• 223.

    עוד ד''ר קשקשן - נולדתי בדרום אפריקיה ואני יודע מה זה אפרטהייד

    ג'וני, 21/04/11 14:38

    זה בכלל לא דומה למצב כאן ואין מקום להשוות

  • 222.

    כל חולה רוח נהיה איש רוח

    אורן, 20/04/11 12:57

    הוא פשוט משוגע !!!
    לא הייתי רוצה שהילדים שלי יתקרבו אל איש כזה... בטח שלא ילמדו אצל פסיכופט שכזה !

  • 221.

    רבקה כרמי מבלבלת את השכל - התורם אינו טיפש

    בוגר, 20/04/11 11:27

    היא טוענת כרי דבריו של ניב גורדון הרסניים. מי שאיפשר ומאפשר זאת זה היא עצמה.
    לא שמעתי לפני עניין התרומות מילה בעניין נגד ניב גורדון אלא ההיפך הגמור.
    אדרבא היא מאפשרת פיטורי מרצים דתיים, מההתיישבויות ומי שמביעים אהדה כנגד המדינה.

    גם מי שחושב אחרת ממנה ומניב גורדון חושש להביע את דעתו שמא יבולע לו על ידי הנהלת האוניברסיטה השמאלנית.

    רק החלפת הנהלת האוניברסיטה, כנראה יפוטר ניב גורדון, ואולי תשתנה המדיניות כלפי מרצים כניב גורדון ודומיו.

    רבקה כרמי רק מנסה להונות את התורם וחושבת שאזרחי מדינת ישראל הינם טפשים.

    אני מקווה שהתורם לא יהיה טיפש, אלא יעביר את כספו למוסדות ראויים יותר, שאוהדים את המדינה, ולא אוכלים מצלחת המדינה וביד השניה מכפישים אותה.

    • טענות חסרות שחר של אם תרצו

      סטודנטית, 20/04/11 12:31

      אני מבינה את טענתכם, אני ''אם תרצו'' ואוהדיהם - שאתם לא מקודמים במסדרונות האקדמיה.

      שים לב, בוגר גאון, שהכתבה אודות התורם התפרסמה עכשיו.
      והכתבה בה רבקה כרמי מגנה את דברי פרופ' גורדון, היא מלפני שנתיים!

      אז בוא תחשוב שוב על העניין, ועל נכונות הטענה שהתורם המסתורי מסרב לתרום עד לגינוי דבריו של פרופ' גורדון, ותכתוב שוב אחרי שהבנת איך חושבים באופן לוגי ורציף.

      אולי תעשו קורס בחשיבה ביקורתית, במקום התלהמות חסרת פשר.

  • 220.

    להפסיק לתרום עד שגורדון המסית השמאלני האנטישמי לא יפוטר ומיד (ל''ת)

    תורם, 20/04/11 11:21

  • 219.

    חרם כללי על המדינה הוא לא הפתרון. אבל גורדון צודק בזה שיש אפרטהייד, לצ

    מפוכח, 20/04/11 11:16

    לצערי. תקראו מה שכתוב בכתבה, הוא גם מסביר: 2 מערכות חוקים, אחת ליהודים והשנייה (מפלה) לערבים. כך בדיוק היה בדרא''פ. רק שהיהודים לא קולטים את זה, לצערי. הם יקלטו רק כשהעולם ילחץ כפי שגורדון רוצה שיהיה. אני מקווה שלא נגיע לכך, אבל זו בהחלט אפשרות ריאלית.

  • 218.

    הוא בטח אחד המקורבים לנשיאת האונברסיטת בן גוריון... (ל''ת)

    ותחשבו על זה., 20/04/11 11:02

  • 217.

    הוא בטח אחד המקורבים לנשיאת האונברסיטת בן גוריון... (ל''ת)

    ותחשבו על זה., 20/04/11 11:02

  • 216.

    האמת היא שרק חרם בינלאומי יציל אותנו מהחושך

    הבעיה היא, 20/04/11 11:00

    שישראלים דמוקרטים מפחדים להגיד את זה בארץ והם פותחים את הפה רק כשמגיעים לחו''ל

  • 215.

    להוציא בדחיפות פרופ' בור שכזה מפנקס הבוחרים (ל''ת)

    אבי, 20/04/11 09:56

  • 214.

    גורדון = בשארה אין הבדל בינהם

    בן גוריון סטודנט, 20/04/11 09:44

    עוכרי ישראל מקומם בחוץ

  • 213.

    פרופסור גורדון לך לנאום בלוב או בסוריה על זכויות אדם. (ל''ת)

    ליאת, 20/04/11 08:32

  • 212.

    פרופסור גורדון לך לנאום בלוב או בסוריה על זכויות אדם. (ל''ת)

    ליאת, 20/04/11 08:30

  • 211.

    נו אז אמר ואני אומר שצריך לתת לכל אזרחי הלבנט שוקולדים מאמריקה

    שלומי, 13/04/11 20:18

    זכותו להאמין במה שבא לו ולהגיד כל שעולה על רוחו.
    תפסיקו לעשות כאילו זה מה שיקבור אתכם סופית.
    בארץ ישראל יש יותר מטומטמים למטר מבכל מדינה אחרת בתבל.
    פרופורציות ישפרו את איכות החיים כאן.
    לכן אני קורא לכל אומות העולם להמשיך להתעלם מהמדינה הקטנה והמטופשת שלנו בדיוק כפי שהם עושים ב60 שנה האחרונות ובכל אלפי השנים שקדמו להן.

  • 210.

    איזה חצוף!!חי ומתפרנס במדינתנו ורוצה שיחרימו אותנו (ל''ת)

    הוא מפגר או אנחנו ???????????, 12/04/11 05:16

  • 209.

    לסכסוך יש כידוע שני צדדים. הצד השנ י שד''ר ניב

    אורה, 11/04/11 21:54

    כ''כ דואג לו,לא מראה שום רצון לפתרון המכיר ורוצה לכבד את זכויות שני הצדדים. איפה קריאתו של הנ''ל להחרים אותם בחו''ל ?

  • 208.

    כל הכבוד ד''ר גורדון על האומץ ושארות הרוח

    שלי, 25/08/09 12:13

    אכן זה בלבד יציל את המדינה המסכנה שנפלה לידי פשיסטים חולי נפש !!!

    • נגד הרבנים השמאל יצא בגינויים -צבועים

      אריה /ערד, 20/04/11 08:33

      אומץ לב ? שיועיל לרדת לעזה - אין אפרטהייד? מדוע לא מגנה את הרצח של פעיל שמאל שנירצח (איש לא מתאבל עליו)

  • 207.

    לאור השיטחיות המוחלטת של הנ''ל - יש לי הצעה:

    עודד, 24/08/09 10:22

    הייתי מציע לאוניברסיטת בן גוריון לדרוש מהד''ר הנכבד להתנהג כמו שצריך כל חוקר, אקדמאי: נא להוכיח, אדוני, את טענותיך בצורה מדעית, לא בדרך הפופוליסטית, השיטחית להחריד והמאד סוביקטיבית שאתה נהגת.
    למשל - בתור מדען, אתה אמור היית לדעת שיש שתי ישויות פלסטיניות - האחת בעזה ושניה ביו''ש. יש הבדלים גדולים ביניהן הן בשילטון, והן ברמת החיים. ולהפתעת כולם- דווקא בשטח הריק מנוכחות צה''לית החיים קשים לאין ערוך יותר מהשטח ה''אפרטייהטי'', יו''ש.
    הד''ר המלומד שכח פרמטר די-רלוונטי לטענותיו - היכן נכנסים הפלסטינים עצמם בתוך המשוואה הזאת? לשיטתו הפלסטינים הם חבורה ענקית של תינוקותבית-רבן שחלב אימם בקושי יבש משפתותיהם. הם שמע הנ''ל על הסיכסוכים הקשים בין חמאס לפת''ח, למשל?

    אני מציע לאונ' ב''ג לקרוא לד''ר הזה לכתוב מאמר מנומק, מסודר בביטאון שלה, וגם לצרף תגובות, כפי שצריך כל איש דעת לעשות.

    את צעדי הענישה הראויים לאחד כמוהו תמיד ניתן יהיה לבצע, לא?

  • 206.

    ד''ר ניב- בדיוק מתפנה משרה בשבילך בדובאי

    עדי, 24/08/09 10:06

    מה הוא עושה במדינה שלנו? אני בטוחה שיקבלו אותו במדינות ערב בשמחה. יש מילגאות רבות לאנשי אקדמיה בחו''ל. אדם עם שנאה עצמית, זה מה שהוא. כואב לקרוא שיש לנו אנשים כמוהו.

    • בביר זית יותר מתאים לו (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 25/08/09 07:42

  • 205.

    גורדון הוא איש מדהים, ריאליסט, משכיל איש חינוך שפעל רבות לקידום החינוך (ל''ת)

    בדרום. עשה יותר למען ישראל מכל ש''סניק מצוי.., 24/08/09 10:03

    • מה הקשר? הוא כנראה לא ממש מרצה טוב - על פי תגובתך (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 25/08/09 07:45

  • 204.

    עליבות ורפיסות שכל במעטה נאורות שמאלנית מתחסדת (ל''ת)

    יהודי פשוט, 24/08/09 10:02

  • 203.

    בזכות אובאמה שונא ישראל קמים עוד כמה כאלה שמרשים לעצמם להתגלות (ל''ת)

    באוניברסיטה זה התחיל עם הפרופ' בי-ם זה ממשיך בב''ש, 24/08/09 09:26

    • כבר מאז שנות ה70' ישראל מבריחה אנשי אקדמיה שמעבירים עליה ביקורת

      זה לא קשור לאובמה, 24/08/09 10:07

      בעבר הצליחו לשמור על זה בשקט, אבל זו מדיניות שקיימת כבר שנים..מרצים שלא מישרים קו עם האתוס הרישמי ''התמיד צודק תמיד קורבן'' של מדינת ישראל מבריחים אותם לאט לאט לחו''ל..זו בריחת המוחות..

      • תגובתך מלאה בשקרים ועיוותים

        לא קשור לביקורת, 09/06/11 17:43

        ראשית, בריחת המוחות לא קשורה לביקורת, שכן זו מושמעת בישראל ללא הרף על ידי התקשורת השמאלנית. אלא קשורה לשכר הנמוך של המרצים בישראל.

        שנית, נכון שישראל גם טועה לפעמים, כמו הטבח בכפר קאסם. אבל הפרות זכויות האדם שנעשות בישראל מהוות אולי אחוז מההפרות ברחבי העולם, והביקורת הלא פרופורציונלית נגדה היא כבר אנטי ישראליות מובהקת.

        שלישית? לא רק שישראל אינה מדינת אפרטהייד אלא היא המדינה היחידה במזרח התיכון ובאפריקה בה לתושבים הערבים יש זכויות אזרחיות ופוליטיות מלאות. כמו: חופש הביטוי, הזכות לבחור ולהיבחר, וכו'

  • 202.

    ניב אני בצד שלך. אבל אין הגיון בדברים שלך. כנס.

    סטודנט, 24/08/09 09:24

    אם הדיעה הפוליטית הרווחת בישראל נראתה בבחירות האחרונות, והתברר שישראל היא פשיסטית לחלוטין, איך אתה מצפה שאותו אספסוף שהעלה את הכוחות הפוליטיים שכל כך לא רצויים מבחינתך (ומבחינתי) יהיה זה שיקרא להטלת חרם עליו ?

    ואם לא התכוונת כלל לעם, אלא לאליטות מסוגים כאלו ואחרות בישראל, אותם אליטות שמשתפות פעולה עם הרפש כאן ולא מביעות דיעה פוליטית כבר שנים - המסקנה היא אותה מסקנה.

    ואחרון חביב, בשום מקום שאני מכיר באיזור שלנו לחץ כזה לא השפיע באמת. אפשר קצת להציק לממשלה, אבל זה רק יגביר את הכוחות הלאומנים. וזה מה שיעשה חרם בינלאומי.

    מה כן אפשר לעשות ? להשפיע במעגל הפנימי שלך ולא לפתח ציפיות.

  • 201.

    ד''ר תעשה לי ילד (ל''ת)

    מוקסמת, 24/08/09 09:13

    • את רוצה עוד ילד מפגר?. (ל''ת)

      המילדת., 24/08/09 23:28

  • 200.

    אז אולי מסוכן לפטר אותו מיד מה שיעורר את כל האנטישמים באקדמיות של

    פרוספר דקורטור, 24/08/09 09:10

    בריטניה לקרוא לחרם על פגיעה בחופש הדיבור - אבל צריך לפחות לייבש אותו בהדרגה וראשית חוכמה שיפסיק להרצות - אין שום הצדקה למסור סטודנטים לטיפוס הזה.

  • 199.

    הוא דומה לדן מנו, השקרן התחמן, מהשרדות (ל''ת)

    דוקטור לפרופסורה, 24/08/09 07:56

    • ממש אבל ממש לא..אם למנו היה רבע מהאינטלקט של גורדון העולם היה נראה אחר (ל''ת)

      אין השוואה יותר טיפשית מזו.., 24/08/09 09:54

  • 198.

    ד''ר חצוף - אתה חי ונהנה מהאפרטהייד ונלחם בה כביכול בעדה וובעדה לישראל

    יופיטר יופיטר , 24/08/09 07:55

    כדברי נסראללה - עוף לנו מהפרצוף - חצוף - נצלן - בא להקיא ממך

  • 197.

    לא יאמן. הדמוקרטיה תהרוס אותנו.דיקטטורה עכשיו... (ל''ת)

    מאיר.א, 24/08/09 07:25

  • 196.

    האם ד''ר ניב גורדון שיקר, או שצריך להעניש אותו כי ישראל משקרת???

    ב''מדינת כאילו'' הגמדים מענישים את דוברי האמת!, 24/08/09 07:23

    גם את הנביאים ישעיהו וירמיהו נידו כשהם דיברו אמת.

    כסדום היינו, לעמורה דמינו... ידיכם, דמים מלאו. רחצו, היזכו--הסירו רע מעלליכם. חדלו, הרע. למדו היטב דרשו משפט, אשרו חמוץ; שפטו יתום, ריבו אלמנה... איכה היתה לזונה, קריה נאמנה; מלאתי משפט, צדק ילין בה--ועתה מרצחים. כספך, היה לסיגים; סבאך, מהול במים. שריך סוררים, וחברי גנבים--כול אהב שחד, ורדף שלמונים; יתום לא ישפטו, וריב אלמנה לא-יבוא אליהם.

    כך יצא הנביא ישעיהו נגד האפרטהייד של אז. וזה מה שעושה ד''ר ניב גורדון היום!

  • 195.

    לא זאת הדרך לשכנע את הישראלים

    ישראלי, 24/08/09 07:23

    השמאל בישראל נכשל בבחירות, ומנסה לכפות את עמדותיו בעזרת ארה''ב. זה לא יצלח!
    יותר מכך, אנשים כמו ד''ר גורדון רק משניאים את השמאל על הישראלים, ולכן בבחירות הבאות, ככל הנראה, השמאל יקבל עוד פחות קולות מאשר בבחירות האחרונות.

    • יכול להיות שהשמאל בישראל לא מצליח פשוט כי הציבור מבין את עיוותיו??

      דניאל, 09/06/11 17:49

      שכן הציבור הישראלי חי את המציאות יום יום ויודע מה נכון ומה לא. לכן, לא ניתן לעבוד על הציבור הישראלי בקלות שהוא התוקפן והגזען.
      איננו 'פתי מאמין' כמו האנגלים או הצרפתים.

  • 194.

    על הסטודנטים שלו להדיר רגליהם מהרצאותיו - כי האוני' לא יכולה לפטרו (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 24/08/09 07:18

    • יש להניח שהוא כבר הצליח לשטוף את מוחותיהם התמימים של חלקם. (ל''ת)

      פסיכיאטר מחוזי., 24/08/09 11:35

  • 193.

    שגורדון יצטרף לד''ר דייויס, חבר מועצת אש''ף, לא צריכים אותו כאן. (ל''ת)

    רמי, 24/08/09 06:18

  • 192.

    וואוו - ממש התפרעתם

    עוגי, 24/08/09 05:53

    ומה עם פשוט לפטר אותו?

  • 191.

    אונבסיטת בןגוריון הרבה הגיעו לשםלקידום מהיר הגיעו למעלהואף אחד לא בודק (ל''ת)

    גורדן, 24/08/09 05:49

  • 190.

    פרופסור ישעיהו ליבוביץ לא יכול היה להיות חבר באוניברסיטת בן גוריון.

    ארז, 24/08/09 03:59

    כנראה שבבאר שבע שכחו מה זה להיות אוניברסיטה.

  • 189.

    הימנים מתרעמים כל הזמן על שלטון האג'נדה השמאלנית באוניברסיטאות.

    עמית, 24/08/09 03:57

    אוניברסיטאות צריכות להיות פתוחות לדו שיח מכל הגוונים . גם לדעות שאינן לרוחנו. ברגע שנצמצם את חופש המחשבה לפי המרחב הפוליטי - לאומי כך גם תרד רמתן האמיתית ויוקרתן בעולם.

    באוניברסיטאות צריכים להשמע כל מגוון הקולות: מן הימין הרדיקלי ועד השמאל הרדיקלי.

    • קודם כל באוניברסיטה צריכים לרכוש השכלה - ושיגיד את דבריו כאן

      יופיטר יופיטר , 24/08/09 08:29

      בכך שהלך ללוס אנג'לס הוכיח שרצה לשרת את עצמו - למען ידעו שיש ד''ר גורדון באוניברסיטת בן גוריון - אחרת יכול היה להסתפק בשמו ובכתובתו

    • וזה בטח בא ממי שבוודאי דרש למנוע את הפרס מפרופ' אומן (ל''ת)

      אבי, 24/08/09 14:30

  • 188.

    יש טעות בכתבה - גורדון מתנגד לשתי מדינות

    rennert , 23/08/09 23:55

    גורדון טען באחד מהמאמרים שהתפרסמו לפני כמה חודשים כאן ב-nrg שהוא מתנגד לפתרון שתי המדינות.

    הוא כתב שהסיכוי היחיד לשלום הוא לכונן מדינה אחת שתהיה מדינת כל אזרחיה כי מדינה פלסטינית שתקום לצד ישראל תהיה המשך של הכיבוש והדיכוי של הפלסטינים.

    nrg - איך מגיעים לארכיון לפי הכותב?
    (מי שמוצא את המאמר שישים כאן לינק)

  • 187.

    בשביל מה לגנות, לשלוח אותו הביתה אל עזה. (ל''ת)

    פאנייקה , 23/08/09 23:17

  • 186.

    הודעה חשובה לכל הגלותיים העלובים שבתוכינו..

    זונטאג הגלקטי בעל אנטנת הפלא, 23/08/09 22:46

    עם ישראל מקיא עליכם מעוותי נפש תפלצות שנאה עצמית שכמותכם לכו תמצאו משרפה ותתקעו עצמכם לתוכה כדי לכפר על חטאי הכיבוש והאנושות כולה...נגועי נפש עלובים אולי רק טיפול מכות חשמל אינטנסיבי יעזור לכם לצאת מזה..

    • כל כך צודק!!!

      שגית, 24/08/09 06:46

      לקחת לי את המילים מהפה אבל בצורה הכי מוצלחת שיכולה להיות!!!!

    • אתה יצור מוזר.

      רז, 24/08/09 10:12

      אבל גם אידיוט!!!!!!!!

  • 185.

    פרופסור כרמי, יש כל כך הרבה עוכרי ישראל באוניברסיטה

    לילי, 23/08/09 22:35

    בבאר-שבע- מה קורה שם? האם פריפריה ממלאת חוקרים בשנאה עצמית?

  • 184.

    ואת משכורותו הוא מוכן לקבל מממשלת הכיבוש??? שיחזיר את כל הכסף שקיבל

    MA, 23/08/09 22:18

    מהאוניברסיטה. גם את המילגות והמימון למחקר (אם הוא עשה אחד כזה).

  • 183.

    מישהו יכול לומר לי למה אין לי זיקפה מאז שאני בן 3?

    דוקטור גורדון, 23/08/09 22:12

    אם הבעיה תפטר, אהיה מוכן להתפקד לליכוד.

  • 182.

    לא הייתי שולח את הילד שלי לגן אם הפרופסור למדעי הטמטום היה הגננת. (ל''ת)

    גורדון הגננת המגנונה, 23/08/09 22:04

  • 181.

    האוניברסיטה צריכה לתמוך בחופש הביטוי

    גיל, 23/08/09 22:02

    לכל אחד זכות להביע את דעתו. על כל מרצה להרגיש חופשי להביע את דעתו כל עוד הוא לא מסיט כנגד איש. ציונות זאת אידיאולגיה לא מושלמת ותנועה לאומית. לכל אחד זכות לבקר את ''יצירת הפאר'' הנקראת מדינת ישראל.

    • המרצה יכול להמשיך להתבטא רק לא באוניב' בן גוריון. שימצא לא תפקיד אחר

      דובי, 23/08/09 22:29

      האם מישהו אומר שמאחר ודודו טופז לא קיבל עבודה מערוץ 2, נגזלה ממנו זכות הביטוי?

      האיש חרג מכל אמת מידה של מוסר וחוק כאשר עסק בדיבת המדינה והציע להפעיל אמצעים הגורמים לנזק למדינה. מאחר וכך, אין לו מקום באוניב' כלשהי המקבלת תקציב מהמדינה. שימצא לו תפקיד במוסד שאינו סמוך על תקציבי המדינה בישראל או בחו''ל. הוא יכול להמשיך להתבטא כאוות רצונו בלי קשר למקום עבודתו.

  • 180.

    ישי כוח! אל יחת לבבך!

    ענבר, 23/08/09 22:02

    לצערי הוא כל כך צודק. קשה לקבל את זה . הוא עושה זאת מאהבת המדינה ולא להיפך. התגובות הפסישטיות שכאן, האלימות והמתלהמות לא ישנו את העובדה שהדברים נכונים. אנחנו עם שמבין רק כוח. אם יחרימו אותנו אולי נשנה דרכינו. ימים יוכיחו צדקתו.

    • מה למשל צריך לשנות - מלבד מלחזור לליטא??? (ל''ת)

      זלמנוביץ ישראל, 23/08/09 23:11

      • כן-הרבה בנים/נכדים מוציאים דרכונים של ליטא לטביה רומניה בולגריה פולין

        ובורחים מישראל לאחת מארצות האיחוד האירופי, 24/08/09 07:10

        לך ובדוק בשגרירויות.

        • ענבר לו היה באמת אוהב את המדינה - היה נלחם על דעותיו כאן

          יופיטר יופיטר , 24/08/09 08:32

          לו היה רוצה לבטא את עצמו - לא היה משתמש באוניברסיטה - ככתובת ייצוגית - מה דעתך?

          • הוא עושה את זה!! ועובד המון עם ילדי הדרום..ניב הוא איש חברתי מדהים!! (ל''ת)

            תורם רבות לדרום בקידום ילדי מצוקה..ומרצה מדהים!, 24/08/09 09:56

            • אז זה מצויין...שימשיך עוד קצת...דרומה..לחבריו בעזה..וילך לעזאזל... (ל''ת)

              עודד יערי, 24/08/09 16:34

      • לחזור להיות בני אדם!

        רז, 24/08/09 10:14

        אנושיות יהודית וחמלה לא מרמז על גלותיות

        • רז - מה הקשר? - יאללה די לרחף (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 25/08/09 07:40

  • 179.

    גול עצמי (ל''ת)

    גיס חמישי, 23/08/09 21:52

  • 178.

    נניח והוא הצליח לגרום נזק ותקציב המדינה קטן, מי ישלם את המחיר?

    דן, 23/08/09 21:35

    האם את הירידה בתקציב המדינה נוריד מביטחון?
    מסעד? מחינוך?
    אולי את הנזק הזה ננכה ממשכורתו של גורדון?

    • תרגיע פראנואיד (ל''ת)

      גיל, 23/08/09 22:03

    • ומהו הנזק הכלכלי של מלחמת יש ברירה כל שנתיים?? ושל ההתנחלויות? (ל''ת)

      עוד גאון, 23/08/09 22:34

      • מלחמת יש ברירה? אז אתה מסכים לקסאמים על הדרום,

        panacea , 23/08/09 22:54

        או קטיושות על הצפון? העיקר שלך יהיה נח-נכון חבוב?איפה אתה חי?נראה כאילו אתה מאשים את ישראל במלחמות,

  • 177.

    הד''ר יונק 30,000 שקל מכספי ה''אפרטהייד'' - הלוואי עלי!

    מובטל, 23/08/09 21:30

    הד''ר הצבוע לא בוחל לחיות על חשבון כספי מדינת ה''אפרטהייד''.
    כשזה מגיע לכסף, פתאום אין לו עקרונות.

  • 176.

    לדעתי באוניברסיטה מכירים את האיש צריך לפעול נגד המקום והאיש שערוריה (ל''ת)

    hasson72 , 23/08/09 21:28

  • 175.

    צורר ישראל

    חי, 23/08/09 21:22

    אמך שם שלו מאיפה באים לנו העשבים השוטים האלה צריך לעקור אותם מהשורש את החלאות אדם האלה

    • בדיוק זאת היתה הטענה נגד נביאי הזעם - ירמיהו וישעיהו! (ל''ת)

      חשוב שנית, מי רוצה בטובך ומי הוא ''הצורר'', 24/08/09 07:25

      • אתה אינך נביא ולא בן נביא, רק תומך במסית נהנתן ויחד אתם מתנכלים למיעוט

        ממש לא מר ''מי רוצה..'', 24/08/09 08:53

        המתחזים לנביאים- נביאי שקר.

  • 174.

    שיתן דוגמא אישית ויחרים באופן אישי - קדימה תתפטר

    m-16 , 23/08/09 21:20

    אבל כמו כל נוד שמאלני קטן חוץ מלהסריח אין שום תוכן ורציונאל במעשיהם ובדבריהם.

  • 173.

    דר' ניב גורדון בלוס אנ ג'לס טיימס

    צמיר אלכסנדר מאשקלון, 23/08/09 21:16

    אחרי כתיבת מאמר ארסי נגד מדינת ישראל המרצה אינו ראוי לעבוד באוניברסיטה בארץ.יש לסלקו לאלתר מעבודתו.

  • 172.

    את המשכורת מהמדינה הוא לוקח. ואחר כך יורק עליה. (ל''ת)

    קובי, 23/08/09 20:54

  • 171.

    אוי ואבוי לנו על מילים כאלה! (ל''ת)

    !, 23/08/09 20:17

  • 170.

    סחטיין על האומץ והשפיות

    אלי לוי, 23/08/09 19:44

    הצדיקים תמיד היו במיעוט (ראה סדום, נביאי ישראלת ל''ו). דרכו של עולם.

    תודה. חזק ואמץ

    • מה קשור סדום ..למה אנחנו אומה של פייגלה והומואים..תודה על אבא שלו

      ירח כחול , 23/08/09 20:01

      שימות אמן ..מרצה של התחת..אתה והוא..סחטיין על מה שפגע במדינה ..תבין אתם מיעוט אנחנו הרוב דמוקרטיה לא צדיק ..אתה משווה אותו לל''ו צדיקים בושה זה עוכר ישראל

    • גם לבריטים היה את לורד האו האו

      אבי, 23/08/09 20:16

      צדיק הוא לא רשע מרושע הוא כן

  • 169.

    איפה בהקרה ?

    חזק הנביא, 23/08/09 19:31

    האתר שלכם לא מתפקד וממילא לא מאפשר להגיב וחרף זאת אתם מבקשים ''הוסיף תגובה''מספר חברים התקשרו אלי והלינו כי אכן האתר סובל מספינים (סחרחורות)בלתי נשלטים .אנא בדקו ודאגו שיתפקד כראוי

  • 168.

    להחרים את בן גוריון עד....

    אלי, 23/08/09 19:29

    ראוי להחליף את שם המוסד לאו' על שם יאסר ערפאת' או להעביר את המרצה האינטליגנטי לאוניברסיטת דמשק

  • 167.

    הנתק בין האוניבר לבין העם

    רז אפלבאום, 23/08/09 18:48

    גבוה במגדל השן, מייצגות בעיקר את הפלסטינאים, מנותקות לחלוטין מדעת העם, יושבות האוניבר, מחוללות נזק עצום ומקבלות את הכספים ממיסך וממיסיי.

  • 166.

    מספר הערות

    אסיר ציון בציון, 23/08/09 18:44

    1. זכותו של ''המרצה'' לומר את אשר על ליבו במסגרת חופש הביטוי. אך גם זכותה של האוניברסיטה לפטר אותו לכל הרוחות.עצם העובדה כי הוא קרא לחרם טוטאלי שכולל את האקדמיה בישראל מהווה פגיעה במוסד עצמו.
    האם אדם אשר מועסק בחברה מסוימת וקורא לא לקנות מאותה מוצרי החברה יכול להמשיך להיות מועסק בה ?
    2. אם ''המרצה'' היה אדם ישר, הוא היה מתפטר עוזב את מדינת ''האפרטהייד'' ומשמיץ את ישראל מבחוץ כמו שעושים יהודים רבים וטובים....
    3. על האוניברסיטה לפטרו, על הסטודנטים להחרימו אך אין לנקוט נגדו בהליכים אחרים כל עוד לא ביצע פעולה ממשית של בגידה.
    4. צריך להבין כי המרצה הוא בן של אחד מגדולי שונאי המדינה בכל הזמנים, לפיכך התפוח לא נפל רחוק מהעץ ויש להכיר כי הוא היה נתון לשטיפת מוח עוד מינקות.
    5. הוא מהווה טיפה בים - כל האקדמיה בארץ היא שלוחה רקובה ושמאלנית קיצונית כחלק מהאליטה האקדמית בכל העולם. לפיכך הבעיה זה לא באדם מסוים אלא בתופעה כללית שיש לטפל בה.

    • זה לא חופש ביטוי. זה הסתה פרועה שתוצאותיה יכולות להיות רעות מאוד.

      קריאה לחרם זו הסתה, 23/08/09 19:02

      אם דבריו המטומטמים של גורדון הם ''חופש ביטוי'' הרי שגם קריאות החיסול של אירגוני הטרור הם ''חופש ביטוי''. אם כך אז ''איטבח אל יאהוד'' זה חופש ביטוי שקורא לטבוח את היהודים....

      לא כל שטות שכל אחד משחרר לחלל האוויר זה חופש ביטוי. שזה גובל בהסתה פרועה יש לטפל בזה כהסתה. ולכן יש להעיף לקיבינימט את ניב גורדון.

    • The best comment here! Read above comment! (ל''ת)

      Monty, 23/08/09 19:22

    • אסיר ציון אתה מצד אחד והגורדון מצד שני הם רקבון שהורס את המדינה

      עומר מיער אקדמוס, 23/08/09 19:49

      הוא אנטי ציוני שמאלני קיצוני עם מחשבה מעוותת וצבועה ואתה נציג האספסוף, המתלהם והבור. אינני יודע אם אתה חסר השכלה לחלוטין אן שנכשלת באקדמיה (ברור מדוע) ומאז אתה אכול שנאה ותסכול. אני יותר ציוני ויותר תורם לחברה ממתלהם מקלדת כמוך, מאיפה שאבת את השטות ההזויה שכל האקדמיה שמאלנית קיצונית? אנחנו בעיה שיש לטפל בה? המגוחך בך שאתה מטיף נגד השמאל הקיצוני אבל פועל בשיטות של סטאלין. ודרך אגב אני מסכים שאת ד''ר פלש גורדון הצבוע, אוניברסיטת בן גוריון צריכה לפטר, שילך לחפש עבודה בביר זית. חבל רק שאתה שןפך את המים עם התינוק והופך את עצמך למסוכן לעתיד מדינת ישראל יותר מכל קוראי החרם.

  • 165.

    בן גוריון ידועה בקיצוניותה

    גיל שטיין, 23/08/09 18:42

    אוניב בן גוריון ידועה בנטיותיה הסופר שמאלניות אפילו בהשוואה לשאר האוניבר שגם הן בעיקר פרו פלסטינאיות.

  • 164.

    אני מגנה את הנשיאה שתגובתה מביישת

    פרופ', 23/08/09 18:19

    ברור שהיא באה מהמדעים ורפואה ולא אמונה על מדעי הרוח זבהם הזכות לחשיבה נגד הזרם היא נשמת אפו של התחום. הכנסיה יצאה מגד גלילאו על דעותיו--ומי צדק בסוף?

    • ההגיון של מדעי הדשא

      ד''ר להשקיה, 23/08/09 18:43

      כמה שניות היה לדעתך גלילאו מחזיק מעמד אם היה מתבטא נגד איטליה כפי שגורדון מתבטא נגד ישראל.חוץ מזה, מה בבסיס הגיון הטענה נגד הנשיאה שהיא פועלת ללא הכרת מדעי הרוח שם החוקים שונים, ובאותה נשימה להביא דוגמת מחץ של גלילאו שלא מגיע בדיוק ממדעי הרוח. עוד חוץ מזה, אני מכיר את גורדון, ותאמין לי שהוא לא גלילאו.

    • חשיבה נגד הזרם? אם כך גם החמאס ואירגוני הטרור הם מהפכנים שחושבים כנגד

      הזרם., 23/08/09 18:46

      כל מה שיש פה זה דוקטור אפס שעושה קופה על חשבון אחרים. מאחר וזה מודרני להשמיץ את ישראל הוא עושה זאת, אבל לא בוחל בלחיות על חשבון משלם המיסים הישראלי אותו הוא משמיץ.
      מגעיל ודוחה.

    • לנשיאה לא הייתה כל ברירה... הוא בסך הכל פגע קשות באוניברסיטה...

      זלמנוביץ ישראל, 23/08/09 19:01

      באמת מישרצה להחרים את ישראל עשה זאת מזמן ובלי שום קשר לפירסום האחרון...

      מי שנפגע באמת - וזו הסיבה לתגובה הקשה של הנשיאה - הם דוקא תומכיה היהודים של האוניברסיטה...ובלי תמיכתם מה נשאר מהאוניברסיטה...

      ולתוכן, מה הקשר בין קביעותיו המדעיות של גלילאו ובין המציאות הישראלית ???

      כאן מדובר על שני צדדים הרוצים את אותו השטח... ואת מי מעניין כאן מי צודק???

    • יאללה אתם במדעי הרוח כבר מזמן מזמן התדרדרתם ולא שוים כלום

      רונית, 23/08/09 20:44

      רק אתם עוד לוקחים את עצמכם ברצינות.

  • 163.

    לא האוניברסיטה מגנה - רק הנשיאה מגנה (ל''ת)

    רון מוושינגטון, 23/08/09 18:19

  • 162.

    וזה לא מפריע לו לקבל משכורת ממשטר ה''אפרטהייד''? כשצריכים כסף אין מצפון?

    מיקי נחום, 23/08/09 18:06

    הוא חי על חשבון המשטר שהוא מגנה אותו, וזו שחיתות מוסרית אמיתית.

  • 161.

    מעניין שכתושב הנגב לא מפריע ליניב גורדון הבנייה הלא חוקית של הבדואים

    בנגב, 23/08/09 18:00

    לו יניב גורדון היה טורח להסתכל מטר מסביבו, הוא היה מגלה אפרטהייד מסוג אחר לגמרי.

    אפרטהייד שהוא אפלייה קשה כנגד היהודים בארצם הם!

    אפרטהייד שבו היאהוד חייבים לשלם הון עתק על כל פיסת קרקע למינהל עוכרי ישראל, בעוד שלעומתם הבדואים רשאים להתנחל בכל פינה בנגב, ולבנות שם כאוות נפשם, בלי לשלם על כך מאות אלפי דולרים על הקרקע אותה הם כבשו לא חוקית.

    אפרטהייד בו בדואים שהיו שבטים נוודים בלי אדמה משלהם, פלשו ממצרים, התנחלו לא חוקית על אדמות הנגב, ומזה שישים שנה הם עושים שם מה שהם רוצים, איך שהם רוצים, וכמה שהם רוצים, ואין דין ואין דיין ואיש הישר בעיניו יעשה כשזה נוגע לבדואים.

    שזה נוגע ליהודים חלים עליהם איסורים כבדים וחמורים. הם לא יכולים לבנות ולהיבנות בלי אישורי בנייה (שלעתים הם לא משיגים בכלל) ולא יכולים להוסיף כל תוספת לביתם בלי מיסים כבדים, מהם הבדואים פטורים.

    האם זו לא מדיניות של איפה ואיפה לרעת היהודים? האם זה לא אפרטהייד?
    זה כן. אבל שיש מי שרוצה להיתפרסם בעולם כל מה שהוא צריך לעשות זה להטות את המציאות ולתאר את ישראל כמדינה כובשת ואת הערבי כמסכן ונכבש - וכך יובטח לו מקום באקדמיה

  • 160.

    התגובות נגד המרצה צצש הזויות, כולל התגובה של נשיאת האוניברסיטה

    יאיר, 23/08/09 17:54

    אנחנו חיים במדינה דמוקרטית ולכל אחד יש הזכות לבטא את מחשבותיו. המרצה הוכיח אומץ ויש
    לבחון את דבריו שנובעים מתוך חרדה לעתיד מדינתנו. מדיניות הכבוש היא בעוכרנו ויש לשנות
    אותה ולפעול להקמת מדינה פלשתינאית עם גבולות ברורים.

    • המרצה הוכיח כי הוא יכול לפגוע די קשה באוניברסיטה שלו...

      זלמנוביץ ישראל, 23/08/09 18:37

      מי ששונא אותנו עשה ועושה לפגוע בנו בלי שום קשר לפירסומיו של המרצה...

      דוקא מי שנפגע מדבריו הם תומכי האוניברסיטה בחו''ל.. ולא מן הנמע כי התגובה המהירה של נשיאת האוניברסיטה באה כדי למזער את הנזק...
      (אחרי שלא מעט תורמים הודיעו כי יפסיקו את תמיכותיהם...)

      לגופו של עניין, דוקא המרצה וחבורתו גורמים את הנזק הכי גדול לפלסטינאים... אילולי העידוד שהם מקבלים ''מתומכיהם'', מזמן הייתה נמצאת נוסחה להסכם...

      אבל באוירה שאתו-תו-תו יכריחו את ישראל/יחרימו את ישראל / יעשו אותה מצורעת... ומימילא יקבלו הכל, למה להם לותר על משהו מלכתחילה???

      הרי כבר החזירו להם כמעט את כל השטחים אז למה הם חזרו בהם... כי הם בטוחים שבעזרת ''ידידיהם'' הם יקבלו יותר...

    • אידיוט שכמוך, גם לאלו שמגיבים כאן בניגוד לדעתך יש זכות לבטא את דעתם (ל''ת)

      אבי, 23/08/09 20:21

    • עוד אידיוט שמבטל את הדמוקרטיה כאן

      panacea , 23/08/09 23:00

      יש לנו מדינה ריבונית ובה שולטת מפלגה שנבחרה בבחירות דמוקרטיות וחופשיות.
      אתה וקומץ בוגדים אחרים,מנסים ליישם את רעיונותיכם המטורפים,הנוגדים את רצון העם,בכל אמצעי.
      העם חושב אחרת מכם\\. לא חשוב, נגרום לחרם כלכלי, תרבותי, נידוי.
      לא יעזור? מה השלב הבא? הטלת פצצת אטום עלינו?

    • כל הכבוד יאיר. מחזקת את דבריך!! (ל''ת)

      ניב גורדון איש משכמו ומעלה שקידם את החינוך בדרום, 24/08/09 09:58

  • 159.

    נו...נראה מה תעשה פרופ' רבקה כרמי בנידון. האם יהיה לה היושר והכוח

    זו הסתה פרועה כמו של כל אירגון טרור, 23/08/09 17:49

    להעיף ייצור מאוס כמו ד''ר גורדון שמתפרסם על חשבון השמצות של אחרים, או שהיא תתקפל וחוץ מלדבר לא תעשה מאומה.

  • 158.

    כל הכבוד גבר גבר (ל''ת)

    רמי, 23/08/09 17:47

    • ערביי ישראל נותנים קולם....עלאק ''רמי'' אתה.... (ל''ת)

      אחמד, 23/08/09 18:50

  • 157.

    כל מי שפועל כנגד המדינה - אזרחותו צריכה להשלל

    גיל אזולאי, 23/08/09 17:40

    כל מי שפועל נגד המדינה כמחבל, מרגל או בכל דרך אחרת לרבות קריאה פומבית לפגוע או להשמיד את מדינת ישראל צריך בשלב הראשון לאבד אוטומטית את אזרחות לפני כל הליך פלילי

  • 156.

    השמאלנים הארורים האלה הם מיעוט עלוב וזניח..והם כמו המטורפים שחושבים ..

    עודד יערי, 23/08/09 17:39

    שהם המשיח...הטמבל המשוגע הזה אז מה אם קיבל תואר של דוקטור?...
    הוא ששייך למיעוט הזניח החליט שהוא יודע הכי טוב מה טוב לאזרחי המדינה הלא נורמלים...
    שהחליטו מה לעשות..לבחור ברוב את גוש הימין...אז מה הוא הדפוק וההזוי והארור עושה??הוא יודע שהשמאל הובס...שהוא שייך למיעוט עלוב וזניח..אז כמו כל בוגד הוא פונה לעזרה של מדינות אחרות לעשות חרם כדי להכריע את ישראל..והוא כמובן לא שוכח להדגיש כמה הוא אוהב את המדינה ואת אזרחיה...והוא המשוגע..חושב שכולם כל האזרחים משוגעים...וצריך לכפות עליהם בחליפת כפייה את ההסכמים פה..

  • 155.

    הד''ר הזה הוא כמו הקונסול צריך לעמוד בפני דרישה לפחות מינימום של תתנצל

    עודד יערי, 23/08/09 17:28

    כמו שהקונסול אם לא היה מתנצל אז סביר להניח שהוא היה מפוטר ואו מתפוטר..
    אז גם לד''ר שחצה את הגבול צריך לשים אולטימטום של תתנצל ותחזור בך מדבריך ואו שתפוטר...

  • 154.

    איזה אפרטהייד . על מה הוא מדבר ????? (ל''ת)

    123, 23/08/09 17:26

  • 153.

    סתם סקרנות: מי המשפחה שלו?? מי מכיר? (ל''ת)

    נשוי? ילדים?הורים?, 23/08/09 17:18

  • 152.

    נער השעשועים של ערפאת מכה שנית!

    סטודנט של גורדון, בן גוריון, 23/08/09 17:08

    אחח.. היו ימים במוקטעה , אה דוקטור גורדון?

    • דוקטור לאגזו(זנות)

      משה - ניו יורק, 23/08/09 18:46

      היתה לי הרגשה שהוא אגזוזן כשראיתי את התמונה שלו
      ענק!!

  • 151.

    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו - עכשיו נותר לנו לחכות לנבואה הבאה

    כג, 23/08/09 17:08

    שהיא: ''נחמו נחמו עמי''

  • 150.

    אני חבר ילדות שלו. הכל החל שהוא קיבל מירשם נגד שלשול במקום רטלין.

    חבר של דוק גורדון., 23/08/09 17:07

    את רוב ילדותו בילה בשירותים. כששאל את אביו למה הוא רוב הזמן בשירותים, השיב לו אביו בגלל הכיבוש.

    • עכשיו ברור למה החרא מבעבע בו עד היום. (ל''ת)

      נ., 23/08/09 19:00

  • 149.

    ציפיתי לתגובה כזאת, יאללה לך לפסיכיאטר. (ל''ת)

    ציוני, 23/08/09 16:58

  • 148.

    מסכן אכול שנאה עצמית,רדוף תסביך נחיתות. רחמו עליו... (ל''ת)

    נ., 23/08/09 16:56

  • 147.

    אני שונא את הציונות יותר מאשר את אבא שלי (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 23/08/09 16:54

    • למה לא תיקח את ישבנך השמן, אקטרא שמאל, ותתחפף מכאן? (ל''ת)

      שונאת את שונאי עמם., 23/08/09 19:49

  • 146.

    רק השמדת היהודים הציוניים תסיים את הכיבוש ותביא שלום לאיזור המקולל הזה (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 23/08/09 16:53

    • אפילו כדי להתחזות אתה טיפש מידי. (ל''ת)

      EXTRA-שמאל , 23/08/09 20:12

      • חוץ מצבע החתימה-דומה לך שתי טיפות שילשול. (ל''ת)

        panacea , 23/08/09 23:02

  • 145.

    פרופסור ? גורדון

    שלמה פיבלוביץ, 23/08/09 16:51

    עוד פעם מוכח שמהרסייך ומחריבייך מאתנו יוצאים, אנו חוטפים עוד סטירה ומבליגים וממשיכים להעסיק בוגדים

  • 144.

    אוניברסיטה גזענית

    אחד שהיה שם, 23/08/09 16:32

    זו האוניברסיטה הדוחה ביותר ביקום
    אמרתי זאת עשרות פעמים
    פעם חזרתי ממילואים אחרי 3 שבועות ורצו להעיף אותי מקורס... שוחחתי עם המרצה ואמרתי לה תתביישי לך שאני הולך ושומר עלייך ואת מאיימת עליי לעיניי כולם... ענתה לי: אני עוזרת למיעוטים... בת-אלף גזענית חשבה שאני ערבי... כמו 60% מהאוניברסיטה הזו. כל המרצים שם מתמוגגים כשהם רואים בדואי ומתעללים בישראלים יהודים.
    משרד החינוך- סגור את המוסד המחליא הזה

  • 143.

    זה לא אפרטהייד פה,ישראל היא סתם מדינה מושחתת עם דמוקטטורה....

    עודד יערי, 23/08/09 16:26

    אפרטהייד יכול להיות רק אם המצב הוא כמו במה שהיה בדרום אפריקה.
    קרי אפליות בין האזרחים הלבנים לאזרחים השחורים.
    הערבים שאינם אזרחי המדינה הם גם לא מדברים על אפרטהייד ואלא על הכיבוש והכיבוש...
    בנוגע לערבים שהם אזרחי המדינה..להיפך לא רק שאין אפליות לרעה הם אפילו מופלים לטובה...

    • צדיק בסדום! לפחות אחד היה בשיעור

      מרצה טיפש, איך זה אפרטהייד, 23/08/09 22:15

      חברים- המרצה הזה מוכיח כי הוא טיפש גמור,
      אפרטהייד יכול להתקיים כשיש אפליה של -מיעוט אזרחי- במדינה דיבונית.
      קרי- אם אזרחי פלסטין (כבר יש שם ריבונות והם אזרחי מדינה, אמנם בהתהוות, אחרת) היו אזרחי ישראל אולי ,אולי ,אולי היה על מה לדבר בנושא האפרטהייד.
      אבל הם לא.
      כלומר מר גורדון היקר- יצאת בעיקר נעל.
      תחזור לספסל הלימודים, ומסכן כל מי שלמד אצלך.

  • 142.

    לא מבין את אלו שאמורים להיות חכמים נהיים טיפשים. (ל''ת)

    לא שמלאני לא אשכנזי לא אוהד ביתר, 23/08/09 16:24

    • הוא לא נהיה טיפש הוא נהיה ריאלי, חרד לגורל ארצו, מיואש מהממשל.. (ל''ת)

      הוא איש מאוד מאוד חכם ומשכיל!!, 24/08/09 09:59

  • 141.

    הסטודנטים צריכים לעשות חרם ולא להיכנס לשיעורים שלו! (ל''ת)

    קוראת לחרם, 23/08/09 16:23

    • השיעורים שלו מדהימים!! הוא איש משכיל בצורה בלתי רגילה!! (ל''ת)

      איש חברתי אמיתי, 24/08/09 10:01

  • 140.

    לכל מאן דבעי חייבים לדעת וחשוב מאוד דחוףדחוף

    יוסית, 23/08/09 16:15

    לכל מאן דבעי אתר ווי נט לא מפרסמים את כל התגובות של האזרחים זאת לפי בדיקה שערכנו במשך למעלה מכמה חודשים ותגובה נוכחית זו מפורסמת ברגע זה בכל האתרים.!אבקש להחרים בפוגעי חופש חירות וביטוי הקוראים לעצמם בשםy net תודה והמשך יום נעים עוד חדשות והתפתחות לגבי פוגעי חופש ביטוי כגון אלה נספר בהמשך תודה רבה על שיתוף פעולה..!

  • 139.

    השר סער נכשל,השמאל שולט בכל המוסדות האקדמים בארץ,סער הביתה!

    פועל קשה יום , 23/08/09 16:10

    לאחר 6 חודשים כשר החינוך אין שום ספק,השר סער נכשל,השמאל שולט בכל המוסדות האקדמים בארץ,סער הביתה

  • 138.

    הד''ר יונק 30,000 שקל מכספי ''האפרטהייד'' - הלוואי עלי !

    מובטל, 23/08/09 16:04

    הד''ר הנכבד חי על חשבון משלם המיסים הישראלי כולל כספי ''האפרטהייד''.
    אין לו את היושר המינימלי לסרב לקבל את המשכורת השמנה הזאת.

  • 137.

    עוד אנטישמי קטן (ל''ת)

    Rais , 23/08/09 15:56

  • 136.

    לא לגנות, לפטר. ותגידו לי אתם מה זה, אם לא וירוס חולני. (ל''ת)

    יעקב א , 23/08/09 15:45

  • 135.

    הפלשתינאים אינם ישראלים ולכן זה לא אפרטהייד!הם חיים במצב ביניים מדיני (ל''ת)

    רוני, 23/08/09 15:45

  • 134.

    אדון גורדון, תעבור לאוניברסיטת א' נג'אח אם לא מתאים לך כאן (ל''ת)

    ירון, 23/08/09 15:40

  • 133.

    להגלות אותו לשבדיה ומיד,

    אטילה, 23/08/09 15:12

    בן זנונים מתועב,

  • 132.

    ד'ר ניב- אתה צודק, אבל נדמה לי שנולדת 40 שנה מאוחר מדי

    הולך בטל , 23/08/09 15:02

    אני ראיתי את הנולד לפני 40 שנה ועוד אנשים כמו אורי אבנרי שהחזיק שבועון להביע דעותיו, אבל ''הכלבים נבחו- והשיירה עברה''
    היום עברנו מזמן את נקודת האל חזור. היום אנחנו בדרך למדינה דו לאומית בשלב ראשון, ומדינה בה נהיה מיעוט בשלב שני.
    ואז כל ''נוהגי השיירה'' יקומו כאיש אחד ויסעו בחזרה לברוקלין

    • כנראה אתה גם רצית גבולות 47 ושובת פליטי 48

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 23/08/09 15:29

      זה מה שאבנרי רצה.

    • אתה נורא מצחיק. הרי אורי אבנרי בדיוק בעד מדינה דו לאומית.רק

      רונית, 23/08/09 21:13

      בגבולות 67 אטרי אבנרי הפגיו נגד הקמת העיר כרמיאל אי שם בתחיחלת השישים

  • 131.

    את משנתו האנטי ישראלית משנן קבוע בשיעורים!!! (ל''ת)

    סטודנט, 23/08/09 14:56

  • 130.

    ''''שר החינוך סער,תפטר אותו או תשתוק,הדיבורים שלך לא עושים רושם'''''''''''''''' (ל''ת)

    פועל קשה יום , 23/08/09 14:55

  • 129.

    וירוס

    אשר.ש , 23/08/09 14:50

    חייבים למצוא תרופה לוירוסים שכמותו

  • 128.

    ליכודנים יקרים תשאלו מה ביבי עושה הכן הוא הכן מר ביבי (ל''ת)

    שמעון הצדיק , 23/08/09 14:40

  • 127.

    פאשיסטים - איך תומכים בסתימת פיות?

    הוא צודק, 23/08/09 14:16

    חייבים לעודד אנשי רוח ואקדמיה לכתוב ולחקור באופן עצמאי בלי לקבל אישור מהממשל!! לאיפה הגענו? מצנזרים עבודות, שוללים אזרחות לאנשים שמביעים את דעתם? (כמו שראש מועצת עומר דורש).

    שלטון הימין הוא שלטון אימים שיעמיק עוד יותר את בידודנו העולמי ואת הביקורת של אומות העולם עלינו. שלטון הימין מצדיק את הביקורת הזאת - מהבית היהודי ועד למטורף המגלומן ליברמן - שוללים ומצמצמים זכויות אדם, זכויות מיעוט בסיסיות.

    השמאל - תתעורר !!!

    • ל 125

      חיים מלבורן, 23/08/09 15:17

      השמאל ער מאד. הבעיה עם אנשים כמוך היא שהם לא מבינים שהם עברו את הגבול בקילומטרים רבים,ושאף אדם שנחשב לנורמלי לא מסוגל לתמוך בעמדתם.

    • למה סתמתם את הפה לכהנא? לאריאל זילבר?

      panacea , 23/08/09 23:06

      איזו אקדמיה בראש החולה שלך? האיש מדרבן לגרימת נזק לישראל, הוא קורא למעשי איבה נגד המדינה.
      אם זו לא בגידה-אז מה כן?

  • 126.

    הד''ר הנכבד לא ממש מסביר איך אפרטהייד (שלטון המיעוט) מתאים כאן (ל''ת)

    והקריאה לחרם היא בפירוש הסתה ולא הבעת דעה, 23/08/09 14:03

  • 125.

    לאפשר לו לעבור את הגבול- לא רחוק וחד כיווני לצורך אחוד משפחות הומניטרי

    חזאי הטמטום הישראלי , 23/08/09 13:46

    לא יתכן לכלוא אדם נגד רצונו במדינה בה הוא מאס.
    יש לאפשר לו להתאחד עם אחיו מן הצד השני של הגבול ולא להרכיחו לעבוד ולגור בקרב שנואי נפשו.

    פרופ' רבקה כרמי, אנא פעולתך הרחומה כלפיו ויפה שעה אחת קודם - שחררי אותו לדרכו!

    תודה עבור ההבנה

    הוועד למאן איחוד משפחות - מבחוץ

  • 124.

    ולמה לא תפטרו אותו? (ל''ת)

    המתבקש ביותר, עקב הצימצומים שייגרמו מהכרזתו, 23/08/09 13:45

  • 123.

    היא ''מציעה'' לא לחפש מקום עבודה אחר.. פשוט תפטרי אותו ושיעשה כרצונו (ל''ת)

    אזמייש, 23/08/09 13:39

  • 122.

    היה ב 890 גיוס פברואר 84

    יהויכין, 23/08/09 13:32

    גבל בן זבל כמו העץ הרקוב כך גם רקוב התפוח. אבא שלו היה מרצה מן המנין באוניברסיטה ב''ש וכל הזמן כתב מאמרים בגנות ישראל אריק שרון וכיוב,
    כמובן אפשר להסגיר אותו לבית המשפט הבינלאומי האיש היה פושע מלחמה.

  • 121.

    על האוניברסיטאות לבדוק מרצים ליושר והגינות לפני שהם מתקבלים

    רם כהן, 23/08/09 13:27

    אני נתקלתי בפרופ שגנב טכנולוגיה, בפרופ שחתם חוזה על נדף נייר וחתם מהצד השני החלק בטענה שאין לו מקום לחתום. נתקלתי בפרופ שחמד את אשתי וניסה למנוע כניסתי לאוניברסיטה ואח''כ התנקל לי מדעית במשך שנים. ואחרון אחרון חביב פרופ שלא משלם חובות ובעצם אינו פרופ רק מציג עצמו כך לכל המדינה.

  • 120.

    הוא רוצה חרם? אני מציעה שהאוניברסיטה תחרים אותו -חאמסטן מחכה לו (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 23/08/09 13:22

  • 119.

    להחרים את המרצה הנבזה הזה! בושה לעם ישראל! (ל''ת)

    רן, 23/08/09 13:18

  • 118.

    ד''ר גורדון צודק. ישראל היא מדינת אפרטהייד. א''א להכחיש זאת.

    כבשנו ונכבשנו, 23/08/09 13:18

    אלה, שלא נוח להם להצהיר את האמת העירומה, שישראל היא אכן מדינת אפרטהייד, מוצאים תירוצים מתיפיפים, כמו צרכי בטחון, אילוצים דמוגרפיים, סיפורי אבות וסיפורי פוגי. אבל בתירוצים אלה אין כדי לשנות עובדות מכוערות: ישראל סיפחה בפועל שטחים על מליוני תושביהם, והם נתקעו בגרונה לא לבלוע ולא להקיא. ארבעים שנה ישראל מדשדשת בחוסר החלטיות מה לעשות, ואין מנהיג אחד רציני שיקום ויגיד חד וחלק וברור אחת משתים, על כל התוצאות הנילוות לאותה החלטה: על ישראל להחזיר השטחים או על ישראל להחזיק בשטחים. ובינתיים, בפועל, ישראל מתעמרת באוכלוסיה הכבושה באופן נפשע ומכוער. יום אחד הם ידפקו על דלתה של מדינת ישראל ויתבעו את שנגזל מהם: קרקע, זכויות אדם, עתיד. ד''ר גורדון לא המציא את המצב הנורא שבו שרויה מדינת ישראל לצידו של העם הפלסטיני, אלא משקף אותו כפי שהוא בלי כחל ושרק. באשר לחרם הבינלאומי, שהוא קורא להטיל, הרי שיש להודות על האמת שעד כה שום דבר לא הועיל כדי לשכנע את חמומי המוח הפאנטים, שתומכים בכיבוש בניגוד לשכל הישר, שמן הראוי שמדינת ישראל תתפכח ותפסיק את הכיבוש המשחית, ואולי בלחץ בינלאומי ימצא אכן הפיתרון.

  • 117.

    וזה לא מפריע לו לקבל משכורת ממשטר ה''אפרטהייד''? כשצריכים כסף אין מצפון?

    מיקי נחום, 23/08/09 13:13

    הוא חי על חשבון המשטר שהוא מגנה אותו, וזו שחיתות מוסרית אמיתית.

  • 116.

    רבותי להרגע! התגובה צריכה להיות אחרת לחלוטיןתתואיל בבקשה ''המדינה''

    רונן לכודניק, 23/08/09 13:13

    לתבוע את המרצה הלא נכבד בבית המשפט על הסתה,הוצאת דיבה,
    יואילו שני הצדדים להגיע לבית המשפט ושהוא יכריע..

  • 115.

    להטיל חרם רגיש על הד''ר המביש. מקומך בשוודיה. (ל''ת)

    רוני, 23/08/09 13:12

  • 114.

    כל הכבוד לניב גורדון! בושה לכרמי ולסתימת הפיות (ל''ת)

    עדי, 23/08/09 13:11

    • סתימת פיות? גורדון פוער ג'ורה בכל מקום שרק אפשר ותוקע בו את שטויותיו (ל''ת)

      איזה סתימת פיות איזה?, 23/08/09 18:02

  • 113.

    ד''ר נכבד: מה עם כל הטרור הערבי הרצחני? לא שמענו מכם מילה אחת לרפואה!!! (ל''ת)

    צדק, 23/08/09 13:10

  • 112.

    הוא נראה אדם מאד מיוסר בתמונה....למה הוא מוציא הכל על ישראל?

    מישהי, 23/08/09 13:08

    יש פסיכולוג או פסיכיאטר בשביל זה....

  • 111.

    תם תקופת נביאי הזעם. אין לד''ר ניב שום אישור תעסוקה כנביא זעם. (ל''ת)

    נביא זעם, 23/08/09 13:06

  • 110.

    לצערי אני מסכים איתו מאוד וחושש מהפאשיזם שצומח (ל''ת)

    דודו, 23/08/09 13:03

    • גם אני. (ל''ת)

      מאוד מפחיד מה שקורה כאן, 24/08/09 10:02

  • 109.

    ד''ר גורדון צדיק אחד בסדום, רק חרם טוטאלי על ישראל יסיים הכיבוש.

    EXTRA-שמאל , 23/08/09 13:02

    עוד רגע קופצת לה מקהלת הצדקנים ההסטרית ומאשימה את השמאל באנטישמיות, בעוד שישראל עוסקת בכיבוש ברוטאלי וטיהור אתני.

  • 108.

    תחושת תבוסטנות

    קובי שוורץ, 23/08/09 13:01

    מי צריך אויבים כשיש בקרבך כאלה בנים. מותר וטוב שחושבים אחרת. תעשה הכל במסגרת הדמוקרטית הפנימית,כדי לשנות, רק אל תירה לעצמך כדור ברגל. אויבנו לא זקוקים למרגלים, יש להם את שלום עכשיו, כדי שיספרו כמה מתישבים ישנם בכל התנחלות, כמה בתים ללא היתר ישנם במצפים. אויבנו אינם צריכים להתאמץ ולהשיג יחסי ציבור בעולם, יושב האדון הנכבד ומנסה לשכנע שישנאו אותנו, כאילו ולא שונאים מספיק. האם זו תבוסתנות או סתם מזוכיזם.

  • 107.

    אמריקאי שהיה קורא לחרם על ארה'ב לא היה מקבל במה כזאת

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 23/08/09 12:59

    אמריקאי שהיה קורא לפגוע בכלכלת ארה'ב ופרנסתם של אזרחי ארה'ב לא רק שדעותיו לא היו מופיעות ב''לוס אנג'לס טיימס'' אלא בסופו של דבר הוא היה צריך למצוא לעצמו ארץ אחרת.הד'ר הזה למדעי כלום מהווה דוגמה חיה לטענה שבתחומים האלה שמאלני מביא שמאלני.
    בתקופת המלחמה הקרה ואפילו היום המפלגה הקומוניסטית הארה'ב היא מחוץ לחוק.והמדינת טקסס העונש על כך בתקופת מקארטי היה מוות.
    רק קצת תזכורת לד'ר המטופש.

  • 106.

    אני קוראת לסטודנטים,תתגברו על הנוחות שבדיוק ההרצאה שלו נופלת לכם ביום

    רוני, 23/08/09 12:51

    ושעה מתאימים ות ח ר י מ ו אותו!

  • 105.

    NRG, אני רואה שהתחלתם לסנן תגובות שמאל, מה בשלב הבא?

    EXTRA-שמאל , 23/08/09 12:50

    שיכתוב תגובות כמו ב-YNET

    • תרגיש קצת את הטעם, אקסטרה יקר. (ל''ת)

      ס., 23/08/09 13:46

    • השב''כ כבר בדרך אלייך. מוטב מאוחר מאשר אף-פעם. (ל''ת)

      panacea , 23/08/09 18:40

  • 104.

    אקדמיה ראויה

    ערף, 23/08/09 12:49

    אין לי צל של ספק שד''ר גורדון הביע עמדה כלל עולמית אשר סלדה עד מאוד מהמצב ברצועה ובגדה ולהיפך הוא גם מעצים את האקדמיה ואת השמאל הישראלי הכבוי כיום בישראל בצדק ויושר אישי גם כשהוא עלול לייצר של מצב ''סערה'' אך כסטודנט אני חושב שזה אמיתי וזה בדיוק השמאל ויבוא רבים שיגדו במרוצת הזמן שהוא צודק למרות שרבים כעת סבורים שהוא לא צודק.

  • 103.

    איזו צביעות!אתה מקבל שכר מממשלת אפרטהייד,זה לא מפריע לך

    יעל, 23/08/09 12:48

    אחרי הכל יש גבול למוסריות שלך!

    • זו לא צביעות, יעל. זו שיטה. בדקי ומצאי (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 23/08/09 14:17

  • 102.

    כל הכבוד- כן ירבו כמותו! (ל''ת)

    נטע, 23/08/09 12:48

    • יש בעניין דבר טוב ודבר רע (כמו תמיד)

      חזאי הטמטום הישראלי , 23/08/09 14:16

      הדבר הטוב הוא - שאינכם רבים ולא תהיו לעולם

      הדבר הרע - שאתם קולניים מדי כמו מטבע בודדת בקופסת פח מהדהדת

  • 101.

    מה פתאום אוניברסיטה מתערבת במה אדם כותב כאדם פרטי בעיתון?! ממש מקרתיזם (ל''ת)

    עמנואל , 23/08/09 12:48

  • 100.

    לדעתי הוא צודק

    לוטם, 23/08/09 12:47

    הד''ר צודק. הכסף של הבניה בהתנחלויות רק מזיק לנו. הכסף הזה הוא כספי ציבור, שיכלו להיות מושקעים בחינוך לכלל ילדי ישראל, בעלאת המודעות לבריאות ולחיסון לסרטן צוואר הרחם, בעזרה לשכונות מצוקה.

    • ולכן, צריך כמובן להחרים את האקדמיה שלנו. הגיון של שמאלנית. לוטם יקרה (ל''ת)

      סחלב, 23/08/09 13:48

    • להשתלת מח אצלך. (ל''ת)

      panacea , 23/08/09 18:41

  • 99.

    רק לפטר אותו!! זה הדבר היחיד שצריך לעשות! (ל''ת)

    רועי, 23/08/09 12:47

  • 98.

    מה רוצים ממנו? זכותו להביע את דעתו

    ארז, 23/08/09 12:47

    ואם מישהו לא מסכים עם דעתו, ויש לו דיעה אחרת - שיאמר מהי, וינמק אותה.

    זכותו של המרצה, כמו כל אדם, כמו כל אזרח, להביע את דעתו בפומבי. מה, רק בגלל שהוא מרצה הוא צריך לשמור את דיעותיו לעצמו? אם הוא היה בעל מקצוע אחר מותר היה לו להביע את דעתו?

    כל עוד הוא לא תומך ו/או מעודד טרור ו/או אלימות ו/או כל פעולה בלתי-חוקית שהיא - זכותו של כל אדם להביע את דעתו. גם אם היא לא פופולארית במיוחד.

    • דעה? בטח. קריאה לחרם? התחרפנתם לגמרי (ל''ת)

      ארזה, 23/08/09 13:49

  • 97.

    ד''ר גורדון צדיק אחד בסדום, רק חרם טוטאלי על ישראל יסיים הכיבוש.

    EXTRA-שמאל , 23/08/09 12:44

    עכשיו יקפצו כל הצדקנים בהסטריה מתוזמרת היטב כנגד השמאל '' האנטישמי '' כשהם בעצמם שותפים לפשעי מלחמה וטיהור אתני.

    • השמאל שותף למתקפת הטרור המפלצתית נגד ישראל - ידיך מגואלות בדם ילדים!

      רודף שלום, 23/08/09 13:55

      בתמיכתכם המוסרית בטרור הערבי אתם שותפים.

  • 96.

    הדרך להציל את ישראל מפני עצמה-להעיף בוגדים,ומי שלא חפץ בקיומינו

    לא לכולם מגיעה אזרחות!, 23/08/09 12:44

    צריך לשלול אזרחות למי שאינו מסכים עם קיום מדינת ישראל והוא אזרח.זאת סטירה אמיתית.

  • 95.

    המרצה המטורף

    משה, 23/08/09 12:44

    גינוי אינו מספיק, יש לזרוק אותו מהאוניברסיטה שמתקיימת על כספי ציבור, לאלתר, ולא למסמס את זה כפי שעשו במכללת ''ספיר'' בענינו של המרצה שגרש קצין צה''ל במדים, מהכתה.

  • 94.

    למה לא לפטר אותו? כרגיל הנוהלים והחוקים חונקים והאימפוטנציה חוגגת! (ל''ת)

    רוני, 23/08/09 12:44

  • 93.

    לזה התכוון יעלון כשדיבר על ווירוסים. (ל''ת)

    מומחה לזיהומים., 23/08/09 12:43

  • 92.

    אל ''תזדעזעו'' ואל ''תגנו'' פשוט הפסיקו את עבודתו לאלתר! האיש אינו ראוי.

    משלם מסים שנמאס לו, 23/08/09 12:37

    מבלי לשמוע אפילו הרצאה אחת שלו אני משוכנע שאדם עם ראש מעוות שכזה חלש מאוד גם בתחומי עיסוקו.
    ולכן אל תשלמו ''מס שפתים'' של גינויים.
    שלחו אותו הביתה ויפה שעה אחת קודם.

  • 91.

    סוטה מהנושא אבל... וואו. איזה חתיך!

    מישהי, 23/08/09 12:33

    גבר הורס.

    • ממש הורס את המדינה (ל''ת)

      אבשלום הכתום, 23/08/09 14:02

  • 90.

    הגב' כרמי סותמת פיות! זה פאשיזם!

    יהודה וינר, 23/08/09 12:29

    לא קראתי את המאמר ויש גם לי הרגשה שהפרו הנכבד קצת הגזים - מה גם שדעתו הכללית אינה רעה בכלל (להוציא את החרם). אבל הגברת כרמי לא מכירה דמוקרטיה מהיא!! זו זכותו להביע את דעתו. אם יותר גרמנים ויותר איטלקים היו מביעים את דעתם - אולי פני ההסטוריה היהודית היתה אחרת! אין זו רשותה של הגב' כרמי ''לפטר'' פילוסופית את המרצה! ככה עשו גם ליהודים באירופה בשל האני מאמין שלהם ובשל דעותיהם!! פויה גברת כרמי. את פאשיסטית אמיתי!

    • ומי עכשיו מעלה את השואה כארגומנט? יהודה'לה וינר! (ל''ת)

      וירוס, 23/08/09 13:51

    • אם לא קראת את המאמר, אז מה אתה קופץ ???

      זלמנוביץ ישראל, 23/08/09 13:52

      יש הבדל גדול בין דעה פוליטית לקריאה לחרם על מדינתך ועוד בעיתון זר...

      בחו''ל לא בדיוק מבינים מי זה שמאל ומי זה ימין, בשבילהם זה נראה כהתפרקות המדינה או יותר גרוע כהתרת דמם של היהודים הגזענים...

      אפילו בשודיה ה''נטרלית'' כבר קישרו את גניבת האברים של יהודים אמריקאים (לא ישראלים) לבין ''גניבת'' האברים של החיילים שלנו...
      ועכשיו גם יוסיפו את החרם שצריך להטיל על הישראלים/יהודים בארץ ובכל העולם...

      באמת זה גם יעניין מישהו למה ???

    • פשיזם זה לערער על הליך הדמוקרטיה הישראלי !

      אנטי פשיסט, 23/08/09 13:58

      העם בישראל אמר את דברו בבחירות.
      השמאל הפשיסטי לא יכול לקבל זאת ונוקט באמצעים בלתי דמוקרטיים.
      מה השלב הבא ? לקרוא להפצצת ישראל ? גם זה לגיטימי לשיטתכם.

    • שים לב להבדל: הבעת דעה זה בסדר גמור. קריאה לחרם כללי על ישראל - לא. (ל''ת)

      מאוד פשוט, אם רק רוצים להבין ולא להתלהם, 23/08/09 14:01

    • סתימת פיות? גורדון פוער ג'ורה בכל מקום שרק אפשר ותוקע בו את שטויותיו (ל''ת)

      איזה סתימת פיות איזה?, 23/08/09 18:03

  • 89.

    לא מספיק להעיף את המרצה, צריך להעיף את מי שהחליט להעסיק אותו

    דובי, 23/08/09 12:24

    האוניברסיטה הזאת איפשרה גם לוענונו לחבור לכוחות אנטי-ישראליים ועדיין לא למדו שם דבר. צריך לעשות פעולה נרחבת לקיצוץ העשבים השוטים באקדמיה בכלל.

  • 88.

    מי גורם יותר נזק?

    איש שמאל שפוי, 23/08/09 12:23

    מי גורם יותר נזק למדינת ישראל: המרצה או המנחלים?
    הגם שאינני מקבל את דבריו של המרצה- לדעתי המתנחלים גורמים הרבה יותר נזק למדינה: הם עושקים את המדינה כלכלית, מסכנים את היותה מדינה יהודית, גורמים לנו נזק תדמיתי ומעל לכל גורמים לפגיעה בדבר היקר ביותר: חיי חיילי צה''ל.
    כמה חיילים נהרגו כדי לשמור עליהם? כמה עוד יהרגו כדי לאבטח טותם?
    הלא בסופו של יום רובם יפונה.

    • שפוי? תסלח לי - איזו מין השוואה זו - לא פלא השמאל הולך ומצטמק - (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 23/08/09 13:25

      • יופיטר נכבדי, רצויות הרבה תגובות נוסח איש השמאל השפוי הזה. (ל''ת)

        רק ככה הם ייעלמו סופית מהמפה הפוליטית, 23/08/09 13:53

        • הם נעלמו למעשה - רק בתיקשורת הם מושמעים כאילו יש להם רוב בציבור (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 24/08/09 09:42

  • 87.

    פיטורין עכשיו!

    מרעול צהוב, 23/08/09 12:23

    ב''ה

    מי שיורק לבאר ממנה הוא שותה,יחד עם רבים אחרים,מוזמן להרעיל באר פרטית בחצר ביתו.

  • 86.

    תמיד מהפקולטות הלא יצרניות

    סו אלן קראוס, 23/08/09 12:21

    שמתם לב שהרוב המכריע של פרופסורים ודוקטורים שמשתתפים בגינויים וחרמות נגד ישראל מגיעים מהפקולטות המיותרות והלא יצרניות - מדעי הרוח או מדעי המדינה, או בשמם העממי ''מדעי הדשא''?. לא זכור לי שאקדמאים מהפקולטות היצרניות - ההנדסה, הרפואה, הטכנולוגיה, או אפילו הכלכלה והמשפטים - השתתפו ביוזמות כאלה. זה תמיד אותם אנשים מהפקולטות המיותרות שלא תורמות דבר למדינה ולחברה. יופסק הסבסוד של פקולטות אלו. מי שרוצה ללמוד לצורך העשרה שיממן את עצמו.

  • 85.

    ד''ר גורדון תעשה לי ילד! חתיך אש... (ל''ת)

    ליבית, 23/08/09 12:21

  • 84.

    ''''''''''שר החינוך גדעון סער ,תפטר אותו או שתתפטר מתפקידך'''''''''' (ל''ת)

    תכלס, 23/08/09 12:20

  • 83.

    אתם לא מבינים שזו בסה''כ הדרך שלו להשיג כסף?

    אני, 23/08/09 12:16

    את אמאשלו ימכור כנראה גם.
    יוצר פרובוקציה בחו''ל ומקבל הרבה מאד כסף להופיע בהרצאות כאלו - סביר להניח מול עוכרי ישראל.
    מיתג את עצמו ככזה למען הכסף וצוחק כל הדרך..
    הרי אם באמת היה איש אידיאולוגי וגדול היה עובר למקום אחר ומשם יוצא כנגד המדינה..אבל למה כשכל כך נוח לו פה!

  • 82.

    המרצה

    מידו, 23/08/09 12:16

    מדינת ישראל טוענת שהיא דימוקרטית ,אז זכותו של המרצה להביע את דעתו האישית והמקצועית.תתרגלו לקבל את דעות היריבים אפיל אם זה לא לטעמנו.בהצלחה למרצה.

  • 81.

    שאף אוניברסיטה בארץ לא תעסיק אותו ולא תזמין אות ולהרצות (ל''ת)

    אני, 23/08/09 12:15

  • 80.

    לא רק השבדים מממנים אנטישמיות.

    עידן, שינקיניסטן , 23/08/09 12:13

    אנו באים לשבדים בטענות בעקבות מה שאמרו, ועכשיו לממשלה השבדית שהיא מימנה ספר שטען כך כבר בשנת 2000, אבל אנו מממנים משכורת של מרצה באוניברסיטה ציבורית, שקורא לישראל אפרטהייד. אנו מממנים פנסיה למרגל עזמי בשארה. מרגל לכאורה כמובן. אנו מממנים תנועות ערביות בכנסת ישראל, שקוראות להשמדת ישראל במישרין ובעקיפין. אנו מממנים סרטי קולנוע, ספרים, ועוד שלל אירועי ''תרבות'' שיוצאים נגד ישראל, מתקציב התרבות של ממשלת ישראל.
    אין לי בעיה עם חופש הביטוי, אבל כשהוא יוצא להתקפה על המדינה, חייבים להפסיק לממן אותו.
    אגב, אם הוא קורא להשמדת ישראל (לא במקרה של המרצה), אזי הוא צריך להיעצר.

  • 79.

    דוקא נראה חמוד בתמונה :) (ל''ת)

    דורון, 23/08/09 12:11

  • 78.

    !!!!!!!!!!!

    אין כמוני, סוס פוני, 23/08/09 12:08

    אני בעד להעניק לו טור קבוע בעיתון השוודי ''אפטונבלאדט''....
    מר גורדון לוקה בזכרון קצר ושכל מעוות...
    נראה כי הוא שכח שהאוניברסיטה בה הוא מלמד הושבתה לשבועות מספר בזמן מצבע עופרת יצוקה כיוון שנזרקו אל עבר העיר באר-שבע רקטות גראד, ואין צורך להזכיר כמובן מי שיגר את הרקטות הללו.
    בנוסף, חרם על ישראל יכול להוביל לקריסת הכלכלה בישראל, דבר שמר גורדון לא קולט כנראה שיפגע גם בו, או שפשוט לא איכפת לו.
    גורדון טוען כי לא קל לו לקרוא לחרם- מוזר שהוא בחר לעשות זאת תחת אחד העיתונים הגדולים ובכזאת חדווה...
    טוב עשתה האוניברסיטה בתגובת הגינוי שפרסמה, ומבחינתי הוא יכול להתחיל לחפש לו גם מדינה אחרת להתגורר בה...

  • 77.

    חרם

    אלי, 23/08/09 12:05

    שיילך לגור בעזה

  • 76.

    זה מה שקורא כשבמוסדות חינוך מערבים לימודים ופוליטיקה.... (ל''ת)

    רמי הדני , 23/08/09 12:05

  • 75.

    שוברת שתיקה

    יפטרו אותו -הנצחת החרם על אנשים שמביעים את דעתם, 23/08/09 12:00

    אסור לפתר אותו כי לא מצדיק את התנהלותה של מדינת ישראל וכיבוש השטחים-ביקורת אמיתית נוקבת ונכונה -אם יפוטר זה יהיה פשוט מטורף! סתימת פיות לכל מי שלא מזדהה עם הפטריוטיזם הציוני...

    • אין שום בעיה שיגיד מה שהוא רוצה - זה חופש הדיבור

      אבי, 23/08/09 12:58

      אבל שינשוך את היד המעסיקה אותו? פיטוריו אינם סתימת פיות. פשוט שימצא עבודה בביר זית, ויגיד מה שהוא רוצה. אבל בעצם מה אני רוצה ממי שחושב\\ת שרק לצד שלו\\ה יש חופש דיבור ולכל האחרים אסור להביע דעה.

    • יש הבדל יקירתי בין הבעת דיעה לבין קריאה להסתה ופגיעה (ל''ת)

      אני, 23/08/09 13:14

  • 74.

    אז מה אנחנו רוצים מהשבדים ?????? (ל''ת)

    121212, 23/08/09 11:57

  • 73.

    איי איי איי

    רונן, 23/08/09 11:57

    ראו נא מה עושה כאן ד''ר גורדון? מצד אחד נהנה מכל ההטבות שישראל נותנת- ביטוח לאומי, קצבאות ילדים ועוד ועוד זכויות אך מצד שני מפרסם מאמר שטנה (כן, כך אני קורא לו) נגד אותה המדינה בה הוא נהנה מזכויות. לפיכך, אני ממליץ לו שיחפש לו בית אחר שאינו ישראל. הרי מה קורה כאן- יושב יהודי שמפרסם מאמר שטנה נגיד ישראל ולא בעיתון ישראלי אלא בעיתון אמריקאי. זה הרי דבר שלא ייאמן כי הוא מבליט את ''יכולותיו המקצועיות'' במקום בו אף אחד לא יוכל להתמודד מולו.
    כל כך מעורר אנטגוניזם כלפי אותו ''מומחה'' שנפל בפח.

  • 72.

    לפטר אותו ומייד.! (ל''ת)

    אין גבול לחוצפה, 23/08/09 11:56

  • 71.

    אין ספק שאסור להמשיך להעסיק מרצה זה. (ל''ת)

    צפון, 23/08/09 11:55

  • 70.

    הוא שירת בצבא ? (ל''ת)

    מרינה, 23/08/09 11:54

    • כן מרינה הוא שרת בצבא בגדוד 890 בצנחנים.

      יהויכין, 23/08/09 13:38

      גיוס פברואר 84

      • עצוב כמה התחרפן מאז. (ל''ת)

        יהוידע, 23/08/09 16:42

      • גם אודי אדיב שירת בצנחנים וגם גולינו מר. אז? (ל''ת)

        רונית, 23/08/09 22:03

  • 69.

    איפה הוא גדל ? (ל''ת)

    מרינה, 23/08/09 11:53

  • 68.

    סטודנטים לא להירשם לקורסים שלו

    אמנון מעבי, 23/08/09 11:53

    אין לפטרו, אך יידע מקומו כאן בכך שלא יירשמו סטודנטים/יות לקורסים שלו ויעזוב להיכן שדעותיו מוליכות אותו ושם הוא יקבל ''חופש דיבור'' לעילא ולעילא.

  • 67.

    תאכלו את המאכל שבשלתם רבותי חברי השמאל.

    הימלט, 23/08/09 11:52

    חכן, חכו. זה רק התחלה, עוד יבואו פרופסורים, אנשי מדע, מרצים, ויכתבו ויתנו הרצאות ברחבי העולם, להשמיד את ישראל. אינני רואה שום הבדל בין גורדון הזה, לבין האחמד מאיראן, שניהם ביחד ימ''ש. כפרה על ישראל.

  • 66.

    דוקטורט לא ערובה לשכל.

    אחד, 23/08/09 11:51

    יצאנו מלבנון - קיבלנו חיזבאללה וקטיושות. רק לחימה ופגיעה כואבת בלבנון הפסיקה זאת.

    יצאנו מרצועת עזה - קבלנו סקאדים ופצמ''רים. רק לחימה ופגיעה כואבת בעזה הפסיקה זאת.

    הייתי מצפה שהנסיגות שלנו לגבול הבינלאומי בשני גבולות אלו יביאו תנאי שלום בפועל ולא קטיושות ופצמ''רים. אלא שחיבאללה וחמאס אינם רוצים בשלום עם ישראל.

    אשר ליהודה ושומרון: ראינו, שנסיגות חד צדדיות שלנו לא משיגות שלום אלא מקרבות לחימה נגדנו.בשל אינטיפדות שהיו אי אפשר לצאת מהשטחים ללא הסדר מדיני. אינני רואה פלשתינאים שרוצים את השטחים בלי זכות שיבה לפליטיהם בישראל. זכות שיבה כמוה כחיסול מדינת ישראל כמדינה יהודית.

    אם בזה רוצה הד''ר הנכבד,זכותו לדעתו, אך זכות הרוב להתנער ממנו ומדעותיו. שיצטרף למר דייוויס אך לא בבית ספרנו.

  • 65.

    אם את ממשיכה להעסיק אותו גם לאחר יציאתו נגד המדינה-התפטרי גם את!לא די

    נשיאה ורוח ועונש-אין?!, 23/08/09 11:51

    בנו נו נו

  • 64.

    וזה לא מפריע לו לקבל משכורת ממשטר ה''אפרטהייד''? כשצריכים כסף אין מצפון?

    מיקי נחום, 23/08/09 11:47

    הוא חי על חשבון המשטר שהוא מגנה אותו, וזו שחיתות מוסרית אמיתית.

  • 63.

    פרופ' רבקה כרמי יש לעשות סדר עם מס' פרופ' לא ראויים

    נסי, 23/08/09 11:45

    חבל זה מבזה את שם האדם שעל שמו ניקראת בן גוריון .יש לבדוק מה קורא בין כותלי האוניברסיטה בכל התחומים . זה מועד בלשנו זה מועד בפגיעה בסטודנט זה או אחר . יש לעשות בדק בית ומיד .

  • 62.

    והאיש הרדוד הזה מרצה באוניברסיטה?? זו תת רמה אקדמית, בושה לחינוך (ל''ת)

    נועה, 23/08/09 11:44

  • 61.

    העיקר שהוא דוקטור....נכון חינוך ריקני? (ל''ת)

    שמע ישראל, 23/08/09 11:36

  • 60.

    לכל המגיבים שדורשים לפטרו

    דני, 23/08/09 11:35

    מה אתם מציעים? לשלול לאדם זכויות רק בגלל עמדתו הפוליטית שאינה מתיישבת עם עמדתכם.
    הד''ר, לשיטתו, עושה את הדבר הנכון בעבור מדינתו. הוא מאמין שזה הצעד הנכון בשביל שמדינת ישראל תתקיים גם בעוד 100 שנה. מותר לכם לא להסכים אבל התביעה האנטי דמוקרטית שלכם לשלול לו זכויות רק בגלל עמדתו הפוליטית היא הזויה ועומדת בסתירה לכל עקרון דמוקרטי.

    • ואתה גם מסכים לכתבות בעיתון השבדי- זו עמדתם מה לעשות...לך חפש מדינה (ל''ת)

      אחרת עם הדר', 23/08/09 12:25

    • ואתה טועה... (ל''ת)

      א.ק, 23/08/09 12:33

    • לפטר לא בגלל דעות פוליטיות אלא בשל יריקה לבאר שגם הוא שותה ממנה (ל''ת)

      אני רק הערה, 23/08/09 12:34

    • לכל המעופפים שלא מבינים איפה הם חיים

      איתן, 23/08/09 12:35

      מה שהזוי זה שמדינה (האוניברסיטה שייכת למדינה) תפרנס אנשים שקוראים לפגוע בה. כמה מתאים לשמאל האנטי ציוני (ולא כל השמאל כזה) לנסות להסתתר מאחורי הדמוקרטיה וחופש הביטוי. מה שאתם לא מסוגלים להבין זה שדמוקרטיה צריכה גם לדעת להתגונן מול אלו שמנסים לפגוע בה. גם אם הם באים מבפנים.

    • ואתה טועה...

      א.ק, 23/08/09 12:40

      ז''א מותר לו להחזיק בדעות שלו, אבל נאה דורש נאה מקיים. אם הוא מציע חרם שיחרים בעצמו ולא יעשה שימוש בכסף שלי כדי לקרוא להחרים אותי.
      כל עוד הוא מקבל מימון מהמדינה אותה הוא משמיץ הוא עושה מעשה נבלה. ואגב, בדמוקרטיה הרעיון הוא לשכנע את הרוב בצדקת טענותיך. מה שהוא עושה זה להזמין לחץ חיצוני עלינו. זה לא ראוי. בטח כל עוד הוא מקבל משכורת מאונברסיטה המומונת ע''י המדינה.
      שיתפטר וילך לארה''ב. או לאירופה. שם זכויות האדם אינם למרמס (טוב הם כן, אבל מי יבקר אותם?).
      בקיצור דעותיו אינם דמוקרטיות...הם אנטי דמוקרטיות. שישכנע אותי קודם .
      ואגב הרעיון של שתי מדינות. ז''א מדינה לערבים ומדינה ליהודים. מה נעשה עם כל הערבים שגרים בקירבנו? נעביר אותם למדינה הערבית, לא הבנתי...

    • להחרים כדי שיפלט מעצמו! (ל''ת)

      יעל, 23/08/09 12:45

    • דברי הבל ושטות. שיעבוד לא במוסד של משטר האפרטהייד וידבר כמה שהוא רוצה (ל''ת)

      אבי, 23/08/09 13:01

    • הד''ר דני היקר ניצל את מעמדו שרכש במדינה עליה הוא מבקש

      אני, 23/08/09 13:18

      לצאת בחרם, אותה הוא משפיל לעיני העולם ועליה הוא גוזר קופון.
      הוא לא דואג למדינה בעוד 100 שנים, הוא דואג לכיס שלו בעוד 10 שנים.
      אם היה מגיע לעיתון ואומר את דבריו בשם האזרח הפשוט גורדון לא היו מפרסמים אותו- אבל כשהוא מציג עצמו כד''ר באוניברסיטה יצר את הפרופגנדה המתאימה למכירת עיתונית עליו לקבל אחריות למה שיוצא מפיו כי הוא הפך עצמו לנציג.

    • לא דורשים לפטר על מחשבותיו, אלא על מעשיו החתרניים. (ל''ת)

      ASCH , 23/08/09 13:30

    • דורשים לעשות לו בדיוק מה שהוא מבקש!

      רעמסס 1, 23/08/09 14:02

      כל הרוצים לפטרו דורשים לעשות לדוקטור בדיוק מה שהוא מבקש ממדינות זרות לעשות לישראל.

      מה שדורשים זה להחרים את ניב גורדון. להחרים אותו זה כמובן גם להחרים לו את מקום העבודה.

      בעצם מותר גם לקרוא להחרים אותו בכל תחום: לא למכור לו שום דבר. לא לספק לו שירותים.

      בדיוק מה שהוא דורש מן העולם לעשות לכל אזרחי ישראל.

  • 59.

    כל הכבוד לד''ר גורדון!!!!!!!!!

    מאור, 23/08/09 11:30

    בזכות אנשים כמותו יש עוד תקווה לאקדמיה בארץ.

    • אנשים כמותו הם אלה שדירדרו את האקדמיה והפכו אותה לבדיחה (ל''ת)

      רונית, 23/08/09 22:06

  • 58.

    אני לא רוצה מרצה כזה באוניברסיטה שלי שיילך לביר זית

    לך הבייתה, 23/08/09 11:30

    או אולי שיהפוך לשר לקידום עיניינים של אבו מאזן

    • כאילו יש סיכוי שתלך לאוניברסיטה (ל''ת)

      חחחחחח, 23/08/09 12:23

      • ואת המסקנה המזהירה הזו הסקת כי הוא חושב אחרת ממך?

        עוגי, 24/08/09 06:02

        אכן, פתיחות והרחבת אופקים נוסח השמאל הישראלי המתנשא.

        עלוב נפש, זה מה שאתה.

  • 57.

    השמואל הישראלי מסוכן לקיומה של ארץ ישראל.

    סמי, 23/08/09 11:30

    לא סוריה ולא אירן אלא, השמואל הישראלי הוא האויב האמתי של היהודים.

  • 56.

    אין מה לחשוב בכלל חובה על האוניברסיטה להעיף אותו קבינימט

    מתבייש בך, 23/08/09 11:28

    ויפה שעה קודם

  • 55.

    המדינה חייבת להפסיק לסבסד את מדעי הדשא

    פנדה , 23/08/09 11:26

    כידוע לכם, הדשא אינו גדל באופן טבעי במקומותינו, זהו צמח זר לאדמת ארץ ישראל הדורש הרבה מאוד מים ולכן לא ראוי לגידול כאן במדבר המזה''תי. ההשקעה בדשא פשוט לא משתלמת.

    מדעי הדשא אף גרועים מהדשא שעליו רובצים הסטודנטים רוב זמן הלימודים. משום שהם לא רק גוזלים משאבים יקרים - הם גם גורמים לנזק רב, ואף מבקשים מפעם לפעם לייבש את הגידולים המשובחים המקומיים - הטכנולוגיה והמדעים המדוקים - כשהם דורשים מפעם לפעם לקיים חרם אקדמי על ישראל.

    הגיע הזמן לחרם על הדשא - מי שרוצה דשא, שישתול בגינתו, אבל שלא יצפה שהמדינה תסבסד לו את ההשקייה! ובמידה והדשא משתלט מעבר לגינה ופוגע בגידולים הטובים - לעקור מן השורש!

    • חחח נכון מאוד!

      תגובה לעניין, 23/08/09 22:18

      קרעת אותי מצחוק.
      אבל מה?- בדיוק ככה.

  • 54.

    כל הכבוד לך ד''ר גורדון (ל''ת)

    עדנה, 23/08/09 11:22

  • 53.

    בנוסף.. מרצה למדעי המדינה לא יכול להחזיק בדעות אנטי דמוקרטיות.

    ציוני , 23/08/09 11:20

    כך שזו עוד עילה לפיטורים.

    מוסד ציבורי כמו אונבירסטת בן גוריון לא יכולה להחזיק מרצה למדעי המדינה בעל דעות אנטי דמוקרטיות כמו הליצן הזה..

    הרי מה זה בעצם לחץ מבחוץ?
    הוא הבין שדרך המשחק הדמוקרטי, הדעות (ההזויות) שלו בחיים לא ייושמו.. כי בדעות שלו מחזיקים מיעוט אפסי (והזוי) מהעם.

    ולכן, מה שהציבור לא מסכים לו - הוא רוצה לכפות עליו.

    מדובר באידאולוגיה אנטי דמוקרטית ברורה, שבזה לדמוקרטיה.

    כך שיש כבר 3 עילות לפיטורים.. שכל אחת מהן בפני עצמה אמורה להיות מספיקה.

    • מה בדיוק אנטי-דמוקרטי פה??

      אורי, 23/08/09 14:51

      אנטי-דמוקרטי זה להעיף את המרצה ממקום עבודתו בשל הדעות בהן הוא מחזיק.
      (יצוין כי לא מדובר בדעות הקוראות להפעלת אלימות וגזענות/שנאה כלפי אדם/מיעוט מכל סוג שהוא)

      • קריאה לחרם היא בהחלט קריאה לפגיעה

        פנדה , 23/08/09 20:52

        זוהי קריאה לפגיעה בחופש התעסוקה של כל אזרח במדינה.

        ומה שאנטי-דמוקרטי כאן היא השיטה - לא ע''י הכרעת הרוב אלא ע''י פעולה אלימה נגד אזרחים.

  • 52.

    האוניברסיטה חייבת לפטרו ואם לא ניתן , אז לא להאריך לו את החוזה

    אליהו שמש, 23/08/09 11:19

    האוניברסיטה חייבת לפטרו ואם לא ניתן , אז לא להאריך לו את החוזה. בטוח שיהיה אפשרות למצוא לו מחליף. הוא יוכל ללמד באוניברסיטה בעזה או בביר זית! ואולי אף בכל אוניברסיטה בשוודיה. בעדיפות בעיר מלאמו שבשוודיה הנאורה.

  • 51.

    אולי בכל זאת יש אמת בדבריו!!!! אין ספק שהתדרדרנו באנושיות שלנו.. (ל''ת)

    nivi, 23/08/09 11:19

  • 50.

    מי שנכנס להרצאות שלו גרוע כמוהו (ל''ת)

    צריך פשוט להראות לו מה זה חרם אקדמי, 23/08/09 11:18

  • 49.

    מדובר במוסד שמקבל מימון ממשלתי, לא במוסד פרטי כמו האונבירסטאות באמריקה

    ציוני , 23/08/09 11:17

    ולכן זה לא יאומן כיסופר שכספי המיסים של הציבור שרובו ככולו יחשיב את הדעות הללו להזויות ומטורפות.. משלם את המשכורת של הליצן שקורא להחרים אותם.

    הוא לא קורא להחרים את אלוהים.. הוא קורא להחרים את עסקיהם הפרטים של הציבור שמשלם לו את המשכורת.
    כספי המיסים שלי בין השאר משלמים לו את המשכורת, והוא קורא להחרים את העסק שלי.

    לכן זה עילה ברורה לפיטורים ממוסד ציבורי.. שאם לא יקרו זה יהיה ביזיון אמיתי.

    אין לחופש ביטוי שום קשר לזה, אף אחד לא קורא לרדוף אותו או להעניש אותו..
    שילך לעבוד במוסד פרטי.. מצידי שגם אחמדינג'ד יעבוד במוסד פרטי בישראל..

    לא במוסד שממומן על ידי משלם המיסים שאותו הוא קורא להחרים.

    בנוסף, צריך לפטר אותו על חוסר מקצועיות בוטה.
    מרצה למדעי המדינה לא יודע אפרטהייד מהו.

    לא מדובר בדבר במשהו שהוא דעה פוליטית.
    אפרטהייד זו מערכת שלטונית, משמע משהו שאמור להיות בדיוק בתחום הידע הראשי של מרצה למדעי המדינה..
    אבל הוא מראה חוסר הבנה בסיס ובורות בידיעה של מה זה.

    וגם חוסר מקצועיות זו עילה לפיטורים.

    בקיצור, המסקנה היא.. שבכל מקרה שהוא - צריך לפטר את הליצן.

  • 48.

    אני מחכה למרצה

    עוז, 23/08/09 11:16

    שיפרסם מאמר על הפרת זכויות אדם בסין, בורמה, לאוס, פיליפינים, סרי לנקה, איראן, עיראק, סודאן, דארפור וכוכבת העל: רצועת עזה.

    • הוא מרצה ישראלי שפרסם מאמר על הנעשה בארצו.

      אורי, 23/08/09 14:49

      מה קשור בורמה, סין וכיוב'?

  • 47.

    בושה לאוניברסיטה שיש לה מרצים כאלה. (ל''ת)

    גדי, 23/08/09 11:15

  • 46.

    כל הכבוד לנשיאת האוניברסיטה (ל''ת)

    ., 23/08/09 11:14

  • 45.

    שיחפש ענף אחר לשבת עליו

    שמאלנית ציונית, 23/08/09 11:12

    נכון עשתה האוניברסיטה שקראה לו לחפש אכסניה אחרת. כמה צבוע אפשר להיות? לקבל משכורת מהאוניברסיטה, לקדם את עצמו במסגרתה ולקרוא לחרם עליה? המדע הבינלאומי נפגע מעירוב פוליטיקה וחרמות, וודאי ששהשכלה בישראל נפגעת מהקריאות האלה. אם יש לך קצת יושרה גורדון, צא לגלות. ואני אומרת את זה כשמאלנית. מפונקים כמוך, בניגוד לרבים אחרים בישראל, תמיד יוכלו למצוא פרנסה במקום אחר.

  • 44.

    כמה פעמים אפשר להציע להם שלום? אפילו עכשיו אנחנו עדין מנסים

    טלי, 23/08/09 11:11

    הרי הגזענות שלהם והרצון שלהם לשחרר את כל שטחי ארץ ישראל (שלא כל כך עניינו אותם לפני שהקמנו את הערים והכבישים ובתי החולים ובתי הספר) לא פסקו.

    הם ממשיכים להגיד ולעשות בדיוק את מה שאמרו ועשו בשנות ה 20 של המאה הקודמת, ועם הכרת האו''ם בהקמת 2 מדינות זו ועד היום הם ממשיכים בקריאות שלהם להשמדת כל היהודים במזרח התיכון ובנסיונות לרצוח כמה שיותר יהודים.

    זה שמישהו שאמור להיות חוקר, לא שם לב מי לעולם אינו רודף שלום ואינו מסכים לשום פשרה - זה ניחא.

    העניין הוא שאדם שקורא להחרמת מדינה וקורא למדינות אחרות לפעול כנגדה וכנגד אזרחיה- זאת זכותו- אבל בכך הוא הוציא את עצמו מהציבור בישראל.

    מרגע שהוא מבקש ממדינות זרות לפעול כנגד ישראל, הוא ויתר על אזרחותו הישראלית.

    חופש הביטוי שלו עומד וקיים, אבל יש גם השלכות לחופש זה- ואם השתמשת בביטוי שלך בשביל לפעול נגד מדינתך- אז הוצאת את עצמך מהציבור המשתייך לאותה מדינה.

    אני מניחה שלא תפרסמו, כי התחלתם לצנזר תגובות, אבל צריך להגיד את הדברים כמו שהם.

  • 43.

    מעניין שכל משתפי הפעולה עם האיחוד האנטישמי הם מהשמאל

    ערן, 23/08/09 11:08

    האם מעבר לגינוי אפשר להעיף אותו ממדרגות האקדמיה

    • עכשיו גם ברור למה שלחו את חילו לעשות ''הסברה'' בחו''ל.

      ASCH , 23/08/09 12:14

      השמאל הקיצוני השתלט על אקדמיות מדעי הדשא הרכות. שם מוחם של הסטודנטים נשתף באנטי-ציונות ארסית על חשבון מדינת ישראל ומשלם המיסים.

      באופן טבעי, יוצאי פקולטות שטופי מח, חודרים למשרדי הממשלה- משרד הוץ, הקונסוליות ושגרירויות.

      ומכאן ברור למה משרד החוץ שלח דווקא סופר אנטי-ישראלי כחילו לעשות ''הסברה'' למדינת ישראל בחו''ל.

      ומכאן, ברור גם מהלכו הנבזי של הקונסול בארה''ב לאחרונה. הרי עבורם, ממשלה ימנית איננה לגיטימית, ולכן, כל דרך פעולה נגדה- כשרה.

      כולל נזק רבתי למדינה, ובלבד שהימין יפול מהשלטון והשמאל יעלה שוב וימשיך ב''מדיניות הנכונה''. זה בדיוק מה שקרה בשלטון בגין שמיר ונתניהו בשנות ה80-90.

      ברור גם למה ישראל נוהגת במזרח התיכון ובזירה הבינלאומית בצורה כה מטופשת.

      הבא נשאל הלאה: אם ברור שהם צד מעוניין, למה ישראל בחרה ב''מתווכים'' ממצריים ותורכיה ''לתווך'' ביננו לבין החמאס או הסורים.

      ומי ניזוק? כל עם ישראל ובמיוחד משפחת שליט.

  • 42.

    כיבוש שגיאה סמנטית. העם היהודי לא יכול להקרא כובש בארצו

    השני מהאמצע, 23/08/09 11:06

    לעומת הערבים המתחזים לפלשתים כן.

  • 41.

    זה מה שהוא עושה במאמר, מחפש מקום עבודה אחר באוניברסיטה בחו''ל (ל''ת)

    שתממן את הנאצות שלו, 23/08/09 11:04

    • אל תדאגו לו, הוא יסתדר יפה מאוד גם בלעדיכם.

      אורי, 23/08/09 14:47

      כנראה שנוח יותר לאוניברסיטאות להחזיק מרצים המדברים בשם הקונצנזוס הלאומי בלבד וחלילה מרצה המחזיק בדעות שונות, דעות שלא קוראות לאלימות והסתה חסרת ביסוס, אלא מתוך חרדה אמיתית לגורל המדינה הזאת כמדינה דמוקרטית בעלת שוויון זכויות מלא לכל אזרחיה.

  • 40.

    החרם יגרום לאלפי עובדים מפוטרים - אולי נתחיל בפיטורי הדוקטור ?

    עובד מפוטר, 23/08/09 11:01

    אולי הדוקטור המכובד יראה דוגמא וכדי למנוע פיטורי עובדים אחרים יתפטר בעצמו ?
    קל לשבת ולחיות על חשבון משלם המיסים הישראלי אשר אתה קורא לפיטוריו !

  • 39.

    להחרים את אוניברסיטת בן גוריון, עד שיעיפו את המגעיל הזה (ל''ת)

    מטיל החרמות, 23/08/09 11:00

  • 38.

    מחזק את ידיו של ד''ר גורדון. סנקציות עכשיו! (ל''ת)

    האסטרטג, 23/08/09 10:59

  • 37.

    לפטר אותו מהאונברסיטה לאלתר (ל''ת)

    אורן, 23/08/09 10:57

  • 36.

    מעניין מה יש לשמאל להגיד על:

    חיים, 23/08/09 10:56

    כל זה,בטח שהם לא יגנו את זה הרי גם פיגועים הם לא מגנים,רק פעולות נגד הפיגועים הם מגנים.

    • אתה דמגוג זול, שטוף שינאה, מעוות את המציאות.. (ל''ת)

      אבל למה אני טורח אתה לא תקשיב ממילא.., 23/08/09 11:53

      • הוא אולי מגזים אבל לא מעוות (ל''ת)

        רונית, 24/08/09 04:11

  • 35.

    אל תחת ואל תירא רבים רבים חושבים כמוך. תודה שאתה קיים (ל''ת)

    יניב, 23/08/09 10:53

    • יניב, נכון שאתה פרידמן? (ל''ת)

      סטטיסטיקאי בגרוש, 23/08/09 12:02

      • לסטטיסטיקאי הבובליל שאפילו לא שווה גרוש חזור ללוב (ל''ת)

        ס''ט ספרדי טרוד ,אחד העם 70 ת''א, 23/08/09 15:18

    • רבים רבים הא....תחליף משקפיים ותקרא את כל התגובות כאן

      רמי הדני , 23/08/09 12:03

      אולי תתעורר........

    • אתה ממש ילד בועה (ל''ת)

      רונית, 23/08/09 22:17

  • 34.

    צריך להעיף אותו ולפטר אותו מהאוניברסיטה. (ל''ת)

    סטודנט, 23/08/09 10:51

  • 33.

    שירצה בבירזת (ל''ת)

    אני, 23/08/09 10:51

  • 32.

    ראוי שגורדון יזכור שיש רבים בעולם שרואים את באר שבע כשטח כבוש (ל''ת)

    הפוסל במומו פוסל, 23/08/09 10:49

  • 31.

    יפה נפש אחד

    מיכל, 23/08/09 10:49

    שבאמת ילך לחפש בית אחר , וכמובן אזרחות אחרת.

    אולי באירן יקבלו אנשים כמוהו?

    • יפה נפש? בגלל שהוא לא שותף לשקר הנינוח שאנחנו מספרים לעצמנו? (ל''ת)

      פוליטיקלי קורקטיות היא אוייב לקיום המדינה, 23/08/09 11:54

    • זהו איננו יפה נפש

      יצחק, 23/08/09 11:55

      אלא בעל נפש מכוערת.

    • וואו, פשוט וואו...

      אורי, 23/08/09 14:44

      כמה טמטום בתגובה אחת. לפי דברייך כל מי שלא נמנה עם אלה שחושבים כמותך צריך להיות מגורש מן המדינה...
      לא יודע למה, אבל יש לי פלאשבקים לגרמניה הנאצית, רוסיה הסובייטית, איטליה הפאשיסטית.. בדרך להיות איראן/צפון קוריאה.
      תיכף יאמצו כאן באמת את החוק - ''אין נאמנות - אין אזרחות'', כאשר ''נאמנות'' היא מושג התלוי בגחמות של פוליטיקאים ספציפיים או המון מוסת.
      פשוט עצוב.

      • אורי מי שהלך ללוס אנג'לס זה הגורדון - יכול היה לומר את דבריו כאן

        יופיטר יופיטר , 24/08/09 09:44

        ואם הוא רוצה חרם על מדינתו - טוב יהיה לו אם יעזוב אותה - בטרם חרם

  • 30.

    למנוע כניסתו לארץ

    פרובוקטור, 23/08/09 10:48

    נמאס כבר מכל המרצים שמשמיצים את ישראל ואחרי זה מתלוננים על חוסר תקציב, על זה שהם האבירים הלבנים שמצילים את החברה הישראלית מפני הימין.
    מי שיורק לבאר ממנה הוא שותה, שלא יצפה לשתות מים זכים.

  • 29.

    צודק במהות לא בניסוח

    איש שמאל שפוי, 23/08/09 10:48

    רבותי אנשי הימין הסהרורי- לא יעזור לכם כלום. בסוףיפנו אותכם. לא למדתם כלום מההיסטוריה הקצרה: פינוי סיני ועזה ע''י ממשלות ימין.
    לגבי דבריו של המרצה: נכון בשטחים יש שלטון כיבוש,ואפרטהיד, מתנחלים שורפים עצי זית,מקללים את החיילים ששומרים עליהם וכו'.
    הטעות שלך הי שאתה לא נלחם על דעותיך בארץ אלא קורא להחרמתנו בעולם.
    לגבי פיתרון אפשרי לבעיה: יש להפסיק את השמירה על המתנחלים הסהרוריים, הם לא שווים שערה משערות ראשו של חייל.

  • 28.

    מרצה כזה יש להחרים את ההרצאות שלו

    amitos1978 , 23/08/09 10:47

    מבייש את אוניברסיטת בן גוריון - אוניברסיטה ערכית בעלת הישגים אקדמיים וחברתיים .
    מתבייש שמרצה כזה מלמד במוסד המוערך הזה שאני נמנה על בוגריו הגאים

  • 27.

    תראו מה זה עולם!

    יהודי גאה להיות יהודי, 23/08/09 10:43

    ערב רב מושחת קורא לערב רב מושחת אחר בתואר מושחת בכדי שנחשוב אותו לצדיק.
    כבר לא יעזור לכם-המשיח התעורר והיהודים מתחילים להקיא אתכם מתוכם.
    לא לימדו אתכם ילדים שלא מעירים את האריה מרבצו?!

  • 26.

    רגע,להירגע.

    ראש טוב, 23/08/09 10:42

    לא להתלהם !!!
    טוב שיש אצלנו אי אילו יוצאי דופן שגורמים לנו לחשוב שוב על הדברים.
    חושבים - והמסקנה של רובנו היא שהוא טועה בגדול,אך לומר שכל מאמר טפשי גורם נזק לישראל - נו,מילא...
    אבל ודאי שאין לתת לו קידום אוניברסיטאי - מרצה הוא גם מחנך - ולא לשכמותו פיללנו.
    אולי באוניברסיטת ביר זיית ?

    • 25-תגובה מצויינת! (ל''ת)

      ASCH , 23/08/09 11:34

  • 25.

    אידיוט! (ל''ת)

    חני, 23/08/09 10:41

  • 24.

    הוא צודק, אנו משטר אפרטהייד ומקומו בבית סוהר (ל''ת)

    אזרח, 23/08/09 10:41

  • 23.

    לשלוח את גורדון להסתכלות - אם הוא כשיר לשלוח אותו להרצות בעזה אהובתו (ל''ת)

    חוקר, 23/08/09 10:40

  • 22.

    לקצץ לו קורסים ולהכניס ישראלי אמיתי במקומו

    ziv78 , 23/08/09 10:39

    גם ככה אין הרבה עמדות פנויות באקדמיה אבל למדעי הרוח והחברה לכל משבצת פנויה נכנס איש שמאל קיצוני אחר, ולא שחסרים אנשי אקדמיה מעולים מהימין. ההפך, הניתוח של אנשי הימין הוכיח את עצמו כתמיד ככזה שמתיישב עם המציאות בעוד שזה של השמאל נותר ברוח. הגיע הזמן לתקן את ההטיה החזקה שמאלה שרוחשת בכל הפקולטות למדעי הרוח והחברה.

  • 21.

    אם הם לא יפטרו אותו צריך להחרים את האוניברסיטה.לא היגוני שהם יקבלו מימ (ל''ת)

    מימון ממשלתי, 23/08/09 10:39

    • אבל מכללת אריאל ובר אילן, מדרשות הימין הדתי כן? (ל''ת)

      אחת, 23/08/09 11:47

  • 20.

    לעתי על הממשלה להוריד את התמיכה באוניברסיטה בהיקף משרתו

    סתם אחד, 23/08/09 10:38

    ואז נראה עד כמה חופש הדיבור באוניברסיטאות חשוב ועד כמה הוא חוקר טוב

  • 19.

    רבקה כרמי-לא מספיק

    שמוליק, 23/08/09 10:37

    נשיאת האוניברסיטה ידועה כפוליטיקאית. גם בתפקידיה בבי''ס ובפקולטה לרפואה, תמיד נעה בין הטיפות
    תמיד-שכלם יהיו מרוצים, ללא עמוד שידרה ועמדה ברורה, הדברים הגיעו לידי אפסורד במספר מקרים
    כנראה שכך פילסה את דרכה לצמרת....

    בכל מקרה, במקרה דנן, טוב שגינתה, אך לא די בכך.לא להזמין אכסניה אקדמית אחרת, אלא להשהות מבן גוריון עד שיחזור בו

  • 18.

    שיסיים את תפקידו באוניברסיטה [מוזמן לבחור מדינה אחרת] (ל''ת)

    שמשון, 23/08/09 10:37

  • 17.

    מעולם לא היה מצבם של הפלסטינים טוב יותר ! (ל''ת)

    אנו מצילים אותם מעצמם, 23/08/09 10:35

  • 16.

    ומה יעשו איתו? כלום!

    ניר, 23/08/09 10:35

    האקדמיה מורעלת.

  • 15.

    להחרים אותו תעסוקתית לא יתכן שהפוץ יחיה על חשבון הציבור ! (ל''ת)

    היועץ, 23/08/09 10:35

  • 14.

    מעורר בחילה! (ל''ת)

    תפוו, 23/08/09 10:35

  • 13.

    סוף סוף יש מי שפותח את השיח על מה שקורה בשטחים

    הילה סגל, 23/08/09 10:34

    ניסיונות ההשתקה של אוניברסיטת בן גוריון את אחד המרצים היחידים שעומדים מול ההמון כותבים ומביעים את העוול המתרחש על ידי מדינת ישראל בשטחים הכבושים, מצערת!
    הרעיון שעומד בבסיס אי מתן הזכות להביע עמדות אלו הוא בריחה מהמצב אליו מדינת ישראל שוקעת במהירות אדירה! כמו כן, זו התעלמות מהפשעים נגד האנושות המבוצעים בכל יום כלפי אוכלוסיות שלמות על בסיס אפלייה אתנית.
    היהדות שכולם מתחבאים מאחוריה כבר מזמן אינה היהדות של אבותינו אלא היא כלי גזעני וניפשע של אזרחי ישראל לתרץ את אשר הם נוהגים בשכניהם הפלסטינים כאשר היא מרוקנת מכל אחרי מוסר ואהבת האדם באשר הוא אדם!

    • השטחים לא כבושים, יש בהם ממשל פלשתיני

      ישראלי 1, 23/08/09 11:15

      אין שטחים כבושים, יש ממשל פלשתיני שהוקם בעקבות הסכמי אוסלו. באותם שטחים קורה וכוחות בטחון ישראליים מבצעים פעולות מניעה מקומיות נגד טרוריסטים הזוממים להרוג בנו. זה לא כיבו, זו הגנה עצמית.

      הסיבה היחידה שאין היום מדינה פלשתינית היא שהפלשתינים לא הקימו אותה, הם היו עסוקים בלהתאבד עלינו באוסטובוסים.

    • סוף סוף? אפליה אתנית?

      אלישי, 23/08/09 11:41

      האם עתיד השליטה ביהודה ושומרון, איננו נושא שישראל מתחבטת בו מידי יום? האם זה לא הנושא המרכזי בכל מערכת בחירות?
      האם לא הגיע הזמן שדוקטור למדע המדינה, יפתח ספר ויקרא בטרם הוא מאשים את ישראל ב''אפרטהייד''. כשאת מגיעה לקניון, האם נשים ערביות בלבוש מסורתי, נאסר עליהן להכנס, או לבלות בקולנוע עם ילדיהן?
      האם הנוסע הערבי ברכבת נדרש לפנות את מקומו ליהודי או בכלל לרדת מהקרון?
      האם בתי הספר והאוניברסיטאות חסומות בפני ערבים?
      בדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, במערכת בחירות, לא התקבלה השקפת עולמך. זו סיבה להוציא את דיבת הארץ, להזין אנטישמים בתחמושת?
      צעיר וטיפש.אם כל כך קשה לך פה, מצא לך מקום טוב יותר.

      • אלישי, האפרטהייד הוא בשטחים הכבושים, לא בקו הירוק

        נועה, ת''א, 23/08/09 13:17

        בתוך גבולות הקו הירוק אמנם יש דמוקרטיה - רחוקה משלמות, אבל עדיין דמוקרטיה. האפרטהייד מתחיל מעבר לקו הירוק - בשטחים הכבושים. שם חיות זו לצד זו שתי אוכלוסיות - אוכלוסית המיעוט (המתנחלים היהודים) ואוכלוסית הרוב (הפלסטינים), כשלכל אחת מהן מערכת חוקים משלה - על היהודים חל החוק הישראלי (אזרחות מלאה, זכות הצבעה לכנסת, חופש כניסה לישראל וכו') ואילו על הפלסטינים חל החוק הצבאי (אין אזרחות ישראלית, אין חופש תנועה, כמובן שאין זכות הצבעה וכו'). עכשיו, זה כבר כן מתאים למאפיינים של האפרטהייד. אם הסיבה היחידה שאנחנו מחזיקים בשטחים היא בטחונית אז למה אנחנו מיישבים שם אזרחים ישראלים (ש''במקרה'' גם כולם יהודים)? ישראל צריכה להחליט מה היא רוצה - לספח את השטחים (כולל הענקת אזרחות מלאה לתושביהם הלא יהודים) או לעזוב את השטח ולהסתפק במדינה בגבולות 67. כל אופציה אחרת - סיפוח וטראנספר, או סיפוח מבלי לתת זכויות אזרח לפלסטינים, או המשך המצב הקיים - סותרת את ה''דמוקרטית'' בהגדרתה של המדינה. עד שלא ניפטר מהשטחים נישאר מדינת אפרטהייד!

        • מסכים עם נועה :) (ל''ת)

          אורי, 23/08/09 14:39

        • אם זה אפרטהיד, נלסון מנדלה היה נשאר אלמוני

          אלישי, 23/08/09 18:51

          באופן אישי הייתי רוצה לספח את שטחי יהודה ושומרון ולהחיל את החוק הישראלי.ודאי שאני מודע לבעייתיות וקצרה היריעה מלדון בכך. מצד שני א ס ו ר להפטר מהשטחים הנ''ל. הגבלות התנועה הם תוצאה ישירה של טרור מתאבדים חסר מעצורים. די בילד תמים אחד שעל גופו הורכבה חגורת נפץ, או יולדת שממהרת לבית החולים ובצמוד לגופה המטען שיגרום לעשרות נפגעים באחת מערי ישראל.הנזק של המחסום קשה ככל שיהיה, איננו משתווה לחיים שנלקחובפיגוע התאבדות ולא יחזרו עוד . ולכן המחסום הוא הכרח, ויחולו בו הקלות ככל שירחק טרור המתאבדים.
          זה איננו אפרטהייד ולמדינת ישראל אין בעיה מוסרית.. בטרם אוסלו ידענו תקופות יפות של יחסי רעות, הזמנות הדדיות לאירועים משפחתיים. יחסים שרחוקים מלאפיין ''אפרטהייד''

          • אלישי, לא זכור לי שלפני אוסלו הפלסטינים בשטחים היו אזרחי ישראל

            נועה, 23/08/09 20:16

            אז אולי חייהם של הפלסטינים היו מעט נוחים יותר אבל עדיין שלטנו בהם מבלי להעניק להם זכויות אזרח מלאות, כמתבקש במשטר דמוקרטי. כך שבעצם גם לפני אוסלו חיו בשטחים/יו''ש שתי קבוצות אוכלוסיה ממוצא אתני שונה שכל אחת מהן חיה תחת חוק שונה - היהודים (המתנחלים), אזרחים מלאים של מדינת ישראל, הפלסטינים נתינים תחת משטר צבאי.
            גם אם היו אז, כפי שאתה טוען, יחסי רעות ושכנות טובה בין השולטים לנשלטים הרי שבסופו של דבר זה היה עדיין אותו המצב בדיוק כמו היום מבחינת חוסר השוויון והאפליה בין שתי הקבוצות.

            אגב, אין לי התנגדות עקרונית עם סיפוח השטחים, בתנאי שיינתנו לפלסטינים הגרים שם זכויות אזרח מלאות. אבל אז זו כבר תהיה מדינה דו לאומית, על כל הבעיתיות שבה (הן מבחינה ''ציונית'' אידיאולוגית והן מהבחינה המעשית). נדמה לי שהאופציה של קוי 67 היא עדיין היותר מוצלחת מבין השתיים (ושאר האופציות, כפי שכבר הסברתי קודם, מנוגדות לעקרון המדינה הדמוקרטית שישראל מתיימרת להיות).

        • שלטון פת''ח בגדה ןחמאס בעזה

          אריה, 23/08/09 19:02

          נועה.
          את נמצאת עדיין בשנת 1980 מאז חלק משטחי יהודה ושומרון בשליטת הפלסטינאים, באם תהליך אוסלו היה ממשיך (ערפאת לא רצה בכך) הייתה היום מדינת פלסטין.

    • די כבר עם השקרים והקשקושים האלה

      קניגסברג, 23/08/09 11:49

      אף אחד לא משתיק אותו כי הוא מדבר על ה''עוול הנורא'' שקורה לפלסטינים, הבעיה החמורה היא שהוא פונה למדינות העולם שיחרימו את ישראל.

      הוא יותר חכם מכולם, הוא יותר צודק מכולם, הוא יותר יודע מכולם, ובגלל שאף אחד לא מבין ואף אחד לא יודע כמוהו, הוא יציל את המדינה. כן... שמענו...

      הוא יצור טיפש שמחפש פרסום ואהדה בעולם, וכדי להשיג את זה לא אכפת לו לצאת נגד המולדת שלו.

      אף אחד לא מונע ממנו לדבר בארץ.
      שיגיד מפה עד להודעה חדשה מה קורה בשטחים, יש לא מעט שעושים את זה ואף אחד לא משתיק אותם.
      (למרות שגם זו בעיה לדעתי, כי בדרך כלל הם ממציאים ומעלילים ואין באמת מישהו שבודק את אמיתות הדיווחים שלהם)

      הוא פשוט יודע שפה, בישראל, האנשים מכירים את המצב ומתיחסים לדעתו כאל מחשבה סהרורית והתאבדותית.

      הוא לא מוצא בארץ מספיק אנשים שחושבים כמוהו, כי הוא מיעוט. מיעוט שרוצה לכפות על הרוב תהליך אובדני.




      בקיצור-
      אתה רוצה לשנות, תשנה בבית.
      תכתוב בעיתונים בארץ, תפרסם ותדבר בכלי התקשורת בארץ ככל שתרצה.
      אבל בחיאת, למה לצאת נגד המדינה?

    • ולא מחפשים שהשם שלך יופיע בלוס אנגלס טיימס כשמאלני! (ל''ת)

      לכל החכמים למיניהם: ביקורת עושים בבית, ומבית !, 23/08/09 12:34

    • ההזיות והשנאה העצמית חזקות במיוחד במקרה שלך הנה כמה דברים-כנסו!

      קונדסון, 24/08/09 04:15

      1.הפלסטינים ב 3 מקרים יכלו לקבל מדינה פלסטינית ודחו כל פעם:1947 תוכנית החלוקה,2000 קמפ דייויד ו2008 הצעת אולמרט.
      2.מחמוד עבאס(אבו מאזן)אמר בראיון לוושינגטון פוסט לפני חודשיים שהמצב בגדה מצוין והוא לא ממהר ומבחינתו הכל בסדר שיישאר ככה.
      3.מצב הפלסטינים בגדה(בעזה עם החמאס ומשטר האימה זה לא בשליטתנו)טוב הרבה יותר מאשר בימי השלטון הירדני טרום 67.
      4.הפלסטינים לא מוכנים להשלים עם מדינת ישראל ולכן הם שוב ושוב מדברים על גורמים מ48(זכות שיבה,אי הכרה בישראל כמדינת לאום של העם היהודי)מכיון שזה המכשול לשלום ולא ה''כיבוש''ב67.אחרת למה לא מנהלים מו''מ רק על שטחים?למה אש''ף קם ב64 כ 3 שנים לפני ''ה''כיבוש''
      5.מצב אזרחיי ישראל הערבים מבחינת חופש וזכויות אדם טוב יותר מאשר בכל 21 המדינות הערביות !

  • 12.

    לפטר אותו דחוף, אני לא מסכים לשלם לו את המשכורת. (ל''ת)

    מאיר הכהן , 23/08/09 10:33

    • פחחח... כאילו שאתה לומד באוניברסיטה.. (ל''ת)

      ממש, 23/08/09 13:58

      • לידיעת ''פחחחח'' החכם: האוניברסיטאות מסובסדות. כל משלם מסים ממן אותן. (ל''ת)

        panacea , 23/08/09 18:48

  • 11.

    ד''ר גורדון הוא איש אמיץ וחכם! עם רקורד בעשייה למען נוער במצוקה בב''ש!! (ל''ת)

    סטודנטית לשעבר, 23/08/09 10:31

    • לא רלוונטי מה שהוא היה..גם דודו טופז הייתה לו עשייה אדירה וברגע שהוא..

      עודד יערי, 23/08/09 17:18

      חטא נשכח לו הכל...ברגע שהד''ר פונה למדינות זרות ומטיף לחרם על ישראל הוא בגד במדינתו.נקודה.
      צריך לפטר אותו מהאוניברסיטה שילך לעזה וירצה להם שם.

  • 10.

    לא צריך להתלהם - לא לשלול אזרחות ושום כלום. רק להחרים. זה הכל (ל''ת)

    הרי מטרתו היא פרסום ובטח יקבל גם משרה שמנה בחו''ל, 23/08/09 10:31

  • 9.

    פרופ' כרמי תשלחי אותו לביקור במחנות ההשמדה ע''ח האונברסיטה למשך חודש ! (ל''ת)

    בוזגלו, 23/08/09 10:31

  • 8.

    פעם לא האמנתי שיש יהודים אנטישמים,היום כן!

    איציק מ, 23/08/09 10:29

    אדוני המרצה תפסיק אם הקישקושים שלך ותגיד ישר את מה שרק היה חסר ואולי לא,שאתה שונא את עצמך!
    לא אוהב את מדיניות ישראל שמתבצעת על ידי ממשלה חוקית ולגיטימית שנבחרה בבחירות דמוקרטיות??
    אתה מוזמן להתחפף!
    שלום ולא להתראות ואנטישמים כמוך לא יחסרו!!!!!!

    • כך הוא מתקבל לקרנות מחקר אדירות בעולם. על ידי שנאת ישראל

      מרצה אחר, 23/08/09 11:15

      שנאת ישראל מביאה אותו
      לפסגות אדירות בעולם!

  • 7.

    עוד אחד שרוצה להתקדם על הגב שלנו.צעד רציני לפרופסורה! (ל''ת)

    זה לא לגמרי נקי., 23/08/09 10:28

    • ד''ר ניב גורדון לא צריך אותנו כדי להתקדם! הוא כבר מאוד גדול בלי קשר! (ל''ת)

      הוא ציוני שעשה הרבה לטובת הנוער בדרום, 23/08/09 11:49

      • ועוד איך צריך אותנו. כל הקידום שלו הוא ע''י מאמרי שיטנה כנגד ישראל (ל''ת)

        הפרסום כל מעוותים כמוהו הוא על גבנו, 23/08/09 12:40

        • הוא צריך אותנו - כי אנחנו משלמים לו - והוא גם השתמש בנו כשסיווג

          יופיטר יופיטר , 24/08/09 09:47

          עצמו לאוניברסיטת בן גוריון - למה הוא לא מחרים את ישראל ומסתלק מהאפרטהייד ? למה הוא לא מחרים את האוניברסיטה שאותה הוא מיעץ לאחרים להחרים?????

  • 6.

    בושה. (ל''ת)

    אין מילים., 23/08/09 10:27

    • בושה וחרפה צריך לפטרו (ל''ת)

      רוני, 23/08/09 14:38

  • 5.

    גועל נפש יפוטר מיד

    חני, 23/08/09 10:22

    ממש גועל נפש . יש לפטרו מיד ולשלול ממנו את כל זכויותיו

    • מה לגבי העמדה לדין על הסתה ?

      ש, 23/08/09 11:06

      למה החוק לא חל על שמאלנים וערבים ?
      מדינת אפרטהייד גזענית, כאמור

  • 4.

    לשלול לו את האזרחות !! אין נאמנות אין אזרחות !!! (ל''ת)

    תומר, 23/08/09 10:22

  • 3.

    מרצה מעולה (ל''ת)

    עננה, 23/08/09 10:19

    • תשובה לעננה בענין המרצה

      בתיה, 23/08/09 10:50

      מישהו מדב ר על הכישורים שלו כמרצה? זה הדבר שאנחנו כרגע בודקים? אם הוא היה מרצה כל כך מעולה, הוא לא היה כורת את הענף עליו הוא יושב, ובמילים אחרות - לא טוב לך בארץ, לא שלם עם הכיבוש - לך לחיות ולאהוב מקום אחר בעולם. לנו לא תחסר

      • בתיה, הוא מאוד יחסר, הוא איש מבריק שחרד לגורלה של ישראל (ל''ת)

        ופועל רבות לקידום הנוער בדרום!! אידיאולוג ציוני!!, 23/08/09 11:52

        • ראית את התמונות שלו עם עראפת הרוצח בשנת 2002 ????????????????????????? (ל''ת)

          את קשקשנית - הוא לא יחסר לאף אחד בישראל !!!!!!!!!!, 23/08/09 13:06

    • מרצה מעוות (ל''ת)

      בהירה, 23/08/09 10:52

  • 2.

    מה שמפתיע אותי אצל כל לוחמי זכויות האדם

    רועי, 23/08/09 10:17

    שהם לא כתבו מעולם מאמר נגד סודן למשל שמבצעת רצח עם תוך כדי אינוס ילדות ואמהות
    ושריפת אבות.

    את זה אני באמת לא מצליח להבין

    איך לוחם זכויות יכול להגביל את עצמו לגבולות ישראל בלבד?!?

    • שמאלן להכעיס

      השני מהאמצע, 23/08/09 11:21

      שמאלן כזה יילחם על כל אידאל קדוש בתנאי שזה ירגיז את הוריו, החברה והעם אליו הוא שייך.

    • מי שחי בישראל וחרד לגורלה ולא מפחד לעשות בדק בית תחילה!! (ל''ת)

      רועי, זה שבסודן נעשים פשעים לא אומר שגם כאן צריכים, 23/08/09 11:51

    • פחחח הצחקת אותי השמאלנים הארורים לא מעניין אותם זכויות האזרח היהודי.

      עודד יערי, 23/08/09 22:29

      אלה ידברו רק על זכויות האזרח של הערבי הישראלי על זכויות האדם של הערבי האויב.שום דבר על זכויות האזרח של היהודי.

  • 1.

    למרבה הצער באמת צריך לחץ

    טל, 23/08/09 10:15

    שני הצדדים שבויים ב''תהליך'' ומסרבים להגיע להחלטות. צריך ללחוץ על שני הצדדים. לגבי חרם? לא בטוח שזה הלחץ הנכון...

    • מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      כל המתיוונים האלה - מאיפה הם באו לנו !!!!!!!!!!!!!, 23/08/09 11:01

    • השמאל העיוור פשט את הרגל כבר מזמן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      בוז גדול לכל השמאלנים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 23/08/09 11:02

    • לחץ הביא לאוסלו. ותראי לאן אוסלו הביא אותנו. (ל''ת)

      לחץ טיפשי, 23/08/09 11:16

      • מאה חכמים לא יוציאו אבן שטיפש אחד זרק לבור !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        אוי ואבוי לנו מהדוקטורים האלה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 23/08/09 13:10

    • אתה צודרק..צריך לחץ רק עליכם שמאלנים ארורים לחץ שיוציא אתכם מהורידים.. (ל''ת)

      עודד יערי, 23/08/09 22:26