• 241.

    עונשים

    m, 16/08/09 17:11

    קודם כול זיו אתה מטומטם ולהתחיל לתת עונשים ללא חופש או ניכוי שליש וכול פשע לפחות חמור לגזור 345 שנים כמובן מאסר עולם ללא חופשה לפשע חמור

  • 240.

    למה לא יוצאת הפגנה גם הפעם? להפגין נגד היד החלשה של בתי המשפט (ל''ת)

    נימאס מהשופטים המסורסים האלה או אולי מסורסות..., 16/08/09 16:46

  • 239.

    אל תאשימו את כל תושבי ג'לג'וליה הם בעצמם ירצו להעניש את הרוצחים בחומרה (ל''ת)

    ואני בטוחה שהם יסכימו עם כל עונש חמור ככל שיהיה, 16/08/09 16:43

  • 238.

    סעו לצפון תראו מה קורה עם האוקרייניות והמולדוביות

    חוצפה! למה לא מפרסמים את מה שאני כותב, 16/08/09 16:15

    לאחר שקראתי את מה שכתבו אז אני מתקן. נראה שהזבלה הם באמת מאוקריינה ומולדבה. סעו לצפון תראו איך הערבים חוגגים עליהם

  • 237.

    לכל אלה שמנצלים את הטרגדיה כדי לדחוף את החינוך החרדי של ש''ס

    לפרקוןןן, 16/08/09 16:10

    תבינו משהו, אם כל הילדים בארץ יחונכו כחרדים אז לא יהיה מי שישרת בצבא כדי להגן עלינו מפני מדינות ערב.
    לא יהיה מי שיעבוד כדי למממן את הקצבאות ילדים.
    לא יהיה מי שילמד באוניברסיטאות ויקדם את המדע.
    לא יהיה מי שיקים סטרטאפים ויבנה כאן תעשיה מתקדמת.
    לא יהיו ספורטאים שייצגו אותנו בכבוד בעולם.

    יהיו רק עניים ובורים, שחיים מהיד אל הפה. נהפוך להיות אפגניסטן 2.
    לא תודה!

  • 236.

    המשטרה עושה את העבודה שלה

    ניר קינן, 16/08/09 16:04

    מצאה מהר מאוד את המעורבים בפרשה והחלה לחקור אותם.
    אני רק מקווה שבית המשפט יתן להם להשאיר את כל המעורבים במעצר עד תום להגשת בית המשפט.
    די לגישה הסלחנית והמרחמת של בית המפשט. תנו למשטרה להיות קשוחים עם מי שצריך.

  • 235.

    להלאים את התקשורת צו חיים לישראל\\ (ל''ת)

    לל, 16/08/09 15:18

  • 234.

    חמור יותר מפיגועי טרור של פלסטינים. (ל''ת)

    סער, 16/08/09 14:49

  • 233.

    לינץ ביהודי ע''י לאומנים ערביים

    בן עמי, 16/08/09 14:44

    לא מדובר בשום דבר אחר
    חבורת המרצחים הערביים לא הייתה מעיזה להתנהג בצורה דומה לאשה או נעריה ערביה באותה צורה
    הם התנהגו כך בגלל שמדובר ביהודים
    התנהגותם ניזונה משנאה לאומנית ליהודים
    הם מרשים לעצמם התנהגות כזו כיוון שהם חשים בחולשת המערכת הישראלית ורפיסותה
    אל תחפשו הסברים סוציולוגיים על אלימות קיפןח וכל שאר מנטרות שטיפת המוח של השמאל
    ערבים מסתובבים חופשי ומטילים את מוראם על היהודים
    תסתכלו סביבכם ותיראו מי חושש ממי
    ואז תגיעו למסקנה שהרצח הזה הוא רק קצה הקרחון
    מי שנתרתע מלאכוף את החוק על הערבים בישראל שלא יתפלא מהמציאות הרצחנית שטופחת בפניו

    • קוף מטומטם:

      האסטרטג, 16/08/09 16:39

      כנראה שמעולם לא שמעת על העימותים האלימים בין חמולות בכפרים ערביים או על מעשי אלימות של יהודים ביהודים ו/או יהודים בערבים. על עדן נתן-זאדה שמעת? אידיוט גזען...

  • 232.

    רק עונש מוות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רפי, 16/08/09 14:40

  • 231.

    החילוניים מרבים רציחות ותרבות של מערב פרוע

    חרדי ממאה שערים, 16/08/09 14:11

    אצלנו אין בכלל דברים כאלה ברוך ה'!

    • הצחקת אותנו !

      שלמה, 17/08/09 08:45

      מה שקורה אצלכם יודעים לספר אלה שחזרו בשאלה:יש אצלכם גילוי עריות,עברות מין,העלמות סמ, הברחות סמים ומטבע זר,מרמים את השילטון כדי לזכות בהטבות וכו' זה שאינכם נכללים בסטטיסטיקה של הפשע, זה רק מפני שאתם מסתירים את האמת ומשאירים הכל במישפחה, אבל את אלהים איכם יכולים לשקר והוא רואה הכל מה נעשה אצלכם ומכין לכם את העונש שאתם ראויים לו.

  • 230.

    יש הפגנה בכיכר רבין?

    פנדה , 16/08/09 13:58

    או שמותר לרצוח סטרייטים בתל-אביב?

    • ששששש.....זה כולה איש בן 60. הוא לא כזה אייטם

      זיו_! , 16/08/09 15:07

      למה באמת לטרוח הוא לא הומו/לסבי, הוא לבטח לא ערבי (ערבי עשה בו את הלינץ') אין בשביל מה לטרוח לא?

    • הוא נרצח בגלל שהוא סטרייט?

      גקו, 16/08/09 16:12

      שים לב שמפלגת ''פאשיסטן ביתנו'' כבר מיהרה להעלות את עונש המוות על השולחן אחרי שאחד מחברי הקהילה שלה נרצח.

      אני לא זוכר שהם בכלל הגיבו כשילדים נטבחו לפני שבועיים.

    • כלומר הרצח הזה הוא בגדר הזדמנות עבורך

      האסטרטג, 16/08/09 16:40

      לסגור חשבון עם הקהילה ההומו-לסבית השנואה עליך. איזה טמבל...

  • 229.

    צריך לקנוס את התוקפים בעשרות שקלים

    עידן, 16/08/09 13:57

    צריך לקנוס את התוקפים בעשרות שקלים. עובדה - מאות אנשים נקנסים במאה שקל כל יום והם לא רוצחים אח''כ. גם בבקרים יש להזהר מערבים עם יהודיות!

  • 228.

    אלכוהול=אלימות=רצח

    chaimgal , 16/08/09 13:31

    מאז שהשתיה החריפה הפכה להיות חלק עקרי מתרבות הבילואים של הצעירים ומאז שלמדנו לבלות בפבים כמו בחו''ל האלימות בארץ עלתה.

    רק מי ששתה יותר מדי מסוגל להרוג ללא סיבה מיוחדת, סתם הדם עלה לא לראש (מהאלכוהול).

    רק מי ששיכור מסוגל לזרוק את התינוק שלו מהחלון.

    הרבה תאונות דרכים קטלניות בגלל שיכרות.

    זה מה יש ועם זה אנחנו נאלצים לחיות (או יותר נכון למות).

  • 227.

    יש להגיב ובמידית, איך?..כנסו ותקראו

    יעקב ק, 16/08/09 13:21

    א.-לפטר את כל השרים,וסגני השרים ואת תקציבם להעביר למשטרה. ב-כל שר יוותר על % מתקציב משרדו ולהפנותו למשטרה. ג-לחוקק בזריזות חוק עונשי מינימום של 15 שנה לכל ביריון ד-,יש אחד ולתמיד להוציא ממערכת המשפט את שיקול דעתו של כל שופט. על ידי חקיקת עונש מינימום והכי חשוב באם כל זה אינו מתבצע במידי על כל קציני משטרת ישראל להגיש התפטרות קולקטיבית. אולי סוף סוף מישהו יבין שבעית האלימות גרועה מהמלחמה במחבלים

  • 226.

    כותרות התגובות שלמטה מעידות על חברה חולת אלימות ונעדרת ערכים

    סתת, 16/08/09 13:05

    זו אינה שאלה של שמאל - ימין, זה חוסר חינוך לערכים ציוניים אמיתיים ואבדן הכבוד לבן אנוש.

  • 225.

    זה מטריף אותי עוד יותר ש...

    ששון הגבר, 16/08/09 12:48

    יבואו הכולירות האמיתיות- עורכי הדין הנאלחים,ויוציאו אותם בעיסקת טיעון מפגרת,כי האפסים בפרקליטות רוצים רק לסגור את התיק וללכת הביתה!!!

  • 224.

    מדובר במיץ של הזבל האנושי: בשרמוטות רוסיות ומרצחים ערבים

    זאב, 16/08/09 12:03

    מדובר במיץ של הזבל האנושי: בשרמוטות רוסיות ומרצחים ערבים

  • 223.

    רק חינוך לפי תורת ישראל ולא כל הבולשיט האחר

    יעקב, 16/08/09 11:26

    שיכורים לא מספיק מפוכחים כדי להשליך גופה לים לאחר שהתעללו בה - כמיטב המסורת להתעלל ביהודים.

    תאסרו מכירת אלכוהול ויציאה לבילויים לחודשיים לפי תקנות שעת חרום - ובפרק זמן זה תחשבו איך מחנכים בני אדם מחדש - ורק לפי ערכי תורת ישראל.

    • לחנך רק עפ''י תורת ישראל לגנוב ולקבל שוחד (ל''ת)

      בניזרי ושות' צדיקי ש''ס, 16/08/09 13:49

      • אתה צודק

        צפוני, 16/08/09 14:19

        להמשיך בחינוך החילוני החולני

        אתה מביא לי את בניזרי שלא לקח שקל לכיס לעומת בתי כלא מפוצצים בחלאת המין האנושי שבאו איך לומר מחינוך חילוני שגם אני למדתי בו. ואני לא מתבייש להגיד חינוך דפוק אם אני משווה את התוצאות בין שתיי החברות .
        תהיי אמיתי ותבדוק את העובדות על מה הושע ביזרי ואחר כך תשווה אותו לרציחות המזויעות שקורות פה.
        ואם עדיין אתה חושב שזה אותו דבר זו הוכחה מכרעת שהחינוך החילוני כשל כשלון חרוץ בהבנת הנקרא הנשמע בלוגיקה והסקת מסקנות.

      • כן בדיוק זו תורת ישראל לגנוב ולקבל שוחד צודק

        sahar_m10 , 16/08/09 14:57

        ממש גדול בתורה אתה אה?

  • 222.

    מעניין אם אלי ישי ישחרר גם אותם? או שרק ש''סניקים הוא משחרר.. (ל''ת)

    מדינה אלימה מגדלת אנשים אלימים.., 16/08/09 11:00

    • בדיוק להיפך: מדינה רחמנית מגדלת אנשים אלמים! (ל''ת)

      מיכאל, 16/08/09 14:40

  • 221.

    לא לאפשר כניסה של ערבים לחופי ישראל (ל''ת)

    aVNERBV, 16/08/09 10:37

  • 220.

    לא לאפשר כניסה של ערבים לחופי ישראל (ל''ת)

    aVNERBV, 16/08/09 10:36

  • 219.

    הם יודעים טוב מאוד למה הם מסתירים את הפרצוף שלהם

    יוסית, 16/08/09 09:43

    כי הם יודעים שמקרה כזה מביא לשרשרת של נקמה אין סופית למשפחות של הנבלות והרשעים האלה מג'לג'וליה ימחק שמם א.מ.ן
    הבנות שהיו איתם נותנות להם בטחון של אנשים רגילים ונורמטיבים ואז בסטואציה של ריב מסויים האיסלם האמיתי יוצא כמו חרא שצף לו על המיים.
    אחרי שהתרגלנו לסרחון אז מה שמציק לנו זה רק הזבובים...

    • איזה נקמה

      רונן, 16/08/09 12:17

      מ48 שכחנו מזה נקמה

      • נכון מאוד אתה יודע לקרא

        דוד, 16/08/09 13:56

        חכם בלילה שכמותך

    • מגניב מה שנאמר נכון מאוד האדם שהגיב כך יודע בדיוק מה הוא אומר תותך אתה

      מגניב, 16/08/09 13:59

      נכון מאוד מה שנכתב בתגובתך את יודעת להעביר את המסר כמו שצריך וכמו שנאמר
      ככה צריך להגיב לנגוע בנקודות חשובות

  • 218.

    אנחנו חיים בחברה ערסית לא מהיום. (ל''ת)

    החינוך מתחיל בבית, 16/08/09 09:06

    • תגדיר מה זה ערסית. היא לא ניראית בדיוק לפי הסטראוטיפ... (ל''ת)

      אירופאית ערסית, 16/08/09 16:39

  • 217.

    משטרת ישראל ! אני מפחד להוציא את משפחתי לרחוב ! תתביישו משטרה עלובה

    משטרה רשלנית שלא מסוגלת להגן על האזרחים בארץ !, 16/08/09 09:06

    שאינה מסוגלת להגן על אזרחיה !

    • מה הקשר למשטרה עכשיו? (ל''ת)

      בילהה, 16/08/09 14:49

    • ברור הגיוני לגמרי מה שאתה אומר

      sahar_m10 , 16/08/09 15:00

      הרי יש כל כך הרבה שוטרים ממש שוטר בכל פינת רחוב איך השוטרים לא עצרו את המעשה הנורא הרי כל אזרח שני בישראל הוא שוטר??? תגיד לי מה אתה דפוק או משהו???? נראה לך הגיוני מה שאתה אומר?? יש מחסור מטורף בשוטרים אין כוח אדם השוטרים שעובדים קורסים תחת העומס ועד שהם תופסים אותם מה בית המשפט ומשחרר אותם למעצר בית אז מה אתה רוצה מהמשטרה אידיוט???

  • 216.

    כאשר נותנים לרוצח זהות שונה מזהותו האמיתית

    מוסטפא - כאבול, 16/08/09 08:50

    האמת היא שלכל רוצח יש זהות אחת ויחידה שהוא מנובל שאבד את זהותו האנושית .ולא חשוב מאיזה מוצא הוא , או בעל איזה רקע לאומי או דתי . דבר אחד ברור הוא ככל שהאדם תוקף, משפיל ורוצח בני אדם ככל שהוא מאבד את זהותו האנושית . יצורים כאלה שהשתבש עליהם עולמם הפנימי ונפגמה אצלהם זהותם האנושית .צריך לטפל בהם בהתאם נקודה .

  • 215.

    ממתי חילת היא קטינה????? אשכנזי נא לדייק בדיווח (ל''ת)

    יופיטר יופיטר, 16/08/09 08:37

    • איפה ראית שכתוב חיילת????????????כתוב קטינות בנות 17 (ל''ת)

      alint7 , 16/08/09 11:34

      • אהבל אתה לא חיילות שמבלות עם ערבים?

        דני, 16/08/09 14:05

        ועוד במדים?איזה מדינה חשבת שאנחנו סגולה? עם שפל אנחנו אחי .ההיסטוריה השתנתה הדת השתנתה הרבנים האנשים .הכל נגמר כל המקובלים האלה אבוחצירות ואבו עגילות בולשיט אני מתפלל ואני יודע שהתפילה לא מתקבלת הכל תוהו ובוהו צביעות עם סגולה אלק??

  • 214.

    מזעזע...

    Shed , 16/08/09 08:25

    מזעזע שהמשטרה כל כך אימפוטנטית ובמקום לייצר ולשמור על הסדר הציבורי הם בפועל פקידים של משרד האוצר שאמונים על חלוקת דוחות סרק לכלל האזרחים.

    היום כולם כבר יודעים - מיותר לפנות לתחנת משטרה, אלא אם כן מדובר ברצח. רק אחרי רציחה הם מגיעים. אם מישהו מאיים עליך, תוקף אותך קלות, מחבל לך ברכוש, השוטרים צוחקים עליך וסוגרים את התיק בטענות טפשיות. מחכים לראות אם התוקף ירצח ורק אז ''מטפלים'' - בגופה.

    המדינה הזו פשוט הפכה לגוף מושחת ומזיק.

  • 213.

    לטפל ביד ברזל

    ג'ו, 16/08/09 08:11

    מסר חד ןברור גם לשופטים הרופסים של מערכות המשפט לסוגיהן .
    זיכרו חז''לינו '' מי שמרחם על אכזרים סופו שמתאכזר לרחמנים'' .
    לתקוע לבית סוהר לכל החיים !

  • 212.

    מזעזע ביותר- מצפהשמשטרת ישראל תנקוט אמצעים למניעת אירועים דומים בעתיד

    עדי, 16/08/09 07:33

    תנחומים למשפחה ורפואה שלימה לאם

  • 211.

    הם לא צריכים לדאוד, האפסים מהפרקליטות יגיעו איתם לעיסקת טיעון

    אייל, 16/08/09 07:30

    ישבו חמש שנים

  • 210.

    תליה זה העונש הראוי (ל''ת)

    שי, 16/08/09 06:29

  • 209.

    הרוסים שמחים- קלטנו את כל הזב ל מהרחובות שלהם! (ל''ת)

    ברוך שפטרנו, 16/08/09 03:47

    • אל תדאג, אלייך גם מישהו שמח (ל''ת)

      מ, 16/08/09 06:27

    • שקט!! הרוסים הם לא חרדים אסור ללכלך עליהם... (ל''ת)

      שש, 16/08/09 10:03

  • 208.

    שרלילות רוסיות עם ערבים- ומה עוד חדש? (ל''ת)

    מוי כיף, 16/08/09 03:45

  • 207.

    זה מה שקורה שמביאים לפה מהגרים קוזאקים . (ל''ת)

    יהודים עאלק, 16/08/09 03:09

    • לא! זה מה שקורה שאין שלטון חוק

      נ, 16/08/09 12:51

      וכל ערס אפס כלומניק עושה מה שבא לו ויוצא מזה חלק

  • 206.

    לשרוף את ג'לג'וליה ולפזר מלח !!!

    די למזרחיות הארורה, 16/08/09 02:56

    ללמד את המזרחיים (ערבים ויהודים) שהברבריות המזרחית תעלה להם.

    • אתה בתגובתך מראה נאורות צרופה וחוסר ברבריות, כל הכבוד ! (ל''ת)

      ovan , 16/08/09 12:55

    • תחשוב טוב טוב לפני שאתה מכניס את המזרחים לסיפור הזה...

      רמי הדני , 16/08/09 16:43

      אומנם אתה גזען אבל אל תשכח שהמזרחים נהרגים כדי להגן עליך ועל המשפחה שלך יא אידיוט..בלי המזרחים ישראל לא הייתה קיימת...אל תשכח שהם הרוב במדינה ובלעדיהם מזמן לא הייתה קיים..אהבל..

  • 205.

    הפגיעה היתה על רקע לאומני ושום דבר לא ישכיח את זה

    בולשיט., 16/08/09 02:35

    להטיל עונש מוות על השפלים!

  • 204.

    עונש מוות ! נבלות !!! כל האנשים שחושבים שיכולים לעשות מה שבראש שלהם (ל''ת)

    אאאאא, 16/08/09 02:26

  • 203.

    טכף טאשימו את כל הבנוט שיוצאות עם ארבים ברצח

    סוזי בת ים, 16/08/09 01:56

    אני יוצאת עיתם והם דווקא אדיבים נדיבים מנומסים ועושים לי קבוד ... וגם אחותי עומרת אוטו דבר

    • כמה טעויות

      קרן, 16/08/09 05:22

      תלמדי לכתוב

    • לפי איכות הכתב זה מה שנקרא '' השכלה בחור '' (ל''ת)

      קובי פ , 16/08/09 08:05

      • סוזי - על כל הטעויות שלך טעות נוספת - לכי ללמוד ותשתקי (ל''ת)

        יופיטר יופיטר, 16/08/09 08:38

    • טוב, זה לא אמיתי...

      פנדה , 16/08/09 12:27

      ברור שיש כאן נסיון לפגוע בתושבי בת-ים... ואם זה אמיתי - אז פשוט שהאחרון יסגור את האור, ממש כך...

      • תגובה גדולה פנדה חחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

        חחחחחחח, 16/08/09 14:07

    • טוב את ערביה כמוהם וגם לא למדת בבית ספר כמוהם אז אתם מתאימים

      רמי הדני , 16/08/09 16:46

      אני מאחל לכם כלטוב והצלחה בעזה.

  • 202.

    שיקום , לימודים לתואר,מגורים שלוש ארוחות ,אז מי מפחד מכלא??? (ל''ת)

    משה, 16/08/09 01:48

  • 201.

    רציתם שלום ודו קיום. קיבלנו דם דם ועוד דם (ל''ת)

    ליברמן הגיע הזמן שתצדיק את הקול שלי, 16/08/09 01:41

  • 200.

    ענישה לא שיקום לא לימודים חדר קטן ומיטה וקצת אוכל

    דודי, 16/08/09 01:41

    די נמאס הגיע הזמן שאסירים יקבלו עונש ויפסיקו לדאוג לזכויותיהם שהמדינה תדאג קודם לאזרח שומר החוק הזכות של האסיר צריכה להיות חדר מיטה ואוכל לא לימודים ולא שיקום יד קשה

  • 199.

    לא לגזענות!

    אביחי דורי, 16/08/09 01:33

    וגם אם נגלה ששתי הישראליות שהשתתפו ברצח הן רוסיות.. אז זה אומר משהו על כלן העולים מרוסיה??
    הרי יש בתוכםן אנשים נפלאים רבים כל כך. רופאים שהצילו חיים של אנשים רבים, אנשי אקדמיה ורבים רבים של 'סתם אנשים טובים'
    נראה לי שגם הרבה מהאנשים שאוהבים 'לרדת' על העליה הזו אם ינברו בעברם שגם סבא וסבתא שלהם באו משם או ממקומות קרובים.
    לא עלינו לארץ אחרי 2000 שנה כדי להמשיך את הגזענות שכל כך ברחנו ממנה כל השנים.
    ועל זה אמר מנחם בגין זכרונו לברכה בנאום הצ'חצ'חים המפורסם:''אשכנזים,ספרדים,-יהודיםן!!''

    • בני מיעוטים = ערבים - מה לעשות? להגיד מלאכים? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר, 16/08/09 08:41

  • 198.

    מישהו יכול לבאר לי ?

    מעוצבנת, 16/08/09 01:10

    חוף תל ברוך הוא מקום הומה אדם, כיצד קורה שדבר כזה מתרחש לאור יום ואף אחד לא מזעיק עזרה ?!? למיטב זכרוני בחוף תל ברוך יש גם ''מנהל חוף'' למקום, ועובדים נוספים הכפופים לו... משכורות רבותי, איפה הם היו ?

  • 197.

    בנות תפסיקו להסתובב עם ערבים=לשכב עם האוייב=רק צרות (ל''ת)

    דנה, 16/08/09 01:06

  • 196.

    שאלה

    ערן, 16/08/09 00:46

    מי יוצא לבלות בפתח תקווה

    • התשובה היא : לא לאלמות בכל מקום בארץ!!! (ל''ת)

      danielyd7 , 16/08/09 15:47

  • 195.

    חילופי שטחים - ג'לג'וליה כנראה מתאימה יותר לעזה- שתושביה יעברו לשם

    קרן, 16/08/09 00:23

    מי שרוצח ככה אנשים כמו בתפוז המכני, לא ראוי לחיות עם בני אדם.

    החמאס והעזתים האלימים, הרבה יותר מתאימים להם.

  • 194.

    לחשמל אותם

    מושיק, 16/08/09 00:02

    לרוצחים אין עתיד. צריך לעשות להם ולציבור טובה ולהפעיל את עונש המוות. נראה אח''כ מי יעשה לינץ'

  • 193.

    אינני מתלהם ולכן צריך לחשוב באופן רציונלי.

    Erez, 16/08/09 00:00

    קרה משהו לחברה הישראלית כך גם אצל האוכלוסיה הערבית במדינת ישראל. לא תהיה ברירה וכדי להגן על האוכלוסיה שומרת החוק יהיה צורך לגלות נוקשות ביחס לאוכלוסיות האלימות ,כולנו יודעים מי הם. זכויות הם דבר שניתן לכל אזרח אבל מי שמסכן חיים לא זכאי לכך. בתוכנית של ''שומר מסך'' ראינו בישוב עלמה משפחת פשע. הגיע הזמן להתיחס אליהם בהתאם. להטריד אותם יום ולילה ,מעצרים ללא סוף. להפוך את חייהם לבלתי ניסבלים שיבקשו לעזוב את המדינה ,כך גם המשפחות של הרוצחים מגלגוליה.

  • 192.

    שיהיה שבוע טוב

    א, 16/08/09 00:00

    א .אני חושב מי שהורג צריך עונש מוות

    ב.אם משטרה במקום לתת דוחות ישמרו עלינו אז לא יהיה רציחות

    ג.יש יותר רציחות מי תאונות

    ד.חילית שמתילית אם ערבים סוף העולם

    . בחורה צריכה לקבל עונש כפול

    • צודק (ל''ת)

      יאיר, 16/08/09 06:00

  • 191.

    לעקור את העשבים השוטים בג'לגוליה מיד ועכשיו (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 15/08/09 23:56

    • צריך מכסחת דשא בשביל זה.... (ל''ת)

      ערן, 16/08/09 02:13

  • 190.

    איזה עונש קל הם יקבלו????

    מיכל, 15/08/09 23:52

    עורכי הדין יטענו שהם היו שתויים ולא שפויים,והם ייצאו לחופשי במהירות שיא.....

  • 189.

    אלכוהול הרבה יותר מסוכן מסמים קלים (ל''ת)

    נעמה, 15/08/09 23:51

  • 188.

    המנוח ז''ל היה נשוי לבת דודה של אימי

    הדס, 15/08/09 23:49

    כואב הלב
    היה אדם שמח ולבבי.
    ת.נ.צ.ב.ה

  • 187.

    זה שיעור שאנו לומדים על בשרינו בשל החרדים הגזעניים. (ל''ת)

    ., 15/08/09 23:46

  • 186.

    למשטרת ההגירה הקיקצו עשרות שוטרים לאלימות 0 ככה אנחנו נראים

    מודאג, 15/08/09 23:44

    רק למשטרת ישראל ולמפכ''ל הכושל שלהם יש אולי תשובות למה אין שקט ברחובות בכל חלקי הארץ,
    יש לפרק במידית את יחידת '' עוז'' של מח' ההגירה שנחנכה לפני חודש ימים ושלה היקצו עשרות שוטרים ולשלוח אותם מידיית לרדוף באמת אחרי הפושעים האמיתים שמסתובבים חופשי ברחובות מטרים מביתנו ומטילים את אלימותם על ציבור שוחרי שלום ,

    רק בסוף שבוע זה עברנו כמה טרגיות של מש' שבעצמם זקוקים היום לעזרה וחלמלה א ני מתי ימשיכו להשתולל ביקרבנו

    • מהגרי עבודה או שוהים לא חוקיים גם מסוכנים....כי הם לא רשומים

      רמי הדני , 16/08/09 16:56

      באף מקום ואף אחד לא יודע כלום עליהם

  • 185.

    תלו אותם גבוה !!! (ל''ת)

    אריק, 15/08/09 23:39

  • 184.

    איזה בנות 17

    mamamenny , 15/08/09 23:26

    שמעתי את אבא של אחת הבנות שאומר שהיא חיילת ועוד מעט בת 19.

  • 183.

    ל- 149 כול מילה סלע (ל''ת)

    רותם, רמת אביב ג', 15/08/09 23:18

  • 182.

    זה מה שקורה כשאין משטרע השוטרעים כשקוראים להם לא מתערבים (ל''ת)

    איתי1960 , 15/08/09 23:13

  • 181.

    זה מה שקורה כשאין משטרע השוטרעים כשקוראים להם לא מתערבים (ל''ת)

    איתי1960 , 15/08/09 23:13

  • 180.

    ליוצאי חבר העמים

    שפירול, 15/08/09 23:03

    אין צל של ספק שאתם מלח הארץ וחלק חשוב מהמדינה, למרות עשבים שוטים פה ושם. כל מי שטען פה אחרת הוא חסר בינה. יש להרבה אנשים בארץ מה ללמוד מכם.

    יוצא עדות המזרח

    • אל תדאג עוד תראה עוד עשבים שוטים מאות אלפים... (ל''ת)

      בקרוב מאוד., 15/08/09 23:45

    • תסביר

      תל אביב, 16/08/09 02:08

      אז איך מסביר ''יוצא עדות המזרח'' שמנסה לההתחכם את העובדה כי בכל פעם שמעורבת ישראלית עם ערבי היא יוצאת חבר העמים? (להוציא טלי פחימה שממניעים אידיאולוגים טהורים). ?
      ולא בערה במקומות אחרים בגוף?

      • כי מדובר בדור שני של מהגרים חסרי זהות

        פנדה , 16/08/09 13:30

        ההורים לא נקלטו בכלל כי עלו בגיל מבוגר יחסית לתוך קהילה הומוגנית, והילדים לא קיבלו חיזוק ערכי שיחליף את אובדן הסמכות ההורית - אז מקבלים עשבים שוטים. הבעיה כאן היא עם המדינה שהעלתה לארץ כל ארחי פרחי בלי לבדוק את התאמתם לקליטה, ולא קלטה את העולים היטב - נתנו להם סל קליטה אבל לא דאגו להפוך אותם לצברים, וכך אני מסתובב היום בשכונה שלי ושומע ילדים שייתכן שהם אפילו דור שני לעלייה, מדברים ביניהם רוסית שוטפת ועברית עם שגיאות.

        • שלא תחשוב אפילו לתלות על המדינה את האשמה (ל''ת)

          זה הטיעון הכי הזוי ומתחמק שיכול להיות, 16/08/09 13:50

  • 179.

    עוד חכם שמתקרא צ'יקו? ערבים+רצח יהודי = אירוע לאומני.מתי תפנים? (ל''ת)

    צ'קו עלק...., 15/08/09 23:01

  • 178.

    שלטון החונטה מעוניין הערעור הביטחון האישי במדינה-כך הם מתפנים לשחיתות. (ל''ת)

    מעניין , 15/08/09 23:01

  • 177.

    למרושע המתקרא מ''ק-התורה לא ציוותה להשמיד את כל הכנענים,אלא רק את אלו

    מעניין , 15/08/09 22:59

    שלא קיבלו עליהם את-7 מצוות בני נוח,ועבדו עבודה זרה-כמוך..!

  • 176.

    חוק השבות חוק הזנות

    יצחק התמים, 15/08/09 22:55

    עם כל הכבוד לחוק השבות ,הגיעו לארצנו קבוצות שאין להם זהות יהודית , והנה התוצאות.

  • 175.

    החשודה ללא אזיקים..נאדה.כלום..לא ברור.. (ל''ת)

    noa, 15/08/09 22:52

  • 174.

    שום אזיקים היא נראית כמו מרואיינת רגילה בתוכנית טלויזיה (ל''ת)

    aidi1 , 15/08/09 22:49

  • 173.

    יש להחיל את חוק דרומי גם על מעשי בריונות

    מבוקש ח''כ אמיץ, 15/08/09 22:40

    נראה אם יש בכנסת איזה שהוא ח''כ אמיץ שיגיש הצעת חוק בזו הלשון:
    ''אם אזרח נושא נשק נתקל בחבורת בריונים כשהיא מכה אזרח, יהיה לו מותר לירות בנשקו לעבר חבורת הבריונים כדי למנוע את העבירה''.

  • 172.

    אביגדור ליברמן - הבטחת לעשות (ל''ת)

    אז בבקשה, 15/08/09 22:35

    • הפרקליטות לא מרפה

      שלומי כהן , 16/08/09 00:33

      כמו שרון עוד רגע והוא שמאלני

  • 171.

    תיקון: מפצה=מצפה (ל''ת)

    aidi1 , 15/08/09 22:30

  • 170.

    שהתביעה תדרוש עונש מוות ותתפשר על 50 שנה בכלא. רק כך אפשר להרתיע (ל''ת)

    jozefinyot , 15/08/09 22:30

  • 169.

    בושה לשר לביטחון פנים!! מקווה שיענו אותם בבית הסוהר

    כסא חשמלי, 15/08/09 22:30

    מקווה שהשוטרים יתעללו בהם ויענו אותם! חלאות אדם

  • 168.

    אני מפצה שהנשיא פרס יאמר בהלוויה כי היד שעשתה את הלינצ' פגעה בכולנו

    aidi1 , 15/08/09 22:29

    או שמשפטים אלו שמורים עמו רק לרצח הומו-לסבים

    • אל תפריעו לו ביום הולדת - בגלל שערבי רצח יהודי (ל''ת)

      hgec, 16/08/09 11:21

  • 167.

    מאות תגובות אמת נמחקות למה ?

    מזועזע, 15/08/09 22:27

    ברור לי ש מאות תגובות עם מילים בוטות
    נמחקות, השאלה היא למה ?
    למה אתם לא חושבים שהציבור הזועם על מותו
    של אדם רק בגלל שהוא יהודי, רשאי להביע
    את דעתו גם אם זה במילים בוטות וקשות מאוד.

  • 166.

    שופטים שקוראים את הידיעה אנא החמירו איתם בצורה קיצונית

    המבקר, 15/08/09 22:25

    למען ישמעו ויראו ובמקרה הזה דם יהוי אינו הפקר.
    כעת הם ישכרו עורכי דין במאות אלפי דולרים ואז יגיעו לעסקת טיעון ויוציאו כל אחד מהם בחמש שנים וזהו..

  • 165.

    מפחיד! פשוט מפחיד להסתובב כאן ברחובות. אסור לדבר עם אף אחד, כי אתה (ל''ת)

    יכול הליות הבא בתור, 15/08/09 22:17

  • 164.

    ברצח של ההומולסבים בשבוע שעבר לא הייתם כ''כ סטריליים, כתבתם רצח, כתבתם

    איציק המצונזר , 15/08/09 22:13

    חרדים, נא ביושר, כתבו נא גם עתה רצח, כתבו נא עתה ערבים.

  • 163.

    מי הנערות

    יעקב, 15/08/09 22:10

    בלי לדעת במי מדובר אני בטוח ב 99 אחוז שמדובר ברוסיות..
    זה הופך להיות מתכון קבוע של רוסיות מסטוליות עם ערבים - אילת מוצפת בהרכבים האלה

    • לפחות אחת מהן לא ממוצא רוסי ושם משפחתה הוא לוי, כך ע''פ וואלה (ל''ת)

      אז די לגזענות, 15/08/09 23:23

    • אחת קטינה בת 17 והשנייה קצינה בצה''ל !

      ממש בושה, 15/08/09 23:24

      יפה ההורים שלהם ? הבנות שלהם מסתובבות בלילה עם ערבים שותות ובולעות סמים וודקה וגם רוצחים אנשים...ממש תמימות...וחסודות !
      נו...ניראה אתבגץ נותן להם עונש קל בעיקבות עיסקת טיעון !?

    • רק אילת?

      תל אביב 2, 16/08/09 02:10

      בכל הפרובינציות שם יש את הבררה הרוסית יש הרכבים מנצחים של ערבי עם רוסייה.
      רובן לא יהודיות. שיקחו אותן לשטחים
      we couldnt care less!!

  • 162.

    בושה

    יהודי, 15/08/09 22:10

    איך במדינה יהודית ובעיר העיברית.מרשים לעצמם ערבים מסריחים לעשות דברים כאלו.ועוד עם מי? שתי רוסיות שרמוטות.ממש בושה.

  • 161.

    למה לא פרסמו אפילו תגובה אחת שלי כל הסופ''ש? בסה''כ הראיתי מי הן הרוסיות (ל''ת)

    א, 15/08/09 22:07

    • תמים

      s.a, 16/08/09 02:41

      השמאל לא מפרסם כל דבר אם תגן על הערבים המסכנים יפרסמו אותך

  • 160.

    ליברמן הם אנשים שלך לטיפולך!! פרזיטים!!! (ל''ת)

    ל, 15/08/09 22:07

  • 159.

    אם זה היה חרדי הם היו קוראים לו אברך!,ולערבים הם קוראים ''בני מיעוטים''!

    מעצבן אותי!, 15/08/09 22:02

    ססססששששמלאנים!
    נמאסתם!
    אוף אניעצבני!
    אנרג'י תפרסמו!!

  • 158.

    קטינה מפאת הגיל אבל בוגרת ומפותחת מבחינת הפשע (ל''ת)

    עונש מוות מגיע לה, 15/08/09 22:02

  • 157.

    המחבלים- לגרדום. הקוזאקיות - למכון.

    מוחמד אבו-חמילניצקי, 15/08/09 22:00

    כולם שם חגגו אהבה עם פולקלור לאומי - רצח יהודים.

  • 156.

    תמי. כנסי.

    ברווז ושמו געגוע , 15/08/09 21:58

    הייתי עכשיו בקליע.את צודקת.עדיף אתר מקושרים.תכנסי אליו בגוגל...רק להתרשם.ואחר כך נתכתב ונחליט מה לעשות. טוב מתוקה ?
    לא נמהר..לאט..אבל בטוח.ממתין לתשובתך.

    • ברווז

      tami.me , 15/08/09 22:44

      אולי אתה במקרה זוכר את הכתבה שאמרנו תודה למגיבים הנחמדים??? אם כן אז בוא לשם

      • ברווז ותמי אולי תמצאו לכם מלון (ל''ת)

        סניאל, 16/08/09 01:24

        • הם בדרך... (ל''ת)

          עמיאל, 16/08/09 07:12

  • 155.

    כנסו, המליצו, והעתיקו!

    יש פתרון אחד, 15/08/09 21:56

    חברה, יש רק פתרון אחד.

    טוקבק זה נכתב בעקבות הרציחות האחרונות.


    יש פתרון!

    בדיוק כמו באמריקה,

    הפתרון הוא בחקיקה



    פשע ראשון - עונש קל

    פשע שני - מאסר 5 שנים

    פשע שלישי - מאסר לזמן ממושך מאד!



    רק כך נרתיע. בין אם זה ערבים, ובין אם אלה משפחות הפושעים (כך נקרא להם מהיום, ולא משפחות פשע!)

    עכשיו אני מבקש, תעשו העתק והדבק, ושימו כטוקבקים בכתבות אחרות. גם אלה שלא קשורות.

    העתיקו הכל, מהתחלה, ועד שורה זו.
    צריך לשים את זה על סדר היום.

    אנחנו יכולים לעשות משהו!!

    • זה לא ככה באמריקה

      חנה, ניו יורק, 16/08/09 08:00

      ראשית, זה לא בכל המדינות, אבל באלו שזה קיים העונש הראשון והשני הוא לפי חומרת המעשה. (ראה למשל את מאדוף, שעבר עבירה אחת בלבד, שלא יזכה כפי הנראה לראות אור יום כאדם חופשי.) והעונשים פה על פי חומרת המעשה כבדים משמעותית מאלו שבארץ, בכל קטגוריה. בעבירה השלישית, ללא קשר לחומרתה - מאסר עולם. האדם הוכיח שהוא פושע סדרתי ללא כל רצון להשתקם, ויש להגן על החברה מפניו. בקרוב אצלנו.

  • 154.

    עין תחת עין

    יהודי, 15/08/09 21:55

    להרוג את הרוצחים

  • 153.

    באיזורי הבארים כמו 70 פילים בבוגרשוב ודיזנגוף סנטר חבורות של ערבים

    נוער נגד שתיה, 15/08/09 21:54

    מציקים לעוברי אורח וגם לנו הציקו כאשר עברנו שם ליד הבאר, חבורת שיכורים דוברת ערבית יצאה משם והקיפה אותנו תוך כדי תנועות גוף מוזרות וכו'... אנחנו מזהירים שהכתובת על הקיר! שיהיה מי שיגן עלינו כאשר אנו עוברים ברחוב!

  • 152.

    שטויות, מתי הייתם לאחרונה ליד הדולפינריום בליל ששי, כמו חוף עזה!

    מלא שם ערבים שמחפשים צרות ומישהו לרצוח!, 15/08/09 21:54

    שטויות, מתי הייתם לאחרונה ליד הדולפינריום בליל ששי, כמו חוף עזה!
    מלא שם ערבים שמחפשים צרות ומישהו לרצוח!

  • 151.

    לחנך ילדים לכבד מבוגרים. אם מתחצפים , להרביץ. מכאן החינוך מתחיל. (ל''ת)

    לחוקק חוקים בהתאם, 15/08/09 21:51

    • מכות על הטוסיק אף פעם לא מזיקות (ל''ת)

      הורה נעורים, 16/08/09 07:21

  • 150.

    לכל משמיצי העולים מרוסיה-אוצים לעשות סטטיסטיקה לגבי מוצא של עברינים

    רואה נכוחה, 15/08/09 21:50

    אני מניח שבסופו יהודי צפון אפריקה יגורשו חזרה

    • עוד רוסיה גזענית...תירגעי אתם הבאתם את כל הרוע! (ל''ת)

      עליה מקוללת!, 15/08/09 22:23

      • ואת מלאי המכוני ליווי ואת המאפיה והוודקה

        eti, 15/08/09 23:22

        ועוד כל הפשעים מסביב

    • הרוסים לא יהודים ובטח לא עולים זה עובדה אתם קוזאקים נאצים

      אידי סוסייט, 15/08/09 23:00

      קומינסטים חולרות רק דינגי באתם לעשות פה כל צאצאי טרוצקי החלאה באו לפה בולשביקים ארורים

    • הסטטיסטיקה דווקא מדברת על רוב של עולים עבריינים-בדוק ! (ל''ת)

      מעניין , 16/08/09 01:04

    • תעשה סטטיסטיקה על כל הגועל שיש במדינה- ותגיע לרב רוסי (ל''ת)

      הרוסי מ-150 פתח את הפה, חלאה, 16/08/09 08:53

  • 149.

    לא אוהבים אותנו? אז תדעו שגם אנחנו לא סובלים אתכם !

    רוסי גאה, 15/08/09 21:49

    ממש לא חסר גם ישראליות היוצאות עם ערבים,פשוט זה לא כל כך בולט לעין, כי אתם נראים אותו דבר .

    • כצבר יש לי אהדה רבה ליוצאי חבר העמים (ל''ת)

      אייזיק -פ''ת, 15/08/09 22:31

      • יש לך אהדה אליהם? (ל''ת)

        תנחומיי, 16/08/09 08:58

    • לרוסי הגאה - במה בדיוק אתה גאה?

      יהודית, 15/08/09 22:37

      בזה שרוסיה גרמה לנערות צעירות להינשא לגברים חולים ומבוגרים שהם לא מכירות רק כדי לברוח מרוסיה? בזה שהיא גרמה למהנדסים ולרפואים להפוך לעובדי נקיון בכל מיני ארצות? בזה שהיא הרעיבה את האוקריאנים? בזה שעיתונאים נרצחים כשהם כותבים דבר שלא מוצא חן בעיני השלטונות? בזה שפנסיונר ברוסיה מקבל 10 דולר למחיתו, וזה במקרה הטוב? זה שנשים מגיעות הנה לעשות נקיון כדי לשלוח כסף לאמא ברוסיה שיהיה לה מה לאכול? במה בדיוק אתה גאה?

      הרי ברור שאם היה לך במה להיות גאה היתה נשאר במקום שגורם לך גאוה ולא בורח הנה.

      אני במקומך הייתי מתביישת.

      • אחנו גאים ב-

        ''רוסיה'' גאה, 16/08/09 12:36

        גאים במי שאנחנו. להבדיל ממך אנחנו יודעים שיש אנשים מוצלחים יותר ופחות, חכמים יותר ופחות. לא כולם אותו הדבר. וכך זה אצל כל העמים. גם אצל זה היושב בציון.

        אנחנו גאים בתרבות שלנו ובמורשת שלנו.
        בהשגים של העליה שלנו.
        וכן, גם בתרומה למדינה.

        אם את זוכרת, לפני כחודש נהרג בתאונת דרכים מידי צברים, מהנדס בתעשיה האווירית ממוצא רוסי. רבות דובר על תרומתו. ותגובת משפחתו למקרה - למעשה להריגתו - מדברת בעד עצמה. ראוי שתקראי ותלמדי. כן - בזה אנחנו גאים.

        ושום סטראוטיפ של זונה ממוצא זה או אחר לא ישנה זאת.

        ועוד דבר להזכירך, מדינת ישראל היא שגרמה לרופאים להיות מנקי רחוב, ועכשיו בוכה ומיבאת רופאים מחו''ל.

    • המרוקאים יותר טובים ?

      בן יעקב, 15/08/09 22:47

      90% מהאסירים הם מעדות המזרח והפסיקו להשמיץ רק את הרוסים.כל משפחות הפשע בארץ הם מצפון אפריקה וזה לא כבוד כל כך גדול !

      • זה נבלה וזה טרפה

        זה נבלה וזה טרפה, 16/08/09 01:15

        שהמרוקאים הברברים יחזרו לאפריקה והרוסים הלא יהודים לרוסיה!

        • אם כבר אז רוסים הם ברברים, מרוקאים ברובם אנשים (ל''ת)

          טובים ועדינים., 16/08/09 08:59

    • קומניסט ארור זונות של כסף כל הרוסים (ל''ת)

      רוסי גאהומו לסבי, 16/08/09 00:17

    • לרוסי

      ישראלית גאה, 16/08/09 00:17

      לא טוב לך פה - נשמח לקנות לך כרטיס חזרה לרוסיה כמה שיותר מהר יותר טוב למדינה !

      • תתביישו כל המשמיצים

        חגית, 16/08/09 14:59

        יש חיילים קבורים מתחת לאדמה ממוצא רוסי.
        המדינה הזו כמה בזכות חזון של יהודים רוסים. מאיפוא העליות הראשונות? מתימן? עירק?

        תתביישו!!!!!!

        הכי גרוע הוא שאנחנו כולנו יהודים שלא מפסיקים להשמיץ אחד את השני במקום למצוא מכנה משותף. יש לנו אויב אחד בלבד והוא ערבי מוסלמי.
        תפנימו!!!!

    • 149 אבל לחלוב את המדינה אתם עושים ברצון! (ל''ת)

      עלוקות נצלניות, 16/08/09 08:57

    • יש לי אהדה לישראלים יוצאי רוסיה, לא ל''רוסים גאים''

      פנדה , 16/08/09 13:38

      רוסים לאומנים - הביתה לאמא רוסיה ה''מפנקת''! מסכנים... ממש עשינו לכם רע שהסכמנו לקבל אתכם ולתת לכם סל קליטה - יאללה עוף הביתה עשב שוטה כפוי טובה, וקח איתך את כל הנאצים הפאשיטסים והאנטישמים שחושבים כמוך. מזל שפגשתי מספיק עולים מרוסיה בחיי כדי לא לגבש דעה קדומה ושלילית עליהם, בגלל הזבלים שהסתננו יחד איתם.

      • הבעיה שכל הרוסים שפגשתי הם לאומנים ונאמנים לרוסיה

        ואל תשכח - נוצרים שחוגגים את חג המולד בלי בושה, 16/08/09 13:53

        אז איזה אהדה אמורה להיות לי בדיוק?

  • 148.

    אמירה לשופטים....כנסו כנסו

    ניסים, משלם המיסים, 15/08/09 21:48

    שופטים חלמאים (ולא נכבדים) אתם ורק אתם אשמים בהידרדרות החברתית, בפשע, בסחיטות האיומים והפיצוצים למיניהם. ההתנהלות שלכם היא כבמגדל השן כאילו אתם מנותקים מהעם. כרגיל, הרוצחים יואשמו בהרג ולא ברצח (כי לבטח יטענו שהיו תחת השפעת אלכהול או סמים). ואתם, כהרגלכם בקודש תערימו קשיים על המשטרה והחברה ותקבלו את טענות הסנגורים ה''מלומדים'' (שמאכילים אותכם לוקשים ואבנים).

    אז בואו תעשו לנו טובה תזדכו על מיטלטלכם ותחפשו לכם פרייארים אחרים אנחנו רוצים בית משפט ראוי לחברה בעייתית (וזו עובדה). אנחנו בינתיים נחפש לנו שופטים מאיראן, פקיסטן או אפריקה. כאלו שמטילים עונש של סקילה באבנים לרוצחים, צריבת לשון לגנבים ותלייה לאנסים....אין מה לעשות רק ככה נלחמים בפשע (זאת הנוסחה לחברה רגועה---מסתבר).


    תעשו טובה אמיתית לחברה הישראלית המידרדרת מיום ליום (לצערי, גם בגללכם - ואתם יודעים זאת ובטח גם מדברים על זה בחדרי חדרים).

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      מיכל, סביון, 15/08/09 23:17

    • כל מילה בסלע!!!!!!!!

      המציאות, 16/08/09 03:08

      ניסים מתגובה 148 עכשיו פרסם בבקשה את תגובתך בטור פה (טור אורח) כי היא ראויה לכך שכל אחד יקרא אותה. כל הכבוד לך על התגובה .

    • התגובה הכי נכונה שקראתי כאן. (ל''ת)

      דני, 16/08/09 10:22

    • תגובה

      sams, 16/08/09 11:47

      לצערי אני מסכים לכל מה שאמרת

  • 147.

    איך זה שאף אחד לא עזר להם? הנמל הומה אדם בשעות אלה... התפוז המכני בת''א (ל''ת)

    קרח9 , 15/08/09 21:47

  • 146.

    ואני חשבתי שלמוסלמים אסור לשתות אלכוהול! (ל''ת)

    דת אכזרית ומזויפת, 15/08/09 21:47

  • 145.

    ככה זה במדינה שאין בה משטרה והשופטים מפגרים!!!

    השוטר, 15/08/09 21:44

    מתאים לנו,אין משטרה,יש שחם ויש מתנדבים ויש גנרלים עם משכןרת של 30000 ש''ח לחודש
    אבל אין מי שיעשה את העבודה
    כאשר העבודה נעשית סוף סוף השופטים המטומטמים משחררים את העבריינים בחזרה לפשע!!!
    שר לבטחון פנים שר המשפטים מי צריך אותכם אוכלי חינם בטלנים!!!

  • 144.

    מה קורה לנו,אלוהים?

    dordrect , 15/08/09 21:42

    מה קורה בבתי ספר?מה קורה לצה''ל?מה קורה לנוער?אתמול הביאו לאיכילוב ילד בן 14 על סף מוות,הילד רוקן בקבוק וודקה לקיבתו!בשבוע שעבר התאבד ילד בן 12 .מטורף רוצח נשים ומבתר את גופן.חייל מתאבד.מפקד אונס.חברי כנסת מועלים.אני חי כאן 57 שנים.ולנגד עיניי הולך ומוקם כאן סדום ועמורה בגירסה חדשה ואכזרית.לדעתי,אנחנו חיים בדור המבול.אוי לנו,שרק מלחמות עם הערבים מביאות אחדות בעם.הכנסנו לכאן סוס טרויאני מרוסיה.וזה הנוק אאוט..

    • ככה זה כשאין חינוך יהודי! (ל''ת)

      יהודי גאה להיות יהודי, 15/08/09 22:16

    • ל152 מה שקרה זה שיש פה גויים! זה מה שקרה (ל''ת)

      ודמם של היהודים לא חשוב להם, 15/08/09 22:24

    • תקרא את אוסף התגובות המתלהמות ותבין שאין פלא שזה קורה כאן (ל''ת)

      שמאלן, 16/08/09 02:18

    • ....

      144 אני מגבה אותך עם השיניים!!, 16/08/09 11:08

      ככה זה שסוף העולם קרב ובא.!!

  • 143.

    ''בני מיעוטים''...הפולטקלי קורקט רוצחת אתכם..אהבלים !! תתעוררו!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רונן, 15/08/09 21:42

  • 142.

    צריך לעשות פעולת גומלין בג'לג'וליה- להרוג את המשפחות שלהם!! (ל''ת)

    מזועזעת, 15/08/09 21:42

    • מזועזעת, את מזעזעת חולת נפש מסוכנת את רוצחת במסווה של ''צדק'' (ל''ת)

      רמי, 16/08/09 01:27

  • 141.

    חנינה

    חוק בסדר, 15/08/09 21:38

    עוד 10 שנים יגידו שלא הייתה חקירה תקינה ואז הנשיא יתן להם חנינה

  • 140.

    פשוט מזעזע (ל''ת)

    איציק המצונזר , 15/08/09 21:36

  • 139.

    התקשורת והשמאל מחפים על הערבים כרגיל (ל''ת)

    ישראלי, 15/08/09 21:36

  • 138.

    בריונות או לא. הם תקפו בכוונה תחילה וזה נגמר ברצח.

    ., 15/08/09 21:36

    מגיע להם עונש מוות. כולל לשתי הבחורות שהיו איתם.

  • 137.

    גם אם היה להם נשק - אם היו יורים היו משלמים לערבים ולזונות הרוסיות

    אסור להשתמש בנשק להגנה עצמית, 15/08/09 21:32

    רק אם מישהו יורה עליך ובמקרה לא הצליח לפגוע ולהרוג אלא רק לפצוע אותך - רק אז ייתקבל שימוש כנגד התוקף בנשק.
    היום מותר רק לאיים ולברוח מהמקום...

    • לא נכון - החוק מתיר לחסל תוקפן אפילו אם הוא עוד לא נגע בך

      ש, 16/08/09 05:02

      ואפילו אם הוא ''רק'' איים על רכושך.

      אנשים לא יודעים את זה בגלל ההפחדה השמאלנית, מהססים לירות - ואז נרצחים.

      הנה לשון החוק:
      חוק העונשין סעיף 34

      34י. הגנה עצמית (תיקון: תשנ''ד)
      לא יישא אדם באחריות פלילית למעשה שהיה דרוש באופן מיידי כדי להדוף תקיפה שלא כדין שנשקפה ממנה סכנה מוחשית של פגיעה בחייו, בחירותו,
      בגופו או ברכושו, שלו או של זולתו; ואולם, אין אדם פועל תוך הגנה עצמית מקום שהביא בהתנהגותו הפסולה לתקיפה תוך שהוא צופה מראש את אפשרות התפתחות הדברים.

      34יא. צורך (תיקון: תשנ''ד)
      לא יישא אדם באחריות פלילית למעשה שהיה דרוש באופן מיידי להצלת חייו, חירותו, גופו או רכושו, שלו או של זולתו, מסכנה מוחשית של פגיעה חמורה הנובעת ממצב דברים נתון
      בשעת המעשה, ולא הייתה לו דרך אחרת אלא לעשותו.

      34יב. כורח (תיקון: תשנ''ד)
      לא יישא אדם באחריות פלילית למעשה שנצטווה לעשותו תוך איום שנשקפה ממנו סכנה מוחשית של פגיעה חמורה בחייו, בחירותו, בגופו או ברכושו, שלו או של זולתו,
      ושאנוס היה לעשותו עקב כך.

  • 136.

    מה קורה שם לתושבי תל אביב בזמן שהם נתקלים באירוע חמור כזה

    עטרה קלימי שגב, 15/08/09 21:32

    אני לא מבינה איך אפשר לעמוד בשקט להחריש ולא להתערב ברגע שאתה נתקל באירוע חמור כזה .

    זה אחד מהסודות הלא ברורים לי כאזרחית סבירה בנוגע לתושבי תל אביב האדישות שלהם במקרים בהם הם נתקלים ברצח או באלימות כלפי אנשים הסמוכים אליהם והם לא מנסים להציל את אותו הקורבן האומלל והמסכן.

    מה זה אומר על החברה שגרה באיזור הזה כל אחד יעשה חשבון נפש לעצמו ויגיע למסקנה.

  • 135.

    עונש מוות

    עונש מוות, 15/08/09 21:31

    עונש מוות זהו רצח מכוונה תחילה יש להרוג את כל המעורבים כולל הבנות

  • 134.

    המשטרה לא אשמה ...בתי המשפט מרחמים על רוצחים ואנסים !

    סדום ועמורה, 15/08/09 21:29

    קטין שמאטין היום ילדים כבר בגיל 14 יודעים הכול על רצח וסקס...הם ממש לא תמימים כמו שהיה פעם !
    אלימות ברברית שכזאת...המשטרה פעלה מהר ולמחרת כבר עצרו אותם !
    אבל בית המשפט ירחם עליהם ויתן להם עונש מצחיק ! אני ההיתי נותן לרוצחים מאסר עולם ולשותפים 8 שנים לפחות לכול אחד ואחת !
    עוד עיסקת טיעון ועוד סלחנות ולנו אמפחיד לצאת לטייל בעיר שלנו?

  • 133.

    לגרש את גויות אלה עם כל המשפחתן. וערבים להעביר לעזה (ל''ת)

    אזרח, 15/08/09 21:29

  • 132.

    נסיונות טיוח של המשטרה לא יעזרו!

    משטרה מטייחת, 15/08/09 21:27

    זו לא בריונות בלבד. ברור שהמרכיב הלאומי שיחק פה גם אם לא בהתקפה הראשונית אז בהחלטה בסופו של דבר לרצוח אותו- כן!

  • 131.

    ליברמן. תתחיל לדבר ערבית עם הערבים. (ל''ת)

    בשביל זה בחרנו בך., 15/08/09 21:27

    • כנופית שלטון החוק כבר ניטרלה אותו (ל''ת)

      ליברמאן - נייט ... לצערי, 15/08/09 22:01

  • 130.

    מדינת ישראל - תרבות של בריונות.

    פרענקופילית , 15/08/09 21:26

    צר לי לבאס את מגיבי הימין אבל הלאומנות כאן היא מקסימום גורם משני ועקיף. הבסיס ללינץ' המזעזע הזה הינה התרבות הישראלית הבריונית, האלימה, זאת שרומסת את החלש.

    בכבישים אנחנו מתנהגים כמו טורפים, בלילות מטפחים תרבות של שתייה מופרזת (לצד התעמרות במעשני קנאביס אשר לא פוגעים בעצמם או בזולתם), את הפליטים שמחפשים אצלנו מקלט אנחנו מגרשים, לנשים שלנו אנחנו קוראים ''כוסיות'', בעניים אנחנו מתעללים, את בתי ספר מדרגים לפי מידת קרביות ובשטחים אנחנו כבר ארבעים שנה מתעקשים לשלוט בעם אחר.

    חשבתם שהטירוף יעצור מתי שבא לכם ?

    • מדובר שרמוטות רוסיות וערבים מגלגוליה - אין להם קשר לתרבות הישראלית (ל''ת)

      לא שהישראלים משהו אבל בכל זאת, 15/08/09 21:55

    • בדיוק..! כמה קל להאשים ''ערבים''. כשהביריונות חוגגת אצל כווולפ (ל''ת)

      יוני, 15/08/09 22:01

    • את פרענקופילית (אוהבת פרענקים מזרחיים) או פראנקופילית (צרפתים) (ל''ת)

      סתם אחד, 16/08/09 02:14

  • 129.

    3 תגובות שלי כבר לא פירסמתם

    מה יהיה מעריב, 15/08/09 21:26

    אני אכתוב שוב בקצרה -פנייה לחברי הכנסת תזיזו את עצמכם ותפעלו לפי רצון הבוחרים שהוא חקיקת חוק עונש מוות בישראל לעבירות חמורות כגון זו שיחול רטרואקטיבית כבר במקרה הנוכחי של אותם רוצחים מתועבים

  • 128.

    מה הפטיש הזה של רוסיות לערבים,האם זה בגלל הגמלים ?? (ל''ת)

    וודקה ערק, 15/08/09 21:24

    • זה בגלל הכסף כמו שכל רוסיה אוהבת ורוצה קוראים לזה ספונסר (ל''ת)

      א, 15/08/09 22:05

  • 127.

    =============== תמונה בלעדית=ריינטג ======================== (ל''ת)

    תיק תק, 15/08/09 21:23

  • 126.

    רק החמרה בענישה תביא להרתעת מעשי בריונות נוראים כאלה (ל''ת)

    דודי, 15/08/09 21:17

  • 125.

    ככה יהייה עד שיפסיקו למכור אלכוהול לילדים-ולהשתכר ברחוב!! (ל''ת)

    אליקבליקבום , 15/08/09 21:15

    • הם לא ילדים (ל''ת)

      א, 15/08/09 21:50

  • 124.

    רוצה לראות החמרה בענישה, כמו שהתחילו לעשות לח''כים שגונבים (ל''ת)

    דוד, 15/08/09 21:15

  • 123.

    ומה עושה המשטרה ? רודפת אחרי המתנחלים בגבעות שלנו.

    ד''ר ארוין, 15/08/09 21:13

    בכך היא פוגעת בנו פעמיים:
    א. היא נלחמת בציונות, בעצמנו
    ב. היא לא נמצאת איפה שצריך כדי לשמור עלינו

    • המתנחלים אחת הסבות המרכזיות להתערערות שלטון החוק

      רואה נכוחה, 15/08/09 21:48

      מכות לשוטרים,בזוי החלטות ממשלה, קריאות נאצים, טלאי צהוב, תביעות נגד שוטרים ועוד ועוד - מכאן מתחיל בזוי והחלשה שלה המשטרה.
      ואגב אין לזה קשר לעמדה פוליטית כזו או אחרת

      • כן, בגלל הטלאי הצהוב של המתנחלים הערבים עושים לינץ'....

        פנדה , 16/08/09 13:48

        אם כבר, אז יותר הגיוני לטעון שבגלל פינוי התנחלויות הערבים מרגישים יותר בטחון לפגוע ביהודים. אלק ''אין לזה קשר לעמדה פוליטית''... לך תחפש...

  • 122.

    50,000 תושבים בג'לג'וליה ואין תגובה אחת בכל הכתבות (ל''ת)

    חיים, 15/08/09 21:10

  • 121.

    מאוד מקווה שהסוהרים במעצר יודעים מה לעשות...

    דורית, 15/08/09 21:08

    שכל אחד מהערבים לא ישכח כל חייו את ימי המעצר!! שילך עקום כל חייו עם רגליים פתוחות--אתם כבר יודעים למה....
    ו-2 הרוסיות--לגרש את משפחתן לעזה, כבר היום.

    • מציע לפתוח גם את שתי הזונות -180 (ל''ת)

      בוריס, 15/08/09 22:16

  • 120.

    אילו היו קצת מחמירים בעונשים למען יראו וייראו

    אלינה, 15/08/09 21:07

    זה לא יכול להיות העולם פשוט התשגע בתי המשפט צריכים לדעת שכל עוד הפ מלטפים בעונשים שלהם הפשע יחגוג חובה להפוך את העונשים לקשים יותר וכן גם לקטינים אחרת השופטים ימצאו את עצמם בזירה פעם הבא ואז אולי יקרה כאן משהו

  • 119.

    גלות בארץ ישראל. אנה נוליך את חרפתנו? (ל''ת)

    משה בודק, 15/08/09 21:04

  • 118.

    להקים ועדת חקירה ממלכתית לפתרון בעיית הערסים בישראל

    מומחה לטרור, 15/08/09 21:02

    הם רצחו לא בגלל שהם ערבים אלא בגלל שהם ערסים. ויש כיום בישראל ערסים מכל המינים והצבעים - מזרחים ואשכנזים, יהודים וערבים, מרוקאים ורוסים.
    הם עושים רעש, נוסעים ברכבי שטח על שפת הים, נטפלים לבחורות, שיכורים, גסי רוח ואלימים.
    הערסים הפכו להיות מכת מדינה. זהו האתגר הכי גדול שעומד לפני מדינת ישראל בשנים הבאות.צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית שתחקור את אופן הטיפול בערסים.

    • אתה שוכח שהערסים עכשיו בשלטון, ולכן אסור לצוד אותם (ל''ת)

      סתם אחד, 16/08/09 02:11

  • 117.

    רק ליברמן (ל''ת)

    אבי, 15/08/09 21:00

    • רק הקב''ה,המשיח שליחו והעם היהודי! (ל''ת)

      יהודי גאה להיות יהודי, 15/08/09 21:43

  • 116.

    נצרת עלית נהפכה לעיר ערבית...בושה לממשלה (ל''ת)

    נטישה של יהודים...ממש פחד, 15/08/09 20:59

    • ערד כרמיאל בקרוב רוב ערבי

      יהודי חרד (לא חרדי), 15/08/09 22:31

      מה יהיה יאוש יבריח אותנו מהמדינה

  • 115.

    להוציא להורג עוד היום לעיניי המצלמות ! (ל''ת)

    צדקדמון , 15/08/09 20:59

  • 114.

    יקבלו שה וחצי וישתחררו!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אזרח מודאג, 15/08/09 20:58

  • 113.

    לקרוא ולבכות, איך אפשר לרצוח ככה אדם מבוגר

    ל, 15/08/09 20:58

    שלא עשה להם כלום, בכזאת אכזריות אלימות רועה? מאוד מקווה שיורשעו ברצח, לא פחות מכך ויישלחו לעונש מוות!!!

  • 112.

    היכן הערכים

    יוסף, 15/08/09 20:54

    כדאי להענישם ללא שום התחשבות במצבם או רקע אישי, כדי שכולם יבינו את האחריות המוטלת עליהם כאשר הם יוצאים מאיפוס

  • 111.

    מעלה אדומים נרקומנים ''בקרן'' מסוכנים ביטחון שותק

    דוד, 15/08/09 20:50

    ראש העיר יודע מה הוא כן יכול לעשות -כן יכל לתת הוראה תסבבו באיזור לא תטילו במכונית אם יש כאלה מהבים הפרעה התרדה לא לסלק לתפוס לתת להם לישון בתחנה ולהזהיר אותם =בתלונה קטנה ישר להוציאם בית כי מהבים סיכן

  • 110.

    שום משטרה לא תעזור כל עוד בג''צ והפרקליטות מגבים את השתוללות הערבים

    חומר למחשבה, 15/08/09 20:49

    רק תראו איך הם מתעללים בשי דרומי. אולי מבחינתם אולי עדיף שהוא היה נרצח ?

  • 109.

    העליה הרוסית

    תומר, 15/08/09 20:47

    עזבו אותכם לששניה מהערבים
    בואו לא נישכח לרגע את 2 הרוסיות שעזרו להם
    הם תוצר של העליה הנהדרת שהגיע אלינו שהביא רק דברים יפים לארץ כמו זנות סמים אלימות ואת הניאו נצאים כמובן
    אבל באמת גם עשו גם דברים טובים הם עובדים כמו תאילנדים תמורת שקל והרסו לנו תכלכלה
    וכמובן שהם דוק ופרופ ושהם הגיעו לארץ רק בגלל האידיאולגיה רק שהם שלא סיפרו שהם ברחו מרוסיה ושלא קיבלו אותם בשום מקום בעולם

    • על ''העליה הנהדרת '' מרוסיה שלפחות 50% ממנה זה גויים-צריך להגיד ''תודה'' (ל''ת)

      לסוכנות היהודית (וגם לחוק השבות), 15/08/09 21:24

    • אל תישכח!

      מאיר ארגמן, 15/08/09 21:26

      תתנחם בכך שברגע שיגמר להם סל הקליטה הם יעברו למקום אחר.

    • העיקר שעליה זו תרמה ותורמת לשלטון נחונטה,ב''דמוקרטיה'' שלנו.

      מעניין , 15/08/09 21:45

      כמובן כי יש לשמוח על כל יהודי שעלה משם ארצה.אך לא היה צורך לעודד הגירה של גויים,ובטח שלא ע''י חלוקת כספי ציבור,בלתי מתקבלת על הדעת.

    • רק שכחתה להוסיף . . .

      אנדריי, 15/08/09 21:46

      לא קיבלו אותם בשום מקום בעולם כי ישראל לחצה על ארה''ב ומדינות אירופה עד לסגירת השערים בפני יהודי-ברה''מ !

      • אל תידבר על כל העולים הרוסים-בטוח לא היתה מעיז לדבר כך ליד הרוסים

        בוריס, 15/08/09 22:25

        או קווקזים,דבר שני מי הרס את הכלכלה אם לא ישראלים צברים שרובם עצלנים ונוכלים שלא יתרגלו לעבוד כמו שצריך ומכפפים בהכל-נכון שיש די הרבה רוסים זבלים אבל צברים גם לא חסר יש אותם יותר אפילו

    • תגובה לתומר המרוקאי

      גאה שאני רוסי, 15/08/09 22:02

      אני יהודי כמעט מכל צידי המשפחה ,אבל האמת היא שאני גאה שלא נולדתי פה בארץ. גאה שקבלתי חינוך ראוי ולא דומה לבהמות והשלוחים שיש פה.
      תחשבו בעצמכם מי אוהב ישראלים? אף אחד! התיירים הכי מגעים זה הישראלים וגם הכי חצופים. מיתלוננים על אנטישמיות אבל שונאים את כל העולם.אתם מדברים ככה על האנשים שחיים איתכם,משלמים מיסים ומשרתים אתכם בצבא-אין פלא שכולם שונאים אתכם! חושבים את עצמכם מעל כולם,אבל האמת שאתם סתם עם נידח שקיים בזכות ארה''ב .

      • תחזור מאיפה שהגעת

        אזרח, 15/08/09 22:58

        שם יותר טוב ומיד!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      • באמת?? זה מה שאתה חושב על המדינה ?

        יעל, 16/08/09 00:04

        מדינה שהוציאה אותך מעוני וחרפה... תרבות??? מה התרבות? כמה אונס , אלימות שכרות... כל זה לא היה לפני העלייה האחרונה מרוסיה!
        ההורים שלי ממוצא רוסי , הם הגיעו ארצה מאידיאולוגיה , מאהבהת המדינה - להם יש תרבות! אני גדלתי אחרת

        אתם הגעתם הנה כי רציתם כסף!!! רציתם לברוח מרוסיה '' המתורבתת'' ושיהיה לכם מה לאכול.
        אין לילדים שלכם כבוד לכלום! איזה ישראליות בדיוק יסתובבו עם ערבים ישתכרו וירצחו???
        בחיים לו , יש להם ערכים למדינה שלהם , לכם לא!.. יגמר סל הקליטה והרי תעזבו..
        פשקרפ חולרה!

      • חתיכת אפס מושתן

        עופו מפה!, 16/08/09 01:21

        מה אתה עושה פה ? למה אתה מדבר בגוף שלישי, מה אתה לא מחשיב את עצמך חלק מעם ישראל? אז למה לעזעזל אתה נמצא פה יחתיכת סוציומט מסריח!

    • זו היתה הוראה של נתניהו להעלות כל אחד שרוצה לעלות לארץ גם לא (ל''ת)

      מסיבות אידיאולוגיות., 15/08/09 22:02

    • חבל שאי אפשר להביא עוד רוסים ולהחליף אותך בהם (ל''ת)

      פנדה , 16/08/09 13:51

  • 108.

    Why there are not deteils abaut this leonard ? what is so

    ilanis , 15/08/09 20:47

    Sicret?and why it calls Linch ?,its the same as every other brutaly atack from arabs,hue are too many in every town,every canyon,every tayelet,and every sex clubs,mostly in tel aviv.until there is not a law hue stop them to come,in big groops,aut from there citys or viliges,it will be more and more scary,to be in anywhere in this cauntry,they must stay where they live,and let other peuple live in security in this land.

    • כמה שגיאות כתיב ! פתטי.... (ל''ת)

      חבצלת, 16/08/09 01:06

  • 107.

    זאת לא ביריונות, הם לא תקפו משפחה ערבית בג'לג'וליה (ל''ת)

    ברעם, 15/08/09 20:45

    • נכון זה רקע לאומני בטוח!!! (ל''ת)

      מזועזעת, 15/08/09 21:43

  • 106.

    אני רק שואל איפוא ומי הם ההורים של שתי הקטינות

    ישראל ישראלי55 , 15/08/09 20:44

    שמסתובבות בלילות עם 5 בני מיעוטים מג''לגוליה?

    • הם היו שותים וודקה איתי (ל''ת)

      boris, 15/08/09 21:18

    • ההורים-זה גויים שקנו ברוסיה בכסף את תעודה שהייתה להם סבתא (ל''ת)

      יהודיה, 15/08/09 21:26

  • 105.

    למה שמדובר בערבים כותבים בני מיעוטים? תכתבו (ל''ת)

    ערבים!!!, 15/08/09 20:43

  • 104.

    אם זה היה חרדי להבדיל... לא היינו צריכים לשחק במשחק הניחושים

    אפרתוש , 15/08/09 20:42

    הכותרת הייתה זועקת:
    ''חמישה צעירים חרדים מעורבים במעשה לינ'ץ בתל אביב'' . ....
    לעומת זאת, בכתבה שלפנינו היינו צריכים להסיק לבד שמדובר בערבים, שכן הם מג'לג'וליה, השם מצטלצל כערבי- אז הקוראים האינטלגנטים יסיקו זאת בעצמם.
    ומה בנוגע לנערות?
    מי גילה לגולשים שמדובר ברוסיות, אינני יודעת. מה שבטוח - הגדרה מגזרית שמורה לחרדים/דתיים בלבד!

    • אילו היית אינטיליגנט היית יודע מי הם תושבי ג'לג'וליה

      נו באמת, 15/08/09 21:54

      ולא היית צריך להסיק מסקנות לבד.

      • אז למה אומרים חרדים ולא ''תושבי מאה שערים''?

        פנדה , 16/08/09 13:55

        שזה, אגב, הרבה יותר מדויק כי יש לי גם שכנים חרדים, ואני משוכנע שהם לא התפרעו בשבת למשל...

  • 103.

    הבלגה

    klod , 15/08/09 20:41

    די לרחמנות וייפי נפש למינהם, הלאה הצדק, הצדק נעשה רק בהרשעות חמורים וכלא לטווח ארוך,ולחילופין גזר דין מוות,

  • 102.

    בטח לא יהודיה

    מוטי, 15/08/09 20:39

    יהודי כתוב בתורה לא תרצח בסוף כולנו נגיע לקבר מה אז נגיד??

  • 101.

    תל אביבים יקרים-הגיע הזמן שתעזבו לרגע את הסושי ו..

    תל אביב הבועה מתפוצצת, 15/08/09 20:38

    תתחילו להבין ולעבור את מה שאנלנו תושבי הצפון עוברים ברחובות ואת מה שתושבי הדרום
    עוברים עם הבדויים.

  • 100.

    מות לאלימים

    די, 15/08/09 20:37

    מדוע אין חוק המטיל עונש מות לאלימים

  • 99.

    איפה זה ג'לג'וליה? מאיפה בא הזבל הזה? (ל''ת)

    טלי, 15/08/09 20:37

  • 98.

    תודה (ל''ת)

    לקרוא את 24, 15/08/09 20:35

  • 97.

    הערסים מקסימים והרוסיות קוסמות

    להקים להם גולג, 15/08/09 20:31

    אין צורך להקים להם מדינה מיוחדת, יש רק לאכוף את חוקי הנישואין, לחשוף את תרמית ריבוי הנשים ודמי הביטוח, ולגרש כשצריך למקום המוצא- עזה או מולדביה.
    ולאכוף בחומרה חוקים נגד בריונות.

  • 96.

    שיכרות לא משחררת

    שלמה, 15/08/09 20:30

    רבים מהאלימים והעבריינים משתחררים או לכל היותר מקבלים עונש סימלי בטוענת ''שיכרות''(שיתכן שהשתיה נעשתה אחרי הפשע כדי לאפשר לטעון שיכרות !).איני יודע מה החוק אבל לאור ריבוי המקרים האלה יש מקום להפסיק להתחשב בנתון זה ולהעניש לפי המכסימום.בכלל על המשטרה ובתי הדין להבין שאנו בדרך למדינה מאפיונרית שלא יהיה ניתן לחיות כאן ולעשות סדר כמו שגוליאני עשה בניו יורק וכמו שהחמאס עושה בעזה.

  • 95.

    היהודים הטפשים ישחררו אותם עבור האידיוט הבא שיישן בשמירה וייחטף

    פריץ אוברמייסטר, מינכן, 15/08/09 20:30

    ואומרים עליכם שאתם עם חכם. NICHTS

    • antwort

      du bist voll trottel, 15/08/09 21:13

      du glaubst du waerst der shlauste unter den Juden!!!!
      du bist einfach ein voll Trottel!!!
      wie kommst du auf den Vergleich zwischen einem Verbrechen auf nationalischem und kriminalem Hintergrund????

      du bist ein NICHTS

  • 94.

    מה יקרה בשורה תחתונה?

    מודאג, 15/08/09 20:29

    שאלה רצינית... מה יקרה שורה תחתונה? מה יעשו עם התוקפים? כמה שנים הם יכולים לקבל עפ''י חוק?

  • 93.

    ערבים ישראלים הם מחבלים

    PeepShow , 15/08/09 20:27

    וככה צריך לטפל בהם

    • וכהם עושים דבר כזה הם עוד יותר גרועים ממחבלים!!

      מזועזעת, 15/08/09 21:55

      כי הם נהנים מזכויות במדינה הדמוקרטית שלנו ולא מקיימים שום חובות!!

  • 92.

    מה זה קטינות, כבר סיבה לא להעניש?

    עורך דין אחמד טיבי כבר ימצא לומר, 15/08/09 20:27

    שמתנכלים להם בגלל שהם ערבים

    • קטינות ?...אחת בת 19...חיילת בצבא שלנו...במקום ללכת למכון ליווי.... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 15/08/09 22:53

  • 91.

    יוחזר הממשל הצבאי לאלתר! (ל''ת)

    אלה שנמאס להם!, 15/08/09 20:27

  • 90.

    בושה לנו!!! לא לאותם הבחורים!

    כרמית, 15/08/09 20:25

    זה מה קורה שבחורות מסכנות ומטומטמות יוצאות לי עם ערבים,רוב הבנות האלו באות מבית הרוס,הן לא מקבלות יחס מההורים. ממש מעורר רחמים שבנות ישראל מתערבבות לי עם ערבים. והם רק מנצלים אותן,אך שוב הן מטומטמות הרי אין שכל אין דאגות.

    • זה לא בנות ישראל זו בנות רוסיה שהרסו לחלוטין את החברה בישראל (ל''ת)

      א, 15/08/09 20:57

      • זה גם לא בנות רוסיה !

        רוסי גאה, 15/08/09 21:43

        עולות מחבר העמים שמסתובבות עם ערבים,הן בדרך כלל בנות אוקראינה או מולדובה .

      • מה הקשר

        ע, 15/08/09 21:55

        נכון שרוב הרוסיות יוצאות עם ערבים, אבל זה לא אומר שהן הרסו את החברה הישראלית... צריך ענישה חמורה!!

  • 89.

    אם זה היה חרדי... לא היינו צריכים לשחק במשחק הניחושים

    אפרתוש , 15/08/09 20:24

    דהיינו - אתה מנסה לקלוט מאיפה הגיעה הזוועה .
    אם זה חרדים- הכותרת תזעק : ''חרדי ביצע לינ'ץ!!!!!!!!''
    לעומת זאת- פה, כשמדבור ברוסים וערבים, פתאם אין הגדרה מגזרית...
    מעניין... מעניין מאד...
    הגיע הזמן שהתשקורת תגלה יחס שווה

  • 88.

    חיי יהודים הפכו טרף קל במדינת היהודים! (ל''ת)

    רן, 15/08/09 20:22

  • 87.

    כל חיילת רוסיה שמתחברת לאחד מבני ישמעאל..לזרוק מהצבא !!!! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 15/08/09 20:22

    • כל חיילת שמתחברת לאחד מבני ישמעאל..לזרוק מהצבא !!!! (ל''ת)

      גם במחנה מטכ'ל יכול כל זב ומצורע לשרת כמאבטח..., 15/08/09 21:53

  • 86.

    אלו ערבים ורוסיות - צריך לעניש אותם ואת המשפחות שלהם

    אני יודעת שזה גזעני אבל...מסכימה עם 64, 15/08/09 20:21

    כאלה צריך לעניש בעינויים ועונש מוות

    • ל86

      לאוניד, 15/08/09 21:04

      נכון ב100%.

  • 85.

    נראה אותם שיכורים ורוצחים בג'לגוליה, אבל ישראלים בת''א זה קל!

    רן, 15/08/09 20:21

    המשטרה אומרת על רקע בריונות?? אם אותם מנוולים היו רוצחים בכפר שלהם על רקע בריונות הם מזמן היו מתים, הם ומשפחתם!! אבל לרצוח יהודים הפך לטרף קל!!

  • 84.

    ילדות טובות מבית טוב. (ל''ת)

    ., 15/08/09 20:20

  • 83.

    שהמשטרה תתעורר ותמרר לפלסטינים אזרחי המדינה את החיים ובכלל שלא יעזו ל (ל''ת)

    שהמשטרה תתעורר ותמרר לפלסטינים אזרחי המדינה את הח, 15/08/09 20:17

  • 82.

    אין משטרה! אין דין ואין דיין! מדינת ישראל פשטה את הרגל

    משה, 15/08/09 20:16

    כל הטיילת הזו מסריחה משתן וודקה של ערבים וערסים.
    נמאס! אין עתיד פה. חרה אחד גדול

    • צוקד

      ע, 15/08/09 21:56

      המשטרה נראת ממש רע!! רק כשהתקשורת מתערבת היא עושה משהו.. ולא מבצעת מניעה

  • 81.

    נערות יהודיות מסתובבות עם בניי מיעוטים איפה ההורים שלהם

    מזועזעת, 15/08/09 20:09

    פשוט חולות הבחורות האלו
    איפה ההורים שלהם
    למצות עימן את הדין ולא לוותר

    • הם לא יהודיות הם גויות (ל''ת)

      כהנא-חי, 15/08/09 21:25

      • לדיעתך גם כהנא יליד רוסיה ! (ל''ת)

        אנדריי, 15/08/09 21:56

  • 80.

    זה מעשה טרור-נקודה!

    שי, 15/08/09 20:05

    לא בריונות ולא נעליים!
    צריך לסרס את החברה האלה ולתלות אותם למוות!

  • 79.

    להם מותר להקניט תארו לכם שאתם מקניטים איזו פאטמה?כל הכפר

    אליהו, 15/08/09 20:05

    מסתער עליכם.

    • כי השמאל החליט שחייהם של היהודים הפקר (ל''ת)

      יהודי, 15/08/09 20:45

  • 78.

    חינוך מר''צניק

    יהודה שומרוני, 15/08/09 20:02

    שלוש בנות מפתח תקווה שבטח לא חוכנחו בבית
    יעקוב מטעם ש''ס
    לא ניראה לי שהשמאל יארגן הפגנה נגד האנטישמיות של הערבים בכיכר רבין ..

    • how much idiot you can be? (ל''ת)

      avi, 15/08/09 20:54

  • 77.

    אז מה השופט בטח יתן להם 5 שנים

    Avi Shriki , 15/08/09 20:02

    פחות שליש הם בחוץ אחרי 3 שנים ביג דיל. צריך ללמוד ענישה מהערבים מאמריקאים ואז אולי דבריים ישתנו לטובה. כשאני היתי ילד בארץ לא היו דברים כאלה אני מדבר על ליפני 30 שנה היום המדינה הזו מפחידה. כששתינו והישתכרנו חזרנו הביתה או שנשארנו אצל חברים מפה ועד רצח מה קורה לעזאזל אפה רשיות החוק

  • 76.

    והמדינה עוד נלחמת בחשיש וגראס ונותנת במה בערוצי הטלויזיה לאלכוהול

    קשר הון שלטון, 15/08/09 19:59

    איזה מדינה מפגרת. עדיין לא מבינה מה שהבינו בכל המקומות שבהם האלכוהול הוא בעיה. לאפשר לכולם חשיש וגראס במקום לדחוף אותם לאלכוהול האלים. המדינה מאפשרת בערוצי הטלוויזיה שלה פרסומת לכל אלכוהול, לוודקה הקטלנית, ובמקביל משקיעה כספים מטורפים במאות שוטרים שרודפים מעשנים. ראיתם פעם מעושן אלים? אין דבר כזה. כולם פה יצרחו שהרוצחים הם ערבים אבל מי שרוצח זה האלכוהול. ובחיי, אם הם אשמים שיוציאו אותם להורג. אין מחילה על בריונות מחרידה כזאת

    • צודק 1000% - אלכוהול זה הרוצח של סופי השבוע

      אבא מודאג, 15/08/09 20:56

      ישראל יצאה למלחמה בעזה בגלל שניים וחצי הרוגים מהקאסאמים, אבל בכל סוף שבוע נהרגים כאן המונים בגלל סמירנוף וחבריו.
      מפחיד יותר לראות את הבן יוצא לבלות מאשר לשלוח אותו לצבא.

  • 75.

    עונש מוות

    יעל, 15/08/09 19:56

    עוד בתורה נכתב עין תחת עין שן תחת שן... עונש מוות הוא המתאים והראוי ביותר! לאנשים שלוקחים חיים אחרים, סופם לשלם בחייהם שלהם. אין יותר פשוט מזה וחבל שכך לא מיושם בארץ!

  • 74.

    גם בכרמיאל מפחיד להסתובב בלילה,הצעירים מהכפרים

    נופר, 15/08/09 19:49

    משתלטים על הרחובות,ממש פחד

    אני לא מבינה מה יש לצעירים מהכפרים לחפש באיזורי המגורים עם רדת החשיכה!!!!

    • את את נפשך תצילי-אל תצאי מהבית בשעות הערב

      רפי, 16/08/09 15:15

      ותקראי למי שצריך כדי לפזר עליהם K 400

  • 73.

    די לברבורים הריקים מתי ההוצאות להורג למען הנצק (ל''ת)

    גודמן ברלין, 15/08/09 19:46

  • 72.

    נמאס ממערכת אכיפת החוק. אימפוטנטים !!!!

    ניר, קרית חיים, 15/08/09 19:45

    נמאס כבר ממערכת אכיפת החוק האימפוטנטית,כולל המשטרה הפרקליטות
    ובתי המשפט. המשטרה לא נמצאת בכל מקום והעבריינים חוגגים ופוגעים
    בלי פחד באזרחים שומרי חוק. בתי המשפט גוזרים עונשים מגוחכים על הפושעים שמפנימים שבארץ הפשע כן משתלם. הפרליטות מעדיפה לעשות עסקאות טיעון מבישות ולא למצות את הדין עם הנבלות. לא יתכן שאזרח שלו ילך לחוף הים עם אשתו ובתו ויחזור בארון. שמישהוא ינער את השילוש הלא-קדוש הזה ומיד!!!!!!!! חייב להיות דין מחמיר בארץ זו, ויש להגדיר סוג רצח שכזה כרצח מדרגה ראשונה, שבגינו יושבים בכלא לכל החיים, ללא
    חנינה,קיצוב או ישראבלוף אחר. זיכרו אתמול זה היה אריק קרפ ז''ל ומחר זה יכול להיות כל אחד אחר- אני או אתם. עד מתי רשעים יעלוזו ?????

  • 71.

    למה החשודים ברצח נתן זאדה מסתובבים חופשי?

    עינת, 15/08/09 19:45

    המפכ''ל הוא פשוט ליצן! ישנם חשודים ברצח שמסתובבים בינינו והפרקליטות ממסמסת את התביעה בתקווה שמישהו ישכח

  • 70.

    הגיע הזמן להפעיל ענישת מלקות ועבודת פרך

    המרחם על בריונים מתאכזר לחלשים, 15/08/09 19:42

    10 שנות מאסר לפחות עם עבודת פרך ומלקות אחת לשנה כדי שיזכרו היטב.

  • 69.

    רבותי: בלי גזר דין מוות

    רועי2472 , 15/08/09 19:37

    שישודר בשידור חי לכל המדינה, אין סיכוי למגר את הטירוף.

    פעם, פעמיים, שלוש הוצאות להורג LIVE לכולם והרוצח הבא יתחיל לחשוב פעמיים.

  • 68.

    אחרי ששיחררו את מבצעי הלינץ' בנתן זאדה על מה מתפלאים?

    אורן, 15/08/09 19:30

    זאדה היה רוצח מתועב,נא לא לטעות.אבל חוק צריך לאכוף גם עם החשודים הם ערבים!

    זאדה היה כפות ולא היווה סכנה!

    הערבים למדו שהמדינה מתכופפת תחת אלימות ואיומים לאלימות.

    אם מחר כל החשודים ברצח זאדה לא יאסרו,אין לנו מה לחפש פה!!!

    • yas

      klod , 15/08/09 20:40

      צודק וגם צודק,די לרחמנות וייפי נפש למינהם, הלאה הצדק, הצדק נעשה רק בהרשעות חמורים וכלא לטווח ארוך,ולחילופין גזר דין מוות,

  • 67.

    מגיע לה שפניה יהיו מטושטשות??

    יהודי, 15/08/09 19:29

    תראו את השותפה לרצח שכולם ידעו איל נראה פניהם של רוצחים ושדינם יהיה עין תחת עין יש לחוקק חוקים חדשים שכוללים כסא חשמלי....

  • 66.

    לא רק המשטרה

    שלומי, 15/08/09 19:19

    החינוך של הבחורות האלה הוא יותר גרוע מהתפקוד של המשטרה
    ובקשר לבני מיעוטים שום דבר כבר לא יפתיע אותי אצלם

  • 65.

    בבחירות הבאות אצביע ימין קיצוני!

    דני. אזרח נורמטיבי., 15/08/09 19:18

    אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל הגעתי למסקנה שה''מטורפים'' מהימין הקיצוני הם היחידים שמבינים את המצב לאשורו. בדרך שאנחנו הולכים בעוד עשרים שנה נהיה כאן מיעוט נרדף. לעזאזל עם הנחמדות כלפי מהגרים וערבים. לשרוד או לחדול.

    • דני אל תאפשר להם לעבוד עליך

      מזרחי, 15/08/09 20:14

      אתה באמת מאמין שיש הבדל בין שמאל,ימין,מרכז,קדימה? אולי עוד יעשו מפלגות של למעלה,למטה או אחורה ותאמין? כל אלה שבשלטון הם מהערב-רב. זה כתוב בזוהר הקדוש. כדאי לך להיכנס בימי החול לאתר שופר. אתה תגלה המון דברים שלא ידעת ולא הביאו לידיעתך בכוונה עד היום

    • הלוואי שלעוד הרבה ייפול האסימון עד הבחירות.

      ----דורון, 15/08/09 20:27

      המתנחלים והימין ה''קיצוני'' היחידים שהשכילו לראות את הרעה החולה הזו כבר לפני 30,40 שנה.

      • תיקון-טעות:אין דבר כזה ''ימין-קיצוני''

        כהנא-חי, 15/08/09 21:24

        בס''ד

        רק ברוך מרזל יטפל בערבים האלו.
        ליברמן הוא ימין-מזוייף.

  • 64.

    ערבים ורוסיות.

    אמיר, 15/08/09 19:18

    החיבור המבחיל שהביא לרצח דנה בנט

    • צודק!! (ל''ת)

      שיתלו אותם, 15/08/09 21:01

    • לדיעתך גם דנה בנט היתה רוסיה ! (ל''ת)

      אנדריי, 15/08/09 21:40

      • דנה בטח לא הייתה רוסיה חתיכת פושטק! (ל''ת)

        אל תשנה ת'מציאות לטובתך!, 15/08/09 22:29

      • אנדרייי במקום להגיב פה על כל מה שאומרים

        יהודי גאה, 16/08/09 00:07

        קנה כרטיס לרוסיה ואלל תחזור אחי עזוב ישראל זה לא בשבלך ברוסיה יותר טוב בייי דוסבידאניה ולא להיתראות

  • 63.

    אפס סובלנות לאלימות

    אפס סובלנות לאלימות, 15/08/09 19:18

    אנחנו כעם, כבני אדם, כחברה חפצת חיים חייבים לחרוט על דגלנו את המשפט הזה

    אפס סובלנות לאלימות

    מכל סוג, כלפי כל אחד.
    האלימות המתפרצת היא סרטן שיכחיד את כולנו.

    • אפס סובלנות לאלימות

      אמיר, 15/08/09 20:31

      מסכים עם כל מילה

  • 62.

    לממשלת ישראל:לכו תעשו קורס מזורז אצל הניה כיצד מטפלים באויב. (ל''ת)

    ממשלה אימפוטנטית., 15/08/09 19:17

  • 61.

    הבגצ מגן על רוצחים ופוגע באזרחים תמימים. יש לפזר את הבגצ לכל הרוחות. (ל''ת)

    מגיני הפשע, 15/08/09 19:15

    • דבריך הם עלילת דם - מה הקשר בין הבג''צ לרוצחים ? (ל''ת)

      דני, 15/08/09 19:59

      • באמת מה הקשר בין אירגוני השמאל להשתוללות של הערבים...

        מגלגל העיניים השמאלני בפעולה, 15/08/09 20:47

        כן, בג''צ הוא חלק ממערך אירגוני השמאל שהופכים את חייהם של היהודים בארץ הזו לגיהנום.

  • 60.

    על רקע שכרות? הם היו גם שיכורים אתה מתכוון.. (ל''ת)

    ניסוחים מגעילים., 15/08/09 19:06

  • 59.

    רגע! למה לא מראים את הפנים שלה???

    יו;, 15/08/09 19:06

    הרי לא אנסו אותה... אלא היא קשורה לרצח.
    עוד א' אחת.

    • כי היא בת 17 ואין לה אחריות פלילית לכן היא תקבל על תנאי (ל''ת)

      אסף, 15/08/09 20:31

  • 58.

    לרכוש נשק, לצאת עם נשק לרחוב ולגנים, לפתוח באש ללא היסוס

    קוסם, 15/08/09 19:05

    חובה על הציבור לקנות נשק ולהצטייד בנשק בכל מחיר. מוטב להישפט בבית משפט על הגנה עצמית מאשר להגיע מוקדם מהמצופה למשפט בפני אלוהים. קנו נשק, צאו לטייל עם נשק, שבו בבתי קפה עם נשק, ואל תהססו לפתוח באש כאשר אתם מותקפים. אין בכוחה וביכולתה של המשטרה לספק הגנה. אל תאמינו לכל קשקושי הנאורות שיטיפו לכם על המערב הפרוע. זו בורות. אם אין אני לי מי לי. מי שלא רוצה למות שיצטייד בנשק חם, קנו אקדחים. צאו עם אקדחים לשטח ותגנו על משפחותיכם. באמריקה לשאת נשק זה בחוקה. אצלינו לא לשאת נשק זו בורות. אל תהססו. מי שיכול לצאת עם אקדח להגנה עצמית שיעשה זאת. מוטב שהתוקפן ישכב בבית חולים מאשר שתירצח.

    • אמת (ל''ת)

      צדקדמון , 15/08/09 21:03

    • החוק מתיר למותקף להדביר את התוקפן

      ש, 16/08/09 05:05

      חוק העונשין סעיף 34

      34י. הגנה עצמית (תיקון: תשנ''ד)
      לא יישא אדם באחריות פלילית למעשה שהיה דרוש באופן מיידי כדי להדוף תקיפה שלא כדין שנשקפה ממנה סכנה מוחשית של פגיעה בחייו, בחירותו,
      בגופו או ברכושו, שלו או של זולתו; ואולם, אין אדם פועל תוך הגנה עצמית מקום שהביא בהתנהגותו הפסולה לתקיפה תוך שהוא צופה מראש את אפשרות התפתחות הדברים.

      34יא. צורך (תיקון: תשנ''ד)
      לא יישא אדם באחריות פלילית למעשה שהיה דרוש באופן מיידי להצלת חייו, חירותו, גופו או רכושו, שלו או של זולתו, מסכנה מוחשית של פגיעה חמורה הנובעת ממצב דברים נתון
      בשעת המעשה, ולא הייתה לו דרך אחרת אלא לעשותו.

      34יב. כורח (תיקון: תשנ''ד)
      לא יישא אדם באחריות פלילית למעשה שנצטווה לעשותו תוך איום שנשקפה ממנו סכנה מוחשית של פגיעה חמורה בחייו, בחירותו, בגופו או ברכושו, שלו או של זולתו,
      ושאנוס היה לעשותו עקב כך.

    • הפתרון שלך זהה להתנהגות של הערסים (ל''ת)

      חביבי, 16/08/09 12:04

  • 57.

    נבלות בני נבלות

    אזרח מודאג, 15/08/09 19:02

    צריך להכניס אותם לכלא לכל החיים אותם ואת ההורים

  • 56.

    ככה ורק ככה (ל''ת)

    לגלח להן את השערות, 15/08/09 19:02

  • 55.

    דבר עדי ההגנה

    תושב תל ברוך, 15/08/09 19:02

    אין מצב שהם מעורבים ברצח, באותו זמן היא בלעה הכל לנאשם אחד,
    נאשם 2 היה תקוע לה מלפנים ונאשם 3 תקוע מאחור

    עד ההגנה 2:
    אבא שלה חולה סרטן, אז כדי לממן את התרופות שלו היא
    הלכה עם כל חמולת זרגגיה

  • 54.

    לא קונה את הסיפור

    תומר, 15/08/09 19:00

    אין פה שום דבר אקראי. אם הם היו בג'לג'וליה או בכפר ערבי אחר הם לא היו מחפשים ''אקראית'' קורבנות. האפשרויות ההגיוניות זה 1. נקמה נגד המשפחה על משהו, אולי אחת הרוסיות רבה איתם בבית ספר. 2. רקע גזעני: התקפה של ערבים במטרה להרוג יהודים, לשדוד כספם, ולאנוס את נשותיהם.

    ובכלל הנושא של האלכוהול הוא שקר ותירוץ, כידוע מוסלמים אינם שותים אלכוהול, חל עליהם איסור חמור בנושא.

    לכן אין להאמין לדברי חוקרי המשטרה או התקשורת אלא לראות את הדברים באופן הברור ביותר!

    • אלכוהול אסור למוסלמים אבל...

      המצליף, 15/08/09 20:12

      אתה לא יודע כמה הרבה הצעירים שבינהם צורכים את המשקה האלכוהולי
      אני פוגש לעיתים תכופות מאוד בכל מיני מקומות צעירים ערביים מוסלמים ששותים
      זה נכון שאסור להם אבל הצעירים שלהם לא שמים על האיסור הזה
      תהיה בטוח שבכפרים שלהם אין אלכוהול ובגלל זה הם באים לערים שלנו ושותים והתוצאה? הנה היא לפניך

    • אויש איזה אידיוט

      ., 15/08/09 20:18

      נכון הדת האיסלמית אוסרת על שתיית אלכוהול אבל גם הדת היהודית אוסרת על כתיבת טוקבקים מטומטמים בשבת והנה עשית את זה....
      איזה נקמה בבית ספר- הילדה בת 25 וזאת שנעצרה בת 17- אחת מת''א והשניה מפ''ת נראה לך הגיוני?
      לא כזה קשה להאמין שכשחבורת נערים, כנראה ערסים בלי כ''כ הרבה שכל ומוסר (כמו שיש לנו פה לרוב) מתאגדים ביחד בתוספת אלכוהול זאת התוצאה.
      אה ודרך אגב פרס לא אחראי לרצח רבין!

    • לא ידוע לי על הכפרים. ברמאללה שותים

      שכן, 15/08/09 20:59

      וסטודנטית ערביה הסבירה לי שאבא שלה דתי לכן בחתונות לא שמים יין על השולחן ששם הוא יושב.

  • 53.

    התפוז המכאני בטיילת. מפחיד ומצמרר. צריך לתת עונשים כבדים וחמורים ביותר

    מאסר עולם, 15/08/09 19:00

    לכנופיות הרחוב ולפושעים.

    • הוצאה להורג בשיפוט מהיר..... למפלצות אין מקום בחברה מתוקנת. (ל''ת)

      maia, 15/08/09 20:42

  • 52.

    בריונות סתמית?! נראה לכם שהם היו עושים אותו דבר בנצרת? הצחקתם

    המפקח קלוזו, 15/08/09 18:56

    בחיים לא, הם עשו את זה כי ידעו שלא ישחטו אותם מייד וגם לא המשפחות שלהם, אם זה היה קורה בכפק ערבי מזמן היו כמה טרקטורים עולים באופן עצמאי על בתי המשפחות שלהם, הם פגעו בישראלי יהודי, כי לתדהמתנו זה פשוט יותר נוח ולכו זהו רקע לאומני ולכן הם צריכים לקבל את אותו עונש שהיו מקבלים מבני כפרם אם היו עושים את אותו מעשה שם.

    • מילים כדורבנות!

      אבי, 15/08/09 20:09

      אם היו רואים ערבי היו חושבים 1000 פעם לפני שהיו מכים אותו כי ערבי היה מביא את כל החמולה שלו וטבחים בהם אחד אחד. הייתי עד לאלימות הרבה פעמים באיזור המרכז צריך להפעיל את היס''מ שישבור להם את העצמות.מידה כנגד מידה.

  • 51.

    המיץ של הזבל ! החמצן שרף לה את המוח (ל''ת)

    רועי, 15/08/09 18:56

  • 50.

    להוציא להורג

    ליאורי, 15/08/09 18:55

    אם וכאשר תוכח מעל לכל ספק השתתפות של מי מהנאשמים ברצח עורכי הדין צריכים לבקש תקדים של הוצאה להורג.
    נמאס מאלימות! אין דרך אחרת ולכן נדרש מעשה חריג למען יראו ויראו!
    דם יהודי לא ישפך לחינם ובכלל לא אמורים להגיע למצב שהחיים ילקחו ממך ברגעים הכי יפים במרחק יריקה מהבית.

    • אני בעד. (ל''ת)

      maia, 15/08/09 20:41

  • 49.

    בקשה מהמשטרה והעיתונות - אל תנסו לעטוף את זה בעילה של רגע של שיכרות

    אזרח, 15/08/09 18:55

    זה רצח לכל דבר ולא יעזור כלום. הם רצחו בדם קר ולא משנה כמות האלכוהול שהייתה מעורבת.

    עוד יטענו לאי שפיות והשופטים הרחמנים עוד ירשמו שהזקן התאבד בקפיצה מהמזח.

    • בקשה לאזרח - אל תנסה לעטוף את זה בעילה של רצח בדם קר

      ----דורון, 15/08/09 20:29

      כשמדובר ברצח על רקע לאומני.

    • בקשתך נדחתה (ל''ת)

      אילן, 15/08/09 20:31

  • 48.

    אלוהים, לאן הגענו ? (ל''ת)

    אחד העם, 15/08/09 18:54

  • 47.

    שילוב אולטימטיבי רוסיות וערבים ,כאיחו לא היה מספיק חרא עם הערבים (ל''ת)

    הביאו לנו צואה מ''חבר העמים'', 15/08/09 18:53

    • הם גוייות הרוסים היהודים הם אחים שלנו את הגויים יש להעיף מכאן במהרה

      כהנא-חי, 15/08/09 21:21

      בס''ד

      מצא מין את מינו ערבים נאצים ורוסים אנטישמים יימח שימם וזיכרם.

  • 46.

    אני לא מבין מה לא מוסרי בלהוציא אותם להורג?

    ירון, 15/08/09 18:53

    מה יש לשקול פה בכלל?
    מה אנחנו צריכים בעולם אנשים כאלה?
    ולמה בכלל לנסות לשקם אותם?
    עשיתם מעשה נבלה מזעזע כזה - יאללה הביתה - החוצה מהעולם.
    נורא פשוט

    • אני אסביר לך מה לא מוסרי בהוצאה להורג

      שמאלני וציוני, 15/08/09 19:47

      אי אפשר לדעת בוודאות מוחלטת שהם אכן רצחו,אני מדבר על מקרה כללי

      גם עמוס ברנס הוכרז כזכאי לאחר שישב 11 שנים בכלא

      עונש מוות הוא מוסרי,אני מתנגד לו בגלל שאינו הפיך,תאר לך חס וחלילה שהמדינה תוציא להורג חף מפשע...אולי אפילו אותי או אותך?!?

      מה שכן צריך לעשות בישראל זה מאסר עולם ללא אפשרות חנינה.

      צריך לשלוח את כל השותפים ללינץ למאסר עולם,שימותו בכלא!

      • אז בגלל ה''ספק'' לתת לאזרחים חפים מכל פשע להירצח ?!

        צדקדמון , 15/08/09 21:06

        עדיף להוציא להורג גם בספק (אותו מספר הרוגים יש לנו בתאונות דרכים) קרא לזה תאונת שיפוט.

      • מי אמר שמאסר עולם זה יותר מוסרי......לתת לבן אדם להירקב בכלא...... (ל''ת)

        גם שמאלני וציוני - עם דעות אחרות, 16/08/09 01:46

    • צודק !!!! (ל''ת)

      רפי, 16/08/09 15:03

  • 45.

    לממשלת ישראל:לכו תעשו קורס מזורז אצל הניה כיצד מטפלים באויב. (ל''ת)

    ממשלה אימפוטנטית., 15/08/09 18:53

  • 44.

    אלוהים ישמור, מפחיד לצאת מהבית (ל''ת)

    ענת, 15/08/09 18:50

  • 43.

    היו צריכים לחסל אותם עם תפיסתם (ל''ת)

    ביזבוז זמן, 15/08/09 18:49

  • 42.

    לשחוט בסכין את ערביי גלגוליה

    jo_l , 15/08/09 18:49

    כל עוד העם ישב בשקט ויתן למשטרה לעבוד לבד
    כולנו נפחד לצאת לטייל בארץ שלנו.
    הגיע הזמן לצאת לגלגוליה ולשחוט חצי מהכפר
    בדיוק כמו שצה''ל עשה לרוצחים מהכפר קביה.
    שהערבים ידעו שלרצוח יהודי יש מחיר כבד.

    • צודק!!!! (ל''ת)

      חייל גאה, 15/08/09 19:51

    • 1. מה שכתבת זו הסתה לרצח ומקווה שהמשטרה תעלה עליך

      דנה, תל אביב, 15/08/09 19:56

      2.לפי אותו הגיון אתה בטח גם בעד לשחוט את יהודיות פתח תקווה לא?
      3. אתה חלאה

    • ואם יהיה רוצח מדימונה תקרא לשחוט את כל תושביה ? (ל''ת)

      דני, 15/08/09 20:02

    • נו יאללה (ל''ת)

      נו יאללה, 15/08/09 20:30

    • אתה חולה נפש !!!!! לשחוט בסכין את המבצעים וכל מי שקשור לביצוע

      רפי, 16/08/09 15:02

      הרצח בעקיפין אבל את כולם ?!!!!!
      אתה חולה נפש !!!!!
      למה -מה הם עשו ?!!!!!!

  • 41.

    איפה טיבי למה הוא לא מגנה את הרצח וצועק גזענות

    aviufo , 15/08/09 18:44

    גם אותו צריך לגרש

    • המנוול לא יגיב כשמדובר ביהודי (ל''ת)

      אסי א, 15/08/09 19:44

  • 40.

    לא הטילים מאיראן יהרגו אותנו אלא האלימות הגוברת ...

    אילתית, 15/08/09 18:43

    ישראל היא כבר לא מדינה בטוחה לאזרחים שלה.
    גדלים בתוך המדינה רוצחים,פסיכופתים וכל יום שעובר האלימות גוברת והיד קלה על ההדק...

    • אלימות?! תמשיכי לחיות באשליות... (ל''ת)

      ----דורון, 15/08/09 20:30

      • מה בדיוק אתה רוצה?

        דני, 16/08/09 09:57

        מגיב סדרתי וחוכמולוג

  • 39.

    אקדח להגנה עצמית ולמקרים כאלו זה הפתרון היחידי - קנו אקדחים (ל''ת)

    סוד מדינה, 15/08/09 18:43

    • לא! לא! אתה תישפט על הפעלת עודף כוח בהגנה עצמית

      מגבלות הגנה עצמית, 15/08/09 19:54

      החוק הישראלי מגדיר היטב מידתיות בהגנה העצמית שלך ואם תשלוף אקדח ותפצע או תהרוג מי שמתקיף אותך - תישפט בבימ''ש. תצטרך להוכיח בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים שמידת הכוח שהפעלת היתה סבירה יחסית לסכנה שנשקפה לך. אין שום סיכוי בעולם שתוכל לעשות את זה ללא גפיים שבורות וכמה חתכי סכין בגופך שממילא ינטרלו את יכולתך להתגונן באקדח.

      יש לשנות את חוק ההגנה העצמית בישראל ולהשתמש בתקדים דרומי.

  • 38.

    אם הם היו מעשנים חשיש או גראס הם בחיים לא היו הולכים לרצוח

    תפתחו את העיניים, 15/08/09 18:42

    זה אלכוהול שגורם לטירוף ואם כבר מישהו צריך לצאת מחוץ לחוק זה האלכוהול או שלהחמיר עליו את הפיקוח .
    העיקר הוציאו את ''הסמים הקלים'' מחוץ לחוק .. אם הם היום מעשנים הם כנראה היו יושבים בפנאן באיזה גן ונזרקים ולא היה קורה כלום

  • 37.

    לוקחים עו''ד טוב, מקבלים שנה וחצי בפנים וכולם יוצאים בחוץ

    מיכאל, 15/08/09 18:39

    אין חוק אמיתי במדינה שלנו. עצוב.

  • 36.

    צריך לבדוק למה תקפו אולי הוא התחיל איתם ואם אין סיבה אז להכנס באם אמה (ל''ת)

    עוד ערבי, 15/08/09 18:35

  • 35.

    שום חנינה ושום כלום

    חחח, 15/08/09 18:33

    תזכרו.
    עונש מוות בלבד יסייים את רצון הרוצחים בפוטנציה לרצוח.

  • 34.

    זאת מדינת כל אזרחיה שהם מנסים לסדר לנו (ל''ת)

    אתה הבנת את זה ברוך?, 15/08/09 18:32

  • 33.

    אור ירוק נגד בריונות

    אחד 1 , 15/08/09 18:29

    שיארגנו את המשמר האזרחי למטרות פטרול באיזורי בילוי כמו שישי אור ירוק.

  • 32.

    לִהְיוֹת עַם חָפְשִׁי בְּאַרְצֵנוּ אֶרֶץ צִיּוֹן וִירוּשָׁלַיִם

    מיכל, 15/08/09 18:29

    האמנם ?

  • 31.

    מיטב העליה הרוסית. מהרגע שהגיעו יש את כל המקרים. (ל''ת)

    .., 15/08/09 18:27

    • לא להסחף

      הרצליאני, 15/08/09 19:42

      חלאות יש בכל מגזר ובכל עלייה.
      חשוב רק שמערכת החקיקה ומערכת המשפט, שתיהן יתחילו להחמיר: עונש מאסר עולם צריך להיות מאסר עולם! בלי חופשות, בלי לקצוב עונש. כדאי גם במקרים מסוימים להוסיף עבודת פרך: בנגב יש המון עבודות תשתית שצריך לבצע.

      • הואלא נסחף הוא צודק, העלייה הרוסית הביאה איתה הרבה דברים

        תל אביבי, 16/08/09 01:48

        ובין השאר בעיות שלח שתייה ואלימות...תבוא ביום שישי לאזור אלנבי, טיילת והדוליפנריום ותראה....את כמות הרוסיות והערבים שמסתובבים יחד שתויים עד אובדן הכרה....

      • התייפיפות נפש לא מתאימה כאן

        ל-''הרצליאני'', 16/08/09 09:16

        יש עובדות בשטח והן לא משקרות.

  • 30.

    We need death sentence for these cases. Antisemitism involved. (ל''ת)

    Baruch, 15/08/09 18:27

  • 29.

    רק אל תתנפלו עלי עכשיו - הבחורות רוסיות ?

    מיכל, 15/08/09 18:26

    רואים הרבה קשרים בין הבחורים ערבים לבחורות הרוסיות
    זו המציאות לא קשור לגזענות.

    ובקשר למה שקרה פשוט נוראאא נוראאא.

  • 28.

    הבריונות במדינה הפכה למכת מדינה שיש למגר וכמה שיותר מהר

    גליתוש , 15/08/09 18:21

    נראה לי שהבריונים לא מפחדים מהחוק חייבים להחמיר בעונשים שירתיעו אחרים...
    ובמיוחד נושא השיכרות שגורמת לתאונות ומעשים נוראיים כפי ששומעים מידי יום ואפילו כמה פעמים ביום
    נורא ואיום מה שקורה

  • 27.

    העם דורש: גזר דין מוות! (ל''ת)

    רק כך, 15/08/09 18:20

    • צודק! שהמקרה הזה יהווה תקדים! יוצאו הרוצחים מג'לג'וליה להורג! (ל''ת)

      מזועזעת, 15/08/09 21:32

  • 26.

    זה לא על רקע שיכרות זה הרצון לפגוע ביהודים (ל''ת)

    יודע דבר, 15/08/09 18:19

  • 25.

    מדובר בנוער שהתדרדר חברתית לאטימות ורוע לב צרוף. פחד!!! (ל''ת)

    הדסה , 15/08/09 18:17

    • איזה נוער??זה ערבים ורוסיות.על איזה נוער את מדברת???? (ל''ת)

      ארי, 15/08/09 19:19

    • זה קשר קטלני בין רוסיות לערבים כאשר המכנה המשותך ביניהם הוא ...

      שנאת יהודים, 15/08/09 22:17

      תוסיפי עוד טיפות אלכהול והתמונה תהיה ברורה לחלוטין.


      חייבים להעניש בכל חומר הדין

  • 24.

    בעלי נשקים שימו לב - החוק מתיר לכם להדביר את התוקפן

    ש, 15/08/09 18:15

    חוק העונשין סעיף 34

    34י. הגנה עצמית (תיקון: תשנ''ד)
    לא יישא אדם באחריות פלילית למעשה שהיה דרוש באופן מיידי כדי להדוף תקיפה שלא כדין שנשקפה ממנה סכנה מוחשית של פגיעה בחייו, בחירותו,
    בגופו או ברכושו, שלו או של זולתו; ואולם, אין אדם פועל תוך הגנה עצמית מקום שהביא בהתנהגותו הפסולה לתקיפה תוך שהוא צופה מראש את אפשרות התפתחות הדברים.

    34יא. צורך (תיקון: תשנ''ד)
    לא יישא אדם באחריות פלילית למעשה שהיה דרוש באופן מיידי להצלת חייו, חירותו, גופו או רכושו, שלו או של זולתו, מסכנה מוחשית של פגיעה חמורה הנובעת ממצב דברים נתון
    בשעת המעשה, ולא הייתה לו דרך אחרת אלא לעשותו.

    34יב. כורח (תיקון: תשנ''ד)
    לא יישא אדם באחריות פלילית למעשה שנצטווה לעשותו תוך איום שנשקפה ממנו סכנה מוחשית של פגיעה חמורה בחייו, בחירותו, בגופו או ברכושו, שלו או של זולתו,
    ושאנוס היה לעשותו עקב כך.

    • הכל ''כאילו''

      טום, 15/08/09 20:34

      בפועל שופטים, שוטרים ועוכרי דין יעשו כזה ''סיבוב'' על הת*ת שלך שלא ישאר כלום מהחוק ולמה? כי אותך קל לנקנק.... אתה מטרה קלה... לפושעים כבדים יש עוכרי דין יקרים ולערבים יש אירגונים שמייד יפצחו ביללות ''גזענות'' ... רק הת*ת של אזרח שומר חוק, משלם מיסים ומשרת בצבא, ''ישראל ישראלי'' נורמטיבי הוא הקרבן הקבוע של כל מערכות השלטון.

    • מה החוק למקרה שהנתקף היה יכול לנסות לברוח ? (ל''ת)

      מבקש מידע, 15/08/09 21:05

      • הקורבן לכאורה אמור לברוח אם יש לו אפשרות

        ש, 16/08/09 05:08

        בתנאי שזה לא מרע את מצבו - אבל אם הוא לא אצן אולימפי אז ברור שישיגו אותו, ולכן זה כן מרע את מצבו (אם יש לו נשק) ומכך זכותו לירות בהם ואז לברוח.

      • והרצח הזה מהווה תשובה יפה לשאלה שלך - הוא ניסה לברוח, ונרצח

        ש, 16/08/09 05:09

        אם היה לו נשק והוא היה יורה בהם מיד ולא בורח - הוא היה ניצל ואף מקבל צל''ש ממפכ''ל המשטרה.

  • 23.

    השוטרים פחדנים צריך לפטר את כולם ולשים פה שלטון צבאי

    aviufo , 15/08/09 18:15

    רק שלטון צבאי יעזור כאן,אין שום ברירה אחרת,הדמוקרטיה חייבת להיפסק ,היא מרשם בטוח להשמדה עצמית בעתיד,מה יהיה עם ילדינו?

  • 22.

    מכיר את הבחורה ,ראיתי במכון .........ואן ליר. (ל''ת)

    רואה בקלפים, 15/08/09 18:15

  • 21.

    ריך להרוג אותם (ל''ת)

    sason, 15/08/09 18:14

  • 20.

    הפתרון: אמצעי הגנה אישי בכיס, באופן קבוע..

    omadawn_ng , 15/08/09 18:12

    לא בטוח שזה יעזור, אבל זה בטח יגדיל את הסיכויים שלכם לשרוד את חבורת השיכורים הבאה.

  • 19.

    כל הכבוד למקטרה על המאצר המהיר !

    אדישי, 15/08/09 18:11

    יישר כוח לשוטרים על האיתור והמעצר המהיר,

    כל הכבוד למשטרת ישראל

  • 18.

    רצח זה רצח, זה רצח. לתלות את כל הרותחים בכיכרות!

    רבקה, 15/08/09 18:06

    אין דרך אחרת. כאן יותר רחמנים לרוצחים מאשר לקורבנות. נמאס!

    • אם ''רצח זה רצח זה רצח'' אז א ס ו ר לתלות גם את הרוצחים

      מבקש הגיון, 15/08/09 21:08

      מוטב להכריז שרוצח איבד את הגנת החוק !

  • 17.

    לא יאומן שגדל כאן דור של בהמות אדם מערבים ועד יהודים (ל''ת)

    אפרת, 15/08/09 18:05

  • 16.

    כמה שנאה וכמה טירוף,ברשות הרבים.לאן אנחנו הולכים? (ל''ת)

    מנחם, 15/08/09 18:03

  • 15.

    120 שנה בכלא.כל הרכוש שלהם נמכר.הכסף יועבר למוסדות רווחה ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 15/08/09 18:03

    • סבלנות..סבלנות..סבלנות.....הם יקבלו את מה שמגיע להם. (ל''ת)

      tami.me , 15/08/09 19:00

      • תמי. כנסי.

        ברווז ושמו געגוע , 15/08/09 19:59

        אם לא ייסתדר לנו עם מעריב.נתקשר דרך אתר מקושרים.נירשם בניקים שלנו.פרטים אישיים תרשמי מה שאת רוצה..אבל תירשמי בניק שלך.
        לא עכשיו...אודיע לך מתי. בסדר יקירתי ?

        • רגע חכה לתגובה שלי אלייך בקליע, ולאיזה שחזור התכוונת?? (ל''ת)

          tami.me , 15/08/09 20:46

          • את בכתבה של השחזור נשמה. מה דעתך מה שהצעתי....בא לך ? (ל''ת)

            ברווז ושמו געגוע , 15/08/09 21:52

  • 14.

    קנו אקדחים ותגנו על עצמכם כי אף אחד לא....

    עומר, 15/08/09 17:56

    יעשה את זה בשבילכם...אין חוקים אין הרתעה,גם לא ענישה וכל אחד הטוב בעיניו יעשה,המשטרה חסרת אונים, השופטים נופלים במניפולציות של עורכי דין ממולחים והממשלה...טוב על תצחיקו אותי! האלכוהול ימשיך לזרום ברחובות ואנחנו נמשיך ליפול כקורבנות. סדום ועמורה,זו מדינה בפשיטת רגל חמורה!

    • גם אקדחים לא יעזרו

      אילי, 15/08/09 18:35

      אח''כ יגידו שהפעלת נשק ללא רשות

      • אז גז מדמיע- יעל מאוד. (ל''ת)

        רעמסס, 15/08/09 21:44

    • אתה חושב שבמקומות אחרים בעולם אין פשיעה? אין בעיות סמים? אלכוהול?

      הגזמת, 15/08/09 18:53

      או אלימות לשם אלימות?

      נראה לך שבמקומות אחרים בעולם אין כנופיות רחוב אלימות (GANG)?

      כנופיות ואלימות, שכרות, סמים וחוליגניות קיימים בכל מקום בעולם כולל כל מדינות המערב.

      נכון שצריך להחמיר את הענישה ולא להיות רחמנים על כאלו תופעות.

    • חופשי אני דואג לילדים שלי והולך להשיג נשק (ל''ת)

      ישראל נגמרה לי, 15/08/09 18:58

    • אקדח??

      ישראלי, 15/08/09 19:23

      אקדח אפשר לקנות רק בשוק הפשע. רשיון לנשק ממש אי אפשר לקבל אלא אם כן אתה מתנחל שטחים למשל. אדם מהישוב שמבקש רשיון לנשק לא רק שלא יקבל אלא לפי החוק משרד הפנים גם אינו חייב לנמק את הסרוב. במילים אחרות נשק רק לעולם התחתון.

    • אז הציונות הוסיפה בטחון לעם ישראל או שכדאי..? (ל''ת)

      שירת הברבור, 15/08/09 22:21

  • 13.

    מתי שחרורם ..לאחר ניקוי שליש חנינה מהנשיא ..אלכוהול ..אי שפיות זמנית

    ירח כחול , 15/08/09 17:47

    הם יקבלו עבודות שרות באיכילוב..או בוולפסון
    והנרצח יומיים שלוש מי יזכור אותו ..חבל זכרונו לברכה נשמתו עדן ..

    • אלכוהול לא שווה ערך לאי שפיות זמנית ילד (ל''ת)

      אי לך מושג קלוש בחוק ומשפט, 15/08/09 18:27

  • 12.

    המשטרה עושה את העבודה עכשיו השופטים ישחררו אותם (ל''ת)

    השופטים אשמים, 15/08/09 17:38

  • 11.

    היכן אימת החוק ? האם ביטחון משפחותינו מופקרות?

    מיתמית , 15/08/09 17:37

    לנבלות שביצעו את המעשה הניתעב הזה אין ולא היה שום פחד מהחוק. הללו יקחו עו''ד ויתחילו להסביר לנו את מעמדם הסוציו-אקונומי הירוד, חלקם יעשו מעצמם לאומנים והשופטים ירחמו עליהם ...

    אם המדינה רוצה שאנשים יחלו לקחת את החוק לידיים אז חוסר המעש שלה עובד יפה בכיוון הזה.

    • אימת החוק בשרותים..כי אנשים לא מפחדים מהחוק..

      ירח כחול , 15/08/09 19:03

      צריך לשבור להם את הרוח הגבית ..לתת להם מכות ולשבור להם את העצמות..אבל איך אפילו בשב''כ אסור לתלתל נחקרים ..מסכנים שלא יכאב להם הגב ..עים לא נטפל עכשיו יהיו הרבה נרצחים כאלו כי לאט לאט הם מחזירים אותנו
      אחורה

  • 10.

    אולי מדובר ברצח על רקע רומנטי.

    סטודנט, 15/08/09 17:33

    צריך לחקור את כל האפשרויות לפני שמכפישים ציבור שלם.

    • מלך אתה, מלך :) (ל''ת)

      מלה טובה, 15/08/09 18:22

    • אולי אתה אידיוט? אל תדאג. נבדוק אם אתה אידיוט ולא נכפישך סתם (ל''ת)

      פרופסור, 15/08/09 18:31

      • הוא אמר את זה בציניות מן הסתם (ל''ת)

        סטודנטית, 15/08/09 19:53

    • אולי תיקח את כל הכדורים שלך לפני שאתה פולט שטויות??? (ל''ת)

      רלי, 15/08/09 18:31

    • you are the must stupied person i ever heard in my life (ל''ת)

      jacoob, 15/08/09 18:32

    • איך לא חשבנו על זה קודם, זה בטח זה , זהו שלא נראה לי. (ל''ת)

      מיכל, 15/08/09 18:32

    • מה רומנטי בבת שמטיילת עם הוריה המבוגרים ובחבורת

      גשש בלש ממש, 15/08/09 18:33

      בני מיעוטים עם שתי בחורות?

    • דמגוג שכמוך

      ערן, 15/08/09 18:34

      נשבע לך אתה פשוט אידיוט שלא ברא השטן, מה הקשר ואתה יודע מה ואםם כן אז זו סיבה טובה לרצוח. אויי לנו אנשים רחמים כמוך.

    • חבל שלא חיסלו אותך !! (ל''ת)

      שימי, 15/08/09 18:35

    • סטודנט? אוי ואבוי איך שהראש שלך עובד, שלא נדע (ל''ת)

      ההשכלה הגבוהה במשבר, 15/08/09 18:38

    • רומנטי? תמיד תמצא סיבה להגן על הערבים.לא משנה מה קורה (ל''ת)

      אף פעם לא נראה את האמת.זמנם של היהודים קצוב., 15/08/09 18:45

    • אל תבלבל את המוח - זהו פשע חמור על רקע של עברינות

      קיבוצניק, 15/08/09 18:53

      צעירים או רקע לאומני-צריך להתארגן במיליציות אזרחיות חמושות לצאת לרחובות ולהחזיר לעצמנו את השליטה ואת הסדר

    • שטויות

      ארני, 15/08/09 18:54

      אולי זה חוסר שפיות זמנית. צריך לחקור שמכפישים אה??????איפה שכל שלך...?

    • איזה שטויות אתה מדבר. לרצח על רקע רומנטי יש מחילה? רצח זה רצח. (ל''ת)

      פחד אלוהים, 15/08/09 19:02

    • הוא כותב זה באירוניה

      יאיר, 15/08/09 19:46

      על משקל ההסברים שניתנו לרצח במועדון הגייז

    • לפרופסורים שהגיבו לי כאן

      סטודנט, 16/08/09 06:23

      אמרתי את זה כסאטירה על האנשים ששמחו לברוח להסבר של רצח רומנטי אחרי הרצח הכפול במועדון הנוער הגאה.
      הטיעון של רצח רומנטי הוא עלבון לאינטליגנציה, כאן כמו לפני שבועיים. בכלל, אנשים שאוהבים לא רוצחים.

      • בולשיט! אתה באמת אדיוט!

        ארז, 16/08/09 16:00

        הטיעון של רצח על רקע רומנטי הגיע ממקרה אמיתי שקרה בין הומואים בארה''ב.
        במקרה של הרצח בחוף בת''א כבר ברור מה קרה שם, אז ה''סאטירה'' ממש לא במקום.

        ''אנשים שאוהבים לא רוצחים''????
        אחחחח תגדל ילד, תגדל.

        • אשכרה

          סטודנט, 16/08/09 21:22

          לא ידעתי שהרצח היה בארה''ב, הייתי די בטוח שהוא קרה בארץ. ורציחות על רקע ''רומנטי'' כבר קרו בין סטרייטים, אז מה אנחנו יודעים.
          וכן, רצח על רקע רומנטי זה אוקסימורון, כי אנשים לא רוצחים את מי שהם אוהבים, כי אם אתה פוגע מישהו אתה לא אוהב אותו באמת.

    • סטודנט ערבי (ל''ת)

      רפי, 16/08/09 14:49

  • 9.

    די נמאס לא להתחשב בקטינים

    נמאס, 15/08/09 17:33

    17 לא קטין כבר יודעים לעשות אהבה

    בני שטן--עונשים בהתאם

    • מסכים לחלוטין. לא ''קטינים'' ולא נעליים, ולא רק מהסיבה שציינת (ל''ת)

      ערן, 15/08/09 19:36

  • 8.

    אם אין לכם נשק חם- אל תצאו מהבית ללא גז מדמיע, ממשלת ביבי -ברק לא תגן

    רעמסס, 15/08/09 17:31

    עליכם, הם עסוקים בשוד קרקעותינו וגזל מס המים.

    • זה לא אתה שכותב תגובות בהארץ שתומכות בערבים ? (ל''ת)

      השמאל המשת''פ של המפגעים הערבים, 15/08/09 18:27

      • יש שמאלן שמזייף אותי באופן קבוע. (ל''ת)

        רעמסס, 15/08/09 19:37

  • 7.

    יצא לי לא מעט לראות בלילות חבורות של ערבים

    גל, 15/08/09 17:30

    שותים לשוכרה ליד רכבם באחד מהחנויונים שליד הים . לפני כשבועיים בערך ראיתי זה ברצועת החניון שלאורך הים שליד חוף מציצים . הם הציקו לעוברי אורח , התחילו עם בחורות וכו'. היכן המשטרה ?????????????????

    • משטרה ?! איפה היא ? (ל''ת)

      מיכל, 15/08/09 18:31

    • חבל שלא מתקשרים למשטרה (ל''ת)

      כשרואים דברים כאלה, 15/08/09 19:58

    • עסוקה בלגרש יהודים חלוצים ואידיאליסטים (ל''ת)

      מבתיהם, 15/08/09 22:12

  • 6.

    גזר דין מוות

    אזרח מודאג, 15/08/09 17:30

    הגיע הזמן שנפעיל חוקים ישנים עין תחת עין שן תחת שן נפסיק לשמוע מכל אותם עורכי דין למניהם שבזמן המעשה הם לא שלטו במעשיהם אם לא נעשה זאת היום זאת תהית בכייה לדורות

  • 5.

    התפוז המכאני בסגנון ישראלי ,,,,, (ל''ת)

    AVIV5166 , 15/08/09 17:28

  • 4.

    העיקר שהמחוקקים מוגנים

    איך לא בא לי לשמוע את הדיבורים שלהם עכשיו, 15/08/09 17:26

    ימשיכו ויקשקשו הרי הם ספונים במגדלי השן המאובטחים שלהם והכל סביבם נרקב בלי שבאמת יביאו לשינוי א-מ-י-ת-י-!!!!!

    • צודק לגגמרי - לנתק אותם מהמאבטלים ולשלוח אותם לחוף הים בלילה להישרדות

      צודק, 15/08/09 18:37

      נראה אותם ממשיכים להשמין במזנון הכנסת

  • 3.

    יאללה כבר--עונש מוות

    תומר, 15/08/09 17:23

    נמאס, פשוט נמאס לשמוע על זה שהבריונים שולטים ברחובות.
    צריך להעיף אותם מהאוכלוסיה אחת ולתמיד
    רק עונש מוות .!!!
    תנחומים למשפחה

    • לא. עונש מוות זה פרס. למרות שהייתי מוכן. הם צריכים לחיות בצינוק

      דון קורטיזון , 15/08/09 18:04

      ןבבידוד עד סוף ימי חייהם. כולם! בלי חנינות. ובלי לראות אור יום. שיהיו חולים, שימותו בייסורים קשים.

      • דון קורטיזון מילים כדורבנות! (ל''ת)

        עדי, 15/08/09 19:18

    • אתה מתנדב להיות התליין ? (ל''ת)

      דני, 15/08/09 18:06

      • אני מתנדב!

        עמית, 15/08/09 19:34

        בגיל 16 דקרתי שודד בניו-יורק ולמען האמת די נהנתי... צדק לא פוגע בי נפשית

    • מחקרים מעידם שעונש כזה לא עוזר. צריך יותר משטרה ברחובות

      הדר, 15/08/09 18:07

      וחינוך יותר הולם. בורות מניבה שעמום ריצה לאלכוהול ''שיהיה מעניין'' ובהמיות שמולידה אלימות. אין יחס לחיים, לאנשים, לחיות.נורא

      • כשהפרקליטות ובג''צ עם הערבים גם עוד 100 אלף שוטרים לא יעזרו (ל''ת)

        בבב, 15/08/09 18:49

      • מחקרים גם מוכיחים שויג'ילנטים עוזרים ...

        ש, 15/08/09 18:58

        במקומות שהאזרחים לוקחים את החוק לידיים מחוסר ברירה ומכניסים מכות רצח לפושעים, הפושעים מבינים את השפה הזו ועוזבים

    • יש כאן עונש מוות ! עונש מוות יום יום של אזרחים תמימים ובעיקר ילדים !

      ולמרות הכל הבורסה עולה והדולר יורד, 15/08/09 18:12

      ילדים קטנים !
      ויש עוד משהו , עורכי דין קניבאלים ,שופטים אבזריים לקורבן ,וממשלות מתחלפות חדשןת לבקרים ,וכולם חררררררררררראאאאאאאאא !

    • בארה''ב יש עונש מוות, ודווקא שם יש יותר רציחות ממדינות בלי עונש כזה.

      עמנואל , 15/08/09 18:25

      עונש מוות רק מגביר את אווירת האימות והטירוף הכללית

      • אתה דמגוג,איך אתה יודע מה היה קורה אם לא היה עונש מוות?

        נופר, 15/08/09 19:54

        וחות מזה יש גם אפקט של נקמה בעונש המוות ולא צריך לזלזל בזה

      • מאיפה לך הנתונים האלה יא אהבל ?!!!! (ל''ת)

        רפי, 16/08/09 14:46

  • 2.

    אין מה לדאוג

    mamamenny , 15/08/09 17:19

    הם יקבלו שנתיים מאסר כיוון שהם היו שיכורים ולא אחראיים למעשיהם.

    • שכרות אינה סיבה להקלה בעונש-בדיוק ההיפך. (ל''ת)

      דני, 15/08/09 18:05

      • תגיד את זה לשופטים שלנו... (ל''ת)

        ~, 15/08/09 19:23

    • ללא ספק...השופטם השמאלנים שלנו ישחררו אותם (ל''ת)

      אזרח ממוצע, 15/08/09 20:28

  • 1.

    הפקרות

    דורון, 15/08/09 17:17

    היכן המשטרה אין בטחון פשוט הפקר

    • מה הקשר הפקרות משטרה??? איפה החינוך ההורים של 2 הנערות הסטומות מפ''ת?!? (ל''ת)

      אמיר, 15/08/09 17:34

    • youre an idiot

      ori, 15/08/09 17:53

      they cant cover every square meter

      • אתה מטומטם

        ש, 15/08/09 18:34

        לא ייתכן שאף פעם לא משיגים שוטר כשצריך אותו

        • מכיר את העצורה, ראיתי אותה במכון בת''א. (ל''ת)

          אבי, 15/08/09 21:29

        • למה אף אחד לא עזר למשפחה? הנמל הומה אנשים בשעות אלה. (ל''ת)

          קרח9 , 15/08/09 21:33