• 64.

    שיטת השקשוקה

    אבי בוזגלו, 26/08/09 17:44

    גולשים יקרים אם קם אדם עם יוזמה אומץ תושיה ורוצה לצאת נגד השחיתות במדינה אולי נפתור בעיה אחת לפחות מה שמדינה שלמה לא מסוגלת לעשות וצריך לעודד ולהצטרף גם לאתר
    ''גם אני מיקי רוזנטל.
    התעוררו!!!!!!

    אבי בוזגלו

  • 63.

    אני מעריכה את רביב דרוקר ודב גילהר על החתימה - ודי לחכימא ברמיזא (ל''ת)

    יופיטר יופיטר, 19/08/09 08:33

  • 62.

    אני מיקי רוזנטל אני אדם יש לי זכויות לא להיות מורעל (ל''ת)

    פרומיתאוס, 18/08/09 12:53

  • 61.

    הצטרפות ליוזמה

    רפאפורט , 18/08/09 12:15

    אני חושב שמיקי עשה מעשה נכון ואמיתי והציג את העבודות , המדינה מכרה בזול תוך אינטרס של האחים עופר שניצלו וסחטו את המדינה עד לשד עצמותיה

  • 60.

    האחים נמרודי - תאוות הבצע שלכם דופקת אותכם

    צפוני עצבני, 18/08/09 11:05

    אם הייתם תובעים את רוזנטל על סכום של שקל הייתם יוצאים גדולים, כי היה ברור שאתם ממש מאמינים במה שאתם עושים וחשוב לכם להגן על העובדות, לגופו של עניין.
    בזה שלא התאפקתם ודפקתם תביעה בכזה סכום אתם משדרים מסר אחר לגמרי : ''אנחנו נגד תקשורת חופשית, נגד דמוקרטיה, ולעיתונאים שחושבים לכתוב עלינו משהו, תסתכלו איך דרכנו על רוזנטל ותחשבו טוב טוב מה יוצא לכם מהעט'', ונגד המסר הזה יוצאים כל המצטרפים לרוזנטל, ונראה שבצדק.

    • תעזוב את נמרודי בשקט, זה האחים עופר (ל''ת)

      אורית, 18/08/09 15:21

  • 59.

    קוראים לזה SLAPP

    רועי, 18/08/09 10:27

    Strategic Lawsuits against Public Participation

    והמטרה של התביעות האלה היא להשתיק כל מי שמנסה לדבר בשם האינטרס ההציבורי. זה מאד פשוט: אם היום ישתיקו את מיקי רוזנטל, מחר לא יהיה מי שידבר.

    זאת תביעה שמוגשת כדי להפחיד.

  • 58.

    איך מצטרפים לתמוך ברוזנטל ? (ל''ת)

    מאיר, 18/08/09 10:07

    • חותמים על העצומה המצורפת. (ל''ת)

      טל, 18/08/09 13:07

  • 57.

    כמות המצטרפים לעצומה עומדת כרגע על 1400 חותמים

    רחל - סטודנטית, 18/08/09 01:39

    מבחינה כספית התרחיש הגרוע ביותר כרגע הוא 2500 שקלים למצטרף אבל הרשימה הולכת וגדלה כך שגם סטודנטים דלי אמצעים יכולים להשתתף.

    חיתמו על העצומה - חשוב להתאחד ולהביע תמיכה במי שהעז לצאת נגד השיטה שהופכת את כולנו לכלי שרת ביד בעלי ההון.

    דבר נוסף, נדהמתי לגלות שניסיון לצפות בסרט באינטרנט מוביל באופן ישיר לאתר שהאחים עופר הקימו והסרט שמשודר שם הוא סרט התגובה השרי שלהם.

  • 56.

    תיקון טעות: מיכל ינאי לא הצטרפה לרשימה - מדובר על מיכאל ינאי (ל''ת)

    סטודנט, 18/08/09 01:26

  • 55.

    מיקי - כולנו אתך

    אלי, 17/08/09 18:00

    כרגע אני לא יכול להרשות לעצמי להצטרף, אבל אם המספר יגיע ל- 10,000 אצטרף בשמחה.
    השאלה פה אינה שאלת הוצאת הדיבה אלא הדורסנות של המשפחה העלובה הזו שמנסה למנוע מאנשים לבקר אותה, בלי קשר אם הביקורת מוצדקת או לא.
    כל הכבוד למיקי, ויישר כוח!!

    • ''כולנו''? דבר בשם עצמך! אני לא! (ל''ת)

      שגיא יושע, 17/08/09 22:02

      • כולנו = כל מי שלא מקבל כסף לטקבק מטעם העופרים (ל''ת)

        אלי, 18/08/09 10:24

        • גדול :) (ל''ת)

          יוני, 21/08/09 17:58

  • 54.

    מזל שרכשו את השקשוקה כשעוד היה גביש.עכשיו יכולנו רק לחלום על זה .. (ל''ת)

    איך,איך נתקענו עם שקלאר ?!?!, 17/08/09 12:51

  • 53.

    כמה הערות בעניין מיקי רוזנטל

    ירון קירשנבוים, 17/08/09 11:43

    התוכנית ''בולדוזר'' היא העתקה של הפורמט שהגה ויצר מייקל מור. ההעתקה הזאת אינה מעידה על סטנדרטים מוסריים מעוררי הערצה. תוכן הסרט ''שיטת השקשוקה'' היה ברובו חומר לעוס שפורסם לעייפה בעתונות הכתובה. גם זה לא מצביע על רמה אתית הראויה לשבחים.
    רוזנטל (כמו מור, אגב), אינו האיש הקטן הלוחם לבדו נגד גורמים אדירי כוח. הוא בא מצמרת הברנז'ה, והיעדים של מלחמתו הם שניים: רייטינג וכסף. זה לא עושה אותו שונה בהרבה ממשפחת עופר, החותרים לכסף ול''כבוד''.

    • כל הכבוד על התגובה המדוייקת והאמיצה! (ל''ת)

      מוטי לונדון, 17/08/09 21:32

    • שכחת שהאחים עופר רצו לסתום לו את הפה? וכמעט הצליחו

      יופיטר יופיטר, 18/08/09 19:10

      אז אל תתחפש לאינטלקטואל

    • איך הולך התשלום לטוקבקיסטים מטעם?

      מתן, 01/09/09 11:05

      לפי שורה, או לפי זמן?

  • 52.

    האחים עופר מחזיקים טוקבקיסטים בשכר (ל''ת)

    שמתם לב, 17/08/09 11:29

  • 51.

    יש לי אורחים הערב ואני מתכננת להכין שקשוקה. אפשר לקבל את ה-dvd ? (ל''ת)

    האשה החמישית, 17/08/09 11:21

  • 50.

    עדר של סומים נוהה אחרי מוציא דיבה..ולעדר הסטלינסטי אפילו לא חשובה

    רון, 17/08/09 11:09

    החלטת בית המשפט...הרי ואם בית המשפט ירשיע אותו..זו הוכחה ששיקר..לא?
    מדהים כמה תרבות איל ארד תרבות העיוורן וניהה אחרי סלב..גורמת לאספסןף לאבד אח עמוד השדרה ולתת למעצבי דעת קהל לחשוב בשבלהם

    • אתה צודק

      העדר הבולשביקי, 17/08/09 11:41

      בדיוק כמו שקרה עם דרעי

    • אז כמה מקבלים בימנו בשביל להיות טוקבקיסט בתשלום?

      ע., 17/08/09 11:47

      כי זה דיי מסקרן אותי אישית.
      וראיתי את טיעון ''בית המשפט'' כמה פעמים במגיבים כאן... אפשר לחשוב על טענות חדשות, לא? או שמכתיבים לך מה לרשום?

      • 17 ש''ח לשעה. אנחנו גם קמצנים. (ל''ת)

        משפחת עופר, 17/08/09 22:03

    • ברור שמשהו מסריח בשקשוקה

      תל אביב, 17/08/09 12:27

      תשמע, לא חשוב מה בית המשפט יגיד, עובדתית יש עשרות מנכלים ומנהלים למיניהם שעבדו במשרדי ממשלה ולאחר מכן עברו לעבוד אצל האחים עופר... זה לא נראה טוב ואני משוכנע שיהיה אפשר למצוא קשר בין הון לשלטון בהקשר הזה.

  • 49.

    קראתי את התגובות ופלא ,פתאום רצף של תומכי עופר......

    אלון, 17/08/09 10:45

    הם גם קונים תגובות וגם עושים מאיתנו צחוק.
    איפה אפשר להירשם?

  • 48.

    יש דבר אחד בלבד שאנשים הגונים צריכים לאחל בפרשה הזאת:

    קובי טירקל, 17/08/09 10:24

    שהצדק ינצח; שהאמת תצא לאור.
    כל מי שקובע מראש כי אחד הצדדים צודק מעיד על עצמו כי הוא אדם נושא פנים, שהעובדות לא מעניינות אותו.

    • צודק! אמת ויציב! (ל''ת)

      אלישבע ואהרון, 17/08/09 11:33

  • 47.

    אני מודיע בזה שלא אצטרף. אם יימצא שרוזנטל הוציא דיבה - שישלם! (ל''ת)

    משה דרומי, 17/08/09 10:19

    • כל הכבוד! אני איתך. (ל''ת)

      חיים ה. כהן, 17/08/09 11:33

  • 46.

    מיקי - צדיק אחד בסדום! ישר כוח, אחי! (ל''ת)

    ubv, 17/08/09 09:49

  • 45.

    נהיה מעניין

    אני לא מיקי רוזנטל, 17/08/09 09:48

    ברור שצריך לעמוד על המשמר מפני השתלטות קומץ משפחות על נכסי המדינה. גם אם קצת מאוחר מדי. וממש ממש מאוחר מדי.
    עם זאת, שיטת השקשוקה של רוזנטל מקוממת באופן שונה. המניפולציות, ההתמסכנות הנרקיסיסטית, הגסות - כל אלה מקשים על הזדהות אישית.
    אני לא מיקי רוזנטל כי לא אני לא רוצה לדחוף את עצמי לפריים, לקדם את עצמי כדון קישוט, לגרוף רווחים מתיעוד מסכנותם של אחרים (אני יודע שבמקרה הזה ההימור לא הצליח ורוזנטל התפרק. זה סיכון מובנה בהפקות כאלה). 

  • 44.

    בית משפט? צדק? לעשירים בלבד! (ל''ת)

    rubv, 17/08/09 09:17

  • 43.

    מה קורה עם בית המשפט יחליט...

    אדום צפוני, 17/08/09 08:52

    שורזנטל הוא הזוכה, והתביעה היא חסרת בסיס וקנטרנית?? האם אז רוזנטל יתחלק עם חותמי העצומה?

  • 42.

    כל הכבוד למיקי רוזנטל !!!

    חגית, 17/08/09 08:51

    עיתונאי אמיץ, ישר, עקרוני, אמיתי והכי כנה.
    מה יש אסור כבר שיהיה עיתונאי כזה?
    האחים עופר - יש להם מצפון בוודאימאד לא נקי.
    אני יודעת זאת היטב !
    שיתחילו להפנים את ההתנהגות שלהם, ההתייחסות שלהם ובכלל דרכם !

  • 41.

    חשיפה עיתונאית זה חשוב, אבל אם הוא הוציא דיבה שיחטוף. (ל''ת)

    השתגעתם? מה פתאום להתחלק איתו, 17/08/09 04:11

  • 40.

    גם אני מיקי רוזנטל

    מישהו, 17/08/09 02:33

    אני לא יודע כמה התכנים באותו סרט נכונים ומדויקים אבל אני בעד חופש הביטוי. בפרט שזה נוגע לאנשים שמעורבים בעסקאות ענק עם המדינה.

    כלומר לדעתי, האישיו האמיתי בסיפור הזה זה לא האם עיסקה כזאת או אחרת הייתה כשרה.האישיו הוא האם העיתונאות שלא חוששת לבקר ראשי ממשלה, חוששת לבקר את האנשים בעלי הכסף שממנים אותה.

    • חופש הביטוי אינו חופש השיסוי או חופש ההשמצה

      גד פרומקין, 17/08/09 10:21

      האם בשם חופש הביטוי תסכים שיקראו לך גנב?

      • לא, אבל האחים עופר באמת מסריחים עד לב השמים (ל''ת)

        אורית, 18/08/09 15:25

  • 39.

    זה מזכיר לי את ''שורת המתנדבים ''. (ל''ת)

    y, 17/08/09 01:10

  • 38.

    להקים את מפלגת ''צדק'' שתעשה ניקיון מדינה המפוררת (ל''ת)

    טוקו, 16/08/09 23:37

  • 37.

    מיקי תעשה לי ילד... אתה המלך אין כמוך (ל''ת)

    מיקה, 16/08/09 23:15

  • 36.

    ערוץ 1-רוצים לחזור למסלול?Yes!רוצים שיחזרו לצפות בכם?Yes!תפטרו משקלאר! (ל''ת)

    שקלאר...די...תרפה...., 16/08/09 23:13

  • 35.

    התחייבו לשלם?? נגיד שיפסידו 3500 ש''ח לאדם ---

    בובי, 16/08/09 23:04

    ואז יתחרטו ופתאום, לא רוצים לשלם.. מה אז... הוצאה לפועל??
    כל ההתחייבות הזאת זה קשקוש חסר בסיס שטוב ליחסי ציבור.

    • יש אנשים (לא מרוקאים כמוך) שמכבדים חתימה (ל''ת)

      mh, 17/08/09 00:50

      • אדיוט ופשיסט

        ב, 17/08/09 08:59

        אני מקווה שאתה לא איש רוח כי אם כן, צריך לסגור את המדינה.

      • ביזמה כזו יפה אין מקום לאמירות כאלה (ל''ת)

        גם אני מיקי, 17/08/09 17:25

  • 34.

    חשוב חשוב חשוב! להצטרף לכל מי שאכפת מהמדינה

    עודד, 16/08/09 23:03

    מה זה 2500 שקל (שגם סיכוי גבוה מאוד שלא ילקחו ממכם) למען עתיד המדינה?

  • 33.

    זה רק רעש וצלצולים משפחת עופר בחיים לא תגיע לבית משפט (ל''ת)

    רות, 16/08/09 22:44

  • 32.

    מעריצה את מיקי,אבל אני לא בית משפט.מי צודק? (ל''ת)

    כבר מבולבלת, ....., 16/08/09 22:38

  • 31.

    מספר הערות

    דוד כהן, 16/08/09 22:22

    למערכת:
    מדוע למרות שאני רשום בשמי בחלון הוספת תגובה, פרטי אינם מופיעים. אגב ממחשב אחר פרטי כן מופיעים.
    האם עלי להוסיף תוסף כלשהו?

    לנושא ''שיטת השקשוקה''. רק שמעתי על הסרט ולא ראיתיו. אשמח לראותו על מנת שאוכל לגבש ולקבוע עמדתי. נקודה נוספת שמפריעה לי היא רשימת התומכים - ''גם אני מיקי רוזנטל'', שאני מכיר ושצויינה בכתבה. רובם ככולם ידועים כשמאלנים, גם כלכלית/חברתית וגם מדינית. למוד ניסיון אנוכי ואינני משוכנע בטוהר כוונותיהם של החותמים שצויינו. לכן, חשוב לי מאוד לראות את הסרט על מנת שעמדתי כלפיו תגובש. והיה ואראנו, יתכן שאצטרף לרשימת החותמים.

    • דודו כהן היקר,לקחנו לתשומת לב,ברגעים אלא עושה דרכו שליח שלנו

      קקדו , 16/08/09 23:02

      לביתך מצוייד בסרט ובמערכת ממוחשבת עם בסיס נתונים המציין את התפלגות החותמים על המסמך כולל מוצאם ,דיעות פוליטיות,חתך גילאים ורמת הכנסות ממוצעת למשפחת החותם.יתרה מכך אנו רואים שליחות בכך לצרפך לרשימת החותמים ולכן הבאנו את ''שיטת השקשוקה'' עד אליך הבייתה .
      שיטת השקשוקה כוללת ,עגבניות בשלות,שום,פלפל חריף,ביצים שלוקות ופיתות חמות.

      לגבי התוסף שציינת בראשית הכתבה ,על מנת לראות את תגובתך ממחשבך האישי עלייך להוסיף תוספים כגון מלח וםלםל שחור.

      מודים לך על פנייתך ומקווים שנוכל להמשיך ולשרת את כבודו בכל עת.

      איגוד הבורקסים למען השקשוקות.

      • תגובה מגניבה. שלח אלי הביתה גם שקשוקה! (ל''ת)

        רונה, 17/08/09 09:16

      • יישר כח קקדו

        מתן, 01/09/09 11:09

        אהבתי את התגובה :)
        אם לא קשה לך, שלח גם אלי את המצרכים. את המתכון אני מכיר אגב

    • תחפש ב you tube שיטת השקשוקה.

      יהודי, 16/08/09 23:11

      אני ראיתי את זה שם.

    • מחפשים אנשים איכותיים הגישה שלך מלמדת שאינך כזה ולכן

      המערכת, 16/08/09 23:43

      אתה מיותר !!!
      בבקשה תשאיר את הפרטים שלך כדי שנשלח לך את הסרט נתן לקבל בפורמט די ווי די או בפורמט בלו-ראיי 

  • 30.

    המגיב מטעם האחים עופר חוזר על טיעון אחד במילים דומות - שקוף אח שלו.... (ל''ת)

    משקיף, 16/08/09 22:18

  • 29.

    אני כל כולי משפחת עופר,נגד דמגוגיה שיקרית והכפשת שם טוב (ל''ת)

    רונן, 16/08/09 22:12

    • גם אני, כל כולי טוקבקיסט בתשלום

      מתן, 01/09/09 11:11

      סליחה, לא אני, אתה :)
      מאיזה משרד פרסום אתם אגב?
      אני מחפש עבודה כרגע

  • 28.

    יאללה להצטרף. אני כבר שם (ל''ת)

    אבי, 16/08/09 22:11

  • 27.

    חופש הביטוי אינו חופש הביזוי

    אבשלום, 16/08/09 22:01

    רוזנטל יכל לעשות סרט מוצלח על השחיתויות הקשורות לאחים עופר. במקום הוא בחר לתקוף אותם אישית בצורה ילדותית ומטופשת, הוא גם לא השכיל שלא לחשוף את עצמו לתיבעת דיבה, להערכתי הוא במצב ביש. רוזנטל הדגים מה היא עיתונות רעה.

    האם משום שאנחנו לא אוהבים את האחים עופר אנחנו צריכים לצאת נגד הזכות שלהם להגן על שמם הטוב? האם אין מספיק חומרים קונקרטים לכתבה עליהם עד שצריך להשתמש בבדיות?

    ולא, אני לא עובד אצל האחים עופר כמו שמעירים כאן למי שלא הולך עם העדר.

    • מצחיקים הטוקבים בתשלום

      יש להם שמות תנכיים, 23/08/09 16:29

      חופש הגינוי בתשלום אינו ראוי
      חחח

  • 26.

    עד עתה הצטרפו 1247 איש, הסיכון לכל אחד: 2806.74 (ל''ת)

    הסיכון הריאלי הוא 2 ש''ח, 16/08/09 21:59

    • זה עוד ירד מתחת למאה שקלים. (ל''ת)

      גיא, 16/08/09 22:58

  • 25.

    מיקי אני איתך (ל''ת)

    שלומי, 16/08/09 21:54

  • 24.

    נהדר, יש ישראלים יפים ! (ל''ת)

    אלי (גם אני מיקי), 16/08/09 21:49

  • 23.

    חופש עיתונות כן - שקרים לא !!!

    דמגוגיה בגרוש., 16/08/09 21:48

    היית צריך להגיד שחופש הביטוי והחופש של עיתונאי לפעול בלי לשקר הוא גם אינטרס של כולם. זה אמור להיות חשוב להרבה אנשים ... - אז היתה לך את תמיכתי - לא מאמין שהציבור קונה את הדמגוגיה הזו. אם לא שיקר אז אין לו מה לדאוג ואין צורך בהתגיסות לתשלום הקנס שבכלל לא בטוח אם יהיה קיים - ואם הוא שיקר שישלם !!!
    בכל מקרה בהצלחה למיקי.

    • מדוע מיקי חושש

      שלמה כהן, 16/08/09 23:04

      צודק המגיב 20 .איני מבין מדוע תביעת לשון הרע כנגד עיתונאי אמורה להפחיד או להוות איום עליו,במידה והוא בטוח בתשתית העובדתית של תחקירו.משהו כאן לא מסתדר לי בהגיון,האם גם כל תומכיו מצפים שהתביעה נגדו תתקבל עי בית המשפט,כי למה הם כבר מראש מוכנים להשתתף בסכום הפיצוי.כלומר גם תומכיו סבורים כי טענותיו כנגד משפחת עופר אינן מבוססות,ואם כך,אז למה לתמוך בעיתונאי שכך מתנהג.

      • אני תומך במיקי

        אזרח, 17/08/09 00:59

        והצטרפתי, לא כיוון שאני חושב שבית המשפט יפסוק לחובתו. אלא כיוון שכבר עכשיו נוצר עליו איום של 3,500,000 ש''ח. איום זה מרחף עליו עד לזיכויו המלא במשפט. ואני סבור שאין להציב איומים כאלו על חופש הביטוי של עיתונאים, שחושפים שחיתויות כלכליות של גורמי הון ושלטון.

    • המעסיק שלך היה צריך לתבוע את מיקי רוזנטל בסכום של שקל

      צפוני עצבני, 18/08/09 10:52

      אז לא הייתי תומך בו אלא מחכה לראות מה בית המשפט יחליט.
      תביעה בסכום של שקל = חשוב לך להראות שרוזנטל שיקר וכל הכבוד לך.
      תביעה בסכום של 3.5 מיליון שקל = חשוב לך להפחיד את כל העיתונאים בארץ שלא יעזו לכתוב עליך שום דבר רע. אתה אויב הדמוקרטיה ואויב התקשורת.

  • 22.

    לא מבין...?

    אלון, 16/08/09 21:45

    גם אני רוצה עיתונות חופשית ואפילו חושב להיכנס ליוזמה אבל אם הוא ייצא אשם אז מסתבר שהוא הוציא דיבתם רעה משמע אמר דברים לא מבוססים/לא נכונים ואז כנראה שהעיתונאי לא עשה את עבודתו וחטא למקצוע ופגע במושא כתב. אם זה יתברר כנכון האם הוא לא צריך לשלם על כך מחיר כל שהוא

    • צודק 100%! (ל''ת)

      ניל, 16/08/09 23:51

    • יש לך הגיון של מטומטם

      ftf, 17/08/09 00:53

      הוצאת דיבה לא הוצאת דיבה.
      אסור להשתיק עיתונאים.

      • את התוכנית לא ראיתי

        הגיון בש''ג, 17/08/09 12:57

        אבל אלון צודק.
        אם הוא לא ביצע את עבודתו נאמנה והשתלח ללא סיבה עליו לשלם על כך.
        אם כלכלית או יותר טוב בקריירה שלו.

        מצד שני אם תביעת הדיבה אינה מוצדקת ונובעת רק ככלי הפחדה של האחים עופר עליהם לשלם לו פיצויים בגובה כמה עשרות מונים.

        סגנון התוכניות שלו במקום, אבל צורת ההתבטאות והתחושה של ''אני יודע הכל'' (בעיקר של מר מרוז) מאד מאד מקוממת.

  • 21.

    הסרט לא משהו,

    סאקרה, 16/08/09 21:43

    אבל ההעזה והנחישות לצאת נגד הקפיטליזם הכי עוצמתי במדינה,מוצאים חן בעיני ובעיני רבים.
    בלי קשר לעובדות שהסרט מעלה.

  • 20.

    אם יפסיד זה לא אומר שהוא שיקר ???

    למה אנחנו צרכים לשלם ??, 16/08/09 21:42

    מאחל לו בהצלחה...

    • ממתי לשמאלנים האמת חשובה? (ל''ת)

      רביב, 16/08/09 22:12

    • לא, זה אומר שמערכת המשפט בישראל רקובה, וזה כבר הוכח (ל''ת)

      לא פעם בעבר, 16/08/09 22:16

    • ממש לא, זה אומר שהוא לא הצליח להוכיח אחרת.

      גיא, 16/08/09 23:02

      אין שום קשר לאמת.

    • ממתי בכלל בית משפט בארץ עושה צדק (ל''ת)

      איפה אתה חי?, 16/08/09 23:27

  • 19.

    מיקי המלך. כל הכבוד. הצטרפו כולם! (ל''ת)

    רונה, 16/08/09 21:41

  • 18.

    רוזנטל תקים פייסבוק וזה ירוץ לאלפי ישראלים****** (ל''ת)

    רוזנטל, 16/08/09 21:25

  • 17.

    אני לא מיקי רוזנטל!

    אבי, 16/08/09 21:21

    לא אוהב את שינאת העשירים הזאת מבית מידרשה של שלי יחימוביץ', לא שאני אוהב תא האחים עופר, גם ברור לי שהם נגועים בשחיתות. אבל אני לא מתכוון לשנוא אותם בצורה עיוורת רק כי זאת האופנה. במדינה מתוקנת נותנים לבית המישפט להחליט ולא עורכים משפטים על גבי עצומות ברשת, מדוע שאשלם את תביעת הדיבה אם בית מישפט ישראלי יקבע שרוזנטל חייב?

    • כי במדינה כמו שלנו גם בתי המשפט בכיס שלהם!! (ל''ת)

      אתה מגיב צבוע!!, 16/08/09 21:46

    • אבי, תרשום SLAPP בגוגל ותבין.

      אלי, 16/08/09 21:53

      גם בישראל חייבים לחוקק חוקי ANTY SLAPP

    • אבי, אתה לא יודע כמה עוול המשפחה הזו גורמת במדינה (ל''ת)

      הארי, 16/08/09 22:17

    • הסרט ''שיטת השקשוקה'' מדבר אמנם על האחים עופר

      שושלה10 , 16/08/09 22:46

      אבל בעיקרון הם רק דגם מייצג של מערכת היחסים הון-שלטון, וזו הסיבה שעלינו להתגייס ליוזמה. לא משנאת המן, אלא מאהבת המדינה.

  • 16.

    לשלוח הודעה לצד ג' נגד ירון זליכה

    עו''ד מומחה ללשון הרע, 16/08/09 21:21

    מיקי רוזנטל צריך לשלוח הודעה לצד ג' נגד ירון זליכה. רוזנטל הרי הסתמך על מה שירון זליכה אמר ורק חזר על הדברים בסרט. אם יש הוצאת דיבה נגד משפחת עופר זה בדברים שירון זליכה אמר. לכן על רוזנטל לשלוח הודעה לצד ג' נגד ירון זליכה וכך ירון זליכה יצטרך להילחם על חפותו נגד משפחת עופר.

  • 15.

    הסתה לשמה נגד האחים עופר (ל''ת)

    אסור להיות עשיר בישראל, 16/08/09 21:07

  • 14.

    יחימוביץ ודרוקר יחד ואחרי זה יטענו נגד הון שלטון ומה עם תקש' ושלטון ?

    ארנון יקותיאל, 16/08/09 21:03

    תקשורת ושלטון זהו קשר לא פחות מסוכן מהון שלטון. קחו את יחסי הציבור שדרוקר ואפסוניו עושים ליחימוביץ. תקשורת ופוליטיקאי זה כל מה שצריך כדי למרר לאדם את החיים כל היתר מסתדרים בטור.

    • וואלה? אז בוא נפסיק עם ההפגנות המשלבות אמנים, פוליטיקאים ויאיר לפיד (ל''ת)

      ב, 16/08/09 21:39

  • 13.

    אנשים כמו משפחת עופר גרמו לי

    לא, 16/08/09 20:57

    לעזוב את המדינה שהפכה לרפוליקת בננות של מספר משפחות.
    אנשים כמו מיקי רוזנטל גורמים לי לרצות לחזור
    חזק ואמץ מיקי,הישראלים האמיתיים תומכים בך

    • מי שגר בישראל הוא

      ישראלי אמיתי, 16/08/09 23:15

      ולא נפולת של נמושות שלא גרים בארץ שלהם..

  • 12.

    בהצלחה, ואני מקווה שבסופו של יום, משפ' עופר ישלמו פיצויים לרוזנטל.. (ל''ת)

    omadawn , 16/08/09 20:52

  • 11.

    אם יפסיד זה סימן שלא נכונים דבריו .הלא כן ??? (ל''ת)

    שאלה ?????, 16/08/09 20:49

  • 10.

    אין סיכוי בעולם שביה''מ פוסק נגד רוזנטל. (ל''ת)

    מניחה הנחות, 16/08/09 20:46

  • 9.

    הייתי חותמת אם היה לי כסף

    סטודנטית מובטלת, 16/08/09 20:41

    הוא עושה עבודת קודש

    • גם אני (ל''ת)

      י, 16/08/09 21:20

    • גם למיקי אין כסף. תחתמי. (ל''ת)

      קוקילידה, 16/08/09 21:23

    • תודה על ההזדהות (ל''ת)

      עוד מיקי, 16/08/09 21:51

  • 8.

    אלי גולדשמיט לא חתם

    חיים, 16/08/09 20:35

    ההפך, אם האחים עופר יזכו אולי הוא יקבל בונוס...

  • 7.

    עידן עופר מספק מקומות עבודה-שרוזנטל יטפל לפרזיטים... (ל''ת)

    שחר, 16/08/09 20:31

  • 6.

    מזל שרכשו את השקשוקה כשעוד היה גביש.עכשיו יכולנו רק לחלום על זה .. (ל''ת)

    שקלאר.....בדיחה עצובה !!, 16/08/09 20:21

    • והקטע : שקלאר לקח קרדיט על הסרט והלך עם חזה נפוח,כאילו יש לו קשר לסרט. (ל''ת)

      שקלאר...אכן סיפור עצוב, 16/08/09 23:12

  • 5.

    ערוץ 1-רוצים לחזור למסלול?Yes!רוצים שיחזרו לצפות בכם?Yes!תפטרו משקלאר! (ל''ת)

    הגיע זמן לשידור ציבורי נקי ולא מושחת!!, 16/08/09 19:57

  • 4.

    הלוואי ומשפ' עופר תנצח

    שונא את רוזנטל, 16/08/09 17:13

    אולי זה לא יזיק לכיסו של רוזנטל, אבל אחרי זה איש לא ירצה להעסיק אותו בתקשורת.

    • I guess you are one of those blood suckers around Ofer. (ל''ת)

      Monty , 16/08/09 20:32

    • גם לך האחים עופר שילמו?

      חיים, 16/08/09 20:35

      כי הטיעונים שלך משהו, ממש כמו סרט התגובה

      • האופציה שהוא מטעה קימת נכון????? (ל''ת)

        בית המשפט יקבע או שהוא גם שקשוקה ????, 16/08/09 20:50

    • זה בסדר גם אנחנו שונאים אותך. (ל''ת)

      אזרחי ישראל העשוקים, 16/08/09 20:43

  • 3.

    לשקשק את השקשוקה

    הכלי הצדק, 16/08/09 16:18

    הכי טוב יהיה שהיועץ המשפטי שאישר לו את הסרט יתחלק איתו בסכום התביעה אם הוא יפסיד

  • 2.

    ככל שיהיה יותר מצטרפים, נשלם פחות!

    גם אני רוזנטל!!!!!!!, 16/08/09 16:00

    כולם חייבים להצטרף לזה! ככל שיהיו יותר אנשים, כך התשלום (רק אם רוזנטל יפסיד) יהיה קטן יותר לכל אדם...

  • 1.

    מיקי מלך ישראל! (ל''ת)

    ארז, 16/08/09 15:27