• 65.

    טוב מאד! שכמה שיותר יבינו על מה ישראל מדברת.... (ל''ת)

    אז מה?, 27/08/09 15:26

  • 64.

    הגיון עקום

    tomker , 25/08/09 21:17

    אם התפוצה עלתה בעקבות מה שאתה מתעקש לכנות ''התקפה'', אזי כנראה שצדקנו, ויש שם אנטישמיות שצריך להילחם בה.
    כך או כך, אין לי מושג מה אכפת לך כל כך מתפוצת העיתון ולמה אתה מביא את זה כאות לניצחון שלהם או להפסד שלנו.

  • 63.

    כל הסיםור הזה מוכיח שוב, לליברמן אין שום יכולת להיות שר חוץ... (ל''ת)

    לא מבין דבר בדיפלומטיה ותקשורת...בושה לנו.., 25/08/09 16:09

  • 62.

    לירן לוטקר - מלחמת ססמאות ??? אתה לא מתבייש ???

    פנדה , 25/08/09 13:53

    מה קרה, יומיים אתה בשוודיה ונהיית גם אתה אנטישמי? השואה זו סיסמה? עלילת דם זו סיסמה? אנטישמיות זו סיסמה? זו רק ''סנסציה טפשית''?

    אני מעדיף את התגובה של ישראל על פני התגובה הפייסנית שלך. מה שאתה לא מבין זה שרק מתקפה ישירה של ישראל ללא פשרות על הפרסום הזה תמנע, אולי, פרסומים דומים. עכשיו, אם הסיפור הזה יתפרס בכל העיתונים באירופה - עדיין תגיד שזו לא עלילת דם? שאין בזה שום סכנה? כמה יהודים צריכים למות בידי נאו-נאצים משולהבים כדי שתזכר מה היה בסה''כ לפני 70 שנה?

    • אבל למה צריך להיות היסטרים ולתקוף את שבדיה

      ארנון, 25/08/09 14:26

      ולא רק את העיתון. אם נתבע כל מדינה על האנטישמיים שחיים בה נוכל לחיות בשלום רק עם מיקרונזיה

    • כן! לצערי בישראל 2009 אנטישמיות היא סיסמה ותירוץ לא להתעמת עם המציאות. (ל''ת)

      ישראל הוזילה את ''האנטישמיות'' והפכה או אותה למטבע, 25/08/09 16:11

    • אבל התגובה של ישראל לא השיגה דבר למעט עלייה במכירות לעיתון.. (ל''ת)

      התגובה היתה היסטרית ועשתה לנו רק נזק, 25/08/09 16:12

  • 61.

    השבדים תאמינו לי מתים משיעמום..כול היום קוראים עיתונים.משעמם

    ירח כחול , 25/08/09 13:21

    יבוא יום תהיה הגירה מוסלמית לשבדיה ..
    ואתם תיראו איך המניות המלחמתיות יעלו ויהיה ביקוש לכלי מלחמה ..זאת הקללה על ראשם
    מנובלים אחד אחד

    • יבוא יום? כל ילד שלישי שנולד שם שמו מוחמד... (ל''ת)

      פנדה , 25/08/09 14:56

  • 60.

    הטריק המבריק

    ירון, 25/08/09 09:03

    אני מכיר אותו מאז שהיה בריון שהגן על צחי הנגבי בזמן ההפגנות בגבעת רם אז בשנות השבעים של המאה הקודמת. מאז הוא לא מפסיק לשעוט, ולא מפסיק להישתולל. והפעם הצליח איווט ליברמן לעשות עוד סלטה יפהפיה- מינוף עניין חיצוני זניח לטובת הפוליטיקה הפנימית. והוא ממשיך ובוחש את עיקרי המיני סנסציה והופך אותה למשהו הרבה יותר ממסוכן. מחרה מחזיק אחריו המומחה לתקשורת המונים אלי ישי. והאבסורד- הפגנה נגד איקיאה.
    אולי תלכו לעשות כמה שריטות כל מכוניות וולוו וזהן? למה להיות כלי בידי פוליטקאים ישראלים?

  • 59.

    לא הבנתי: בשבדיה מותר לכתוב בעתון ה-כ-ל ???? ואין פחד מתביעה????

    סמל בגולני, 25/08/09 09:00

    האם תביעת דיבה שתוגש בשבדיה לא תצלח, גם אם הנתבעים - הכותב, העתון ועורכיו לא יצליחו להוכיח כי ''אמת דיברו''??? האם יתכן שבית משפט שבדי יקבל הסבר של ''שמעתי שמועות'', ''סיפרו לי'' וכד' ?????
    אתה בטוח בזה, אדון עיתונאי??????

    ועוד משהו קטן, לסיום: אכן, לימדוני מורי ורבותי כי ''הכלבים נובחים והשיירה עוברת''. עוד לימדוני להבליג, לשתוק ולא לנפח עניינים שלא לצורך, כי מה שנאמר, ישכח מחר, אם לא אגיב.....
    האם זה המקרה, לדעתך?
    האם מותר להאשים את היהודי בהכל - ממש כמו פעם - והיהודי אמור להגיש את ראשו לתליין?

    • הבעיה היא שישראל הפכה את האנטישמיות לתירוץ לכל דבר ולכל ביקורת (ל''ת)

      סינדרום הזאב זאב.., 25/08/09 16:15

  • 58.

    אי אפשר לתאר את האמור טוב יותר

    גולן, 25/08/09 05:28

    ואם יש כאן אנשים שרואים פירסום שטותי בעיתון שוודי כהתרת דם אז יש להם בעייה, עם כל הכבוד, ממילים עדיין אף אחד לא מת ומילים נאמרות מדי יום בכל זמן ובכל מקום כך שלא צריך להעצים ולחיות בלה לה לנד ולחשוב שהאנטישמיות באמת לא שם והדברים הקטנים הללו עשויים להצית אותה.

  • 57.

    מטרת התביעה היא לא להרוויח כסף אלא להוכיח שהכל אויר

    נפיח, 25/08/09 05:01

    אז יכל להיות שהעיתון''התמחה בכתיבת כתבות שמגינות עליו מתביעת פיצויים''אבל הרי זו לא המטרה.

  • 56.

    תעדכן את החבר'ה שלך בשבדיה...שעברנו שידרוג...מעכשיו אנחנו מתחילים ... (ל''ת)

    לסחור באיברים של שבדיות !!!!!, 25/08/09 03:19

  • 55.

    למה צינזרו את הקריקטורות על מו-חמ-ד?מדוע הצנזורה סובייקטיבית?

    טל קול ARAV, 25/08/09 02:24

    ממשלת שוודיה בצורה רישמית גינתה ואף מנעה פירסום קריקטורה על מוח-מ-ד.
    אינני בעד לעג לנביא אך בכל זאת מה ההבדל?
    למה כל אבירי חופש העיתונות נעמדים דום ותוקפים את ישראל אך כשדבר דומה קרה בעבר והממשלה התערבה לא ?
    האם הקריקטורה איננה מעשה בליעל כמו עלילת הדם?
    ורק להזכיר שתפוצת העיתן הנ''ל היא מהגבוהות בשוודיה ומכאן שמאות אלפי אנשים קראו מאמר דר שטרימרי ביומון שלהם

    • זה לא נכון. הקריקטורה פורסמה..ואיזה פלא אנחנו מגיבים בדיוק כמו הערבים. (ל''ת)

      ליברמן לא מבין שום דבר ביחסי חוץ, 25/08/09 16:07

  • 54.

    מאמץ עצוב של השמאל להוציא את ישראל נלעגת ומגוכחת.

    גיא, 25/08/09 01:30

    אם זה רפי רשף היום, ואם זה כותב המאמר. ואני שואל למה? אז נכון שאתם לא אוהבים את ליברמן, אבל אתם לא יהודים? אתם לא יודעים כמה יהודים נשחטו כבר בגלל סיפורי מעשיות כאלה?
    למה אין גינוי בולט אחד של איש שמאל לעניין? אתם לא שמעתם על המדיניות של היהודים בגרמניה ''לסגור את התריסים כשהם צועדים בחוץ - כי זה יעבור''?

    דחיל רבאק! כל זה לא משנה לכם? לבלגים ולאנגלים ולשוודים מותר לכתוב הכל עלינו ולנו - שעברנו את השואה אסור להגיב פעם מהבטן? אתם לא מבינים שכואב פה לאנשים? לכם לא כואב?

  • 53.

    אז מה? מי הם בכלל השבדים? אפילו צבא אין להם, לא יודעים להלחם, סתם חלשי (ל''ת)

    אין כמונו, 25/08/09 01:14

  • 52.

    גם רוצחים סידרתיים מקבלים פירסום רב ומוכרים עיתונים... למשך שבוע.

    שאלה., 25/08/09 00:32

    אז האם גם אז לא רצוי לפרסם את את רציחותיהם?

  • 51.

    טוב, אז נשב בשקט

    ארז, 25/08/09 00:19

    והעולם יראה בשקט שלנו אישור שבשתיקה לכל העלילות הבאות... יופי של מדיניות...
    התגובה הישראלית לעלילת הדם הזו היא אולטרה-מינורית - היה צריך להוריד מיידית את דרג היחסים עם שבדיה, לבטל את ביקור שר החוץ השבדי בארץ, לנתק את כל קשרי המסחר עם שבדיה (מעטים ככל שיהיו - איקאה, וולוו...), ולהביא את הכתב ואת העורך של העיתון למשפט בארץ - המוסד יודע איך לעשות את זה. אחרי תגובה כה נחרצת, ידעו בעולם שאסור להתעסק עם ישראל - בדיקו כפי שיודעים לא להתעסק עם הערבים.

  • 50.

    גם ליברמן הרוויח. התומכים שלו מאד אוהבים את הדברים האלו

    מה זה חשוב, 25/08/09 00:18

    בעיקר כשהתקשורת נגדו הם אוטומטית בעדו.

    הכךל מכוון אצלו כדי לזכות באהבת העם.

    תקראו את הטוקבקים ותבינן

    • אז אתה טוען שליברמן הוא זה שפרסם את הכתבה?

      פנדה , 25/08/09 14:27

      אתם מוכן, בשם השנאה ליהודי אחד, להתיר את דמם של כל היהודים?

  • 49.

    כמה שאתה צודק (בנוגע לסוף)

    לי, 25/08/09 00:11

    אבל אנחנו חיים תחת ממשלה פופוליסטית שנבחרה על ידי המונים שניזונים מההצהרות הפופוליסטיות
    וחברי הממשלה צריכים לשוב ולהזכיר לאנשים סיסמאות על אנטישמיות וכו' כדי לעודד את שינאת הזרים שמטפחים כאן.

  • 48.

    אתה צודק שתגובה שקולה יותר היתה פיתרון טוב יותר אבל

    קרן גרמניה, 24/08/09 23:55

    פה מדובר באנטישמיות אירופאית ובעלילות דם שבגללן רצחו מליוני יהודים במהלך ההיסטוריה האנושית. לכן תגובה שקולה בנוסח אירופאי ממש אבל ממש לא לעניין.
    יש לאסור על שוודים לא יהודים קמצנים חולנים וסוטים להכנס למדינה.
    שיחנקו עם חופש הביטוי שלהם.
    הם פירסמו את הספר על האיסלם והטרור? מה עם הקריקטורות של מוחמד? גם שם יש חופש ביטוי? אני משערת שאתה יודע את התשובה.

  • 47.

    לוטקר, טוב שאתה פה. אנשים פה ירדו מהפסים, כולל שר החוץ שלנו

    ב, 24/08/09 23:36

    לא יאומן כמה נזק הטיפשים האלה גרמו למדינה. ליברמן לא מבין חצי דבר ביחסים בינ''ל או בתקשורת, והוא רק הזיק למדינה עם התגובות המטופשות וחסרות כל הפרופורציה שלו.

    מציע לכולם לקרוא את הכתבה של לוטקר ב''העין השביעית'', בה הוא מסביר עד כמה הכתבה הזאת היתה זניחה עד שליברמן התחיל לנבוח.

    • בשם שנאתך לליברמן אתה מעוות את העובדות

      פנדה , 25/08/09 14:33

      מי שעורר את הסיפור הוא רו''מ שוודיה. מי שפרסם אותו היתה התקשורת בישראל, ליברמן דרש גינוי ומיד קיבל! ובזה הסתיימה הפרשה!

      הפרשה נפתחה מחדש כאשר ממשלת שוודיה החליטה לתמוך בפרסום ללא עוררין וביטלה את הגינוי! אתה מבין איזה מסר זה - זה לא מסר דמוקרטי של חופש ביטוי או חופש גינוי - זה מסר דיקטטורי שכל כולו מכוון להגברת האנטישמיות וריצוי המוסלמים האנטישמים השולטים בפועל במדינה. אחרת שוודיה היתה מתעלמת מהסיפור וכאן הוא היה נגמר! אז תפסיק להאשים את ליברמן, ותבדוק מדוע שנאה ליהודי אחד (שאולי מוצדקת, זה לדיון אחר) מביאה אותך להתיר בפועל את דמם של מיליוני יהודים. ואם אתה חושב שאני מגזים - פשוט לא למדת שום לקח מההיסטוריה ולכן היא תחזור על עצמה.

  • 46.

    מדוע ממשלת שבדיה לא אומרת שהיא לא מסכימה עם הכתבה?

    אלון, 24/08/09 23:36

    משום שהיא כן מסכימה עם הכתבה, כלומר הם אנטישמים.

    לכן תגובת ישראל מוצדקת לחלוטין.

  • 45.

    כך נהגו היהודים באירופה לפני השואה - הסתה ''שולית'' הובילה לשואה הרסנית

    שי שלום עזרן, 24/08/09 23:35

    יש להגיב על כל עלילת דם בחומרה - וההסטוריה הפרטית מלמדת בדיוק למה

  • 44.

    לירן לוטקר - אבטיפוס של שמאלן גלותי מצוי... (ל''ת)

    עמי, 24/08/09 23:11

  • 43.

    גם אני מגיש תביעת דיבה

    סאטיריקן, 24/08/09 23:11

    נגד המדור הסאטירי של ידיעות אחרונות ביום שישי במוסף לשבת.

  • 42.

    מכל העלילה הזאת רק הכתבה של לירן לוטקר מ י ו ת ר ת

    אלי, רעננה, 24/08/09 22:55

    אני זוכר את המקרה של יריות לילד בעזה, שאחר כך התברר שזה היה ברווז עיתונאי. חבל שאז ישראל לא שללה לכמה עיתונאי-חוץ עלובים את הרשיון לעבוד בישראל. פשוט חבל.
    ואליך הסופר המהולל מר' לוטקר - אתה חי בסרט, ודבריך חסרי טעם, ואין לך מושג כיצד מגיבים ליריקה - האם אומרים שזה גשם או דבר אחר, ואתה נשארת בדעה בת ה 2000 שנה שזה גשם. בינתיים קמה מדינת ישראל ועל יריקה צריך וחובה להגיב בתקיפות.

  • 41.

    מי שחושב שצריך לשתוק על דברים כאלה עיוור כמו נספי השואה

    פה, 24/08/09 22:43

    גם בשואה, לצערינו, הרוב המוחץ לא הבין את גודל הסכנה.

    אנשים כמו הכתב הזה, מאמינים, שאם לא נגיב, אם לא נעלה את הבעיות, הן תעלמנה.

    זה לא קרה מעולם בהסטוריה ולא יקרה גם בעתיד.

    אם הקמנו מדינה של יהודים, הגיע הזמן, שגם נגן על היהודים ולא נתחבא מעימותים.

  • 40.

    לירן, עוד לא השתחררת מעולם המד''ב והפנטזיה ?

    ברון, 24/08/09 22:24

    זוכרים עדיין איך הגנת בYNET גם על אותה תצוגה מוזרה של אמן ישראלי שמאלני קיצוני בשוודיה לפני שנים (תמונת המחבלת ה''צחורה משלג'' משייטת בבריכת דם) וגינית את השגריר הישראלי שהביע מחאה פעילה נגד התצוגה המבחילה. גדלת כילד של דיפלומטים ישראלים שחיים בחו''ל ולמדת להזדהות עם הזרים ביניהם גרת. מזלנו שאתה לא שליח של משרד החוץ.

  • 39.

    גם הכתב לוטקר עשה פו קופה קטנה (ל''ת)

    אוזניים לכותל, 24/08/09 22:13

  • 38.

    אתה צריך להיות מבסוט,לא ככה?!עכשיו יש לך על מה לכתוב.

    יוקה, 24/08/09 22:11

    מי צריך בכלל כתב בשוודיה??במיוחד עם השטויות שכתבת!!לך לפוזנר ותהיו צמד חמד.

  • 37.

    מה שלא הבנתי מכל הסיפור

    אני, 24/08/09 22:10

    זה אם באמת גנבו אברים של פלסטינים ומכרו, או שלא.

    • טוב, אז אספר לך, שתבין.

      סמל בגולני, 25/08/09 08:48

      כבר ברגילה הראשונה שלי מהטירונות סיכמתי בלחיצת יד עם 4 פרופסורים, 3 משתילי מוח ו-7 מאכערים, כי כשאהיה סמל מחלקה בגולני, אספק להם כל שבועיים לפחות 2 מוחות, 4 לבלבים, 7 כליות, 22 כבשים ו-18 עיזים (סליחה. זה סיכמתי עם המתנחלים...).
      כלוחם גולני, אין מצב שאינני עומד בדיבורי!!! מילה זו מילה, ובטח לחיצת יד.
      מזה שנה עוצרת המחלקה שלי פלשתינאים ומייד יורה בהם - בדיוק כמו שראינו אמש בטלוויזיה מה עשו החמאס בעזה לאנשי אל-קעידה - אח''כ אנחנו פושטים מהם את העור, משווקים את האיברים הפנימיים, ובכסף שמקבלים מהמאכערים אנחנו קונים עוגיות, קפה אמיתי ואפילו מספיק לנו לערב יחידה פעם בחודש.

      עכשיו הבנת, אידיוט?

      • כמובן שכחת את החבר שלך מטייסת המסוקים, ואת צידניות ההקפאה

        פנדה , 25/08/09 14:49

        כמובן שיש להטיס את האיברים כשהם ארוזים בצידנית מיוחדת ויקרה. מזל ששעות הטיסה של המסוקים לא נרשמות אף פעם, ואף אחד לא שם לב לכך שנגנבו הצידניות היקרות או שנעשה בהם שימוש ע''י צה''ל...

  • 36.

    הפיל הרוסי בדרכו לכלא דורס הורס ומחרב . (ל''ת)

    רוני, 24/08/09 21:56

  • 35.

    אל תהיה חכם. תהיה צודק.

    ארז, 24/08/09 21:51

    או שזה ההפך?

  • 34.

    ותודה לשר שהחליט לעשות הכל עד להחרבת המדינה ויחסיה בעולם (ל''ת)

    המטיף בשער, 24/08/09 21:40

    • קום..קום מהרצפה יא סמרטוט..ליברמן לא כתב את עלילת דם.. (ל''ת)

      רביב, 24/08/09 22:15

  • 33.

    רעיונות הכתב הם גלותיים, היה צריך לתקוף ולפוצץ את העתון ובנין הממשלה

    נפלם, 24/08/09 21:24

    למדינת ישראל עשרות אם לא מאות פצצות אטום
    כך על פי המחקרים של אגודת המדענים בארצות הברית
    מדינה עם כזו כמות של פצצות שיכולות להחריב את כל העולם צריכה להתקיף
    לא להתקפל עם הזנב כפי שמציע הכותב
    כפי הרוח הציונית הגלותית

  • 32.

    לא ליפרוס לאנטישמים שטיח אדום -לעשות להם היתנגדות ! (ל''ת)

    נחמיה , 24/08/09 21:09

  • 31.

    זוכר עיתון אירופי קיקיוני אחר שהצחיק יהודים?

    שיעור בהיסטוריה:, 24/08/09 21:07

    ''דר-שטירמר''.
    שנות ה-20 -בטאון קיקיוני של קבוצת-שוליים.
    היהודים מגחכים.
    שנות ה-30 - העיתון הנפוץ בגרמניה.
    היהודים מוכים.
    שנות ה-40 - בטאון המשטר הנאצי.
    היהודים מתים.
    שנות ה2000 - עיתון אירופי קיקיוני במדינה ארית אחרת.
    היהודים שוב מגחכים וכותבים מאמרים.

    • כמו שנאמר - מי שלא יודע היסטוריה לא לומד ממנה

      פנדה , 25/08/09 14:50

      מי שלא יודע את הדברים שכתבת (נשמע בסיסי, אבל מסתבר שכתבים רבים ב-NRG לא מודעים אליהם) יביא לכך שהם יתרחשו בשנית.

  • 30.

    מי ששותק- מסכים לכך שמתירים את דמו. יהודי הגלות שתקו על עלילות הדם

    צריך להגיד למי שמשקר שהוא משקר, 24/08/09 21:05

    החלש, שאין לו מדינה ואין לו כוח - שותק ומרכין ראש כשמעלילים עליו עלילות.

    די לנו בדימוי היהודי הגלותי שמכים אותו, מעלילים עליו עלילות, ובכך משחירים את שמו ומתירים את דמו.

    הגיע הזמן להגיד כמו שצריך- אתם משקרים ואתם אנטישמיים.

  • 29.

    היה ברור מלכתחילה שיאזלו העיתונים. אם גם אצלינו זה היה קורה היתי רוצה

    משה, 24/08/09 21:01

    אבוי אם לא היו אוזלים העיתונים והיו נשארים אדישים לעניין. בכלל זו היתה קרות רוח מצד השוודים. הם קוראים עכשיו עיתון כדי לדעת מה היה כתוב שבגלל זה הם קיבלו הערות זועמות מצד ישראל, לא בגלל שהם מתלהבים שהרגיזו אותנו או מתוך רצון להראות לנו שהעם דוגל בעיתון.

  • 28.

    לכתב לירן לוטקר ,אתה חושב שאנחנו מטומטמים?ממכירות של יום אחד

    פועל קשה יום , 24/08/09 20:52

    ממכירות של יום אחד בנית תאוריה שלמה,הכתבה הזו היא עלבון לאינטליגנציה של הקוראים

    • ואתה עלבון לאיגוד הפועלים, אבל בכל זאת שומעים אותך (ל''ת)

      ב, 25/08/09 00:07

  • 27.

    אלה אינן התוצאות הסופיות. מכירת הצהובון היא שלב ביניים

    ציוני, 24/08/09 20:42

    נקווה שהקוראים יבינו את גודל העוול ומידת האנטי-ישראליות של הכותבים. בטווח הרחוק - נקווה שעמדתם תשתנה.

    • המכירות עלו *בגלל* הסיבות שציינת ולא למרות...

      פנדה , 25/08/09 14:51

      מה לעשות שאנטישמיות היא קומודיטי מוצלח מאוד בקרב אוכלוסיות מסוימות, שמעולם לא התבקשו להכות על חטאיהם ולחזור בתשובה מהשנאה הגזענית שלהם (לעומת גרמניה למשל)?

  • 26.

    איזה עולם נפלא

    מה קורא, 24/08/09 20:40

    איזה יופי זה כשהכל מסתדר לכולם : שר החוץ צריך איזו שערוריה בשביל להשאר רלוונטי ובכותרות. צהובון שוודי נחות צריך שערוריה כדי למכור עוד כמה עותקים.
    מי יודע, אולי החרם השוודי המגוחך הזה ישאר בתוקפו מספיק זמן כדי לעזור לרשתות האופנה שלנו להלחם נגד H&O המתקרבת ובא לציון גועל.

  • 25.

    שיקנו את העיתון ויסתכלו על עצמם במראה - ויחליטו באיזה צד הם (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 24/08/09 20:23

  • 24.

    ברצינות - למה לא לקחת איברים ממחבלים בני בליעל ?

    בני, 24/08/09 20:13

    בסין לוקחים איברים מנידונים למוות אז אם מחבל לוקח חיי יהודי למה לא לקחת ממנו חלקים להצלת יהודים אחרים ?

  • 23.

    התעלמות מהסיפור הייתה הופכת את עלילות הדם ליום יומיות (ל''ת)

    כמו שקרה בעיתונות הצרפתית, 24/08/09 18:55

  • 22.

    גם על גרמניה של 33 אמרו כך

    שטויות, 24/08/09 18:37

    שזה רק כמה אידיוטים שיחלוף זמנם...
    העם היהודי למד את הלקח ואסור להתעלם מגילויי אנטישמיות

  • 21.

    כמה שאנחנו טיפשים. פרסמנו את הכתבה האזוטרית הזו, ש- 50 איש אולי קראו (ל''ת)

    צריך לפעול בשכל, 24/08/09 18:37

    • אתה משחק אותה בראש קטן אחי? (ל''ת)

      אח, 25/08/09 01:20

  • 20.

    כמו תמיד אצל השמאלנים-אנחנו אשמים

    בני, 24/08/09 18:34

    כרגיל אצל השמאלנים גם כשיורקים לנו בפרצוף-אנחנו אשמים.
    די! נמאס כבר מהגישה המזוכיזתית והתבוסתנית

  • 19.

    בטח כולם יהודים, רק אותם זה מעניין. (ל''ת)

    אני, 24/08/09 18:17

  • 18.

    תהייה על חופש העיתונות

    אחד, 24/08/09 18:15

    אני שמעתי שקרל השישה עשר, מלך שוודיה, היה נוהג לאנוס את בתו, הנסיכה ויקטוריה, זאת הסיבה שהיא סבלה מאנורקסיה.
    לאחר שהיא מנעה ממנו לקיים עמה יחסי מין, היא עברה לצורך עבודה לארה''ב, שם במקביל לעבודתה באו''ם,היא עבדה כנערת ליווי.


    עכשיו נראה עיתון ישראלי שמפרסם את הידיעה הנ''ל ושוודיה, בשם חופש הביטוי, לא מגיבה

  • 17.

    עוד תבוסתן שמאלן. מכירות של יום אחד זה לא מה שחשוב בטווח הארוך! (ל''ת)

    אמיר ש , 24/08/09 18:08

  • 16.

    תובעים כל יום עיתונים על הוצאת דיבה, למה זה מגוחך לתבוע את אפטונבלאדט? (ל''ת)

    אמיר ש , 24/08/09 18:06

  • 15.

    למה להאשים אותם באנטישמיות, הם נטרלים ועושים אחלה מוזיקת דיסקו (ל''ת)

    המחתרת הסגולה, 24/08/09 18:01

  • 14.

    Did you know ?

    Dan, 24/08/09 17:57

    A very reliable source,of course from Sweden,told me that their foreign minister got drunk and sexually attacked his servant,Mohammed Larsen
    Publish this in the cultural section of Maariv

    • תיקון: לא Mohammed Larsen אלא Mohammed Lotker (ל''ת)

      זאב, 25/08/09 12:00

  • 13.

    עלילות חולניות מופרכות -- זה עלילות חולניות מופרכות

    אין מה ל''חקור'', 24/08/09 17:55

    אולי גם נחקור אם יש או אין זקני ציון

  • 12.

    רק מראה כמה אנטישמים יש שם (ל''ת)

    פרצופם האמיתי, 24/08/09 17:51

  • 11.

    הכתבה הזו היא קישקוש אחד שמאלני גדול (ל''ת)

    פועל קשה יום , 24/08/09 17:45

  • 10.

    שטויות

    אני, 24/08/09 17:38

    אולי בפעם הבאה עדיף שנשתוק, נגיד שזה רק מקרה אחד ואז שיהיה נוסף נגיד שזו טעות... תראה מה המוסלמים עשו על קריקטורה נגד מוחמד... נראה עיתון דני חושב על זה בפעם הבאה, רק ללמוד מהתגובה שלהם (במקרה הזה בלבד)

  • 9.

    יחי חופש הביטוי

    ארילינד, 24/08/09 17:38

    התגובה בישראל- על ראש הגנב בוער הכובע...
    אפטוןבלאדט- פרסומת רעה עדיפה מלא פרסומת בכלל.
    ליברמן-שמח להאחז במה שלא יהיה, רגע לפני העצירה...

    • ארילנד, אתה עדיין חופשי??

      אורן, 25/08/09 09:35

      חשבתי שכבר עצרו אותך על השוד... מאיפה השגת ערבות?

  • 8.

    לנתק את היחסים הדיפלומטים עם המשטר השבדי האנטישמי (ל''ת)

    לא לעבור בשתיקה על אנטישמיות, 24/08/09 17:33

    • ולהכריז מלחמה על שבדיה ומיד! (ל''ת)

      פטריוט, 25/08/09 00:16

  • 7.

    יופי. שיכירו בזה שהם אנטישמים

    שמעון, 24/08/09 17:29

    ואם הם קוראים לזה חופש ביטוי אז זה סימן שהם רק מצדיקים את האנטישמיות וטוב שהמרצע יוצא מהשק שנדע עם מי יש עסק.

    עדיף מאשר לוותר.

  • 6.

    הכל שטויות, התגובה של ישראל מוצדקת

    אפי, שבדיה, 24/08/09 17:25

    אתם פשוט לא מבינים את התקדים. בפעם הראשונה עיתונים בולטים תקפו את הכתבה האנטי ישראלית. התיקשורת בשבדיה אולי בפעם הראשונה עוסקת בעניין הסיקור החד צדדי של ישראל, אלו דברים שלא קרו כאן אף פעם. הסיפור הזה מביך מאוד את הממשל השבדי וגורם למדינה להראות רע מאוד בתוך הקהילה האירופאית.

    • בדיוק

      נכון, 24/08/09 18:09

      בדיוק

  • 5.

    בעזרתנו: גם מיין-קמפף אזל מהדוכנים

    בואו נמות בשקט!, 24/08/09 17:19

    אם נשתוק - יהיה נורא.
    אם נדבר - יהיה איום.
    דגים לא מדברים.
    בני-אדם כן.
    האם יהודים הם דגים?

    • מה זה ? שאלה מהפסיכומטרי???? (ל''ת)

      zohar1966 , 24/08/09 22:02

      • חחח

        נדב, 25/08/09 02:10

        פתאום צחקתי,
        לא קשור לכלום

  • 4.

    חז''ל אומרים ''כל המיצר לישראל נעשה ראש'' אז הנה זה מול העיניים (ל''ת)

    חז''ל, 24/08/09 16:51

  • 3.

    לירן צודק מבחינת התוצאות הסופיות אבל

    רן, 24/08/09 16:48

    פה יותר חם מבשבדיה.וישראל חייבת לעמוד מול אנטי-שטויות כאלה. אחרת הם היו עושים טור שבועי על ישראל.
    מספיק ש-10 אנשים בשבדיה יאמינו שזה נכון, זה שיווק רע מאוד של המדינה שלנו. ואם אחד מהם יהרוג חס וחלילה יהודי בשבדיה בגלל זה ?
    The Pen The Sword.

  • 2.

    צריך לעשות אבל בצורה עקבית ובלי ההיסטריה של ביבי את ליברמן (ל''ת)

    אליהו הנביא, 24/08/09 16:25

  • 1.

    אתה צודק, לא צריך לעשות כלום. נשתוק, לא נדבר. אז הם אמרו, אז מה? (ל''ת)

    יהודי מהשואה., 24/08/09 15:52

    • זאת הגישה של היהודי הגלותי, החלש שמפחד מהפריץ ושותק על עלילות הדם

      חבל שעוד לא הבנת, 24/08/09 21:02

      לא נשתוק יותר. הקמנו את מדינת ישראל בשביל להפסיק להרכין ראש, כשמתירים את דמנו.

      וכשמפרסמים עלילות דם- מתירים את דמנו.

      • תרגע. ישראל עושה כל כך הרבה מעשי נבלה בשטחים כך שעוד סיפור לא ממש משנה

        ארז, 24/08/09 21:56

        אם הוא אמיתי או לא זה לא מאוד חשוב. סיפורים על מכירת איברים ממוסדת יש גם על סין ועל מדינות אחרות. לא כל דבר נובע מאנטישמיות.

        אתה ועוד הרבה אחרים , סובלים מעודף רגישות ומחרדה מתמדת. העולם נגד הכיבוש וכנראה ימציא עוד הרבה סיפורים כדי לפגוע בישראל.

      • הכותב אמר בדיוק מה צריכה היתה להיות התגובה

        איציק, 24/08/09 22:37

        עניינית ותכליתית.

        • כלומר - בואו וקחו אותי לרכבת, אין לי כח לחכות? (ל''ת)

          פנדה , 25/08/09 14:54

      • אחרי שהאשמתם בעלילת דם,

        ביל בול, 25/08/09 00:08

        אני רוצה לדעת אם לקחנו חלקי אדם ללא רשות,
        כמו שכבר עשו בעבר במכון לרפואה משפטית.

      • יאלה מלחמה! (ל''ת)

        פטריוט, 25/08/09 00:18

    • טוב מאד. שזה יצוף למעלה, במקום שנסכים לזה בשתיקה, שיפרסמו עוד מזה

      די לגישת בת היענה, 25/08/09 07:53

      התגובה של השמאל לפרשה כל כך מוזרה. הם ממש רוצים שנשב בשקט ולא נטלטל את ספינת האנטישמיות, שלא נראה את הגלים העכורים שעולים שוב באירופה.
      להסתיר את המציאות, כדי לאפשר לאג'נדה לשלוט.