• 35.

    ביבי בלוף

    גרשון, 18/08/09 14:19

    ביבי משקר כרגל.

  • 34.

    הוא אחד המרצים הכי טובים שהיו לי

    סטודנטית לשעבר, 17/08/09 14:16

    יש כל כך הרבה חברי סגל גרועים שמשאירים אותם שנים על גבי שנים, למה לוותר על האחד הטובים??!?

    • פרופ' משביצקי מרצה מצויין

      עוד סטודנט לשעבר, 18/08/09 13:28

      ברצוני לחזק ולאמר שגם עבורי פרופ' משביצקי הוא אחד המרצים הטובים שהיו לי באוניברסיטה.
      לבני המשפחה - משתתף בצערכם ומחזק את ידכם. שלא תדעו עוד צער.

  • 33.

    למה אין לפטר אדם שיש לו בעיות מיחדות

    המנהל, 17/08/09 14:09

    זה יכול להיות שכול ,מחלה שלו או של בן משפחה או נסיבות מקלות אחרות כמו אשה בהריון .
    למי שלא מבין, אדם שיש לו כבר צרה קשה היכולת שלו להתמודד עם הפיטורין ולהשתקם כאשר המצב משתפר הרבה יותר קשה אם לא בלתי אפשרית . לכן צריך לקחת זאת בחשבון .
    לכל חסרי הלב שכתבו מה הקשר . .
    אבל אני לא מתפלא .בחברה שישנה הקלות הבלתי ניסבלת שלהרוג בשביל הכיף מה כבר נשאר לנו מערכים ואו התחשבות .

  • 32.

    ל-ron008

    סעאר, 17/08/09 13:31

    צודק ב-100 אחוזים ! מה קשור למשפחות שכולות ולמובטלים?

  • 31.

    בתרבות הישראלית הקדשת אידיוטיזם נוסח כוכב נולד ואח גדול (ל''ת)

    אין מקום לחכמים, 17/08/09 13:05

  • 30.

    ליבי איתכם,אנשים נפלאים! (ל''ת)

    ענת, 17/08/09 12:34

  • 29.

    אני לא אוהב שמנצלים את הדם של המת , כמה משפחות שכולות וגם מובטלים

    ron008 , 17/08/09 12:19

    למה לעשות את הקשר בין השניים למה לנל את דם המת
    כל הכבוד המשפחה תרמה לתקומת ישראל
    האב מדען
    ועכשו מובטל אז ? אני נלחמתי במלחמות ישראל ומובטל
    תפסקו לרקוד על דם המת ולנצל להזכירכם שהמשפחה מקבלת גימלה ממשהב''ט

    אין קשר בין הייותם משפחה שכולה להיות האב מדען ומובטל מה גם שהאב ידע באיזה שלב בעבודתו הוא יפסיק את עבודתו עקב היותו מעוסק ע''י הממשלה ולא האוניברסיטה

    • הם לא הועסקו ''זמנית''

      רק שיש ריב בירוקרטי מי אחראי לתיקצוב משכורתם, 17/08/09 13:52

      והפיטורים שלהם זה מאבקי כח בין המשרדים השונים.

      אז אם מישהו חוטף מכה מהמדינה-מותר לו ל''היזכר'' שהוא נתן בן למדינה!

      ההחלטה לפטר אותם מטומטמת ולא הוגנת גם כלפי 199 האחרים שלא שיכלו בן,גם הפסד מטומטם לאקדמיה עצמה.

  • 28.

    ביזיון

    סטודנט בבן-גוריון, 17/08/09 11:29

    פרופ' משביצקי הוא מתמיטקאי מעולה, שהרצה בצורה ראויה לשבח, למרות קשיי השפה. לא חסר אוכלי חינם באוניברסיטה שאפשר לפתר לפניו.

  • 27.

    מה קרה ? הוא מופיע בכוכב נולד ? לא, אז מה אם הוא פרופסור ? (ל''ת)

    קורא, 17/08/09 11:23

  • 26.

    בקוראי חלק מתגובות המגיבים,נוכח לדעת,כי איבדנו את הערבות ההדדית.

    נתן.ש מעלות. , 17/08/09 11:22

    אכן חלה על המדינה חובה מוסרית,לדאוג לאב שכול עד אחרית ימיו.אך מהבחינה ההגיונית,כמה כסף משקיעה המדינה להכשיר אדם להגיע למעמד פרופסורה ?.האם נשחוט במו ידינו תרנגולת המטילה ביצי זהב ?,למרות שאינני נמנה על תומכי ביבי.בטוחני כי הוא לא יתן יד,לתהליך טיפשי זה להתבצע.

    • אבוי לנו אם שכול יהיה פקטור במינויים אקדמיים

      מדען לא עולה ולא יורד, 17/08/09 13:37

      השכול הוא חלק משגרת חיינו בישראל למרבה הצער. עם כל הרצון הטוב והרגישות הוא לא יכול להבטיח תעסוקה, ודאי לא במערכת אקדמית.

      מימון התכנית למדענים עולים לא יכול להיות מבוסס על מספר ההורים השכולים המהווים חלק ממנה, כפי שההקצבה להשכלה הגבוהה בכלל אינה פונקציה של מספר החללים במגזר זה.

      השיקולים לגבי התכנית ומימונה צריכים להיות ענייניים ולכן אין מקומו של סיפור אישי, קורע לב ככל שיהיה, בדיון.

      • לא נתנו לו את המשרה כי הוא ''שכול''!!

        מה אתה מבלבל את המח והופך יוצרות, 17/08/09 14:11

        האב הזה הוא אחד מ 200 (תקרא בכתבה) מדענים ברמה גבוהה ששולבו באקדמיה במסגרת פרוייקט קליטה--לטובתם ולטובת מדינת ישראל ולטובת המוסד האקדמי!

        מבחינה אקדמית לא עשו טובה שמעסיקים אותם--ההיפך!

        בין משרד הקליטה והאוניברסיטה ותיקצוב ממקור אחר-נהיה ויכוח על המשכורת שלהם.
        בלי קשר לנחיצות האקדמית שלהם.
        מבחינה אקדמית הם נחוצים ביותר!

        נהיה ויכוח (מגוחך בפני עצמו איך פרוייקט ממשלתי כזה הגיע לויכוח),החליטו על הדרך הפשוטה-לזרוק אותם!

        אז פרופסור אחד,שהוא גם אב שכול, נפגע כפליים--ובצדק גמור!

      • ל 13.37 האם קראת גם את תוכן תגובתי ?. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות. , 17/08/09 15:09

  • 25.

    לא מסוגלים להעסיק את המדענים האלה??? (ל''ת)

    מחבלים באינטרס ישראלי מהמעלה הראשונה!, 17/08/09 11:20

  • 24.

    פיטוריו של כל אדם כואבים=האב אינו צריך להשתמש במות בנו=כדי לעורר רחמים (ל''ת)

    נ.כהן ישאר בעבודה בזכות קישוריו ולא בגלל מות בנו@, 17/08/09 11:16

    • כישוריו.

      לעניין השכול-, 17/08/09 11:50

      הפיטורים האלה הם סטירת לחי מטעם המדינה.

      אדם ששיכל בן בשירות המדינה-לא מצפה לסטירת לחי מטעם המדינה,ורשאי להרגיש מתוסכל שבעתיים.

      אבל הפיטורים האלה הם שערוריה גם בלי (!)קשר לשכול.

  • 23.

    העסקת מדענים עולים

    מדען לא עולה ולא יורד, 17/08/09 10:59

    עם כל הכבוד הראוי אני מסכים עם מגיב מס' 9 שהמוות של הבן פונה לרגש, ולאו דווקא רלוונטי לנושא העסקת מדענים עולים.

    עם כל הרצון הטוב לבוא לקראת אוכלוסיה זו, יש לקחת בחשבון שהעסקתם באה גם על חשבון העסקת מדענים צברים, וכי יש מישהו הרוצה שבניו ישארו אחרי פוסט-דוקטורט בחו''ל כדי שנוכל לקלוט מדענים עולים.

    המימון הממשלתי הנדיב בתכנית קליטה זו גורם לאוניברסיטאות להעדיף העסקת עולים על ותיקים, עבורם המימון הוא אוניברסיטאי באופן מלא. קיימים מכוני מחקר אוניברסיטאיים בהם השפה המדוברת היא רוסית, ולא בכדי. התכנית הממשלתית לקליטת מדענים יחד עם מצבן הכספי של האוניברסיטאות יוצרים מצב בו העסקת ישראלי ותיק לא כדאית (זוכרים בריחת מוחות?).

    • יש עודף מדענים בישראל במחקר והוראה?

      נו שויין, 17/08/09 11:29

      אולי יש ריצה מטורפת לכוון עולם שלישי,יותר מדוייק..

    • מדען שאבד בן משפחה בשירות צבאי או פגיעה עוינת

      haoren, 17/08/09 11:58

      קודם בזכויותיו על זכויות מדענים צברים צעירים גם אם הוא עולה חדש או ותיק.
      מצידי שהישראלים הצעירים ישארו מחוץ לישראל בכל מקרה אין לכולם מקום.
      גם ילדי נאלצו לאחר סיום הלימודים להישאר בחו''ל כי בישראל אין תעסוקה למדענים ואני מתכנן בקרוב להצטרף אליהם כדי להפחית את הצפיפות במדינת היהודים.
      אגב אין כל אסון בכך ההיפך יותר ישראלים מוצלחים בחו''ל יכולים לתרום לישראל יותר מכל נציגי משרד החוץ ביחד.

    • מדוע להבחין בין עולה/צבר? כולנו יהודים

      אני, 18/08/09 13:22

      התגובה פונה גם אליך (מדען לא עולה ולא יורד) וגם למעסיקים. התיוג ''עולה/צבר'' לא רלוונטי לדעתי. לאחר שאדם עולה לארץ הוא אזרח המדינה כמו כל אזרח אחר שנולד כאן, (ובמיוחד אחד שאיבד את בנו לטובת בטחון מדינת המדינה. ) צריך להעסיק אנשים ולהתייחס אליהם לפי יכולתם לתרום ולתת, ולא לפי הסטטוס שלהם. תכנית קליטה כפי שמתוארת כאן אולי רלוונטית לשנים הראשונות כדי למשוך את העולים, אבל נראה לי שהיא הופכת ללא-רלוונטית עם שנים שעוברות לאחר עליית המדען...

  • 22.

    מה הקשר?

    אבי, 17/08/09 10:49

    אין קשר בין היותו אב שכול לבין צמצום בעבודה.
    האם היותו אב שכול מגינה עליו מצמצומים בעבודה?

    • כנס!

      אני, 17/08/09 11:10

      אנחנו בני אדם, המדינה שלחה את הבן שלו להגן על אזרחיה והוא נהרג מן הראוי שהמדינה לא תפטר אותו בשלב הזה בחיין. זה מינימום של אנושיות שאפשר להפגין כלפי מישהו שאיבד את היקר מכל. חוץ מזה שזה הפסד עצום לאבד מדען וחוקר כגרגורי.

  • 21.

    חובה לתמוך במדענים העולים! כספי משלם המיסים שלי מיועדים בדיוק לזה -

    תמיכה באנשים עובדים, שילדיהם הולכים לצבא, 17/08/09 10:43

    ולהוריו היקרים של אלכס ז''ל - אני מקווה שתצליחו להתנחם בממשפחתכם שנותרה.

  • 20.

    אסור לפטר את פרופ' משביצקי ועמיתיו

    בעלת חוב, 17/08/09 10:18

    כולנו בעלי חוב למשפחה שאיבדה את היקר לה-זה לא מוסרי לפטר את האב השכול.
    חוץ מזה, לכולנו אינטרס שמדענים עולים ישתלבו באקדמיה ויפתחו את המדע בארץ. רבים מהם בעלי ידע ונסיון שלא יסולאו בפז.
    המדע הישראלי היא תנאי הכרחי לקיומנו ולכולתנו להשאר חברה דמוקרטית ומתפתחת.
    ממשלת ביבי מעוניינת להחזיר אותנו לתקופת האבן.

  • 19.

    באמת רגישות יוצאת מהכלל..זה קורה רק אצל הישראלים (ל''ת)

    bahary5 , 17/08/09 10:15

  • 18.

    לביבי לא איכפת.העקר שהוא מסודר....

    טלי, 17/08/09 10:06

    מצטערת לומר. לא שמענו ממנו מילה לזוגות הצעירים, לחד הוריות, למפוטרים שלא יכולים לקנות בית בעוד השוק רותח,
    לא שמענו ממנו מילה על פיטורי עולים חדשים משכילים,
    רק שמעתי שהבן שלו התגייס, ושלא מקצצים בתוספת לחברי הכנסת.

    בושה וחרפה.

    • בארץ כל אחד דואג לכיס הפרטי שלו בלבד. לא הבנת עדיין ???? (ל''ת)

      כולם עובדים על כולם. מדינה של קומבינות, 17/08/09 11:02

    • רציתם את שקרניהו כראש ממשלה ? קיבלתם אותו במיטבו ! (ל''ת)

      קורא, 17/08/09 11:19

  • 17.

    אדוני,אני לא זקוק למדע,אני זקוק לש'ס ולכן הכל הלך על הילדים והמקוואות (ל''ת)

    הביבי היורד לחיינו, 17/08/09 10:00

    • אדוני המערכת מתי תפרסמו את תגובותי.מחכים למשיח (ל''ת)

      bahary5 , 17/08/09 10:18

    • רציתם את שקרניהו כראש ממשלה ? קיבלתם אותו במיטבו ! (ל''ת)

      קורא, 17/08/09 11:20

  • 16.

    מה הוא רוצה שהביבי יקח כסף מהחרדים ויתן למדענים?שילך לאוסטרליה אם הוא

    רציתם ביבי?, 17/08/09 09:57

    לא הבין שמשפחות מקוללות בהמוני ילדים שלעולם לא יתפרנסו ולעולם לא יתגייסו
    זה מה יש לביבי במוח!
    נכון ישנו ליברמן שהבטיח לרוסים ולמדענים הרים וגבעות אבל על ההרים והגבעות של השטחים הכבושים הוא לא מוכן לוותר.
    אדון מדען-בזמן שאתה ורעייתך פוקדים ת קבר בנך בבית העלמין הצבאי,המשפחות שביבי העביר להן מיליארדים לא סופרים אותך ואת אשתך,הם לא ראו מקילומטר בית קברות צבאי,הם לא יבקרו קברי בנים בבתי קברות צבאיים.
    הכי טוב אוסטרליה חואם לא מצליח לך אז קנדה
    גרמניה או ארה'ב גם כן מקום לא רע!!!!!

    • רציתם את שקרניהו כראש ממשלה ? קיבלתם אותו במיטבו ! (ל''ת)

      קורא, 17/08/09 11:20

    • צודק,גם אני נואשתי מלמצוא אמא חרדית/ש'סניקית בבתי הקברות הצבאיים!לעזזא

      סתם האידשע מאמא, 17/08/09 12:02

      לעזזאל עם הביבי הזה שמכר את העתיד של כולנו לש'ס
      ואחשדרפניה וליהדות התורה ועבדקניה

  • 15.

    הגיע הזמן לחוקק חוק שלא מפטרים הורה שכול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אם, 17/08/09 09:55

  • 14.

    חשוב מאוד להמשיך להעסיק אותם

    ליאור, 17/08/09 09:50

    אנשים סופר איכותים

    ראש הממשלה - להפסיק לדבר ולהתחיל לבצע.

  • 13.

    בן גוריון מתהפך מבושה בקבר בטח

    אזרח מודאג-י, 17/08/09 09:41

    אוניברסיטה שמייצגת קליטה ופיתוח הנגב מתנהגת ההפך הגמור ממהותה. אנשים רחוקים ממהותם

  • 12.

    משתתפים בצערו אך אין קשר לפיטורים (ל''ת)

    aldo55 , 17/08/09 09:39

    • כשתהיה אב שכול תבין את המשמעות והקשר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אב שכול, 17/08/09 09:57

    • מאחלת לך

      afi, 17/08/09 10:17

      מאחלת לך את זה-אם ככה אתה חושב

      • מגיב 12 טועה קשות בתגובתו,אך גם את טועה קשות בתגובתך,ראוי שתתנצלי. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות. , 17/08/09 11:10

    • אלדו55 אתה יותר נבון מאלי ישי!ראית שמפטרים משגיחי כשרות!זרקו לרחוב בלנ

      אם שבנה תחת מצבה צבאית, 17/08/09 10:18

      בלנית אחת?(רק אחת!),שמעת שפיטרו את האלפים שמסתובבים כמו
      ......במסדרונות המועצות הדתיות והרבנויות לסוגיהן ומקבלים משכורות רק בגלל שהזקנים שלהם דומים לזקנים של זקני ש'ס ו/או
      יהדות התורה?
      למה את האבא של אלכס כן אפשר לפטר? מפני שהעבירו מיליארדים לצרכים היחודיים של ש'ס
      והחרדים האשכנזים?
      למה האמא של אלכס צריכה לשרוף את עצמה
      שלוש פעמים בשבוע בבית הקברות הצבאי בב'ש
      והאמא של אלי ישי לא שלא תגיע לבית קברות צבאי,היא אפילו לא מסוגלת להבין מה עובר
      על אמא שבנה החייל נהרג כדי להגן עובדיה יוסף (יוסוף עבדאללה בעירקית צחה)ובנוסף בעלה
      המפרנס היחיד במשפחה מפוטר בגלל שאין כסף שבגלל שהכל נתנו לחרדים ולש'ס!
      היה טוב אם הייתה שותק כי הבנתך בשכול
      שואפת להבנה של חברי הכנסת החרדים על שלל צבעיהם וגווני עורם

  • 11.

    מישבצקי הנכבד

    נח, 17/08/09 09:34

    נפלת בפח כמו מדענים ואקדמאים רבים.שלא תפשת שמדינה זו זקוקה לאתיופים ,בני משה מההימליה,ובני מנשה מהודו ולא אקדמאים ומדענים.סע לשלום לאן שצריכים אותך ,דפי שעשו מאות אלפי ישראלים אחרים.ותשאיר את המדינה לחטט בבוץ שיצרו.

    • נח אין ספק שאתה ערבי, ואתה מעוניין ברוב ערבי בארץ כדי לשלוט במדינה (ל''ת)

      עלק נח, אולי אחמד, 17/08/09 10:14

      • ל-11 אולי אחמד

        נח, 17/08/09 13:33

        לא חשוב מי אני .חשוב שתפתח את העיניים ותראה איפה היהודים הכי טוב חיים?ניחשת נכון בכל מקום איפה שהאוכלוסיה איננה מורכבת מרוב יהודי.
        העובדה שרוב היהודים חיים מחוץ לישראל.
        היהודים פשוט לא רגילים להסתדר עם יהודים,אז למה מכריחים אותם.יכול להיות שבמידה מסוימת אתה צודק ש...

  • 10.

    ביבי בלוף מכה שלא כתובה (ל''ת)

    איך יעסיקו מדענים ושאר מביאי תועלת.עדיף 700 שרים, 17/08/09 09:24

  • 9.

    שימוש ציני במוות הקדוש של הבן

    אוהד, 17/08/09 09:15

    בחייכם, אתם עושים שימוש ציני במות הקדוש של בנכם שנפל על קדושת ישראל.
    זה שחלילה אדם מאבד את היקר לו, גם במלחמה, לא מחויב המציאות שהעבודה תשמר ואי אפשר יהיה לפטרו במקרה של קיצוצים.

    היה נכון יותר אם הכתבה הייתה עוסקת בנושא הפיטורים של מדענים עולים ומציינת כביכול כדרך אגב גם את האב השכול, אבל לעשות כך את הכתבה זו דמגוגיה פשוטה.

    • זה לא שימוש ציני. לא יזיק להיזכר בחייל המסויים בכל מקרה..

      גם קורותיו של האיש המסויים הזה מהודקים עם הבן שנפל, 17/08/09 09:48

      גם הפיטורים הכל כך לא במקום האלה של האב הזה ,כמדען בכלל וכמדען עולה בפרט-
      נותן סיפור ישראלי מתסכל ביותר מכל מיני היבטים.

    • מאחלת

      afi, 17/08/09 10:20

      מאחלת לך את הגורל שלו

    • ממש לא שימוש ציני

      דניאלה, 17/08/09 11:17

      אדם שנתן את הדבר היקר לו ביותר למדינה ומקבל ממנה בעיטה....

    • מקווה להשתתף בקרוב בצערך על פגיעה כלכלית עוקבת

      haoren, 17/08/09 11:48

      לפגיעה עוינת קטלנית בקרוב משפחתך.
      אתה אדיש לכאבם של אלה שהקריבו את היקר מכל למדינת ישראל ומאוחר יותר נדרשים להקריב גם את מקור פרנסתם.
      אם פחות טיפוסים כמוך ישראל תוכל להתקדם ולפרוח נוכחותך במדינה ובחברה הזו בלתי רצויה.

  • 8.

    כואב הלב

    רות, 17/08/09 09:13

    ראשית, תנחומים על הפרח המחונן שנקטף באיבו.
    שנית, עדיף שהמדינה תעביר את תקציב הסרטים עבור משכורות למדענים. ככה נשיג 2 מטרות. המדענים לא ירדו, ופחות סרטים נגד ישראל ישוטטו בעולם.

  • 7.

    nrg יפה אולי תצליחו למצוא אדם שפיטרו אותו

    דד, 17/08/09 09:13

    כל המשפחה נהרגה והוא עצמו עיוור על כסא גלגלים ונשארו לו שלוש שנים לחיות

    תעשו עליו כתבה.אגב נראה לי קוראים לו ישראל

  • 6.

    למה איש עם השכלה ורצון לעבוד צריך להתחנן לעבוד ? (ל''ת)

    נתניהו תעזור בבקשה, 17/08/09 09:03

    • אכן שאלת השאלות! (ל''ת)

      (וגם יש לו מקום עבודה!), 17/08/09 11:33

  • 5.

    מה הקשר בין הבן לפיטורי האב? (ל''ת)

    ממ, 17/08/09 09:03

    • כשהבן נהרג חיבים להיות במסגרת של עבודה אחרת משתגעים ! (ל''ת)

      אם שכולה, 17/08/09 09:56

    • אני

      כשהבן אדם הזה נתן למדינה שלנו את מה שהיה הכי יקר, 18/08/09 20:22

      המדינה צריכה וחייבת לדאוג לו, ולא לקחת לו גם את הפרנסה והלחם שלו!!!!

  • 4.

    פרופסור יקר- אין כסף, הרי הממשלה צריכה 30 שרים לעניני כלום, ומי יממן

    רעמסס, 17/08/09 08:57

    את הפנסיות לגנרלים המקבלים גם משכורות עתק בצידן, וטיפולי שיניים בחינם? שלא לדבר על מימון כל הנהרגים ועולים בעשן השמימה באוהלה של תורה. בקיצור- סע מכאן, לצערי המדינה הזו נפחה את נשמתה. תהיה ציוני באוסטרליה או בארה''ב, ואם המצפון מציק לך- תתרום קצת לישראל, הכסף בטח יילך למטרה טובה- כקליטת מדענים עולים למשל.

    • כל הכבוד לך !!!!! תגובה מצויינת שלצערנו משקף את האמת העצובה. (ל''ת)

      א, 17/08/09 11:10

    • רציתם את שקרניהו כראש ממשלה ? קיבלתם אותו במיטבו ! (ל''ת)

      קורא, 17/08/09 11:22

  • 3.

    ומי שלא נהרג לו בן ומפטרים אותו?? לא צריך להשתמש

    שי, 17/08/09 08:50

    בשכול בשביל רחמים.יש הורים לחמישה ילדים שמפוטרים והם יסבלו מרעב,זה לא פחות עצוב.כל ישראל היא שכול אחד גדול....ובכלל המדינה הזאת מגעילה.ישראל היא המדינה של הפוליטיקאים,המקורבים להם,העשירים והפושעים.האזרח הנורמטיבי הוא המסכן.

  • 2.

    בושה (ל''ת)

    וגועל נפש, 17/08/09 08:44

  • 1.

    זה בסדר אין משבר , ישנה פריחה הכל טוב ( מעולמו של ביבי והנתונים

    ד. ר., 17/08/09 08:39

    השיקרים ) שהם מפרסמים כל יום, רק מה בגלל שכבר שנה אני מחפש עבודה בתור מהנדס חשמל ואלקטורניקה ויום יום אני וחברי שולחים קורות חיים לאין ספור חברות השמה וחברות היי טק , רק שלנו אין קומבינה. אז הם משיבים את פנינו ריקם. אל תדאג אדון ביבי עד ינואר אנחנו אני חברי וגם אישתו מהגרים לגרמניה שם לא נהיה נטל על המדינה שלך ותוכל להתגאות בהורדת אחוז המובטלים ( לא שחתמתי אפילו פעם אחת בלישכה ) , ככה תוכל בצורה הכי יפה להסתכל לתושבי המדינה שנולדו פה בעיניים, שירותו בצבא בקווים הכי קדמים ( דרום לבנון במוצבים לפני היציאה ומארבי בטן ) וגם שירתו בשתי מלחמות ( מלחמת לבנון ומבצע עופרת יצוקה ). ועוד ממשיכים כמו חמורים לתת 28 ימים מדי שנה אם לא יותר במילואים. תוכל להתגאות שאנחנו מדינה פורחת לא ? אז הנה רק תחכה לינואר ידידי , ואז אני כבר לא אהיה פרייאר.
    אל תדאג עוד מעט תיפטר מ''פרזיטים'' כמונו , ככה שלא

    • מאוד כואב לקרוא את דבריך

      מיכל, 17/08/09 09:59

      האבטלה קשה והרבה אקדמאים מוכשרים ובעלי ניסיון אינם מוצאים עבודה

      אני מקווה שהשווקים ימשיכו להתאושש ובעיית האבטלה תיפתר לאט לאט
      הממשלה חייבת ליזום פרוייקטים להאצת המשק ומציאת מקומות עבודה למובטלים
      גם אני הייתי מובטלת בעבר, צריך לפעמים הרבה סבלנות ואופטימיות
      בהצלחה לך

    • נסיעה טובה. תשלח פרחים (ל''ת)

      ביבי, 17/08/09 11:16

    • רציתם מאחז עינים כראש ממשלה ? קיבלתם אותו במיטבו ! (ל''ת)

      קורא, 17/08/09 11:22

      • דוקא בחרתי בברק חרבנא (ל''ת)

        אביב, 17/08/09 13:47