי ציוני יקר?

  • 140.

    כותב המאמר - עוד שמאלני מאוס ומתוסכל (ל''ת)

    יורם יוסף, 24/08/09 21:04

  • 139.

    Please take the ''BALASTINIANS'' with you to SWEDIA (ל''ת)

    do us all a BIG FAVOR, 24/08/09 20:43

  • 138.

    ''האין מיקדש ''-משחית -את הימין ואת השמאל כאחד

    נחמיה , 24/08/09 20:26

    בכבוד רב -נחמיה המשיח האחרון;

  • 137.

    כותב יקר,

    רונית, 24/08/09 19:38

    תביא לי ססטטיסטיקה שאת האלימות , מבצעים חיילים לשעבר, קרביים ששירתו בשטחים. אז יהיה הגיון בדבריך. ככה אתה יכול להאשים כל דבר באלימות.

  • 136.

    יאיר - אתה משתף פעולה עם הלאומנות והפשיזם

    אורי, 24/08/09 19:03

    חובה להתנגד לכיבוש. אסור לקבל אותו.
    התירוצים שלך למה הקונצנזוס הישראלי החמים אינו פסול ''אבל משחית'' - לא מהווים צידוק לפשעי המלחמה שנעשים בשמי ובשמך.
    נמאס ממגלגלי עיניים כמוך. עשה צעד אמיץ ותגיד לעם את האמת - הכיבוש משחית, המתנחלים גוזלי אדמות, ואם לא תחזירו את כל השטחים מחר, מחרתיים תחיו במדינת אפרטהייד בכל שטחי פלסטין המנדטורית, ולא רק בשטחים הכבושים.

  • 135.

    כיבוש בראש שלך

    אלי הגרוזיני, 24/08/09 18:35

    זה הסתה גם הנאצים אמרו שהיהודים הם עלוקות וראינו מה קרה אז די להסיט נגד אחינו

  • 134.

    הכיבוש הביא לרצח ע''י הערבים מג'לג'וליה?

    השכל הלך לישון, 24/08/09 18:19

    הכיבוש הביא את גולדרין השמאלן לרצוח את בתו בת ה-3?

  • 133.

    סיסמת הכיבוש משחיתה, המחשבה החופשית הלכה לישון (ל''ת)

    עדר צאן, 24/08/09 18:14

  • 132.

    כשגולצ'יק מגיע לאזרחות הוא מרביץ לסביבה כמו שהתרגל בג'נין (ל''ת)

    אלוף כרמלי, 24/08/09 18:13

  • 131.

    ''''''פושעי ''שוברים שתיקה'' עושים מיליונים מהלשנה על מדינתם'''''''' (ל''ת)

    פועל קשה יום , 24/08/09 18:07

  • 130.

    הכותב מדבר שטויות מכתבה לכתבה

    משה משה, 24/08/09 17:47

    בכתבה קודמת הוא כתב שהסיבה לאלימות
    היא מדיניות ההפרטה.

    אם כן כל דבר שלא מוצא חן בעיני הכותב הוא
    כנראה הגורם לגל האלימות במדינה.

    בשבוע הבא הוא יכתוב כתבה על איך המקור לגל
    האלימות במדינה הוא השכן שלו שתופס לו את החניה.

    שבוע אח''כ מקור הרוע יהיה החמין השרוף
    שהכינה אישתו.

    בקיצור, מצאת דרך מטופשת ויעילה להכניס
    את דעתך הלא רלוונטית לשיח הציבורי. שאפו.

    הטענה היחידה שלי אגב, היא כלפי העורך שלא
    דורש מכותביו טיפה של קשר בין הכתוב למציאות


    ... מזכיר לי עיתון שבדי....

    • הכותב אכן מבייש את האתר

      אורי גור, 24/08/09 18:04

      nrg הינו אתר רציני,שמגובה עי אחד משלושת העתונים החשובים במדינה ולא איזה אתר איזוטרי פרטי. כפי שמעריב לא היה מעסיק בעתון פובליציסט טיפש,חסר כל יכולת ניתוח אובייקטיבית של נתונים והסקה מהם,כך סבורני שצודק מגיב 125 ,שהבחין ,כפי שגם אני הבחנתי,שהכותב לא מסוגל לנתח שום נושא בצורה רציונלית,משווה בין דברים שאינם ברי השואה ומסיק מסקנות מטופשות ,שילד בן 10 ,היה מקבל ציון נכשל ממורתו,אם היה כך מסיק ממצב דברים נתון,בנושא הבנת הנקרא.אכן הגיע הזמן להפסיק לתת לו במה באתר ,הוא בושה לאינטלגנציה.

    • אתה פשוט לא מבין מה קורה פה

      אדם שעיניים בראשו, 24/08/09 20:17

      משה משה היקר!
      אם היה לך קצת שכל, או לחילופין עיניים בחזית ראשך, אולי היית מבחין במדרון התלול שאנחנו נמצאים עליו, במקום ללכלך על עיתונאי אחד, יחיד סגולה, שמנסה להביא לידיעתך את המציאות כפי שהיא, ולא כפי שברוני הרייטינג והתקשורת מנסים למכור לך.
      נסה מעט להעמיק בדברים שלו, ואולי תגלה את הקשר בין ההפרטות הגדולות (ובהן - ההפרטה הטרייה מכולן - הפרטת הקרקעות), הכיבוש המשחית, מערכות החינוך והבריאות שקורסות, ובין התדרדרות הביטחון האישי של אזרחי המדינה.
      רק תחשוב על זה לעומק. זה כל מה שדרוש.

  • 129.

    הטרור משחית - תראו מה הוא עשה לשמאל הישראלי ולטרצ'יצקי

    חיים כהן, 24/08/09 17:46

    הטרור הפלשתיני הוא הגורם העיקרי לאלימות בישראל.
    הסלחנות של השמאל הישראלי כלפי טרור זה וההבנה שמגלים לגורמיו, כמו מאמר זה - הם הסיבה העיקרית לאלימות בישראל.

  • 128.

    אם הכיבוש מביא אלימות, הכיצד ישראל היא אחת מ-5 המדינות

    מצ'לס, 24/08/09 17:43

    בהן שעור הרצח הוא הנמוך בעולם? (עם סלובניה, אוסטריה, שוייץ, שבדיה).
    וכפי שאנו יודעים היטב, רוב הרוצחים שבינינו לא שרתו כלל בצבא, ולא זכו לסבול מהשחתת הכיבוש.
    לתמימים שבינינו- מחצית מעשי הרצח בישראל מבוצעים ע''י ערבים, ויתרם ע''י אנשים שהצבא דחה או עולים חדשים מאפריקה המתקשים להסתגל לתרבות הלא-אלימה שלנו.
    אכן, איננו אלימים לפי שום קריטריון השואתי.
    ודאי שהיה רצוי שנהיה עוד פחות אלימים.
    אז היכן האלימות? בשקרנותם של שמאלנים ככותב המאמר שלעיל.

    • שמאלנים לעולם לא מתעניינים בעובדות. האג'נדה מנצחת אצלם עובדות!

      גל, 25/08/09 07:13

      שטיפת מח חוזרת, שוב ושוב, בעזרת השליטה הדיקטטורית שלהם בשידור הציבורי, מאפשרת להם לשקר ללא כל חשש.

  • 127.

    רבי עקיבה - האיחוד

    הרצל, 24/08/09 17:27

    הכיבוש משחית ומעודד את ''חוש הניכוס'' של העם היושב בציון.
    ממקלט לאומי מדינת ישראל הפכה לארנק לאומי. רוצים לעשות ביזנס מכל שעל אדמה.
    צריך לחזור לפרופורציות המתאימות לנו ולרדת מ''היבריס'' ארץ ישראל השלמה ויפה שעה אחת קודם.

    למי שרוצה להרחיב (את הדעת) שיקרא את ספי רכלבסקי - ''אין גבול'' ויבין לעומק את שכתב יאיר בקצרה.

  • 126.

    רק השם שלו אומר דרשני ....שם של גוי מאוקראינה...

    כיכר מלכי ישראל, 24/08/09 17:21

    קוזק בן של קוזק..שרצח יהודים בערבות רוסיה..

  • 125.

    לא לגיטימי לתמוך בכיבוש (ל''ת)

    אופיר, 24/08/09 17:21

  • 124.

    הכיבוש

    ישראל, 24/08/09 17:20

    חמודי לא הכיבוש אלה הפינוי גרם לאלימות. המישטרה יותר עלימה החיילים מיסכנים.ביגלליפאנפש

  • 123.

    אתה כמעט קובע גם שבעצם המיתנחלים -כרגיל-אשמים בכל מה שקורה בעולם (ל''ת)

    אנחנו רגילים לשמוע דברי הבל כאלה, 24/08/09 17:20

    • המתנחבלים הם באמת הבעיה העיקרית במדינה

      א.ד. גורדון, 25/08/09 01:14

      בגללם לא היה ולא יהיה שלום עם הערבים.

  • 122.

    בלה בלה

    yp, 24/08/09 17:12

    בלה , בלה ,בלה , בלה , בלה, בלה, בלהההה.
    לא נמאס לכם מהשטויות השמאלניות הללו.
    99.999 אחוז מהאלימות בארץ מבוצעת ע''י אנשים שלא היו בצבא, או שהיו ובחיים לא עשו דבר בשטחים או עם כל הצער שבדבר הם ערבים.
    אז לא צריך לחזור אין ספור פעמים על כל הגיג או חרחור שמאלני בלה, בלה , בלה

  • 121.

    דוגמה נגדית: בגרמניה בזמן ולאחר מלחמת העולם השניה הפשיעה הפלילית היתה

    אתה דמגוג, 24/08/09 17:10

    נמוכה מאוד.

  • 120.

    נערי גבעות מתעללים בחקלאים פלשתינים . המשטרה מתעלמת . (ל''ת)

    ALOS , 24/08/09 17:04

    • המשטרה לא מתעלמת. היא היתה שמחה מאוד להביא הישגים

      רונית, 24/08/09 19:41

      אבל פשוט אין לה על מה. אתה חוזר על שקר שוב ושוב כיאה לשמאלני גאה

  • 119.

    בהתחשב בכך שאין משטרה בארץ והשופטים מרחמים על הפושעים, רמת האלימות פה (ל''ת)

    נמוכה להפליא., 24/08/09 17:01

  • 118.

    אז אלה מג'לג'וליה שלא שרתו בצה''ל רצחו ?! ואיך זה מטמרה שלא שרת בצה''ל (ל''ת)

    רצח את אביו ?!... כלומר טעות בידך !!!, 24/08/09 16:58

  • 117.

    הכיבוש לא הופך אותנו לאלימים יותר.

    רונן, 24/08/09 16:58

    גורמים חברתיים אחרים הופכים אותנו לאלימים יותר. הקרע בין עולים חדשים וותיקים, בין עשירים לעניים בין ערבים ויהודים וכו' הם הגורמים המשפיעים על האלימות בישראל.
    כתבת ''ידיעות'' שהתפרסה ביום שישי האחרון מראה שאחוז האלימות בישראל אינו גבוה יותר מהרבה מדינות מערביות אחרות. הכתבה גם מראה שאחוז הפשע גבוה יותר בקרב אוכלוסיות במצוקה מאשר בקרב העשירים יותר.
    שום דבר לא נאמר על הכיבוש.
    אבל הכיבוש כן חוטף את תשומת ליבנו, כןמפנה אותה לאלימות פיזית קשה מדי יום בשטחים ויוצר כותרות ותמונות מלאות דם, כוחניות והשפלה הדדית על בסיס יומיומי במשך קרוב לשלושה עשורים.
    במצב כזה, לא פלא שמתחים חברתיים, ונדליזם וגנבות לא מעניינים אף אחד.שהרי התמונות מהשטחים מעוררות אצל כולם מנגנון הגנה שמאפשר לנו לראות חדשות נוראיות כאלה ואחרות בלי לאבד צלם אנוש, ןאם היינו מתעמקים באלימות בתוך החברה הישראלית עצמה, נגזר עלינו להתעמק גם באלימות בשטחים. אבל בני אדם לא מסוגלים להתמודד עם סוג האלימות שאנחנו מפעילים בשטחים, ולכן אנחנו מתעלמים ממנה.
    הכיבוש לא עושה אותנו אלימים יותר
    הוא עושה אותנו אפאטים להחריד.

  • 116.

    השווית מול אלימות של ערבים שלא משרתים בצבא ?

    sbh, 24/08/09 16:58

    בדקת מול ארצות אחרות ?
    בארה''ב הרוב המוחלט לא משרתים בצבא , מה עם ברזיל ?
    לטעון משהו בשם אג'נדה םוליטית ולעטוף אותו במילים , לא הופך את זה לנכון .

  • 115.

    חובה לזכור ש......

    שלומית, 24/08/09 16:53

    למה תמיד שאנשים רוצים לבוא ולהתיפיפף הם קוראים למשטר בארץ כיבוש?!
    אני רוצה להבין דבר אחד- אם במלחמת העצמאות ב- 1948 הערבים היו אלה שמנצחים במלחמה האם נראה למישהו שהם היו נותנים לנו להישאר במדינה הזאת, או שהם היו מנסים ''להעלים'' אותנו...
    מדינת ישראל היא מדינה שמוקפת אויבים מכל הצדיים, אנו מדינה שחייבת צבא.
    צבא חזק שמגן עליה!
    מודעת אני לבעייתיות שיש בילד בן 18 שקם להגן על המולדת, אך כמו שהורינו עשו זאת כך גם ילדנו עושים זאת ויצטרכו אף בעתיד להמשיך במלאכת קודש זאת.
    הלוואישיכולנו להתיימר ולהגיד שמתישהו לא יהיה צבא והיחסים בינו לערבים יהיו טובים, אבל אם נסתכל מבחינה מציאותית הסיכוי שזה יקרה נמוך מאוד.
    אנא תנו את הכבוד המגיע לצבא ולחייליו, כי הם אכן ראויים לו.
    במלחמה כמו במלחמה יש מנצחים ויש מפסידים- זכרו זאת.
    אסור לנו לעולם להיות בצד המפסיד!!!!!

  • 114.

    שלחתי לצבא ילד טוב ורגיש ,אחרי כל העמידה במחסומים קבלתי ילד

    ציפורה מלמד, 24/08/09 16:50

    מופרע, אלים , בריון , מקלל ומכה את כל מי שמעצבן אותו.
    אין ספק שהכיבוש משחית ושאף אחד לא יטיף לי מוסר צדקני.
    שלחתי לצבא גדי וקיבלתי אחרי 3 שנים כלב שוטה.

    • זה יש לך ילד דפוק כמו שכתבת, זה בטח גנטי...בנך ''כלב שוטה''?

      האמא כלבה כנראה, 24/08/09 17:05

      A Fuc**ing Bitch

      • אתה עלוב (ל''ת)

        ק, 24/08/09 19:46

  • 113.

    טעות..... הימין היה ונשאר אלים מימי האצ'ל והלח'י האלימים של בגין וכנו (ל''ת)

    הסטוריון, 24/08/09 16:50

    • וההוכחה: אסף רוצח הבת השמאלני, הג'לג'ולים, הנער מתמרה.

      מצ'לס, 24/08/09 17:47

      כולם ממשיכי דרכם של ז'בוטינסקי ובגין.

      • פלוגות הפועל, הסזון, הפגזת אלטלנה כולם ע''י ממשיכי דרכו של ז'בוטינסקי (ל''ת)

        אין כמו הסיסמא הנבובה, 24/08/09 18:23

    • הם היו אלימים כלפי האויבים שלהם וזאת בניגוד להגנה

      רונית, 24/08/09 19:48

      שהיתה אלימה כלפי יהודים שהשתייכו פוליטית לצד אחר.ועד היום זה ככה. לשמאלנים אין בעיה לפגוע ביהודים .

  • 112.

    על- סמך מה אתה מבסס מידע זה?

    רויטל גולד, 24/08/09 16:43

    כתבת מאמר דעה שיש בו רק דעה; הסבר, עובדות, נימוקים הגיוניים- מה עם כל אלה? נתת השקפת עולם שיכולה במקרה הטוב להיות רק עוד פרמטר במכלול הסיבות לאלימות בישראל. אגב, אלימות לרוב נובעת משינוי במבנה החברתי ומבעיות כלכליות, עוד לפני שבכלל מדברים על כיבוש (שהוא יכול לגרום למשבר כלכלי ושינוי מבנה חברתי וכו'). כתבה מאוד רדודה ובעיקר, לא נכונה. חבל! כשרוצים לךעזור לבעיות האלימות וכותבים שטויות, עלולים אפילו לעשות ההיפך. לתשומת לב המערכת כולה :)

    • אג'נדה פוליטית , שמאלנים לא צריכים הוכחות . (ל''ת)

      דני, 24/08/09 16:59

  • 111.

    אין פיסת אדמה על הגלובוס שלא נכבשה מספר פעמים...

    אבי געזונט, 24/08/09 16:38

    ואין עם יושב על אדמתו שלא לאחר כיבושים ומלחמות עקובות מדם.
    אבל רק שיבתם של היהודים למולדתם העתיקה נקראת בפי השמאל ''כיבוש משחית''.

  • 110.

    הרוצחים מג'לג'וליה שרתו בגולני? (ל''ת)

    קשקשן, 24/08/09 16:36

    • נראה לי שגולדנרינג שרצח את ביתו היה כובש (ל''ת)

      טיעון מיושן ומפגר, 24/08/09 16:53

  • 109.

    כל כיבוש משחית. לא רק זה שלנו. לא קשור לשמאל וימין

    יעל ר., 24/08/09 16:29

    כל חברה שיש בה מיליטריזם מוגבר, כל חברה שגנרלים מצויים בה בכל מפלגות הקשת הפוליטית, ובאופן כללי כל חברה שנשלטת על ידי גברים, תמצא עצמה מתמודדת עם רמת אלימות גבוהה. וכן, האלימות מתחילה בתוכנו.

    • חבל רק שהעובדות הפוכות. ישראל בין המדינות 5 מעוטות הרצח. (ל''ת)

      מצ'לס, 24/08/09 17:49

  • 108.

    מעניין במה מאשימים האיטלקים את האלימות אצלם

    קנגה רו, 24/08/09 16:27

    והאוסטראלים?
    טוב, גם הם כובשים, וחוץ מזה, הקנגרו התחיל!

  • 107.

    הלוואי והייתי יכול להיות ליברל יפה נפש

    הלוואי, 24/08/09 16:25

    ליברליזם וייפות נפש זו מטרה נעלה. הלוואי והעולם היה כזה והלוואי ואני הייתי יכול היות כזה.

    הבעיה היא שלא ניתן להיות ליברל ויפה נפש במקום שבו הפאשיזם והרצחנות (האיסלמית) מנסה לדרוס רגלה.

    במצב שכזה זו התנהגות צבועה, אשר סופה להמית כלייה על הליברליזם וצמיחתה של אימפריה פאשיסטית רצחנית.

    אין מה לעשות. יש להיאבק, והעייפים מוזמנים לחזור לפולניה...אך גם שם הפאשיזם הרצחני ירדוף אותם.

  • 106.

    האדיוט צודק הכיבוש מ47 משחית כל חלקה במוח ההזוי של השמלאני (ל''ת)

    m-16 , 24/08/09 16:17

  • 105.

    תסתכלו על אמריקה הגדולה: מדיניות אלימה יוצרת אזרחים אלימים

    ישראל ישראלי, 24/08/09 16:12

    האלימות בארה''ב הלכה וגברה ככל שארה''ב נכנסה ליותר ויותר מלחמות מעבר לים .
    מייקל מור מביא בסרטו באולינג לקולמביין דוגמה איך בפרבר שקט 2 נערים ''איבדו את דעתם'' והחלו לרסס את חבריהם , כולם לא הבינו כיצד יתכן שבמקום שקט שכזה נערים רצחו כך סתם את חבריהם אבל מבט מהיר מעבר לכביש ואז ניתן לראות שבאותה עיירה שקטה בונים את טילי הענק שמשמידים אוכלוסיות שלמות . מקום קטן ורגוע אבל מקום שמייצר נשק להשמדה המונית, הרג ואלימות .
    כך גם נוכחותנו בשטחים , העיסוק הפוליטי, התקשורתי ובכלל. עיסוק באלימות ומלחמה פולש גם לתחומי חיינו . וכך אותו נער שחי בנתניה , תל אביב או אילת מקבל את הדוגמה והתרבות האלימה . אם המדינה אלימה גם לי כילד קטן מותר גם לנהוג כך .

    להבנתי זו דעתו לש הכותב .
    אז אין צורך להכפיש ולרמוס מותר קבל מגוון של דעות

    • מי שמגבש דעתו, מסרטים של מייקל מור,

      גל, 24/08/09 16:29

      מוטב שיצניע לכת בבואו לדבר על אחרים..

    • ואיזה מלחמה וכיבוש משחיתים את הגרמנים שאצלם היו ''רק'' 8 מקרי טבח בביה''ס

      אמיר ש , 24/08/09 16:50

      ב 10 שנים האחרונות?

      • שיקאגו של שנות השלושים היתה אלימה בגלל מלחמת העולם השניה. (ל''ת)

        מצ'לס, 24/08/09 17:50

        • שהתחילה מעשית ב 39 (ל''ת)

          אבי, 24/08/09 19:24

  • 104.

    שכחת שהנוכחות של הערבים בארץ באה מהכיבוש הערבי במאה השמינית. זה הכיבוש

    Yossi V , 24/08/09 15:57

    המשחית!

    • כדאי שתלמד דבר או שניים ולא תזיק לעמדתך. היה כיבוש ערבי באלף הראשון

      ש. זרח, 24/08/09 16:38

      ואחריו היו עוד כיבושים רבים.
      מה שחשוב שארץ ישראל נשארה כזאת רק בתודעה היהודית - לגבי אחרים היא הייתה חבל ארץ ששייך לאימפריה זאת או אחרת.יותר חשוב - במשך 200 שנה לא נוצר כאן עם מקומי כלשהו המזוהה עם הארץ - ואפילו השם פלשתינה שימש בהגדרה לארצו של העם היהודי.
      הלאה. העם היחיד שהיו לו נציגים מקומיים ללא הפסקה (למרות שלעתים קומץ בלבד) היה העם היהודי.
      ולזמן המודני - בתחילת במאה ה-19 הייתה הארץ ריקה הלכה למעשה. בשנות ה-20 בעקבות הכיבוש המצרי התיישבו כאן עשרות אלפי מצרים עד תחילת העליה הראשונה - היו כאן כ-300,000 איש מעשרות עמים וארצות כולל למעלה מ-20 אלף יהודים.
      התורכים הזרימו לכאן מהגרים ובעיקר הבריטים במאה ה-20 שבגדו במנדט שניתן להם הביאו עשרות אלפי ערבים לעבודה.
      ''העם הפלשתיני'' זאת פיקציה שנולדה בשנות ה-60 ואילו הייתה מדינת ישראל נעלמת - היה המושג הזה נשכח תוך כמה שנים והארץ הייתה מתחלקת בעיקר בין מצרים לסוריה.

      • תקון סופר - 2000 שנה ולא 200 כפי שנדפס בטעות (ל''ת)

        ש. זרח, 24/08/09 16:47

  • 103.

    איבדתי אותך כבר במילה הראשונה

    יואב, 24/08/09 15:50

    איזה כיבוש יש בארץ ישראל?

  • 102.

    איזה כיבוש של איזור רמת אביב והאוניברסיטה??!

    glubos , 24/08/09 15:42

    אז בבקשה מכם פנו את מתחם האוניברסיטה ורמת אביב זה איזור ערבי!במקור!
    ידידי למה שאתה מכנה כיבוש אחר מכנה היתישבות מה דעתך?
    חילוני מרחובות

  • 101.

    העיתונאות של ימינו - אין צורך בעובדות רק בדעות

    דן, 24/08/09 15:40

    בעיתונאות אמיתית כשכותבים דעה צריך לבסס אותה על עובדות וניתוחים. אם אתה יותר רציני אתה יכול לנסות להעלות תיאוריות הסותרות את התיאוריה שלך ולבדוק את הסבירות של התיאוריה שלך מולן.
    בעיתונאות של היום אתה יכול לזרוק תיאוריות (וגם עובדות) גם אם אין להם בסיס, העיקר שיתאימו לאג'נדה שלך.
    הדוגמא הבולטת היא ''רציחתו'' של א-דורה על ידי חיילי צה''ל.
    העיתונאי החליט שצריך להוקיע את צה''ל וביים את העובדות. מבחינתו פעל לפי הכללים של העיתונאות של היום.
    ולעצם הענין- בואו ונקח כמדגם את מה שהיה בתקופה האחרונה- רצח של ילדה על ידי אב שמתנגד לשירות בשטחים, התעללות של צעירים מג'לגוליה (לא נראה שהיו בשטחים בשירות מילואים), רצח של בן בכפר ערבי על ידי אביו ועוד ועוד. תיאוריה נגדית - התרופפות הבית והערכים, תקשורת המפארת את הבריון,חולשת שלטון החוק, את כל אלו העיתונאי השמאלני לא צריך לבדוק.

    • סחתיין וצודק ! (ל''ת)

      דקל ב , 24/08/09 16:25

  • 100.

    האמת מאחורי הארגון שוברים שתיקה בע''מ,עושים כסף על בגידה במדינה כנסו

    פועל קשה יום , 24/08/09 15:39

    אנשי ''שוברים שתיקה'' המוצגים כ''ארגון חיילים משוחררים'' אינם אלא חברה פרטית בע''מ הכוללת 7 בעלי מניות ושני דירקטורים
    קישור לכתבה המלאה פה
    http://www.news1.co.il/Archive/003-D-39524-00.html?tag=12-56-36

  • 99.

    פגעת בעצב של הימין - הוכחת אותם על טמטומם

    אסף רותם, 24/08/09 15:36

    ואין דבר שמקפיץ אותם יותר מזה שערוותם נחשפת. שאפו

    • טוקבק חלול לכתבה חלולה. העיקר שאתם מדושני עונג מעצמכם. (ל''ת)

      מי גנב לי את השמאל ?, 24/08/09 15:47

    • טיעונייך מעמיקים! אתה אחד מגדולי הדור בשמאל!

      panacea , 24/08/09 15:54

      מה הוא הוכיח? איפה סימוכין, ראיות, מחקרים?
      הוא סתם זרק מילים ללא ביסוס ואתה חוגג.

    • אם השמאל כזה חכם , למה הוא תמיד טועה ?

      דני, 24/08/09 17:03

      מי חזה את העתיד טוב יותר אחרי אוסלו קמפ דויד וההתנתקות ? השמאל שהבטיח חלומות שהתנפצו או הימין שחזה את המציאות ?

    • זה בדיוק העיניין שהוא לא הוכיח שום דבר (ל''ת)

      רונית, 24/08/09 19:51

  • 98.

    אלימות ילדים

    רבקה, 24/08/09 15:35

    האם גם הילדים מושפעים מן השירות בצבא הכיבוש???
    ילדים מכים, ילדים שולפים סכינים, ילדים אונסים וכל זה משום שהם שרתו 3 שנים בצבא???
    לא הגיוני... אולי יצא השמאל לחפש את האשם תחת פנס אחר.
    בהצלחה! רק עשה טובה לעצמך וגם לנו... נסה לא להשתמש במלה כיבוש. אני יודעת קשה להשתחרר מהרגלים מגונים, אבל שווה לנסות.

  • 97.

    לפי השמאל עדיף לחזור לאושוויץ: שם לא כבשנו, לא הרגנו, אפילו במחסומים

    Yossi V , 24/08/09 15:32

    לא עמדנו...

  • 96.

    חחח, אין גבול להזיות

    יהודי, 24/08/09 15:29

    חשבתי שהשמאל למד להשתמש במנטרות ''חתרניות'' בצורה קצת יותר מתוחכמת ואפקטיבית.
    מסתבר שגם השמאל לוקה בטפשות פוליטית לא מבוטלת.

    מבחינתי אלו חדשות טובות.

  • 95.

    כיבוש הוא דיכוי עם אחר -העונש של הכובש ====- הסתאבות הערכים (ל''ת)

    ALOS , 24/08/09 15:28

  • 94.

    הבל ורעות רוח. (ל''ת)

    ימני אוהד ההתנחלויות והומניסט, 24/08/09 15:27

  • 93.

    שתי שאלות לאהבל לגבי ''הכיבוש'' : א)מתי? ב)איפה? אהבל נא ענה לי.. (ל''ת)

    רונן, 24/08/09 15:27

  • 92.

    תוסיף ''לעניות דעתי'', כי אין לך שום הוכחות מבוססות לתזה שלך. (ל''ת)

    גיא, 24/08/09 15:21

  • 91.

    הסיבה האמיתית היא החור באוזון, שגורם להווצות מוטציות שמאלניות! (ל''ת)

    Ehad Haam-Jewish , 24/08/09 15:20

  • 90.

    מעניין שכל האלימים הם ערסים משתמטים ןהלוחמים דווקא שומרי חוק ותורמים

    אבי, 24/08/09 15:18

    ותורמים לחברה ולעשיה.

  • 89.

    תקינות פוליטית? הנהג הוא ערבי, אבל ''הארץ'' לא ידווח...נחקר כוון לאומני? (ל''ת)

    Yossi V , 24/08/09 15:16

  • 88.

    לפי השמאל עדיף לחזור לאושוויץ: שם לא כבשנו, לא הרגנו, אפילו במחסומים

    Yossi V , 24/08/09 15:07

    לא עמדנו...

  • 87.

    הטוקבקים מוכיחים שאתה צודק, אבל גם שמאוחר מדי (ל''ת)

    הפתרון לא יבוא מהבית..., 24/08/09 15:05

  • 86.

    יאללה בסדר, יאיר. מה שתגיד. Whatever.

    ASCH , 24/08/09 15:01

    עוד אחד שצריך לבוא לציבור, ולירוק על השולחן בכדי להצדיק את שייכותו ל''צד הנכון'' של המפה הפוליטית.

  • 85.

    רפליקות לא משקפות מציאות. הן רק רפליקות

    יהודה דגני, 24/08/09 14:56

    אפשר לומר מהיום עד מחר שהכיבוש משחית ואחראי להיותנו חברה אלימה.
    אבל זה לא נכון. מגיבים אחרים כבר הסבירו ופירטו די, ותודה להם על כך.

    האלימות בחברה הישראלית היא קודם כל תוצר של שיטת הממשל ואי נכונותה של המדינה להיות ריבונית על כל אזרחיה ושטחיה.
    לכך יש להוסיף התנהלות כלכלית שהיא על סף השערוריה. זה לא סוציאליזם ולא קפיטליזם. זה שיטת הקומבינה. מי שקרוב לצלחת אוכל. השאר צריכים להילחם על חלקם. אין שיוויון הזדמנויות אמיתי (שתלוי בחוםש הפרט - בסיסו של הקפיטליזם).
    רפיסותה של המדינה באכיפת ריבונותה משדרת כבר עשרות שנים לכל אזרח ואזרח שאם הוא לא יגן על עצמו בעצמו, אף אחד לא יעשה זאת. ראו מערכת המשפט ואכיפת החוק.
    אז מה הפלא.שיש אלימות מטורפת כזו??
    ואיפה הקשר לכיבוש. (לא שכיבוש זה דבר חיובי אבל זה לא הגורם לכל החולי החברתי).

    • יפה. (ל''ת)

      Yossi V , 24/08/09 15:35

    • יפה אמרת

      יהודי, 24/08/09 17:19

      שכחת נקודה נוספת המשטרה עוסקת יותר ויותר בלתפוס את האזרח הקטן בפינות ולתת לו דוחות, מה שגם נותן לה תקציבים וגם הכי קל לעשות... במקום להילחם בפשיעה ובאלימות הגואה שקשה ומסוכן יותר אבל בעיקר בשביל זה היא נוצרה...

  • 84.

    כן, בטח, ברור...

    ארז, 24/08/09 14:52

    הכל בגלל ה''כיבוש''. האלימות, הסמים, תאונות הדרכים, הבצורת, החור באוזון, השריפות ביוון...
    מספיק עם הסיסמאות הנבובות האלה, שאף אחד כבר לא קונה. תנסו להפעיל את מה שיש לכם (אם יש לכם) בין האוזניים.

  • 83.

    אתה צודק ב-100% !! הכיבוש משחית !!!!!

    ישראלי חילוני, ארץ אבותיי, 24/08/09 14:51

    אתה פשוט צודק.

    הכיבוש אכן משחית.

    הכיבוש הערבי על ארץ ישראל משחית כל חלקה טובה.

    עד שנת 1917 - בהתאם למרשם האוכלוסין העותומאני, היו בארץ ישראל מתי מעט של תושבים. שממה כמעט מוחלטת, כאשר התושבים התרכזו במספר ערים מצומצם.
    בערים אלו לעיתים רבות היה מספרם של היהודים גבוה מזה של הערבים.

    לדוגמא: ירושלים. אוכלוסיית ירושלים, עיר שאינה מוזכרת אפילו פעם אחת בקוראן, היתה מורכבת מ- 4,000 מוסלמים, ו-70,000 יהודים !!!

    מה אתם אומרים על עובדה זו?

    ספרי מסעות רבים כגון ספרו של מארק טויין משנת 1860 פלוס, המתאר את מסעו בארץ ישראל - מציין בפירוט כי הארץ שוממה כמעט לחלוטין, ובערים מצומצמות חיים יהודים וערבים, כאשר לעיתים קרובות מס' היהודים עולה על אלו של הערבים.

    98% מהערבים המתקראים פלסטינאיים (שם אנגלוסקסי שהערבים אינם מצליחים להגות: ב-לסטין)הינם מהגרים שהגיעו לגור בארץ ישראל בעיקר בתקופת המנדט הבריטי ובשלהי התקופה העותומאנית מסוריה, ירדן וערב הסעודית כדי לשמש כח עבודה זול, ולתפוס את שטחי הארץ בתמיכת שליטי ערב.

    די לכיבוש הערבי על ארץ ישראל

  • 82.

    ושוב: מאמר ילדותי ולא אינטליגנטי, שאינו ראוי לתגובה (ל''ת)

    רונן, 24/08/09 14:37

  • 81.

    טרור החמאס הפך את החברה הערבית לאלימה ופושעת

    די לטרור הגראדים, 24/08/09 14:36

    טרור החמאס הפך את החברה הערבית לאלימה ופושעת

  • 80.

    הראיה שלך כל כך שטחית שזה ממש בדיחה,אם היו אומרים לי שבן 5 כתב את המאמ (ל''ת)

    הייתי מאמין,אבל ככה זה בשמאל..., 24/08/09 14:36

    • לא שטחי כלל . מדוייק לצער כולם . (ל''ת)

      ALOS , 24/08/09 15:28

      • שטויות. גם אתה וגם הכותב אומרים שטויות (ל''ת)

        רונית, 24/08/09 19:57

        • רונית ? או ''רונית'' . קשקשן או קשקשנית? (ל''ת)

          ALOS , 25/08/09 06:44

  • 79.

    3 מתוך 4 אסירים הם ערבים. אולי הפשע נובע מהערבים ולא מההתנחלויות? (ל''ת)

    אמיר ש , 24/08/09 14:35

  • 78.

    יש לי תאוריה הפוכה-האלימות הטבועה בערבים חדרה גם אלינו והרסה את עמנו (ל''ת)

    המוסרי ביותר אי פעם על פני כדור הארץ, 24/08/09 14:35

  • 77.

    טרציצקי בכיר בארגון ''שוברים שתיקה''שמונה כ7חברים! (ל''ת)

    dodel, 24/08/09 14:29

  • 76.

    ממש כתבת את זה לבד?

    אני, 24/08/09 14:26

    מזמן לא קראתי כל כך הרבה ססמאות במאמר אחד.
    הכיבוש. האחיין במחסום. פותרים רק בדרך הכח.
    כבר אין כח לתעשיית ההבלים שמייצר סקטור השלום בישראל. החל מדוחות המעקב של שלום עכשיו (במגרון ו' בנו תוספת לקראוון) דרך האגודה לזכויות האזרח (העובדה שעד היום לא היה רמטכ''ל ערבי מעידה על אפליה נוראית וגעזנית נגד הערבים) ולא שכחנו את מזוז, בייניש והחברים.

  • 75.

    רק מי שמודע ל''מחיר הכיבוש'' הוא מוסרי. עיין ערך אסף גולדרינג (ל''ת)

    אמיר ש , 24/08/09 14:24

  • 74.

    גם החור באוזון בגלל בכיבוש!!! :-)

    יויו, 24/08/09 14:23

    ילדותי ושטחי כרגיל

  • 73.

    לצערי אתה צודק - הכיבוש משחית

    אסיר ציון בציון, 24/08/09 14:20

    הכיבוש השמאלני של התקשורת שמקדשת רק את הרייטיניג, האלימות ותאוות הבצע.
    הכיבוש השמאלני של מערכת המשפט שחושבת רק על זכויות הפושעים, הרוצחים, האנסים והגנבים - העונשים מגוחכים, החיים בכלא (בעיקר אצל המחבלים)דומים יותר מקייטנה ועסקאות טיעון נסגרות בקצב ובכמות של עסקאות שוחד בניגריה.
    הכיבוש השמאלני של האקדמיה שדוגלת בחופש הביטוי והמחשבה רק אם אתה ....שמאלני עוכר ישראל ומתנגד לכיבוש. כל אדם עם חשיבה אחרת נדחק החוצה. צרות עין ומחשבה מובילים להשחתה.
    הכיבוש השמאלני של ''התרבות'' שעוסק בהתרפסות לאויבים ולשונאים ובחינוך לשנאת המדינה, הציונות והמתנחלים.
    באווירה כזאת של התפרקות כוללת מערכים, קידוש אינדיבידואליזם קיצוני ואיש הישר בעיניו יעשה, אימוץ תרבות אירופאית קוסמופוליטית ובעיקר פוליטיקלי קורקט כלפי תרבות אלימה שמחנכת לשנאה אכן מובילה לאלימות.

  • 72.

    כל הכבוד על האומץ והכנות של טרצ'יצ'קי (ל''ת)

    א.ד. גורדון, 24/08/09 14:20

  • 71.

    גם פה במלבורן יש עכשיו גל אלימות

    המצבורנאי, 24/08/09 14:19

    ופה אין כיבוש, אין פערים חברתיים ושאר הנימוקים ששמאלני ישראל מצאו לגל האלימות.
    מה יש כאן? כמו בישראל - התערערות התא המשפחתי, התפרקות מסגרות חברתיות קהילתיות ו/או סמכותיות, שכרות בקרב צעירים, גישה סלחנית לסמים, קבוצות של מהגרים שמחפשות שייכות, ועוד חוליים אופייניים לחברה המערבית בראשית המאה ה-21.
    זו הסיבה באוסטרליה, זו הסיבה בישראל.

    • הכיבוש הישראלי משפיע עליהם-הם רואים זאת בחדשות,כך בכל העולם (ל''ת)

      panacea , 24/08/09 15:59

      • מוח של ציפור ..לכל מדינה וחברה יש הבעיות האופייניות לה (ל''ת)

        ALOS , 24/08/09 17:04

        • אהת איזו הקלה! כבר חשבתי שהכיבוש אשם...טמבל. (ל''ת)

          panacea , 24/08/09 17:46

          • jחשבת? .... המממ יפה ותגיד..ללכת לטיפול לא חשבת? (ל''ת)

            ALOS , 25/08/09 06:46

  • 70.

    איך תסביר שלפני 20 שנה היתה פחות אלימות?

    רון הכחול, 24/08/09 14:16

    לפני 20 שנה, צה''ל שלט במרכזי הערים ביהודה, שומרון ועזה, וחיילים רבים מאשר היום התמודדו יום-יום בפעולות שיטור מול תושבים פלסטינים שהשליכו לעברם אבנים. זו היתה האינתיפאדה הראשונה.
    ובכל זאת, רחובות ישראל היו אלימים פחות מאשר היום.
    מסקנה - אין קשר בין האלימות בתחומי ישראל לבין מה שקורה ביהודה ושומרון, חוץ מאשר בדמיונם של שמאלנים דוגמאטיים כמו כותב המאמר.

  • 69.

    מה פתאום! (ל''ת)

    יהושוע בן נון, 24/08/09 14:13

  • 68.

    האם יש קשר בין דעתך ומשרתך לבין הצנזורה בתגובות? (ל''ת)

    מגיב מתוסכל, 24/08/09 14:06

  • 67.

    הכיבוש גורם לסחר באיברי פלסטינים

    NRG אולי די כבר, 24/08/09 14:06

    כן לא רק מבחוץ יש כתבות אנטישמיות, אלא גם מבית בעיתון ציוני-יהודי, ואני כבר לא מדבר על בוגדים כמוהו וכמו יונתן שם אור שנותנים להם טור קבוע

    • אולי מספיק עם הלאומנות והפרימיטיביות?! (ל''ת)

      א.ד. גורדון, 24/08/09 14:24

    • הנהג הוא ערבי, אבל ''הארץ'' לא ידווח...נחקר כוון לאומני? (ל''ת)

      Yossi V , 24/08/09 15:16

  • 66.

    תאוריה מראשו של המחבר לא קשורה למציאות ולא מוסרית כי מובילה היאלטרור (ל''ת)

    רואה, 24/08/09 13:59

  • 65.

    מהיכן אתם מציצים ???

    ארז, 24/08/09 13:55

    עוד אחד ודברי הזבל שלו,,,מה קורה למעריב,כל רדוד ,בור עם וארץ חושב שהוא הוגה דעות ,,,נימאס מזיבולי המוח של כל שפן.

  • 64.

    נו, באמת, איזה הסבר רדוד. משפחות הפשע לא שרתו בצבא

    ., 24/08/09 13:51

    והרג הילדה פיזם
    לא נגרם בגלל זאת

    וההרג בכבישים הוא בגלל שאין משטרה שעוצרת, מחרימה רכבים

    מה הקשר בין הכיבוש לבין מיליוני אנשים שכלל לא שרתו ולא משרתים בצבא?

  • 63.

    הכיבוש משחית

    האלוף , 24/08/09 13:49

    צודק לחלוטין כל מה שקורה כאן בארץ בא כתוצאה מהכיבוש ושליחיו הצלבנים המודרנים כלומר כוחות הכיבוש של המתנחלים .הם אשמים בכל התאונות וההרג בדרכים כי בשטחים אין שוטרי תנועה ואפשר לנסע בפראות.בבדיקות הפולשניות במחסומים אשמים הסטודנטים לרפואה מאוניברסיטת הכיבוש אריאל וכמובן האיברים שחיילי צהל סוחרים בהם גם מגיעים לשם במכת הסמים בארץ אשמים תושבי חבל עזה לשעבר שפעם גידלו עישבי טיבול ובנסיונם היום מגדלים סמים אשר התושבים המסכנים ואנשי השמאל משתמשים בהם היום פעם הם לא יכלו להשתמש בהם כי הם היו מיוצרים בשטחים.ההתפרעות בחוף הים ברמלה ושתית הוודקה והשכרות נגרמת כמובן עי נוער הגבעות אשר ברובם יוצאי חבר העמים לשעבר שעלו לארץ לאחר תחילת הכיבוש. בחינוך הירוד בארץ אשם לא אחר מאשר שר החינוך הראשון שהיה מראשי הכובשים המשחיתים זבולון המר זל.במצבו הירוד של הצבא אשמים חובשי הכיפות תושבי השטחים הכבושים אשר הופכים את צהל מצבא העם לצבא השם.אפשר להמשיך הלאה והלאה למדתם מהגרמנים בכל אשמים היהןדים ורכבי האןפנים .להוגה הדעות כותב המאמר איני יודע באם אתה כשרון מבוזבז או לא ספק באם יש לך בכלל כשרון .

    • אלף לילה ולילה זה כאן... (ל''ת)

      זלמנוביץ ישראל, 24/08/09 13:58

      • זלמנוביץ, תרגע, ''האלוף'' סרקסטי, אם לא קלטת..... (ל''ת)

        רונן, 24/08/09 14:36

  • 62.

    מרוב ''קידמה'' - כבר שכחנו מי אנחנו ומנ אנו מחפשים כאן...

    זלמנוביץ ישראל, 24/08/09 13:48

    הייתי מספר שנים ברומניה - האלימות שם היא 10 פעמים מכאן ושם אין כיבוש...

    (יותר נכון לייחס את הגידול באלימות ובשכרות - בקליטה המסיבית של העולים מרוסיה ובעיקר הלא יהודית, והעולים מאתיופיה...)

    כולנו יודעים שעיקר הערבים הגיעו לכאן כפליטי עבודה עם העליות הראשונות - אז מי שתופס כאן אדמות בכוח - זה שלו!!!

    למשל הבדואים בנגב, השבטים הנודדים החליטו להתיישב דוקא אצלינו (יש עבודה...) ומרוב שטוב להם אצלינו הם תפסו כבר שטחים בגודל כל גוש דן - אז זה שלהם ???

    ביו''ש תפסו את השטחים הפלסינאים, במשולש ובגליל תפסו את השטחים הערבים הישראלים...

    ואנחכנו, כאנשים מתקדמים צריכים לותר לכולם...אז אולי כבר עכשיו נעבור לאוגנדה - ויפתרו כל הבעיות...

  • 61.

    איזה שטויות - כל העולם בכיבוש-כולם כובשים

    שמעון, 24/08/09 13:46

    הארופאים כבשו את אמריקה - הם מושחתים ?
    האנגלים כבשו את כל אסיה - אז הם משוחתים ?

    כל עבריין קטן וגדול שאתה מכיל - לא עשה צבא ולכן אין קשר בין הכיבוש לשחיתות .

    ההשחתה טבועה בייצר האדם מנעוריו ורק חינוך מקיף יפתור אוליי.... את הבעיה

  • 60.

    וואו כל רפה שכל מקבל ב NRG או YNET במה לכתוב דברי הבל!!!

    אבי, 24/08/09 13:45

    בספרד ששכחה זה מכבר את ימי הכיבוש שלה שוררת אלימות רבה מבישראל ה''כובשת''. בבריטניה שהשטח הכבוש היחיד בראשותה איי מלבינאס אכולה באלימות. בגרמניה, צרפת, וסקנדינביה, ובהולנד ובעצמם איפה לא יש רמת אלימות גבוהה בהרבה מאשר בארץ. מעניין שבכל המקומות שהזכרתי יש אוכלוסית מהגרים גדולה מארצות ערב. מעניין שאיפה שיש ערבים מוסלמים יש אלימות, שנאה, ורגשי נחיתות שמביאים לעוד אלימות. אז לא פלא שאין לא כשרון שחמטאי, כי כשמרבעים את המעגל כדי להכניס הכל לריבוע האידאולגי שלך, כנראה שעודף שכל זה לא הפורטה שלך. ובנראה גם שהעורך הליבראלי של NRG בשם חופש הדיבור יצנזר את תגובתי.

  • 59.

    איזה הסבר רדוד ומטופש

    שלמה כהן, 24/08/09 13:43

    אם לכותב ישנה דעה כנגד החזקת השטחים,זה לגיטימי, וראוי שינמק את דעתו זו בנימוקים הגיוניים.אבל כאשר מנמק הכותב את דעתו בצורה הזויה ורדודה,אזי,כנראה שאין לו נימוקים משכנעים והוא ,,מאבד נקודות ,, לטעון שאלימות בחיי היום יום של אזרחי המדינה התגברה , עקב החזקת השטחים וסיכסוך עם הפלשתינאים,זו סיסמא מטופשת ורדודה,חסרת בסיס ואנטי מדעית.כל דרדק יודע שמבחינה סטיסטית ,האלימות בקרב האזרחים ששירתו בצבא ביחידות קרביות,פחותה בהרבה מאילו שלא היו בכלל במגע עם ,,הכיבוש,, .אם זה הנימוק שלו לכך ש,,הכיבוש ,, מזיק,אז אני רגוע.

  • 58.

    זה לא כיבוש, זו המולדת, אהבל! וישראל הומנית יותר מרוב המדינות.

    זה לא כיבוש, 24/08/09 13:42

    הגורם המרכזי לאלימות: שידורי הטלויזיה האלימים וחסרי הבושה מקדמים אלימות ללא גבול. רוב הפסיכולוגים בדעה זו, אך להגיד מילה נגד האח הגדול 1984? לזה צריך אומץ, שלא כמו ההסתה נגד ישראל שהיא טריוויאלית. הנהנתנות מחייבת להסית נגד ישראל ולשתוק בנוגע לאח הגדול. נוסף לכך ההתנהגות האלימה במרחב המזרח תיכוני משפיעה.

  • 57.

    הכותב צודק: כל הרציחות בחודש האחרון בוצעו ע''י מתנחלים דתיים וחרדים ! (ל''ת)

    הכותב-קשקשן מצוי, 24/08/09 13:42

  • 56.

    אני מסתכל על 3 כותבי הפרשנות בראש העמוד - 3 שמאלנים שהם גם

    קורא ותיק, 24/08/09 13:41

    אנטי-ציונים ורוצה לשלוח את ברכותי לאתר NRG אתם סוגרים במהירות את הפער עם עיתון הארץ במשימה המקודשת להרוס את מדינת ישראל.
    להערכתי בקרוב תוכלו לקבל זכיון מאל ג'זירה, וזאת רק ההתחלה

    • בן כספית בחופשה, לכן יש רק שלושה........ (ל''ת)

      יפה, 24/08/09 23:50

  • 55.

    נפל סוף סוף האסימון

    ישראל, 24/08/09 13:39

    ועתה אני מבין מדוע הרוצח השמאלן וסרבן השירות בשטחים אסף גולדרינג רצח את ביתו.

  • 54.

    הסכמי אוסלו והבאת הטרוריסטים הפכו את החברה הישראלית לאלימה יותר

    זה המחיר, 24/08/09 13:37

    הסכמי אוסלו, סירובם ואוזלת ידם של ממשלות השמאל מאז להגן על חייהם של ילדי ישראל תחת הכותרת ''זה המחיר שצריך לשלם....'' הביאו את פרץ האלימת הנוכחי.
    התעוזה של ערבים לתקוף יהודים בישראל...
    רוב הפשעים האלימים נעשים ע''י בני מיעוטים!
    הסכמי אוסלו הפכו את החברה הישראלית לאלימה יותר

  • 53.

    איזה גיבוב של שטויות איפה הסטטיסטיקות וההוכחות?

    reality check, 24/08/09 13:34

    רוב הפשעים האלימים נעשים ע''י בני נוער ובני מיעוטים!
    איפה הסטטיסטיקות וההוכחות שמוכיחים את טענותיך?
    ואולי הסכמי אוסלו, סירובם ואוזלת ידם של ממשלות השמאל מאז, להגן על חייהם של ילדי ישראל, תחת הכותרת ''זה המחיר שצריך לשלם....'' הביאו את פרץ האלימת הנוכחי

  • 52.

    מגיבי הימין טיפשים כמו נעליים (ל''ת)

    ALOS , 24/08/09 13:32

    • לאיזה נעל התכוונה ? שמאל ? או ימין ? (ל''ת)

      שמעון, 24/08/09 13:47

      • חחח, הוא לא יודע. (ל''ת)

        panacea , 24/08/09 15:52

        • שמעון נעל ימין ופנסאה נעל שמאל -? תלעסו גרביים בינתיים (ל''ת)

          ALOS , 24/08/09 17:02

    • הנה תגובה שמתאימה לרמת המאמר (ל''ת)

      גיל, 24/08/09 17:08

    • למה? אנחנו נתנו לערפאת פרס נובל לשלום? אנחנו? (ל''ת)

      רונית, 24/08/09 20:04

  • 51.

    עוד דמגוגיה שמאלנית בשקל

    יפתח, 24/08/09 13:32

    איך נהפכנו לחברה אלימה? פשוט מאוד: כבר אברהם אבינו אמר כשהוא ירד למצרים: ''רק אין יראת אלקים במקום הזה והרגוני על דבר אשתי''. כשמתרחקים מיראת שמיים, מערכי הנצח של התורה שלאורם צעד עם ישראל לאורך כל שנות קיומו, כשחושבים שאנחנו מודרנים ולא צריכים את זה, אז אין שום ערך, אז יש הדרדרות מוסרית וערכית.

    לא טענתי שמי שדתי הוא בסדר ומי שחילוני הוא רע. אני טוען כי המדד הוא יראת שמיים ועד כמה שם שמיים מעורב בחיי החברה. כמובן שכל פרט יכול להיות חריג לכאן או לכאן.

  • 50.

    הימין שונא שלום בכל מאודו . הימין מרושע . (ל''ת)

    ALOS , 24/08/09 13:32

    • יענו אשכרה בעיינים ??? (ל''ת)

      זלמנוביץ ישראל, 24/08/09 14:02

      • אשכרה וחאבאר זלמן טמבלוביץ (ל''ת)

        ALOS , 24/08/09 15:29

    • הימין שונא את השלום של השמאל שפירושו טרור והרג

      רונית, 24/08/09 20:08

      סיטונאי של יהודים.אכן שלום כזה אנחנו שונאים בכל מאודנו.ובצדק.

      • ''רונית '' .. די לקשקש (ל''ת)

        ALOS , 25/08/09 06:48

  • 49.

    במדינות אשר לא כובשות - יש שיעור אלימות מרקיע שחקים

    אי הכיבוש מעודד אלימות, 24/08/09 13:30

    כמה קל לכתוב שטויות לא מבוססות.
    סטטיסטית ניתן להוכיח שבמדינות שלא שולטות על עם אחר, שיעור האלימות גבוה יותר.
    עוד ניתן להוכיח כי מבין החיילים אשר שירתו בשטחים, שיעור המשתתפים בתקריות פשע ואלימות, נמוך בהרבה מהשיעור בקרב האוכלוסיה הכללית.
    עוד קשה להבין כיצד מעורבות הערבים הישראלים מג'לגוליה קשורה לכיבוש וכך הלאה והלאה.

    ברור כי הכיבוש מעודד אנשים לכתוב שטויות.

  • 48.

    גם למטומטם מותר לכתוב שטויות כש המוח קודח באוגוסט (ל''ת)

    dodel, 24/08/09 13:28

    • המוח הקודח

      האלוף , 24/08/09 16:38

      לא מוח לא קודח ולא החום של הקיץ .אין מח בכלל .הרשעות גורמת לאובדן המוח והכח

  • 47.

    מאז הכיבוש אני עושה סנקציות ולא אוכל כרוב כבוש (ל''ת)

    רודף הטיירות, 24/08/09 13:26

  • 46.

    שוב אותו טיעון שחוק

    סבא של רוני , 24/08/09 13:24

    מר טרצ'יצקי הנכבד.
    יכול להיות שאתה שחמטאי מבוזבז וכאהד הפועל חולון- זה לא בהכרח סיבה לכתוב כתבה כזאת.
    להזכירך -היתה מ ל ח מ ה בשנת 1967.
    צהל יכול היה להפסיד בקרב ואז אתה ואני ועוד רבים לא היינו כאן.
    אבל ניצחנו והמנצח [כמו בשח] לוקח את הקופה.
    נכון שי לנו בעיות רבות אך אני מאמין שבמומ ניתן להגיע לפשרה.
    אבל לצאת בטענה ש ''הכיבוש'' -[ מושג שאני לא מסכים לו - יותר מתאים הניצחון שלנו במלחמה]
    הוא הגורם לאלימות בחברה הישראלית? נו באמת?
    היו מקרי רצח והתאבדויות גם לפני 1967 ולכן אל לך לערבב מין שאינו במינו אתה לא חושב כמו אחרים שזאת מדינת העם היהודי [מותר לך] אך אל תסיק מסקנות שיטחיות וטיפשיות.

    • ערוץ החברה בNRG - התקבל למועדון ההזוי של גדעון לוי (ל''ת)

      נו, יאיר, חרטטת..., 24/08/09 13:52

  • 45.

    בגלל השמאלנים החיים שלנו גיהנום

    מני, 24/08/09 13:24

    שמאלנים לכו לעזה

    • מאז ומתמיד

      אבי, 24/08/09 13:51

      עוד לפני שהייתה מדינה והכיבוש היה של הבריטים השמאל ביצע את מעלליו האלימים. הוא הלשין לפני הבריטים על לוחמים בבריטים בתקופת הסזון, השמאל הכה לוחמים שפונו מיפו על המשאיות שפינו אותם, הרג אנשים על חוף הים בתל אביב בתוענה שקרית שהם רוצים לבצע הפיכה. השמאל תמיד ליקק לצורר ולאויב אבל היה גיבור גדול נגד אחיו.

  • 44.

    איך זה בדיוק עובד? מענין לשמוע (ל''ת)

    רבקה, 24/08/09 13:22

  • 43.

    לפי ההסתברות אחת ל-60 שנה יורד גשם (ל''ת)

    אם תמשיך ככה ,יאלצו לאשפז אותך, 24/08/09 13:19

  • 42.

    כולכם קשקשנים רוב הבריונות נעשית על ידי הערבים

    שמעון הצדיק , 24/08/09 13:18

    אני לא מבין איזה שירות צבאי הם עשו
    אתם פשוט בדיחה מהלכת

  • 41.

    מר טרצ'יצקי תחליט

    עברי, 24/08/09 13:17

    אחרי שאתה קושר את כל האלימות בישראל לשירות ביו''ש אתה מודה שזו לא הסיבה היחידה ואפילו לא המרכזית.פשוט רצית להעביר רעיון-''הכיבוש משחית''.אם מה הבעיה העיקרית בעינך היא האלימות בישראל אז חפש את שורש בעיית האלימות והרי כבר אמרת שהכיבוש אינן הגורם היחיד ואף לא המרכזי אז חפש טיעון אחר.
    ואם הבעיה העיקרית בעינך היא הכיבוש המשחית אז למה לקשור אותו לנושא שבו הוא לא משמש כגורם יחיד ואף לא מרכזי.תחליט!!!
    בכל אופן האלימות שקיימת בקרב חיילים לא משפיעה לחיים הזרחיים אלא להפך התנהגותם תלויה בעיקר ברמת האלימות\\מוסריות שהם מביאים מהבית לצבא בנוסף לחינוך מפקדיהם.

  • 40.

    השמש זורחת,בגלל הכיבוש (ל''ת)

    הגשמים יורדים בגלל הכיבוש, 24/08/09 13:16

  • 39.

    הכיבוש משחית

    זאב123 , 24/08/09 13:16

    מה זה צודק לפי הסטטיסטיקה האחרונה אבירי הכיבוש הצלבנים כלומר המתנחלים הם אשמים בכך כל מעשי האונס נעשו עי המתנחלים נהיגה בשיכרות והריגת אנשים על הכביש בוצע עי נערי הגבעות הרמה הירודה של החינוך בארץ אשם המתנחל הראשון השר זבולון המר זל סמים אשמים מגדלי עשבי הטיול שגרו ברצועה וםונו והם כמובן נהפכו למפיצי סמים וכך אפשר להמשיך אפשר לומר שהמכללה באריאל עוסקת בסחר איברים הכיפות הסרוגות בצא הופכות את הצבא מצבא העם לצבא הכיבוש והבדיקות הפולשניות במחסומים הם הכנות לקורס לרופאים שמתקיים בעיר הכבושה ירושלים .אין לי מושג באם הוגה הדעות הנל הוא כשרון מבוזבז או לא אבל להציל עצמו הוא יכול לכתב עבור העתונות השבדית אשר מחפשת הוגי דעות עם אישור עבודה ישראלי

  • 38.

    השמאל שלך הפך את החברה הישראלית ליותר אלימה

    עומר, 24/08/09 13:13

    הניסיון שלכם לעזור לרוצחים כדי שחס וחלילה לא יתנו להם איזה עונש קשה, התנגדותכם לעונש מוות וכו', הם בעיני הגורמים העיקריים להפיכתה של החברה הישראלית לכה אלימה.

    מלבד זאת, גם התנגדותכם לישיבת עם ישראל בכל חלקי ארץ ישראל הפכה את החברה הישראלית למפולגת ועל כן בעלת פחות אחוות אחים ויותר אלימות. במקום להסכים ש''לנו ארץ זאת'', אתם פועלים נגד מימוש האמרה.

  • 37.

    בגלל השמלאנים נרצחו אלפי יהודים (ל''ת)

    אלון, 24/08/09 13:12

  • 36.

    חתיכת אידיוט! בגלל אנשים כמותך יש אלימות

    הקיבוץ משחית!, 24/08/09 13:06

    את מי הכיבוש משחית? את הערבים מג'ג'וליה? את הערבי מטמרה שרצח את אבא שלו?סע לפטרה יא טמבל

  • 35.

    גירוש יהודים ועיתונאים רשעים מקור של אלימות (ל''ת)

    @ גם זה יעבור @, 24/08/09 13:05

  • 34.

    גייס חמישי (ל''ת)

    ניר, 24/08/09 13:02

  • 33.

    חינוך

    י. חודפי - רמת אליהו, 24/08/09 13:02

    צודק הכותב, אין קשר ל''שמאל'' או ''ימין'' הוואקום החינוכי הוא ה''כלום'' משחית.
    המעודד את כולנו להיות בליקוי מאורות לגבי המציאות.

  • 32.

    אם אני לא טועה מאמר דומה פורסם ע''י עורך אחר של מעריב לפני מספר ימים (ל''ת)

    מחמוד אובו רביע, 24/08/09 13:00

  • 31.

    חינוך לקוי משחית. שירות צבאי רק יחשוף את זה. השחיתות באה מהוירוס

    מוסר כפול, 24/08/09 12:59

    אמפירית ניתן להראות שהתקשורת השחיתה את החברה בישראל יותר מכל שירות צבאי במקום כזה או במקום אחר.
    היעדר חינוך לערכים ותקשורת מסוממת סיממו והשחיתו את החברה הישראלית.

  • 30.

    המאמר צודק בכל מילה!! כל הכבוד!! יישר כוח!! (ל''ת)

    זו לוגיקה פשוט שהוכחה היסטורית שהימין מסרב לקבל, 24/08/09 12:54

  • 29.

    נמאס (ל''ת)

    אולי הפובליציסט הזה יפסיק לפרסם אצלכם דברים, 24/08/09 12:53

  • 28.

    אה, זה הכיבוש? ולא תוכניות אלימות שילדים גדלים עליהן בטלויזיה,

    omadawn , 24/08/09 12:51

    משחקי מחשב אלימים, סרטוני עריפת ראשים ביו-טיוב ובאתרי מוות, חוסר סמכות הורית, חוסר גיבוי למורים בבית הספר, ענישה קלה מדי לעבירות ''קלות'' לכאורה..שכחתי משהו?..

    הכיבוש. זה הגורם לאלימות בחברה הישראלית, לפי דעתך? יופי. עכשיו תגבה את זה במחקר. אה, אתה לא יכול, אבל לדקלם כמו רובוט פגום סיסמאות של ''הכיבוש משחית'' אתה רץ בשמחה.

  • 27.

    בגלל הכיבוש הבן שלי מפסיד את כל הפוגים שאני קונה לו במיטב כספי (ל''ת)

    ליאת, 24/08/09 12:50

    • :-))))

      יהודי, 24/08/09 15:35

      עד כאן, באמת יש גבול.
      חייבים להפסיק עם מוראות הכיבוש... :-)

  • 26.

    שטויות

    אריק הויקינג, 24/08/09 12:50

    אין קשר בין 'כיבוש' לבין אלימות.

    אם כך, בפינלנד אין אלימות?

    ובשבדיה?

    ובברזיל?

    מה עם קולומביה? היא כבשה שום שטח והאלימות שם משתלטת על כל חלקה טובה.

    • ל25

      האלוף , 24/08/09 13:52

      לא חשוב מה כותבים העיתונות השבדית משלמת לפי מילים

  • 25.

    לפי ההיגיון שלך

    סתם אחד, 24/08/09 12:49

    בני המושבים הקבוצניקים והדתיים הלאומים הם צריכים להיות הכי אלמים שלא לומר רוצחים (אחוז הקרביות ההגבוה ביותר)

    אך בפועל אותם אלימים רוצחים ושאר בישין
    הם לרוב הכמעט מכריע או חברה שאינם קרביים או משטמתים או בני מעוטים

    אבל למה לתווכח עם העובדות אם אפשר לדבר שטויות

    • צודק (ל''ת)

      משה, 24/08/09 13:09

    • איזה שמאלן ישיב לטענה? הרימו הכפפה (ל''ת)

      panacea , 24/08/09 16:02

      • שתקתם כמו דגים? (ל''ת)

        panacea , 24/08/09 17:47

        • נו-מחכים לתשובה מגאוני השמאל... (ל''ת)

          panacea , 24/08/09 18:48

          • השמאל קשקשן-אין לו תשובות לעיניין,וכאן ההוכחה. (ל''ת)

            panacea , 25/08/09 16:19

  • 24.

    בגלל הכיבוש אישתי לא נותנת לי (ל''ת)

    יוסי, 24/08/09 12:49

  • 23.

    בגלל הכיבוש מכבי לא לקחה גביע ביורוליג (ל''ת)

    מני, 24/08/09 12:48

  • 22.

    בגלל הכיבוש אין מים בכנרת (ל''ת)

    יותם, 24/08/09 12:48

  • 21.

    בדקת אם אנשים ששרתו בשטחים אלימים יותר מאחרים? או שזאת רק תאוריה

    זילות המדע, 24/08/09 12:47

    איזה אחוז בכלל מהישראלים מגיע לכדי מגע עם ערביי השטחים במסגרת השרות הצבאי?
    האם זורקי האבנים החרדים או חבורת ג'לגוליה שרתו בשטחים?
    האם זורקי האבנים בבילעין שרתו בצבא?
    באותה מידה אפשר להניח שחברה שמצדיקה רצח בת משפחה על חילול כבוד היא יותר אלימה. האם אתה מסכים?

    אני במסגרת שרותי הצבאי שרתתי גם בשטחים לא נקטתי אלימות מול האזרחים ולא הייתי נוכח במצב אלימות כזה

  • 20.

    היתה לי פעם שכנה שכבשה מלפפונים ובעלה כיסח אותה במכות-וזו ההוכחה

    הכיבוש אכן משחית, 24/08/09 12:46

    דחיקת עשרות מלפפונים נגד רצונם לתוך ציצנת בצורה צפופה ולא אנושית ועוד זריית מלח ושיני שום עליהם פלוס הטבעתם במים, היא פעולת כיבוש אלימה מאין כמוהה. כל מי שעוסק בפעילויות אלימות מעין אלו, מעודד גם אלימות סביבתית, ומכאן עד הבעל המכה הדרך קצרה.

    • ענק!!!! מומלץ! (ל''ת)

      אורן, 24/08/09 14:04

    • הכיבוש אכן משחית

      גרופי של הוכחות חותכות, 24/08/09 14:27

      ואם בעלה גם היה דוקר אותה, זו היתה הוכחה חותכת לכך!

  • 19.

    ממש לא נכון , הכיבוש הוא משנת 67 אנחנו חברה אלימה רק בשנים האחרונות

    מוטי, 24/08/09 12:46

    כמו שכתבתי בכותרת הכיבוש הוא משנת 67 ואנחנו אלימים רק בשנים האחרונות.
    לי יש תאוריה הפוכה, מאז הסכמי אוסלו אנחנו הפכנו לחברה יותר אלימה.
    ומדוע ?
    כי בהסכמי אוסלו כושר השיפוט שלנו נעלם , את המחבלים אנחנו הופכים לאנשים רודפי שלום ( ארעפת קיבל פרס נובל... זוכרים?) ואת האנשים שתורמים למדינה אנחנו משמידים ( ע''ע בוגי יעלון שהעז לצאת נגד השמאל).
    וכך גם קורה אצלינו ברחובות- בתי המשפט מרחמים על העבריינים במקום לרחם על האזרחים התמימים וזה מעודד עוד פשיעה.

    • יפה אמרת. מדויק להפליא.

      יהודי, 24/08/09 15:33

      גם אם מסביר את התופעה רק באופן חלקי, זה בהחלט חלק משמעותי בענין.

  • 18.

    לקשור את נושא האלימות ''לכיבוש'' זו דמוגוגיה זולה...

    GREEN, 24/08/09 12:44

    לקשור את נושא האלימות ''לכיבוש'' זו דמוגוגיה זולה.דרך אגב,בעיני הפלסטינים גם חיפה,עכו,אשדוד ויפו הם שטחי כיבוש.
    תופעת האלימות הגוברת קיימת בכל העולם.לדוגמא,בבריטניה מתמודדים עם אותם בעיות דומות כמו בארץ: דקירות,חטיפות ורצח על רקע מיני,רצח בגלל שכרות של ילדים ונוער.
    בעולם הגלובלי בו אנו חיים ישנם סוכני-חינוך שהם בעלי השפעה לא פחות חזקה מבתי-הספר וכנראה אפילו יותר.
    אלו סרטים,TV,וכמובן פלטפורמת האינטרנט,
    סרטים נפוצים כמו סרטיו של הבמאי טרנטינטנו הם סרטים א-מוסריים.לטוב או רע אין חשיבות בסרטיו.רק לפעולה ולהישג.האינטרנט אף היא פלטפורמה א-מוסרית שבה כל ילד יכול לצפות בHard core Sex ועוד.כשכלי תקשורת כה רבים מקדשים את תרבות ה EXTREEM - אז זה מה שיש לנו- תרבות רוויה באלימות,שבה אם אתה מנומס ואדיב יצאת ''פרייר'' ו''נחנח'' ואם הגבת בתקיפות ודקרת את יריבך לויכוח אז יצאת ''גבר''.

  • 17.

    חכם לשאול יותר, האם היתוש משחית? אבל על איזה כיבוש מדבר המגנון? (ל''ת)

    השמאל מסוכן לעצמו., 24/08/09 12:44

  • 16.

    תיאוריה מעניינת, אבל

    יוסף מירושלים, 24/08/09 12:40

    אין סימוכין של ממש. העובדה כי שתי תופעות קיימות במקביל איננה הוכחה שהן קשורות. גם לגבי האלימות עצמה -- הן בשטחים והן ובחברה הישראלית -- לא הובאו נתונים ברורים והשוואתיים המלמדים שאכן קיימת אלימות מעל הסביר. האם מהתנחלים אלימים יותר? האם הם אלימים בכלל? חיילים קרביים אלימיות יותר? טייסים ומפעיליי מזלטים? אנשי משמר הגבול או כפיר? האם האם מעניין אם יש מחקרים ברורים הקושרים בין הקונפליקטים והמלחמות שלנו -- ''כיבוש'' זו מילה תעמולתית -- שאכן קיימים לבין אלימות בחברה. בכל מקרה מעניין לציין גם את המתודולוגיה להוכחת קשר כזה. האם אין מקומות בעולם (ראה אמיר אורן היום בהארץ) בהם אין כיבוש אך האלימות רבה פי כמה? בקיצור, חומר למחשבה ללא נתונים על פיהם ניתן יהיה לחשוב.

  • 15.

    שוב אותו שקר

    יעל, ת''א, 24/08/09 12:40

    מה אתם חושבים שאם (כמו התעמולה של גבלס בגרמניה הנאצית) תחזרו על אותו שקר פעמים רבות אז הוא יהפוך לאמת?

    אין כל קשר בין ה''כיבוש'', ובין אלימות בתוך ישראל.העולם המערבי כולו (כולל ישראל) סובל מאלימות.

    הסיבות לאלימות בעולם המערבי הן בעיקרן חברתיות:התפרקות המשפחה, השפעת הטלביזיה, סמים ואלכוהול.


    להפך, סטטיסטית רמת האלימות בישראל נמוכה יחסית, לארצות מערביות אחרות.

  • 14.

    מישהו יכול לומר לי האליטות תומכים באוייב שלא מכיר בישראל היהודית?

    האם הם מטומטמים?, 24/08/09 12:39

    עזבו כיבוש, נניח שנפנה כל סמטימטר שהם רוצים ונשאיר לנו רק את ת''א. האם הם יכירו בת''א כמדינה יהודית.

    האם האליטות לא חוששים שרקטות יעופו על ת''א יום לאחר הפינויי החד צדדי עד למדינת ת''א.

    האם האליטות הם מטומטמים?

    ולמה רוב האליטות השמאלניות הם אשכנזים? האם האשכנזים חשים צורך לתמוך באוייב למען הבלט את המיוחד שבהם, המוסרי לאחר אבל לא לעצמיך או שבעצם לפסיכולוג הפתרונים.

  • 13.

    באירופה יש אלימות פי ארבעה מאשר בישראל!!

    שקר, 24/08/09 12:38

    להעמיד לדין את הכותב על מסירת מידע כוזב לקוראים!!

  • 12.

    מבצעי הלינצ' בתל אביב היו ערבים, ולא שירתו בשום ''צבא כיבוש''

    עוד צדקן צבוע., 24/08/09 12:37

    עד מתי תמשיכו לפמפם לנו שהכיבוש/המתנחלים/החרדים/הדתיים אשמים באלימות, חוץ מאשר הבריונים עצמם, חוץ מהמגזר הערבי בעל אחוזי פשיעה גבוהים הרבה יותר, חוץ מהמדינה שמסרבת לאכוף שם את החוק, חוץ מיפי נפש כמוכם שבשם הנאורות נלחמים באכיפת החוק במגזר הערבי ושילכו לעזאזל אותם ערבים שנפגעים מהפשיעה, חוץ מהשופטים שיודעים לאסור מתנחלות בנות 14 אבל משחררים על ימין ועל שמאל בריונים ורוצחים, ומכניסים לכלא אזרחים שהעיזו להתגונן ולפגוע בהם?

    נראה שקשקשן כמוך לא שירת בשטחים בחיים.
    אני הייתי שם כל השירות שלי. גם כשעומדים במחסום אין שום סיבה להתייחס לאנשים ''כמו זבל''. אין שום ''חיפושים פולשניים מול הילדים הבוכים'' וכל מיני סרטים שאתה מדמיין לעצמך, למעט פרובוקציות מכוונות של הפלסטינים ושל עוזריהם הישראלים מהשמאל הסהרורי. הנהלים בנויים ככה שאדם שנוהג לפי ההנחיות, ושלא איתרע מזלו והשכן שלו החליט להיות טרוריסט, לא אמור להיפגע. את אותן הצקות קטנות ומרושעות שראיתי ביצעו בדרך כלל דווקא החיילים ה''שמאלנים'', שהיו עושים אותו דבר למתנחלים. כי ההשחתה באה כבר מהבית. ה''כיבוש'' רק נותן להם את ההזדמנות לחשוף אותו.

    • יפה !!! (ל''ת)

      רונן, 24/08/09 14:17

  • 11.

    תיאוריה יפה אבל לא קשורה למציאות

    סטודנט בטכניון, 24/08/09 12:36

    אין שום ביסוס סטטיסטי לטענה, שחלקי האוכלוסייה שבאו במגע ישיר עם הכיבוש - חיילים ששירתו ביש''ע ומתנחלים - הם יותר אלימים משאר חלקי האוכלוסייה.
    דווקא המתנחלים הם המגזר הכי פחות אלים ועברייני מבין אזרחי ישראל.ך
    שלא לדבר על זה, שרוב האלימות בכלל באה מנערים לפני גיוס ומערבים.

  • 10.

    חוץ מהדעה של ''הכיבוש משחית'' האם יש מחקר אמפירי כלשהו?

    יוני, 24/08/09 12:32

    כזה שבודק האם השיורת עצמו מביא לעליה באלימות(ברשתוכם אני מתעלם ממחקרם ''איכותניים'' שנערכים בשיטת ''שאלתי את החבר שלי והוא סיפר לי שהוא מרגיש כ''כ גזען כי לא אנס פלסטיניות בשירות).

    קחו רעיונות לבדיקות אפשריות-מס' מספר עבירות אלימות באוכלוסיה ששירתה בשטחים,לפני ואחרי.

    • כן! ההיסטוריה הוכיחה את זה כבר כמה פעמים, בעיקר בעידן הקולוניאליזם (ל''ת)

      וגילוי ''העולם החדש'' ע''י האירופאים, בגוגל יש מאמרים, 24/08/09 12:53

      • אז כובשים גויים נהיים אלימים, והיהודים כובשים ככבשים. (ל''ת)

        מצ'לס, 24/08/09 18:06

  • 9.

    הכיבוש משחית רק את השמאל. שלא צריך לחשוב או להיות מוסרי (ל''ת)

    כי יש לו תירוץ לכל דבר, 24/08/09 12:30

    • אז אתה אומר שהימין מושחת ואלים מראש, לכן זה לא משפיע עליו? (ל''ת)

      האמת שאתה צודק..אידיאולוגיות ימין תמיד היו אלימות, 24/08/09 12:55

      • אתם מבינים, הנה שיעור בשידור חי איך עובד ראש שמאלני

        הנאורות שלהם היא אקסיומה, 24/08/09 13:08

        והגזענות והאלימות של הימין הן דברות מאלוהים. בשביל מה לחשוב אם אפשר למלמל.

  • 8.

    כיבוש התקשורת על ידי וירוסים כמוך אכן משחית (ל''ת)

    איל ארד , 24/08/09 12:29

  • 7.

    הכיבוש משחית את השמאל

    אמיל זולא, 24/08/09 12:27

    כיבוש ארצו ההסטורית של העם היהודי משחיתה את השמאל .לכן השמאלן אסף גולדרינג רצח באכזריות את בתו.

    • הוא גם השחית במובן הכלכלי- הם התחילו לקבל כספים ממשלות זרות ולרגל נגד

      ישראל, 25/08/09 05:37

      אדם שמוכן בעבור בצע כסף לרגל נגד מדינתו או להשמיץ את עמו מול קהל זר (ולמען פרסים/ קידום מקצועי או סתם מחיאות כפיים)- זוהי שחיתות ובצע כסף.

      אובדן הערכים של השמאל הישראלי הפך את חלקם לימין לאומני פנאטי ערבי.

  • 6.

    נכון גם החבר'ה מג'לגוליה היו בגולני

    אסף גולדרינג - יש גבול, 24/08/09 12:27

    הילד שרצח את אבא שלו היה מגבניק.מבתר הגופות השתחרר סגן אלוף.המחסלים מרמלה שירתו בצנחנים.אה וכמעט שכחתי את יחיא פרחאןרוצח דנה בנט ששירת בלהקה צבאית.. גם בסעודיה כורתים ידיים בגלל הכיבוש.ילדים בני 16 במועדונים שדוקרים חושבים באותו רגע על הכיבוש כמובן.גם האנס החרמן חושב על שחרור ירושלים רגע ךפני שהוא מבצע את זממו. רוצחיפ נשים במגזר בגלל הכיבוש ואתמול הרגתי ג'וק בגלל הכיבוש..אוי כמה שאתה מנותק.תחזור לבועה הקטנה שלך במרכז תל אביב..כדאי שפעם הבאה תפסייק עם הסמים קצת לפני שאתה מלכלך על החיילים הקרביים שהם עמוד השדרה והאזרחים היפים ביותר שיש במדינה בכל תחומי החיים.

  • 5.

    מאמר ילדותי, לא חכם ואינו ראוי לתגובה אמיתית (ל''ת)

    רונן, 24/08/09 12:27

  • 4.

    טרם הבינו שזה הגוי הערמומי המשטה ביהודי החלמאי?

    לא לומדים כלום, 24/08/09 12:21

    היהודים נחשבים לכאורה לחכמים, אך בפועל יש הרבה יהודים חלמאים שהגוי יכול לשטות בהם בקלות.

    מה זה הכיבוש משחית? כמה שטח כבר נותר לנו. את סיני עזבנו. מעזה יצאנו וגירשנו המוני יהודים משם, כי הגויים לא היו מעיזים לעשות את זה, כי אז היתה לנו אמתלה לגרש ערבים מתחומנו, ועכשיו כל הסיפור מסתכם ב-5000 קמ''ר ביו''ש שרוב ערבייה חיים תחת ממשל עצמי משלהם.

    תירוצים תמיד יהיו. אם החלמאים ייצאו מיו''ש, תיפתח החזית האחרונה, והיא תוככי מדינת ישראל הריבונית, שגם שם הערבים לא מכירים בריבונות יהודית.

  • 3.

    אני מקוה שאני בין המגיבים הראשונים.........

    שלומי נתניה, 24/08/09 12:21

    עזבו אותו אין טעם לכתוב לו ולהוכיח לו את ההפך , עוד מגלומן מבית היוצר של הסמולנים שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת.

    • דווקא מסכים עם כותב המאמר

      אלי, 24/08/09 17:19

      אני לא איש שמאל מדיני בכלל, אבל אני חושב ששליטה על אחרים ויצירת חברה מעוותת של שווים יותר ופחות היא דבר משחית.
      אז גם אם לא נקרא לזה כיבוש כי זה מושג ''שמאלני'', יש הרבה צדק בדבריו של הכותב.

  • 2.

    הכיבוש האיסלאמי של שמאלני ישראל אכן משחית אלימותם של שמאלני ישראל

    איל ארד , 24/08/09 12:19

    מן הגבוהות בעולם.
    גם התבתאותך כאןיאיר הינה אלימה.
    אתה מסוכן ואלים

    • אתה מדבר שטויות ומניסוח דבריך ברור שאתה לא מקשיב ולא חושב ביקורתית (ל''ת)

      אתה עיוור משינאה והודף כל נסיון לבחון את המציאות, 24/08/09 12:56

      • וגם לא מכיר את המקש ''רווח'' במקלדת (ל''ת)

        ..., 24/08/09 17:26

  • 1.

    הכיבוש אכן משחית ולא מוצדק

    ירושלמי, 24/08/09 12:18

    וגם מחלחל אל החברה הישראלית שנעשית אלימה ובהמית יותר מיום ליום.

    • האם הכיבוש מחלחל ומגביר אלימות

      ניר גילור, 24/08/09 15:19

      הקשר בין האלימות בחברה לבין הכיבוש הינו אידיוטי. האלימות התגברה בישראל במיוחד בקרב ערביי ישראל [בינם ובין עצמם ],החרדים, האנרכיסטיים שמגינים להזדהות עם הפלישתינאים ,נוער טרם גיוס לצהל,עולי מאתיופיה ומרוסיה שלא שירתו בצהל,חברי משפחות הפשע שלא שירתו בצהל,. אילו לא קשורים בכלל ל ,,כיבוש,, .מי שמתנהג באלימות מילולית והסתה לשנאה בין חלקי האוכלוסיה ,הינם מגיבים רדודים וחוצפנים כמו מגיב 1 .

      • אז לשיטתך בחור בן 18 שנדרש לבצע ''מעצרים'' בתוך אוכלוסיה אזרחית

        ??, 24/08/09 17:26

        ומשחק אותה אלוהים במחסום - נשאר בן 18 תמים וחמוד?

        • הוא לומד מהי אחריות לחיי אדם, ומהי אנושיות. ואם הוא שמאלני-

          מצ'לס, 24/08/09 18:10

          הוא שוכח.

    • הכיבוש הירדני על ירושלים, והמצרי על שטחים נוספים הסתיים לפני 40 שנה

      אכן, 25/08/09 05:34

      אבל האלימות והגזענות הערבית לא השתנתה ב100 השנים האחרונות.

      הם לא מוכנים לקבל את השונה מהם- בין אם מדובר בנוצרים ערבים, בהאיים או יהודים.