• 263.

    העיקר שאלכוהול חוקי וגראס לא!! אלכוהול מוציא את המפלצת שבאדם (ל''ת)

    אם הם היו מעשנים איזה קטנה זה לא היה קורה, 16/08/09 10:55

  • 262.

    היהודיות 2 רוסיות זבל שבשביל כמה גרושים מוכרים את אמא שלהם (ל''ת)

    חחח, 16/08/09 10:45

    • מעניין שערבי כמוך חותם את שמו ב''חחח'', שמח וצוחק על מה שקרה... (ל''ת)

      את''ע, 16/08/09 12:11

  • 261.

    לא להכניס ערבים לתל אביב אחרי השעה 8 בערב (ל''ת)

    גל, 16/08/09 10:39

  • 260.

    למה לעזאזל הערבים המסריחי מבלים בתל אביב , אנו לא בלים בג'לג'וליה

    שי, 16/08/09 10:38

    כמו שאנו לא מבלים בג'לגוליה , שהעברים הסמרחים לא יבלו בתל אביב ,

  • 259.

    מזעזע

    מודאגת, 16/08/09 09:11

    אין דבר שיוכל להקל את הכאב על רצח שקרה סתם, בלי סיבה. פשוט נורא. כל הרציחות האלו...

  • 258.

    חייו לא שווים פחות משל יצחק רבין!

    שגיב א., 16/08/09 06:40

    מאסר עולם בתנאים מחמירים לכל הרוצחים לא רק לאחד!!!

  • 257.

    אני מסכים עם אזרח מודאג רק צריך להוסיף שהתקשורת מגינה

    שמעון הצדיק , 16/08/09 06:39

    המעשים האלה והיא נמנעת לדווח על ונדליזים ובריונות של הערבים צפון הארץ מוכה על ידי הערבים ובריונות ראשי ערים פוחדים לשמיע את קולם כי התקשורת תבצע בהם לינץ תקשורתי

  • 256.

    K (ל''ת)

    אזרח המדינה , 16/08/09 04:16

  • 255.

    רצח על רקע לאומני !

    אזרח המדינה , 16/08/09 04:14

    כל נסיון לטיוח של המניע הלאומני הוא פתטי !
    יתכן והטריגר למעשה היה אלכוהול ובריונות אבל ,כאמור אם היה מדובר בערבי הוא לא היה מותקף ובוודאי שלא נרצח !!
    למשטרה ורשויות המשפט קל יותר להתעלם מהעובדות הקשות ולטמון את ראשם בחול !!
    ל

  • 254.

    מדובר ברצח על רקע לאומני !-הם לא היו רוצחים ערבי מהכפר שלהם !

    אזרח המדינה , 16/08/09 04:12

    כל נסיון לטיוח של המניע הלאומני הוא פתטי !
    יתכן והטריגר למעשה היה אלכוהול ובריונות אבל ,כאמור אם היה מדובר בערבי הוא לא היה מותקף ובוודאי שלא נרצח !!
    למשטרה ורשויות המשפט קל יותר להתעלם מהעובדות הקשות ולטמון את ראשם בחול !!

  • 253.

    מדובר ברצח על רקע לאומני !!-הם לא היו רוצחים ערבי מהכפר שלהם !!!

    אזרח המדינה , 16/08/09 03:54

    כל נסיון לשלול את המרכיב הלאומני ברצח הוא פתטי!
    יתכן מאד שהטריגר היה אלכוהול ובריונות אבל ,כאמור אם היה מדובר בערבי הוא לא היה מותקף ובוודאי לא נרצח !
    התעלמות המשטרה ואזרחי המדינה מכך היא טמינת ראש באדמה !

  • 252.

    אדון ביבי הנכבד, אפשר לפטר את השופטים

    נירית, 16/08/09 03:05

    הם אלו שמביאים את האלימות!
    בדקת את העונשים שמקבלים אנסים ורוצחים?
    נראה לך שיש חוק במדינה?
    משהו בודק את התכנים המזעזעים שעליהם הילדים שלנו גדלים בטלויזיה שהפכה ל''ריאלטי'' אחד גדול?

  • 251.

    פשוט אלכוהול חושף את הטבע האמיתי של בני דודנו. (ל''ת)

    לפעמים הם צריכים (לרוב הם מצליחים בלי), 16/08/09 01:43

  • 250.

    הערבים מרגישים בתל אביב כמו בבית צריך למגר את התופעה (ל''ת)

    האיחוד הלאומי , 16/08/09 01:36

  • 249.

    ערבים + חילוניות רצחו יהודי. כמה צפוי.... (ל''ת)

    יוני דוד , 16/08/09 01:32

    • וואלק אתה

      דוד, 16/08/09 07:08

      אין ספק שעם אנשים כמוך נגיע רחוק...

  • 248.

    חמישה ערבים ושתי חילוניות רצחו יהודי. (ל''ת)

    יוני דוד , 16/08/09 01:27

  • 247.

    החינוך החילוני ותוצאותיו

    avreymi , 16/08/09 01:13

    רק אין יראת אלו' במקום הזה והרגוני.
    בנות יוצאות עם ערבים, שמאלני חונק את בתו.
    ואת הבלאגן אתם עושים סביב ה'אם המרעיבה'.

    • נכון ועצוב. (ל''ת)

      סיון, 16/08/09 06:55

    • כי החינוך הדתי ממש מגדל הומניסטים גדולים..תעשו לי טובה.. (ל''ת)

      אחת, 16/08/09 10:54

      • תעשי לעצמך טובה: בשבועיים האחרונים אירעו -10 מקרי רצח...

        תבררי בכמה מהם היו מעורבים דתיים., 17/08/09 18:39

        החינוך הדתי מחנך-וזה הדבר החשוב ביותר.

  • 246.

    ביבי, מה עם הצמיחה...

    אלי, 16/08/09 01:10

    באלימות. מה שמעניין אותו זה כמה אחוזים המשק יצמח לא חינוך, רווחה, אבטלה, שלום, ביטחון אישי, ביטחון כלכלי, ביטחון לאומי, תשתיות כלום הוא לא רואה בעיניים רק הפרטות שהביאה את ארה''ב לשפל המדרגה והוא ממשיך עם השטות הזו כמו סומא.

  • 245.

    השמועה אומרת ש...

    רוני, 16/08/09 01:02

    נתנו וודקה ל 2 רוסיות שרמוטות והלכו עם ערבים - זאת השמועה האחרונה !

  • 244.

    פרשת ''הערבים הרוצחים'' כמו ''האברך הדורס''

    פגוע, 16/08/09 00:41

    אם פרשת איתמר ביטון מכונה בתקשורת ''האברך הדורס'' כי הוא אברך, למה פרשה זו לא תכונה ''הערבים הרוצחים'' או ''הבריונות הערבית'' כי הרוצחים רובם ערבים. ולא שנראה לי שמישהו יעיז לכנות כך את הפרשיה, אבל למען ד' מה ההבדל????????

    • יש הבדל גדול עיתון שיכתיר מאמר ב''ערבים רצחו עובר אורח בתל אביב'' (ל''ת)

      יוקע על ידי השמאל כגזעני, 17/08/09 18:41

  • 243.

    בראבו מעריב - העיתון הציוני היחיד שאומר את האמת ולא מתכסה

    שי שלום - רעננה נא לפרסם!, 16/08/09 00:09

    בלשון פוליטיקלי קורקט שמאלנית ומחוצפת - לכו לידיעות והארץ ותגלו שכשמודבר בברברים ערבים הם נקראים רק ''חבורה של צעירים פורעים'' ללא ייחוס מוצאם אבל כשמדובר באם המעריבה מוגדש מוצאה החרדי באותיות קידוש לבנה - כל הכבוד לתקשורת השמאלנית המגוייסת שמסתירה את הבריונות צמאת הדם היהודי של החוליגנים הערבים ומשת''פ הרוסיות הלא יהודיות.

  • 242.

    נורא ואיום

    חיפאי, 15/08/09 23:47

    אלוהים אדירים,הפכנו למקום שבו משפחות לא יכולות להיות בטוחות בשום מקום.
    למרות ההבדלים,
    אני חייב להיזכר בסרט ''האמיצה''
    המשפחה הזאת הולכת להיות בסיוט כל החיים

  • 241.

    הצד השני של מטבע שי דרומי

    סטודנט מב''ש, 15/08/09 23:27

    שלא יהיה לאיש צל של ספק:

    אם ללאונרד זכרונו לברכה, היה במקרה אקדח, והוא היה יורה באותם ''בני המיעוטים'' (איזה מיעוט? זן-בודהיסטים אולי?), והיה הורג אחד מהם ומבריח את השאר- הוא היה נשפט על רצח, ועובר שבעה מדורי גהינום עד שאולי היו ממתיקים את עונשו בהריגה ומאסר של כמה שנים עקב הנסיבות המקלות.

    אז לשמחתה החונטה הרב-תרבותית ורב-מיעוטית- לאונרד מת. אשתו ובתו מתאוששות מהפציעות, מתעוררות לתוך סיוט שלעולם לא יגמר.

    מי שמרחם על אכזרים (לא משנה מיעוט לא-מיעוט)- סופו שיתאכזר לחלשים.

  • 240.

    זה בגלל שהחרדים לא הולכים לצבא (ל''ת)

    עמיר, 15/08/09 22:50

    • לך תבדוק אולי הבת שלך עם איזה ערבי

      טארק , 15/08/09 23:31

      או שתתפלל שתחזור בתשובה.....

    • מה הקשר???? (ל''ת)

      ???????, 15/08/09 23:48

    • מה הקשר???? (ל''ת)

      נח''ליסט, 16/08/09 00:34

  • 239.

    כנסו

    לא מבין למה, 15/08/09 21:24

    שימו לב למשהו משעשע: כשהיה את הרצח במועדון הגייז ישר עשו לינץ' בחרדים בלי שום בסיס. אבל פה, שכבר ברור שערבים מג'לג'וליה ביצעו את הרצח אפילו בכותרת המשנית לא תמצאו איזכור לכך שהם ערבים.

    • צריך להשמיד אותם בדיוק כמו שהם היו עושים לנו!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      צודק!!!!!!!!!!!!!, 16/08/09 02:21

      • צודק (ל''ת)

        א.א, 16/08/09 20:15

    • התשקורת צבועה (ל''ת)

      מתנחל גאה , 16/08/09 03:40

  • 238.

    האלכוהול הפך למכת מדינה!תאונות,ביריונות,נוער,רציחות במשפחה...

    ElGk , 15/08/09 21:03

    להוציא את האלכוהול מחוץ לחוק!

    • זה לא האלכוהול. זה פיגוע (ל''ת)

      בנימיני , 15/08/09 22:03

      • האלכוהול בראש של התשקורת (ל''ת)

        מתנחל גאה , 16/08/09 03:41

    • הבעיה היא בעיקר

      אלון, 15/08/09 23:46

      בגלל עולים מאזור מזרח אירופה וכו', שהביאו איתם את האלכוהול כחלק ממנהג, ראה ודקה

    • בן דוד מיעוטים (ל''ת)

      זה הערבים שהפכו למכת מדינה, 16/08/09 02:20

  • 237.

    שוב המשטרה לא מונעת כלום

    אלף בית, 15/08/09 20:36

    אלא מצליחה לעצור חבורת שיכורים דפוקים. עד מתי ???????
    מחדל אחרקי מחדל אנו נגררים למערב הפרוע.

    • הסיבה היא לא שכרות אלא שהם ערבים

      א, 16/08/09 01:14

      ומה הקשר למשטרה? מה בכל מקום בכל רגע נתון צריכה להיות משטרה?

  • 236.

    חלאות אדם, לשלוח אותם למאסר עולם!! יחד עם הבנות (ל''ת)

    אחד שמבין, 15/08/09 20:33

    • מאסר עולם? נראה לי שעונש מוות!!!!

      המומה1, 15/08/09 22:35

      חבל שאין עונש מוות במדינתנו. הנה דוגמה ל-7 אנשים שצריכים לקבל אותו ראשונים!

  • 235.

    המשטרה איננה שומרת על האזרחים! אין כל נוכחות של שוטרים

    טליה, 15/08/09 20:20

    באזורי הבילוי שאינם מועדונים.... בזיון.

  • 234.

    די לאלימות

    אלי נהג מונית, 15/08/09 19:06

    תנחומים למשפחה. איזה עולם מגעיל רק ישבו בספסל ונשמו אויר

  • 233.

    רקע לאומני

    מיכאל, 15/08/09 18:57

    כל התקפה של ערבי על יהודי זה על רקע לאומני-אתמול רצחו אחד את השני בעזה-24 הרוגים!!!!!איפה יפה הנפש?

  • 232.

    ביבי השמע קולך בעניין עונש מוות ומהר אחרת... (ל''ת)

    תזכר כמי שהרס את המדינה!!, 15/08/09 18:55

  • 231.

    לכל המסיטים נגד ערבי ישראל: כנסו בבקשה

    רמי, 15/08/09 18:52

    ידענו הרבה מקרי רצח לאחרונה.. עברתי על כל התגובות שהיו למקרים אלה ולא ראיתי אפילו בן אדם אחד שמאשים את הקבוצה אליה משייך הרוצח (אשכנזי, אתיופי, תימני, דתי).. רק כשמדובר בערבי ישראלי גזענים קופצים, פתאום מליון וחצי ערבים ישראלים אשמים..אנחנו פתאום אויבים כאילו חמשת הנבלות מגלגוליה הלכו לועדת המעקב וביקשו אישור רשמי בשם כל ערביי ישראל לרצוח בדם קר אדם חף מפשע.

    חברה.. אני בתור ערבי ישראלי אומר לכם:
    זה מגונה, אני וכל ערבי במדינה מסתייגים מאנשים כאלה..אני מוסיף את קולי לאלה שחושבים שיש להחמיר איתם.. רוצחים הם לא נציגינו..הוזה מי שמנסה לשכנע את עצמו שהם כן נציגינו.. והוזה מי שמנסה לשכנע את עצמו שערבי ישראל עומדים מאחוריהם..

    • אני מציאה לך לא לקרוא טוקבקים בימים הבאים, כי זה לא יעזור

      ג, 15/08/09 19:51

      אנשים נורמליים מבינים שאי אפשר להאשים את ''ערביי ישראל'' במקרה הנורא אבל זה תירוץ לכל השאר לשפוך את כל דעותיהם החשוכות.

    • אתה צודק. הכללות כאלו הן פשע בפני עצמו

      צודק רמי מספר 230, 15/08/09 20:31

      הטלת רפש על ציבור שלם בגין פושע אחד זו הכללה גסה ומכוערת שאין לה מקום בכל חברה שהיא.

      זה קיים בכל תחום. כל אחד עושה זאת לשני. אם הפושע הוא חרד ישר יוצאים נגד כל החרדים והדתיים בכלל. אם הוא חילוני ישר קופצים כל הדתיים ומשמיצים את כל החילוניים. העירונים את הקיבוצניקים, הוותיקים את הרוסים או האתיופים, עדות המזרח את האשכנזים והאשכנזים את עדות המזרח וכן הלאה (כולם נגד כולם).

      פה מדובר בכנופיית רחוב של פושעים צעירים וזה לא קשור למוצא שלהם. בכל העולם קיימות כנופיות רחוב, פושעים, שיכורים, מסוממים ועוד רעות חולות כאלו. יש לטפל בהם במלוא החומרה כמו שמטפלים בכל רוצח נתעב.

      • נראה שבתקופה הקרובה תצטרך

        מאיר, 15/08/09 21:28

        להתגייר כי הנקמה תגיע מהר מאוד .יש זונות יהודיות שהערבים נותנים להמ סמים וביחד הקימו חבורות רצח .היהודים יגנו ויגיבו הפעם במלוא החומרה חבל על הזמן

    • צודק! לצערי ישראל גדושה בשינאה:ערבים,זרים,ימין ושמאל,חילוניים ודתיים.. (ל''ת)

      ElGk , 15/08/09 21:00

    • אינך מבין כלום איפה אתה גר בבועה ?

      כרמיאלי, 15/08/09 21:15

      או שאתה חסר השכלה שמחפש להראות משהו..
      או שאתה פשוט תמים
      בא לכרמיאל עם אשתך ותראה איך יתחילו איתה ערבים ונראה תדבר ...

    • טעית חרדים מואשמים מפורשות גם כשאין מהם רוצחים (עיין רצח הומואים ת''א)

      jozefinyot , 15/08/09 22:07

      חכי''ם וכל התקשורת התנפלו שבועיים שלמים על כל! החרדים. כשהרוצח הוא בכלל הומו שנאנס שם או משהו, על פי הערכת המשטרה. אז מה תגיד על זה?
      אסביר לך: החרדים לא סופרים את המסיתים וזו התוצאה.

      הערבים לעומת זאת זה מסיבה אחרת לגמרי, הם נתפסים כשהם רוצחים כרוצחים על רקע נוסף, חוץ מקרימינליות לשמה.
      מכיוון שיש להם הזדהות עם אויבי ישראל ברובם על פי כל הסקרים ערבי ישראלי מגדיר עצמו כפלשתינאי ורק אח''כ תושב ישראל. ומה לעשות שעדיין הפלשתינאים הם אויבנו בדם ומלחמות.

    • צר לי... לשונאים אין מעצור...

      אורן, 15/08/09 23:22

      הרבה טינופת - אל שמאלנים, ערבים, אשכנזים אתה תשמע בימים הקרובים...
      יש תנועת שנאה אדירה שמחלחלת ומשתלטת על גורמים בימין הישראלי. לא ברור מה יעצור אותו.
      תדע שעוד נותרו שפויים במדינה, אבל מספרם הולך וקטן

      • כימני אני אומר לך אורן- לא מאשים את כל הערבים. אתה בעצמך מכליל

        אשקלוני, 16/08/09 00:41

        הרוצחים החלאות צריכים לעמוד למשפט כמו שאמר רמי מ 231.

        אותי לא מעניין מוצאם - העונש שלהם צריך להיות אחד, מאסר עולם.

        תפסיקו להתנשא מעלינו כאילו כולנו בבונים ושונאי ערבים. אנחנו חושבים ששומרון ויהודה זה שלנו ותפיסת הבטחון שלנו אמנם מיליטנטית יותר, אבל איננו שונאים את כל הערבים. וודאי שאדם שפוי לא יאשים את כל הערבים.

    • אם היה לך אפשרות היתה גם עושה כמוהם

      טארק , 15/08/09 23:34

      זה מהות של ערבי כיום להרוג יהודים זה באופנה אצלם כבר מאה שנים

    • וחרדים כן מציינים, אתה לא לבד (ל''ת)

      דתי, 16/08/09 00:36

    • לערבים יש מונופול על גניבת מכוניות, דמי-חסות בצפון ובדרום, גניבת בקר (ל''ת)

      שנמשיך ?, 16/08/09 00:53

    • לא מכיר אותך ואולי אתה לא רוצח אבל

      זו לא הסתה, 16/08/09 01:21

      זה בכלל לא מקרה שרוב מקרי הרצח, גניבות רכב, פריצות לבתים, אלימות מתבצעת ע''י ערבים, ומספיק עם הבולשיט הזה שהרוב בסדר כי אומנם רצח זה דבר יחסית יותר נדיר אבל האיבה והשנאה ליהודים אצלכם זה לחם חוק וכל יום יש פשע לאומני או שאינו על רקע לאומני מצד הערבים

  • 230.

    סתם..

    estibb , 15/08/09 18:48

    סתם, באמת סתם דיפדפתי לי פה בין כל התשובות שלכם על מה שקרה, לא חשבתי להגיב כי לא היה לי כל כך מה להגיד אבל לראות את כל הדגובות שלכם? פתאום היה לי מה להגיד לא היה פה אחד שאמר ''אולי נבדוק קודם את כל העובדות'' לא היה פה אחד שאמר ''רגע חברים אלימות לא פתרה לא תפתור ולא פותרת שום דבר'', רק דברי נאצה שומעים פה מה אתם חושבים שאלימות מתחילה ונגמרת במגע תחלס? אלימות קיימת אצלכם בנשמה, הנוער מאיפה שלא יצוץ חי, צופה, נושם אלימות למה שלא יממש אותה? איזו סיבה יש לו לא לעבור ממילים למכות? תראו כמה ממכם מוכנים כבר להעניש? למרוח ראשים בזפת? מה הבנות האלו מפתח תקווה הן לא ילדות של מישהו? הן לא הלכו לגן פעם? לא לומדות בבית הספר? לא הלכו לצבא האם אנחנו יודעים מי הן? הנערים, בני מיעוטים זה תיאור מספיק בשביל להשתלח בהם? וכבר להרוג אותם? כשאנחנו רואים את צורת הענישה באירן אנחנו מזדעזעים, אבל בהזדמנות הראשונה צועקים ליישם אותה כאן?
    באמת
    אבל באמת..
    מה קורה לנו? האם ככה נראית מדינה אחרי 63 שנה? האם זה מה שהחלוצים שלנו רצו שנהיה? מדינת כיבוש? שמעודדת מעשי רצח וגזענות? כי ככה אם לא אנחנו אז הם?

    • מי שמרחם על אכזרים סופו שמתאכזר על רחמנים

      שלום לתמימות, 16/08/09 00:04

      כל הרוצחים הם ילדים של מישהו, וזה ממש לא הופך אותם לזכאים.גם זה שהם למדו פעם בבי''ס. וההנחה שאלימות לא עוזרת היא שטות גמורה, כי אלימות מרסנים בכוח, ואם לא- היא רק תיגדל- תראה מה קורה ברחובותינו.

    • את מפגרת

      א, 16/08/09 01:24

      ונראה שאת לא חיה פה במדינה נראה מה היית אומרת אם זה היה קורה למשפחה שלך

  • 229.

    עונש מוות!!! (ל''ת)

    הגענו למצב של אין ברירה, 15/08/09 18:37

  • 228.

    הייתי שם וזה היה נורא

    אבי, 15/08/09 18:27

    ועוד 2 הישראליות האלה - אחת ממש מכוערת עם פרצוף אבונפחה וימח שמה אמן
    הספיקו לבקש אש מכל היהודים שבאו לעזור לאלה שנפגעו ולחפש את האב שנרצח על ידי הערבים

  • 227.

    כשחיי אדם יהיו שווים יותר מכסף ויכריזו על האלכוהול כלא חוקי אז יהיה (ל''ת)

    פחות פשע ופחות תאונות על רקע שכרות..., 15/08/09 18:26

  • 226.

    לא ניוותר להם

    לא נוותר להם, 15/08/09 18:23

    מחר ב11 הפגנה גדולה של כול יהודי בלתאבי בחוף תל ברוך ניתכנס ונראה להם שאנחנו מלוכדים ניראה אותם מגעים לשם מחר בואו בהמונכם להפגיןןןן

  • 225.

    הפגנת ענק

    בושה לעם היהודי, 15/08/09 18:19

    למה לנו רק לכתוב צרכים ממחר לעשות הפגנה גדולה בתלאבי לוותר על כול העיסוקים שלנו ולהראות להם שאיתנו אסור להיתעסק ניראה אותם מחר מול כולנו הם פחדנים ונעשה להם לינץ כמו שהם עושים בואו ניתאחדדדדדדדד

  • 224.

    יש לגרש בני מיעוטים לא נאמנים

    עצבני 2, 15/08/09 18:18

    ליברמן או לא
    יש להתחיל לגרש ולחסל קבוצות מיעוטים אלימות על ידי שוטרים שיכורים

  • 223.

    לבדוק היטב אם זה רק על רקע ביריונות לי ידוע שזה על רקע לאומני

    א חיפה, 15/08/09 18:16

    למה לא קוראים לילד בשמו זהו פיגוע לאומני
    למה נותנים לערבי גלגוליה להגיע לטיילת בתל אביב שיבנו לעצמם טילת בגלגוליה

  • 222.

    השטורים עסוקים בהצקה לאזרח הקטן

    עדי, 15/08/09 18:08

    תראו באתר של משטרת תל אביב רק על גראס הם חכמים,פחדנים נמושות

  • 221.

    לאן הגענו????? (ל''ת)

    תאודור הרצל, 15/08/09 17:46

  • 220.

    נו טוב, מה אתם רוצים שייך מוניס זה שטח כבוש. (ל''ת)

    סמלוליאל אלוני, 15/08/09 17:37

  • 219.

    הפרדה בין יהודים לערבים זה הפתרון היחיד!!!! (ל''ת)

    יובל א. , 15/08/09 17:35

  • 218.

    i can see clearly....becouse i'm faraway!

    me, 15/08/09 17:27

    to all those!!! people that really...but really love and care about there country ...wake up.! wake ! wake up! and do something about it!!!!!!!!!!

  • 217.

    לא לפרסם את שם עורכי הדיןכדי שלא יתנו להם במה להתפרסם.

    רמי התותח, 15/08/09 17:25

    לא לפרסם את שם עורכי הדין.

  • 216.

    לפרסם את השם של הצעירות הישראליות, ומיד !!

    אזרח זועם, 15/08/09 17:17

    נראה את הפרצוף של ההורים שלהם, איזה כבוד הן עשו למשפחה שלהם

  • 215.

    זאת המדינה שלנו אתם כאן רק אורחים זמניים..

    סאמר, 15/08/09 16:53

    תחזרו לארופה,רוסיה,אמריקה או כל חור אחר...
    אין לך כח עלינו...בלעעעעעעעעעעעעעע

    • איזה גברים אתם 7 נגד מבוגר בן 60 ..כך את חזירים בני חזירים

      ירח כחול , 15/08/09 18:05

      תבין אנחנו נישאר כאן כי האדמה שלנו
      אנחנו נמות יחד איתכם ..יכלבים בני כלבים ..
      אבל שטויות ביום ראשון אנחנו צריכים פועלים ערבים לפנות את הזבל.. לבנות לנו כמה התנחלויות..לרחוץ מקררים ומכונות כביסה ..
      ולנקות את החרא שלנו..ואת השרותים..ביי יקוקסינל

    • זאת מדינת היהודים, הערבים הם פולשים שדינם סילוק או הדברה

      ש, 15/08/09 18:32

      תחזרו למדינות ערב או כל ביוב אחר
      בקרוב לאזרחים פה יימאס מהזוהמה הערבית ויתחילו לשחוט אתכם ברחובות

      • בני המיעוטים או בשמם הערבים

        נו באמת ...., 15/08/09 21:32

        רק עושים כשל לשוק לא משלמים לא נותנים כלום מסקנה להעיף אותם ויפה שעה אחת קודם.

        אדב את הבחורות שהלכו אני לא יודע אבל מעריך כי הן רוסיות לא יהודיות. לזרוק מהארץ עם כל המשפחה שלהם.

        גלגוליה ....הינה אני בא אתם צריכים לפחד ...מי שישי הבא יהיה סוף !

    • ויכוח ילדותי..שלי ושלך..

      רמי, 15/08/09 21:24

      ככה מתווכחים ילדים.. כנראה שמדובר בילד ושמו סאמר שלא יודע מה הוא מקשקש..

      תתבגרו חברה.. להגיד שזה שלי וזה שלך לא יעזור לאף אחד מכם..זה גם לא לעניין לכנס לווכיוחים אלה כאן היות ואין קשר בינם לבין הלינץ המתועב שהיה היום...

    • סמאר, גם אמא שלך זמנית אצלנו בשכונה. רק גומרים...

      אלדור, 15/08/09 23:35

      ומחזירים.

      סע לשלום, המפתחות בפנים.

    • תחזרו למצרים סוריה ירדן מרוקו סודן עיראק לבנון

      ישראלי, 16/08/09 01:30

      או כל שאר המקומות שזרקו אותכם מהם ותנו למדינה הזו להתפתח כי הסיבה היחידה שהמדינה הזו היא לא מעצמה מס' אחד בעולם היא המצאותם של ערבים שתוקעים מקלות בגלגלים ומחזירים אותנו אחורה

    • אם נחזור לרוסיה לא יהיו לכם רוסיות זונות שמשתפות אתכם

      איש, 19/08/09 23:02

      פעולה ברצח

  • 214.

    לעשות כמו באירן...לתלות רוצחים ואנסים בככר דיזנגוף.... (ל''ת)

    רמי הדני , 15/08/09 16:45

  • 213.

    מדינת צחוק

    נחמה, 15/08/09 16:43

    הדבר הכי בלתי נסבל בעיני...היא העובדה שהם עומדים לקבל עונשים מגוחכים!!!.הגיע הזמן לתת עונשים הולמים.חיי אדם שווים 10-20 שנה??איזה מין דבר זה.
    אדם שווה 100 שנים.דינם צריך להיות עונש מוות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 212.

    שי דרומי לראשות הממשלה !!!!! (ל''ת)

    ראש ממשלה חדש, 15/08/09 16:17

  • 211.

    ביבי ! אתה בושה וחרפה לאזרחי ישראל אם אתה לא מגיב ללא רחמים

    יוסף, 15/08/09 15:52

    מדינה זבל

  • 210.

    שיתחילו כבר להשקיע במישטרה במקום אדתיים,יותר סמכויות, יותר שוטרים

    בוריס, 15/08/09 15:40

    שיתחילו לשלם להם כמו שצריך ושידרשו מהם בהתאם,

  • 209.

    עונש חמור ביותר גם לישראליות

    מושון, 15/08/09 15:35

    כמו בתקופת הבריטים
    לגלח את הראש לעטוף בזפת ונןצות ולהשליך לרחוב.

  • 208.

    הפעם זה חייב להסתיים בעונש מוות (ל''ת)

    מושון, 15/08/09 15:33

  • 207.

    רצח

    אלמוני, 15/08/09 15:28

    נו אחמד טיבי

  • 206.

    מהיום רוצחים ערבים נקראים צעירים !\\\\ונניח שהם היו יהודים שמם היה ....

    ברוך, 15/08/09 15:24

    נקרא חיות-טרף ואם הם היו מתנחלים
    התקשורת היתה מכנה אותם עשבי פרא וגם
    גרוע מזה עדיין לא שכחנו את הסיסמאות
    ''כל דוס כדור בראש''

  • 205.

    הם לא פוחדים מדינה שמאלנית

    יוסף, 15/08/09 14:59

    ניראה אותכם מסתובבים חופשי בכפרים הערבים.יעשו בכם לינץ.

  • 204.

    בשם האומניזם יצרנו מפלצת ולא דמוקרטיה (ל''ת)

    עונש מוות הכרחי לצערי, 15/08/09 14:53

  • 203.

    צריך לסרס גם אנשים כ-203- בגלל בורותם ואיוולתם. (ל''ת)

    ה.בנימין, 15/08/09 14:47

  • 202.

    עכשיו תבינו ,תל אביבים יקרים שה''תרבות'' הערבית זה לא רק חומוס... (ל''ת)

    נחמד, 15/08/09 14:46

  • 201.

    החוק הפך לצחוק ואנחנו בוכים... (ל''ת)

    רק עונש מוות!!!, 15/08/09 14:33

  • 200.

    העוני והקיטוב בעם מסרס אותנו לפעולות (ל''ת)

    חייבים לפעול!, 15/08/09 14:27

  • 199.

    משחקי מוות

    מיקי, 15/08/09 13:32

    בהחלט להחמיר בעונשים בכל מי שמשחק עם החיים של אחרים.אם רצח הפך למעשה קונדס יש להעניש באותו מטבע.כדי שיפחדו קצת מעשיית מעשים כאלו.כבר אי אפשר לטייל ולנשום בארץ שלנו?

  • 198.

    סקר אחרון שנעשה מראה ש 80% תומכים בהגירתם של ערביי ישראל לבני עמם (ל''ת)

    מתעוררים! , 15/08/09 13:27

    • אם תעשה סקר

      אחד שיודע, 15/08/09 15:56

      תראה ש80% תומכים בהגירת הערבים היהודים לבני עמם.

  • 197.

    כנסו וקראו את שמות החכ''ים מהליכוד שבגדו בבוחר יחד עם נתניהו

    שאבי מהעיריה , 15/08/09 13:22

    החכ''ים שבעד מדינה פלאסטינית ורימו אותך הבוחר
    בנימין נתניהו,
    דן מרידור
    לימור לבנת
    ישראל כץ
    חיים כץ
    משה כחלון
    משה יעלון
    מיכאל איתן
    אופיר אקוניס
    זאב בנימין בגין
    גדעון סער
    יוסי פלד
    מירי רגב
    ראובן ריבלין
    יובל שטייניץ
    סילוון שלום

  • 196.

    על המשטרה להציב שוטרים סמויים ולא סמויים בשעות הלילה ברחובות

    דני, 15/08/09 13:13

    על מנת לאתר את אותם צעירים אלימים, מופרעים, שתויים/מסוממים ומשועממים ולטפל בהם כראוי. האלימות של הצעירים ברחובות בשעות הלילה הפכה כבר ללא ספק למכת מדינה, ויש לטפל בנושא בקדימות האפשרית ולהעלותו לראש סדר העדיפויות של משטרת ישראל.

  • 195.

    טיפשים!!

    לינדה, 15/08/09 13:07

    ךלא חבל להרוס ככה את החיים ?????

    • פתרת לי את הבעיה

      נדב, 15/08/09 13:51

      רציתי להגיב,תגובה מהבטן,לצעוק,לצרוח,הכאב הוא חד ואז ראיתי את התגובה שלך ''טיפשים!!!''
      למרות שזאת מילה עדינה אני מסכים איתך מכוון שמאחריה משמעות כבדה. טיפשיםםםםםםםםם!

    • וואלאה חבל את צודקת (ל''ת)

      ססס, 15/08/09 14:50

  • 194.

    שיטה - ''תחת כיפת השתייה רוצים לצאת זכאים''

    y, 15/08/09 13:06

    שותים ואח''כ אומרים לא ידעתי מה עשיתי. בריונות לשמה.

  • 193.

    רק ענישה מחמירה ביותר תציל אותנו

    רפאל, 15/08/09 13:02

    אני הייתי מציע לעשות חוק שיהיה מינימום שנים על כל עבירה נגיד על עבירת רצח ..שהמינימום יהיה 25 שנה על הריגה שהמינימום יהיה 15 שנה על שוד 10 שנים.
    ולהפעיל עונש מוות חייבים אין מה לעשות!!
    בתי משפט משחררים בקלות אחרי שנתיים עבריינים שצריכים לקבל 10-15 שנים בגלל הסכמי טיעון למינהם..
    על הליץ שהיה אתמול כל המעורבים צריכים לקבל עונש מוות הם לקחו חיים בידיעה צריך לקחת להם גם תחיים בידיעה על מה שהם עשו!

  • 192.

    הדרך למיגור התופעה

    אלי, 15/08/09 12:58

    באירופה פתרו חלק מהתופעה ע''י חוק שאוסר שתיית אלכוהול בפומבי דהיינו ברחובות , בגני ציבוריים, חופי ים וכו'.
    חקיקה דומה בישראל עם אכיפה מתאימה של החוק תביא לצמצום הצריכה ולצמצום תופעות הלווי של שתייה לשוכרה !
    מצפה שהמחוקקים ''ירימו את הכפפה'' ויחקקו חוק דומה בישראל !

    • תיקוות שווא

      דני, 15/08/09 13:19

      אתם מצפים שאנשי החוק {או אנשי החוקן} יפסיקו את חופשתם באילת בקיסריה או בריבירה הצרפתית ויתפנו לחוקק חוקים מישהו פה נפל על הראש

    • שיהיו פלסטינים פטריוטים-וילכו לבנות את ארצם מעבר לגדר! הפרדה עכשיוו (ל''ת)

      מתעוררים! , 15/08/09 13:27

    • הדרך למיגור התופעה

      בנג'מין מאוסטרליה, 16/08/09 04:59

      לדעתי הכל מתחיל וניגמר ב-120 חברים ובכל שופטי בת המישפט הרחמניים שלא מחמירים במישפטיי ראווה וזה מאוד פשוט ולא מסובח

  • 191.

    השר ברוורמן מחלק ג''ובים של יהודים לערבים בהסכמה של נתניהו ,כנסו

    שאבי מהעיריה , 15/08/09 12:56

    השר לעיניני מיעוטים ברוורמן מחלק ג''ובים במשרדי הממשלה לערבים ומפלה נגד יהודים,ככה יוצא שלערבי יש עדיפות על חיילים שהשתחררו מצה''ל

    • כמה שאתה צודק

      נדב, 15/08/09 14:01

      כל מה שאמרת בדוק ונכון.המצב הוא כזה שאם יש חייל משוחרר שביצע את כל חובותיו לחברה ומולו יתמודד ערבי שלמד בזמן שהחייל תרם אז החוק החדש של ''אפליה מתקנת'' קובע להעדיף את הערבים. בושה!

  • 190.

    הלילה צריך לבצע את כל צוי ההריסה התקפים על בניה לא חוקית בג'לג'וליה.

    לעשות קצת סדר, 15/08/09 12:54

    עוד הלילה צריך לבצע את כל צוי ההריסה שאושרו בבתי משפט על בניה לא חוקית בג'לג'וליה.
    ההוצאה לפועל צריכה לבצע מבצע ממוקד גביה ואכיפה של כל פסקי הדין הנוגעים לג'לג'וליה.
    רשות המיסים צריכה להקים מחסומים ולגבות את כל החובות למס הכנסה ומע''מ.
    משרד החבורה והמשטרה צריכים להקים מחסומים ולבדוק בצורה יסודית האם לכל הנהגים יש רשיון בתוקף עליהם והאם לכל כלי הרכב ביטוח חובה וטסט בתוקף.
    המשרד להגנת הסביבה צריך לבדוק בצורה מדוקדקת האם יש רכבים שאינם עומדים בקריטריונים של חוק אויר נקי לגבי הזיהום שהם פולטים ויש לקנוס ולהחרים כל רכב שיכשל בבדיקה.
    פקחי משרד הפנים צריכים לעבור ולתת דוחות לכל חריגת בניה, מרפסת שמישהו סגר, השתלטות ע שטח ציבורי ולבדוק האם לכל העסקים בג'לג'וליה רשיון עסק תקף.
    אנשי הביטוח הלאומי צריכים לבצע מבצע גביית חובות ולבדוק בצוה מדגמית 30 אחוז ממקבלי הקצבאות והבטחת ההנסה בג'לג'וליה האם הם באמת לא עובדים והאם מצבם הרפואי עדין מצדיק קבלת קצבאות שונות.
    משרד העבודה צריך לבדוק האם כל הקבלנים ובעלי המקצוע רשומים ומוסמכים כחוק, והאם שילמו את האגרות של רשיונות הקבלנים והחשמלאים שלהם.

    • תומך בהחלט (ל''ת)

      נדב, 15/08/09 14:02

  • 189.

    מ ח ב ל י ם

    יהודי, 15/08/09 12:54

    אין מילה אחרת עונש מוות עם יש צדק

    • גם על הרוצח של רוז אמרת ''מחבל''?? (ל''ת)

      רמי, 15/08/09 18:54

      • מחבל הוא כינוי למי שרוצח על רקע לאומני

        אחד אחר, 15/08/09 22:06

        מעשה הרצח הזה לא נעשה בג'לג'וליה אלא בתל- אביב, ולא במקרה. ברור לכולם שאותם רוצחים לא היו מעיזים ''להקניט'' בני משפחה ברחוב בג'לג'וליה.

        • גם את רוני רון ומארי פיזם צריך להוציא להורג. בדיוק כמו מחבלים. (ל''ת)

          יוני דוד , 16/08/09 01:31

  • 188.

    מה עם ארוע בככר ?

    קובי, 15/08/09 12:54

    מעניין איזה סלב יארה את פרצופו

  • 187.

    מות ומהר

    ליברמן תציל אותהנו, 15/08/09 12:46

    נקמת דם יהודי לא ברא השטן

  • 186.

    על הרצח הזה אדון חולדאי לא יאסוף אסיפות ופרס ושו''ת לא ינאמו ולא ישירו! (ל''ת)

    להחזיר ביטחון ליהודים!, 15/08/09 12:44

  • 185.

    ערביי ישראל הופכים לפצצה מתקתקת...טעות שנתנו להם אזרחות ... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 15/08/09 12:38

    • נכון צריך לצנזר אותם מכאן. (ל''ת)

      tami.me , 15/08/09 13:05

    • אנשים כמוך הם פצצה מתקתקת מאז ומתמיד.

      רמי, 15/08/09 18:54

      גזענים שמחפשים כל הזדמנות להסיט הם הפצצה האמיתית והם האויב האמיתי..
      ערבי ישראל (שאני אחד מהם) לא היו ולא יהיו פצצה מתקתקת..תאמין לי

  • 184.

    170 צודק להתעורר ומהר (ל''ת)

    ישראל מתפרקת, 15/08/09 12:36

  • 183.

    לשם מה מצוידים השוטרים בנשק, האם רק כדי להגן על עצמם ?

    רשות הדבור לחבר פרב'., 15/08/09 12:35

    מי צריך 7 חשודים. מספיק חשוד אחד.

  • 182.

    עבודת פרך באתר הפסולת בנגב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שושו, 15/08/09 12:33

  • 181.

    ''''''ערבי ישראל משתוללים כי נתניהו מגן עלהם,רק פייגלין יעצור את זה'''''''''' (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 15/08/09 12:33

  • 180.

    רק עונש מוות יציל את המדינה!

    עמית, 15/08/09 12:32

    כל יום נרצחים כאן מספר אנשים. משפחות פשע מנהלות את המדינה. בתי המשפט לא מתפקדים, ההרשעות הרציניות של עבריינים ישראלים מתבצעות בארה''ב. משטרת ישראל נגועה בשחיתות. היחידים כאן שמנסים לאכוף את החוק הם משטרת ההגירה, ועל כך הם מותקפים בתקשורת... צריך לעשות משהוא!

  • 179.

    אני בטוח שזה לא מדויק בכלל:

    אשכרה, 15/08/09 12:26

    ''ניידות סיור הגיעו מיד ואיתרו את האם והבת אשר סיפרו שהותקפו על ידי קבוצה של בני מיעוטים. התחלנו בסריקות אחר האב בעזרת מאות שוטרים, מסוק ויחידת השיטור הימי, פרשים וכלבנים''

  • 178.

    האם החשודים ברצח היו רוצחים ערבים? ''ביריונות''... (ל''ת)

    א. נונימי, 15/08/09 12:25

  • 177.

    פ''ת מלאה

    גיל, 15/08/09 12:24

    בצעירות רוסיות שמסתובבות עם ערבים מכפר קאסם וגלגוליה.

  • 176.

    מעניין שהערבים לא מעיזים להיטפל שיכורים לערביות, אז

    תושב רמת אביב, 15/08/09 12:23

    בטענות של הסנגורים שלהם להקל בעונש כי הם היו שיכורים ברור שהם היו מספיק צלולים לא להתחיל להטריד בחורות ערביות שנמצאו שם עם המשפחות שלהן בדיוק כמו שהבחורה היתה עם ההורים שלה שם.

  • 175.

    ''''כשליברמן הגיש את חוק הנאמנות לוועדת השרים,נתניהו וסער עצרו את החוק'''' (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 15/08/09 12:22

    • סער הוא סוס טרויאני של בייניש בליכוד (ל''ת)

      גדעון סער המנהיג הבא של מר''צ, 16/08/09 00:54

  • 174.

    ''''ביבי התחבר לערבים ולשמאל,ושכח את היהודים שהצביעו עברו'''''''''' (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 15/08/09 12:16

    • אם כך עכשיו בואו ונראה את ביבי הגיבור. ואת שותפיו הקיצונים. (ל''ת)

      יאללה שיעשה משהו., 15/08/09 12:44

  • 173.

    Am Israel chazak

    Ron, 15/08/09 12:13

    Tzahal is strong!

  • 172.

    דעתי לקוראים אל תתרגשו -עם פוליטיקאים כמו שלנו אל תצפו לכלום (ל''ת)

    כבר לא מיתרגש, 15/08/09 12:10

  • 171.

    כשאזרחים יקימו משמר-לאומי ללא עזרת הממשלה:

    צבא העם, 15/08/09 12:03

    מלבד מסים ומילואים, הישות הציונית בעצם איננה קיימת ותושביה צריכים לדאוג לעצמם.
    שכל שכונה תתארגן לרכישת-נשק, קביעת תורנויות ומסלולים וגיבוי קהילתי, כדי למלא את החלל שהמדינה לא נמצאת בו.
    הנסיון מלמד שברגע בו לוקחים מידי המדינה תפקיד שאינה רוצה לבצע, לפתע היא נזכרת בו.
    לאחר כמה מקרים בולטים של הדברת מזיקים בידי תושבים, הממשלה תתערב, תפרק את המשמרות, אבל תיאלץ לקקחת את מקומם.

    • איך מתחילים? אני בעד ומהר! (ל''ת)

      ארז, 15/08/09 12:25

      • לא צריך להקים שום דבר ''רשמי'' או ''מאורגן'' (ל''ת)

        ש, 15/08/09 12:41

    • אני בפנים! (ל''ת)

      עמית, 15/08/09 12:33

      • והיום

        המתוסכל, 15/08/09 13:56

        גם אני נשבר הזין כל פעם שהולך לדוג באזור דולפינריום מציקים לי ערבים שנוסעים במהירות מטורפת על הטיילתץ(המדרכה) ואין משטרה ואין כלום

    • קצת מסוכן, אבל מאוד נכון.

      דוריה, 15/08/09 15:47

      תיפקוד המדינה מסתכם בכך שהיא גובה מסים (בעיקר מאלה מאיתנו, שלא מספיק מקושרים על-מנת להתחמק מזה), התמורה למסים: שום כלום. אנחנו אפילו לא ממש יודעים לאן מגיע הכסף (או למי מגיע הכסף).

      למדינת ישראל כבר מזמן לא איכפת מאזרחיה, לכן לא נותר לנו אלא לדאוג לעצמנו, על כל המשתמע מכך.

  • 170.

    כל מי שיש לו נשק ברישיון שיסתובב איתו, כל מי שאין לו שישיג (ל''ת)

    יהודים הגיע הזמן שנגן על עצמנו., 15/08/09 12:01

  • 169.

    זהו,תישארו בסרחון הזה אתם,אני החלטתי.....

    שוטר לשעבר.ישראלי לשעבר., 15/08/09 11:58

    ...אם יהודים לא יכולים לחיות כאן בבטחון-אין הרי שום טעם למדינה. נמכור את הרכב והדירה,וניסע לקנדה נתחיל מחדש.המצב המטורף הזה שאין כאן עונש מוות ואין משטרה ואין כלום פשוט שיכנע אותי למכור הכל ולעוף!!!

    • בקנדה תראה שלטים גדולים של ילדים קטנים שנחטפו למטרות

      פדופיליה, 15/08/09 12:27

      בקנדה לפני מספר חודשים אדם אחד ערף את ראשו של אדם אחר בעת נסיעה באוטובוס.
      בקנדה לפני מספר ימים משפחה שלמה נרצחה ע''י הטבעתם עם מכוניתם בנהר.
      רוצה עוד? רק תבקש...

    • כל מדנות המערב דפוקות

      Avi, 15/08/09 15:20

      הרעל האמריקאי הרעיל את כל העולם וגם את ישראל.אלימות .ניקור ,דיכאון .ושיגעון .חיים רקים מתוחלת .בליבוש של טכנולוגיה וזיוף מחלפים את האושר .אין לאן לברוח ,20 שנה באוסטרליה ,אין כמו בארץ ,רק חבל שאין עתיד שם.

  • 168.

    אני פשוט בהלם ודמעות חונקות לי את הגרון- ישראל נהייתה גרועה מעזה

    בהלם, 15/08/09 11:55

    חוף תל ברוף פה ממש פה בלב תל אביב אתם קולטים
    עונש מווך לכל התוקפים כולל הפרחות היהודיות מפתח התקווה שמסתובבות עם בניי מעוטים
    פשוט לקרוא ולבכות גבר בן 70 נתקף.... מזעזע
    רוע בהתגלמותו
    שינוי חקיקה מיידי!!!!עונש כמו באמריקה!!!!!!!!!!!!!

  • 167.

    ההסטוריה חוזרת - אנחנו נרצחים כמו צאן לטבח! (ל''ת)

    רק עונש מוות!!!!!!!!!, 15/08/09 11:54

  • 166.

    תפוז מכני בתפארתו

    אלמונית מהמרכז, 15/08/09 11:49

    זה מה שקורה הערבים מיפו , גולגוליה והאזור פולשים לערים, צריך להחזיק אותם ביד קצרה
    הרי כולם יודעים כמה הם ברברים ברמות הגבוהות ביותר .

    הערבים הורסים את המדינה . צריך לזרוק אותם לעזה הסביבה הטיבעית שלהם .

    הם משחיטים את ישראל

    • רק את המדינה הם מזהמים את העולם בכללותו...... (ל''ת)

      א, 15/08/09 15:11

    • הכל טוב חוץ ממשחיטים... (ל''ת)

      עודד יערי, 15/08/09 21:56

  • 165.

    רציתם משטרה חלשה-תתמודדו עם התוצאות!!!!!

    מכיר את המשטרה, 15/08/09 11:47

    בשנים האחרונות הוציאו עוד ועוד חוקים להגביל את המשטרה.כל אזרח שמתלונן על שוטר,עוד לפני שמתחילה הבדיקה יש סנקציות על השוטר. רוב הסמכויות נלקחו או הוצא מהם התוכן. גם אם יורקים על שוטר או מקללים אותו ההנחיות הם להבליג. שוטר מגיע למשמרת לא מעניין אותו כלום חוץ מלגמור את המשמרת בשקט בלי לריב עם אזרחים ולקבל משכורת בסוף חודש ובצדק.
    אזרחים רציתם משטרה חלשה -תתמודדו עם התוצאות.
    אף שוטר לא יסכן את המשכתא שלו להיחקר במח''ש בשביל אזרחים שמזלזלים בו.

  • 164.

    הם יגידו שזה היה לאומני וישוחררו בעיסקת שליט הקרובה אחלה סידור (ל''ת)

    gal, 15/08/09 11:47

  • 163.

    אנחנו דמוקרטיה מטומטמת וזה יגמר רע מאד!!!

    מהר סיירת קשוחה לביטחון פנים !! יאיר, 15/08/09 11:39

    הבוקר קמתי עם תחושה קשה שהמדינה הזו מתנהלת לא נכון!! ואם לא נתעשת, נושמד!!!

    • מוכן להצטרף לרעיונך! (ל''ת)

      ארז, 15/08/09 12:22

  • 162.

    פרס חונן הרוצחים הערבים הידוע יחון גם אותם. ועל יהודי ישר וציוני יירק. (ל''ת)

    נורית, 15/08/09 11:39

  • 161.

    כח זותלי הימין יצאו מהחורים להפוך את המקרה ללאומני. (ל''ת)

    אוזניים לכותל, 15/08/09 11:36

    • החבורה הזאת היתה מציקה (ל''ת)

      למשפחה ערבית שיושבת על ספסל??, 15/08/09 12:16

  • 160.

    ועכשיו תהיה עסקת טיעון והם יקבלו על תנאי

    amir, 15/08/09 11:35

    בית המשפט השמאלני רחמן בן רחמנים

  • 159.

    עונש מוות שמעתם על זה? אז הגיע הזמן! (ל''ת)

    חיים, 15/08/09 11:33

  • 158.

    הערבים מתנהגים בשחצנות - לגרש זה הפיתרון היחיד (ל''ת)

    אייזיק- פ''ת, 15/08/09 11:32

    • אז להתנהג כמו ערס ישראלי זה להיות שחצן?? (ל''ת)

      די לגזענות, 15/08/09 12:19

  • 157.

    לא היו שם אנשים אחרים ? אף אחד לא נסה לעזור? (ל''ת)

    צפוני, 15/08/09 11:30

  • 156.

    פיקוח עירוני ומשטרה, שווים לתחת!!!

    אורי, 15/08/09 11:27

    אני לא מתפלא על התוצאות הקשות.אני גר בפתח תקווה ומתחת לביתי יש גן משחקים עם 2 ספסלים.אתמול התקשרתי ל-106 בשעה 23.30 והודעתי להזמין פיקוח עירוני שיסלק את הבריונים השיכורים כ-15 איש ואישה. נאמר לי לא לפני 24.00 הפיקוח הגיע בשעה00.45 אני שואל מה הקשר לאלימות שיכרות ושעה 24.00 אולי לעיריה ולמשטרה פתרונות???
    תגידו שלא איכפת לכם מתושבי העיר המסריחה!!!ואל תעשו את עצמכם כאילו התוצאות אינן ברורות!!!

    • הם רוצים לקבל כסף בלי לעבוד.

      המושחתים, 15/08/09 12:06

      לפי היהדות,שכיר שמקבל משכורת ולא עושה את עבודתו ב-100% הוא גנב.
      זה חד וחלק,הכל כתוב.
      ואלה האנשים שאחראיים על מערכת אכיפת החוק במדינה.
      אם גנבים אחראיים על מערכת אכיפת החוק אז למה יש לצפות.

  • 155.

    משטרה לתפארת

    ''אוהב'' ערבים, 15/08/09 11:20

    איפה המשטרה? האירוע ארך זמן רב לפי הפירסומים איפה המשטרה שלנו העיקר הם יודעים להתעלק על האזרח הקטן אפשר לקרוא למדינה עזה ולא ישראל בקרוב הערבים ישחטו את כולנו מה לעשות שהיהודים פה הם כמו צאן לטבח. תתעוררו לפני שאחרית הימים תגיע לפה ואפילו ללכת למכולת יהיה פחד אלוהים.

    • רציתם משטרה חלשה-תתמודדו עם התוצאות!!!!!

      מכיר את המשטרה, 15/08/09 12:02

      בשנים האחרונות הוציאו עוד ועוד חוקים להגביל את המשטרה.כל אזרח שמתלונן על שוטר,עוד לפני שמתחילה הבדיקה יש סנקציות על השוטר. רוב הסמכויות נלקחו או הוצא מהם התוכן. גם אם יורקים על שוטר או מקללים אותו ההנחיות הם להבליג. שוטר מגיע למשמרת לא מעניין אותו כלום חוץ מלגמור את המשמרת בשקט בלי לריב עם אזרחים ולקבל משכורת בסוף חודש ובצדק.
      אזרחים רציתם משטרה חלשה -תתמודדו עם התוצאות.
      אף שוטר לא יסכן את המשכתא שלו להיחקר במח''ש בשביל אזרחים שמזלזלים בו.

      • איזה טמבל

        מישהו, 15/08/09 12:19

        אם זה מה שאתה אומר אז לא צריך משטרה בכלל אתה חי בבועה חתיכת שמאלני הזוי מכיר את המשטרה עאלק

        • התשובה שלך רק מוכיחה את דבריי-תקלל תצחק

          מכיר את המשטרה, 15/08/09 12:46

          התשובה שלך רק מחזקת מה שאני אומר. זה מה שהאזרחים יודעים לקלל לזלזל בלי להבין. לדרוש בלי לתת אמצעים
          לבקר בלי לדעת אתת העובדות

          אם היית קורא היית מבין שצריך סמכויות ויכולת אכיפה בלי זה כלום לא שווה.
          אזרחים יתלוננו על המשטרה שתיסגר בעצמה ומה שמעניין השוטרים זה משכורת ותו לא

          • משתמטים לשח''מ מייד. כך תתוגבר המשטרה בעלות מינימום

            אשקלוני, 15/08/09 15:00

            אני אוהב את המשטרה, הגם שאיני שוטר. עם כל הבעיות- זה פחות אשמתם, ויותר אשמת המטומטמים שמקצצים להם כל הזמן בסמכויות, באופק השירות ובתנאיו.

            אין ברירה, חייבים לתגמל אותם יותר

            בנוסף, למה שלא כל המשתמטים יחוייבו להיות בשח''מ? בזוגות, בפטרולים כל היום בערים וביישובים. שוטרי מקוף שמטפלים בעניינים זוטרים ובעיקר מפגינים נוכחות.
            השוטים המיומנים יותר יתעסקו בפשיעה החזקה יותר. זה לא יעלה יותר מדי, יגביר את תחושת השוויון בנטל בחברה, ויותר אנשים יחונכו לאזרחות טובה. לדעתי, זה אף יצמצם במידה ניכרת את הפשיעה בישראל. דעתכם?

            • רעיון מעולה.

              דוריה, 15/08/09 15:53

              מעניין למה עד היום לא יישמו אותו, הרי זה לא כל-כך מסובך...
              אני מעריכה, שיש כאן עניינים של שוחד ויד רוחצת יד, כשטובת האזרחים בכלל לא נכללת בסולם העדיפויות.

  • 154.

    אני פשוט מזועזע אני לאט לאט מתחיל לפתח שנאה (ל''ת)

    דויד מאזור , 15/08/09 11:20

  • 153.

    זה לא בריונות בלבד -השנאה היא על רקע יהודי ערבי.והבנות?שפוטות? כבר היה

    ל.ר., 15/08/09 11:20

    זה כנראה נקמת המקופחים וזה מסוכן ביותר

  • 152.

    זה הכל בגלל הכיבוש!! יש להבטיח את זכות השיבה לשייח מוניס(רמת אביב)

    אלי, 15/08/09 11:19

    של כל הערבים המגורשים מן הכפר הזה ולגרש את כל הצפונבונים השמאלנים משם.

  • 151.

    103 ממש צודק!!! הערבים מפגינים נוכחות אלימה בכל ישראל!

    חוק וסדר ויהיה בסדר!!! יאיר, 15/08/09 11:19

    התנהגות פרועה ואלימה בקופות החולים,בבתי קפה ובכל מקום ציבורי,של ערביי ישראל ללא פחד וללא בושה!!! אני נתקל בזה יום יום, נא לשים לזה קץ, ונא להתנהג בהתאם!!!

    • במקום לדבר צריך לעשות! ואני בעד.

      ארז, 15/08/09 12:28

      ההיתי בדרום עם משפחתי ופחד אלוהים איך שהערבים שולטים כבר בכל חלקה טובה ובאלימות ללא כל חשש מהמשטרה! צריך להתעורר ומההההההההר!

    • להכיר במשפחה, נפגעי טרור. להרוס בתי הרוצחים. (ל''ת)

      אורי, 15/08/09 19:16

  • 150.

    בעיר אוהבת הערבים,,אין חדש תחת השמש,,,מחר יפגינו לשחרור הערבים הטובים, (ל''ת)

    בצלאל, 15/08/09 11:18

  • 149.

    מחיר ההפרטה

    daniel, 15/08/09 11:17

    ככה זה כשכל אחד לגורלו הופך לדרך חיים.לא שפעם זה היה שונה אבל פעם זאת לא היתה האידאולוגיה המוצהרת.והיא מוכתבת מלמעלה אז למה מצפים בעצם?

  • 148.

    רק לחשוב על מה שעבר על האבא ברגעים של חוסר אונים,,מזעזע, מצמרר,, (ל''ת)

    בצלאל, 15/08/09 11:16

  • 147.

    היכן ביבי..היכן השר לבטחון פנים...היכן הממשלה ? (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 15/08/09 11:16

  • 146.

    בתי המשפט תתעוררו

    אלה, 15/08/09 11:14

    בתי המשפט אשמים עונשים מגוחכים .

  • 145.

    מזעזע ועצוב

    jefftus , 15/08/09 11:11

    כמה רחוק ונמוך אנשים עוד מסוגלים להגיע?
    בדיוק כשאנו כחברה חושבים שלא נוכל לרדת נמוך יותר, מגיע מקרה חדש ומזעזע ומוריד את הרף....

  • 144.

    כאשר משחררים רוצחים לאחר שנה - מה אכפת להם להיות אלימים .ילמדו וישתחחר (ל''ת)

    ארז, 15/08/09 11:02

    • נכון מאוד (ל''ת)

      גאיה, 15/08/09 11:24

  • 143.

    נקודה חשובה מהכתבה

    קצת מודאג, 15/08/09 11:02

    למה בנות 17 מפתח תקווה מסתובבות עם גברים בני 20+. לאן הגענו? איפה ההורים שלהן? הן בוודאות תרמו לרצח. ככה זה בנות מעוררות אותך לעשות דברים. אל תבינו אותי לא נכון אני לא מאשים את הבנות ברצח. מי שביצע אותו הוא האשם. אדם צריך להיות בוגר מספיק כדי לא להיות מושפע לעשות דברים כאלה, אבל עדיין אני בטוח שלבנות יש חלק בזה. אבל חזרה לנושא בנות ישראל היקרות מצבנו הדמוגרפי נשחק למה אתן הולכות איתם? נגמרו הצעירים בני ה-17 בפתח תקווה? אם כן אז תגידו ומדינת ישראל תעודד התיישבות בפתח תקווה. תתביישו לכן, אני מקווה שתוכיחו שאתן לא אשמות ושהבנים עשות את זה ואתן ניסיתן למנוע את זה אבל עדיין אני שתלמדו מכל זה ותבינו לא להסתובב עם חיות אדם כי אין דרך אחרת לתאר את הרוצחים. אני מקווה מאוד שאתן מתביישות בעצמכן.

    • הן אשמות גם אשמות ברצח

      ישראל ישראלי, 15/08/09 11:19

      אשמות באי מניעת פשע
      אשמות בבגידה
      אשמות בשותפות לפשע
      אשמות באי הגשת עזרה רפואית לאחריו
      ואם יש ספק - הן המשיכו את הבילוי עם הרוצחים על רקע לאומני לאחר הרצח, כך שהן אשמות גם בניסיון הבריחה ובשותפות רעיונית למניעים לפשע

    • יפורסמו השמות של בנות ה-17 מפ''ת וגם של אחרות ותיראה שהתופעה תלך ותיקטן (ל''ת)

      מיד לפרסם את שמותיהן המלאים, 15/08/09 11:44

  • 142.

    ועידת הפתח''חיזקה את הערבים - פרעות 2009 (ל''ת)

    רז, 15/08/09 11:01

  • 141.

    צריך להגדיל את תקציב המשטרה שישימו המון מצלמות

    עדה, 15/08/09 10:57

    מהירות בכבישים, כי זה כל מה שהם יודעים ומסוגלים לעשות לצערנו.

    • אם תיתן יותר תקציבים למשרד התחבורה,הם יצליחו להפחית את תעונות הדרכים?

      לא ! הם לא מצליחים כי הם לא יודעים לעבוד, 15/08/09 11:35

      אותו דבר עם המשטרה,הם לא יודעים לעבוד
      כך שלא יעזרו התקציבים.
      ואם תוסיף תקציבים למשרד החינוך,זה יעזור?
      לא ! כי הם לא יודעים לעבוד.
      אנשים ברמה נמוכה מנהלים כיום את העיניינים במדינה ובשל כך הם לא מצליחים לבצע את המטלות שלהם - לא היה בכסף.
      בקום המדינה היה הרבה פחות כסף,התוצאות היו הרבה יותר טובות בכל דבר שבחרו לבצע.
      הקימו ממדינה מכלום,גירשו את הבריטים,הביסו את כל מדינות ערב,קלטו עליות,ייצרו מערכת חינוך אפקטיבית. בלי כסף כימעט,עם גרושים לעומת מה שיש כיום.
      ארצות ערב עם מיליארדי דולרים מנפט לא היו מסוגלים לעשות מה שאנחנו עשינו אז בגרושים.
      לא הכסף הוא מה שקובע אלא מי שמנהל את העבודה ואת התקציבים.
      הרמה שמנהלת כיום את העבודה היא נמוכה,והתוצאות בהתאם.
      עם נוסיף להם כסף זה יעזור בדיוק כמו שנוסיף למנהלי מדינות ערב כסף,או למנהלי מדינות דרום אמריקה,אותם מדינות שיש להם יותר כסף ממה שהם צריכים והם לא מסוגלות להגיע לרבע ממה שמגיעות מדינות ללא כסף בעולם המערבי.

      • חביבי, נראה לי שלא ממש קלטת את הציניות שבתגובה של 143 (ל''ת)

        ברוך, 15/08/09 12:10

  • 140.

    צאו מהתפיסה שתל אביבים אוהבים ערבים

    תל אביבי כל החיים, 15/08/09 10:57

    תל אביבים לא אוהבים ערבים - כל אלה בתל אביב שאוהבים ערבים אלה אנשים שלא גדלו בתל אביב בכלל והיגרו לפה בשנות ה-20 שלהם. אני רואה אנשים כאלה כל יום הם באים מקיבוצים וממושבים בעיקר.

  • 139.

    בריונות מילולית והטרדות מיניות על ידי צעירים בני המיעוטיםת (ל''ת)

    אבי דגן , 15/08/09 10:57

    • והכי עצוב מול עיניהם של השוטרים !!

      ארז, 15/08/09 12:29

      הם לא בוחלים ולא חוששים מכלום!

  • 138.

    מ ז ע ז ע !!!!!!!....פשוט מ ז ע ז ע !!!!!!!

    מזועזעת, 15/08/09 10:55

    אלוהים .....המדינה הזאת הולכת וניכחדת....
    האלימות והפשע הפכו להיות בלתי מרוסנים....
    אנשים חייבים לעשות משהו.....בסןף לא ישאר מאיתנו כלום.

  • 137.

    יש להטיל עוצר לילה על ערביי ישראל- כי בנפשנו הדבר. (ל''ת)

    המטיף, 15/08/09 10:51

    • עוצר על צעירי פסגת זאב

      אמיתי, 15/08/09 11:15

      אם עוצר על ערביי ישראל אז גם על צעירי פסגתת זאב שעשו לינץ' בשני צעירים ערבים בערב יום השואה.
      זה לא ערבים זה שיכורים מסריחים.

      • בגלל אנשים כמוך יש להם כוח!!!

        ארז, 15/08/09 12:31

        הלינץ שנעשה בערבים מפסגת זאב בא בגלל שהם מסתובבים בשכונה ועושים כבשלהם ולא בגלל שינאת חינם!!! שתבין שהם לא בני אדם, אולי תבין משהו בחיים.

  • 136.

    משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי!

    משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי!, 15/08/09 10:51

    משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי! משטר צבאי!

    • כנס

      איש צבא, 15/08/09 12:14

      האם התכוונת למשטר צבאי ???

      • חחחחחחחחחח

        חחחחחחח, 15/08/09 14:08

        לדעתי הוא התכוון למשטר צבאי!

  • 135.

    אני לא רוצה לחשוב מה היה קורא אם יהודים היו רוצחים אב למשפחה ערבית בת''

    יובל ארהב, 15/08/09 10:48

    בושה וחרפה למדינת ישראל שמתירה בשם הדמוקרטיה לרמוס איש משפחה שכל חטאו היה שישב בנחת על ספסל בעיר עיברית!!!!!!לא יעלה על הדעת שאיש מהשמאל הנאור לא מגיב ולא מדבר גם לא מגמגם איש מהחכים הערבים לא מדבר שם אירגון שמאל לא מוקיע את המקרא
    שם אירגון זכויות אדם לא מציץ!!!(או סליחה זה היה יהודי אז הם לא מגיבים רק כשערבי ניפגע הרעש טוב יותר)פשוט בושה אני חושב שחייבים סוף סוף אחרי למעלה מ60 שנה להגיע להחלטה אמיצה ולחלק את המדינה יהודים לבד וערבים לבד שם רחוק מאיתנו מעבר לירדן ואין פתרון אחר

    • לא צריך לחשוב - היו כאלו מקרים (ל''ת)

      דני, 15/08/09 11:59

    • צודק ! (ל''ת)

      kobi, 15/08/09 12:48

  • 134.

    המזרח הפרוע

    אייל , חולון, 15/08/09 10:48

    הלילות בכנען נעשים מפחידים מיום ליום.
    (ליתר דיוק מלילה ללילה).

    בישראל מודל שנת 2009 , היציאה לבילוי לילי(ולא חשוב איפה) כרוכה בסכנת חיים כשעל הכוונת כולנו ועל איזה רקע שתרצו : פלילי , לאומני , דתי , הומופובי וכ''ו.
    רק צריך שתנחשו על איזה רקע גופתכם עלולה להימצא מבותרת איפשהוא , מפני שרציתם ללכת רגע לפאב , סרט , בית קפה או סתם לטיול לילי בטיילת.

    ריו דז'נרו זה כאן ועכשיו.

  • 133.

    שהוצאיתם את הלכלוך שמדינת ישראל מליאה בה.

    מודה לבני ג'לג'וליה, 15/08/09 10:47

    כל השבוע אנו שומעים על מקרי רצח ואלימות מזעזעים.
    כל שבוע סופרים את המתים והדקורים באלימות המועדונים.
    כל השבוע שומעים על אלימות בכבישים או בסכסוכי שכנים.
    שומעים על רצח בתוך העדה, שומעים על מקרי אלימות ואונס בתוך המשפחה, הכל רק בידי ערבים.
    היהודים יושבים כידוע בבתיהם ומלמדים את ילדיהם תורה ומצוות וגם הלכות נימוסים.
    איזה עם יפה אנחנו זך וטהור ורק הערבים הם הרעים והאלימים.

  • 132.

    נמאס כבר ממשקאות חריפים ,לאסור בחוק שימוש במשקאות חריפים!

    א.מ, 15/08/09 10:46

    להקים מחסומים בכבישים בימי ו'עם נוכחות כבדה של משטרה ,ואם צריך להטיל עוצר לילי משעה מסוימת .

    • כבר ניסו את זה בארה''ב וניכשלו-אין פתרונות קסם (ל''ת)

      דני, 15/08/09 12:00

  • 131.

    תפרסמו עוד שנתיים איזה גזר דין קבלו הבנות הרוXחות האלו. (ל''ת)

    אזרח, 15/08/09 10:45

    • אות קלון לפ''ת !!!!! הדבר נימשך כבר זמן רב ב-פ''ת!!!-והמשטרה? (ל''ת)

      פתח-תקווה, 15/08/09 11:50

  • 130.

    ''רקע חמור של בריונות בלבד'' (ל''ת)

    KLET, 15/08/09 10:45

    • מדוע הבריונות הזו מופנת רק כלפי יהודים (ל''ת)

      אבי מ, 15/08/09 11:15

  • 129.

    בושה

    מנסור, 15/08/09 10:41

    אין לי ספק שלחבורה הזו מגיע גזר דין מוות.על מעשיה כזה במקרה הזה אני מתבייש שהם ערבים.לבי מתאבל עם המשפחה.ומשתתף בצערם

  • 128.

    איפה נוכחות המשטרה התמידית? אזרחים עושים מה שבא להם! (ל''ת)

    עוד תקציב דחוף לכוחות הבטחון!, 15/08/09 10:40

  • 127.

    בני מיעוטים

    מוטי, 15/08/09 10:39

    בפתח תקוה התופעה ידועה היטב ומפקד תחנת פתח תקוה הקודם אמר לי בשיחה אצלו במשרד למי זה מפריע שבני מיעוטים הולכים עם רוסיות או ישראליות , אז מה אם הם נהנים

  • 126.

    בני העוולה אם פשעו צריכים לשלם עבור מעלליהם . אך ההשתלחות בערבים ככלל

    דני ב., 15/08/09 10:37

    מגעילה.
    כל מעשי הרצח שמבוצעים בכל סוף שבוע כולו בידי ערבים נכון?
    כל הדקירות בכניסות למועדונים או בריב על חנייה, כולם בידי ערבים.
    כל האלימות והירי כולם בידי ערבים.
    לכם העכברים הגזענים שמעשה האלימות האחרון של החשודים מג'לג'וליה הוציאם מהחורים, תחזרו לחורים שלכם בחזרה.
    תסתכלו טוב על ילדיכם מה הם עושים בסופי השבוע ומתי הם חוזרים מהבילויים ומה בדיוק עשו בבילויים שלהם, או אז תבינו שנגע האלימות איננו שייך למגזר אחד בלבד.
    זכורני כמה בוץ נשפכו על העדה האתיופית כאשר שם ארעו מעשי רצח.
    עתה תורם של הערבים משל שכל בני דת משה צדיקים גמורים הם.

    • הם לא גזענים זה אתה העיוור....אנחנו היהודים נסתדר בנינו אבל לא

      רמי הדני , 15/08/09 16:28

      רוצים שהערבים יתחילו להרים את הראש בצורה כזו....אם הם היו מתנהגים כמו בני אדם הסיפור הייה אחר...היהודים רבים בניהם זה עניין שלנו..אבל יהודים לא אונסים ערביות ולא מתנפלים על משפחות ערביות ורוצחים אותם....עכשיו אתה מבין את ההבדל אהבל...

  • 125.

    הרוצחים נעזרים בתיקשורת האנרכסטית להקלה במעשהם .מערכת המשפט נשלטת ברכ (ל''ת)

    החבורה ב מערכת המשפט לא מתאימה צריך לסלק אותם, 15/08/09 10:36

  • 124.

    ''ביריונות''? אז למה בזוג יהודים? היו שם עוד ערבים. (ל''ת)

    מדינת מיקי מאוס, 15/08/09 10:35

    • ניצול הזדמנות

      אמיתי, 15/08/09 11:16

      כי הם היו זקנים זה לא ברור לך?

  • 123.

    מדוע לרצח הזה, לא קוראים פשע שינאה?

    ניר, 15/08/09 10:33

    האם פשע שינאה, הוא מושג רלבנטי, רק כאשר מבצעי הפשע הם חרדים?
    אני הייתי מכנה את הרצח המתועב הזה,כרצח על רקע רומנטי.
    ערבים לא אהבו ולעולם לא יאהבו יהודים!
    וגם יפי הנפש מהשמאל, המביעים את הזדהותם עם זעקות השבר והקיפוח של ה''קוזקים הנגזלים'', הם בסך הכל צבועים ועלובי נפש.
    אין להם שום בעיה להיות בקירבת ערבים,כאשר מדובר בניגוב חומוס אצלם.
    אבל כאשר זה מגיע לשכן ערבי או תלמיד ערבי בכיתות ילדיהם, גוועלד!
    לא יקום ולא יהיה.

  • 122.

    איך נהפכים רוצחים ערבים מג'לג'וליה ל-צעירים? (ל''ת)

    ברוך, 15/08/09 10:31

    • אין משטרה

      מנסור, 15/08/09 11:27

      ידידי ברוך.לצעראנו אין תחנת משטרה.שתשרת את התושבים .התושבים משרתים את המשטרה.זה זלזול של הרבה שנים. מקובים שזה הרצח האחרון

  • 121.

    בקרוב אצלינו בכרמיאל! עם רדת החשיכה תושבי כרמיאל

    רינה, 15/08/09 10:30

    מסתגרים בבתיהם ועל הרחובות משתלטים צעירים ערביים שמטרידים בחורות,נוסעים במהירות גבוהה ומשמיעים מוזיקה רועשת

    זה עניין של זמן שזה יקרה גם אצלינו בכרמיאל

    • ואיפה המשטרה ? לא שומרים על הסדר ?

      לפטר ולגייס חדשים, 15/08/09 11:25

      מה שלא עובד צריך לבנות מחדש.
      מבצק טוב תצא עוגה טובה.
      מחומר אנושי לא מספק לא יוכלו לצאת תוצאות.
      חבל על ביזבוז כל התקציבים שמוקצבים לחומר אנושי שלא מסוגל לייצר תוצאות.

      לא צריך להוסיף תקציבים אלא צריך להחליף את החומר האנושי שמבזבז את התקציבים ללא יכולת.

    • ראיתי הרבה פרחות יהודיות , בחורות זולות שהולכות עם ערבים , אל תתפלאי ! (ל''ת)

      דוד, 15/08/09 13:01

    • זה לא פלא החלונות הכהים בבנין העיריה הקהו עיניו של ראש העיר עדי אלדר (ל''ת)

      דוד, 15/08/09 13:07

    • סיירת

      נדב, 15/08/09 14:17

      הגיע הזמן שהתושבים בכרמיאל יתעוררו ויבינו שהערבים לא מסתובבים ''רק'' עם רוסיות אלא גם עם בנותיהם הכשרות. עצימת עיניים וטמינת הראש החול לא תשנה את העובדות לכן,אם אתה תושב כרמיאל ולא חשוב הגיל, עליך לגרום,להקים,להרים,ליזום סיירת רצינית ומכובדת שתשוטט 24/7 בכל רחבי העיר וכמובן שתיהיה מגובה ע''י הרשויות ובעלת סמכויות שיטור מלאות.
      אתה- תושב כרמיאל,תבין, זאת הבת שלך שם בחוץ, מטרידים אותה,פוגעים בה,זורקים הערות ו...אם היא קצת ''חלשה'' אז גם ''טורפים'' אותה.

      תתעורר!!!

  • 120.

    לא הבנתם צריך כסף! השוטרים עסוקים בכתיבת דוחות חנייה/מהירות (ל''ת)

    בושה למדינה כזו ולמשטרה כזאת, 15/08/09 10:29

  • 119.

    אלוהים ישמור (ל''ת)

    הנרי, 15/08/09 10:29

  • 118.

    למה תמיד, אבל תמיד, כשנערות יהודיות מסתבכות עם ערבים זה נגרם רע? (ל''ת)

    יובל, 15/08/09 10:28

    • אתה מכיר את כל המקרים, או רק את אלה שעליהם מדווח? (ל''ת)

      רות מאור , 15/08/09 11:06

      • שאלה טיפשית....כמובן שהוא מכיר את כל המקרים

        רמי הדני , 15/08/09 16:34

        שמדווח עליהם... המדיה מדווחת על כל המיקרים

    • הן לא יהודיות

      גיל, 15/08/09 12:23

      הן גויות!!!!!!!!!

  • 117.

    בקרוב אנחנו נהיה הבני מיעוטים בארץ הזאת (ל''ת)

    A, 15/08/09 10:26

  • 116.

    לא מבינה יהודיות שיוצאות עם ערבים=לשכב עם האוייב=רק צרות (ל''ת)

    יעל, 15/08/09 10:26

    • האויב שלך הוא שכלך.

      ערבי, 15/08/09 11:24

      מקווה שהבנת.

      • בוא נקווה שמהר מאוד נקבל שכל......ונפתור את הבעיות האלו.. (ל''ת)

        רמי הדני , 15/08/09 16:36

  • 115.

    עונש מוות עכשיו!!! (ל''ת)

    רואי, 15/08/09 10:26

  • 114.

    תפוז מכאני בישראל - זוועה בהתגלמותה. הגיע הזמן לחוקק פה

    מיכל, 15/08/09 10:25

    עונש מוות. מספיק עם הרחמנות.

  • 113.

    אני פוחד בעולם הזה רק משופטים (ל''ת)

    אורי, 15/08/09 10:25

  • 112.

    אנשים תתעוררו! ההורים של כולנו בסכנה!! די לאלכוהול!! (ל''ת)

    מזועזע!!, 15/08/09 10:23

    • אתה חושב שהאלכוהול הוא הסיבה??!!!

      ארז, 15/08/09 12:34

      אם זה היה האלכוהול- הם לא היו רודפים אחריו ומוודאים את מותו בטביעה אכזרית!!!

  • 111.

    כולכם אם יוצאים מן הכלל הבודדים שהם בני האדם היחידים (ל''ת)

    הסוף של כולכם מתקרב בני אנוש ארורים,חייכם הם שקר, 15/08/09 10:21

  • 110.

    ואיפה המשטרה ? יושבים במשרדים ? נותנים דוחות תנועה ? מחפשים מריחואנה ?

    מי מפקח על עבודת המשטרה ?!, 15/08/09 10:21

    במרכז עיר קורה דבר כזה ומשטרה לא מגיע...
    זה אומר שדרכי העבודה לקויות,אין סדרי עדיפויות נכונות והכי חמור שאין פיקוח על סידרי העדיפויות של המערכת.
    הממשלה חייבת לפקח על דרך העבודה של המשטרה במצב שהעסק לא עובד.
    אין פה בעיה של כח אדם,יש בעיה של סידרי עדיפויות נכונים,של היכולת לדעת איך להפעיל את הכוחות בדרך הנכונה.
    תבזבזו את הכוחות על שטויות,אח''כ תבכו שאין מספיק כח אדם כדי שיהיה לכם תרוץ למה המדינה מלאה בפשע.
    כוחות המלחמה צריכים להיות ממוקדים במלחמה באירגוני הפשע על ראשיהם וכל הפעילים של אירגוני הפשע עד מיגורם,זאת תוך כדי שמירה מינימלית על מרכזי הערים,שזה גם חלק מהמלחמה באירגוני הפשע.
    מובן ששוטרים שמקבלים משכורת,מפטרלים במרכזי הערים ונימנעים מלאכוף את החוק על פעילי אירגוני הפשע מוכרחים להיות מפוטרים,כי הם תופסים מקומות עבודה ולא מבצעים את העבודה (ואח''כ אומרים שיש בעיה בכח אדם)
    אין בעיה בכח אדם,יש בעיה בהפעלת כח האדם,יש בעיה בסינון כח האדם המתאים.
    מדינת ישראל הקטנה הצליחה להביס את כל מדינות ערב,לא היה לה בעיה בכח אדם?בתקציבים?
    לא היה,כי תיפעלו את זה אנשים רציניים.

    • בתקופת המפכ''ל דודי כהן כל ראשי אירגוני הפשע בכלא .

      רנ''ג משטרה בדימוס, 15/08/09 11:31

      תגיד לי פקחן משטרה -
      לזרוק סיסמאות אתה יודע אז כאת נכמת אותן לכסף קטן -
      ראשי ארגוני הפשע - רובם בכלא ותבדוק אותי !
      למעלה מ - 85% הם כוחות מבצעיים העוסקים בלחימה בפשיעה / בטחון שוטף / לחימה בקטל בדרכים

      • אבל כל פעילי אירגוני הפשע חופשיים וממשיכים להפעיל את אירגוני הפשע.

        העבודה היא להפסיק את פעילות אירגוני הפשע, 15/08/09 12:25

        מעצר ראשי אירגוני הפשע הוא מבורך,אבל הוא לא מאפשר לשקוט על השמרים.
        זה לא סיום העבודה,זה רק עוד נידבך חשוב בדרך לחיסול פעילותם של אירגוני הפשע.
        אירגוני הפשע ממשיכים ''לעבוד''.
        פעילי אירגוני הפשע מנהלים ומתפעלים את אירגוני הפשע.
        אז העבודה לא נעשתה.
        העבודה היא להפסיק את פעילותם של אירגוני הפשע !
        זאת העבודה,לא המעצר של ראשי אירגוני הפשע.
        המעצר של ראשי אירגוני הפשע הוא רק חלק מהפעילות להפסקת פעולתם של אירגוני הפשע.
        אזרחי המדינה מצפים לתוצאות העבודה.

  • 109.

    מערכת החינוך נהיית רקובה, ולא , אצל החרדים לא יותר טוב

    מושון,חולון, 15/08/09 10:21

    החרדים מחנכים לטפילות ואנטי ציונות.
    אבל גם אצל החילונים המצב רקוב.
    מספיק להשקיע כסף בשטויות ובמגזרים לא יצרניים באוכלוסיה, מספיק כבר להעלים עין מתופעת העלמת המס. בשביל לתקן את מערך החינוך הרקובה מהיסוד צריך הרבה כסף!

  • 108.

    עונש מות לרוצחים מדינה ללא גבולות באלימות רק עונש מות על רצח (ל''ת)

    מוזי, 15/08/09 10:19

  • 107.

    שימו לב - חוק העונשין מתיר למותקף לחסל את התוקפן באופן מיידי

    ש, 15/08/09 10:13

    י. הגנה עצמית (תיקון: תשנ''ד)
    לא יישא אדם באחריות פלילית למעשה שהיה דרוש באופן מיידי כדי להדוף תקיפה שלא כדין שנשקפה ממנה סכנה מוחשית של פגיעה בחייו, בחירותו, בגופו או ברכושו, שלו או של זולתו; ואולם, אין אדם פועל תוך הגנה עצמית מקום שהביא בהתנהגותו הפסולה לתקיפה תוך שהוא צופה מראש את אפשרות התפתחות הדברים.

    34י1. הגנת בית מגורים, בית עסק ומשק חקלאי מגודר (תיקון: תשס''ח)

    * א. לא יישא אדם באחריות פלילית למעשה שהיה דרוש באופן מיידי כדי להדוף מי שמתפרץ או נכנס לבית המגורים, בית העסק או המשק החקלאי המגודר, שלו או של זולתו, בכוונה לבצע עבירה, או מי שמנסה להתפרץ או להיכנס כאמור.
    * ב. הוראת סעיף קטן (א) לא תחול אם -
    1. המעשה היה לא סביר בעליל, בנסיבות העניין, לשם הדיפת המתפרץ או הנכנס;
    2. האדם הביא בהתנהגותו הפסולה להתפרצות או לכניסה תוך שהוא צופה מראש את אפשרות התפתחות הדברים.
    * ג. לעניין סעיף זה, ''משק חקלאי'' - לרבות שטח מרעה ושטח המשמש לאחסון ציוד וכלי רכב במשק חקלאי.

    34יא. צורך (תיקון: תשנ''ד)
    לא יישא אדם באחריות פלילית למעשה שהיה דרוש באופן מיידי להצלת חייו, חי

  • 106.

    בנימין נתניהו אתה כישלון!

    N, 15/08/09 10:13

    בזיון,ראש ממשלה שמסתובב נפוח מארשת חשיבות בזמן שהמדינה מתדרדרת בכל תחום.
    לך הביתה ותיקח אתך את כל 120 חברי הכנסת והשרים שמבזבזים כספי ציבור ולא עושים את תפקידכם שהוא לשרת את הציבור.
    כל אחד מנבחרי הציבור אחראי לרצח הזה ולמצב המתדרדר במדינה בכל תחומי החיים.

  • 105.

    צריך הרבה שוטרים בשטח בואו לאל אי לראות איך הם (ל''ת)

    שומרים על האזרחים, 15/08/09 10:10

  • 104.

    זה מה שקורה שקושרים למג''ב את הידיים אל תתפלאו מדינה מטומטמת

    מסתערב לשעבר, 15/08/09 10:06

    תמשיכו לתת גיבויי לערבים כל יפיי הנפש
    המדינה מדרדרת מיום ליום וכל הצעירים כבר לא נמצאים בה
    יפו מלאה בערבים ופרוטקשן הדולפינריום גם הטיילת בתל ברוך עכו רמלה לוד גם לאפקה הם יגיעו ואז נראה לאן המדינה תדרדר
    בושה בושה בושה פעם הם היו מפחדים להוציא את הראש מהבית
    מילואים????? שהנכד של שולמית אלוני יעשה אני וחבריי ליחידה לעולם לא
    שיהיה לכם רמדאן שמח!!!!!!!

  • 103.

    מה נערות בנות 17 עושות עם גברים בני 20+ מג'לג'וליה? מההה???

    אשקלוני, 15/08/09 10:06

    קיבינימט
    אין בחורים נורמלים בפ''ת? צריך לחפש גברים עבור ילדות בנות 17, מכפר ערבי?

    • יש גם זונות יהודיות (ל''ת)

      ליאור, 15/08/09 11:10

      • צודק. עצוב, אבל אין לי אלא להסכים עמך

        אשקלוני, 15/08/09 18:57

        בושה וחרפה, נערות יהודיות עם ערבים מבוגרים מכפר

      • ''יהודיות'' מרוסיה אתה מתכוון (ל''ת)

        אל תערב את היהודיות בעיניין, 16/08/09 09:36

  • 102.

    האידיאולוגיה החדשה של הערבים היא: להפגין נוכחות בכל מקום ומקום בישראל.

    לקנות בתים בשכונות יהודיות, 15/08/09 10:01

    לבלות בפארקים של הערים היהודיות, להשתלט על הכנרת על חוף חיפה ותל אביב וכך להפוך את חיי היהודים לגיהנום .

    • זאת אידיאולוגיה יפה,שבטח נהגתה באירגון הטרור של אש''ף

      ששולט בערביי ישראל מתחילת הסכם אוסלו, 15/08/09 12:10

      אבל תפקידה של המדינה להלחם בזה,לייצר לזה תשובות שלא יאפשרו להם הצלחה בדרכיהם לפגיעה במדינה ואזרחיה.
      ואיפה הממשלה ? יושנת,הם נחים בכיסאות שמאפשרים להם שררה ופרנסה נוחה.

  • 101.

    זה שצעירות מפ''ת מסתובבות עם ערבים זה יותר עצוב מהרצח. (ל''ת)

    יוסי, 15/08/09 10:00

  • 100.

    ''החיבור'' נערות יהודיות................

    סב עוז, 15/08/09 09:58

    תדע כל אם עבריה......לעולם לא תיתן אם ערביה לביתה להתרועע עם בחור ישראלי, מדוע אינכן מחנכות את בנותיכן שפגישה עם ערבי תכליתה אחת ואין בילתה......אני מצטט ''אנחנו לא דופקים יהודיות, אנחנו מזיינים את היהודים''!!! סוף ציטוט, האם הדברים אינם מדברים בעד עצמם?! הם לא מחפשים ''אהבות'' הם פועלים ממניע אחד בלבד, לאומני!! ואם מסתיע גם סקס בהזדמנות, מדוע לא.

  • 99.

    נמאס מהביריונות ע ו נ ש מ ו ו ת (ל''ת)

    איתי1960 , 15/08/09 09:56

  • 98.

    היינו שם אתמול, היו המוני אנשים בערב

    קרן, 15/08/09 09:55

    על החוף, בטיילת, המוני אנשים. היה שקט.
    אני קוראת ומתקשה להאמין. זוג ובתם ביקשו לשבת ולנפוש ביום שישי בערב, והאב נרצח נפש, רעייתו הוכתה. אנשים מבוגרים. חוף תל ברוך. למצות את הדין עם התוקפים.

    • אף אחד לא ראה ,לא שמע לא נסה לעזור? (ל''ת)

      צפוני, 15/08/09 15:04

  • 97.

    בתי המשפט - האשמים הבלעדיים בפשע בישראל

    בית הילל, 15/08/09 09:53

    עונשים מגוחכים = מדינת חממה לפושעים

    • צורק במאה אחוז

      איתי1960 , 15/08/09 11:11

      בית המשפט ההזוי של מדינת ישראל

  • 96.

    אלוהים הם היכו למוות אדם בן 65 אני לא יכולה להתאושש !! (ל''ת)

    noyalon , 15/08/09 09:53

  • 95.

    ביבי שלח 500 שוטרים לפנות מאחזים (ל''ת)

    אייל, 15/08/09 09:52

  • 94.

    ממשל צבאי, עכשיו. (ל''ת)

    ציוני , 15/08/09 09:52

  • 93.

    מזעזע ? בוקר טוב

    אונו, 15/08/09 09:51

    מזעזע בשכונה טובה לא מזעזע בשכונות אחרות?
    הבריונות בכל הארץ ואם לא תטופל במלוא החומרה אף אחד לא יצא מביתו כולל השכונות הטובות

    • חברה ללכת בלילה בדרום תל אביב פחד מוות מהצעירים השיכורים (ל''ת)

      איתי1960 , 15/08/09 11:12

  • 92.

    הרוצחים הם שפלים, מתועבים, מפלצות אדם.

    עונש מוות-העם דורש צדק והרתעה! אמא שדואגת מהאלימות, 15/08/09 09:49

    מי שמסוגל לתקוף כך בן אדם להרביץ לו עד מוות הוא לא בן אדם. הוא מפלצת. חיה טובה ממנו.
    הם גם הרביצו לנשים! אישה בת 65 וצעירה בת 20! למה????? איזה יצר מרושע קיים בהם ????

    הרוצחים והמכים לא ראויים לחיות.
    כל המעורבים בלינץ'-צריכים למות.

    הגיע הזמן שיהיה עונש מרתיע בארץ האלימה הזו.

    בושה וחרפה שבמדינת ישראל 2009, תל אביב, חוף הים השליו והנעים יכול להתבצע מעשה כזה בלי כל נוכחות של משטרה באיזור.

    הרוצחים מג'לג'וליה באו בוודאי לחפש זונות בתל ברוך... חובה לסלק אותן משם !

    ליבי ליבי עם האישה והבת שחוו את החוויה הכי מזוויעה שאפשר לדמיין. אין נחמה.

    המדינה צריכה לחשוב איך לדאוג ולוודא שיהיה צדק אמיתי ולהבטיח שהרוצחים וכל המעורבים (גם אם יש מי שצפה מהצד ולא עצר את החברים שלו מהמעשה השפל) יסבלו מהיום ועד סוף ימיהם בצינוק (אולי גם להרביץ להם חזק כמו שהם הרביצו לאיש.

    אני מקווה מאוד שמערכת המשפט תראה את סבל הנרצח ואת סבל האישה, הבת וכל המשפחה שלהם ותתן עונש מקסימלי לרוצחים. אין גורמים מקילים, בלי קיצור עונש, בלי עסקאות טיעון, בלי חנינה. כלום.

    אמא. תל אביבית לשעבר. מודאגת מהאלימות !

  • 91.

    אלימות ובריונות חוגגת בטיילת תל אביב

    בתיה, 15/08/09 09:48

    הפקרות ובריונות בטיילת ובחופי הים של תל אביב זה מכבר ידוע לצערנו ובמיוחד מצד בני מיעוטים שלא לדבר שזה מפחיד לצאת לטייל בשעות ערב בטיילת של תל אביב , בעלי ואני נתקלנו בזה בשעות בוקר בחוף הים כאשר הגיעו בני מיעוטים לידינו וצורה הפגנתית הוציאו אברי מינם והשתינו, אנחנו נישארנו בשוק וכמובן שהסתלקנו הביתה במהרה ,

    • הטיילת הזו לא שייכת לעיר שנהפכה ל''עיר העשירים''? (ל''ת)

      צפון, 15/08/09 11:08

  • 90.

    קשה לקרוא את זה!! (ל''ת)

    noyalon , 15/08/09 09:45

  • 89.

    לחיות עים ערבים בשלום?ומי רוצה ירד לעזה (ל''ת)

    אבשלום, 15/08/09 09:45

  • 88.

    איפה היתה המשטרה????? יש שם נקודת שיטור קבועה, לא???? (ל''ת)

    שפי, 15/08/09 09:43

  • 87.

    אם מתנחלים היו מבצעים זאת או חרדים הייתם מצניעים זאת??

    שאלה לעורכים, 15/08/09 09:39

    אבל רק משום שמדובר ב''בני מיעוטים'', קרי ערבים מג'לג'וליה, לפי ynet, אז החלטתם להוריד זאת מהכותרת הראשית והמשנית???

    • ''אם'', ''אם'' , ''אם'' לסבתא היו גלגלים

      דני, 15/08/09 10:24

      כל תגובות ה''אם'' וה-''לו'' ילדותיות וחסרות ערך

      • שאלות רלבנטיות לחלוטין, הרי הצביעות משפריצה מכל כיוון (ל''ת)

        עיתונאי, 15/08/09 11:59

    • ימח שמם (ל''ת)

      דניאל, 15/08/09 10:57

  • 86.

    בושה וחרפה

    יניב, 15/08/09 09:38

    ערבים חוגגים פה עושים מה שרוצים אף אחד לא מדבר איתם. הם לא רוצים חיים משותפים, רק רוצים זכויות וזכויות צריך לפקח עליהם טוב טוב.

  • 85.

    דו קיום? יחודש הממשל הצבאי לאלתר- אין לאפשר להם כניסה ליישובינו. (ל''ת)

    רעמסס, 15/08/09 09:37

  • 84.

    שוב ''בני מיעוטים''

    אבישי, 15/08/09 09:37

    אם למישהו יהיה האומץ הציבורי לבדוק את חלקם של הערבים בביצוע פשעים חמורים, הוא יגלה את העובדה הברורה לכל בר דעת: חלקם בביצוע הפשעים עולה לאין שיעור על חלקם באוכלוסיה. ברור שמיד יקפצו אנשי שמאל יפי נפש ויגידו ..''ומה, ואין רוסים, מרוקאים, אשכנזים''..אבל האמת ברורה כשמש. הערבים תוקפים יהודים על רקע עברייני+ לאומני. כל מי שאומר אחרת הוא שקרן ופחדן. הגיע זמן לשים קץ לעבריינות הערבית. שישארו בכפרים ובערים שלהם ויהרגו זה את זה.

    • לפי התגובה

      רפי, 15/08/09 10:27

      שלך והסוף שלה רואים בבירור איזה פשיסט ומכלילן אתה.

    • צריך להוציא אותם מהמדינה...אין שום פתרון אחר...וזה שבחורות

      רמי הדני , 15/08/09 10:40

      יהודיות מסתובבות עם ערבים ומשתתפים איתם בפשעים האלה מראה את ההתדרדרות בחברה הישראלית...עם ישראל ומדינת ישראל עומדים על סף ההיתפוררות ואף אחד מהפוליטיקאים לא עושה כלום...להעלים עיין ולחשוב שזה לא יקרה בזמננו זה כמו כניעה לערבים ..אם לא נלחם בתופעה הזו עד חורמה אז אין צורך בצבא במדינת ישראל.

    • עבריין ערבי הפועל נגד יהודים נחשב גיבור במקום מגוריו. (ל''ת)

      ירחמיאל, 15/08/09 10:49

  • 83.

    מתי יכניסו לחוק עונש מוות??? (ל''ת)

    הגיע זמן, 15/08/09 09:35

    • תגובה ל84 גזר דין מוות כן עכשיו ומיד!!!!!!!!!!

      bahary5 , 15/08/09 10:18

      מתי שבשלטון ישבו גברים עם ביצים ויבינו שמי שמרחם על רוצחים למניהם,מתאכזר לעמך ישראל.
      שופטים בכל הרמות צריכים למצות את הדין
      עם כל הרוצחים האכזריים שאנו רואים ושומעים עליהם לאחרונה.
      לא לעשות הנחות לאף אחד. בנוגע לגזר דין מוות!!על פי דעתי הצנועה צריך להכניס לחוק,גם גזר דין מוות על מעשי רצח.ויש כאלה הרבה.רק לאחרונה ראינו איך רוצחים מתןעבים רוצחים ומתעללים בקורבנותיהם . די מספיק.המחוקקים מרחמים על רוצחים ומפקירים,כן ממש מפקירים את יתר האוכלוסיה הנורמטיבית בארץ.ופה צריכה לבוא המהפכה!!
      השופטים צריכים לשפוט,ולא לחפש פשרות
      במקרים חמורים,ולא עיסקאות טיעון,שמסרסות את כל מערכת המשפט..
      עונש מוות כן!!!בתנאי שיהיו שופטים
      אחראיים ובעלי מצפון,שיחרמו על הקובנות ולא על הפושעים...
      יש להדגיש החוק שבמקרים מסויימים.
      יהיו לשופטים שתי ברירות בלבד.
      1)או להוציא זכאי.
      2)או לגזור את דינו של הרוצח למוות.

    • יש עונש מוות רק לא מכילים אותו בתי משפט הזויים (ל''ת)

      איתי1960 , 15/08/09 11:15

  • 82.

    תל אביבים , תמשיכו לאהוב ערבים.... (ל''ת)

    יהודי, 15/08/09 09:34

    • זה לא התל אביבים שאוהבים ערבים..זה קמצוץ של אשכנזים...

      רמי הדני , 15/08/09 11:54

      שעושים וחןשבים ההיפך מרוב הישראלים...אלו אנשים שמשלים את עצמם שהם אירופאים וכאילו יותר מתורבתים משאר הישראלים...הם חושבים שהם המציאו את ההומניזם...הם חיים בלי שום קשר עם המציאות בשטח ..לכן הם עברו לצד של האויב ונגד העם שהם לא אוהבים..רק כדי להיות שונים.

  • 81.

    בושה למדינה

    צדק, 15/08/09 09:34

    ממש בושה זה כמו סרט של התפוז המכני.
    איפו הסיורים של המשטרה ו\\.
    ובנוסף כל הבנות הפרוצות האלו שהולכות עם ערבים. צריך לבצעה בהם לינץ כו שהם עשו למשפחה הזואת אז יהיה צדק אמיתי ובפעם הבאה הם יפחדו ויחשבו פעמיים.

  • 80.

    כשיהודיות שוכבות עם ערבים,שוטרת מתתנדבת בטבריה עם ערבי

    טברייני, 15/08/09 09:30

    שוטרת התנדבת בטבריה יהודיה אם לשלוש נערות התבגרות הלומדות בבבית ספר דתי בטבריה , הכירה במשטרה ,במהלך ההוללות שמתרחשת בלילות בניידות המשטרה , בטבריה , בנצרת ובשפלה , השוטרת המתנדבת הכניסה לביתה ולחייה שוטר ערבי נשוי עם ילדים מאחד מכפרי הסביבה ,ללא בושה וללא התחשבות שמחיר ששלוש בנותיה נערות מתבגרות ,שחונכו על יהדות ,תורת ישראל ואהבת ישראל ,משלמות בשל ערבי שנכנס לביתן ,לחייהן , לפרטיותן ולאינטימיות שלהן , מלבד ילדי השכונה ,שמשפילים ומקללים את הבנות בשל האימא שלהן עם הערבי , מלבד כל חברותיהן שהן נערות דתיות , מתרחקות מהן כמו ממגפה , כאילו שהן אשמות במשהו ,.זה מה שעןשים בניידות המשטרה בלילות . שורים יוצאים למשמרת , כל שוטר ,עם השח''מית שלו , וכל שוטר עם המתנדבת שלו . מה הפלא ,שנגנבים מעל ל100.000 כלי רכב מגדי שנה לשטחים ,באין רואה ,ובאין מפריע , מה הפלא שהפשע ,הזנות הסמים ,והאלימות גואות , והאזרח , גופו רכושו ילדיו ובני משפחתו ,פשוט מופקר ,המדינת ישראל , וערביי ישראל פשוט חוגגים ,כי ברגע שתתלונן ישר יאמרו שהרקע גזעני . רבותי עם ישראל חיכה 2000 שנות גלות למדינה ,והוא הולך לאבד אותה ,

    • כן הסיפור מוכר , כואב על הבנות המתבגרות .. זה מחיר ה'' דמוקראטיה ''

      גם טברייני ל81, 15/08/09 09:55

      לא ידעתי על המתרחש הניידות המשטרה בלילות , אולי זה מסביר הרבה דברים ..

    • זה נכון, אתה גזען (ל''ת)

      אני, 15/08/09 10:00

    • בכל תחנות המשטרה בצפון ובמיוחד בסוף שבוע עובדים רק ערבים. (ל''ת)

      ועדיין מגייסים עוד., 15/08/09 10:33

  • 79.

    מה 2 נערות יהודיות עושות עם 5 ערבים מג'לג'וליה? (ל''ת)

    מיכל, 15/08/09 09:30

    • נו קשה לך להבין ..מה הם עושות ?עכשיו הנרצח ישכח ..והנערות יקבלו

      ירח כחול , 15/08/09 09:48

      כתבה טלוויזיונית ..ובטוח תכנית אירוח ..
      ולפוגעים מחכה בכלא מזגן ..ופסיכולוג..
      את יודעת דמוקרטיה

    • בדיוק מה שאת חושבת. (ל''ת)

      מ, 15/08/09 10:02

    • לצערנו, זו לא תופעה חדשה... (ל''ת)

      שירי, 15/08/09 10:25

  • 78.

    אנשים רעים

    חרא על כל בני המיעוטים, 15/08/09 09:30

    אנשים בלי נשמה

    • וחרא גם על הנערות מפתח תקווה, נכון?

      מושון, 15/08/09 10:21

      כי גם הן תקפו את המשפחה

    • תגובה ל79 אינך בכיוון הנכון

      גבי, 15/08/09 10:26

      דע לך כי בני המיעוטים לא היו מגיעים למקום
      שהגיעו באם לא היו זוכיןם לשיתוף פעולה
      שבמקרה זה כמוהה כבגידה בבטחון ישראל.
      אותן יהודיות גרועות בהרבה מבני המיעוטים
      והן אשר צריכות לשאת בעונש הכבד.
      במקרה זה בדמוקרטיה הגדולה ארה''ב -הוצאה
      להורג.
      גבי

  • 77.

    מדינת ישראל התעוררי!

    erez israel , 15/08/09 09:29

    הערבים פורקים על אזרחים תמימים את כל תסכוליהם.
    להקצות מייד משאבים למיגור תקיף מן השורש של הביריונות הערבית!

  • 76.

    בחוף גבעת אולגה אין כניסה לערבים,ובכלל גם לשכונה

    ג.אולגה, 15/08/09 09:27

    מי שחושב שמעטים הם הערבים שחפצה נפשם לרצוח יהודים הוא טועה.השינאה שלהם עזה וחוצת גבולות.לאור מצב אחיהם ובני מישפחתם בעזה.

    • אין כל קשר בין מצב משפחתם או עזה ושנאתם ליהודים.

      שמוליק, 15/08/09 10:22

      את זה הם יונקים מילדותם במסגדים. אם אדם מוכן ומסוגל לרצוח את אחותו בגלל חילול כבוד המשפחה (וזה הם עושים ומקבלים כבוד גדול על כך) הרי לא קשה לו כלל לרצוח יהודי.

      • זה בדיוק העניין!! אין להם ערך לחחים אפילו של עצמם!

        ארז, 15/08/09 12:40

        ועם דבר כזה אי אפשר לעשות שלום!!!

  • 75.

    כל יום נשבר שיא שלילי חדש במדינה הזו..ממש מפחיד. (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 15/08/09 09:26

    • אל תפחד,אני אשמור עליך... (ל''ת)

      tami.me , 15/08/09 11:49

      • את חיים שלי..נשמה. (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 15/08/09 12:46

  • 74.

    עוד מקרה קשה

    י ל ד , 15/08/09 09:24

    בזמן האחרון מתגלים הרבה מקרים קשים.

  • 73.

    יהודים תפנימו טוב את הסיפור הזה (ל''ת)

    צחי, 15/08/09 09:24

  • 72.

    ידו בכול וכול יד בו

    sos, 15/08/09 09:21

    נכנסתי פעם לגלגוליה בטעות לא היה כולכך כיפ שם

  • 71.

    הרוצחים יוצגו על ידי עוך דין ,עם ממון רב ,ויקבלו עובודות שרות (ל''ת)

    מדינת מופקרת.אם יש לך כסף מקבל עבודות שרות, 15/08/09 09:21

  • 70.

    יש לבצע התנתקות של אמת

    כנרית3 , 15/08/09 09:20

    הערבים אינם מאפשרים שום סיכוי ל''דו קיום'' בשלום. לכן יש להשלים את תהליך ההגירה ומול קליטת יהודי ארצות ערב בישראל יש להעביר את ערביי ישראל ויש''ע לארצות ערב
    ירדן היא ''המדינה הפלשתינית'' ולשם יש להעביר את הבדואים והערבים הנמצאים בתוכנו.
    זו הדרך היחידה לשלום וכל השאר ברגותיוביילין ומעשי רצח כמו זה שבטיילת

  • 69.

    הטיילת ליד הדולפינריום בליל ששי נראית כמו הטיילת של עזה! ים של ערבים

    שעושים פרובוקציות ומחפשים צרות, ואין שוטר אחד בשטח, 15/08/09 09:19

    הטיילת ליד הדולפינריום בליל ששי נראית כמו הטיילת של עזה! ים של ערבים שעושים פרובוקציות ומחפשים צרות! ואין שוטר אחד בשטח ההפקר! למי שלא היה שם, זה מזעזע!

    • השוטרים בעצמם מפחדים (ל''ת)

      תל אביבי, 15/08/09 09:58

    • הם מפחדים (ל''ת)

      משה, 15/08/09 10:27

    • אכן צודקת, כל שטח הפארק 'צארלס קלור מלא בערבים ! אתה מרגיש כמו בעזה (ל''ת)

      הייתי שם בטיול, 15/08/09 10:29

  • 68.

    למה לדאוג, היהודים ישחררו אותם תמורת האידיוט הבא שישבור שמירה ויחטף (ל''ת)

    פריץ אוברמייסטר, מינכן, 15/08/09 09:18

    • חוצפן!!

      רויטל, 15/08/09 21:57

      מכל התגובות האוויליות שקראתי פה התגובה שלך המזעזעת ביותר...מי אתה בכלל, אתה יושב לך במינכן וכותב על חיילים שמגינים על ארצם שהם שוברים שמירה???אתה בכלל חושב לפני שאתה כותב משהו!! חיילים בניגוד לך,דואגים למדינתם...אז תישב לך בגרמניה , תחיה את החיים הטובים רק אל תעיז להגיד משהו נגד אנשים שכן איכפת להם מהמדינה שלהם...

  • 67.

    הכתובת היתה כתובה על הקיר

    אבי מ, 15/08/09 09:17

    כל מי שמטייל בטיילת בעיקר באיזור גן ג'רלס נבהל מהתנהגותם העבריינית של צעירים ערבים אשר משוטטים בקבוצות ומטרידים נערות ומאיימים על אזרחים,החשש מפניהם מרחיק יהודים מהמקום והוא הולך והופך לשטח ערבי, גם תל אביב בסכנה

    • איפה המשטרה כשצריכים אותה?

      אריה, 15/08/09 10:41

      בהרבה מקומות בעולם מקיימים שוטרים סיורים רגליים של זוגותשוטרים במדים, והדבר מרתיע ונותן הרגשת בטחון לאזרחים.

  • 66.

    להחזיר שוטרי מקוף וסיורי משטרה - לצאת מהמשרד (ל''ת)

    attilafalcon , 15/08/09 09:15

  • 65.

    בטח אמרו לההם מהמשטרה לבוא לתחנה ולהגיש תלונה (ל''ת)

    הצבעתם ליברמן,סיפר סיפורים כמו חול, 15/08/09 09:14

    • אתה כל כך צודק

      אזרח, 15/08/09 10:43

      אני מכיר מקרה גרוע שכמעט הסתיים כך ושהתקשרו לשטרה הם שכנעו את המותקף לעזוב את הריזור ולא להסתבך עם התוקפים כן המשטרה שיכנעה אותו בדוק.

    • אם יקום גוף שיבדוק תלונות קודמות של מתלוננים על כל רוצח בדיאבד

      יוני, 15/08/09 10:44

      יגלו שהמון התלננו עליו במשטרה. וזו לא פועלת עד שאין גופה.בדוק.

  • 64.

    פשוט לא מתחשק יותר לחיות במדינה הזו.ממש בא לי לברוח מפה (ל''ת)

    עמרי חיפה, 15/08/09 09:10

    • אל תעשה טובות, סע, ותמצא גן עדן בחו''ל. (ל''ת)

      דן, 15/08/09 10:28

  • 63.

    ''הם'' נמצאים בכל מקום בנגב ובגליל. כעת ''הם'' בת''א. תיהנו... (ל''ת)

    כבשהפועה , 15/08/09 09:10

  • 62.

    מסוכן להסתובב בכל מקום היום.

    binderdov , 15/08/09 09:08

    אלו כנראה צעירים ערבים שחושבים שיהודיה היא הפקר ולא מהססים להטפל אליה גם בנוכחות הוריה,אם הבחורים שנתפסו הם הרוצחים חבל שאין במדינת ישראל עונש מוות,על דבר כזה גם הגרדום נחשב לעונש קל.

  • 61.

    איפה המשטרה איפה צרים להכניס אותם 30 שנה לצינוק (ל''ת)

    א, 15/08/09 09:08

  • 60.

    בני מיעוטים.... ערבים תקראו להם בשמם כבר (ל''ת)

    י, 15/08/09 09:07

  • 59.

    ''הם'' נמצאים בכל מקום בנגב ובגליל. כעת ''הם'' בת''א. תיהנו... (ל''ת)

    כבשהפועה , 15/08/09 09:04

  • 58.

    ת''א

    לילה, 15/08/09 09:02

    בוקר טוב לשפויים. נכון שממש כייף גדול לחיות פה?. ארץ של גופות דם ופשע. מה רע? זה ממש כמו ארץ זבת חלב ודבש. כל כך כייף לקום בבוקר ולקרוא שאבא אמא וביתם הלכו בסך הכל לטייל. אלוהים! כל היושבים למעלה, חבורה של קומבינטורים הנלחמים על עוד כסא. נמאס!!! מספיק!!!! אנו אזרחי ישראל השפויים מבקשים נא שימו סוף לאלימות. מספיק ודי!!!!!!!!!!!!!!! הצילו!!!!!!!!!!!!!

  • 57.

    מה לעזאזל קורה פה ?

    אלון, 15/08/09 09:00

    כל יום מישהו נרצח .....?

  • 56.

    לקצין הבכיר

    ארני, 15/08/09 08:59

    ...באמת מזעזע ,ועוד באחת השכונות הטובות של העיר..... תתעוררו אתם ישנים..

  • 55.

    ''בני מיעוטים'' ??

    יהושע בן-נון, 15/08/09 08:59

    למה קשה לכם בתשקורת לקרוא לילד בשמו? תכתבו ''ערבים''!

    גם כשחרדים התפרעו ישר דאגתם לציין שהם חרדים!

  • 54.

    שימותו בכלא וההורים שלהם שיסבלו-כנסו כנסו

    איאד-גליל, 15/08/09 08:57

    קודם מצעער על הקורבן ןזה לצערי בגלל חוסר החינוך של הצעירים בגלל שאנחנו חברה מתפרקת הפכנו אלופים בלהאשים את ההמסד החלק הגדול הוא זה שהגענו למאה ה 21 ועדיין יש לנו תרבות ומנטליות של 1500 שנים אחורה זו האמת עכשיו איך אפשר להאשים את היהןדים בגזענות כלפעמים לא רןצים לראות ערבים בעירם?????

  • 53.

    היהודים נהיו פחדנים ולכן דמם מותר. (ל''ת)

    אבי, 15/08/09 08:56

    • Sad but true (ל''ת)

      avi, 15/08/09 10:25

  • 52.

    כל יום גופה אחרת מה יהיה הסוף פה?

    ברק, 15/08/09 08:56

    צריך לאמץ את השיטה שך גוליאנו מניו יורק.

    • וכמה שיותר מהר, תראו את ניו יורק היום (ל''ת)

      אחד שרוצה לחיות, 15/08/09 10:10

  • 51.

    למצות עימם את הדין !!! (ל''ת)

    יוסי, 15/08/09 08:56

  • 50.

    יש להבהיר שברגע שאזרח מותקף זכותו החוקית להדביר את התוקף

    ש, 15/08/09 08:55

    אולי במקרה הזה זה לא רלוונטי, אבל במקרה הבא שזוהמה תתקוף ולקורבן יהיה במקרה נשק אישי - זכותו וחובתו החוקית להכניס לתוקף כדור בראש.

    • אכן אתה צודק. הבעיה היא מערכת המשפט המטומטמת שלנו

      שמוליק, 15/08/09 10:16

      היו מאשימים אותו בהריגה כי הרי הוא היה צריך להוכיח שתקפו אותו. אם היו תוקפים הוא לא היה יכול לירות כבר ואם יורה הרי עדיין לא תקפו. בכל מקרה הוא מפסיד. אין גם אפשרות של מישהו אחר להגן עליו כיון שאותו לא תקפו.

  • 49.

    זה מה שקורה כשאין אפילו שוטר אחד ברחובות, ונותנים גב לערבים.

    הם לוחמי חופש שאמורים לרצוח יהודים., 15/08/09 08:53

    תארו לכם מה היה קורה אם הערבים היו הריבון כאן. הם היו טובחים את כל היהודים והעולם היה שותק.

    את השמאלנים הם לא היו טובחים כי הם היו מספיקים לברוח מכאן אל בתיהם היפים שרכשו מראש באירופה.

  • 48.

    אלוהים אדירים

    מימי, 15/08/09 08:52

    פשוט ברברים

  • 47.

    ומה עכשיו? יבטיחו ויבטיחו? והסטטיסטיקה תוכיח ההיפך?

    אזרח מודאג, 15/08/09 08:52

    היום נשמע את הקשקושים של השר לבטחון פנים, של מפכ''ל המשטרה ואולי אפילו של כבוד רוה''מ.
    מחר יחליפו אותם ואח''כ יבוא שוב מישהו אחר ואנחנו נשאר עם מערכת חינוך שמכשירה פושעים ושונאים וענישה שמרתיעה אחוז הולך ורטן מהציבור.

  • 46.

    מה ציפתם?

    מוניטה, 15/08/09 08:51

    בני מיעוטים .. מה הם כבר יודעים לעשות חוץ מאלימות? ואיפה המשטרה האימפוטנתים האלה שלא שווים כלום. צחוק של המדינה . כולם עושים במדינה הזאת מה שבא להם. הבעיה היא לא איראן ולא חמאס ולא עזה. הבעיה היא מה שקורה פה בפנים בלב של המדינה. זאת כבר לא דמוקרטיה. רק משטר טוטליטרי אולי יכול לעזור פה. הבדואים עושיפ מה שבא להם. נסעתם פעם בכביש ערד-באר שבע? זה פחד מוות מה שהם עושים על הכביש.

  • 45.

    פשוט עצוב, קורע לב ומקומם!!! צריך להתחיל לפרוש כוחות משטרה

    אפרת, 15/08/09 08:51

    ברחבי העיר, כמו בניו יורק של ג'וליאני. מספיק עם הפשיעה הזו, נעשה מפחיד להסתובב ברחובות! ובמקביל - ענישה מחמירה, עונשי מאסר כבדים, שכל הבריונים יישבו בכלא!

  • 44.

    אסון מזעזע. רחמי למשפחה האומללה, שאביה נרצח בכזו אכזריות

    האבא ז''ל ניסה להגן על ביתו ושילם בחייו, 15/08/09 08:50

    איזה אסון מזעזע ומוות מזעזע.

  • 43.

    כבוד השופט

    דליה, 15/08/09 08:49

    הייתי שיכור,לא ידעתי מה אני עושה,אבל אני מבקש סליחה.שלוש שנים בפנים עם ניקוי שליש ותואר ראשון יהיה נפלא.הולך? תודה,אתה שופט נפלא.מדינת ישראל,2009

  • 42.

    מעניין מה אמר להם שהם כ''כ התעצבנו. (ל''ת)

    kermithefrog , 15/08/09 08:45

  • 41.

    כבר אי אפשר להסתובב חופשי בחוף הים - לאן הדענו

    איזה פחד, 15/08/09 08:44

    כל יום קוראים על עוד רצח ועוד אלימות אנחנו מתדרדרים מדחי אל דחי, ממש עצוב, יהי זכרו של האיש ברוך ושתפסק האלימו

  • 40.

    deth penelty

    sam, 15/08/09 08:44

    the only way id to get them Death penelty

  • 39.

    איזה פחד..מה קורה במדינה שלנו, למה המפכ''ל לא מתעורר!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מיימיי , 15/08/09 08:41

  • 38.

    קבוצת צעירים- בני מיעוטים

    צבי, 15/08/09 08:39

    בכתבה מדובר על קבוצת צעירים ועל בני מיעוטים ולמה לא לכתוב בעברית פשוטה ערבים אני קורא לכולם להתייחס למקרה זה בדיוק כמו למקרה שקרה במועדון בתל אביב לפני שבועיים כלומר הפגנות המוניות בהשתתפות עשרות אלפים כולל הנשיא ושרי ממשלה ואומנים תוך הטלת אשמה על הציבור הערבי ועל מנהיגיהם

    • לא צריך להפגין הפגנות זה להומואים...צריך סיירת קשוחה של המוני צעירים

      עודד יערי, 15/08/09 22:04

      יהודים קשוחים שיסתובבו בעיקר בלילות ויחפשו את כל הדרקס שמחפשים צרות ערבים ואף יהודים צחצחים ויתנו להם את הצרות שהם מחפשים.

  • 37.

    לבית המישפט המרחם על אכזרים סופו להיתאחזר על רחמנים

    יחזקל, 15/08/09 08:37

    אבקש ענישה ראויה ולא עבודות שרות

  • 36.

    לא יפה להגיד שערבים הרגו אותו , פוי זה לא מתאים זה גזענות (ל''ת)

    קרן חדשה לישראל, 15/08/09 08:37

  • 35.

    תכתבו בכותרת ע''י ערבים מחבלים

    יוסי, 15/08/09 08:36

    זו לא סתם ''קבוצת צעירים''
    זו קבוצת ערבים מחבלים !
    כולנו יודעים שאם היה מדובר במגזר אחר כגון: מתנחלים
    חרדים
    רוסים
    אז בשמחה ובששון הייתם מציינים את מגדרם בכותרת
    אבל ערבים? שששש.. שלא יידעו, שלא יפגע ה''חזון''
    קבוצת צעירים, עלק

  • 34.

    5 ערבים מג'לג'וליה זה לא רצח זה פיגוע לאומני ! (ל''ת)

    אופיר, 15/08/09 08:36

  • 33.

    עונש מוות!!!

    זיקו, 15/08/09 08:32

    אני לא מבין את ה''עקרון המוסרי'' שמונע עונש מוות. מישהו יכול להסביר לי למה הקורבנות מתים והרוצחים נשארים בחיים, ולא רק זה, אלא מטופלים על חשבון משפחות הקורבנות - שלוש ארוחות ביום, דיוידי ומחשב. בעיני זה בדיוק הפוך ממוסרי.

  • 32.

    טעות בכותרת ערבים הלכו לזונות ורצחו אזרח תמים

    המתקן, 15/08/09 08:27

    חיינו סיוט ולא מפתחים שום טיל נגד האלימות הערבית והערסית מבפנים

  • 31.

    גופה מבותרת בפח אשפה חהחהחהחהחה (ל''ת)

    ערן שמיע - גבעתיים, 15/08/09 08:24

  • 30.

    דו קיום (PEACE ,LOVE) אפשר לחיות יחד באחווה ושלום.

    אריה, 15/08/09 08:23

    אולי אותו אב,בעל הוא בכלל שייך ל-קטגוריית ''קורבנות השלום''

    המונח שרבין ימח שמו המציא בזרגון הארצישראלי.

  • 29.

    מזעזע

    אורית, 15/08/09 08:17

    כולי צמרמורת. קשה לתפוס. מוות אכזרי לחלאות ולרוצחות היהודיות שגרות בפתח תקווה- לקחת את כל בני המשפחה ולאסור. מי מגדל חולירות כאלה?מסוכנים לציבור.

  • 28.

    למה מכבסת המילים חבורת ערבים מג'לג'וליה+2 יהודיות מפ''ת

    בני, 15/08/09 08:15

    למה לכבס מילים ולא לומר לציבור את האמת......

    • מה נערות יהודיות מחפשות אצל ערבים מג'לג'וליה? (ל''ת)

      עדי, 15/08/09 09:55

    • אכן, מכבסת מילים. הם מגדירים עצמם ''פלסטינים'' כשנוח להם

      מיכל, 15/08/09 10:26

      אנחנו מכנים אותם ''בני מיעוטים''.

    • אילו יהודיות אילו ??? זXXXX נורא נורא נוראאאאאאא (ל''ת)

      מיכל, 15/08/09 10:58

    • תבואו לכרמיאל ותראו איך בחורות יהודיות רוסיות מסתובבות עם ערבים-הסוף!! (ל''ת)

      ךןגי, 15/08/09 12:13

    • אם כבר מכבסים מילים

      שגיב א., 15/08/09 15:38

      למה לא להגיד את האמת 5 ערבים ו-2 רוסיות...

  • 27.

    זוהי התוצאה של הזנחת הטיפול באלימות ובפשע ע''י הרשות השופטת והמבצעת (ל''ת)

    ישראלי שעדיין אוהב את מדינתחו, 15/08/09 08:12

  • 26.

    לצרף את היממ ואת המודיעין הצבאי ולהילחם בפשע כמו בטרור לרסק אותו מהיסו (ל''ת)

    אזרח מודאג, 15/08/09 08:12

  • 25.

    צריך להרוס את בתי המשפחות של הרוצחים\\\\רוצחות (ל''ת)

    צדק מוקדם, 15/08/09 08:08

  • 24.

    נמאס כבר- נותנים להם להסתובב בכל מקום חופשי לגמרי, וזאת התוצאה! (ל''ת)

    מפחיד, 15/08/09 08:08

  • 23.

    חבל שאין חוק שמאפשר לתלות אותם (ל''ת)

    shimba, 15/08/09 08:06

  • 22.

    חוף ירושלים זה כבר עזה

    אחד שמכיר, 15/08/09 08:05

    זה כבר שנימ שקבוצות של ערבימ משליטות טרור בטיילת ביחוד באזור חוף ירושלימ המ גם גונבים תיקים של מתרחצים ועוסקים באין מפריע בנוכלות קלפים ,פניתי למשטרה בעכר אבל מסתבר שזה לא בסדר העדיפויות שלהם

  • 21.

    No surprise that Arabs want Jews dead!

    Elad, 15/08/09 08:05

    Its very simple. Its them or us.!

  • 20.

    פשוט מחריד! רק ''בני מיעוטים'' מסוגלים להיות כאלה בהמות. (ל''ת)

    לא יאמן, 15/08/09 08:02

    • כן, וכל מעשי הדקירה בסופי השבוע כולם בידי ערבים.

      בן מיעוטים מפולניה., 15/08/09 10:40

      כי בני הנוער היהודי יושבים בבתים ולומדים תורה.
      אין ספק שעמי העולם יכלו ללמוד מכם גזענות מהי.

  • 19.

    ככה זה בצפונבוניאדה התל-אביבית

    דרומי גאה, 15/08/09 08:01

    בטח היו המון אנשים מסביב שראו מה קרה אבל או שהשתפנו להתערב, או שזה לא נפל בא להם טוב בדיוק עם המרטיני ביאנקו. כמה מהם בטח אפילו ציקצקו בשפתיהם ואמרו ''אוייש ... נורא''.
    אם זה היה קורה כמה קילומטרים דרומה או צפונה, אותם ''בני מיעוטים'' ערבים היו נכנסים לשיקום של שלושה חודשים ואוכלים אוכל מקש.
    זה צריך להיות ברור - כל יום משעה 17:00 ולאורך כל הסוף שבוע - לערבים אסור לצאת מהאיזורים שלהם. כן, קוראים לזה עוצר. וכן זה מוצדק.
    עכשיו יקפצו כל הצדקנים: ''כאילו שעארסים יהודים לא מתנהגים באלימות ...''. התשובה היא - נכון ישנם גם כאלו, אולם הם תוקפים לרוב בני גילם במועדונים. (מעבר לכך שגם את העארסים המועדים לפורענות הייתי מכניס לעוצר יחד עם אחיהם הערבים).

    • תגובה למספר 19

      בתיה, 15/08/09 09:57

      דרומי גאה אתה צודק לחלוטין מסכימה עם כל מילה ושיפסיקו כל יפי הנפש לצקצק בלשונם וברגשנות יתר שיש להם כלפי בני המיעוטים שעושים כאן כרצונם ורוצחים חופשי... , אני ובעלי לא מטיילים בשעות ערב בטיילת תל אביב מאותה סיבה , ובכן לאן הגענו שאיננו יכולים לטייל ולהנות מהקייץ התל אביבי והמטיילת היפה שיש לנו לאחרונה , רשויות החוק לא נותנות את דעתן על כך ולא מגינות עלינו.

    • אדיוט

      אמתי, 15/08/09 11:22

      אם עוצר על ערביי ישראל אז גם על צעירי פסגתת זאב שעשו לינץ' בשני צעירים ערבים בערב יום השואה.
      זה לא ערבים זה שיכורים מסריחים.

    • ראינו כמה אתם גיבורים בב''ש והסביבה (ל''ת)

      צםונבוני, 15/08/09 13:00

  • 18.

    אלימות לאומנית משתוללת

    הד, 15/08/09 08:01

    הייתכן במדינה נורמלית שמשפחה היושבת בטיילת נרצחת סתם ככה,במדינה המסוכנת לאזרחיה יש להסתגר בבתים או להסתלק.

  • 17.

    ביממה האחרונה האמת המרה של אפס ביטחון אישי מתפוצצת לנו ולמשטרה המגוחכת

    sigal gross, 15/08/09 07:59

    ביממה האחרונה האמת המרה של אפס ביטחון אישי מתפוצצת לנו ולמשטרה המגוחכת שלנו בפנים.
    כל כך הרבה גופות ב 24 שעות.
    ערוות חוסר הביטחון מתגלה ברבים.
    פתאום, ''כל דאלים גבר'' זה לא משהו שנכון רק למשפחות הפשע, סוחרי הסמים, מלווי וגובי השוק האפור, פתאום זה נכון גם לכל עבריין צעצוע.
    שהרי כולנו חיים באותה ביצה של אווירה אלימה במיוחד.
    עד שהשלטון, מערכת אכיפת החוק -המשטרה ומערכת המשפט לא יפנימו, שמדובר בבעיה, לא נתחיל לצאת מזה.
    עד שהשלטון לא יפנים שמדובר במשחק של גדולים וגם מקצוענים, ושהמשטרה שלנו חיה במגרש משחקים של ילדים חובבנים, לא ניתן יהיה אפילו להתחיל למגר את התופעה.

    אנחנו חיים בסדום פינת עמורה - תפנימו.

  • 16.

    הם לא סתם בריונים- הם ערבים

    ישראלי מפוכח, 15/08/09 07:59

    הגיע הזמן להגיד בקול צלול- הם שם , אנחנו כאן

  • 15.

    תל אביב - חייבים לשמור על התדמית והביטחון של העיר (ל''ת)

    להעניש בחומרה, 15/08/09 07:55

  • 14.

    כל יום בטיילת של טבריה,המוניי ערבים מציקים לילדות גם עם ההורים (ל''ת)

    זה יגמר רע-משטרה דמוקולו, 15/08/09 07:51

  • 13.

    למה? (ל''ת)

    מדינת חלם , 15/08/09 07:50

  • 12.

    אין להם בעיה לרצוח יהודי חף מפשע ואח''כ לעשות יהודיות ביער...

    שגיב א., 15/08/09 07:49

    זה אצלם נחשב הבילוי האולטמטיבי!

    • כואב ומצחיק .. (ל''ת)

      שלומי, 15/08/09 11:01

  • 11.

    אתם תראו שכול הרציחות האחרות גם הם

    tarzan, 15/08/09 07:46

    יתבררו ''על ידי בני מיעוטים''

  • 10.

    נמצאה גופה ליד צומת בית דגן (ל''ת)

    מדינת חלם , 15/08/09 07:44

  • 9.

    פשוט לא יאמן מה קורה במדינה הזו, עצוב מאוד. (ל''ת)

    שרון, 15/08/09 07:30

  • 8.

    להעביר עונש הוצאה להורג לרוצחים

    אזרח מודאג, 15/08/09 07:28

    להעביר חוק כזה דבר הכרחי במדינה שלנו לא מפחדים כבר מכלום כל יום שומעים על כמה שנרצחו מה יהיה? נוער מחורבן נטפלים לחלשים ולסתם אנשים שעוברים ברחוב כי ''משעמם'' ועוד בסוף יוצאים עם עונש בדיחתי אני לא מאשים את המשטרה אני מאשים את בית המשפט שגרם למשטרהלהתייאש אני מאשים את עורכי הדין שעבור בצע כסף יחפשו ראיות להוציא אשם זכאי מערכת משפט מחורבנת ושום מילה על המשטרה כי המערכת דיכאה אותה

    • הלוואי... אבל הדתיים יתנגדו לעונש מוות, כי בני האדם

      דני, 15/08/09 15:30

      לא רשאים להליט, רק אלוהים.....

  • 7.

    מדינה מטורפת, כמות הנרצחים פשוט מפחידה, זילות של החיים (ל''ת)

    דני, 15/08/09 07:10

  • 6.

    צעירים רוסים? (ל''ת)

    שרה, 15/08/09 07:09

    • דווקא יותר סביר שזה ערסיות יהודיות (ל''ת)

      פרש טורכי, 15/08/09 10:10

  • 5.

    תופסק ההתעללות במשטרה! די!! בנו כי ניצחתם!!! רחמו על חפים מפשע (ל''ת)

    מדינת חלם , 15/08/09 07:06

  • 4.

    מדינת ישראל הפכה למדינת פשע החכ''ים חוגגים בכדורגל עולמי

    ישראל מדינת פשע מספר 1, 15/08/09 07:05

    יותר גרוע מגרוע משפחה מטיילת בעיר האב נרצח באכזריות סתם כך מה קורה כאן כל יום רציחות הפושעים והרוצחים משתלטים על המדינה וזרעים פחד אלימות וטרור ישראל הפכה להיות מדינת פשע מספר 1 בעולם.התפוז המכני כבר כאן.

  • 3.

    כפטריות לאחר גשם

    זכריה מוברמן, 15/08/09 06:58

    ישראל היא גם מדינה מרובת גווית, המופיעות
    כפטריות אחרי גשם.

    חבל שלא מופיע הגשם, אלא גוויות.

    כי השנה הבאה תהיה צחיחה בהרבה, והגשם
    ימנע מלרדת בישראל, אכולת הפשיעה והשחיתות.

  • 2.

    אני כבר שנה לא יוצא מהבית בלילה בסופ''ש

    תל אביבי מפוחד, 15/08/09 06:56

    ערסים, אלימות. סמים, פשוט גועל נפש...

    • מתי כבר יתחילו לגרש לעזה - לגרש לעזה.

      בשביל זה עזה קיימת, 15/08/09 10:24

      את המקום הכי חסר ערך אפשר להפוך לחשוב ביותר עם חשיבה נכונה ואומץ לבצע את ההבנות.
      גרוש לעזה ינקה את המדינה מהרשה ויהפוך את עזה למקום חשוב ויעיל ביותר למען מדינת ישראל.

  • 1.

    להתעורר

    גידי, 15/08/09 06:56

    המחוקק, בתי המשפט ובעיקר המשטרה צריכים להכיר בכך שהולכת ומתהווה תופעת אלימות קשה בחב'הישראלית ולהתחיל לטפל בכך באופן הכי רציני והמחמיר ביותר.
    אנחנו בדקה ה- 90 .

    • צודק בהחלט. הגיע הזמן לעונש מות בהקשר לארועי רצח.

      שמוליק, 15/08/09 10:07

      זה כנראה הדבר היחיד שיעצור ארועים כאלה.

    • הפכנו מדינת עולם שלישית - האלימות ברחובות, בתי המשפט ובתי הכלא

      אחד שיודע, 15/08/09 12:39

      הקלות הבלתי נסבלת של ביצוע מעשי האלימות ברחובות, חוסר הצדק המשווע בבתי המשפט (שנראה לעיתים כמו רולטה רוסית) ובהתנהלות הפרקליטות, תנאי הכליאה הבלתי אנושיים בעליל וההתנהלות הסדיסטית בבתי הכלא - כל אלה מציבים אותנו כמדינת עולם שלישי לכל דבר. כמה שזה עצוב שהפכנו למדינה שכזאת.