• 100.

    ויפתח אלוקים את פי האתון ---וינפח את הבל פיהו של אראל סגל (ל''ת)

    שומר זכויות הפרט, 30/08/09 12:45

  • 99.

    זאת לא עיתונות

    חנן, 26/08/09 03:51

    הכתבה של הראל זאת לא עיתונות. זאת הבעת דעה ללא ביסוס עובדתי. עיתונאי, הוא מי שמביא מידע עדכני ואמין לציבור ולא דעה המבוססת על היגיון או תחושת בטן.
    אולי אדון הראל טועה גם בהנחותיו? אני לדוגמא יכול לטעון שהכל בעיה של שיעמום ומצב כלכלי. לך תוכיח מי צודק.
    תהיה עיתונאי ולא פרשן. פרשן זה לא יותר מקשקשן.

  • 98.

    אראל אני רוצה אותך חזרה במקור ראשון!!!! ועכשיו! (ל''ת)

    אסף, 23/08/09 17:52

  • 97.

    100% - יאללה כבר - בחירות הבאות רוצים אותך בכנסת בעז''ה (ל''ת)

    למי אתה מחכה ???????????????, 23/08/09 09:32

  • 96.

    בתי המישפט מרוב דאגה לזכויות הפרט - זנחו את זכויות הרוב לחיות בשלווה (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 23/08/09 07:11

  • 95.

    הייתי מסתפקת בעונשי מאסר עולם - אבל עולם - לא 25 שנה פחות שליש

    יופיטר יופיטר , 23/08/09 07:10

    בקום עונש מוות יש להחזיר את עבודת הפרך - שיבנו כבישים - זה יעייף אותם - גם ירויחו כמה שקלים - וגם יהיו פרודוקטיבים

  • 94.

    מסכים לגמרי צודק מאה אחוז (ל''ת)

    יובגב, 23/08/09 05:27

  • 93.

    אאבבגג (ל''ת)

    ג'ורג'' , 23/08/09 02:46

  • 92.

    נקודה כאובה

    מתנחלת מראשל''צ, 23/08/09 02:10

    צריך סנהדרין. כתפיו של בג''ץ רחבות מספיק לצדק הסלקטיבי אך צרות מידי לצדק האבסולוטי.
    האתגר הוא להאמין שאכן יש צדק כזה ושכדאי לרדוף אותו. תודה על כתבה שמתייחסת לתאים האפורים במוח ולא רק ליצר המציצנות.

  • 91.

    צודק. רק שכחת לציין שהנפגעים העיקריים והקבועים של חוסר האכיפה במגזר

    הערבי הוא הערבים בעצמם, שבדרך כלל הם אלו שסובלים, 23/08/09 01:24

    מהפשיעה המוגברת בעריהם. הרצון להיות נאור ופוליטקילי קורקט של השמאל גורם להזנחה מכוונת של החוק אצל הערבים. שילכו לעזאזל, העיקר שאנחנו לא מזכירים שיש אצלם פשיעה. ואחת לכמה זמן, גם היהודים חוטפים מזה.

  • 90.

    אראל הנאנדרתל הפך להיות חוקר משטרה?

    אלי, 23/08/09 01:23

    בשבועות האחרונים היו עשרות מקרי אלימות, בין יהודים ליהודים, בין ערבים לערבים ובין יהודים לערבים. כולם פליליים. אבל כמובן שלאדם חד ממדי קטן כמו אראל סגל נוח לחשוב שכל פעם שגוי (ובוודאי כשערבי!) פוגע ביהודי - הרקע גזעני, אנטישמי, חלק מהשנאה של 'אומות העולם' ליהודים המסכנים וכו'.
    תתבגר.
    אגב, הכותרת לא שייכת לטור הזה.

  • 89.

    אראל, לא חראם על הפירוט המיותר?

    ישי, 23/08/09 01:14

    למה הייתה צריך להוסיף את הסיפור המזוויע הזה לקראת סוף המאמר? במה הסיפור הזה הועיל לנאמר קודם לכן? ניתן היה להבהיר את הנקודה ללא ירידה לפרטי סיפור. סתם הוספת עוד תמונה הזויה ומזוויעה לאוסף התמונות שהעיתונות מלעיטה אותנו בהם

  • 88.

    בתחילה שללתי את דבריך אוטומטית אבל מה ששכנע אותי הוא המשפט :

    עכעכ, 23/08/09 01:00

    ''האם אותם פורעים נאלחים היו מעיזים לרצוח כך איש מבוגר בעירם ג'לג'וליה?''
    ברור שלא. אפילו לא התכוונו לרצוחצאותו לא היו מתנהגים כך בחיים בכפר שלהם או בעיר שלהם ג'לג'וליה. אין כאן שום דבר גזעני אלא אמיתה.
    הם באו לפרוק עול כל עול כולל חייו של קרפ האומלל מחוץ לעירם.
    אתה כל כך צודק על הליברליזם המשוגע הזה.
    היום שוטר בשל אותו ליברליזם לא יכול לדבר עם ילד בן 17 שמקלל אותו ברחוב ושוטר מפחד לבצע את עבודתו.
    זכויות אזרח או זכויות פרחח??

  • 87.

    תקראו על התינוק ששברו לו את הגב

    מה עם אנגליה, 23/08/09 00:55

    גם האנגלים נמצאים שם , ועודף הליברליזם נכון לכל העולם המערבי

  • 86.

    הייתי חסר - היה מאוד חד גוני פה (ל''ת)

    גיורא, 23/08/09 00:50

  • 85.

    כל כך נכון, היטבת לתאר את המצב (ל''ת)

    ח, 23/08/09 00:40

  • 84.

    זה לא רק ענין של זכויות הפרט

    אאא, 23/08/09 00:25

    יש אינטרסים של הפרט ויש אינטרסים של הקולקטיב.במדינה טוטאליטארית אמיתית,הפרט הוא אפס והקולקטיב הוא הכל.במדינה ליברלית קפצו לפנטיות מהסוג השני : הפרט הוא הכל והקולקטיב הוא כלום (בין היתר כי ליברלים למעשה שוללים את קיומן של כל המסגרות שיצרה האנושות : דת,מדינה,עם,קהילה,משפחה,גזע...)
    וזו פנטיות אפילו יותר מסוכנת מזו של המדינות הטוטאליטאריות הרגילות.במדינה טוטאליטארית רגילה,לפרט רע מאד כי הוא כמו מסמר חסר חשיבות,אבל המדינה עצמה מאד חזקה כי כל מה שחשוב לה הוא מה שמתבצע.במדינה ליברלית,לפרט נוח מאד אבל הקולקטיב הוא חלש ורופס ולא יכול להאריך ימים.וכאשר הקולקטיב נופל גם לפרטים שחיים בו יהיה רע ומר.

  • 83.

    המערב חולה בניוון ערכי,צבאי,כלכלי,תרבותי

    אאא, 23/08/09 00:17

    חברתי....
    ואכן כל זה תוצאה של דבר אחד : השתלטות הדת הליברלית על המערב בשלהי שנות ה 60.תחילה בארה''ב ומשם לאירופה ואח''כ לאוסטרליה וישראל.
    ואם הדת הזו,הצלע השלישית במשולש הסוציאליסטי שהחל עם הקומוניזם והמשיך עם הנאציזם,לא תמוגר - המערב הוא היסטוריה כבר בחצי השני של המאה הנוכחית.

  • 82.

    סג''ל צודק מדוע מסתירים שמדובר ברוצחים ערבים וזהו פשע שנאה

    שני, 23/08/09 00:16

    ההסבר היחידי, על מנת שלא ידרשו את שיחרורם בתמורה לגלעד שליט

  • 81.

    הפטריוט המסומם חזר. קבלו אותו!

    מחנך הדור, 22/08/09 23:55

    מתי קוראים כמה סיפורים טובים על בתי הזונות של ניו יורק? בזה הוא ממש מומחה.

  • 80.

    מסכים עם כל מילה

    ברק, 22/08/09 23:36

    שפו למערעב על חזרתו של סגל כולח מעניין ומה לעשות גם צודק

  • 79.

    סגל אתה חמור בית''רי שממש עצוב שהוא קיים. (ל''ת)

    בעיה, 22/08/09 23:36

    • לך טפל בבעיה שלך - לפני שאתה קובע דיאגנוזה על אחרים (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 23/08/09 07:14

  • 78.

    אראל טוב שחזרת! אהפוך את NRG לדף הבית בזכותך! (ל''ת)

    יוסף, 22/08/09 23:26

  • 77.

    אראל, מחכים לספר נוסף. (ל''ת)

    מלך הפזם, 22/08/09 23:24

  • 76.

    חזק ביותר.

    דידי, 22/08/09 23:22

    אם כי הדוגמא של ספק הייתה קשה מדי לטעמי...

  • 75.

    הפתרון להתנוונות המערבית בקרבנו: בירור הזהות היהודית שלנו!! (ל''ת)

    עמנואל, 22/08/09 23:12

  • 74.

    מה הקשר סל''ע? כל אדיוט פתאום הופך כתב. (ל''ת)

    טמטום חושים, 22/08/09 23:12

    • על ערבי ישראלי פתאום הפך טוקבקיסט? (ל''ת)

      טמטום מערכות, 23/08/09 00:54

  • 73.

    לצערנו - צודק כרגיל (ל''ת)

    ירושלמי, 22/08/09 22:54

  • 72.

    שוב יש מה לקרא במעריב וגם אחרים מעזים לפתוח את פיהם

    ליאת, 22/08/09 22:35

    הרבה בזכות נוכחותו של אחד כמו אראל סגל שאיש לא ישים מחסום לפיו היהודי הנאמן.
    כל הכבוד

  • 71.

    אראל סגל הוא מוקד של שפיות והיגיון יהודי בריא במעריב!

    אורי, 22/08/09 22:16

    כאשר החלפנו, היהודים החיים בארץ ישראל במאה ה-20, את דתנו מן היהדות אל ההומניזם המערבי, גרמנו במו ידינו למשבר הערכים הנוראי שצועק אלינו מן הרחוב מידי יום ביומו.
    רק חזרה אל המקורות האמיתיים של עמינו, תחזיר את השפיות ואת הערכים שכל כך חסרים לנו היום.

  • 70.

    כרגיל אתה חד וקולע

    רמי, 22/08/09 22:06

    וכמו שזכויות הפרט סרסו את את מערכת המישפט והדמוקרטיה, זכויות התלמיד סרסו את מערכת החינוך.

  • 69.

    גכיבכב (ל''ת)

    הכתב היחיד שבאמת כיף לקרוא את כתבותיו., 22/08/09 21:55

  • 68.

    טוב שחזרת אראל. קול של תבונה והיגיון שחסר בתקשורת שלנו. (ל''ת)

    אילן, 22/08/09 21:37

  • 67.

    עוד טור משובח מאראל סג''ל

    ימין, 22/08/09 21:29

    טוב שחזרת!

  • 66.

    צודק. (ל''ת)

    111emo , 22/08/09 21:24

  • 65.

    חינוך ערבי - זה לרצוח יהודים - הנערים קורבנות של מערכת החינוך

    אולי אפשר להבין ככה, 22/08/09 21:17

    מי שמלמד את הנאקבה, שכולה שקר אחד גדול ... בודאי מחנך לרצח יהודים.
    הנאקבה: ערביי ישראל (גם ערביי יפו) תיכננו ורצו עם מפות כיצד לחלק ביניהם את רכוש היהודים שיירצחו על ידי ציבאות ערב....
    ואיזה מפלה, הלך כל הכסף הרכוש והאדמות ... לא הצליחו לרצוח כל היהודים. ממש נאקבה (אסון) כל התקוות התבדו!
    ואת זה מלמדים בבתי הספר, בכסף ישראלי - רק באופן הערבי השקרי, כאילו אנו רדפנו את הערבים וחיפשנו מלחמה אתם ....

  • 64.

    סגל,- כמו תמיד כיף לקרוא אותך (ל''ת)

    טל, 22/08/09 20:59

  • 63.

    נער הייתי וגם זקנתי ולמדתי לא לקנות מכונית ממי ששם עצמו צדיק מהאפיפיור (ל''ת)

    נחום שחף, 22/08/09 20:26

  • 62.

    אראל סג''ל- התגעגענו. (ל''ת)

    אלי, 22/08/09 20:24

  • 61.

    לכל

    ronen20400 , 22/08/09 20:22

    השמאלנים ואבירי זכיות החלאות דבריו של הראל סג'ל הם מבחינת 'האמת כואבת'המרחם על האכזרים מתאכזר לנו האזרחים .

  • 60.

    מי שאמר שצריך להוציא את שלום עכשיו מחוץ לחוק צדק

    Ehad Haam-Zionist , 22/08/09 20:14

    הפשעים שאירגון אנטישמי ואנטי ישראלי זה עשה לעם ישראל הם סכין בגב האומה.

    האור ירוק שמותר לרצוח יהודים שאירגון זה מוליך הוא בלתי ניסבל

  • 59.

    מילים כדורבנות- כל כך נכון... (ל''ת)

    יוסי, 22/08/09 20:05

  • 58.

    לצערם של ניצולי מחנה השמדה שבנהם ונכדהם שולטים בתיקשורת ולא עושים (ל''ת)

    הרבה להגן על המדינה, 22/08/09 19:52

  • 57.

    אראל סג''ל יכול להתיפיף כי יש לו רשת בטחון

    mamamenny , 22/08/09 19:44

    אפשר לתקוף את ההומאנים והליברליזם כשברור שיש את העולם הבא כמיקצה שיפורים. אבל לאלה מאיתנו שיש רק פעם אחת לחיות (כדור אחד בקנה ולכן מוטב שנכוון היטב) רוצים לעשות את זה באופן הטוב ביותר במכה הראשונה, כי זאת ההזדמנות היחידה.

  • 56.

    סג''ל, תיאוריות הקונספירציה שלך משעממות לעייפה (ל''ת)

    יוני, 22/08/09 19:32

  • 55.

    אראל סג''ל וימיני,הכוכבים של מעריב (ל''ת)

    וותיק, 22/08/09 19:28

  • 54.

    רות מאור מחשיכה את הדיון, אבל מאירה היטב את מטרתנו בכפרנו... (ל''ת)

    בילעם מבילעין , 22/08/09 19:20

  • 53.

    תזכורת קטנה וכואבת

    רועי, 22/08/09 19:11

    למר סגל היקר, אולי שכחת אבל לפני כמעט 13 שנה היה מקרה רצח דומה לזה של קרפ ז''ל, אז הרוצח היה רעי חורב יהודי ''כשר למהדרין''. והנרצח היה אסף שטיירמן ז''ל שהיה נער מתבגר שהלך לתומו בחורשות כפר סבא.

    נ.ב. מי שעזר וסייע לרצח הנתעב היו שתי בחורות ''יהודיות'' מבטן ומלידה. אז אדון סגל די עם הדמגוגיה מבית המדרש תרתי משמע של הימין הלאומני הפשיסטי המתנחל. אני יכול להביא לך ימבה של דוגמאות מפה ועד הודעה חדשה לגבי רוצחים יהודיים שפלים ונקלים.

    • לרועי

      ronen20400 , 22/08/09 20:26

      הערבים בניגוד לנו היהודים או מגזר אחר תמיד נטפלים ליהודים ולא לערבים שלהם ומחללים את גופן של היהודיות .בוא נראה שבחורים יהודים יתחילו עם בחורות ערביות ויעשו אותן זונות שלהם מה תהיה התגובה של הערבים ושמאלנים עלובים כמוך.

      • מעניין אם אתה לא יודע מה קורה או משקר ביודעין? (ל''ת)

        רק אתמול נער ערבי רצח את אביו, 23/08/09 09:20

  • 52.

    החבורה מהשמאל אנטי ציוני ואנטי יהודי מאוגדת חזק בתיקשורת (ל''ת)

    יוש, 22/08/09 19:05

  • 51.

    התגובות פה רק מחדדות את מה שהוא טוען-חבורת פחדנים (ל''ת)

    ישראל נגמרה, 22/08/09 18:44

  • 50.

    אין עליך (ל''ת)

    דפנה, 22/08/09 18:41

  • 49.

    האמת גם אם היא לא נעימה היא עדיין אמת (ל''ת)

    כתבה מאלפת , תודה, 22/08/09 18:39

  • 48.

    ברוך שובך סג''ל!!!!!!! (ל''ת)

    אייל, 22/08/09 18:39

  • 47.

    האמת גם אם היא לא נעימה היא עדיין אמת (ל''ת)

    כתבה מאלפת , תודה, 22/08/09 18:39

  • 46.

    מתי השמאל יתן טיעונים לעניין ולא ישר יכפיש בלי לקרוא ? (ל''ת)

    אמת ישר בפנים, 22/08/09 18:38

    • ברצינות? צריך לפרט למה עונש מוות זה פרימיטיבסקי?

      למה זכויות פרט זה לא משהו להשליך לפח??, 22/08/09 19:48

      אם אתם קבוצה טעונת טיפוח אף אחד לא אשם ו/או חייב לטרוח ..
      קצת חם מדי

    • חזקקקקקקקקקקק

      שושלה10 , 22/08/09 22:51

      התגובה הכי מצחיקה שראיתי בשבועות האחרונים.

  • 45.

    שמתם לב שאותה מגיבה מציקה כאן לכולם ? נכון רות ?

    מיעוט טורדני, 22/08/09 18:37

    או שאין לך חיים או שפשוט את מיעוט רעשן במיוחד .

    • מה הבעיה שלך עם רות?

      שושלה10 , 22/08/09 22:54

      ממה שקראתי היא כותבת תגובות לענין, לא מנבלת את הפה, לא זורקת סיסמאות, מנסה לנהל דיון ענייני ונתקלת בך ובשכמותך. נכון שקשה קצת לבלוע את מה שהיא כותבת אבל תנסה אם לא תצליח, תנסה שוב.

      • רות מאור היא טיפוס תמהוני שלא מצליח להגיב לעיניין

        Ehad Haam-Zionist , 22/08/09 23:09

        דבריה הם לרוב דיברי בלע ואני לא היחיד שסובר כך.

  • 44.

    העיתונאי היחיד שמבטא את רחש ליבנו . NRG שווה גלישה בזכות אנשים כמוך (ל''ת)

    המלך הוא ערום, 22/08/09 18:35

  • 43.

    לאראל סג''ל שאפו!!!

    שחר, 22/08/09 18:33

    כל הכבוד ,על המאמר הרהוט והשנון,והקולע ,הכל כך קולע למציאות חיינו במולדתנו ,היית מלך,ותישאר מלך,מקווה שירבו כותבים כמוך ,שידייקו באמת כמוך ,למרות שהיא כל כך כואבת.

  • 42.

    אראל סגל כותב כשרוני, חכם, ברמה גבוה. תבורך ושירבו כמותך. אמן.

    חירות בלי לפיד, 22/08/09 18:07

    אראל סגל, בכישרון רב, מצביע על הפגמים של שימוש לא נכון במונח: ''ליברליזם''. ומה אנשים מוכנים לעשות בשם השימוש הנלוז במונח הזה. איזו חירות מזוייפת ועקומה, לוקחים לידיהם שומרי החוק - שופטים למיניהם - כדי לממש עיקרון אידיאולוגי שהם עיוותו וסירסו את מהותו.

    לתת לפושע נאלח ונתעב זכויות יתר לא הופך את נותן הזכויות לליברל, אלא לאידיוט עיוור שחופר בור עמוק לדור ההמשך, שיצטרך לגדול על העיוות המחשבתי הזה שלכל פושע מגיעות זכויות.
    כך היה עם הרוצח הנאלח סמיר קונטאר, וכך עם כל אנס, רוצח, פדופיל וכל פושע אחר. במדינה מעוותת שמנצלת את השימוש העקלקל במונח הליברליזם (המזוייף כמובן) כל פושע שפל שכזה חיי חיים טובים בכלא ואחר כך משתחרר לחופשי בעיסקה זו או אחרת, לקול מיצהלות שמאלנים מסומאים ועיניהם הדומעות ונשמתם החנוקה של משפחות הקורבנות.

    הרצח של אריק קרפ הוא דוגמא לאלימות של אנשים שאת כוחם שואבים מעצם היותם בחברותא. בכנופייה. בקבוצה.GANG.
    ההשתייכות הקבוצתית הזו נותנת להם אפשרות להסתתר תחתיה ולהוציא לפועל את יצריי האלימות שלהם.ועל זה בונים כל המסיתים ללאומניות קיצונית.

  • 41.

    אראל- חייבים לשמור עליך, אתה אדם יוצא דופן, הגון וישר!!

    רפאל, 22/08/09 17:45

    מקווה, לטובת עם ישראל, שירבו עתונאים כמוך ומקווה לראות פעם בפוליטיקה. אתה מהווה מקור השראה ותקווה לכל יהודי בארץ ישראל- שלב יהודי מפעם עדיין בקירבו.

  • 40.

    סגל מילים כדורבנות! אך ברגיל נבחרות תגובות מגמתיות. (ל''ת)

    ץץ, 22/08/09 17:06

  • 39.

    Reducing day by day tension

    from far, 22/08/09 17:03

    I am an Isreali leaving abroad. I love to visit Israel as often as I can. What I don't like about Israel is how I behave when staying there over three weeks. I become one of those people who pushes themselves ahead inline.

    Why is that? Why are we so aggressive? The day by day tension that is ignored, has its effect on all of us.

    It is time that we realize that we are two nations sharing the same land. It is our fate.
    What should we do first? I feel it is to have all Jewish children study Arabic from first grade. Arabic is more important for us than English. Once we can communicate with our neighbors, we can understand them and enjoy their culture. After all we already eat their food, and listen to their music.

    I will never forget hearing a couple behind me talking Arabic in a movie theatre not knowing if they are planning to activate a bomb, or just analyzing the angels of the camera, and discussing the deep message the director had.
    Let’s reduce the tension. Let’s learn to talk, a

  • 38.

    אראל אתה מלך (ל''ת)

    אדיר1 , 22/08/09 17:02

  • 37.

    מאמר מצוין - מבטא את הדעה שלי בצורה קולעת!!! (ל''ת)

    עדי, צפון, 22/08/09 16:59

  • 36.

    מבחינתי סגל הוא לא העיתונאי או הפובליציסט הכי טוב בארץ

    נתן, 22/08/09 16:54

    אבל הוא בהחלט כותב הכי יפה. תגידו מה שתגידו בין אם אתם מסכימים עם דבריו או לא - הוא כותב בצורה כשרונית מטורפת. הלוואי ואני אגיע לרמת כתיבה כמו שלו.

    סגל תכתוב ספר!

    • סתם עיתונאי רפש (ל''ת)

      ALOS , 22/08/09 17:24

      • ALOS. מה חשוב לך יותר.

        נתן, 22/08/09 18:59

        הזהות היהודית או הישראלית?

    • תודה, את כל השנאה וההסתה והיצר להרוס את המדינה הוא מצליח לבטא היטב

      רות מאור , 22/08/09 17:43

      בטוקבקים שהוא כותב.
      מה יש לו עוד לחדש?

      • מה לעשות, אויבים צריך לשנוא, לא לאהוב

        נתן, 22/08/09 18:56

        צריך לאהוב רק אנשים טובים, לא רעים.

        • טעות, נתן, טעות

          שושלה10 , 22/08/09 22:12

          עם אויבים צריך לדבר, להתדיין, לראות היכן אפשר למצוא את שביל הזהב.
          שנאה היא הרסנית, ואני, לפחות, מחפשת לבנות - לא להרוס. זו בדיוק הנקודה.
          אגב, אם אתה מתייחס אליי כפרט ואל השמאל הישראלי הציוני כאל אויב, אזי אני חוששת שאני משחיתה מילים לריק - ועדיין מוכנה לא להרים ידיים.

          • אז מדוע שכמדובר ביהודים שומרי מצוות,אתם פתאום שוכחים את הכללים ? (ל''ת)

            בעע, 23/08/09 01:48

          • שולה ''יפת הנפש'' האם כשיש לך סיכסוך אישי - את נוהגת כדבריך? (ל''ת)

            יופיטר יופיטר , 23/08/09 07:19

  • 35.

    ????????

    tzvika, 22/08/09 16:19

    what are you trying to tell dude?
    gibuv shell shtuyot...

  • 34.

    האחראי לרצח הוא אחמד טיבי והסתה גזענית שלו

    ברוך, 22/08/09 16:16

    ליברמן צודק

  • 33.

    למגיבים שלא ירדו לסוף דעתו של סג''ל

    יהודה, 22/08/09 15:50

    סג''ל הינו עתונאי מהטובים ביותר בארץ.

    מקורי, ידען, בעל משנה סדורה שאינה ערבה לאוזני השמאל.

    מה לעשות שהעובדות שאנו חווים מדי יום סותרות התאוריות ''הנאורות'' מבית מדרשו של ברק וחבר מרעיו אנשי ''שלטון החוק''? פשוט- לתקוף השליח, לשבור המראה וללכלך על סג''ל.

    עצם העובדה שנשארו בארץ כמה עתונאים אמיתיים -( ראה תגובה 20 ) מפריעה מאד לאנשי משטרת המחשבות מהשמאל.

    סג''ל, נאה דרשת...

  • 32.

    אוסף של זיבולים (ל''ת)

    שאול, 22/08/09 15:37

  • 31.

    איזה עדנה לעונש מוות במקומותנו.. (ל''ת)

    מה טוב ומה נעים, 22/08/09 15:34

  • 30.

    כל מילה בסלע כולנו חושבים כך אבל מתוסכלים מחוסר יכולת לשנות (ל''ת)

    תל אביבית חושבת, 22/08/09 14:55

    • אם את מעריכה את עצמך כחושבת - לא בטוח שאני רוצה לדעת מה את חושבת (ל''ת)

      רות מאור , 22/08/09 17:44

      • נימאס מההגיגים ההזוים שלך

        Ehad Haam-Zionist , 22/08/09 20:16

        אם אין לך מה לומר אז תשתקי ויפה שעה אחת קודם

        • לזה קוראים סתימת פיות (ל''ת)

          שושלה10 , 22/08/09 22:56

    • מי זה כולנו מותק ? (ל''ת)

      גל-יה , 22/08/09 21:01

  • 29.

    שמעתם על ערבים שאונסים ערביות בכרמיאל? (ל''ת)

    אייל, 22/08/09 14:49

  • 28.

    מבולבל, סגל, מבולבל

    נדב, צוללת צהובה , 22/08/09 14:31

    מאמר אחד ובו באבי יאר, ערבים מג'לג'וליה, ליברליזם ואהרן ברק. בסיכומו של דבר - סיכום כל הדברים שסגל רואה כשייכים לצד ה''רע'' והקאה מבולבלת שלהם במסווה של מאמר.

    לא משנה מה אומרת המשטרה על הרקע של הקצח, חשוב מה ''יודע'' סגל. ''האם אותם פורעים נאלחים היו מעיזים לרצוח כך איש מבוגר בעירם ג'לג'וליה?''. לא יודע אם שמעת על זה, מר סגל, אבל הפשיעה במגזר הערבי גבוהה מאד. רק היום נרצח אדם בטמרה.

    אני לא יודע מה הרקע לרצח. סביר שזה שהנרצח היה יהודי והרוצחים ערביים תרמה למוטיבציה, אבל האם היא היתה הסיבה המכרעת? האם הם יצאו כדי להרוג יהודי, או שפשוט חבורה של שיכורים אלימים מצאו לעצמם קורבן?

    חבל, סגל, כשקראתי את הכותרת חשבתי שיהיה מעניין לקרוא הגיגים על המתח שבין זכויות הפרט לבין זכויותיהם של אנשים נורמטיביים להגנה. במקום זה קיבלנו עוד קינה צדקנית שעניינה השוואה נואלת בין פרעות ביהודי הגולה חסרי המגן לבין רצח של יהודים במדינתם, בה הם בעלי הכח האמיתיים.

    • קראו את 28 (ל''ת)

      ירון, תל אביב, 22/08/09 14:52

    • מתי תבין שערבים הורגים יהודים פשוט כדי להרוג יהודים

      עופר, 22/08/09 16:21

      ועוד דבר המאמר מסודר מאוד ואינו פשטני כלל
      אפילו שאתה לא מסכים עם הדעה המובאת בו.

    • אתה צודק חלקית

      עודד ב, 22/08/09 17:18

      ראשית,אני מגיב למה שאתה כותב מכיון שלמרות העובדה שאתה שייך לצד השמאלי ,הרי שבעיניי אתה שייך לצד השמאלי שעדיין שפוי ומגיב עניינית ולא בתגובה פבלובית שמציינת את המגיבים הקיצונים משני הקצוות.
      אני מקווה שאינך מאלה שחושדים שהערבים ממש מתים לעשות עימנו שלום ,ורק ההתנגדות העיקשת מצידנו מונעת זאת.
      לגבי המניע לרצח,ובכן,אני מאמין שהרצח לא בוצע בכוונה תחילה אבל,כפי שאומר הפתגם,''אדם ניכר בכוסו כיסו וכעסו''.
      ומנסיון שהיה לי עם אנשים שתויים,בדרך כלל במצב הזה,טיבעם האמיתי צף על פני השטח.

    • כ-75% מהפלשתינאים וקרוב ל 50% מערביי ישראל תמכו בפיגועי הטרור

      נחום שחף, 22/08/09 20:22

      בניגוד לכמה מחבריך לדרך אתה מציג טענות ענייניות, אלא שיש לך בעיה קטנה עם העובדות.
      כדוגמא, לאחר פיגוע הטרור במסעדת מצא בחיפה, שם נרצחו מספר בני משפחה אחת, אחד מהם איבד את מאור עיניו, כ-80% מהפלשתינאים תמכו בפיגוע.

      • אולי 50% תמכו - הבעיה ששאר ה-50 שילמו מס שפתים בצידוק המעשה כי... (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 23/08/09 07:23

  • 27.

    סגל, לא ברורות לי מטרותיך - אם יש לך כאלה בכלל

    שושלה10 , 22/08/09 14:27

    אבל ברור לי מעל לכל ספק, אתה ובני מינך מאבדים את המדינה לדעת בתאווה בלתי מוסברת להרוס ולהשמיד כל מה שיפה, תרבותי, שקט, נעים, פורח.
    מה טעם אתה מוצא להתלהם, ולהסית כל הזמן? לא קראתי ולו מחשבה מקורית אחת משלך, אבל המון רוע ושנאה למי שחושב בכלל, ובעיקר כאשר דעתו שונה מזו שלך.
    האם עלה אי-פעם על דעתך לאן עלולות מילים חסרות אחריות ולהגיע, ומה בכוחן לעשות?
    האם אתה באמת רוצה לחיות במדינה שאין בה ערך לזכויות הפרט?
    ואולי יש לך תוכנית שטרם הגיע הזמן לפרטן באוזני העם היושב בציון?

    • מה איתך ובני מינך? את ורות מאור רודפות אובססיבית אחרי כל המגיבים פה

      ותלמדי לקרוא כי זה לא מה שאראל אומר, 22/08/09 18:59

      שדעתם שונה משלכן....או שאתן אותה מגיב/ה בשמות שונים.

  • 26.

    כתבה פנטסטית מבטאת את רחשי ליבי

    מיכאל, 22/08/09 14:20

    אם כל החטאת הוא הכיבוש-הכישבוש של אהרון ברק וחסידיו מכת הליברליזם הקיצוני את הרשות השופטת וחבירה אידיאולוגית לעיתונאים מסויימים לשימחתי לא לכולם
    מה שהכי מוזר שאותי לימדו על הפירמידה של שלטון החוק אמרו לי שהעם בראש ואני מדגיש בראש ולמי שמכיר בית המשפט באמצע בין שתי הפירמידות מספק איזונים בין הזרועות השונות ומפרש חוקים
    אם היו בודקים מה רצון העם במשאל עם אין ספק שדרכו של הכובש אהרון ברק חבריו השמאלנים הקיצוניים היא לא דרך העם

  • 25.

    זה בדיוק הפוך מטענת הכותב: הזלזול בזכויות האדם הוא שורש הרע

    האם תצנזרו?, 22/08/09 13:47

    האלימות חסרת הגבולות של הצבא, ועוד יותר מזה ההתנכלויות הזדוניות של המתנחלים (מפירי אמנת ג'נבה הרביעית) לתושבים הלגיטימיים של השטחים הכבושים - אלה הם מקורות האכזריות והזילות בחיי אדם וכבודו.

    • המגיבים מהשמאל מתבקשים לא לבלבל את הקוראים מהימין בהיגיון.

      רות מאור , 22/08/09 15:05

      תודה.

      • המגיבים מהשמאל יכולים להיכנס למונית אחת עד הבחירות הבאות (ל''ת)

        ואז גם 3 מנדטים לא יהיו לכם, 22/08/09 16:51

      • נשתדל רות. תודה על ההא(ע)רה. (ל''ת)

        גל-יה , 22/08/09 21:00

    • סליחה, ומה עם האלימות חסרת הגבולות והזילות בחיי אדם של הפלסטינים

      ציונית גאה, 22/08/09 17:16

      כלפי הישראלים?

  • 24.

    פאשיזם עכשיו!

    עמנואל , 22/08/09 13:31

    העם רוצה פאשיזם, ולמרבה הצער זה ייקח קצת יותר או קצת פחות שנים, וזה יגיע. ואז כל מי שרצה את הפאשיזם ויהיה הראשון להפגע יצטער על מה שביקש. נקווה רק שנצליח להשצחרר ממנו במהירות.

    • צודק צריך המשך ליברליזם דהיינו הפושע הינו קורבן של הקורבן

      שמעון הצדיק , 22/08/09 14:27

      הבו לנו לברליזים ילד בן 8 חנק ילד בן 6 למה בגלל שהוא לא נתן לא מסטיק כששאלו את הורי הילד הנחנק מדוע הם לא היצלו את ילדם הם טענו אם היינו מרמים ידנו על הילד היינו נכנסים לכלא.
      הבו לנו ליברליזם חבורה של אנשים הסתובבו בטיילת אחד מהם העלה את הרעיון בו נפגע במשהוא אמר אחר מפגירים נשתכר נגיע לבית משפט ונסתתר מאחורי השכרות גם נהנו מזה שרצחנו וגם נשתחרר.
      זה ליברליזם זה ממש לא ליברליזם הליברליזם שאתה מתכוון אליו ואתה לא מבין שאין לך אותו זה ליברליזם לידע במדעים להתפתחות האומנות ,המדע לשחרור יצירה שבאדם.
      מה שיש זה אנרכיה שמאפשרת לאנשים לרצוח ללא תשלום אל רציחתם

    • עם טיפש. ימשיך כך יגלה מארצו פעם נוספת. (ל''ת)

      גל-יה , 22/08/09 16:05

      • אנחנו העם החכם,רק יש בתוכנו כמה טיפשים ואתה אחד מהם (ל''ת)

        עוד שלושה מנדטים ואתם נכחדים,וטוב שכך, 22/08/09 16:49

      • את/ה בטח ערבי/ה (ל''ת)

        אין מצב אחר,רק ערבים שונאים את היהודים כמוך, 22/08/09 16:50

  • 23.

    דבר אחד מעניין אותי שהשמאל הקיצוני שולט ללא עורין בתיקשורת (ל''ת)

    ובפרט הציבורית, 22/08/09 13:23

    • אז לך ותקים לך תחנת רדיו, ערוץ טלוויזיה, פתח עיתון... משהו

      שושלה10 , 22/08/09 14:28

      לשבת ולקונן נראה לך כמו פתרון?

      • ומי בדיוק יתן לו זיכיון להקים ערוץ תקשורת?

        ?, 22/08/09 17:02

        אין כאן תקשורת חופשית אמיתית.

        • הוא ניסה? הוא ביקש?

          רות מאור , 22/08/09 17:48

          היה סמוך ובטוח שאילו ניסה ונכשל היית קינתו מהדהדת מקצה העולם ועד קצהו.
          אז אל תחפשו תירוצים.

  • 22.

    .....רצח הוא רצח הוא רצח.... אין מקום להשוואה

    סגל, 22/08/09 13:18

    מה זה משנה עם נערים ערביים רצחו יהודי.?
    הם קודם כל רצחו אדם ועל זה חייבים לשלם!

  • 21.

    מתי תפסיקו לפרסם קשקשת מטומטת ולא חכמה של האיש הזה (ל''ת)

    יניב, 22/08/09 13:16

    • תגובת המערכת: לכשימצא באגף ההוא מישהו חכם, חושב, מקורי (ל''ת)

      רות מאור , 22/08/09 15:18

    • באמת עצוב שנותנים כזו במה תקשורתית להזוי הזה.

      גל-יה , 22/08/09 16:04

      לא בגלל שדעותיו שונות משלי, אלא בגלל שהוא ממש לא חכם, לא משכנע, עושה סלט מהכל ומתלהם.

      • אני דווקא כן בעד דעותיו של סגל,וכן הייתי רוצה שימשיך לכתוב כאן (ל''ת)

        אתם נגד כל דבר שדעותיו שונות משלכם, 22/08/09 16:47

      • גל-יה - הרשי לי לחלוק על דברייך

        רות מאור , 22/08/09 17:51

        כל אחד קורא את מה שמגיע לו. ואם לסגל הזה יש קהל קוראים, אז מגיע להם העונש הזה, אבל חייבים לתת לו פתחון פה, וזה לגיטימי לחלוטין, מצד שני, להביע את דעתנו על איכות כתיבתו ועל מאמריו.

        • כל אחד קורא את מה שמגיע לו. ואם לסגל הזה יש קהל קוראים, אז מגיע להם

          ציונית גאה, 22/08/09 20:36

          העונש הזה.אפשר לדעת מדוע את קוראת את המאמרים של סגל? אלא אם כן, גם לך מגיע את העונש הזה. את פשוט צבועה.

          • לצערי לעיתונאים ותיקשורתאים שמאלנים יש יצוג הרבה מעבר לתומכיהם בציבור (ל''ת)

            יופיטר יופיטר , 23/08/09 07:37

    • כלומר המציאות מעצבנת אותך ואין לך טיעון אחד לסתור את הניתוח של סגל? (ל''ת)

      ליניב, 23/08/09 07:33

  • 20.

    לא תמיד מסכים איתם, אבל סג''ל וימיני הם שני העיתונאים...

    גיא, 22/08/09 13:15

    הכי מעניינים בישראל בימינו.

  • 19.

    סג''ל היקר

    איתי, 22/08/09 13:00

    אם אתה כל-כך לא מרוצה מהתרבות, השיח, אורח החיים, והדמוקרטיה בעולם המערבי, ואתה כה נעוניין בהנהגת עונש מוות, יש לי רעיון מעולה בשבילך: השתכן לך באחת ממדינות ערב, שאתה כה רוצה לחזור אליהן שהינן חלק מארץ ישראל השלמה. יש שם כל מה שאתה חפץ בו: חוסר ליברליזים, חוסר זכויות פרט, חוסר הומניזם, אין זכויות מיעוטים, אין אבדן דרך, , אין ניוון ערכי, יש חוקה דתית ואפס אהבת אדם. וכן גם עונש מוות.
    נראה לי שהרבה מדינות תואמות את דרישותיך ונמצאות בשטחי ארץ-ישראל השלמה, כל שנותר לך הוא לבחור.
    ויפה שעה אחת קודם.

    • סגל - אם אתה צריך עזרה במימוש הצעתו של איתי

      שושלה10 , 22/08/09 14:12

      אשמח לבוא ולארוז את מזוודותיך.

    • לא מובן איך הגעת למסקנות שלך איתי

      עופר1976 , 22/08/09 14:56

      סגל הצביע על פגמים בעולם המערבי ויש כאלו אני מיצטער אם זה מאכזב אותך ואת הבועה הורודה שלך איתי, ואגב א''י נמצאת במיזרח התיכון למיקרה שלא שמת לב לכך או שהברזת משיעור גיאוגרפיה, אז אין סיבה לומר אמן על כל הגיג שנאמר בעולם המערבי, ומהכרותי עם סגל חשובות לו זכויות האדם והליברליזם מאוד.
      אז ההשמצות המיותרות שלך על סגל והלהיטוט שבה אתה קם להגן על העולם המערבי רק מעוררות סימני שאלה לגבי יכולת הסובלנות ופתיחות המחשבה שלך.
      ושושלה 10, את ממש תת רמה אבל אם את ממש בענין של לארוז אז יש לי חבר שעובר דירה שבוע הבא אז את מוזמנת .

      • הרשה לי לתקן אותך

        איתי, 22/08/09 17:17

        ישראל אמנם נמצאת גיאוגרפית במזה''ת אך היא בהחלט נמנית עם העולם המערבי. אף אחד לא אמר כי אין פגמים בעולם המערבי אבל ליברליזים, זכויות פרט וזכויות מיעוטים שמפריע לסג''ל שהם מצויים בשפע במדינתנו, הם מאבני הבסיס של הדמוקרטיה המערבית בין אם תרצה בכך ובין אם לאו. אני בטוח שאתה מכיר היטב את סג''ל וכפי שאמרת חשובות לו זכויות האדם והליברליזם מאוד, אבל ככל הנראה רק אלו של היהודים. לא תוכל להסביר למה מדינת ישראל מחזיקה בכמיליון וחצי ערבים (הקרויים בפינו פלשתינאים), כאשר אין להם לא זכויות אדם ולא ליברליזם שכה חשובים למר סג''ל לדבריך. אם הם באמת כה חשובים לו אולי הוא בכלל שמאלני?
        כנראה שלא.
        השמצות מיותרות הם לא מעיסוקיי. אני כתבתי את מה שסג''ך ציין במאמרו.

        • אתה ממש חצוף

          נתן, 22/08/09 19:02

          כ-70% מאזרחי ישראל חושבים כמו סגל ועוד אתה אומר לו לארוז חפצים? אולי אתה זה שצריך לעשות זאת?

          גיאוגרפית, דמוגרפית, היסטורית - ישראל אינה צריכה להתנהל כמו מדינות המערב. למה אתה כל כך מפחד? הציביליזציה היהודית היא זו שבראה את המערבית רק שהמערב עיוות אותה. אין לך מה לדאוג מחברה שתהיה מושתתת ע''פ יסודות היהדות.

        • הרשה לי לתקן אותך גם

          עופר1976 , 22/08/09 19:19

          נתחיל בעובדה שהמיספר מיליון וחצי הוא לא עובדה בדוקה אלא הערכה גסה, דבר שני הם לא שווי זכויות(ואני מיתכוון לערבים שגרים בשטחים שכבשנו אחרי 67) מפני שהם לא אזרחי המדינה ולכן אין שום סיבה שהם יהיו כאלו בדיוק כמו שאני ואתה לא שווי זכויות בירדן, להזכירך שהשטחים המדוברים נכבשו ממלכת ירדן במילחמת ששת הימים לאחר שהמלך הירדני חבר לנאצר ע''מ להשמיד את מדינת ישראל או ליתר דיוק את כל היהודים במדינת ישראל. ולכן כל אלו אשר בחרו להישאר פה למרות שהפסידו במילחמה אשר כפו עלינו מנהיגיהם לא זכאים לזכויות שוות כמוני ובוודאי שלא למדינה נוספת בתוכנו, דבר שנוגד כל היגיון.
          ובענין הטענה כי אנחנו מחזיקים בהם, אז זה פשוט לא נכון ומהכרותי עם האוכלוסייה הערבית בשטחים אני יכול לומר כי לחלק גדול מאוד מהם אזרחות ירדנית אז כך שיש מדינה שנותנת להם זכויות שוות, פשוט הם בחרו במצב הקיים.
          ובקשר לזכויות פרט וליברליזם, דבר ראשון לא מצאתי במאמר שום התנגדות לזכויות פרט, נהפוך הוא ראיתי במאמר דאגה מכך שזכותו של הפרט להיות מוגן ובטוח נירמסת בשמו של ליברליזם מוגזם. גם הדמוקרטיה צריכה להיות מוסרית ולדעת להגן על אזרחיה.

        • איזה דמגוגיה זולה, אתה ממש אידיוט (ל''ת)

          אלכס, 22/08/09 22:59

      • חיסול הנאצים החדשים,אלה המכונים ליברלים

        אאא, 23/08/09 00:34

        נועד כדי להחזיר למערב את הדמוקרטיה ואת כל הערכים שעליהם הוא מבוסס.ערכים שהושלכו לפח לטובת רעיונות ליברלים שהם גרסא של הקומוניזם.

        • גיא דעתי כדעתך - ויש כאן המיתלוננים על סגל -ובעצמם עושים סלט (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 23/08/09 07:42

  • 18.

    כל הכבוד אראל, למה לא מיזדעק חולדאי? הוא לא ראש העיר של כולם?

    עופר1976 , 22/08/09 12:36

    רק של בעלי נטיות מסוימות? לפי זה שופטים אנשים? כנראה שהטוענים להפליה הם המפלים

  • 17.

    צודק!!!

    צחי מודיעין, 22/08/09 12:32

    מסכים עם כל מילה!!!

  • 16.

    עצוב כמה שאתה צודק

    JOE, 22/08/09 12:28

    הםפר 1984 זאת המציאות של ימינו

  • 15.

    לכל המנוולים שמגיבים, מדובר באיש שמסתכל על המציאות ניכוחה. (ל''ת)

    מ, 22/08/09 12:10

    • חידה: איזו היא החיה המסוכנת ביותר בעולם?

      שושלה10 , 22/08/09 14:15

      פתרון: המון מוסת.
      ומסיתים צצים לאחרונה במקומותינו כמו קניבלים שמריחים דם.
      עלו והצליחו. אתם מאבדים את המדינה לדעת - אבל רצונכם הוא כבודכם.

      • לשושלה:

        תאב חיים, 22/08/09 17:34

        אם מקור שמך הוא פרח השושן אזי הקוצים אצלך דומיננטים.ועוד:לאנשי הימין יש את אינסטינקט ההשרדות (מה שאצלך קצת מוזנח כנראה). תחשבי על זה.

  • 14.

    מי שעוסק במשוואות, מגיע למסקנה ש-

    הגאון, 22/08/09 11:51

    עודף דמוקרטיה + עודף ליברליזציה, עודף חרויות פרטיזציה וטימטומיזציה = אנרכיה.
    אין פשוט מזה.

    • אין דמוקרטיה במדינה ליברלית

      אאא, 23/08/09 00:35

      ליברליזם הוא דיקטטורה לשמה.

  • 13.

    אראל סגל אתה כישלון (ל''ת)

    ALOS , 22/08/09 11:43

  • 12.

    אראל סגל אתה איש ימין מחליא וכסיל (ל''ת)

    ALOS , 22/08/09 11:41

    • מול טיעונים כאלה בהחלט אין מה לענות... (ל''ת)

      אראל סגל, 22/08/09 23:45

  • 11.

    2 שמעת על חבורת צעירים ערביים שרצחה ערבי אי פעם? (ל''ת)

    רועי מכרמיאל, 22/08/09 11:38

    • כן, טיפש. אף פעם ערבים לא רצחו ערבים? ויהודים - יהודים? (ל''ת)

      אלי, 23/08/09 01:25

  • 10.

    סג''ל, אתה כבר מקרה אבוד. וטוב לדעת עם מי ינון מגל מסתובב. (ל''ת)

    חמציץ, 22/08/09 11:16

  • 9.

    ענק.מדויק.מזדהה עם כל מלה. (ל''ת)

    כמה טוב שחזרת, 22/08/09 11:14

  • 8.

    יש מצב שאתה צודק (ל''ת)

    יוחאי, 22/08/09 10:57

  • 7.

    למה אתה מגעיל סגל, התאורים שלך ועוד בשבת... (ל''ת)

    עומרי, 22/08/09 10:55

  • 6.

    נזכור לדיראון עולם את השופט הנאור הליבראלי העילוי

    נפיח, 22/08/09 10:55

    המשפטי אהרון ברק ואת בג'צו.קראו במעריב של סוף השבוע מה דעתו של השופט ארבל על האיסור שהטיל בג'ץ בראשותו של העילוי על מאסר עד למשפט של פושעים ועבריינים כאשר מדובר בעבירות שהפכו למכות מדינה.

    • ציפור קטנה לחשה לי שלמרות שה''ה נפיח יזכור את השופט ברק לדראון עולם

      רות מאור , 22/08/09 14:38

      השופט הנכבד ימשיך לישון היטב, הוא את שורותיו בהיסטוריה כבר כתב, ואתה נפיח?

  • 5.

    כמה טיעונים בעד עונש מוות

    עונש מוות, 22/08/09 10:48

    רעי חורב, אלי פימשטיין, בני סלע, יגאל עמיר, רוצחיו של דרק רוט,חווה יערי ואביבה גרנות, ויש עוד רשימה
    ארוכה של רוצחים ואנסים ופדופילים נאלחים
    שנהנים בכלא הישראלי מתנאים של 5 כוכבים,
    ומשתחררים אחרי מספר מגוחך של שנים.

    • ''לכבוד משפחת ברנס,לאחר בדיקות מעמיקה הגענו למסקנה

      רועי מכרמיאל, 22/08/09 12:15

      שהוצאתו להורג של עמוס הייתה בטעות יסודה,אנו מתנצלים ונפעל למנוע השנות מקרים כאלה בעתיד''

      מכתב דימיוני של הפרקליטות למשפחת עמוס ברנס..


      ההגנה נחה.

      • ה''דוגמא'' שלך ממש לא במקום.......

        הגאו מוורשה, 22/08/09 13:19

        מקרה ברנס הוא מקרה בעייתי. האיש לא זוכה, למעשה, אלא הוחלט שלא לערוך לו משפט חוזר, בגלל השנים הרבות שחלפו מאז הארוע, וראיות שהיו אבל כבר לא קיימות.

        • ועדיין זו דוגמה מעולה

          שושלה10 , 22/08/09 14:33

          אם נצא מנקודת הנחה שהן המשטרה והן הפרקליטות אינן מאויישות במלאכים, יש להניח שייתכנו טעויות, שלא לדבר על מקרים שבהם מישהו משוכנע באמת מסויימת ומוכן ''לעגל פינות'' על מנת להוכיח את אמיתות טענתו, או סתם לסגור תיק. והיו כבר מקרים מעולם.
          מוות אינו פעולה הפיכה, ואילו עונשים - כולל עונש מוות - היו מרתיעים, לא היה פושע אחד בעולם.
          כל פושע משוכנע במנטרה הישראלית הידועה ''לי זה לא יקרה''

      • דוגמה 10 וכן במקום

        שמאלני, 23/08/09 03:39

        כל הכבוד על הדוגמה של עמוס ברנס.

        ועוד:
        עד היום ניתגלו בארה''ב למעלה מ20 מיקרים של הוצאה להורג שבדיעבד ניתגלו כטעות!
        כן כן. למעלה מ20 מיקרים בהם נמצא הרוצח האמיתי לאחר הוצאה להורגשל אדם חף מפשע!

        בלתי נסבל מבחינה מחשבתית!
        הכותב עושה בסה''כ שיקול צר של להוציא להורג כמה מחבלים ערבים. זה הכל! אין הרבה בינה בכתבה הזו.

        על אונס המדינה לא מטילה עונש של אונס.
        על שוד המדינה לא מטילה עונש של שוד.
        על שימוש בסמים לא מענישים בהזרקת סם לאשם.
        על מכות המדינה לא מענישה במכות.
        אז למה על רצח צריך להעניש ברצח?

        המקורות של אראל סגל מדברים על ''עין תחת עין''. אלו השורשים שלו, זו הרמה.

    • אתה חכם!!!!!! כולם ערבים (ל''ת)

      יניב, 22/08/09 14:26

  • 4.

    אני לא מבין על מה מתפלסף הגורנישט הזה אראל סג'ל (ל''ת)

    אבינועם, 22/08/09 10:47

  • 3.

    זה מזכיר לי...

    יואל, 22/08/09 10:25

    כששאלו זקן בן 95 מה שלומך ???
    השיב הלה '' בהתחשב באלטרנטיבה מצויין ''
    מדינת משטרה חסרת מעצורים תעשה יופי של סדר
    עבור טהורי הנפש כמו מר סג''ל המוכיח בשער.
    חכמינו ידעו את הנוסחה לאיזון ופשרה, הגזמה וחריגה תהיה חמורה שבעתיים.

    • מדינה ליברלית היא מדינת משטרה

      אאא, 23/08/09 00:39

      רק שהמשטרה שומרת על שלטון המיעוט הליברלי במקום על החוק.מדינה ליברלית היא מדינת משטרה בה התקשורת נשלטת בידי כת ליברלית פאשיסטית,קוסמופוליטית ואנטישמית.
      מדינה ליברלית היא מדינת משטרה מה מערכת המשפט והתביעה נשלטים בידי כת ליברלית שרואה במערכות הללו מכשיר להמיר בכפיה את דתה של כל האוכלוסיה לדת הסוציאליסטית ה 3 במקום לאכוף את החוק.

  • 2.

    איזה גועלי אתה, כהרגלך. מאיפה הבטחון שהנ''ל נרצח בגלל היותו יהודי

    גל-יה , 22/08/09 10:20

    והאם לא נרצחו ערבים והוכו ונבזזו ונשדדו ונגזלו בגלל היותם ערבים?
    במקום להעמיק יותר ויותר את השנאה, במקום לשדר כל הזמן תחושה פרנואידית חולנית של 'אין פתרון. כך היה וכך יהיה' - תן פתרון בונה.
    כמו למשל, איך לפוגג את חומות השנאה והריחוק, איך לקרב, איך לחיות יחד.
    הבעיה היא, שעם אנשים כמוך, משני הצדדים, זה בלתי אפשרי.
    אך בל נשכח, קיימים גם אנשים כמוני, משני הצדדים.

    אני אישית הייתי שוללת לך את הכיפה. מי שלא מקיים את ''ואהבת לרעך כמוך'' לא ראוי לשאת אותה.

    • ''ואהבת לאכזר כמוך'' הגיון גברתי זה לא מילה. (ל''ת)

      נחום שחף, 22/08/09 12:39

  • 1.

    הליברליסטים וההומניסטים כורתים את הענף עליו הם יושבים (ל''ת)

    רן, 22/08/09 10:00

    • השופטים והתקשורת מרשים לעצם להיות ליברלים כי עליהם המשטרה מגינה

      כנניהו המיסר, 22/08/09 22:21

      ראו באיזה מהירות הצליחו לתפוס את דודו טופז שפגע בכמה אנשי תקשורת. לשופטי העליון יש שמירה צמודה ואם מישהו מרגיז קרוב משפחה שלהם הם כבר יודעים איך להפעיל את הקשרים שלהם...

      אבל אנחנו, משלמי המיסים האלמונים, לא מוגנים ורק סובלים.

    • עד סוף המאה המערב הוא היסטוריה

      אאא, 23/08/09 00:37

      ואלה שיבואו במקום : המוסלמים,הסינים והלטינים הם לא ליברלים וזה עוד בלשון המעטה.הדבר הראשון שהם יחסלו זה את כל הליברלים,ביודעם איזה נזק הם גורמים.

      אתה חושב שהליברלים לא מבינים שהם ירו למערב בראש? הם יודעים מצויין,אבל כמו כל אריסטוקרטיה פיאודלית לאורך ההיסטוריה הדבר היחידי שמעניין אותם זה לשמר את ההגמוניה בכל מחיר.