יצחק הראל, 21/08/09 16:03
זווית אחרת,כדאי לנו שכל שונאי ישראל ידברו ויחשפו את תוכניותיהם
יוני, 19/08/09 01:24
כרגיל תמיד נכון הפנינים שיוצאים לך מהפה
עידו, 19/08/09 00:40
כל הכבוד על האומץ., 19/08/09 00:33
היום שמעתי מושג חדש, אני מאמצת אותו לחלוטין: יהודים ממוצא יהודי
לקוח מערוץ 23 הערב., 18/08/09 23:09
יישר כוח לאנשי תנועת ''אם תרצו''
גילי מנצרת עילית, 18/08/09 22:36
יש עוד בעיות תקשורת בתקשורת!!!
יהודי גאה להיות יהודי, 18/08/09 22:19
הוא לא קרא לביצוע פעולות טירור
ג'ורג', 18/08/09 22:15
אם תרצו פועלת לא רק בבר-אילן. ולא צמחה שם
מתי, 18/08/09 22:29
במו מקלדתך חסכת את הצורך לענות לך חולה נפש
אייל אשכול , 18/08/09 23:01
במו מקלדתך חסכת את הצורך לענות לך, מטורף
אייל אשכול , 18/08/09 23:02
תראה לי מדינה אחת בה שמאפשרת לאזרחים שלה לעודד מילחמה של מדינה אוייבת. (ל''ת)
לאנשים כמוכם צריך לשלול את האזרחות., 19/08/09 00:07
כן, וגם מעגן בחוק שמדינה יכולה להגן על עצמה
Avi Ecuador, 19/08/09 04:07
שום מדינה לא חייבת לבנות מדינה של רשע אספסוף של טרור
Avi Ecuadod, 19/08/09 04:10
כדי להשמיד את היהודים יש לסרס את יכולות ההגנה וההתיישבות שלהם (ל''ת)
הר אופנהיימר - קאפו בכיר -תבוסה עכשיו-במימון גרמני, 18/08/09 21:52
בראיה של התרבות שמסביבנו אין דבר כזה יהודים קיצוניים
Avi Ecuador, 18/08/09 19:10
ימיני לא הגה הגיגים אלו, הוא לקח אותם ממחקר
כנסו ותדעו מי זה בנימיני למה האמירה שלי לא מתפרסמת, 18/08/09 18:39
זו לא השמצה הציבור צריך לדעת.היכנס
אם תשאיר לי פרטי התקשרות איתך אראה לך, 19/08/09 05:00
אני יותר מודאג מהתגובות חסרי הרסן של הימין הקיצוני למאמרך, הרואים
יונה אש, 18/08/09 18:20
אל תתרגש. אלה תגובות מאורגנות. רוב התומכים בימיני באים מהמחנה השפוי (ל''ת)
ימיני בעצמו שמאלני שכותב על ''הג'יהאד היהודי''. שכחת, 18/08/09 18:31
אסור לגלוש באתר ynet האנטי ציוני.
אלעד ברוכים, 18/08/09 16:56
אז איך זה שכל המטומטמים הולכים לאתר האנטי-ציוני ולא למשל לאתר הזה? (ל''ת)
אולי רוב העם שמאלנים בכלל?, 18/08/09 17:06
חלק ממגיבי הימין כאן הם פשיסטים כמו ההוא שכתב את מאמר התמיכה באלימות (ל''ת)
הם טוענים שהוא מייצג כל הערבים וכך הם מחזקים אותו, 18/08/09 16:53
תיקון טעות! אין ''ימין פאשיסטי'' יש שמאל שתומך ב''אסלאם הפאשיסטי'' חשוב לז (ל''ת)
מתעוררים! , 18/08/09 20:38
אם נותנים לדרור ימיני חופש שיסוי ב תקשורת -----הכל אפשרי בארץ הזאת (ל''ת)
ימיני עלוב נפש מתוסכל, 18/08/09 16:42
רמי, 18/08/09 16:36
מה שלרמי יש בזרתו לך אין בכל גופך. מוחך מלא בקש ובסיסמאות חלולות.
יריב א. , 18/08/09 17:41
רמי לא הכיר בכלל את המאמר של אנדריאס
אבל שיגר את הסימאות הרגילות..כמוך בעצם, 18/08/09 18:12
אני מדבר על זכויות ''למדינת ישראל'' ואת עם סיסמאות על ''ארץ ישראל''
יריב א. , 18/08/09 23:04
מעניין איך לליצן שכל ההודעה שלו היא השמצות יש את החוצפה
ציוני , 18/08/09 16:46
מה לעשות שהפעם ימיני דייק... היה ועוד איך היה מאמר כזה...
זלמנוביץ ישראל, 18/08/09 17:00
זה לא ש''הפעם'' ימיני דייק. ימיני הוא אחד העיתונאים האמינים ביותר בישראל (ל''ת)
הוא יותר חוקר מאשר עיתונאי. לזכותו, 18/08/09 17:30
ימיני מדייק תמיד. לא רק ''הפעם''. המאמרים שלו מלאי עובדות שאיש לא מפרסם (ל''ת)
ואף פעם לא תפסו אותו בסילופים, 18/08/09 18:27
יישר כוח על המאמר, זוהיר אנדריאוס הוא זה שכתב את המאמר שהזכרת
ציונית גאה, 18/08/09 16:21
שיהיו פלסטינים פטריוטים-וילכו לבנות את ארצם מעבר לגדר! הפרדה עכשיוו (ל''ת)
מתעוררים! , 18/08/09 15:36
שפורסם במספר מצומצם. כל הניתוח שלו את
בן דרור ימיני העתיק ממחקר אחר, 18/08/09 16:39
ימיני כתב כבר לפני שנים את המאמר החשוב ביותר על ערביי ישראל (ל''ת)
''במלכודת ההונאה העצמית'' - זה פורסם באתר כאן, 18/08/09 17:05
למי שכותב מאמרים אין שום שליטה בתגובות. התגובות הן באחריות אתר NRG (ל''ת)
הבהרה חשובה, 18/08/09 15:22
קריאה למאבק אלים נגד שלטון כיבוש אינו הסתה אלא קריאה לגיטימית
יריב א. , 18/08/09 15:17
יריב אופנהיימר מודה שהוא תומך בטרור - גזרו ושמרו
פנדה , 18/08/09 15:54
יחי חופש הבטוי, 18/08/09 16:21
יריב אופנהיימר תומך טרור, אולי פעם אחת תגנה ותתקוף את
ציונית גאה, 18/08/09 16:27
אם מעשי האצ'':ל והלח''י היו מוצדקים, אז פעולות הפלסטינים מוצדקות אף הן
יריב א. , 18/08/09 16:55
סליחה. כנראה שכחתי שדיר יאסין היה מחנה צבאי בריטי מלא בתינוקות
יריב א. , 18/08/09 23:46
ליריב המסית הנבל והשקרן, קינג דיויד היה בסיס צבאי בריטי ממרכזי השלטון
איציק המצונזר , 19/08/09 13:26
מופרכת ביותר, 18/08/09 17:56
תראה לי עיתון בריטי בו פורסם משהו כזה.
ציוני , 18/08/09 16:45
עיתונים שלנו יא אהבל!!! אין לך מושג מה עשה אצ''ל ולח''י עד 1948!!!
יריב א. , 18/08/09 17:49
קריאה לפגיעה פיסית באזרחי וחיילי מדינתך-הסתה ועוד איך
ולעניין סיסמת ה''כיבוש''-, 18/08/09 16:50
שלא תעז להאשים אותם באי ביצוע הסכמים בזמן שאנחנו לא מבצעים שום הסכם
יריב א. , 18/08/09 17:53
בגין חתם על אוטונומיה??, 18/08/09 18:34
גיבוב מגוחך של מילים. בגין לא חתם על ''אוטונומיה לפלסטינים'' ?
יריב א. , 18/08/09 23:54
-, 18/08/09 18:55
יופיץ, 18/08/09 15:16
בן דרור ימיני שאל שאלה ולכן אענה:
מורה נבוכים., 18/08/09 15:16
ישראל דויד ל., 18/08/09 14:40
מדוע תגובות של אנשים רשומים לא מתפרסמות יותר ב-NRG? משטרת המוחות... (ל''ת)
אורן האתאיסט , 18/08/09 14:37
גם באינטרנט אפילו כאן, אין אפשרות להעביר את הדעה
maia, 18/08/09 13:36
הדימוי שלך יפה - חופש הביטוי הוא האקלים התרבותי
פנדה , 18/08/09 15:56
נכון מאוד.אלימות מילולית פוליטית כמו של אנדריאס (ל''ת)
מקנות במקביל גם חופש מילולי לכהנאסיטים ושות', 18/08/09 13:36
צדיק, 18/08/09 13:26
אם הייתה שוני ישראל ,היו מפרסמים את הכתבות שלך בתיקשורת (ל''ת)
יש 2000 איש ואיש ששולטים מהשמאל אנטי יהודי, 18/08/09 13:06
החוק הבינלאומי מכיר בזכותה של אוכלוסיה כבושה להיאבק, גם מאבק מזויין (ל''ת)
אורן כבר עזב , 18/08/09 12:54
זלמנוביץ ישראל, 18/08/09 14:19
לישראל זכות קדימה לבעלות על יו''ש, ע''ס ההחלטות מ1922
עפ''י החוק הבינלאומי, 18/08/09 14:21
1.החוק הבינלאומי לא מתיר פיצוצי אוטובוסים ובתי קפה
2.החוק הבינל' פירש כאן את ה''כיבוש'':, 18/08/09 17:18
וכברדיו או ב-TV משדרים הקלטה מלאה של חמאס/אלקיידה/אחמדיניג'אן? נחוץ?? (ל''ת)
כלי התקשורת שלנו בשירות האויב, 18/08/09 12:06
bilbi, 18/08/09 12:06
ומה עם קובי אריאלי, שקרא להכות יהודים?
בן דרור, אל תהיה צבוע. תענה כאן בבקשה, 18/08/09 12:02
ההשוואה שלך מעוותת ופרוורטית. יש הבדל בין קריאה לחזרה לטרור (ל''ת)
קובי אריאלי לא קרא ליהודה שאול בוגד, 18/08/09 13:02
בוא נגיד שאמצעי הלחימה שאנדריאס ממליץ עליהם ,והיקפם- (ל''ת)
לוקחים בגדול כל נסיון להשוואה, 18/08/09 13:18
זכותם של היהודים להתגונן מול אלימות השמאל!
ריאליסטית , 18/08/09 14:18
כל הכבוד ימיני. זה לא חופש ביטוי אלא שמאל קיצוני ששולט בתשקורת, בג''ץ, (ל''ת)
יועץ משפטי ואילי הון. אבל העם חכם יותר מהם, 18/08/09 11:57
עתונות מגוייסת לטובת ערבים עובדים זרים וכ''
סיון גבריאל, 18/08/09 11:36
מדובר בזוהיר אנדראוס שכתב בויינט מאמר בשם ''אבו מאזן מחסל לנו את פלסטין
איציק המצונזר , 18/08/09 11:29
מנה מנה, 18/08/09 15:58
ההסתה מתחילה במסגדים שהמדינה ממנת אותם=משם מתחילה הרעה=יש להם לגיטימצי (ל''ת)
נ.כהן ברגע שהתקשורת סלחנית מידי=התוצאה לא מאחרת לב, 18/08/09 11:27
נראה לפעמים שהפלסטינאים הרבה יותר מתונים מערביי-ישראל
רן, 18/08/09 11:25
מס' 30 לפני 200 שנה לא היו כאן ערבים מוסלמים
אייל, 18/08/09 11:23
אז בגלל ''מעט יהודים'' שהיו פה לפני 150 שנה, יש לנו חזקה על כל השטח?
יריב א. , 18/08/09 18:00
תגובתך כתגובת עשב תלוש מנותק וחסר קשר לעובדות ההיסטוריות
אבות אבותיי, 18/08/09 19:58
אם כבר אנו עוסקים בהסטוריה, המוסלמים ששלטו כאן לפני העותומנים
זלמנוביץ ישראל, 19/08/09 00:49
מוחמד עבד אלסלאם, 18/08/09 11:21
אתה צודק ! יש ערבים שנולדו גם בצרפת וגם באנגליה וגם כאן...
זלמנוביץ ישראל, 18/08/09 11:59
מוחמד- למזלנו, לא לפי קביעתך יגזר מי ישאר כאן ומי יעזוב
panacea , 18/08/09 12:02
ריאליסטית , 18/08/09 14:15
הפרדה עכשיוו! יהודים לישראל! פלסטינים לפלסטין-כולל ערביי(פלסטיני)ישראל (ל''ת)
מתעוררים! , 18/08/09 15:39
היי היי, 18/08/09 11:18
שלום, 18/08/09 10:53
השמאל החדש , 18/08/09 10:53
כתבתי תגובה על אחריותה של התקשורת למצב וגם אותה צנזרו.
ASCH , 18/08/09 11:41
ממש הסבר מקורי:''הוא לא מתבייש לתקוף את התקשורת שהוא מתפרנס ממנה''...
זלמנוביץ ישראל, 18/08/09 12:08
האם חוק ''פינוי פיצוי'' הוא לא בעצם הטרנפר של כהנא?
בשמת מאך, 18/08/09 10:45
משקיף, 18/08/09 10:44
כתבה הכרחית. מדוע אין עוד עיתונאים שלא חוששים לצאת
מירב, 18/08/09 10:40
היא לא סובלת מאימת חופש הביטוי. ימיני כנס .
רוצים לדעת את האמת ., 18/08/09 10:33
מי הפריע לערבים להאבק על ''העצמאות שלהם'' 200 שנה או 500 שנה קודם...
זלמנוביץ ישראל, 18/08/09 10:29
לא היתה שום הגליה. ומה הפריע לנו להילחם 2,000 שנה????
יריב א. , 18/08/09 15:20
אין ''עם יהודי'' יש דת יהודית. יש ישראלים עם דרגות שונות של דתיות.
יריב א. , 19/08/09 00:08
או שאתה בור גמור או שאתה עושה את עצמך...
זלמנוביץ ישראל, 19/08/09 01:45
א. זה נכון ב. מה אתה מילל? אותי חסמת מספר פעמים
רפאל, 18/08/09 10:18
ביום בו הוצאה תנועת כך מחוץ לחוק, החל עידן הדיקטטורה השאמלנית
האמת המרה, 18/08/09 09:51
כל הכבוד לתנועת אם תרצו על ההתמדה והגיע הזמן היועץ מזוז (ל''ת)
ישים את דעותיו השמאלניות בצד ויעשה את תפקידו, 18/08/09 09:43
התקשורת הישראלית בטירוף אמוק אחרי מנטרות חלולות של מנהלי המערכת
יודע דבר, 18/08/09 09:36
אם היית מכיר אותו לא היית כותב שורות אלו (ל''ת)
אם היית מכיר אותו לא היית כותב שורות אלו, 18/08/09 13:33
יופי-הנה ההוכחה שהשמאל של אז הוא הימין של היום....
panacea , 18/08/09 15:48
תודה לך מר דרור ימני.השמאל הקיצוני ששולט בתיקשורת , שכח למה קמה המדינ (ל''ת)
השמאל הרדיקלי, מקרה להריו כשלו הייתה מדינה, 18/08/09 09:33
דוד, 18/08/09 09:30
עם ערביי הפנים (כך הם מציגים עצמם) רוצים שקט תעשייתי..
אולי זה יתפוצץ,אולי לא, 18/08/09 09:29
משום שמטרתו העיקרית הייתה ששמו יוזכר שוב ושוב כדי שיהפוך לגיבור (ל''ת)
אסור לתת לו את התענוג, 18/08/09 09:32
הצטברו כיום עשרות מחקרים אקדמים מקובלים ולא חריגים, שמסקנתם:
תודה על הכתבה., 18/08/09 09:22
פרענקופילית , 18/08/09 09:11
אין לך מושג על מה אתה מדבר... רמות האלימות פה יותר נמוכות מבשוודיה
ציוני , 18/08/09 10:06
מאחר וכל העתונות שלנו צהובה אף עתונאי לא מוכרח להתבסס על עובדות (ל''ת)
כשאין צורך להוכיח את העובדות, 18/08/09 09:10
מדוע את סוגת לו ועוד כותבת זאת את כלל מכירה אותו? (ל''ת)
הוא מעריץ את עצמו די והותר., 18/08/09 13:34
הרציחות (פידאונים) היו לפני מ.ששת הימים מכאן ''שטחים כבושים'' מושג מופרך (ל''ת)
מדינת חלם , 18/08/09 08:43
בעיני הערבים והשמאל הקיצוני, כל מדינת היא ''שטח כבוש''...לכן הם דורשים א
איציק המצונזר , 18/08/09 11:40
הוד מעלתו הקיסרי נסחף מן הסתם אחר אווירת הנכאים השוררת באתר ביומיים
שששבשש , 18/08/09 11:33
מאבק אלים זה גם מה שאנחנו מנהלים מול הפלסטינים, להזכירך
די לצביעות-אלימות גוררת אלימות, 18/08/09 08:10
לכל מדינה מותר להפעיל צבא כוח ופצצות - אחרי שמפגיזים לה
ציוני , 18/08/09 08:33
ציוני, אתה הופך סיבה ומסובב. העזתים הם מגורשי שדרות ב-1948
אורן כבר עזב , 18/08/09 13:00
גם אם אתה רוצה לחזור יותר אחורה אתה הופך סיבה ומסובב...
ציוני , 18/08/09 14:34
אבי,התנחלות רמת אביב ג', 18/08/09 08:33
הם כל כך שקרנים. לדבר איתם זה סיכון חיים. העיקר שיש לו ת.ז. כחולה.
10 מדגים את המאפיין אותם:, 18/08/09 08:59
בכלל יש לאגף זה כוח פרסומי רב בהרבה מכוחו בשטח גם בגלל ישראלים היוצאים
עין צופיה, 18/08/09 07:39
המדינה ויהדות העולם בוחרות לממן דברים אחרים
רועי, 18/08/09 08:54
יש לקחת מהשמאל את השליטה הדיקטטורית שלו בשידור הציבורי
גל, 18/08/09 07:03
ג'ורג', 18/08/09 06:21
לג'ורג', כמו תמיד - גם הפעם יצאת שקרן. החבר שלך כתב על ''מאבק מזוין'' (ל''ת)
שמאלן שפוי, 18/08/09 08:01
שקרן, הוא אמר בפירוש את המושג ''מאבק מזוין''.
ציוני , 18/08/09 08:36
לג'ורג', כרגיל אתה משקר, זוהיר אנדראוס קרא לשימוש בטרור ויצא נגד אבו מ
איציק המצונזר , 18/08/09 11:45
הבעיה היא שהכותב במקורי עושה את הפרובוקציה על מנת להיבחר לכנסת!
עידן, שינקיניסטן , 18/08/09 06:16
סתם אחד, 18/08/09 05:58
צודק,חלק גדול מערביי ישראל הולכים אחורה בנאמנותם למדינה,
אמיר ב. , 18/08/09 05:00
כאדם הקורא לשלילת האלימות במאבק המדיני שביננו לפלשתינאים-כדאי להבהיר..
Ehad Haam-Zionist, 18/08/09 06:18
אם היה עונש מוות בישראל, תליינינו היו מאוד עסוקים. אבל לבריטים
יריב א. , 18/08/09 15:27
זמן לסגידת חצות לפסלון של הבאבא מוושינגטון.
נ''ל, 18/08/09 08:51
תהיתי איפה Z נעלם מאז פרשת הקונסול בבוסטון...
פנדה , 18/08/09 10:08
בן דרור ימיני, כל מילה שלך- זהב.
raquel_fernandez , 18/08/09 04:06