• 117.

    חומש בית שאני לא ישכח

    , 19/01/14 09:21

    אומנם פינו אותי כשהייתי בת 7 מחומש אבל אני לא שוכחת את האבל שהמדינה עשתה לי אני היום בת 15 וחצי ואני כועסת ומאוכזבת שפינו אותי מהבית שלי שהייה בישבילי הכל מאז שעברתי משם נהרסו לי החיים

    IP: 213.151.42.34דווח על תגובה זו

  • 116.

    bogi is gret

    me, 20/08/09 03:48

    bogi is great he should be rosh hamemshal

    IP: 66.234.33.214דווח על תגובה זו

  • 115.

    לא לשכוח - חומש ת ח י ל ה !!!!! (ל''ת)

    בעז, 19/08/09 23:05


    IP: 77.125.73.173דווח על תגובה זו

  • 114.

    מי ראה את בוגי ?,יצפאן מחפש אותו. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 19/08/09 08:48


    IP: 93.172.151.117דווח על תגובה זו

  • 113.

    תגובה שבמחשבה! (מחשש לצינזורה) תאטא יא מלך! (ל''ת)

    solsam , 19/08/09 01:07


    IP: 79.182.124.143דווח על תגובה זו

    • ביבי וברק הזהרו ממני! ממה שקראתי בתיק דבקה עכשיו, רק סעיף

      solsam , 20/08/09 05:45

      4 מקובל עלי! לא יהיה שום סוג של התערבות בשום סוג של בנייה בא''י. ולא יפונה שום ישוב ושום מאחז לעולם!ולא תהיה הקפאה לעולם! אני לא ימני ולא שמאלי ולא קידמי, פשוט בתור תושב מרכז הארץ אינני מוכן לשאת בתוצאות של הסכם כזה. בלי ישובי יהודה ושומרון אין הגנה לישובי מרכז הארץ בואכה ת''א. תבינו הם ההגנה! באם יחתם הסכם כזה שכולל עוד סעיפים פרט לסעיף 4 אני שוקל לעקור ממקום מגוריי הנוכחי למקום שבוודאות אני יודע שהוא מוגן לחלוטין מפני איומים ששום אמריקאי לא יכול לתת לי הגנה מפניהם. ביבי וברק, האמינו לי שאני רוצה בטובת כולנו! וזה לא צחוק ולא משחק. רוצים להנצל משואה? הנה קיבלתם הזדמנות!

      IP: 79.182.124.143 דווח על תגובה זו

  • 112.

    חייבים לחזור לרצועת עזה, לצפון השומרון, ובהזדמנות הראשונה- גם לסיני.

    יהודי צעיר מהליכוד, 18/08/09 14:46

    אנחנו יהודים.
    אנחנו אמורים לשחרר את ארץ ישראל,
    ולהתיישב בה לכל אורכה ולכל רוחבה.

    IP: 79.177.69.203דווח על תגובה זו

    • ל 14.46 בואו ליישב את הנגב והגליל. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות. , 18/08/09 23:01


      IP: 93.172.151.117 דווח על תגובה זו

  • 111.

    יעלון: הטעות היא הממשלה שבה אתה חבר והראש....הדג מסריח מהראש! (ל''ת)

    ממשלת ביביזיון והבזויים בוז לכם!!!, 18/08/09 12:45


    IP: 62.128.35.94דווח על תגובה זו

  • 110.

    רבין אמר ורבין אכן צדק כרגיל .אין חזרה לגבולות הרביעי ביוני 67 .

    שששבשש , 18/08/09 12:43

    הרי אין שום תכנית ממשלתית הכוללת נסיגה מלאה מהשטחים .
    בוגי יקירי ,רק אתה אל תהפוך לנו לפתע לדמגוג .

    IP: 85.96.199.225דווח על תגובה זו

    • ל 12.43 בוגי כבר זמן רב דמגוג,בלון מנופח ומגודל. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות. , 18/08/09 14:31


      IP: 93.172.151.117 דווח על תגובה זו

      • ל- נתן.ש מעלות

        אני, 20/08/09 01:09

        אתה לא ממש מקורי עם חום אוגוסט, אז הפסק נא להגיב זאת לכל תגובה.
        נ.ב. אם תחשוב קצת על מה שאמר בוגי ועל מה שמאחורי הדברים, אתה תגיע למסקנה שהוא צודק...

        IP: 77.126.4.132 דווח על תגובה זו

  • 109.

    בוגי יעלון.

    שלום ק., 18/08/09 12:03

    צודק האיש. הביורוקרטיה היא שגורמת לישובים להיקרא בלתי חוקיים. צריך להעביר חוק שהחלטת ממשלה מונעת מועדות תכנון מלערער על ההחלטה. לפיכך ההתישבויות הן חוקיות.

    IP: 89.139.243.9דווח על תגובה זו

    • ל 12.03 כנראה חום אוגוסט משפיע עליך,תפעיל את המזגן.

      נתן.ש מעלות. , 18/08/09 12:30

      חלומות ההזויים מתקרבים לקיצם,ישנן מספיק גבעות בגליל ושטחים בנגב להתיישבות.

      IP: 93.172.151.117 דווח על תגובה זו

  • 108.

    יעלון צודק צריך לבנות את חומש מחדש ולא לפנות שום ישוב

    שילה ניר, 18/08/09 11:25

    סוף סוף קול שפוי, לא צריך לפנות שום מאחז ולהכשיר אותם, כמו שמתעלמים מהישובים הרבים שצצו בנגב אצל הבדואיים ללא אישור, ובניה במזרח ירושלים וכן בניה לא חוקית בגליל אותו דין למאחזים אסור לעקור נטוע, כי השלום רחוק מאוד מאתנו, והישוביים נחוצים כדי למנוע התפשטות הערבים בארץ ישראל, ממשלת ימין אסור לה להתפתות לדרך השמאל, העם החליט שהוא רוצה בניה בכל מקום בארץ ליהודים

    IP: 81.218.241.5דווח על תגובה זו

  • 107.

    ההתנתקות לא היתה טעות אלא הדרך בה נעשתה. עדיין אין לנו מה לחפש בעזה

    איש הקרח , 18/08/09 11:24

    שליחת גדודים שלמים וחטיבות לאבטח עשרות בודדות אולי מאות של מתיישבים היתה טעות. עזה מעולם לא היתה חלק ממדינת ישראל, בניגוד ליו''ש ורמת הגולן. על יו''ש והגולן יש ויכוח ולדעתי הגולן שייך למדינת ישראל וכן יש להשאיר את ההתנחלויות הגדולות כמו אריאל, מעלה אדומים ואחרות כחלק ממדינת ישראל.

    IP: 77.126.10.180דווח על תגובה זו

    • מסכים ,אממא הההםםם (LOOK BELLOW)

      שששבשש , 18/08/09 12:40

      גם השטחים שציינת אינם חלק מישראל .
      ישראל אמנם סיפחה את רמה''ג באופן חד צדדי והשאר זה סתם ספורי סבתא .

      IP: 85.96.199.225 דווח על תגובה זו

  • 106.

    כל הכבוד לבוגי יעלון! (ל''ת)

    יוסי, 18/08/09 11:02


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 105.

    למה כמעט שלא מתייחסים לערבים?? (ל''ת)

    מתנחל , 18/08/09 10:46


    IP: 212.76.106.2דווח על תגובה זו

  • 104.

    ואם עוד לא מחר אז מחרתיים...

    ההגיון מנצח, 18/08/09 10:26

    תודה מר יעלון
    היום אתה ''חצוף'' ו''משוגע'' מחר הבנים שלנו יזכרו אותך לטובה על שהיית לאיש במקום בו סותמים פיות לאנשים ולצדק הפשוט.

    IP: 79.180.78.230דווח על תגובה זו

  • 103.

    מאן הדא חוק? שלום עכשיו. (ל''ת)

    מוחמד בונה איפה שבא לי., 18/08/09 10:04


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 102.

    הזויים (ל''ת)

    רועי, 18/08/09 10:04


    IP: 89.138.130.79דווח על תגובה זו

  • 101.

    נתניהו מאבד את תמיכת הימין וזוכה עם ברק ופרס לתמיכת השמאל

    סתת, 18/08/09 10:00

    התהליך דומה להקמת ''קדימה'' התקשורת דוחפת את המאמץ להקמת גוש שמאל בניהול ראש ממשלה שקיבל את קולות הימין.
    כרגיל פרס עומד בבסיס השקשוקה הזו.
    קבוצת השרים המבקרת בשומרון מייצגת את המתנגדים לתהליך המסוכן המעדיף אינטרסים אמריקניים על נסיון החיים בארץ.

    IP: 93.173.191.9דווח על תגובה זו

  • 100.

    די

    ש.שלום, 18/08/09 09:50

    יעלון-רמטכל כושל ופוליטיקאי אידיוט

    IP: 62.90.235.77דווח על תגובה זו

  • 99.

    חחחה,, ואני מאמין שההתנתקות מסיני הייתה הגדולה מכולם,,

    JIM BEAM, 18/08/09 08:53

    ושם למעשה גילנו לערבים ולעולם שאנחנו עם טיפש שמחזיר מה שלא שייך לו,איבדנו את מיטב בנינו במלחמות, שכל הקרדיט לנצחוננו בהם מגיע לקדושים שחירפו נפשם,ואנחנו עדיין מאמינים בכוחנו ועוצם ידינו,לא כל יום מקבלים מתנות כאלה מבורא עולם,

    IP: 123.243.58.235דווח על תגובה זו

  • 98.

    אכן ההתנתקות היתה גחמה וטעות חסרת אחריות של שרון בתמיכת התקשורת.לתקן!! (ל''ת)

    אליקו, 18/08/09 07:20


    IP: 79.183.242.123דווח על תגובה זו

  • 97.

    ש''ס תמכה בזמנו בהתנתקות

    השני מהאמצע, 18/08/09 07:12

    תמורת הזרמה הם נמנעו ובכך אפשרו לעקור יהודים מאדמת ארצם.

    IP: 79.177.202.130דווח על תגובה זו

  • 96.

    יעלון...מחפשים רפתן בגרופית... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 18/08/09 06:23


    IP: 79.179.253.89דווח על תגובה זו

  • 95.

    צריך לשנות את החוק ולהתישב בכל הארץ .

    ג'קסון , 18/08/09 00:41

    ולערבים להציע אוטונומיה או גרוש.טבעי שהנהר יהיה הגבול.

    IP: 77.127.101.22דווח על תגובה זו

    • ל 00.41 הנגב והגליל מצפים לך ולחבריך,ברוכים הבאים. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות. , 18/08/09 09:47


      IP: 93.172.151.117 דווח על תגובה זו

  • 94.

    יעלון מביך

    דברים סתומים ולא ברורים, 18/08/09 00:06

    נבחרת הזויה הגיעה היום להתנחלות חומש אותה פיניתי במו ידי לפני שנתיים בהוראת ממשלת ישראל. עכשיו אומר יעלון את הדברים הבאים: הביטוי מאחז לא חוקי הוא לא חוקי, אולי נחזור לחומש. זה גברותי ורבותי המשנה לראש הממשלה.

    IP: 89.139.53.243דווח על תגובה זו

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 18/08/09 00:40

      דבריו בהירים כשמש ובנוסף לזה נכונים אכן יש לחדש את ההתישבות בחומש.
      ראייתו ראייה מפוקחת ישרה וכנה ואני תומך בדבריו.
      הגיע הזמן לשים סוף פסוק לדבורים על מאחזים
      ''לא חוקיים'' במידה והם מוקמים על קרקע מדינה ולא על קרקע פרטית אז הם חוקיים מכל נקודת מבט שתביט.
      -אין עוד מלבדו.

      IP: 99.1.250.139 דווח על תגובה זו

  • 93.

    אל דאגה ביבי ילמד את בוגי,איך רוקדים נכון בוגי בוגי. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 17/08/09 23:52


    IP: 93.172.151.117דווח על תגובה זו

    • קודם ביבי יגמור את הקורס שאובמה מעביר לו. (ל''ת)

      ירחמיאל בן השכנים, 18/08/09 09:52


      IP: 95.35.45.234 דווח על תגובה זו

  • 92.

    הממשלותעודדו התישבות ביו''ש ברצון הגנה על הארץ וכעת מתקפלות בפני USA (ל''ת)

    רנה - מודיעין יעלית, 17/08/09 23:26


    IP: 80.230.85.38דווח על תגובה זו

  • 91.

    דוח טליה ששון שקרי.

    גדעון אמיר, 17/08/09 23:23

    כל ישוב שמוקם כחוק לפי החלטת ממשלה בין אם בתוך הקו הירוק ובין אם מחוץ לו מתחילים לבנות אותו בשטח לפי תוכניות ראשוניות ואישורים בניה חלקיים. האישור המלא לוקח בין 15 ל 30 שנה ואין אפשרות מעשית לחכות עם העבודות בשטח עד לסיום אישורי הבניה. ביו''ש נפלה החלטה פוליטית מנהלתית להפסיק את תהליך האישורים וכך הפכו ישובים רבים ל''בלתי חוקיים'' למעשה לפי כל קנה מידה הישובים חוקיים לחלוטין למרות שתהליך אישורם לא הושלם. הוא הדין עם כל ישוב שתהליך אישורו נמשך שנים לאחר הקמתו וכל אותה תקופה בין ההקמה לאישור הוא לא נחשב ''בלתי חוקי''. רק ביו''ש שונאי ישראל הפכו את היוצרות והגדירו ישוב שאישור תוכניות הבניה טרם הושלם כלא חוקי. למען האמת בהרבה אתרי בניה מתחילים את העבודה ולפעמים מסיימים לפני השלמת האישורים והדבר לא הופך אותם לבלתי חוקיים. פעם נהגנו לקרא לילד שתהליך הנישואים של הוריו לא הושלם ''ילד בלתי חוקי''

    IP: 84.108.192.223דווח על תגובה זו

    • ל 23.23 אכן חום אוגוסט משפיע עליך,מאין שאבת את הבדותות ?.

      נתן.ש מעלות. , 18/08/09 12:35

      סיפורים המתאימים לילדי הגן.

      IP: 93.172.151.117 דווח על תגובה זו

  • 90.

    סוף סוף. ההגיון חוזר (ל''ת)

    ניר, 17/08/09 23:13


    IP: 79.181.97.195דווח על תגובה זו

  • 89.

    את מי מעניין מה חושב המטורף הזה... מה שמו... אופנהיימר משואה עכשיו? (ל''ת)

    חילוני, משכיל, ימני., 17/08/09 22:17


    IP: 93.172.3.150דווח על תגובה זו

  • 88.

    ניסים גלויים, הרפתן העילג הזה, הסנשו פנשה של ביבי היה רמטכ''ל ? (ל''ת)

    שפתי כהן , 17/08/09 22:15


    IP: 93.172.168.254דווח על תגובה זו

  • 87.

    ההתנקות היתה טעות. החזרה לחומש- מיותרת. (ל''ת)

    סימה, 17/08/09 21:49


    IP: 62.0.2.27דווח על תגובה זו

  • 86.

    סוף סוף מישהו שאומר את האמת, לבנות את חומש ושאנור!!! (ל''ת)

    יהודי טוב, 17/08/09 21:43


    IP: 95.86.66.234דווח על תגובה זו

  • 85.

    סוף סוף ממשלה ישראלית (ל''ת)

    ניר, 17/08/09 21:37


    IP: 85.250.134.17דווח על תגובה זו

  • 84.

    צריך להבין את בוגי, רק עכשיו הוא למד לשנן את השיר ''שתי גדות לירדן''

    כשמדברים לאט הוא מבין., 17/08/09 21:21

    בוגי לומד אומנם לאט, אך תנו לו עוד ארבע שנים בתפקיד, והוא ישיר כזמיר את כל שירי ז'בוטינסקי.

    IP: 80.230.102.147דווח על תגובה זו

  • 83.

    אסור לוותר על אף שעל בארץ ישראל

    מנחם, 17/08/09 21:20

    רק בעמידה איתנה נצליח!!!!!!!!!!!

    IP: 71.190.20.91דווח על תגובה זו

  • 82.

    הפתרון האולטימטיבי היחיד

    oded barr, 17/08/09 21:19

    מה אנחנו מתיפיפים הפתרון היחיד שיפתור את כל הבעיות זה לחזור לימית ולהקים מחדש את שדות נתיב העשרה הישנה ולהקים מחדש את כל פתחת רפיח אז יעלון היה רק מג''ד אולי הוא ישאר שם

    IP: 189.140.3.83דווח על תגובה זו

  • 81.

    מי זה היא-יעלון הזה שמעז לבקר את מדיניותו של המתנתק אריאל שרון (ל''ת)

    יא-אלון לך לטיז לחמאר!, 17/08/09 21:13


    IP: 82.181.98.51דווח על תגובה זו

  • 80.

    הרמאים אומרים בהרשמה שהתגובות יופיעו מיד,כל התגובות שלי שבכלל הופיעו

    קקדו , 17/08/09 20:20

    הופיעו לאח שהכתבה כבר לא הייתה בדף הראשי,אם תמשיכו כך לפרסם רק את תובות השמאל במיידי כדוגמת ''נעמן הכי לא שפוי'' אני אדאג לחרם נרשמים עליכם.
    או שאתם מסוגלים לעמוד אחר הבטחות או שכבר עדיף לחזור לוואיינט כאן ושם יש עדיפות לשמאלנים.

    IP: 84.228.85.160דווח על תגובה זו

  • 79.

    יעלון - סוף סוך אדם שמדבר נכון ... (ל''ת)

    האמת הכואבת - השמאל פרייר וטיפש, 17/08/09 20:17


    IP: 89.139.174.72דווח על תגובה זו

  • 78.

    כמה טימטום יכול להצטבר באיש אחד!!! (ל''ת)

    אלוהים ישמור, 17/08/09 19:26


    IP: 84.229.146.169דווח על תגובה זו

  • 77.

    שרי הימין רוצים שישראל תהיה דרום אפריקה!

    אייל הראל, 17/08/09 19:07

    אם לא נפסיק את הבניה בהתנחלויות - לא יהיה פתרון של שתי מדינות לשני עמים - הפתרון היחיד יישאר מדינה דו לאומית עם שיוויון זכויות מלא לכל הפלסטינים!

    IP: 79.176.60.158דווח על תגובה זו

    • אין עם כזה 'פלסטיני'.יש להם 22 מדינות. כתב אייסכילוס המחזאי היווני :

      כבוד לשרים. די לשקרים., 17/08/09 21:35

      ''מכל הרעות שבעולם, הנבזה ביותר הוא להקשיב לדברי שקר''. הערבים מאלצים אותנו להקשיב לשקריהם, תודות לתקשורת שתופסת את כפיית תעמולתם כהשג 'סנסציוני'.

      IP: 93.172.219.95 דווח על תגובה זו

    • מר הראל היקר

      רחל בן יעקוב, 18/08/09 10:33

      ''שתי מדינות לשני עמים'' האם כוונתך למדינה אחת יודנריין ומדינה שניה לשני העמים?
      מבחינתי זה האפרטהייד.

      IP: 79.180.78.230 דווח על תגובה זו

  • 76.

    אהוד ברק- צבוע! עצוב שהביטחון מופקר בידיו!!! (ל''ת)

    יאיר, חומש, 17/08/09 18:30


    IP: 95.86.108.173דווח על תגובה זו

  • 75.

    יעלון קודם הרסת את צהל לקראת לבנון 2 ועכשיו אתה רוצה להרוס את המדינה? (ל''ת)

    מפקד חסר אחריות הוא גם שר חסר אחריות, 17/08/09 18:29


    IP: 193.37.129.141דווח על תגובה זו

    • ל 18.29 בקצרה אמת הגבת,אך בפועל הוא נתן ידו למכירת אדמות לאום. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות. , 17/08/09 18:47


      IP: 93.172.151.117 דווח על תגובה זו

  • 74.

    בוגי להפוך אותך לשר היתה טעות. עוד הזוי חסר אחריות.. (ל''ת)

    המדינה ברגרסיה קשה..אתם זוכרים שפעם היינו ''נס'', 17/08/09 18:26


    IP: 193.37.129.141דווח על תגובה זו

  • 73.

    asd (ל''ת)

    הציוני האחרון , 17/08/09 18:01


    IP: 77.125.129.222דווח על תגובה זו

  • 72.

    למעריב..אשמח אם התגובות שלי יופיעו הרבה לפני שאתם מסירים

    רמי הדני , 17/08/09 17:57

    את הכתבה.....למה התגובות שלי לא מופיעות מייד כמו קודם

    IP: 84.238.85.146דווח על תגובה זו

    • זו דרכם לעוות המציאות: פוסלים את תגובות הימין על מנת להראות

      panacea , 17/08/09 19:33

      תמונה מעוותת,כאילו תגובות השמאל הן רוב, או מתקרבות לכמות של תגובות הימין.
      השמאל הולך ונכחדץ אבל עדיין שולט בתקשורת ופועל בשיטות בולשביקיות.

      IP: 91.78.42.199 דווח על תגובה זו

      • צודק ,בדקתי זאת בשני שמות משתמשים שונים,אחד עם תגובות

        קקדו , 17/08/09 20:16

        ימניות ואחד עם תגובות שמאלניות.תתפלא לשמוע כמה שזה נכון,אתה מוזמן לנסות.

        IP: 84.228.85.160 דווח על תגובה זו

  • 71.

    יעלון צודק (ל''ת)

    צודק, 17/08/09 17:47


    IP: 89.139.93.68דווח על תגובה זו

  • 70.

    יעלון בלון ילדון. תביט בבקשה בחלון ותבלום לפני שתפול בבור. (ל''ת)

    המשורר המחוזי, 17/08/09 17:07


    IP: 173.70.210.119דווח על תגובה זו

  • 69.

    למה תגובות השמאל מופיעות ישר וחופשי? הפכתם לוואלה 2?

    N1NE , 17/08/09 16:58

    השמאל הוא הצד המזיק ביותר לקיום מדינת ישראל. כל המצב המחורבן שאנו שרויים בו מאז עלית השמאל וויתוריה, לא הספיק לכם???

    IP: 93.172.239.129דווח על תגובה זו

    • למעריב שלום.אפשר לקבל הסבר מדוע אני צריך להרשם כל הזמן.

      רמי הדני , 17/08/09 19:17

      אני כבר רשום מזמן.אבל כל פעם שאני כותב תגובה אני מקבל הודעה שאני צריך להרשם.בהתחלה הכל עבד בסדר והתגובות הופיעו מיד.עכשיו הם לא מופיעות....וכשאני רוצה להרשם אני מקבל הודעה ששם המשתמש שלי כבר תפוס..אז מה עושים...................

      IP: 84.238.85.146 דווח על תגובה זו

      • שיטה להגדיל את כמות הרשומים ולהציג מצג שווא למפרסמים (ל''ת)

        קקדו , 17/08/09 20:17


        IP: 84.228.85.160 דווח על תגובה זו

  • 68.

    הגרוש היה לא חוקי ..כך תראה הכותרת האמיתת ..מה לעשות אם

    כיכר מלכי ישראל, 17/08/09 16:52

    השולטים הם עושי דברי החמס?

    IP: 71.57.188.249דווח על תגובה זו

  • 67.

    יעלון צודק: הוא יחזור לחומש בזמן שאנו נצא מהשטחים

    ממי שהיה שם..., 17/08/09 16:46

    פחות הזוי, עם עוד פחות הזויים שישארו בשטחים ואנו נחזור לעצמנו עם סוף הכיבוש. ויפה שעה אחת קודם.

    IP: 212.179.19.131דווח על תגובה זו

  • 66.

    למה להגיב, אם לא מפרסמים??? (ל''ת)

    יעקב בר, 17/08/09 16:39


    IP: 87.64.242.140דווח על תגובה זו

  • 65.

    יעלון, יש לשקול להחזיר אותך לטירונות........... (ל''ת)

    הצדיק , 17/08/09 16:36


    IP: 93.173.252.53דווח על תגובה זו

  • 64.

    השרים שלנו

    מפחידים אותי, 17/08/09 16:30

    עצוב לראות ניסיון פופוליסטי זול לרצות את הכלל, גם אם לטווח הארוך זה רק יעלה לנו בעוד פיגועים.
    ''ההתנתקות הייתה טעות'' זה המשפט שהכי קל לזרוק לאוויר והוא הכי מוטעה. קחו את עצמכם אחורה לתקופת הפיגועים הנוראה שהייתה לנו - כל יום פיגוע, ותאמרו האם לא חל שיפור במצבנו הבטחוני..

    אולי שווה לבדוק אפשרות שיש מי שמרוויח מההפחדות, ומההסלמה של המצב. בעבר, חשבתי שרק הקיצוניים הערבים מעדיפים את ההסלמה משיקולים פוליטיים, מסתבר שגם אצלנו זה כך.

    IP: 85.250.69.218דווח על תגובה זו

    • מסקנה..תתחילו גם אתם להשתגע שלא תהיו מנודים בחברה (ל''ת)

      רמי הדני , 17/08/09 17:54


      IP: 84.238.85.146 דווח על תגובה זו

    • לך תלמד היסטוריה

      חובב היסטוריה, 18/08/09 11:46

      הפיגועים הכי קשים יצאו מתחום של יו''ש והם נפסקו רק כאשר כוחות צה''ל כבשו בחזרה את כל הערי הגדה.
      כאשר כוחות צה''ל ישבו בעזה, אז הערבים ירו על נגב קסאמים .ברגע שצה''ל יצא מעזה הערבים יתחמשו ויתחילו לירות גראדים.
      מסקנה חד-משמעית:ההתנתקות היתה טעות.

      IP: 212.179.93.74 דווח על תגובה זו

  • 63.

    מתוך 44 תגובות ספרתי רק 14 שפויות - היתר של הימין הקיצוני. (ל''ת)

    הימין=מיעוט בעם השפוי- אבל -''בארץ לא חסר משוגעים''!, 17/08/09 16:29


    IP: 82.181.98.51דווח על תגובה זו

    • שמת לב שהיו בחירות לפני 5 חודשים? ושאתה וחבריך ההזויים הם המיעוט? (ל''ת)

      אברי, 17/08/09 16:41


      IP: 87.69.14.207 דווח על תגובה זו

  • 62.

    מ- 44 תגובות ספרתי רק 14 דפויות - היתר של הימין הקיצוני. (ל''ת)

    הימין מיעוט בעם השפוי- אבל -''בארץ לא חסר משוגעים''!, 17/08/09 16:28


    IP: 82.181.98.51דווח על תגובה זו

    • כולם משוגעים ורק האידיוט חושב שהוא שפוי. בסדר. (ל''ת)

      1, 17/08/09 16:33


      IP: 89.138.223.149 דווח על תגובה זו

    • ל 16.28 אכן רוב העם שפוי,לא פילל לממשלה כה מנופחת והזויה.

      נתן.ש מעלות. , 17/08/09 16:42

      ובנוסף לכך חום חודש אוגוסט משפיע על ההזויים.אך אחרי החורף ונקוה לחורף טוב ומיטיב,נזכה לאביב ללא ההזויים.

      IP: 93.172.151.117 דווח על תגובה זו

      • התחלתה להגיב לעצמך? ילד זקן מסכן.

        N1NE , 17/08/09 21:29

        ועוד בכמה תגובותתת :)

        IP: 93.172.239.129 דווח על תגובה זו

  • 61.

    הכותב משתלח חופשי בשרי הממשלה כי זו תרבות השמאל ה-''שפוי'' (ל''ת)

    מדינת חלם , 17/08/09 16:22


    IP: 77.125.151.216דווח על תגובה זו

  • 60.

    יעלון מחמש את הימין הקציצוני בשקרים! חזרה לחומש=עוד מיליארד לחימוש!

    חימוש חומש יצריך אלפי חיילים לצבא הגנת ההתנחלויות!, 17/08/09 16:20

    העם אינו מוכן לתרום עוד אלפי חיילים ומליראדי שקלים לצבא הגנת ההתנחלויות שיחמש את חומש!

    IP: 82.181.98.51דווח על תגובה זו

    • ממתי הקומוניסטים מייצגים את העם ?

      סטפן צוויג , 17/08/09 16:25

      אתם מיעוט קטן ןמושתן, תפנים.

      IP: 99.237.230.209 דווח על תגובה זו

      • ממתי המטומטמים מייצגים את העם????? (ל''ת)

        טולסטוי, 17/08/09 19:29


        IP: 84.229.146.169 דווח על תגובה זו

    • אתה מיעוט קטן וזניח, אל תדבר בשם העם. העם מתעב אתכם. (ל''ת)

      stephanzweig , 17/08/09 16:27


      IP: 99.237.230.209 דווח על תגובה זו

      • ל''רוב'' הימני-קיצוני יש שני שמות - זיוף של סטפן צוויג ו stephanzweig

        ממתי מותר לחתום פעמיים ולהתלונן?, 17/08/09 16:46

        כמו ח''כ ידוע שהצביע פעמיים...

        IP: 82.181.98.51 דווח על תגובה זו

    • זו בדיוק השיטה של השמאל הקיצוני..... (ל''ת)

      רמי הדני , 17/08/09 17:59


      IP: 84.238.85.146 דווח על תגובה זו

    • גם ככה החיילים הם הציבור הדתי והימני!!! (ל''ת)

      יהודה לוי, חומש, 17/08/09 18:27


      IP: 95.86.108.173 דווח על תגובה זו

  • 59.

    חייבים לחזור

    אחד עם שכל, 17/08/09 16:19

    ההתנתקות היתה טעות אדירה. עכשיו לאחר ש''חומש תחילה'' הכינו תשתית לחזרה לחומש, וכבר קבעו שחוקית חוק ההתנתקות אינו תקף, אפשר לחזור לשם.

    IP: 212.76.106.238דווח על תגובה זו

    • תחזור ל...של אמך ותבקש שהפעם יציידו אותך עם שכל שפוי (ל''ת)

      סוף ניתוק במחשבה תחילה, 17/08/09 19:32


      IP: 84.229.146.169 דווח על תגובה זו

  • 58.

    הנשיא המצרי יעסוק בענייני התיישבות? למה?מדוע?

    מה הוא קשור, 17/08/09 16:16

    מצרים תחליט אם נבנה התיישבות? מה הם מתערבים בכלל

    IP: 85.65.12.233דווח על תגובה זו

  • 57.

    god bless and protect israel and his strong government (ל''ת)

    one who love israel, 17/08/09 16:10


    IP: 74.233.242.225דווח על תגובה זו

  • 56.

    אני מסכימה בהחלט כי ההתנתקות היתה טעות

    דבורה ש. , 17/08/09 16:02

    כי ראינו אחרי ההתנתקות מה חמאס עשה בשטחי ההתנתקות, מחנות אימונים מתקני שיגור קאסמים
    והגרוע מכל הוא שירי הקסאמים לא הפסיק לרגע!
    בטוח שאם שרון לא היו עומדים ותלויים תיקים פליליים או לא פליליים נגדו, לא היה עושה את ההתנתקות!
    אבל עכשיו כל זה היסטוריה וצריך לפעול ולתקן את הנזקים שנגרמו עקב ההתנתקות, והחשוב הוא לא לחזור על זה במקומות אחרים, כי זה לא מקדם את השלום כלל ועיקר, ואם כבר לשיטת השמאל, אז כל ארץ ישראל היא התנחלות אחת גדולה! ושיפסיקו להיות אלה הנקראים ''מחריבייך ומהרסייך ממך ייצאו! כי בס''ה הם חיים במדינה הזו!

    IP: 213.8.97.219דווח על תגובה זו

    • הטעות היחידה שהסיגו את הצבא , את המתנחלים מצווה היה להעיף (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד ,אחד העם 70 ת''א, 17/08/09 16:44


      IP: 81.218.26.138 דווח על תגובה זו

    • מצווה גדולה נפלה בחלקנו להעיף את המתנחלים הטפילים משם! (ל''ת)

      מצווה גדולה נפלה בחלקנו, 17/08/09 19:37


      IP: 84.229.146.169 דווח על תגובה זו

      • למה מתנחלים טפילים ? הרי עד מלחמת ששת הימים

        דבורה ש. , 18/08/09 09:46

        כל הקיבוצים והמושבים היו ישובי ספר, והתנחלות אחת גדולה!
        אז למה דווקא המתנחלים שאחרי מלחמת ששת הימים מפריעים לכם כמו עצם בגרון?????
        מענין איזו מצווה גדולה נפלה בחלקך, בזה שאתה מראה את שנאתך למתנחלים, שאם הם לא היו, מי ידוע היכן אתה נמצא היום!?

        IP: 213.8.97.219 דווח על תגובה זו

  • 55.

    אין התנחלות חוקית! (ל''ת)

    דן, 17/08/09 15:59


    IP: 132.68.248.176דווח על תגובה זו

  • 54.

    קודם שיכין את הצבא כמו שצריך

    רן, 17/08/09 15:37

    מדהים איך יעלון יצא נקי ממלחמת לבנון השניה.
    הוא זה שבמשך שנים הכין את הצבא למלחמה, וכאשר הגיעה המלחמה והתברר שצהל לא מוכן, הוא אפילו לא התנצל.
    אין ספק שהאשמה העיקרית היא על פרץ, אולמרט והרמטכל דאז חלוץ, אבל גם יעלון ומופז (הרמטכל ושר הביטחון שהכינו את צהל למלחמה) צריכים לצאת מהפוליטיקה לתמיד!

    IP: 192.114.2.47דווח על תגובה זו

  • 53.

    מי כאלי ישי מוכשר,להכשיר כל שרץ ?.על בוגי יעלון בהמשך בתוכן.

    נתן.ש מעלות. , 17/08/09 15:37

    בוגי יעלון הרמטכ''ל הרגיע אותנו בהבטחתו,כי הקטיושות בלבנון יחלידו.נוכחנו בכישוריו המקצועיים איך דאג לימחי''ם,איך דאג לכוננות צה''ל.אוגדות וחטיבות ללא אימונים של כחמש שנים,ברגע שלא האריכו כהונתו כרמטכ''ל.נזכר כי המטכ''ל שורץ מנחשים ועקרבים,אכן סמל הכושר והיושר.אוי לנו ממשלה מנופחת והזויה זו.

    IP: 93.172.151.117דווח על תגובה זו

    • ויפתח הנתון את פיו ...

      N1NE , 17/08/09 16:53

      לא ידעתי ששרידיי השמאל עוד קיימים ומרשים לעצמם להגיב ולהמשיך בטיפשותם ושקריהם הגדולים וההזויים, צד של מסכנים.

      IP: 93.172.239.129 דווח על תגובה זו

      • ל 16.53 יש עוד הרבה דברים שאינך יודע ילד,אמת הגבתי והשקר הוא אצלכם.

        נתן.ש מעלות. , 17/08/09 18:43

        הרי אינך עונה כלל לתגובתי,הואיל מול האמת אינכם מסוגלים להתמודד.בניבול פה אין עולה עליכם.

        IP: 93.172.151.117 דווח על תגובה זו

        • לא זכור לי שלפני זמן קצר(הבחירות) עניתה או הגבתה לתגובותי, אז ?

          N1NE , 17/08/09 21:20

          אז למה אני צריך? חוצמזה הבחירות הבאות לא נראות באופק ויש לי מממלללאא דברים לעשות חוץ מלשבת מול המסך ולעסוק בפוליטיקה בשקל.
          מצידי אתה יכול לגור פה אם זה הסיפוק הגדול שיש לך בחיים :o).
          נ''ב- אני לא ילד לא ניבלתי את הפה ולשקר(כמו השמאל) זה ניבול פה.

          IP: 93.172.239.129 דווח על תגובה זו

  • 52.

    המאחזים חוקיים, תנועות השמאל - מחוץ לחוק

    מתנחל מחיפה, 17/08/09 15:36

    יכול להיות מבנה בלתי חוקי (ולא ''מאחז'' בלתי חוקי), וגם זאת רק לאחר שבית משפט הוציא לו צו הריסה סופי. ביהודה ושומרון אין ולו צו הריסה חוקי אחד שהוצא כדין על ידי בית המשפט.
    תנועות השמאל הממומנות על ידי מדינות זרות (מהאיחוד האירופי ועד ונצואלה וסעודיה) הינן סוכנים זרים שיש להוציאן מחוץ לחוק.

    IP: 93.173.176.125דווח על תגובה זו

  • 51.

    מה תועלת תצמח לשמאל מחורבן ישראל? היחוסו הערבים על חייהם? (ל''ת)

    מדינת חלם , 17/08/09 15:34


    IP: 77.125.151.216דווח על תגובה זו

  • 50.

    אני לא מבין דבר אחד

    Nov , 17/08/09 15:33

    כשהפלסטינים עסקו בטרור נגדנו, אמרנו שאסור לדבר איתם כי הם תומכים בטרור.

    אז עכשיו אין טרור, אז למה אנחנו לא מנהלים איתם משא ומתן?

    IP: 79.176.141.183דווח על תגובה זו

    • אני יסביר לך למה אתה מבין ? קסאמים זה גם טרור !!! אולי לא בעני התקשורת

      הסבר מקוצר-מורחב, 17/08/09 16:13

      אבל בעיני אלה שחוטפים אותם- זה טרור.

      חוץ מזה - זה בכלל לא הסיבה. אם שכחת ברק ורבין לפניו היו מוכנים לתת הכל תמורת שלום והטרור לא הפריע להם לדבר איתם. וקבלנו רק עוד ועוד טרור . .
      דווקא מאז שהפסקנו לדבר איתם , נכנסנו בחזרה ליהודה ושומרון והתשלתנו על המחבחים בעז''ה - הפסיק הטרור. לא הפסיק הטרור מעצמו ועכשיו הגיע הזמן לדבר איתם.
      אגב - הם אמרו את זה מפורש, שהפיגועים והטרור הם כתוצאה מהמשא ומתן.

      עכשיו תגיד את האמת : נכון שלא היית בארץ בכמה שנים האחרונות ???!!!

      IP: 199.203.123.209 דווח על תגובה זו

    • משום שהפלסטינאים מעולם לא זנחו את הדרך לחסל את.....

      יחיאל כ''ץ, 17/08/09 16:13

      מדינת ישראל.בין אם בדרכו של הפת''ח בדיפלומטיה או בדרך החמאס, דרך הנשק.
      עכשו הם מאמינים שאובמה ''ילחם'' להם את מלחמתם.
      כל המו''מ עם הפלסטינאים לא הוביל לשלום מיוחל כי הם אינם רוצים לחיות לצידנו בשלום. הם רוצים לחיות כאן במקומנו.

      IP: 87.68.237.127 דווח על תגובה זו

  • 49.

    המתנחלים צדקו. רק התישבות יהודית מונעת טרור!!!

    תל אביבי, 17/08/09 15:30

    כל הכבוד למתנחלים

    IP: 93.173.208.130דווח על תגובה זו

    • נמתנחלים הם עשבים שוטים!!!- כל הכבוד למי שהוציא לפועל! (ל''ת)

      עם ישראל, 17/08/09 19:42


      IP: 84.229.146.169 דווח על תגובה זו

  • 48.

    התנתקות, פעימות שלום עם מצריים (ל''ת)

    שפיץ, ראשון, 17/08/09 15:28


    IP: 66.112.61.81דווח על תגובה זו

  • 47.

    הטעות היא ממשלת ביבי ,יעלון שדהכין את צה''ל למלחמת לבנון השניה

    חכם מימון, 17/08/09 15:28

    יש להקדים הבחירות ולשלוח את יעלון ושכמותו הביתה ומהר,.
    יעלון הוא הוא שהכין את צה''ל למלחמת לבנון השניה,
    הבזיונר הגדול בתולדות צה''ל

    IP: 217.132.90.62דווח על תגובה זו

  • 46.

    Yashar Koach Yaloan (ל''ת)

    Ami-Hud, 17/08/09 15:28


    IP: 24.107.229.127דווח על תגובה זו

  • 45.

    טעות היתה למנות אותך לרמטכ''ל. אתה אחראי ישיר למחדלי מלחמת לבנון השניה (ל''ת)

    קרח9 , 17/08/09 15:27


    IP: 87.68.150.40דווח על תגובה זו

    • כמו הלהקה האהובה עליך (ל''ת)

      התגובה שלך עלובה, 17/08/09 15:57


      IP: 62.90.144.36 דווח על תגובה זו

      • ל 15.57 אכן האמת מכאיבה ואין להתחמק ממנה,מגיב 37 צודק בתגובתו. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות. , 17/08/09 16:10


        IP: 93.172.151.117 דווח על תגובה זו

  • 44.

    כל הכבוד, המשיכו כך לבנות עוד ועוד!!! (ל''ת)

    נתנאל, 17/08/09 15:24


    IP: 79.183.52.224דווח על תגובה זו

  • 43.

    אלי ישי מגן על עבריינים, קודם בניזרי

    חיים מירושלים , 17/08/09 15:23

    ועכשיו פורעי החוק בהתנחלויות.
    אבל לא יעזור לכם שום דבר, מדינת ישראל תצא מהשטחים הכבושים, או מרצון או בכח.

    IP: 85.64.208.245דווח על תגובה זו

  • 42.

    אלמד את התלמידים שלי מהי שנאת חינם

    מורה שמאלנית, 17/08/09 15:22

    שנאת חינם היא כששרי הימין מחרחרים ריב בפעולות הזויות כמו ביקורי בהתנחלויות. אחר כך כשפורצת מלחמה שולחים ילדים למות על ''הגנה'' על המדינה. אני מלמדת בתיכון ואקדיש השנה את המאמצים כדי להראות לתלמידי, העומדים לפני גיוס, כתבות מהסוג הזה, כדי שידעו שאת הצבא שאליו הם עתידים להתגייס מנווטים אנשים מחרחרי ריב וזדון

    IP: 89.138.127.191דווח על תגובה זו

    • שנאת חינם זה כשאתם תומכי מפא''י לדורותיה שנאתם והזנחתם כל מי שלא כמוכם

      יוסי הגנן, 17/08/09 15:40

      מלחמת אחים זה כשאתם תומכי מפא''י לדורותיה שנאתם והזנחתם כל מי שהיה:לאומי,דתי,או מזרחי.אבל על הערבים אתם מתים בכל מצב(גם כשהם מראים לנו כמה הם ''אוהבים'' אותנו.
      לשנוא משהו כי הוא חושב או חי כמו שהוא זאת שנאת חינם מורתי היקרה
      לעומתכם הימין כשהיה בשלטון לעולם לא סגר ארגוני שמאל או סתם פיות של שמאלנים או סגר עיתון שמאלני (ויש הרבה כאלה)

      IP: 79.180.133.18 דווח על תגובה זו

      • ליוסי הגנן , מספר עובדות להפרכת טענותיך

        ס''ט ספרדי טרוד ,אחד העם 70 ת''א, 17/08/09 16:41

        אני ספרדי (+הים האגאי) אל לא מזרחי (לבנטיני).

        מעולם לא הצבעתי מפא''י/המערך או עבודה.

        אני חילוני לגמרי , למרות שבילדותי גם אני הייתי שטוף מוח עם הממבו-גמבו של הדת ההזויה שלך.

        בילדותי 13 בשנת 1969 גם אני הייתי שבוי באופוריה שלאחר מלחמת 67 , אבל 10 שנים הספיקי לי להשתחרר מהאג'נדה הלאומנית שהתחזקה ב1977

        גם את הערבים אני לא מחבב ,כי גם הם שמיים !!!!

        IP: 81.218.26.138 דווח על תגובה זו

        • לכל כלל יש את היוצא מן הכלל. (ל''ת)

          בתיה, 18/08/09 00:08


          IP: 84.110.53.221 דווח על תגובה זו

      • לטעמי שנאת חינם זה גם שנאה עצמית. (ל''ת)

        בתיה, 18/08/09 00:11


        IP: 84.110.53.221 דווח על תגובה זו

    • מי שמגן על המדינה ואינו ''מוסר'' נכסים לפלסטינאים הם.....

      יחיאל כ''ץ, 17/08/09 16:09

      אלה שאת קוראת להם מחרחרי מלחמה.
      מכיוון שאת קוראת לעצמך מורה שמאלנית אני ''מציע'' לך לבחון את ''הישגי '' השמאל .
      את ושכמותך הם הגורמים להשתמטות תלמידים מלשרת במדינה חפצת חיים, מוקפת אוייבים שאינם רוצים לחיות לצידנו בשלום ,אלא לחסל את המפעל הציוני ולחיות כאן במקומנו.
      ולסיום הערה חשובה.הייתי מורה . אני גימלאי .מעולם לא הבעתי את דעותי הפוליטיות בפני תלמידי.מוטב שתתרכזי בהוראה.

      IP: 87.68.237.127 דווח על תגובה זו

    • לא בשביל זה את מקבלת משכורת....מכסף של משלמי המיסים...

      רמי הדני , 17/08/09 18:14

      את התחביבים שלך והדעות הפוליטיות והנטיות שלך תשאירי בבית....אני לא רוצה לשלם לך כסף שתעשי שטיפת מוח שמאלנית לבן שלי..אדיוטית..

      IP: 84.238.85.146 דווח על תגובה זו

  • 41.

    אם חוזרים לחומש אני לא עושה מילואים יותר (ל''ת)

    שי, 17/08/09 15:21


    IP: 62.128.48.34דווח על תגובה זו

  • 40.

    יעלון: אני מטורף בלי שמץ היגיון (ל''ת)

    רועי, 17/08/09 15:14


    IP: 93.173.237.99דווח על תגובה זו

  • 39.

    צודק צריך לחזור לחומש (ל''ת)

    כל הכבוד, 17/08/09 15:14


    IP: 79.179.133.117דווח על תגובה זו

    • ל 15.14 התכוונת לחמישה חומשי תורה? (ל''ת)

      נתן.ש מעלות. , 17/08/09 16:12


      IP: 93.172.151.117 דווח על תגובה זו

  • 38.

    כל ''תהליך השלום''-פסיחוז קולקטיבי,בני 14 אמרו לכם את זה.מתחילים להבין? (ל''ת)

    LUBER, 17/08/09 15:10


    IP: 194.90.126.1דווח על תגובה זו

  • 37.

    די להתנחלויות! מספיק עם המלחמות! רוצים שלום! (ל''ת)

    מיכאל, 17/08/09 14:57


    IP: 79.183.39.43דווח על תגובה זו

  • 36.

    בוגי יעלון, אמיתי נוקב אידאוליגי, והכי חשוב צודק. (ל''ת)

    מאיר הכהן , 17/08/09 14:55


    IP: 79.181.229.218דווח על תגובה זו

    • ל 14.55 כנראה חום חודש אוגוסט משפיע עליך,תפעיל את המזגן. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות. , 17/08/09 16:13


      IP: 93.172.151.117 דווח על תגובה זו

  • 35.

    אופנהיימר הוא אוייב למדינת ישראל, אדם כזה צריך להיכנס לאישפוז בכפיה. (ל''ת)

    אני, 17/08/09 14:54


    IP: 95.86.111.247דווח על תגובה זו

  • 34.

    אין לאזרחים מה לעשות בעזה . עזה = אזור קרב

    מאיר, 17/08/09 14:53

    כולם זוכרים כמה ילדים של כפר דרום היו קטועי ידיים ורגליים פצועים ממטענים ירי ללא סוף בציר טנצר וכ''ו
    הפינוי מנע הרבה סבל מהמתנחלים

    שיגידו תודה שקט ושלווה שווים הרבה יותר מוילה בשום מקום

    IP: 192.117.170.194דווח על תגובה זו

  • 33.

    בוגי צודק, ולכל השמאלנים היתה פה הכרעה ל העם בבחירות לימין.

    אור, 17/08/09 14:53

    והאיחוד הלאומי שגם לדעתי הם קיצוניים קיבלו יותר מנדטים ממרצ, אז בבקשה סתמו ת'פה....

    IP: 79.181.229.218דווח על תגובה זו

  • 32.

    בהזדמנות בו נכבוש את סוריה עיראק ואיראן

    שגעון גדלות, 17/08/09 14:52

    אם אנחנו עם רודף שלום ,למה לעשות דווקא.

    לכסח שיש טרור ,לתת קצת גזר שיש שקט.

    IP: 84.108.134.234דווח על תגובה זו

  • 31.

    שימו לב!!! הדגש על אלי ישי-קונטציה שלילית לש''ס ובניזרי

    mmmmmm, 17/08/09 14:50

    התקשורת שולטתתתתת!
    מי זה יריב אופנהיימר? הבאת התגובה שלו שקולה להבאת התגובה של אחמידינג'אד ביחס ליום השואה!
    העיקר שהתשקורת אובייקטיבית (הגדרת אוביקטיבי עפ''י התקשורת: ייצוג של 5% מהעם כאילו הם 50%)

    נ.ב.
    אני יודע שאתם לא תפרסמו את זה...

    IP: 95.86.112.173דווח על תגובה זו

  • 30.

    אכן, יעלון והמתנחלים הם מאמיניה של אותה דת ! (ל''ת)

    הדת הכתומה ומשיחיות השקר שלה., 17/08/09 14:50


    IP: 80.179.228.10דווח על תגובה זו

    • Go back to russia,You are not a jew (ל''ת)

      Ami-Hud, 17/08/09 15:27


      IP: 24.107.229.127 דווח על תגובה זו

  • 29.

    מצוין, צריך לחזור לחומש - שום ברכה לא התקבלה מהנסיגה הטיפשית

    יו, 17/08/09 14:48

    כל הכבוד, צריך לחזור לחומש - לא היה כל הגיון לבצע את הההתנתקות הטיפשית

    IP: 132.64.43.63דווח על תגובה זו

  • 28.

    עם של מטורפים.

    רועי, 17/08/09 14:47

    מה יהיה סופנו?
    כל יום מטומטם מתחרה עם מטומטם אחר על כותרת יותר קיצונית.
    אולי יעלון גם רוצה לכבוש מחדש את סיני?

    IP: 93.173.237.99דווח על תגובה זו

    • מטורף הוא מי שחילק מתנות חופשי, וכיום כל הדרום מופגז..

      מאיר הכהן , 17/08/09 14:55

      כמובן עד שייגמר השקט, בתקווה שלא ייגמר.

      אבל הבריחה המטורפת שלכם מאדמה יהודית, היא העונש שלנו...

      IP: 79.181.229.218 דווח על תגובה זו

      • ל 14.55 הרי רקדן הבוגי בוגי,הצביע בעד מכירת אדמות הלאום.

        נתן.ש מעלות. , 17/08/09 16:17

        ובעוטף עזה שקט ולא בזכות המתחזה,השר ללא תיק בוגי.

        IP: 93.172.151.117 דווח על תגובה זו

      • מאיר ,אין דבר כזה אדמה יהודית , האדמה הייתה עוד לפני האבולוציה (ל''ת)

        צארלס דארווין,איי הצבים, 17/08/09 16:23


        IP: 81.218.26.138 דווח על תגובה זו

        • לפי תגובתך-נתקעת כמה שלבים מאחור באבולוציה.

          panacea , 17/08/09 19:43

          ספר את סיפוריך לערבים, שלא מסתפקים בפחות מ''כל פלסטין'' (עד הים).

          IP: 91.78.42.199 דווח על תגובה זו

    • וירדן? הרי חצי שבט מנשה ישב שם... (ל''ת)

      צודק, 17/08/09 15:03


      IP: 93.172.183.124 דווח על תגובה זו

    • איזה טמטום להשוות את ירושלים לסיני! (ל''ת)

      בתיה, 18/08/09 00:12


      IP: 84.110.53.221 דווח על תגובה זו

  • 27.

    Enough

    Joseph, 17/08/09 14:47

    This Idiot ruined the Army when he was Chief-of-Staff and now he wants to ruin the future of the country as the Poppy of Bibi

    IP: 69.120.218.234דווח על תגובה זו

  • 26.

    צריך לחזור לישובי צפון הרצועה גנים וכדים (ל''ת)

    פקק תנועה , 17/08/09 14:46


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • פקק..גנים וכדים היו בצפון השומרון..דוגית בצפון הרצועה... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 17/08/09 20:43


      IP: 79.182.241.47 דווח על תגובה זו

      • סליחה טעות לעולם חוזרת (ל''ת)

        פקק תנועה , 18/08/09 08:11


        IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

  • 25.

    יעלון היה טעות. יש לשקול הקדמת בחירות. (ל''ת)

    ואלי ישי הוא סתם נבלה סרוחה., 17/08/09 14:42


    IP: 93.172.183.124דווח על תגובה זו

    • למה תגובות נורמליות מצנזרים,ואילו תגובות מגדפות

      panacea , 17/08/09 19:45

      ואויליות כמ ו זו מפרסמים? יש כאן שיקול פוליטי כלשהו?

      IP: 91.78.42.199 דווח על תגובה זו

      • מגדף, אבל נכון. (ל''ת)

        אלי ישי הוא אכן נבלה סרוחה, 18/08/09 08:41


        IP: 93.172.183.124 דווח על תגובה זו

  • 24.

    אולי נחזור לפיתום ורעמסס?

    elilon , 17/08/09 14:41

    הרי גם משם יצאנו, ע''פ התנ''ך, לפני אלפיים שנה.
    ככל הנראה, יגיד יעלון, היציאה היתה טעות.
    אז מה? בואו נחזור!

    הפיגור שלך מצמרר

    IP: 95.35.204.66דווח על תגובה זו

  • 23.

    אופנהיימר . . מה עם כל הבניה הבלתי חוקית של הבדויים בנגב

    מרוב צביעות לא רואים ת'שקר !!!!, 17/08/09 14:38

    והפלסטינים בכל חור כמעט. זה חוקי ?????

    IP: 199.203.123.209דווח על תגובה זו

    • על זה אני בכלל לא מעוניין להתווכח...אני לא מתווכח על דברים ....

      רמי הדני , 17/08/09 18:21

      שאני לא מבין בהם..אופנהיימר

      IP: 84.238.85.146 דווח על תגובה זו

  • 22.

    שכחו בכתבה להדגיש שהביקור במאחזים הינו בתוך ה''אצבע'' של העיר אריאל

    ירון, 17/08/09 14:35

    ולפי כל הדעות השטח ללא ספק נשאר בידנו. דברי השרים נכונים לכל היישובים ביש''ע אשר ''שלום עכשיו'' מנסים להכניס לקטגוריה של ''לא חוקיים'' בחסות מימון חו''ל ותקשורת בוטה ביותר. האמת חייבת להאמר לאור העובדה שאין אישור בניה אף ביישובים עם תב''ע מואשר וחוקיות מלאה. אחיזת העיניים על הציבור על איך מתחיל יישוב בישראל נותן פתח ל''אי חוקיות''. כל יישוב קטן מתחיל ללא תוכנית מלאה וכל האישורים, שהרי זה תהליך. אף ''מאחז'' מדובר לא התחיל ללא אישורים ראשוניים של המדינה. כולם קיבלו אישור עליה לקרקע וחיבור לתשתיות. חלקם עם מתאר מאושר או מאושר חלקי וחלקם כחלק מתכנון הרחבה מאושר של יישובים קיימים ומאושרים. רק גוף נבזי כמו ''שלום עכשיו'' יכול לחפש מתחת לכל אבן למצוא אפילו בית אחד או רחוב אחד של קצין מצטיין הי''ד בשביל הנאת ההרס או מימון נוסף מחו''ל. תבינו שעל כל 'הצלחה' של ''שלום עכשיו'' הם מקבלים יותר כסף.

    IP: 80.179.220.186דווח על תגובה זו

  • 21.

    ימני מורעל

    מחפש דרכון זר, 17/08/09 14:32

    לא להאמין שהפנט הזה היה רמטכ''ל.

    IP: 79.181.50.194דווח על תגובה זו

  • 20.

    גם המינוי של יעלון לשר לעניני כלום היתה טעות.סופר טעות. (ל''ת)

    אז מה?, 17/08/09 14:24


    IP: 192.117.148.66דווח על תגובה זו

  • 19.

    אנימציע גם להקים יחידות חרדים לאבטחת ההתנחלויות הבלתי חוקיות

    ישראלי גאה, 17/08/09 14:22

    ב אם החרדים תומכים בהתנחלויות
    מדוע הם נמקים באוהלה של תורה ולא יוצאים לשמור על אותן התנחלויות שנשמרות עלי ידי חיילים חילוניים ובעלי דעות שפויות ושמלאניות
    מציע להקים צבא בחורי ישיבה לשמירה על ההתנחלויות

    IP: 87.69.156.155דווח על תגובה זו

  • 18.

    אכן כל ההתנחלויות והמאזחים הוקמו בעזרת הממשלות אבל

    עדי, 17/08/09 14:17

    זה לא הופך אותם לחוקיים! כל ההתנחלויות לא חוקיות ויצטרכו להתפנות

    IP: 89.138.105.25דווח על תגובה זו

    • אז מה כן הופך אותם לחוקיים ??????? הלא חוקי באמת יצטרך ...

      יש בחינה של צדק בדברייך, 17/08/09 14:57

      להתפנות וברשותך ,או שלא ברשותך נתחיל מייד בפינוי המוני של הביה הבלתי חוקית של הבדויים בנגב ושל הפלישתים בגליל, ביהודה ושומרון ובכל פינה שבו הם רובצים. משתמשים בחשמל ובמים באופן פירטי ולחלקם אנחנו אפילו משלמים ביטח לאומי כי הם נחשבים ''אזרחים'' (לא חשוב שחלקם הגדול תומך בטרור ובהשמדת המדינה ח''ו. . .). אז לפני שאת מצטטת את אלה שסיפרו לך שבאת מקוף, תלמדי קצת על ההיסטוריה של העם שלך ועל זכותו על ארץ ישראל.
      ד' יהיה בעזרך.

      IP: 199.203.123.209 דווח על תגובה זו

  • 17.

    אלי ישי - סנגור הפושעים- איתמר ביטון ובניזרי.. לא איכפת לו מארץ ישראל (ל''ת)

    ישי, איכזבת אותי מאד, 17/08/09 14:17


    IP: 41.208.48.176דווח על תגובה זו

  • 16.

    חלק גדול מהמאחזים ה''לא חוקיים'' הם חוקיים לחלוטין

    אורי, 17/08/09 14:10

    הממשלה קבעה היכן, אישרה ומימנה. מה שלא חוקי היא הסחבת של הפקידים שגוררים רגליים כדי לשחק ''אדונים'' להבות חביבה, כדוגמה, הוקמה בדרך דומה לאחר קום המדינה אבל אישורים סופיים הגיעו 30 שנים אחר כך.
    עם זאת יש מאחזים של פרחחים, שאותם חובה לסלק. אין להם זכות לשבש את חיינו.

    IP: 80.179.194.196דווח על תגובה זו

  • 15.

    להתחיל לבנות והרבה !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אל אל ישראל, 17/08/09 14:00


    IP: 199.203.123.209דווח על תגובה זו

    • לתפוס כל גבעה,לשתול עצים, להפריח ת'שממה כפשוטו מיד !! (ל''ת)

      עם ישראל חי, 17/08/09 14:49


      IP: 199.203.123.209 דווח על תגובה זו

      • ל 14.49 תפריחו את אדמות הנגב והגליל. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות. , 17/08/09 16:20


        IP: 93.172.151.117 דווח על תגובה זו

    • ציונות עם נשמה - חוזרים בגדול (ל''ת)

      ככל שיענונו . . ., 17/08/09 14:50


      IP: 199.203.123.209 דווח על תגובה זו

  • 14.

    השר ישי, אז שהחיילים החרדים ישמרו על המאחזים ! (ל''ת)

    אנחנו גמרנו., 17/08/09 13:52


    IP: 77.125.83.121דווח על תגובה זו

    • מוותרים עליכם, יש מספיק מי שיסכמו לשמור (ל''ת)

      gilberet , 17/08/09 14:36


      IP: 194.90.170.153 דווח על תגובה זו

    • דיי לתירוצים לשנאת המתנחלים,החרדים,היהדות והקדושה (ל''ת)

      אתה פשוט שונא על מנת לשנוא, תודה ותעזוב -נרחם עליך, 17/08/09 14:36


      IP: 199.203.123.209 דווח על תגובה זו

    • תרשה לי להמר שאתה גם עוד לא התחלת ?????? (ל''ת)

      סתאם ניחוש מדויק להפליא, 17/08/09 14:47


      IP: 199.203.123.209 דווח על תגובה זו

  • 13.

    ממשלה מנופחת המעלה משכורות לעצמה בעוד העם לא מקבל דבר- היא בלתי חוקית. (ל''ת)

    רעמסס, 17/08/09 13:50


    IP: 89.139.44.31דווח על תגובה זו

    • ל 13.50 בנוסף לתגובתך הלואי ולא הייתה נותנת,החלשים נרמסים ללא רחם.

      נתן.ש מעלות. , 17/08/09 15:44

      כקשיש בן הארץ הזו,היית לי הזכות להשתתף בבחירות הראשונות לכנסת ישראל.ממשלה כה מנופחת והזויה לא היית לנו,הם מסוכנים לעם ולמדינה יותר מהוריקן ''קטרינה''.

      IP: 93.172.151.117 דווח על תגובה זו

  • 12.

    יש עדיין כמה דוברי אמת בממשלה ובכנסת. מעניין. (ל''ת)

    צדיקים בסדום, 17/08/09 13:39


    IP: 93.172.102.189דווח על תגובה זו

  • 11.

    אלי ישי.?!:עבד כי ימלוך! (ל''ת)

    רוני, 17/08/09 13:36


    IP: 79.180.101.106דווח על תגובה זו

  • 10.

    אצל אלי יש''ס כל דבר שחובש כיפה עושה הוא חוקי.

    יובדיה עוסף, 17/08/09 13:29

    גם אם מדובר בהשלכת אבנים וחיתולים צואים על אנשי החוק. שלא לדבר על גניבה, שוד הקופה הציבורית וניצול שררה.

    IP: 212.116.169.135דווח על תגובה זו

    • בממשלה חברים גם עבודה ואילו האחוד הלאומי באופוזציה עם קדימה/בלדTBמרצ++ (ל''ת)

      כללי דמוקרטיה=יישום רצון עם-בוחר עב קוי יסוד ממשלה, 17/08/09 16:09


      IP: 81.218.5.5 דווח על תגובה זו

  • 9.

    יופי... אז תשלח את הח'ברה שלך לשמור עליהם (ל''ת)

    עופרר , 17/08/09 13:22


    IP: 62.219.50.93דווח על תגובה זו

    • אין בעיה - אני ישמור עליהם בכיף גדול (ל''ת)

      חייל בעם הנצח, 17/08/09 13:59


      IP: 199.203.123.209 דווח על תגובה זו

      • Sfat Hanetzach

        Daniel, 17/08/09 14:49

        The soldier of Am Hanetzach should know his Sfat Hanetzach.

        IP: 69.120.218.234 דווח על תגובה זו

    • בכיף. אני אשמור עליהם בשמחה. כשם שאני שומר עליך (ל''ת)

      מילואימניק (הסדרניק לשעבר), 17/08/09 16:07


      IP: 212.76.122.128 דווח על תגובה זו

    • החבר'ה עסוקים בשמירה על הגדר החוקית בנעלין,על השתלטות על

      panacea , 17/08/09 19:48

      האנרכיסטים השמאלניים מפירי החוק בריש גלי.
      אגב-כאשר היינו בחומש, היה צריך הרבה פחות צבא על מנת לשמור ביעילות על תושבי הדרום.

      IP: 91.78.42.199 דווח על תגובה זו

  • 8.

    די

    ד.מנוח, 17/08/09 13:20

    ישי- השקר נר לרגליו

    IP: 62.90.235.77דווח על תגובה זו

  • 7.

    המאחזים הם חוקיים בדיוק כמו השוחד שלקחו הח''כים של ש''ס.גם זה חוקי... (ל''ת)

    אין ספק, 17/08/09 13:19


    IP: 192.117.148.66דווח על תגובה זו

  • 6.

    דו[ (ל''ת)

    ד.מנוח, 17/08/09 13:19


    IP: 62.90.235.77דווח על תגובה זו

  • 5.

    maahazim

    dr freud, 17/08/09 13:11

    tel aviv is a true ma ahaz lo hookee

    IP: 87.69.104.216דווח על תגובה זו

  • 4.

    השערוריה שנקראת השר אלי ישי היא חוקית, נבחר בצורה דמוקרטית (ל''ת)

    דוד, 17/08/09 13:08


    IP: 77.125.12.168דווח על תגובה זו

    • אופנהיימר הכי צודק, לכן לשים אותו רה''מ ללא בחירות. (ל''ת)

      לא הוגן שאופנהיימר לא ניבחר לכנסת., 17/08/09 14:47


      IP: 81.218.5.5 דווח על תגובה זו

  • 3.

    מהיום אקרא לו חמודידו, כי הוא כזה חמודידו (ל''ת)

    אורן, 17/08/09 13:03


    IP: 132.66.136.90דווח על תגובה זו

  • 2.

    חזק וברוך. כל שנותר הוא לצפות לעשיה מאחורי המילים. (ל''ת)

    שלמה, גוש קטיף, 17/08/09 13:03


    IP: 95.86.89.169דווח על תגובה זו

  • 1.

    השר הרשקוביץ - אחד מבכירי השרים?!?!?! (ל''ת)

    רון, 17/08/09 12:52


    IP: 62.90.144.36דווח על תגובה זו

    • לכל השרים.לאופנהיימר ייצוג גדול בעם/כנסת והוא מתנגד לכל מה שאתם אמרתם (ל''ת)

      ולכן לא תבצעו אפילו חלק ממה שאמרתם., 17/08/09 14:42


      IP: 81.218.5.5 דווח על תגובה זו

      • אופנהיימר מי? קוץ בתחת. (ל''ת)

        stephanzweig , 17/08/09 16:29


        IP: 99.237.230.209 דווח על תגובה זו

    • ל 12.52 הרשקוביץ בניגוד לסיעתו,הצביע בעד מכירת אדמות לאום.

      נתן.ש מעלות. , 17/08/09 19:04

      אוהב המדינה ?.

      IP: 93.172.151.117 דווח על תגובה זו