• 180.

    כנראה דודו טופז התאבד בגלל טיפולו הכושל של ציון אמיר (ל''ת)

    לכן צריך לשמור היום על חיי קצב אנס, 24/03/11 11:44

  • 179.

    ציון עמיר - האם לך היתה חמלה לנפגעים של דודו טופז? אל תטיף לנו

    יופיטר יופיטר , 21/08/09 16:06

    תעשה את פקידך למען הלקוח - ואל תחפש אשמים במקומו - בטח לא באופן כוללני

  • 178.

    דודו טופז

    מרים א., 21/08/09 12:11

    חבל שהתאבד - היה צריך לשלם על המעשים שלו ולא לברוח מהן.הי ומת כאיש עלוב וחולה נפש.

  • 177.

    לשופט שעקל מיליונים מכספו של דודו+ע''דין שלא עשה מספיק+שוטרים (ל''ת)

    WELCAME TO THE HELL, 21/08/09 10:38

  • 176.

    רגע - לטופז היתה חמלה על שירה והילד? ובכל זאת יש בי חמלה לילדיו ואחיו

    יופיטר יופיטר , 21/08/09 10:27

    גם בהם הוא פגע קשות - ולכל חייהם תשאר בהם הפגיעה בתוך ליבם

  • 175.

    TZION AMIR

    ILVAIRA, 21/08/09 09:52

    AMIRALE ALHU LEHA HA MILIONIM
    ?????????

    DUDU ASA HAKOL LEVAD, ATA YODEA IOTER TOV MI KULANU, HU TIHNEN, HU SHILEM, HU ITABED BEATZMO, AF EHAD LO IFKE AHARAV BIGLAL MA SHE HU TIHNEN
    !
    RAK DAVAR EHAD BARUR LANU : ANAHNU LO NISHKAH OTO
    !!!!!!!!!
    HU ISHIR LANU YERUSHA IAFA ET KOL HA=M=A=A=R=A=H=O=N=I=M
    SHELO IKANSU LE ISTORIA
    VE LO MI AZARLO LEHITABED
    !!!!!!!!!!!!

  • 174.

    מדוע התאבד????? ההסבר כאן

    גולן חיפר, 21/08/09 09:02

    הוא ביקש מבית המשפט לראות את ילדיו לפני ראש השנה..אבל בית המשפט דחה את הבקשה יום לפני ההתאבדות..זה גרם לטופז סערת נפשות גדולה והוא התאבד בבוקר...מה היה קורה עם השופטים בישראל היו מרשים לטופז לראות את ילדיו...אין שום חמלה לשופטים אוי למדינה שאילו הם שופטיה !!!
    גם בניזרי ביקש וממש התחנן לדחות את גזר הדין בשבוע אבל [בגלל חתונת ביתו ] אבל השופטים ללא שום רגש וחמלה דחו את בקשתו..ושוב..אוי למדינה

  • 173.

    עוד עו''ד חלאה

    ע, 21/08/09 08:35

    ציון אמיר מייצג דרך קבע את החלאות הגדולות ביותר.מעניין איך הוא ישן בלילה ובסוף הכל יחזור אליו כבומרנג

  • 172.

    במו ידיו חפר את קברו ושלח יד בנפשו-לא הסתפק בכשרונו,כספו ויופיו-והתנהג

    קורן נאוה טבריה-אשרי האיש שלא ישב במושב ליצים!, 21/08/09 06:27

    כמאפיונר ובאלימות למען רייטינג-לא מרחמת עליו!

  • 171.

    חחחחחחחחחחחח ''קשת ורשת: מביעים צער'' חחחחחחחחחח (ל''ת)

    מדינת חלם , 21/08/09 06:26

  • 170.

    חבל שחבריו של טופז ז''ל - לא זיהו מופרעותו מזמן ... כשיכלו לעזור...

    avre10 , 21/08/09 05:50

    חבריו של טופז יכולים להלין רק על עצמם.

    הם אמורים היו להיות קרובים אליו - ולא רק לנצל את פירסומו...

    חברים אמיתיים - היו מזהים את המופרעות של טופז הרבה לפני שהחלה לגלוש למישורים הפליליים.

    כנראה - שבאמת לא היו לו חברים ...

    הכי קל היום זה להאשים את התקשורת - בוודאי יותר קל מאשר להאשים את עצמם.

  • 169.

    dudo topaz

    perri, 21/08/09 02:39

    well it is very sad that he died in tragic circumstance even those terrible crimes dont deserve death punishment. but as befor you the israelies didnt decide if you want a country with law and order ,or simply a country with festivales and pity every week.
    dont you all forget topaz was an ego cruel and evill. i dont ever saw him or any israeli artist joining forces for the people in yerucham or for kids who dont have food at home.
    everything topaz did was to make his bank acct biger, which he was proud of it or to satisfy his seek ego. so all of u calm down he killed himself and at the same time he would have killed himself in a different situation.
    as far as his layer, what do you expect from a guy who is only motive his money.
    a responsible layer would have not blame the media, but acknoledge topaz bad behaviour, feel sory and demand investigation as to how hw succeded in killing himself.
    it is a sad day for topaz familly and his kids and again he didnt deserve the dea pena

  • 168.

    הוא היה קרימינל מדופלם ובדרן ליגה ז'. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 21/08/09 01:49

    • גם כקרימינל הוא לא הוכיח גדולה רבה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 21/08/09 10:27

  • 167.

    מוזר - אתה כולה עו''ד שעושה כסף מה את ה כועס ? (ל''ת)

    הלך התיק והכסף 1, 21/08/09 01:35

  • 166.

    אף אחד לא אשם

    מכבדת, 21/08/09 01:02

    אין לדון אנשים בעת צערם. ידוע הוא שבתהלחך של אבל מחפשים את האשימים. זהו אמנם יום עצוב, אבל אין כאן אשמים! דודו בחר בדרך בה הלך. הוא רצה הכל או כלום, וכשלא היה לו 100% הוא בחר ב- 0. ובדרכו עשה זאת בצורה מושלמת ומוצלחת.
    תנו לו ללכת בשקט. הניחו לכעסים ולהתחשבנות עם הסביבה . הוא רצה ועשה למרות שניסו להגן עליו מפני עצמו.
    כבדו את רצונו

  • 165.

    דוד טופז

    פלוני אלמוני, 21/08/09 00:20

    מעניין מה היה קורה עם דודו היה מכה את עו''ד אמיר
    חולה פרסום שכמותך

  • 164.

    תגובה לעו''ד

    פלוני אלמוני, 21/08/09 00:18

    בתור אחד שחי נושם ובועט תקשורת על היום אינך יכול להאשים את התקשורת אתה הינך שותף מלא לנסיבות המקרה מקבל פרסום מהמקרה של דודו באמת זה מה שמעניין אותך ולא נסיבות המקרה

  • 163.

    לא רק התקשורת, גם השופט שהחליט לעקל 5 מיליון ש''ח מכספו, לא צדק

    לעו''ד ציון אמיר, 21/08/09 00:11

    ואתה העורך דין של טופז לא עבדת קשה כמו שהיית צריך לעבוד, ולמנוע את ההחלטה הזאת,
    זו החלטה לא שווה לכל, ולכן לא נכונה.
    ומה אם לאדם אין כסף בכלל והוא עבר עבירה מסוג זה של תקיפה, האם גם ממנו יעקלו 5 מיליון ש''ח????
    ברור שלא,
    האם מר אבי ניר הוכיח שנגרמו לו 58% נכות עקב תקיפת טופז?
    ברור שלא,
    לצערי, אתה עו''ד אמיר ציון שהופקדת להציל את מרשך לא עבדת די,
    לו מנעת את העיקול הזה, שהיית יכול וחייב למנוע, ולו הבהרת לדודו שיש לו תקווה משפטית, דודו לא היה מתאבד,
    המשטרה לא אשמה, והתקשורת כן אשמה אך במידה, הניסוח של הפרקליטות קיצוני אך היית צריך להסביר למרשך, שהוא לא באמת ''רב עבריינים'' כמו אברגי'ל או רוזנשטיין,
    ושיש הרבה משקל לנסיבות שנקלע אליהן, שכן סחטן שמילא אותו בסמים, (וזו כן סחיטה באיומים), וכו'
    עו''ד ציון אמיר: הייתה לך הרבה עבודה לעשות עבור טופז, תודה שבאמת לא עשית אותה.

  • 162.

    לא יכול ליהיות!

    מעניין..., 21/08/09 00:09

    איך אפשר להתאבד מחבל של קומקום?

  • 161.

    אבל על מותו של דודו

    זעליג, 21/08/09 00:08

    ומכולם, מי באמת היחיד שמצטער בכל ליבו על הליכתו של דודו מאיתנו ??
    אחד ויחיד - עורך הדין שלו. התרנגולת המטילה ביצי הזהב הלכה מאיתו לבלי הטל עוד ביצה

  • 160.

    יאללה הוא בחר להתאבד - סלאמת. די עם הפסטיבל הזה (ל''ת)

    111emo , 20/08/09 23:56

  • 159.

    איך מרגיש עו''ד שמגן על עבריינים שפגעו בחפים מפשע? (ל''ת)

    הדסה , 20/08/09 23:52

  • 158.

    מסכן העו''ד, הפסיד תיק רציני. (ל''ת)

    מסכן, 20/08/09 23:11

  • 157.

    היום לכל רוצח מתועב=יש עו''ד שיוציא אותו טהור=אי אפשר להאמין לדבריו=חבל (ל''ת)

    נ.כהן עו''ד אמיר מתאבל יותר על ההכנסה השמנה שהפסיד, 20/08/09 22:36

  • 156.

    עכשיו ציון אמיר לא יוכל לטעון שאין לו זמן לתיק קצב (ל''ת)

    ציונה, 20/08/09 22:28

    • גמני חשבתי על זה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 21/08/09 10:23

  • 155.

    פעם הוא נחשב אינטלגנט העו''ד הנ''ל אבל כנראה שהבצע כסף הפך אותו לסמרטוט (ל''ת)

    m-16 , 20/08/09 22:09

  • 154.

    עדין אמיר לא עשית מספיק בישביל לשחרר את דודו,רוצחים אמיתיים חופשים (ל''ת)

    כל אונסים, רוצחים חופשים,למה דודו לא?, 20/08/09 22:01

  • 153.

    בלבולי שכל!! כמו כל לקוחותיך הז''ל היה אשם! אלים! מרושע! יהיר!

    הלואי וכולם יתאבדו!, 20/08/09 21:59

    דודו היכה,סחט,איים, ניסה להרוס משפחה, להתיז ומצה על אשה, לחרב את הכ על מזבח יהירותו וטפשותו.

    שני דברים משותפים לכל קוחותיו של האמיר= אשמים ועשירים.

    מי יתן ושאר לקוחותיך (הרוצחים, האנסים, ושאר החלאות) ילכו בדרכו של הדודו ויחסכו למדינה כסף ולנו יחסכו את הצורך לראות את פרצופך הזחוח.

  • 152.

    מר אמיר, אתה הרגת אותו!!!

    משה, 20/08/09 21:50

    חשבת שגם הפעם, כמו במקרה קצב, תפעיל את כל תרגילי ההשיה שלך. אבל דודו היה במעצר, לא כמו קצב! ושם הוא נשבר!.
    אם היה לך שכל, או דאגה לקלינט שלך, היית מקצר את התהליך במקום להאריך אותו. היית גורם לדודו לבקש סליחה, להודות, ללכת לכלא ולרצות את עונשו. כך היה מקבל כלא נוח יחסית, יושב בתאו, כותב ספר, הצגה ומעביר את הזמן ומקבל שליש. במקום זה רקדת על הדם, נהנית מהתקשורת שרדפה אחריך ולא חשבת לרגע על טופז שיוצא מדעתו במעצר. אתה הרגת אותו, אצה האשם הבלעדי ואין לך מה להלין על התקשורת. יכולת לצאת גדול ולהוציא את דודו גדול אבל בחרת אחרת.

  • 151.

    לפי מספר הלקוחות שאוסף עו''ד אמיר נראה שאכפת לו יותר מהכסף מהלקוח

    j44 , 20/08/09 21:13

    לכל אדם יש גבולות .
    אדם שלוקח לטיפולו כל כך הרבה לקוחות אינו יכול לטפל כראוי בלקוח .
    ואז הוא מבקש 'למרוח' את הטיפול/דיונים ( כמו אצל קצב ) דבר שיוצר עינוי דין ללקוח שאינו יכול לעמוד בו .
    אבל כמובן דבר ראשון והכי חשוב זה להאשים את האחרים .
    משתתף בצער המשפחה

  • 150.

    עו''ד אמיר גילה אנושיות וחמלה בטיפול בפרשה, תודה על ההומניות (ל''ת)

    אין מילים איש גדול התנהגותו מספקת הרבה נחמה, 20/08/09 20:40

    • מה אתה ליצן ? רק כסף מעניין אותו,שום דבר אחר !

      לא מאמין, 20/08/09 21:58

      מעולם לא נתן דעתו על קורבנות הרוצחים והאנסים שהוא מייצג.

  • 149.

    המסר של דודו ברור - הגיע זמן עונש מוות! (ל''ת)

    רון, 20/08/09 20:30

  • 148.

    עו''ד אמיר

    hezi1, 20/08/09 20:21

    על מה אתה מקונן בדיוק? איך חמק לך דג זהב מבין הידיים . וואלה איזה קופה עמדתה להרביץ הא?

  • 147.

    קולו של ציון = רוח התקופה = רשע שמתחפש לצדק!!!! (ל''ת)

    שלמה, 20/08/09 20:10

  • 146.

    דודו כמעט והרג חפים מפשע! ציון אמיר אתה השתגעת? (ל''ת)

    שי, 20/08/09 20:07

  • 145.

    התנועה לחרם צרכנים בישראל

    מפולת, 20/08/09 19:54

    http://www.webix.name/mapolet/
    נא להפיץ

  • 144.

    התקשורת הורגת (ל''ת)

    אל, 20/08/09 19:49

  • 143.

    לא מצאו את דודו תלוי, מצאו אותו על הריצפה, הכבל של הקומקום קצר (ל''ת)

    הוא לא התאבד בטוח!!!!!!!!!!, 20/08/09 19:33

  • 142.

    דודו טופז הרג את עצמו. הוא עשה זאת לעצמו בלבד. אך אחד אחר לא עשה זאת

    שטויות, 20/08/09 19:32

    בשבילו. והעו''ד שמנסה להטיל את האשמה על אחרים הוא נאלח.

  • 141.

    דודו פגע באנשים בלי חמלה בגלל שגעון גדלות ואמיר מניפולטור בתקשורת (ל''ת)

    ורד, 20/08/09 18:42

  • 140.

    עוד אמיר מרוויח עשרות מיליונים מכל נאשם-מי הוא שבכלל יתבטא ויצוטט?

    חיים סלע, 20/08/09 18:39

    עוד אמרי מרוויח מהחלאות - קצב טופז וחבריהם. הוא לא אמור להיות מצוטט כי משתמע לכאורה שיש לו מה להגיד. הדבר היחדי שמעניין אותו - וזכותו-אלה המיליונים מלקוחותיו כולל הבאים.

  • 139.

    צריך לחקור למה עשה פשעים נגד אנשי תקשורת.אדם שלא הייה חסר לו כלום. (ל''ת)

    הייה לו כסף ,משפחה , ילדים וחיים טובים., 20/08/09 18:17

  • 138.

    למה דודו היה 3 חודשים במעצר?

    בושה למדינה, 20/08/09 18:12

    מה הוא יותר גרוע מפושעים אחרים שמשתחררים למעצר בית או משתחררים בערבות?

    • דודו היה 3 חודשים במעצר בגלל שלמשפחת ניר ומרגלית יש קשרים

      מיקי - רעננה, 20/08/09 21:53

      וכוח רב והם השתמשו ביכולת הלגיטימית לכאורה כדי לפגוע בדודו. בסופו של דבר הם לא הצליחו לשים יד על הכסף שלו ולכן עצוב להם

      • כי הוא פושע נתעב וחסר מצפון,זה למה! (ל''ת)

        שרון, 20/08/09 23:21

  • 137.

    שלקוחות אחרים של אמיר, יקחו דוגמא (ל''ת)

    אורי, 20/08/09 17:55

  • 136.

    שלקוחות אחרים של אמיר, יקחו דוגמא (ל''ת)

    אורי, 20/08/09 17:54

  • 135.

    שלקוחות אחרים של אמיר, יקחו דוגמא (ל''ת)

    אורי, 20/08/09 17:54

  • 134.

    לבכות יחד עם ציון אמיר שהתיק המבטיח מת! הלכו כל ההכנסות הצפויות (ל''ת)

    ממי ממי, 20/08/09 17:43

  • 133.

    העו''ד אמיר רודף פירסום!

    אורית, 20/08/09 16:35

    ''התיקשורת רצחה אותו...'' נו באמת אפילו אנחנו האזרחים הפשוטים שכל כך אוהבים להאשים את התיקשורת בכל לא היינו אומרים זאת,האיש עשה לעצמו ולמשפחתו טובה!! פשוט אדם מסכן שהיה צריך לפנות לעזרה מקצועית כבר לפני שנים רבות...

  • 132.

    דודו היה צריך ליהיות בבית חולים לחולי נפש לא בכלא! (ל''ת)

    רונן, 20/08/09 16:30

  • 131.

    מי שאחראי צריך לשלם בסילוק מהשירות ומהתפקיד בלי שום בושה (ל''ת)

    רונן, 20/08/09 16:27

  • 130.

    שמעתי את הראיון בגל''צ ולא האמנתי

    גיל, 20/08/09 16:26

    הקליינט שלו תלה את עצמו לפני כמה דקות והוא רץ להתראיין בתקשורת. לגלות דברים משיחה אישית בינו לבין לקוחו שהתקיימה בערב שלפני. פשוט לא להאמין.

  • 129.

    העיקר הפרנסה.

    cinege, 20/08/09 16:22

    ציון אמיר מוכן תמיד להגן על כל חלאה העיקר שישלמו לו היטב ולא חשוב מעיין בה התשלום האם מכספי הציבור או מהכיס הפרטי,הרי לכסף אין ריח.

  • 128.

    מעריב משעשע בוחר תגובות פרווה להורדת הלחץ מהעיתונאים (ל''ת)

    םם, 20/08/09 16:00

  • 127.

    דוקא לדודו לא היתה חמלה - אחרת לא היה דואג לביצוע הפשעים (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 20/08/09 15:51

  • 126.

    הכתובת הייתה על הקיר..

    לא מופעת!!, 20/08/09 15:51

    דודו ז''ל היה אדם חולה שלא קיבל טיפול בזמן וחבל שהיה צריך להגיע למצב הנורא שהגיע אליו ולפגוע באנשים ולהפוך מבדרן לתוקפן.
    הוא צעק הצילו!! תחזיקו אותי ואף אחד לא החזיק.כמוהו מסתובבים המונים, רק שקורה משהו נזכרים להגיד...וואו
    היכן היו כל חבריו שלא התפנו לעזור במצוקתו ולהגיש עזרה בזמן???
    לא היה ספק כלל שדודו ז''ל לא יהיה מסוגל לחיות בכלא.
    רצוי להיות ערנים לפני ולא אחרי.
    צר לי מאד על האנשים שנפגעו ממחלתו
    וליבי ליבי עם ילדיו ומשפחתו.
    זהירות= רייטינג זה דבר זמני ומסוכן לאנשים חלשים. זה לא החיים האמיתיים.

  • 125.

    מי ישמור על אזרחי ישראל? המשטרה הפלסטינאית! מה הולך כאן? (ל''ת)

    ABRAHAM, 20/08/09 15:51

  • 124.

    עוד אמיר שכחת דבר חשוב: טופז הוא לא הקורבן בסיפור הזה

    לנגה, 20/08/09 15:26

    עו''ד אמיר שכחת דבר אחד חשוב: דודו טופז הוא לא הקורבן בסיפור הזה. דודו טופז הוא עבריין ששכר בריונים כדי לשבור את הפרצוף לשורה של אנשי תקשורת. אין הבדל בינו לבין כל פושע אחר. טופז אמור היה לשלם על מעשי הפשע שלו בשנים ארוכות בכלא. הוא לא היה מוכן לשלם את המחיר על מעשיו ובחר להתאבד. בהיותו בעבר כוכב תקשורת אך טבעי שהוא זכה לסיקור תקשורתי אדיר. הרי בין היתר הוא נזקק לשרותי העולם התחתון משום שהבימה המרכזית נלקחה ממנו. אז אל תתבלבל עורך דין יקר. אומנם הלך לך לקוח חשוב אבל הוא היה עבריין ופושע.

    • צודק 100% (ל''ת)

      100%, 20/08/09 23:15

  • 123.

    מעניין שתמיד החמלה צריכה להיות בצד שעו''ד מייצג

    יוסי, 20/08/09 15:26

    לגבי מי שניזוק מהנאשם אין צורך בחמלה.
    עוד עו''ד שמכר את נשמתו לשטן עבור כמה לירות

  • 122.

    דודו טופז התאבד - כי לא רצה לחיות - נא לא לחפש אשמים -

    יופיטר יופיטר , 20/08/09 15:26

    מי שבאמת סובל זה הילדים והמישפחה שלו

  • 121.

    נחמן שי שבמקום לחוקק חוקים לטובת העם רוצה לרצות ומתחנף לשירה מרגלית

    ואבי ניר שאם דןדן יכתוב ספר את הרווחים יתן להם., 20/08/09 15:00

    ובזה חברי הכנסת שלנו עסוקים בלרצות ולהתחנף לאנשים החזקים פתאום כל כך מהר כל כך מהר מחוקקים חוקים.

    מה עם חוקים למען העם שנקעה נפשו מכל ההתנהלות של הבנקים חברות הטלפון הכבלים ובכלל.

  • 120.

    מקסימום הרגו את הפרנסה של עו'ד אמיר דודו היה האויב הגדול ביותר של עצמו (ל''ת)

    אתי, 20/08/09 14:54

  • 119.

    קניבליזם תקשורתי וציבורי. (ל''ת)

    כולם אלימים, 20/08/09 14:54

  • 118.

    דודו טופז התאבד משום שהבין שמוות עדיף על חחי כלא אף אחד לא הרג אותו (ל''ת)

    אביבה, 20/08/09 14:53

    • עם-הארץ

      מצדה, 20/08/09 17:03

      מחר

  • 117.

    הגר''ע יוסף צדק בהישתלחותו בביהמ''ש ותביעה ובעיתונאים-אין מידתיות.נ נח (ל''ת)

    ברסלבר, 20/08/09 14:53

  • 116.

    מגבית לטובת ציון-הפסיד לקות רציני ! (ל''ת)

    הצבוע הלאומי, 20/08/09 14:48

  • 115.

    התקשורת רצחה את דודו,ואת נשמת ילדיו. (ל''ת)

    עדי הנגבי, 20/08/09 14:47

  • 114.

    שיפוט,שיטור,סוהר כבלו תקשורת הבט,לא יכל להתגונן

    דוד, 20/08/09 14:47

    חבורת פושעים רני,רפיד,מירב מ נט ויתר איתונאים ללא רחם באופן מפלצתי וקטני ירקו רעל משמיד-בדיוק כמו פלסטיני קשור וחייל שירא זה לא נסגר כי נשפך אור- תקשורת שלנו צילצולים ורעשים כמו פח ריק מטריד מפריע ומזיק. תפקיד איתונאי לדווח כאן נהיו מיסטרים גם יועצים,פרשנים,ושופטים. אדם ואומן יקר זה נקשר עלידי שיפוט,שיטור,סוהר בידיו ורגליו ונסטם פיו וכל הפושעים בעתו,חבטו,דחו אותו להתאבדות-צריך להביא אשמים למעצר כי הוא לא יכל להתגונן

  • 113.

    פרקליט זול-ומתוסכל

    אליפז העיראקי, 20/08/09 14:45

    לרחם על האיש הזה אשר צריך כנראה-גי.פי.אד.אחרת כיצד ניתן להבין את גיבוב דברי ההבל,והבכינות שלו??או שמא כואב לו ''שהפרה'' שהניבה לו הכנסות גוועה???.מתי כבר יעמידו לדין פרקליטים עלובים כמו זה אשר משבש,ממציא,מתעלם -מתועבות וחלאות אדם???.

  • 112.

    חמלה ?! - הצחקת אותי !

    חיים, 20/08/09 14:41

    חמלה זה מושג נוצרי
    היהודים לא ידעו אף פעם לחמול אפילו לא על עצמם - תבדוק בנביאים, ועל אחת כמה וכמה על האחרים והשונים.
    מי שלא חמלו עליהם באירופה - לא יודעים לחמול על אחרים כאן.
    כאן זאת מדינה של אכול ושתה (ושגול) - כי מחר תיבול !!!

  • 111.

    לדרוקר החוגג על הדם..........

    ., 20/08/09 14:37

    דוד טופז מעולם לא בידר אותי.
    הוא גם לא החזיק את התוכנית האהובה עלי.

    גם לא הפתיע אותי כשהתדרדר לפשע
    משום שהיה צריך את אהבת הקהל
    ואת הטלויזיה
    כדי לקיים את עצמו...

    חבל על כך.

    הסיום שלו עצוב.
    הפגיעה שלו באנשים עצובה.

    אבל השמחה לאיד של
    רביב דרוקר
    רן רהב
    וכל מיני

    הבוקר

    היא עצובה.

    אלה שאין להם חמלה
    אלה ששוכחים כי ביום זה הפושע סיים את חייו ויש למעשה לדבר בעד עצמו ולהפסיק לרקוד על הגופה הטריה, אלה ראויים להביט היום במראה ולשאול את עצמה איזו אלטרנטיבה הם מייצגים.

    עם מות האדם
    תם פרק

    עם מותו של דוד טופז
    תם פרק עצוב למדי, יש לציין.

    תנו למעשים שלו לדבר, לטוב ולרע.
    ולהיסטוריה (ולשופטים) לשפוט.

    אל תחגגו!

    • ל 14.37 דרוקר אינו רוקד על האדם,הוא מגן בצדק על התקשורת.

      נתן.ש מעלות. , 20/08/09 15:59

      זכותו של הציבור לדעת,למילוי זכות זאת קיימת התקשורת.וביום זה העצוב למשפחתו,לא אוסיף.

    • אוי לנו מצבועים ומזוייפים כמו דרוקר

      יענקי, 20/08/09 18:13

      הם גומרים אותנו. דרוקר - אתה ביזיון.

    • דרוקר ורהב

      כ., 20/08/09 22:25

      תרקדו עד שתיפלו (הייתם רוצים לקבל רייטיניג כמו שקיבל דודו) קנאיים. מי רואה או שומע אותכם בטלויזה או בכל כלי תקשורת אחרים סתם אנשים!!!

  • 110.

    התיקשורת לא היתה נוגעת בו אם היה תוקף אדם מנהישוב .ולא מהם (ל''ת)

    החבורה התאגדה נגדו עד לסופו המר, 20/08/09 14:34

  • 109.

    תקשורת שאינה חסה על כבוד עם ישראל

    יעקב ירושלים, 20/08/09 14:33

    בודאי שלא תוכל לחוס על כבודו של בן אנוש.

  • 108.

    ציון אמיר - טול קורה ...!!

    ע. מיכאלי, 20/08/09 14:29

    אתה מוכן להצביע על משהו במדינה הזו שהשתמש ומשתמש בתקשורת לקידום האנטרסים שלו ? מבט חטוף בתיקים שאתה לוקח מעת לעת הם העדות הטובה ביותר לתאוות הפרסום שלך ,ומה לעשות את הפירסום עושים באמצעות ה...תקשורת. הרשה לי לאמר לך שאתה הדוגמא הקלאסית של יציר התקשורת. גם עכשיו אגב . אילו הופעת וטענת בפני בית המשפט רק 10 אחוז מהזמן שאתה טוען בפני התקשורת במסדרונות בתי המשפט הייתי מצדיק את טיעוניך . בתקוה שגם אתה מפיק איזה לקח או שניים. זו התרשמותי יתכן שאני טועה או שלא ....

    • זו בדיוק הנקודה !! מי אתה בכלל בלי תקשורת ? (ל''ת)

      לואי, 20/08/09 15:51

  • 107.

    דודו טופז

    בנעים, 20/08/09 14:26

    יהי זכרו ברוך

  • 106.

    אף אחד לא הרג אותו

    דרור, 20/08/09 14:24

    הוא הביא את זה על עצמו. מה ציפה - שיעשה את אשר עשה ויצא מזה בשקט?

  • 105.

    סוף פושע לתלייה גם אם על ידיו פחות עבריין

    איתי, 20/08/09 14:24

    הוא היה איש חולה וחבל ומצער שזה הגיע למצב הזה אבל השורה התחתונה לא השתנתה

  • 104.

    האם עדיין אבי ניר יקבל את כספי הפיצויים שתבע ? (ל''ת)

    צדק לכל, 20/08/09 14:22

  • 103.

    דודו גזר על עצמו עונש מוות, לא אף אחד אחר

    אבריאל, 20/08/09 14:21

    דודו טופז עשה מעשים חמורים ביותר ומקומו היה בבית הסוהר. אף אחד לא חשב שהוא צריך למות חוץ ממנו. אז תפסיק לשחק לנו על המצפון. אם יש פה מפסיד זהו אמיר, שכל הכסף והתהילה שחשב שיעשה לעשות ממשפטו של דודו ירדו לטימיון.
    עכשו לעורך דין הנכבד יהיה זמן לדיונים רצופים במשפטו של קצב.

  • 102.

    קשקשן!! איבד לקוח מתוקשר. נבכה ביחד! (ל''ת)

    דמעות תנין, 20/08/09 14:20

  • 101.

    דודו הרג את עצמו זה עצוב וזו האמת.

    הבורר, 20/08/09 14:19

    אם כל העצב דודו פעל כמו מפיונר מסוכן כאשר ניתפס והבין את משמעות מעשיו שיהיה עליו לשבת בכלא כמה שנים כמו שאמר לעורך דינו שהוא מאבד שליטה על חיו הכל נאמר לו ומוכתב לו הוא לא יכול היה להשלים עם זה והיתאבד במדינתנו אין עונש מוות דודו גזר עונש מוות על עצמו .

  • 100.

    לציון אמיר חמלה רבה כלפי אנסים ומנפצי גולגלות וכן גם עשירים

    מתי הגנת לאחרונה ללא שכ''ט מנופח?, 20/08/09 14:16

    לציון אמיר חמלה רבה כלפי אנסים ומנפצי גולגלות וכן גם עשירים

  • 99.

    איש אמיץ, לא חושש להגן על המת למרות ההתלהמות מסביב (ל''ת)

    התקשורת אשמה במותו, 20/08/09 14:14

  • 98.

    אמיר-תגלה חמלה לידלי דודו ואל תקח שכ''ט מלא

    רחמנות על הילדים, 20/08/09 14:11

    אמיר-תגלה חמלה לידלי דודו ואל תקח שכ''ט מלא

  • 97.

    מסכן עו''ד אמיר

    עפר מעוז, 20/08/09 13:58

    עכשיו יהיה לו זמן ליצג את קצב... אכן רחמנות

  • 96.

    חבל לי רק על הקורבנות שלא זכו לסגור מעגל במשפט.

    עמנואל , 20/08/09 13:57

    אין לי שום רחמים או סימפטיה לאדם הנאלח הזה, רק בגלל שהוא החליט לברוח ממשפט ככה.

    ודי למקהלה הצדקנית שעכשיו תספיד אותו כאילו הוא היה איזה צדיק נסתר

    • מוות

      חייל בדרך הביתה, 20/08/09 14:49

      בא תלמד משהו בעת מיתתו של אדם צריכים לזכור בעיקר את הדברים הטובים שהוא עשה בחיו ולא את הדברים הרעים,כולנו טועים בחיים יש אנשים שיש להם רצון לתקן ויש אנשים שפשוט לא מספיקים עם כל הרצון הטוב,רק אל תשקח יבוא יום ואתה תמות...מה היית רוצה שיזכרו עליך.

  • 95.

    ציון אמיר -- ה א ח ר ו ן שהייתי מוכן לשמוע ממנו הטפת-מוסר. (ל''ת)

    גדעון, 20/08/09 13:57

  • 94.

    תעשיית הבידור והרייטינג-צריכה לעשות חשבון נפש עמוק (ל''ת)

    חודש הרחמים, 20/08/09 13:52

  • 93.

    מהיום רק CNN. ערוץ 2 הפנה לו עורף. מדוע לא שימש שופט בכוכב נולד ?!!

    הקב''ה ירחם עליו !!! הקב''ה הוא השופט העליון., 20/08/09 13:52

    דודו נפטר מהם, תרתי משמע.

    חבל על דודו.

  • 92.

    אותי מעניין כמה כסף ישפכו על פסיכולוגים

    ., 20/08/09 13:49

    לבן של שירה מרגלית עד שהוא יוכל להתאושש מהמחזה הנוראי שראה.. דודו טופז הוא עבריין ללא קווים אדומים. על תעשו ממנו קדוש מעונה

    • אל תדאג לה יש לה כסף יותר מכל המטקבקים פה ביחד זה בסדר (ל''ת)

      sahar_m10 , 21/08/09 03:54

  • 91.

    אמיר

    יוסי, 20/08/09 13:40

    הלקוחות שלך מתחילים להיתאבד?

  • 90.

    מסכן העו''ד הפסיד הרבה כסף,עכשיו תתפנה לבזיון השני הנשיא הקצב

    תתחיל לעבוד עו''ד, 20/08/09 13:38

    חבל שדודו לא התאבד שנה לפני מעשיו המכוערים והמאפיונרים, כך זה בגרושים, שהגרושה מקבלת את הקומקום, ומשאירה לדודו את הכבל, ולך עו''ד רודף פרסום, תתחיל להתרגל שגם הקצב שלך ינסה להתאבד, הפעם תתן את הקבל לאתו המסכנה,שלא תעמוד בבושות שעשה על פי כתב האישום בעל היצרים שלא ניתנים לשליטה,אך מגדילים את הכנסותיך עו''ד יקר לעבריינים.

  • 89.

    חרם על ערוץ 2 (ל''ת)

    רונן, 20/08/09 13:37

  • 88.

    אמיר

    יוסי, 20/08/09 13:36

    הלקוחות שלך מתחילים להיתאבד?

  • 87.

    דודו

    גילי, 20/08/09 13:32

    איך נפלו גיבורים....

  • 86.

    טרגדיה. ממש עצוב (ל''ת)

    דיקלה, 20/08/09 13:29

  • 85.

    ומנעו ממך צ'ק נאה................ (ל''ת)

    יוהאן, 20/08/09 13:28

  • 84.

    כעת ציון אמיר יקח את שכר הטרחה על חשבון ילדי דודו טופז

    כמה עולה הנאום הצדקני של ציון אמיר?, 20/08/09 13:26

    כעת ציון אמיר יקח את שכר הטרחה על חשבון ילדי דודו טופז

    • תגובה גאונית (-:

      אמיר, 20/08/09 14:08

      נראה אותו מוותר על הכסף לטובת ילדי דודו
      מכולם הוא בטח דורש לוותר על הפיצויים

      • אולי הוא יטפל בצוואה ויקבל דמי טירחה (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 20/08/09 15:27

  • 83.

    היו לו חברים טובים

    ע.א, 20/08/09 13:22

    במקום לשלוח חבל הצלה שלחו חבל תליה.חבריו הטובים הפנו גב

  • 82.

    הוא בחר לברוח, ולא גילה חמלה. מה עם קצת אחחריות אישית ? (ל''ת)

    סתם, 20/08/09 13:18

  • 81.

    אל תהפכו תוקף לקורבן

    אריק, 20/08/09 13:16

    עם כל הצער על מותו של דודו טופז
    בל נשכח את העבירות שיוחסו לו (שבחלק מהם הוא הודה)
    תפסיקו להאשים את כל העולם בסופו של דבר הוא התאבד, וכשמישהו רוצה להתאבד בסוף יצליח
    האשם היחיד במותו של דודו טופז הוא דודו טופז.

    • 100% צודק (ל''ת)

      גיא, 20/08/09 13:33

    • שלח להכות אשה לעיני ילדה ולרצוח אדם חף מפשע (ל''ת)

      אוי, לבי לבי... איפה החמלה אליו..., 20/08/09 15:12

  • 80.

    עו''ד אמיר, הפסק לשקר לציבור! תופז התאבד ולא נהרג! התבייש לך! (ל''ת)

    דורית ויצמן, 20/08/09 13:16

  • 79.

    יופי עכשיו יש לך זמן לטפל באנס תמליץ בפניו על אותו מתכון (ל''ת)

    יאיר, 20/08/09 13:11

    • אל תשכחו לקבור אותו מחוץ לגדר. מבחן בוזגלו (ל''ת)

      יאיר, 20/08/09 19:49

  • 78.

    אלה ירחמו (ל''ת)

    ניר, 20/08/09 13:05

  • 77.

    איך ציון אמיר ישן בלילה אחרי ששחרר פושעים איך

    זה לא אני שחררתי זה בית המשפט, 20/08/09 13:04

    איך ציון אמיר ישן בלילה אחרי ששחרר פושעים איך

  • 76.

    האם דודו גילה חמלה? ציון אמיר איש מושחת תאב בצע. (ל''ת)

    שי, 20/08/09 12:59

    • נכון (ל''ת)

      אני, 20/08/09 13:10

  • 75.

    ועכשיו הפרקליט הנאמן והנכבד ידרוש את ביטול ההליכים כנגד משה קצב

    מיתמית , 20/08/09 12:58

    וכולנו נריע בקול גדול הידד לפרקליט , נשחרר את כולם ,משפחות הפשע , אנסים, רוצחים ושאר תוקפים אלימים כי ''הרגנו'' את דודו טופז ירום הודו וכיסו...

  • 74.

    איש זה לא היה ראוי לחמלה של החתולים. בטח לא של בני האדם (ל''ת)

    מרציאנו, 20/08/09 12:57

  • 73.

    זה לא נכון שאין אף עורך דין ישר , אבל הבעיה (ל''ת)

    שהוא מת מזמן., 20/08/09 12:55

  • 72.

    איש זה לא היה ראוי לחמלה של החתולים. בטח לא של בני האדם (ל''ת)

    מרציאנו, 20/08/09 12:55

  • 71.

    אכן העורכי דין בתיק,הפסידו ממון רב.אנו כחברה ?. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 20/08/09 12:50

    • ציון אמיר בוכה כיוון שהפסיד לקוח עשיר שמשלם הרבה (ל''ת)

      ציונה, 20/08/09 13:09

  • 70.

    צדיק ורע לו

    נורית, 20/08/09 12:48

    מוזר שעורך הדין המכובד מצפה עכשיו שכולם עכשיו יתחילו לאוורר נקיפות מצפון. על מה בעצם? הבחור עשה מעשים פליליים, לא סתם פליליים, אלא פליליים חמורים - בריונות. שאנחנו נצטער שזה הגעיל אותנו? שנצטער שחשבנו שהוא לא בחור כל כך טוב? שהמשטרה תצטער שהיא עצרה אותו? שאולי בעצם היינו צריכים לחשוב שהוא נורא מסכן ולהניח לו? מה המסר של ציון? כדאי האדון עו''ד יפנים שאף אחד לא הרג את דודו טופז - לא הציבור ולא המשטרה ולא אלה שהוא התבריין עליהם ולא עורכי הדין - דודו טופז הרג את עצמו בתהליך ארוך - התהליך התחיל בבצוע פשעים חמורים ונגמר בהתאבדות כי הוא לא היה יכול יותר לסבול את עצמו: עם ישראל יכול לישון בשקט ועם מצפון נקי.

  • 69.

    מופע צדקנות מקומם. (ל''ת)

    דין צדק., 20/08/09 12:42

  • 68.

    מעניין ליגאל עמיר לא נכנסו לנשמה כמו לטופז

    אילן ב, 20/08/09 12:37

    יגאל עמיר היה מתראיין לתקשורת כל שני וחמישי ומעולם הוא לא קיבל בידוד וגם החתונה המפוברקת לא ראיתי שאף אחד העניש אותו על כך

    • ליגאל עמיר לא יתנו להתאבד (ל''ת)

      דב, 20/08/09 13:26

      • הוא לא שוקל להתאבד כי גם הוא ראה את החיקוי של רמי הויברגר

        Eחד, 20/08/09 14:07

        ויודע שבסוף המדינה הפראיירית הזו תשחרר אותו.

    • מעניין-דודו המיליונר ניפץ גולגלות בתשלום-למה?

      מעניין המיליונר פנה לדרך הפשע, 20/08/09 13:28

      מעניין-דודו המיליונר ניפץ גולגלות בתשלום-למה

  • 67.

    ציון אמיר הוא איש אצילי ואדם, טוב שיש עוד עורכי דין מסוג זה (ל''ת)

    מזועזע מההתאבדות ומהתגובות המתלהמות, 20/08/09 12:35

    • אני מזועזע מציון אמיר אביר הפושעים שממון בכיסם

      טופז היה אכזר מנפץ גולגלות חסר מעצורים, 20/08/09 12:57

      אני מזועזע מציון אמיר אביר הפושעים שממון בכיסם

    • ציון אמיר עוד מהמעלה הראשונה וכאן התגלה גם כאדם (ל''ת)

      מסכים עם כל מילה, 20/08/09 14:16

    • ציון אמיר הוא מניפולטור חסר בושה שמתפרנס מהגנה על פושעים (ל''ת)

      משה רבנו, 20/08/09 14:50

  • 66.

    אתה לא מתבייש??

    ניר, 20/08/09 12:35

    אתה שם לצחוק את מערכת החוק ואת הקורבנות!
    משחרר עבריינים בלי סיבה!
    אה בעצם תמורת כסף והרבה,
    אתה הופך רוצחים לפיות טובות.
    אתה צבוע ומושחט! כמעט פושע, וכרגיל מעביר את האשמה למישהו אחר!
    אנשים כמוך משאירים את הרוצחים של מחר ברחוב!
    צריך להוציא חוק נגד אנשים כמוך, תתבייש!

  • 65.

    מצוין

    קרן, 20/08/09 12:30

    מצוין!!!
    מעולה !!!

    כלב מת

  • 64.

    עכשיו עו''ד ציון אמיר לא יוכל להגיד יותר שאין לו זמן

    ציונה, 20/08/09 12:24

    לייצג את קצב - נכון ???

    עו''ד ציון אמיר מותח ביקורת על התקשורת ?? איזו בדיחה - הוא ודודו טופז שניהם אותו דבר
    ציון אמיר חי על התקשורת - הוא בככונה לוקח תיקים שיביאו לו רייטינג.

    איזה בן אדם צבוע הוא !!!!

  • 63.

    כשאמרתי לא פעם שהוא עלול להתאבד השתיקו אותי כאילו הוא מניפולטור, (ל''ת)

    מזועזעת ואבלה על ההתאבדות שהיתה ידועה מראש, 20/08/09 12:15

  • 62.

    ירדתם מהפסים

    ליהי, 20/08/09 12:09

    מה קורה לכם? אף אחד לא אמר שדודו טופז היה אחד מל''ו הצדיקים אבל אדם באשר הוא אדם, בלי קשר לכל הדברים הטובים שהוא עשה וגם הרעים שעשה. ומה כולכם נפלתם על ציון אמיר. ע''וד המייצג את מרשו הנאשם צריך לדאוג לו ומה כל ההתלהמות הזו עליו?

  • 61.

    צודק (ל''ת)

    ג, 20/08/09 12:08

  • 60.

    לא בא לי

    יגאל אמיר, 20/08/09 12:05

    לא בא לי להתאבד אה

    לא בא לי


    אך לעולם לא תשכחו את החיוך שלי

    אני עו אשתחרר אתם תראו

  • 59.

    עו''ד אמיר בסך הכל מבכה את הכסף שמותו של טופז מנע ממנו. זה הכל (ל''ת)

    אדם חסר מוסר שתמיד מצדיק פושעים, 20/08/09 12:03

    • ל 12.03 אכן אמת הגבת. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות. , 20/08/09 12:47

    • מסכים לכל מילה של 59 (ל''ת)

      כרמיאל, 20/08/09 14:02

  • 58.

    אף אחד לא הרג אותו !!! הוא כבר הוכיח שאינו יודע להתמודד עם כשלונות !!! (ל''ת)

    אסון שאפשר היה למנוע, אבל אני מסרב להרגיש אשמה !!!, 20/08/09 11:54

  • 57.

    ציון אמיר קשקשן. אני מזכיר לכם מה שאמר על לקוחו קצב. (ל''ת)

    מפוכח, 20/08/09 11:48

    • מה שמצער את עו''ד אמיר זה אבדן הכנסה (ל''ת)

      התרנגול , 20/08/09 12:36

  • 56.

    חשבון רווח והפסד

    משה מלמד , 20/08/09 11:46

    מי עו''ד אמיר ציון יודע שגם לשתיקה יש מחיר...

    אני מאמין שהמיקדמה שטופז שילם לעו''ד אמיר ציון מכסה את התגובה שלאחר מותו.

  • 55.

    חבל שעו''ד אמיר אינו יודע לשתוק

    עופר שיפמן, 20/08/09 11:31

    האחרון שצריך לדבר על הטרגדיה הזאת זה עו''ד ציון אמיר, מניפולטור משפטי בעל-שם. אם הוא כל-כך חכם ומגלה היום כיצד אתמול חש עד כמה מסוכן מצב לקוחו, מדוע לא טרח להזעיק שוב את הממונים להגביר עליו את השמירה?

    • דוקא ט ו ב שהוא דיבר. זה נדבך נוסף בהצגה העצמית [השלילית] שלו . (ל''ת)

      גדעון, 20/08/09 11:51

  • 54.

    דודו לא היה מסוגל לשלם על פשעו. ציון אמיר נחש חמדן וצבוע (ל''ת)

    דני, 20/08/09 11:30

  • 53.

    ועכשיו תורו של דודו לצוף

    יעקב ס., 20/08/09 11:29

    צטוט מפרקי אבות: ''אף הוא ראה גולגולת אחת צפה על פני המים: אמר לה, על דאטיפת אטיפוך, וסוף מטיפייך יטופון, על שהטבעת הטביעוך וסוף מטביעך יטביעם.'' אני יודע שהמסר הזה לא מעניין אף אחד, בגלל זה כך נראית החברה שלנו, פשוט לאף אחד אין אלוהים מהסיבה שכל אחד חושב שהוא, הוא האלוקים, אז זה נכון שדודו ''הטביע'' אבל את מי שהטביע וממשיך להטביעו סופו שגם הוא יטבע.
    אז אביב דרוקר וכל אלה ששמחים ומצדדים ברצח החברתי הזה תרגעו אתם בעצמכם משתמשים בכח של התפקיד שלכם כדי להיות ...אלוהים.

  • 52.

    עו''ד ציון אמיר עכשו לא יהיו לך תרוצים שאין לך זמן לטפל ב תיק של קצב (ל''ת)

    ברק, 20/08/09 11:23

  • 51.

    שב''ס

    ישראלי, 20/08/09 11:08

    ידעתם שדודו מחפש דרך להתאבדות, היכן הייתם ומה עשיתם כדי לשמור עליו????

  • 50.

    ציון אמיר, אתה בושה וחרפה לאנושות

    אני יודע, 20/08/09 11:06

    ולאינטלגנציה

  • 49.

    דודו טופז לא גילה חמלה לקורבנות המעונים שלו

    די לאלימות, 20/08/09 10:58

    דודו טופז לא גילה חמלה לקורבנות המעונים שלו

    • סליחה , ארז טל לא גילו חמלה כאשר עשו עליו חרם

      ארז טל והחברה רוצחים נשמות אדם הפנו גב לדודו, 20/08/09 12:09

      לקחו ממנו את פרנסתו ונישמתו ייתביישו להם.
      חרם על ערוץ 2222222222

      • סליחה אלפי אנשים מפוטרים-הלואי על כולם פרנסה כמו של דודו

        לדודו לא הייתה בעיית פרנסה-די עם השטות הזו, 20/08/09 12:59

        סליחה אלפי אנשים מפוטרים-הלואי על כולם פרנסה כמו של דודו

      • דודו האכזר בחר בדרך האלימות עד הסוף המר

        סופו של מנפץ גולגלות, 20/08/09 13:00

        דודו האכזר בחר בדרך האלימות עד הסוף המר

  • 48.

    שינאת אחים חינם

    פ''ת, 20/08/09 10:44

    במדינה כמו שלנו ''ארץ אוכלת יושביה''אני לא מתפלאה שזה הסוף של דודו רק חבל מאוד שהתקשורת צוברת רייטינג על גבו והתגובות הם כ''כ מביכות גם ברגעיו האחרונים אנשים לא יודעים להיות קצת אנושיים שכחו את כל השמחה שעשה להרבה משפחות חבל...

  • 47.

    לכל המקטרגים על שכר ההגנה

    ב חיפה, 20/08/09 10:38

    ציון אמיר אם אתה חכם תתרום את שכרו של טופז לקרן על שמו המיועדת למאבק בתקשורת

    • ציון אמיר חכם אבל תאוות הבצע חזקה ממנו

      מאורת צפעים, 20/08/09 12:53

      פרקליט לעולם לא יוותר על אגורה שנכנסת לכיסו

    • למה שיתרום, הוא עבד בשביל הכסף שלו!

      זוהר, 20/08/09 14:39

      אינני חסיד של דודו טופז, או של ציון אמיר משחרר הפושעים, אבל זאת העבודה שלו והוא לא גנב כסף מאף אחד.

  • 46.

    מכתב ציבורי לעורך דין ציון אמיר

    א חיפה, 20/08/09 10:36

    עורך דין יקר אתה נחשב אצלי לאחד מעורכי הדין הטובים בישראל
    אודה לך אם תקדיש קצת מזמנך וממונך לחיסול התקשורת בישראל התקשורת היא מניפולטיבית ורצחנית אולי היא בנתה את טופז אבלהיא גם רצחה אותו ואתה יודע זאת טוב מכולם
    רשות השופטת כשלה בגדול שלא שמה אותו במעצר בית עם שמירה על חשבונו
    רשות בתי הסוהר כשלה בתפקידה והדגם תמיד הסריח מהראש
    המשטרה גם פישלה וגרמה לחלק מזה בשביל מניפולציות ויחצנות לא שאני תומך במעשיו אבל מנקודת מבטו הוא היה הנפגע

  • 45.

    עכשיו התפנה לו זמן ללקוח המתוקשר שלו

    אישיהודי, 20/08/09 10:33

    לא יוכל להתלונן על עומס

  • 44.

    אפשר לחשוב שטופז היה מל''ו הצדיקים

    סתם אחד, 20/08/09 10:33

    דמעות התנין שנשפכות על טופז חונקות את גרוני.

    האיש הודה במעשהו הנתעב ומקומו צריך היה להיות, מאחורי סורג ובריח למשך כל ימי חייו.

    טופז ''עשה טובה'' לעצמו, לנו ולמדינת ישראל והדיר רגליו מצל קורתינו.

    והלוואי ויהיה ''אור לגויים'' לכל הפושעים, כמו הרוצחים מהחודש האחרון ועוד אחרים, שנמצאים בחזקתה של מדינת ישראל ואשר מתבקשים ללכת בדרכו.

  • 43.

    התקשורת הא שעשתה את טופז ושמה אותו באור הזרקורים

    sic transit gloria mundi, 20/08/09 10:32

    הנה כך חולפת לה תהילת עולם

  • 42.

    טופז התאבד כי הסרט שהוא חי בו נגמר והוא יצא לעולם המציאות (ל''ת)

    ונגמר הפופקורן, 20/08/09 10:31

  • 41.

    קצב : טופז התווה לך את הדרך....לך בה (ל''ת)

    גל התאבדויות, 20/08/09 10:30

  • 40.

    דודו טופז ז''ל היה פושע מסוכן

    alon23121 , 20/08/09 10:28

    מעשיו של דודו טופז ז''ל היה של פושע מסוכן שעמד לפגוע באנשים חפים מפשע

  • 39.

    מדינה דמוקרטית עאלק יותר מדינת עולם שלישי

    מעריצה בוכיה, 20/08/09 10:26

    בושה שבמדינה בעלת אמצעים רבים והשכלה ברמה גבוהה מערכת המשפט בזה לאדם שעשה טוב ונפל ברגעי חולשה... כל הצדקנים למינהם מה שדודו עשה לא היה במקום אך כבר ערפתם את ראשו מלכתחילה. איך הסוהרים לא שמרו עליו? בתאילנד כבר יותר שמים לב לאסירים- גם מצלמות 24 שעות וגם פיקוח ואף אחד לא ראה??? לא קונה את זה בטח ביזו אותו והשפילו אותו בגלל שהוא סלב יהי זכרו ברוך

  • 38.

    ציון אמיר היקר. דודו עבד קשה

    אחד 1 , 20/08/09 10:21

    עבור קבלת היחס הזה כלפיו. אם תאמר שהוא היה צריך טיפול נפשי אני מסוגל להבין אבל על פניו נראה שהוא פשוט עם אופי עבריני וכאשר נלחץ אל הקיר כל השדים יצאו.
    הוא ניתב עצמו אל דרך ללא מוצא שבה הפתרון היחיד עבורו היה התאבדות.

  • 37.

    התקשורת אשמה במותו של דודו

    עו''ד יוסי פאר, 20/08/09 10:21

    בארצנו הקטנטונת שופטים נאשמים וגוזרין את דינם לפני משפט ובזה התקשורת אשמה
    מה שמעניין את עורכי העיתונים ועורכי התוכניות זה הריטינגגם במחיר חיי אדם
    וחבל מאד
    באופן אישי ומבלי להכנס לעובדות בכתב האישום הרי הכרתי את דודו בכן אדן עם לב רחב שידע לסייע ולפרגן לכל אותם אומנים שהתקשורת נידתה אותם ודודו נתן להם במה
    ליבי עם ילדיו של דודו

    • דודו טופז אשם במותו של דודו-אכזריות ללא גבול שהופנתה כלפי עצמו לבסוף

      סופו של מנפץ גולגלות, 20/08/09 13:01

      דודו טופז אשם במותו של דודו-אכזריות ללא גבול שהופנתה כלפי עצמו לבסוף

  • 36.

    עם כל הצער, העו''ד מגן העבריינים והפושעים לא יכול להטיף מוסר לאף אחד (ל''ת)

    מקרה עצוב, 20/08/09 10:13

  • 35.

    מגיבים 4 ו-6 הוצאתם לי את המילים מהפה. (ל''ת)

    שי, 20/08/09 10:09

  • 34.

    מוות (ל''ת)

    לתשקורת, 20/08/09 10:06

  • 33.

    עכשיו עו''ד ציון אמיר נשאר

    lolita275 , 20/08/09 10:06

    עוד לקוח אחד שצריך להתאבד ...וזה משה קצב האנס!!!!


    דודו טופז ידעטוב מאוד למה הוא מתאבד כי הוא עשה כלכך הרבה נוראים ...וכן מגיע לו כשהוא שולח קליע וכשהוא ...שולח שירביצו ככה...

    האמת לא כואב לי שהוא מת ..הוא מצא לעצמו להיות ברייטניג ובכותרות עד הרגע האחרון ..

  • 32.

    הטוב בפרקליטים - רוצץ ראשו

    כועס?לך בדרכיו יחד עם קצב, 20/08/09 10:05

    ציון אמיר כועס על דבר אחד...על אובדן ההכנסה השמנה משכר טרחה.
    למי שאין אנושיות וחמלה ואין תובנה בסיסית זה דווקא לציון אמיר שמוכן לייצג את הגרועים שבעבריינים בעבור בצע כסף.

    • תיפש

      oren, 20/08/09 10:28

      לך לאזזל מתומתם

    • תגובה ל-26

      רחל, 20/08/09 10:57

      על אותו אב שרצח את בתו בדם קר ובצורה אכזרית לא היית מבקר את עורך דינו, כפי שאתה עושה כעת. תתבייש לך אין לך רחמים טיפש. האכזריות של האנשים מסוגך כל כך עצומה שאפילו כאשר הבן אדם מת - אתה משמיץ והייתי מציעה לך לשנן את אמרת חז''ל: ''אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו''. בן אדם עובר תהפוכות בחיים ולעולם לא ידע מה ילד יום ומה יקרה לו. תיזהר שאתה לא תהיה במצב של דודו טופז ולא כאדם מפורסם. אל תשלה את עצמך שלך זה לא יקרה. ואם האנשים היו פחות מקשקשים קשקושים כמו הקשקושים שאתה קשקשת כאן ומגלים מעט צניעות ופחות מתרברבים היו עושים קודם כל טוב לעצמם. אני חוזרת ואומרת: אתה לעולם לא תדע מה יכול לקרות לך במהלך חייך, איזה משברים עלולים לצוץ פתאום שיביאו אותך אולי למצב גרוע יותר מהמצב העגום שאליו הגיע דודו זכרונו לברכה.

  • 31.

    היכן התגובה שלי לאחרים מותר ולי לא מה קורה כאן (ל''ת)

    פקק תנועה , 20/08/09 10:05

  • 30.

    מה קרה ציון אמיר גם אתה חולה בשפעת ה''חזירים''

    ''קומה ראשונה'', 20/08/09 10:05

    אנשים כמעט מתו והיו קרובים למוות בגלל דודו טופז, מה אתה נשמע מתבכיין ברדיו כאילו שהורידו לך איזה יד. האמת שבכלל די נמאס לראות את הפרצוף שלך בכל מקום. שחרר אותנו!!!

  • 29.

    לעו''ד ציון אמיר, אני מזדהה לחלוטין עם דבריך על דודו טופז ז''ל (ל''ת)

    רמות, 20/08/09 10:04

  • 28.

    מדוע לא דאגו לסידורי בטחון מיוחדים במיקרה של דודו טופז (ל''ת)

    פקק תנועה , 20/08/09 10:00

  • 27.

    כן, כן. דודו הצדיק.

    !, 20/08/09 09:59

    מה שתגיד.

  • 26.

    ואם יגאל עמיר יתאבד בכלא - לא נסלח ולא נשכח

    התאבדות אינה ממרקת פשעים, 20/08/09 09:59

    ואם יגאל עמיר יתאבד בכלא - לא נסלח ולא נשכח

    • יגאל אמיר רוצח נתעב!!!!! (ל''ת)

      רן, 20/08/09 12:11

    • נסלח,נשכח ואף נממן את עלות חבל התליה בשמחה (ל''ת)

      מי יתן ויתאבד במהרה בימינו, 20/08/09 12:56

      • איתך לאורך כל הדרך (ל''ת)

        מצטרפת לייחולים, 20/08/09 14:39

    • הלואי הלואי הלואי!!!! (ל''ת)

      מוכן לעזור לו, 20/08/09 14:28

    • עובדה שהוא צדק, אבל עבר על החוק

      יגאל בחור רגיל, 21/08/09 01:07

      ולכל המתלהבים שמאוננים השכם והערב על
      שנאת יגאל עמיר,
      לכו תמצאו חיים במקום
      להעריץ רוצח ניצולי שואה
      שגרם במו איוולתו לאלפי ''קורבנות שלום''

      יגאל עמיר ריצה את עונשו, הגיע הזמן שישוחרר.

  • 25.

    קצב

    aba, 20/08/09 09:56

    קצב הבא בתור אמן

  • 24.

    לבי לבי - איבד לקוח כבד ושכר טירחה נאה

    שי, 20/08/09 09:45

    דודו עשה זאת לעצמו ולא נהרג ע''י אחרים. ומהשב''ס - מה כבר אפשר לצפות?

  • 23.

    חייו המופקרים ומותו העלוב של מלך הצ'חצ'חים!

    שלו, 20/08/09 09:43

    תרומתו של דודו להתבהמות החברה הישראלית,הוא מהבולטים.
    מותו העלוב הוא דוגמא לאיך משליכה החברה הישראלית את בניה בגמר השימוש

    • רק דבר אחד...

      ד''ר הנס שמוקלר, 20/08/09 10:20

      צ'חצ'חים לא מתאבדים.
      הם ממשיכים לטעון לחפות לפני ההרשעה ואחריה,יש גם הרותמים מפלגות להוכחת ''צדקתם''.
      יאמר על דודו שלא מת מות צ'חצ'חים.
      להם יש עדיין הרבה מה ללמוד ממנו.

  • 22.

    תראו מה התקשורת יכולה לעשות לבן אדם. יהי זכרו ברוך. (ל''ת)

    רוני, 20/08/09 09:41

  • 21.

    יהי זכרך ברוך....

    שלומי, 20/08/09 09:37

    שילמת את חובך למרות שלדעתי החמרת מאוד עם עצמך עכשיו את נקי וזך...אסור אבל אסור לשכוח את הדברים הטובים שעשית...

    • זכרו כנראה לא יהיה כל כך ברוך! (ל''ת)

      משיח, 20/08/09 14:27

  • 20.

    עצרת עם המונית לזכרו של דודו טופז

    רבי, 20/08/09 09:37

    עצרת עם המונית לזכרו של דודו טופז
    בככר רבין שבת 22/8/2009.

    • מקווה שיהיה לכם מניין לעילוי נשמת הצדיק. (ל''ת)

      בעכץ, 20/08/09 10:23

    • אוי לא, רק אל תסגרו לי עוד פעם את העיר

      ניר, 20/08/09 10:24

      כל פעם סוגרין לי את העיר, אזכרה לרבין אזכרה לגאים אזכרה למיקי מאוס ועכשיו לטופז, לכו תעשו את זה באיזה קיבוץ שם לא תפריעו לאף אחד ושם גם באמת תיראו מי באמת אכפת לו מהענין(מי שיבוא יבוא ומי שלא לא, ואני לא מתכוון רק לענין טופז אלא גם ליתר הענינים שבגללם עורכים עצרות בכיכר)
      ולענין טופז עצמו, כל עדר הצ'חים שאהדו אותו, תיראו איך הוא עבד עליכם, שילמתם במיטב כספכם להופעות שלו, הוא צבר 37 מליון שקל בבנק ולכם יש רק מינוס במכולת.
      אני לא משלם אגורה לאף אומןואף שחקן , ממני אף אומן ואף שחקן כדורגל לא יסעו על ב מ וו

    • יא רבי...אולי נקבע יום אבל לאומי ונוריד את הדגלים לחצי התורן? (ל''ת)

      רק ציון אמיר יבוא לעצרת לבקש תרומות לכיסו, 20/08/09 10:28

    • לדעתי צריך להוסיף לזה גם יום צום ותענית מעתה ועד עולם... (ל''ת)

      לא מוגזם בכלל., 20/08/09 12:07

    • אתה לוקח אותם תרופות כמו דודו? (ל''ת)

      תיזהר, תראה איך זה נגמר בסוף, 20/08/09 14:41

  • 19.

    התקשורת הוציאה עליו חוזה.....גזר דין מוות....בזיון (ל''ת)

    zoro22 , 20/08/09 09:36

  • 18.

    אמיר כועס כי כעת אין מי שישלם לו על עיוות האמת (ל''ת)

    בידוי ראיות והדחת עדים.לרחם על הקורבן לא על הפושע, 20/08/09 09:35

  • 17.

    אמיר ! כמה צדקן אתה יכול להיות ? (ל''ת)

    ע. מיכאלי, 20/08/09 09:35

    • עו''ד בכלל ואמיר בפרט יכול להיות צדקן כעומק חשבון הבנק שלו (ל''ת)

      ובא לציון גואל, 20/08/09 10:36

  • 16.

    מדוע לא דאגו לסידורי ביטחון מיוחדים במיקרה זה (ל''ת)

    פקק תנועה , 20/08/09 09:34

  • 15.

    דרישת חקירה

    המומה, 20/08/09 09:32

    דרוש לחקור מדוע דודו, שהמדינה הייתה צריכה לממן לו שמירה צמודה ופסיכולוג וכו', לא זכה למאסר בית בעוד שהורגי אדם חף מפשע מקבל מעצר בית.

  • 14.

    טופז הוא פושע ולא קדוש מעונה (ל''ת)

    דני, 20/08/09 09:29

  • 13.

    איך אפשר לסלוח על מה שעשה?

    עמנואלה, 20/08/09 09:22

    איך אפשר לסלוח על מה שעשה ?
    הוא פגע באנשים חפים מפשע, רק בגלל שסירב לקבל את העובדה שהוא צריך לצאת לפנסיה.

    • בועז בן ציון (ל''ת)

      עמנואל, 20/08/09 10:24

  • 12.

    הלך הכסף של ההגנה. (ל''ת)

    אני, 20/08/09 09:21

  • 11.

    עו''ד חצוף - המיוצג שלך פגע בעצמו בזה שתקף נשים וגברים!!

    דוד ברח מאחריות, 20/08/09 09:18

    אף אחד לא הכריח אותו לפגוע באחרים.

  • 10.

    הצ'חצ'חים של הליכוד מרכינים ראש לזכרו. (ל''ת)

    מודה ועוזב ירוחם, 20/08/09 09:17

  • 9.

    אבי ניר ואנשי התקשורת

    ט, 20/08/09 09:17

    מדוע התעללתם נפשית בדודו טופז?
    לא יכולתם לתת לו צ'אנס, לתת לו תוכנית טלויזיה?

    מדוע לאחר שנעצר עשו ממנו מפלצת, אנשים רוצחים ולא ''זוכים'' לתאורים כאלה בתקשורת.

    • כשתפנים מה הוא עשה - תבין את חומרת המצב !!!

      שרון, 20/08/09 10:46

      הבן אדם תקף אנשים , גרם לחבלות קשות מאוד , תקף אמא ליד בנה - איך אפשר לסלוח לו - אילו פשעים שהנזק שלהם הוא רב .

  • 8.

    לצערי,בתנאים האלה ובמצבו...זוהי בחירה נכונה מבחינתו.

    מ.מיאמו, 20/08/09 09:15

    עצוב.....

    • נכון

      הביא את עצמו למבוי סתום, 20/08/09 10:03

      מי היה מאמין שככה יקרה לדודו טופז.
      עצוב ולא יאומן

  • 7.

    מילים הורגות? מכות הורגות יותר

    ענת, 20/08/09 09:13

    הבן אדם אשכרה שלח בריונים לפוצץ במכות אנשים חפים מפשע.
    בואו לא נשכח מי הקורבן האמיתי בסיפור הזה.

    • איך את יודעת שזה מה שהוא עשה?

      צדק צדק תרדוף, 20/08/09 10:17

      היה משפט? הוא נמצא אשם? גזרו את עונשו?

      את מבססת את מה שאת אומרת על מה ששמעת בערוץ 2, 10, YNET, NRG וכו'.

      הטענה העיקרית היא שהתקשורת הפכה להיות הרשות החוקרת, השופטת וגוזרת הדין והכל בשם הרריטינג.

      • על איזה כוכב אתה חי? הבן אדם הודה. איזה עוד הוכחה אתה רוצה? (ל''ת)

        קשקשן מצוי, 20/08/09 12:08

      • הכל מבוסס-בעדויות הודעות וראיות-דודו פושע

        סופו של מנפץ גולגלות, 20/08/09 13:03

        הכל מבוסס-בעדויות הודעות וראיות-דודו פושע

  • 6.

    בטח שאתה כועס.. על אובדן הכנסה. (ל''ת)

    אמיר, 20/08/09 09:13

  • 5.

    עוד מעט יצמידו לו זצוק''ל

    ש, 20/08/09 09:12

    לפחות היה גבר בסוף וסיים את זה מהר

    • מס' 5, מחזק את דעתך. (ל''ת)

      בועז בן ציון, 20/08/09 10:25

    • חהחהחהחה מס 5 גדוללל (ל''ת)

      ניר, 20/08/09 10:26

      • זה לא מצחיק הבן אדם שלח בריונים ''לשפץ'' אמא לילדים

        ש, 20/08/09 11:31

        ועכשיו פתאום עושים ממנו צדיק שנעשה לו עוול
        תיכף גם יאשימו את הקורבנות שלו שבגללם הוא התאבד

  • 4.

    על מה אתה כועס שלא תקבל את עלות הייצוג השערורייתית (ל''ת)

    דודו, 20/08/09 09:10

    • עכשיו הוא יצטרך להיות יותר זמן עם קצב... (ל''ת)

      י, 20/08/09 09:52

    • עצוב אבל כל כך נכון

      ג'וחא, 20/08/09 09:58

      על המתאבד חבל לבזבז מיחים, כי הוא הביא את זה על עצמו. על עורכי דין מהסוג הזה יש הרבה מה להגיד, תגינו על חסרי הישע ועל הנפגעים, אבל תפסיקו להתבכיין על העבריינים.

  • 3.

    האם תתבע את התקשורת הרצחנית בשם מותו? ומי אם לא אתה? (ל''ת)

    לכבוד עו''ד ציון אמיר, 20/08/09 09:09

  • 2.

    ברוך שפטרנו (ל''ת)

    צוחק מי שבוכה אחרון, 20/08/09 09:06

    • זה מה שחשבתי כששמעתי! (ל''ת)

      סוף צפוי לפסיכופט מסוכן., 20/08/09 14:23

      • אויי ואבוי כמה רוע! אתם אנשים או חיות?

        שמחה לאיד על אדם מת?, 20/08/09 16:02

        בהמות גסות רוח זה משאתם!

  • 1.

    יש להוסיף את דודו לסטטיסטיקת הנרצחים של החודש. (ל''ת)

    י, 20/08/09 09:04

    • אני מת על המצקצקים שלפני רגע טיקבקו הפוך...

      אסף, 20/08/09 09:46

      הבן אדם פושע, זה שהתאבד זה מצער אבל לא מוריד מכך אפי' מ''מ!

    • דודו התווסף לסטטיסטיקה של פושעים לשעבר

      לא נשכח ולא נסלח, 20/08/09 09:59

      דודו התווסף לסטטיסטיקה של פושעים לשעבר