• 45.

    יחימוביץ? עמוד שידרה ערכי? אנחנו מאותה פלנטה? (ל''ת)

    שלי שלי ושלך שלי., 29/09/09 22:20

  • 44.

    מפלגה הנאמנה לכורסאותיה,נושאת ערכיה לשוא. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 07/09/09 10:31

  • 43.

    כל מילה אמת (ל''ת)

    אדם, 18/08/09 03:57

  • 42.

    מסכים ביותר!

    אסף, 17/08/09 16:57

    אני איש מפלגת העבודה בעקרונותיי ומעולם לא הצבעתי לה!
    אני לא סומך על ברק, לא על פואד, לא על בוז'י, לא על שמחון ולא על שאר המוקיונים.
    שלי היא תקווה, תמיר אמיצה, פינס היה מצויין עם הסביבה ופרץ היה מאכזב.

    הבעיה שאף אחד מהם לא יודע איך לרדת מהעץ שהם טיפסו עליו.

    אם המפלגה תתעשת, היא תהיה התקווה של הבחירות הבאות. אם לא, היא לא תהיה.

    • אסף ידידי, האם עצרת פעם לחשוב: האם אתה שייך למפלגת העבודה או היא לך?

      חזאי הטמטום הישראלי , 17/08/09 18:32

      חשוב לצאת מדי פעם מן הקופסה וגם אפילו להפעיל אותה

      לא כן?

      • חזאי הטמטום הישראלי-לא משאיר מקום לאחרים!

        עפולאי, 18/08/09 00:18

        מה קרה אדוני?
        אתה מומחה לכל דבר ועניין?
        עובדת הופעתך עשרות פעמים מזכירה מישהו הפועל תחת כל עץ רענן...ודי לחכימה!
        ולעניננו,ניתוחה של במבי מבריק,חדלתי לשלם מס חבר כי איני חפץ לקחת חלק בביזיון המתקדם. שלי יחימוביץ ודומיה הם תקוות המפלגה והעם. אני תומך ברבים מרעיונותיה אף כי לא בכולם אבל היא אכן עשויה מהחומר של מנהיג כריזמתי שבזמן המתאים תגיע לעשיה גדולה.שלי, המשיכי בפועלך המבורך,אנחנו אחריך.

        • מבלי לפגוע בזכויותיה של שלי (פה גדול) יחימוביץ'...

          חזאי הטמטום הישראלי , 01/09/09 12:53

          ואכן גם אני מתרשם ממחוייבותה והתמדתה, מכאן ועד מנהיגה כריזמטית, נו, באמת!

          אשר לריבוי תגובותי כאן, יתכן ואתה צודק:

          צודק מחמת ריבוי, אולי
          צודק משום שממילא לא בטוח כי קיימת באמת הקשבה
          צודק משום המצאותם של עיוורים אשר ''לפחות פעם'' היו חברי מפלגה מן הסוג המוכר והעבש אשר מצהירים על עבדותם (וחוסר דעתם) בראש חוצות: אני חבר מפלגה.

          כדי לא להישמע מתלהם אסביר מעט:
          אני יכול ומוכן להצטרף או להקים אם נדרש (ויש קבלות) כל התאגדות המקדמת את עניינו של עם ישראל, חוזקו, יציבותו ובטחונו.

          אבל, ההצמדות הצרה לאירועים אלה ואחרים מתוך אבדן ראיית מערכת עלולה לגרום ההיפך, וכך גם הקיבעון לדרך, שיטה או מפלגה

          קפישו?

  • 41.

    למה לעזאזל משתמשים במלה ''חברתית''?

    רון הכחול, 17/08/09 13:33

    כדי הסתיר את המשמעות הלועזית החושפת את האמת: סוציאליסטית.
    מי שרוצה לחזור למציאות בה מי שאינו חבר במפלגה הנכונה אינו מקבל עבודה (המדינה מעסיקה רק את חברי המפלגה הנכונה, והמגזר הפרטי בקושי קיים), אזרח מהשורה ממתין 5 שנים לקו טלפון, ומס ההכנסה השולי הוא 80 אחוז - שיקום.

  • 40.

    למה לעזאזל משתמשים במלה ''חברתית''?

    רון הכחול, 17/08/09 13:27

    כדי הסתיר את המשמעות הלועזית החושפת את האמת: סוציאליסטית.
    מי שרוצה לחזור למציאות בה מי שאינו חבר במפלגה הנכונה אינו מקבל עבודה (המדינה מעסיקה רק את חברי המפלגה הנכונה, והמגזר הפרטי בקושי קיים), אזרח מהשורה ממתין 5 שנים לקו טלפון, ומס ההכנסה השולי הוא 80 אחוז - שיקום.

    • אין רע במלה ''סוציאליסטית'' כמו שאין רע במלה ''קפיטליסטית'' 1:

      חזאי הטמטום הישראלי , 17/08/09 16:55

      בפוליטיקה, כמו בדרכי חיים אחרות, אנו נעים כמטוטלת בין קצוות.

      היו ועדיין יש הרבה ש''חושבים'' כי אחת משתים אלה, היא הנכונה.

      היו ועדיין ''חושבים'' כי דרך האמצע היא זו הטובה והנכונה - שביל הזהב, שביל האמצע, שביל הפשרה ועוד.

      הבעייה שקיימת בכל הגישות (המקובלות) האלו היא הקיבעון והקפיאה, בעוד החיים ככלל ומערכיהם בפרט(ים), הינם דינאמים ביותר ולכן אף גישה מקובעת אינה נכונה.

      בין הפרטים המשתנים והמשפיעים חברתית וכלכלית, ניתן למנות:
      -שינויי אקלים
      -שינויים אקולוגיים
      -אסונות טבע
      -מלחמות
      -פערים חברתיים סוציו-אקונומיים מקצינים
      -נדידה / הגירת אוכלוסיות
      -ריבוי ותמותה טבעיים ויזומים
      -שינויים פוליטיים וגיאו פוליטיים
      -טרנדים חברתיים
      כל אלה ועוד.

      שינויים אלה מחייבים התאמה ושינוי מתמיד.
      לעיתים הגישה הקפיטליסטית לדוגמה, משמשת מנוף לצמיחה ותחרות בריאה.
      ולעיתים ובעיקר לקראת עיתות משבר, מערכת הגנה ועידוד סוציאליסטית יותר, נדרשת.

      המשך...

    • אין רע במלה ''סוציאליסטית'' כמו שאין רע במלה ''קפיטליסטית'' 12:

      חזאי הטמטום הישראלי , 17/08/09 16:56

      המשך... (16:55)

      בהיבטים החברתיים, השקעה בחינוך, ערכים, קשר העם למולדתו ואהבת הארץ והאדם, חוקה בהירה וברורה למדינה ולכל (ועוד...)- נדרשים לתכנון, כינון ותחזוקה קבועה.

      זו בכללה - גישה חברתית שעליה ראוי שאנשי ציבור בכלל, ובמקרה זה - מפלגה בפרט, תעמול ותילחם עליה.

      הבעייה והקושי נעוצים בעיקר באג'נדה הפוליטית במקום זו העניינית וטפילות האינטרסים האישיים של נושאי האג'נדה הזו המנסים להתפאר ולהתגדר בכך שהם פועלים ולוחמים עבורך ועבורי בעוד שלמעשה ובאמת, הם מקדמים ו''עושים לביתם'' ולמקורביהם, בדיוק כפי שאתה ואני קוראים מזה שנים בעיתון יום יום.

      דרושה חוקה לישראל ובתוכה, החובה לכינון חוקה לכל תתי המערכות הציבוריות והממשלתיות.
      דרושה מערכת בקרה יעילה ושקופה לחלוטין
      ודרושה, מערכת אכיפה, וגם ביה''ד העליון חייב להיות כפוף ואכוף לכל אלה.

      סייעתי במשהו?

      • אין רע במלה ''סוציאליסטית'' כמו שאין רע במלה ''קפיטליסטית'' 3:

        חזאי הטמטום הישראלי , 17/08/09 17:52

        ראוי להוסיף:
        בתקופה האחרונה במיוחד, אבל לא רק, אנו עדים להפרטה של גופים, מערכות ונכסי מדינה.

        בחוקה לישראל, אותה הזכרתי בתגוביותי לעיל, יש צורך/חובה להגדיר: מערכת ציבורית - מהי.

        הכוונה כאן, ליצור הגדרת על למערכות הנותנות שירותים לציבור ו/או נכסי הציבור כמו אדמת ארץ ישראל למשל, ולקבוע שלאחר כינון הגדרות אלה, ידרש רוב מיוחס מאד לשינויים או ביטולם.

        הייתי אף מרחיק לכת ולאחר תכנון וכינון ההגדרות שלעיל ולאחר קביעה ברורה המהווה נדבך נשען בהגדרות אלה - מה חובת המדינה כלפיהן, מהן סמכויותיה, מהיא זכותו הבלבדית של הפרט וכלים ברורים להדיינות בעת מחלוקות תוך קציבת מועדים וסיום,
        או-אז הייתי אף מלאים את כל אדמות המדינה, כולל אלה שבבעלות פרטית ומחכירן עם זכויות ירושה לתקופות מתארכות מעצמן.

        בין החוקים - איסור מכירה/החכרה לכאלה שאינם בעלי לאום יהודי (בעייתי משהו) אלא השאלה במקרים מוגדרים היטב ומראש.

        הנה הפצצה... תיק תק תיק תק...

  • 39.

    אכן כן שלי

    גרופי, 17/08/09 13:25

    שלי יחימוביץ היא זן נדיר ונכחד בפוליטיקה הישראלית. היא באמת ובתמים מייצגת את האזרח הקטן שנחמס ונשדד מרכושו ומזכויותיו ע''י דורסנות ההון-שלטון.
    כן ירבו כמוה.

    • ידידי, אתה מעצים כינויים שהתאימו לתקופות אחרות:

      חזאי הטמטום הישראלי , 17/08/09 18:07

      גם בעיריות, במשטרה וברשויות אחרות קלטו והפנימו, מי יותר מי פחות: כל המוסדות והארגונים הינם משרתי הציבור! ולא להיפך.

      מכאן המושגים העבשים: ''האזרח הקטן, ''הגדולים'', לקוחים מתקופות אחרות ןסיטואציות אחרות.

      בחברה שלנו, חשוב כי נפנים זאת, כל אחד מאיתנו - אנחנו בעלי הבית כאן!, לא שליחינו!

      אין לנו אדונים ופריצים, משטרים אלה נותרו רק במדינות העולם השלישי.

      אם איננו חפצים בתחזוקת המדינה כמדינת עולם שלישי, כל שצריך הוא - להפנות את המבט לצדדים או לשמיים, לפרוש את הידיים במבט עגל של ''אין מה לעשות''.

      חוכמה באה לעיתים עם כאב, כאב הצורך להכיר: כן זה אני, אני הוא האחראי לשינוי המצב, זה לא הבית של מישהו אחר. זה ביתי, זו ארצי ואני בקרב עמי יושב לבטח.

      אם מינינו משרתי ציבור לא ראויים... אופס, נחוץ לפעול לתיקון ובנחרצות. לתבוע ולדרוש את זכויותינו המלאות על ביתינו ארצנו ומדינתנו, חוץ ופנים.

      ''ותחשבו על זה''

    • כל כך חבל ועצוב שבודדים באמת מייצגים את אינטרס האזרח

      יאיר, 04/03/11 12:17

      במדינה דמוקרטית

  • 38.

    אכן קול קורא מדוייק הצגת במבי. היהיו אזניים במקומות שהן אמורות להיות 2

    חזאי הטמטום הישראלי , 17/08/09 13:17

    המשך (לתגובית 15) 9:07...

    מפלגה אמורה גם להיות מורכבת לא רק מצמרת נהנתניה, אלא מקהל מצביעיה שקולם במציאות הדפוקה שלנו הינו דלוח עד לא נשמע כליל!

    זה נובע מהרבה סיבות, ביניהן:

    - אין ל''אזרח הקטן'' תוכנית של ממש, רק ''כיוון כללי''
    - אלה אנשים שחלקם הגדול עסוק בהתפרנסות ולא נותר ממש זמן ורצון להתמודד אישית, אלא להניח ''לגדולים'' (אלה שהצליחו למרפק דרכם לפִּנכה המפנקת) להחליט ולבצע את ציפייתם הוירטואלית
    - מצביעי מחאה שאין בינם ובין מטרה אמית, ולא כלום
    - ההמון הנבער אך דעתני בעלי ציפוי דק ביותר תבוני
    - אלה ועוד...

    על אלה וכאלה בונים הבוזזים בדרכם להיהפך להיות ''גדולים''!
    ללא קריטריונים ברורים ושקופים, עם בקרה ואכיפה וללא דמוקרטיה אמיתית - (דמוס-קרטוס - שלטון העם), נוכל רק להוסיף ולבכות, אך יש לנו להלין רק על עצמנו מחד, ולבעוט באחוריהם השמנים, (בזמן) של ''הגדולים'' מטעמנו.

    ודי לחכימא...

  • 37.

    במבי יקרה, הלא תשאלי...

    חזאי הטמטום הישראלי , 17/08/09 12:47

    מדוע לא פורסם הקטע השני שלי (ובמועד):

    ''אכן קול קורא מדוייק הצגת במבי. היהיו אזניים במקומות שהן אמורות להיות 2''

    מה מצא בו העורך התורן לצנזר/להשעות/לדחות?

    בתודה, החזאי

  • 36.

    מפלגת העבודה

    ציונה, 17/08/09 12:24

    עד כמה ניתן להיות תמימים? וכי יש מישהו במפלגת העבודה שהציבור מעניין אותו ? יש ברק שר הביטחון אבל לא מעבר לזה.ואם כבר יימצא מישהו ברק ידאג לקצץ כנפיו שמא יאפיל עליו.

    • עד כמה טחו עינייך ציונה (כמו עיניהם של רבים)

      חזאי הטמטום הישראלי , 17/08/09 19:01

      מפלגה אינה ולא אמורה להיות - איש אחד או כמה אישים.

      מפלגה אמורה להיות קבוצה גדולה מספיק, לפחות מעבר לאחוז החסימה, כמה עשרות אלפי אנשים.

      את יושבת לך בנחת על הת.. וצופה במשקפת הפוכה או חסומה (כמו פרץ הגאון) ורואה דבריים, קטן קטן או לא קיים.

      במקום להלין, הסיר את החומוס מעינייך היפות, קרעי את קורי השינה מהן, הרימי את אחורייך והזיזי עצמך לפעולה מתוך מעורבות ואחריות אישית.

      העירי גם אחרים

      בתודה
      ההנהלה וצוות המנקים

  • 35.

    העבודה לא מסוגלת להיות מפלגה סוציאליסטית ממלכתית

    חברת מפלגה, 17/08/09 12:15

    מנהיגיה מימין ומשמאל מאמינים בליברליזם מטורף, לא מוכנים להתפשר עם הדתיים על הגבלה מסויימת של חופש הדת לצורך ממלכתיות, לא מוכנים להעמיד את היהדות כמוקד תרבותי של מדינת ישראל, לא מוכנים להקריב חופש בתקשורת (פורנוגרפיה באינטרנט, אלימות וכו'), נגררים אחרי ארה''ב בכל דרך, משלמים מס שפתיים לערבים הישראלים אך לא מיטיבים את מצבו, קשורים קשר עמוק של הון שלטון עם ראשי ההון בישראל, לא פחות מן הליכוד וקדימה. מזמן שהם אפילו מזלזלים בדרך של מייסדיהם: ברל כצנלסון, בן גוריון וגולדה.

  • 34.

    הרי בחירי מפלגת העבודה וברק בראשם,מכרו עצמם תמורת ''האודי המפוארת''.

    נתן.ש מעלות. , 17/08/09 11:49

    על ח''כ שלי יחימוביץ להצטרף,לארבעת ח''כ הנאמנים לערכי מפלגת העבודה.

  • 33.

    הציבור קורא למפלגת העבודה להתפרק לבטחוניסטים ולשלום עכשיו שיצטרפו למרצ (ל''ת)

    זה מה שהציבור רוצה, 17/08/09 10:27

    • ניתן לערוך אסיפה מרווחת מאד בתא טלפון ציבורי של ''ציבור'' זה

      חזאי הטמטום הישראלי , 17/08/09 12:41

      הא!

    • סליחה, שכחתי לציין כי

      חזאי הטמטום הישראלי , 17/08/09 12:50

      אסיפת העם של ציבור בוחרי מרץ שאמור להערך בתא הטלפון, מתייחס ''למפלגה'' או רסיס המתקרא מרץ ושלום (לעפרנו) עכשיו

      אליהן התכוונתי בין היתר בתגוביתי מס' 16

      קפיש?

  • 32.

    ציבור הכמה למשהו ''שאינו ימין'' - יתום,,, (ל''ת)

    מפלגת ברק בטח אינה התשובה,,, לכלום,,,, 17/08/09 10:08

    • ''רוסיה אימנו, סטאלין אבינו, הלוואי והיינו כולנו יתומים''

      חזאי הטמטום הישראלי , 17/08/09 18:56

      מכיר?

      זה מתחיל ב
      ''הרם רגל, התנועה הקומוניסטית, שוחרי מפעל הפיס''... ואילך

  • 31.

    למפלכת העבודה אין יכולת!

    יהושע בן משה, 17/08/09 09:56

    נכון ששלי יחימוביץ גורפת אהדה ציבורית עצומה,
    אבל ספק רב אם תתורגם בעתידה הפוליטי,למעמד ולמנדטים. שלי גם פעלה לפני הבחירות האחרונות וגם עמדה במרכז המאמץ ההסברתי של מפלגת העבודה והציבור בחר להוריד את המפלגה למקום נמוך.
    אין ביכולתה לשנות את המצב בתוך מפלגת העבודה, ולכן האפשרות היחידה היא לבנות גוף חדש. לזה כנירה היא עדיין לא מסוגלת לתת יד.

  • 30.

    מה היא רוצה האישה ההזויה הזאת . (ל''ת)

    מפלגת העבודה בשירת הברבור ., 17/08/09 09:50

  • 29.

    '' הציבור'' ב-ה הידיעה...פחחח (ל''ת)

    שמעון בן הכוכב, 17/08/09 09:46

  • 28.

    שלי מחזירה את האמון בפוליטיקאים (ל''ת)

    דרור, 17/08/09 09:42

  • 27.

    טעות קטנה אחת

    ש.ג., 17/08/09 09:37

    לגב שלג הנכבדה
    כמו תמיד, מסכים עם כל מילה שלך למעט טעות קטנה אחת:
    יחימוביץ' לאא (!!) גורפת אהדה ציבורית ! נהפוך הוא, יותר אנשים מבינם שהיא די רדודה ולא חכמה במיוחד שרק יודעת לעשות רעש וצילצולם חסרי בסיס (ראי דוגמאת צ. ליבני וכו.)

    • נכון אבל לא מדויק !

      דרור,, 17/08/09 10:00

      היא נילחמה כלביאה על הסכמי השכר של עובדי חברת החשמל המיסכנים והרעבים (שיקול פוליטי ארוך טווח)?!

    • ראינו בה מיגדלור של חוכמה

      אפריים, 17/08/09 10:34

      מיסתבר שהיא בסך הכל פנס כיס

  • 26.

    על איזו מפלגה את מדברת ??? ברק ערק לימין כבר מזמן !!! (ל''ת)

    אנכרוניזם עיוור, 17/08/09 09:36

  • 25.

    גברת בחלומותיה

    עופר שיפמן, 17/08/09 09:32

    הכותבת או שעוסקת בבידור או שחולמת חלומות בהקיץ. הכוונה נכונה. תהיה מהפכה חברתית ולא רק בארץ. זו מהפכה שיכולה לעבור ללא דמים זו מהפכה שאולי תגיע לממדים מסוכנים. אבל מה שלא יהיה - כל עוד ברק רומס תחת מגפו את מפלגתו שבעצם כבר איננה קיימת, לא זו המפלגה שתוביל מהפכה חברתית. ואילו שלי יחימוביץ, עם כל הכבוד, יכולה היתה להציל את המפלגה הזאת ולא נקפה לשם כך מילימטר אחד... אז מי יוביל את העבודה גברת במבי?

  • 24.

    קשקוש בלבוש לא אינטליגנטי

    כל אחד לפי ערכו, 17/08/09 09:21

    האהדה של יחימוביץ' היא עשירית מנדט רעשני של כמה קומוניסטים אהבלים. אף אחד לא מחפש מפלגות סוציאליסטיות יותר, חוץ משלג ועוד כמה סתומים שרוצים להחזיר אותנו לצנע.

  • 23.

    מאיפה במבי שלג מביאה את הנתונים שלה על רצונות הציבור?

    י, 17/08/09 09:18

    מסקר מוזמן?

    • היא מתכוונת לציבור הנאור

      מישהו אחד, 17/08/09 10:18

      כולם יודעים מה רוצה הציבור. הצביור הנאור. הוא רוצה לחזור למעוזי השלטון שנלקחו בידי האספסוף.
      כשבמבי שלג מספרת לנו מה הציבור רוצה היא לא מתכוונת לציבור הרחב. כי הציבור הרחב אמר את דברו בבחירות (גם אם התוצאות לא מתאימות לגברת שלג).
      היא מתכוונת לציבור הנאור, זה שכולם יודעים מה הוא רוצה.

    • מן הציבור עצמו ידידי! האם לא חשת כי ''משהו'' חברתי אינו תקין כאן?

      חזאי הטמטום הישראלי , 17/08/09 12:42

      מה תאמר?

  • 22.

    מי אוהב את מפלגת העבודה?

    אודי, 17/08/09 09:18

    אין דבר יפה מלראות את כל הרקבון יוצא החוצה שוב ושוב, את המנדטים מתמעטים. לציבור נמאס מאנשים שרק אומרים ולא עושים, יש סיבה להדלדלות הנורמטיבית ולעובדה שמפלגת העבודה לא הובילה מהלך אחד חשוב בעשור האחרון.

    אני מקווה שהמפלגה הזאת תעלם, בתקווה אחרי שמישהו יקח אחריות ויחזיר את החובות המפלצתיים שלה, כדי שאפשר יהיה להקים מפלגה ערכית סוציאל דמוקרטית בלי כל האנשים החלשים שנמצאים בהגה השלטון של הגוף הגוסס הזה.

    את יכולה להמשיך ולומר תמיכה ציבורית רחבה או אהבתינו לשלי יחימוביץ, בין זה לבין המציאות, קשר חלש אם בכלל.

  • 21.

    מפלגת העבודה- תפנימו: הנישה של מפלגה סוצ'-דמוקרטית פ נ ו י ה

    אחד שלא מתיימר, 17/08/09 09:15

    מי שיתפוס אותה יזכה לנתח מכובד מקולות המצביעים בבחירות הבאות
    אתם אפילו לא מנסים!

    • כל כך נכון (ל''ת)

      לילך, 04/03/11 12:21

  • 20.

    אכן קול קורא מדוייק הצגת במבי. היהיו אזניים במקומות שהן אמורות להיות 2

    חזאי הטמטום הישראלי , 17/08/09 09:09

    - אין לרובם תוכנית של ממש, רק ''כיוון''
    - אלה אנשים שחלקם הגדול עסוק בהתפרנסות ולא נותר ממש זמן ורצון להתמודד אישית, אלא להניח ''לגדולים'' (אלה שהצליחו למרפק דרכם לפִּנכה המפנקת) להחליט ולבצע את ציפייתם הוירטואלית
    - מצביעי מחאה שאין בינם ובין מטרה אמית, ולא כלום
    - ההמון הנבער אך דעתני בעלי ציפוי דק ביותר תבוני
    - אלה ועוד...

    על אלה וכאלה בונים הבוזזים בדרכם להיהפך להיות ''גדולים''!
    ללא קריטריונים ברורים ושקופים, עם בקרה ואכיפה וללא דמוקרטיה אמיתית - (http://tinyurl.com/4cgk4), נוכל רק להוסיף ולבכות, אך יש לנו להלין רק על עצמנו מחד, ולבעוט באחוריהם השמנים, (בזמן) של ''הגדולים'' מטעמנו.

    ודי לחכימא...

  • 19.

    על איזה ציבור את מדברת? הנך תלושה מהמציאות! (ל''ת)

    טומי, 17/08/09 09:08

    • טוב, בסדר. אתה לא נכלל בו.

      חזאי הטמטום הישראלי , 17/08/09 12:43

      אוקי?

  • 18.

    ראית עובדים במפלגת עבודה (ל''ת)

    בדיחת השנה הכתבה הזאת, 17/08/09 09:07

  • 17.

    אכן קול קורא מדוייק הצגת במבי. היהיו אזניים במקומות שהן אמורות להיות 1

    חזאי הטמטום הישראלי , 17/08/09 09:07

    אכן, אין לנו כל מפלגה חברתית אמיתית בארץ שלנו.

    שו''ס המתיימרת להיות כזו, מצהירה בגלוי כי היא מפלגת הדפוקים (כאילו שכולנו איננו...). ראי מכתבו האחרון (בינתיים) של הדפוק המתנשא אלי ישי בדבר חפצו וחפצה של מפלגתו המושחתת מהנשיא להעניק חנינה לבוזז אחר (אחד מני) בניזרי...

    מפלגות השמאל האחרות הלכאורה חברתיות, פשוט חברו עם אוייבינו, בין שבגלוי ומופגן ובין שבטמטום וניתוק.

    האג'נדה השמאלנית קומוניסטית שלהן, גדולה וחשובה בעיניהם מכל דבר אחר, והם כסוס עם מצילות עיניים מובלות אחר כל שגיון שמזמן אבד עליו הקלח, אך עושות זאת בכל יכולתן ההרסנית ויקוב הטמטום את העם.

    שלי (פה גדול) יחימוביץ' אכן נראית ומסתמנת בעיני כמנהיגה אמיתית של הקו החברתי ואכן בו היא מרוכזת. זו תכונה אכן ראוייה, אך אינה מספקת למנהיגות.

    מפלגה, איננה ולא אמורה להיות - רק ציבור מנהיגיה הנהנתנים.
    מפלגה אמורה גם להיות מורכבת מכמות גדולה בהרבה של מצביעיה, רק שקולם דלוח ואינו נשמע ממש. הוא אינו נשמע כתוצאה מהרבה סיבות:

    המשך...

  • 16.

    מפלגת הבורסה, העשירים, המתנשאים, קוני שלטון, מתנגדי התיישבות

    במבי שובי הביתה, 17/08/09 08:52

    שונאי עבודת כפיים, פטפטנים ללא תקנה....

  • 15.

    הכותבת צודקת במאת האחוזים

    א. ר., ירושלים, 17/08/09 08:36

    הלוואי שחברי הכנסת יקראו ויפנימו

  • 14.

    חיסכו את דמי החבר- שלמו איתם את מס המים המטונף. (ל''ת)

    מרי אזרחי, 17/08/09 08:35

  • 13.

    אין לך שום סמכות

    מ.ג, 17/08/09 08:28

    לדבר בשם ''הציבור'' אני נמנה על הציבור שפעם תמך בעבודה וכעת מצפה שהמפלגה הארורה הזאת תימחה מהמפה הפוליטית עם כל מי שסבור שיש לזוהמה האנושית המנהיגה אותה תפקיד כלשהו.

  • 12.

    מפלגת העבודה אבודה-להקים מפלגה חדשה

    אלי משולם, 17/08/09 08:27

    במבי שלג קוראת נכון את המפה הפוליטית אבל שוגה בכך שהיא חושבת שמפלגת העבודה יכולה מפלגה סוציאל-דמוקרטית אמיתית. מפלגת העבודה היא מפלגת הון כבר מזמן ומי שרוצה מפלגה סוציאל-דמוקרטית פוליטיקה נקיה שביסודה קבלת החלטות נאותות שיבוא ויתגייס להקים אותה כמפלגה חדשה.

  • 11.

    כל עוד עומד ברק בראש מפלגת העבודה

    עמיר, 17/08/09 08:02

    היא הופכת לפחות ופחות רלוונטית.
    אין לה שום תקומה - במצב הזה - ועד שלא יקום מנהיג מתוכה, עם יכולת וביצים, היא תמשיך ותשקע.
    אני קורא - בהזדמנות זאת - לפינס לעשות אצלו בראש שינוי מנטלי, ולהודיע על התמודדות מול ברק : הרודן המחליא הזה.

  • 10.

    מפלגת העבודה כבר מזמן אינה רלוונטית. עליה להתפרק ולבנות את עצמה מחדש (ל''ת)

    איש הקרח , 17/08/09 08:00

  • 9.

    אתמול בלילה שמעתי את עמוס עוז אומר דבר יפה ונכון:

    צופה TV, 17/08/09 07:58

    מפלגת העבודה לא הצליח לחבר בין הכיבוש לעוני, אם הייתה מצליחה - הייתה נוגעת בלבבות של הרבה מצביעים פוטנציאלים.

    אתמול בלילה בערוץ 1 (כן, כן, מאז 'השקשוקה' אני מבקר שם תדיר) הייתה תוכנית מאלפת על מפלגת העבודה בבחירות 2006 .

    ודרך אגב, קשיש אחד שהתנצח מול המצלמה עם חבר מפלגת עבודה ששכחתי את שמו קבע בצדק כי ''הקפיטליזם נכשל'' וצריך לחזור לסוציאליזם בישראל. אני מעריך שהרבה צחקו בבית אבל תחשבו רגע בהגיון, הבנאדם צדק, הקפיטליזם קרס בישראל בצורה מוחלטת.

    • תנסה לדמיין כיצד ישראל היתה נראית לו היתה נשארת סוציאליסטית

      רון הכחול, 17/08/09 13:30

      בערך כמו קובה של פידל קסטרו, ולו רק מפני שסקטור הטכנולוגיה והתקשורת - המנוע של המשק הישראלי - לא היה יכול להתקיים, מכיוון שהוא בנוי על יוזמה פרטית ותנועה חופשית של הון.
      כשישראל היתה סוציאליסטית, אנשים חיכו 5 שנים לקו טפון. נסה לשער מה המשמעות של זה בעידן האינטרנט.

      • או אולי...משהו כמו

        נותן רעיונות....בחינם, 17/08/09 17:16

        מדינות מערב אירופה- גרמניה,ספרד , שבדיה ,נורבגיה או אפילו קנדה שהינן סוציאליסטיות ולא דומות לקובה שהיא יותר טוטליטרית מאשר סוציליסטית.
        הקפיטליזם ,אולי, מתאים יותר לארה''ב וגם זה בספק.
        הייתי ממשיל את הקפיטלים למכונית שיורדת במדרון ללא בלמים....כל עוד אין קיר או מכשול בדרך.... הכל חלק, מהיר ונוח.... בלי להסתכל יותר מדי לצדדים ולראות אם מישהו או משהו לא בסדר....
        בעוד מדיניות סוציאל דמוקרטית, הינה מכונית שמשתמשים בה עם בלמים שמאפשרים מדי פעם אפילו לנהג להביט על הנוף, לראות שהכל בסדר עם הנוסעים( אף אחד לא סובל מבחילה...)
        * אפשר לחשוב לאן אנחנו ממהרים?!...האלה שיתעשרו מהר גם יהיו יותר מאושרים???...
        אתה הבנת את זה רון הכחול??....

        • well said... (ל''ת)

          שירה, 18/08/09 13:54

  • 8.

    מפלגת העבודה כבר מזמן לא רלבנטית.

    amir, 17/08/09 07:54

    עיקר מצביעיה בבתי זקנים וממליכי המלכים בה הם הקיבוצים שזקנתם מביישת את נעוריהם הציוניים ו...הערבים.
    המגזר היהודי כולו ולא רק הדתיים והעולים מאסו בה וככל שדור המייסדים פוחת (ראו את אסיפות הבחירות בבתי האבות) כך פוחת מספר המצביעים.
    מנהיגיה התהדרו במינוי שר ערבי מבלי לקחת בחשבון את העלות האלקטוראלית. העם הרי יודע שהמיעוט הערבי הוא גייס חמישי.
    מפלגת העבודה ירתה לעצמה בראש ולא ברגל כשהיא זו שהפריעה לפרופ' פרידמן לרסן את כנופיית שלטון החוק.
    ולסיכום, מפלגת העבודה חסרה את כל המרכיבים הדרושים למפלגה חפצת חיים – קודם כל ציונות וכמו כן אגנדה, מנהיגות, פטריוטיות, אוטנטיות ועוד.
    ואני חילוני, אשכנזי, מהנדס, נכד למייסדי דגניה מרגיש שאותי מפלגת העבודה לא מייצגת כבר מזמן.

  • 7.

    יחימוביץ פופולרית במעריב-\\\\עושה הרבה רוח ומעט גשם\\\\ (ל''ת)

    ברוך, 17/08/09 06:59

  • 6.

    לא מכיר מדינה כזאת ,מצטער !

    שמואל ב', 17/08/09 06:58

    מפלגה הקימה את המדינה , מפא''י בתמיכת ההסתדרות הכללית של העובדים העבריים בארץ-ישראל .עברו 61 שנים ,מה נשאר ? כלום גדול ומביש ! אני חבר מפלגת העבודה לגילגוליה 50 שנה ויותר ,מה יש לנו היום ? קומץ עלוב של אנשי מדון אתניים שהרסו את המפלגה מבפנים ,וממשיכים ! פנחס ספיר,לוי אשכול,גולדה מאיר,דוד בן גוריון מנהיגים אלמותיים עם דירת חדר וחצי ומטבח של 8מ''ר לישיבות .מה יש לנו היום ,דירות של 40 מיליון עסקים מסועפים ובאים אלי להמשיך לשלם ''דמי חבר'' .על פי הבנתי הצנועה ,אף אחד באמת לא מייחל לשובה של מפלגה עלובה זו לשלטון .השנאה למקימי המדינה למערך לאשכנזים היא עמוקה שורשית וממוסדת {יחי המלך בגין ויורשיו}אני כמעט כמעט בן 70 ואת נראית לי ילדה חמודה אז אנא ממך ,על מה את מדברת ???

    • חבל על דמי החבר- השתמש בהם לתשלום מס המים המטונף. (ל''ת)

      מרי אזרחי, 17/08/09 08:35

  • 5.

    יחימוביץ' היא המתקרנפת הגדולה ביותר- לפני שהצטרפה לגנרלים היא קראה להם

    רעמסס, 17/08/09 06:48

    אנשי הגם וגם- גם פנסיות וגם משכורות וגם הטבות מפליגות, אך מאז שחברה אליהם נאלמה דום. אני לא מצפה ממנה ומחבריה האינטרסנטים לדבר וחצי דבר. נכון שהעם רוצה מאבק סוציאל- דמוקרטי- אבל לא ממנה תבוא הישועה. מי שנשאר במפלגה העושקת את העם, גוזלת את קרקעותיו, מטילה עליו מס מים מתועב- שותף למעילה באימון העם.

    • רעמסס , אינך מכיר די את ההויה הפוליטית הישראלית , אין אף

      אחשוורוש, 17/08/09 09:05

      אדם או מפלגה שיהיו מסוגלים לשנות את המצב , כבר עמדו לא פעם בודדים ותנועות שחרטו על דגלם לשינוי , אך במצב הקיים לא די שהם לא שינו כלום אלא תוך זמן קצר הרימו ידיים ווהתיישרו עם הקו הקיים והפכו חלק מהסחי הפוליטי . כל זמן שהדת לא מופרדת מהמדינה ולא ישונו שיטת הבחירות , מה שקיים הוא אשר ימשיך לייתקיים .

  • 4.

    אמן!! כל מילה בסלע! (ל''ת)

    יעלה, 17/08/09 06:45

  • 3.

    הבלים

    אני, 17/08/09 06:44

    הציבור בוחר את מה שהוא רוצה וקבל את מה שבחר.
    התפיסה כאילו הציבור רוצה דבר אחד ומקבל דבר אחר היא גישה מתנשאת ופטרונית.
    גב' שלג, אם הציבור היה רוצה מפלגות ערכיות הוא לא היה מרסק אותן. יתרה מכך, אם זה היה רצונו של הציבור אז הוא היה משתקף בבחירות ובתוצאותיהן.

    בניגוד אליך, אני לא יודע מה זה מפלגה סוציאל-דמוקרטית. זה נשמע לי סיסמה נחמדה של אנשים שקוראים מדי פעם עיתונות אירופית.

  • 2.

    כותבת הטורים הכי שטחית בארץ

    מישהו, 17/08/09 06:41

    בואו נגיד את מה שחושבים כאן חלק ניכר מהקוראים. הגיע הזמן, אתם יודעים. במבי שלג, נו, איך נגיד, היא מהכותבים המשמימים ביותר שאתם מביאים לכאן. הכל צפוי, הכל טחון עד לעייפה. מין בלה-בלה אופנתי מבורבר עד לשיממון. טוב, נו, אז אומרים שהיא עורכת כתב עת חשוב. נניח. נניח גם שהוא מעניין - אבל היא עצמה, אין לה מה להגיד. הכל כל כך שבלוני, כל כך כלום-כלומי. יש כל כך הרבה נשים דתיות שיש להן מה להגיד, אז מכולן החלטתם להביא לנו דווקא את הוייבער הכי דודה????

  • 1.

    קודם כל להעיף את ברק. שילך לליכוד, מתאים לו. או אז תשוב מפלגת העב'

    גל-יה , 17/08/09 06:30

    כרגע אין מפלגה כזו. יש הריסות. יצירה פוסט מודרנית בלעדית של אהוד ברק.