• 144.

    ערוץ 2 בזמנו

    צ.נ, 14/12/09 12:45

    ערוץ 2 בזמנו הפליא בשינאת אמנים גדולים

  • 143.

    אבי ניר ובועז בן ציון בחופשה?

    כואב ועצוב, 25/08/09 01:26

    - בטח מתענגים על ה- 5/9 מיליון העתידיים שהם מתכוונים לבזוז ממשפחת טופז!!!
    -גועל נפש!!! תתביישו לכם!!!

    -אבי ניר אם אתה בן אדם - תמשוך את התביעה שלך לכסף - תאב בצע שכמוך!!! תרחם על ילדים שנותרו יתומים ! - מספיק עם מה שעבר עליהם!

  • 142.

    דודו טופז

    כוכבה אלעד, 23/08/09 11:48

    יש לעשות חרם על ערוץ 2 לבטל אותו .בושה למנהליה שלא יודע ים להתיחס למי פרנס אותם כל השנים . כל התוכניות של היום הם לא צפיה .

  • 141.

    קורבנותיו של דודו

    ב.י, 23/08/09 11:28

    אומנם דודו גזר את דינו והעניש את עצמו, וזה חבל,
    כנראה שכחתם שהוא זה שגרם כמעט למותם של חפים מפשע, מבלי להניד עפעף, שכחתם ''שיוכיחו''
    אן שום סיבה להיות יפה נפש, דודו התאבד כי לקח בחשבון את המחיר שהוא עלול לשלם בחייו נפשית וכלכלית. כולו ההוצאות לעורכי הדין שלו. שבמובן היו חולבים אות כהוגן,

  • 140.

    סופו של כוכב

    סימה, 23/08/09 11:16

    עצוב מאוד
    אחד שניסה לעשות רק טוב לגדול ולקטן

    אנשי התיקשורת יכלו לעזור אם רק רצו ולא רק רצו לתקשורת

  • 139.

    ניר ומרגלית עלובים..התנהלות ירודה של אנשים ''אינטלגנטיים'' (ל''ת)

    מיקה, 23/08/09 10:21

  • 138.

    תקראו את 128 (ל''ת)

    כל מילה בסלע, 23/08/09 07:24

  • 137.

    עם ישראל החליט להוריד את דודו טופז-לא הצליח באף ערוץ

    טופז הפך לא רלבנטי, 22/08/09 22:43

    עם ישראל החליט להוריד את דודו טופז-לא הצליח באף ערוץ
    תפנימו

  • 136.

    סתם היא ואבי ניר עשו סיפור גדול . בגללם דודו התאבד.לא קרה להם כלום ללמ

    טל, 22/08/09 22:35

    למעט כמה חבלות.

    • אתה פשוט מפגר ........יחי הפשע .. מה (ל''ת)

      יאיר, 23/08/09 12:45

  • 135.

    שירה מתגעגעים אליך ברשת!

    שירת הסירנה, 22/08/09 18:16

    מתוקה, תתחזקי, כל המלעיזים הם מקנאה וצרות עין ביופייך, גזרתך החטובה, ביתך הנפלא בצהלה, בן זוגך המפורסם ואביך הידוע...אבל מה שהם לא יודעים שהגעת לכאן בזכות כשרונך וכישוריך, אפילו בן שושן אמר במעריב סופ''ש דברים נהדרים עליך, איך אישרת את המשך הסרט של דודו (למרות השמועות שתקף את ניר לפני שהותקפת את)...מה שמוכיח שלא היה לך שום דבר נגד טופז...מחכים לך...שובי אלינו היפה שבנשים

    • עזבי, איזה קנאה

      אחד, 22/08/09 20:56

      כולה מקל, מרגישים רק עצמות, אני מעדיף קצת יותר שמנות...

    • יפה??

      בעלת טעם, 23/08/09 01:46

      בואו לא נגזים ..מוכשרת אולי , יפה בנשים זה כבר הרבה יותר מידי

      רק גירסה נשית לאבא מרגלית

    • איזה יפה ואיזה נעלים...כעורה (ל''ת)

      אין גבול לעזות המצח, 23/08/09 11:45

    • תסבירי למה הסכמת שהפקת הסרט של דודו תמשך?!

      שאלה למרגלית, 23/08/09 11:48

      כאשר ידעת על השמועות שפגע בניר כמו שטוען בן שושון בסופ''ש מעריב? לפני שנפגעת את?! מה זה בסדר לפגוע בניר במחיר הרייטינג? עד שנפגעת את ואז התנגדת לסרט!!!! זה צביעות.
      מה שנעשה לך ולניר זה חמור, אבל כל ההחלטות שלך סביב נושא דודו, הסרט שלו מאד תמוהות ומריחות מריטינג ושיקוליו- לא נאה ולא יאה

    • כמה לקק בהודעה אחת

      רותי, 25/08/09 18:17

      תוציאי את הלשון מהאחרויים של שירה אל תדאגי היא לא תפטר אותך היא לא מפטרת שפוטים

  • 134.

    מסתבר שבטלוויזיה הכל עובר בירושה מאב לבת או לבן

    ד, 22/08/09 17:56

    לא ברור איך אנשים חסרי כל כישורים זוכים לבצע תוכיות בערוץ 2 אבל אנשים המוכשרים המקצועיים ובעלי הנסיון דווקא נזרקים החוצה?!?קנאה? שנאה?!

    • זו השיטה למנוע תחרות, גם בפוליטיקה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 22/08/09 20:57

  • 133.

    אונס בשנית

    תקדים מסוכן, 22/08/09 17:19

    אי אפשר להתעלם ממצוקתה של שירה מרגלית
    על כך שתקפו אותה ועכשיו ציבור שלם מתלהם כנגדה,
    הבעיה היא כללית של התקשורת,
    אסור לנו להתנהג ככה לנשים נקודה.

    אי אפשר לעשות משפט ציבורי גם לגבר אבי ניר,
    זה בדיוק מה שעשו לדודו טופז,
    להזכירכם אבי ניר אינו תלית שכולה תכלת בלשון המעטה, אך שוב הבעיה היא מערכתית וצריך לשנות את המציאות הגרועה הזאת וזאת אפשר רק במשותף לפעול,
    אני בטוח שהצוואה של דודו היא לא נקמנות
    הוא אמר, זיכרו אותי על הדברים הטובים
    אז אני משער מאחר שאני לא יכול לדבר בשמו
    שהיה רוצה שהבעיות האלו יפתרו
    ולא יהיה יותר משפט ציבורי בתקשורת
    ומערכת שלטון החוק תהיה מערכת שלטון החוק
    ולא ישליכו אנשים לקראת זקנה וימכרו לנו שטחיות וטיפשות ואובדן ערכי מוסר, הצצה לפרטיות ורק הכסף ידבר, אם נשנה אז כולם יצאו נשכרים, אם לא, המדרון חלקלק בדרך למטה.

  • 132.

    שירה מרגלית נראית מרשעת,

    רוני, 22/08/09 17:01

    בדיוק כמו אביה, צהלה למה לא,
    חיים טובים ומשחקים בחיים של אחרים,
    תראי שירה אם את לא קוראת את הטוקבקים,אז
    אני בטוח שמישהו שקרוב אליך קורא אותם,
    אז אני יתמצת עבורך...
    הנזק שנגרם לך בעקבות התאבדותו של דודו והתערבותו של אביך הדאגן, גרמו לך נזק בלתי הפיך,הרבה יותר מהמכות שקיבלת, גם אם תנמיכי פרופיל וצללית, הכתם ירדוף אטיך כל חייך, כי כפות ידיך לא נקיות.

    צום קל בכיפור, לך ולאביך!

    • דודו השחצן היה ממש מרושע שלח פושעים לנפץ עצמות

      דודו הוא המרושע בפרשה, 22/08/09 22:42

      דודו השחצן היה ממש מרושע שלח פושעים לנפץ עצמות

  • 131.

    חכו ותראו עוד 15 שנה מי יהיה מנכל קשת !

    אני הבן של שירה מרגלית, 22/08/09 16:51

    קנאים שכמותכם

    • עוד 15 שנה עם לא תחזור אתה ואמא שלך בתשובה

      לא יהיה לכם חלק בעולם הבא כי..., 22/08/09 22:36

      לאנשי תקשורת אין חלק בעולם הבא
      רכלנים מדבירים לשון הרע מחללי שבת בפרסיה
      אין להם חלק בעולם הבא
      15 שנה עלק תהיה מנכל האשפתות

  • 130.

    אנחנו הקורבנות!!! למי אכפת מצרות בעשירון העליון???

    הילד שצועק מלך עירום, 22/08/09 12:35

    המכים והמוכים מהטלויזיה.....נמאסתם!!!
    כשהייתם למעלה לא סימפטתי אותכם....אתם זרעתם אלימות, מין, וטמטום בציבור כדיי לנפח את הכיסים שלכם.
    עכשיו לא אזיל דימעה, כל אחד אוכל את המנה שבישל.
    עם ישראל, אחיי, בואו נפסיק עם תרבות הרייטינג-פלסטיק-סיליקון-סקר-אח-נולד-לרקוד-בגדול

    • נראה שטעית בכתבה מה הקשר? (ל''ת)

      עיתונאי, 22/08/09 14:02

    • צודק גם לי אין אפילו חמלה ולא טיפה של רחמים (ל''ת)

      אולי אפילו הגיע לה לך תדע, 22/08/09 22:33

  • 129.

    כולנו צריכים להתבייש!!!!!

    ש.ל.הלה, 22/08/09 12:07

    ככל שהשנים עוברות האנושות הופכת תחרותית,נטולת מצפון עם לגיטימציה למצויינות נטו. וכדי, בכל זאת, להבדיל אותנו מהחיות, אנו מתעסקים ב''רוח'' ובאמת רק ''עושים רוח''. אין כבר חמלה! ישנם הרחמים! שבאים ממקום אחר.
    המעשה של דודו הוא מעשה חולני,אך אין ספק שכל אנשי התקשורת שיכלו לפתוח דלת לאדם שזעק וגם אם לא היה זועק, למה,למה לא לפתוח חלון?? להיות בני אדם? כנראה שאין כבר ''אדם לאדם'' או ''אל תשליכני..''שחכנו את הדבר הכי חשוב: אנחנו רק אורחים כאן! אז למה אנחנו לא מתנהגים כמו אורחים. שנתבייש לנו!!!!

  • 128.

    תגובות הנאצה פה נובעות מקנאה נטו

    דפוקים שמקנאים במצלחנים יגידו כל שטות, 22/08/09 12:00

    המנוח שכר בריונים, יותר מפעם, במודע, בצורה שיטתית. אף אחד כאן לא היה סולח לאדם שמתקיף אותו באלימות בשלט רחוק, אבל פתאום כולם כאן מחבקים אותו אל ליבם וכמה דפקטים אפילו מצדיקים אותו...

    • אתה פשטני להחריד

      צוציק, 22/08/09 12:40

      דודו קורבן. בהחלט כן! זה לא פוטר אותו מעונש, אבל גם המותקפים לא היו תמימים כל כך. הם אחראים לתרבות קלוקלת שמעודדת פשע ואלימות וגורמת המון נזק.

    • נראה שאתה זה שמקנה באהבת עם ישראל לדודו טופז (ל''ת)

      עם ישראל, 22/08/09 14:04

  • 127.

    הבעיה של התקשורת האלימה היא

    רובם מצדיקים את 107, 22/08/09 11:47

    שהיא מצנזרת את כל תומכי תגובה 107 בשרירותיות חצופה ואלימה.

  • 126.

    לשירה ואבי ניר מגיעים פיצויים ענקיים על הפגיעה והסבל

    פגעת שילמת, 22/08/09 11:04

    לשירה ואבי ניר מגיעים פיצויים ענקיים על הפגיעה והסבל

    • אבל עכשיו הם חייבים לשלם פיצויים למשפחת טופז לאחר מה שנעשה לדודו. (ל''ת)

      פשע יותר חמור, 22/08/09 12:52

  • 125.

    לערוץ 2 תעשו חשבון נפש אתם אנשים רעים לכם לא מגיע מחילה או סליחה חבל

    אזרחים אוהבים את דודו, 22/08/09 10:44

    חבל מה שקרה לדודו חבל.

  • 124.

    לערוץ 2 אם היה לכם קצת חמלה ולא תעבת הבצע והרוע זה לא היה קורה

    ענבל צהלה, 22/08/09 10:43

    אם הייתם שותקים ולא עושים לינץ על דודו טופז הוא היה הולך לטיפול משלם לכם פיצויים הוא ביקש מחילה וסליחה הייתם יכולים לסלוח לא עכשיו אתם שמחים בשמחת המת בושה למנהלים שם . מילה לדודו יהי זכרך ברוך תמיד נזכור את דודו החמוד המתוק היפה שאהב לעזור החן שלך דודו תמיד תשאר בליבנו חבל חבל חבל.

    • הקינאה והשינאה אכלה אותם

      דודו אתה חסר, 25/08/09 01:29

      הם ניצלו את מעמדם וניסו לרמוס אותו בכל צורה אפשרית והצליחו !!!
      -לפני ואחרי התקיפה!
      - גועליים!!!
      שמצפונם יציק להם עד שיגיעו לחוסר שפיות!!!

  • 123.

    דודו טופז הערצנו אותו מגיל צעיר תמיד נאהב אותך יהיה זכרך ברוך

    דניאלה צפון תל אביב, 22/08/09 10:41

    לערוץ 2 תמיד אהבתי את הערוץ לא ידעתי שאתם אנשים רעים קצת חמלה טיפה ולא היה קורה המעשה הזה מה שקרה לדודו הסוף המר קשה לחלק גדול מהעם כי לחלק גדול מהעם יש לב לכם המנהלים בערוץ 2 חשוב רק הכסף תעבת הבצע כסף ולרמוס אנשים זה מה שאתם מקנים לנוער גואל של ערוץ להחרים אותו.

  • 122.

    מי שאוהב את דודו להחרים את גמר כוכב נולד ולא לסמס לרעים שם בקש ת רשת

    אזרח, 22/08/09 10:38

    ערוץ 2 אנשים רעים הרגתם אותו אתם שמחים עכשיו כיף לכם למנהלים שם.

    • ממליץ לנו יש כוח לא לסמס לתוכניות רשת קשת (ל''ת)

      ממליץ, 22/08/09 14:08

  • 121.

    היחס אליו היה מזעזע, לא איפשרו לו למצוא קרן של תקוה כואב הלב (ל''ת)

    תקשורת אכזרית ורעה, 22/08/09 09:55

    • מסכימה בכל מאת האחוזים.... שלילת התקווה היא זו שהובילה אותו לטרוף

      @@@@@@, 22/08/09 15:20

      דודו היה צריך להיות בטפול. הוא לקח קשה מאד את נפילתו ולא ידע איך להתמודד איתה. לצערי הוא נעזר ב'שכן'... שעזר לו..... ואת היתר כולם יודעים. כשאדם נמצא בצרה, ונופל לעזרת כזה 'שכן תומך'..... האופק ממש, אבל ממש לא יכול להיות ורוד. צר לי על כל האנשים שנפגעו מדודו. אני בטוחה שלולא העזרה שקבל לא היה מגיע לנמיכות כזו. אבל לצערי הרב, הסוף הטרגי שלו, סתם את הגולל על הפיות, על הרייטינג המצופה מהמשפט המתוקשר ועל הצהובונים והמריירים. מקווה שערוץ 2 למד משהו מן הטרגדיה האיומה שקרתה. יהא זכרו של דודו טופז ברוך ובתקווה שמקרים כאלו לעולם לא ישנו.

  • 120.

    איך שירה מרגלית קיבלה את הג'וב שלה? מבקש הסבר! תודה! (ל''ת)

    המשפטן, 22/08/09 09:25

  • 119.

    תקשורת עלובה

    דודו ביטון, 22/08/09 09:19

    התקשורת אוהבת את אלה האנשים שאין להם שיניים חדות כאלו של מרדכי וענונו שעשה פשוט צחוק גם מהתקשורת מהשבס מהמשטרה ומהמדינה בכלל . אהבתיאת משה קצב שנזף לעבר גדי סוקניק כשאמר לעברו כך ''עכשיו אני מדבר אתה דברת מספיק ''וגדי שתק כמו ילד טוב . אז מדינת ישראל מכשירה עיתונאים טובים או טובים לטייח כמו שאומרים הגשש החיוור עיטונאים דפוקים תלכו לעשירון האלפיון שמשנים לנו את המדינה ואתם אין לכם שום כח בשיט לומר להם מילה כי בכספם הם רואים בכם גוקים ולא יותר

  • 118.

    מסתבר שגם מילים יכולות להרוג

    סתם מישהו לא חשוב ולא סלב, 22/08/09 09:09

    אני מתייחס לדבריו של דן מרגלית שהאשים את טופז במניפולציה על מנת לזכות באהדה (לאחר נסיון התאבדות מס 1)
    דן כאב לבת שהותקפה הגיב בזעם מאופק. אני הייתי כנראה מאבד את האיפוק. אבל, כמוביל בתקשורת השפעת דבריו ודברי אחרים בעלי השפעה עצומה על הלך הרוח של אנשים.
    דודו טופז התאבד בגלל חרטה, או דיסות נוספות אבל גם בגלל ההתייחסות הבוטה בתקשורת.
    מסתבר שבן אנוש לא יכול בחון כליות ולב ודברי דן מרגלית התברו כשגויים.
    דן מרגלית (כמשל), מעבדת צדק מוחלט, הפך קטן ולא רלוונטי.

  • 117.

    טופז

    רמי, 22/08/09 08:52

    אלוהים ישלם לכם על לכתו של דודו טופז יש גם מחילה

  • 116.

    מה הבעיה שלכם עם 107 שיש לה את האומץ לומר את האמת (ל''ת)

    אבי ניר, 22/08/09 08:43

    • האמת היא שדודו האכזר הגיע אל סופו האכזרי

      סופו של מנפץ גולגלות, 22/08/09 11:01

      האמת היא שדודו האכזר הגיע אל סופו האכזרי

      • ועל זה נאמר:''זקנתו (אחריתו) מביישת את צעירותו'' (ל''ת)

        והכל בהחלטתו הבלעדית!!, 22/08/09 13:37

  • 115.

    לאלימות טופז, קדמה האלימות ה''שקטה'' שלכם...

    שושי אחיצורי , 22/08/09 08:31

    אתם הדרתם את רגליו ממקור עיסוקו ומהמקום אשר נבנה לא מעט בעזרתו של טופז.
    אתם כאיש אחד החלטתם שאינו רלוונטי...
    אתם כאיש אחד רמסתם במחי-יד כבודו של אדם ושברתם את מקור אהבתו וגאוותו..
    אתם, הברנז'ה,עשיתם יד אחת להדרת רגלו מכור מחצבתו...
    וכי מה רציתם שיקרה? הרי כמותכם קיימים רבים בארגונים השונים המדירים רגליהם של אנשים מוצלחים ומבריקים בגלל רגש של קנאה וצרות עין, וכל זה נעשה באופן מאד ''תרבותי''
    בשקט כאילו לא קרה כלום.
    בארץ מתפתחת נורמה של מנהלים שכל מי שמאיים על מעמדם בגלל שנינות וחריפות מודר ממקום עבודתו- מהווה איום על נהולם, מחפשים את ה''יס מנים'' ומשליטים חד-גוניות והומוגניות אפורה חסרת יצירתיות ומעוף.
    מזמן כבר קיימת הנורמה העלובה הרומסת כל בר-דעת.
    אתם הבאתם את דודו טופז למקום שבו היה צריך להפעיל כוח פיזי במקום שיש רפיון שכלי, רגשי.
    מי שדחק אותו לעבר פי-פחת אתם ואתם שלמתם את המחיר של פגיעה פיזית בכם (שאינני מסכימה איתה) אך מבינה את מניעיה.
    הפכתם אותו לחיה פצועה ומדממת וגם טורפת.
    על מה הצדקנות בגרוש שלכם?
    טופז היה איש טלוויזיה מבריק, אבל, חולה בנפשו מקומו היה צריך להיות בבי''ח פסי''

    • דבריך אמת צרופה! משהו למד איך עושים זאת באונת''א (ל''ת)

      אמת, 22/08/09 11:10

  • 114.

    יתכן גם שסירבו לבקשותיו הכספיות הגדולות.

    נתי, 22/08/09 08:29

    הרי אנו בתקופת ביניים , של בין מיתון וקיצוצים לעתיד כלכלי לא כל כך ברור .

  • 113.

    רק במדינה מטורפת הופך עבריין לקדוש מעונה ...

    avre10 , 22/08/09 07:55

    מחזק את ידי הנפגעים - הם הנפגעים האמיתיים בפרשה.

  • 112.

    כנראה שאנשים נורמלים לא קראו את הכתבה

    מזועזעת, 22/08/09 07:24

    התגובות פה מעוותות ומפתיעות. מעניין אם מישהו היה נוהג באלימות כלפיכם הייתם מגיבים ככה.

    • אתם ממשיכים בהסתה המגמתיתת שניכתבת ע''י הנוגעים בדבר ולא ע''י העם. (ל''ת)

      פגעתם בדמוקרטיה,במוסר ובדרך הישר., 22/08/09 10:27

  • 111.

    מה אתם רוצים משני אלה? טופז השתגע לחלוטין

    מושה אורנג'דה, 22/08/09 07:16

    הבן אדם הגיע לגיל הפנסיה, או קרוב לזה, עם חמישים מליון בבנק. יש מישהו מהמגיבים פה שמתקרב לזה? במקום להנות מהחיים, הוא שולח בריונים שיכסחו את אלו שבזכותם הפך לסופר מיליונר. מה בדיוק הקטע שלכם?
    ל- 106: תגיד - אם נולדת מיפגר ההורים שלך יכולים לתבוע מהמדינה פיצויים על תאונת עבודה שקרתה להם? מה, אבא שכח לשים קונדום וזו תאונת עבודה? אבי ניר כמעט נרצח, לא הגיוני שיתבע את התוקפים ושולחיהם? אז מה אם זה דודו טופז?

    • הוא לא יכול להיות מליונר בזכות הילדים האלה שנולדו אחרי שהוא נהיה כוכב. (ל''ת)

      הכל חרטא, 22/08/09 10:25

  • 110.

    מטורפים, הפכתם את דודו לקדוש מעונה??! ממתקיף למותקף?

    נורית, 22/08/09 07:15

    הלו הלווו תירגעו אל תשכחו שהוא בחר את המותקפים. אל תשכחו שהוא הטריד כל מי שלא הסכים עם רעיונותיו, כל מי שהנחה תוכנית מוצלחת. הוא שלח עבריינים ונהנה להסתכל איך מכסחים אותם בצפייה חולנית!
    לצערי דודו היה אכול קנאה ולא הצליח להתגבר על ירידתו (או נפילתו) מהאולימפוס. זמנו עבר והיה צריך להשלים עם זה ולחפש לו משהו אחר ולא להאחז בטלויזיה.. ראו ערך דן שילון שהיה בשיא השיאים וכעת לא(צריך להשלים עם כך דבר).

    • לכי תדעי

      רונן גולדשטיין, 22/08/09 09:07

      אולי דן שילון היה שותף של דודו שלקח את הסוד הגדול לקבר? לעולם לא נדע.

    • אף אחד לא הפך אותו לצדיק אבל כולם יודעים את האמת

      ד.ר.י., 22/08/09 11:15

      הוא לא היה צדיק בסוף ימיו, זה נכוןאבל את המעשים שעשה ביצע לא מתוך מחשבה אלא מתוך נואשות של מי שעזר וקידם אומנים רבים כל כך שאחר כך לא ירקו לכיוונו אפילו לא בכדי להופיע הופעת אורח....
      אנשים במדינה, ביחוד חברה צעירים לא יודעים לכבד את מי שכבר עשה את זה
      להיפך משתמשים בו כשלב בסולם, עולים עליו ואחר כך בועטים לפח הזבל
      הם לא מבינים שגם לרדת צריך בכבוד ובנוחות
      אבל הסולם שלהם כבר לא יחכה
      הם בעטו בו
      לכן הם יפלו למטה...!

  • 109.

    דודו עבריין+50 מיליון והוא נחשב מיסכן!הישתגעתם לגמרי! (ל''ת)

    רוני, 22/08/09 07:02

  • 108.

    ל-107 לכי לפסיכיאטר - את אישה חולה

    נורמלי, 22/08/09 06:54

    התגובה שלך מעידה כמה מצבך הנפשי פגום ומוחך מעוות - את אישה מופרעת וחולה!

  • 107.

    הגולגולת שלה לא נראת לי מרוסקת - אך הייתי שמחה לתת לה סטירה

    דבורה, 22/08/09 04:51

    כמה רוע לב ואכזריות נובעים מהצורה השטנית שלה.

    • את מפחידה וזה לא מחמאה (ל''ת)

      שרון, 22/08/09 05:21

    • פסיכופטית - קחי כדורים. את חולת נפש (ל''ת)

      הזויה, 22/08/09 06:55

    • מעניין איך היית מגיבה אם היו מכים אותך וחבל שלא בחרו בך!! (ל''ת)

      אבל את כלומניקית למה שייתייחסו אלייך!, 22/08/09 07:02

    • את שפויה? (ל''ת)

      את מפחידה עוד יותר, 22/08/09 07:20

    • יש לך את האומץ להגיד את האמת (ל''ת)

      ממליץ על 107, 22/08/09 08:40

  • 106.

    הנפגעים - מה להם ולעזבון שצריך לשרת את שלושת ילדיו

    אסון שכזה, 22/08/09 04:43

    הלך עליכם נפגעים יקרים, דודו התאבד מבושה ומפחד ושופט שיפסוק לכם פיצויים מהעזבון פוגע ביורשיו. לאחר שנותר ללא אהבת הקהל ונדחה על ידי ערוצים שונים האדם הזה שחי על אהבה לא מצא טעם בחייו. הייתם קורבנות אבל אל תכניסו יד לכיס שלא שייך לכם. תתבעו נכות מגוף ממלכתי כעובדים שארעה להם תאונת עבודה. עזבו את דודו, מספיק מה שקרה הוא באדמה ואתם אולי סובלים אבל חיים ועובדים. כל הצביעות הזאת גועל נפש אחד גדול, כולל התקשורת שיש לה אשמה ולא יעזור שום פרשנות של ערוץ 2 זאת המציאות המרה.

  • 105.

    Ugly people that saw only money...

    BARBARA ISRAELI CANADA, 22/08/09 04:42

    DANCING ON THE BLOOD TRYING NOW TO FIND NEW WAYS TO GET THERE MONEY

    • If you live in Canada you need to learn English

      Sir John, 22/08/09 16:01

      צריך לכתוב Their (שלהם) ולא There (שם).

      להזכירך. התביעה היתה לפני שדודו טופז התאבד. אם היית נפגעת בתאונת דרכים שאת לא אשמה בה והנהג הפוגע מת, לא היית תובעת את חברת הביטוח?

      שבוע טוב

  • 104.

    נא לא לשכוח שהמחלה שלו תרמה גם למצב רוחו המדוכדך (ל''ת)

    של דודו ז''ל, 22/08/09 04:13

  • 103.

    ממתי תובעים פיצויים מת.? (ל''ת)

    זיו, 22/08/09 03:33

  • 102.

    יכול להיות שהם היו קרבנות

    Avi Ecuador, 22/08/09 03:31

    אבל יכול מאוד להתברר ולא אופתע שגם הוא היה קרבן שלהם, בכל מקרב התשלום של טופז הרבה יותר גדול.
    מה עשו לו שהוא שנא אותם כל כך?
    זה לא שבן אדם פתאום משתגע ומחפש צרות...

  • 101.

    בועז בן ציון

    עדי, 22/08/09 02:40

    אתה בהמה גס רוח , אדם רע וקטן.
    בלי להכיר אותך , רק ראיתי אותך מדבר בטלויזיה וקיבלתי בחילה וגועל , מדבר עם כזו רשעות וכזה רוע , בצורה גסה, עומד בעמידה כמו של איזה מאפיונר ולועס מסטיק , ומה זה הקול הזה שיש לך ? ומאיפה כל הרוע הזה, לא יאומן, מסכנים האנשים שצריכים לחיות במחיצתך.

  • 100.

    כשטופז קרא לליכודניקים צ'חצ'חים - כל מעריציו עזבו אותו

    יופיטר יופיטר , 22/08/09 02:27

    כאן הוא פגע באופן רציני בגופם של האנשים - ופתאום מעריציו מגלים רחמים עליו במקום על קורבנותיו

  • 99.

    האם שירה מרגלית בתעשיה רק כי היא מרגלית? (ל''ת)

    טוב שיש אבא טוב, 22/08/09 02:10

    • כנראה..... (ל''ת)

      כן, זה למה, 22/08/09 03:55

    • כי לפי כישורה היא היית מנכלית בחנות גלידה אבל קישורייה היא מנכלית רשת (ל''ת)

      אך ורק בגלל דן, 22/08/09 08:45

    • לקחת לי את המילים מהפה! נו אז מי מלוכלך?! (ל''ת)

      ד.י.ר, 22/08/09 11:15

  • 98.

    מהההההה הקשר?

    מה ה, 22/08/09 02:02

    בגלל שהוא התאבד אז היא חיה מחדש?
    נשמע כאילו מחפשים עוד דרך של אשכנזים לרחמים.

    עלובת נפש.

  • 97.

    שירה מרגלית כל כך מכוערת

    הילה, 22/08/09 01:44

    למה התעלמה מדודו המכוערת הזו?

    ובכלל איך הגיעה לתפקידה? מה זה הנפוטיזם הזה? בגלל שהיא בת של דן מרגלית ?

  • 96.

    שאבי ניר לא יזכה לראות שקל מהתביעה נגד דודו

    אילן ב, 22/08/09 01:34

    אבי ניר שחשק בכספו של דודו שלא יראה מהכסף הזה שקל חבורת גנבים בקשת

    • אמן! (ל''ת)

      דיר, 22/08/09 11:16

  • 95.

    אבי ניר רודף בצע מגעיל

    אילן ב, 22/08/09 01:14

    עוד לא התחיל המשפט ישר הורה לחבורת בובות שנקראת בית המשפט להחרים לו 5 מיליון מהחשבון ובדרך תביעה ע''ס 9 מיליון ממש חוצפה והמישפט עדיין לא החל בד''כ מחכים עם התביעה אדם מגעיל

    • ואתה רדוף טימטום - טיפש בלי גבולות

      רז, 22/08/09 06:56

      כל אדם שפוי היה תובע אבל טיפשים כמוך לא מבינים את מהות התביעה.

  • 94.

    ערוץ 2 חינך אותנו שהרמה לא חשובה רק הרייטינג

    וכן הערוץ מחנך -יש לו כוח יותר משר חינוך ובתי ספר, 22/08/09 01:09

    כמה שיותר מטופש חלול ונמוך --יש יותר רייטינג -אז הולכים על הנמוך ביותר . תראו היום אין תוכנית אחת של אירוח --כמו דודו טופז כמו המעגל של דן שילון כמו יאיר לפיד , הכל ריאלטי ש95% מהם לא ראויים לשידור- פשוט תת-רמה !

  • 93.

    ערוץ 2 למנהלים שם אתם הרגתם את דודו שלנו על המצפון שלכם שונאת את הערוץ

    דנה, 22/08/09 01:08

    הזה כל עוד אתם שם אבי ניר והחברה לא רוצים אותכם יותר.

  • 92.

    אכלו לי נגעו לי הרביצו לי...

    פרצופה של המדינה, 22/08/09 00:18

    ולא סלחתי כי אני אלוהים !

  • 91.

    שירה,אבי ובועז צריכים למות!! כי הם עשו לדוד מסכן (ל''ת)

    aa, 22/08/09 00:11

    • איך אתם מפרסמים תגובות מסיתות לרצח? קצת אחריות (ל''ת)

      אליהו, 22/08/09 05:23

      • הם רצחו את דודו גזלו את פרנסתו ונישמתו (ל''ת)

        צודק, 22/08/09 08:49

      • אין פה הסתה יש פה דעה וביננו דעה צודקת (ל''ת)

        ממליץ, 22/08/09 08:52

    • מי הטיפש בוואלה שפירסם את התגובה הזאת?

      זוהמה, 22/08/09 06:57

      עורכים מטומטמים מועסקים בוואלה.

      • ואתה עוד יותר מטומטם מהם

        רונן גולדשטיין, 22/08/09 09:00

        זה לא אתר וואלה.זה אנרג'י.
        אתה אפילו לא שם לב איפה אתה מגיב מרוב טמטום.

  • 90.

    אבא של שירה דן מרגלית בגד בחברו ראש הממשלה לשעבר אולמרט

    אין להם אלוהים, 22/08/09 00:11

    ככה תוקעים סכין בגב לחברים בעת צרה. זה התרבות הישראלית החדשה. בושה לנו!

  • 89.

    הפרצוף של שירה מרגלית נראה לי לגמרי בסדר

    אזרח, 22/08/09 00:10

    סיפרו סיפורים על ריסוק גולגלות וכל מיני תיאורים מזעזעים בינתיים הנזק היחיד מכל הפרשה הזו הם שלושה ילדים יתומים

    • איזו מופרעות

      יואב, 22/08/09 05:48

      היא צריכה להתנצל שלא ריסקו לה הפנים לגמרי?אנשים כאן חולי רוח

  • 88.

    שירה ואבא שלה דן הם סמל הכיעור הישראלי

    תרבות עיתונאית קלוקלת, 22/08/09 00:09

    אוי לנו שיש לנו עיתונאות ותקשורת נמוכה כל כך שמעודדת פשע ואלימות, ומדרדרת את הנוער לריקנות.

    • אתה סמל הכיעור ושחיתות (ל''ת)

      מיתמית , 22/08/09 08:55

      • את סמל הטיפשות והכיעור הישאלי (ל''ת)

        עם ישראל, 22/08/09 14:11

  • 87.

    היא מתאפקת לא לחייך בתמונה.וויי איזה שמחה יש להם בלב אלה (ל''ת)

    אין עשן בלי אש.מעניין מה הם עשו לדודו ז''ל, 22/08/09 00:07

  • 86.

    אנשים ממש חיים בסרט במדינה הזאת

    אני בשוק מהתגובות פה, 22/08/09 00:07

    דודו טופז היה אדם בוגר ואחראי למעשיו והוא בחר בעצמו ללכת על האופציה של הבריונות והטירוף, בחר באלימות. אז שאף אחד לא יבוא בטענות אל הקורבנות. איך אתם מעיזים בכלל להצדיק את האלימות הזאת ולהלל ולשבח אדם שכל מה שעניין אותו היה הרייטינג שלו ולא לעזור לאחרים? העזרה לאחרים היתה כי היה לו רייטינג ולא כי הוא באמת רצה לעזור.
    כשאתה עושה משהו תעשה אותו מהלב ולא בגלל שזה מביא לך רייטינג...וכסף כמובן.
    החברה שלנו חולה ברמות קשות וצריך להוקיע מתוכנו כל אחד שלא מבין שאלימות היא לא פתרון לכלום.
    ויש אנשים שנוסעים לחו''ל ולא חושבים שאולי דודו טופז יתאבד יום אחד אז כדאי להם להשאר בבית ולחכות שהוא יעשה את זה.
    תמצאו לעצמכם חיים ותנו למשפחה להיות באבל בשקט, תנו לקורבנות האלימות שלו לחזור לשגרה שלהם. מספיק ודי עם התגובות האלימות בטוקבקים!

  • 85.

    הם עסוקים בזבל חדש

    אבי, 22/08/09 00:00

    קשה לייצר זבל כזה באופן קבוע, לטמטם את המדינה בשטויות

  • 84.

    ''שומרים על שתיקה'' איזו מן כותרת מגוכחת

    על מה הכתבה בדיוק מדווחת?, 21/08/09 23:57

    מה אתם רומזים? שהם מתביישים במשהו? שהם מצטערים?
    אין להם מה לאמר כי חבל להשחית מילים. הפרשה היתה פרשה מכוערת שהסתיימה בצורה אלימה בדיוק כמו שהתחילה.

    • אורנה בנאי,שלום אסיאג?דודו פירסם אותכם,איפה הייתם בהלוויה? (ל''ת)

      מ.מיאמו, 22/08/09 09:13

      • כל כפויי הטובה האלו ועוד רבים אחרים מפחדים....

        כואבים את מותך דודו, 25/08/09 01:37

        מפחדים משירה מרגלית , מאבי ניר, מבועז בן ציון....... הם מפחדים שאם הם היו מראים הזדהות או כאב כלשהם עם המקרה של טופז שכל ''חבורת הזבל'' ניר, בן ציון, ומרגלית ימחקו אותם מהמפה בדיוק כפי שמחקו את דודו ז''ל
        ותיגמר להם הקריירה

  • 83.

    הלוואי הלוואי וערוץ 2 יסגר

    אני, 21/08/09 23:43

    הלוואי.ממש נמאסו תוכניות זבל ורמה אנושית בתחת. ליונית לוי יש פרצוץ של בן אדם אומלל קר ואנטיפט ,כולם שם גרועים.

    • צריך לפחות לא לצפות בהם כנה ימים ובטל שלא לסמס (ל''ת)

      אני - צודקים מאוד, 22/08/09 09:24

  • 82.

    מי אשם?

    אזרח, 21/08/09 23:18

    למי ששכח, טופז ביצע מעשי פשע (לכאורה) כנגד כמה אנשים, ולא להיפך. הוא עדיין צריך לתת את הדין על כך (אם יוכח כי הוא אשם).

  • 81.

    אך, איזו צביעות מגעילה

    המציאות נושכת , 21/08/09 23:17

    טופז הירשה לעצמו דברים,לכל אורך הדרך, שעם הבן שלי היה עושה,אני היתי נועל אותו

  • 80.

    העיקר שדן מרגלית נלחם בשחיתות, מישהו שאל את עצמו כיצד בתו נמצאת

    בתפקיד בכיר ב''רשת?'' זה לא צריך להיות ברור מאליו!, 21/08/09 23:12

    לאנשים רבים בארץ שאין להם את הקשרים הנכונים עם כשרונות עצומים וענקיים אין שום סיכוי להתפתח ולהגיע לעמדות כל כך בכירות כמו ולצמוח לגדול ולהביא לידי ביטוי את הכשרונות שלהם משום שתמיד בנים של, או נשים של, או נכדים של, או מאהבות של, ללא כל כשרון יוצא דופן ומיוחד מקבלים את כל הג'ובים הנחשקים השוים המעניינים בעלי הכוח ועוצמה.

    והעיקר שדן מרגלית יזם את הקמפיין ''נגד שחיתות'' וירד על אולמרט יש לו כוח הרבה יותר גדול ועוצמתי מלאולמרט שהיה ראש ממשלה.

    • ללא קשרי אביה לא היה סיכוי מנכלית רשת? לבד היא היית פקידה בביטוח לאומי (ל''ת)

      אמת ממליץ, 22/08/09 08:54

    • שירה מרגלית מוכשרת בעצמה? אז אסור לה רק כי אבא שלה....?

      מיתמית , 22/08/09 08:56

      איזה תת רמה, אנשים מגעילים.

      • את הרועה שבאדם את שפלה כמוה (ל''ת)

        דן מרגלית, 22/08/09 14:13

    • מילים חקוקות באבן!! כמה ליכלוך וצביעות

      ד.ר.י, 22/08/09 11:20

      אבל הם שכחו שלא חיים לנצח כולם מזדקנים בסוף ואם בעטת במישהו בסוף יבעטו בך בגדול!
      לא סתם הורים של פעם היו אומרים לילדים שלהם: תזהר שהילדים שלך לא יתנהגו אליך יותר גרוע מאיך שאתה מתנהג אלינו (וזה כשהילד עשה משהו לא טוב)....

  • 79.

    קרטל קטלני

    מואה, 21/08/09 23:11

    אני מפסיק מרגע זה לגעת ולצרוך כל דבר שידיהם של מרגלים ניר קשת ורשת נגעו בהם
    אני קורא מכאן לכל בר דעת ,שעדיין נותרה בליבו טיפת דם - לעשות אותו דבר .

  • 78.

    לכול המתלוננים על ערוץ 2 או כול ערוץ אחר

    Sir John, 21/08/09 22:32

    יש מכשיר שנקרא ''שלט רחוק''. במכשיר הזה יש לחצנים שבין השאר בעזרתם ללא מאמץ גדול אפשר להחליף תחנות. אני ממליץ לנסות...

    ובאשאר לרמת התוכניות, כמו שיש ביקוש למקצוע העתיק בעולם, יש מי שמספק את הסחורה

    שבת שלום

    • אני בשליטה על ה''שלט רחוק''. מדי פעם רק מנגבת אבק (ל''ת)

      Mrs. Robinson, 22/08/09 04:05

  • 77.

    לסגור את ערוץ 2!! ביכלל? מה יעשו כולם בלי להופיע אך יתנהגו?בלי פרנסה

    ירושלמית, 21/08/09 22:25

    קחו דוגמה את ערוץ 10 ??? בדרך לסגירה כך גם עם ערוץ 2 צריך לסגור???? שירד לכולם האיור? נראה אותם בלי פרסום עבודה פרנסה ??? אך הם יתנהגו????כולם לא ישתגעו
    אם הם לא רצוים יותר ואף אחד לא מוכן לקבל אותם כך זה נראה היה עם דודו טופז לצערנו ?? היום רק ( פרוטקציה) קשרים בלי זה לא עובד??
    יושבים אנשים שמחלתים בשבילך?כמה אתה שווה
    לצערנו????

  • 76.

    לא מבינה מה כולם פתאום הפכו את הקורבנות למקרבנים

    אחת, 21/08/09 22:19

    עם כל הכבוד, דודו טופז ז''ל שהיה חלק משמעותי מהבידור הישראלי לא עשה טלויזיה הרבה יותר תרבותית או גבוהה מזו שעושים היום.
    זה לא הרעים עם התכנים הגרועים מול הקורבן המסכן שרצה לתת לנו צפיית איכות.
    אני מרחמת על טופז, מרחמת יותר על ילדיו ומשפחתו שיצטרכו לשאת את הכתם הזה. אך התקשורת לא הרגה אותו, גם אם אלמוני היה התוקף, הסיקור היה רחב כל כך שכן הותקפו אנשים עם פרופיל גבוה.
    ובטח שלא הקורבנות שהרגו את טופז. בישראל אין עונש מוות, הרבה אנשים מסתבכים בפרשות מזעזעות, הרבה אנשים נשפטים לשנים רבות ומוכרים בשמם בכל הארץ בשל הפשעים שביצעו. רובם לא שוכרים את העו''ד הכי יקר במדינה, רובם נשפטים ומרצים את עונשם. זהו דודו טופז שבחר שלא להתמודד עם השלכות מעשיו.
    ואין שום סיבה שהקורבנות פתאום יחליטו לסלוח או לדבר על רחמים וכו' עם כל הכבוד, אני עוד לא שמעתי על משפחות של נפגעי טרור שדיברו על כך שהם סולחים כי המחבל מת או שהם מבינים מדוע פעל כך...

    • 100% צודקת (ל''ת)

      ראובן, 22/08/09 05:25

  • 75.

    לבועז ציון ואבי ניר תשארו איפה שאתם אתם לא רצויים (ל''ת)

    ריקי, 21/08/09 22:15

  • 74.

    דחוף לקרוא את 51... (ל''ת)

    י, 21/08/09 21:07

  • 73.

    פרוייקט מסלול יותר טוב?למה התשנאו עליו ועשו לו חרם ברנז'אי..? (ל''ת)

    חארות., 21/08/09 21:04

  • 72.

    התעשייה היא שעושה את השחקן והיא שמורידה אותו!כמה עצוב

    ספיר, 21/08/09 20:00

    כואב הלב שדודו הגיע למצב שהוא הגיע
    ממרום הצלחתו לשפל המדרגה
    חבל חבל חבל אני חושבת שאם היה יודע במה זה כרוך כל התהילה הזאת הוא היה מוותר מראש
    והולך לעבוד כמו כל איש נכבד אחר ובונה לו משפחה
    אבל הוא לא צפה את זה הוא חשב כמו שחושבים הרבה כמותו שהתעשייה הזאת קלה
    ולכן אנשים מגיעים לסמים ואלכוהול תראו בארהב איך השחקנים והזמרים גומרים או בכלא או במועדוני גמילה או סמים ותרופות
    וכמובן התאבדויות יהי זכרך ברוך דודו
    אני לא מאשימה אותך כנראה הנפש שלך לא סבלה דחייה בשל גילך או בשל אי התעניינות של אנשי הטלוויזיה החדשים קרי אבי ניר ושירה מרגלית אני מבכה עליך מעומק ליבי ומאחלת לך שתנוח בשלום על משכבך היה שלום הראשון בבידור דודו שנתן לנו הרבה שעות של נחת וצחוקים

  • 71.

    שירה ואבי תתפטרו. גם אתם הפסדתם במשחק הזה

    שירי, 21/08/09 19:46

    תעשו הסבת מקצוע או שתנוחו.
    פנו דרככם לאנשים טובים יותר.

  • 70.

    שירה מרגלית נמצאת היכן שהיא נמצאת בזכות אביה ולא יכולותיה! (ל''ת)

    מוקי, 21/08/09 19:44

    • רק בזכות אביה! בשבילי היא רצחה את דודו (ל''ת)

      אני, 22/08/09 00:09

    • מוקי וזאת סיבה מספקת לפוצץ לה את הפנים ליד הילד שלה? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 22/08/09 02:29

      • כן ועוד שנתים שלום הבן לא יזכור כלום והיא תתחנך (ל''ת)

        דן האבא, 22/08/09 11:12

  • 69.

    כמה קשים חיי העשירים בצפון ת''א. (ל''ת)

    התשקורת בידי שמאלנים, 21/08/09 19:36

    • אכן..איכס צפונים קרי לב.. (ל''ת)

      חארות, 21/08/09 21:02

  • 68.

    מרגלית וניר זאת התוצאה של ההתנהלות המתנשאת שלכם (ל''ת)

    מיקה, ת''א, 21/08/09 19:22

    • מתנשאים צפוניים.. (ל''ת)

      באלי הקיא מההתנשאות הדוחה שלכם., 21/08/09 21:03

  • 67.

    הם לא מתאימים לעבוד עם אנשים- זו הבעיה שלנו.

    בילבי, 21/08/09 19:07

    צריך לבדוק האם האנשים אלו מתאימים לעבוד בכלל עם אנשים? אילו מאפייני אישיות יש להם והאם הם מתאימים לתפקיד? על פניו לא נראה שהם ולמעשה רוב מי שבתעשייה הזו, מתאים לאייש תפקידים אלו. צריך לדרוש שבעמדות של מקבלי ההחלטות בטלוויזיה, גם אם היא מסחרית, יהיו אנשים עם מיומנויות ותכונות שמתאימות לעבודה עם ציבור וקהל. הבעייה שהכל שם זו ''פרוטקציה'' והסירחון מתחיל מלמעלה. אנשים יהירים שמתאימים לעבוד מקסימום כעובדי ייצור הופכים למנהלים.

  • 66.

    שתיקה רועמת ומיותרת

    אין רחמים במשפט?, 21/08/09 18:58

    רק אגו-מאייקים לא מסוגלים להגיד סלחתי גם אחרי שהנאשם קיבל גזר דין מוות.

  • 65.

    הם היו קורבנות של טופז אבל אנחנו והחברה הישראלית קורבנות שלהם יום יום

    ארז, 21/08/09 18:55

    הם אלה שמסרסרים בתרבות הישראלית : מטפטפים לנו לוריד את האלימות , הטמטום והשנאה. הכל למען הכסף ,הכוח וההשפעה.

  • 64.

    מרגלית ודודו אחד הם,שינהם התעללו בעם הפשוט,ומרגלית ממשיכה זאת,

    על אף כל הבקורת הרעה עליה היא ממשיכה זאת,, 21/08/09 18:21

    אין לה ,לא דין ולא דיין לאישה הזאת,צריך לתבוע אותה על עלבון העם וזלזול מחפיר באנטילגנציה של העם,
    יכול להיות שיש לה בעיה בראש אם היא מאשרת תוכניות כאלה,

    • צודק. אנשי התוכן של ערוץ 2 הם סחלה של תרבות (ל''ת)

      חתולה, 21/08/09 20:02

  • 63.

    הצביעות צוברת גובה. ''זהו יום עצוב וסיום טרגי לפרשה קשה וכואבת, (ל''ת)

    יהודי, 21/08/09 18:07

  • 62.

    אריות שניסו לטרוף עכבר

    טופז, 21/08/09 18:00

    סם מלכודת ונתפש במלכודת של עצמו

  • 61.

    אבי ניר וקשת הקב''ה סולח אז גם אתם מוזמנים לסלוח

    בת שבע, 21/08/09 17:51

    אבי ניר וקשת הקב''ה סולח אז גם אתם מוזמנים לסלוח ולזכור את הדברים הטובים

    • אני ניר התחיל לחגוג על חשבון ה-5 מליון שזמם לסחוט מטופז (ל''ת)

      58% נכות???, 21/08/09 21:29

  • 60.

    באופן כללי ללא קשר לפרשה - ערוץ 2 מחורבן!! מוכר שטויות לחלק הטיפש

    גד, 21/08/09 17:32

    שבעם!
    כל הראליטי ותוכניות התת רמה שאנשים רואים... פשוט עצוב!!!

  • 59.

    את------אפס.... (ל''ת)

    eti, 21/08/09 17:13

  • 58.

    מה אתה רוצה ? שיחטפו מכות רצח וישתקו? כל נפגע היה דורש פיצוי וגם הם

    יופיטר יופיטר , 21/08/09 16:58

    ובצדק - ולא הם רצחו את טופז - הוא רצח את עצמו -בכל המובנים

    • למטבע יש שני צדדים, היום אנו יודעים על צד אחד שלא היה בסדר! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 21/08/09 17:45

      • שום שני צדדים - זה שהם פיטרו אותו - לא מקנה לו רשות לפגוע בהם (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 22/08/09 02:35

        • כן, לא מטריד אותי גם שהחמאס פוגע בפתח... (ל''ת)

          Avi Ecuador, 22/08/09 03:39

        • אתן לך דוגמה

          Avi Ecuador, 22/08/09 03:47

          יש חמאס ויש פתח, החמאס פוגע ומאיים יותר, אני יותר מודאג מהפתח שהוא הרבה יותר מסוכן ומתוחכם...

  • 57.

    להחרים את ערוץ 2 לעולם לא עוד

    איממא, 21/08/09 16:54

    אני מוחקת את ערוץ 2 נהנתנים שכמותכם מרווחים הון ורוצים לקחת את הכסף מיתומים רק כסף מענין אותכם איכס מה עוד יבואו ימים אך תהיה דואג כולם עשו הון על הגב של דודו וזרקו אותו לכלבים איך ירגיש אדם שכזה נראה אותך גם את ואבא שלך שידע להתנקם מעל גלי האתר מי נתן לכם בכלל זכות ביג דיל בס''ה קיבלתם מכות לא מתים אתם ואני רוצה 9 מליון על מה ? זבל של אדם אוהבים אותך דודו חבל שכך גמרת את החיים שלך

  • 56.

    דודו המלך

    trhe, 21/08/09 16:46

    כולם מנייקים עזבו אותו ברגעיו הקשים

    • מלך שהתנהג כמו פושע. (ל''ת)

      עבד כי ימלוך, 21/08/09 17:16

      • ''כמו'' פושע. אבל הפושעים האמיתיים נמצאים בהנהלת הערוצים! (ל''ת)

        דול, 21/08/09 19:45

    • אמת דודו נאהב בחייו ובמותו ותמיד ישאר כך (ל''ת)

      יהיי זכרו ברוך, 22/08/09 09:11

  • 55.

    ''רשת וקשת ממשיכות את תביעת המיליונים מעזבונו של דודו'',הרצחתם וגם ירשתם (ל''ת)

    דקל ב , 21/08/09 16:31

    • לא , הם חטפו מכות רצח , על זה חייבים להמשיך לקבל פיצויים כמה שיותר (ל''ת)

      אורן1234 , 21/08/09 17:00

      • ובתגובה הם גרמו למותו שזה פשע יותר חמור והם צריכים לשלם למשפחה השכולה. (ל''ת)

        השופט, 22/08/09 17:14

  • 54.

    מרגלית ואבי ניר מייצרים חינוך אלים לילדים שלנו (ל''ת)

    שילכו לעזאזל, 21/08/09 16:13

    • פשוט צודק. ממכרים את העם וילדינו לזבל. (ל''ת)

      חתול, 21/08/09 20:03

  • 53.

    בן ציון עשה את כל הבאזז התקשורתי לדודו (ל''ת)

    דוחה, 21/08/09 16:10

  • 52.

    אל תוותרו. אתם הקורבנות מגיע לכם פיצוי על הסבל. (ל''ת)

    איריס, 21/08/09 16:05

    • הם הפסידו בכל מקרה

      Avi Ecuador, 21/08/09 18:05

      כסף כבר לא ישיג את השקט שלהם, המשך הסרט רק יגרום להם נזקים נפשיים גדולים יותר.
      לך תדע מה יש להם בלב בשחור...

  • 51.

    את שעשה טופז כנראה כבר כולנו יודעים ודוחים

    Avi Ecuador, 21/08/09 15:58

    את התככים המניפולציות שיטות העבודה הירידה לחיי אדם נקמנות ורצון להזיק אולי של מרגלית והצוות שלה אין לנו שום ידיעות או חדשות על זה.
    מה אופיה האמתי שת מרגלית???
    מה גרם לטופז לשנוא ולכאוס כך?!
    עכשיו הבעיה של מרגלית והצוות שלה זה לא רק להתגבר על מה שעשו לה פיזית, אולי זה להתגבר על המצפון שלה (בזה טופז לא עמד עם מצפונו), אין ספק שזה הורס כל אדם שפוי מבפנים והיא וחבריה יצטרכו אולי להתמודד עם זה.
    כמובן יש להם תנאים יותר נוחים מחדר בכלא עם מספר מיטות ומקלחת שהיה לטופז וקרוב לוודאי שהם יוכלו להצניע את התוצאה האצלם אבל הצלקת בכל מקרה נמצאת אצלם ובכל מקרה תשפיע קשות על חייהם.
    כנראה היום עליהם לנסות ללמוד להיות בני אדם יותר טובים ואני מעריך שהם היו רחוקים מלהיות אנשים צדיקים או בכלל אנשים טובים.

    • אתה יודע כמה ראיונות עבודה היו לי בחיי?

      אחת, 21/08/09 22:23

      האם אפשר להצדיק התנקשות במעסיק משום שהוא אינו מעוניין להעסיק אותך? כי בחרת לא לחדש חוזה וכשהתחרטת כבר היה תחליף? (טופז הוא זה שעבר לערוץ 10)
      מדובר כאן במקרה של אדם מגלומן, שאהב להיות במרכז העניינים אבל כבר לא היה לו מקום שם.
      בין אם אבי ניר ושירה מרגלית הם אנשים טובים או לא ובין מה שעשה להם דודו טופז אין שום קשר!

      • אני לא הולך להצדיק פה אף אחד, טופז שייך לאותה תרבות כנראה

        Avi Ecuador, 21/08/09 23:31

        הוא עבד עם החברה הזו, יש בוסים שלא מסתפקים בראיון עם מתראיין, במקרה שלו זה עבר הלאה כנראה והקשרים של אלה שעומדים בראש לפעמים מאפשרים להם להרוס בן אדם, ידוע לי ממקרה של בחור אחר שעבד איתנו שעשו לו דבר כזה, היה סגן אלוף מצליח בצה''ל שפישל ושבסופו של דבר הורידו אותו ל''זנות'', היום משוטט, חצי משוגע או משוגע שלם, לא מקבלים אותו בשום מקום עבודה חוץ משמירה ויש לו מחלת רדיפה, הוא לא רצח אבל הרוס, אני גם מכיר את הבעיה שהייתה לו והטיפול בו מצד הבוס ו''החברים'' היה שפשוט סגרו אותו, לא יודע אם טופז באותה הקטגוריה אבל הייתי שמח שיספרו לנו את האמת.
        מכיוון שאלה שיודעים על האמת הם גם אלה שברשותם ויכולתם להסביר אז אני לא מאמין שנגיע לדעת את האמת ולומר לכם את האמת זה לא כל כך אכפת לי, טופז הוא אותו שמאל מאוס עלי וכנראה התבשל במיץ של החברה שלו...

    • נו באמת, מאז הנשיכה, הסיפור עם המאבטחת, וכ''ו הם נאלצו להרחיק

      איתן, 22/08/09 00:08

      מה היית מצפה?

  • 50.

    מענין מתי נלדה? דודו הביא בגין לשלטון יש לו חלק בשלום

    יובל, 21/08/09 15:52

    נתן קלפים לבגין לנצחון הליכוד וליכוד הביא שלום מאז עד היום הודות להסכם כמה חייבים חייהם. באם איש זה היה קטן ? סגרו ולא נתנו לו להתגונן

    • השלום הגיע לפני הצ'חצ'חים של טופז

      מיתמית , 22/08/09 09:00

      תלמד הסטוריה

  • 49.

    חבורת נהנתנים (הון ושלטון כבר אמרנו ? ) , תישארו שם אתם מיותרים (ל''ת)

    לא לצפות בערוץ 2 !!!, 21/08/09 15:46

  • 48.

    לפרק את הערוץ המתנשא וחסר הרחמים על העומדים בראשו (ל''ת)

    לא לראות ערוץ 2 !!!!, 21/08/09 15:45

  • 47.

    האם עיתונאות עוברת בתורשה ? אז איך הם תמיד הבן של .. ???? (ל''ת)

    שווה מחקר, 21/08/09 15:43

  • 46.

    הם יודעים למה הם לא כאן . הם ישלמו כבר למעלה (ל''ת)

    לא מרגישים בחסרונם!!!!!, 21/08/09 15:42

  • 45.

    יהי זכרו ברוך

    שרי, 21/08/09 15:13

    תהיו מרוצים שיש לכם כח של התקשורת ''בידים'' קיבלת מה שרציתם ממש כמו פרק מחשופים בושה וזה לא רק על מקרה דודו טופז ז''ל

  • 44.

    ניר ובועז כבר בחופשה על חשבון התביעה נגד דודו

    בוקסר , 21/08/09 14:21

    ובכלל האנשים האלה יותר גרועים מדודו.
    אלה אנשים רעים ובלשונם הם גועים מאדם אלים פיזי.
    אם אנשים כרלה לא היה לדודו שום סיכוי לחמלה.

    • הרצחת וגם ירשת ?! (ל''ת)

      דודו, 21/08/09 15:59

  • 43.

    הפולנים לא ירפו מעיזבונו של טופז.... (ל''ת)

    מ.מ, 21/08/09 14:10

    • מה זה עסקך אם פולנים לוקחים מפולני אחר (ל''ת)

      וורשבסקי, 22/08/09 00:08

      • הם יקחו מילדיו של דודו.....ועל כך ההתקוממות... (ל''ת)

        חיים ויינשטוק, 22/08/09 09:17

  • 42.

    יום אחד בעוד שנים רבות אולי יתברר בכלל שהגיע להם (לאנשי התקשורת)

    ירון, 21/08/09 14:03

    שהם היו ''הרעים'' בסיפור ודודו היה לוחם הצדק שניסה להשיב להם כגמולם על התנהלותם הדרקונית והמבזה.
    יום אחד..
    ולכל המתחסדים הצדקניים ורכי הנפש: אלימות היא דרך - כן כן תפנימו היא דרכו של האדם מאז ומתמיד ובנתיים לעוד שנים רבות. ללא לאימות גם לא הייתה קמה מדינת ישראל וללא אלימות היא גם לא תשתמר בעתיד. הכל תלוי לאן האלימות מופנית. גם כליאת אסיר בכלא הינה צעד אלים אבל את זה כולם מצדיקים.
    יכול להיות שהאלימות נגדם הייתה מוצדקת.
    ימים יגידו.

    • מה זה השטויות האלו?

      אל תהפוך את סדרי העולם, 21/08/09 17:19

      דודו טופז היה אגו מניאק שמרוכז בעצמו והתנהג כפושע לכל דבר.

    • יפה אמרת.. (ל''ת)

      /, 21/08/09 21:11

    • קצת סדר-אחרי הנשיכה של אוררו, ההטרדה של המאבטחת( אם היתה בתך?)

      איתן, 22/08/09 00:10

      נאלצו אחראי התוכן להרחיק אותו

  • 41.

    דודו טופז

    גבי, 21/08/09 13:48

    אין ספק שהיחס של הגברת הזו לדודו טופז
    תרם את חלקו להתרסקות של דודו

    • אז מגיע לה להיות מותקפת? מה השטויות האלה. דוד טופז היה אגו מניאק (ל''ת)

      צדקיו, 21/08/09 16:08

  • 40.

    עכשיו תשתקו

    skipr11 , 21/08/09 13:45

    אבי ניר.שירה מרגלית.ומר דן מרגלית עשיתם מלאכה יפה על דודו .על מצפונכם

  • 39.

    אלימות מיקרופונית

    skipr11 , 21/08/09 13:43

    גם אדון דן מרגלית וגם בתו ומר אבי ניר שניצלו את הכלי תקשורת שהיו זמינים להם דיברו די והותר אוליי דודו שלח אנשים עם אלות אבל מר דן מרגלית .שירה מרגלית.ומר אבי ניר חבטו בדודו במיקרופונים עד שהרגו אותו .עכשיו הם שותקים כי סיימו את המלאכה .על מצפונם

  • 38.

    בינינו- צריך לעשות בדק בית על כל מאיישי התפקידים ומקבלי ההחלטות

    מיכאלה, 21/08/09 12:40

    משהו לא בסדר. אין ספק שכל השתלשלות העניינים גרמה לעשיית מעשים נוראיים ככל הנראה משני הצדדים. יש כאן יהירות, יש כאן חוסר טאקט, יש כאן גם רוע ועוד הרבה עניינים הקשורים לדרך ההתייחסות של האדם לחברו. במצב הקיים ולאור הפרשה הטראגית, יש צורך להחליף את כל מאיישי התפקידים, אשר יש להם נגיעה בעבודה מול אנשים ויש בידיהם את העמדה לקבל החלטות המכריעות גורלות, המשפיעות על מה שנראה בטלויזיה ואמורות גם להוות את המראה של מדינת ישראל , שכן, ככל הנראה, הם לא מתאימים ולא מוכשרים, לעבוד מול קהל ומול בני אדם.

  • 37.

    לשירה מרגלית

    לא משנה, 21/08/09 12:38

    לשירה מרגלית, טוב שהוא התאבד ומת. הוא לא חי יותר. תתחזקי , תשכחי ממנו, תחזרי לחיות כמו שהיית לפני כן. את תצליחי וגם הבן שלך יצליח.

    • שירה מרגלית שותפה לעולם הגועל שנקרא תקשורת. אל תרחמו (ל''ת)

      לימור, 21/08/09 16:11

      • לימור, צריך לרחם עלייך וגם על המגיב מכל עם ישראל (ל''ת)

        לא משנה, 22/08/09 14:02

    • והאבא המלקק לצמרת שיעזור לה ........................................ (ל''ת)

      ה צדיק מבני ברק, 21/08/09 17:56

    • בקרוב אצלך (ל''ת)

      מכל עם ישראל, 22/08/09 07:55

  • 36.

    דודו הרג את טופז. די להאשמות השוא. הוא האשם היחידי בכל מעש יו. (ל''ת)

    צדק, 21/08/09 12:07

  • 35.

    עם ישראל השתגע. הפכתם היוצרות. הפכתם את התוקפן לקורבן. (ל''ת)

    רונגל, 21/08/09 12:05

    • כנראה שהיה כאן מקרה מיוחד (ל''ת)

      דורון, 21/08/09 16:00

  • 34.

    מרגיז שמדברים רק על דודו ולא על נפגעיו מותקפיו כולל ילד. שכחתם???!!! (ל''ת)

    רוני, 21/08/09 12:02

    • שום ילד לא הותקף פיזית

      אבי, 22/08/09 00:03

      חוץ מאלפי הילדים שצופים בזבל שהזוג הזה משדר

    • שירה מרגלית מגיבה בטוקבקים אבל למה את קוראת (ל''ת)

      לעצמך רוני, 22/08/09 09:27

    • איזה ילד נתקף ?בדיוק גם ששירה במהרה תלך לעולמה אז נדבר אלייה (ל''ת)

      רוזנשטיין, 22/08/09 14:22

  • 33.

    שישארו בבית שלהם ולא יצאו! (ל''ת)

    אני, 21/08/09 11:58

  • 32.

    הם שידרו לו שהוא לא שווה ירדו לחייו ולבסוף גם לא סלחו לו (ל''ת)

    התקשורת אשמה, 21/08/09 11:56

  • 31.

    לא לשכוח מי תקף את מי!מדוע כולם כועסים על הניתקפים ????

    רוני, 21/08/09 11:51

    הטיפש כרה בור לעצמו!

    • כי הם התעלמו ממצבו והפנו את הגב לאחד מעמודי התווך של הערוץ

      בני, 21/08/09 16:01

      לא מצדיק את מה שדודו עשה אבל בהחלט מבין אותו

  • 30.

    אין לה חניה מקורה בתוך הבית שהיא צריכה לחנות על המדר

    הולכת רגל, 21/08/09 11:44

    רכה ולחסום אותה?
    ממש מסכנונת
    חצופה

    • אני מבינה הולכת רגל

      לולה, 21/08/09 15:33

      שאת והשכל שלך מעולם לא נפגשתם...

      איזה שטויות אנשים כותבים כאן ואת הכוכבת...

  • 29.

    כל הסיפור הזה מראה עד כמה היפי נפש האלו אכזריים. (ל''ת)

    יאללה הביתה!, 21/08/09 11:42

  • 28.

    יש 3 דברים שנואים בעולם....

    התיקשורת ''השחורה'', 21/08/09 11:23

    והם:
    פוליטיקאים, תקשורת,ומשטרה.

  • 27.

    שיסתגרו בביתם ולא יצאו משם, לא רוצים לראות או לשמוע אותם (ל''ת)

    הם אשמים, 21/08/09 11:21

    • אין סיכוי שאי פעם ילכו מבלי שיקבלו מבטי שינאה ודחייה

      רועי, 21/08/09 16:03

      אם לא הקומבינות והפרוטקציות גם עבודה לא היתה להם

  • 26.

    וזה ששם משפחתה ''מרגלית'' ומשום מה היא מנהלת התכניות זה לא סוג של פשע?!

    תהל, 21/08/09 11:10

    ואין שום הצדקה למעשיהו של דודו טופז. אך שני הדברים מראים את פני חברתינו.

    • תהל יקרה

      מיאה, 21/08/09 15:41

      אולי כדאי שתלמדי קצת לפני שאת תוקפת על הבחורה הזאת...

      חוץ מזה ..מה אכפת לך מה היא עשוה ואיך היא התקדמה הוא היה אלים ואיפשהו ידע טוב מאוד שאת העונש על מה שעשה הוא יצטרך לקבל אבל אז הוא גם ידע שיותר לא ישמעו עליו ויותר לא ידברו עליו וזה היה לו קשה יותר מהכל!!!אם הבן אדם לא נשאר למען הילדים שלו..הסיבה הכי חזקה שבעולם!

      הוא אהב את התקשורת אבל בתקופה האחרונה הוא לא עניין את אף אחד הוא לא עשה את הדברים שלו יותר כמענינים הכל התקדם!!ודודו חשב שמה שהוא עשה נשאר לנצח

      יקירתי ..התפקיד שלך ניתן לה בזכות ולא בחס היא הייתה למטה לפני שהגיעה למשנה מנכ''ל וכן שירה מרגלית זה השם שלה אבל אני לא רואה אותך כלכך כועסת שאנשים אחרים מתקדמים עם השם משפחה המוכר שלהם...

      שבת שלום

  • 25.

    מי שלא יוצא טוב בכל הסיפור זה אבי ניר.

    שבי, 21/08/09 11:02

    אם לשפוט עפ''י התקשורת,מרגלית ובן ציון אולי לא צדקים אבל אין בהם אשמה,אבי ניר לעומת זאת דאג להצמיח לו כנפיים העלה אותו לגובה 10000 רגל ואז לקח לו את הכנפיים.הוא היחה צריך לצפות את התוצאות.מעבר לכך,התקשורת ממהרת, לבקשת הסקת מסקנות מפולטיקאים אנשי צבא על כל מחדל, נראה אותם מהווים דוגמא.

  • 24.

    ובכן, בניגוד לפרסומים ניתן לראות כי פניה של שירה מרגלית לא הושחת כלל (ל''ת)

    עינת, 21/08/09 11:00

    • תודה לרופאים. דוד טופז פושע. (ל''ת)

      אירית, 21/08/09 16:10

  • 23.

    השלישיה אף פעם לא עוררה בנו סמפטיה, הם פשוט התעללו בטופז (ל''ת)

    ירושלמי, 21/08/09 10:55

    • שכחת מי הקורבן כנסו

      רוני גרונדמן, 21/08/09 15:32

      צריך להודות על האמת טופז היה בדרן סוג ב' שלא הבין שעבר זמנו.
      נרקיסיסט, נואף ומטרידן סידרתי.
      אינפנטיל.

      חבל מאוד שמת.
      גם ההתאבדות שלו מעידה על חוסר יכולת להתמודד עם המציאות.

      מציאות שהוא יצר.
      כל מקורביו עלאק צאו לנו מהחיים!

      • אמן (ל''ת)

        רוני, 21/08/09 18:12

      • רוני גרונדמן, התגובה הכי קולעת כאן! כל הכבוד (ל''ת)

        תות, 22/08/09 00:42

  • 22.

    יש לזכור - הם הקורבנות!

    שפוי, 21/08/09 10:54

    הוא העבריין האלים, והוא זה שהרג את עצמו.

  • 21.

    טופז התחנן לסליחה מהם, יתכן שזה היה מאפשר לו להמשיך לחיות (ל''ת)

    הנפגעים הם אנשים רעים, 21/08/09 10:53

  • 20.

    יש להם את כל הסיבות להסתתר הם חייבים בדמו של טופז (ל''ת)

    םם, 21/08/09 10:53

  • 19.

    די, תניחו להם

    ארז, 21/08/09 10:51

    הנוסח של הכותרת מרמז כאילו זה לא בסדר שקורבנותיו של טופז ישמרו על שתיקה תקשורתית, אבל ההיפך הוא הנכון. זה הדבר הטוב ביותר שהם יכולים לעשות כרגע.

    תניחו להם.

    • שיבקשו מדודו להניח להם (ל''ת)

      מני, 21/08/09 16:05

  • 18.

    הלוואי שלא ייראו אפילו שקל אחד פיצויים!!!! (ל''ת)

    סתם חשבתי, 21/08/09 10:49

  • 17.

    הם סובלים ''מעודף טוב לב'' (ל''ת)

    שירהw , 21/08/09 10:48

  • 16.

    שירה מרגלית אחראית למותו של דודו טופז וצריכה לשלם על כך מחיר (ל''ת)

    רון, 21/08/09 10:48

    • הם הסיטו נגד דודו וזה התפוצץ להם בפנים

      דן, 21/08/09 16:06

      הם עברו את הגבול בדיוק כפי שדודו עבר

    • רואים גם על הפרצוף שלה

      קלפטע, 21/08/09 22:24

      שהיא אישה רעה ומתנשאת.

  • 15.

    אבי ניר חוגג בחו''ל ודודו בקבר

    י, 21/08/09 10:48

    ממש ''פצוע קשה''. עלאק. העיקר שאת הכסף הוא עיקל.

    • אם אתה לא טיפש - אתה מיסכן בגלל חוסר משווע באיי קיו -

      יופיטר יופיטר , 21/08/09 14:51

      הוא נסע לפני ההתאבדות - מה רצית שיהיה חוזה?

    • על הנהנים מהירושה שצבר לפצות גם את קורבנותיו שאימלל (ל''ת)

      לכל הקורבנות אל תוותרו על הפיצויים, 22/08/09 08:25

  • 14.

    מפחיד לא את הפולנים כסף כסף ועוד כסף כך היה בחול

    נהרי ע, 21/08/09 10:48

    לא פלא שהפולניה גרה בצהלה.רק תדאגו שרוחו לא תעבור אליכם,בזזזז.

  • 13.

    שירה מרגלית

    ל.ג, 21/08/09 10:44

    יש להוקיע כל אלימות באשר היא אבל.... גברת מרגלית האם נתת את הדעת לרגע איזה עוול נגרם לבן אדם שכל מה שרצה להמשיך ןשתהיה לו משבצת של תוכנית ובמקום זאת זרקתם אותו לכלבים איך היה אמור להרגיש אדם שנתן כ 40 שנה מחייו לאומנות ובידור ושימח בדרכו שלו מיליוני אנשים ממש בושה מצידכם אנשי התקשורת שהקזתם את דמו.

    • אם כבר אתה דואג למובטלים - הוא האחרון שהיה צריך לדאוג לו (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 21/08/09 14:46

  • 12.

    אכן מצבם לא פשוט - מבחינתם פסק דין בבית המישפט עדיף -

    יופיטר יופיטר , 21/08/09 10:37

    לא הם אלה שרצו במותו של טופז - אולי להפך - או כמעט להפך

  • 11.

    התקשורת רצחה אותו!רשעים ארורים (ל''ת)

    דוד, 21/08/09 10:33

  • 10.

    דווקא הקורבנות שותקים -ובני הרוצח צועקים כאילו להם נעשתה עוולת

    מציאות , 21/08/09 10:21

    אין גבול לחוצפה

    • איזה רוצח? התבלבלת בכתבה? (ל''ת)

      ג'ימי, 21/08/09 15:22

  • 9.

    דודו בעינכם היה פושע ומה אתם רוצחים בדם קר

    גזרתם עליו גזר דין מוות עוד ליפני המשפט, 21/08/09 10:16

    תתבישו לכם חלאות אדם.

    • נא לדייק - הוא גזר על עצמו - ובכלל הביא על עצמו את השואה שלו (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 21/08/09 14:47

  • 8.

    כשפוגעים בזקן מצלמים קלוז אפ על הפנים הנפוחות למנהלי התקשורת יש חסינות (ל''ת)

    גם לא יושבים להם מתחת לבית לשמוע תגובה, 21/08/09 10:02

  • 7.

    מה אתם בדיוק רוצים מאלה שהוא התקיף אותם? (ל''ת)

    חלאס לרדת לאנשים לנשמה, 21/08/09 09:59

  • 6.

    חבל שהם לא מדברים

    נדהם ולא מאמין, 21/08/09 09:52

    אני כמובן לא יכול לשים את עצמי במקומם, למזלי, אך אם למישהו מהם יש את הכוח הנפשי, היה טוב מאוד אילו לדוגמא שירה מרגלית היתה מתייצבת בפריים טיים לראיון בטלויזיה, ושם אומרת את מה שכולנו יודעים: המדינה הזו השתגעה. לגמרי השתגעה. אגו מניאק, עשה במשך שנים דברים משפילים לכל מיני ''קורבנות'' בפריים טיים תוך ניצול המסכנות שלהם.
    לקינוח הוא עשה (כרכל הנראה, לפי הודאות שלו וראיות חיצוניות) עבירות איומות ונוראות, מהחמורות ביותר שיש בספר החוקים.
    רגע אחד של חרטה אמיתית לא ראינו ממנו, השאיר אנשים (כולל הבן של שירה) נכים, פיזית ונפשית.
    לא הסגיר את עצמו, הכחיש וניסה (כנראה) לגרום לכך שלא יתפסו אותו.
    לבסוף, אולי כחלק מהמגלומניה שלו שלא יודעת גבול גם התאבד.
    ופתאום - הופך בתקשורת לכמעט קדוש. המדינה הזו יצאה מדעתה.
    אם הקורבנות יכולים - שייצאו לראיונות בתקשורת להסביר מי האומללים האמיתיים בסיפור הזה.
    יש במדינה מי ששכח זאת או לא רצה לזכור.

    • אבי ניר היה שותף לבניית המותג המפוקפק שנקרא דודו טופז.

      גיא מ., 21/08/09 14:22

      וכשהוא הרגיש שהוא מיצה את האיש המוכשר - זרק אותו החוצה ודאג שהוא לא יישתלב בשום מסגרת אחרת. אפילו לא בערוץ 10.
      אחרי תפיסתו של דודו ניסה אבי ניר לרוקן את חשבון הבנק של דודו מהמליונים שהרוויח מקשת.
      אין בסיפור הזה צדיקים, לא דודו ולא אבי ... היה כאן מאבק בין אדם חולה נפש לאדם כוחני ונקמן.

      • זאת חוצפה לכתוב שאבי ניר ניסה לרוקן את החשבון - טופז חייב בפיצויים על

        יופיטר יופיטר , 21/08/09 16:15

        פגיעתו בגופם של האנשים - לו לא היה פוגע אבי ניר לא היה תובע אותו - שוב אנחנו חוזרים לאותה נקודה - טופז הביא על עצמו את כל הצרות במו עצמו

        • יופיטר יופיטר,האם שימך דן מרגלית? (ל''ת)

          חיים ויינשטוק, 22/08/09 09:25

    • כנס

      יוס'לה, 21/08/09 14:26

      אני יכול להבין את הכעס שלך כי לצערנו הרב הרבה מאד דברים השתנו בארץ עם השנים ואין ממש מה לעשות כדי להביא חזרה את המוסר,הצדק,ההגינות שהיו פעם מנת חלקם של הישראלים ! אבל מצד שני לא צריך לשכוח שדודו טופז עשה הרבה גם את הטוב ואם הוא הגיע למצב של רצון לפגוע , אולי גם השלושה שהותקפו היו אשמים ע''י כך שפשוט לא התייחסו אליו יותר דבר שמאד פגע בו נפשית.אני מנסה (במקרה זה) להבין את שני הצדדים

      • התגובה של מזכירה לי אנסים שטוענים שהיא לא התלבשה בצניעות

        יופיטר יופיטר , 22/08/09 02:33

        הם לא פגעו יותר מכל בוס אחר שמפטר עובד - ההבדל רק בכך שלדודו היה מספיק כסף להסתדר - ואם היה רוצה היה עושה תוכנית יחיד - או כל פעילות בימתית אחרת - הם לא היו חייבים להשאיר אותו -נקודה

        • האומנים שהשתתפו הלוויה היו צריכים לכסות את פניהם בחולצה

          יופיטר - אתה צודק 100%, 22/08/09 08:35

          אפשר להבין השתתפות בלוייה של חבר, אך עשו זאת בצינעה.אתם מיסחרתם את צערכם מול המצלמות

  • 5.

    מדינה מטורפת

    לימור, 21/08/09 09:52

    לא רק דודו טופז שלפחות עשה גם דברים טובים .
    תקראו חדשות ותראו באיזה מצב קשה החברה
    בישראל .
    אלוהים שישמור

    • מדינה מטורפת XL

      לילך, 23/08/09 13:31

      עים התיקשורת שלנו היו קצת יותר רגישים זה היה יכול להיות הרבה פחות טרגי בסך הכול חייב ליזכור גם את הטוב שעשה דודו ז''ל לא רק את הרע וברוך השם שלא קרה כלום לאנשים שלהם החטיפו את המכות.לא חבל על הבן אדם הזה לא הגיע לו ללכת ככה אני הייתי אומרת לכל אנישי התיקשורת ''תנוחו קצת עשיתם מספיק''באמת בושה לעם ישראל בימקום לאהובזה את זה לעזור אחד לשני הרי כולנו אחים תיראו מה אתם עושים.

  • 4.

    חבורת צבועים.

    בוםםם, 21/08/09 09:52

    וזה האליטה של החברה?בושה
    אתם מוחרים.

  • 3.

    הם לא קורבנות,הם הפעילו מערכת משומנת כדי להסית הסתה אגרסיבית נגדו

    ולהפעיל לחצים למניעת זכויותיו כחשוד, 21/08/09 09:50

    החשוד היה חולה שנימנע ממנו טיפול פסיכיאטרי בבי''ח והוא ניזק לכלא במצב נפשי שלא מאפשר את זה והתוצאות ידועות מראש.
    לפושעים גדולים ממנו בהרבה מתייחסים אחרת.
    הוא לא פושע,הוא אדם שומר חוק שיצא מדעתו.
    זה מוכח ע''י 60 שנה רצופות שבהם שמר על החוק.
    פיתאום הוא עובר על החוק?
    ועובדה שהוא חלה,זאת עובדה,וזה מתקשר בקשר ישיר למעשיו.
    אז חוק זה חוק,אבל החוק גם מחייב טיפול נכון בחולים.
    ופה עברו על החוק,ביצעו פשע נגד אזרח חולה שפשע.

    • הוא לא ממש יצא מדעתו כשאירגן את מסע האלימות - וניהל אותה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 21/08/09 14:49

  • 2.

    הם מבואסים לאללה

    יוסי מנשה, 21/08/09 09:46

    נבלע להם האוכל לפני שהספיקו ללעוס

    • דודו הביא להם נוקאאוט (ל''ת)

      מלקה, 22/08/09 02:00

      • כספי עיזבונו של דודו מענינים אותם כרגע .ותו לא.... (ל''ת)

        רוטשילד, 22/08/09 09:28

  • 1.

    אנחנו לא סולחים למרגלית{לא בגלל דודו}על התוכניות הירודות שגורמים נזקים

    במוח של האדיוט המסכן,ואותה מעניין הסיפוק העצמי שלה, 21/08/09 09:34

    בושה מרגלית,

    • האם העובדה שקיבלו מכות פוטרת אותם מביקורת נוקבת???

      הילד שצעק המלך עירום, 22/08/09 12:24

      כנראה שכן...
      יותר מדי כוח וכסף נימצאים אצל מעטים חסרי אחריות, שעושים אותנו יותר ויותר מטומטמים וחסרי אמעים להבין או לעשות משהו בנושא