• 94.

    תקשורת אלימה ואגרסיבית בצורה בלתי רגילה, טיפה סולדיריות לעיתים לא מזיק (ל''ת)

    דמארי, 22/12/09 08:51

  • 93.

    אל תישכחו כל כך מהר את הטוב שהוא עשה לכל כך הרבה אנשים (ל''ת)

    תמי, 22/08/09 23:47

  • 92.

    התיקשורת עשתה בו לינץ

    תמי, 22/08/09 23:44

    אם זה היה אדם אחר מזמן דודו היה משתחרר
    אנשים עשו דברים יותר קשים והישתחררו עד למשפט
    זה היה משפט ראווה

  • 91.

    דליה - התיקשורת לא משמשת כפסיכולוג ולא נותנת תרופות אנטי דיכאוניות (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 21/08/09 15:22

  • 90.

    באשמת התקשורת

    שרית, 21/08/09 14:48

    כן רק התקשורת אשמה כשהם רוצים ושמים למטרה מישהו הלך עליו וכשהם לא רוצים הכל בסדר מבחינתם לדוגמא אסי דיין הבן אדם חי מסמים היכה את נשותיו ולמרות זאת תמיד יש כתבות מפרגנות עליו ותחשבו על זה ..................

  • 89.

    הוא צודק מי שחבר גם בעת צרה הוא יעמוד איתך

    יעקב, 21/08/09 13:47

    למה אני צריך חבר רק שיש לי אני חבר של דודו אבל שהוא מעד כולם ברחו טוב הם לא צריכים אותו מה הם לא שמעו על אי שפיות זמנית זה יכול ליכרו לכול אחד במיוחד אלה שנתשו אותו בעודו בחיים.

  • 88.

    האמת לא אהבתי אותו,לא אוהב אותו, ולא איכפת לי ממנו יש לנו מספיק צרות (ל''ת)

    בלעדיו, 21/08/09 13:39

  • 87.

    צודק מיקי...אני לא. (ל''ת)

    קונגו, 21/08/09 12:40

  • 86.

    ''אבא טוב'' כינא את עצמו?

    מרים א., 21/08/09 12:18

    מזל שלכל הילדים אין ''אבא טוב'' כמוהו. חבל על הילדים שלו. ממש מסקנים.

  • 85.

    שכחתם שהוא פושע?!?!

    מיכל, 21/08/09 11:37

    אתם יכולים לזכור אותו כמו שאתם רוצים. ונכון - פעם הוא היה בדרן מעולה. אבל בסוף - הוא פושע שביצע עבירות אלימות קשות נגד אנשים תמימים וזה שהוא מת לא מחזיר אותו להיות קדוש!
    ואגב, ''המעשים הטובים'' שהוא עשה במהלך השנים - היו בדרך כלל בשביל הרייטינג!!!

  • 84.

    התליין לא אשם בהתנהגות האגו ברוטלית של אדם זה (ל''ת)

    aldo55 , 21/08/09 11:22

  • 83.

    תגובות - שייך לכולם

    בן אדם, 21/08/09 11:17

    אני יושבת וקוראת את התגובות של האנשים ופשוט לא מאמינה: על זה נאמר, ''איך נפלו גיבורים'' או בלשון העם - איך נפלנו כולנו.
    רמת הפרופורציות מטורפת. נכון, קרו דברים אלימים שלא היו צריכים לקרות, אך להופכם לפשעים שכאילו האיש מאפיונר, רוצח סדרתי, אונס ועוד? כולם פה השתגעו. אולי החום?
    כל הצבועים ואלו ש''מברכים'' ומשמיצים, יום יבוא ותבוא חרב המילה הכתובה והמדוברת ותנקוב בהם את יום דינם כי הכל יתהפך. האיש ופועלו היו ויהיו חזקים וההיסטוריה תשפוט אותו ופועלו ולא אם שלח אנשים להזיק לאחרים. צריך לעשות סדר בדברים. אף אחד לא מת וגם תאונות שנגרמות בכל מיני מצבים וקורות עם בני אדם משאירות צלקות ועדיין אין את השנאה התהומית שנשקפת בתגובות.
    יש משפט שחשוב שנחקוק אותו על לב כולנו - '' ואהבת לרעך כמוך''. ותחשבו על זה. שבת שלום. לי עצוב היום מאד.

  • 82.

    במעשיו ובמותו של דודו טופז יש להאשים אותו ואותו בלבד - איש מבוגר

    יופיטר יופיטר , 21/08/09 11:08

    שחייב לקחת אחריות על מעשיו - ועל חייו - שום פגיעה באגו - או בפרנסה - לא מצדיקה - פגיעה פיזית מסוכנת באדם ולא פגיעה נפשית בילדיו -חבל שאלה שחיו בקירבתו - לא חשו בכעס בשינאה וברצון הנקמה שהיה בו - חבר טוב באמת - אומר גם דברים שלא נעימים להשומע - אולי יפנים ויחשוב עליהם וישנה משהו בתוכו -

  • 81.

    ציון אמיר האחרון שיכול לבוא בטענות

    יואב, 21/08/09 10:18

    אחרי מה שעשה לקורבנות קצב...

  • 80.

    אני לא חושבת שצריך להתעלל במישפחה - תזכרו אבא זה אבא ואח זה אח

    יופיטר יופיטר , 21/08/09 09:38

    ועליהם הלב כואב - כמו על שירה מרגלית והבן שלה - בכולם פגע טופז - אם כי הפגיעה בשירה מרגלית ובילד - חמורה לעין ערוך

  • 79.

    יש פה מצב בעייתי שהוא יצר לעצמו

    התקשורת לא אשמה, 21/08/09 09:07

    ליבי עם משפחתו ולילדיו בעיקר, טראומה נוראית,
    אבל מי שאשם זה לא אנשים אחרים, זה האדם עצמו שבחר לנקוט בדרך שבחר ונכנס לדרך ללא מוצא ובחר בעצמו ליטול את חייו ביחדיו תוך שהוא מתעלם מהסובבים אותו, עצוב אבל אגואיסט.
    ואולי מי שאשם זה מי שהשאיר בתאו של אדם דכאוני שמאיים בהתאבדות חפצים שיכולים לסיע בהתאבדות אולי היה צריך לאשפז אותו ולהציף אותו בתרופות שימנעו ממנו להתאבד עכשיו אבל בודאי היה עושה משהו בעתיד.
    ועצוב הקורבנות שסבלו מאלימות מעשיו ואיומיו, אפשר לחשוב שמישהו הכריח אותו לנקוט בדרך האליהמ שבחר בה, זה הוא בעצמו.
    טרגדיה שאי אפשר להאשים בה אחרים.

  • 78.

    יונית לוי הוכיחה בדבריה כי התקשורת אכן לא משתתפת

    ב י ז י ו ן, 21/08/09 01:06

    בצער משפחת טופז, כמו שאמר אחיו.
    התבטאותה חסר הלב והרגש שנאמרו מפיה גילו לנו סופית כי יונית היא בחורה עם לב אטום וקר, צינית ומתנשאה.
    בושה שיש אחת כזאת בתקשורת !

    האם גם במותו היא רוקדת על הדם ?

  • 77.

    עוד חודש (במקרה הטוב)ישכחו מכל העיניין.

    ו....לחדשות הבאות?, 20/08/09 23:31

    העיקר שאף אחד לא נרצח, בותר, עשו בו לינץ', נאנס, חטף, גנב, שדד היום.

  • 76.

    לא חבלל

    מתי, 20/08/09 23:24

    לא חבל על דבר מוכשר אוהבים אותך מאוד היית האיש בעידן הטלווזיה היית מצחיק אוהב והכי חשוב עוזר לזולת שתיהיה נשמתך בגן עדן ולעולם לא נשכח

  • 75.

    קברתם איש תקשורת יותר טוב ממכם ש

    יוסית, 20/08/09 19:49

    העלה את הרמה של הטלויזיה לדרגות גבוהות לא דברו עליו יפה ולא בדקו לעומק מה עובר עליו כל האנשי התקשורת הטלויזיונית ישבו וחיכו למשהו כזה שיקרה ועוד אמרו לעצמם בליבם שהלוואי שיתגלה שגם לנו הוא רצה לעשות משהו כך שזה מה שיעלה להם את הערך כמו כל מיני אישים שנמצאים היום בטלויזיה יונקים את הערך שלהם בדרכים עקלקלות אני עושה עליהם חרם ולא רואה שום תכניות שלהם יותר מקסימום חדשות אני לא יודע איך לבטות את הצער הזה לא יאומן הפסדנו אותו.דודו טפז ז''ל אמר לנו שהתקשורת הנוכחית תיעלם ואני מקווה בכל מאודי ומאמין שזה הולך להיות באמת.! לא חסר טלויזיה טובה הטלויזיה הישראלית גרועה וקומבינטורית.!גיא דמאמק תבוא לעזור לנו אתה יודע איך...

  • 74.

    דודו טופז היה חרא אחד גדול !!!!!!!!11

    רון ברנהארד ר''ג, 20/08/09 19:33

    פגע, העליב, ושיקר. מצוין = הוא העיף את עצמו מכאן.

    • HALLELUYA, BROTHER!!!! (ל''ת)

      אכן, מילים כדורבנות!, 20/08/09 21:30

    • כתוב לפחות את שמך האמיתי!- פחדן (ל''ת)

      אחיו של דודו ז''ל, 20/08/09 22:04

    • תגיד ילד, בן כמה אתה (ל''ת)

      טיפשון?, 20/08/09 22:58

    • עברת את גבול הטעם הטוב - עם עוד כמה גבולות - חינוך לקוי (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 21/08/09 09:32

    • תתבייש

      קובי, 21/08/09 13:15

      תתבייש לך עכשיו הוא בעולם האמת

  • 73.

    לא אני לא משתתף בצערך - פשוט לא !!! (ל''ת)

    מציאות , 20/08/09 19:25

    • מי מחפש צער של (ל''ת)

      שרץ כמוך?!, 20/08/09 19:43

      • שרץ הוא האיש הרע, הזדוני, הגס, האלים וחסר המוסר שהתאבד הבוקר!!! (ל''ת)

        וטוב שעכשוי יש אחד כזה פחות בינינו!!!, 20/08/09 20:38

        • תגיד מה בדיוק הוא עשה לאחותך בתך או אשתך שאתה שונא אותו בצורה כזאת?!

          Avi Ecuador, 20/08/09 22:56

          ספר לנו על ''הצדיקים'' שהוא רצה לפגוע בהם...
          תגיד, אתה שונא ככה גם את הפלסטינים והערבים?
          הם לדעתי יותר מזיקים וגם אותך חושבים להשמיד, אז הם שרצים בשבילך או אתה מחפש שלום הבנה וסליחה איתם?
          מעניין היה להבין ממך.

  • 72.

    האיש נרצח!

    לקרוא לילד בשמו, 20/08/09 18:57

    הוא לא היה אחראי למעשיו בגלל מצוקה נפשית והתקשורת צמאת הדם ביצעה בו לינץ ציבורי בניצוחו של האוויל דרוקר.

    • לא הגזמת? (ל''ת)

      ???, 20/08/09 23:22

  • 71.

    משתתפת בצערם של משפחתו של דודו טופז

    חושבת עלייך, 20/08/09 18:47

    ומי שאשם בכל הענין הזה זה התקשורת, כמו שהעלו אותו ככה הורידו אותו.

    דודו טופז היה אחלה גבר שעזר להמונים, כל כך חבל שגמר את חייו ככה

    ממש כואב לי עליו

    • הכניסי לראשך המטומטם - לא הוא עזר! הפרסומות שילמו את הטריק (ל''ת)

      גם מטומטמת וגם חושבת?, 20/08/09 22:06

    • לא משנה

      אלי, 21/08/09 13:18

      לא משנה מה הוא היה התשקורת קברה יהודי סתם

  • 70.

    אתה צודק, אנחנו לא!

    תוהה, 20/08/09 18:46

    אנחנו רואים את התמונה הכוללת!!!

  • 69.

    צודק אח של דודו - משתתפת בצערו

    בת שבע, 20/08/09 18:31

    צודק אח של דודו - משתתפת בצערו

    • תנחומים

      אני, 20/08/09 22:28

      משתתפת בצער המשפחה, בכל ליבי

  • 68.

    טופז כבר את עצמו - ולא התקשורת (ל''ת)

    מציאות , 20/08/09 18:19

    • רצןי שתכבור את עצמך! לפני שהמחנכת שלך תיקרע אותך!!! (ל''ת)

      המנהל, 20/08/09 22:08

  • 67.

    צודקים-טענות מדויקות ואמיתיות (ל''ת)

    לב, 20/08/09 18:15

  • 66.

    על מה הוא מדבר.. (ל''ת)

    כאילו הדביקו לטופז דברים שלא עשה, 20/08/09 18:04

  • 65.

    זו טרגדיה שדודו הביא על עצמו (ל''ת)

    טרגדיה -נכון. אבל במו ידיו., 20/08/09 18:00

  • 64.

    הוא התפרנס בללעוג על אנשים חלשים=די=אין צורך להגזים=לא היה צדיק הדור (ל''ת)

    נ.כהן אם הוא היה חי היום היה ממשיך בדיוק איפוא שהפ, 20/08/09 17:56

  • 63.

    משתתפים בצער, כי הוא צערכם, אך דודו?...

    יעל הצפונית, 20/08/09 17:42

    דודו שלכם פשע פשעים שאין עליהם סליחה. הוא לא היה איש טוב, הרג אותו הנרקסיזם שלו. הוא
    היה איש חלש שלא היה מסוגל להתמודד עם אי- אהבת הקהל. כתוצאה מזה הוא הסתבך יותר ויותר
    והגיע למעשים פליליים. גרם נזקים פיסיים לאנשים, איים, ניסה להפחיד, מה לא? הוא רצה למות ואנחנו מכבדים את זה. ברור שבני משפחתו אהבו אותו והוא יחסר להם. את זה אני מבינה ולכן משתתפת בצערכם. ותרדו מזה, התקשורת לא אשמה בכלום. איש לא חייב לדודו דבר. פירגון, זה בהתנדבות...מה לעשות? החיים קשים.

    • כל מילה שלך אמת!!! (ל''ת)

      התקשורת לא שילמה לעבריינים, 20/08/09 18:51

  • 62.

    מר גולדברג, משתתפת בצערך, צדקת בכל מילה שאמרת לעיתונאית

    קוקוריקו, 20/08/09 17:42

    אבל אתה צריך לדעת, עופות טרף לא הופכים בין לילה ליוני דואר.

    • את אכן תרנגולת פתיה (ל''ת)

      הפוסל במומו פוסל אדון גולדברג, 20/08/09 18:52

  • 61.

    דודו טופז

    מרטין, 20/08/09 17:10

    הטוב שהוא עשה יותר מהרע יעמוד לזכותו בגן עדן

  • 60.

    עם כל הצער, הוא הביא את זה על עצמו

    חולוני, 20/08/09 17:00

    ענף בידור הוא מאוד דינמי, הוא מאוד משתנה
    כל אדם שמעורב בבידור חייב להתאים את עצמו
    להלך רוח המשתנה ויחד עם זאת גם לאלה בעלי ממון ששולטים בבידור שכל מעייניהם זה כסף ואנשים ימכרו את הסחורה.
    דודו טופז לא התאים את עצמו למצב ובכך הביא על עצמו. עצוב אך אני לא מצדיק את הנקמנות שלו לשלוח מישהו להרביץ לעיני הילד. אישית אין לי ספק שהוא אדם טוב אך הרגש תמות נפשי עם הפלשתיים העכירה את רוחו מרגע זה הוא לא כבר עם עצמו.

    • העליהום הוא שהרג אותו

      ziv78 , 20/08/09 17:42

      אפשר היה להעמיד אותו לדין בדרך יותר הומאנית ועם תמיכה מהציבור. זה לא היה סוד שיש לאיש הפרעה נפשית ושהוא לא אחראי למעשיו ב100%, גם אם עדיין אחראי להם. גם תביעות נקם ועיקולים על סכומים משמעותיים מכספו, בהיקף שאינו נמצא בהתאמה לרמת הנזק, הוסיפו למצבו הנפשי.

  • 59.

    לכל המטומטמים שמגיבים לאח באכרזיות

    ישראלי אנושי, 20/08/09 16:58

    תגידו אתם לא קולטים שמדובר בבן אדם שכרגע איבד את אחיו? מה אתם מגיבים לו עם מילים אכזריות. מה אתם שופטים אדם בעת צערו. פשות תשבו בשקט.

    • אתה מטומטם

      ישראלי סופר אנושי, 20/08/09 17:26

      למה אינך מתיחס לתגובות של אנשים באופן אובייקטיבי, המעשים שעשה ופגע באנשים במיוחד בשירה מרגלית ליד הבן שלה זה לא אכזריות בעיינך, ולגבי אחיו אני מזדהה עם הצער שלו בערבון מוגבל אך מה גם שאיני מזיל דימעה כלל מבחינתי עוד פושע חסר לב ואכזר נגרע ממצבת הפושעים בישראל,
      מה לעשות זו המציאות גם שעבריניי העולם התחתון מחוסלים אני בטוח שאתה כישראלי אנושי אינך מזיל דימעה

      • סופר מטומטם אתה מתכוון

        ziv78 , 20/08/09 17:44

        אין בך רחמים באמת או הבנה. לא אמרתי שמה שהוא עשה לא מחייב ענישה, אבל אם בית המשפט יודע שיש סכנה מוחשית שמיצוי הדין יוביל למותו של הנאשם אז בית המשפט הלכה למעשה גוזר עונש מוות על מעשים שאינם מצדיקים בשום צורה עונש מוות.

        מלבד זאת, לגבי אנשי התקשורת הבכירים שנפגעו-שוב, איני בעד פגיעה שכזאת, אבל בהחלט אני יכול לומר שלדעתי מדובר באנשים שרחוקים שנות אור מלהיות נשמות טובות או מסכנים.

      • לזה היום בטח לא צריך להתייחס, הוא גם נענש והעניש את עצמו

        Avi Ecuador, 20/08/09 18:00

        תמצא לך יום אחר לרקד על מותו.
        תכבד לפחות את היום שלו!

      • ופה נופלת הטעות הבסיסית. תבדיל בין מה שטופז עשה לצערו של אחיו

        ישראלי אנושי, 20/08/09 18:26

        זה שטופז עשה מעשה נוראי לא נותן לאף אחד אור ירוק לזלזל בכאב של אחיו. זה אותו כאב, כי אח זה אח. לא אכפת לי אם אתה ואחרים מזילים דמעה או לא על טופז, זה עניינך הפרטי. אבל לשלוח תגובות חסרות כל רגש לדברים שאמר האח בעת כאבו, זה לבעוט בבן אדם פצוע. זאת הסיבה למה אומרים שאנחנו ארץ אוכלת יושביה. לא יודעים מתי לסתום. להגיד את מה שאתה חושב כל הזמן במקום לדעת מתי לשתוק זה ברברי.

    • משתתפת בצערו

      יוני, 21/08/09 07:22

      אולי עדיף היה שהאח יסגור את הפה. אח שלו היה וישאר פושע.במקום לפזר האשמות לכל עבר שיחפש את האשם בתוך משפחתו....אחיו

  • 58.

    אל תתבלבלו

    הדס בן-פורת, 20/08/09 16:54

    מוות הוא תמיד עצוב, אבל אל תתבלבלו הוא עשה מעשים (לא מעשה) שפלים!!!!!
    אתם עזרתם לאלו שהוא פגע בהם בגוף ובנפש????

  • 57.

    התקשורת מתנהגת על פי הסטנדרטים שקבע מלך הרייטינג - אז מה אתם מאשימים ?

    בשם הצביעות והבושה, 20/08/09 16:53

    שיורידו פרופיל ולא ייללו. מלך הרייטינג היה טופז והוא קבע את הנורמות המקובלות בטלויזיה ובתקשורת. הנורמות התגלו כמושחתות, מעוותות ופליליות ועכשיו התקשורת צריכה להתנער מזה. ההאשמות של המשפחה אולי מעדיות על תחילת ההתנערות מהשפלות והרשעות ונסיון לעלות את הרמה המוסרית. הלוואי ויצליחו.

    • צודק -דודו אוכל את מה שהוא בישל (ל''ת)

      מציאות , 20/08/09 18:18

  • 56.

    פעם למעלה ו....

    דובי, 20/08/09 16:52

    וגם שכל ה''סלבס'' למניהם יסתכלו טוב טוב בראי
    ויחשבו לאן הם יכולים להגיע.....לדודו כנראה היה קשה להשלים עם העובדה שהוא היה בתקוםת שפל..ושאי לא יחשוב שאני מצדיק אותו.

  • 55.

    הוא צודק.אנחנו לא מצטערים על מות עבריינים.

    אסף, 20/08/09 16:51

    הוא לא סתם עבריין אלא סמי-ראש משפחת פשע. מי שמסוגל לתת הוראות לפגוע בכ''כ הרבה אנשים איננו זכאי לרחמינו.

    • מה אתה מברבר במוח

      ziv78 , 20/08/09 17:46

      ראש משפחת פשע? ממי הוא לקח פרוטקשן? כמה בתי קזינו היו לו? הוא התעסק בנקמות אישיות מכספו האישי והמניע שלו לא היה בצע כסף או בריונות לשמה, אלא הפרעה נפשית חמורה. הוא גם התמקד באנשים שהיו קשורים לחייו האישיים. למה לא מאשימים את התקשורת שהרימה אותו לגבהים וריסקה אותו, שידעה במשך שנים כמה הוא מרוט נפשית ולא הסכימה בטובה, וזה כולל את אבי ניר, לעזור לו קצת. אחרי הכל האיש הכניס לערוץ 2 עשרות על עשרות של מיליונים במשך שנים.

  • 54.

    איזה משפחה צבועה. שיסתכלו הם במראה ויפסיקו להטיח האשמות באחרים.

    זו הבמה עקומה לא הרקדן, 20/08/09 16:45

    משפחה גועלית וצבועה. למה להכפיש את הציבור על משהו שהוא לא עשה?
    לכל אדם אחריות אישית על חייו הוא.
    אי אפשר לשמור על כל אדם 24 שעות ביממה לכל חייו. כל אחד צריך לפתח שומר פנימי שישמור על עצמו.
    לכן אי אפשר להטיל ולזרוק את האחריות לשמירה על חייו של דודו טופז - על רשויות בתי הכלא.
    אי אפשר להטיל את האחריות של שמירה על אדם מעצמו על כל העולם חוץ מהאדם עצמו.
    אבל אפשר לצפות מהמשפחה שתהייה תומכת ואוהבת ומכילה. ובזה נכשלה משפחתו של דודו טופז ולכן עתה הם זורקים את האחריות על כל העולם ואחותו העיקר לא להסתכל במראה.
    ועל נשותיו אין בכלל מה לדבר. הן היו נשואות לו שתי דקות כל אחת ועוד שנייה תתחיל הטלנובלה של מריבות על הרכוש שלו ועל כספו.
    בסך הכל הבן אדם עשה מעשים של פושע וסיים את טלנובלת חייו כגיבור מיוסר מתאבד ולא כפושע נאלח שנרקב בכלא.
    סיפור עצוב וטרגי.

  • 53.

    גועל נפש תגובתו של ש, ממשיכה ''לטפס'' כמו במצעד הפזמונים. יותר צהוב מ...

    סתם אחד, 20/08/09 16:44

    התת רמה של עורכי מעריב ממשיכה לצנוח בדיוק כמו תאוותם לדם.

  • 52.

    אין שופטים אדם בצערו

    לין, 20/08/09 16:44

    אך מאידך אין לו מה להלין על העיתונות והתקשורת אותה חשק דודו.
    הוא בחר את הבחירה איך להתנהל בחייו ובמותו

  • 51.

    דודו אתה חסר יהיה זכרך ברוך ונישמתך בגן עדן אמן (ל''ת)

    eno , 20/08/09 16:41

  • 50.

    מסכן עורך דין ציון אמיר

    אור גזמה, 20/08/09 16:36

    נגמרה לו עכשיו הבאר ממנה שאב כספים רבים.

    • לא נורא קצב עוד חי.... (ל''ת)

      יואב, 21/08/09 10:17

  • 49.

    =================== ראיון לעיתון וקבלת העונש =======================

    האמת, 20/08/09 16:30

    ראיון לעיתון ובגלל כך קיבל עונש (לדעתי טיפשי)
    העונש בלי ביקורים מה שגרם לו להרגיש בודד במערכה ,יכלו למחול לו .

  • 48.

    תמיד מישהו אחר אשם במחדל שלנו. אנחנו לא! (ל''ת)

    ערבי, 20/08/09 16:28

  • 47.

    Give me high rating and prime time, or i kill my self, you hear NRG?! (ל''ת)

    Helem, 20/08/09 16:20

  • 46.

    נכון לא מצטער על המוות של טופז שהודה בפגיעה פיסית של חפים בפשע (ל''ת)

    מציאות , 20/08/09 16:20

  • 45.

    ממש צדיק (ל''ת)

    baruchy1 , 20/08/09 16:19

  • 44.

    Shame on the Israeli Man eaters

    Moshe Noiman, 20/08/09 16:17

    The Israeli justice system is in the hands of the Canibal style media who killed DUDU.What a shame......

  • 43.

    להתאבד זה בלתי נסלח! והתקשורת צריכה לעשות חשבון נפש עם

    solsam , 20/08/09 16:16

    עצמה. לא יעלה על הדעת שאדם יובא לידי כך. הגיע הזמן שנבין שכולנו ערבים זה לזה. הוא בפירוש היה חסר ישע. הוא צעק טעיתי, עוויתי, פשעתי, עיזרו לי, רחמו עלי. צריך לדעת לסלוח! זה המבחן האמיתי של התקשורת. הסליחה! אם לא נסלח זה לזה כיצד נצפה לאהוב זה את זה ועל אחת כמה וכמה לרחמי שמים? הסליחה והרחמים מתחילים קודם כל במשפט צדק! כולם פה טעו טעות גדולה וכולם פה צריכים ללמוד מכך. קשה שלא לצאת בהצהרות כרגע נגד התקשורת, אבל נראה מה יום ילד! ובכל זאת אסור היה לו להתאבד. כולם פה טעו. כמה חבל, פשוט חבל!

  • 42.

    איש חצוף ומתנשא

    baruchy1 , 20/08/09 16:16

    מר גולדנבר הנכבד
    אחיך היה איש תקשורת ברמ''ח אבריו וזו בדיוק אותה תקשורת שהעלתה עפר אדם זה מכלומניקיות אלמונית לפסגת הרייטינג.
    להזכירך אחיך שלח אנשים לפגוע באם לעיני ילדיה וכל זאת למה
    כי האיש לא הבין שהוא פאסה והזיותיו הפנטזיונריות אינן נושא לבידור יותר.
    אל תשכח גם שכאשר אחיך שלח בריונים לתקוף את אבי ניר רק פסע הפריד בין סתם תקיפה לרצח בדם קר.
    איפה הייתה כאשר האיש ירד מהפסים הרי הכתובת הייתה על הקיר.
    ולסיום דודו כמו דודו נמושה שלא היה מסוגל להתמודד עם מעשיו הנלוזים ובחר להשאיר את ילדיו יתומים במקום לשלם את חובו המשפטי והמוסרי ולחזור לחיק משפחתו.
    ולסיום קשה שלא להבחין בהתגייסות האשכנזית הלבנה (שמתוכה יצא נאום הצ'חצ'חים) כי ערוותו הגלוייה של דודו היא גם ערותים.
    אז תנוח על משכבך דודו טופז (מחוץ לגדר כמובן כיאה למתאבד) ותודה לך ששחררתה אותנו מעולך

  • 41.

    התקשורת לא אמרה שום דבר שלא הגיע לו

    כל הפוסל-במומו פוסל, 20/08/09 16:12

    משפחתו לא היתה שם לעזור לו *לפני* שהגיע למצבו !!!

  • 40.

    איך הכל מתהפך

    א, 20/08/09 16:12

    חצופים-שלא ינסו להפוך את זה על התקשורת והציבור- מדובר על פושע מסוכן שעשה דברים בלתי נסבלים ועכשיו מציגים את זה כאילו הוא אדם מסכן שהואשם לשוא..הוא חסך הרבה מאוד כסף למדינה ופטר אותנו מעולו.

  • 39.

    קריאה להחרמת רשת וקשת

    עד -מות, 20/08/09 16:12

    הוא היה אדם נפלא ופעל לעשות רק טוב להצחיק לתמוך ולעודד, עזר לרבים ועזר להציל נשמות רבות בישראל
    בסוף ימיו דעתו השתבשה והוא נגרר לסוף הטראגי ע''י התשחורת הנוראית שרוצה לשלוט בנו ובמוחנו.
    במותו ציווה לנו את החיים
    קדימה להתנתק מהכבלים שרשת וקשת מנסות לכבול אותנו עם תוכניות זיבליות
    בחודש האבל אנא אל תצפו באף אחת מהתוכניות ברשת וקשת שבעליהן גררו אדם יקר זה לתהום

    רגע לפני מותו הוא זעק לעזרה בבית המשפט כשראשי קשת ורשת עקלו את כספיו ''אתם רוצים שאתאבד''
    מותו הטראגי מחייב חקירה מה עשו ראשי התשחורת שהוציא אדם יקר וטוב לב זה מדעתו
    הרי לא סתם קם אדם בעל שיעור קומה כדודו טופז ז''ל ושולח אנשים לפגוע ברשעים אלה
    משהוא קרה פה שהתשחורת מסתירה
    יהי זכרו ברוך
    וליתומים
    אבא שלכם היה אדם יקר וטוב לב ועשה רק טוב
    איטמו אוזנכם ואל תשמעו עוד את התשחורת ההורסת כל חלקה טובה
    נצלו את הגנים שאבא שלכם נטע בכם ועשו רק טוב

    ת.נ.צ.ב.ה.

  • 38.

    דודו נתן דודו לקח דודו יכול למות בשקט (ל''ת)

    גולו, 20/08/09 16:10

  • 37.

    התאבדות טופז היא מבורכת לו לילדיו ולעם ישראל! (ל''ת)

    ברבי, 20/08/09 16:08

  • 36.

    ערפדים עליך ישראל, שתקשורת תיבדוק את עצמה ! גועל נפש.!!!!! (ל''ת)

    EAN914, 20/08/09 16:05

  • 35.

    אוליביה, איש לא צריך לבקש ממנו סליחה. על מה בדיוק?

    רז, 20/08/09 16:04

    אולי אבי ניר צריך לבקש סליחה, על המכות שחטף והאיומים? או שירה מרגלית?
    המקרה טראגי אבל יש בו אשם אחד: טופז.

  • 34.

    קצת שכחתם מה עשה האיש! פגע באנשים חפים מפשע !! (ל''ת)

    עמנואלה, 20/08/09 16:02

  • 33.

    אין שופטים אדם בצערו... אבל לא שכחנו שעם כל הכבוד אחיך

    גיליז, 20/08/09 16:02

    היה אלים מהסוג הגרוע ביותר, אז תטפס על עץ אחר ותסתכל במראה איפה היית אתה שאחיך ירד מגדולתו וכמה עזרת לו!!!!

  • 32.

    אוליביה אל תקשקשי

    מ, 20/08/09 16:00

    רוב האנשים לא מצטערים על טופז אלא על קורבנותיו.

  • 31.

    דודו היה צריך להיות מאושפז, הוא חולה נפש! זה המחדל העיקרי.

    גדי, 20/08/09 15:57

    לפעמים פשעים נעשים תחת השפעה של מחלת נפשץ וזה מקרה קלאסי! אם לא זה, אז מה?

  • 30.

    כמה קל להאשים את התקשורת !

    דפנה, 20/08/09 15:54

    אני משתתפת בצער המשפחה של דודו, אבל חייבת להעיר: א. התקשורת התנהגה בכפפות של משי בנושא, במיוחד בתחילתו והכתבים ממש הילכו על ביצים, אולי שלא כהרגלם.
    ב. למרות הצער של המשפחה, נראה לי שדודו בחר במוצא היחיד שהלם אותו בסיטואציה הזאת. הוא לא יכול להתמודד עם כל ההאשמות נגדו, ויתכן שרק עכשיו כאשר הוא עצור התחיל להפנים את חומרת מעשיו, ומנגד - זכה להמון רייטינג היום.
    שינוח בשלום על משכבו וליבי, ליבי עם בניו ואקסותיו.

  • 29.

    המשפחה צודקת -כשהתתקשורת רוצה לעשות לינץ היא עושה (ל''ת)

    יהודי, 20/08/09 15:54

  • 28.

    תתבישו לכם כל הברנד'ה אנושיות זו מילה זרה (ל''ת)

    העיקר להישתמש ולזרוק, 20/08/09 15:52

    • אתה צדיק בסדום. (ל''ת)

      ziv78 , 20/08/09 17:47

  • 27.

    הוא היה אנוכי בחייו ומסתבר שגם במותו.. (ל''ת)

    לא מכה נשים., 20/08/09 15:49

  • 26.

    התקשורת לא הרגה אותו, התקשורת רק דיווחה

    תותוש, 20/08/09 15:46

    וברגע שזה ירד מסדר היום גם התקשורת ירדה בהדרגה מהסיפור, אבל,בשב''ס עובדים הבררה של המדינה כי מי כבר הולך להיות סוהר... ואלה האנשים שדודו התכוון אליהם בנאום הצ'חצ'חים,היום הוא התאבד בבית הסוהר, אומרים שהם זילזלו בנהלים, כל בר דעת שסיים כיתה ב יודע לחבר אחת לאחת

  • 25.

    דודו טופז-נרקיסיסט שעכשיו עשה מעצמו כאילו קורבן. אבל הקורבנות האמיתיים

    עמנואל , 20/08/09 15:46

    הם מי שהוא שלח בריונים להכות אותם. אסור לשכוח את זה.

  • 24.

    דודו טופז- יהי זכרך ברוך (ל''ת)

    ליאת, 20/08/09 15:45

  • 23.

    דודו הביא את הרע על עצמו,היה מגלומן ללא תקנה (ל''ת)

    רמי, 20/08/09 15:44

  • 22.

    הזהרתי בעבר שלשון הרע כמוה כשפיכות דמים! דודו יהי זכרך ברוך!

    solsam , 20/08/09 15:42

    חיות אדם בני עוולה תקשורת עלובה! זה לא תקשורת זה תשחורת! הוא לא זכה למשפט הוגן! ממש ממש לא! זה פשע חברתי מדרגה ראשונה! דודו לא הגיע לך לסבול! יהי זכרך ברוך! הם הסובלים!

    • הוא באמת לא זכה למשפט הוגן

      הרצל, 20/08/09 17:01

      היו צריכים לסדר שכמה אסירים יכניסו לו מכות רצח בחדר האוכל, שהזוהמה ירגיש איך זה
      זה היה יכול להיות הכי קרוב למשפט צדק עד כמה שאפשר.

      • אין בך יראת שמים. פני הדור כפני הכלב! (ל''ת)

        solsam , 21/08/09 10:38

  • 21.

    ההתאבדות נהדרת לעוד רייטינג (ל''ת)

    הריקנות במלאו עליבותה, 20/08/09 15:40

  • 20.

    לא יאמן

    אפס שתיים, 20/08/09 15:40

    איך המוח האנושי מסוגל לעבוד לפעמים.

    דודו טופז התאבד מאותה סיבה בה הוא ניהל ועשה כל מה שעשה בחייו - הוא עצמו. הוא היה אגוצנטרי ולא ראה ממטר אף אחד, כולל את ילדיו, נשותיו, אמו החולה ואחיו המתאבל. הוא ראה מול עיניו רק אדם אחד - דודו טופז. כל השאר היו תפאורה להצגת חייו ומותו.

    אז אם קשה כל כך לבני משפחתו האבלים להבין ולקבל את זה, זה עדיין לא אומר שכל העיתונאים צריכים לעמוד בשלשות, נכון?

    • איש (או אשה) רע שכמותך. האם בגלל זה מגיע לו למות. (ל''ת)

      יהודי, 20/08/09 17:11

  • 19.

    אדון מיקי, אף אחד לא צריך להסתכל במראה, מי שעשה

    תדמיין את שירה מרגלית לאחר חומצה אל פניה, 20/08/09 15:34

    דברים חמורים, שבנס אנשים לא קיפחו את חייהם או לחילופין היו הופכים לנכים לכל חייהם, הוא אשם. הוא גזר על עצמו את דינו, דין שאף בית משפט לא היה גוזר עליו

  • 18.

    כמה שאתה צודק התקשורת שפלה ...רק רייטניג הכל דריטינג

    אני, 20/08/09 15:33

    דודו היה איש שעזר להרבה אנשים...עשו עליו לינץ תקשורתי וזה שפל ...

  • 17.

    אתם צודקים

    אלון רביב, 20/08/09 15:33

    התקשורת מחיה וממיתה את האנשים, כל מילה מיותרת.

    הגזמתם, עשיתם על טופז לינץ' עוד בטרם נשפט, בגלל תחרות בין כל מיני ארחי פרחי שרוצים רייטינג.

    למשפחה של טופז-גולדברג, תכנסו לימי האבל, וחבל לדבר על מה שעושים אחרים כנגד טופז.

  • 16.

    מיקי אתה צריך להבין שאחיך ז''ל היה פושע

    איציק שכועס, 20/08/09 15:32

    מיקי תבין אחיך דודו טופז ז''ל היה פושע הוא פגע באנשים חפים מפשע וכמעט הרג .הוא הסתייע במשפחת פשע

    • למה אתה מוסיף לפושע את הסיומת ז''ל (ל''ת)

      ש, 20/08/09 17:00

  • 15.

    למה שנצטער??? עבריין ששולח אנשים לשבור גולגלות מול ילדים............. (ל''ת)

    דודו היה פחדן, 20/08/09 15:24

    • אתה מכוער רע לה ונטול נשמה (ל''ת)

      אתה פחדן שפל, 20/08/09 20:08

  • 14.

    איזו חוצפה, אולי שהוא יסתכל במראה ?

    ש, 20/08/09 15:22

    אחיו היה פושע מתועב שכמעט רצח אמא לילדים

    • אז התקשורת רצחה אבא למספר ילדים ובהם אפילו ילדה (ל''ת)

      ש, 20/08/09 15:40

      • התקשורת עזרה להעניש רוצח

        ש, 20/08/09 16:59

        ילדי הקורבנות שלו נמצאים בדרגה גבוהה בהרבה מילדיו של הפושע מבחינת היותם ראויים לרחמים.

    • עוד לא התקיים משפט צדק שמצא אותו אשם. אז שילכו ויסתכלו במראה כל הרשעים (ל''ת)

      איל ארד , 20/08/09 15:49

    • אחיו סבל ממחלה. (ל''ת)

      צחי, 20/08/09 15:57

    • ומה איתך? אתה הסתכלת היום במראה? (ל''ת)

      tami.me , 20/08/09 16:18

    • כנראה שלפני המעשה דודו הסתכל במראה ולכן עשה את משעשה. (ל''ת)

      cinege, 20/08/09 16:28

  • 13.

    יש גבול כמה אפשר להאשים את התקשורת (ל''ת)

    ארז, 20/08/09 15:22

  • 12.

    משתתף בצערם של בני המשפחה,שלא תדעו יותר צער. אך

    נתן.ש מעלות. , 20/08/09 15:22

    הועיל והפסוק אומר ''לא טופסים אדם ברגע של כעס'',חייבים לקבל בהבנה ובהכנעה את דברי בני המשפחה.רבה תקותי כי חברי המגיבים,לא יגיבו בחומרה למרות כל העובדות הידועות.

    • נתן . לא תופסים אדם בשעת צערו. אבל האדם עשה דברים שלא ייעשו

      יחיאל כ''ץ, 20/08/09 15:37

      לשלוח עבריינים על מנת לפגוע פיזית במעסיקיך הקודמים ?.

    • ''אין אדם נתפס על צערו'' (ל''ת)

      סכנה לטפס, 20/08/09 16:09

  • 11.

    לא לא מצטערים

    חמצמץ, 20/08/09 15:17

    בחר בדרך הקלה.

  • 10.

    נכון אני באמת לא מצטער. לשלוח אנשים שישברו גולגלות הוא יכל.עבריין טיפש (ל''ת)

    אבי, 20/08/09 15:12

  • 9.

    דודו נשמה טהורה? גב' בר ששת טלי קורה מבין עיניך הוא היה פושע בסוף ימיו (ל''ת)

    אביבה, 20/08/09 15:11

  • 8.

    לא. אנחנו לא. (ל''ת)

    ;, 20/08/09 15:10

  • 7.

    סיפור חברתי ישראלי קשה וטרגדייה ישראלית קשה עוד יותר (ל''ת)

    פקק תנועה , 20/08/09 14:57

  • 6.

    עם כל הצער מפורסמים אינם חסיני תקשורת, לטוב ולרע. (ל''ת)

    אריק, 20/08/09 14:51

  • 5.

    צודקים במישפחה

    משה, 20/08/09 14:49

    משתתף בצערכם תהיה נשמתו בגן עדן כי אנשים שוכחים כמה הוא גרם לנו לחייך דרך המסך זו דרכו של עולם יום אחד אתה מלך וביום אחר אתה כלום חבל

  • 4.

    ממש לא

    אלכס, 20/08/09 14:49

    אני משתתף בצער הקורבנות שלו

    • ממש לא

      סשה, 20/08/09 16:58

      הקורבנות שלו הם אלה שסבלו. הוא היה אפס שהרייטינג עלה לו לראש

  • 3.

    דפק את התקשורת, גזל ממנם הרבה סקופים,עכשיו יחפשו קורבן אחר. (ל''ת)

    EN914, 20/08/09 14:48

  • 2.

    תהיה מיטתו כפרתו

    ברסלבר, 20/08/09 14:48

    יש לו סניגור גדול בשמיים שיודע לעתור בכל24בתי הדין שבשמיים וימתיק דינו מהזכויות שאסף בחייו!נ נח נחמ נחמן מאומן

  • 1.

    ממש צדיק היה האח שלך.הוא היה עבריין והתאבד !! מה אתה מאשים אותנו? (ל''ת)

    מעיין, 20/08/09 14:44

    • הוא היה סמל ''להצלחה'' של חברה ואדם בחברה זאת

      Avi Ecuador, 20/08/09 17:14

      הוא גם היום מסמל אותכם השמאל, מסמל את מה שאתם מביאים עם שלם וזאת בגישה שלכם לחיים ולאויבים, בטח לא תבין ותנסה להפריד ולא לשייך את עניין המוות הטרגי של דודו מכל שייכות או סמל. ההתאכזרות שלכם וחוסר הסליחה שלכם לעצמכם תביא את עם-הארץ לאיבוד עצמי לדעת כשלמזלנו היום הערבים מפריעים לכם לבצע זאת באופן חופשי.