• 109.

    איי איי כמה תגובות מושתלות (ל''ת)

    ירושלמי..., 22/08/09 15:23

  • 108.

    ילדי בני 15 ו-17 (ל''ת)

    אלכס טנצר, 21/08/09 15:52

  • 107.

    הוא לפחות הלך לצבא

    שעובי, 21/08/09 13:26

    הבת של ליברמן בגיל הזה כבר עשתה שני מליון....

    • הבת של ליברמן דווקא עשתה צבא (ל''ת)

      רפי, 23/08/09 10:11

  • 106.

    אינני יודעת את הסיבה שגויס לדובר - אבל ילדיך לא היו חיבים להתאפסן

    יופיטר יופיטר , 21/08/09 10:05

    אם ילדיך לא יכלו להיות קרביים - יכלו למצוא משו יותר טוב מאפסנאות - במידה והיתה להם יכולת - יאללה אל תתבכיין סתם - קפל כביסה ושתוק

  • 105.

    עוד עסקן שתופס טרמפ על הגב של נתניהו.יאיר מוכשר ומתאים ליחידה.מה הבעיה (ל''ת)

    אליקו, 21/08/09 08:10

  • 104.

    תפסיקו להיות רעים מרושעים

    חני, 21/08/09 07:54

    תפסיקו להיות רעים ומרושעים ולהסתכל כל הזמן בצלחת של אחרים די זה מביא רק רע . אבא שלו עשה המון בשביל המדינה.

  • 103.

    היכן משרתים ילדי העיתונאים במעריב

    עזרא דרום, 21/08/09 07:38

    כתבה לא הוגנת
    יש מכלול שיקולים שגם ההורים וגם הצבא מחליטים,לא צריך לעסוק בבנו של נתניהו,
    יתכן והיה נכון שישרת כתומך לחימה ביחידה מובחרת.
    אבל עיתונאי יקר, נו תעשה סקר על בני העיתונאים בעיתונך,בעיתון אחר,ובגל''צ.
    ובכלל ילדי המקורבים

  • 102.

    לא רק נפוטיזם, הילד של ראש ממשלה ימני לא ישכב בבוץ ויתלכלך בדם

    סבתא, 21/08/09 07:37

    את זה יעשו האינדיאנים.

  • 101.

    לא משנה מאין הכותב כי הוא צודק מעל ומעבר (ל''ת)

    קרוב לצלחת, 21/08/09 07:32

  • 100.

    עיתונאים אכולי שנאה - נמאסתם. (ל''ת)

    יהודי חילוני, ארץ אבות אבותיי, 21/08/09 07:23

  • 99.

    ב ס ד ר

    אלי, 21/08/09 07:07

    וילדים של השכן של השכן כן התקבלו מה אתה רוצה?
    דש לחברים של הבנים של השכנים שלך

  • 98.

    פרוטקציה במדינת ישראל

    הרצל, 21/08/09 06:44

    קשה לי להאמין שדבר כזה קיים. במדינה שלנו אנשים זוכים לתפקיד אך ורק בזכות הכישורים שלהם. שיטה קולקלת כמו שניתן למצוא במקומות אחרים ''לסדר'' למישהו מקום עבודה, צבא וכדומה למזלנו לא קיימת אצלנו

  • 97.

    יאיר בחור ישר הגון ורהוט דיבור

    עטרה קלימי שגב, 21/08/09 06:43

    לדעתי תגובתך אינה הוגנת יאיר למד עם בני יאיר בבית הספר המסורתי בירושלים בחטיבה הבניים.
    יאיר היה אחת מהתלמידים הצנועים והפחות יהירים שאתה מנסה לצייר, חבל שאין אתה מכיר אותו אני מאמינה שהיית מאוד נלהב מאישיותו הצנועה החמה הכנה והאמיתית.
    אגב יאיר ילד נבון חכם ובעל יכולת הבעה מאוד מרשימה יש לי רושם שרק בעקבות כך הוא גוייס ליחידת דובר צה''ל, ולמרות כל האמור לעיל אני מאמינה שיאיר היה מוכן לשלם הון כדי להתקבל לאחת מהיחידות הקרביות ביותר בצה''ל, כנראה בצה''ל חשבו אחרת, והרי צה''ל זה לא תוכנית כבקשתך ואתה חייב ללכת לאותה היחידה שלשם הועידו אותך.

  • 96.

    כל מילה נכונה!!!!אתה פשוט לא יודע כמה אתה צודק בכתבה! (ל''ת)

    שי, 21/08/09 06:14

  • 95.

    ובעבודה אין פרוטקציות (ל''ת)

    דפנה ליאל בתו של אלון ליאל, 21/08/09 06:04

  • 94.

    אני לא מאמינה אתם בתקשורת מכניסים את הילדים שלכם

    שנתחיל לעשות רשימה של הילדים שלכם? חצופים, 21/08/09 06:02

    כאילו אין משהו אחר חוץ מגל''צ בצבא או עבודה בתקשורת

  • 93.

    מר טנצר עם אני נתניהו אני תובע התנצלות היום ממך !!

    זאביק, 21/08/09 05:39

    .מר אלכס טנצר הנכבד עם אני נתניהו אני תובע התנצלות כבר היום

    היה ,ובאמת , יש בידך הוכחות למה שהינך כותב ורומז כאילו יאיר בדובר צהל מכח הפרוטקציה.

    אני חבר קרוב של המשפחה הייתי מספר פעמים ליד יאיר כאשר זה היה בהכנות לקראת הבחינות לצהל והבגרות . ואחרכך במתח רב וציפיה לעבור בחינות ומיון.וכך עבר שלב שלב במיון.אנני מכיר את חברי ילדך ולמה דוקא מכל המקצעות בצבא הם גמרו באפסנאות.אך יאיר נתניהו ולא בגלל שאבא שלו רהמ.אלא בגלל גנים של אמא שלו ואבא שלו נושא במוחו שכל רב ואי.קיו. מאוד גבוה.ולכן מר טנצר ראוי בבקשה לבדוק היטב לפני שאומרים / רומזים שיאיר התקבל בגלל ''החברים של אבא שלו''.ועם בדקת ויש בידך הוכחות אזי ספר לעם היושב בציון המחכה בצמאה לעוד ''סיפור'' , אך, עם נדמה לך אז ספר גם זאת וגם תתנצל .ואני איתך בנושא הפרוטקציה אבל גם ברוסיה אר''הב ומה לעשות בישראל מפעילים אנו פרוטקציה , ''חותכים פינות'' טבעי שאנו רוצים בטוב לילדינו.אך אני הייתי שם כאשר יאיר הכין עצמו. ועשה זאת לבד !! כי היה צריך לעבור בחינות ראיון אישי או שנים וכו.אז בודאי לא אמרו לכולם בצהל לעצום עין כי זה בנו של רהמ.ולקבלו !

  • 92.

    עזבו את הילד

    יהודה, 21/08/09 05:18

    מיסכן הילד , ניכנס לסאגה על לא עוול בכפו....
    עיזבו אותו לנפשו גם ככה מספיק קשה לו ושהתיקשורת תתיעסק בדברים אחרים ולא בחייל נתניהו.
    עברו את גבול החדירה לנפשו של הפרט הצעיר.

  • 91.

    יאיר נתניהו היה נותן הכל על מנת להגיע ליחידה של אביו ודודו אבל שום

    נאוה, 21/08/09 04:51

    קשרים לא היו עוזרים לו כיוון שהפרופיל לא מאפשר לו. לדובר צה''ל מגיעים מוכשרים. כשעמנואל רוזן ניסה לסדר לבן שלו להגיע לדוברות ולא התאפשר לו הוא תקף מעל גלי הרדיו את האלוף הממונה על כח אדם.

    • מה עלה בקרב תביעה הדיבה שרוזן הבטיח כנגד ראש אכ''א?

      זוכר, 21/08/09 08:09

      שתצא האמת לאור!

  • 90.

    מגעיל בעיני, דווקא הוא היה צריך לקבל משהו פחות מנקר עיניים (ל''ת)

    דבורה, 21/08/09 04:51

    • דו''צ זה מנקר עיניים???

      צחוק מהעבודה, 21/08/09 05:18

      תיכף תגידי שמשם מתקבלים ישר כקברניט ג'מבו באלעל.

  • 89.

    הבן של נתינהו מת להגיע ליחידה של אביו ודודו ושום פרוטקציה לא עזרה לו

    נאוה, 21/08/09 04:46

    אלכס אתה פשוט טיפש

    • 2 הדודים שלו (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 21/08/09 10:06

  • 88.

    חשבת ששרה תתן לבן שלה לשרת באיזה חור?

    שוקו, 21/08/09 04:23

    אפילו אם הילד באמת לא יכל לשרת בקרבי, לא ברור לי למה מי שלמד במגמת תיאטרון (נו באמת...) מגיע לשרת בתפקיד שטובים ומוכשרים ממנו מתים להגיע אליו ולא מגיעים.

    יש כאן פרוטקציה, חד וחלק.

  • 87.

    טנצר המניאק (ל''ת)

    x, 21/08/09 04:01

  • 86.

    אוי כמה אתם פאטתיים. איפה שרתו הנכדים של רבין? (ל''ת)

    דניאל איש חמודות, 21/08/09 03:58

    • האמת? בצנחנים (ל''ת)

      גדי, 21/08/09 05:10

    • צודקת בהחלט (ל''ת)

      חני, 21/08/09 07:55

  • 85.

    אביב גפן, יאיר לפיד, שירה מרגלית, יוסי שריד, מירב מיכאלי

    יוני, 21/08/09 03:57

    בני בגין, דן מרידור, צחי הנגבי, משפחת בנאי,
    כל המדינה מנוהלת על ידי כמה משפחות - .. כשמשוכות השלטון והתרבות נשלטות על בסיס ''זכות לידה'' ככה המדינה נראית... זה לא התחיל עם ביב וזה בודאי לא יגמר שם.

  • 84.

    קצת כבוד לראש הממשלה שלך (ל''ת)

    ליכודניק, 21/08/09 03:22

    • כל הכבוד (ל''ת)

      חני, 21/08/09 07:56

  • 83.

    אני מגנה את הכתבה, את הכותב ואת האתר. מדובר בהסתה שיקרית ופרועה

    yoram , 21/08/09 02:56

    מהדברים יוצא כאילו ''הבן של'' נמצא היכן שנמצא בגלל אביו.
    שקר וכזב. פרסום כתבה כזו (ובהמשך לככתבןת מגמתיות אחרות באתר) נגד ראש הממשלה, רק מחזק את העובדה כי החייל התקבל בגלל כישוריו.
    לא בגלל אביו, כי אם למרות אביו.

  • 82.

    Amen! (ל''ת)

    Michal, 21/08/09 02:30

  • 81.

    קדימה ערפדים ! (ל''ת)

    לדעתי נשאר לרה''מ עוד קצת דם שטרם נמצץ, 21/08/09 02:27

  • 80.

    ורוסי לא מביא רוסי?

    טלי, 21/08/09 02:17

    ידידי עם יד על הלב זה לא עובד כך?

    אני באקדמיה, ואצלנו זה רק כך. ובמסדרונות בית-החולים אין קליקות שמייבאות אליהן את שלהן?

    הרי אתה מייצג מגזר. אם באמת היית כותב בתום לב, לא היית מייצג רק נתח מסוים (עולי ברה''מ במקרה שלך)

  • 79.

    לעורכי האתר

    אזרח נורמלי, 21/08/09 02:00

    ירדתם מהפסים בשינאתכם לבנימין נתניהו. אתם עושים עוול לילד מוכשר מאין כמוהו. אתם עסוקים כל היום בעליהום תקשורתי במקום לעשות בדק בית ובמיוחד אחרי מותו של דודו טופז ז''ל. חבל מאוד.

  • 78.

    עדיף שפרוטקציות יעזרו לחלדי פוליטיקאים

    פפריחרושקה, 21/08/09 01:56

    להגיע לד''צ ולא לקרבי. בד''צ לאצריך קישורים...

  • 77.

    תתבייש לך!!!

    חצוף, 21/08/09 01:48

    איך אין לך בושה לומר שהוא התקבל ממניעים לא כשרים. אתה לא מכיר את הילד, אין לך מושג מה היכולות שלו, וברור שהוא עשה את המחנים כמו כולם. ככל הנראה הוא ילד מאוד מוכשר, כמו אביו. נראה שהכתבה הזאת היא תסכול שילדיך וילדי חבריך הם אסופה של אנשים לא מוכשרים בעליל, וזאת הסיבה שהם אפסנאים.
    אני לא מבין איך העורך של מעריב נותן לך לכתוב בכלל, אתה בן אדם שפל.

  • 76.

    שרות מועדף

    בן-הארץ, 21/08/09 01:32

    מקום המדינה משרתים בגלי-צהל בניהם ובני מישפחה של עיתונאים,הדבר לא מנע מהם להעביר ביקורת על כל העולם,הגמל לא רואה את דבשתו.ליבני עדות-המיזרח,לדתיים,ולבני עירות-הפיתוח אין כניסה לגלי-צהל.אם קוראים לך אבוטבול אזולאי או ביטון אין לך סיכוי אפילו לדרוך באולפנים,יעיפו אותך כמו טיל.

  • 75.

    אני קיבלתי תפקידים ללא כלפרוטקציה משפחתית בצהל

    חובה לקרוא, 21/08/09 01:32

    אולי לבנים של ישפרוטקציה ביחס ללא מוכשרים מאוד
    אבל אם אתה מוכשר ביותר
    תגיע בדכ ללאפרוטקציה
    אזלא לבכות
    מה אתם חושבים שרוצים אנשים לא מוכשרים ביחידות עילית כאלה?
    אם אתה מוכשר היום כל מפקד אוצה מוכשרים אצלו
    גם במודעין גם בודבר צהל
    גם בחיל האוויר

  • 74.

    לצערי אלכס אתה מבזה את עצמך!!!! הכתבה רובה שטויות!!!! (ל''ת)

    בר דרור דוד, 21/08/09 01:30

  • 73.

    שטויות, אתה בעצם טוען שבגלל שהוא בן של, הוא לא יוכל להתגייס לדו''צ!!! (ל''ת)

    יקירמרכז, 21/08/09 01:26

  • 72.

    נראה אותך אלכס מדבר על הנפוטיזים

    בובו, 21/08/09 01:24

    בהא הידיעה של אהרון ברק. אה למה אתה שותק? מפחד ....

  • 71.

    זה גם נכון לגבי קליטת אנשי קבע לתפקידים שונים בחברות. (ל''ת)

    אזרח, 21/08/09 01:16

  • 70.

    צריך להפסיק עם כל המאפיה והאפליות שיש בצבא

    ואללה צודק, 21/08/09 01:04

    במיוחד להתחיל עם גל''צ שבלי פרוטקציות לא משנה כמה אתה כשרוני אין לך סיכוי שם

    ד''א מה עם הבן שלך איפה הוא שירת?


    ואתה זה אלכס טנצר שאחראי לעניני עולים לא?

  • 69.

    פרוטקציה

    זיוה, 21/08/09 01:02

    מניין לכולם שהיתה כאן פרוטקציה האם העניין בדוק או שמא צרות עין וכדומה

  • 68.

    ילדיו של אולמרט ביחידות קרביות

    טוביה החולב, 21/08/09 01:01

    ואישתו מקפלת תחבושות

  • 67.

    הילדים של החברים שלך הם אפסים

    קרן, 21/08/09 01:01

    אפשר לחשוב מדובר על קורס טיס!!! כנראה שהילדים של החברים שלך מתאימים לאפסנאות זה ההבדל הקטן

  • 66.

    תבדקו איפה שרת גיל מסינג הבן של חיים מסינג

    בושה וחרפה, 21/08/09 00:58

    לשעבר אלוף משנה ומנכ''ל הרשות למלחמה בסמים הוא קומבינה יותר גדולה

  • 65.

    כתבה סופיסתית ומגוחכת.

    דן, 21/08/09 00:51

    כל כך הרבה מלל על כך, שנפוטיזם הוא דבר גרוע. אבל אין הוכחה לטיעון המרכזי-שיאיר נתניהו אינו ראוי לפי כישוריו להיות בדוברות של צה''ל.

    אלכס טנצר יכול להיות מתוסכל כמה שהוא רוצה, אבל דבר פשוט הוא, שבן של רופא, שינק את המשמרות ואת המושגים עם חלב אמו והסתובב בבתי חולים אצל אביו-יוכל להיות רופא יותר מהר. גם התורשה פועלת כאן שעות נוספות.

    גם בברית המועצות, ממנה הגיע טנצר, היה מושג של ''איש ממשפחה עם רקע צבאי''.

    אביו של יאיר נתניהו, מר נתניהו, הינו דובר הכי טוב בעולם של מדינת ישראל. אמו-פסיכולוגית. מה הפלא, שעולם המושגים שלו, השכלה שלו, וכן התורשה מאפשרים לו להיות דובר צה''ל.

    מה שאי אפשר לומר על אלכס טנצר, שהכתבות שלו דלוחות, ובנויות רק על שנאה.

    • בהחלט תגובה הגיונית

      מסכימה, 21/08/09 07:40

      אבל בדרך כלל כן יש פרוטקציה ובעיקרון הכתב צודק. אבל גם אתה צודק במקרה הזה של הבן של....

  • 64.

    טנצר המניאק

    טנצר המניאק, 21/08/09 00:49

    טנצר המניאק חחחחח

  • 63.

    ועוד לחשב שרצית להבחר לכנסת.

    joe doe, 21/08/09 00:47

    nrg, נגמרו כתבות לעמוד השער?

  • 62.

    תביא איזה שהיא הוכחה.אולי הוא באמת היה טוב מספיק?

    ., 21/08/09 00:39

    כל הצלחה שלו היא בהכרח נפוטיזם????

  • 61.

    נהריה

    יעל, 21/08/09 00:34

    מי אמר לך שהוא התקבל בפרוטקציה?? אני מכירה כמה וכמה חילים שהגיעו לדו''צ בדרך הגיוס המקובלת והרגילה. למה סתם לכתוב בלי לבדוק קודם???

  • 60.

    צרות עין של עיתונאי לוזר

    אבי, 21/08/09 00:25

    לא היו דברים מעולם בזמן ממשלות מפא'י??
    ועוד איך היו!!!
    מספיק עם הבכיינות!! חשבת שאולי ילדך לא היו מוכשרים מספיק?? או אולי עדיף שתבחר לראשות הממשלה ואז לא יהיו לך בעיות

  • 59.

    משפחת נתניהו אינה יודעת בושה מהי.הסיאוב בהתגלמותו.

    טליה, 21/08/09 00:17

    מגיע לנו.פשוט משתינים לבריכה בקשת ואין פוצה פה ומצפצף.הפכנו לנחיל תולעי שלשול.

  • 58.

    איך אתה יודע שהוא לא התקבל בזכות עצמו? (ל''ת)

    יאללה תתרכז בדברים מהותיים בבקשה !!! תקשורת עוינת, 21/08/09 00:17

  • 57.

    הוא בכלל לא בנו הבכור (ל''ת)

    זכרון קצר, 21/08/09 00:17

  • 56.

    כתבה כל כך טיפשית

    נדב, 21/08/09 00:15

    כל כך כעסתי כשקראתי את הכתבה הביזיונית הזאת.
    ילד בן 18 מותקף פה ומואשם רק בגלל תפקידו של אביו? או שבכלל הוא מותקף פה בגלל שטנצר אוכל תלב על זה שילדיו לא קיבלו את התפקיד אותו רצו.

    בושה שפריסמתם כאן כתבה כזאת.

  • 55.

    מר אלכס טנצר הנכבד עם אני נתניהו אני תובע התנצלות כבר היום

    זאב יק, 21/08/09 00:09

    היה ,ובאמת , יש בידך הוכחות למה שהינך כותב ורומז כאילו יאיר בדובר צהל מכח הפרוטקציה.

    אני חבר קרוב של המשפחה הייתימספר פעמים ליד יאיר כאשר זה היה בהכנות לקראת הבחינות לצהל והבגרות . ואחרכך במתח רב וציפיה לעבור בחינות ומיון.וכך עבר שלב שלב במיון.אנני מכיר את חברי ילדך ולמה דוקא מכל המקצעות בצבא הם גמרו באפסנאות.אך יאיר נתניהו ולא בגלל שאבא שלו רהמ.אלא בגלל גנים של אמא שלו ואבא שלו נושא במוחו שכל רב ואי.קיו. מאוד גבוה.ולכן מר טנצר ראוי בבקשה לבדוק היטב לפני שאומרים / רומזים שיאיר התקבל בגלל ''החברים של אבא שלו''.ועם בדקת ויש בידך הוכחות אזי ספר לעם היושב בציון המחכה בצמאה לעוד ''סיפור'' , אך עם נדמה לך אז ספר גם זאת וגם תתנצל.ואני איתך בנושא הפרוטקציה אבל גם ברוסיה אר''הב ומה לעשות בישראל מפעילים אנו פרוטקציה , ''חותכים פינות'' טבעי שאנו רוצים בטוב לילדינו.אך אני הייתי שם כאשר יאיר הכין עצמו. ועשה זאת לבד!! כי היה צריך לעבור בחינות ראיון אישי או שנים וכו.אז לא אמרו לכולם בצהל ל''עצום עין כי זה בנו של רהמ''...וגם עםלא מתאים לקבלו.ולמען ההסברה בישראל טוב שיאיר יהיה בדובר צהל בודאי תשתפר ההסברה.

    • אם, אם, אם, אם, אם, אם, בא'... אם תרצו אין זו אגדה (ל''ת)

      אם תרצי שאראה לך......., 21/08/09 07:44

  • 54.

    החינוך של האב ביבי - חשוב קודם כל על עצמך ושהאחרים יתפוצצו הצליח (ל''ת)

    ארז, 21/08/09 00:09

  • 53.

    יהיר נתניהו

    קלרה כהן, 21/08/09 00:04

    על מה ההגאווה? טירונות של דובר צהל זה גאווה? בנו של ראש הממשלה היה לפחות צריך להיות בגולני,או צנחנים או יחידה מובחרת אחרת,לשמש דוגמה!אבל בטח נתניהו פחד שיאיר יוחתף,לכן סידר לו ז''וב כדובר צהל
    במחשבה שניה זה יותר טוב מראש הממשלה הקודם שבניו לא שרתו בכלל בצהל

    • לחטוף בט' ''החייל החטוף'' חזרו כל הזמן באינטרנט...... (ל''ת)

      חטיף, 21/08/09 07:47

  • 52.

    כן.משפחת נתניהו איבדה את הבושה. (ל''ת)

    אזרח מתבייש, 20/08/09 23:55

  • 51.

    צודק,לי היה קב''א 56 וגמרתי גם באפסנאות מחוסר קשרים (ל''ת)

    ס, 20/08/09 23:54

  • 50.

    פרוטקסיה

    ציטון אלי, 20/08/09 23:52

    למה מר יאיר נתניהו לא מגויס ליחדה קרבית

    • כי אין לו פרופיל קרבי (ל''ת)

      אביעד, 21/08/09 00:43

      • אולי גם בגלל היותו יעד מועדף לחטיפה? (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 21/08/09 10:09

  • 49.

    האמת, אם הייתי קשור לסיפור הייתי תובע אותך בבית משפט! (ל''ת)

    אוריאל, 20/08/09 23:52

    • מסכים איתך היד קלה על העט.בעיקר כאשר מדובר במשפחת נתניהו (ל''ת)

      ססי, 21/08/09 05:41

  • 48.

    האם אתה מאשים גם את משפחת בנאי בהצלחת יתר בגלל הסבא שלהם?

    אסף, 20/08/09 23:51

    לילד יש כשרון, וזה לא פלא לאור הבית המוצלח שהוא גדל בו.
    הילדים של ביבי כמעט ולא ראו את אבא, גם אם יש פרוטקציה (שבמקרה דנן אינני חושב שיש) זה מגיע להם!

  • 47.

    איך נתנו לך לפרסם את זה בכלל ? (ל''ת)

    בהתחשב בצנזורה וסתימת הפיות, 20/08/09 23:48

    • הצנזורה חלה רק על סיכון ואין סתימת פיות וגם לא עיתונאים

      ארנון, 21/08/09 05:43

      שכותבים על דברים חשובים ומשפחת נתניהו הפכה זה מכבר לשק חבטות ללא שום הצדקה!!!!

  • 46.

    טנצר אולי הילדים שלך ''מחוננים''?גמרו באפסנאות?לא אמרת

    lili_lili , 20/08/09 23:45

    בקרבי,לא אמרת,בחיל הים,אמרת אפסנאות אמרת הכל ,כנראה דפקטים כמו האבא שמעליל עלילות שווא.

  • 45.

    לדעתי ביבי מגדל לעצמו עיתונאי חצר נאמן (ל''ת)

    ויטמין P, 20/08/09 23:43

  • 44.

    לשמלאנים יש בכלל ילדים??? הם מעדפים חתול או כלב (ל''ת)

    אילנית, 20/08/09 23:41

    • מצחיק!!! כל כך צחקתי שעבר לי כאב השיניים (ל''ת)

      רופא חולים, 21/08/09 07:55

  • 43.

    האבססיה של התקשורת כבר שנים רבות...לפגוע בנתניהו בכל מחיר

    שלומי111 , 20/08/09 23:41

    קודם כל אני לא יודע על סמך מה הכתב טוען שבנו של נתניהו התקבל בזכות ''החברים של אבא''.וחוץ מהכללות אין כאן שום דבר בטח לא הוכחות.
    בניגוד לקודמו אולמרט(אב לשני משתמטים)נתניהו שלוח את בנו לצבא...אבל כמובן ילדי אולמרט לא זכו לכתבות כי הדעות של אבא היו הרבה יותר מתאימות לתקשורת השמאלנית.  

    • שלומי מס.111 אתה צודק ישר כח! מקוה שהציבור קורא אותך (ל''ת)

      ססי, 21/08/09 05:45

    • מה שנכון, נכון!!! (ל''ת)

      לא יפה, 21/08/09 07:56

  • 42.

    ולאן הלכו הילדים של אייטוללה רב''ן עובדי יוסוף..? פחחחחחחח (ל''ת)

    ערן שמיע - גבעתיים, 20/08/09 23:34

    • היי אני מכיר אותך ערן שמיע, אתה הגנב מהשוק האפור?? (ל''ת)

      איתן מרסי, 21/08/09 03:25

  • 41.

    הילדים של גודי ניר שלום מבעלי המניות של ידיעות אחרונות

    אני יודע, 20/08/09 23:28

    שני ילדה של גודי ניר שלום שירתו בדובר צה''ל מעניין אך התקבלו נמרוד לא היה מוכשר במיוחד .

    • מוזס שלום

      דו''צ במיל', 20/08/09 23:44

      נמרוד היה נהג והועף מהיחידה.

    • שנזכיר מי היה עמירם ניר? אבא שלהם

      ט., 21/08/09 02:18

      למה סתם לחטט ולהשמיץ

  • 40.

    איך אפשר לתקן כאשר המובילים בפרוטקציה הם השופטים?? (ל''ת)

    אבי, 20/08/09 23:24

  • 39.

    מאיפה אתה מביא שהוא התקבל בפרוטקציה?

    דוצניק לשעבר, 20/08/09 23:24

    להכפיש זה הכי קל במיוחד תשאלו את נמרוד ניר שלום איך הוא ואחיו התקבלו לדובר צה''ל

  • 38.

    יאיר בחור מוכשר ומשכיל בזכות עצמו. (ל''ת)

    רפי, 20/08/09 23:23

    • מאוד מאוד מוכשר ועשה הכל בדרך המקובלת בחינות מיון וכו

      זאביק, 21/08/09 05:48

      רק שנוח לתקוף את משפחת נתניהו.וחבל במקום לספר על המשפחה יוני. ביבי שניהם ממטכל. שרה פסיכולוגית לא יושב רגל על רגל בבתי קפה בצפון תל אביב. ו2 ילדים מוצלחים מוכשרים. חבל על מה קורה במדינתנו הקזת דם !!!!!!!!!!

  • 37.

    ביבי כרגיל יצא שקרן ונוכל בכל מה שעשה כראש ממשלה (ל''ת)

    לא מצביע לו יותר, 20/08/09 23:23

    • ככה זה כשמאחז עינים נבחר לכהונת ראש ממשלה (ל''ת)

      קורא, 20/08/09 23:25

    • כאילו שהצבעת לו פעם (ל''ת)

      שלומי111 , 20/08/09 23:28

    • כאילו שהצבעת לו פעם (ל''ת)

      שלומי111 , 20/08/09 23:31

    • עם אתה שמאלן קטן הצבעת פעם לביבי בושה לליכוד לך חצוף (ל''ת)

      ססי, 21/08/09 05:49

    • ל37!! פחחח אתה כזה שקוף!!! טוקבקיסט בתשלום!!! (ל''ת)

      עצוב שזה מצחיק.., 21/08/09 17:31

  • 36.

    ולהיות שדרנית בטלויזה

    גולני שלי, 20/08/09 23:18

    לא צריך להיות הבת של צלי רשף? ואחיינית של רפי רשף?

    • אמת...תמי רשף...אבל היא חמודה ויש לה יכולות (ל''ת)

      ויטמין P, 20/08/09 23:41

    • קנאית ? א. היא מדהימה ובן אדם טוב ומוכשר. וב' זו עבודה פרטית לא צבא... (ל''ת)

      ביבי למה לא קרבי?, 21/08/09 00:50

  • 35.

    ומה עשו ילדי אולמרט כדי להשתמט משירות?

    חנה, 20/08/09 23:14

    הלכו לקב''ן ואכלו נמלים? לא נראה לי. שיחת טלפון מאבאלה סידרה את העניינים.
    נתניהו, ככל הידוע עד שיוכח אחרת, לא התערב בשיקולי הצבא.
    הבן שלו משרת כמו ילדיך וחבריהם.
    איכשהו כשילדיו של אולמרט שירתו בניכר ובהפגנות של הוירוס שלום עכשיו שתקת.

  • 34.

    הכותה צודק מאוד (ל''ת)

    איתי, 20/08/09 23:13

  • 33.

    11 כל הכבוד, אתה צודק.. (ל''ת)

    מירב, 20/08/09 22:48

  • 32.

    לא בהכרח

    אא, 20/08/09 22:45

    כאם לשני ילדים אשר שרתו ועדיין משרתים ביח' אלו והגיע בכוחות עצמם וכשרונם, אני יכולה להעיד כי צריך כשרון ולא ויטמין P למרות שלמי שיש זה יכול אולי לסייע להגיע למבדקים אך לכדי לעבור אותם או אפילו את הקורסים הממיינים

  • 31.

    להקים תנועה להחזרת העולים לחבר המדינות (ל''ת)

    ron008 , 20/08/09 22:44

  • 30.

    הכי מצחיק זה .....

    עמי, 20/08/09 22:42

    שביבי, שהיה קצין בסיירת מטכל, לוקח ברצינות את השרות המצחיק של הבן שלו. כבר אחרי 3 ימים נוסע לבקר אותו. ובגמר טירונות של שבועיים, כולו זורח בטכס סיום.

    חלם זה גאונים ליד המדינה שלנו.

  • 29.

    אפשר לחשוב...דובר צה''ל (ל''ת)

    ערן, 20/08/09 22:39

  • 28.

    הבנים של השמאל משרתים בפתח ובחמאס (ל''ת)

    מה אתם רוצים מהבן של ביבי?, 20/08/09 22:39

    • הבנים של השמאל משרתים ביחידות המובחרות והלוחמים הטבים ביותר!

      benzi. a, 20/08/09 23:16

      לא כמו העריקים והמסוממים של הליכוד והפרזיטים של ש''ס .

      • יש ימנים ויש שמאלנים שמשרתים נאמנה, ויש ההפך. הדעה הפוליטית לא קשורה

        אשקלוני, 21/08/09 00:38

        בד''כ. לא צריך להכפיש בצורה מגעילה כמו שניכם

        די כבר עם זה. זה מגעיל ומקומם.
        פגשתי אנשי ימין ליצנים שצעקו על להיכנס בחמאס ובתחמקו משירות והיו עמי בחו''ל, ואנשי שמאל יפי נפש שלא עשו דבר עבור המדינה והשתמטו אף הם. משני המחנות- אלו השוליים.

        ולא חייב להיות קרבי כדי לתרום. אחי הצעיר ואני שנינו ביחידות לא קרביות, אבל עשינו את שלנו וכמובן גם מילואים.

      • הבנים של השמאל שותים קפה בשנקין או בארץ זרה לאחר שירדו מהארץ (ל''ת)

        המתנחלים משרתים במוחרות, 21/08/09 00:40

      • אתה צוחק נכון? כי אם לא אז אתה חי באשליות, אין כמו ההסדרניקים. (ל''ת)

        יקירמרכז, 21/08/09 01:27

      • בנצי ו28 - למה לטחון שטויות סתם - יש ויש משאל ומימין - אבל

        יופיטר יופיטר , 21/08/09 10:12

        לפי הדיווח אכן בני הישיבות החליפו את בני הקיבוצים והמושבים ביחידות קרביות - מבחינה סטטיסטית של גודל המיגזר - תבדקו

  • 27.

    לפי מה קבעת שהוא התקבל בפרוטקציה??

    קורא בין השורות, 20/08/09 22:31

    וזה שהילדים שלך גמרו באפסנאות מעיד על איכותם של ילדיך ושלך...

    • הגיע הזמן שתקרא את השורות !!

      שחור ולבן, 20/08/09 22:45

      בין השורות הכל נקי !!!

  • 26.

    למה הבן של ראש הממשלה לא הולך לקרבי ??? (ל''ת)

    שאחרים ילחמו, 20/08/09 22:25

    • כי צריך אנשים מוכשרים כמוהו בתקשורת (ל''ת)

      שלי, 20/08/09 23:25

    • כי דו''צ זו סיירת מטכ''ל האמיתית (ל''ת)

      קורא, 20/08/09 23:27

    • אבא שלו כנראה יודע משהו על המלחמה הבאה. (ל''ת)

      ארז, 21/08/09 00:06

    • לאלמוני הפחדן מס. 10 לא כל אחד צריך ללכת לקרבי קרא בבקשה

      ססי, 21/08/09 00:14

      יאיר נתניהו ילד חכם מדהים לא קרבי זכור אבא שלו היה במטכל דוד שלו נפל באנטבה.
      יש ילדים שמשרתים בצא בשיכלם טוב שכך .טוב שהצבא ממין וקובע שחוץ מהיד האוחזת ברובה צריך גם לנייד לכיונים אחרים מקצעות חשובים.
      ולכן לא כולם קרביים. אני מצדיע לצהל באשר הוא ולמשרתים באשר הם ים אויר גולני אפסנאות ודובר צהל. כי הם עושים 3 שנים למען מדינת ישראל. ותחשוב על זה !!!!

    • כי הוא מפחד עליו (ל''ת)

      חמור, 21/08/09 02:24

      • מה הקשר ? - כולנו מפחדים על הילדים שלנו - תתפלא לצהל יש שיקול דעתם (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 21/08/09 10:16

  • 25.

    ממש שטויות

    הילה, 20/08/09 22:17

    אני שרתתי בדובר צה''ל בתפקיד מרתק, ואני מתגוררת בישוב בדרום הארץ, הוריי אינם אוחזים בעבודות זוהרות או בחשבון בנק שמן ולא נעזרתי הפרוטקציות. פשוט עברתי הרבה ראיונות ומבחנים והצלחתי בהם.
    ויותר מזה- איתי שרתה בחורה מדימונה. ההיפך מכל הקלישאות.
    מי שטוב ובאמת רוצה- יתקבל לדור צה''ל או לתפקיד איכותי אחר ולא יגמור באםסנאות...

  • 24.

    כותרת מפוצצת

    אלון, 20/08/09 22:17

    בכותרת הפצצת את ראש הממשלה באשמה חמורה אבל בטקסט עצמו לא הבאת שום ראיה חוץ מ''אני מכיר הרבה שרצו אך לא התקבלו'' נשמע מאוד אמין
    זה נורא קל להאשים מישהוא בלי לחשוב אבל אולי הילד התקבל בגלל מי שהוא ???

    כנראה אתה מואהב בתרבות שמגיע לי.... ובגלל שלא קיבלת אז אתה מתבכיין

  • 23.

    טיעונים שטחיים

    נירית, 20/08/09 22:14

    מזמן לא קראתי דעה שאת כל פסקאותיה אפשר למצוא בויקיפדיה,הניסוח עילג ומגמגם ובסופו פואנטה מאכזבת ודי מגעילה ליאיר שלא בחר להיוולד לראש הממשלה.פשוט ממש מגעיל לקרוא דברים כאלו שמעודדים שנאה וצרות עין בכל מקרה זניח.

  • 22.

    גם ביתו של רזי ברקאי שירתה בגל''צ... (ל''ת)

    אין לדבר סןף, 20/08/09 22:13

  • 21.

    מה אתה רוצה שיישלכו אותו לעזה ושייחטפו אותו ואז תהיה מרוצה!? (ל''ת)

    א, 20/08/09 22:12

    • ישלחו, כמו שליח שולחן משלוח מנות (ל''ת)

      תשליך, 21/08/09 08:05

    • נכון שאתה ערפי? מזהה אותך ... (ל''ת)

      אבו שמאבו, 21/08/09 08:43

  • 20.

    איזה שטויות - איך יש לך את העזות מצח הזו לבוא ולהאשים פה ילד בן 18

    ציוני , 20/08/09 22:08

    בלי להביא ש-ו-ם בסיס לטענה?
    יש לך כבוד?

    בכל מקרה זה שטויות להגיד שהמוחות עוזבים את המדינה - ''בריחת המוחות'' מישראל, היא בין הנמוכים בעולם.

    מספר המהגרים בעלי השכלה אקדמאית מישראל, מדרג אותה רק במקום 98 מתוך 130 מדינות (מקום 1 זה המדינה שממנה מהגרים הכי הרבה משכילים)
    - לפי דירוג הOECD
    כך שתפסיקו כבר עם המיתוס המגוחך הזה.

    ואגב לא רק זה, אלא גם ש''בריחת המוחות'' היא כל כך שולית וקטנה.. אלא גם כל שנה יש מינימום 15-20 אלף עולים לישראל, רבים מהם משכילים.
    כך שלא רק שאין פה שמץ של בריחת מוחות, אלא גם יש מאזן חיובי.

    • האשם הוא האבא,לא הילד. הוא למד בבית המדרש של אריק שרון בקורס ''נפוטיזם

      עם קשרים לא צריך פרוטקמ, 20/08/09 22:59

      הלכה למעשה''.

  • 19.

    שטויות ישראל זו לא מדינה נורמלית שבה ההגירה נקבעת לפי פרמטרים כלכליים

    אבי צנעני, 20/08/09 22:06

    ולכן בריחת עוד כמה מוחות לא מושפעת מעוד כמה מינויים פרוטוקציונריים.
    האיום האמיתי על ''המוחות'' כמו גם על ראשי הבטטה הם גלי הגירה עצומים שגדולים בהרבה מיכולת הקליטה של המשק ומאיימים על סיכוייהם למצוא משרה הולמת או אפילו על המוטיבציה ללמוד (כי למה להשקיע שנים בלימודי הנדסה כשמביאים לפה המוני מהנדסים תוך שנה?)

  • 18.

    הבעיה של העם הזה

    Ben, 20/08/09 22:06

    הבעיה של העם הזה שאינו יכל להינות מעיתונות בונה ואוביקטיבית....ככל שיש תככים ורכילות יש על מה לכתוב ואם אין אז הם דואגים לייצר

    ולחשוב שאלכס טנצר לא משתמש בפרוטקציות שלו יהיה קשה לי להאמיו

  • 17.

    ספר את זה לאהרון ברק ולחבריו מרחביה. (ל''ת)

    מפאי ההיסטורית המציאה את השיטה., 20/08/09 22:01

  • 16.

    כדוגמה גל''ץ,ילדי כל עיתונאי השמאל משרתים שם (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 20/08/09 21:55

  • 15.

    אם חברים שלך כותבים כמוך אז לא פלא שהם לא התקבלו

    יורי, 20/08/09 21:52

    הכתבה משעממת בטירוף.

  • 14.

    עזוב את הילד

    משה, 20/08/09 21:44

    מה הקשר לאבא שלו? רוב הסיכויים שהוא שובץ לשם הרבה לפני שאביו נבחר בשנית.
    חוצמזה, גם מי שמשרת בדובר צהל אוכל חרא בצבא. אין לו שעות עבודה מסודרות וקבועות כמו של אפסנאי, מטורטר מקום למקום. זה לא מתאים לכל אחד. תהיה בטוחש אם התפקדי היה גדול עליו הוא היה באפסנאות או אצל הרסר ולא ביחידת דובר צה''ל.

  • 13.

    נא לבדוק את המערכת המשפטית: שופטים, פרקליטות ויועצים משפטיים של משרדי

    Yossi V , 20/08/09 21:30

    ממשלה, חברות ממשלתיות, גופים ציבוריים וכו.

    • לא ,שם זה שמולאניזם דיקטטורי.על-זה אין מילה ראה להגיד.השתגעת? (ל''ת)

      ., 21/08/09 00:42

  • 12.

    נו באמת

    דנה, 20/08/09 21:29

    כולנו משתמשים בפרוטקציות. גם כדי להיות כתב באתר מעריב באינטרנט, רבים מהקולגות שלך וודאי השתמשו בשמם הטוב של חבריהם\\קרובי משפחתם. בכל מקרה, אדם שלא יוכיח עצמו בהמשך הדרך, בכל מקרה, שום פרוטקציה כבר לא תעזור לו. מספיק להיטפל ולהיות קטנוניים. כבר אין על מה לכתוב?

    • לדוגמא, ציפי לבני (ל''ת)

      ראש לשועלים ולאופוזיציה, 21/08/09 08:09

  • 11.

    קורס טיס , שיא הנפוטיזם!!!! כנסו ותבינו...

    שוקר, 20/08/09 21:28

    במקריות לכל הבוגרים יש קרוב משפחה טייס.
    אה נכון אולי זה עובר בתורשה?!
    עובר כמו שהבן של פלה היה שחקן כמוהו וכמו שהבן של ברקוביץ משחק כדורסל כמו אבא.
    ושכולם ימשיכו לטמון ראשם בחול.

    • נכון !! !! (ל''ת)

      מושון, 21/08/09 06:54

  • 10.

    אפשר לחשוב שבניהם של אבירי השמאל נמצאים עמוק בחזית

    מבקר המדינה, 20/08/09 21:28

    יאללה יאללה
    לכו תמכרו קרח לאסקימוסים

    • הבנים של אבירי השמאל נמצאים בקרייה. (ל''ת)

      U, 20/08/09 23:28

  • 9.

    אלכס - כל מילה מלמיליאן!

    גל, 20/08/09 21:27

    מסכים עם כל מלה שכתבת. זהו נגע תרבותי שיש לעקור מהשורש!

  • 8.

    הילדים שלך לא טובים מספיק

    גל''צניק, 20/08/09 21:26

    מתוך כל המחזור שלי היה רק אחד שהיה ''בן של'', וגם הוא היה חתיכת תותח. תמשיך לטפח את רגשי הנחיתות, הם מוצדקים

  • 7.

    צודק

    שרון, 20/08/09 21:25

    אתה כל כך צודק, שזה ממש כואב..

  • 6.

    אפילו לא סייגת את דבריך כי יש סיכוי קלוש שאדם זה מוכשר

    אבי, 20/08/09 21:24

    אני מניח (רק מניח) כי למרות והוא בנו של ראש הממשלה (כשהוא התקבל ביבי היה ראש האופוזיציה כנראה) הוא צריך לשרת בצבא - למרות הקירבה המשפחתית.
    לא בדקתי, ואין לי שמץ של מושג, אך ייתכן ויש לו פרןפיל לא משהו.
    אני מניח, הנחה סבירה, כי הוא מחונך מאוד למד שמיטב בתי הספר והחונכים הפרטיים (נראה כי חינוך חשוב במשפחה - ראה הסב, האם וכו').
    כמו כן סביר להניח כי הוא שמע ראה ולמד כיצד עובדת הפוליטיקה.

    האם יש סיכוי שהוא פשוט מתאים לתפקיד?
    ואולי חברי ילדיך מוכשרים לאפסנאות?

  • 5.

    יאיר הוא לא הבן הבכור

    טל, 20/08/09 21:22

    לנתניהו בת מנישואים קודמים, ולכן יאיר אינו הבן הבכור של נתניהו.

    • אבל הוא בנה בכורה של שרה (ל''ת)

      הגר השפחה, 21/08/09 08:11

  • 4.

    אמת כל מילה בסלע! ''האליטה'' הורסת לנו את המדינה

    גועל נפש, 20/08/09 21:20

    המוחות הישראלים הגדולים נמצאים בחו''ל או בדרך לחו''ל.
    הכל בגלל אנשים במגזר הפרטי-עסקי והציבורי שלא איכפת להם מהמדינה הזאת באמת אלא רק לסדר למשפחות וחברים שלהם....גועל.............

    • אז לך גם אתה לחו''ל אם לא טוב לך פה (ל''ת)

      קרן, 20/08/09 23:26

  • 3.

    ילדי כל העיתונאים, אולי ללא יוצא מן הכלל

    ziv78 , 20/08/09 21:18

    משרתים בגל''צ ובדובר צה''ל. על ראש הגנב בוער הכובע.

  • 2.

    זאת כל האמת

    PPK, 20/08/09 21:17

    בשביל זה מחזיקים את הקרייה בת''א, אחרת איפה הילדים של המקורבים ישרתו ויאכלו צהרים?
    אם הקרייה היתה בנגב, כל המקורבים היו משתמטים

  • 1.

    אין מה לעשות ככה זה עובד..

    גיא, 20/08/09 21:15

    מה ציפיתם שבן של ראש הממשלה ישרת באפסנאות..?
    לא,ובצדק..זה לא שהוא קיבל את התפקיד הכי מטורף בארץ..הוא לא קיבל להיות שר בממשלה או משו..כולה שיבוץ ליחידה...בקיצור...בקטנה...

    • כבן לאב מסיירת מטכ''ל וכאחיין לדוד מאוד מפורסם (יוני ז''ל) הייתי מצפה (ל''ת)

      להתגייס לסיירת או לפחות לקרבי, אחי., 21/08/09 02:50