• 137.

    שוודיות

    אייל ש, 25/08/09 23:58

    תעשו שוודיות, ולא באיקאה.

  • 136.

    יש!! אירופה תהיה כולה מוסלמית ,גדול!! (ל''ת)

    פטריוט אמיתי שלא פוחד מהגויים, 25/08/09 00:39

  • 135.

    יש!! יש אנטישמים בעולם ,עוד לא עבדה תקוותנו. (ל''ת)

    הרצל, 25/08/09 00:37

  • 134.

    צריך שאיזה עיתון בישראל גם יעשה כתבה הזויה נגד שוודיה

    אריאל, 24/08/09 02:06

    צריך שאיזה עיתון בישראל גם יעשה כתבה הזויה נגד שוודיה ואז ניראה מה הם יגידו וגם זה יראה שכמו שהם ממציאים המצאות גם אנחנו יכולים

  • 133.

    תגידו בחייאת איזה טמבל יקח חלקים מערבי?איזה חמור יסכים שבכל מקום

    lili_lili , 23/08/09 21:18

    שהוא עובר הכלבים ינבחו עליו כאילו אין מחר?ומה עושים עם אברים שרוצים רק להיות שהידים?כאילו אתה מקבל כלייה והיא רק רוצה להתפוצץ אפילו כשאתה לא צריך לשירותים?

    • אחלא תגובה!! ממליץ לכולם!! מוכיח שאצלנו אין גזענות

      צ'חצ'ח, 24/08/09 16:02

      טוקבקיסט/ית יקר/ה: אני מחזק את ידיך במאבקך האמיץ בגזענות השבדית!! לתרגם לאנגלית / ולשבדית ולשלוח, כדי להוכיח לעולם כולו עד כמה הטענות שיש בישראל גזענים הן מצוצות מן האצבע! סתם אנטישמיות של השבדים הצבועים האלה!

      נ.ב:יחי הגזע היהודי הנבחר (סליחה: העם היהודי)!

  • 132.

    they need to cancel Sweden (ל''ת)

    ha ha ha hah, 23/08/09 21:16

    • it won't make any difference (ל''ת)

      they need to cancel islam, 24/08/09 05:52

  • 131.

    למה ישראל לא פותחת איזה ספר על אבותיהם, על הוויקינקים

    Avi Ecuador, 23/08/09 21:15

    על האכזריות שלהם?!
    למה לא מפרסמים תעודות הסטוריות על רשעים?
    יוכלו ללמוד גם השוודים על אבותיהם.
    למה לא מצרפים מספר הסטוריונים לשרות ההסברה?!

  • 130.

    הן עם לבדד ישכון

    vq87804 , 23/08/09 20:50

    הן עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב

  • 129.

    הן עם לבדד ישכון

    שוני, 23/08/09 20:45

    הן עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב

    • התפיסה הזאת פשטה מזמן את הרגל-היא אינה עולה בקנה אחד עם המציאות

      שוש הלוי, 23/08/09 23:04

      היום, כמו בעבר, מאמצי הדיפלומטיה הישראליים, מתמקדים בנסיון ליצור קשרים דיפמטיים עם כמה שיותר מדינות.

      זה תמיד יכול לעזור בהצבעות במועצת הביטחון של האו''ם או במליאת העצרת הכללית שלו, כמו גם - ביחסי-מסחר, תיירות ושיתופי-פעולה אסטרטגיים ואזרחיים.

  • 128.

    שלום עכשיו לא וירוס,אלא אבי -אבות הטומאה והחולניות..

    ה.בנימין, 23/08/09 20:38

    רק במדינה של מטורפים כמו בישראל,על כל גווני שילטונה הרקוב,יכול להתקיים גוף כמו שלום עכשיו,ביילין,מוסי רז(אבו-וילן קישקיש)
    סואבי וזוללי מסעדות -יוקרה על חשבוננו.לא הערבים צריכים לברוח מהארץ,אלא אנחנו,ומהר .

  • 127.

    שמעתי את עמנואל רוזן שכמובן מצא סיבה נוספת לתקוף דווקא את ישראל.......

    דקל ב , 23/08/09 19:37

    רוזן ומריעו אמנון אברמוביץ
    אוטומטית מוצאים בכול מצב
    סיבות לתקוף את הממשלה,
    חלילה אם במשרד החוץ היתה
    יקירת ליבם ציפי,כנראה שהם
    היו מלאים בשבחים...

  • 126.

    סוף סוף מישהו אומר את האמת על היהודים המסריחים.

    סאלח, 23/08/09 18:21

    חחח...איזה תגובות בטח יהיו בגלל זה.

    • אם הייתם מנצחים לא הייתם משאירים זכר מיהודים או שמאלנים

      Avi Ecuador, 23/08/09 19:20

      יימח שמכם וזכרכם, אל תפחד מיהודים, תפחד מנוצרים, הם רגילים לפתרונות סופיים שיתחילו באירופה והפעם לא נגד יהודים או שמאלנים מכיוון שהם למדו שאין לפחד מאידיוטים, הם מפחדים מחיות אדם (ואחשיס).

    • נו בחייך איפה כיף יותר לטייל ברחובות המסריחים איפה שאבא שלך השריץ אותך

      או ברחובות של היהודים ???, 23/08/09 19:33

      או ברחובות של היהודים ???

      • אנשים מתחילים להבין את הסגנון שלי... (ל''ת)

        חחח, 23/08/09 20:43

    • אימצתי מצער בעלי חיים כלב פינצ'ר מעורב,וואחד כלב טמבל אבל

      lili_lili , 23/08/09 21:14

      מריח ערבים מקילומטר,יכולים לעבור אלף יהודים בתוך הבית שלי הוא לא יצייץ,יעבור ערבי ברחוב השני הוא יקבל התקף לב מהקריזה,אפילו כלב טמבל מריח אתכם ממרחק ויודע לזהות ריח של ערבי.

  • 125.

    להוציא מהחוק זמנית את איקאה ותוצרת שוודית (ל''ת)

    אני, 23/08/09 17:47

  • 124.

    חרם על השוודים, אבל בואו נדפוק את השוודיות !!! (ל''ת)

    אני, 23/08/09 17:40

    • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      כמה שיותר, 23/08/09 18:01

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  • 123.

    זה נכון-כנסו !!!

    אני, 23/08/09 17:38

    אנחנו חייבים להודות ,אנחנו חוטפים ורוצחים על מנת להשתמש בשם לאפות מצות, ואנחנו סוחרים באיברים. נכון !!!
    אבל דחיל-רבאק, מה השטויות האלה, שאנחנו נסחר באיברים של ערבים?! איזה שטות,איזה הוצאת דיבה ...ממש גועל נפש.
    הרי המצות שלנו הם מהסוג הטוב ביותר, אנחנו משתמשים בדם הארי- השוודי, ולא סוג ז', לכן אל תגידו שאנחנו משתמשים בדם ערבים, זה שקר. רק בדם יקר של שוודים.
    (אני בשוק איזה השמצה). וגם האיברים שאנחנו סוחרים בהם הם א'-א'. בטוח לא של ערבים. אלא אך ורק של עיתונאים שוודים שבשטחים,זה כן.

  • 122.

    השמאל האירופאי מממן את שלום עכשיו

    בוגי לשלטון!, 23/08/09 17:15

    צריך לחקור את פושעי אוסלו מי מימן אותם והביא עלינו אלפי הרוגים בעקבות אסון אוסלו.

  • 121.

    יפיי נפש

    איציק, 23/08/09 17:04

    להחרים את יקאה אנחנו שווים יותר

  • 120.

    הסהר יחליף את הצלב

    נח, 23/08/09 16:32

    אין פלא שהשבדים לא מוכנים אפילו לגנות
    את המאמר האנטישמי אלא להפך הם נזפו בשגרירה שלהם בישראל שגינתה את המאמר.
    לחושך התנהלות הממשלה השבדית עושה רושם
    שהאנטישמיות היא כמעט מדיניות רשמית בשבדיה.
    נכון שהכל נעשה במסווה של אנטי ציונות
    ואנטי ישראליות אבל זו בעצם אותה אנטישמיות
    ישנה אותה שנאת יהודים שמקננת היטב
    בלבם של הלותרנים השבדים אותה ינקו עם חלב אימם.
    אכן צחרק הגורל הוא שלאט אבל בטוח קמים עוד ועוד מסגדים בשבדיה .הרבוי הטבעי של
    השבדים הולך ונעלם
    לעומת משפחות גדולות בהרבה
    של מוסלמים ובתוספת ההגירה
    מוסלמית גדולה כך שהאיסלם יכול
    להיות כבר היום בטוח בנצחונו על הדת
    הלותרנית .הנצחון כבר מעבר לאופק-
    בקרוב יוחלף הצלב שעל הדגל בחצי הסהר המוסלמי.

    • אנטישמיות

      איציק, 23/08/09 17:07

      אם אין אנחנו לנו מי לנו

    • ואז-לא תוכל להתקיים שם אנטישמיות כי -גם המוסלמים שייכים לגזע השמי (ל''ת)

      שוש הלוי, 23/08/09 22:57

  • 119.

    מי שרוצה להבין את הנעשה בשבדיה-להכנס !

    יהודי שחי בעבר בשבדיה, 23/08/09 16:10

    כמות המוסלמים באוכלוסיה נמצאת בעליה מתמדת הם מתקרבים ל10
    אחוז מכלל האוכלוסיה המפלגות צריכות את הקולות שלהם ומתחרות בתחרות מי תהיה יותר אנטי ישראלית.בנוסף בכל פעם שנאמר משהו כנגד המוסלמים הם הגיבו באלימות פרועה כמו בקריקטורות של מוחמד,יהודי שבדיה מעדיפים תמיד לשתוק ולא להגיב.תוסיפו את זה לעתונות ש90 אחוז ממנה שמאלנית אנטי ישראלית ותקבלו את המצב העגום הנוכחי!

    • לבי לבי ליהודי שבדיה, אם הם מעדיפים לחיות כעבד נרצע ולא לעלות לארצם (ל''ת)

      שוש הלוי, 23/08/09 22:53

  • 118.

    חרם על מתנדבות ותיירות משבדיה! (ל''ת)

    מ. שגאל, 23/08/09 15:47

    • מתי ראית לאחרונה כאלה (ל''ת)

      'ןוקע'קעל, 23/08/09 16:13

  • 117.

    חופש-ביטוי אינו - חופש להסתה והכפשה

    שוש הלוי, 23/08/09 15:45

    גם לשיטתה - ממשלת שבדיה שוגה. חופש-ביטוי אינו חופש להסית כנגד מאן דהוא או חופש להכפש מישהו.

    ממשלת-שבדיה חייבת למתוח את הקו בין החופש של אזרחיה, כתביה ועיתונאיה, לדווח ולכתוב, ובין הענקת הרשות להם - להסית כנגד מדינת-ישראל להכפיש את העם היהודי כולו ולהעליל על היהודים והצבא שלהם את אחת מעלילות-הדם המזוויעות והמסוכנות ביותר שידענו מאז חשכת ימי-הביניים בהם הועללה על היהודים עלילת-הדם הנוראה שכביכול נהגו יהודים לשחוט ילד נוצרי ולהשתמש בדמו לאפיית-מצות.

    קצת התקדמנו מאז -ומה שאפשר היה לסבול בימי-האופל של ימי-הביניים,(כי אז לא היתה להם מדינה משלהם וצבא משלהם), אי-אפשר לסבול היום.

    ישראל הרשמית אינה יכולה לעבור לסדר היום על הדברים החמורים שפרסם העתון, גם אם המדובר הוא בפרילנאסר, והיא חייבת להגיש תביעת-דיבה כנגד ממשלת שבדיה, בבית-הדין הבינלאומי, לדרוש התנצלות פומבית ורשמית של הממשלה בשטוקהולם, התנערות שלה מן הדברים והצהרה שלה כי איננה מאמינה לשטויות שפורסמו שם.

    עד אז - יש לנתק את כל היחסים הדיפלומטיים בין ירושלים לשטוקהולם. אסור שהפרסום הזה יהווה תקדים מסוכן לעוד פרסומים.

  • 116.

    אירופה נשארה אירופה ושבטים ברברים נשארו שבטים ברברים (ל''ת)

    ליעד, 23/08/09 15:36

  • 115.

    השבדים משתייכים לגזע הארי- יש היררכיה בעולם (ל''ת)

    דניאל, 23/08/09 15:26

  • 114.

    לירמן ושר החוץ השודי- מצא את ההבדלים!

    דיויד, 23/08/09 15:25

    אנחנו יותר דומים לערבים מאשר לאירופאים -תמונה זו היא ההוכחה לכך!

    • אבל היהודים באמת דומים יותר לערבים (ל''ת)

      גלכמענגכחלךע, 23/08/09 16:13

  • 113.

    אין חדש תחת השמש- אנטישמים ידועים (ל''ת)

    ירושלמי, 23/08/09 15:14

  • 112.

    עמנו הנבחר אינו יודע להטיל חרם - ע''ע טורקיה

    מוטגורס, 23/08/09 14:55

    עוד לא יבשה הדיו על הפמפלטים שקראו ל ''חרם טוטאלי'' על מוסד הכל כלול הטורקי וכבר נרשמו עשרות אלפי מחרימים ישראלים לנופש המגעיל הזה.
    נסו למשל להניא את השרים מלהזדקק לוולבו-שרד שלהם או לשכנע אותי לא לקנות באיקיאה כלי מטבח הזולים פי שלוש מכל שוק בארץ.

  • 111.

    שיירה יעבור יתעלם מנביחות-בוץ ערבי מוכר-לא לבזבז אנרגיות

    דוד, 23/08/09 14:50

    1. עיתון שבדי או דני שהדגיש קריקטורה ערבי עשו להם הרם היה הפקט ערבי גם הנפט לכן תפס-שבדים ויתר אירופאים מעסיקים עיתונאים ערבים חבורת שחקנים,ושקרנים לא פעם ישראל נאלץ להראות תמונות לדיוחים הכוזבים-ישראל מקום קטן,כספ תקשורת ערבי מגרונה של אירופה לא חדש,בעבר זרקו בעתיד יזרקו זה הקופ מוכרת \\לא ראתי,לא שמעתי,לא אמרתי,\\ אלפי הרוגים בעירק,פקיסטאן,ימאן,עזה,איראן, ועוד אותם לא רוצים לראות-בנגרין ושרון אמרו לא חשוב מה יגדו העיקר עשיה שלנו

  • 110.

    עסקי ''שואה'' כמו הסיפור על ''תעשיית הסבונים'' הגרמנית; כל מי שמפעיל את תא

    עסקי ''שואה'' כמו הסיפור על ''תעשיית הסבונים'' הגרמנית, 23/08/09 14:16

    עסקי ''שואה'' כמו הסיפור על ''תעשיית הסבונים'' הגרמנית; כל מי שמפעיל את תאי המוח שאין לו,יבין שלא יתכן שיהיו קלינטים ל''תעשיה'' כזו,מי ירצה להתרחץ עם דבר כזה? ואם אכן היתה תעשיה כזו איך זה שלא נשארו כמה קרטונים של סבונים? ,אפילו לא אחד ביד ושם???

    וחוץ מזה הרי היו משרפות,אז חיבים להחליט: הם עשו סבון? או שרפו? זה לא הולך יחד,אז אולי תחליטו אתם שם למעלה ביד ושם?

    • ההסטוריונים הישראלים שללו את הסםור על ה''סבון'' (ל''ת)

      דע מה שתשיב, 25/08/09 00:29

  • 109.

    לנקות תפוחים רקובים מבפנים

    יהודי גאה, 23/08/09 14:13

    לגנות מבפנים



    אם יושב מרצה באוניברסיטה ומקבל משכורת מהמדינה, אם יושב ח''כ לשעבר שמכפיש את מדינת ישראל וחי טוב ומקבל משכורת שמנה מכספי אזרחי מדינת ישראל,מה יועיל גינוי מחוץ. ליברמן בחייאת, תנקה קודם את התפוחים הרקובים מקירבינו ואחר כך תהיה לך סיבה טובה לתקוף את השבדים ואחרים.לא ככה?
    הגב לתגובה זו

  • 108.

    כוח הנפט - מוסר של פטרו דולרים ואלימות פונדמנטליסטית (ל''ת)

    נחום שחף, 23/08/09 13:47

  • 107.

    תודה למעריב. הרווחתם היום עוד קורא (ל''ת)

    ישראלי ציוני, 23/08/09 13:37

  • 106.

    חטפתי שוק (ל''ת)

    :-), 23/08/09 13:19

  • 105.

    תביעה

    עמי, 23/08/09 13:05

    צריך לתבוע את העיתון על הוצאת דיבה בסכום גבוההץ

  • 104.

    בישראל אכן מתבצעים פשעי מלחמה! (ל''ת)

    שלו, 23/08/09 12:43

  • 103.

    אותי מעניין לדעת

    קובי פ , 23/08/09 12:22

    מי תהיה המדינה המוסלמית הראשונה באירופה המערבית .

    שבדיה , דנמרק , אנגליה , גרמניה או צרפת .

    כרגע גרמניה מובילה בבירור במספר המוסלמים שבה .

    עוד יגיע היום שהאירופים יבינו שהם עם כבוש ואז כנראה תגיע גם מלחמת העולם השלישית והיא תהיה של העולם המערבי נגד האיסלם חכו ותראו .

  • 102.

    מגיב 93 יישר כוח!

    שמוליק, 23/08/09 12:22

    אחלה רעיון- להחרים את איקאה!!!! אני מפיץ במייל..............

  • 101.

    מה עם התחקיר על הדם של הנוצרים שאנחנו שמים במצות של פסח? (ל''ת)

    ., 23/08/09 12:03

  • 100.

    אם שוודיה היתה כותבת משהו בגנות מדינה ערבית,היא

    בני123 , 23/08/09 12:02

    הייתה מסתכנת במהומות איסלמיות עולמיות נגדה ואף בפיגועים של ממש.
    אך בישראל ניתן להוציא מאמרים שיקריים,שטניים ללא כל חשש מתגובה קשה.

    צר לי שמדינת ישראל לא מאיית בניתוק היחסים הדיפלומטיים עד שממשלת שוודיה לא תגנה את הכתב,את העיתון ותתנצל על פירסום שיקרי.

  • 99.

    לנתק יחסים ולהחזיר את השגריר לישראל-אם נשאר לנו כבוד עצמי (ל''ת)

    שרון, 23/08/09 11:41

  • 98.

    תהיו אמריקאים ותחרימו

    ד.ל. רמת השרון, 23/08/09 11:24

    אם אפשר לעשות כמו האמריקאים ולהחליט שמדינה שלמה תחרים את החברות השבדיות!!
    רבותי אתם יכולים להחרים את איקאה בתור התחלה טובה מאד!!
    נראה אותכם

  • 97.

    תביעת דיבה נגד העיתון ''אפטונבלאדט''!!

    אזרח מודאג, 23/08/09 11:24

    בושה וחרפה שעיתון כזה יכול לפרסם כתבה שכזאת, ומדינת ישראל תעבור על כך לסדר היום.

  • 96.

    שישראל תפסיק לשחק משחקים ותקרא לשגריר ישראל ארצה להתייעצות (ל''ת)

    א, 23/08/09 11:20

  • 95.

    הבוקר זרקתי את המפתח שבדי עובר רק לפלאייר פטנט (ל''ת)

    אינסטלטור, 23/08/09 11:18

    • חזק (ל''ת)

      משה, 23/08/09 12:41

  • 94.

    מי שנסע לטורקיה אחרי השנאה של ראש הממשלה שלהם - עם ללא כבוד עצמי (ל''ת)

    רוצו לאיקאה יש הנחה של שקל, 23/08/09 11:14

  • 93.

    כל הכבוד לעיתון מעריב על החשיפה העיתונאית הגדולה

    זלזל הקנוקנת, 23/08/09 11:13

    בענין מימון המחקר העלילתי.אנחנו כקוראים מעריכים זאת

  • 92.

    עמי אירופה- עולם הולך ונעלם.המוסלמים הם האירופאים החדשים (ל''ת)

    האירופאים מאבדים את עצמם לדעת., 23/08/09 11:08

  • 91.

    הבוקר זרקתי את המפתח השבדי מארג ז הכלים שלי (ל''ת)

    מתחכם, 23/08/09 11:08

  • 90.

    למה שפילסוף הזול ף ועשיית החשבון מי אמר מה?!

    נח, 23/08/09 11:07

    למה הממשלה לא מגיבה בצורה נורמאלית וחד משמעית ואומרת:שאין אמת בדבריו של העיתונאי
    וזו השמצה.מאחר שמדובר בצה''ל שזה אחד מהמוסדות הממשלתיים הגדולים,שבו קשורים רוב חלקי האוכלוסיה.לתת ארכה לעיתונאי של 14 יום לחזור בו מדבריו ולהתנצל בפני עם ישראל.אם הוא לא עושה זאת יש להגיש תלונה,הן לבית הדין הארופי,והן לאו''ם ולידרוש את הסגרתו לישראל להעמדה לדין בגין
    הוצאת שם רע,עלבון,ולשלם דמי צער לכל המשרתים בצה''ל.אגב הייתי סקרן לדעת מה האריקאים היו עושים במקרה כזה?!

  • 89.

    Let see if Israel have the balls to cut all realations

    Daga, 23/08/09 11:03

    With Sweeden

    Boycut all imports including Volvo and close Ikea
    Close the Israeli Embassy

    AND FILE CHARGES IN AN INTERNATIONAL COURT AGAINST THE NEWSPAPER AND THE GOVERNMENT OF SWEEDEN

    DO WE HAVE THE BALLS

    • Right - well spoken ! i agree with you - all the way (ל''ת)

      Shosh Halevy, 23/08/09 17:23

  • 88.

    גם HַM הם שבדים וההיסטריה על זה שהם הואילו לפתוח פה

    אני, 23/08/09 10:59

    סניף וגרמו לכולנו להתרגש
    אנחנו טיפשים
    רק בכח החרם הצרכני אפשר ללמד אותם עם מי להתעסק.

  • 87.

    לסלק את השגריר

    ניר, 23/08/09 10:48

    יש לסלק את השגריר השבדי ולסיים את כל הקשרים הדיפלומטיים והכלכליים עם שבדיה תכף ומיד

  • 86.

    מיד לנתק היחסים איתם (ל''ת)

    פרובוקטור, 23/08/09 10:47

  • 85.

    לא הבנתי מדוע גינוי נחשב לסתימת פיות ? (ל''ת)

    אפשר גם לפרסם,וגם לגנות את הפירסום !, 23/08/09 10:47

  • 84.

    תהיה

    שמאל ימין, 23/08/09 10:45

    לנוכח הפרקטיקות שהיו נהוגות במכון לרפואה משפית תחת ניהולו של ד''ר היס, אני לא אתפלא עם סיפור שכזה בשנת 1992 אכן אירע.

    ככל שיש בידינו ראיות לתמוך בצד כזה או אחר, נראה שהסיפור מצוץ מהאצבע, אבל תגובה ההיסטרית והטיפשית של ממשלת ישראל מסבה לנו נזק רב הרבה יותר.

    לאזרחי שבדיה לא היה איכפת מהסיפור השולי, עד שליברמן, ברק ונתניהו החליט מסיבות פולטיות פים-ישראליות שלהם (ההיח שאיום המאזר על ליברמן הוא אכן סיבה פוליטית) לנפח את סיפור הזה.

    עכשיו מצטרף אליהם עבדם הנרצה, דני סימן.

    • זה מתחיל בכתבה בעיתון וללא תגובה ימשיך ויעלה מדרגה

      שמוליק, 23/08/09 11:49

      טוב עשתה ממשלת ישראל שהגיבה והתגובה לצערנו פושרת מדי. רצוי להודיע לשר החוץ השבדי לא להגיע לארץ לביקור, לסלק את הכתבים השבדים, להחרים מוצרים שבדים כגון וולוו, אריקסון וכו'. כדי שיבינו שיש בעיה בכתבות מסוג זה . רצוי גם להגיש תביעה יקרה נגד העיתון, עורכיו והכתב.

  • 83.

    לאסור בחוק כניסת/מעבר כתבים שבדיים בארץ, מצידנו שיעשו כן גם הם

    אלי, 23/08/09 10:43

    הרי ישראלים לא עושים כתבות בשבדיה, אבל להשמיץ את ישראל זה לחם חוקם של האנטישמיים הללו

  • 82.

    לבדוק מי מממן את כל ''ועדות החקירה'' הפרו פלאסטיניות (ל''ת)

    30 שרים ואין מי שמטפל בתדמית ישראל בעולם, 23/08/09 10:40

  • 81.

    לאות סולידאריות ולעות לישראל, לפני שיקרה להם מה שקרה בשואה. (ל''ת)

    לעניות דעתי כל היהודים בשבדיה מתבקשים לצאת משבדיה, 23/08/09 10:34

    • מסכימה איתך לגמרי - ויפה שעה אחת קודם! (ל''ת)

      שוש הלוי, 23/08/09 17:25

  • 80.

    נראה מה יש להגיד לשבדים החצופים להגיד על חופש הביטוי שזה נוגע למוסלמים

    @~@, 23/08/09 10:34

    הם סגרו אתר שהעלה תוכן מעליב.
    כנראה שאצלם חופש הביטוי לא שווה לכולם

  • 79.

    ממשלת ישראל לא צריכה לבקש התנצלות.... צריכה לבקש תביעה

    maia, 23/08/09 10:33

    בין לאומית על הוצאת דיבה, והכפשת שמם של חייללי צהל. כמו שהאום ועד צוררים למיניהם מחפשים כל שני וחמישי את מפקדי וחיילי צהל, אותו הדבר צהל או המדינה יכולים לתבוע את העתונאי ושות' מי שפרםם את הידיעה השקרית על הוצאת דיבה בסכומים נכבדים, ובתום המשפט להעביר את הכסף לבניית דירות לחיילים משוחררים, בשכירות.

  • 78.

    ושלום עכשיו גם מקבלים מימון מהשוודים והאירופאים למימון פעילותם (ל''ת)

    האנטי ציונית ואנטי ישראלית. למה הם שותקים?, 23/08/09 10:24

  • 77.

    צריך לכוון טילים אוטומטיים על שבדיה,כל קסאם שיירה על ישראל

    יפעיל אוטומטית טיל שיעוף על שבדיה, 23/08/09 10:23

    שבדיה תומכת בטרור שרוצח בישראל - צריך להיות לזה מחיר.
    הרי לא יכול להיות שתשב לה מדינה בשבדיה,תתמוך ברוצחי ישראל ולא תקבל על זה תגובה הולמת.
    הרתעה היא שם המשחק.
    הרתעה מונעת את המלחמות הבאות.
    הטרור הערבי לא יכול היה להתקיים ולשרוד ללא התמיכה השבדית ודומיה.
    ישראל צריכה לגבות מחיר מאלה שדורשים את רעתה.
    אין דבר כזה שתושבי ישראל יפגעו מטילים שמגובים בתמיכתה של שבדיה,ואזרחי שבדיה יחיו בשקט ובבטחון.

  • 76.

    התמונה הגדולה - סוף דרכה של שוודיה

    ערן12 , 23/08/09 10:17

    כמדינת הלאום השוודי, לעם השוודי,
    שוויה נפלה קורבן באופן לא רשמי עדיין (חכו רגע וזה יהי הרשמי), לכיבוש המוסלמי החדש - תחת מעטה של חופש ביטוי מתן אפשרויות הגירה וריבוי טבעי לא פרופורציונלי.

  • 75.

    אז הממשלה השבדית משקרת פעמיים.

    שקרנים, 23/08/09 10:17

    ואח''כ עוד מטיפים מוסר על חופש הביטוי - עוד שקר,אחיזת עיניים.
    לנתק את היחסים עם הממשלה השבדית הזאת.
    היא גם מממנת את ההסתה,וגם תומכת אח''כ בהסתה,וגם משקרת אח''כ בעיניין חופש הביטוי.

  • 74.

    לא לקנות סחורות תוצרת שבדיה! פשוט מאוד, לפגוע להם איפה שכואב, בכיס!!! (ל''ת)

    ככה זה כשיורקים לבאר ממנה אתה שותה., 23/08/09 10:14

  • 73.

    סליחה, אם אתם משוכנעים שמדובר בשקר גס-הגישו תביעת דיבה (ל''ת)

    גל-יה , 23/08/09 10:13

  • 72.

    זה בסדר, הם כבר יקבלו את מה שמגיע להם מהמוסלמים

    שלומי, 23/08/09 10:10

    כמו רוב מדינות אירופה...

  • 71.

    לתבוע לדין את הסופר על הוצאת דיבה ולדרוש פיצויים מממניו (ל''ת)

    השני מהאמצע, 23/08/09 10:02

  • 70.

    אם מדינות אירופה כל כך רוצות להשתתף ב''תהליך השלום'' אז שיעיפו את שבדיה

    מנשיאות האיחוד האירופי, 23/08/09 10:00

    בינתיים, יש לאמר לאירופיים שאין להם מה לחפש פה אם הם יותר גרועים מאויבינו

  • 69.

    גם מדינת ישראל מימנה מספיק סרטים אנטי ישראלים

    עידן, שינקיניסטן , 23/08/09 09:55

    דרך כל מיני קרנות לעידוד הקולנוע הישראלי. ע''ע אייל סיון.
    בכל מקרה זה לא סוד שהשבדים מאז ומתמיד לקחו את הצד הפלסטיני בסכסוך.

  • 68.

    חייב להיבדק האם השבדים מממנים או מיממנו את שלום עכשיו (ל''ת)

    דוד, 23/08/09 09:50

  • 67.

    נאצים היו ונאצים נשארו (ל''ת)

    משה, 23/08/09 09:49

  • 66.

    ולמי נמכר האיברים אם לא לשוודיה ? (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 23/08/09 09:44

  • 65.

    אנטישמיות (ל''ת)

    agent47 , 23/08/09 09:41

  • 64.

    מי שנסע לתורכיה אחרי נאצות ארדואן שיאכל גם את הצפרדע הזו (ל''ת)

    עם של סמרטוטים, 23/08/09 09:37

  • 63.

    אנטישמיות גסה, עכשיו תבינו למה המוסלמים כעסו על עלילת מוחמד

    כעכעי, 23/08/09 09:36

    מדי פעם קופץ השד הפגאני הישן אצל עמי הצפון, שעד שנת 1000 לספירה היו מקריבים קורבנות אדם , בשחיטה בסכין או בשריפה. למעשה הם מספרים על היהודים את אותם הדברים שהם היו עושים בעצמם ליריביהם הנוצרים באירלנד או באנגליה.

  • 62.

    חרם כללי על איקאה! חצופים! (ל''ת)

    כל אירופה מוסלמית, 23/08/09 09:28

  • 61.

    ממש עלילת דרייפוס-משפט בייליס-משפט הרופאים ועוד

    לתבוע אותם, 23/08/09 09:22

    אסור לוותר בעניין הזה, צריך לתבוע את העיתון וכל מי שקשור לכתבה בתביעת דיבה ענקית. הם טוענים שפגעו בפלשתינאים על מנת להוציא מהם איברים? בבקשה - שיוכיחו עם עובדות, שמות, תאריכים, ממי נלקח, למי ניתן, באיזה בית חולים.

    ברור לי לחלוטין שלא יכול להיות דבר כזה. ואם חס ושלום היה אכן דבר כזה - זה חורבן הציונות.

    • לא יוכיחו כלום , אבל באוזן הכללית תמשיך לרחף העלילה כ''משהו''

      צריך לדחות על הסף ולגנות בחריפות, 23/08/09 10:24

      ולא להתעמק בחלאתיות הזאת ולהעניק לה עיסוק רציני

  • 60.

    לנתק קשרים לאלתר עם שודיה, ולגרש את השגריר מהארץ! (ל''ת)

    שפוי, 23/08/09 09:21

    • ויפה שעה אחת קודם

      שמואל אביתר , 23/08/09 10:21

      ההססנות שלנו רק מגבירה אנטישמיות.

  • 59.

    הכתבות נגד האיסלם ומוחמד החמור הופסקו מייד והתנצלות פורסמה (ל''ת)

    לנתק היחסים מייד.כל דקה השל יחסים היא בושה והשפלה, 23/08/09 09:19

  • 58.

    WHY WE NEED TALKIING

    DANI, 23/08/09 09:18

    WITH THAM

  • 57.

    שבדה זו מדינה בדרך להיתאסלמות מוחלטת עקב דמוגרפה כמו שאר אירופה (ל''ת)

    סיפור של שניים שלושה עושורים לכל היותר, 23/08/09 09:16

  • 56.

    על ראש הגנב בוער הכובע (ל''ת)

    אני, 23/08/09 09:16

  • 55.

    סערה בכוס מים

    עדי, 23/08/09 09:14

    התגובה של ליברמן ואחרים היא כל כך קיצונית שעכשיו כ-ו-ל-ם יודעים מה כתבו בעיתון זניח וצהוב בשוודיה. די, תפסיקו להתנהג כמו ילדים נעלבים כל הזמן. האם ליברמן ורוה''מ שנגרר אחריו יוציאו כל כך הרבה מרץ על ענינים באמת חשובים אולי מצבנו היה באמת יותר טוב. ועוד דבר, חלק מהכתבים הזרים היושבים בארץ כותבים הרבה שטויות על הנעשה בארץ וזאת מתוך בורות וחוסר הבנת התמונה כאן. בשביל מה להתרגש מכל ענין. נו באמת, חיילים יכולים לקצור איברים? הרי אם ליברמן לא היה קופץ, כי אז כל קורא בר דעת היה מבין שאי אפשר להצמיד לחיילים בשטח רופא מנתח והכל שטויות. אבל אצלנו מוכרחים להגיב על כל שטות. אז הנה ככה בונים סערה בכוס מים.

    • NAIVE-THIS IS THE ROOTS OF HATE

      ELLI, 23/08/09 09:57

      IF YOU'LL NOT FIGHT IT NOW YOU'LL FACE ANOTHER HOLOCAUST SOON...

      • You are so right! - i couldn't agree with you more (ל''ת)

        Shosh Halevy, 23/08/09 17:29

    • התנגדות לליברמן ולנתניהו אינה מכשירה שרץ אנטישמי

      שמואל אביתר , 23/08/09 10:23

      העתון אינו זניח וצהוב ככל עתוני העולם.
      התנהגות ילדותית היא להכנע לבריון של השכונה ואחר כך לסבול.
      התגובה אינה קיצונית אלא מתונה לחלוטין!

    • זו היתה המדיניות לפני השואה.

      טעות לדעתי, 23/08/09 11:47

      לפני השואה לא עשינו מזה עניין. תראה לאן זה הוביל אותנו.

    • מה באמת יותר חשוב?

      שוודיאללה, 23/08/09 16:29

      ''להסתתר'' מאחורי הפחד של ''לא לעשות מזה עניין'' או להיפך -כן לעשות מזה עניין לציבור, וכן לפוצץ את זה ע''מ שיידעו עד כמה הם הרחיקו לכת בחד-צדדיות שלהם שהגיעה עד כדי אנטישמיות. בנוסף לכך גם שלא לתת לאף טיפש שם את ההרגשה שחוסר תגובה=הסכמה שבשתיקה. חוסר תגובה מתפרשת בטווח הארוך כשחצנות או פחדנות מלהתמודד עם ''העובדות''! ולראיה כל מה שקדם לפוגרומים באירופה עד לשואה היה הפצת שנאה ועלילות- בדיוק כמו שמתרחש מזה 10 שנים בשוודיה ''הנאורה''.

    • מפלצת-האנטישמיות המכוערת מרימה שוב את ראשה המכוער-אסור לזלזל בזה

      שוש הלוי, 23/08/09 17:35

      אלו הם הניצנים של האנטישמיות המתעוררת שוב באירופה, אסור לזלזל בהם , אחרת הם רק יגדלו ויתפתחו לכלל מימדים מדאיגים.

      כבר היינו בסרט הזה!

  • 54.

    הערבים בישראל מפרסמים דברים גרועים בהרבה !! פחדנים

    מני, 23/08/09 09:13

    אף אחד לא עושה כלום. תסתכלו בעיתונות הערבית בישראל - מדי יום מפורסמים שם עלילות דם גרועות בהרבה, וקריאות לחיסול יהודים וחיסול המדינה. ישראל לא עושה כלום נגד זה, מה יש לנו נגד השבדים?

    • אבל הערבים לא משחקים אותה ידידים נטרלים שלנו.

      זה הבדל חשוב, 23/08/09 10:30

      הערבים הם אוייב וזכותם לשקר נגדנו כדי לנסות לפגוע בנו.
      בגלל שהם אוייב אנחו גם לא מאפשרים להם להיות קשורים בעיסקאות אלה או אחרות בסיכסוך.
      שבדיה משחקת אותה ידידה נטרלית בו בזמן שהיא אוייב מתחת לקש,ולוקחת את האמון שמקבלות ידידות נטרליות ומשתמשת בו לייצירת נזקים לישראל ולעם היהודי.
      זה חמור פי כמה וכמה,עכשיו הם צריכים להכנס לקטגוריה של הערבים,של אוייבים.

  • 53.

    אני מקווה שהשרים יפסיקו לנסוע ב-VOLVO (ל''ת)

    ב.ק., 23/08/09 09:12

    • FORD OWN 50% OF VOLVO (ל''ת)

      ELLI, 23/08/09 10:04

  • 52.

    מי מרים את הכפפה- חרם צרכני! שלטים ליד איקאה! לא לקנות

    אני, 23/08/09 09:11

    לא לתת להם מימון! שייפתחו איקאה בעזה!
    קדימה חייבים הפעם להתאגד!
    אני לא קונה איקאה יותר, בהרצל בתל אביב יש דברים לא פחות ובים ובאותם מחירים!
    מספיק עם שטיפת המוח הזאת!
    הגיע הזמן להראות להם שאנחנו לא מטומטמים ורודפי בצע כמו המטומטמים שמוכרים אדמות לכל המרבה במחיר

    • אבל וולבו אתה קונה (ל''ת)

      נתן פורשר, 23/08/09 12:08

  • 51.

    השבדים לא מתייחסים לישראל כי היא לא מסוכנת...

    רמי הדני , 23/08/09 09:11

    כמו המוסלמים...אבל אם בישראל היו עושים הפגנות מסיביות מול השגרירות שלהם אז הם היו מגיבים ומתנצלים...אבל הם יודעים שבישראל האנשים שונים ואפילו לא יפגינו..חרם לא יזיז להם כי זה די מוגבל מה הישראלים קונים מחברות שבדיות..צריך לבדוק את האפשרות לתבוע את העיתונאי ..ולהוקיע את הממשלה השבדית כצבועה..באותו זמן לחשוף את הפרצוף האמיתי של של מפלגות השמאל בשבדיה ביחס לסתימת הפיות בבעיה עם המוסלמים שם ולפתוח לשבדים את העניים...הממשלה הסוציאל דמוקרטית הקודמת בדנמרק נפלה בגלל הבעייה של הכנסת כל כך הרבה מוסלמים לדנמרק..אותה ממשלה הייתה עויינת לישראל כדי להציג את המוסלמים במיוחד הפלסטינים כמסכנים...

  • 50.

    מוטיב הדם כמו בעלילת אפיית המצות עם דם הנוצרים חוזר שנית . (ל''ת)

    נחמיה, 23/08/09 09:09

  • 49.

    ממשלת ישראל צריכה להצהיר שלא יטופלו פלסטינאים בבתי

    בן, 23/08/09 09:09

    חולים ישראלים מרגע זה עד אשר העיתון יראה את התחקירים וישלם פיצויים למדינת ישראל על הנזק שבכתבה.ולא יטענו שאנו ממשיכים.

    • מה אשמים הפלסטינאים? מסכנים (ל''ת)

      אביעד, 23/08/09 09:40

    • CORRECT-SEND THEM TO SWEDEN (ל''ת)

      ELLI, 23/08/09 10:06

    • צודק במאה אחוז.עיתון פרסם ידיעה ''תחקיר'' אנו בודקים עד אז

      יוני, 23/08/09 10:10

      שיטיסו חולים פלסטינאים לשבדיה, ואז נראה אם יחזרו.

  • 48.

    עלילת דם מהסוג השפל ביותר בסגנון העליליות מימי הבניינים. השימוש בדם נו

    יעקב, 23/08/09 09:08

    נוצרים לאפיית מצות.

    לנתק את הקשרים עם שבדיה האנטישמית !

    • ובנוסף גם לא בפעם הראשונה -הם אוהבים לקשר בינינו לבין דם (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 23/08/09 09:25

    • מצד שני קצת קשה להגן על עלילות כאלה כאשר

      רונית צ., 23/08/09 09:58

      בדת היהודית ישנן הלכות גזעניות כלפי הגוי. האם לא יימצאו רבנים קיצוניים שהיו מצדיקים הצלת חיי יהודי על חשבון חיי גוי? היו בטוחים שכן.

      • לרונית צ.

        אור18, 23/08/09 20:59

        גם אם יש אמת בטענה שלך נגד ההלכה היהודית והיחס שלה כלפי הגויים [די פשטנית, אגב], ההתעקשות שלך לחזור פעם, פעמיים ושלוש על הקושי בגינוי הגזענות נגד יהודים אומרת דורשני. אינני יודע מה הן מטרותייך אבל יש טעם לפגם בגישה שלך.

    • ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

      שמואל אביתר , 23/08/09 10:23

  • 47.

    תגובת נגד קטנה

    משה, 23/08/09 09:07

    כתגובה על מדיניות ממשלת שבדיה יש להחרים תוצרת שבדיה והימנע מקניות באיקאה לרכוש מכוניות שבדיות וכו'. המדיניות האנטי ישראלית של שבדיה נמשכת תקופה ארוכה ויש להגיב עליה בחומרה.

  • 46.

    חרם צרכנים יביא שאיקא ווולבו יפעלו יותר ביעילות ממשרד החוץ שלנו (ל''ת)

    נילס הולגרסון, 23/08/09 09:06

  • 45.

    רק נזכיר שזו אותה שוודיה שבבירתה......

    נדב, 23/08/09 09:03

    ...הוצג מיצג הדמים שבו הציגו על אותה במה מחבלים מתאבדים ביחד עם קורבנותיהם הישראלים. אז, השגריר שלנו שם מחה נמרצות ואף הרס חלק מהמיצג. כמה מיפי הנפש אצלנו ציקצקו בלשונם בגלל ההתנהגות ה''בוטה'' של שגרירנו. עכשיו רואים עד כמה הוא צדק כאשר זיהה את פרצופה המכוער של שוודיה כבר אז.

    • כל הכבוד על התגובה. לא זכרתי שזה היה בשבדיה.

      תודה לך, 23/08/09 09:40

      ואני עד היום מזועזעת מהמיצג הזה שכולו שיר הלל לרוצחת השפלה הזאת.

      באמת שאין לנו מה להמשיך עם יחסים דיפלומטיים עם מדינה כזו.

      • ןלא לשכוח שאת המיצג הזה יצר שמאלני ישראלי קיבוצניק (ל''ת)

        רונית, 23/08/09 20:06

  • 44.

    גם הסקוטים החלו עם התבשיל הלובי החריף מלוקרבי (ל''ת)

    הידד לאיסלאם, 23/08/09 09:01

  • 43.

    עכשיו תבינו ,נאציונאל איקיאה

    מושון, 23/08/09 09:00

    הדג הזה מריח... כל פעם שאתם קונים באיקיאה אתם תורמים לאנשים שדעותיהם האנטי יהודיות ידועות מזמן . אבל בשביל לקנות בזול אתם טסים לתורקיה המוסלמית ,מהכפת לכם מה חושבים בשבדיה עם הארון בזול ?במקום לכעוס על השבדים צריך פשוט לדעת שהם תומכי אדולף מאז ולעולם ולהתנהג בהתאם .

    • ומה עם הגזענות של הדת היהודית כלפי הגויים?

      רונית צ., 23/08/09 09:38

      איך אפשר להגן על עלילת דם כזאת כאשר הסיבה לאי אפליית הגוי אינה מתוך הומניזם אלא רק בגלל ''דין איבה'' (שלא לתת בידי הגויים סיבה לעוינות כלפי ההודי).

      • את טועה, יקירתי-הדת היהודית לא רק שאיננה גזענית-היא אפילו מטיפה לחמלה

        שוש הלוי, 23/08/09 17:45

        על הגר והנוכרי והגוי החי בקרבנו-''כי גרים הייתם בארץ מצרים''.

        היהדות אינה מתירה רצח, או התעללות כלשהי כלפי כל אדם וכלפי כל יצור. היהדות אוסרת התעללות בבעלי-חיים לא כל שכן בבני-אדם ויהיו אלה גויים או יהודים.

        היהדות אפילו מחמירה על התנהגות הלוחמים בזמן מלחמה - היא אוסרת על נטילת שלל, על ביזה, על עקירת עצים ובוודאי על הרג אזרחים. היא מתירה הרג רק לצרכי הגנה -
        ''הקם להורגך-השכם להורגו'' ובזמן מלחמה , בלבד, ורק - לוחמי-אוייב לא -אזרחים.

        היהדות, על עשרת-הדיברות שבה הינה - הדת ההומאניטארית ביותר מכל הדתות.

        ואני - חילונית לגמרי, אבל -זה אינו מפריע לי לומר את האמת על הדת של העם שלנו, משום שהחומרים האלה, כפי שציינת - משמשים את חורשי-רעתנו ואת האנטישמים ברחבי-העולם כשהם באים לתקוף את העם היהודי ולהצדיק את השנאה התהומית והאי-ראציונאלית ליהודים, ומספקים להם הצדקות להתנהגות הברברית שלהם כלפי העם שלנו ברחבי-העולם.

      • מה עיניין מחט לתחת? את מחפשת בכוח סיבות להצדיק את האנטישמיות

        רונית, 23/08/09 19:36

        החולנית שלך?יצור בזוי שכמותך

  • 42.

    עין תחת עין

    נילס הולגרסון, 23/08/09 08:56

    עיתונאי ישראל ומשרד החוץ
    תתחילו לכתוב על הדייג האכזרי של דולפינים וליוויתנים לחופיה של שבדיה...
    בואו גם אנחנו נייחצן אותם לעולם
    ונראה שמאחוריי הפנים היפות מסתתר עם אכזרי ויפה נפש

    • ''עם אכזרי ויפה נפש... (ל''ת)

      ruby, 23/08/09 09:27

    • ''עם אכזרי ויפה נפש...

      ruby, 23/08/09 09:28

      אתה גדול, בחיי...

    • אתה מתכוון לדנמרק, אבל בכיף (ל''ת)

      דני, 23/08/09 09:33

      • הוא מתכוון לנורווגיה (ל''ת)

        רותי כהן, 23/08/09 10:23

      • מה זה משנה...ברגע שזה בעיתון, חובת ההוכחה עליהם(-: (ל''ת)

        נילס הולגרסון, 23/08/09 10:45

  • 41.

    רק תביעת דיבה שתוגש ע''י צה''ל. זאת הדרך היחידה! (ל''ת)

    משפטן, 23/08/09 08:56

    • בכלל לא. אין מה לשקוע יותר בטינופת (ל''ת)

      רק לזהות חד משמעית כטינופת, 23/08/09 09:16

    • לא על ידי צהל - על ידי המדינה - צהל זה כולנו - גם לי נראה כפיתרון יחיד

      יופיטר יופיטר , 23/08/09 09:27

      במצב שנוצר

  • 40.

    זה נכון כמו שכתוב בכתבה וכמו שכבר ציינתי באחת מהתגובות

    רמי הדני , 23/08/09 08:55

    הקודמות שלי שהשבדים מנפנפים בחופש הבטוי כלפי ישראל.. אבל המציאות שונה...שבדיה סותמת פיות כשזה נוגע למוסלמים...אחת הסיבות היא שהשבדים לא מעוניינים לקלקל יחסים עם מדינות מוסלמיות שהן מייצאות להן הרבה סחורה ושהרבה מקומות עבודה והכנסה עלולים להיפגע מחרם מוסלמי..שבדיה גם לא מעוניינת שייתפתחו הפגנות פראיות נגד השגרירויות שלהן בארצות מוסלמיות..והיא גם לא מעוניינת שהאזרחים בשבדיה יתקוממו נגד המפלגות הסוציאל דמוקרטיות שהכניסו כל כך הרבה מוסלמים לשבדיה...גם כאן השבדים סותמים פיות למדיה שלא יכתבו על מה שהמוסלמים עושים שם..המוסלמים הפכו את שבדיה לחברה אלימה אבל אף אחד לא מדבר על זה...אותו דבר קורא גם בדנמרק ונורבגיה עם הבדל קטן שבדנמרק הממשלה הנוכחית שהיא ממשלה ימנית ויותר ידידותית כלפי ישראל מהממשלה הסוציאל דמוקרטית הקודמת..

  • 39.

    שבדיה-משענת קנה רצוץ

    י.מ., 23/08/09 08:55

    מדינת ישראל חיה ,נושמת ובועטת למורת רוחם של רבים.על רקע התעלמות מדינות רבות מזוועות השואה ומתוך הצורך למנוע כל אפשרות להישנות מעשה הזוועה,על מדינת ישראל להחליט להחזיר את השגריר הביתה.לשבדיה אין שום ערך מוסף בחוסנה של מדינת ישראל-לא פיזית,לא כלכלית ובטח שלא מדינית.

    • שבדיה– בכלל לא משענת. (ל''ת)

      ., 23/08/09 09:55

  • 38.

    מעניין שלא זכינו לשמוע גינוי מהשמאל הישראלי (ל''ת)

    מלח הארץ?, 23/08/09 08:51

    • הם לא יורקים ליד שמאכילה אותם. (ל''ת)

      שוש הלוי, 23/08/09 23:17

  • 37.

    מחאה דיפלומטית

    זוהר פרייברג, 23/08/09 08:50

    קראתי באינטרנט על כך שממשלת ישראל החליטה לקיים בכל זאת את ביקורו של שר החוץ השבדי בישראל. למרות זאת, הוחלט, כי בפגישותיו של שר החוץ השבדי בישראל, הנושא היחיד שיידון בשיחותיו עם גורמים רשמיים בישראל, הוא נושא הפרסום השיקרי באפטונבלאדט''.
    זהו רעיון טוב!
    אני מניח שמר בילדט מגיע לכאן בכוונה לקיים דיונים על נושאים רבים ומגוונים. אם אותם נושאים לא יועלו לדיון בשיחותיו של מר בילדט עם הנהגת ישראל, יצא שר החוץ השבדי מישראל בתחושה כי ביקורו כאן נכשל וכי הוא לא הצליח לקדם את העניינים בין ישראל לשבדיה.
    עוגמת הנפש שבוודאי תיגרם למר בילדט, היא המחאה הדיפלומטית ההולמת ביותר שישראל יכולה להגיש לממשלת סטוקהולם!!!
    עדיף למר בילדט להודיע כי הוא מבטל מיוזמתו את ביקורו בישראל, אם הוא לא רוצה לעשות מעצמו ומארצו צחוק כאן.

  • 36.

    איזה כיף, העולם כולו נגדנו

    בנצי, 23/08/09 08:49

    שאלנו פעם גם למה?
    אנחנו מאוד מוסריים כלפי אוכלוסיה שאנו שולטים בה 42 שנה?
    אנחנו מאוד מוסריים כלפי עובדים זרים,אפילו החוקיים שאנו פיתינו להגיע?
    אנחנו מאוד מוסריים כלפי החלשים בחברתנו -נכים,נפגאי שואה וכו'

    רבותי, בואו וניטול קורה מבין עינינו,
    התנהגותנו מחפירה,
    בסוף נוגדר כמו דרום אפריקה של תקופת ההפליה הגיזעית,,,,ולא יהיה ברירה אלא להשתנות.

    • איך לא צינזרו אותך? אתה נגד הקוסנזוס! (ל''ת)

      חופש הביטוי ב''מעריב'', 23/08/09 09:13

    • אה בנצי חבטה לפרצופינו זה תמיד טוב...

      חיים כרמון, 23/08/09 10:22

      כן אתה צודק. גם לנו יש קופת שרצים אבל אצלנו אין בכנסת מפלגה כמו BNP בבריטניה שחורטת על דגלה שנאת פקיסטנים פולנים וכמובן יהודים שראשיה מכחישי שואה ואנחנו לא הקמנו מושבות שלבות במדינות אחרות כמו בלגיה וצרפת ואנגליה שכאשר התחיל איזה מרד מוזר כזה אז פשוט טבחו איזה שניםם שלושה אנשים וכמה מהם הם התחתית של התחתית כמהגרים ועבדים באותם מדינות(את רובע 93 בפריז אתה מכיר? כן כן אותו רובע שבו היו מהומות לפני שנתיים)את הטיפול של הספרדים ב''מהגרים מאפריקה הצפונית והמערבית שנותנים קצת צבע ובידור כגופות צפות באתרי הנופש שלהם. אל תדאג 5 נשארים באירופה וכל יתר המאות מוחזרים. החלשים אצלנו מופלים לרעה כמעט כמו בארצות הברית ששם אם אין כסף לביטוחים למינהם אנשים פשוט ''מסתדרים'' איכשהו. יש עוד דוגמאות רבות. אנחנו חארות כלפי עצמנו זה נכון ומוכח וגם הפלסטינים לא ''מלקקים דבש'' אבל לכל מדינה יש שלדים בארון ואנחנו לא צריכים לסבול ממוסר כפול!

    • שינוי שם

      שמואל אביתר , 23/08/09 10:26

      תמורת שבעים ש''ח יחליפו לך את השם מ''בנצי'' שהוא בודאי בן ציון ל''בנקודסי''

    • זה לא נכון מה שאתה כותב שכולם נגדנו..אתה פשוט שונא את עצמך

      רמי הדני , 23/08/09 15:45

      אפשר לחשוב שמדינות אחרות יותר נורמאליות לפי הסקאלה שלך...שם לפי דעתך הכל נכון וישר והומני וללא כתמים שחורים...אתה כל כך טועה..נכון אמנם שאפשר לעשות דברים בצורה יותר טובה אבל מכאן ועד שלחשוב שכולם שונאים אותנו יש מרחק רב או שאתה רק סופר את השמאלנים שפגשת בחול.

    • התנהגותנו מחפירה בדיוק כמו בכל מקום אחר בעולם. ותתפלא ברוב

      רונית, 23/08/09 19:18

      המקומות בעולם הרבה יותר גרוע מאשר אצלנו.אבל משום מה אף אחד לא מערער על הלגיטימיות שלהם.

  • 35.

    תקראי קצת טוקבקים ותדווחי לנו מה חושב העם - וחייבים להחזיר את השגריר (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 23/08/09 08:47

    • מה חושב העם? רובו גזעני.

      רונית צ., 23/08/09 09:41

      קשה להגן על עלילת דם כזאת כאשר הדת היהודית גזענית כלפי הגוי. אני בטוחה שיהיו רבנים שהיו מצדיקים את המעשה שבעלילה, אילו נעשה, משום שמותר להציל יהודי על חשבון הגוי.

      • הנה עוד אנטישמית צדיקה.הדת היהודית גזענית כלפי הגוי. ומה היה הגוי

        רונית, 23/08/09 19:12

        כל השנים כלפי היהודים? לא עלה במוחך הדפוק האפשרות שאולי זאת תגובה נורמלית כלפי כל אלה שניסו כל כך הרבה פעמים לחסל את העם היהודי?
        ובאשר להמשך התגובה שלך. אילו אילו אילו הנחות השערות אמונות דעות קדומות, ככה בונים עלילה ומפיצים אותה באויר.אבל כבר אמרתי שאת אנטישמית חולנית אז אין צורך להוסיף

      • זה אותם הרבנים שמכינים מצות מדם ילדים נוצרים?

        panacea , 23/08/09 21:58

        את לא יותר טובה מהשבדים מעלילי הדם.
        תתביישי לך.

      • רונית את ממחזרת וממחזרת - לא בראש שלי להתוכח איתך - את לא מספיק חכמה (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 24/08/09 20:37

  • 34.

    חברים, יש אחלה סייל באיקאה

    אוהבים נקניקיות, 23/08/09 08:46

    סתם, אין. פשוט תפסיקו לקנות שם

  • 33.

    אם זה נכון אז לבטח הם מממנים גם את שלום עכשיו,צריכה לקום דרישה ציבורית (ל''ת)

    שיבדק הקשר בין שלום עכשיו לממשלת שבדיה, 23/08/09 08:45

  • 32.

    מדינת ישראל אם יש לה טענות שתגיש תביעת לשון הרע נגד העתון (ל''ת)

    יאיר, 23/08/09 08:45

    • רק תביעת דיבה ענקית (ל''ת)

      ירון, 23/08/09 09:45

    • רק אזרחים יכולים לתבוע (ל''ת)

      007, 23/08/09 10:36

      • טעות-גם ממשלות יכולות להגיש תביעות-דיבה או נזיקין (ל''ת)

        שוש הלוי, 23/08/09 17:47

  • 31.

    הצרפתים כבר התחילו לאכול את התבשיל המוסלמי שבישלו....

    נילס הולגרסון, 23/08/09 08:42

    עכשיו תורם של המדינות הסקנדינביות....כ''כ חבל.
    לא ברור אם צריך להסביר להם עם מי הם מתעסקים או פשוט לתת להם להמשיך להיות פרו ערבים, שייחלקו ויזות וזכויות ועוד מעט יתחילו לבכות לדורות, כל אירופה תתמלא במסגדים ורעלות.
    אולי במקום לחשוב עליהם נחשוב איך אנחנו רוצים להגיב.
    הפגנות מול בית השגריר?
    חרם צרכנים?
    תביעה משפטית?
    נראה לי שאנחנו כישראלים....לא נעשה כלום
    עצוב

  • 30.

    שווה לשקול ניתוק יחסים. גם ככה הבלונד יעלם משבדיה

    פה, 23/08/09 08:42

    אז זה לא שנפסיד משהו.

  • 29.

    הממשלה צריכה להעלות את המשבר מדרגה

    yoram , 23/08/09 08:40

    - החזרת השגריר להתיעצויות
    - קריאה לשגריר שלהם ולמסור מחראה חריפה.

    - לבטל את ביקור שר החוץ השבדי המתוכנן לעוד כחודש

    • ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

      שמואל אביתר , 23/08/09 10:27

    • מחראה חריפה. טעות פרוידיאנית? דווקא מוצלחת (ל''ת)

      רונית, 23/08/09 18:47

  • 28.

    אני מפסיק לקנות באיקאה

    עמי, 23/08/09 08:37

    זאת המחאה הקטנה שלי.

    • ואני מפסיק לקנות וולוו...... (ל''ת)

      כי אין לי כסף, 23/08/09 10:39

    • שבדיה המתחסדת

      ח.י, 23/08/09 10:57

      גם אני לא אקנה וולבו ולא באיקיאה

  • 27.

    ממשלת ישראל רק מדברת...

    אני, 23/08/09 08:29

    נראה אתכם עושים משהו ללמד את השבדים קצת לקח.. לנתק יחסים ולהחזיר את הישראלים הבייתה..אבל כמו שאני מכירה את חברי הממשלה, אתם רק מדברים, מתלוננים, מאיימים ולא עושים כלום.

  • 26.

    תמשיכו לקנות ב IKEA ולנסוע ב VOLVO (ל''ת)

    VOLVO IKEA, 23/08/09 08:27

  • 25.

    אנטישמיות?טעות ! אנטי-יהדות היא ההגדרה הנכונה ! (ל''ת)

    יהודי, 23/08/09 08:24

  • 24.

    להחזיר את השגריר שלנו משם, להגיש תלונות לבימ''ש הבינ''ל ולאו''ם (ל''ת)

    אלי, 23/08/09 08:23

  • 23.

    לא לאפשר לאף עיתונאי לא הגון להכנס לארץ

    שוקי אשדוד, 23/08/09 08:22

    לא לאפשר לאף עיתונאי לא הגון להכנס לארץ

  • 22.

    ניתוק היחסים בין מדינת ישראל לבין שבדיה, הוא הדבר הנכון לעשותו !!!

    דוד, 23/08/09 08:19

    שבדיה -2009 היא מדינה אנטישמית, ומסוכנת לעולם בכלל ולמדינת ישראל בפרט.
    ראש ממשלת שבדיה ושר החוץ שלה, ממשיכים את דרך האנטישמיות באמתלה של חופש הביטוי. לפיכך, לא נותרה לנו ברירה, וחובה עלינו לנתק היחסיםם עימם, וטובה שעה אחת קודם.

  • 21.

    ראש הממשלה הוא מוסלמי.

    אחד מפרשי האפוקליפסה, 23/08/09 08:18

    הכנסת השוודית מטומטמת, המוסלמים הולכים לכבוש שוודיה, לא על ידי מלחמות ובלי שיירו כדור אחד, הם הולכים לכבוש את העולם בעזרת הילודה הרבה והמגמה שעולה משנה לשנה, ובסוף כשיהיה רוב מוסלמי בשוודיה וכאשר יהיו בחירות בשוודיה, יבחר רה''מ מוסלמי כמו אובמה.
    וכזה עיניין יקרה גם בצרפת ובגרמניה ובאנגליה ובשוויץ למרות שהמדינות הקטנות באירופה הם כבר רובן מוסלמיות.
    אז אסור לנו להתערב בנעשה שם. שיאכלו את הדייסה שהם מבשלים, בתאבון.

  • 20.

    לנתק את היחסים הדיפלומטיים עם המדינה האנטישמית (ל''ת)

    אלדו, 23/08/09 08:15

    • 1000% (ל''ת)

      ERAN, 23/08/09 09:19

  • 19.

    אולי נפסיק לקנות מוצרים שוודים כולל איקאה (ל''ת)

    רחל, 23/08/09 08:15

  • 18.

    אפרופו חופש הביטוי ראה המקרה של

    יפה, 23/08/09 08:15

    המלכה השבדית סילביה. לאחר פרוץ האינתיפאדה
    האחרונה, כאשר התפוצצו בארץ הרבה נושאי חגורות נפץ וגם פרשת הילד מוחמד א-דורה,
    העזה המלכה השבדית, סילביה להתבטא בנושא
    השימוש הציני של הפלסטינאים בילדים כבמגן
    אנושי. התגובה של משרד החוץ השבדי לא אחרה
    לבוא וזו נזפה במלכתם על שהיא מתערבת בנושא
    שאינו מסמכותה. מקרה מראה על כך שחופש הביטוי אינו דבר מקודש בשבדיה כאשר ''המותקף'' הוא העם הפלסטינאי.

    • איזה עם?

      tomker , 23/08/09 22:03

      מה שורשיו, מה ההיסטוריה שלו, מהי תרבותו הייחודית ומה תרומתו לעולם?
      אנא ממך, האר את דרכי.

  • 17.

    למה לא מחזירים את השגריר???

    ohad_sh , 23/08/09 08:15

    מדינת ישראל אומרת לשבדיה 'אנחנו מצפים שתגנו', אנחנו חושבים שצריך לגנות' וכו'. מדוע אנחנו כ''כ מגמגמים?!?

    עלינו להורות לשגריר ישראל בשבדיה לחזור, להודיע לשבדיה שבתוך 48 שעות אם לא תתקבל הודעת גינוי גורפת מצד ראש הממשלה וחבר האנטישמים סביבו, ישראל תגרש את שגרירות שבדיה בישראל, ותחזיר את כל עובדי שגרירות ישראל בשבדיה.

    לישראל אסור להשלים עם המצב! ישראל קמה כדי למנוע את זה!

    • מילים כדרבנות

      נילס הולגרסון, 23/08/09 09:02

      ידידי
      לצערי אנחנו לא עוד לא שם. זה הדבר הנכון לעשות, וכנראה שאם זה היה הפוך זה היה קורה.
      אנחנו עדיין פעילים מאוד על המחשב אבל פעולות ממשיות כמו שציינת אנחנו לא מספיק מאוחדים ומגובשים

    • יישר כוח (ל''ת)

      מסכים, 23/08/09 10:55

  • 16.

    שבדיה- אוכלים ילדים לארוחת בוקר!! (ל''ת)

    בשם חופש הביטוי, 23/08/09 08:15

  • 15.

    Such primitive ignorant country.The Pals R more intelligent than them (ל''ת)

    s, 23/08/09 08:09

  • 14.

    לנתק את היחסים הדיפלומטיים עם שבדיה לאלתר

    אבי, 23/08/09 08:09

    לגרש את השגרירה של שבדיה (למרות שהיתה ההגונה היחידה במשחק המכוער הזה).
    להחזיר את שגרירנו בשבדיה לישראל.

    כך מדינות דמוקרטיות מגיבות להשתלחויות של מדינות זרות בהן.

    • כך מגיב אספסוף מתהלם

      ד., 23/08/09 08:40

      דיפלומטיה נועדה ממש בשביל הדברים האלה - לכבות שריפות. אם על כל דבר, אפילו כזה שנראה מאוד משמעותי- היו מנתקים ם ברוגז, כבר לא היה עולם. תרגיע.

      • אתה נאיבי או .......... !!! (ל''ת)

        דוד, 23/08/09 09:26

  • 13.

    אין חדש תחת השמש

    מוטי סגל, 23/08/09 08:04

    השבדים ה'נייטרלים' הצבועים, כעמיתיהם השוייצרים, יותר גרועים מהאנטישמים המוצהרים. עוד מזמן השואה, כנראה שמטרותיהם שוות, אלא שטלפיהן חבויות מתחת נוצות ברווז.

  • 12.

    רמת גן

    מוטי סגל, 23/08/09 08:03

    השבדים ה'נייטרלים' הצבועים, כעמיתיהם השוייצרים, יותר גרועים מהאנטישמים המוצהרים. עוד מזמן השואה, כנראה שמטרותיהם שוות, אלא שטלפיהן חבויות מתחת נוצות ברווז.

  • 11.

    נאצים צבועים (ל''ת)

    רותם, 23/08/09 08:03

    • יופי מעריב. העיקר אתם עליתם עם הסלוגן ''עד כאן''. צביעות. תעשו בדק בית

      יניב, 23/08/09 20:10

      גם לכם יש לא מעט לשפר, כי כרגע ניתן לומר שאתם תורמים לאלימות לא פחות מכל מושא ביקורת שלכם.

  • 10.

    לא לקנות באיקאה

    ירון, 23/08/09 08:03

    להחרים אותם

  • 9.

    למנוע שיתוף חיילי צבא שוודיה בכח האו''ם (ל''ת)

    פול גז בניוטראל, 23/08/09 08:01

  • 8.

    אם משרד החוץ השבדי מימן את הטינופת האנטישמית הזאת-

    פשוט אין מילים, 23/08/09 08:00

    זה אנטישמי כי אלה עלילות מופרכות שיושבות על פסיכוזת שינאה.
    דגש פסיכוזה.

    פסיכוזת שינאה לאומנית דרכה לאמץ סיפורי דמוניזציה במתכונת של ''אגדות אורבניות''.

    פה זה יוצא מהשוליים הסהרורים ומקבל גושפנקא של מושגים רשמיים מכובדים/ו''מדעיים''.

    ''מחקר'' כביכול ,ומימון מוסדות רציניים.

    אגב,
    גם על המפלצת מלוך נס יש ''עדויות''..

    • לא חושב שהסיפור נכון אבל..

      נקודה למחשבה, 23/08/09 18:52

      אם הוא היה נכון הרי שכולם היו אומרים: טוב מאוד! מגיע לפלסטינים! כמה ישראלים הם הרגו! וכו'

      וגם:

      למה לפרסם, זה תעמולה רעה.

      אז ממה אתם מפחדים? מהפרסום הרע או מהמסר?

  • 7.

    אין ברירה - להוריד את דרג היחסים!! (ל''ת)

    דני, 23/08/09 07:55

  • 6.

    יוזמה להחרמת חברות וסחורה משוודיה.

    השוודים הגזימו, 23/08/09 07:52

    אנחנו יכולים להחרים את כל המוצרים השוודים, מי שיכול לפרט כאן את הפירמות מתוצרת שוודיה, למשל כלי רכב של וולבו, רשת איקיאה, (לא כולל את הבחורים והבחורות משוודיה...)

    • איקאה וולבו חברות פרטיות אחת מהן בבעלות יהודי ציוני....

      רגוע. יותר, 23/08/09 11:06

      יש להחרים את השימוש במפתח שבדי...

    • אין שום צורך להחרים מסחר עם שוודיה. מה שצריך זה שמדינת

      רונית, 23/08/09 18:09

      ישראל תתנהג סוף סוף כמו מדינה ולא כמו עיירה ותתבע את העיתון ואת העיתונאי ותחרים כל מי שנתן יד לעלילה הזאת

  • 5.

    אותה התנהלות כמו במלחמת העולם השניה (ל''ת)

    ליברמן צודק, 23/08/09 07:41

  • 4.

    היכן ביבי הלחיץ היכן כל אירגוני השמאל (ל''ת)

    שמעון הצדיק , 23/08/09 07:40

    • מה אתה רוצה מביבי ??? (ל''ת)

      דוד, 23/08/09 08:20

    • שוטה, איך ביבי קשור לעניין ? (ל''ת)

      סתמאחד, 23/08/09 08:57

  • 3.

    להחזיר מיד את השגריר משבדיה ולהודיע לשר החוץ

    אייל, 23/08/09 07:38

    השבדי שאין לו מה לבחיא לכאן...

  • 2.

    שבדיה מדינה אנטישמית ביותר

    יצחק, 23/08/09 07:35

    וכל מי שגר בה חש זאת היטב על בשרו. זו הסיבה העיקרית לעליית יהודי שבדיה ולהגירת יהודי שבדיה ממנה לארצות אחרות באירופה.

  • 1.

    שוב האנטישמיות חוזרת??????????????? (ל''ת)

    zoro22 , 23/08/09 07:32

    • שוב? מתי היא נעלמה? (ל''ת)

      יוני, 23/08/09 07:56

    • יקירי-האנטישמיות קיימת כבר -2,000 שנה, וגם כעת היא רוחשת מתחת לפני

      שוש הלוי, 23/08/09 17:50

      השטח, ומדי פעם היא מרימה את ראשה המכוער, אבל - בל נטעה , היא קיימת בכל רחבי-העולם.

      • והיהודים (בארץ ובגולה) הרוויחו אותה יפה יפה.. (ל''ת)

        יש יהודים=יש צרות, 23/08/09 18:50

        • זאת אנטישמיות - והסטה להגיע אליו ולטפל כחוק ללא ויטורים

          תמיר, 23/08/09 19:29

          האנטישמיות מבעבעת קרוב מאוד.

        • אמירה כזאת הינה -בדיוק החומר שהאנטישמים ישמחו להשתמש בו (ל''ת)

          שוש הלוי, 23/08/09 22:40