• 103.

    אין שטחי בנייה? מוזר...

    ישראלי, 29/04/14 18:50

    כל יום שאני עובר שם בדרכי הביתה אני מגלה עוד ארמון שנבנה על שטח שספק שהוא שייך לכפר...

    IP: 79.177.183.149דווח על תגובה זו

  • 102.

    קן צרעות הכפר הזה

    בן, 29/04/14 18:44

    כל היום רעש של יריות . המסגדים צורחים בקולי קולות מטרידים את מנוחת היהודים בישובים הסמוכים.
    בכפר סבא ורעננה כבר אי אפשר להסתובב בערב ובלילה כי הם מסתובבים שם ותוקפים יהודים בלי שום סיבה.
    כתבות כאלה זה נחמד ויפה אבל המציאות עגומה והכתבה הזאת לא משקפת את המציאות.
    כל כך נחמד לכתוב כתבה כשאת גרה במגדל השן ולא יוצרת מגע ושיח אמיתי איתם ביום ביום.
    לעשות כתבת יחצ שכולם נחמדים אליך זאת לא חוכמה.

    IP: 79.177.183.149דווח על תגובה זו

  • 101.

    מה שאומר, שערבי הכי מתורבת שיהיה, יכול לרצוח בדם קר - בלי סיבה !!!!! (ל''ת)

    יקירמרכז, 21/11/11 09:24


    IP: 192.118.48.248דווח על תגובה זו

  • 100.

    עיתונאים אוביקטיבים,לאן אתם תברחו כשהם יגיעו אליכם?

    שי, 28/04/11 01:57

    קוראן 4:47 ''הו, אתם עם הספר שאליו ניתנו הכתובים, האמינו במה (שכרגע) ניגלה(ע''י מוחמד), המאשר ומאמת את מה שהיה עד כה באחיזתכם, לפני שאנחנו נשמיד את פניכם עד ללא הכר, נסובבם אל גבכם, ונקללכם כשם שקיללנו את מפירי השבת (שהפכו לקופים),כי את שאללה
    החליט,יש לבצע''

    IP: 85.64.209.180דווח על תגובה זו

  • 99.

    זה מוכיח פעם נוספת את גודל השנאה

    liorman, 19/01/10 15:06

    אם הם ילדים כאלה טובים אז איך ייתכן שיש להם בעיית אלימות ושנאת יהודים?למה הם שותים לשוכרה ומסתובבים בכבישים,למה אנשים חשים איום מפניהם?הם חושבים שמותר להם,זו הבעיה של המדינה שלנו:מי שמיוחס או שיש לו השפעה פוליטית-מותר לו הכל.

    IP: 80.179.29.131דווח על תגובה זו

  • 98.

    הסירו כתבה זו לאלתר!בושה!עוד דמיו זועקים מהאדמה!

    סימ, 30/09/09 20:23

    מחריד כמה אטימות יש כשמשחררים כתבה איוולת שכזאת, אשר שמה את הרוצחים באור רומנטי, ואת הקרבן בעלטה. למה את הקטע המחריד הצגתם כאילו לא ממש ברור מה עשו?יש עדים ועדות לרוב, ויש הודאה.והחולרות אחר כך הלכו לחגוג.מה יותר ברור מזה.

    IP: 89.138.40.73דווח על תגובה זו

  • 97.

    הם חיים כך אז מותר להם לרצוח??!!

    אליאב, 07/09/09 20:07

    מה פתאום אתם ישר מציגים אותם כאומללים?
    אומרים:אין קולנוע, אין גינה ציבורית וכו'
    כמה בתי קולנוע אתם מצפים מכפר של 8000 איש(לפי נתוני הלמ''ס)? וכמה מתנ''סים?
    בעיירה שלי יש פי 3 יותר אוכלוסייה ואין קונוע, יש מתנ''ס אחד(בקושי הצגה לשבוע,וגם אז לא כאלה שוות), בקושי קניון ובריכה, אבל לא יוצאים משם רוצחים מנוולים!!!
    רק בי''ס תיכון אחד יש שם!! צפיפות נוראית בכל כיתה(35-40 תלמידים), כאשר יש בשכבות הקטנות 10 כיתות!! ובכל זאת יש היישגים טובים מאד.
    איך הגעתם ל-3000 איש בני 20-30 כאשר מס' התושבים עומד על 8000?
    בהרבה כפרים ועיירות יהודים יש צפיפות הרבה יותר גדולה ואין כמעט מקומות בידור. ובכל זאת אף אחד לא רוצח משם!!!!
    עאלק אמר הסבא מחמוד:''אני גידלתי את הפרי כל העונה. באה ציפור, חטפה אותו וברחה''
    פרי רקוב ומנוול!!!! זה מה שהוא גידל!!!!
    אפילו בתורה כתוב על ישמעאל(והתורה אף פעם לא טועה):''והוא יהיה פרא אדם ידו בכל ויד כל בו''(בראשית פרק ט''ז פס' י''ב)-כלומר-ישמעאל יהיה פרא אדם, הוא נגד כולם וכולם נגדו.
    אל תצנזרו!!!חופש הביטוי!!!

    IP: 87.69.44.234דווח על תגובה זו

  • 96.

    איזו הבנה לרוצחים המסכנים

    בנציון, 26/08/09 12:49

    אין להשוות למאמרי שטנה על משפחתו של יגאל עמיר. המאמר כולו הבנה והתחשבות. נערים טובים ממשפחות טובות שקצת הסתבכו. סך הכל רצחו במכות יהודי. אז מה קרה? צריך לסלוח להם.

    IP: 79.179.74.224דווח על תגובה זו

    • AMMOH (ל''ת)

      זה כואב עד כמה שדברייך נכונים, 27/08/09 11:37


      IP: 212.143.54.11 דווח על תגובה זו

  • 95.

    אם הסבתא היהודיה היא אמא של אמא שלהם

    !!!, 24/08/09 11:21

    זה אומר שהרוצחים הם יהודים.

    IP: 95.86.66.157דווח על תגובה זו

    • לא סתם יהודים!

      האמת ש, 26/08/09 06:50

      יהודים תושבי השטחים!
      עכשיו הכל מסתדר... :)

      IP: 79.181.132.25 דווח על תגובה זו

  • 94.

    אז אולי גם את המיסים שתושבי ג'לג'וליה מואילים בטובם לשלם

    ז'וז'ו, 23/08/09 17:21

    צריך סופית לוותר להם הרי הם כאלה טובים ונחמדים. מעניין מה יקרה ליהודי שיכנס לג'לג'וליה וירביץ או יקלל שם מישהו.

    IP: 79.181.106.84דווח על תגובה זו

  • 93.

    איפה שלום עכשיו שיגידו איזו ילדות עשוקה היתה להם?

    מוחמד, 23/08/09 09:35

    אולי זו חוויה פןסט-טראומטית שחוו הילדים המיסכנים באיזה מחסום ע''י חייל כובש.

    IP: 89.138.184.137דווח על תגובה זו

  • 92.

    הנערים רוצחים !!!! מה זה קשור לכתבה הרומנטית הזאת ? (ל''ת)

    אלי דוידי, 23/08/09 08:09


    IP: 85.65.25.146דווח על תגובה זו

  • 91.

    אל תתחילו להצדיק אותם, עיתונאים שמאלנים, הם לא ראויים לחמלה, אלא לעונש (ל''ת)

    מוות!!, 23/08/09 08:09


    IP: 89.138.107.58דווח על תגובה זו

  • 90.

    חן קוטס - עכשיו אנחנו אמורים לרחם עליהם? - או להקים להם פארק?מה? (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 23/08/09 06:51


    IP: 89.138.149.106דווח על תגובה זו

  • 89.

    יש כסף-יש כתבה... (ל''ת)

    _, 23/08/09 06:50


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 88.

    ברברים אלימים (ל''ת)

    laveeg , 23/08/09 06:04


    IP: 192.115.248.2דווח על תגובה זו

  • 87.

    רצח אריק קרפ

    חיים, 23/08/09 04:44

    לכל הגולשים היקרים המערכת מתנצלת על הטעות שכתבה שבוע שעבר שתצא למלחמה כנגד כל הרוצחים בזמן שכרגע מלחמתם היא בלהכפיש את הנרצחים ולתת במה לרוצחים בפרט אם הם ערבים

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 86.

    די! די כבר! לגיטימציה אין!

    חכם, 23/08/09 02:28

    די כבר עם ההתבכיינות, די כבר עם הדרישה לאפליה מתקנת, ככה נראית המדינה שמשחררת כל שבוע איזה ערס אחר שדקר מישהוא, או איזה גנב שגנב בגלל שהוא ''מסכן'' ומשכבה חלשה כלשהיא... די כבר!

    IP: 79.178.13.2דווח על תגובה זו

  • 85.

    מגמת הכתבה חהפוך את הקורבן לרוצח. בתשלום של שלום עכשיו

    בר רב, 23/08/09 02:20

    ממש מזעזע, לקרוא את הכתבה, ההופכת את הקורבן לגורם לרצח. ואת הרוצחים למסכנים ונחמדים. מגמה של השמאל. אבל לו היה מדובר בחרדים, העולם היה מזדעזע. טפו, טפו.

    IP: 81.240.5.16דווח על תגובה זו

  • 84.

    להוציא אותם להורג בכיכר העיר ולהרוס להם את הבתים (ל''ת)

    כתבת דוחה ופושעת, 23/08/09 00:54


    IP: 68.202.123.70דווח על תגובה זו

  • 83.

    מה זה הכתבה הזאת?

    ?????, 23/08/09 00:05

    אז הרוצחים הם מקסימים טובים חכמים ויפים מבתים טובים והם בטעות רצחו?

    הם רוצחים נקודה. ואל תנסו לנגן על המצפון שלנו. כי זה לא ילך.
    לא איתם ולא עם שום עבריין ורוצח גם אם יהודי

    IP: 95.86.66.157דווח על תגובה זו

    • נכון במאה אחוזים (ל''ת)

      לי, 24/08/09 00:13


      IP: 89.138.16.147 דווח על תגובה זו

  • 82.

    זה לא שד. זה תוצאה של חינוך מהבית.... (ל''ת)

    אבי דויה , 22/08/09 23:56


    IP: 93.173.24.196דווח על תגובה זו

  • 81.

    רשויות החוק והאקיפה אשמות

    רוט אריה, 22/08/09 23:29

    גם אנוכחי הותקפתי עקב ויקוח על תאונה פשוטה עי שני נערים והתלונה שהיגשתי נסגרה מחוסר עינין לציבור.
    עם נכנסו לריכבי עלו על מכסה המנוע ניסו לקחת את מפתחות הרכב ונסרטטי בעקבות המעבק על המפתחות אין עינין לציבור אז כך מגיעים מחר למקרה כזה וכולם יגידו איפו הינו.
    עם הנערים יענשו בחומרה חבריהם יחשבו פעמיים בעתיד היות ידעו שיש מה לסכן.
    בזמן המעבק איתי אמר לי אחד הנערים בציניות 'במילה לא יעשו לי כלום'

    IP: 89.138.66.36דווח על תגובה זו

  • 80.

    הישראליות עושות פוזות עלגברים ישראלים, מתחתנות עם ערבים ונהיות משרתות

    מלחמת קודש , 22/08/09 23:28

    חחחחחחחחחחחחח

    IP: 64.244.63.76דווח על תגובה זו

    • להתחתן עים ערבי

      אנומימי, 01/09/12 18:06

      אני נשואה 15 שנה עים ערבי ואני לא משרתת ואני חיה באושר ואושר תפסיקו עים המחשבות הרעות שלכם לגביי ערבים לדעתי לא משנה מה הלאום שלך קודם כל תהיה בן אדם ולא ביגלל מעשה מפגר של הנערים תשפוט את כולם גם אצל היהודים קוראים מיקרים כאלה אז תפסיקו עים האנטישמיות שלכם

      IP: 80.230.58.106 דווח על תגובה זו

      • רק דפוקה כמוך עם כל כך הרבה שגיאות כתיב

        שי, 29/04/14 18:46

        תתחתן עם ערבים.
        או שאת בכלל ערבי.

        IP: 79.177.183.149 דווח על תגובה זו

      • בוגדת -כמו הסבתא מגדלת טרוריסטים בפוטנציאל גבוהה (ל''ת)

        דרור, 29/04/14 23:51


        IP: 79.180.163.181 דווח על תגובה זו

  • 79.

    זה ברור שכל הרוצחים הערבים הם הני אדם תרבותיים והיהודים סתם זבל

    יובל ארהב, 22/08/09 23:10

    מה שהעיתונות רוצה זה שהרוצחים יקבלו מינימום ושלא חס וחלילה יקומו עלינו הגלל משפט צדק
    עיתונות ישראלית גרועה ומשפילה חושבים שאנחנו בגטו הנאצי ושלא להרתיח את השומרים
    מה שאני חושב לכו לקיבינימאט אתם והעיתון שלכם הילדים רוצחים בגלל שינאת חינם בגלל שטיפת מוח שהם מקבלים ואין מנוס שהפרדה בין יהודים לערבים

    IP: 72.129.89.101דווח על תגובה זו

  • 78.

    ממש מסכנים החברה האלה. הייתי מוכן להיות התליין שלהם.

    יואב, 22/08/09 23:09

    אם רק היה עונש מות במדינה.

    IP: 89.138.46.166דווח על תגובה זו

  • 77.

    בכתבה של חן לצערי אין חן. בושה שנותנים לרוצחים במה!!! (ל''ת)

    פאנייקה , 22/08/09 23:07


    IP: 86.93.176.47דווח על תגובה זו

  • 76.

    הצלחתם !! נוצרה לי אמפתיה גדולה לרוצחים ...

    נאיבי, 22/08/09 21:46

    פשוט התסכול שאין מספיק מגרשים לבניה לכולם
    והתקציב לא תמיד מנוצל נכון ,גרמו להם לרסק לאותו אב את הגולגולת ועוד כמה עצמות וולנטול את נפשו ,אם דודו טופז היה זוכה לכתבה דומה למרות שאין השוואה בתוצאות ...ערבים יורקים עליכם ואתם אומרים זה רק מיים רק כדי שחלילה לא תפלו בן אדם,אבל אם הבת תביא חתן שלא מוצא חן ? או מישהו יאיים על הקריירה ? אני מבזבז כנראה את המילים.....!!

    IP: 84.229.29.197דווח על תגובה זו

    • תקרא את 65 ותבין למה אין מגרשים לכולם (ל''ת)

      עינת, 22/08/09 22:32


      IP: 77.127.90.43 דווח על תגובה זו

  • 75.

    בושה וחרפה..

    אסתי, 22/08/09 21:34

    אני לא מבינה בשביל מה נועדה הכתבה הזו? כדי שנראה כמה היו ''מתורבתים'' ו''מלומדים'' הרוצחים האלה? מאיזה משפחות טובות הם היו? בשביל מה...? בשביל ליצור סימפתיה? לא מגיעה להם שום סימפתיה מצידנו...ממש כתבה מיותרת...משתתפת בצער המשפחה...אפילו ללכת לטייל היום בחיק המשפחה נהיה מסוכן...

    IP: 212.179.65.103דווח על תגובה זו

    • צודקת במאה אחוז (ל''ת)

      קובי, 22/08/09 21:55


      IP: 212.179.65.103 דווח על תגובה זו

  • 74.

    בושה שמפרסמים כתבה חיובית על רוצחים אכזרים

    ישי, 22/08/09 21:26

    שואלים למה יש אלימות כתבה מסוג זה היא התשובה כאשר עיתונאי קטן ועלוב נפש כותב כתבה על רוצחים ש''מקרה'' קטע להם את המסגרת החיים הנורמטבית אז מדוע שכתבות תמיכה כאלו רויות חיבה והבנה לרוצחים לא יעדדו עוד ''מקרה'' הרי מי שמגיע לרצח גם אם היה שיכור הוא איבד כל צלם אנוש ורצח זה חילחול של שנאה של שנים שמטפים השחים וסבא מחמוד לנכדיו

    IP: 95.86.91.208דווח על תגובה זו

    • נכון.

      1, 22/08/09 22:06

      כבר עשיתם מהנרצח ''אשם'' שהוא ''בעל ממון'' ושהה במקום נחמד עם מכריו כשהרוצחים הללו מסכנים שחיים ''בעוני''
      ובמקומות שמזמינים את היחס הנ''ל.
      זה ממש נראה כאילו האנשים פה מזמינים אירועים כאלה שיקרו.
      פשוט נותנים לרוצחים כאלה להתייחס אליהם ככה.

      ולדבר אחר,
      האוכלוסיה הזו באמת מעט ברברית כפי שמשהו אמר,
      הם מתייחסים לנשים שלהם כמו לעפר,
      לחיות כמו לחיות,
      ולילדים שלהם כמו לשום דבר.
      לא פלא שכל כמה זמן שומעים על תינוק שנדרס כשמישהו נסע אחורה,
      או שהוא נפל על גדר בטון מהקומה השנייה או מהגג.
      פשוט לא אכפת לאנשים האלה,
      הכל זה שום דבר.
      הם עובדים עם ריסוסים וצבע בלי מסכות,
      באיזורים מרעישים בלי מגני אוזניים,
      החשמל יוצא אצלהם מהקירות,
      הילדים מסתובבים בכבישים,
      הכל פרוע.
      לא מפליא בכלל שהילדים האלה מרגישים או חיים בהרגשה שלאף אחד לא אכפת מהם,
      זבל ברחובות,
      כמעט ואין טיפוח,
      הכפרים נראים כמו מעברה,
      פשוט לא אכפת להם.
      הם לא צועקים,
      לא דורשים,
      לא נלחמים.
      מת להם הכלב,
      אז הלך,
      לפעמים אותו היחס הוא גם בנוגע לילד,
      הכל,
      זה שום דבר.

      IP: 93.173.49.70 דווח על תגובה זו

      • אשנה זאת, לא ברברית, אלה מעין חסרת אכפתיות לעצמה. (ל''ת)

        1, 22/08/09 23:58


        IP: 93.173.49.70 דווח על תגובה זו

  • 73.

    כתבה צבועה נורא

    אלי, 22/08/09 21:18

    איכ כמו כתבה לטובת נאצים משו כזה

    IP: 93.173.108.107דווח על תגובה זו

  • 72.

    כתבה יפה

    הירושלמי, 22/08/09 21:11

    מאז הגירוש גם אני התנתקתי.אלה שתמכו שיסתדרו לבד כולל הרמת הראש של ערביי ישראל הנאמנים שהם ילכו לצבא עם השמאלנים

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 71.

    הפרדה עכשיוו! יהודים לישראל! פלסטינים לפלסטין-כולל ערביי(פלסטיני)ישראל (ל''ת)

    הגיע הזמן , 22/08/09 20:58


    IP: 94.159.155.182דווח על תגובה זו

  • 70.

    הקורבנות נוגעים ללבי.

    לא הרוצחים., 22/08/09 20:55

    אתם יודעים מה, צר לי על בני המשפחה של הרוצחים, בהנחה שהם הגונים. אבל צר לי פי מיליארד על האדם שהם רצחו בדם קר ועל המשפחה שהרסו מן היסוד סתם ככה, כלאחר יד.כי בא להם. כי היו הרבה במספר. כי היו שתויים, כי היו צעירים, כי פגעו להם בכבוד, whatever.
    אנשים שרוצחים כך, גברים צעירים שמכים ורוצחים בלי הינד עפעף גבר מבוגר מהם בהרבה, ששוברים באלימות את ידה של אישה ושעושים כל זאת כשמספרם רב פי כמה מהגבר - ושתי הנשים - שאותם הם תוקפים,הם חלאות אדם עלובות נפש, רקובות, מעוותות. אני לא מעוניינת לקרוא עליהם ועל העתיד הנפלא שחיכה להם ועל הציונים הטובים שהיו להם בתיכון. לבי כואב על אריק קרפ ז''ל ומשפחתו. הלוואי שהחלאות שפגעו בהם יישבו לנצח בכלא, ולא נורא יהיה אם גם יסבלו וימותו שם.

    IP: 89.138.233.125דווח על תגובה זו

  • 69.

    לפחות השייח שלהם איש דת אמיתי שאומר אמת ופועל לתקן (ל''ת)

    אין הרבה כאלה, 22/08/09 20:54


    IP: 217.132.190.41דווח על תגובה זו

    • חשבתי שליהודים יש שכל

      אלי, 23/08/09 00:52

      חתיכת נאיבי מבחיל

      IP: 93.173.108.107 דווח על תגובה זו

  • 68.

    ''נערים מג'לג'וליה'' מול ''מתנחלים יהודים פורעי חוק''

    מאיר מירושלים, 22/08/09 20:43

    מזעזע לראות את זה בתקשורת..כאשר מתנחלים שמשרתים בצהל ותורמים הכל למדינה גם את חייהם מקימים איזה מאחז הם מייד זוכים לכינויים של ''מתנחלים פורעי חוק'' ''אלימים'' ''ימניים קיצוניים'' ועוד כלמיני הארות תקשורתיות וכל אדם בן אם הוא ילד או אישה בהריון נעצר במקרים כאלה ומושם במעצר בית עד ועד בכלל ללא חקירה או בדיקה..אך כאשר מדובר בחבורת ערבים ו2 יהודיות ישר הכינויים נעשים עדינים יותר..הם נהיים פתאום ''נערים מג'לג'וליה'' פתאום אין דבר כזה ''ערבים פורעי חוק'' מה פיתאום הם סה''כ נערים שיכורים...פשוט גועל נפש העיוות הזה..אין אמון בתקשורת..לראות ולא להאמין ...

    IP: 82.81.47.175דווח על תגובה זו

    • השמאל-סכנה מוחשית לישראל אפילו יותר מחמאס ואיראן!! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 22/08/09 20:59


      IP: 94.159.155.182 דווח על תגובה זו

    • כמה שאתה צודק! (ל''ת)

      מישהי, 23/08/09 05:24


      IP: 222.154.168.136 דווח על תגובה זו

    • התקשורת והערבים

      מנחם, 30/09/09 20:09

      התקשורת אוהבת ערבים ומנותקת מהעם היהודי.
      תשאלו למה זה קורה ?
      לדעתי הם רוצים חסינות בכדי להסתובב בכפרים שלהם !
      הערבים אלימים ופורעי חוק בבסיס שלהם ורק יד ברזל של ממש תכניס אותם לתלם !
      אנו יכולים לעשות זאת , אבל שבויים בידי נמושות של מנהיגים.

      IP: 89.138.135.28 דווח על תגובה זו

  • 67.

    ''ל-3,000 בחורים בגילאי 30-20, אין מגרשים לבנייה''

    דוד, 22/08/09 20:39

    ציטוט מהמאמר: ''ל-3,000 בחורים בגילאי 30-20, אין מגרשים לבנייה'' - גם לי ולילדי אין מגרשים לבנייה. צפיפות? ראה צפיפות התושבים בישראל, בגוש דן ובבני ברק, שם לאף אחד אין מגרשים לבנייה לילדים. לגבי פרקים וכולי - האם בדקתם את תשלומי המיסים משם? ממש מסכנים תושבי גלגוליה.

    IP: 93.172.8.231דווח על תגובה זו

    • כל משפחה שם חיה על שטח בנין, בלי אישורים. משפחות יהודיות מצטופפות

      בבניינים בערים, 22/08/09 20:56

      גם אותי השורה הזו פשוט הדהימה. מה זה ''מגרשי בניה'', דמם הכחול לא יכול לסבול לחיות כמו בכל העולם המערבי בבניינים שמקלים על הצפיפות עם אישורים נאותים? הם נולדו לחיות כל זוג צעיר בוילה, בלי לקבל אישורים או לשלם מיסים? מצחיקה השורה הזאת

      IP: 217.132.190.41 דווח על תגובה זו

  • 66.

    למגיב בנצי. ראה תגובתי מס' 55 . (ל''ת)

    יחיאל כ''ץ, 22/08/09 20:18


    IP: 80.230.111.67דווח על תגובה זו

    • מר יחיאל כ''ץ. תגובות החכי''ם הערבים הם מבחינתם לגטימים ולרוב צודקים.

      benzi. a, 22/08/09 22:18

      הבעייה זה ממשלות ישראל שגרמו והביאו לכך שערבי ישראל עושים ללעג ולצחוק מהמדינה
      אני שוב חוזר בטענותי לגבי הממשלות ובמיוחד אני מאשים את מנחם בגין שבהיותי פעיל בתנועת החירות הייתי ממעריציו הנלהבים ביותר. בזמנו ראש ממשלת ישראל דוד בן גוריון שקבע בנושא בביטוח הלאומי החליט שרק בני משפחות המשרתות בצה''ל ובשאר כוחות הבטחון יקבלו את מלא זכויות הביטוח הלאומי. .במהפך 77 בא מנחם בגין והחליט לבטל את החוק הזה וקבע שגם החרדים שלא משרתים בצבא יקבלו את מלא הזכויות. אך מטבע הדברים יצא שגם ערבי ישראל קיבלו את אותם ההטבות. ומאז??? החרדים והערבים פרים ורבים וממלאים את הארץ שורצים בכול פינה ואוהבי ציון לא יצא מהם נהפוך הוא רק יותר שינאה לעם ולמדינה וערבי הארץ יוצאים בגלוי ובעזות מצח לטובת אוייבי ישראל לרבות החמס והחיזבאללה . תכלס: ביטול הממשל הצבאי. וזכויות הביטוח הלאומי לערבים והחרדים זה בכייה גדולה לדורות שמנחם בגין בטפשותו הרבה טרם והביא לכך.

      IP: 85.65.72.102 דווח על תגובה זו

  • 65.

    למה אין פארק?!? לערבי יש 97 מ''ר למגורים ליהודי יש רק 90!

    רועי מכרמיאל, 22/08/09 20:12

    מחקר חדש של ד''ר טל שחור ממכללת עמק יזרעאל מצא שבממוצע לערבי ישנם 97 מ''ר לבניה בעוד שליהודי יש רק 90

    המסקנה המתבקשת היא שהכבישים הצרים אינם תוצאה של קיפוח או תקציב אלא בניה בלתי מתחשבת בכלל

    ואמנם בתרבות הערבית מוסלמית המרחב הציבורי הוא הפקר די לשמוע את המואזין ב 5 בבוקר על מנת להבין זאת

    במרחב הכפרי הערבי רוב הבניה היא צמודת קרקע,חשוב להבין שבניה כזאת גורמת ליחס ארנונה לשטח קטן באופן מהותי וז אחת הסיבות שמועצות ערביות נמצאו בגרעון מתמיד

    מאידך ההוצאה לתשתית גבוהה יותר,הרבה יותר קל לחבר תשתית לבניין בן 9 קומות כמו הבניין שלי בכרמיאל מ לחברה ל 36 דירות צמודות קרקע

    אם כל ערבי היה מוותר רק על 7 מ''ר למגורים אז היה בידי המגזר מיליוני מ''ר לפארקים,איזורי תעשיה,מבני ציבור בריכות שחיה ומגרשי ספורט

    ממשלת ישראל חייבת לאכוף תהליכי אורבניזציה במגזר הערבי,בניה לגובה תוך השקעת משאבים

    שאחרת העימותים בין יהודים לערבים רק יתגברו

    IP: 84.229.167.248דווח על תגובה זו

    • רק הפרדה תביא שלום! גם בהודו-צ''כיה-קפריסין זה עבד! אין פתרון אחר! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 22/08/09 20:59


      IP: 94.159.155.182 דווח על תגובה זו

  • 64.

    סבא מחמוד וסבתו היהודיה?

    רונן גולדשטיין, 22/08/09 20:02

    מעניין מאוד לדעת אם הרצח היה מבוצע ע''י יהודים,נגיד ''מהשטחים הכבושים'',אם אנרג'י היה מתאמץ כל כך כמו במקרה זה,ליפות ולעגל פינות ע''י הדגשת ''סבתו היהודיה'' או ''סבא מחמוד'',שזה תמיד נשמע ''משפחתי'' מתון יפה ולירי,להשתמש במוטיבים חמודים כמו ''סבא אליעזר והגזר''.

    IP: 77.125.87.113דווח על תגובה זו

  • 63.

    מנחם בגין הטפש שבראשי ממשלות ישראל. ביטל לחלוטין את הממשל הצבאי.

    benzi. a, 22/08/09 19:42

    לוי אשכול בתקן של אידיוט ביטל חלקית מהממשל הצבאי. ומנחם בגין בתקן של טפש מטופש ביטל לחלוטין את הממשל הצבאי . והתוצאות ההרסניות מוכיחות בפני עצמן ומטיחות לנו מידי יום בפרצופה של מדינת ישראל. רק ממשל צבאי נוקשה יעשה סדר עם הערבים והסדר יוחזר למקומו הראוי.

    IP: 85.65.72.102דווח על תגובה זו

  • 62.

    ונניח

    איציק הגדול, 22/08/09 19:30

    רק נניח שהמנוח באמת אמר לערבי: ערבי מסריח.
    לא הייתי מצדיק את הרצח, והייתי שולח את כל החבורה לכלא לשנים רבות, אבל הייתי מקבל זווית אחרת על כל הפרשה.
    אם הם יוכיחו שזה מה שקרה, יש כאן בהחלט מה שהחוק מגדיר: ''התגרות''.
    אם אכן כך יקרה, יכול להיות שהכתבה הזאת האירה עוד פינה חשוכה ביחסינו עם הערבים.
    כמו שהטוקבקים כאן מאירים

    IP: 77.127.236.118דווח על תגובה זו

  • 61.

    תבנו לגובה - אז יהיה לכם איפה לגור. אבל כל אחד שם צריך וילה

    מני, 22/08/09 19:30

    במגזר הערבי לא שמעו על בנייה לגובה. כל אחד צריך וילה צמודת קרקע עם מגרש גדול אחרת נפגע לו הכבוד. שטחי המועצות המקומיות הערביות הם עצומים - וגרים בהם מספר זעום של אנשים בהשוואה לערים יהודיות. תבנו דיור ציבורי של בניינים בני 8 ו - 10 קומות, כל אחד יקבל דירת 4 ו-5 חדרים, תעשו 2-3 ילדים למשפחה ותפסיקו להתלונן.

    IP: 24.130.139.226דווח על תגובה זו

  • 60.

    הרצח הוא רצח לאומני כמו שהשמש הייתה ונשארה יוקדת

    ישראל אחת היא-יהודית., 22/08/09 18:48

    לא תעזור כאן שום האנשה של המפלצות האלה שלא ראויים לחיות שנייה על פני כדור הארץ שמת להוקיע אותם מקרבו.כל הסיפור הזה רק מחזק את זה שהערבים שונאים את היהודים וימשיכו לשנוא אותם כל החיים.אם נצר למשפחות אמידות כמו בכתבה הזו שהצגתם ,בלי עבר פלילי ובלי עוני הגיעו לעשות את הדבר הזה יש רק סיבה אחת לכך והיא שנאת היהודים שמטיפים להם כל הזמן 24/7.
    במדינה שרוצה לחיות ,חיות האדם האלה היו מוצאות להורג בלי לחשוב פעמיים.
    שמיעוט קטן מנסה לרמוס את הרוב הנאור ,הגיע הזמן לשנות את כללי המשחק לחלוטין.
    אריק קרפ לא יכול להרגיש עכשיו,לא יכול לבכות ,לא יכול להציג אצ גרסתו.הם לא השאירו לו ולו פתח קטן לעשות את זה ,למה היו צריכים לנסוע עד לטיילת בתל אביב כדי לעשות את מה שעשו ???למה לא עשו זאת לערבי בכפר שלהם????
    הסיבה היא על הקיר-הרצח הוא רצח לאומני ,וההתנהגות היא התנהגות המושרשת בכל ערבי ישראלי בין אם גר בג'לג'וליה,לוד,רמלה,יפו ,עכו או באר שבע.
    אגב,תשנו את ההגדרה של הסבתות ,מרגע שהם הפכו להיות מוסלמיות לכל דבר הם כבר לא יהודיות .ישפוט אותם בורא עולם על מעשיהם
    וקבלת ההחלטות שבחרו לקבל.

    IP: 93.173.136.184דווח על תגובה זו

    • צודק בהחלט...וכל ה21 יהודיות שגרות שם הם לא יהודיות כי הם

      רמי הדני , 27/08/09 10:51

      התאסלמו....

      IP: 84.238.85.146 דווח על תגובה זו

  • 59.

    אני אסביר לאט כדי שתבינו איך זה קרה ....

    ארז, 22/08/09 18:21

    הרוצחים ספגו שנאה לכל מה שקשור בישראל \\ ישראלים \\ יהודים ... כל ימי חייהם.

    הרוצחים גדלו על תרבות של אנחנו מסכנים בגלל היהודים אחרת חיינו היו כמו בגן עדן.

    הרוצחים בכל זאת רצו לדעת מה כל כך טוב אצל הישראלים וגילו דווקא את האלכוהול והסמים.

    הרוצחים סופגים יום יום זלזול בחוק \\ בזולת \\ בעיקר אם הוא יהודי\\ישראלי.

    ....

    נכתב לתשומת ליבם של כל הערבים החיים בישראל (למדתי מכם שאתם לא ערביי ישראל.)

    המקרה הבא יקרה בעכו ואל תגידו שלא אמרתי.

    שבת שלום.

    IP: 89.139.18.179דווח על תגובה זו

    • אבל את הבנות היהודיות שלנו הם אוהבים! (ל''ת)

      ממש לא קיצוני, 22/08/09 20:15


      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 58.

    Arab Jews, Muslims and Christians do NOT know how to drink alcohol (ל''ת)

    Moishe, 22/08/09 18:19


    IP: 88.88.52.29דווח על תגובה זו

  • 57.

    אם הייתם עושים כתבה באורך כזה על הנרצח, הייתי חושב שאתם הגונים,

    לוק, 22/08/09 18:09

    אבל כנראה שנדמה לכם שמעניין את קצה קצהו של הז שלנו מי היו הרוצחים הנפלאים האלה, שכל אחד מהם ראוי לפרס חסיד אומות העולם. ג'לג'וליה מיצאת גנבים,שודדים וסוחרי סמים בסיטונות ועכשיו שנפתח ענף חדש, רצח, אני חושב שהגיע הזמן לחבר אותם אחר כבוד לקלקיליה ולהפוך אותם לאזרחי הרשות לפני שיגיעו אליכם הביתה.

    IP: 212.143.165.117דווח על תגובה זו

    • לא הבנת

      דרזי, 22/08/09 18:20

      כך במעריב נלחמים באלימות

      IP: 84.108.205.203 דווח על תגובה זו

  • 56.

    יהיה להם המון שנים בכלא לחשוב למה הם עשו את זה..אני מקווה. (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 22/08/09 17:44


    IP: 79.183.42.64דווח על תגובה זו

    • תגיד את האמת אתה והיא זה כלום נכון? בוא ננסה... (ל''ת)

      חווה,, 22/08/09 19:00


      IP: 89.139.18.205 דווח על תגובה זו

  • 55.

    אני מתגעגע לתקופת המימשל הצבאי. איזה שקט היה כאן.

    יחיאל כ''ץ, 22/08/09 17:38

    נודה על האמת . דו קיום במדינה אינו קיים במציאות כאן . תמיד ''יבואו'' נציגי המיגזר הערבי עם טענות לקיפוח , לגזענות,לפשיאזם .
    אם היה קורה מקרה הפוך ויהודי היה הורג ערבי היו חכ''ים הערבים ''יוצאים'' מדעתם על מנת לגנות ולצעוק חמס נגד מדינת ישראל . אבל להרוג יהודי - זה מותר ,נכון מר אחמד טיבי? .איפה הגינוי של החכ''ים הערבים למעשה נפשע זה? דממה מוחלטת .
    במידרג המושגים של אצל רוב ערביי ישראל המושג סובלנות אינו קיים כלל.

    IP: 80.230.111.67דווח על תגובה זו

    • איפוא הגינוי של העיתונים והמדיה בכלל.. (ל''ת)

      רמי הדני , 27/08/09 10:57


      IP: 84.238.85.146 דווח על תגובה זו

  • 54.

    לחסל את גלגוליה ולהעביר אותם לירדן - לאומם של הבוגדים הפלסטינים (ל''ת)

    שי שלום, 22/08/09 17:33


    IP: 89.139.20.233דווח על תגובה זו

  • 53.

    שוב, רוצחים גיבורים של התקשורת והקורבן מוקצה מחמת מיאוס. (ל''ת)

    כתבה חולנית פרי גידול של התקשורת המסואבת, 22/08/09 17:21


    IP: 77.125.10.10דווח על תגובה זו

  • 52.

    זה מה שקורה שהיהודים מממנים

    קובי, 22/08/09 17:13

    כשהיהודי הולך למיסעדה ויש שם פועלים ערבים הוא לא יודע אבל הפועל ביחד אם החברים שלו משכירים דירות באזור העבודה בשכונות טובות של יהודים .מתחילים אם הבנות שלנו וזה גודל וגודל כמו סרטן
    תחשבו על זה טוב יהודי אוהב כסף יותר מהכל
    ואם צריך לחסוך כמה שקלים בלקחת פועל ערבי במקום יהודי הוא יעשה זאת בלי לדעת את גודל הנזק שנעשה

    IP: 84.108.202.10דווח על תגובה זו

  • 51.

    we need to show thos chamula,life without poroll

    itay, 22/08/09 17:03

    let them rat in jail,for years.
    this is the aprutonety to show to al marders,one time,just one time,we can do it,life in jail,for all of the sospect,includ the 2 girle's.

    IP: 74.196.58.254דווח על תגובה זו

    • למה כל כך הרבה שגיאות? כי אתה רוצה להרשים את החברה שאתה יודע אנגלית? (ל''ת)

      Inventor , 22/08/09 19:52


      IP: 96.250.51.153 דווח על תגובה זו

  • 50.

    מסכן

    קובי, 22/08/09 16:59

    כל החיים שלכם אתם בוכים אל תישכחו
    שבלי היהודים הייתם רוכבים על חמורים וגרים באוהל אין מהלעשות ערבי לא יודע להעריך שום דבר

    IP: 84.108.202.10דווח על תגובה זו

  • 49.

    מי שעזר לאשתו של ליאוניד היו אנשים מג'לג'וליה

    תושב ג'לג'וליה, 22/08/09 16:58

    שתדעו לכם שאחרי שהיא ברחה היא ביקשה עזרה מאנשים ו''במקרה'' הם היו מג'לג'וליה.... תלכו לחפש מי שינענע אתכם.......

    IP: 84.229.111.85דווח על תגובה זו

    • היא שאלה איפה בעלה ובמקרה היו אלו 2 הבנות ששוכבות עם ערבים

      שרוליק, 22/08/09 17:22

      שהיו באזור וענו לה.

      IP: 89.138.114.245 דווח על תגובה זו

  • 48.

    סבתה גרציה, ממשפחת פחימה חברתו של המחבל! באותו סל עם אחמד טיבי (ל''ת)

    ABRAHAM, 22/08/09 16:54


    IP: 79.179.67.140דווח על תגובה זו

    • אחמד טיבי הוא בסה''כ עובד של אש''ף. (ל''ת)

      זה הכל,לא יותר, 22/08/09 17:10


      IP: 79.176.29.191 דווח על תגובה זו

  • 47.

    המתנחלים אומרים: זה רק תפוח אחד רקוב בסל, וזה אחמד טיבי!

    ABRAHAM, 22/08/09 16:51

    השאר מורעל.

    IP: 79.179.67.140דווח על תגובה זו

  • 46.

    ג'לגוליה- לא מאמינה לאף מילה שלהם. כולם רוצחים -עונש מוות

    מיכל ת''א, 22/08/09 16:49

    עכשיו.

    די להיתיפיות,הכתבה מייגעת וללא קשר לרצח.
    גם אצלינו יש מושבים בדיוק כמו ג'לג'וליה, בלי קולנוע, בלי בריכה בלי כלום, ועוד לא שמעתי ממושבניק שייצרח בצורה כזאת.

    לא קונה את הכבתה, הם באו במטרה להציק ולרצוח.

    ד''ג הבנות לא יהודיות. תפסיקו לבלבל במוח.

    IP: 77.126.102.98דווח על תגובה זו

  • 45.

    ''מה שכתוב על המצח, זה האדם יראה''.

    אבו סובחי החכם, 22/08/09 16:46

    יושב לו מחמוד הזקן הערבי החכם בגנו,מתבונן בשמים מבטו פיקח ולמוד סבל,
    בגינה בג'לג'וליה תרגם הסבא מחמוד פתגם מערבית: ''אני גידלתי את הפרי כל העונה. באה ציפור, חטפה אותו וברחה''. פגשתי את אביו של הקטין. איש עסקים מצליח,הקטין הוא בנו הבכור. עוד לא בן 17. נולד אחרי שלוש הפלות וארבע שנות נישואים...(איזו עצבות ,מזל שאחרי עשרות טיפולי פוריות יקרים במימון המדינה היהודית המקפחת,נולד הבן שהביא כלכך הרבה גאווה למגזר).
    בקיצור עוד יהודיה שמאלנית שמגיע לכפר ערבי ועושים לה את הבי''ס הפתוח לתרבות המיזרח,התמסכנות מקצועית ,גבב של שקרים ומניפולציות ,הכתבה אפילו לא הרגיזה אותי,פשוט לא הבנתי אותה,כנראה שהכנפה ואדי הבקלאווה סיחררו את ראשה,כלכך הרבה סימפטיה למשפחות הרוצחים,נפילה לקלישאות..מה היתה המטרה בכתבה?

    IP: 84.228.38.225דווח על תגובה זו

    • אני מסכים עם כל פסיק מדבריך (ל''ת)

      שרוליק, 22/08/09 17:23


      IP: 89.138.114.245 דווח על תגובה זו

  • 44.

    26 - אתה לא רק דפוק בשכל נראה לי שאתה זקוק לאישפוז..

    אספרונס, 22/08/09 16:42

    דחוף מפני שבתחושתי אתה מסוכן לציבור - חשוף נא את עצמך על מנת שנעזור לך להתאשפז במקום מתאים לך.

    IP: 87.68.152.86דווח על תגובה זו

    • תקרא עוד פעם אולי תבין

      ברוריה מהקריות, 22/08/09 18:02

      26 כתב באירוניה הפוך על הפוך ברוח הכתבה. מה כל כך קשה להבין? לפי רוח הכתבה הגלגולים מסכנים ורק תושביה היהודים של תל אביב מפריעים להם ..תקרא עוד פעם לאט אולי תבין.

      IP: 79.180.122.154 דווח על תגובה זו

    • 26 ציני. איך לא הבנת?

      שרה, 22/08/09 18:52

      תסתכל במילון מה זה ציני. אתה נשמע מגוכך כשאתה מתלהם כל כך.

      IP: 216.15.115.128 דווח על תגובה זו

  • 43.

    אני משפחתי וכל מכריי-לא קונים מפלסטינים מאז ארועי אוקטובר! (ל''ת)

    מתעוררים! , 22/08/09 16:38


    IP: 94.159.155.182דווח על תגובה זו

  • 42.

    סקר אחרון שנעשה מראה ש 80% תומכים בהגירתם של ערביי ישראל לבני עמם (ל''ת)

    מתעוררים! , 22/08/09 16:31


    IP: 94.159.155.182דווח על תגובה זו

    • החל מהיום 81% והמספר גדל מרגע לרגע (ל''ת)

      Inventor , 22/08/09 19:55


      IP: 96.250.51.153 דווח על תגובה זו

  • 41.

    '' ההכרות עם הבנות לא היתה על קרע רומנטי''- מה זה???

    משה, 22/08/09 16:21

    דברים שאתם מצטטים מפי קרובי הנאשמים שווים ל...אתם יודעים מה.
    חוצפה לזלזל בשכל של הקוראים עד כדי כך...

    IP: 85.250.202.103דווח על תגובה זו

  • 40.

    מלה של גבר

    כנס מחמוד, 22/08/09 16:12

    אתה נשמע איש של כבוד וכעת מכור את ביתך כפי שהבטחת והעבר את הכסף למשפחת קרפ

    IP: 77.127.81.248דווח על תגובה זו

  • 39.

    כתבת יחצ''נות לרוצחים, מעריב זיהה פלח שוק בג'לג'וליה

    דודינקה, 22/08/09 16:03

    אם אבא של רוצח הוא איש עסקים, האם הרוצח זכאי לזיכוי או הנחה?

    לא זכורה לי כתבה כזאת לזכות הרוצח זאדה שרצח ערבים באוטובוס. גם הוריו אנשים טובים.

    עיתונאות תת רמה

    IP: 95.86.84.34דווח על תגובה זו

  • 38.

    הכתבה הזאת היא הביזיון הכי גדול שראיתי מימיי, דוחה ומבחיל מה שכתוב פה

    Swedish Josh , 22/08/09 16:00

    חבורה של שמונה פראים שיכורים חסרי בושה מצפון ומעצורים רצחו בדם קר ובמו ידיהם אבא שניסה להגן על ביתו, ובכתבה עוסקים בכמה בתי קפה יש בג'לג'וליה? בכמה צפוף שם?!

    מישהו פה נפל על הראש.

    IP: 79.182.145.211דווח על תגובה זו

  • 37.

    שמישהו יסביר לי מה תפקידה של הכתבה הזאת ? (ל''ת)

    לעורר סימפטיה לתושבי הכפר ?, 22/08/09 15:36


    IP: 87.69.80.120דווח על תגובה זו

    • שיהיו פלסטינים פטריוטים-וילכו לבנות את ארצם מעבר לגדר! הפרדה עכשיוו (ל''ת)

      מתעוררים! , 22/08/09 16:32


      IP: 94.159.155.182 דווח על תגובה זו

    • הכתבה באה להראות את הצד האנושי של המשפחות, אבל

      שרה, 22/08/09 19:17

      הרצח הזה כל כך מזעזע, שזה מוקדם מדי. יכל להיות שבעתיד נוכל להסתכל על המשפחות ולהצטער, אבל כרגע אנחנו המומים וכועסים. דרך אגב, אני לא ממש הופתעתי מהרצח. הרבה אנשים מכירים את סייד קשוע. ערבי יקר. מתון. מחפש כל הזמן את הגשר בין תרבויות. פונה אל המשותף. בפרוש איש שלום (וכותב מופלא.)אבל...בספר שלו ''ערבים רוקדים''אפשר היה להרגיש את העוינות, השנאה המודחקת, הכעס שעובר ומוקנה מדור לדור, בכפר הערבי. אני לא אתפלא אם בבתים ה''נורמטיביים'' של הצעירים האלה , בשיחות בתוך המשפחה ובין חברים, השנאה והקנאה מתגלגלות. אם תרשן,אני מנחשת שהטריגר לארוע הרצח היה החוויה של האבא: אמרו לו שלא ימכרו לו תחנת דלק כי הוא ערבי. אני יכולה לדמיין מה הוא אמר בבית כשהוא חזר.זאת השפלה, והרגשה שלא משנה מה שתעשה וכמה נחמד תהיה, יש תקרה שמעליה הוא לא יכל לתפס בחברה הזו. ואז הבן שומע משהו דומה ליד הים, ו.....אל תקפצו. אני מזועזעת ונגעלת מהנערים האלה. שום דבר לא מצדיק רצח, ועוד רצח אכזרי ומתועב כזה. היו להם אין ספור הזדמנויות לעצור את עצמם. אבל הם המשיכו. מה שכתבתי למעלה זה לא כדי להצדיק. זה כדי קצת להבין

      IP: 216.15.115.128 דווח על תגובה זו

  • 36.

    זה עם ברברי מבחינה גנטית חוקי המדבר עדיין בדם שלהם

    מבינים, 22/08/09 15:30

    לא אני לא גזען כי אולי יום אחד הם יתורבתו עד אז הם ברברים וצמאי דם לא תמצא מקרה של יהודים שהורגים בחור מבוגר בקבוצה של חמישה איש ומעלה זה לא קיים לא היה אף פעם וזה ההבדל ביננו

    IP: 82.81.55.166דווח על תגובה זו

    • נכון והאיש מבוגר תמים זה לא פשע של גנבה שוד או פלילי

      מסכימה, 22/08/09 15:56

      הם פשוט ראו הזדמנות כמו שצבוע רואה אייל פצוע וחייב להרוג אותו
      למה? כי זה הטבע של חייה טורפת כמו צבוע


      אין מקרה של הרג מבוגר תמים שהוא לא שוד ןלא פלילי עי שלושה ומעלה יהודים בכל תולדות ישראל בדקתי

      IP: 82.81.55.166 דווח על תגובה זו

    • לפי האסלאם! טוב לשקר לרמות לאנוס ולרצוח העיקר להשמיד את אויבך הכופר! (ל''ת)

      מתעוררים! , 22/08/09 16:39


      IP: 94.159.155.182 דווח על תגובה זו

  • 35.

    לזרוק את כל משפחת הזבל הזה ללבנון או לשבדיה,צרפתוכו',מספיק עם יפי הנפש (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 22/08/09 15:29


    IP: 99.238.30.226דווח על תגובה זו

    • לערביי ישראל!-בואו ניפרד! זה מזמן כבר מת! בואו ניפרד! (ל''ת)

      מתעוררים! , 22/08/09 16:32


      IP: 94.159.155.182 דווח על תגובה זו

  • 34.

    מסכנים אויאויאוי כתבה מגעילה

    שימי, 22/08/09 15:25

    בושה שיש כתבים כמוכם האנשים האלה רצחו בדם קר אין הבנה ולא כלום זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו צריך רק טיול אחד קטן כדי שזה יגיע

    IP: 84.109.152.167דווח על תגובה זו

  • 33.

    מענין..סב ששבעה מנכדיו רצחו בלינץ' יהודי חף מפשע..

    שרון, 22/08/09 15:14

    מעניין איזה חינוך הם קיבלו מהסבא - האם חינוך לאהבת אדם ? ערכים טובים?
    או שנאת יהודים באשר הם, והתרה לרצח?
    לי נשמע לא הגיוני שבשמשפחה כל כך טובה היו יוצאים שבעה רוצחים.

    IP: 77.127.211.161דווח על תגובה זו

  • 32.

    אני מבין למה זה קרה. גם א סנעה מבין. זה מאד צפוי. (ל''ת)

    שיך ראאד סאלאח הפלג הצפוני, 22/08/09 14:57


    IP: 89.138.56.140דווח על תגובה זו

  • 31.

    לקוראן שלכם יש אלף פנים ואתם פותחים את העמוד הרצוי לאותה שעה (ל''ת)

    Benny, 22/08/09 14:53


    IP: 24.46.78.9דווח על תגובה זו

    • לפי הקוראן - יהודי לא יכול להיות חף מפשע...

      חנה, 22/08/09 19:15

      ומה קשור בכלל צפיפות או בתי קולנוע - יש מספיק מושבים יהודיים בארץ בלי בית קולנוע או בית קפה - ואפילו בלי בית ספר!!!

      תגיד תודה שיש לך בית עם גינה פרטית, מושב עם בית ספר ובית חולים, ואתה לא חי במדבר עם גמלים. אוי אוי חייבים לנסוע רבע שעה לכפר סבא לבלות במסעדה - ממש מסכנים.

      IP: 217.132.227.6 דווח על תגובה זו

      • הממשלה לא בונה בריכות שחייה ובתי קולנוע...הם רוצים שיבנו לבד

        רמי הדני , 27/08/09 11:23

        הם חושבים שהמדינה צריכה לבנות להם מקומות בילוי...ואם אפילו היו בונים להם מקומות בלוי הם היו באים למקומות איפוא שיש יהודים..סליחה יהודיות.

        IP: 84.238.85.146 דווח על תגובה זו

  • 30.

    תמיד מחפשים אשמים=קודם באה הכחשה=עכשיו טוענים שהם בני טובים עלק=רוצחים (ל''ת)

    נ.כהן ישלמו לעו''ד ויוציאו אותם בזול=אין צדק במשפט!, 22/08/09 14:50


    IP: 217.132.34.28דווח על תגובה זו

  • 29.

    לגרש את המשפחות ביחד עם כל הדודים הבני דודים השכנים בקיצור כולם (ל''ת)

    Benny, 22/08/09 14:42


    IP: 24.46.78.9דווח על תגובה זו

    • ומה לעשות עים פושעים יהודים ? (ל''ת)

      בועז, 22/08/09 15:04


      IP: 145.53.130.129 דווח על תגובה זו

      • תגובתי

        me, 22/08/09 15:22

        מה יש ''פושעים יהודים'' ?????

        IP: 84.228.8.142 דווח על תגובה זו

      • גם אותם לגרש לעזה. (ל''ת)

        זה המקום, 22/08/09 17:09


        IP: 79.176.29.191 דווח על תגובה זו

  • 28.

    אסור לתת תקציבים לאויב. ברור שרצח - גזענות ערבית נטו

    ברוך, 22/08/09 14:37

    אם רוצים תקציבים - שיצביעו למפלגות שנכנסות לממשלה.

    IP: 89.138.109.44דווח על תגובה זו

    • כל כסף שהולך לערבי חלק ממנו מגיע לטרור! (ל''ת)

      מתעוררים! , 22/08/09 16:33


      IP: 94.159.155.182 דווח על תגובה זו

  • 27.

    תמכרו עוד אלכוהול יהייה טוב יותר.- (ל''ת)

    אליקבליקבום , 22/08/09 14:30


    IP: 77.127.49.1דווח על תגובה זו

  • 26.

    למעשה, קרפ הוא שפגע בריקמה העדינה של הדו-קיום

    הנראטיב האחר:, 22/08/09 14:23

    התעקשותו התמוהה לטייל בשעות לא שעות בסביבות ביתו, משל היה נער צעיר.
    הצטרפותה התמוהה של משפחתו לטיול התמוה והמתגרה.
    מותו התמוה המכוון אך ורק לסבך בפלילים צעירים בני עם אחר.
    כל זה מעלה יותר מחשד שחבורת הצעירים התמימה
    נפלה קורבן למזימה גזענית מתוכננת שנקלעה ממש מתחת לרגליהם והמעידה אותם על ראשה.

    IP: 77.127.160.135דווח על תגובה זו

    • nyc

      amos, 22/08/09 17:01

      are you stupet,or you just act like one,you have luky thet i dont see you face,becous i was chang them,if i was next to you.

      IP: 74.196.58.254 דווח על תגובה זו

      • הרגת אותי מצחוק

        חחחחחחחח, 22/08/09 19:17

        דבר ראשון לא ככה כותבים stupid, פעם הבאה בבקשה מילון!!!!!!!!
        דבר שני - אני יודעת שרק חכמים מבינים ציניות, אבל הטיפשים בבקשה תנסו לפחות לזהות אותה...
        בשבילך אם לא הבנת- התגובה הזאת של 26 היא צינית ומתגרה בכוונה, על מנת לחזק את ההבנה של החוסר צורך במוות הזה.

        IP: 84.108.57.108 דווח על תגובה זו

    • WOW your amazing

      Nate, 22/08/09 18:00

      Do you hear yourself?
      Are you saying its Mr. Karp's fault for feeling safe, in a city where ''Safe'' is too
      much to ask for
      ?????!!!????

      You make me sad
      :-(

      IP: 76.109.106.157 דווח על תגובה זו

      • 26 ציני. ''צוחק'' על אלה שהוא חושב שככה הם חושבים.

        שומו שמיים, 22/08/09 18:58

        הבעיה היא שאף אחד לא חושב ככה.אף אחד לא יצא להגנת הנערים האלה. כל המדינה מזועזעת.

        IP: 216.15.115.128 דווח על תגובה זו

    • הוצאת את המלים מפי!!

      אני, 23/08/09 00:35

      איך, איך לא מתחשבים ברוצחים הסובלים

      IP: 89.138.233.125 דווח על תגובה זו

  • 25.

    להחזיר את המג''ב של לפני שבאו מפלגת מרץ

    גוג ומגוג, 22/08/09 14:19

    פעם ערבי מבוהל שברח ההינו מוצאים אותו לפי סימני השילשול על הריצפה.היום שלום עכשיו מחלק להם מצלמות לתיעוד.צריך לשבור לפורעי החוק האלו את כל העצמות

    IP: 89.138.212.253דווח על תגובה זו

  • 24.

    נכנס בהם השד המוסלמי-איסלם היא דת שחורה ומסוכנת (ל''ת)

    מיטל, 22/08/09 14:17


    IP: 84.111.122.117דווח על תגובה זו

  • 23.

    לפי הכתוב, מצבם הכלכלי של התושבים טוב מאד!

    ציוני, 22/08/09 14:15

    מדוע אינם תורמים לקהילה שלהם? מדוע לא בונים פארק, מגרש משחקים, אולם לתאטרון?
    הם מחכים שאחרים יבנו להם!? כל אחד דואג שם רק לכיס הפרטי שלו. בספק אם הם משלמים מיסי עירייה ומיסי מדינה. אבל דרישות יש להם וטענות די - נמאס!!!

    IP: 79.177.104.90דווח על תגובה זו

  • 22.

    מתוך הכתבה: ''אין גינה ציבורית. אין פארק. אין גן שעשועים. אין קולנוע''

    משה, 22/08/09 14:14

    אז הולכים לים משתעשעים, מציקים לבנות יהודיות והורגים את האבא שמנסה להגן על כבודה של בתו.
    אני מתאר לעצמי מה היה קורה עם יהודי היה פוגע בכבודה של נערה ערבייה..
    זה כנראה ב- ד.נ.א ולא בחינוך.. למרות שהתרבות הערבית כוללת ,דין סייף'', נקמת דם, ג'הידים ועוד ,קשוטים''

    IP: 92.62.210.173דווח על תגובה זו

  • 21.

    פגשתי בעולם ערבים רבים ומרביתם שונאים את הפלסטינים

    רוני, 22/08/09 13:59

    הפסלטינים נחשבים לנחותים בקרב הערבים וזאת על סמך עמדתם של הערבים עצמם.

    גם במדינות ערב יש פשיעה גבוהה יותר של פלסטינם מאשר של מקומיים. זה נכון במצרים, ירדן, סוריה ולבנון ובעיקר במדינות המפרץ.

    IP: 82.81.11.237דווח על תגובה זו

    • 21 אתה צודק ב-100% - בשנת 1980 שהיתי באנגליה פגשתי מוסלמים

      קים, 22/08/09 16:38

      מארצות ערב השונות, וכולם אמרו פה אחד שאינם סובלים את הפלסטינים, הם הכבשה שחורה של המוסלמים. ועד היום אני שומעת אותם דברים.

      IP: 87.68.152.86 דווח על תגובה זו

      • גם את חושבת להיתאסלם יום אחד.. (ל''ת)

        רמי הדני , 27/08/09 11:33


        IP: 84.238.85.146 דווח על תגובה זו

    • אותו דבר באירופה... (ל''ת)

      רמי הדני , 27/08/09 11:31


      IP: 84.238.85.146 דווח על תגובה זו

  • 20.

    אם זה בגלל שהם שיכורים אז למה רק יהודי? למה לא תקפו ערבי? (ל''ת)

    שאלה ליפה נפש המאמינים להם., 22/08/09 13:51


    IP: 84.109.2.179דווח על תגובה זו

  • 19.

    הם הקורבנות צריך להעמיד לדין את הנפטר...חובה לקרוא

    לירן (NRG לא לצנזר!!!חופש ביטוי), 22/08/09 13:46

    1.הם ערבים-זה מסביר הרבה.
    2.המדינה בדרך לתהום אם לא ננהג בהם ביד קשה כמו שהם צריכיםת אסור לתת להם את החופשיות לבוא לערים שלנו ולעשות בהם כשלהם ,גורם ההרתעה מול הברברים נעלם והתפוגג היום זה מר קרפ השם יקום דמו מחר זה יכול להיות כל אחד אחר שמסתובב עם הבת שלו ומנסה להגן עלייה מישמעלי שאין לו דרך ארץ ומרשה לעצמו לפתוח את הפה עלייה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו אבל מרבית הסיכווים שאם ניתקל בזילות נפש כזו זה יבוא רק מהערבים..איך אמר הסבא של הרוצחים גידלתי פרי כל העונה באה ציפור ולקחה לי אותו יש לי חדשות לסבאלה שום פרי לא גדל בגינתך בגינתך גדלו דברים שלא ראויים למאכל אדם ואם היינו חיים במדינה נורמלית הם היו מקבלים את הכיסא החשמלי ואני מתנדב בשמחה להוריד עליהם את השלטר.

    IP: 89.138.178.204דווח על תגובה זו

    • למה כל כך חששת שלא יפרסמו אותך? סה''כ אמרת דברים נכונים וישירים=כל''כ (ל''ת)

      נ.כהן מה שמכאיב=הם לא צריכים לפחד מאתנו=אנחנו כן!!, 22/08/09 14:56


      IP: 217.132.34.28 דווח על תגובה זו

    • תן לי להשלים לך את התמונה...כנס

      מתעוררים! , 22/08/09 16:35

      מותר להם לבנות ווילות ומגדלים בלי תכנון ובלי אישורי בניה.
      מותר להם לא לשלם ארנונה,
      מותר להם להשתלט על שטחים לא להם.
      מותר להם לקבל חשמל חינם כי הם מוסלמים. (יש רשימות כאלה בחברת החשמל);
      מותר להם לקבל מקופת חולים חיסונים חינם לנוסעים למכה (כשאסע לאפריקה החיסונים שלי יהיו על חשבוני).
      מותר להם שהמועצות שלהם יהיו בגירעונות של עשרות מיליוני שקלים ושאנו נשלם מכיסנו עבורם.
      מותר להם להפר את כל חוקי העזר במדינת ישראל למניעת רעש-וכל יום החל מ3:00 בבוקר רעש מחריד בוקע מכל מסגד בארץ בסמיכות לאזרחים ישנים-גם בחיפה יפו טבריה ירושלים!נסו אתם לחולל רעש בעוצמה כזו בלילה ונראה תוך כמה זמן המשטרה תשתיק אתכם.
      מותר להם להחזיק כמה נשים ועשרות ילדים על מנת לקבל עשרות אלפי ש''ח בחודש מביטוח לאומי (וכשאני אצא לפנסיה ביטוח לאומי יגיד לי שאין כסף בקופה).
      מותר להם לדרוש מכל בעל עסק בבאר- שבע פרוטקשן.
      מותר להם לגנוב לחקלאים ציוד בעשרות מיליונים.
      מותר להם להזרים שפכים בכוונה תחילה כדי לזהם את מקורות המים שלנו (ואל תפלו בפח כמו רבים אחרים - הביוב שזורם ברחובות הוא הרי למען יראו את מסכנותם כביכול, זה משרת את מטרתם).
      מותר להם לנהוג עם עשרות הרשעות במשאיות לא תקינות ולסכן (ולהרוג) אחרים.
      מותר להם לדרוש ולקבל דמי אבטלה ולעבוד כל היום ''בשחור''.
      מותר להם לצדד בזמן מלחמה באויב ולהאשים אותנו בהרג (בנפילות של קטיושות עליהם).
      מותר להם לא להישבע אמונים למדינה ולדגל (יש לחוקק חוק בנושא כדוגמת החוק שקיים בארה''ב).
      מותר להם להסיט את ההמון ולהדליק אותם נגדנו – הכל בשם הדת (וזו ההסתה המסוכנת ביותר).
      מותר להם ביום הכיפורים, היום הקדוש ליהודים, לעשות מהומות מתוכננות, לדרוס למוות ילדה בכפר תבור, ושנה לאחר מכן מהומות והרס רב בעיר עכו. כרמיאל חיפה ויפו ועוד ועוד בדרך (שום התחשבות בדת של האחר).
      מותר להם לתמוך בחמאס ובחיזבאללה בזמן מלחמה איתם-ולהחליש את המדינה מבפנים(בארה''ב תומכי אלקעידה נעצרים מייד ונזרקים לכלא)

      ובנוסף – הרי הם אזרחים ולכן מותר להם לבחור לכנסת ונציגיהם מקבלים משכורות של חברי כנסת ובאותה נשימה נוסעים למדינות אויב, מלעיזים על המדינה אותה הם מייצגים והכול עובר בלי תגובה בשם חופש הביטוי...
      בנוסף מותר להם להיות בכנסת ישראל ולהטיף כנגד המדינה וצה''ל.

      אני שואל את עצמי אם גם במדינות ערב או מדינות אחרות היו מאפשרים להם להתנהג כך? והתשובה ברורה.
      אבל לנו אסור להגיד מילה וחסר לנו אם נגיד, מיד יתחיל הבכי שלהם ''גזענים'' ''אפליה'',
      זו השיטה שלהם ושל נציגיהם.

      אני הוא זה שמרגיש אזרח ''סוג ב' '' במדינה שלי, היחס אלי אינו שווה ליחס אותו הם''האזרחים'' הנ''ל מקבלים ואני לפחות משתדל מאד לשמור על חוקי המדינה (יש לנו ברירה?! אם אני הייתי יורק על שוטר או מכה שוטר או בונה בנגב מבנה לא חוקי מה היה אז קורה לי?...)
      יוצא שאזרחים ''סוג א' '' נהנים מכל הזכויות של אזרח המדינה וחובות אין! בעוד שאזרחים
      ''סוג ב' '' נושאים בנטל כל החובות ועל הזכויות עליהם להילחם...

      נחכה למנהיג אמיתי שיבין שבקצב הזה הגליל והנגב בעוד מספר שנים כבר לא יהיו שלנו.
      מנהיג שיבין ''שעם כל הכבוד לקול הערבי'' מדינת ישראל יותר חשובה מכל דבר.
      מנהיג שיבין שיש חשיבות עליונה לחלק במתנה לכל לוחם, עם שיחררו מצה''ל, שטח אדמה
      בגליל ובנגב לצורך שמירה, אחיזה בקרקע, ויהוד הגליל.
      הכול עניין של מנהיגות ומנהיג שיוכל לעשות סדר בכל הריקבון. מנהיג שהמדינה תהיה בראש סדר העדיפויות שלו ולא רק משפחתו ותהילתו....מתי בחירות?...וכצפוי התשובה היא-

      היא הפרדה! אין ברירה אחרת.בקפריסין צ''כיה הודו-היו חייבים להעביר אוכלוסיות כדי ליצור את ההפרדה!בןאו נתעורר לפני שהקטסטרופה תגיע (או שהיא כבר הגיעה...)

      IP: 94.159.155.182 דווח על תגובה זו

  • 18.

    פורטרט מרתק - כתבה מעולה !

    עמרי, 22/08/09 13:34

    ח''ח

    IP: 84.109.128.105דווח על תגובה זו

  • 17.

    רוצחים שפלים!!!!! (ל''ת)

    רק עונש מוות!!!, 22/08/09 13:29


    IP: 79.176.109.165דווח על תגובה זו

  • 16.

    לשד קוראים אלכוהול (ל''ת)

    העוקץ1, 22/08/09 13:28


    IP: 93.173.156.84דווח על תגובה זו

    • אלכוהול הוא רק זרז...

      שרוליק, 22/08/09 15:11

      שתיתי עשרות פעמים בחיי, הדבר היחידי שפגעתי בו בעקבות השתייה היה הכבד שלי...
      אל תמציא להם תרוצים נוחים !!!

      IP: 89.138.114.245 דווח על תגובה זו

    • רוצחי קרפ-מוסלמים לא שותים,תפסיק להאשים את האלכוהול.

      מיכל ת''א, 22/08/09 16:57

      הם לא היו שתויים, הם באו כדי לרצוח, כנ''ל גם שתי הרוסיות הרוצחות.

      IP: 77.126.102.98 דווח על תגובה זו

      • זה שבאסלאם אסור לשתות לא אומר שהם לא שתו.

        שרוליק, 22/08/09 17:18

        עובדתית הם היו שיכורים.
        אז מה ?

        IP: 89.138.114.245 דווח על תגובה זו

      • כנראה שהסרט שאת חיה בו עוד יותר גרוע מן המציאות

        סרט אימה, 22/08/09 20:54

        כדאי שתסגרי את כל הדלתות ואת כל החלונות בבית ואל תצאי החוצה, כי כל הערבים האלו כל כך קרובים... והרוסיות....עוד יותר קרובות. הם בכל מקום....
        ממליצה לך גם לראות סרטי היצ'קוק לפני השינה.

        IP: 217.132.84.181 דווח על תגובה זו

  • 15.

    הטרגדיה שלהם ושל קרפ הי''ד. כואב הלב על הרוצחים. יאללה לבכות על הרוצחים (ל''ת)

    אלופי הבכי של גולגוליה, 22/08/09 13:07


    IP: 84.111.117.160דווח על תגובה זו

  • 14.

    אני משלם מיסים לביטוח לאומי והערבים הללו

    נעמן השפוי פה , 22/08/09 12:57

    מקבלים ביטוח לאומי.

    IP: 89.138.107.39דווח על תגובה זו

  • 13.

    לא יאומן שתמיד הם מספרים סיפורי אלף לילה ולילה

    שקרנים עלובים, 22/08/09 12:53

    ''אני בכלל נתתי למנוח ליטוף והוא נפל לי על הרגל ופתח את הראש''.
    גם בכתבה על הלינץ' בחייל נתן זאדה הנאשמים המציאו סיפורים מגוחכים שאתה לא מאמין שהם מספרים אותם למישהו. ''אני בכלל עשיתי מנגל בשדרה ליד ופתאום חייל מדמם עף עליי''.
    לא יאומן שזאת הרמה שלהם. שקרים סוג ז'.

    IP: 84.228.238.107דווח על תגובה זו

  • 12.

    אני יודע שמזה שנים מותקפים אנשים בשכונת הדר ע''י ערבים וזה רק ענין

    חיפאי שיודע, 22/08/09 12:53

    של זמן עד שמישהו ירצח.הבעיה היא שהמותקפים והנשדדים מפחדים להתלונן,הם לא בוטחים במשטרה שתגן עליהם.חלק מהם אינם דוברי עברית או שהם דוברי עברית דלה מה שמקשה על הגשת תלונה. או שהם מתקשים בזיהוי התוקפים.למשטרת חיפה כי אז הסטטיסטיקה נראת יפה אבל הקורבנות אחרי התקיפה הרבה פחות.

    IP: 85.64.39.29דווח על תגובה זו

    • ''והקורבנות'' של דודו טופז חושבים שרק כשתוקפים אותם זה אסון לאומי. (ל''ת)

      סוציומטיות זאת מחלה, 22/08/09 13:15


      IP: 79.176.29.191 דווח על תגובה זו

  • 11.

    שום שד, זו התנהגות טיפוסית של עמים ברברים

    ןחגכ, 22/08/09 12:50

    מדובר בעם לא מתורבת שישיבתו לפני או אחרי הקו הירוק לא טישטש את הברבריות שלו
    בכל רגע נתון בכל עיר/כפר שלו ימצא ההמון האלים שיבצע לינץ' אכזרי ביהודים
    הם אלימים על הכביש, ברחוב ובכל מקום שהוא
    רוצים דוגמא? מעולם לא נתקלתי בנהג ערבי שנותן זכות קדימה, שעוצר על דעת עצמו לפני מעבר חציה להולך רגל או שמאפשר לרכב להשתלב בתנועה
    הם כל הזמן נלחמים, מבינים רק כוח, ומחנכים את ילדיהם לשינאה, אכזריות ואלימות

    וכעת דבר יפי הנפש המתרעם על גזענות...

    IP: 85.250.88.72דווח על תגובה זו

    • לצערי, כל מילה שלך נכונה. הם פשוט ב ר ב ר י ם.

      יואב, 22/08/09 13:07

      ואנחנו צריכים לחיות איתם כאן, בחסות משטרה אימפוטנטית.

      IP: 132.68.46.88 דווח על תגובה זו

    • טיפש

      אילן, 22/08/09 14:07

      פשוט טיפש, גם יהודים לא נותנים זכות קדימה,לא גזען אתה רק טיפש מטופש.

      IP: 84.228.143.132 דווח על תגובה זו

      • טיפש מי שעשה אותך

        דוד, 22/08/09 15:44

        אז מה אם יש יהודים שמתנהגים ככה
        אצל יהודים זה המיעוט אצלם זה הרוב
        אתה סופר אידיוט שכל מה שחינכו אותך זה לקלל
        אין לך טיפת אינטיליגנציה להגיב לעניין או להתמודד עם הטענות ואתה נטפל לנקודה שולית וקופץ עליה כאילו היא עיקר הטיעון
        כן, יש יהודים חסרי השכלה ונטולי חוכמה מינימלית ואתה הדוגמא המובהקת לכך

        IP: 85.250.88.72 דווח על תגובה זו

    • גם בפסגת זאב ברברים

      אמיתי, 22/08/09 20:55

      ראה ערך הלינץ' בערב יום הזיכרון

      IP: 77.126.142.177 דווח על תגובה זו

  • 10.

    רוצחים מסוגם צריכים להישלך לכלא ללא אפשרות של חנינה (ל''ת)

    שירקבו בכלא, 22/08/09 12:47


    IP: 87.68.69.196דווח על תגובה זו

  • 9.

    כמה חבל על משפחת קרף ועל משפחת הילדים

    מנש, 22/08/09 12:35

    דברו על שלום אהבה על חיים טובים ויפים על עולם טוב ועל כמה מזל שאנחנו חיים פה בארץ וכמה חבל לאבד את הטוב
    כמה שידברו יותר כמה שיהיה טוב יותר
    די לכתבות על רצח ורוע

    IP: 89.139.108.61דווח על תגובה זו

  • 8.

    מסכנים.. המצב שלהם חרא,אז יש להם רשיון לרצח.

    pop, 22/08/09 12:31

    הכתבת מנסה בכל הכוח להוציא אותם כקורבן. קורבן של מה? האם חוסר אמצעים מצדיק רצח בדם קר? גם אני לא בדיוק עשיר,שאני אקח חברים וארצח את ההורים של הכתבת? הרי בסך הכל אני טוב בלימודים,אני עוזר לפרנס את המשפחה בחופש,ואני כותב ממחשב מלפני מליארד שנה וגם הוא של שכן שלי. אז אני אלך לרצוח. הרי אני כזה תלמיד טוב וחכם שאני בוודאי לא יודע להבדיל בין טוב לרע.דמם של המצליחים הפקר לידי החלשים.

    IP: 79.181.42.109דווח על תגובה זו

  • 7.

    הלכו צעד רחוק מדי

    שדגכ, 22/08/09 12:20

    בכבעשים של היהודים מותר להשתולל
    מותר לגנוב משדות ומשקים של יהודים
    מותר לכוון רמקולי מסגדים לכוון ישובים יהודיים
    -----------------
    האם זה לא ענין של חינוך,

    IP: 93.173.208.176דווח על תגובה זו

  • 6.

    וואו איזה סיפור עלוב מה גם שבסוף כן אישרו להכניס אותו

    try harded, 22/08/09 12:19

    זכותם המלאה להתעכב על שם שנראה ערבי ולברר עליו פרטים ,דבר המתבקש במציאות חיינו העגומה ורווית האלימות...די מספיק עם הקשקושים העלק ליברלים האלה שלא מובילים לשום מקום ובטח ובטח לא ניתנים ליישום בפועל...
    אני אישית לא סובל את המקום אבל עושה רושם שבזמן האחרון מישהו שם לעצמו מטרה ברורה ללכלך עליהם ולהכפיש את שמם...
    לא שיש לי בעיה עם זה אבל הכתבה הזו פשוט מגוחכת.

    IP: 79.178.118.74דווח על תגובה זו

  • 5.

    מחמוד כשמגדלים ילדים על פי דת מוחמד אלו התוצאות (ל''ת)

    sambo, 22/08/09 12:11


    IP: 123.243.58.235דווח על תגובה זו

  • 4.

    שלא ינסו לצייר להם תדמית טובה

    ליאור, 22/08/09 12:04

    אסור לשכוח שהם רצחו בברבריות אדם חף מפש ולא משנה שהוא אמר להם מילה לא במקום. זו לא סיבה מוצדקת להוציאו להורג. יש להעניש אותם בחומרה למען יראו ויראו בלי קשר להיותם ערבים.

    IP: 94.159.172.237דווח על תגובה זו

    • אמר להם מילה לא במקום? אדם מבוגר שצעירים מטרידים את הבת שלו לידו.

      מה יכול להיות לא במקום?, 22/08/09 12:16

      הוא ביצע את חובתו,ומערכת אכיפת החוק כשלה שלא היתה בנימצא בעת הצורך,זה תפקידה,אבל היא מחפפת בו.

      IP: 79.176.29.191 דווח על תגובה זו

  • 3.

    איזו כתבה...איזה כתבת!

    סבא, 22/08/09 11:59

    כמה אמפטיה,כמה מסכנות,מהיכן כל אלה כתבת נכבדת?
    צאי לקניון ברעננה,ביון ובלילה, עד שעת נעילה, תושבי גלגוליה,בעיקר צעירים וצעירות ממלאים את המקום,צאי לפרקים בסופישבוע,מצאי
    מקום ליהודים, משלמי המיסים המוניציפאלים לאחזקת המקומות,כמעט אין בנמצא.
    הלאומנות כמו חשמל באויר, חוצפתם וחוסר ההתחשבות ביהודים,נובעת בין היתר מכתבות כגון זאת שלך....
    כמה בחורות מגלגוליה המבלות עם בחורי כפר סבא, או רעננה פגשת,אילו עשו כן למחרת היית מוצאת אותן בבאר הסמוכה,כתבי מאמר הסברה לבנות ישראל שתלמדנה עם מי לא! לבלות ומדוע.

    IP: 79.181.37.200דווח על תגובה זו

    • טיפש גזען ועלוב

      טבעוני, 22/08/09 12:29

      אתה הדוגמא ללמה המדינה שלך נראית ככה, אתה הגורם לאלימות כמו שהיתה.
      אתה אי פעם פתחת שיחה עם התושבי במקום? שאלת אותם מאיפה הם?
      קרוב לודאי שלא, קרוב לודאי שאם הם מדברים ערבית הם מהכפר שממנו באו הרוצחים המטורפים.
      אם אתה והמדינה הרקובה שלך לא רוצים שערבים יבואו אליכם,אז תפסיקו להפלות אותם, עשו להם מוקדי עניין אצלם בעיר:
      קניונים, בריכות, גני שעשועים וכל סיבה אחרת שמוציאה כל בן אנוש מהבית ושולחת אותו לבדר את עצמו.

      IP: 89.139.91.199 דווח על תגובה זו

      • לטבעוני שהוא גזען טיפש עלוב ומגעיל!!!!!!!!!

        סבא אחר, 22/08/09 13:14

        טבעוני אתה הדוגמא ללמה המדינה שלנו בדגש על שלנו (כי אני בטוח שאתה לא משלנו) נראית כמו שהיא נראית.
        85% מהפשיעה היא על ידי ערבים וזו עובדה!!!
        הערבים עושים הכל כדי לכבוש את המדינה ממליץ לך להסתכל קצב התרבות של הערבים בYOU TUBE ,אפילו האירופאים והאמריקאים מפחדים מהערבים.
        אתם עם אכזר שבוכה כל הזמן לחוסר שיוויון ולקיפוח כשבעצם מי שמקופח במדינה היהודית!זה היהודים בלבד, יוצא מצב אבסורדי שיהודי שמשלם מיסים והולך לצבא מרגיש כאזרח סוג ג במדינה שהיא שלנו בעוד שאתם הערבים הם אזרחים סוג א לא משלמים מיסים,לא הולכים לצבא ומניפים דגלי אויב במדינה שלנו.
        למה אתה חושב שליברמן וממשלה ימנית עלתה לשלטון זו הסיבה העיקרית וזה עוד יחמיר תהיה בטוח!
        לך יש לך 22 מדינות לעוף אליהם, לנו יש רק אחת ועוד משהוא קטן הרצח של הנערים האלה שהכו ללא רחמים רק מראה דעה נרחבת וחינוך בעיר גלגוליה ,ועל תגידו זה מקרה יחיד לא מייצג כי לפי ראות עיני ניתן למנות הרבה מקרים שכאלו בעכו בירושליים המילאומניקים שנכנסו בטעות לעזה כן זהו הדו קיום תפנימו את זה, כי היום זה קרפ מחר זה יהיה יהודי אחר, הכבר שכחתם את פיגעועי הטרור?

        IP: 89.139.42.227 דווח על תגובה זו

      • אתה בעצמך טפש וגם תמים

        אבו שאעוב, 22/08/09 13:20

        מהות חייהם להזיק לנו מה שיותר!
        ציווה עליהם מוח'מד:להילחם בכל האנשים עד שיאמינו באללה ושליחיו.

        IP: 79.178.127.62 דווח על תגובה זו

        • מוחמד מת

          טבעוני, 22/08/09 14:15

          היום יש אנשים שסתם רוצים לחיות את החיים שלהם בשקט.
          יש גם חארות, אבל חארות הם צורת חיים שחוצה מגזרים, עדות, עמים, מינים, דתות וצבעים.

          IP: 89.139.91.199 דווח על תגובה זו

      • מדינת היהודים בילבד

        דני דין, 22/08/09 13:27

        למיספר 3 כאשר תכירו במדינת ישראל ותשרתו בצבא או בשרות לאומי או בכל משהו שיתרום למדינה אתם תקבלו הכל .אבל אתם בוגדים.תיראה את השכן שלך סבא גם סגן אלוף בצבא וגם בוגד מה אתה אומר.לך לירדן

        IP: 80.230.100.176 דווח על תגובה זו

        • יהודים?

          טבעוני, 22/08/09 14:17

          אלו שאמורים לשמור שבת?
          או שאתה מאלה שהם יהודים רק כשצריך לשנוא ערבים והומואים?

          IP: 89.139.91.199 דווח על תגובה זו

      • לטבעוני,המדינה שלנו רקובה? אמא שלך רקובה!

        אלי בר, 22/08/09 15:34

        יא חתיכת בוגד מחורבן !

        IP: 77.127.231.93 דווח על תגובה זו

        • זה לא סותר

          טבעוני, 22/08/09 16:15

          זה בהחלט אפשרי שגם אמי תהיה רקובה וגם המדינה שלך. לגבי אמא שלי אני לא חושב, לגבי המדינה שלך, אני יודע.
          אגב, אם תקרא את שאר הטוקבקים, החברים שלך חושבים שאני לא יהודי, אז זה מעט סותר (שוב) את עובדת היותי בוגד.
          אולי תתאמו גרסאות?

          עכשיו בדיחה: טיעונים מנומקים ואינטילגנטים, יש לך?

          IP: 85.250.85.176 דווח על תגובה זו

          • אז אני אציין בפניך את העובדה! !

            די לריקבון, 22/08/09 19:22

            אמא שלך כן רקובה וזאת עובדה,וההוכחה היא אתה!עובדה!לגבי המדינה שלנו{לא שלך} אז נכון יש רקיבות לצערנו אבל זאת הסיבה שיותר יהודים מצביעים ימין כגון ליברמן כדי לטפל בריקבון.

            IP: 173.168.176.82 דווח על תגובה זו

            • ללא ספק העדת על עיסתך

              טבעוני, 23/08/09 02:26

              אנשים רקובים מצביעים ליברמן.
              מילותיך שלך.
              אגב אמא שלי לא הצביעה ליברמן (נדמה לי מרצ או חד''ש), אז לדעתי זה מוכיח שהיא לא רקובה.

              IP: 85.250.85.176 דווח על תגובה זו

      • למיעוטים תומכי אלקעידה וחמאס(השמדת ישראל)יש פתרון אחד! גירוש! (ל''ת)

        מתעוררים! , 22/08/09 16:37


        IP: 94.159.155.182 דווח על תגובה זו

        • קצר ולעניין. (ל''ת)

          Inventor , 22/08/09 16:48


          IP: 96.250.51.153 דווח על תגובה זו

        • אני מת על חומוס!

          טבעוני, 23/08/09 02:28

          ממשיכים במשחק של משפםם לא קשורים עם סימני קריאה?

          IP: 85.250.85.176 דווח על תגובה זו

      • למה אנחנו ? שהם יבנו לעצמם .לנו אף אחד לא בנה

        המוכיח בשער , 28/08/09 01:42

        אנחנו אשמים בכל
        די עם ההלקאה העצמית הזאת
        לא חסרים ישובים יהודים לא מפותחים
        מה היית רוצה שהממשלה תתחיל לבנות קניונים?

        IP: 98.176.45.10 דווח על תגובה זו

    • לסבא....אני אוהב אותך!! (ל''ת)

      שלום, 22/08/09 12:40


      IP: 87.69.176.138 דווח על תגובה זו

  • 2.

    החינוך לשינאה שקיים אצלכם במיגזר במיוחד מאז שאש''ף הגיע לפה בהסכם אוסלו

    והשתלט על המיגזר והתחיל להסית לשינאה, 22/08/09 11:55

    זה הדבר שייצר אצליהם את השינאה שהתפרצה כניראה ע''י האלכוהול למימדים רצחניים.
    תמתנו את ההסתה נגד ישראל והיהודים,ובנוסף לזה תפקידכם לתת בבית משוב נגד השינאה וההסתה שמופצת ברחובות שלכם ולאו דווקא בבית.
    זאת התשובה אם אתם באמת רוצים לעשות שינוי.
    אש''ף הרס את האזור ואת הדו-קיום שהיה בסדר ביננו לפני הסכם אוסלו.

    IP: 79.176.29.191דווח על תגובה זו

    • מה זה שייך לאוסלו, יא ערבי בן דת משה ?

      די כבר עם אוסלו, 22/08/09 13:00

      לא היה דו-קיום בינינו לפני אוסלו או אחרי אוסלו. היו תקופות של שקט יחסי אבל השאיפה הבסיסית של ערבים למזרח תיכון נקי מיהודים מעולם לא עברה.
      הימין הקיצוני טוענים שאוסלו גרם ל-2000 הרוגים. איזה קשקוש? המלחמה עם הערבים היתה ונמשכת ללא קשר לאוסלו. רוב הצעקנים מהליכוד זה אנשים שלא שרתו בצה''ל ויש להם אם החוצפה והטמטום להכריז על עצמם כימניים.

      IP: 79.180.106.52 דווח על תגובה זו

      • קשור לאוסלו,שהביא לפה את אש''ף,שהקים בתוכנו ישות טרור

        והסית את ערבייי ישראל לשינאה וטרור, 22/08/09 14:16

        הכל מתוך אוסלו.

        IP: 79.176.29.191 דווח על תגובה זו

        • אוסלו זה רק נקודת זמן בתהליך הפקרת המדינה לחלומות בהקיץ. השאר נכון! (ל''ת)

          Inventor , 22/08/09 16:47


          IP: 96.250.51.153 דווח על תגובה זו

  • 1.

    עונש מוות

    הגדי, 22/08/09 11:47

    חייבים להפעיל עונש מוות בישראל.
    אחרת המצב רק יחמיר כי הרוצח הפוטנציאלי אינו מפחד משום דבר ובית הסוהר הוא בשבילו העלאת רמת החיים.

    IP: 87.69.143.94דווח על תגובה זו

    • רמת חיים

      ליאור, 22/08/09 12:12

      ברור שרמת החיים שלהם בכלא תעלה. איזו מן הרתעה תהיה? הם יוכלו לעשות תואר ראשון, שני... בחינם!!! יקבלו אוכל טוב, טלוויזיה עם כל הערוצים, יציאות לחופשות, טלפון, ביקורים מתי שירצו.
      תכל'ס, חיים יותר טובים לעומת החיים בג'לג'וליה

      IP: 94.159.172.237 דווח על תגובה זו