• 132.

    אני לא יודע מה מגיע לך יותר, פרס ישראל או פרס הפוליצר לעיתונות (ל''ת)

    דניאל, 09/06/11 17:21

  • 131.

    כל הכבוד

    אורן, 30/08/09 23:41

    בן ימיני - המשך את עבודתך העיתונאית המבורכת! תעונוג צרוף לקרוא. מחזיר לנו את שיעור הקומה הרמוס.

  • 130.

    עצוב לקרוא שטויות

    חסוי, 30/08/09 19:14

    אתה טוען שסטורק ''לא מכחיש אף אחת מהטענות'' שהעלית, למרות שהוא מכחיש אותן במפורש כשהוא אומר שהוא לא מזהה את מרבית הציטוטים שהבאת. מה גם שאחרי שנכנסים לקישורים שאתה מביא, למשל, של תמר שטרנהל, וטורחים לקרוא אותם, נסתבר שכל אותן ''סתירות מהותיות'' הן לכל היותר מספר ציטוטים חופפים חלקית, אך במרבית המקרים, בשום אופן לא סותרים וכל זאת מבלי להציג קישור לטקסט המלא ולשאלה שנשאל אבי המשפחה.

    אתה גם מתעלם מהעובדה שתיאורים על פתיחה באש על אזרחים נושאים דגלים לבנים פורסמה על-ידי מספר מקורות בלתי תלויים, ישראליים ולא ישראליים. נמאס לנו מהדמגוגיה השקרית שלך. ממש ממש נמאס.

    • הדמגוגיה השקרית היא של השמאל הקיצוני ואנטישמים סמויים כמוך

      דניאל, 09/06/11 17:24

      ישראל היא מדינה ששומרת הרבה יותר על זכויות האדם מכל המדינות הערביות והמוסלמיות.

      עצם הביקורת הלא פרופורציונלית נגד ישראל היא כבר גזענות,ועצם עלילות הדם השיקריות נגד ישראל וחיילי צה''ל - אנטישמיות במיטבה.

  • 129.

    ועדיין נשאלת השאלה האם ירו במחזיקי דגל לבן???? (ל''ת)

    שולטי, 25/08/09 21:00

  • 128.

    אה, ובן דרור ימיני לא מוטה...

    ארז, 25/08/09 00:38

    הוא פשוט מביע באופן שיטתי תמיכה באלימות נגד פלסטינים, בתואנות של שמירה על ביטחון ישראל ומתוך גישה בסיסת שליהודים מגיע יותר. אני לא רואה הבדל גדול בין האמינות שלו לזו של סטורק. יבחר נא הקורא הנבון למי הוא מעדיף להאמין.

    • שקר גמור. הוא מתנגד לאלימות וגזענות וקורא לשמירה אמיתית על זכויות האדם

      דניאל, 09/06/11 17:26

      ולא אנטישמיות במסווה של זכויות אדם.

  • 127.

    מה קורה באנרג'י ?מדוע מצנזרים תגובות של רשומים

    שששבשש , 24/08/09 21:36

    ובמיוחד כשאינן נגד המאמר וכותבו ?

  • 126.

    צריך לתרגם את מאמריו של בן-דור ימיני למצגות ולשפות רבות

    ענבל, 23/08/09 13:06

    בן-דרור, האם המאמר תורגם לשפות רבות?

    אתה עומד בחוד החנית של חשיפת האנטישמיות המודרנית המסתתרת מאחורי ארגוני ''זכויות אדם'' חד צדדיים, גישתך מאוזנת ושפויה - אינך תומך בהמשך הכיבוש אך מנותק מרטוריקת השנאה העצמית של השמאל.

    מאמריך חושפים את הנשק האולטימטיבי נגד ישראל - רטוריקה שקרית. הם חייבים להגיע לידיעת אנשים רבים בעולם. צריך להפוך את מאמריך למצגות - עם תמונות, כי לא כולם מסוגלים לקרוא הרבה, אבל כן - כולם - צריכים להיחשף למסריך שממוטטים את חומת הצביעות והמוסרנות של העולם.

    אם מדינת ישראל רוצה להשרד, לא זו בלבד שיש לתרגם מאמריך לשפות רבות. חשוב גם ליצור מצגות ב YOUTUBE עם ציטוטים ממאמריך ותמונות, ולהפיץ בעולם. ככל שהמסר קליט יותר - כך הוא יקלט.

  • 125.

    ימיני צדיק בסדום (ל''ת)

    ימיני, 23/08/09 08:46

  • 124.

    ימיני משכנע את המשוכנעים. (ל''ת)

    ארז, 23/08/09 07:44

    • תתפלא, הייתי בשמאל הרדיקלי, והמאמרים של ימיני עשו לי משהו (ל''ת)

      חוזרת בשאלה, 23/08/09 08:38

    • ולכן על משרד החוץ לתרגם ולפרסם את זה בשבדיה - בהתאם לחופש הביטוי שם (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 23/08/09 08:40

  • 123.

    בן דרור ימיני, מחכים למאמר שלך על העיתון השבדי

    טל, 23/08/09 05:55

    בתקווה שבן דרור ימיני או מישהו קרוב אליו קורא, סוג התחקיר והמאמרים של בן דרור ימיני הוא בדיוק מה שנחוץ כרגע במקרה עלילת הדם השבדית וככל שזה יעשה יותר מהר תהיה לזה יותר השפעה, אנא ממך.

  • 122.

    בן ימיני. תודה ויישר כח. (ל''ת)

    בר רב, 23/08/09 02:33

  • 121.

    למרות הכל ימיני .יש בישראל הפרות חמורות של זכויות אדם. (ל''ת)

    ALOS , 23/08/09 02:04

    • מצב הערבים מצוין ולכן הם נכנסים לישראל בכל דרך ואינם מוכנים לעזוב. (ל''ת)

      אין הפרות כאלה- זה זיוף., 23/08/09 07:40

  • 120.

    יריב א', אייל גרוס, לא קראתם את הלינקים

    משה, 23/08/09 01:28

    כתוב שם בפירוש ששלוש הילדות נהרגו בהפצצה על הבית אשר שימש כמתחם צבאי של החמאס ואתר לשיגור רקטות.
    מתוך ההפניה, המצטטת את סוכנות הידיעות מען הפלסטינית:

    According to the Palestinian Ma’an News Agency, the Abed Rabbo girls were not shot dead in cold blood as they wave white flags. Rather, the day of the incident, on Jan. 7 the agency reported, under the headline ''Airstrike kills three sisters during supposed lull'':

    Israeli warplanes killed three Palestinian civilians on Wednesday afternoon during what Israel had earlier declared to be a unilateral three hour halt in its attacks on Gaza. . . .

    http://camera.org/index.asp?x_context=2&x_outlet=62&x_article=1624

    אז מה הקטע שלכם? אינכם יודעים ערבית, אבל גם אנגלית אינכם קוראים?

  • 119.

    תודה לעיתונאי ימיני על עיתונות חוקרת למופת . (ל''ת)

    רואה, 23/08/09 01:26

  • 118.

    המשך כך - זקוקים לעוד רבים וטובים כמוך (ל''ת)

    אורי, 23/08/09 01:13

  • 117.

    אחח ימיני..תימני מזוקק שכמוך..נהדר נהדר.

    ייקה פוץ, 23/08/09 01:01

    משוגע על תימנים

  • 116.

    תודה לכל הטוקבקיסטים שהפיצו את תרגום המאמר הקודם

    גולן, 23/08/09 00:29

    עצם העובדה שסטורק לקח את העניין באופן אישי רק מראה שהוא יותר מסתם שליח, כאשר אני צורח על שליח של פיצה שהביא לי פיצה זיתים במקום פיצה פטריות אז השליח לא מתגונן באופן אישי, הוא פשוט מפיל את האחריות על המנהל והוא לא ממש מתערב בפרוצדורה.

    כן ירבו אנשים כמו בן-דרור ימיני, לקרוא לו אינטלקטואל זו המעטה בערכו, העולם כבר קיבל בחילה מכל האינטלקטואלים והאנשי רוח למיניהם כך שמבחינתי בן דרור ימיני הוא באמת שליח, שליח שבא להעמיד דברים במקומם ולשים מראה מול הצביעות האירופאית והאמריקאית.

    לא יודע אם בן-דרור צריך לרוץ לראשות הממשלה אבל בהחלט יש לו מקום בממשלתינו בתור שר הסברה, שר החוץ או כל תפקיד אחר בו צריך להתמודד עם ביקורת מחוץ.

    כן ירבו אנשים כמוך ותודה לך בן-דרור ימיני בשם כל הצד השפוי של מדינת ישראל.
    אמן

  • 115.

    בן דרור לא''ום!!! או לעורך ראשי בתקשורת!!!!!! (ל''ת)

    אדר, 23/08/09 00:23

  • 114.

    תומך מכל הלב

    היגיון קר, 22/08/09 23:59

    מזדהה עם כל מילה

  • 113.

    להסיר את הכובע בפני זה שבודק ויודע על מה הוא מדבר

    מני, 22/08/09 23:54

    בזכות ימיני מעריב שווה הרבה.

  • 112.

    בן דרור ימיני הוא גדול העתונאים בתחום המדיני-פוליטי

    רן לוי, 22/08/09 23:37

    הפועל היום בישראל. ושוב מובעת התקווה שיוענק לו פרס ישראל לתקשורת ועתונאות.

  • 111.

    For ms stork

    Ofer, 22/08/09 23:36

    Just Fyi.
    I used to dought the IDF's moral and clean warefare, because of your reports.
    But now that i know who are the people who are ''Human rights watchers''.
    People with history like you cannot be human right watchers. Its like a nazi member would ''defect'' and start watch human rights and argue his past quotes.
    With your past activities, (and present) you are just not eligible for human rights watching.
    The result of that is that my belief in the IDF has grown stronger, i understand that most of the critism is prejudism and political and untrue and unfair.
    Good luck with further ''human rights watching''.

  • 110.

    תגובה במקום

    סתם יהודי, 22/08/09 22:57

    למה לא לשלוח את המאמר הנ''ל לעיתון השוודי?
    נראה אם יפרסמו אותו.

  • 109.

    גאה בך בן דרור (ל''ת)

    פאנייקה , 22/08/09 22:56

  • 108.

    אני מקווה שגם התרגום לזה יזכה לתפוצה רחבה (ל''ת)

    בן דרור ימיני צדיק, 22/08/09 22:46

  • 107.

    היכנסו!

    כותרת מהארץ. טרי טרי!, 22/08/09 22:42

    ד''ר ניב גורדון מאוניברסיטת בן גוריון במאמר בלוס אנג'לס טיימס: ישראל מדינת אפרטהייד

    • אבל לד''ר החביב אין שום בעיה לעבוד ולקבל משכורת מהישראלים הרשעים? (ל''ת)

      שלפחות יסע מכאן להחרים אותנו מרחוק, הצבוע, 22/08/09 23:52

  • 106.

    ימיני כל הכבוד!! חובה לתרגם לאנגלית

    מתנחל גאה, 22/08/09 22:23

    מי שהאמת נר לרגליו בקי בחומר ולשונו שולטת בשפה מהווה את אחד מעמודי התווך של העיתונות הישרה והחשובה

  • 105.

    מדוע לחכות כמה שנים...פרס ישראל למר בן דרור ימיני! ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

    רונן, 22/08/09 22:17

  • 104.

    בן דרור, תודה. (ל''ת)

    אלי, 22/08/09 21:50

  • 103.

    בן-דרור ימיני, המקלדת שלך היא הקו האחרון!!! אין עלייך!!! (ל''ת)

    שפוי מהצד, 22/08/09 21:43

  • 102.

    השמאל הפשיסטי נחשף בערוותו - נוקט בשיטות גבלס!

    חיים כהן, 22/08/09 20:47

    ימיני, בסדרת כתבות תחקיר מדהימה חושף את ערוותו של השמאל הבינלאומי(והישראלי).
    השמאל הזה איננו שונה במאומה מגבלס הנאצי בשיטותיו.

  • 101.

    יפה מאוד.

    אריאל, 22/08/09 20:46

    מאמר יפה מאוד! רק חבל שיש במדינתינו פרופסורים שמקבלים שכר מהמדינה שמתבטאים נגדנו..

  • 100.

    משכנע, במקום, ובן-ימיני ראוי להוקרה (ל''ת)

    עופר שיפמן, 22/08/09 20:23

  • 99.

    כל הכבוד בן דרור (ל''ת)

    כרגיל, רציני ולא מתלהם, 22/08/09 20:04

  • 98.

    תודה ל-NRG שמביאים כתבים איכותיים ומוכשרים כמו בן דרור ימיני, אראל סגל (ל''ת)

    ונדב העצני, 22/08/09 19:11

    • יש הבדל. ימיני הוא בעצם שמאלני. השניים האחרים הם ימנים (ל''ת)

      צריך לדייק, 22/08/09 22:18

  • 97.

    יש כאן כמה שהעובדות לא יבלבלו אותם. הם ימשיכו להיות תקועים (ל''ת)

    לא נורא. צריך לאהוב אותם, לטפח אותם. הם ישובו, 22/08/09 19:04

  • 96.

    כושה לאוניברסיטה שישי לה מרצה בינוני ולא אמין כמו אייל גרוס (ל''ת)

    ברוק לסנר, 22/08/09 18:45

    • אי אפשר לסתום את הפה ולהשמיץ כל מי שלא מסכים אתך במשהו. (ל''ת)

      לוגיקן, 22/08/09 19:14

      • אנטישראליות זה לא ''לא מסכים''. די לגזענות. (ל''ת)

        אנטישראלית זה לא, 22/08/09 20:41

      • הוא לא סתם את פיו של אף אחד. רק הביא את דעתו הלגיטימית על הד''ר (ל''ת)

        מי שמנסה לסתום פיות זה אתה, 23/08/09 02:06

  • 95.

    בן דרור ימיני כתב ועיתונאי בחסד עליון. משובח, איכותי, חכם ומובחר.

    הצביעות במיטבה, 22/08/09 18:33

    אירגוני זכויות האדם, למרבה הצער, מזמן כבר לא עוסקים בזכויות האדם. מעטים ובודדים מתוכם באמת נוסעים למקומות שבהם מופרות זכויות האדם בצורה בוטה, וכותבים על זה .לקום ולעשות מעשה הצלה פיזי הם כמובן לא עושים חוץ מלנפח את האגו האישי שלהם על היותם כתבי על מומחים לזכויות האדם, ולדאוג לפרסם את שמם ברבים כדי להוציא תעודה זו או אחרת על חשבון אותם מסכנים. הם לא כותבים על הפרת זכויות האדם בקוריאה הצפונית, בסין, בכל אחת ואחת ממדינות אפריקה, ודרום אמריקה ומעל לכל במדינות ערב. הם מתמקדים היכן שהפנס מאיר (פנס אותו הם הדליקו לקול תשואות השמאל העיוור) וזו מדינת ישראל. בלי שום פרופורציה לשום מציאות הם יוצאים בכתבות נגד עוולות הכובש הציוני ומזילים דמעות תנין למול מסכנותם של הפלשתינאים. שום מילה על כל העוולות הנוראיות והפשעים שהפלשתינאים מבצעים בבני עמם הם. שום מילה על נאלחות אירגוני הטרור הערבים שחומסים ורומסים את זכויות בני עמם. הכל מפוקס אך ורק תחת זרקור דק על היהודים. למה? כי זה אפשרי וכי יש מי שמוחא להם כפיים וכי בשאר המקומות בעולם היכן שבאמת נרמסים זכויות האדם - אין להם דריסת רגל ושם חשוך מידי להסתכל

  • 94.

    בן דרור - יופי של עבודה. (ל''ת)

    גיא, 22/08/09 18:32

  • 93.

    למה המוסד לא מטפל באנשים כמותו? (ל''ת)

    שפוי בעולם מטורף, 22/08/09 18:25

  • 92.

    אייל גרוס, האם זה אתה מ''בצלם''? השקרים שלכם כבר נחשפו בסדרה שלמה

    לא ימין ולא שמאל , 22/08/09 18:20

    של תחקירים שפרסם יונתן דחוח-הלוי

    • רמת הדיווח

      אייל גרוס, 22/08/09 18:30

      מאחר ואין לי שום קשר מוסדי ל''בצלם'' לא יודע מה זה ''אייל גרוס מבצלם'' וכנראה שהכותרת הזו אמינה כמו התחקירים של יונתן דחוח-לוי, שאגב כבר התפרסמו תחקירים שסתרו אותם.

      • תחקירים שסותרים את דחוח הלוי.אתה מפריח שקרים כמקובל אצלכם- המחבלים. (ל''ת)

        הונאת הציבור: לא התפרסמו כל, 22/08/09 20:43

  • 91.

    לאייל גרוס: קרא את המקורות שבלינקים ותראה שימיני דייק בכל מילה (ל''ת)

    לא ימין ולא שמאל , 22/08/09 18:08

    • ימיני לא דייק בתיאור תגובת סטורק, לגבי היתר ..

      אייל גרוס, 22/08/09 18:24

      קריאה מפורשת לחיסול מדינת ישראל? תמיכה מפורשת בטבח במינכן? בלינקים שראיתי עד כה לא מצאתי את זה. אבל אני מתוודה שלא עשיתי מחקר יסודי. זו גם לא הנקודה. ימיני ייחס ציוטטים לסטורק. סטורק אמר שהוא כלל לא מזהה את רובם או חלקם. ימיני כתב שאם כן, סטורק לא מתכחש לטענותיו. בכך הטעה את קוראיו. אם למרות מה שסטורק אמר ימיני יכול להוכיח שהאמרות האלו אכן נאמרו מפורשות על ידי סטורק יעשה כן. אני קצת ''נשברתי'' ברגע בו ראיתי שימיני מעוות את תגובת סטורק. לגוף העניין אני אשמח אם לכל ציטוט כזה יובא לינק מדויק עם אסמכתא כי באמת שלא מצאתי. אם אתה מצאת אנא שלח אותי,

      • לא תצליח להטביע את הקורא בשקריך. להסתגל לעולם חדש נטול שקרים - קשה.

        תראו איך תומך מחבלים נאבק למען תומך מחבלים., 22/08/09 20:48

        שיטת השקרים עשתה את שלה, אבל היא צריכה ללכת. מה תעשו? איך תנהלו תעמולה נגד ישראל? אומללים.

        • אולי תתיחס לדברים שגרוס כותב? חובת ההוכחה היא על ימיני

          יריב א. , 22/08/09 23:40

          כי הוא זה שטוען שסטורק אמר כך או כך. ימיני לא מביא שום קישור להוכיח את טענתו שסטורק אמר דברים מסוימים.
          אבל כל הויכוח הוא נסיון---ולא מוצלח בכלל--להסיח את הדעת מתוכן הדו''ח.
          זה שהצפרדעים בביצה הישראלית מקרקרות אחת לשניה (וגם על באותה ביצה) לא שווה התייחסות. מה שחשוב זה מה שאנשים בעולם חושבים עלינו. כן, אני מדבר על אלו שקונים סחורות ושירותים מישראל, ושמשקיעים כספים בישראל ובחברות ישראליות.
          רק היום התבשרנו על בנקים וחברות שמכרו את השקעתם באפריקה ישראל כי היא בונה בשטחים.גל החרמים רק מתפשט.וסרוב ישראלי לחקור---אפילו כדי להזים--טענות הדו''ח של HRW--ובמקום זה להתגונן דרך התקפה על האיש שעומד בראש הארגון, אולי זוכה לקרקורים מיוחדים מכמה שוכני הביצה, אבל בעולם הוא מתקבל אחרת. וזה מה שחשוב.

          • אבל לדעתכם זכותכם להפיץ שקרים על ישראל ואתם בהלם כיצד מישהו מעז להפריך

            ''חובת ההוכחה'' היא על התועמלן,, 23/08/09 06:40

            . לדעתכם ישראל ''ביצה''. אבל אתם אוחזים בכוח בת. זהותכם הכחולה ולא מוכנים לעבור בשום אופן למדינותיכם המקוריות- מדינות ערב. להפך, אתם נכנסים בכל הדרכים בהמוניכם ל''ביצה''. צבוע שכמוך. אנטישמיותך מעוררת גועל. נהנה וזולל ע''ח היהודים- ואנטישמי. מבחינת החוק הבינלאומי לישראל זכות קדימה לבעלות על השטחים ואין הבניה שם בלתי חוקית.

    • אני חותם לך שהוא לא יקרא את הלינקים. (ל''ת)

      גיא, 22/08/09 18:33

  • 90.

    ציטוטים שהוא לא מזהה כלל

    אייל גרוס, 22/08/09 17:49

    סטורק כתב '' הציטוטים שהוא מייחס לי הם מלפני שלושים שנה. את רובם אינני מזהה, והם מנוגדים לדעות שאני מביע כבר עשורים'' - שים לב, את רובם הוא לא מזהה.
    אתה כותב:''ובכן, מתברר שסטורק לא מכחיש אף אחת מהטענות שהעליתי. הוא רק טוען שמדובר בהתבטאויות שלו מלפני שנים רבות''

    צר לי בן-דרור, אך מאחר ואי אפשר לומר שאינך יודע לקרוא, מתברר שעיוות את מה שהוא אמר, שאת רוב הציטוטים הוא כלל לא מזהה. מכאן שאר טענותיך אינן אמינות.

    • האם זה אייל גרוס, שהיה המרצה שלי בתל-אביב? הטענה שלך לא רצינית (ל''ת)

      לא ימין ולא שמאל , 22/08/09 18:06

      • זה רק מוכיח שאוניברסיטת תל אביב היא קן צרעות אנטי ציוני! (ל''ת)

        חיים כהן, 22/08/09 20:54

    • רצינית לחלוטין

      אייל גרוס, 22/08/09 18:14

      מאחר ואני מכיר את בן-דרור כתבתי בשמי. סטורק לא רק כתב שהדברים המצוטטים הם מלפני למעלה משלושים שנה, הוא גם כתב שהוא לא מזהה את רובם. ימיני ''סיכם'' את הטענה בכך שהתייחס רק לטענת הזמן ואמר שסטורק לא מכחיש אף טענה. מה שכתבתי רציני לחלוטין. כאשר מייחסים לאדם אמרות והוא לא מזהה אותן כלל, זה לא נקרה שהוא לא מכחיש אף טענה. זה נקרא שהוא מכחיש גם מכחיש. גם לי ייחסו לעתים ציטוטים שלא אמרתי. כאשר אני אומר שאני לא מזהה אותם זה הכחשה. לכן כרגע הנטל על ימיני להוכיח שסטורק אכן אמר את כל הציטוטים שהוא מייחס לסטורק.
      אני לא מתייחס לכל הסוגיות שעלו ברשימה שאין לי את היכולת או הפנאי לבדוק אותן לכאן או לכאן. אבל לכך שבניגוד למה שימיני אמר סטורק הכחיש גם הכחיש.

      • צר לי, ד''ר גרוס, יש לך טעות לוגית. כנס ותבין

        לוגיקן, 22/08/09 18:33

        בסוג כזה של ויכוח הטענה ''אינני מזהה'' אינה רצינית. זו לא הכחשה, בהתייחס לכך שלגבי רוב הציטוטים יש מקורות מידע מבוססים. למעשה, יש כאן גם הודאה שאתה מתכחש אליה, משום שסטורק עצמו טוען שהוא החזיק עמדות כאלה לפני שנים רבות. עתה נותר רק לשאול, האם אדם שהחזיק בעמדות כאלה לפני שנים רבות, וטוען שהשתנה, ראוי להחזיק בתפקיד מעין שיפוטי. והנה, ימיני מספק הוכחות - עם לינקים שעיינתי בהם כדי לאשש את הדברים - שסטורק לא שינה את עמדותיו, או שהשינוי הוא לא רציני, והוא ממשיך להחזיק בעמדות רדיקליות מתוצרת השמאל שאליו היה שייך בעבר (עיין, למשל, בציטוט המצורף על הדברים שאמר ל-בי.בי.סי).
        הבעיה היא, ד''ר גרוס, שאינך רוצה להשתכנע, משום שכל המבנה האידיאולוגי שלך זוכה לערעור עם הכתבה המבוססת הזאת. אתה לוקח טענה אחת, שגם אם הייתה נכונה - והיא אינה - ונאחז בה כמוצא שלל רב כדי לשלול את כל הדברים.
        גרוס, כמי שמכיר אותך, אני יודע שאתה מסוגל ליותר. הפעם קצת פישלת.

      • כמה תהיות

        תוהה, 22/08/09 18:39

        אז למה הוא לא אומר ''אני מכחיש''?
        הרי אם בן דרור ימיני היה מייחס את הדברים לך, גם אז היית ''לא מזהה'' או ''מכחיש''?

        ואם סטרוק היה עורך של כתב עת שפרסם הודעת תמיכה בטבח, מה זה אומר עליו?

      • גרוס, טמבל כמוך היה מרצה? בושה לאקדמיה....

        הגאון מוורשה, 22/08/09 18:45

        ...אתה או טמבל או משת''פ בן דמותו של הנבל. אין אמצע.
        אחד שמאמין לתגובת הבלים של אדם שמייחסים לו דברים שאמר וכתב בעבר, והוא טוען: לא מזהה, לא זוכר, הקשרי הוצאו מדברם ועוד שטויות מסוג זה, חזקה עליו שהוא לא מבריק במיוחד, או.....
        כל מה שמיוחס לחלאה ההיא לא נאמר על ידו (או שלא..) בשיחות סלון או בית קפה. אלה דברים שנדפסו או הוקלטו או נאמרו בפומבי, ואחרים, קצת יותר נבונים ממך, גרוס, עבדו על זה ואספו את זה.

        אגב, אני מבין שאתה נוהג לבדוק כל דבר אישית, אם יש לך פנאי... בדקת כבר אישית שהעולם עגול???

      • עוד כמה תגובות כאלה והדרכון האירופי בדרך איליך, וכמובן משרה באיזשהו

        אזרח, 22/08/09 19:16

        ארגון אירופאי אנטישמי
        זוכר את ד''ר קרוי? גם הוא מכר את נשמתו למולך הבצע.

      • מוח מעוות . אמירה איני זוכר ציטוט זה , אינה בשום אופן

        קורא, 30/08/09 09:55

        הסתייגות מאותה אמירה אלא פשוטו כמשמעו ,
        ''לא זוכר ציטוט זה'' משמעו איני זוכר שאמרתי זאת.
        ולא ''אני מסתייג מאמירה זו '' או אינני חושב שאמירה זו צודקת'' וכו'
        אמרת? תעמוד מאחורי דבריך או תסתייג מהם , אבל אל תבלבל לנו את המוח בהתחמקויות !!!

    • קשקשן טיפש שכמוך. מי שמעוות את המציאות הוא סטורק ולא בן דרור ימיני. (ל''ת)

      אין גבול לשנאת השמאל, 22/08/09 18:22

    • וסתם הערה

      הומו גאה, 22/08/09 18:43

      איך אפשר להתייחס ברצינות לארגון זכויות אדם שמקבל תרומות ממדינות שתולות הומוסקסואלים בכיכרות?

      • אני גאה בך. כל הכבוד. (ל''ת)

        למר הומו גאה:, 22/08/09 23:23

    • לעומת ''הדו'ח'' של HRW, המאמר של ימיני מבוסס על עובדות!

      רודף צדק, 22/08/09 20:40

      הדו''ח של HRW מתבסס כולו על שמועות ולא על עובדות.
      אז מי כאן הדמגוג ?
      אם אתה ד''ר באוניברסיטה, אין פלא שהרמה האקדמית אצלנו כל כך ירודה.

      • על מה אתה מבסס את טענתך שדברי ימיני הם ''עובדות''?

        יריב א. , 22/08/09 23:24

        לפי דעתי נעשה פה נסיון ברמה הכי גבוההשיש להתעלם מהעדויות של אנשים שטוענים שחיילי צה''ל ירו והרגו נשים וילדים נושאי דגלים לבנים. אולו העדים משקרים אבל אנחנו מסרבים אפילו לבדוק את המקרים!!!!!למי אתה חושב העולם יאמין, לHRW או למדינה שמסרבת לחקור ושהתשובה שלה זה התקפה על איש ולא על תוכן???.

        • מר גאון - כשה-HRW יפסיק לקבל מימון מהסעודים, אולי ננסה להקשיב לו (ל''ת)

          עד אז, עשה טובה והפסק לקשקש, 22/08/09 23:54

        • אבל כתוב שצה''ל בדק את הנושא וחקר אותו עוד לפני הדו''ח

          עידן, 23/08/09 08:45

          אז על איזה נסיון להתעלם אתה מדבר?
          אולי אתה מדבר על הנסיון של HRW להתעלם מעדויות מצולמות ולהעדיף עדויות של פלסטינאים הנשלטים בשלטון פחד??

          כן, כנראה על זה אתה מדבר.

    • תקרא טוב גרוסיניו, אפילו שאין ניקוד

      קורא, 23/08/09 02:49

      האם התנער סטורק מהעבר המאוד בעייתי שלו ב-MERIP? ובכן, במאמר שפרסם בשנת 1993, על יחסי ארה''ב וישראל, מביע סטורק עמדות דומות מאוד לאלה שהביע בימים שבהם היה ב-MERIP. ובנוסף, הערות שוליים רבות באותו מאמר מפנות את הקוראים לדברים שנכתוב ב-MERIP, בשנים קודמות. כלומר, לא רק שאין מדובר בתפנית, אלא בהתבססות ובהמשך לעבר. ויובהר סטורק היה לישראלים, בדיוק מה שהיה פעיל של ה-KKK לאפרו-אמריקנים

      האם נראה לך שסטרוק יכול לטעון ברצינות שאיננו מזהה את דבריו?

      נו באמת!

  • 89.

    ימיני תמך בהתנתקות - לא נשכח לך את זה (ל''ת)

    זלצר, 22/08/09 17:18

    • אין קשר בין הדברים. ימיני צודק בקשר להתנתקות!

      אלי, 22/08/09 17:50

      ימיני עושה מלאכת קודש במאמרים שחושפים את הצביעות והשקר של מוסדות האו''ם ואחרים בנוגע לישראל.
      אבל בין זה ובין התמיכה בהתנתקות אין שום קשר. ימיני מאמין שערבוב האוכלוסיה הפלסטינית בישראל הוא אסון לטווח הארוך. לכן הוא תמך בהתנתקות ומתנגד להתנחלויות באזורים עם אוכלוסיה פלסטינית צפופה.

    • אז מה אם ימיני תמך בהתנתקות? גם חצי מהליכוד תמך. אז מה? (ל''ת)

      לא ימין ולא שמאל , 22/08/09 18:13

  • 88.

    לימיני - תודה על זה שאתה מחזיר לנו את האמון בעיתונות (ל''ת)

    קוראת שכמעט נמאס לה, 22/08/09 16:53

  • 87.

    איפה ג'ורג' כשצריך אותו? למה הוא לא מכסח את ימיני ומוכיח שסטורק (ל''ת)

    הוא חסיד אומות עולם שרוצה שלום. נו, ג'ורג, כתוב, 22/08/09 16:42

  • 86.

    מדוע ישראל מאפשר לאנשים כמו סטורק לבקר בישראל? מדוע שלא יזומן לחקירה (ל''ת)

    חקירה על הטעיות שנועדו לעשות דה-לגיטימציה לישראל, 22/08/09 16:40

  • 85.

    לצעוק: ''הצילו, שריפה'' לא נחשב כזכות במסגרת חופש הביטוי

    וזה ידוע מזמן, 22/08/09 16:38

    הדוגמא הזאת, של הצילו שריפה, היא דוגמא מפורסמת בדבר מה מותר ומה אסור לומר במסגרת חופש הביטוי.

    כשמישהו צועק בלי סיבה הצילו שריפה באולם מלא אדם, מעורר פניקה ואנשים נרמסים, לא יוכל להסתתר אחר כך מאחורי חופש הביטוי - הוא יהיה אחראי לתוצאה.

    באופן דומה, כשמישהו מפרסם עלילות דם, לאור לקחי העבר בקשר למה הדברים עלולים להוביל, עליו להיות אחראי לתוצאות.

  • 84.

    ימיני קותב סתם אין שום הוכחה לקלום ממה שהו אומר (ל''ת)

    אבי, 22/08/09 16:29

  • 83.

    מחבלי השמאל הם האויב האמיתי של ישראל! (ל''ת)

    מתעוררים! , 22/08/09 16:16

  • 82.

    עבודת הקודש של ימיני

    יהודה, 22/08/09 16:15

    בן דרור,

    מאז שהחלו להתפרסם התרגומים למאמריך אני מפיץ אותם בתפוצת נאט''ו לכל מכרי ולקוחותי בחו''ל והתגובות שאני מקבל מדהימות.

    אנשים בעולם קוראים הארץ באנגלית ומאמינים שהמתפרסם שם מייצג ה main stream בארץ.

    המאמרים שלך עוזרים להסביר שיש לנו ארץ אחרת מזו המצטיירת בהארץ, על כך תבורך.

    אגב, דעותי הפוכות לשלך בכל הקשור ליהודה ושומרון ועדיין לדעתי אתה פטריוט אמיתי, איש אמת ואינטלקטואל.

    ישר כח.

  • 81.

    תודה על המענה המהיר למכתבו של הפשיסט הזה, המתהדר בנוצות של ליברל (ל''ת)

    ותודה על התרגום לאנגלית, 22/08/09 16:09

  • 80.

    אין סיכוי שיתנו את פרס ישראל למי שרוב הציבור חושב שמגיע לו פרס ישראל (ל''ת)

    לימיני מגיע. בגלל זה הוא לא יקבל, 22/08/09 16:00

  • 79.

    מעניין מה תכתוב ימיני אחרי שו''ח וועדת גולדסטון יתפרסם בשעות הקרובים

    יריב א. , 22/08/09 15:34

    ''ישראל בודקת את עצמה''? שנינו כנראה לא חיים באותה מדינה. וגוף שבודק את עצמו כצה''ל לא מעניק אמינות לתוצאות---אפילו אם הן אמיתיות.
    אתה יכול לבקר את סטורק כמה שתרצה. אבל הבעיה שלנו היא עם הדו''ח של וועדת השופט גולדסטון שעומד להתפרסם בימים הקרובים. ההתקפה על HRW לא פותרת אותנו מאחריות על ההרס במהלך עופרת יצוקה. וגם סיפורי סבתא על מעשי החמאס במהלך המבצע לא אמינים. אתה מפמפם כתוכי את בדיות דובר צהל.
    ואתה גם לא דובר אמת כשאתה טוען שישראל חקרה את המקרים שמעלה הדו''ח של HRW. סטורק יכול להיות צורר ישראל ואנטישמי אבל דרישתו שישראל תקים וועדת בדיקה לא צהלית לבדוק את עדויות אלו שטוענים שאנשים עם דגל לבן נורו, מוצדקת. אם אנחנו לא נעשה זאת, יעשו זאת אחרים לנו. אני בטוח שימיני מודע לחוק האוניברסליות. שפטנו את אייכמן תחת הסמכות שהחוק הזה מעניק לכל מדינה בעולם.

    • אפשר היה להתייחס ברצינות לטענות שלך, לו היית דורש ועדות בדיקה דומות (ל''ת)

      גם מאחיך הפלסטינים ברשות, בחמאס ובמדינות ערב בכלל, 22/08/09 16:21

    • יריב אופנהיימר, אתה יכול לשכנע רק את המשוכנעים כמוך

      ציונית גאה, 22/08/09 16:34

      אנא , קרא את התגובות למאמר ותבין שאתה ושכמותך מיעוט קטן בציבור שקיבל אך ורק 3 מנדטים. גם הדוח של גולדסטון מגמתי, שמתבסס בעיקר על עדויות של פלסטינים שקרנים. מדוע אף ארגון של זכויות אדם לא חקר את ירי הקסאמים לעבר אזרחים חפים מפשע, את רציחתם של עשרות, ופציעתם של מאות מאז שיצאנו מעזה. כבר הפסקנו להאמין, ולהתרגש מכל הדוחות המגמתיים הללו.

      • לא מספיק להיות ''ציונית גאה''. צריך גם להיות ''ציונית מוסרית''. אבל...

        יריב א. , 22/08/09 23:17

        דו''ח השופט גולדסטון הוא דו''ח רשמי של האו''ם שיוגש לדיון גם בעצרת האו''ם וגם במועצת הבטחון. ואן, אם ארה''ב לא תתערב, אנחנו הולכים לחטוף על הראש. לטעון שגולדסטון אנטישמי גם מעיד על הבורות שלך, וגם מחליש את טענת האנטישמיות כלפי מבקרינו.
        אני ואת לא חשובים. מי שחשוב זו מועצת הבטחון. ובספטמבר תלמדי את וגם יתר החסידים העיוורים כמוך,כמה ארה''ב חשובה לישראל. מי שעוד חשוב זה האיחוד האירופאי שאיתו אנחנו נכנסים לעימות עמוק. גרמניה, הידידה הכי גדולה וחזקה שלנו, דורשת מאיתנו לסלק ולפרק את ההתנחלויות. זה לא רק ארה''ב ואובמה.
        אז תמשיכי ליילל ולקרוא לי בשמות.
        אבל מאחר ואני ''וירוס'' אז מוטב שתתחסני את ויתר המגיבים שטוחי השכל וגאים כמוך כי עומדים לשפזכם במוסדות מיוחדים בהם ינסו לנקות את מוחיכם מהמיקרובים הפשיסטיים הגאים שלכם.

        • איזה אויל משריש. מועצת הביטחון? אתה בכלל מודע למה

          לולה, 22/08/09 23:52

          שהולך שם?

        • אח, תגובה מוסרית שכזו כבר מזמן לא קראנו. שמור את ההתלהמות שלך לחבריך

          הפלסטינים, ה''בודקים'' עצמם השכם והערב..., 22/08/09 23:57

          אם אתה עדיין חושב סעצרת האו''ם מוסרית, אז באמת כבר שכחת מוסר מהו.
          ובאיזו שמחה אתה כותב על זה שתכף כולם יעשו לישראל את המוות - לפחות תסתיר קצת את השנאה.

          אם לא היית כה מריר ועצבני, אולי היית קורא את הלינקים - אלה לא עובדות כתובות שחור על גבי לבן? אז מה בדיוק אתה רוצה?

        • לא יודע אם אתה באמת יריב אופנהיימר אבל כמה נקודות חשובות

          גולן, 23/08/09 00:46

          הבעייה של השמאל הישראלי היא לא ממש שונה מהבעייה של אוייבינו, שניהם חסרי חזון וכל משנתם מגיעה אליהם מבחוץ בצורת חוקים ומוסר שזרים הכתיבו להם.

          למה פשוט לא נסגור את הבאסטה, נמנה סנאטור ונהפוך באופן רשמי לגרורה של ידידתינו מעבר לים,ארצות הברית של אמריקה.
          כבר שנים שישראל לא מסוגלת להתבטא בצורה עצמאית, אפילו את תהליך השלום ישראל לא מכתיבה לעצמה, זו תמיד איזו מדינה או מתווך מערבי אז מה הקטע? מה הטעם לחיות כאשר אנחנו לא יותר מאשר מריונטות של המערב?

          אני לא אוהב את ביבי או את ליברמן, באמת, אני חושב שיש לנו במדינה יותר שפויים מהם אבל הם מעניקים למדינת ישראל את המתנה הגדולה ביותר שמישהו אי פעם העניק לה, את ההתנתקות הזאת מחבל הטבור של אמריקה.
          את הנזק שהם יגרמו ליחסים הארוכים שלנו עם ארה''ב אי אפשר לתאר אבל הטוב שיצמח מכך אין לו מחיר,ישראל תהפוך למדינה עצמאית וחזקה שלוחמת למען עצמה ולא נגד הגויים שתמיד באים נגדה,אם לא אנחנו לנו אז מי לנו? אז נכון,זה ייצור המון בעיות חוץ ופנים כאחד אבל אולי אז אנשים יתחילו להתעסק בדברים חשובים במקום בשטויות ונראה פחות אנשים משועממים שמבצעים לינצ'ים ברחובות.

        • אופנהיימר מה לך למוסריות -- הצביעות השמאלנית חוגגת על הדם

          Ehad Haam-Zionist , 23/08/09 02:34

          ומבדילה בין דם לדם.

          השמאלנים הקיצוניים עליהם אתה נימנה הביאו ליותר שפיכות דמים.

          גולדסטון והאום ממש שיא העקימות והצביעות באזורנו

        • זה שהשכל שלך לא שטוח זה מהנפיחות של הדלקת שיש בו . (ל''ת)

          פיני, 30/08/09 10:16

    • נשוא הכתבה הוא אדם שתומך ברצח ה11 במינכן 72 .

      שששבשש , 22/08/09 17:09

      כל השאר לא מעניין .

    • אתה על טייס אוטומטי הה? (ל''ת)

      גיא, 22/08/09 18:34

    • יריב הוא וירוס מוכר, לא שפעת החזירים אלא הפרה המשוגעת... (ל''ת)

      איציק המצונזר , 22/08/09 21:56

      • וכוירוס אני אדאג לשלוח אותך לאישפוז במוסד מיוחד שמתמחה בניקוי מוחות

        יריב א. , 22/08/09 23:19

        מלאים בחיידקים פשיסטיים גזענים.

    • אז מה אם הניפו דגל לבן ?

      קורא, 30/08/09 10:09

      נעזוב את מבצע ''עופרת יצוקה'' .
      כמה פעמים ירו בבוסניה על מניפי דגל לבן שנחשדו בניסיון לפוצץ את אנשי האו''ם ?
      כמה פעמים ירו בעירק על מניפי דגל לבן החוגרים חגורות נפץ ??
      כמה פעמים ירו על מניפי דגל לבן באפגניסטן שהתקרבו בהמון כולל נושאי נשק בין הנשים והילדים ??

      מי שהופך את הדגל הלבן לכלי הערמה ומרמה ובחסותו מנסה לפגוע , שלא יתפלא אם לא מייחסים לדגל הלבן את היחס המגיע לו כסמל כניעה והפסקת פעולות איבה .

  • 78.

    joe dork or is working for the SAUDIS !

    iInvictus, 22/08/09 15:19

    they are experts of ''human rights''LOL

  • 77.

    מה לנו כי נלין אם בתוכנו יש סטרוקים כאלה.

    ציונית גאה, 22/08/09 15:18

    אנחנו השפויים צריכים להאבק נגד הסטרוקים שבתוכנו שגורמים נזק עצום לתדמיתנו בעולם. בוויכוח שהיה לי לאחרונה בוושינגטון פוסט לכתבה שעסקה בגדר ההפרדה, ובמחסומים, הובאו לי ציטוטים מעיתון ה''ארץ'' וממאמרים של גדעון לוי, עמירה הס,אילן פפה ,ועוד כמה שמאלנים יפה נפש, בדבר שישראל מדינת אפרטהייד שרומסת את זכויות הפלשתינאים בכוונה תחילה, וצריך להחרים אותה. הסטרוקים שבתוכנו שמפיצים עלינו דיבה בארצות ניכר הם הם הסכנה למדינת ישראל .נא לא לצנזר בבקשה.

    • צודקת ותוסיפי לרשימה את פרופ' נוה גורדון הפשיסט מאוניברסיטת ב''ש (ל''ת)

      שלא מתבייש לקרוא להחרמת ישראל, 22/08/09 16:20

    • צודקת. השמאל הקיצוני רווי שינאה עצמית וניזון מאנטישמיות טהורה. (ל''ת)

      נאה דרשת, 22/08/09 18:36

      • רוויי שנאה - אך לא עצמית

        ללא שם-משתמש, 22/08/09 20:51

        את עצמם הם מעריצים. לכן הם מוציאים את עצמם מכלל ישראל. גם מעם ישראל, וגם ממדינת ישראל.

    • במקרה כזה אומרים שעיתון הארץ וחבריו הם אנטי ציונים ומגמתיים (ל''ת)

      זו עיתונות מגויסת ולא אובייקטיבית., 22/08/09 18:42

      • אז לפחות תן לימיני לעשות את מה שאתה מאפשר בשמחה ל''הארץ'' (ל''ת)

        שהוא בסך הכל עיתון פשיסטי במהותו, 22/08/09 22:25

  • 76.

    אני בעד זכויות אדם. בגלל זה אני נגד hrw (ל''ת)

    הומניסט, 22/08/09 15:07

  • 75.

    תודה לדרור על העבודה המעולה! המשך כך. (ל''ת)

    panacea , 22/08/09 14:55

  • 74.

    סטורק יכול להריח לי את חיים בראשית. (ל''ת)

    אנה לינדט, 22/08/09 14:49

  • 73.

    מדהים!

    פעיל זכויות אדם, 22/08/09 14:20

    בן דרור ימיני, אני נהנה לקרוא את מאמריך, וכל פעם נדהם מחדש מחשיפת העובדות שאינן ידועות לציבור, חשוב להפיץ את מאמריך בכל העולם, ולהמם אותם עם העובדות האלה.

    רק מילה אחת רציתי להוסיף: תודה לך!

  • 72.

    נוק-אאוט אדיר של ימיני על תעמולת השקר האנטי-ציונית !

    אלי, 22/08/09 14:19

    כל מילה נוספת מיותרת.

  • 71.

    אשרינו שהתברכנו בבן-דרור (ל''ת)

    ללא שם-משתמש, 22/08/09 14:13

    • zodek 100% !!!! ben you did a great job ! (ל''ת)

      ilan, 22/08/09 15:20

  • 70.

    רק בגללך עיתונאים כמוך אני קורא מעריב (ל''ת)

    LAVEEG9 , 22/08/09 13:54

  • 69.

    דרור טפל בשבדים (ל''ת)

    צחי, 22/08/09 13:47

  • 68.

    kol-hakavod

    ofer, 22/08/09 13:43

    excellent article

  • 67.

    דרור ימיני תיבורך . לעיתונאים אין אהבת הארץ והעם כמו שלך. (ל''ת)

    החבורה ששולטת בתיקשורת, 22/08/09 13:40

  • 66.

    נכתוב ונכתוב עד שייכנס - בן-דרור לתפקיד שר ההסברה!! (ל''ת)

    בממשלת שלום, 22/08/09 13:22

  • 65.

    המשפט האחרון של המאמר הוא טעות רטורית.

    דוד, 22/08/09 13:18

    עכשיו הם יצטטו אותו מחוץ להקשר ויגידו, ''מר ימיני מאשים אותנו בדה-לגיטימיזציה של ישראל, אבל עושה אותו דבר לפלסטינים''

    • מי שחושב שהחמאס מייצג את הפלסתינים ושזו תנועה לגיטמית

      ללא שם-משתמש, 22/08/09 14:12

      אכן כך יעשה. ויחשוף בכך את דלותו המוסרית ברבים.

  • 64.

    בראבו בן-דרור! (ל''ת)

    אורלי, 22/08/09 13:03

  • 63.

    עבודה עיתונאית משובחת!

    אקדמאי, 22/08/09 12:46

    בן ימיני עושה תחקירי עומק ברמה אקדמאית לכל דבר. פשוט מקצוענות משובחת.

  • 62.

    תמשיך בעבודה החשובה של פגיעה באנטישמים

    יואב, 22/08/09 12:37

    בהחלט הכעסת אותם

  • 61.

    מזל שיש את בן דרור

    החוקר, 22/08/09 12:35

    איך ההסברה ומשרד חוץ שלם של המדינה לא מצליחים להתמודד עם התעמולה השיקרית והארסית כמו שאנשים בודדים כמו בן דרור וקרסנטי (שחשף את השקר של פרשת א-דורה) מצליחים כמו גדולים. ההסבר כנראה טמון בעצלות וחוסר מחויבות למטרה בשרות הציבורי.

  • 60.

    גם ידידיה של ישראל כולל יהודים ציונים באירופה ובארה''ב מתנגדים למארת

    מארת הכיבוש, 22/08/09 12:33

    הכיבוש והם בצדק בעד היציאה מביצת י''ש.לא כל מי שמבקר את המדינה והכיבוש הוא בהכרח נגד המדינה.

    • גם ימיני הוא שמאלני שמתנגד לכיבוש (ל''ת)

      אזמותר לו, 22/08/09 13:00

    • צא מהריבוע- לא דובר במאמר בביקורת על הכיבוש.

      סטודנט, 22/08/09 13:39

      דובר על דה-לגיטמציה שיטתית של מדינת ישראל, לא של הכיבוש.

      במילים יותר ברורות, תתעורר! לא רק מבקרים את מדינת ישראל על כך שעוד לא חזרה לגבולות 67, טוענים שאין לישראל זכות קיום כלל, גם לא בגבולות 48.

    • מה שייך?

      יוסי, 22/08/09 14:18

      מה זה קשור למארת הכיבוש, די אם המנטרות. בן-דרור ימיני רחוק מלהצדיק את הכיבוש.
      אגב, יש כיבוש בעזה?

    • קראת בכלל את המאמר? אתה יורה ססמאות סתם.בלי קשר

      panacea , 22/08/09 14:41

      לא משנה שטיעונייך מפגרים-אבל מה הקשר לכתוב במאמר?

    • man you are stupid ! (ל''ת)

      ilan, 22/08/09 15:21

    • קראת פעם מאמרים קודמים של בן דרור ימיני?

      אזרח מודאג, 22/08/09 15:38

      אם התשובה היא חיובית, אתה אמור לדעת שבן דרור ימיני נוטה לשמאל מרכז בכל הקשור להתנחלויות.

      נכון שהדגשים שלו שונים: כאשר ארגוני זכויות אדם מפיצים נגדנו שקרים, זה לא קשור בכלל ל''כיבוש''. זה קשור לראיית כל מדינת ישראל כשטח כבוש, וכמובן למקורות המימון המפוקפקים. ולכן בן דרור ימיני, מבקר אותם בחריפות.

      זה מה שהופך את ימיני לבעל יושר אינטלקטואלי, שלצערי קיים רק אצל מעט מאוד אינטלקטואלים מהשמאל.

    • השמאל שתומך ברצח יהודים-יעשה הכל כדי לעזור למחבלי האסלאם הפאשיסטי!!! (ל''ת)

      מתעוררים! , 22/08/09 16:17

    • כיבוש שטחים אינו מ מארה כשמגרשים (ל''ת)

      אפרים, 22/08/09 16:45

    • כיבוש שטחים אינו מארה כשמגרשים את תושביהם

      אפרים, 22/08/09 16:49

      כך זה בפולין שתושביה הגרמנים גורשו וכך זה גם בצפון קפריסין שתושביו היוונים גורשו (ההבדל ביננו לבינם הוא שבניגוד ליהודים, לפולנים ולטורקים אין ''וירוסים'').
      תמיד אפשר לתקן את המעוות.

  • 59.

    למזלנו אין לקנאי הדת המזוקנים נשק אחרת הם היו עושים לנו כאן מה שהחמאס

    חמסנים חרדים, 22/08/09 12:30

    עשה ועושה לעזאתים.

  • 58.

    מדינת ישראל לא מושלמת

    טלי, ת''א, 22/08/09 12:19

    מדינת ישראל נמצאת כבר 60 שנה במלחמה על עצמאותה.

    סביר להניח שבמלחמה נעשים גם מעשים שרב אזרחי ישראל מתנגדים להם בכל תוקף.

    אולם, כאשר הביקורת על ישראל מבפנים ומבחוץ היא חד-צדדית, בלתי מאוזנת, ומריחה משנאה עצמית (מבית), ומאנטישמיות (מחוץ) היא לא רק מקוממת, אלא גם אינה משיגה את מטרתה.

  • 57.

    החברים אנטישמיים , המימון ערבי , אבל השמאל מאמין .

    דרדסאבא, 22/08/09 12:15

    האירגון אנטישמי עם חברים אנטישמיים , הסיפורים מופרכים , המימון ערבי , אבל השמאלנים בטוחים שזו אמת .
    לא פחות מזה , עצם הטלת הספק הוא מעשה אסור ...

  • 56.

    אף אחד מאנשי הרוח:גרוסמן,עוז,יהושע,שלו לא ב-דרבן ולא עכשיו יוצא להגנת-

    כדאי לשים לב!, 22/08/09 12:13

    ישראל....והסיבה:לא בגלל שהם חושבים שועידת דרבן כמו גם הדוחות נגד ישראל של HRW הם נכונים אלא-הם יודעים שהפרסים שהם מקבלים באירופה קשורים לכך שהם נגד מדיניות ישראל מול הפלסטינים ומבטאים זאת שוב ושוב...זה הסיבה שעמוס עוז הוא חביבם של האליטות הספרותיות באירופה...אהרון אפלפלד סופר לא פחות גדול מעמוס עוז מסרב לשחק את המשחק ולכן לעולם לא יקבל פרסים מהם...

    • נכון , עם כאלה ''אנשי רוח'' מי צריך אויבים? אני מאמין בארץ - הם בכסף (ל''ת)

      ברוק לסנר, 22/08/09 13:22

    • אתה טועה

      יוסי, 22/08/09 14:22

      עמוס עוז למשל הוא אחד השגרירים היותר טובים של ישראל בעולם. אגב, אני מניח שהוא ובן-דרור ימיני חולקים יותר מ- 90% דעות פוליטיות.
      שניהם ציונים המגינים על זכותה של ישראל להתקיים בשלום כמדינת לאום יהודית, שניהם רוצים בסוף הכיבוש, שניהם רוצים מדינה מתוקנת וחלוקים בניואנסים.
      אל תפקיעו לעצמכם את בן-דרור ימיני שמתעלה מעל הדיכוטומיה ''שמאל-ימין''.

    • לא נשכח ולא נסלח לשמאל האנטישמי על תמיכתו בטרור! עוד יסגר החשבון! (ל''ת)

      מתעוררים! , 22/08/09 16:17

  • 55.

    יש למנוע מארגוני השמאל הקיצוני לפעול בארץ! לזרוק אותם לעזה! (ל''ת)

    ה, 22/08/09 12:11

  • 54.

    כל הכבוד!

    תומר, 22/08/09 12:08

    ימיני כותב עיתונות אמיתית

  • 53.

    דרור, אתה לא משכנע.

    נתן, 22/08/09 11:52

    כתבתה מאמר בו הטחת אשמות קשות מאוד על בן
    אדם וגם על האירגון בן הוא עובד.ועשיו נותנים לו זכות לענות על האשמות האלה.ואתה לא נותן לו להגיד מילה. או שאתה חושב שקוראים הם מטומטמים שלא מסוגלים להבחין בין טוב לרע. או שבאמת לכלכת סתם עליו.

    • ואתה לא הגבת לעניין. כרגיל. כמו שאר האנשים המתהדרים בכינוי שמאל.

      שם, 22/08/09 12:07

      אתם בכלל לא שמאל

    • תגיד קראת את המאמר? על מה אתה מדבר? (ל''ת)

      רונית, 22/08/09 12:42

    • אוי, פעם היו בשמאל אנשים עם שיעור קומה, והיום יש אפסים כמוך

      כמה עלוב, 22/08/09 12:59

      שלא מסוגלים לנסח באופן ענייני ורהוט תגובה בסיסית, וכשאין להם מה לומר לנוכח האמת, מטיחים האשמות שווא ועלבונות.

    • אתה חושב שהקוראים מטומטמים?

      panacea , 22/08/09 14:46

      בניגוד אלייך ולהקת הבצעקנים חברייך לדרך, ימיני מבסס את כל טיעוניו בסימוכין מתעודים, בהבאת קישורים ובעובדות.
      הוא עשה עבודה עיתונאית מעולה, אם יש לך טיעונים לגופו של עיניין נא לטעון, הפסיקו כבר להשתמש בנשק האולטימטיבי שלכם: טענות לגופו של איש, הצורך להוכיח שוב ושוב שאין אחות.
      יש לך סימוכון ותיעודים המפריכים את דברין של ימני? נא להציג אותם.
      אין לך? הפסק לקשקשק שטויות מופרכות.

    • אתה צודק הקוראים לא מטומטמים ויודעים להבדיל בין טוב לרע

      ציונית גאה, 22/08/09 14:50

      ובמקרה הנ''ל הקוראים יודעים ומבינים שההאשמות שהטיח בן דרור ימיני צודקות.אם לשיטתך בן דרור ימיני הטיח האשמות סתם ללכלך, אנא מימך הפרך אותם, והגב לעניין.

    • נתן, מה אתה מתערב, דפר עילג? קראת בכלל? יודע על מה מדובר? (ל''ת)

      רונן, 22/08/09 15:48

    • עוד שמאלן אנטישמי עלוב! אתה וחבריך הם גידול ממאיר בגוף האומה!!! (ל''ת)

      מתעוררים! , 22/08/09 16:18

  • 52.

    well done man

    arik-london, 22/08/09 11:49

    i want to thank you for few moments of pleasure ...
    its a great job !!!

  • 51.

    ימיני נכנס לנעליים של יעקב הרצוג, השגריר האגדי בקנדה שנלחם למען ישראל (ל''ת)

    דיפלומט בדימוס, 22/08/09 11:46

  • 50.

    ימיני, תעשה לי ילד. בבקשה (ל''ת)

    מגיע לי איזה ימיני קטן ומתולתל, 22/08/09 11:45

  • 49.

    בן ימיני - אתה עושה עבודת קודש!

    רון, 22/08/09 11:44

    אני עוקב אחריך כבר שנים וקורא בשקיקה את רשימותך. כל הכבוד לך! חזק ואמץ

  • 48.

    עבודה עיתונאית נדירה באיכותה. איך זה שרק עיתונאי אחד בישראל מזעזע את (ל''ת)

    השמאל העולמי. איפה כל האחרים?, 22/08/09 11:44

    • האחרים שקועים בדמדומי הביצה התל אביבית המנותקת (ל''ת)

      חילוני, ארץ אבות אבותיי, 22/08/09 13:39

  • 47.

    מודה לך על העבודה שאתה משקיע בהגנה על האמת

    ניצי, 22/08/09 11:43

    אולי יש תקווה עוד שהעולם יקשיב לעובדות ולא לאידיאולוגיות רצחניות, לפני שהעולם עצמו יכבש על ידי אלה שהוא תמך בהם.

  • 46.

    תודה! ניתוח מעניין וחשוב (ל''ת)

    נאור, 22/08/09 11:36

  • 45.

    זו עיתונות!!!! פרס ישראל לימיני

    עיתונאי שפרש, 22/08/09 11:32

    פשוט מאמר מעמיק, מלא עובדות, עם מקורות מידע. עבודה נהדרת.

    • מחרה ומחזיק (ל''ת)

      ללא שם-משתמש, 22/08/09 14:04

  • 44.

    אחרי שימיני כותב ש''להלן מכתבו של סטורק במלואו'' הוא מביא רק קטע! (ל''ת)

    ימיני גרוע מתעמלני דו''צ, שקרן מועד!, 22/08/09 11:31

    • המכתב של סטורק מצוי ברשת באנגלית וימיני הציג אותו במלואו ובמדויק (ל''ת)

      ישראלי שיודע אנגלית, 22/08/09 11:50

    • קראת הכל ליצן ?

      דני, 22/08/09 12:02

      הוא מביא קטע ומפריך אותו .וכך שוב ושוב .
      ואם הוא שקרן , בוא תוכיח , קדימה נראה אותך .

    • לא קראת את כל המאמר ו\\או אתה סובל מפיגור שכלי. (ל''ת)

      panacea , 22/08/09 14:48

  • 43.

    סוף סוף מישהו חושף את ערוותו של השמאל הבינלאומי הפשיסטי!

    דברי אמת, 22/08/09 11:30

    שמאל זה יש לו מונופול על כל ''ארגוני זכויות האדם'' למיניהם אשר מגינים על הטרוריסטים ופוגעים במי שמתגונן מפניהם.

  • 42.

    ימיני מוכיח פעם נוספת שהוא העיתונאי הרציני והחשוב ביותר בישראל (ל''ת)

    הוא נותן מידע מדהים ולא מברבר. עובד בשבילנו, 22/08/09 11:29

  • 41.

    מחזק את ידיך

    חיים מהדרום, 22/08/09 11:11

    המשך בעבודתך, למען הבא את האמת. לנו כישראלים חשוב לא לטייח דבר. לכן כאשר מאשימים אותנו יש לגלות את האמת ומי שמסתתר מאחורי האשמות. אין זה אומר כפי שכבר כתבת שכאשר יש כשלים אצלנו יש להעניש בכל חומרת הדין ,אך נדמה לי שאנו בין המדינות הבודדות שנמצאות בסכסוך אלים אצלם בבית שנוהגים כך.
    ושוב, חזק ואמץ

  • 40.

    על משרד החוץ לאמץ את הכתבה ולהפיצה בעולם , ולהסיר את המסכות מארגונים

    אמת, 22/08/09 11:11

    אלו!!!!!!

    • הדבר נעשה (ל''ת)

      מישהו, 22/08/09 12:14

  • 39.

    תודה (ל''ת)

    רסקולניקוב, 22/08/09 11:10

  • 38.

    ימיני, מה עם כתבה על השבדים? אל תיתן לזה לעבור בשקט (ל''ת)

    משה, 22/08/09 11:02

  • 37.

    מעולה - המשך בדרכך

    רוני, 22/08/09 10:38

    מאמר מעולה (כמו מאמרים אחרים של הכותב).
    טוב מאוד שהמאמר גרם לאי נחת אצל שונאנו.

  • 36.

    איפה אבירי הצדק שיזעקו: ''פשיטס וגזען'' כי איננו בעמדותיהם

    טל, 22/08/09 10:38

    פשיזם ליברלי
    דספוטיזם פוסט מודרני
    מלא מילים גבוהות שמשמעותן שאם אתה ימני או ימיני דעתך נחותה
    לכו תחפשו בין קברי ''קורבנות השלום'' את הצידוק להומניזם החולני עד טירוף שלכם
    תפקחו עיניכם למציאות

    • תעיין ברשת באנגלית. הם נותרו חסרי אונים מול המידע שימיני מטיח בהם (ל''ת)

      הפעם קללות לא יעזרו להם, 22/08/09 11:33

  • 35.

    נשמע שהתנועה הזו ממש מקבילה לתנועה ישראלית שיקרית המתקרא

    ארז, 22/08/09 10:36

    '' שלום עכשיו '' המאדירה את תושבי ירדן הגרים באוי''ש מגדירה אותם כאוכלסיה כעם .
    מגדירה אותנו כגזלנים , רוצחים , מענים וקלגסים .

    • אני מציע לך לקרוא עוד קצת כתבות של ימיני

      איתי, 22/08/09 12:29

      אני חושב שתופתע מדעותיו

      • מאחר ולתיאוריו של ארז את מחנה השלום הציוני אין כל אחיזה במציאות...כך..

        Ehad Haam-Zionist, 22/08/09 15:38

        גם יתר עמדותיו שיקריות מתוך רשעות פשוטה(או עיוורות-עור הפיל הצדקני גדל וכיסה את עיניו)

        • למסית הפו''צ האנטישמי, כל עוד אינכם מוקיעים את סטורק, אתם חלק ממנו. (ל''ת)

          איציק המצונזר , 22/08/09 21:53

    • אין מדובר במקבילים - שאינם נפגשים - אלא להיפך, ברשת

      ללא שם-משתמש, 22/08/09 14:02

      מסועפת עם הרבה נקודות מפגש. החל ממקורות המימון.

  • 34.

    שלום עכשיו מספק לגיטימציה לשמאל הגזעני בעולם תוך עבירה חמורה על החוק,

    אזרח, 22/08/09 10:34

    איפה המשטרה ומערכת המשפט?

    ולמה התקשורת לא מפרסמת סקרי דעת קהל על שלום עכשיו?

    • שלום עכשיו היא תנועה לגיטימית. רבים בשלום עכשיו חושבים כמו ימיני (ל''ת)

      וימיני הוא בכלל שמאלן שמתנגד להתנחלויות, 22/08/09 11:34

      • הגב בדמגוגיה ואומר לך מי אתה, משובטי השמאל (ההולכים וכלים) מנותקים (ל''ת)

        ג'ורג א., 22/08/09 12:21

        • הוא דווקא צודק, הדמגוג הוא אתה. (ל''ת)

          תומך שלום עכשיו, 22/08/09 13:03

      • אז למה לא שומעים אתכם מוחים כנגד סטורק וחבריו? (ל''ת)

        איציק המצונזר , 22/08/09 21:52

  • 33.

    שבת שלום לך בן דרור. הצל אותנו בבקשה- השתבט נא לעשרות. (ל''ת)

    ביזי, אל מסעדי, 22/08/09 10:30

  • 32.

    כל הכבוד לדרור ימיני כן ירבו כמוך!

    ירון, 22/08/09 10:23

    מעניין איך פועל מוחו של איש שמאל שקורא את הדברים. הדבר שווה מחקר פסיכולוגי מעמיק על דרך הפענוח וההתמודדות של המוח האנשוי המוסת והשטוף.

    • מסכים עם ימיני במאה אחוז

      איש שמאל, 22/08/09 12:17

      ימיני תומך במדינה פלסטינית כולל פשרה בירושלים ומתנגד להתנחלויות. הוא פשוט נאמן לאמת בעבודתו הברוכה.

  • 31.

    שום דבר לא יעזור. ישראל ביצעה פשעים בעופרת יצוקה. על זה אין ויכוח. (ל''ת)

    מפוכח, 22/08/09 10:11

    • שום עובדה לא תעזור. השמאל זורק ססמאות חלולות והעובדות ללא מענינות אותו (ל''ת)

      ישראלי, ארץ אבותיי, 22/08/09 11:40

    • יש ויכוח , אחרת למה אתה מגיב פה ? (ל''ת)

      דני, 22/08/09 12:04

    • יש מלחמה ללא פשעי מלחמה? וקצת פרופורציה

      יוסי, 22/08/09 14:16

      יתכן בהחלט שהיו פשעי מלחמה בעופרת יצוקה. בכל מלחמה יש פשעי מלחמה.
      העניין הוא שיש הנחה שכל הרוג אזרחי בעזה הוא בהרג מכוון, כלומר ההנחה היא שכל הצבאות של המדינות הדמוקרטיות בעולם עושים טעויות כשנהרגים אזרחים בפעולות צבאיות (ע''ע אפגניסטן, פקיסטן, עיראק), אבל צה''ל, חזקה עליו שאינו יכול לטעות. הכל זה הרג מכוון.
      ואגב בפרופורציות האזרחים שנהרגו בפעולות צבאיות, צה''ל רחוק מהמקום הראשון.
      וכן, צריך לבדוק תלונות על פשעי מלחמה ולהעניש את הפושעים.
      אגב ימיני מראה בצורה ברורה התעלמות של HRW מתחקירים שנעשו - כלומר, הם לא באים בידיים נקיות. פסק הדין נקבע מראש.

    • בכלל לא על זה המאמר-אבל אתה כה מקובע ומוגבל,שאין טעם להסביר. (ל''ת)

      panacea , 22/08/09 14:50

  • 30.

    שום דבר לא יעזור. ישראל ביצעה פשעים בעופרת יצוקה. על זה אין ויכוח. (ל''ת)

    מפוכח, 22/08/09 10:10

    • לא יעזור כלום , השמאל שקרן (ל''ת)

      דני, 22/08/09 12:06

  • 29.

    קודם כל - כל הכבוד לך בן דרור ימיני - על העמידה שלך נגד האירגון

    יופיטר יופיטר , 22/08/09 10:08

    הכביכול לזכויות אדם - אתה כעיתונאי באמת עושה עבודתך נאמנה - השאלה כיצד ישראל כמדינה צריכה לפעול לאור המצב - האם יש גוף בינלאומי שבפניו אפשר להגיש תלונה או קובלנה ? - האם המאמרים שלך מתפרסמים בשפה האנגלית? הדיס פרופורציה לבד יכולה לשמש הוכחה- שכן ממש לא קשה למצוא הפרת זכויות אדם - במדינות רבות ולא בזמן לחימה - ולא כאשר אזרחים נתונים לסכנת חיים כמונו -

  • 28.

    כל אירגוני זכויות האדם הם בעצם אנטישמיים במסווה! (ל''ת)

    ברוק לסנר, 22/08/09 10:03

    • נכון - בצלם שלום עכשיו הוירוסים וכל השאר ממומנים ע''י אנטישמים אירופאים (ל''ת)

      אני, 22/08/09 13:19

  • 27.

    יופי של כתבה

    דניאל, 22/08/09 10:02

    הרבה זמן אני נהנה לקרוא את הכתבות המעמיקות, מושקעות וחדות האבחנה של מר ימיני.
    תודה, ותמשיך כך.

  • 26.

    ראש הממשלה הבא בן דור ימיייני (ל''ת)

    פלוני, 22/08/09 10:01

  • 25.

    מן הראוי היה שתפרסם את המכתב שלהם בנוסח המלא שלו

    ב, 22/08/09 10:01

    ללא ''הערות ביניים'' שלך, גם אם אתה בטוח שהן הגרסה האמיתית. בדרך בה המכתב מוצג כרגע אתה עושה מניפולציה לדברים ומשחק על דעת הקהל מבלי לתת הזדמנות שווה לצד השני. זה אולי מותר ואפשרי, אבל אם אתה רוצה שנאמין לך אז תהיה קודם כל הוגן.

    • לאיש קטן ב', אם היית טורח, היית רואה שהמכתב באנגלית מופיע באינטרנט (ל''ת)

      והתרגום של ימיני מדויק עד הפסיק האחרון, 22/08/09 11:41

      • עזוב , אתה לא יודע שהשמאלנים בדיסוננס ?

        גיל, 22/08/09 12:07

        כל פעם שערוותם נחשפת הם משתמשים באיזה מנגנון הגנה מופרך אחר .

      • נראה לי שהוא לא יודע לקרוא אנגלית (ל''ת)

        ציונית גאה, 22/08/09 14:55

    • נו באמת....

      חיים כרמון, 22/08/09 12:26

      התגובה של הארגון מופיעה אם כי לא כולה, כאחת התגובות האחרונות למאמרו של ימיני מה 16 לחודש ללא הערות ''הכותב שעושה מניפולציה לדברים'' אבל מה? בטוח יש איזה שקר לא? איזה סילוף של הדברים? הכתב משקר!. טיפה בגרות לא תזיק לך. שים לב לכמות הקישורים בטקסט למקורות אחרים! כמה קל לדעתך לחשוף עיוות וסילוף של תגובות הארגון? עד כדי כך שהכותב יסכן את היושר העיתונאי שלו? אם יש סילוף תפנה אותנו אליו אל תתבכיין ותטיל דופי!

    • הגון? ימיני?? זהו הכתבן הרואה בעיתון במה להצגת השקפתיו בכל אמצעי שהוא! (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 22/08/09 15:33

      • למסית הפו''צ האנטישמי, מה בדיוק לא נכון שמה שפירסם ימיני על חברך? (ל''ת)

        איציק המצונזר , 22/08/09 21:50

  • 24.

    בן דרור ימיני, הינך נכס לאומי ועיתונאי משכמו ומעלה. (ל''ת)

    איש יקר, 22/08/09 09:54

  • 23.

    מאמר חשוב מאין כמותו. צריך לעבור ככה ארגון ארגון ופעיל שמאל אחרי פעיל

    שמאל עד שכולם יכירו את האמת, 22/08/09 09:51

    שוברים שתיקה, בצלם, מחסום ווטש, יש גבול, יש דין, אנרכיסטים נגד הגדר, כולם חלק מאותה מערכה כלל עלומית להשמצת ישראל.

  • 22.

    ענק ענק ענק בן ימיני !!

    גדעון לוי על כדורים, 22/08/09 09:45

    אתה גדול , כותב הטורים מספר אחד
    בכל האתרים .

    אמנם אתה נלחם בקרב אבוד מול 2 גורמים
    חזקים פי כמה :
    1) תעשיית השקר שמונעת בזכות הפטרו-דולרים הערבים וגם 60 שנה אחרי מפיצה את השקר
    שמדינת ישראל לא ראויה להתקיים .

    2) האופנה - העובדה שבכל מקום בעולם (כולל בתל אביב ) להיות שמלאני אנטי אמריקה של בוש , אנטי ישראל, וכאילו אנטי קפיטליזם זה מגניב וסבבה בלי להתחשב בעובדות מסורת והתרבות מקומית .

  • 21.

    טוב שיש עיתונאים כמוך. במה שכשלה המדינה אתה מצליח. (ל''ת)

    טברייני, 22/08/09 09:43

  • 20.

    טוב שיש עיתונאים כמוך. במה שכשלה המדינה אתה מצליח. (ל''ת)

    טברייני, 22/08/09 09:43

  • 19.

    Very good!

    ddekel , 22/08/09 09:42

    Well done , well said.

  • 18.

    על ישראל לדאוג לזכויות אדם בעולם - מה שלא עושים הגופים המושחתים האלה

    תודה לך בן דרור ימיני, 22/08/09 09:40

    זו תהיה תשובה יהודית הולמת.

    בן דרור ימיני - תודה לך. תודה שיש עיתונאי אמיתי החוקר ומציג עובדות ולא התלהמות עיוורת אנטי-ישראלית כרבים מעמיתיך.

    תודה לך ותודה למעריב.

  • 17.

    לדרור ימיני תודה לך . שונאי ישראל לדרותהם נעזרים בבוגדים מתוך העם (ל''ת)

    ויש לנו כאלה לצערנו, 22/08/09 09:38

  • 16.

    כל הכבוד לימיני על עבודה יסודית (ל''ת)

    ברוך, 22/08/09 09:38

  • 15.

    עוד מאמר מעולה מבית היוצר של בן דרור (ל''ת)

    ציוני , 22/08/09 09:37

  • 14.

    ישר כח בן דרור

    שי, 22/08/09 09:35

    מתי כבר תתצרף לפוליטיקה

    • תגיד, אתה רוצה שנאבד את העיתונאי הטוב בישראל לטובת הפוליטיקה?? (ל''ת)

      חבל על הזמן, 22/08/09 11:42

  • 13.

    איך זה שכל העובדות המדהימות הללו לא פורסמו עד כה? (ל''ת)

    משפטן, 22/08/09 09:34

    • תקשורת עויינת ? (ל''ת)

      יהודה, 22/08/09 12:08

  • 12.

    דברים כדורבנות.כל הכבוד בן ימיני. (ל''ת)

    אורה, 22/08/09 09:33

  • 11.

    מאמר מרשים. כל הכבוד על הייצוג שלנו מול הרשע. (ל''ת)

    Joe Anaaref, 22/08/09 09:32

  • 10.

    בן דרור ימיני הוא העיתונאי החשוב והטוב ביותר שיש למדינת ישראל.

    בוקר טוב!, 22/08/09 09:32

    אחריו בטור דרך אגב זה אראל סגל.

    • אין השוואה בין ימיני וסגל

      בר פלוגתא, 22/08/09 12:20

      אחד עיתונאי רציני המתבסס על עובדות והשני בעל כשרון כתיבה ועט קלה עם נטיה שלילית לדמגוגיה וקביעות שטחיות נעדרות ביסוס

    • אני מציע לך לקרוא עוד קצת כתבות של ימיני

      איתי, 22/08/09 12:32

      נראה לי שלא ימצאו חן בעיניך דעותיו, אם אחריו ברשימה שלך נמצא אראל סג''ל

  • 9.

    תודה על חשיפת האמת (ל''ת)

    אוהד רמת השרון, 22/08/09 09:31

  • 8.

    כבר נאמר השבוע בגל''צ על בן דרור ימיני שהוא העיתונאי החשוב ביותר בארץ

    יוצא מהכלל !!!, 22/08/09 09:30

    מאמר תגובה מעולה. כך צריכה לנהוג עיתונאות ראויה לשמה!

    • מי אמר ומתי? (ל''ת)

      חיים כרמון, 22/08/09 12:27

      • זה היה אברי גלעד או עירית לינור, אבל לא צריך לחכות להם כדי לדעת (ל''ת)

        עצמון, 22/08/09 17:21

  • 7.

    מאמר מדהים שחושף את המסוכנות של השמאל הקיצוני (ל''ת)

    לא ימין ולא שמא, 22/08/09 09:30

  • 6.

    ישר כח בן דרור

    שי, 22/08/09 09:25

    מתי כבר תתצרף לפוליטיקה

    • חס ושלום - שלא יצטרף לפוליטיקה. שם יאבד את קולו ויעסוק בזוטות (ל''ת)

      עדיף שישאר בדיוק כמו שהוא, 22/08/09 16:12

  • 5.

    עוד מאמר ענק מתוצרת ימיני. פשוט מדהים. תודה על התרגום לאנגלית (ל''ת)

    ישראלית בארה''ב, 22/08/09 09:22

  • 4.

    לפי ימיני ישראל עושה ''טעויות'' בלבד. נו באמת.... (ל''ת)

    קויפמן, 22/08/09 09:15

    • השמאלנים לא עושים טעויות ... הכל בכוונה . (ל''ת)

      דני, 22/08/09 12:09

    • צודק, הרי ידוע שהיהודים חייבים להרוג לא יהודים בשביל דם למצות

      סטודנט, 22/08/09 13:11

      אז לא יכול להיות רק טעויות

  • 3.

    בואו נתפשר-זה צודק וגם זה צודק-הרי את המקייבליזם של ימיני אנו מכירים..

    Ehad Haam-Zionist, 22/08/09 09:11

    היטב-ואת השני איננו מכירים אלא מפי ימיני

    • כמו כל השמאלנים הטיפשים, עובדות לא ישכנעו אותך (ל''ת)

      ואני דווקא שמאלנית שפויה וציונית וימיני מאוד משכנע, 22/08/09 11:30

    • למסית הפו''צ האנטישמי, אתה נבזה, בדוק את המקורות והלינקים, אינך עושה זא

      איציק המצונזר , 22/08/09 21:49

      זאת בכדי שתוכל לכתוב בנבזות שרק מפי ימיני אתה שומע את האמת על חברך.

      רק שהאמת היא שאתה בדיוק כמו הנבל ההוא.

      ושבוע טוב לך.

    • מה הבעיה שלך ללכת לבדוק את המקורות . היום זה לא קשה (ל''ת)

      רונית, 23/08/09 05:00

  • 2.

    אתה משמש לנו פה בכל העולם ומוכיח שהסברה נכונה יכולה לעזור

    אתה התותח, 22/08/09 09:09

    אתה עושה עבודת קודש ומגן על ישראל בפני המשמיצים בארץ ובחו''ל. תודה רבה לך!. חבל שאין יותר כמוך וחבל שמשרד החוץ לא יודע להגיב כמוך. אנא המשך במלאכתך החשובה והפץ את מאמריך המדוייקים בעולם כמה שרק אפשר.

  • 1.

    ישראל מבצעת פשעים יומיומיים בשטחים. ימיני, תפסיק להיות ליצן. (ל''ת)

    שימי, 22/08/09 09:06

    • נכון מאוד. המדינה היחידה שלא מגיבה לירי טילים על אזרחיה באופן ברוטאלי

      הפושע הציוני הגאה, ארץ אבותיי, 22/08/09 11:38

      נכון מאוד. המדינה היחידה שלא מגיבה לירי טילים על אזרחיה באופן ברוטאלי ומיידי - עד השמדה מוחלטת של האוייב היא ישראל.

      זה בהחלט פשע.

    • המוקיון הוא אתה , אבל אל תדאג גם עליך נשמור . (ל''ת)

      גדי, 22/08/09 12:12