• 149.

    כנסו ותבינו למה לסרט נגד אין משמעות

    כנסו ותבינו למה לסרט נגד אין משמעות, 07/09/09 02:40

    מיקי היקר הטיח סיפור אמיתי וקשה, כמה שיצאנו פראיירים בעסקים, אני לא יודע מי הם הפקידים שחושבים שהם מבינים עסקים - בכך שהם מוכררים את בז''ן וצי''ם, במחירים שזוכה בלוטו האירופאי יכול לקנות, ובכך להפוך לבעל שליטה בחברה השווה מיליארדים, משפחת עופר לא ענו על המון שאלות, ועל כך העצבים שלי עולים, מה הבעייה במקום לעשות סרט נגד (שאת האמת לא הזיז לי את העפעף), מה לעשות כסף לא יעשה אתכם משפ' עופר היקרים יותר משכנעים מעובדות בצורת בלוקים שהטיח בכם מיקי רוזנטל ובצדק, כמה חוצפנים אתם יכולים להיות ששומר זוטר, ינסה להעיף עיתונאי בכיר משטח ציבורי, אין העצבים שלי עולים, וברשותך (קורא הטוקבט) אני ידליק סיגריה.
    התחלת סרט התגובה שלכם במשפט שאותו אמר אהרון ברק, עם שלל צבעי המילים היפות המקשתות את הציטוט שבסופו משפט מ''קהלת'' - (לא ידעתי מר אהרון ברק שאתה מאמין - רוצה לחלק שטחים אהה... כן, כן גם אני קראתי את הכתבה עלייך תחלק את הבית שלך לרובעים, כי אני על גרגיר מהמדינה לא מוותר) - מה עם כל המינויים ? בסוף הסרט של מיקי רוזנטל, למה האחים עופר עם טובי המשפטים לא מצאו תשןבה ? למינוי זה לתפקיד סמנכ''ל, וזה לדרקטוריון

  • 148.

    רוב האזרחים מקטרים בטרקלינים. זוהי הזדמנות לתמוך במי שעושה בשבילנו (ל''ת)

    יישר כוח, 27/08/09 21:42

  • 147.

    האחים עופר, זה לא משתלם להעסיק מגיבים בשכר, תשאלו את אולמרט.

    מורל רק מזיק לכם, 19/08/09 15:54

    כשהגולש הממוצע, שיודע שאינכם ממש אנשים ישרים, רואה את המגיבים הציניים מטעמכם, הוא רק מקבל חיזוק לדימוי הדמוני שלכם.

    בקיצור מורל עושה לכם יותר נזק מהמפעלים המסרטנים.

  • 146.

    שלום לתמימות?!

    שחר, 19/08/09 14:33

    סרט התגובה היה חובבני למדי, ערוך באופן מגמתי ולעיתים על גבול גיבוב שקרים וטיעונים מופרכים.
    אם הוא היה כזה תסריטאי גדול אז למה הוא לא כתב איזה תסריט מוצלח לסרט או לטלוויזיה?.
    איך זה שגאון התסריטאים מצא את עצמו דווקא מתסרט פרסומות.(זה שדודו מוכשר עוד לא הופך אותו למוכשר גם כן וכי מישהו שמע על לוצ'יאנו דה ווינצ'י?!(אחיינו של שליאונרדו)
    אי אפשר להתעלם מהקירבה המשפחתית ואיתה האופצייה להחליף פרטים או לדלות כאלה משותפך/תך לחיים.
    מי לא דיבר על עבודה בשולחן המשפחה?
    ברור שהבחירה בו הייתה מגמתית ומכוונת וזה שעצם בחירתו נעשתה ע''י הבמאי עוד לא אומר שזה לא קיבל הוראה מגבוה.
    נראה לכם שהעופרים ישאירו משהו לספק?
    יש יותר מדי על הפרק בשביל להשאיר דברים ליד המקרה והעופרים אינם אוהבים שדברים מתבצעים שלא על דעתם.
    אם לא היה ממש בסרט היו העופרים מתעלמים ממנו ולא נלחמים מלחמת חורמה ביוצרו.

  • 145.

    רוזנטל מטפס על עצים שלא יצליח לרדת מהם

    צלי גאון, 19/08/09 11:18

    התחקירנית והתסריטאי יכולים לתבוע אותו יש כאן עילה.

  • 144.

    היכן יש עוד אנשים ..כמו האיש הזה..?

    קאשי , 19/08/09 10:08

    הכסף לא יענה הכל ..
    מיקי רוזנטל איש אמיץ ועיתונאי הגון . תפנימו את זה רבותי . זה רק ענין של זמן עד שמשפחות ההון הקשורות לשלטון , ישלמו בסופו של יום את המחיר הציבורי המתבקש

  • 143.

    הנסיון של משפחת עופר לסתום את הפה - להשתלט על התיקשורת -

    יופיטר יופיטר, 19/08/09 08:31

    הקפיץ לי את כל הפיוזים - לכן אני מגיבה בכל הטוקבקים האפשריים - מאמר בעיקבות הסרט - כתבתי באתר פרשן - אפקט השקשוקה

  • 142.

    כולנו רוזנטל! כולנו נגד השקשוקה!

    אזרחים מחזירים את הכבוד לישראל, 19/08/09 03:59

    החברה בישראל--
    נגד

    החברה לישראל!


    חבר'ה, החברה לישראל (או, האחים עופר) משקשקים! העם נקעה רגלו!

    החברה בישראל--

    רגע של בגרות!
    רגע של אחריות!
    רגע של מסירות!
    רגע של שליחות!
    רגע של אמינות!

    אל תשאלו מה יכולתם לעשות כדי למנוע את ההון-שלטון!

    תשאלו מה אפשר לעשות מעתה והלאה!

    החברה בישראל, מחזירה את הכבוד לישראל, ולא תיתן ל''חברה לישראל'' לשקשק את החברה בישראל!

    כולנו רוזנטל!

  • 141.

    לא צריך לאהוב את משפ' עופר כדי להרגיש שרוזנטל מגזים

    אזרח רגיל לגמרי, 19/08/09 01:36

    השנאה הופכת לבומרנג עבור מיקי. עדיף שירפה

    • התשלום בדרך- התעריף לפי פרגון לתגובות שלך

      האחים עופר;, 19/08/09 03:49

      אז הנה קנס:

      כולנו רוזנטל!

      החברה בישראל, נגד החברה לישראל!

      עופרסטאן לך הביתה!

      10,000 איש נגד 3.5 מיליון ש''ח תביעה...
      לך קנה לך בית ספר למשפטים או תקשורת במרכז תביא כסף קבל דיפלומה הבין תחומי,

      תרום למוזיאון שקל עשרים וקרא אותו גם על שם החתול,

      סל תרופות? אם המדינה לא היתה מעבירה תרומות לעשירים בחינם, העניים היו מקבלים את התרופות בעיתן,

      לך חפש כבוד במקום אחר!

      החברה בישראל-- נגד החברה לישראל, אותנו לא ישתיקו!

  • 140.

    שיטת השקשוקה הפך לשיטת הבכיינות והיללנות. (ל''ת)

    לוי דן, 19/08/09 01:07

  • 139.

    קנאים עלובים. הספרי הגדול מכולם

    מישהו שיודע, 19/08/09 00:40

    מה בדיוק הבעיה? אמיר הספרי הוא אחד התסריטאים הטובים בארץ, לא פלא שרדפו אחריו למשימה כל כך קשה ואני מקווה שגם עשה הרבה כסף. מי ששכר אותו היה נשר ולא האחים עפר. תבינו כבר איך דברים כאלה עובדים. לא מזמין הסרט שוכר את התסריטאי, אלא המפיק. שני היא לא רק יפהפיה תלאביבית ידועה, אלא גם תחקירנית מעולה. הספרי הוא אחיין של שמוליק הספרי מפולישוק ואחד ממשפחה שלמה של מומחי תסרוט וכתיבה. ימותו הקנאים, ובתוכם הגב' אברבוך שקנאתה לשני ליטמן מעבירה אותה על דעתה כבר שנים.

    • אמיר מבייש את השם הספרי

      מחובבי הספרי, 19/08/09 17:32

      אמיר הספרי מבייש את משפחת הספרי - בבחירות הוא עבד בשירות הליכוד וביב ועכשיו בשירות מש עופר . בושה

      • הוא גם שחקן פוקר נוראי (ל''ת)

        אליפי, 13/09/09 14:32

  • 138.

    נבזות זו לא עברה פלילית, אבל האשמות שווא - דווקא כן (ל''ת)

    שני ליטמן, 18/08/09 23:36

  • 137.

    רוזנטל היזהר - גצים גורמים לשריפות (ל''ת)

    יודפת, 18/08/09 23:32

  • 136.

    חופש הביטוי הפל לחופש שפיכת הדם בשביל עיתונאים

    יורם רובין אשקלון, 18/08/09 23:27

    עד מתי עיתונאים יצאו בהאשמות בלי בסיס כדי לגרד כותרת? ממה שהבנתי אין שם עבירה בכלל. אני מכיר את זה על בשרי. על בן דודי כתבו שאנס בחורה לפני שנתיים ואחרי שהתברר שסתם העלילו עליו זה הפך לידיעה בעמוד 4 בקטן. מה רוצים מהתחקירן ומהתסריטאית שהבעיה היא בין האחים עופר לעיתונאי רוזנטל
    טוב שבמקרה הזה בית משפט יחליט מי צודק.

  • 135.

    פרסומאי לא מבריק

    לאה, 18/08/09 20:49

    וטוב שאשתו מעידה שהם מדברים לפעמים כי הוא אומר שלא

    • מי שעשה את קמפיין הביישנים הוא גאון לא רק מבריק (ל''ת)

      קופירייטר, 18/08/09 23:17

    • הספרי דווקא מבריק וחצי

      מימי, 19/08/09 00:41

      הוא לא רק פרסומאי שהוביל קמפיינים אדירים של החברות הגדולות במשק, אלא גם תסריטאי מעולה (שושלת שוורץ ואחרים)

      • לא תסריטאי ולא במאי .

        ציצי, 19/08/09 17:41

        בחיים שלו לא עשה דבר אחד מקורי אבל תמיד ידע להידבק למוכשרים . גם זה משהו

        • והוא גם שחקן פוקר מבריק! (ל''ת)

          אליפז, 13/09/09 14:33

  • 134.

    מה עם הטענות נגדך בסרט מיקי רוזנטל? (ל''ת)

    תוהה, 18/08/09 19:43

  • 133.

    מורל צור- מארגנים טוקבקיסטים?

    אזרח, 18/08/09 19:10

    לאחים עופר?

    • כן, תשלום טוב- בוא גם, יש בונוס לפירגונים (ל''ת)

      החברה לישראל, 19/08/09 03:49

  • 132.

    משפחת עופר אתם פאתטיים - לפי סקר יש בערך 4% בצד שלכם

    דן, 18/08/09 18:59

    ו 96% מהתגובות כאן בעדכם - אתם באמת חושבים שהעם טמבל ולא מבין את זה?

    • וכמובן שהרוב תמיד צודק - לא??? (ל''ת)

      פרדי בן-זאב , 18/08/09 20:58

  • 131.

    שקשוקה רוזנטל אתה גדול ישר כוח (ל''ת)

    תותי, 18/08/09 18:50

  • 130.

    מאוד מקווה (ומאמין) שהמגיבים בתשלום, אם התגובות אוטנטיות אנחנו בצרות

    אסף, 18/08/09 18:09

    אתם באמת לא רואים את הבעייתיות שבעלה של תחקירנית כותב את סרט התגובה??
    בואו ניקח צעד אחורה - אנחנו מדברים על ''סרט תגובה'' כאילו זה הדבר הכי נורמלי בעולם. ממתי בכלל זכה מישהו לשדר סרט תגובה של חצי שעה בעקבות תחקיר שנעשה עליו? אז יש מי שיש לו את הכח לזה, יופי. ויש לו גם את היכולת לקנות חפרפרות ישר מצוות ההפקה, נהדר. זה אולי חוקי אבל זה מסריח וזה הרי חוט השני בטענות נגד האחים עופר. תחקירנות היא הלב של הפקה דוקומנטרית. בכל תחקיר, במיוחד בסדר הגודל של שיטת השקשוקה, יש בעיות ויש נקודות פחות חזקות. זה לא אומר שהסרט שקרי או מטעה בכוונה (ותעיד על כך התוצאה העלובה של סרט התגובה) אבל במלחמת החורמה המשפטית והתקשורתית שמנהלים האחים נגד מיקי, אין שום סיבה שתהיה להם גישה ישירה ללב הפקה של הסרט, ממש כמו שלמיקי אין גישה לחדרי הישיבות של החברה לישראל. אבל כמו כל דבר במלחמה הזאת, גם המאבק על השגת מקורות אינו סימטרי - הצד עם המיליונים קונה את את המידע בכמה אלפי שקלים והצד עם הכמה אלפי שקלים ימשיך לדבר לאינטרקומים.

    • הם מגיבים בתשלום - אני קוראת תגובות וברור שאלה צצו לפתע (ל''ת)

      יופיטר יופיטר, 18/08/09 19:03

      • יופיטר התחלת להגיב לעצמך? (ל''ת)

        צדק, 18/08/09 23:17

        • מר סדק - אני מופיעה בניק שלי בלבד - יאללה שים גבס ותקן את מוחך (ל''ת)

          יופיטר יופיטר, 19/08/09 08:26

  • 129.

    הכתבה מלאה בטוקבקיסטים מטעם האחים עופר

    יצאו טיפשים, 18/08/09 17:31

    הם כל כך שקופים.
    הבעיה שהם גרמו היא, שעכשיו הכתבה הזו יותר בולטת מרוב התגובות שהם דחפו פנימה.
    מסתבר שגם אם אתה עשיר ומשלם למי שצריך, אתה יכול לצאת טיפש.

    • ברור שיש כאן טוקבקיסטים מטעם עופר - כי מרגישים שהם הגיעו לכאן רק בגללם (ל''ת)

      יופיטר יופיטר, 18/08/09 19:01

  • 128.

    מה זה החרטא הזה אז מה אם הוא בעלה

    די לשטויות, 18/08/09 16:51

    על אחת כמה וכמה. הוא כנראה יודע את האמת.

  • 127.

    אומרים שרוזנטל משלם לטוקבקיסטים שיגיבו (ל''ת)

    אחת שיודעת, 18/08/09 16:44

  • 126.

    אתם לא רואים שהכל מגיע מרוזנטל המשקשק הדגול?

    ביזיון לרוזנטל, 18/08/09 16:42

    מה זו האשמה המגוחכת הזאת? כולם נגדך מיקי?

    • הבונוס בדרך (ל''ת)

      האחים עופר, שיטת השק-שק את המערכת, 19/08/09 03:50

  • 125.

    רוזנטל כבר רואה קנונייה בכל מקום. די לשטויות (ל''ת)

    pu505, 18/08/09 16:40

  • 124.

    פשוט ווטרגייט

    תותח פקקים, 18/08/09 16:28

    ליאור אבאבך ממשיך דרכם של וודוורד וברנסטין.
    בשבוע הבא חשיפה- התינוק של הצלם של הסרט הולך לאותו גן עם הבן של הגיס של עורך הדין של משפחת דנקנר!!!

  • 123.

    חסרה אתיקה אישית-מקצועית בין בני הזוג. כמה חבל!! (ל''ת)

    nirita, 18/08/09 16:18

  • 122.

    כריש מושחת גדול רוצה לטרוף דג מושחת קטן ?-התגובה המלאה

    תימצות - ואני לא מטעם אף אחד, 18/08/09 15:58

    ידוע זה מכבר, עיתונאי העיתונים הגדולים נכנעים לכדאיות הקשרים של בעלי העיתונים.

    הם לא פירסמו לפעמים כתבות חשובות, כיוון שאסרו עליהם זאת והם נכנעו לכך - כדי להמשיך להתפרנס.

    מיקי רוזנטל היה עורך ידיעות אחרונות פעם לא ?

    מיקי, ספר לנו, כמה כתבות על מושחתים למיניהן לא פירסמת במסגרת תפקידך כעורך בידיעות אחרונות ?.

    כמה קורבנות, למול מעשי נבלה של אנשי ההון, דחית בעבודתך ומנעת מלפרסם את סיפורם?

    אז אתה עצמך היית חלק ממערכת כזו? או לא ?

    ספר לנו מיקי !!

    ואינני בעד האחים עופר, כמו שאינני בעד כרישים.

    והמבין יבין.

    אבל מיקי, אתה עצמך היית ''כריש'' פעם למול מצוקותיהם של קורבנות ''כרישי הממון''.

    יכולת לעזור להם.

    עזרת? או דחית והעלמת סיפורם והשארת אותם לטבוע בחייהם ?

    כמה מכם, אנשי התקשורת החוברים יחדיו לעזור למיקי, העלמתם ולא פירסמת סיפוריהם של קורבנות במסגרת תפקידכם?

    ספרו לנו אולי?

    עכשיו, כשסיפורו של מיקי מאיים בעצם על כל אחד מכם אישית,להיות חשופים לתביעת בעל ממון בשל עיסוקכם, קמתם כאיש אחד להגן עליו-עליכם למעשה ומקצועכם.

    אבל עד שהגיעה שחיתות זו אליכם ? כמה זמן הסתרתם אתם מלפרסם קורבנות?

  • 121.

    הספרי תסריטאי גרוע, שעשה יד אחת עם שי נשר הנוכל, ביחד יצא קקמאיקה (ל''ת)

    שרוזנטל יגיד תודה, 18/08/09 15:48

    • כל המלכלך על מתחריו כנראה יש לו סיבה. תסריטאי ענק. (ל''ת)

      ימותו הקנאים, 18/08/09 16:36

  • 120.

    שימו לב לאחידות והדמיון בין הטוקבקיסטים של עופר

    קצת ערנות:, 18/08/09 15:33

    תעברו על הסגנון, על הכינויים, על הנוסחה האחידה, ותראו את מרכיבי השקשוקה בפעולה.
    בשם האחים הקדושים! שמישהו שם בצוות התגובות ירענן נהלים!

    • עברתי, התגובות של רוזנטל הרבה יותר אחידות (ל''ת)

      הרבה ערנות, 18/08/09 16:10

    • אני לא מסכים עם רוזנטל. גם אותי קנו העוםרים? (ל''ת)

      אין גבול, 18/08/09 16:53

  • 119.

    יולי עופר אמר לבנו עידן עופר

    אורית, 18/08/09 15:19

    ''אני עשיתי אותך עשיר אל תעשה אותי עני'' אולי הוא חזה את העתיד והבין שבנו כל כך נפוח עד שהעינים שלו נסגרות והוא לא רואה כלום חוץ מאשר את עצמו. משפחה מעושה ראותנית שעסוקה בלעשוק את המדינה ואת אזרחיה בעזרת מתן טובות הנאה לפקידונים במקומות כאלה ואחרים דרך הבטחת עבודה עתידית

    • חבל שסמי הוא אבא של עידן ולא יולי

      הגיוני, 18/08/09 19:15

      עוד דוגמא מיני רבות לאנשים חסרי כל הבנה עם עין צרה שיושבים מול המקלדת ומרגישים שהמדינה שלהם

      • קישקוש מרושע להטעות (ל''ת)

        לחסר דעת הגיוני, 18/08/09 21:10

  • 118.

    כריש מושחת גדול רוצה לטרוף דג מושחת קטן ?

    תימצות - ואני לא מטעם אף אחד, 18/08/09 14:46

    מדוע אינכם מפרסמים את תגובתי המלאה הנ''ל שזוהי כותרתה:
    ''כריש מושחת גדול רוצה לטרוף דג מושחת קטן ?
    האם משום שתגובה זו מהווה גם ביקורת על העיתונים עצמם?

    מן הראוי שתפרסמוה משום שאין בה שום דבר הנוגד את החוק.

    היא תתפרסם בין כה וכה באתר אחר אם לא תפרסמוה.

    הייתם רוצים שתחתיה יופיע כיתוב : ''מעריב סירב לפרסם תגובה זו באתר העיתון'' ?

    יצאתם בפירסום חדש על מלחמה נגד השחיתות.

    האם העלמת תגובתי הזו באתרכם מהווה מלחמה נגד השחיתות ?

    נא לשיקולכם שנית.

  • 117.

    למה רוזנטל עוסק בשטויות? מה יש לו להסתיר? (ל''ת)

    פזית, 18/08/09 13:53

  • 116.

    האם אמיר הספרי הוא הבן של שמוליק?

    גל, 18/08/09 13:47

    אם כן..אללה יסתור..לאן הגיעה השחיתות המוסרית?

    • לשמוליק וחנה הספרי שלושה בנים

      העץ והתפוח, 19/08/09 17:34

      אריה , יאיר ואבשלום . אמיר לא שייך . הוא הבן של אחיו החורג של שמוליק

  • 115.

    שיטת הקנאה של העני בעשיר. הלוזר לווינר. הקטן לגדול (ל''ת)

    על זה הסרט, 18/08/09 13:46

    • אז מה כלכך הפריע לווינר - שתקע סכום של 3 מליון תביעה?

      יופיטר יופיטר, 18/08/09 18:57

      פיספסת משהו לא הבנת את השקשוקה -

  • 114.

    בואו נזכור שרונן צור הוא....

    ארז, 18/08/09 13:45

    בואו נזכרו שרונן צור הוא יועץ תקשורת מפוקפק של משה קצב, טלנסקי והמעטפות וגם העו''ד ישראל פרי שנשלח ל 10 שנים לכלא על גזלת כספי ניצולי שואה.
    אם הוא מייצג גם את האחים עופר, סימן שהם בבעיה

  • 113.

    כריש מושחת גדול רוצה לטרוף דג מושחת קטן ?

    תימצות - ואני לא מטעם אף אחד, 18/08/09 13:36

    ידוע זה מכבר, עיתונאי העיתונים הגדולים נכנעים לכדאיות הקשרים של בעלי העיתונים.

    הם לא פירסמו לפעמים כתבות חשובות, כיוון שאסרו עליהם זאת והם נכנעו לכך - כדי להמשיך להתפרנס.

    מיקי רוזנטל היה עורך ידיעות אחרונות פעם לא ?

    מיקי, ספר לנו, כמה כתבות על מושחתים למיניהן לא פירסמת במסגרת תפקידך כעורך בידיעות אחרונות ?.

    כמה קורבנות, למול מעשי נבלה של אנשי ההון, דחית בעבודתך ומנעת מלפרסם את סיפורם?

    אז אתה עצמך היית חלק ממערכת כזו? או לא ?

    ספר לנו מיקי !!

    ואינני בעד האחים עופר, כמו שאינני בעד כרישים.

    והמבין יבין.

    אבל מיקי, אתה עצמך היית ''כריש'' פעם למול מצוקותיהם של קורבנות ''כרישי הממון''.

    יכולת לעזור להם.

    עזרת? או דחית והעלמת סיפורם והשארת אותם לטבוע בחייהם ?

    כמה מכם, אנשי התקשורת החוברים יחדיו לעזור למיקי, העלמתם ולא פירסמת סיפוריהם של קורבנות במסגרת תפקידכם?

    ספרו לנו אולי?

    עכשיו, כשסיפורו של מיקי מאיים בעצם על כל אחד מכם אישית,להיות חשופים לתביעת בעל ממון בשל עיסוקכם, קמתם כאיש אחד להגן עליו-עליכם למעשה ומקצועכם.

    אבל עד שהגיעה שחיתות זו אליכם ? כמה זמן הסתרתם אתם מלפרסם קורבנות?

  • 112.

    סרט תגובה מצויין. מה הטענה פה?

    shuki99, 18/08/09 13:30

    יש גבול להאשמות. את כל העולם האחים עפר קונים? אני לא קונה את זה.

  • 111.

    זה שרודפים אחרייך לא אומר שאתה פרנואיד... אבל אם לא רודפים ?

    ''הצבר'', 18/08/09 13:30

    מדינת ישראל כולה 300 איש
    הברנז'ה התקשורתית 2.5 איש
    כל אחד בתחת של השני

    איפה שהאחים הצדיקים למשפחת עופר יזרקו אבן הם יפגעו במישהו שעובד/עבד/יעבוד גם עם אדון רוזנטל

    והאמת שגם ההפך

    • הגדרת למעשה את נוסחת ''מד השקרנים'' - שהוא עולמך והדומים לך. (ל''ת)

      מגיע לך פרס על הנוסחה וההגדרה, 18/08/09 14:17

      • מד השקרנים? או מד החוצפה והרוע שלך? חצופה ומתחסדת (ל''ת)

        למה להתחזות, 18/08/09 16:39

        • דוגמא חולנית של אנשים רעים

          231809, 18/08/09 21:12

          על פי רוב מקורה בנשים

        • כון, אתה צודק, מדינת ישראל כולה 300 איש הברנז'ה התקשורתית 2.5 איש (ל''ת)

          אתה ממש ''דייקן'', 19/08/09 04:06

  • 110.

    המקור למידע הוא לא רוזנטל אלא קולגה של שני אשר המידע הגיע לידיה

    ארז, 18/08/09 13:30

    התחקירנית החושפת בקשה את תגובתו של רוזנטל וזו גם מפורסמת כאן.

    קצת עשו כאן שקשוקה אך עיקרי המידע נכונים.

  • 109.

    שיטת השקשוקה מציג מציאות כואבת !!

    רוני, 18/08/09 13:26

    ראיתי את הסרט ''שיטת השקשוקה'' ולא מצאתי כל פגם בתפקוד האחים עופר. הסרט הציג באור שלילי דווקא את עובדי המדינה, פקידי האוצר אשר מוכרים את אוצרות המדינה בזול. גם בנושא האשמות לגבי הזיהום - במידה ופקידי משרד הבריאות היו מבצעים את תפקידם כהלכה, וסוגרים את המפעלים כיוון שהם מזהמים, כי אז המפעלים היו מתקנים את הדברים.
    כל מה שהסרט הציג הוא שתפקוד פקידי הממשלה ברמות כאלו ואחרות, אינם מבצעים את תפקידם כהלכה.
    כאשר אדם מוצא סחורה זולה הוא אינו שואל למה? אם הסחורה עונה על הקריטריונים שלו.
    הסרט אף הציג את רוזנטל כאישיות מטרידה. למה הוא היה צריך להפריע לאחים עופר ביום שבו הם חגגו אירוע משפחתי חשוב, או מדוע הוא רדף אחרי מנהל המוזאון. מכובד יותר אם הוא היה קובע מפגש אתו ומראיין אותו בצורה מכובדת יותר.

    בכל מקרה צריך לציין שרוזנטל אדם אמיץ. אך יצא כנגד הגורמים הלא נכונים.

  • 108.

    חובת ההוכחה על רוזנטל אז מה זה הרמיזות האלה

    שולידום, 18/08/09 13:17

    לא מכובד ולא רציני. סתם פוגע בעצמו.

  • 107.

    זה לא יד הגורל ולא יד המקרה זה הידיים

    אין מיקריות, 18/08/09 13:16

    הארוכות של האחים עופר

  • 106.

    יישר כוח לתחקירנית ולתסריטאי. עבודה מרשימה מאוד

    צילה רמה''ש, 18/08/09 13:10

    צפינו כל המשפחה בערב השידור ושני החלקים היו מצוינים.

    • את מהאו''ם? אין לך עמדה? או שאת מבקרת קולנוע שמתפעמת מהסינמטוגרפיה של (ל''ת)

      הסרטים?, 19/08/09 12:11

  • 105.

    על זה אמא שלי היתה אומרת ''מלחמושת בין אשכנזים'' ומישרוצה את המקור במרוק

    יוסי המרוקאי, 18/08/09 13:09

    ''רומן בינתהום''...כמה אמא שלי היתה חכמה...

    • אני מקוראי. מה זה התגובה ההזאת? גזענות מגעילה (ל''ת)

      גזענות, 18/08/09 13:32

    • חשבתי שאת פולניה מראש פינה (ל''ת)

      מרוקאית דמיקולו, 18/08/09 23:19

    • אימא חכמה, אבל בן אנלפאבית. הייתי במקומך תובע את המורה שלך ללשון (ל''ת)

      המחנך, 13/09/09 14:35

  • 104.

    זנות במקצוע הכתיבה - יש כזה דבר - אפילו בתוך משפחות. (ל''ת)

    פרסום - עולם השקר הריווחי, 18/08/09 13:08

  • 103.

    לבעל יש גישה למחשב של אשתו

    טעם נפגם, 18/08/09 13:07

    קצת מוזר, חסר פרסומאים טובים בשוק? למה מפיק סרט התגובה של העופרים, שי נשר, שמכיר את התעשיה בחר דווקא לשתף פעולה עם פרסומאי שלגמריי במקרה, אשתו היתה התחקרינית של הסרט שיטת השקשוקה ???? ועוד התחקרינית ראשית!! יש כאן טעם נפגם. זה קצת דומה לממונה להגבלים עסקיים שאשרה את לבעלה לרכוש את ערוץ 24..הכסף ששלמו העופרים, עיוור את התחקרינית ואת בעלה הפרסומא.

  • 102.

    אז בגלל זה הוא הביא עדי שקר בשיטת השקשוקה? (ל''ת)

    מורן אביבה, 18/08/09 13:07

  • 101.

    מזל שהסרט נרכש כשעוד היה גביש.היום,כשיש רק שקלאר,יכולנו רק לחלום עליו. (ל''ת)

    איזה מצב חרבאנה נהיה לנו ברשות, 18/08/09 13:01

  • 100.

    רוזנטל יורה לכל הכיוונים מה הוא מרוויח מזה? (ל''ת)

    סיפורימפו, 18/08/09 12:59

  • 99.

    איזה המצאה מרושעת. דוגמא לעיתונות מטופשת. מה קרה לכם (ל''ת)

    pinimor, 18/08/09 12:59

  • 98.

    בעלה של איילה חסון מערוץ 1 (שם הוקרן הסרט) הכין את סרט התגובה! (ל''ת)

    אחול שקשוקה!, 18/08/09 12:58

  • 97.

    נבזות זה לרמוז שהתחקירנית שלך מושחתת כשאתה יודע שזה שקר

    מתפלא, 18/08/09 12:57

    כתוב פה שהסרט נעשה שנתיים לפני התגובה, אז הם קנו את התחקירנית ואת בעלה לפני שנתיים?
    איך הם ידעו מה ייצא מזה? איזה שטויות במיץ. הפעם הגזמת רוזנטל.

  • 96.

    לא השתכנעתי מהשקשוקה וגם לא מהכתבה הזאת (ל''ת)

    צילה, 18/08/09 12:56

  • 95.

    זה אח של אלעד החתיך מהולמס פלייס!!!! (ל''ת)

    שני טל, 18/08/09 12:42

  • 94.

    אז עכשיו הבעיה זה התתקירנית? הש''ג אשם? לא מבינה (ל''ת)

    פילפולנית, 18/08/09 12:38

  • 93.

    גם אני ובעלי לא מסכימים על זה. אז מה הקשר? (ל''ת)

    מירה, 18/08/09 12:35

  • 92.

    מיקי, אביר הצדק וחופש הביטוי. ישר כוח! (ל''ת)

    rubv, 18/08/09 12:31

  • 91.

    רוזנטל,חבל להיכנס לפינה הזו

    דני, 18/08/09 12:29

    אני בד''כ איתך. אבל זה כבר קטנוני לחלוטין שלא לומר טיפשי. מה קשור זה התסריטאי שלהם הוא בן זוגה של התחקירנית . הרי הסרט שלהם מגיב לסרט שהקרנת בראש חוצות ,לא שהיא הייתה עלולה לגלות סודות מדינה.
    אני ממש לא אוהב את השקשוקה שהאחים עופר מאכילים אותנו (על חשבוננו) מלככי פינכתם בזויים בעיני (ע''ע גולדשמיט). אבל חבל שתיכנס לפינה הזו שמוציאה אותך כיללן סידרתי ולא כעיתונאי רציני

  • 90.

    both did great work. what is the problem? (ל''ת)

    zumernorth, 18/08/09 12:26

  • 89.

    משפחת עופר מ-ג-ע-י-ל-ה

    עופר, 18/08/09 12:26

    והעובדים תחתיה כמותם

  • 88.

    שני משקרת במצח נחושה, היא לא הצטרפה לתביעה.

    גם אני מיקי, 18/08/09 12:24

    הרשימה המלאה של אלו שכן הצטרפו ב:
    www.gamanimiki.org.il

    • תבדוק שוב השם שלה מופיע שם (ל''ת)

      גם אתה טמבל, 18/08/09 12:36

      • לא מופיע בוודאות! (אלא עם כן הוסיפה אותו עכשיו) (ל''ת)

        גם אתה טמבל, 18/08/09 12:42

        • די להטעות. מופיע. (ל''ת)

          אתה טומטום, 18/08/09 13:08

        • ואת המילה ''אם'' כותבים ב''א''. זה חשוב לתחקיר.. (ל''ת)

          רק בריאות, 18/08/09 13:09

        • שני לא מופיעה ברשימה כנסו ללינק המצורף

          לא מופיעה ברשימה, 18/08/09 13:14

          http://www.gamanimiki.org.il/?page_id=27

  • 87.

    מה זה השטויות האלה? סתם צהוב (ל''ת)

    אלי הס, 18/08/09 12:22

  • 86.

    אשאר רק באנומימיות-אבל הנה סיפור מעבודתי במשרד ממשלתי

    אלמוני-חשיפה, 18/08/09 12:17

    אסווה פרטים. הנה דוגמא לעשיית כסף ממשלתי אצל המשפחה.
    בגל העליה של הרוסים הם קיבלו פרוייקט שהביא להם הרבה כסף . הקשר שלהם לאריק שרון היה המפתח לזכייתם במכרז.
    למעשה כבר נתתי מספיק רמזים. רמז נוסף: התנפלות של מקורבי אריק על המשרד לקבל חלקים במכרז הענק.''כולם היו בניו'',אלה שזכו.לימים התברר שהפתרון היה יקר עם המון ביזבוזים. בינתיים המקורבים עשו את ההון שלהם.

  • 85.

    עיתונאי טוב אינו אמור לחשוש מכלום

    שלמה כהן, 18/08/09 12:13

    לא הבנתי מדוע רוזנטל מאבד עשתונות ומשתמש במילים קשות [נבזי ]כנגד אנשים שמנסים להגן על עצמם מפני פירסומים,שלדעתם,פוגעים בהם שלא בצדק.מה ההיסטריה הזאת.אם הסרט שאותו עשה רוזנטל ,עומד לדעתו בכל הקריטריונים החוקיים,המוסריים והמיקצועים,מדוע זה אמור ,,להזיז ,, לו מה שעושים משפחת עופר כדי לשכנע בגירסתם.נראה לי שמי שנוקט בטקטיקה לא אתית ,הוא רוזנטל בעצמו.רק על הכינוי ,,נבזי ,, שבו כינה את משפחת עופר,ללא כל נימוק ראוי,ניתן לתבוע אותו,אבל אחר כך הוא יבכה שתובעים אותו כי הוא מיסכן מול בעלי ההון.

  • 84.

    יש לדרוש 5 שנות צינון

    אזרח עולם, 18/08/09 12:12

    בכירי מערכת השלטון שעוברים למגזר הפרטי בתפקידי ניהול צרכים להיות מחויבים ב 5 שנות צינון לפחות
    בפועל אנשי האוצר מחשבים צעדיהם בזמן שרותם כדי למצא חן בעיני טייקוני ההון ולכן מחליטים לטובתם כדי לקבל ג'ובים לאחר מכן

  • 83.

    שמות המגיבים

    אזרח פשוט, 18/08/09 12:12

    התגובות לזכות משפחת עופר הן תמיד על ידי אנשים בשם ישראלי נפוץ, ''רגילים'' בצורה מוזרה. בלי קשר אני יודע אישית על תרומתם הרבה של משפחת עופר לקהילה, ועל כך יבורכו.

  • 82.

    אבירי חברות הפירסום ומנהליה מתנהגים כחלק מהוואפן אס.אס (ל''ת)

    הנריק גולדשמידט וורשה, 18/08/09 12:06

  • 81.

    שי נשר שמכר את נשמתו מפיק את התוכנית של רינו צרור על קולנוע תיעודי (ל''ת)

    מי ביקש שקשוקה שקשוקה, 18/08/09 12:04

  • 80.

    הטוקבקים של משפחת עופר לא ינצחו את האמת. (ל''ת)

    מיקי רוזנטל המלך, 18/08/09 12:04

    • מאיפה אתה יודע מהי האמת? בית משפט יגיד (ל''ת)

      תגובה למלך, 18/08/09 12:24

  • 79.

    לא תשכנעו אותי שהם שיתפו פעולה

    שמעון שטח, 18/08/09 12:00

    הרי השקשוקה נעשתה שנה וחצי לפני התגובה. אז מה הטענה? שהיא הייתה מושתלת?

  • 78.

    ליטמן תחקירנית אמינה. עשתה תחקיר לסרטי. מצויינת. (ל''ת)

    תחום המושב, 18/08/09 11:59

    • אז למה אתה לא מזדהה? (ל''ת)

      פלוני, 18/08/09 12:34

      • למה את לא מזדהה, יודפת? (ל''ת)

        יודפת, 18/08/09 18:11

  • 77.

    18 תגובות של רוזנטל מאותו IP

    כנסו כנסו, 18/08/09 11:47

    כנסו ותראו בעצמכם - 18 תגובות בעד רוזנטל יצאו מאותו IP בשמות בדויים.
    WWW.MYIP.COM

  • 76.

    כסף קונה גם טוקבקים - והרבה

    אור, 18/08/09 11:45

    אין גבול לחוצפה ולציניות של ה''עופרים'' תאוות הבצע והפרסום העבירה אותם על דעתם והטוקבקים מטעם הם העדות החזקה ביותר לזה.

    • נמאס לי מהקטע הזה, שכל מי שלא מסכים עם רוזנטל הוא מטעם (ל''ת)

      קצת פלורליזם לא יזיק, 18/08/09 12:02

  • 75.

    רוזנטל משלם לחברת טוקבקים

    vidivichi, 18/08/09 11:40

    כדי שיגידו שהאחים עפר קונים את כולם. חברה שלי עבדה שם.

    • אנא פרסם את שם החברה בה עבדה חברתך, או שמדובר בעוד סיפור

      פוזי, 18/08/09 12:27

      של משפחת עופר????
      פרסם את שם החברה ונאמת את הסיפור... או את תביעת הדיבה כנגדך

  • 74.

    העיתונאי חבר של רוזנטל. זאת נבזות. (ל''ת)

    zoi65, 18/08/09 11:35

  • 73.

    מדוע משפחת עופר מזרימה בברזינו פלואוריד רעיל לשתיה (ל''ת)

    פ, 18/08/09 11:32

  • 72.

    לגרש את משפחת עופר מהארץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    בושה וחרפה למדינה שלנו, 18/08/09 11:32

    לא רצויים. שילכו מכאן.

  • 71.

    רוזנטל מאבד אמינות

    איש מקצוע, 18/08/09 11:29

    מנסה להרוויח כותרות משטויות ובכך מבזה את עצמו וממוסס את ההישג שלו.

    • הבונוס בדרך- אל חשש, כל טוקבק נגד רוזנטל 10 ש''ח (ל''ת)

      החברה לישראל, 19/08/09 03:52

  • 70.

    מוזו היא המאסטר מיינד

    חושף שחיתויות, 18/08/09 11:28

    מדובר על קונספירציה של משפחת הספרי-ליטמן, לא פחות. באמצעות יופיה המהמם של ליטמן כפי שציין מגיב מס'7 (אלעזיז) ובזכות קשריו של הספרי עם השר פולישוק מנסים בני הזוג להשתלט כל המרחב הציבורי, תוך שהם עושים שימוש ציני ומחושב באחים עופר הערמומיים ובמיקי רוזנטל העשוי ללא חת.
    אורבאך- רוזנטל עשה סרט חשוב, ולכן כדאי להתעסק בתכניו ולא בכל מני פיקנטריה שולית. האם הקשר המשפחתי הזה משנה משהו מעובדות המופיעות באחד מן הסרטים?

    • וואו, איזה סלט תיארת. שמה ניתן גם הסבר להדיוטות? (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 18/08/09 12:34

  • 69.

    אריאל מיקי רוזנטל לא קיבל אותך לעבוד אצלו..

    אין בושה, 18/08/09 11:25

    נכון או לא נכון?

  • 68.

    מזל שהסרט נרכש כשעוד היה גביש.היום,כשיש רק שקלאר,יכולנו רק לחלום עליו. (ל''ת)

    רשות השידור צועקת:הצילו משקלאר!, 18/08/09 11:21

    • צודק,צודק...ושקלאר עוד מעיז להסתובב כאילו הקרדיט שלו.כלם צוחקים עליו.. (ל''ת)

      במאי ברשות, 18/08/09 11:50

  • 67.

    רוזנטל המשך לחשוף

    אזרחית מן השורה, 18/08/09 11:20

    כל הכבוד, כמה מיקריות יכולה להיות במשפחה אחת. יש להמשיך וחלשוף קומבינציות.
    לעם יש שכל ישר ולא ניתן לעבוד עליו יותר.

  • 66.

    עיתונאות בשקל (ל''ת)

    צילה, 18/08/09 11:19

  • 65.

    רוזנטל - אל תחת

    אזרחית מן השורה, 18/08/09 11:15

    אני מורידה בפניך את הכובע, יש להמשיך וחלשוף קומבינות. יש לך קהל עם שכל ישר שלא ניתן שיעבדו עלינו יותר.

  • 64.

    האחים עופר הם רק סימפטום. החברה הישראלית חולה בשפעת העשירים (ל''ת)

    גל, 18/08/09 11:12

    • תיקון: ''שפעת החזירים העשירים'' - יהיה מדויק יותר (ל''ת)

      דיוק הראוי לחזירים, 18/08/09 12:41

  • 63.

    שני ואמיר

    גילי, 18/08/09 11:07

    מי שמטיל ספק ביושר העיתונאי והאישי של אחד משהניים האלה, הוא השקשוקה!

  • 62.

    חזאי הטמטום הישראלי - את המטומטמת

    צ'יפופו, 18/08/09 11:06

    הצלחת להפוך נושא משמעותי מעין כמוהו לשטות טפשית ולא רלוונטית. ככה שמכולנו את המטומטמת שלא מבינה כמה חשוב שהסרט של רוזנטל יהפוך בזכות סרט התגובה לבר דיון רציני ומשמעותי במקום לאוסף שמועות. חבל שהתאווה שלך לצדקנות מעוורת אותך. עד עכשיו טעינו לחשוב שאת אדם רציני וראוי והנה מתברר שסתם מטומטמת שמתחבאת מאחורי עיתונאים אחרים כדי לקדם את ה''סקופ'' אלק שלה.קחי כדור הרגעה אולי זה יסדר לך את הראש ויסתום לך את הפה.

    • נו טוב, שויין, עוד אחד מטעם. שמא ראוי לעצור ולשם שינוי גם לחשוב פעם?

      חזאי הטמטום הישראלי , 18/08/09 12:05

      העובדות נפרשו ואלה אינן ''העובדות'' של משפחת השליטה בכך ובאחרים.

      יש להם את כל הכח שנחוץ כדי לטמטם או לפחות לנסות היטב, את כולנו ובוודאי שאותך.

      אז תודה. שמענו.

  • 61.

    הטוקביקסטים מטעם - שינו גישה - אבל אני רגישה לענין (ל''ת)

    יופיטר יופיטר, 18/08/09 11:04

  • 60.

    מגיבים בתשלום עלובים

    איש קטן, 18/08/09 11:03

    אפשר לראות מהתגובות שהכסף מדבר בקול רם מאוד. כמה תגובות לטובת משפחת עופר ונגד רוזנטל. זה לא עובד ולא יעבוד אנחנו יודעים איפה האמת, חבורה של אפסים רודפי בצע שכותבים את מה שאומרים להם לכתוב, בדיוק כמו ארי שביט הרכיכה שהמילה עיתונאי גדולה עליו בכמה מידות כי הוא כותב לפי מה שמבקשים החברים או אלה שמשלמים לו.
    מעניין כמה מאלו שכותבים כאן בגנות רוזנטל הוטסו על חשבון עופר לחתונה.

  • 59.

    גם מיקי רוזנטל הוא מושתל של האחים עופר

    אחת שממש ממש יודעת, 18/08/09 11:02

    בעצם מדובר בתרגיל יחסי ציבור מתוחכם מאין כמותו, שנועד להפוך את האחים עופר לאנשים המדוברים ביותר בארץ!! איך אתם לא רואים את זה? גם מיקי איתם!!! הוא מושתל!!!

  • 58.

    תעשיית הפרסום זה משהו טוב!!

    עופר, 18/08/09 11:01

    גם אני רוצה להצטרף לרכבת השוקולד עם גלגלי הביסקוויט (תרגום קלוקל מאנגלית).
    תקראו בסוף, אפילו היא רבה עם בן זוגה אבל מה לעשות שהוא עובד בעולם הפרסום....

  • 57.

    מאיזה מידע בדיוק אצל התחקירנית שלו רוזנטל מפחד? (ל''ת)

    ציפורה הסברג, 18/08/09 11:00

  • 56.

    מיקי, אל תחת, כולנו מאחוריך.ישקשקו העופרים! (ל''ת)

    רונה, 18/08/09 11:00

  • 55.

    כל האמת על רוזנטל

    יודעים, 18/08/09 10:58

    לרוזנטל יש גמדים, עיתונאים קטנים שעוזרים לו להפיץ שמועות ולזרוק בוץ. הבעיה שההיסטריה הזאת רק מדגישה את זה שהוא לא עונה על מה שנטען נגדו - עדי שקר וסילוף ראיות. על זה אין לך ולעוזרים הקטנים שלך מה להגיד?

    • שלום חיידק מטעם... מה יוצא לך מזה, הלא את הענף שאתה וכולנו יושבים :

      חזאי הטמטום הישראלי , 18/08/09 11:59

      ענף זה אתה כורת.
      בין שאת/ה מטעם העופרים ובין שמטעם הזבל, ענף זה הינו חשוב. אל לנו לחזק את המכרסמים בו!

      חברת לערמת פשפשים מכרסמים בחברה.
      האינטרס המיידי והצר שלך/שלכם הוא זה שמביא לחורבן כולנו.

      האם נוכל לגלות אצלך קצת חושים אומץ ויושר אישי?

      גם ילדייך יצטרכו לחיות ולגדול בארץ הזו, לתת יד למרעילים ומזהמים פיזית וציבורית יד המממ... לא נשמע לי ממש חכם.

      תנו תמיכה איתנה למיקי רוזנטל!

      ו...כן! גם אני מטעם. אני מטעם ארצי, מדינתי וגם מטעמך גם אם שכלת.

  • 54.

    ברוסיה הקומוניסטית מיקי רוזנטל היה נשלח לכלא בעוון טפילות

    ב.ק., 18/08/09 10:57

    לא אתפלא אם משפחת עופר תקנה את השופט שיישב במשפט התביעה המופרך נגד מיקי רוזנטל. משפחות ההון קובעות את הכללים, קונות את הפוליטקאים ואת אנשי התקשורת, מסדרות עבודה מועדפת לבכירים במשרד האוצר, ומעמידות לדין את מי שמעז למחות.

  • 53.

    הספרי עשה את שושלת שוורץ סרט ענק. (ל''ת)

    bilaam, 18/08/09 10:54

  • 52.

    חלק מהמגיבים פה

    אריאל, 18/08/09 10:50

    מקבלים כסף ממשפחת עופר.

    • תבוא, בכיף! תשלום טוב ברמות (ל''ת)

      החברה לישראל, 19/08/09 03:52

  • 51.

    ''עכת מתברר ש..'' כעת? הם מופיעים בשמותיהם בקרדיטים. מה התגלית?

    פתחוב אנטולי, 18/08/09 10:46

    מה מוכרים לנו פה? עוד סיפור בלשי? על מה ולמה? מישהו ניסה להסתיר פה משהו? הספרי תסריטאי ובמאי ידוע. עשיתי גוגל עליו.
    אז מה הסיפור הזה? עוד תחקיר עיתונאי מדהים לתפארת מדינת ישראל?

  • 50.

    מה כל כך מפחיד את מיקי

    דן עוז, 18/08/09 10:40

    אני עוקב בעניין אחרי פרשת ,,שיטת השקשוקה,,ובויכוח בין רוזנטל ומשפחת עופר,ולא ברור לי ממה חושש כל הזמן מיקי רוזנטל,מה הוא מיילל ובוכה כל הזמן,גם שכבר ניתנה לו האפשרות להציג את גירסתו בציבור.אם הוא בטוח בנתונים ובפרשנויות שהציג כנגד משפחת עופר,מדוע אמור לחשוש ולחוש מאויים מתביעה נגדו בבימש או מיחסי הציבור שהם מנהלים כדי להסביר את גירסתם כנגד גירסתו.כל פעולה שעושים משפחת עופר,שהינה חוקית והגיונית מבחינתם,מוצגת עי רוזנטל ,,כנבזית,, או,,כוחנית,,.אולי יש סיבה טובה לרוזנטל לחשוש עקב תחקיריו הרשלניים שגרמו עוול.יש לי חשד שלפניקה הזו של מיקי ,יש סיבה שקשורה בעטיו.

    • דן אם לא שמעת על זה - כסף = כוח התביעה של משפחת עופר

      יופיטר יופיטר, 18/08/09 10:59

      היא תביעה בריונית חסרת רסן - ברור שיש להם יכולת הפחדה ולראיה - הרשתות סירבו להקרין את הסרט - תראה דן כדנים - צריך שיהיה דין צדק - צימצמתי - כי לא רוצה לייגע אותך

    • מיקי מפחד?

      עופר, 18/08/09 11:03

      למה כתבת שמיקי מפחד מתביעה?
      הסרט פורסם לא?
      לתבוע לא תבעו? למה?
      הגיע הזמן שאנשים יתעוררו....
      80 אחוז ממה שאנחנו קוראים ב2 העיתונים הכי פופולאריים נכתב ע''י יחצ''ן\\נית או פרסומאי\\ת
      .
      אי אפשר להאמין לשום כותרת..
      והמגיבים בתשלום כמו מספר 14.... לפחות תפרסם תעריף....

    • דן, כבר נאמר: אל תידון אדם עד אשר... מעניין גם הקשר לשמך

      חזאי הטמטום הישראלי , 18/08/09 11:21

      רק כשפעם (אם) תמצא עצמך לכוד בקוריה הסבוכים של עכביש האלמנה השחור, אולי תוכל להבין (בשלב שבו זה אולי מאוחר מדי) היכן מצוי כרגע מיקי רוזנטל.

      יכול להיות שהוא ניסה לבלוע משהו הגדול עליו, אבל, הרי הוא ניסה למלא כראוי את תפקידו כעיתונאי חוקר, לא כן?

      לכן, לפחות במקרה זה ולאור הנסיבות שאינן פשוטות והעובדות שנחשפו, אני חושב כי ראוי להעניק למיקי רוזנטל תמיכה, אבל בוודאי לא בעיטות!

      אנא

  • 49.

    תחליט רוזנטל האחים עפר רודפים אחריך או מתעלמים ממך?

    מוריה, 18/08/09 10:40

    פעם אחת שומעים ממך שאתה לא מקבל תשובות ולא יחס ובפעם אחרת שהם רודפים אותך. אולי אתה מנסה לעשות קריירה לעצמך כזו המבוססת על שנאת עשירים ופיזור שמועות?

    • מוריה, שם מחייב לא כן? למה לא תלכי קצת לסרוג, לגדל ילדים?

      חזאי הטמטום הישראלי , 18/08/09 11:07

      אינך חייבת להציג בראש חוצות את מה שאין בזה שלך?

      • טיטום של חזאי - אני מכירה מוריה חילונית ולא סורגת (ל''ת)

        יופיטר יופיטר, 18/08/09 18:52

  • 48.

    רק העוצמה הכלכלית והשליטה מונעים מהלקרוא לילד בשמו - משפחת...

    חזאי הטמטום הישראלי , 18/08/09 10:40

    מיקי יקירי

    הייתי אומר לך ''העז ואל תפחד'', אבל זה מס שפתיים שלרבים קל לשלמו בעוד אתה, רק אתה, עומד כעת באש.

    העיתונות הנשלטת הן ע''י ''משפחות'' השמאל והן משפחות הטייקונים, מבצעת באופן חלקי ולרוב מטייח את עבודתה.

    הפרטים בתמונה זו, כלומר האנשים בתוך המערכות, באופן מקרי ביותר, מאד מאד מקרי, מתגלים (אם חופרים מעט) כקשורים (תרתי משמע) למשפחות שאין להגדירן במפורש מחשש ''עינא בישא'', ורק אתה מיקי רוזנטל, בחוכמה או בטפשות, תלוי מהיכן מביטים, העזת!

    זה לא חדש, אבל קורי האלמנה השחורה פרושים, ורק האינטרס שלה בנו כחיים ופועלים, מונעת את עקיצת הסיום.

    זו סימביוזה שבה הקרבן והמקרבן משתפים פעולה בדרך שמביאה להרס הכל בקציה.

    טוב, אבל למי אכפת?...

  • 47.

    לא אתפלא אם הם ניסו להחדיר עובדים למיקי

    אל מיקי רוזנטל, 18/08/09 10:39

    צריך לקרוא את מה שאומרת התחקירנית, אחד, משפחת עופר תובעת אותי, שנים, לא נראה לי שהם יודעים על קיומי,
    כדי לחשוש שמה שקרה כאן הוא שהציעו לה תמורת ירידה מהתביעה - למסור חומרים או שמראש היא היתה מושתלת

    אגב, גם אני עסקתי בנושאי הון ושלטון ומפעלים מזהמים, ויש לי ראיות שניסו עלי את השיטה הזאת
    של ניסיונות החדרת עובדים

  • 46.

    אני לא מבין מה הטענה כאן בכלל, אז מה אם הם נשואים? מה זה אומר בכלל? (ל''ת)

    ינקו, 18/08/09 10:38

  • 45.

    תושבי קריות וחיפה הנחנקים תומכים במיקי רוזנטל-נקודה.

    אמיר, 18/08/09 10:36

    כאשר ראש העיר וכל שאר הגורמים הרשמיים מקדימים אותנו לדעת

    • תושבי הקריות וחיפה נחנקו כבר לפני 70 שנה

      מה הקשר לעופר ?, 18/08/09 11:30

      בתי הזיקוק נבנו ב-1938 ע''י הבריטים שנתיים אחרי בנית הטרמינל של צינור הנפט מעירק שגם הוא מסריח מנפט עד היום.
      האחים עופר לא הקימו גם את מפעלי ים המלח או את צים.
      הם קנו את כל המפעלים הנ''ל בזמן שהיו כושלים (בעיקר בגלל ועדי עובדים חולגניים כדוגמת עובדי ח''ח). אף גורם אחר לא היה מוכן להתקרב למפעלים אלה. האחים עופר עשו הימור מסוכן שהצליח בחלקו אבל לא כל אחד מוכן להימורים כ''כ מסוכנים והתעסקות עם ועדי עובדים פראיים. חלק מהתגובות פה ממחישות למה לא שווה להתעסק עם אנשים כאלה.

      מספיק כבר עם ההתלהמות הליכודית על האחים עופר.

      • לא יאמן כמה טוקבקיסטים מטעם האחים עופר יש כאן וואו!!

        אפרת, 18/08/09 12:21

        והכל כדי להעלים את כל הסרטן שיש כאן בחיפה

  • 44.

    מעניין מה היה קורה אם היו נכנסים באשתו של רוזנטל

    סמי בכיכר, 18/08/09 10:34

    ואתה עוד מדבר על נבזות??

  • 43.

    ככה עובדת השקשוקה של רוזנטל בהאשמות בעיתון ללא בסיס

    משקשק, 18/08/09 10:32

    זה בדיוק כמו הסרט שלו. איכסה על עיתונאים כאלה ועל העדר שהולך אחריהם בלי לחשוב.מייקל מור אלק.

    • זהירות, תגובה בתשלום! (ל''ת)

      ביצה עין, 18/08/09 12:33

      • אזהרה מיותרת. זה ברור... (ל''ת)

        אני, 18/08/09 13:13

  • 42.

    האחים שקשוקה עופר חושבים שמותר להם הכל

    השמאל החדש , 18/08/09 10:32

    צריכים לשמור על עיתונאים כמו מיקי שדואגים לאינטרס הציבורי.

  • 41.

    יבוא יום והעם יקום על משפחות העושר = משפחות הפשע =משפחת עופר

    אקי, 18/08/09 10:32

    משפחת עופר עושה את פשעיה בעזרת העט
    משפחות הפשע עושות את פשעיהם בעזרת התנקשויות
    יחי ההבדל הקטן

    • כבר שנו חז''לינו: ''לא השועל גנב, החור (פרצה בגדר) גנב''!

      חזאי הטמטום הישראלי , 18/08/09 11:35

      רק מערכות שילטון ציבוריות מלאות חורים, לא מתוחזקות כשחלקים נרחבים בתוכן אינו בנוי להתמודדות עם המציאות שלנו, מאפשרות חדירה סרטנית ממאירה מן הסוג שמיקי רוזנטל מתמודד עמה.

      זו אינה בעייה עם בעלי הון (שלעולם יהיה להם יתרון בשל כך), אלא אם מדינה ללא חוקה וכללי שילטון מכוננים ומובנים בתוכה, שמאפשרים זאת.

      שועלים תמיד ינסו לחדור לכרמים. תפקידנו היא לווסת זאת באופן שיהיה פחות פוגעני.

      הכח משחית, וזה נכון עמעט לכל המערכות. לא הכח הבעיה כאן, אלא מערכת הריסון, הבקרה והאיזון - היא

  • 40.

    דיייייייי עם הבכיינות של רוזנטל!!!!

    אורי ל., 18/08/09 10:30

    מספיק!! די!! נמאס!!

    • אולי די עם הבריונות וקניית האנשים של משפחת עופר? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר, 18/08/09 11:01

    • הבונוס בדרך (ל''ת)

      אחים שקשוקה, החברה לישראל, 19/08/09 03:53

  • 39.

    די כבר עם הרמיזות והשמועות. זה לא רציני

    אחד שנמאס לו, 18/08/09 10:30

    זה מסך עשן שנועד להרחיק את הדיון מהשאלות החשובות שכולנו מחכים לשמוע איך יתבררו בבית המשפט. את מי זה מעניין מי היה התסריטאי ומי היה התחקירני

  • 38.

    מיקי עשרות אלפים איתך (ל''ת)

    יישר כוח, 18/08/09 10:27

  • 37.

    מיקי רוזנטל הולך להיות העובד המצטיין של האחים עפר

    נשמה טובה, 18/08/09 10:27

    אחרי שיעבוד אצלם עשר שנים כדי להחזיר את מה שיחטוף במשפט. נראה אותו אז.

  • 36.

    הספרי התסריטאי הכי טוב בארץ (ל''ת)

    פו הדב, 18/08/09 10:27

    • דהה??? (ל''ת)

      פיל נפיל, 18/08/09 12:32

    • אל תתבלבל , פו - זה לא שמואל הספרי (ל''ת)

      אי אה, 19/08/09 17:38

  • 35.

    ליטמן חמודה, למש' עופר תקציב שמאפשר להם לדעת הכל - אבל הכל..

    omadawn , 18/08/09 10:24

    תהיי סמוכה ובטוחה שהם ידעו על הקשר, בדיוק כמו שהם חשבו שיוכלו לפתות את רוזנטל בשוחד ענק (לכאורה תקציב הפרסום למועצת רמת חובב)..

    רוזנטל: תהיה חזק, הרוב איתך!

  • 34.

    זה נבלה וזה טריפה (ל''ת)

    ר.בקצה, 18/08/09 10:23

  • 33.

    העופרים לא מפנים מאחזים. זו שערורייה (ל''ת)

    מומי, 18/08/09 10:22

  • 32.

    למה האחים לא משחררים את גלעד שליט? זו קונספירציה (ל''ת)

    מומו, 18/08/09 10:22

    • סכנה! תגובה בתשלום! לך נסה לעשות ספין במקום אחר

      החברה לישראל=שחיתות הון ושלטון, 19/08/09 03:55

      לכו תקנו אוניברסיטה, תקימו מוזיאון על שם שקשוקה ופיתה מצידי,

      אוניברסיטה על שם הגאון עופריהו שלטוניהו הונהיו מיליונריהו

  • 31.

    יש שמועה שהאחים עופר גם אחראים לשואה

    מוז, 18/08/09 10:20

    הם החנו את המרצדס ליד תאי הגזים באדום לבן ולא קיבלו דוח

  • 30.

    זה לא רק האחים עופר.ישראל הפכה מדמוקראטיה לשלטון קומץ משפחות עשירות. (ל''ת)

    גל, 18/08/09 10:18

  • 29.

    אברבך, הישג עתונאי כביר

    צוחק בקול, 18/08/09 10:17

    הפוליצר והצעת עבודה מרוזנטל בדרך

  • 28.

    אולי זה חוקי - אבל מסריח - מיקי רוזנטל אל תירא ואל תחת!!!!!

    יופיטר יופיטר, 18/08/09 10:11

    משפחת עופר מתנהגת בצורה מבישה - ''קונה אנשים - קונה פוליטיקאים - קונה את השקט התיקשורתי - וקונה נכסים - תיקנו - אבל למה להתנהג בבריונות??? זה לא מוסיף לכם כבוד - בעיקר כשאתם מעיזים לחשוב שאחרים הם החלאות

    • מה שמסריח זה להשתמש בעיתון כדי לסגור חשבונות אישיים (ל''ת)

      צדק צדק, 18/08/09 10:28

  • 27.

    מרוב צדק וחופש ביטוי מעריב מצנזרים תגובות נגד רוזנטל (ל''ת)

    ימית, 18/08/09 10:08

  • 26.

    מה הקשר בין מחט לתחת (ל''ת)

    שירה, 18/08/09 10:08

  • 25.

    ממש מקרה- נו באמת... (ל''ת)

    משה, 18/08/09 10:05

  • 24.

    מיקי רוזנטל - איפה כאן הנבזות?

    חיים מכפר סבא, 18/08/09 10:05

    מה קרה מיקי חמודי, כל מי שלא רוקד לפי החליל שלך הוא נבזה? בינתיים אתה מתפרנס ממשפחת עופר יותר מכולם

  • 23.

    תותחנקו אתה מר רוזנטל אל ייאוש. (ל''ת)

    מיקי סטייל, 18/08/09 10:05

  • 22.

    התסריטאי עשה עבודה טובה, אין מה להגיד (ל''ת)

    קלוצקאשס, 18/08/09 10:03

    • זהירות - תגובה בתשלום! (ל''ת)

      מיני, 18/08/09 12:28

  • 21.

    נמאס מרוזנטל

    אזרח, 18/08/09 10:00

    כמה צהוב אתה יכול להיות. בושה.

    • ל-18 אתה גם מקושר לאחים עופר? (ל''ת)

      אני, 18/08/09 10:47

    • אתה כ''כ דפוק שאני לא מאמין שאני מגיב לך בכלל.

      נמאס ממך!, 18/08/09 10:49

      תמשיך לקבור את הראש שלך בחול, גם ככה אתה לא תגיע לשום מקום.
      אידיוט שכנראה מקבל משכרות משני החלאות שנקראים האחים עופר.
      יותר עדיף שתסתום ותלך לדחוף את הלשון שלך עמוק עמוק עמוק לתחת של יולי.

    • לפחות תרשום אזרח העובד אצל משפחת עופר

      אזרח אחר, 18/08/09 11:52

      היום נותנים לכל אחד אזרחות,
      איזו מדינה

    • הבונוס בדרך (ל''ת)

      שיטת הטוקבק בתשלום, 19/08/09 03:55

  • 20.

    מענין שגם רק במיקרה ארי שביט הוזמן אל עידן עופר לפני הדיון בנושא (ל''ת)

    יופיטר יופיטר, 18/08/09 10:00

  • 19.

    סרט התגובה - העתיק מהסרט של רוזנטל את רעיון משחק המונופול (ל''ת)

    יופיטר יופיטר, 18/08/09 09:57

  • 18.

    תגובת משפחת עופר

    אחד שאכפת לו, 18/08/09 09:51

    תושבי הרצליה עדיין זוכרים את מכוניות המרצדס של ''האחים'' חונות על המדרכה באדום לבן צמוד לבניין העירייה. למותר לציין כי רכבים של אזרחים שחנו ליד ללא תו חנייה קיבלו דו''ח. סרט התגובה של ''האחים'' אינו ראוי, לראייה שליטת המשפחה בהעלמת הסרט. זיכרון הציבור אינו קצר, שום כתבת תדמית לא תועיל- עדיין נותרו במדינה אנשים עם היגיון בריא. מיקי רוזנטל - יישר כוח על האומץ להגיד המלך עירום.

    • את הכסף הראשון עשה אביהם עם ממשלת המנדט. תמיד אלה בתחת של הממשלות

      מכירי משפחת עופר, 18/08/09 12:20

      יונקים מתקציביהם

  • 17.

    המשחק המלוכלך של מש' עופר לא יעזור להם.. (ל''ת)

    jerom44 , 18/08/09 09:50

  • 16.

    שיחקו אותה (ל''ת)

    מישו, 18/08/09 09:50

  • 15.

    הכוונה לכל הקולגות שלך.העיתונאים!נעלמו כל העיתונאים פתאום (ל''ת)

    רות, 18/08/09 09:50

  • 14.

    המשחק המלוכלך של מש' עופר לא יעזור להם..

    jerom44 , 18/08/09 09:49

    חוקרים פרטיים, שוחד במסווה, איומים, תביעות וכד'..

    הכל מעיד כאלף עדים (עוד יותר מהסרט עצמו..) כי,
    ''על ראש הגנב בוער הכובע..'' והגנב הזה מנסה בכל כוחו
    לכבות את האש..

    אלא שאנחנו ''האזרחים הקטנים'' לא ניתן לגנבים הגדולים
    לכבות את האש..

    הצטרפו גם אתם, הקישו בגוגל: ''גם אני מיקי''

  • 13.

    מה הרשר? הוא תסריטאי ידוע (ל''ת)

    marsman, 18/08/09 09:49

  • 12.

    הספרי הוא התסריטאי הכי טוב בשוק

    אורן, 18/08/09 09:47

    זה מגוחך, ברור שבחרו אותו כי הוא פשוט הכי מוכשר, ולא משום סיבה אחרת

    • אולי בשוק בצלאל (ל''ת)

      בן, 18/08/09 12:27

    • אולי בשוק הפישפשים (ל''ת)

      גבי, 19/08/09 16:02

  • 11.

    איפה כל הקולגות? (ל''ת)

    רות, 18/08/09 09:47

  • 10.

    האם יש קשר להספרי התסריטאי של פולישוק? (ל''ת)

    הקונספירטור, 18/08/09 09:46

    • יש קשר . אמיר הוא בנו המאומץ של אח של הספרי מפולישוק . (ל''ת)

      חוקר עצי יוחסין, 19/08/09 17:37

  • 9.

    שני ליטמן היא יפיפייה מדהימה ואשת מקצוע מהמעלה הראשונה

    אלעזיז, 18/08/09 09:45

    יצא לי לעבוד איתה פעם. היא מעולה.

    • מה קשור היופי של ה עכשיו לסיפור הזה? (ל''ת)

      עוד חרמן שלא שחושב עם הז*#ן שלו, 18/08/09 10:47

    • תגובה בתשלום? (ל''ת)

      שני, 18/08/09 12:26

  • 8.

    אין שום קשר בין מה שמצביעים (ל''ת)

    לשליטת האחים עופר, 18/08/09 09:42

  • 7.

    rozental you bum! go find a real job (ל''ת)

    ilan, 18/08/09 09:39

  • 6.

    כדאי שהכותב ידע לכתוב בעברית ולא ישכח פסיקים! (ל''ת)

    נעה, 18/08/09 09:33

  • 5.

    אני בעד רוזנטל אבל בעניין הזה הוא טועה

    רוני, 18/08/09 09:29

    יכולים להיות ניגוד אינטרסים בין בעל לאישה בקריירה, זה דבר שכיח

    • ואתה בטוח יודע את כל העובדות, מהכסא שלך מול הטוקבק.. (ל''ת)

      omadawn , 18/08/09 10:25

      • לא אתה יודע בטוח (ל''ת)

        r, 18/08/09 15:20

  • 4.

    משום מה, אני מאמין לרוזנטל. משפחת עופר מחזיקה את המדינה בביצים

    ועושה כאן כרצונה!, 18/08/09 09:29

    ככה זה כשאתה חולש על 90% מהתעשייה בארץ.
    רה''מ הוא עובד שלך
    הנשיא הוא העובד שלך
    חברי הכנסת הם אלה שמנקים לך את התחת על כל חירבון שאתה משאיר במדינה.
    משום מה, רוזנטל יודע על מה הוא מדבר.
    סליחה על הביטויים הלא ממש עדינים, אבל ככה זה כשהמדינה טובעת בחרא, אי אפשר לנטרל את הריח.

  • 3.

    הכל שאלה של שליטה וכוח ומעבר לכך שיתפגר העולם

    אזרח עולם, 18/08/09 09:27

    שיטת השקשוקה מטפל בשיטה שבמקרה מי שמייצגה הם משפחת עופר
    אבל יש עוד מספר משפחות בישראל שזו שיטתן
    הם והאינטרסים שלהם מעל לכל
    כסף רווח הוא העיקר
    מוסר, סביבה , יחס הוגן הס מלהזכיר
    וכן הפוליטיקאים תמורת בצע כסף שותקים ונהנים

  • 2.

    מיקי רוזנטל חזק ואמץ אנחנו צריכים הרבה אנשים כמוך במדינה שלנו. (ל''ת)

    tami.me , 18/08/09 09:24

    • יופי תמי, תמיכתך במיקי חשובה, אבל...

      חזאי הטמטום הישראלי , 18/08/09 10:43

      מה הצעד הבא שלך?
      האם תניחי לו להיות לבדו תחת אש?

      • לא לא אניח לו להיות לבדו תחת האש?? אתמוך בו כמה שאוכל. (ל''ת)

        tami.me , 18/08/09 12:10

        • שיג

          חזאי הטמטום הישראלי , 18/08/09 13:27

          חלק חשוב לא פחות במיכתך בו ובמלחמה ברשת הסבוכה שטוו משפחת עופר מסביב למערכות החיוניות במדינה הינו: להעיר גם אנשים נוספים ולהתחיל ליצור סיעור מוחות לקרת שינוי חברתי פוליטי שעשוי (אולי) לעכב ואולי לעצור תהליך הרסני זה ותהליכים נוספים של הרס מבפנים של המדינה והחברה שלנו. שלנו?

  • 1.

    רק שלא ידרסו את מיקי במקרה. מקריות (ל''ת)

    שוטר תנועה, 18/08/09 07:50