• 136.

    כנסו!!

    רצח נתעב !!! כנסו!, 22/08/09 01:25

    הם פשוט רוצחים נתעבים ולראשי העיר : לעולם לא תנקו את עירכם אם תתעלמו מהבעיה הם ר ו צ ח י ם !!! למען השם למה אין בערבים חשבון נפש?? ביקורת עצמית??? תמיד אבל תמיד כולם אשמים ואתם בסדר למה?? זה פשוט מעורר חוסר אמון ובזה אשמים ''המנהיגים'' הערבים חברי הכנסת הערבים שלעולם מתקיפים ומתקיפים את המדינה ןמלמדים אותכם להיות תמיד בעמדה של: לקחו לי... די..!! נמאס !!! אם במקום כל השנאה הזו, חברי הכנסת שלכם היו מלמדים אותכם לחיות נכון במדינה דמוקרטית לכבד את החוק ולכבד את השכנים שלכם, לכבד בני דת אחרת - אזי לא היה מתרחש הרצח הנתעב והאנטישמי הזה של מר קרפ האומלל שכל מה שבקש היה להגן על בתו מדברי הבלע של הגברבר הערבי די נמאסתם!! לא טוב לכם פה?? אתם ערבים - לכו לארצות ערב שם מקומכם !!! אתם כחברה לא מסוגלים לחיות בדמוקרטיה אתם צריכים ומעריכים רק שלטון של פחד, של שקרים
    לו רק היתה לכם מנהיגות שפויה המדרבנת אותכם לחיות נכון בארץ

    ישראלי יהודי מילא דלק בים הזכרון לשואה בבתחנת דלק יהודית!! בה עבד פועל ערבי בהשמע הצפירה - חייך הפועל הערבי במפגיע כנגד היהודים שעמדו לזכר השואה בשעת הצפירה
    בושה!! איזה חינוך??

  • 135.

    שולח את תנחומיי

    אסף, 19/08/09 11:46

    שולח את תחומיי למשפחה היקרה.
    מחזק אתכם.

  • 134.

    דוגמא לאנשי ציבור אחרים ובעיקר בית ספר לאהרונוביץ ואנשיו

    אמא אחת, 19/08/09 09:15

    איפה תמצאו אצלנו היהודים איש ציבור שיקח אחריות? שיבקש מאזרחי ישראל ההמומים סליחה? משהו????

    • הכל אינטרסים..

      לא מזגזג, 19/08/09 10:51

      אתה לא חושב שהם סוחרים עם היהודים, ומקום שמוציא מתוכו 8 רוצחים נתעבים שרצחו אדם שכל פישעו היה שהוא יהודי, ירצו להמשיך ולסחור ולא ליפול.
      היו הרבה מקרים של ערים ערביות שהוחרמו על ידי יהודים בשל רציחות שיצאו משם.
      בסופו של דבר אפשר לומר שרוב הכלכלה הערבית נתמכת על ידי זו היהודית.
      גם המוסכניק ומוכר החומוס ואפילו המתפרה, כולם בונות על הלקוח היהודי שיפתח את הארנק ויקנה אצלם.
      כנראה שאותך אפשר לקנות במחי כמה מילים, אותי לא.
      הם עצמם רואים את עצמם כפלסטינאים וזה אכן כך, אני מסכים איתם, אנחנו כמדינה צריכים לשאוף לאחד אותם עם המדינה הפלסטינאית שתקום וכך יבוא השלום האמיתי והשלווה על שני העמים.

      • ברוך השם אני לא אוכל אצלהם כי אני יהודי

        טארק , 19/08/09 17:52

        ואסור לנו כיהודים לאכול אצלם אם כן מי אוכל אצלם? עכשיו אם אתה קורא לעצמך יהודי לפי התורה שהגדירה מי הוא יהודי ואם אתה אוכל אצלם אז אתה לא יהודי ואם אמא שלך יהודיה אז אתה לא מתנהג כמו יהודי

    • נכון צודקת אמא (ל''ת)

      טארק , 19/08/09 17:39

    • עוד אמא אחת כזו ואבדנו

      טארק , 19/08/09 17:47

      כדי שעוד איזה מועצה של החיות הרעות האלה יקחו אחריות אולי נעשה שכל היהודים כמו שהנאצים רצחו בנו ועכשיו צאצאים שלהם כל ''הכבוד'' להם לקחו אחריות ..... אוי אוי אוי עוד אמא כזו ואבדנו

  • 133.

    The real linch is made on the girl from k.s from jurnalist !!!

    ilanis , 19/08/09 01:07

    This act of fotografs and jurnalist,witch atacking her when she came aut,for the first time,was primitive,not human and ugly,she is traumatiside and it was realy bad to see it,in israel 2009.

    • איזו שפה את דוברת? אי אפשר לקרוא כל כך הרבה שגיאות בהודעה אחת (ל''ת)

      פנדה , 19/08/09 09:12

    • אין לי מושג באיזו שפה כתבת. אנגלית זה לא.

      ziv_! , 19/08/09 13:04

      לא פשוט יותר לכתוב עברית כדי שכולנו נבין?

  • 132.

    כן, אם יהודי היה רוצח מוסלמי בארצות ערב והיו טופסים אותו

    Avi Ecuador, 19/08/09 00:32

    המוסלמים היו הורגים את כל הכפר של היהודים, היו עושים טבח אמיתי.
    המזל שלהם שמדובר ביהודים ושמאלנים והם מנצלים זאת עד הסוף.
    יהודים ושמאלנים מתרצים משטויות.

    • יהודי במדינות ערב לעולם לא ירצח ובטח לא מוסלמי!

      Avi Ecuador, 19/08/09 00:39

      יהודים יודעים שהם ערבים זה לזה...

  • 131.

    אני משפחתי וכל מכריי-לא קונים מפלסטינים מאז ארועי אוקטובר! (ל''ת)

    מתעוררים! , 18/08/09 23:37

  • 130.

    מעשה מבורך. די לשנאה. האשמים לדין ולמאסר עולם, אבל לא כל המעוצה אשמה

    אשקלוני, 18/08/09 23:31

    טוב שעשו את זה

    מראה על חמלה, בניגוד לחיות שרצחו את מר קרפ ז''ל

  • 129.

    במדינה נורמלית: כפר שלם לא היה מתנצל..

    רמי, 18/08/09 23:22

    בואו נחשוב על זה ביחד..
    רק השבוע נהרגו מעל עשרה אנשים בשל אלימות..
    כל אחד ממקום אחר..רק כפר גלגוליה שלח התנצלות..למה לא נהריה?למה לא נתניה?למה לא חדרה??? התשובה פשוטה::
    במדינה משוגעת זו כשערבי שותף למעשה נתעב פתאום כל הכפר אשם..העונש קולקטיבי כשמדובר בערבי (עדיף שכמה שיותר יסבלו וירגישיגו ששונאים אותם-)..

    המעשה של העירייה מתבקש..פשוט המסר עבר: כולכם יא תושבי גלגוליה עשיתם לינץ'..

    בואו נחכה ללינץ הבא שתושב רחובות יעשה ונראה אם כל תושבי רחובות ישלחו מכתב רשמי בו הם מתנצלים..

    תתבוננו בדברים..תחשבו עם הראש ולא הבטון ותגלו לבד שאתם (כל המסיטים) טועים ובגדול..

    • כמעט צודק

      יריב, 19/08/09 08:34

      בגלל שראש המועצה של ג'לג'וליה יצא לתקשורת בהצהרות שהחיות הללו לא אשמים אז כן הוא היה צריך לשלוח את המכתב וטוב שעשה כך.

    • מעניין מה היה קורה אם חבורה של יהודים (ל''ת)

      היתה נטפלת למשפחה ערבית והאב נרצח.., 19/08/09 09:22

    • בוקר טוב רמי!!!אנו לא מדינה נורמלית! הצבע על עוד מדינה בעולם

      panacea , 19/08/09 09:54

      שמוקפת באויבים שמצהירים להשמידה שוב ושוב,שחלק מאזרחיה חוברים לאויבים במוצהר ובמעשים.
      למקרה שעדיין לא שמעת על כך: אנו מדינה ועם במגננה מתמדת נגד הרוצים להשמידנו.
      אי-לכך כל ההשוואות למקרי פשע רגילים אינן תקפות.

    • כשנהיה מדינה נורמלית נודיע לך, היום ערבים לא מכים אדם זר למות בכפרם...

      יעלי , 19/08/09 10:16

      הם מרשים זאת לעצמם רק במקום שהחוק הישראלי תופס, הם יודעים שבכפר כל דאלים גברא ויחזירו להם פי כמה על מה שעשו.
      זה ההבדל.
      בנהריה לא יצאו להגן על הרוצחים.
      בנתניה לא אמרו מיד ''ילדים טובים, מה רוצים מהם'' (ואני לא מדברת על ההורים, ברור שהורה מיד יחלץ לעזרת בנו, גם אם הוא רוצח)

  • 128.

    יאלה סולחה ,חומוס בדמשק ,הם רוצחים ואנחנו נסלח?

    גד, 18/08/09 22:35

    סתם לא רוצחים אדם. גם סתם לא מכים אדם. שהשנאה מתפרצת, היא מעידה על החינוך. ענפים שוטים יצאו מגזע ג'לג'וליה הרקוב. המלא שנאה. במואזין. אצל המחנכים. מהחלב שינקו מאימם כבר קיבלו את השינאה. מההורים ''המחנכים'' קיבלו את הכח לרצוח!. יש דברים שלא סולחים עליהם!
    החלאות האלה זה לא פסיכופט אחדאנשים תתעוררו!!! מדובר בחבורה ערבית לאומנית מלאה שנאה שקיבלה את זה מהבית - מג'לג'וליה, המנוולים האלה לא גדלו על הירח, הם התחנכו בג'לג'וליה לשנאה שהתפרצה והראתה את פרצופם האמיתי.
    עכשיו על מה אתם ממהרים לסלוח..
    אתם יהודים לא עם של פראיירים כמו הנוצרים הטיפשים שמגישים תמיד את הלחי השנייה.
    רק שלשום אמר ראש המועצה לא יכול להיות שעשו...היום ששיחזרו שולח מכתב וכל היפי נפש גומרים עליו את ההלל... על מה? על זה שמהחינוך שלו ושל מקומו יצאו חלאות המין האנושי.

    • !! אני איתך.... הבה נצא למילחמת חורמה בחבורת המזוקנים הללו !! (ל''ת)

      צפניה מנוחין, 19/08/09 10:00

  • 127.

    40 שנה בקבר.. (ל''ת)

    זיזי טריפו, 18/08/09 21:54

  • 126.

    כל שקל שמשולם לערבי(פלסטיני)ישראלי-חלק ממנו מופנה לטרור! (ל''ת)

    מתעוררים! , 18/08/09 21:41

    • קבל תשובתו של ערבי..

      רמי, 18/08/09 23:25

      אני ערבי ואני אענה לך:
      אתה בא לכפר ואוכל חומוס אצלי..
      לך לקניון הקרוב-תמצא אותי..
      לך לארומה-תמצא אותי
      לך למקדונלדס-תמצא אותי
      לך לבריכה בעיר שלך-תמצא אותי..

      כולכנו חיים באותה מדינה..
      הטענה שלך שטותית, גזענית, לא מציאותית וסתמית..

    • זה איש ימין מטומטם (ל''ת)

      האא, 19/08/09 10:12

  • 125.

    מה שווה ההתנצלות עם מוות נוראי לאבא הזה. (ל''ת)

    tami.me , 18/08/09 21:31

    • זו לא התנצלות, זו הבעת צער. חברי המועצה לא רצחו

      איש בחטאו, 18/08/09 22:19

      הערב רצח תושב ירושלים את בעלת הבית שלו. מישהו מצפה מניר ברקת להתנצל על זה? לא כל ג'לג'וליה רצחה. יפה מצדם שהם מרגישים צורך להשתתף בצער המשפחה בשם כל הכפר.

      • איזה השוואות אידיוטיות...כמה מטומטמים יש כאן... (ל''ת)

        רמי הדני , 19/08/09 13:20

  • 124.

    האמת אני די אוהב ערבים. במיוחד ערביות. אין כמו תפילת המואזין. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 18/08/09 20:46

  • 123.

    כל תוכניות ''השלום'', כל הפלסף, כל הדיבורים וכל הטוקבקים, לא יעזרו (ל''ת)

    מה שיעזור זה הפרדה מוחלטת בין שני העמים!!!, 18/08/09 20:20

  • 122.

    רק כשראו את השחזור=חזרו בהם=לא ממש נוגע לליבם המעשה הנפשע=גועל נפש מצי (ל''ת)

    נ.כהן חלילה והיה הפוך=היו יוצאים=באיטבח אל יהוד##, 18/08/09 20:18

  • 121.

    סקר אחרון שנעשה מראה ש 80% תומכים בהגירתם של ערביי ישראל לבני עמם (ל''ת)

    מתעוררים! , 18/08/09 20:11

  • 120.

    עד לרצח הבא... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 18/08/09 19:52

  • 119.

    תפסיקו אם הגזענות...יש יותר רוצחים יהודים מערבים (ל''ת)

    גוני, 18/08/09 17:50

    • לא נשכח ולא נסלח לשמאל האנטישמי על תמיכתו בטרור! עוד יסגר החשבון! (ל''ת)

      מתעוררים! , 18/08/09 20:11

    • עוד טמבל..רק שמאלני עיוור יבוא עם השוואה כזאת (ל''ת)

      רמי הדני , 19/08/09 13:22

  • 118.

    שוב איגוד ערבים עם בנות מחבר העמים כמו בכינרת

    slomobd , 18/08/09 17:47

    גם אז היה מפגש של בדואים ונערות מחבר העמים
    לא ברור שהיה גם וודקה.
    האלימות בארץ ככלל בעיה לאומית.אנחנו עומדים מול בעייה קיומית במשך זמן רב.
    ואיבדנו את השורשים היהודיים שנשארו בגולה.
    להיות חוצפן זה היהודי החדש. האומנם

    • התגובה ההולמת של כל ציוני-לא קונים מפלסטינים! עד שיעזבו את מדינת היהוד (ל''ת)

      מתעוררים! , 18/08/09 20:13

  • 117.

    בטוח שאם היה הפוך והמעשה היה מתבצע על ידי יהודים בכפר שלכם היונשחטים

    אם היה ההיפך איך הייתם מתנהגים ?, 18/08/09 17:38

    על ידכם והייתם שותים את דמם בהנאה רבה.

    • שיהיו פלסטינים פטריוטים-וילכו לבנות את ארצם מעבר לגדר! הפרדה עכשיוו (ל''ת)

      מתעוררים! , 18/08/09 20:11

  • 116.

    בסדר סולחים לכם ערבים מג'לגוליה, כי אנחנו יהודים רחמנים!

    רן, 18/08/09 17:28

    רק בפעם הבאה שתרצחו עוד יהודי, תכינו את המכתב מראש, ונסלח לכם שוב, כי אנחנו עם סגולה יהודים רחמנים ולא נרד לרמת האלימות שלכם, נמשיך להירצח, העיקר שנהיה שלמים ''בצדקתנו''!

    • לפי האסלאם! טוב לשקר לרמות לאנוס ולרצוח העיקר להשמיד את אויבך הכופר! (ל''ת)

      מתעוררים! , 18/08/09 21:39

  • 115.

    לסלק את משפחות הפושעים. הם ידעו ממעליליהם של הבנים והתעלמו, יש לחקור

    גם את החברים והסביבה והתבטאויותיהם בקשר ליחסי יהוד, 18/08/09 17:28

    ים ערבים.

  • 114.

    מי האידיוט שנכנס לכפר של הרוצחים האלו ?

    opsss , 18/08/09 17:21

    זה רצח לאומני שצמח בסביבה לאומנית .

  • 113.

    ועוד דבר.

    אודי, 18/08/09 17:15

    עכשיו אני שומע גם את אחד מעורכי הדין של הרוצחים הערבים הנאלחים מג'לג'וליה שמוסיף ככה מהצד עוד טיעון קטן:''אם היה בג'לג'וליה היכן לבלות אזי הרוצחים הנאלחים לא היו מגיעים לחוף תל ברוך''
    אתם הבנתם את זה?
    אין לי מקום בילוי מכובד במקום מגורי אז אני מתפנק לי בחוף תל ברוך ברצח קטן וסולידי של אדם שבא לבלות שם.
    א ת ם ה ב נ ת ם ??????????????
    איפה הוא למד משפטים האדבוקט הערבי הזה? באפגניסטן?????
    אני טוען לעומת זאת שאם ב-1948 היו דואגים קצת יותר טוב שלא ישארו בסביבה ערבים מיותרים, אז אולי היינו קצת יותר רגועים בערבים החופשיים שלנו..........

  • 112.

    שמעתם בבוקר את העו''ד של החולירות ?

    אודי, 18/08/09 17:05

    יש לו טענות למשטרה שלא נתנה לו להיפגש עם החולירות במשך 12 שעות...מי ישמע? וגם לא נתנו להם לאכול לחולירות. צריך להאכיל את החולירות חומוס עם קוליפורמים כמו שהם רגילים מג'לג'וליה.
    אין דין צדק במדינה הזו.
    בסוף עוד השופטים המוצלחים שלנו יבינו ויקבלו את גירסת הסנגוריה של החולירות שבטח תיטען שהנרצח חבט בעצמו עד מוות ואחר כך גרר את עצמו למים כדי להתאושש אבל מסכן שכח לשחות וטבע.
    מעניין מה היה קורה אם היו רוצחים את הבן של העו''ד החולירע או את ההורים של החולירות מג'לג'וליה......

  • 111.

    לא ניכנס אליהם יותר!

    אזרח פשוט, 18/08/09 17:05

    לא יודע מה איתכם, אני אישית ממש לא גיזען ותמיד הצבעתי לשמאל. הפעם - פשוט לא אכנס אליהם יותר, לא רוצה איתם עסקים וקשרים וגם לא חפץ במותם.

    שפשוט יניחו לאזרחים תמימים.

    • אין צורך, הם כבר יבואו אליך (ל''ת)

      אזרח מורכב, 18/08/09 19:06

  • 110.

    צבועים

    אלי, 18/08/09 17:01

    הם רוצחים .מלידה מחנכים אותם לשנאת יהודים ובקוראן שלהם כתוב לרצוח .המכתב התנצלות נשלח על מנת להקל בעונשם.שקרנים ובוגדים במדינה .ועיינו בתגובת 92

  • 109.

    כמה אלימות יהודית בתגובות. אפשר לנחש שהיא חובשת יפה ומזרחית (ל''ת)

    תתביישו, 18/08/09 16:53

  • 108.

    כל הכבוד. עכשיו כבר אפשר לשחרר את כולם ! (ל''ת)

    מומחה, 18/08/09 16:48

  • 107.

    מעשה מכובד, אם כי לא בכל תושבי הכפר האשמה, אלא ברוצחים בלבד. (ל''ת)

    ע''ש, 18/08/09 16:44

    • על הפלסטינים תושבי ישראל-לקבל את תוכנית החלוקה-ולעבור לבני עמם! (ל''ת)

      מתעוררים! , 18/08/09 20:12

  • 106.

    ההתנצלות חשובה אבל ........

    אודי, 18/08/09 16:38

    למה שלא יהרסו את בתי הרוצחים? מה ההבדל בינם לבין רוצחים מחברון?

    • אז אתה מציע שיהרסו גם בתי רוצחים יהודים, נכון?

      רן, 18/08/09 16:55

      כי הם אזרחים בדיוק כמו תושבי ג'לג'וליה.
      החוק במדינת ישראל, להבדיל מהשטחים, ברור מאד - מי שמורשע ברצח מקבל מאסר עולם. לא כתוב שום דבר על הריסת בתים, ובצדק.

      • כן רן זה בדיוק מה שאני מציע

        אודי, 18/08/09 17:29

        אני רוצה לראות את הפרצופים של היצורים שרצחו את האשה על שפת הים בבתים במסגרת נסיון עלוב לחסל חשבון עם זבל אנושי אחר,כאשר דחפורים היו עולים על הבתים של ההורים שלהם והורסים אותם. תאמין לי שהאנשים האלה מוטרדים יותר מהסלון של האמא העלובה שלהם שלא הצליחה לחנך אותם מאשר מהאפשרות שהם ישבו בכלא, שם הם עושים חיים ומשתחררים היישר לחיק משפחות הפשע שלהם.
        תאר לך דחפור הורס את הסלון של גברת אלפרון בגלל שהבן הצנחן - עאלק צנחן - שלה רצח מישהו. זה עוד לא קרה אבל זה הרי בדרך.

        • צודק- זה בדיוק הקשר בין חינוך ואכיפה

          קולקטיב הענשים, 19/08/09 00:00

          למשפחות פשע וחמולותיהם זה המינימום לחירום

  • 105.

    רבותי, על תשכחו שהערבים רצחו גם נהג מונית מאשדוד במאי על רקע לאומני

    דוד, 18/08/09 16:38

    בחודש מאי נרצח באכזריות נוראית נהג מונית מאשדוד על ידי בני עוולה תושבי השטחים. התקשורת לא עשתה מזה כל כך המון כתבות.וזה למרות שנהג המונית נרצח באכזריות. למה עליו לא היה שבוע שלם כתבות. בקושי רשמו משהו בידיעות אחרונות ובמעריב. וזה היה לא בעמודים הראשים אותה כתבה. ביום חמישי בערב השב''כ פרסם שזה על רקע לאומני למחרת בעתוני השבת רשמו על זה בעמוד אחורי ולא בעמוד ראשי. אני מאוד התאכזבתי.

    • מה קשור???

      אודי, 18/08/09 17:11

      אל תזהם לנו את הראש ברקעים לאומניים, אם כבר רקע חברתי וכד' שום כלום על יהודי נגד ערבי וערבי נגד יהודי, תאמין לי זהם היו נכנסים בכל מי שהיה נתקל בדרכם באותו היום, אנשים כמוך רק מגבירים את החום, הכעס והשנאה - לא צריכים דעות קונספרטיביות כמו אלו. שכחתה את הילדים הישראלים יהודיים שרצחו נהג מונית.... נו אז מה ??? הרי אם הם היו ערבים זה היה נרקא רקע לאומני לא ?

      • בוא'נה אודי, מה אתה חותם אודי. אני אודי.... (ל''ת)

        אודי, 18/08/09 17:21

      • ומתי שמעת על נערים ערבים שרוצחים ערבי, נהג מונית ערבי, איש/ה ערבי\\ה?

        אף פעם, אז אל תתמין ראשך בחול כי אתה לא בת יענה., 18/08/09 17:33

        תפקח את העיניים כי הבא בתור זה יהיה אתה.

      • אם לסבתא היו שניים היא הייתה נושכת לך את הפופיק....אם אם... (ל''ת)

        רמי הדני , 19/08/09 13:30

  • 104.

    יש לסלוח להם ולשחרררם לכפרם עקב הסליחה . (ל''ת)

    רחל מרצ לשלום, 18/08/09 16:37

  • 103.

    לכל המתלהמים:המתנחלים,להבדיל-אינם מתנצלים על הרציחות שלהם.

    נתן ש. מעלות, 18/08/09 16:36

    הציבור הערבי בכללו שומר חוק.רק אם נחבור אליהם נוכל למגר את המתנחלים שהם האויב האמיתי.

    • כן, וגם הערבי שטבח את הנערים בישיבה בירושלים היה שומר חוק, וגם כל

      המחבלים המתאבדים וכל הערביות שמגיעות למחסומים עם, 18/08/09 17:36

      סכינים גם הם שומרי חוק, תזהר ואל תחבור לערבים כי הם האוייבים שלנו. המתנחלים מקיימים את המצווה להתיישב במדינת ישראל היא מדינת היהודים. ירדן וויתרה על השטחים שבהם מתיישבים ערבים ובכל המדינה הם כובשים שטחים בכך שהם בונים בניה בלתי חוקית בלי אישורים ובלי תשלום אגרות, עוד מעט ולא ישאר לנו איפה לגור.

    • 94 אתה לא נתן. ש ממעלות

      רונן גולדשטיין, 18/08/09 17:43

      אתה מתחזה עלוב לאיש מבוגר מתון ונחמד ממעלות.

      • רונן ידידי 17.43 ,נחמד והוגן מצידך להגן על כבודי,תודתי לך.

        נתן.ש מעלות. , 18/08/09 17:51

        והמשך ערב נעים ופורה.

    • ל 16.36 מתחזה עלוב,מעדיף שכן מג'לג'וליה מאשר שכן כמוך. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות. , 18/08/09 17:49

    • למתחזה העלוב 16.36,אין כמוכם בהתחזות ושקרים. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות. , 18/08/09 18:34

  • 102.

    מאזן אימה, היהודים נרצחים והמוסלמים מתנצלים (ל''ת)

    בום סליחה, 18/08/09 16:34

  • 101.

    עכשיו תור עריית רהט לגנות את רצח האתיופית מקרית גת. (ל''ת)

    דוד, 18/08/09 16:33

  • 100.

    לא מקבל את ההתנצלות

    יוסי בת ים, 18/08/09 16:33

    הערבים צריכים להבין שהם לא יכולים להמשיך להתנהג כמו חיות , ולהבין טוב טוב שאנחנו הבעלי בית פה והם רק אורחים לא רצויים.

    בסוף מכל הסיפורים האלה
    (ואני בטוח שגם הרוצח הסדרתי של ה2 זה ערבי!)
    הכל יתפוצץ ונעשה להם אינתיפאדה אזרחית יהודית..

    • אתה מסריח מגזענות

      דרוזי חם, 18/08/09 16:42

      למה הדעות הקדומות יש יהודים רוצחים ויש ערבים רוצחים גם ושניהם חיות.
      שורש האלימות מתחיל מאנשים כמוך עם מחשבות
      חולניות.

      אתה אולי בעל הבית אצל אשתך אבל לא במדינה
      מה זה בעל הבית? על מי? ועל מה? גם אזרחים לא יהודים הם ישראלים כמוך ואולי יותר ממך אז תפסיק להתנהג כמו נד נפוח

      • תתקרר דרוזי חם

        אודי, 18/08/09 17:09

        כל רצח שמתבצע בארץ בין אם ערבי רוצח יהודי או יהודי רוצח ערבי, הוא על רקע לאומני. לצערי יש יהודים שיהיו מוכנים להרוג ערבי בהיותו ערבי. אבל כמות הערבים שירצו לרצוח יהודי כי הוא יהודי גדולה עשרות מונים. הערבים רוצחים יותר בקלות מיהודים מה לעשות. כך זה בכל העולם וכך זה גם כאן.

      • אתה זה שמר (ל''ת)

        ש, 18/08/09 17:42

    • ל 16.33 הינך טועה בגדול,אזרחי ישראל הערבים שווי זכויות כמונו.

      נתן.ש מעלות. , 18/08/09 16:48

      כנראה חום אוגוסט משפיע עליך,תפעיל את המזגן.

      • טוב שאתה מודה שלערבים יש שווי זכויות..הם בדרך כלל מתלוננים

        רמי הדני , 19/08/09 13:40

        על קיפוח..מצד שני אין להם שום התחיבויות..

    • בתור בת ימי הייתי מציע לך לא לדבר על מקומות אלימים (ל''ת)

      גם התגובה שלך אלימה מאוד, 18/08/09 16:50

    • אידיוט

      אודי, 18/08/09 17:14

      אתה מגיר בורות, טיפשות ופרימיטיביות...
      כדי לקדם אותם תן יד ואל תתנשא י'אדיוט, תאר לך שבלונדון או בארה''ב יתייחסו ככה ליהודים, במקום לעזור לשכבות חלשות בחברה (יהודים או לא ) אתה מייחס לעצמך תכונות של אדם נאור ונעלה, אני בטוח שאתה בערך ברמה אינטלקטואלית של עכבר !!! בטחון עצמי של ג'וק וסירחון של תXת

  • 99.

    כתושב גלגוליה,אף אחד לא שאל אותי על המכתב.

    מחמוד מגלגוליה, 18/08/09 16:32

    המועצה שלנו סתם משתפים של ישראל

    • ואתה פרובוקטור ימני שקוף (ל''ת)

      טמבל!, 18/08/09 16:39

    • שקרן מתחזה (ל''ת)

      עמיקם, 18/08/09 17:13

  • 98.

    איזה בדיחה מכתב התנצלות {לא עלה 2 ש''ח}

    אושרית, 18/08/09 16:31

    אצלם בתוך הכפר דבר ראשון היו צריכים לשלם עטווה { כופר} לפני שפיכות דמים נוספת מאות אלפי שקלים הבעיה שזה יהודי אז זה לא חשוב על משפחת קרפ לדרוש את הסכומים האלה אצלם כסף יותר חשוב מהכל אז יתחיל לכאוב להם באמת

    • עוד אחד שחושבת עצמה ד''ר לערבים

      דרוזי תותח, 18/08/09 16:44

      האירוע הוא פלילי נטו.

      תפסיקו להעיר וללמד אנשים אחרים איך להתנהג

      מהדבים שלך עולה ריח חריף של שנאת ערבים אז אל תשחקי אותה נאורה

  • 97.

    אם אתם רוצים שנסלח לכם ונקבל אותכם,אז תחליפו את שם הכפר לשם הנרצח,

    ובכול פינה בכפר תנציחו אותו,ואחר''כ נראה,, 18/08/09 16:29

    ותשלום לאלמנתו, התשלום יהייה מינימום 10 ספרות,אין לכם סעו לאחים שלכם בסעודיה ובעולם ותתרימו,

    • תכנס בבקשה

      דרוזי קטלני, 18/08/09 16:46

      לגבי תשלום אני מסכים איתך
      האירוע הוא פלילי נטו.
      לגבי שמות ואנדרטאות מי שצריך להתחיל עם זה זה המתנחלים ואז לכל ההתנחלויות יקראו אחמד ומחמוד.

      • דרוזי אחים שלך 100 שנה עושים פו בעיות,אף מתנחל לא עשה לכם רע,אתם הבעיה

        וצריך לטפל בכם ,ואנחנו נטפל חכה ותראה,, 18/08/09 17:04

        הם הרגו אותו רק בגלל שהוא יהודי ,אז אל תבלבל את המוח,

        • אתה מוזמן לטפל בי

          דרוזי קטלני, 18/08/09 23:03

          תן לי זכויות תן לי תשתיות,תן משכורות לעובדי המועצות.

          אתה לא מזיז לי בכלל .תטפך קודם כל בעצמך

          אגב כמה ברזים ומגבות מטורגיה יש לך בבית

          • דרוזי- לא שונאים אתכם, ולא את כל הערבים. זהות הרוצחים לא חשובה

            אשקלוני, 18/08/09 23:34

            דין אחד לכולם, כך זה צריך להיות.

            מי שרוצח הוא חלאה.

            ובלי קשר- ידוע שיש הפליה לגבי אזרחים לא יהודים. זה מצער, ומקומם, אבל עובדים על כך שיהיה יותר טוב. למשל העדפה מתקנת במשרדי ממשלה. שיהיה רק שלום ושקר לכולנו

  • 96.

    חוששים מהחרמה ופגיעה בעסקים-דמעות תנין (ל''ת)

    י.א, 18/08/09 16:26

  • 95.

    הרצח מזעזע אבל גם יהודים רוצחים.... (ל''ת)

    לולי, 18/08/09 16:25

  • 94.

    עכשיו,אחרי מקרה מצער זה

    רונן גולדשטיין, 18/08/09 16:25

    אפשר יהיה לראות את צביעותו ומוסרו הכפול של השמאל. כשאיזה חבורת נערים מנוזלים מההתנחלויות עושה מעשה שלא ייעשה ופוגעת בערבי חף מפשע רק משום היותו ערבי,מיד קמה כל התקשורת,והפוליטיקאים השמאלנים,ומאשימים את כל המתנחלים,ואפילו הדביקו להם שם קוד: נוער הגבעות. עכשיו כשערבים מג'לג'וליה עושים את מה שעשו,מיד תראה את כל התקשורת והמטקבקים השמאלנים,מיד ובהתנדבות,יוצאים להגנתם של ''כלל הערבים'',ומבקשים ''לא לעשות הכללות''. ראו תגובה 54

  • 93.

    כל הכבוד להם על לקיחת האחריות ועל הרצון לתקן (ל''ת)

    מייק, 18/08/09 16:21

  • 92.

    האם הרצח קרה בשייח מוניס? (ל''ת)

    זורבה, 18/08/09 16:19

  • 91.

    מופיע בפירוש שראש העיר חושב שהם חפים מפשע אז למי להאמין (ל''ת)

    באתר וואלה, 18/08/09 16:18

  • 90.

    הצביעות הערבית בהתגלמותה תתחילו להחרים!

    דודי, 18/08/09 16:18

    ישראלים טיפשים תפסיקו לממן אותם, לאכול אצלם לתקן אצלם רכבים בשביל חיסכון של כמה ג'ובות אני מחרים אותם כבר שנים ונהנה מכל רגע לקנות אצל יהודי

    • גם אני מחרים אותם מאז שנת 2000 (ל''ת)

      י.א, 18/08/09 16:33

    • החומוס של אחמד את סלים

      תל אביבי, 18/08/09 16:48

      אני מציע לך בחום אולי יוריד קצת את מפלס הגזענות שלך

  • 89.

    כל הכבוד להם!! עכשיו גם כפ''ס ופתח תקווה וגם ההתנחלויות מהן יצאו מרצחים (ל''ת)

    בשני הצדדים יש אנשים אלימים ולא מוסריים, 18/08/09 16:16

    • תפסיק כבר להבין ולסלוח לאויביך

      Avi Ecuador, 19/08/09 00:44

      מה בדיוק הם עשו? שלחו מכתב מסכן?
      שילכו להפגין נגד עזה וילכו לפצות את המשפחה, מה הם נותנים על הנרצח הזה?!
      מחר הערבים ינצחו אותך חס וחלילה ותושבי הכפר ישתתפו בביזה ברצח ואונס קרוב לוודאי, בדוק מה המנטליות שלהם.

  • 88.

    מכתב חשוב. נאמרים בו דברים שלא שומעים בשום מקום בעולם המוסלמי. (ל''ת)

    Y, 18/08/09 16:15

  • 87.

    תסננו תסננו ...

    אלי, 18/08/09 16:14

    אני הייתי מגלה את המשפחות לגולאג ברוסיה בסיביר על המפלצת שגידלו במשפחה ...כולם כולל כולם ...

  • 86.

    כל הכבוד למועצת ג'לג'וליה על המעשה המכובד והאנושי

    ענת, 18/08/09 16:09

    יש במעשה כזה חשיבות רבה לסמן לגבי נוער שוליים את ה''סימון'' בין מותר ואסור .

    יש משמעות גדולה אף יותר לפעולות ממשיות למניעה : הסברה, חינוך ,ואפס סובלנות כלפי עברינות כי כבר ראינו לאן זה מתפתח

  • 85.

    כמי שמכיר חלק מתושבי ג'לגוליה

    אחד מהעם, 18/08/09 16:06

    שוחחתי לאחר הרצח עם כמה תושבים שהם חברים טובים שלי, מנכבדי הכפר, הם גינו בפני את הרצח ועוד התלוננו על כך שמישהו מנסה לרכך את המעשה באומרם כי היו שיכורים,
    שיכורים או פיקחים הם גינו את המעשה בכל תוקף,
    לאותו אחד ששאל מדוע תושבי ג'לגוליה אינם מגיבים, הנה תשובה,
    א, הם עובדים בשעה כזו לא פרזיטים כמוך
    ב, הם בישנים וצנועים מטבעם
    משתתף בצער משפחת קרפ ומקווה לגזר דין חמור עם הרוצחים השפלים

    • עוד ''מומחה'' המכנה ערבים כנכבדים?????? (ל''ת)

      קשקש, 18/08/09 16:14

    • כן שמענו עליכם ועליהם (ל''ת)

      אחד מעם היהודי, 18/08/09 16:17

    • ל 16.06 תגובתך מכובדת ונכונה,המשך יום נעים לך. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות. , 18/08/09 16:22

  • 84.

    שילכו תושבי ז'לזוליה ויפגינו ויפעלו נגד אחיהם בעזה, נראה אותם

    Avi Ecuador, 18/08/09 16:03

    קל להם להוציא מכתב שאפשר לנגב איתו את הת' כמו שעושים המוסלמים לגבי הסכמים שהם חותמים.

  • 83.

    מה זה אין להם אינטרנט בגלגוליה למה אף אחד מהם לא מגיב

    xll, 18/08/09 15:58

    מעניין לקרוא אם ההתנצלות מקובלת על התושבים שם או שהם חושבים שראש העיר הוא משת''פ

    • הם לא צריכים. יש את הטוקבקיסטים של הקרן-החדשה-''''לישראל'''' (ל''ת)

      השמאל מארגן תגובות, 18/08/09 16:17

  • 82.

    הסליחה/מחווה תכפר על כל רצח מלבד זה של ''הקהילה'' של השמאל (ל''ת)

    מדינת חלם , 18/08/09 15:52

  • 81.

    כך הייתי כותב בתור תגובת משפחת הנרצח:

    יוסי ח תל אביב, 18/08/09 15:49

    לראש המועצה ולתושבים
    משפחתנו מקבלת את התנצלותכם במידה והיא כנה ואינה משקפת מאמצים לריכוך העונש שיגזר על בני הישוב שלכם שרצחו בדם קר את אבינו ובעלי ללא סיבה כלל.
    אנחנו מדינת חוק ואנו משפחת קרפ מקווים מאוד שביום גזר הדין שבו ישלחו הרוצחים, קרוביכם, למאסרי עולם, לא תשתוללו במשפט, תגנו את מערכות השיפוט והאכיפה של מדינת ישראל, תשליכו כסאות ותטענו לקיפוח ולחוסר צדק.
    תמונות שזכורות רבות לתושבי המדינה מארועים עברו.. כולנו תקווה אם כן שהתנצלותכם כנה. האמנם??
    משפחת קרפ האבלה.

    • מה דעתך על

      דרוזי מפותח, 18/08/09 16:50

      78 % הרשעות בבתי משפי לערבים לעומת 43 %אצל היהודים.
      מריח רע נכון?

      • נכון. למה רק 78%? (ל''ת)

        חה חה, 18/08/09 17:29

      • אתה יודע למה זה מריח רע?

        panacea , 19/08/09 09:59

        בגלל שאת היהודים ממהרים להביא לדין, לכן אחוז הזיכויים הגדול.
        לערבים,לעומת זאת,נותנים להשתולל חופשי והמשטרה מתערבת רק במקרים קיצוניים.
        נכון שמריח מאוד רע\\\\.
        ואל תנסה להתמם,לך לכל כפר או עיר ערבית ותווכח במו עינייך מה המצב,החל בביריונות ובנהיגה פרועה.

  • 80.

    ת''א ''עיר הנשים'' בה היה רק גבר אחד שהציל את פיינגולד - עובדה (ל''ת)

    מדינת חלם , 18/08/09 15:48

    • זה נכון מאד (ל''ת)

      אשה, 19/08/09 16:16

  • 79.

    מתי המתנחלים יגנו את הפרעות שאנשי הגבעות עושים ו''תגי המחיר'' שהם עושים? (ל''ת)

    מחכה, 18/08/09 15:46

  • 78.

    אנחנו רוצים נקמתו של קרפ. את נקמתה של נועה. אנחנו רוצים נקמה ברוצחים (ל''ת)

    פתלוג, 18/08/09 15:42

    • רוצים נקמה שמעתם ממשלת ישראל,אם לא אנחנו נארגן משלחת נקמה לגלגוליה, (ל''ת)

      ד''ר, 18/08/09 16:31

  • 77.

    שלא ישקרו אותנו הם מפחדים שנתהפך עליהם (ל''ת)

    הגיע הזמן, 18/08/09 15:41

  • 76.

    מכתב התנצלות אחד וכבר הלבבות היהודים נמסים. אנחנו העם הכי חנון ביקום!! (ל''ת)

    יהודי חם., 18/08/09 15:40

    • יהודי חם זה יהודי שרוף :-) (ל''ת)

      Y, 18/08/09 16:17

  • 75.

    האבן הקדושה במכה?

    רונן גולדשטיין, 18/08/09 15:39

    נו,רוצים לראות עכשיו את הלועגים המקצוענים ''לאבנים הקדושות''. כל הקרח 9 והאסטרטג,ואיש הקרח,ונתן זהבי,ויהונתן גפן,ומיה בנגל,וכל הנאורים השמאלנים שלנו,שיודעים היטב ללעוג ל ''סלע קיומנו'',וקדושת האדם קדושה מקדושת האדמה,וכל ההפלצות הנאורות שלהם.
    בטוח שעכשיו הם לא יעזו להוציא את האפים שלהם החוצה,ולהפליץ גם על הערבים את כל בליל הנאורות, העלק מתקדמת שלהם.
    אם הם לא ילעגו עכשיו גם לערבים,אפשר יהיה בקלות להכתיר אותם גם כגזענים וגם כצבועים.
    גזענים-משום שהם לועגים רק ליהודים מעצם היותם יהודים,וצבועים,כי הם לא ממש נגד ''אבנים קדושות,שאם לא כן,הם היו לועגים גם לאבן הקדושה במכה.
    יאלה חמודים,בוא נראה אותכם.

    • אתה די אידיוט

      איתי, 18/08/09 16:00

      זה שאתה פרימיטיבי כי אתה מאמין בשטויות זה מילא, אבל אתה לא מרוצה עד אשר יאמרו את האמת גם לפרימיטיבים מעם אחר?

      • אני פרמיטיבי? איך אתה יודע?

        רונן גולדשטיין, 18/08/09 16:14

        אני בעצמי לא מאמין לא באבנים,לא בקדושה של משהו,ולא באלוהים. מה שאני כן מאמין בו,זה שהשמאל העלק נאור שלנו, הוא צבוע ומסוכן להמשך קיומה של מדינת ישראל.

        • אז גם אתה צבוע

          איתי, 18/08/09 16:30

          כי אתה מאמין באותו הדבר שהשמאל אומר על היהודים הדתיים רק אתה יוצא נגד השמאל כי הוא לא אומר את אותו הדבר למוסלמים? לא שמעת על עניי עירך קודמים?

      • איתיו'ש אתם והם זה אותו דבר

        לערבים ולשמאל שייכים לאותו מחנה, 18/08/09 16:20

        אז אל תנסה להסתתר מאחורי הטיעון שמדובר ''באחרים''.

        • לפי הגישה שלך הימנים הקיצוניים בישראל שייכים לאותו המחנה

          איתי, 18/08/09 16:32

          של החמאס והחיזבאלה.

          • יש לך כשל לוגי קשה

            מרביץ בינה בשוטים, 18/08/09 16:46

            מכיוון שאתם והערבים שייכים לאותו מחנה והחיזבאללה והחמאס גם הם ערבים אז המסקנה היא...

    • לרונן ידידי 15.39,עזוב הכל,עצם שליחת המכתב צעד אנושי ונכון.

      נתן.ש מעלות. , 18/08/09 16:20

      זו פעם ראשונה שישוב ערבי ישראלי מגיב בצורה כזו ויש להוקיר אותה,המשך יום נעים ופורה.

      • נכון מאוד נתן יקירי

        רונן גולדשטיין, 18/08/09 16:30

        גם אני מוקיר ומכבד את עצם שליחת המכתב,זהו מעשה אציל ונכון לעשותו אחרי מקרה מזעזע שכזה,ויתרה מכך אני חושב שככל שיהיו יותר מתונים כדוגמת נתן.ש. ממעלות, משני הצדדים,כך יהיה סיכוי גדול יותר להשכין שלום אמיתי בין שני העמים.
        אבל לא זו הנקודה עליה הצבעתי בתגובתי. אם יש משהו שיש לי חולשה נוראית כלפיו,זו הצביעות הדו-פרצופיות והמוסר הכפול של שמלאני ארצנו.

        • לרונן ידידי 16.30 הזמרת מרגלית צנעני,שרה ''אלוהים שמור עלי מידידי וכ''ו.

          נתן.ש מעלות. , 18/08/09 16:44

          המשך יום נעים לך.

  • 74.

    כל הכבוד למועצה של ג'לג'וליה. עכשיו תור פתח תקווה וכפר סבא! (ל''ת)

    פאם פטאל, 18/08/09 15:35

  • 73.

    כל הכבוד לאנישי ג'לג'וליה! (ל''ת)

    אבי דגן , 18/08/09 15:35

  • 72.

    רק לפני רגע טען שהם יצאו לבלות . הכל שקר אין מחילה וכפרה (ל''ת)

    מרציאנו, 18/08/09 15:35

  • 71.

    כל מי שרושם כל הכבוד על המכתב שיבדוק טוב טוב בשורשים שלו אם היה קניבל, (ל''ת)

    עשו לינץ בבן אדם, מה כל הכבוד,מה,יאדיוטים,, 18/08/09 15:32

  • 70.

    במדינת ערב היה לנאשמים יותר נח,

    Ami-Hud, 18/08/09 15:27

    הם לא היו צריכים לבוא לבית משפט,תובעים,עורכידיני וכל הכאב ראש הזה,פשוט מאוד הבית משפט בא אלהם הביתה תוך כמה דקות תובעים,שופטים מחסלים. סוף לסיפור, אבל פה יה עיני אכול שתו סטלבט

  • 69.

    כל הכבוד (ל''ת)

    פלדמן, 18/08/09 15:25

  • 68.

    אסור לשכוח שאחרי שרצחו אותו הטביעו את גופתו בים

    דניאל, 18/08/09 15:25

    התנצלות זה בסדר ועדיין 30 שנות מאסר לכל אחד מהרוצחים זה המינימום.
    המטרה האמיתית של מכתב ההתנצלות הוא לרכך את העונש הצפוי לרוצחים ואסור שזה יקרה.
    הרוצחים המנוולים האלו צריכים לשבת מאסר עולם מינימום 30 שנה ובתנאים קשים מאוד הם חייבים לרזות 20 ק''ג ולאבד את בריאותם בבית הסוהר. בעת המעצר צריכים להתעלל בהם במקסימום ולשבור אותם.
    אם משפחות הרוצחים ישתוללו בעת מתן גזר הדין צריך לשבור להם את העצמות עם אלות אחד אחר השני אסור לעבור בשתיקה על זה.
    אסור לשכוח שלאחר שהם הרגו אותו בבעיטות ואגרופים הם הטביעו את הנרצח בים לשם וידוא הריגה.

  • 67.

    למסור את ג'לג'וליה תמורת מעלה אדומים (ל''ת)

    שפיץ, ראשון, 18/08/09 15:24

  • 66.

    כל הכבוד למעריב שהחליט להפוך את הטיפול באלימות לנושא מועדף,,, (ל''ת)

    מובילים קו נכון. תודה, 18/08/09 15:24

  • 65.

    להחרים כפרים ערבים - לעצור כניסת ערבים לישובים יהודים

    גאי, 18/08/09 15:23

    מצחיק לחשוב שתמיד השמאלנים משווים אותנו לדרום אפריקה, תראו מה היה בדרום אפריקה לפני 20 שנה... הלבנים חיו בשקט ובבטחון. היום השחורים משתוללים ברחובות ונשים לבנות נאנסות ולבנים נרצחים כולל שחורים תוהו וובוהו!!!
    כדאי שנלמד את הלקח , אני קורא להפרדה מלאה בין יהודים לערבים כי זו המציאות!!!!! ולכל השמאלנים יפי הנפש ... אני רוצה לראות אותכם גרים עם ערבים באותו בניין!!!

  • 64.

    זה לא יעזור. זה בדם שלכם. בחלב האם. בחינוך, בתרבות. זו דמות המראה שלכם (ל''ת)

    מורה נאבכים, 18/08/09 15:18

  • 63.

    התנצלות זה לא מספיק (ל''ת)

    אבי, 18/08/09 15:15

  • 62.

    אם תרצה למנוע את הרצח הבא עצתי לך

    יוני, 18/08/09 15:14

    צא לצומת הכניסה ליישוב ליד גלגוליה תראה אין ספור עבירות תנועה,שבאחת הפעמים כמעט ונהרגתי,רמזור אדום????המלצה. חיתוך נתיבים בשגרה,הצעירים שלכם לא סופרים אף אחד. בכל שעות היום. לתשומת ליבך זה ייגמר בקרוב רע.ועובדה ,מספר התאונות בצומת הזה גדולה מאוד יחסית לתנועה ולזמן שהיא קיימת.נא לא לצנזר.

  • 61.

    זה לא מות אבי המשפחה - זה רצח! יש הבדל (ל''ת)

    חארות וחלאות, 18/08/09 15:13

    • לפי האסלאם! טוב לשקר לרמות לאנוס ולרצוח העיקר להשמיד את אויבך הכופר! (ל''ת)

      מתעוררים! , 18/08/09 15:41

      • גם ביהדות ''בתחבולות תעשה לך מלחמה''.. (ל''ת)

        כל דת מכשירה אלימות כשנוח לה..זה לא קשור לאיסלאם, 18/08/09 16:15

  • 60.

    זה לא מיושם ובמיוחד כשמדובר ביהודי

    יעקב כהן, 18/08/09 15:10

    וכי באסלאם ''קדושת נפש אחת עולה על קדושת הכעבה [האבן הקדושה במכה]''.

    • זו התחלה. זו התבטאות פורצת דרך וניכרת ההשפעה היהודית עליהם. (ל''ת)

      Y, 18/08/09 16:19

  • 59.

    לכל היהודים להפסיק לעבוד עם אנשים מגלגוליה מיד, (ל''ת)

    לעשות חרם על הכפר הזה כל החיים,, 18/08/09 15:09

    • טיפש (ל''ת)

      תגובה למספר 59, 18/08/09 15:40

      • לכל היהודים להחרים את גלגוליה לתמיד,יש בינהם רוצחים, (ל''ת)

        ל59 כל מילה בסלע,, 18/08/09 16:14

      • אתה טיפש..מחר זה יכול להיות אתה?! תן להם לחם והם יוכלו אותך (ל''ת)

        תגובה לתגובה, 18/08/09 16:19

  • 58.

    לפי הכתבה שצילמו שם,רוב התושבים טוענים שהלבישו עליהם תיק כי הם ערבים (ל''ת)

    האם באמת בשם כל תושבי גלגוליה, 18/08/09 15:09

  • 57.

    הגויים דוברי העברית(שמאלנים) מקבלים את ''הסליחה'', היהודים דוחים אותה (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 18/08/09 15:08

  • 56.

    כל הערבים בכפרים ובערים בישראל,חוזרים מעבודתם יושבים אצל חברים או בבתי

    קפה ומלכלכים את הפה שלהם על ישראל{כל קללה בצבע}, 18/08/09 15:04

    ואחר כך מתפלאים שהילךדים שלהם יוצאים מהם רוצחים,עד כמה אפשר לסבול טיפשות כאזת,

    זה מתחיל מכל המבוגרים שלהם בכפרים,שידעו זאת כולם,

  • 55.

    מכבד ומוקיר את מכתב המועצה המקומית.

    נתן.ש מעלות. , 18/08/09 15:00

    למשפחה האבלה תנחומי מקרב לב,שלא תדעו עוד צער.

  • 54.

    לתושבי ג'לג'וליה, תודה על ההתנצלות-מעשה אציל.

    דני ב., 18/08/09 14:59

    לא אתם אשמים והאלימות איננה באה רק מהמגזר שלכם.
    האלימות היא מכת מדינה שצריך לטפל בה בכל חומרת הדין.
    אין להשליך את המעשה על מגזר זה או אחר.
    גם בקרב היהודים קמו רוצחים שלא היססו לקטול אנשים בשל מבט, מגע מקרי, מילה לא במקום או אפילו סתם ריב על חנייה.
    האלימות מלווה אותנו שנים אך טיאטנו את הבעייה מתחת לשטיח.
    עתה כאשר האלימות דופקת לנו בדלת, פתאום מאשימים את הערבים, את המרוקאים, את הגרוזינים, את הרוסים את האתיופים.
    אם לא ניקח את עצמנו בידיים כולם, ללא הבדל דת גזע ומין דרכנו לתהום בטוחה.

    • שיעור הרוצחים במגזר הלא יהודי גדול פי 5 משיעורם במגזר היהודי

      כרגיל תעמולה נכלולית מטעם הבולשביק מהשרון, 18/08/09 15:42

      הרוצחים מהמגזר הלא יהודי מהווים למעלה מחמישים אחוז מסך כל הרוצחים כאשר שיעורם באוכלוסיה הוא פחות מרבע.

      • תפסיק לבלבל את המוח עם סטטיסטיקה-רצח הוא רצח.

        דני ב., 18/08/09 16:48

        ואין רצח שהוא קדוש כשם שאין לנו היהודים דם כחול יותר.
        יש נבלות סרוחות בכל עם ועם ואל תחפש למי יש יותר.
        מעשה הרצח הנתעב רק הוסיף דלק למדורת השנאה ונתן דרור לכל מיני גזענים ושפלים קטנים.
        לא ראיתי שמישהו אמר בואו נחרים את גלידה באר שבע בלל מעשה רצח שבוצע שם או את הרצליה בגלל התימני המניוק שרצח ראש ממשלה.

        • חבוב, העובדות פתאום מפריעות לך ?

          זה כן קשור, 18/08/09 17:49

          המגזר אחראי לכמעט 60% ממקרי הרצח הפליליים(לא דיברנו על טרור). אם לך מותר לדחוף את היהודים לעניין הרצח אז הגיע הזמן להזכיר לך ולדומיך את העובדות המספריות היבשות!

          כן, העובדה שהערבים אחראים לפשע באופן לא פרופורציונלי למספרם באוכלוסיה היא רלוונטית!

  • 53.

    הצעה לראש עיריית ג'לג'ולייה - תקרא לבניין העירייה על שמו של לאונרד קרפ

    רועי, 18/08/09 14:55

    זאת ההתנצלות הכי טובה.

    • זה יקרה כשאוניברסיטת בר אילן תקרא על שם יצחק רבין (ל''ת)

      מש. עמיר, 18/08/09 15:19

      • פשרה- נקרא לכיכר רבין- כיכר קרפ

        שלום חבר, 18/08/09 23:52

        הרי מלכי ישראל כבר נעלבו והלכו, כמו ביילינסון

    • למה רק לבניין?שיקראו רחוב ראשי על שמו. (ל''ת)

      עודד יערי, 18/08/09 16:28

  • 52.

    כל הכבוד על המחווה. כפרים של רוצחים אחרים לא התנצלו בעבר

    יעל, 18/08/09 14:53

    כפר ג'לג'וליה לא אשם שהרוצחים יצאו משם. יש רוצחים מכל קשת האוכלוסיה והמקומות (גם אשכנזים בני טובים כמו רוצחי דרק רוט או האבא ההייטקיסט שרצח את בתו..)
    למרות זאת הכפר מצא לנכון לשגר התנצלות. עלינו לקבל אותה ולא לגרות להצתה נוספת של אלימות ו/או גזענות!

  • 51.

    כל הכבוד על המכתב מעורר הכבוד!

    שכן, 18/08/09 14:51

    כל הכבוד לכותבי המכתב!

    ישר כוח!

  • 50.

    פיצויים לאלמנה ובנותיה (ל''ת)

    פיצויים לאלמנה ובנותיה, 18/08/09 14:44

  • 49.

    המכתב מעיד על גישה חיובית ויש לקבלו אבל מה יקרה אם יקרה עוד מיקרה כזה (ל''ת)

    פקק תנועה , 18/08/09 14:43

    • יקרה ..נקווה שלא יקרה מה שקרה כי לא יקרה המקרה שלא קרה.. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 18/08/09 19:27

      • ראיתי במקרה את מה שקרה פה וצחקתי לעצמי....חמודים אתם (ל''ת)

        tami.me , 18/08/09 23:49

      • הנה אתמול קרה עוד מיקרה כזה אנחנו הפכנו לנביאים בעל כורחנו (ל''ת)

        פקק תנועה , 19/08/09 09:32

  • 48.

    מקסים ואנושי. (ל''ת)

    רויטל, 18/08/09 14:42

  • 47.

    43% מהרציחות במגזר הערבי!!!

    רועי מכרמיאל, 18/08/09 14:41

    בתרבות הדיון הישראלית השתרשה תפיסה מוטעית כאילו כל ביקורת על המגזר הערבי היא בעצם גזענות סמויה.

    אני כופר בתפיסה הזאת,לפי דעתי לא ניתן לקיים דיון רציני ללא הכללות המבוססות על נתונים

    יש בעיה של פשיעה עמוקה במגזר הערבי,התעלמות ממנה היא פגיעה באזרח הערבי שומר החוק.

    אסור לנו להתעלם,אי אפשר לטעות בנתונים

    כתבה מלאה בבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1533168

  • 46.

    כשכולם מגלגלים מעצמם אחריות, מועצת ג'לג'וליה היחידה שלוקחת אחריות (ל''ת)

    עומר, 18/08/09 14:39

    • לוקחת אחראיות במילים? בא נראה אותם במעשים. (ל''ת)

      panacea , 19/08/09 10:11

  • 45.

    התנצלות יפה מג'לג'וליה,ובוז למגיבים הטפשים (ל''ת)

    יוספי_________, 18/08/09 14:38

    • כל הפוסל במומו פוסל (ל''ת)

      גד, 18/08/09 15:22

  • 44.

    צריך להעריך מחווה כזו

    אבי געזונט, 18/08/09 14:34

    דווקא כאיש ימין שמאמין שאסור לחלק את הארץ, צריך לדעתי להעריך מחוות כאלו בפרט אם ילוו בפעולות חינוכיות לנוער.

  • 43.

    זה מכתב מאוד לעניין ומכובד ורציני (ל''ת)

    כולל תוכנית נגד אלימות שלקחו על עצמם, 18/08/09 14:34

  • 42.

    הפתרון היחיד לשקט הוא שהערבים מגורשים לאחיהם המוסלמים במדינות ערב !!! (ל''ת)

    דוד מתל אביב, 18/08/09 14:33

    • לדוד מתל אביב

      דני ב., 18/08/09 15:18

      למה לא תגרש את עצמך חזרה מאיפה שבאת?
      מה החוצפה הזו? האם קראת לגרש את תושבי אשקלון כאשר רצחו את שקד שלחוב?
      האם קראת לגרש את תושבי בת ים כאשר נרצחה הגברת בחוף הים?
      האם קראת לגרש את תושבי הרצליה כאשר הנבל התימני רצח ראש ממשלה?
      האם קראת לגרש את תושבי ירושלים כאשר אברושמי זרק רימון בהפגנת שלום עכשיו וקטל את אמיל גרינצוויג?

      • דני ב. השמאלן ויפה הנפש,

        דוד מתל אביב, 18/08/09 15:58

        אתה לא מבין שערביי ישראל רוצים לראות אותך ואת בני משפחתך באירופה ?
        קח כדורים ותתאשפז.

        • התגובה הגזענית שלך מביישת את זכר הנרצח (ל''ת)

          גדי, 18/08/09 16:38

        • לדוד מתל אביב-הם לא לבד.

          דני ב, 18/08/09 18:37

          יש עוד רבים מבני עמנו שהיו רוצים לראות אותנו חוזרים לתאי הגזים.

      • תגובה לדני.

        שמעון בן הכוכב, 18/08/09 16:35

        יש לי עוד כמה דוגמאות בשבילך

        האם קראת למנובל האשכנזי פימשטיין שרצח את ביתו?

        האם קראת למנובל גולרינג האשכנזי המנובל השמאלני שרצח את ביתו

        האם קראת לצבי גור המנובל האשכנזי שרצח את אורון ירדן הילד?

        לגרשם מהארץ?..אני רק עוזר לך בדוגמאות

        תמשיך בבקשה

        • תיקון

          שמעון בן הכוכב, 18/08/09 16:54

          מנוול

    • only jews can murder in a jewish country (ל''ת)

      give me a break, 18/08/09 15:33

  • 41.

    כל הכבוד לאנשי ג'לג'וליה.

    דני צור, 18/08/09 14:32

    לא ראיתי תגובה יהודית דומה אחרי הרצח בשפרעם.

    • לך תגיד את זה למשפחת הנרצח,יחוליגן,

      אלי, 18/08/09 15:03

      צור אתה קניבל,

      • ובעיקר גזען

        אתה הקניבל, 18/08/09 15:43

        מה תאמר בדיוק לאלמנה שלפני 2-3 שנים שהתה עם בעלה הטרי לחוף הים והור נרצח ע''י יהודים כשרים - וקרוב לוודאי טובים בעיניך - אך ורק בגלל הכלב שלהם שלא בדיוק מצא חן בעיני הרוצחים.
        רוצחים יש בכל העמים, העדות והגזעים.
        גזענים כמוך יש לצערי היום יותר ויותר בקרב הישראלים והיהודים.
        תתבייש!!!!
        ולמועצת ג'לגוליה - תודה על המחווה האנושית.

  • 40.

    את אנשים עם כבוד ואמונה ישר כוח (ל''ת)

    כל הכבוד, 18/08/09 14:31

  • 39.

    כן כן בסדר...סלחנו לכם..עד הפעם הבאה (ל''ת)

    הכלבים נובחים, 18/08/09 14:31

  • 38.

    יש ללא מעט ציבורים בארץ מה ללמוד ממי ששלחו את המכתב!

    עמנואל , 18/08/09 14:29

    גינוי אמיתי והבטחה לפעולה, במקום גינוי מהשפה אל החוץ, הזלת דמצעות תנין על ''שפיכת דמו של ציבור שלם'' וקריאה לחון את הפושעים המסכנים, כפי שראינו יותר מידי פעמים.

    • אבל גם מצד שני יש לשים לב שהתקשורת נזהרה מהכללות

      פנדה , 18/08/09 15:17

      למרות שהיה ידוע שהנערים ערבים מג'לג'וליה לא הייתה שום הכללה לגבי החברה הערבית והתרבות הערבית. במקרה רצח ההומואים התקשורת עשתה הכללה גסה ומרושעת נגד חרדים, למרות שאפילו לא ידוע מה זהותו של המבצע (שלא נחזה להיות חרדי).

    • רוצחים ובוכים (ל''ת)

      איך החום בבאר-שבע ?, 18/08/09 16:47

  • 37.

    ''קדושת נפש אחת עולה על קדושת הכעבה'' - תספרו את זה למוסלמים !

    ron, 18/08/09 14:28

    למה אתם אומרים את זה בעברים - תספרו את זה בערבית !!!

    כל מקום שיש בו אסלם יש מות והרג של חפים מפשע - אתם צריכים לומר את זה בערבים - לא בעברית - אנחנו יודעים מהמקור שלכם (היהדות) שזה אסור.

  • 36.

    לתקשורת השמאל: ''תאמצו'' את המשפחה כפי שגיביתם בהגזמה את ההומואים

    jozefinyot , 18/08/09 14:26

    להם באמת מגיע שתתפנו מכל העיסוקים האחרים והנושאים שבחדשות וכו' כדי להיות איתם חזק ולשרש את נגע הרוע של ''צעירים בסבבה''(חילונים וערבים כאחד), שמכים ומתגרים בעוברי אורח, כדי להרשים את הבנות או את החבר'ה...
    (באתי מהעולם החילוני, והתיכוניסטים כאלה. כמו כולם! חוץ מה''''חנונים'''' הלא אלימים-- ממש כמו כללי סדום ועמורה)

    למרות שהמשפחה הזו נדמה שאינה אוהבת תקשורת ומתרחקת ממיקרופונים. וזה קצת חבל, עבורם! 

  • 35.

    כל הכבוד למועצה-אני מקווה שגם עוד מועצות יהודיות וערביות יקימו תוכניות (ל''ת)

    כאלה, 18/08/09 14:25

  • 34.

    מכתב מרגש שמוכיח שבשני העמים יש טובים ויש רעים. (ל''ת)

    תיכף תראו רעים שלנו בתגובות, 18/08/09 14:25

    • אצלנו אין כאלה,מוחמד, (ל''ת)

      ישראל, 18/08/09 15:28

  • 33.

    יפה מאוד (ל''ת)

    עופרר , 18/08/09 14:23

  • 32.

    טוב, הוציאו לנו את הרוח

    בא לבקר, 18/08/09 14:23

    יש לבחון מניעים תרבותיים לפני שמתיימרים לסולחה ללא פיצוי. האם הדחף הוכיח גבריות שלטת בפני שתי היהודיות הביא לרצח צפוי מראש?

  • 31.

    צעד נכון, אני משאיר בצד ביקורות קטנוניות שיש לי על נוסח המכתב

    פנדה , 18/08/09 14:21

    אפשר פה ושם היה לנסח אחרת, אבל בכל אופן יש חשיבות חינוכית למכתב הזה בקרב האוכלוסיה. אני לא זוכר שבשיבלי שלחו מכתב התנצלות למשל, או בכלל אם היה משהו דומה במקרים אחרים.

  • 30.

    יפה,ככה זה צריך להיות (ל''ת)

    רן, 18/08/09 14:18

  • 29.

    הם גידלו עשבים שוטים. הסליחה עכשיו מאוחרת

    גד, 18/08/09 14:18

    בהתחלה ראש המועצה התיצב מאחורי הנערים, אחרי שהתברר ששיחזרו מתנצל. מה עוזרת ההתנצלות.
    אם מלמדים את הערבים שנפש יותר קדושה מאבן..משווים חיים של אדם לאיזה אבן...?זה החינוך של ג'לג'וליה עשבים שוטים לא אחד ולא שניים שמונה! החינוך הגרוע שהנחילו ההורים של הרוצחים ובכללם בתי הספר בג'לג'וליה שמהם יצאו בני בליעל מתועבים ומנוולים שכאלה. לא סתם קמים שמונה חלאות המין האנושי ורוצחים יש משהו מאוד רקוב אצלכם בג'לג'וליה, אין סליחה לכם ולא כפרה.
    ידיכם שפכו את הדם הזה!!!!!!!!!!!!!!!

    • גם באוניברסיטת בר אילן גדל עשה שוטה-יגאל עמיר. אז מה? (ל''ת)

      הסליחה מתקבלת, 18/08/09 14:22

    • גם ליהודים יש אבן, סליחה אבנים - הכותל המערבי

      אחמד, 18/08/09 14:25

      אז אנא אל תזלזל בסמלים של אנשים.

    • כן, וידיך שפכו את דם הקורבנות של גולדשטיין ופופר

      פיני, 18/08/09 14:33

      האחריות הקולקטיבית לא חלה עלינו? רק עליהם? חבל שאתה לא יכול לראות משהו טוב לשם שינוי בתוך כל הרוע. אתה אדם שונא 

  • 28.

    צעד בכיוון הנכון - עכשיו להפסיק את ההסתה הנאצית במסגדים ובבתי''ס (ל''ת)

    ש, 18/08/09 14:17

  • 27.

    על מה הם מתנצלים? תכף ישחטו פרה אדומה (ל''ת)

    שיתנצלו ההורים, השופטים והעיתונאים, 18/08/09 14:12

  • 26.

    השמאל נאחז באובמה ואז בהפרדות ועכשיו במכתב הרמיה של גלגוליה. (ל''ת)

    חלומות באספניה, 18/08/09 14:12

  • 25.

    כל הכבוד על המחווה. כפרים של רוצחים אחרים לא התנצלו בעבר

    יעל, 18/08/09 14:12

    כפר ג'לג'וליה לא אשם שהרוצחים יצאו משם. יש רוצחים מכל קשת האוכלוסיה והמקומות (גם אשכנזים בני טובים כמו רוצחי דרק רוט או האבא ההייטקיסט שרצח את בתו..)
    למרות זאת הכפר מצא לנכון לשגר התנצלות. עלינו לקבל אותה ולא לגרות להצתה נוספת של אלימות ו/או גזענות!

  • 24.

    אני מעריך ומכבד את השתתפותכם בצער (ל''ת)

    אזרח ישראל, 18/08/09 14:11

  • 23.

    אבל מה קשור האיסלם

    אבי, 18/08/09 14:08

    מדוע הם דוחפים את האיסלם לכל דבר.
    אם כבר מדוע הם לא מודים שבשם האיסלם והשינאה שמאמיניו מפיצים בכל העולם נרצחים אנשים.

    • כי זה לא בשם האיסלאם

      עדי, 18/08/09 14:57

      אלה קיצוניים פנטיים שמנצלים את הדת כדי לעשות מעשים מחרידים.

      • איסלם זה טרור

        שלומית, 19/08/09 00:27

        טעות בידך עדי. החוק באיסלם ובשריע הוא ''דין מוחמד ביסייף''. התרגום: את דת מוחמד להנחיל בחרב, כלומר ברציחות. אז יש קשר הדוק בין רוצחים לבין מוסלמים.

  • 22.

    נפש אדם חשובה..אסלאם..היום אחד באפריל או מה? (ל''ת)

    האסלאם הפציפיסטי., 18/08/09 14:07

  • 21.

    משתתפת בצערכם הכבד ,תנוחמו משמים !מתפללת שהיה טוב! (ל''ת)

    ענת, 18/08/09 14:07

  • 20.

    צעד נדרש ע''מ להוכיח שלא מדובר בגזענות ובכדי לתקן את התמיכה שנתנו לרוצח (ל''ת)

    מיד עם מעצרם, 18/08/09 14:06

  • 19.

    הגיע הזמן...הערבים מוכרחים להראות שהם מקיאים מתוכם את העשביםהשוטים !!!

    עודד יערי, 18/08/09 14:05

    זה לא יכול להמשיך ככה שהערבים עצמם לא יעשו כלום לכל הלא נורמלים שאצלם.
    אני יודע שערבים בעצמם סובלים מכל הלא נורמלים האלה שמציקים וזה יכול להתחיל בהתגרות של מה אתה מסתכל עלי?

    נגמרו המשחקים..לא יתקבל אצל הציבור היהודי התנהגות כזאת של זבלים ואז שתיקה של הערבים כציבור ושל חארטה של הפוך על הפוך..שקרים על שקרים שלא היה ככה ולא היה ככה...ושהיהודים גזענים וכולי..

    אלה הם ניצנים של הבנה בריאה של האוכלוסיה בג'לג'וליה,אבל דיבורים לא יספיקו פה,הם חייבים להתארגן גם לפצות כאוכלוסיה את משפחתו של הנרצח.

  • 18.

    באמת נפש אדם (יהודי..) חשובה יותר מאבן הכעבה. חה..חה..חה..שקרנים. (ל''ת)

    טרוריסטים באסלאם, 18/08/09 14:05

    • אתה כל כך אטום שזה לא יאמן

      פנחס, 18/08/09 14:31

      גזען בזוי שממהר להכליל את כולם תחת דעה אחת. במקום לברך על הקול השונה ולנסות לקדם כך עתיד טוב יותר אתה פוסל את הכל. אני מרחם על אנשים כמוך

  • 17.

    מכתב מעורר הערכה. פעם ראשונה שראשות מקומית לוקחת על עצמה אחריות

    גל, 18/08/09 14:02

    למעשה אלימות שנעשה על ידי תושביה

  • 16.

    העמק 8 קריית טבעון

    Zvi Sharkany, 18/08/09 14:01

    סוף סוף אור קטן במגזר הערבי

  • 15.

    מכתב חשוב

    יוסי, 18/08/09 14:01

    זהו מכתב חשוב ואמיץ אשר צריץ להווץ דוגמא לכל העדות וקבוצות אוכלוסיה שונות אשר צריכים תמיד להקיא מיתוכם את האלימות ואת הקיצוניות. רק מנהיגות אמיצה ( גם המנהיגות הפוליטית) של כל המגזרים השונים, יהודים, ערבים, דרוזים נוצרים וכל שאר העדות, יוכלו לאפשר לכולנו חיים נורמליים ושפויים. יש לקבל מכתב זה ללא ציניות ומתוך רצון לשיתוף פעולה מלא.

  • 14.

    מגוחך למדי

    למצות את הדין, 18/08/09 13:59

    ''אנו מעבדים תוכנית המטפלת באלימות על צורותיה ומימדיה השונים''.שלא יעבדו לנו תוכניות ולא יעבדו עלינו בעניים אלא שיפסיקו עם ההסתה והשינאה.

    פתאום באיסלם יש קדושת נפש שעולה על קדושת הכעבה.

    השקר הסיסמאות וחוסר הכנות יוצא מכל מילה שלהם.

    • אולי, אבל מתי בפעם האחרונה ישוב יהודי שלח מכתב כזה?

      פנדה , 18/08/09 14:25

      הסולידריות כאן מעוררת הערכה, העובדה שהישוב רואה עצמו אחראי לעשבים השוטים שיצאו ממנו ראויה לכבוד, גם אם אנחנו יודעים מה שאנחנו יודעים על האיסלאם. חשוב לזכור שאת הביקורת המוצדקת שצריכה להיות לנו על הטקסט הפוליטי/דתי המכונה ''קוראן'' (שהוא אכן איום לפחות כמו מיין קאמפף), המוסלמים די ''תקועים'' איתו, ולכן חשוב לברך אותם כשהם ''מפרשים'' אותו בכיוון החיובי ולא השלילי.

      • הפ פשוט רועדים מהתגובות לרצח. להמשיך להחרים אותם. (ל''ת)

        תל אביבי, 18/08/09 15:32

  • 13.

    גיבוב שטויות...

    Agent J, 18/08/09 13:57

    זה מאד נחמד מצידם, אבל תושבי ג'לג'וליה אינם מאושמים ברצח - אז למה להתנצל? אין פה שום ''מעגל הרצח'' כמוזכר במכתב.

    • הגיבוב שטויות הוא שלך.זה כמו משפחה של רוצח שמצפים ממנה לאיזה תגובה.

      עודד יערי, 18/08/09 14:28

      יש להם איזה סוג של אחריות למי שיוצא מהישוב שלהם.
      הוא פגע בשם שלהם כקבוצה.

    • כל הכבוד לכותבי המכתב האמיצים! (ל''ת)

      שכן יהודי, 18/08/09 14:53

  • 12.

    יפה מאוד- לא ראיתי התנצלות של ראש עיריית נתניה והתושבים שלה כאשר

    שי, 18/08/09 13:56

    רוצחים יצאו משם

  • 11.

    יש הזדמנות לתקדים-תעיפו את הכפר רגר כולו ללבנון.

    אבי, 18/08/09 13:56

    האירוע של העפת כפר שלם לאחיהם הנאורים מעבר לגבול יהיה אירוע מכונן למפעל הציוני.
    כמובן עם שטחיהם ורכושם.
    לא יתכן שאוכלסיה תקבל ותקבל ותגמול יום יום בפשע וכפיות תודה.

    • לא הבנתי: הרוצחים מכפר רגר? (ל''ת)

      מה הקשר?, 18/08/09 14:14

      • יש קשר-האזרחות במדינת ישראל היא זכות גדולה.ומי שמחבל באושיות המדינה

        אבי, 18/08/09 15:22

        ידע ויפנים שלא חיבים לו כלום.זה יהיה לקח לכל הציבור הערבי המחלק סוכריות באוניברסיטת חיפה כאשר נהרגים ישראלים או רוקד על הגגות או מנהיגיו קוראים יום יום להשמדת המדינה

        • שוב, לא הבנתי: מה הקשר בין כל מה שדיברת עליו לבין כפר רגר? (ל''ת)

          כאילו, חוץ מזה שהם ערבים, 18/08/09 18:19

  • 10.

    אני לא מכיר את האנשים האלה-אבל שאני קורא את דבריהם, אני נחנק מדמעות! (ל''ת)

    אזרח, 18/08/09 13:55

  • 9.

    מה הקשר לשלום? כל דבר מכניסים את השלום הזה. דיי נמאס כבר

    שלום, 18/08/09 13:54

    גידלתם חיות עכשיו תהפכו אותם לבני אדם

    • השלום מופיע גם בהכרזת העצמאות (ל''ת)

      עדי, 18/08/09 14:58

  • 8.

    הם מפחדים שיהודים לא יכנסו לשם בשנה הקרובה. (ל''ת)

    ציוני, 18/08/09 13:53

    • תעריך את המכתב. הוא נכתב מתוך כבוד ורצון להילחם באלימות (ל''ת)

      גם ציוני, 18/08/09 14:53

  • 7.

    מכתב יפה (ל''ת)

    ומעורר כבוד, 18/08/09 13:52

  • 6.

    ואלה נקראים ''בני טובים''''''......כאילו......מה זה רעים???? (ל''ת)

    zoro22 , 18/08/09 13:47

  • 5.

    רצח קרפ

    דן, 18/08/09 13:42

    אין סליחה ומחילה למעשה הנפשע.

  • 4.

    גם אנו מוכנים לתת את כל המשולש וואדי ערה תמורת השלום. (ל''ת)

    רעמסס, 18/08/09 13:42

    • פתח מפה תראה איפה ג'לג'וליה ואיפה ואדי ערה... (ל''ת)

      שוכמכר, 18/08/09 14:57

  • 3.

    הם מפחדים שיחרימו את החומוס המסריח שלהם (ל''ת)

    הכל כאלם פאדי, 18/08/09 13:41

    • מי שמסריח פה זה אתה.

      חיים, 18/08/09 13:50

      ובעיקר הגזענות שלך.

      • חיימק'ה מתי אתה חוזר לפולניה ?

        יהודי אמיתי, 18/08/09 14:05

        בהמה גסה חזור לפולין מכורתך

        • ואללה יהודי אמיתי אתה. תכף תגיד גם שהאשכנזים גזענים (ל''ת)

          אתה יותר מטומטם מגזען, 18/08/09 14:13

      • למה אתה מיד מדביק תוויות: גיזנות... ??? איזה שטחיות מחשבתית!!! (ל''ת)

        אולי ''החומוס'' זה סיבה אמיתית למכתב?, 18/08/09 14:33

  • 2.

    יפה ומרגש. לא ראיתי התנצלות של עירית נתניה כשהעבריינים שלה רצחו (ל''ת)

    בתקווה לימים טובים יותר, 18/08/09 13:40

  • 1.

    חזקו ואמצו - זה הכל לטובתכם ולטובת החברה. (ל''ת)

    שרון-דרום, 18/08/09 13:38