• 56.

    כ=ל מ=י=ל=ה ב=ס=ל=ע=!

    תומך, 20/08/10 14:00

    אחת לאחת! זה בדיוק מה שהיה!

  • 55.

    זה לא בגלל הכיבוש או השירות הצבאי . ? (ל''ת)

    יא דמגוג שמאלני, 24/08/09 06:57

  • 54.

    טופז היה קורבן של עצמו - של אופיו - ושל גאוותו (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 23/08/09 09:11

  • 53.

    פיטורי טופז לא שונים במהות מכל פיטורין של פועלים או הייטקיסטים

    יופיטר יופיטר , 23/08/09 07:59

    בהדל קטן - שדודו לא היה צריך לדאוג ליום המחר - היה לו די והותר לחיי נוחות עד סוף ימיו - אם לא היה שם להם קץ

    • יופיטר אולי תרגיע ? לכל התעשייה - תקראו זה בשבילכם

      ונוס, 24/08/09 12:27

      אני רואה שאתה מגיב נגד דודו בכל הכתבות. יש לך משהו אישי נגדו ? שאתה כזה אובסיסיבילהביע את דעתך השלילית ? או שאולי יש לך מניע אישי ? מי שלא תהיה, תזכור זאת : האדם מת. רגע לפני קבורתו של אדם מבקשים את מחילתו אם כבודו נפגע. לא ניתן להשיב את הגלגל לאחור, אבל הוא שילם את המחיר האולטימטיבי כי לא יכל לחיות עם החרטה - הוא שילם בחייו. הוא לא יזכה לראות את בנו הקטן בבר מצווה, או להיות איתו בעת גיוסו, או לחתן את שלושת בניו ולהחזיק בידיו את נכדיו. הוא לא יזכה לכבוד שהגיע לו בתור אדם שתרם רבות לבידור הישראלי ופתח דלתות לאנשים כמו צביקה הדר, שאפילו לא תהייחס למותו בתוכניתו שכעת מצטלמת באותו אולם בו תוכניתו של דודו הצטלמה. את ג'וג'ו חלאסטרה אתם זוכרים ? לולא דודו שפתח לו את הדלת כמו לרבים אחרים, סםק אם חצי מהתעשייה הייתה איפה שהיא היום. אבל הם מעדיפים להיות במקום הנוח שלנם כרגע, עד שיום אחד גם הם יהיו לא רלוונטים. תגידו מה שתגידו, דודו לא היה אדם רע. אולי משוגע כפי שנהג להעיד על עצמו, הבדרך האולטימטיבי. ולכל קרובנותיו, חמלה היא אחת המעלות החשובות ביותר ביהדות. זהו חודש אלול, חודש הסליחות. חשבון נפש.

  • 52.

    ל-2 : ל א כך ''עובד העולם'' ! רק במספר מדינות מצומצם - כמו ישראל-

    גדעון, 23/08/09 05:46

    עדיין נהוג אותו ''קפיטליזם חזירי'',שהוא הוא המתואר במאמר.

    • מה הולך בעסקי הטלויזיה והבידור בעולם? (ל''ת)

      איך ה''מצפון'' מתבטא שם?, 23/08/09 08:49

  • 51.

    כל כך נכון ! ולהערת 43 : כל כך צודק !! (ל''ת)

    גדעון, 23/08/09 05:27

  • 50.

    מה היו אמורים לעשות?

    שוקו, 23/08/09 02:48

    להמשיך לתת לו לעשות תוכנית בפריים טיים למרות שהוא לא הביא רייטינג? הוא לא הכוכב הראשון שדעך. צריך לדעת מתי לפרוש. הבן אדם לא היה בן 20 או 30.

  • 49.

    נכון מאוד

    דלית יעקובוביץ, 23/08/09 02:02

    כמה נכון ועצוב המאמר שלך. כל מילה אמת לאמיתה.

  • 48.

    לא נגמר לו הדלק. היה מכרז לערוץ 2 (ל''ת)

    הריטינג היה גבוה, 23/08/09 00:59

  • 47.

    הבעיה היא תרבותית

    גם של חברות הטלוויזיה וגם של ה''טאלנטים'', 22/08/09 22:22

    אין בישראל עדיין תרבות של סיום קריירה בטלוויזיה הבידורית-מסחרית. בעולם יש תרבות של סיום קריירה ופרישה. כל אחד יודע שזמנו יבוא.
    לחלל זה הכנס את החברות הזכייניות הגאוותניות שבטוחות שבידיהם המפתח היחיד לקבוע מה שמתרחש במדינה, הוסף אישיות תלותית של טאלנט (שבלי המקרע הוא מאבד את הגדרתו העצמית) ויש לך מתכון לברדק אחד גדול. ביום שיידעו כאן להיפרד מאנשים וביום שאנשים עצמם יידעו שלפעמים החגיגה נגמרת וצריך להגיד יפה שלום, יהיה סיכוי למכובדות - כמו שקורה בצורה די יפה בחלק מענפי הספורט בארץ.

    בינתיים, כשבית המקדש החדש הוא המסך הקטן, אז ברור שהדחה של כהן עלולה להביא למצבים קיצוניים.

  • 46.

    המאמר הכי רלוונטי בנושא. תודה לך. (ל''ת)

    דויד בן אשר, 22/08/09 21:45

  • 45.

    זאת עובדה

    ronen20400 , 22/08/09 21:08

    אף מעסיק לא אוהב את העובד שלו ברגע שהוא לא חיוני 'שלום ולא להתראות'

  • 44.

    ובמה שונים שאר המעסיקים בישראל ?

    j44 , 22/08/09 20:50

    רק היכן שיש ועד עובדים חזק ששומר על העובדים וזכויותיהם יש סיכוי שמקרים כאלה יהיו נדירים .
    אבל עם ישראל בחר בביבי שדוגל בהריסה ושחיקת העובדים כדי שבעלי ההון ירויחו המון . ( אנשים חושבים/מאמינים שלהם זה לא יקרה )

  • 43.

    אולי אפשר לכתוב בעברית?

    סבא של רוני , 22/08/09 20:35

    מר שי להב הנכבד ומערכת NRG
    למה אתם נותנים לפרסם כתבות [על תוכנן זה ויכוח אחר] שחציין באנגלית.
    ספרתי בכתבה 17 מילים לועזיות -למה? האם זה בא להראות שהכותב הוא איש העולם הגדול ומדבר שפות זרות?
    ועוד הערה קטנה ''כוכבים'' יש רק בשמים
    יש שחקנים טובים ומכשרים יותר אך אין כוכבים זאת המצאה של יצרני הסרטים בארה''ב.
    דרך אגב אפשר לכתוב ''בעדינות'' במקום ''באלגנטיות''

  • 42.

    לכל אלה אשר אינם מבינים את כותב המאמר.................

    נדב, 22/08/09 19:31

    ...כותב המאמר אינו מגן על דודו טופז, אלא הוא חושף את ערוות התקשורת הצבועה. דווקא בגלל שמעשיו של דודו טופז היו מאז ומתמיד דוחים, כותב המאמר טוען שהתקשורת היתה צריכה להרחיקו מפניה כבר מזמן. אבל אז היא העדיפה להתעלם מכל זה בגלל תאוות הבצע של מנהליה. התקשורת רמסה ברגל גסה את כל הערכים הבסיסיים וסלחה לדודו טופז כל עוד הוא הטיל בשבילה ביצי זהב. אבל כאשר דודו טופז הפסיק להטיל אותן, פתאום התקשורת שלנו נזכרה להעלות את הפנים הדוחות של דודו טופז כדי שתוכל להיפטר ממנו מבלי להתלכלך בעצמה.

    • התיקשורת לא צבועה - כולם יודעים את חוקיה - הוא לא הראשון ולא האחרון

      יופיטר יופיטר , 23/08/09 09:16

      שיעוף לנו מלפני המסך - ובסך הכל אנחנו הקובעים - אם הענין קשור לרייטינג - כנראה שהצופים לא רצו בו יותר מדי - ואם זה לא כך - דודו יכול היה להוכיח שהקהל רוצה בו על ידי כך שיפיק לעצמו תוכנית (על במה) ואם הקהל היה נוהר - גם המסך היה חוזר אליו - רייטינג אמרתי כבר?

  • 41.

    הישראלים המטומטמים נשחטים כל יום וזה מה שמעניין אותם

    החלילן מהמלין, 22/08/09 18:56

    כמו עדת עכברים אחר חליל התקשורת, נוהים אחרי טלנובלה על בדרן פושע שהתאבד כמו הרבה עצירים אחרים, וסביבם ילדים, נשים, וקשישים, נשחטים, מבותרים, מוכים למוות ונדרסים מדי יום ביומו.
    שיחק אותה דודו. נראה שגורלם של כל שבעת מיליוני האלמונים האחרים כאן, הרבה פחות מעניין את עצמם.

  • 40.

    דודו קיבל מהחיים את כל הקלפים הטובים וזה לא הספיק לו -קשה לרחם

    אבי, 22/08/09 18:52

    לדודו היה הכל כולל הופעות בטלויזיה רק ברמה פחותה ממה שהיה רגיל.
    כנראה שצער רוגז ומרירות אפשר לבנות לפעמים מכלום וללא קשר למציאות.
    בהקשר לתרבות הריטינג הרי שזה סוג של מנוולות מיוחדת במינה.אפשר להראות את כל המגעיל הגס והמכוער בפריים טיים רק כדי למשוך אנשים לראות.יש קשר בין הדיבור הגס ,הלא תקני בתוכניות הילדים לבין התנהגות הנוער

  • 39.

    אלה הם החיים..צריך לדעת להפסיד...

    ים, 22/08/09 18:39

    דודו לא היה מסכן הוא עשה הרבה כסף על חשבון הטלויזיה והיה לו הכל אבל לאף אחד כולל חבריו הטובים לא היה אכפת שהוא איש חולה...

  • 38.

    אני מקוה שאתה לא מאמין במה שכתבת (ל''ת)

    להב, 22/08/09 18:26

  • 37.

    לפי אותו העיקרון גם דוגמניות לשעבר בנות שישים

    צריכות להמשיך לדגמן בביקיני, 22/08/09 17:54

    אולי נקרא לבריז'יט בארדו ונעשה עימה חסד נעורים עם כמה צילומי עירום? אהה, היא מספיק חכמה לקרוא את המציאות.

    • דוגמנית מזדקנת

      אומן לא מזדקן, 23/08/09 01:01

      אומן משתבח עם השנים ההשוואה לא רלוונטית וכנראה הכותב לא יודע לעשות את ההבחנות. דודו טופז היה אמן. אמנים בחול מקבלים כבוד בזקנתם, ראה לאונרד כהן, מדונה, פאול ניומן ז''ל, ג'י לנון ועוד זקנים ופעילים.

      • לא מנעו מטופז להיות אומן

        רק לא חובה לתת לו תוכנית טלויזיה, 23/08/09 08:58

        מי מנע ממנו הופעות כמו מדונה או ליאונרד כהן?

  • 36.

    אל תבלבל במוח. כל איש במה צריך לדעת לפרוש בשיא

    וזאת כל אחד יודע, 22/08/09 17:50

    דודו טופז זכה לעשרות שנות פופולריות ששכרה בצידה - היה כנראה במאיון העליון מבחינה כלכלית.

    אדם מאוזן היה אומר תודה רבה ופונה לעיסוקים אחרים. קצת קשה לצפות ל''התחשבות'' מצד הציבור כשכל הסובבים אותו נאבקים לגמור את החודש.

  • 35.

    יש ביקום תחום אחר שבו השורה התחתונה היא לא כסף?

    אוי, נו, באמת.., 22/08/09 17:34

    כסף הוא השורה התחתונה בעולם העסקים, האמנות, המשפט, החינוך, המדע, הרפואה ועוד.
    בניגוד למליוני נפשות אומללות שאכן נשחקות תחת הגלגל, טופז היה מיוצרי הרוח, התרבות, המנטליות וההתנהגות של הטלביזיה המסחרית, כך שהתאבדותו החלה בעצם לפני שלושים שנה.
    בהמשך, האבולוציה הביאה לזירה טורפים מוצלחים יותר לתקופתם, והוא החל להיכחד מן המרקע.
    הכחדתו הפיסית ונסיון הכחדת האחרים הוא פועל יוצא של אישיות שנקראת - דודו טופז.
    אישיות כה ריקה, עד שלא נותר בה כלום מלבד טלביזיה.
    כוכבים רבים אחרים ירדו מגדולתם ופנו לחייהם. טופז שייך לאלה שלא.
    העולם באמת אכזר. התקשורת גם. נו, אז?

  • 34.

    לנגוע בשמים ולהשאר על הארץ .

    שמואל ב ', 22/08/09 17:23

    היו ונשארו ''ארץ ישראל היפה'' ,הדוגמאות מעטות ואפילו מעטות מדי .אורי זהר,אריק איינשטיין ולהבדיל דודו טופז .השניים הראשונים נגעו בשמים ונחתו בשלום ואילו טופז נפגע ממכת ברק שיצר בעצמו לעצמו .אורי זהר מחבק נכדים כמוהו אריק .עברו את שעברו בחיים וזזו הצידה לתת לאחרים במה .על ורק על זה יש להעריך אותם בנוסף לפועלם בתחום הבידור בארץ .צר לי באמת שאין לי מלה טובה על דודו טופז,משנת 1981 אין עבורי דודו טופז ואף מנחם בגין במידה שווה .לא ראיתי ולא שמעתי את דודו מאותו יום ,אשתי שנולדה במרוקו לא החמיצה שום הופעה שלו ואילו אני כידוע לכם יליד רומניה סלדתי מהוולגרית שלו ויותר מאופן הדיבור ''האינפנטילי''שלו אינני שופט אף אחד אך אומר כך : אורי ואריק לא העלו על דעתם לשלוח שני בריונים ערבים להכות נשים כאשר הילדים נוכחים .התיקשורת לא עשתה לו לינצ' ,להיפך .מיליונים רבים שפכה התיקשורת לכיסיו ולא ידע לפרוש בשקט . רבע מכח העבודה בישראל פוטר ממקום עבודתו עם פרוטות וחיים חיי משפחה הוגנים ויפים .הדוגמה של טופז מבישה ומקוממת .כל אדם שעשה כסף וקריירה יפוטר ואזי ישכור בריונים שיקסחו לבוסים את הצורה ? לא ,התיקשורת לא אשמה !

    • צודק, עצוב שהמוני העם אינם מבינים זאת. (ל''ת)

      חלם, 22/08/09 17:56

  • 33.

    התקשרת שמבקרת את כולם לא מסוגלת לבקר את עצמה ולהשתפר. (ל''ת)

    שמתי לב, 22/08/09 17:12

  • 32.

    הבדור של ערוץ 2 תת רמה. דודו היה טוב פי כמה. (ל''ת)

    דן, 22/08/09 17:10

  • 31.

    ,תקשורת מעוררת פלצות

    מזועזעת, 22/08/09 17:05

    כל העיתונאים הכתבים שרצו למצוא חן בעיני אבי ניר וללקק לישבנו והביאו בכל יום את ליטרת הבשר שברו את רוחו של דודו בלי רחמים. שבועיים בצינוק לאדם שעדיין לא עמד לדין ושופט אכזר שהחליט לעכל את רכושו כדי לשאת חן בעיני בעלי שררה- כל אלה ישלמו במוקדם או במאוחר. העולם צופה בכם- וגם הקדוש ברוך הוא

  • 30.

    דן שילון (''המעגל'') הזמין רצח בכירים בערוץ 2 ?

    קשקוש, 22/08/09 16:57

    בשיא תהילתו הרייטינג של דן שילון התקרב או השתווה לזה של טופז. גם הוא לא ידע להתחדש והרייטינג שלו הלך וצנח עד שיצא ממעגל ההופעות. האם שמו נקשר בעולם התחתון?

    הזמר אדם ידע בשיא תהילתו הערצת המונים. גם יזהר כהן. האם שניהם ידעו לצלוח בשלום את הגל היורד? כן!!!

    לכן ההכללה שעושה שי להב מופרכת ומבוססת על מקרה אחד ומעיד יותר מכל על שטחיות הכותב.

    • תגובה ל 30

      בתיה, 22/08/09 17:19

      מהיכן הכותב או הבותבת יודעים במדוייק כל כל כך את מצבם האמיתי של המוזכרים בביקורת כשכוכבם דעך רק הם יודעים , אף אחד לא יודע נפשו של הזולת וכל העיתונאים ממשיכים לחרוש בביטחונם המופלא והמופרז לנתח מצב י אדם במשבר וברע לו כל כך ובנוסף לכך עוד לעשות כסף רב מזה , אנחנו הטיפשים שקוראים זאת , חבל.

      • בעולם שבו את חיה הכל אפשרי. דבר והיפוכו ובוזמנית.

        בטי בם, 23/08/09 00:35

        איש לא יודע מה מצבם הנפשי של המוזכרים בטוקבק ולכן אדם סביר מניח שהם לא שוכרים את שירותיהם של שוברי עצמות.
        בעולם שלך שבו כל דבר שאינו מוכח, קיים באותה סבירות של ודאות כמו היפוכו - לא מתקדמים קדימה לשום מקום. כי לא חשוב מה תעשי, יש אותו סיכוי שתכשלי. ולכן הכי טוב הוא לא לעשות דבר.
        ולגבי הכתבה, באנגלית קיים הפתגם ''אם אתה לא יכול לשאת את החום, אל תיכנס למטבח''. כל מי שמכיר את עולם הבידור והתקשורת המסחרית יודע בדיוק למה הוא נכנס. כל עוד דודו טופז עשה את המיליונים שלו, איש לא היה מוציא אותו מהברנז'ה. התקלה שלו הייתה שהוא לא השלים עם אובדן הפופולריות שלו אצל כל אותם אלה שחדלו לצפות בו כשעבר לערוץ 10. אם היה לו רייטינג של 8 - 10% בערוץ 10, הוא היה ממשיך.
        עכשיו נוח להם להאשים את התקשורת - חס וחלילה לא את עצמם, באובדן הרייטינג שלו ולבסוף בהתפרצות הנקם הילדותית שלו. הם בנויים מאותם חומרים כמוהו. ילדותיים.

  • 29.

    קשה לדמיין את עוצמת הניתוק הדרושה כדי לחשוב שזה לא בסדר,

    גל, 22/08/09 16:54

    שכשאתה מפסיק לתרום לחברה, לארגון, לשבט, במה שאתה עושה עכשיו, אולי כדאי, ולו רק בשביל הכבוד העצמי שלך, שתמצא דרך אחרת לתרום? אחרת אתה נשאר עם החוק הפיטרי, שבו אתה ממשיך במה שעשית ''רק כי אתה כבר שם''? יש השלכות אמיתיות לדברים האלה. היית מסכים שרופאים ימשיכו לנתח רק כדי שלא ''יושלכו''? נהגים ימשיכו לנהוג גם כשאינם רואים עוד? האם אתה מסכים להמשיך לפרסם כתב שכבר לא מסוגל לחבר 2 מילים למשפט קוהרנטי?

    קשה לדמיין את עוצמת הניתוק הדרושה כדי לחשוב שזה לא בסדר.

  • 28.

    צודק בהחלט!! הגולם עשה את שלו הגולם יכול ללכת

    גליל עליון, 22/08/09 16:51

    זה מה שעשו עם דודו טופז. כשהטיל ביצי זהב כל ההתנהגויות השנויות במחלוקת,האישיות המורכבת והאופי הבעייתי קיבלו במה,הכשר ואור ירוק. כשמצאו תרנגולות טובות יותר כל ההתנהגויות השנויות במחלוקת ,האופי והאישיות הפכו להיות מוקצה מחמת המיאוס.הוא נזרק והחלו להתעלם ממנו לאט וכולם. בעוד שאצלו חייו הפכו לזמן מסך וזמן המסך הפכו לחייו.

  • 27.

    מה בדיוק הטענה

    mamamenny , 22/08/09 16:31

    לא ברורה הטענה בכתבה. האם הכותב מציע שלמרות שאחוז הצפיה נמוך (כלומר התכנית לא מענינת אף אחד) הערוץ צריך להמשיך עם התכנית? למה? כי למרות הצפיה הנמוכה, התכניות של טופז היו בעלות ערך חינוכי מוסף יוצא מן הכלל? או אולי צריכים לחייב את הצופים לצפות בתכנית?

  • 26.

    כמה שאתה צודק!!!!!!!1

    אתי, 22/08/09 16:01

    סוף סוף יש מישהו כמוך שי להב שלא מפחד לומר את האמת על כל אלה שיושבים למעלה ומרגישים שהם יכולים לרמוס כל אחד כאוות נפשם,אתה כל כך צודק ברגע שדודו טופז ז''ל,הפסיק כלשונך להטיל ביציי זהב אז פשוט מאוד זרקו אותו,הוא כבר לא התאים להם,אבל כל אלה שנימצאים במדייה ושקובעים היום לא יודעים מה מחכה להם מעבר לפינה,אני כלל לא מצדיקה את מעשיו אך למטבע יש שניי צדדים לא?

  • 25.

    למה דן מרגלית ובתו שירה שולטים בתקשרת? מרגלית ידו בכל טלוויזיה רדיו עת (ל''ת)

    חושב שיש סכנה גדולה לתקשרת, 22/08/09 15:53

  • 24.

    זה נכון, ומי שלא מסוגל לעמוד בזה, שלא יתחיל בכלל עם מקצועות קצרי מועד

    רות מאור , 22/08/09 14:45

    ויש רבים כאלה: דוגמנות למשל, ספורט, סופרים שה''מוזה'' עלולה לנטוש אותם בכל רגע, ועוד. מה תאמר לאנשים בני 40 שאינם מסוגלים למצוא עבודה בהייטק, למשל, רק בגלל גילם?
    זו דרכו של העולם בימינו, וזו דרכה של תרבותנו. לטוב או לרע, תרבות היא דבר דינמי ומשתנה, השורדים מתאימים את עצמם, ואלה שאינם שורדים...

  • 23.

    בבל''ת

    reuvenholzer , 22/08/09 14:43

    כשהוא עבד הוא הרויח משכורת שיכולה לפרנס ברווחה אותו ואת ילדיו עד סוף ימיהם.
    הקרקס התקשורתי סביב מאסרו של דודו טופז הוא פועל יוצא של מעמדו (בעבר) כמלך הרייטינג אותו טיפח דודו טופז בעצמו ללא שום ''עזרה'' חיצונית.
    הניסיון להשוות אותו לגיבורי תוכניות הריאליטי (שאותם באמת מתמרנים חברות התקשורת) הוא לא חכם במיוחד. דודו טופז היה אחראי בילעדי לטיפוח התדמית שלו והוא עשה את זה לצרכים מסחריים גרידה. התדמית שלו שירתה אותו בעבר בכלל לא רע.
    נכון עשו ראשי הערוץ השני כאשר התרחקו ממנו לאחר שהפך להיות פרוע ובלתי נשלט. הוא תמיד סבל מתסמונת ה''ילד המוכשר שמקבל הכל''.
    חבל מאוד שככה הסתיימה פרשת חייו אבל אי אפשר להסיר את האחריות על כך מכתפיו ולהעביר אותה ל''תקשורת''.
    שבוע טוב.

  • 22.

    אלה כללי המשחק במדיה=מי שאין לו כוח להתמודד=שלא יתקרב למקצוע=זהו זה (ל''ת)

    נ.כהן מה שהרס אותו=האינסטנט הצלחה=גריפת הון=בוםתרח, 22/08/09 14:32

    • אלה כללי המשחק של הקפיטליזם החזירי, אין ביטחון באף מקום עבודה (ל''ת)

      חלם, 22/08/09 17:53

      • אדם צריך להוכיח את עצמו שהוא ראוי למה שהוא מקבל=אין משכורות חינם =נמאס (ל''ת)

        נ.כהן לצערנו=הממסד טיפח=פרזיטים=נהנתנים=סוף לחגיגה, 22/08/09 19:31

  • 21.

    התקשורת הישראלית היא מאפייה אחת גדולה בעלת עוצמה וכח יותר גדולים

    מהממשלה, משהו כאן רקוב ולא מתקבל על הדעת..., 22/08/09 14:29

    מה מונע מכל הפרשנים למינייהם מאביב דרוקר, עופר שלח, דן מרגלית, אמנון רבינוביץ ועד כל מיני פוצים מהסוג הדומה לרוץ לכנסת?!!

    הם מכתיבים לנו את הלך הרוח וכולם מתרפסים לרגלייהם.
    והכי לא ברור הוא שעם כל הביקורת, המשטמה והמרמור שיש לרוב העם במדינה על התקשורת הכלבים נובחים והשיירה עוברת ... שום דבר לא נעשה לשיפור המצב זה מוכיח את העוצמות והשליטה שיש לתקשורת בארץ.

  • 20.

    גם העתונות המסחרית , אני מקוה שגם לך יגמר הדלק מהר . (ל''ת)

    אבו יסמין, 22/08/09 13:23

  • 19.

    הבעייה שלו לא היתה עבודה. לדעתי לא הצליח להתמודד עם גילו. (ל''ת)

    תסמונת פיטר פן, 22/08/09 13:19

  • 18.

    סליחה כל אדם מעל גיל 40 כמעט לא מתקבל לעבודה, האם עלין לחבוט במראיין?

    חלם, 22/08/09 13:00

    מה שקרה לדודו אלו החיים, היה לו מספיק ממון ליצור חלופה, בניגוד למובטלים רבים.
    הפסיקו ליצור טרגדיה כי לא העסיקואותו.
    האחריות היא של המעגל הקרוב לו ששתק ולא דירבן אותו ללכת לטיפול.
    אלה חוקי המשחק בטלויזיה, קשה היה לו לפרגן לבאים אחריו, הוא פשוט מנטלית תקוע כנער.
    המקרה עצוב אך איני מחפש אשמים.

    • התשובה היא כן! כמובן לא במראיין עצמו , אלא בממשלה ובאחראים למחדל

      ארז, 23/08/09 02:57

      מדובר בהחלט על נדבך נוסף באותה חגיגה נאו קפיטליסטית חזירית שכולנו מרגישים משום מה שאין בלתה. זו לא המציאות היחידה האפשרית. למדינה צריכה להיות אחריות והיא צריכה לדאוג לעודד מקומות עבודה להעסיק מגזרים ''מוחלשים''.

      במקומות אחרים בעולם מפעילים תוכניות כאלה. למה כאן לא?

  • 17.

    שי להב רוצה להטיף באופן כללי נגד הערוצים המסחריים (ל''ת)

    אז הוא משתמש דמגוגית במקרה טופז.., 22/08/09 12:35

  • 16.

    ומה עם כל שאר המפוטרים בעולם? אתה פשוט גרופי של טופז

    גולדה, 22/08/09 12:33

    ומה עם כל שאר המפוטרים בעולם? אתה פשוט גרופי של טופז.
    אלפי אנשים שפטרו אותם לא הולכים ורוצחים את הבוס. ומי שכן אתה בחיים לא תצדיק אותו כי הוא לא סלבס. השרת לעצמך להצדיק אותו רק כי הוא דודו טופז המפרוסם.


    עצם העובדה שאתה מציג את טופז כ''קורבן'' מקוממת. מקוממת מאוד.
    אלה החיים. ומי שלא מתאים לו שיתאבד.

  • 15.

    טופז מיצה את עצמו מבחינת מקבלי החלטות בטלויזיה (ל''ת)

    מה ''לא מוסרי'' בזה??, 22/08/09 11:40

  • 14.

    אם הוולגריות הפסיקה לספק רייטינג, ורק בגלל זה (אובדן רייטינג)

    הפסיקו התקשרות עם טופז--מה רע??, 22/08/09 11:37

    מה לא בסדר ולמה חייבים לו תוכנית או החזרי טלפונים?

    יש וולגריות בתוכניות אחרות-אז חובה להעסיק את טופז?

    איזה חובה מוסרית או עסקית היה לערוץ 2 לגבי טופז??

    (שינוח דודו טופז על משכבו בשלום,התהיות כאן כלפי כותב המאמר)

  • 13.

    לכל אדם יש 15 דקות תהילה - זה ידוע לכולם כולל לטופז...

    אייל, 22/08/09 11:18

    לא סתם קיים הביטוי שלכל אדם יש 15 דקות תהילה.

    עבודה בקדמת הבמה בטלוויזיה היא זמנית. לפעמים קצת יותר, לפעמים קצת פחות, אבל שאל כל שחקן, בדרן, מגיש טלוויזיה והוא יענה לך שברור לו שהכל כאן זמני, שברור לו שמתישהו גם הוא כבר לא יהיה בטלוויזיה.

    זה אחד המחירים שצריך לשלם, ואני רוצה להאמין שכל בן אדם שנכנס לתחום יודע זאת.

    דודו טופז הוא לא הקורבן בשיטה האכזרית הזו. דודו טפז נהנה הרבה מעבר ל-15 דקות התהילה שלו. הוא גם יצא מהעולם הזה עם מספיק כסף להמשיך ולחיות בכבוד (בלשון המעטה) עד סוף שארית חיין. אני מניח שהוא גם היה מוצא עיסוקים נוספים במדיה הנ''ל.
    יש אמנים אחרים שסיימו את 15 דקות התהילה שלהם עם הרבה פחות ובכל זאת התאוששו בדרך זו או אחרת (או הכינו עצמם לכך מבעוד מועד).

    אבל דודו, לא יכל לסבול את הזה והוא האשם היחידי במה שקרה לו.

    אני לא מבין איך אפשר להאשים את בכירי המדיה בעניין הזה. האם אתה מצפה שכל עובד יקבל קביעות? האם אתה מצפה שכל מגיש טלוויזיה יהיה מגיש טלוויזיה עד סוף ימיי חייו?

  • 12.

    יש מי שיעמיד את תעשיית הכלום במקומם?

    הילד שצעק המלך עירום, 22/08/09 11:03

    האם העובדה שקודקודיי קשת רשת וקשקשת קיבלו מכות אמורה להוציא אותם מביקורת נוקבת על ההתנהלות שלהם?
    ליבי ליבי על מה שעברו, אבל ביום יום האנשים האלה גומרים לנו את התרבות, הרסו את הטלויזיה, מאכילים אותנו תכנים תת-רמה, מגדלים פה דור של מטומטמים מכורים לפירסומות ותרבות צריכה זולה ונמוכה....
    אין מי שיכול עליהם.
    המון כח והמון כסף מרוכז בידיים לא אחראיות
    אנחנו כמו תמיד נתחיל לטפל אחרי שעברנו את נקודת האל חזור

    • גם הם מונעים ע''י התחרות שמאכלת את שיקול הדעת

      גרי, 22/08/09 13:44

      זה הוא הקפיטליזם: החזק והגדול גם חיי במערכת של ברירה טבעית כדי לשרוד.

      • ורשות השידור הממשלתית, לא תחרותית? לא דרכו שם אחד על השני כדי להתקדם? (ל''ת)

        דוד, 22/08/09 16:49

    • יש לי הצעה, התת תרבות וערכים שמובלים הזכיינים בשם הרייטינג...

      רבקה, 22/08/09 14:19

      מצמיחה לנו נוער חסר תרבות וערכים, ה''מלך'' הוא בובליל, והמלכה ה''סלב''

      כבר מזמן חשבתי, שהיה ראוי שמשרד החינוך יתערב בנושא, כי חינוך הוא לא רק תוספת תקציב...

      היה נכון שהערוצים המסחריים, ישארו בבעלות הממשלה- מדינה, כמו ערוץ 1- שלעומת כל המיץ של הזבל שמשודר היום בערוץ 2 - 10 הוא הערוץ האיכותי!

  • 11.

    הצביעות היא שלך

    עכשיו נזכרת?, 22/08/09 10:35

    כל עוד הוא חי, הוא היה הרע, ברגע שמת, הטלויזיה הפכה לרעה. ממש כמו עם הנעדרים, שהתקשורת זועקת שחייבים להחזיר בכל מחיר, וברגע שהם מוחזרים, התקשורת זועקת שהמחיר היה כבד מדי. נמאסתם, צדקנים. איפה היית בשבועות הקודמים צבוע? דודו טופז היה דוגמה חריגה ואלימה שקשה לחוש רחמים עליו, אבל כשחושבים על דן שילון למשל, שנזרק כמעט באותה צורה ברור שיש בעייה עם אנשים כמו ארז טל, שירה מרגלית ואחרים שמחליטים בלעדית מה יהיה סדר היום הציבורי שלנו

  • 10.

    מה ההבדל בין בדרן טלויזיה לבין פועל במפעל ''עוף העמק'' (ל''ת)

    סדרן עבודה, 22/08/09 10:33

  • 9.

    תמורת המיליונים שקבל טופז אני מוכן שיזרקו אותי 800 פעם מהפריים טיים

    הקורבן העשיר מכולם, 22/08/09 09:35

    תמורת המיליונים שקבל טופז אני מוכן שיזרקו אותי 800 פעם מהפריים טיים

  • 8.

    ואיך צריכים להתנהג כלפי

    אנדרי, 22/08/09 09:34

    זבן בחנות כאשר פג קסמו למכור כהלכה את הסחורה ???
    האם להחליפו באחר ?
    האם להפוך אותו למחסנאי מאחור ?
    או אולי לפטרו ?
    אלה דילמות אנושיות המתרחשות כל יום ובכל מקום בעולם האמיתי הטבעי ורק בטי.וי עולם האשליות מנסים לייצר מציאות וירטואלית בלתי אפשרית, היי חברה כבו את המסך אתם מסונוורים
    עד כלות.

  • 7.

    חשבון הבנק של ה''קורבן'' היה מרופד מאד שלא כמו אלפי המפוטרים בארץ

    הלואי עלי חשבון בנק כמו של ''הקורבן'', 22/08/09 09:23

    חשבון הבנק של ה''קורבן'' היה מרופד מאד שלא כמו אלפי המפוטרים בארץ

  • 6.

    טופז כבר לא היה רלבנטי-לא היה בערוץ 2 - לא ב 10 ל ב 1 לא ברדיו

    אף פעם לא אהבתי את תוכניותיו של טופז, 22/08/09 09:21

    טופז כבר לא היה רלבנטי-לא היה בערוץ 2 - לא ב 10 ל ב 1 לא ברדיו
    גם בשנות ה 90 השתדלתי לא לצפות בתוכניתו המביכה של טופז
    וכאשר היו עוד המון כמוני התוכנית פירודה פשוט ירדה

    • אכן כך. (ל''ת)

      לעניין ומדוייק, 22/08/09 11:47

  • 5.

    יש אלפי מפוטרים במשק-מאיפה החוצפה שרק טופז יכול לתקוף?

    פיטורים אינה עילה לתקיפה זדונית !, 22/08/09 09:19

    יש אלפי מפוטרים במשק-מאיפה החוצפה שרק טופז יכול לתקוף?

  • 4.

    עפ''י הרציונל הנ''ל

    נעמה, 22/08/09 09:14

    אז כל ידיעה או פרשה חדושתית חדשה שהיא על תקן ביצי זהב ויש ביצים לרוב שמהן ניזונה ומתקיימת התקשורת המסחרית תהיה בחזקת צביעות.
    זה מזכיר את הסיפור הגרוטסקי מהשטייטל שבו
    נמנעו מלברך את הקברן המקומי ב''פרנסה טובה'' רחמנא ליצלן מחמת עין הרע אבל זה לא מנע מרשימה גדולה של מועמדים לתפקיד, אחרי שהלה החזיר נשמתו לבורא.
    החיים הם לא בדיוק מה שהבטיחו בגן ''חלומות פז'' נהפוך הוא , הם קשים אכזריים ומלאי מהמורות, אדם בוגר טלנט או אחר חייב להתמודד כדי לשרוד,

  • 3.

    למה הרידו את המאמר של סגל על השמאל,משהו קיבל טלפון משלום עכשיו???? (ל''ת)

    ביגלל שלא מצא חן בעיני השמאל???, 22/08/09 09:10

    • לא הורידו כלום (ל''ת)

      זה במדור דעות, 22/08/09 11:53

    • יש שיר של בוב דילן שמתאים עליך בול

      אלון, 22/08/09 20:45

      אמנם נכתב לפני חמישים שנה כמעט, אבל כנראה שימנים פרנואידים עם תסביך קונספירציות בגלל הזין הקטן שלהם לא נעלמים מהעולם

  • 2.

    ככה עובד העולם מותק (ל''ת)

    סימה, 22/08/09 08:40

  • 1.

    נו מה לעשות שגם...

    דורי, 22/08/09 08:23

    במפעלים חברות עסקים וכיו'ב מקומות עבודה אנשים מפוטרים ומאבדים את מקור פרנסתם אלא ש...במקרה עליו אתה מלין הוא עזב עם מצנח יהלומים שכל עובד היה מוכן לצנוח למציאות חדשה עם חבילה שכזו.
    אחרי הכל טאלנטים הם אחד האדם ואחרי הסרת המייק-אפ הם חיוורים כמו כולם.